Exclusiv HotNews.ro

Surse: PNL si PDL negociaza. Vezi in articol ce vrea Antonescu si de ce se tem oamenii lui Boc

de Dan Tapalaga, Luminita Parvu     HotNews.ro
Joi, 26 august 2010, 17:48 Actualitate | Politic


Liberalii negociaza, de la inceputul lunii august, cu lideri PDL din esalonul doi o eventuala intrare la guvernare, prima conditie fiind eliminarea greilor Berceanu, Videanu, Blaga din Guvern, au declarat pentru HotNews.ro mai multe surse apropiate discutiilor. La randul lor, pedelistii le-ar fi cerut liberalilor probe de loialitate. Senatorii PNL au votat, marti seara, in momente cheie, alaturi de partidele care sustin Guvernul Boc: legea ANI, legile privind mica reforma in justitie si o modificare esentiala la legea Curtii Constitutionale. Fara votul liberalilor, legi esentiale sustinute de Guvern n-ar fi trecut. Negocierile ar fi in curs, insa pedelistii se declara sceptici ca se vor finaliza cu intrarea PNL la guvernare. Unii cred ca e vorba de pesudo-negocieri prin care liberalii cauta sa divizeze PDL si sa creeze conditii favorabile suspendarii presedintelui Basescu. Oficial, liberalii neaga ca negociaza cu PDL.

La negocieri ar fi participat, din partea PNL, Crin Antonescu si Radu Rusanu, adica greii partidului. De la PDL, oameni din esalonul doi: parlamentari si lideri din teritoriu. Discutiile au debutat la inceputul lunii august, dupa ce Ponta si Antonescu au avut schimburi dure de replici iar liderul PSD a acuzat chiar PNL ca va intra la guvernare in toamna alaturi de PDL. Conditia pusa de liberali la debutul negocierilor: eliminarea greilor PDL din Guvern.

"Au fost niste discutii cu liberalii pentru o viitoare alianta in toamna, dar nu s-a batut nimic in cuie. S-a discutat la nivel  parlamentar. Personal cred ca nu se va concretiza nimic. Stiu ca liberalii cerusera sa-i scoatem pe ministrii grei de la Guvern, inclusiv pe Blaga. Este foarte putin probabil sa se formeze o alianta pe aceste solicitari", au declarat pentru HotNews.ro surse din PDL.  

Informatiile au fost confirmate de alte surse PDL, care admit ca, de la inceputul lunii august, au existat mai multe tatonari cu liberalii: "In contextul in care toate partidele isi pregatesc strategia pentru toamna  iar PSD se gandeste sa-si prezinte programul de guvernare in octombrie este absolut normal ca si PNL sa stie ce trebuie sa faca. Discutiile s-au purtat la nivel parlamentar si a participat si Crin Antonescu. Una dintre conditiile puse liberalii a fost remanierea ministrilor cu state vechi. Ma refer la tripleta Blaga-Videanu-Berceanu. Pana acum, tatonarile au dat rezultat, liberalii au aratat ca sunt dispusi la negocieri cand au votat alaturi de noi pe legea ANI si la legea privind exceptia de neconstitutionaliate care nu mai intrerupe cursul proceselor."

Dealtfel, premierul Emil Boc a tinut sa aprecieze in mod public liberalilor pentru votul la legea ANI, alaturi de partidele care sustin Guvernul. Intr-un interviu difuzat miercuri, 25 august, la postul public de radio, premierul Boc a declarat: "Mă bucur că majoritatea parlamentară, plus PNL, şi trebuie să subliniez acest lucru pentru că este real, a avut voturile necesare să promoveze această lege care dă posibilitate românilor să aibă în continuare acces la averile demnitarilor".

Cum au ajutat liberalii Guvernul Boc

Legea ANI a fost votata marti, de plenul Senatului, cu 78 de voturi pentru si o abtinere. Fara votul liberalilor, PDL, UDMR si independentii n-ar fi avut nici o sansa sa aduce cel putin 69 de voturi, adica majoritatea calificata necesara trecerii unei legi organice. Structura votului la legea ANI arata ca au votat pentru 46 senatori de la PDL, 6 de la UDMR, 11 de la independenti si 15 de la PNL. Un calcul simplu arata ca PDL-UDMR si independentii ar fi strans doar 63 de voturi, insuficiente pentru a obtine majoritatea calificata de 69 de voturi. Pe scurt, voturile liberalilor au fost esentiale in acest caz. Vezi aici structura votului la legea ANI

La fel s-a intamplat si in cazul votului la modificarile aduse legii Curtii Constitutionale. In urma acestor modificari, votate tot marti seara in plenul senatului, marile procese de coruptie nu vor mai putea fi intrerupte prin invocarea exceptiei de neconstitutionalitate. Pana acum, arma invocarii exceptiei de neconstitutionalitate era utilizata transpartinic, de toti polticienii acuzati in marile dosare de coruptie (Nastase, Mantog, Pacuraru, Remes, Mitrea, Serban Mihailescu etc) pentru a amana judecata, pentru ca, odata invocata exceptie, procesul se suspenda automat. Or, si in acest caz votul liberailor a fost esential.

Proiectul de lege a trecut la limita, cu 69 de voturi pentru, o abtinere, si 41 de voturi impotriva. Din datele afisate pe site-ul Senatului rezulta ca au votat: de la PDL - 45 pentru, 1 impotriva si 1 abtinere , PSD - 35 impotriva , PNL - 11 pentru, 2 impotriva , UDMR - 6 pentru, UNPR - 7 pentru  3 impotriva. Practic, daca un singur liberal ar fi votat impotriva modificarilor la legea Curtii Constitutionale, proiectul de lege initiat de PDL ar fi cazut, la fel ca acum un an, cand un proiect similar n-a reusit sa stranga minim 69 de voturi pentru a trece. Vezi aici structura votului la legea Curtii Constitutionale

  • Contactat de HotNews.ro, vicepresedintele PNL, Dan Radu Rusanu, neaga ca partidul sau negociaza cu PDL o eventuala intrare la guvernare: "Nu este adevarat. Este fals 100% la tot ceea ce spuneti dumneavoastra. Aveti informatii foarte proaste".
  • Presedintele PNL, Crin Antonescu, a negat, la randul sau ca ar fi avut loc negocieri cu PDL: "Nu m-am intalnit cu democrat liberalii si nu a fost nici o negociere cu ei . Nu am dat nimanui mandat sa vorbeasca cu ei. Nu stiu de unde aveti informatiile astea, poate sunt zvonuri prin oras, dar nu m-am intalnit si nu am negociat nimic. Votul PNL pe legea ANI si pentru ridicarea exceptiei de neconstitutionalitate in procese a fost o decizie luata la partid pentru reforma in justitie. Poate PDL se lauda ca ar fi negociat cu noi, dar va asigur ca a fost o decizie politica a PNL, la votul privind cele doua legi. Am discutat cu toate grupurile  parlmentare agenda pentru sesiunea de toamna, aici a participat si PDL, dar discutia a fost strict pe agenda sesiunii din toamna."
Nici senatorii liberali nu par sa stie ceva de negocierile dintre PNL si PDL. Senatorul liberal, Emilian Francu, sustine ca a votat pentru bunul mers al justitiei in lupa anticoruptie si accelerarea proceselor: "Nu stiu de vreo negociere cu PDL pe cele doua proiecte de legi. Eu v-am spus. A fost o decizie politica la grup pe legea ANI, iar la cealalta am votat cum mi-a dictat constiinta, grupul ne-a lasat sa decidem singuri". 

Liderul PSD, Victor Ponta, declara in data de 4 august, intr-un interviu pentru HotNews.ro, ca anticipeaza intrarea PNL la guvernare in toamna alaturi de PDL. Intrebat pe ce se bazeaza, Ponta a raspuns ca "pe pozitiile liberalilor". "E o presiune uriasa in interiorul PNL sa intre la guvernare. Domnul Antonescu merge la televizor, ne injura, dar nu el conduce partidul. PNL-ul nu e condus de nimeni", a explicat liderul PSD.

Negocieri sau pseudo-negocieri cu girul PSD?

Alte surse apropiate negocierilor sustin insa ca ar fi vorba de o pseudo-negociere intre PNL si PDL, iar cearta dintre Victor Ponta si Crin Antonescu de la sfarsitul lunii iulie ar fi avut loc "tocmai pentru a da impresia ca merg pe drumuri separate". In timpul negocierilor, liberalii ar mai fi pus si conditia inlocuirii lui Mircea Geoana de la sefia Senatului, in caz ca PSD va initia acest demers, si inlocuirea sa cu un liberal. Or, cata vreme ocupa functia de presedinte la Senat, Mircea Geoana este, pentru PDL, garantia ca PSD-ul condus de Victor Ponta nu va initia suspendarea presedintelui Basescu. Odata suspendat Basescu, al doilea om in stat, adica Geoana, ar prelua functia de presedinte interimar si ar controla jocul politic in interiorul PSD.

Din acest motiv, conditiile puse de liberali pentru o eventuala intrare la guvernare in toamna au starnit suspiciunea ca e vorba de o stragetie prin care PNL cauta sa obtina "spargerea ireversibila a PDL" si sa creeze conditii favorabile suspendarii lui Traian Basescu. Pana una alta, de pe urma negocierilor cu liberalii, Guvernul Boc si-a trecut cateva legi importante, imposibil de votat in conditiile in care PNL ar fi facut alaturi de PSD bloc comun in opozitie.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12026 vizualizari

  • +1 (7 voturi)    
    Pseudo, as always (Joi, 26 august 2010, 17:54)

    2009 [anonim]

    Am mai vazut faza asta repetandu-se identic in decembrie 2009
    • -4 (12 voturi)    
      Vine circul! dublu salt la coloana de sapte (Joi, 26 august 2010, 19:35)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui 2009

      fara lonja de siguranta!!! vino lume ,nu mai au scuipat deajuns sa isi faca frezele unii altora in inclestarile de la Irealitatea si Halene 1-3, le trebuie si un guvern comun! urmatorul guvern va avea ca prim ministru pe domnul Cioc ,ca Boc a stat destul !cred ca nici marinarul diktator nu mai stie care e stanga si care e dreapta,nu au profesionisti in guvern ca d*aia e guvern , sa faca practica pe spinarea noastra toti amatorii !
      • 0 (4 voturi)    
        cum? cu chucky? (Vineri, 27 august 2010, 11:20)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        pai se aliaza pdl nu chucky antonescu, cu moliceanu, cu organ, cu paturiciu si cu toti ceilalti? pai ei nu stiu ca in spatele lor este ilici?
    • -4 (14 voturi)    
      Va zice Hotnews pentru ca aveti febra? (Vineri, 27 august 2010, 0:08)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui 2009

      Sau fierbinteala, cum zicea bunica.
      Dezbina si stapaneste, politica veche dar buna, nu-i asa?
      Prin raspandaci ca cei de aici (a fost nevoie de doi pentru articolul asta, deci este o misiune importanta), se arunca marul otravit, ca prea s-au ridicat liberalii PNL-isti si riscam sa ia toate voturile de dreapta.Ia sa-i invrajbim un pic!
      Insusi Dan Tapalaga a pus mana pe tastatura, pazea!
      Cu fitile, cu putina fantezie inventam o stire, apoi alta, apoi alta...
      Toata reteaua (ca mai sunt ziare, televiziuni ale noastre, nu au mogulii chiar tot) face acelasi lucru si o sa vedeti cum se schimba parerea electoratului....
      Ce dracu? Suntem profesionisti sau ce?
      • +3 (9 voturi)    
        Orice guvernare comuna are nevoie de un Proiect (Vineri, 27 august 2010, 9:40)

        GREUL Crizei [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        .... de un proiect comun

        Un proiect comun se bazeaza pe

        - Principii comune
        1. principii comune sustinute prin lupta
        2. principii comune tradate/abandonate

        - Principii propriii
        5. principii proprii sustinute prin lupta
        6. principii proprii tradate/abandonate

        - Principii straine/PSD
        8. principii PSD sustinute prin lupta
        9. principii PSD tradate/abandonate

        Din toate astea, istoria PNL din ultimii 6 ani a ajuns doar o colectie de principii tradate si de abandon.
        Istoria se cladeste prin lupta; PNL n-a luptat niciodata si n-a sacrificat niciodata nimic.
        Cand a fost GREU pentru tara, a fugit de guvernare si s-a ascuns sub fusta PSD-ului

        PNL nu a luptat niciodata pentru nimic, nu a platit niciodata cu sacrificii electorale - ca PDL - indeplinirea vreunei promisiuni fata de electorat, dimpotriva, si-a tradat TOATE promisiunile fata de electorat asezandu-se in trena PSD.

        In concluzie, cu CINE se poate discuta la PNL, pe o baza de principii comune ?

        Mai demni si mai verticali s-au dovedit PSD-istii de la UNPR, care-au sustinut guvernul sa treaca GREUL crizei, si nu s-au ascuns ca PNL dupa fustele PSD-ului de frica crizei
        • -1 (1 vot)    
          UNPR? (Sâmbătă, 28 august 2010, 17:33)

          xy [anonim] i-a raspuns lui GREUL Crizei

          sa faci din fripturistii nevertebrati de stransura de la UNPR niste eroi morali e deja prea de tot. iti dau dreptate ca PNL a ajuns un fel de PC pe langa PSD, dar elogiul tau catre UNPR imi arat ca nu esti decat un postac. pacat.
    • +2 (2 voturi)    
      Intoxicare (Vineri, 27 august 2010, 14:59)

      ovidiu [anonim] i-a raspuns lui 2009

      Domnule Tapalaga,
      E clar ca liberalii vor la guvernare. Conditia e sa dispara tripleta si sa faca un guvern condus de Udrea nu-i asa?.
  • -1 (9 voturi)    
    de ce erau imposibil (Joi, 26 august 2010, 17:56)

    unghie [anonim]

    de trecut acele legi? pentru ca unii burtosi din PDL nu vin sa asigure o majoritate sau de ce? din ce am vazut pana acum nu a fost vreo lege ce trebuia votata cu 2/3 din numarul parlamentarilor ci doar jumatate + 1, si asta daca e asigurat un numar de minim jumatate din parlamentari;

    problema poate e la unele comisii, unde reprezentarea nu are o precizie f mare cu cea din parlamentul mare
    • +4 (8 voturi)    
      lipsuri... (Vineri, 27 august 2010, 8:24)

      ina [anonim] i-a raspuns lui unghie

      ai ceva lipsuri elementare : o lege organica are nevoie de majoritate calificata in Parlament pentru a trece (2/3) , nu de majoritate simpla precum legile ordinare. PD-L nu avea o astfel de majoritate pentru ca populatia, la voturile parlamentare din 2008 a votat fix cum se observa acum : anapoda, fara a crea o majoritate. De aceea exista mereu un talmes-balmes in Romania, pt ca poporul nu are un minim cumul de cultura politica. Nu stie ca un vot dat dupa cum i se nazare, cutremura intreaga tara. Sunt oameni care la alegerile parlamentare au votat cu PSD, la cele prezidentiale cu Basescu. Pai cum sa ai majoritate de stanga in Parlament, iar un Guvern de dreapta numit de presedinte? Ce legi pot trece astfel ? Singura solutie ramane mereu coalitia, iar PD-L se straduieste sa scoata Romania la liman. E singurul Guvern de dupa '90 care incearca sa faca ceva.
      • -1 (1 vot)    
        ai o perspectiva usor eronata (Sâmbătă, 28 august 2010, 6:50)

        Gamer [anonim] i-a raspuns lui ina

        nu e singurul guvern care incearca.
        a mai fost unul care nu numai ca a incercat, ba chiar a facut cate ceva. nu a fost destul.
        acest guvern incearca, deocamdata. dar nu cred ca va reusi fara sa schimbe strategia. adica sa se hotarasca: fie unge varza bine; fie urca slanina-n pod.
      • -1 (1 vot)    
        pacat de tine (Sâmbătă, 28 august 2010, 17:39)

        xy [anonim] i-a raspuns lui ina

        ca esti asa tanara si ai deja conceptii atat de antidemocratice. deci dupa tine ar trebui fortat poporul sa voteze cu un singur partid si cu candidatul la presedintie propus de el, ca nu cumva sa apara minoritati parlamentare si coalitii?

        nu faptul ca poporul n-are "un minim cumul de cultura politica" a dus la asemenea rezultat, ci lipsa de putere a partidelor de a-si asigura prin ele insele o majoritate prin vot. in astfel de situatii, electoratul voteaza instinctiv "pe invers", la locale altfel decat la generale si la prezidentiale altfel decat la parlamentare, tocmai ca sa nu riste sa dea putere absoluta unei formatiuni care nu merita increderea majoritatii. chiar nu va invata asta acolo la partid?
  • +2 (20 voturi)    
    joc de glezne dar... (Joi, 26 august 2010, 17:58)

    un om [anonim]

    poate asa reuseste PDL sa treaca de anul asta si cind economia da semne ca-si revine isi vor recapitaliza politic procentele pierdute cu singura reforma reala efectuata in Romania postdecembrista.
    • -6 (18 voturi)    
      Timeo Danaos (Joi, 26 august 2010, 18:28)

      Caloianu [anonim] i-a raspuns lui un om

      ma tem de pnl chiar si cand face daruri. au probat prea sistematic ura si reaua credinta.
      • +2 (20 voturi)    
        dar de guvernarea PDL nu te temi? (Joi, 26 august 2010, 18:36)

        marean [anonim] i-a raspuns lui Caloianu

        asa, pentru niste minusuri.
        • +1 (9 voturi)    
          Nu (Vineri, 27 august 2010, 4:25)

          Caloianu [anonim] i-a raspuns lui marean

          Nu, in nici un caz. Minusurile sunt datorate doar calcaielor puse de PNL si PSD. Ai minte cand vorbesti?
  • +2 (14 voturi)    
    Jurnalism sau activism ? (Joi, 26 august 2010, 18:46)

    Mos Califar [anonim]

    aveti doua dezmintiri oficiale de la pnl si totusi publicati sub titlul acela? care negocieri ? cele de "pe surse" asta e jurnalism sau ce e ?
    • 0 (14 voturi)    
      mici explicatii (Joi, 26 august 2010, 18:57)

      editor [anonim] i-a raspuns lui Mos Califar

      sunt mai mult de trei surse care confirma negocierile, descrise in detaliu. domnul antonescu si-a lasat cateva portite si era cam dezorientat in discutii. dar sunt convins ca isi vor aminti rapid si cu cine au negociat si cand.
      • -1 (5 voturi)    
        Surse care confirma ? Care anume ? (Vineri, 27 august 2010, 7:37)

        Mos Califar [anonim] i-a raspuns lui editor

        Nume si prenume ? Chiar credeti ca toti cititorii hotnews inghit gogosile de partid ale Adei Mesesan dle Tapalaga ?
      • -1 (5 voturi)    
        Tapalaga si Ponta (Vineri, 27 august 2010, 8:25)

        Diana [anonim] i-a raspuns lui editor

        Doar Dan Tapalaga si Ponta sustin aceste tampenii. Oare s-au vorbit?
  • -1 (15 voturi)    
    Timpul lucreaza in favoare PDL-ului (Joi, 26 august 2010, 18:56)

    xian [utilizator]

    de acest fap sunt constiienti cei din psd dar si pnl. cresterea economica a inceput sa apara dar valoarea ei adevarata a fost disimulat micsorata pentru a nu fi stopate reformele incepute si incepe sa apara pretentii salariale si nu numai. la acest senariu au fost comlice toate institutiile financiare internationale dar mai ales cia pentru a se evita destabilizare zonei de influenta politica .strategia lor a fost extrem de simpla : manipulare manipulatorilor prin tot felul de tematici pentru media ,dar mai ales unele televiziuni cu prezentari apocaliptice pentru poporul contribuabil. semne vadite de intelegere a gradului de manipulare al manipulatorilor sunt "plecarile" in serie ale unor " formatori" de opinie dar mai ales situatie catastrofala ireversibila pentru cei care au voit sa impuna si sa controleze agenda unor partide politice si respectiv subminare unui stat de drept pentru a destabiliza o zona sensibila a europei in momentul in care in unele tari asiatice vor avea loc evenimente majore care nu mai pot sa fie amanate.
    • +2 (16 voturi)    
      Crestere economica? (Joi, 26 august 2010, 19:38)

      naivu' [anonim] i-a raspuns lui xian

      Pentru ca a anuntat ministru ca POATE anu viitor vor creste UNELE salarii cu 10%, pe principiul afirmatilor de anul trecut cand "scapasem de criza". Chiar atat de naivi sunt romanii?

      Bucurati-va de anul acesta ca urmaturul va fi mai rau ...
      • +3 (9 voturi)    
        Naivi? (Joi, 26 august 2010, 21:32)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui naivu'

        Nu! Prosti de-a binelea! Si inca mai sunt si multi pe deasupra.
    • 0 (8 voturi)    
      Ha ha ha (Joi, 26 august 2010, 21:31)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui xian

      Bai portocala, tu vorbesti de cresterea economica negativa?!

      Sau ti-ai luat ochelari de cal?!
  • +2 (18 voturi)    
    Cooptarea PNL la guvernare. (Joi, 26 august 2010, 19:06)

    mircea [anonim]

    In prezent,cooptarea PNL la guvernare ar fi o nota proasta pentru guvernul Boc.Pana nu se clarifica situatia datoriilor Petromidia,unde sunt implicate nume grele din PNL si PSD,nu merita ca acestia sa fie atrasi la guvernare.Cred ca guvernul ar avea de castigat daca ar transmite media cat mai multe informatii privind Petromidia si Rompetrol,nu neapara ca vina a unor persoane ci si ca mod de favorizare a unor persoane care initial pareau de buna credinta si ulterior au dovedit ca sunt afiliate cu structuri mafiote.Petromidia a fost mulsa cu multe sute de milioane de euro si sunt minciuni teoriile cu privire la contributia acesteia la bugetul de stat.In realitate nu au platit nici jumatate din banii"taxa de drum"cuprinsi in pretul carburantilor si la fel la celelalte categorii de impozite si taxe.
  • -4 (14 voturi)    
    Scadenta Petromidia (Joi, 26 august 2010, 19:54)

    denvarel [utilizator]

    Ia uite cum intra PNL la negocieri tocmai cand avea Patriciu de incheiat niste socoteli. Cum in viata nu exista coincidente concluziile sunt clare si voi stii cu cine votez data viitoare. Sau aflu daca trebuie sa emigrez. Cine stie?
    • 0 (8 voturi)    
      Prostii PDListe (Joi, 26 august 2010, 21:33)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      Patriciu nu are de platit nimic, KazMunaiGaz are de platit.
      Dar de, daca nu ar exista Patriciu nici Boc nu are fi asa de nestiutor in ale guvernarii!
  • 0 (8 voturi)    
    o insailare (Joi, 26 august 2010, 21:01)

    vasile blaga [anonim]

    ca de obicei o insailare de eventuale dorinte ale unor portocalii si ale unor sustinatori ai acestora(precum dan tapalaga).nu cred ca liberalii ar pune conditia cu tripleta(despre blaga cel putin,pe putini liberali i-am auzit sa vorbeasca de rau),dimpotriva,eu cu acestia as vedea mai degraba o alianta,cu cei din tabara anti-basescu sa zicem.p.s.:chiar cred ca este o intoxicare,pnl nu putea sa voteze impotriva legii ani,ptr.ca ei au initiat-o in legislatura trecuta.
  • +3 (11 voturi)    
    Daca liberalii si pedelistii (Joi, 26 august 2010, 21:04)

    Andy Latimer [utilizator]

    Inteleg sa aduca oameni competenti in posturi cheie (nu d'alde Seitan,Vladescu,respectiv Vozganian)si renunta reciproc la atacuri iresponsabile, exista premise de refacere a aliante firesti PDL-PNL ,spre disperarea mafiei pesedeilor ! Numai sa existe vointa de depasi barierele si mai ales ranchiuna infantila ! Sa ajunga la putere sleahta banditilor lui Catalin Voicu si a baronilor neuitati Mischie , Liviu Dragnea,Mazare,Oprisan,samd coordonati din parlament de shobolanul rozaliu,combinagiul Hrebenciuc si gashca lui Adrian Nastase din justitie (Costiniu,Mona Pivniceru.etc) ar insemna un cosmar pentru romani !
  • -2 (8 voturi)    
    Ciudata treaba... (Joi, 26 august 2010, 21:05)

    Pantera Roz [utilizator]

    Cum sa intri la guvernare cu muribundul PDL?!Lasati-i,nene,sa sucombe linistiti.Perfuzii pot pune UDMR SI UNPR-ca si pana acum...
  • +2 (10 voturi)    
    PNL se baga in seama (Joi, 26 august 2010, 21:12)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    pentru sine si pentru oricine.

    PNL a votat legea ANI pentru ca dadea bine.

    In rest sunt dorinte neavenite ale unor privitori care ar vrea sa dizolve PDL si sa-l suspende pe presedinte ACUM.

    Dvs vi se pare ca Antonescu si Rusanu pot garanta seriozitatea unei aliante? Ei sunt experti in misto si viata pe banii altora.

    Sper ca PDL realizeaza ca PNL este o nota cat se poate de proasta pentru oricine se aliaza cu ei.
  • -1 (5 voturi)    
    Partide? (Joi, 26 august 2010, 21:28)

    Frobenius [anonim]

    PDL-PNL am mai vazut.
    PNL-PSD a mai fost.
    PDL-PSD a fost cea mai recenta combinatie.
    UDMR si PC, fiind ele mai putin "bine-crescute", sint o prezenta cvasi-permanenta linga celelalte trei.
    Exista oare mai multe "partide" sau doar citeva aripi ale "partidului unic", grupari care se aduna sau se separa in functie de conjunctura si de nevoia de a prezenta mereu ceva nou "alegatorilor"?
    Spectacolul este complet. Unii sint "de stinga", altii sint "de dreapta". La "mijloc"... ce mai ramine.
    Deoarece combinatiile sint totusi limitate este greu sa vii in acest moment cu surprize. Se impune aparitia unei noi aripi. Sau, daca va place sa va amagiti, a unui nou "partid".
    • +3 (5 voturi)    
      Pai sunt pe tzeava mai multe.... (Vineri, 27 august 2010, 0:30)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Frobenius

      L-au scos de la naftalina pe Miron Cosma, au inventat politicianul (este in curs operatia de martirizare a sa ) Dan Diaconescu.
      Nemultumitzii sa-i voteze pe astia, ca sunt "nepatati" si pe urma nu mai conteaza...tot de-ai nostrii sunt, este ca suntem destepti?
      Doar nu credeati ca nu stim sa ne pastram pozitiile, ne-am bagat oamenii in toate partidele, organizatiile, sindicatele etc. Controlam tot si oferim un circ fraierilor spunandu-le ca asta este democratia.O facem de zeci de ani si avem de gand sa ramana lucrurile asa in veci.
      Tzeapa!
      • +1 (1 vot)    
        Circ pentru fraieri (Vineri, 27 august 2010, 11:07)

        Frobenius [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Inteleg din text ca sinteti mai multi si puneti mina de la mina. Pina la urma eu cui raspund?
        Exemplele care ar trebui sa ma amuteasca nu sint decit reluari ale unei scheme care a mai fost folosita. Daca tot zici ca "o facem de zeci de ani" atunci e imposibil sa nu o mai fi vazut.
        Daca pentru "voi" democratia se reduce la existenta unor grupuri care isi schimba principiile de la o zi la alta atunci eu ma cam simt in plus. Nefiind inregimentat in nici un "partid" nici macar nu pot sa ma mut. Nici macar optiunea "independentei" nu mai pot sa o aleg. S-a ocupat si aceasta intre timp. Nu am de ales, ramin consecvent.
  • +4 (6 voturi)    
    Da-i romanului mintea cea de pe urma! (Vineri, 27 august 2010, 8:44)

    Rescatorul [anonim]

    Nu vad alta combinatie capabila sa mai dea ceva speranta. Daca e asa si se vor intelege, vom mai avea o sansa.
  • -1 (5 voturi)    
    Articol neavenit (Vineri, 27 august 2010, 8:59)

    Pantera Roz [utilizator]

    Antonescu a declarat din nou ca nu intra la guvernare cu "gasca mafiota PDL".El a zis-o,nu eu.Si atunci?Facem analize ale aerului din sticle goale?!
    • +2 (6 voturi)    
      Ei, acum te iei dupa ce declara Antonescu? (Vineri, 27 august 2010, 9:35)

      CCC [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      Pai omul asta da tot timpul declaratii contradictorii dupa cum ii dicteaza interesul. N-ai vazut ca inainte de turul I il injura pe Geoana, si apoi se pupau cand s-au coalizat impotriva lui Base? Eu cred ca mr.Crinut a inceput sa inteleaga ca PSD-ul va guverna singur, sub bagheta lui Nastase. Cine nu-si aduce aminte de perioada 200-2004 nu intelege ce spun, dar sunt convinsa ca membrii PNL isi aduc aminte. Si se infioara. Una peste alta, este o veste cu un potential pozitiv, daca privesti realist politica in Romania.
      • -1 (3 voturi)    
        PNL nu inseamna Antonescu... (Vineri, 27 august 2010, 12:42)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui CCC

        Mai exista in PNL si oameni responsabili si capabili. Important este insa ca acestia, ca si cei din PDL, sa se impuna. Numai dreapta poate scoate tara di marasm! Reforma si progresul nu se fac cu populism si paternalism!
        • +1 (1 vot)    
          "Amice", (Vineri, 27 august 2010, 13:49)

          Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

          normal ca in PNL "mai exista" si oameni "responsabili si capabili",in afara de Antonescu.Au insa si astia un fix:nu-i sufera pe Basescu&80% din PDL.In rest ai dreptate.Vad ca ai lasat-o balta cu "cardasia PSD-PNL".In schimb ai cam vrea acum o "cardasie PDL-PNL"...Nu ti se pare ca "suna ca dracu' ",vorba unui clasic in viata?!Sau unele "cardasii" "e" mai bune ca altele?!O zi buna,"amice"...
          • 0 (2 voturi)    
            Crin este un rusnac parsiv... (Vineri, 27 august 2010, 18:28)

            Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

            PNL nu inseamna Antonescu, acest rusnac parsiv. Mai exista in PNL si oameni responsabili si capabili. Important este insa ca acestia, ca si cei din PDL, sa se impuna. Numai dreapta poate scoate tara di marasm! Reforma si progresul nu se fac cu populism si paternalism!
            Daca acei oameni responsabili din PNL nu vor intelege comandamentele momentului, atunci PNL se va pierde intr-un PSD din ce in ce mai puternic.
        • 0 (2 voturi)    
          Chiar daca pe unii ii deranjeaza... (Vineri, 27 august 2010, 15:52)

          Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

          PNL nu inseamna Antonescu, acest rusnac parsiv. Mai exista in PNL si oameni responsabili si capabili. Important este insa ca acestia, ca si cei din PDL, sa se impuna. Numai dreapta poate scoate tara di marasm! Reforma si progresul nu se fac cu populism si paternalism!
          Daca acei oameni responsabili din PNL nu vor intelege comandamentele momentului, atunci PNL se va pierde intr-un PSD din ce in ce mai puternic.
    • 0 (0 voturi)    
      SI DACA... (Duminică, 29 august 2010, 13:22)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Pantera Roz

      Si daca PNL-istii corecti si cinstiti din aceasta tara sunt mai multi decat clanul mafiot patriciului et.co. il vor inlatura pe searbadul si incompetentul Antonescu ?
  • +2 (4 voturi)    
    Cardiopatia salveaza Romania (Vineri, 27 august 2010, 9:55)

    Dianora [utilizator]

    Logic ar fi, bine pt. dreapta romaneasca ar fi, sansele lui Crin sa ajunga presedinte ar deveni reale, dar nu cred ca-i lasa Conu Costache.. Doar daca afectiunea lui cardiaca ar .....
  • -2 (6 voturi)    
    sigur (Vineri, 27 august 2010, 10:21)

    george [anonim]

    asa este ca ati dori un tap ispasitor pentru starea in care a ajuns Romania?? Cred ca ar trebui sa stati linistiti pentru ca nici partidul pigmeilor nu ar mai dori sa intre alaturi de voi la guvernare. :D
  • +2 (6 voturi)    
    Ce ne tot aburiti cu Crin? (Vineri, 27 august 2010, 10:27)

    Rescatorul [anonim]

    Chiar nu intelegeti nimic? Vreti sa joace rusii iar kazaciocul pe noi in Romania? Treziti-va!
  • +2 (4 voturi)    
    Titlu (Vineri, 27 august 2010, 10:53)

    Litruţă [anonim]

    Pai cum mama draq au negociat cu C.Antonescu cand acesta nu este nici macar in tara?!
    Parerea mea,ABUREALA!
  • 0 (4 voturi)    
    Ce tot aveti cu tripleta ? Basescu sa plece ! (Vineri, 27 august 2010, 11:59)

    Catalin [anonim]

    E enervant cand apar zvonuri din astea gen Blaga-Berceanu-Videanu. Astia sunt niste paduchi...cine (in afara de postacii de serviciu) pune botul ca plecarea lor ar revigora relatiile cu PNL ? Cel ce trebuie sa plece e Basescu, alta solutie nu exista, ce tot prostiti masele chiar si acum dupa alegeri ?
    • +1 (1 vot)    
      Stai linistit.. (Sâmbătă, 28 august 2010, 9:36)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      .. ca peste cinci ani pleaca!
  • +3 (3 voturi)    
    Cine va mai crede? (Vineri, 27 august 2010, 14:47)

    robin_hood [anonim]

    Cum adica,seful PNL discuta intrarea la guvernare cu aia din esalonul 2?Asta-i buna.Adica,aia de rangul 2 din Pd nu ii pot da deoparte pe BVB,acelasi lucru incearca Base si vin astia din esalonul 2 sa faca curat?!
    HAHAHA
  • -1 (1 vot)    
    DA DE CE SUNT ASTIA GREI?! (Sâmbătă, 28 august 2010, 9:52)

    Greu [anonim]

    Auziti si voi : eliminarea greilor PDL ...Aaaaaa PAI DA, SUNT GREI NORMAL CA S-AU INGRASAT SI AU OSANZA PE EI CA PORCII UITATI-VA mai atenti la blaga cel putin! are tipul niste falci si niiste gusi ca de, asa e moda in Bihor. Nu mi-e rusine nic cu basescu care s-a rotunjit binisor. Constatatai acest lucru intrand pe youtube si comparand-ul cu cel din 2004. Bine ca si tupel e muuuuult mai nmare in cazul lui basescu (Doamne, ce sila imi e satastez numele acestui individ!) Am sa repet toata viata mea ca basescu a fost instalat ca presedinte in urma unei fraude uriase la care poporul roman a asistat pasiv, mai pasiv decat atunci cand domnul Adrian NASTASE a castigat alegerile in 2004. Va spun ca m,asinaria infernala a basescului trebuie demontata bucata cu bucata dac vreti sa mai avem trai in Romania. Sunt foarte dezamagit ca se negociaza cu portocaliii. Subiectul il cunosc: jigodiile lui basescu cauta sa obtina din partea viitoarei puteri asigurari ca nu vor putrezi in puscarie. Le dau o veste proasta: nu vor scapa nici in mormant!
  • 0 (2 voturi)    
    Trompeta PD (Sâmbătă, 28 august 2010, 15:59)

    robin_hood [utilizator]

    Ai devenit doar o trompeta a PD-ului D-le Tapalaga.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by