VIDEO Introducerea certificatului verde COVID pentru personalul medical, în instituțiile publice și clădirile de birouri, RESPINSĂ de Senat la un singur vot / Legea merge la Cameră

de D.D.     HotNews.ro
Miercuri, 27 octombrie 2021, 12:36 Actualitate | Politic


Certificat verde COVID
Foto: Profimedia Images
Proiectul de lege care prevede introducerea certificatului verde COVID pentru personalul medical, dar și în cazul instituțiilor publice, inclusiv Parlamentul, și în clădirile de birouri a fost respinsă de Senat la un singur vot. Mai exact pentru adoptare, fiind lege organică, era nevoie de 68 de voturi pentru, iar în favoarea proiectului s-au pronunțat doar 67 de senatori. Proiectul de lege merge la Camera Deputaților care e decizională.

Doi senatori PNL s-au abținut, este vorba de George Scarlat și Alexandru Nazare.




Dezbaterile din Senat au fost la fel de tensionate precum cele din comisiile juridică și de sănătate de cu o zi înainte. PSD și AUR au reclamat că proiectul a fost introdus ilegal în plen, susținând că au existat vicii de procedură. După ce solicitarea AUR de retrimitere la Comisie a fost respinsă, fiecare grup parlamentar și-a prezentat punctul de vedere.

PSD a anunțat că va vota împotrivă, Adrian Streinu Cercel susținând că este de acord că trebuie luate măsuri, dar nu este normal ca testarea să se facă pe banii angajaților, iar persoanelor trecute prin boală, dar neînregistrate în sistem să nu li se recunoască acest lucru.

„Reglementările de azi sunt expresia unui stalinism feroce. Încercăm să ne întoarcem în dictatură? Cum să normalizăm aberația? Toată această lege de la un cap la altul este abominabilă”, a spus Claudiu Târziu de la AUR, susținând că avem de-a face cu un experiment și se încearcă introducerea obligativității vaccinării.

El a fost combătut de PNL, USR și UDMR.

Un moment tensionat a fost și când la tribună a venit Diana Șoșoacă, acuzând puterea că a „întors România în epoca hitleristă”. Președintele de ședință, Anca Dragu, i-a tăiat microfonul. Diana Șoșoacă a continuat cu vociferările însă pe toată durata ședinței.

Mai jos desfășurarea dezbaterilor în format LIVE TEXT:

REZULTATUL FINAL AL VOTULUI senatorilor: Pentru: 67/ Împotrivă: 60/ abțineri 2

REZULTATUL VOTULUI senatorilor din sala: Pentru: 48/ Împotrivă: 46 / Urmează si votul telefonic

14:13 Claudiu Târziu propune vot nominal. Nu se acceptă.

13:48 Dezbaterile pe proiectul de lege s-au încheiat. Anca Dragu dă cuvântul final președinților comisiilor. Proiectul de lege urmează să intre la vot final.

Streinu Cercel:
  • În contextul în care vom vota această lege trebuie să ne gândim la consecințe.
  • Nu e fractură de logică să venim cu astfel de proiect, în plină epidemie? Ne-a luat Dumnezeu mințile?
Iulia Scântei:
  • Nu e despre noi astăzi, este de cum să trecem mai mulți în picioare, să ajungem la finalul pandemiei.

13:41 Rodica Boancă (AUR)
  • Se naște următoarea dilemă: UE nu a emis nicio directivă prin care să se impună certificatul verde de vaccinare în interiorul statului ca o măsură de coerciție a celor care nu se supun măsurilor aberante.
  • Nevinovații sunt trași la răspundere pentru că pun întrebări.
  • Este un atentat la siguranță națională.
  • Nu ați făcut nicio dezbatere cu medici.
  • Nu am văzut medicamente în spitale, reparații la sistemul de electricitate.
  • Vă răzbunați pe români, karma va funcționa si ea.

13:37 Daniel Fenechiu (PNL):
  • Poate pentru prima dată am dat exemplu, am început cu Camera Deputaților, cu Senatul, cu demnitarii.
  • Cu cât crește ritmul vaccinării se eliberează secțiile ATI, vor avea acces în spitale bolnavii de cancer.
  • Când vor dispărea manipulările ordinare veți vedea ce benefică a fost această măsură.

13:34 Florian Bodog (PSD):
  • Comisiile de sănătate au impus obligativitatea certificatului verde pentru toți angajații din instituțiile statului.
  • Guvernanții de dreapta abuzează de certificatul verde.
  • Cât nu izolăm focarul, nu rezolvăm problema.
  • Românii mor în spitale, pentru că miniștrii USR nu au cumpărat medicamente.

13:29 Titus Corlățean (PSD):
  • Trecem prea rapid peste sensibilitățile, fricile și întrebările cetățenilor.
  • De ce guvernanții nu oferă alternative celor care au obiecții de conștiință.
  • Când vii și propui scoaterea din sistemul medical și instituții ale statului mii de oameni, esti în colaps.
  • Există posibilitatea de a găsi formule.
  • Nu pot să înțeleg de ce impune obligativitatea de a-și suporta testele. Avem bani de la UE, dar s-a refuzat accesul la ei.
  • Azi noapte mi-a scris o femeie care are 4 copii, cancer, care spune nu pot să fac acest vaccin, nu am bani sa fac test, nu-mi mai rămâne decât să mor.
  • Legea e neconstituțională.

13:21 Diana Șoșoacă:
  • Art 53 din Constituție menționează că o astfel de lege nu poate fi votată.
  • Suntem asaltați de mesaje. Trei telefoane am, nu mai am loc în ele.
  • Nimeni nu vă va mai vota.
  • Ați întors România în epoca hitleristă. Numai evreii mai erau obligați să prezinte un act să intre la alimentară.
Anca Dragu i-a tăiat microfonul Dianei Șoșoacă.

13:17 Simona Spătaru (USR):
  • Nu e momentul să fim divizați. Noi facem aici circ?
  • Măsurile propuse sunt simple și eficiente. Nu încalcă drepturile românilor.
  • USR va vota acest proiect.

13:13 Claudiu Târziu (AUR):
  • Nu vă ascund că sunt într-o stare de surescitare văzând în ce hal a ajuns Parlamentul să voteze împotriva poporului.
  • Ascultați vocea poporului. Primesc mii de mesaje să nu votăm aceste certificate.
  • Nu e ceva simplu, nu am trecut prin ce trecem azi, de aceea trebuie să fim precauți.
  • Vă conjur să votați împotriva acestui certificat verde.
  • Reglementările de azi sunt expresia unui stalinism feroce.
  • Încercăm să ne întoarcem în dictatură?
  • Cum să normalizăm aberația?
  • Toată această lege de la un cap la altul este abominabilă.
  • Dacă veți vota această lege veți declanșa o criză socială cu potențial exploziv.
  • Certificatul verde este pentru obligativitatea la vaccinare. Nu e vaccin, e un tratament.
  • Mor oameni vaccinați, atenție cum votați.

13:11 Gheorghe Carp (PNL):
  • Dacă OMS, state mai dezvoltate au hotărât că asta e o metodă să scădem rata infectării, nu văd de ce am avea altă poziție.
  • Sunt de acord cu testare cât mai mare, dar cred că în momentul de față vaccinarea e cea mai importantă.

13:07 Adrian Streinu Cercel (PSD):
  • Sunt de acord că trebuie luate anumite măsuri, dar în privința acestei legi este greșită conceptual. Persoanele vaccinate și nevaccinate se pot infecta.
  • Noi avem 60% din persoanele infectate, au făcut o infecție asimptomatice, dar nu pot avea certificat verde.
  • Generăm discriminare prin vaccinare.
  • Toată vara nu s-a făcut niciun demers ca spitalele să fie pregătite, nu s-a făcut nicio achiziție de medicamente.
  • PSD va vota împotriva acestui proiect de lege.

13:03 Secretar de stat Vass Levente (Ministerul Sănătății):
  • Ministerul Sănătății susține adoptarea acestei legi. În perioada doamnei Mihăilă s-au purtat discuții pentru adoptarea acestor măsuri în plenul Parlamentului.
  • După problemele politice, noul ministru interimar a vrut să facă aceste modificări prin OUG, dar guvernul a picat.
  • Considerăm că adoptarea acestei legi este foarte importantă.

13.00 Iuliana Scântei (PNL):
  • Potrivit regulamentului nu e o modalitate consacrată privind supunerea la vot a amendamentelor.

12.58 Lucian Romașcanu (PSD):
  • Raportul este semnat de cineva cu bară la președinte. Raportul trebuie semnat de președinte.
  • Ne-a venit la vot un raport cu amendamente. Amendamentele nu au fost votate. E o ilegalitate.
  • Avem probabil căi de atac la adresa acestui abuz. Legea în parte e necesară, în parte e abuzivă.


12:57 Încep dezbaterile de proiectul de lege privind certificatul verde COVID.

12.46 Dezbaterile s-au reluat.

12.38 Lucrările Senatului au fost suspendate pentru 10 minute, la cererea PSD, pentru că site-ul Senatului nu funcționează. Lucian Romașcanu a făcut propunerea motivând că dezbaterile importante nu pot fi urmărite.

Comisiile reunite juridică şi de sănătate au aprobat, marţi, cu majoritate de voturi, propunerea legislativă privind introducerea certificatului digital Covid pentru angajații unor unităţi publice şi private, după ce ședințele acestora au fost întrerupte de delegația AUR condusă de copreședintele George Simion care a acuzat că lucrările sunt ținute secrete.

Şedinţele celor două comisii, care s-au desfăşurat iniţial separat, au fost întrerupte de parlamentari de la AUR. Şedinţa a fost reluată, la ea participând fizic senatori PNL, USR şi UDMR. De asemenea, AUR a participat la şedinţa comună a celor două comisii cu un grup de deputaţi şi senatori.

  • Potrivit formei iniţiatorilor, parlamentari de la PNL şi UDMR, propunerea legislativă stipulează că certificatul atestă îndeplinirea uneia dintre următoarele condiţii: trecerea a cel puţin 10 zile de la vaccinarea cu schema completă împotriva virusului SARS-CoV-2; trecerea prin boală şi încadrarea între a 15-a şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu acest virus şi rezultatul negativ certificat al unui test RT-PCR (valabilitate 72 ore) sau antigen rapid (48 de ore).
  • Proiectul de act normativ prevede că personalul unităţilor sanitare publice şi private, aflate în subordinea sau coordonarea Ministerului Sănătăţii, din cadrul caselor de asigurări de sănătate, Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, Inspectoratului General de Aviaţie al Ministerului Afacerilor Interne şi unităţilor subordonate, precum şi din cadrul laboratoarelor de analize medicale este obligat să prezinte certificat digital al UE privind COVID-19.
  • Printr-un amendament, a fost adăugat personalul unităţilor de asistenţă medicală profilactică şi curativă şi persoanele fizice care activează ca furnizori de servicii medicale, de dispozitive medicale şi de medicamente.
  • "Dispoziţiile (...) se aplică şi autorităţilor, instituţiilor publice şi de interes public, de utilitate publică şi celorlalte unităţi publice, centrale şi locale, regiilor autonome, operatorilor economici care îşi desfăşoară activitatea în clădiri de birouri private cu mai mult de 50 de persoane simultan. În cadrul entităţilor publice şi private, obligaţia prezentării certificatului digital al UE privind COVID-19 revine membrilor Camerei Deputaţilor şi ai Senatului, persoanelor care ocupă funcţii publice sau de demnitate publică, precum şi tuturor categoriilor de personal care îşi desfăşoară activitatea în cadrul respectivelor entităţi", se arată în amendamentele adoptate de cele două comisii.

Preşedintele Comisiei juridice, Iulia Scântei, a menţionat că şi vizitatorii acestor instituţii trebuie să se supună aceloraşi reguli.

Costurile privind activitatea de testare pentru virusul SARS-CoV-2 sunt suportate de către personalul unităţilor publice, de membrii Camerei Deputaţilor şi Senatului, de persoanele care ocupă funcţii publice sau de demnitate publică, de persoanele fizice - furnizori de servicii medicale, de dispozitive şi de medicamente. Pentru personalul din cadrul unităţilor publice şi private care face dovada unei afecţiuni ce reprezintă contraindicaţie la vaccinare şi e stabilită de un medic de specialitate conform normelor medicale în vigoare, activitatea de testare se organizează cu suportarea costurilor de către angajator. Pentru unităţile private, costurile privind activitatea de testare pentru virusul SARS-CoV-2 sunt suportate conform procedurilor stabilite la nivelul acestora, se mai arată în propunerea legislativă amendată în comisiile de specialitate ale Senatului.

Ce se întâmplă dacă angajații nu prezintă certificatul digital



Conducerea unităţilor publice şi private verifică certificatele digitale prin intermediul aplicaţiei mobile "Check DCC".

Raporturile de serviciu în baza cărora îşi desfăşoară activitatea personalul din unităţile publice şi private care nu prezintă certificatul digital al UE privind COVID-19 se suspendă de drept, fără plata drepturilor salariale, pe o perioadă de 30 de zile. Suspendarea se constată prin dispoziţia scrisă a organului de conducere al unităţii. În situaţia în care personalul din unităţile publice cumulează 30 de zile de suspendare, raportul de serviciu încetează de drept.

Potrivit unui amendament al lui Florin Cîţu însuşit de comisie, suspendarea de drept nu operează sau, după caz, încetează în cazul persoanei vaccinate cu cel puţin o doză de vaccin. În acest caz persoana vaccinată beneficiază de testarea gratuită la locul de muncă exclusiv până la încheierea la termen a schemei complete de vaccinare, având obligaţia încheierii schemei complete în termenul stabilit de normele medicale. Dovada efectuării primei doze de vaccin se face cu adeverinţa de vaccinare.

Nerespectarea obligaţiilor care revin în sarcina persoanele juridice reprezintă contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 50.000 lei la 100.000 lei, mai prevede proiectul.

Prevederile nu se aplică autorităţilor şi instituţiilor din cadrul autorităţii judecătoreşti, fiindu-le aplicabile dispoziţiile Legii nr. 114/2021 privind unele măsuri în domeniul justiţiei în contextul pandemiei de COVID-19.

Senatorul AUR Sorin Mateescu a apreciat că prin propunerea legislativă dreptul la muncă este îngrădit şi că testele trebuie să fie suportate de la bugetul de stat.

Preşedintele Comisiei de sănătate, Adrian Streinu-Cercel, şi-a exprimat nemulţumirea, într-o intervenţie online, că situaţia persoanelor care au trecut prin boală ca asimptomatice nu este reglementată în lege.

Propunerea legislativă privind stabilirea unor măsuri în domeniul sanitar, pe perioada stării de alertă, pentru personalul din cadrul unor unităţi publice şi private ar putea intra miercuri în dezbaterea plenului Senatului, în calitate de primă cameră sesizată.

Citește și:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















57674 vizualizari

  • +21 (191 voturi)    
    Certificatul Verde inseamna vaccinare obligatorie (Miercuri, 27 octombrie 2021, 12:42)

    Gryphus [utilizator]

    pt ca 'autoritatile' stiu ca e ILEGAL si anti Constitutional sa impui vaccinarea obligatorie, au gasit aceasta ticalosie numita ceritificat verde prin care obliga oamenii sa se vaccineze

    sa impiedici oamenii sa mearga la munca pt ca nu au certificat verde e ilegal, imoral si anticonstitutional dar nu conteaza pt fanatici aceste lucruri
    • -16 (154 voturi)    
      Te poti testa... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 12:48)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      ...cu 2 tipuri de teste frate dac liber!
      • +17 (109 voturi)    
        Te poti testa doar INVAZIV, alta ticalosie (Miercuri, 27 octombrie 2021, 12:58)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        testele acceptate de statul roman NU sunt toate testele disponibile ci doar cateva si toate invazive si toate scumpe

        in alte tari au fost teste date gratuit cetatenilor, aici ei vor sa platesti 200 RON la 3 zile adica ceva total inacceptabil avand in vedere nivelul de trai

        deci e tot o fortare a vaccinarii

        teaste rapide din saliva NU sunt acceptate, acum vor sa cumpere pt elevi dar nu vor sa dea si altor cetateni nici macar dreptul de a le folosi
          () ()
      • +40 (94 voturi)    
        Dar in Portugalia (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:05)

        GuiltySpark [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        De ce se mai foloseste certificatul verde daca sunt aproape toti vaccinati? Etichetele de genul dac liber sunt periculoase, discrediteaza foarte usor orice discutie, indiferent de argumentele aduse. Ce sa faci, atata poti...
          () ()
      • +14 (74 voturi)    
        cu o mentiune (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:05)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        daca vaccinul este gratuit, tot gratuit sa fie si testul.
          () ()
      • +31 (63 voturi)    
        Du-te tu pana la mall cu test... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:18)

        IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        ... sa vezi, te lasa? In cazul multor restrictii, s-a scos posibilitatea efectuarii testului.
        Pana acum cateva zile, autoritatile au declarat sus si tare ca nu este discriminare pentru ca ai posibilitatea efectuarii testului. Ok. Consecinta logica a eliminarii posibilitatii efectuarii testului, conform declaratiilor autoritatilor, este ca acum este discriminare. Corect, sau vaccinul ti-a umbrit orice urma de logica elementara?
          ()
      • +26 (66 voturi)    
        te poti testa.. (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:37)

        Lukkian [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        dar cu ce bani? daca iti faci 10 teste PCR pe luna inseamna cam 2000 lei. Nu ti se pare cam mult?
        Mai exista in Constitutie si art.47 - Nivelul de trai unde se spune ca statul trebuie sa asigure cetatenilor un trai decent. Daca sunt nevoit sa cheltuiesc 2 treimi din salariu pe teste, unde mai e traiul decent?
          () ()
      • +13 (47 voturi)    
        sigur (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:45)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        Dar sa fie gratuit cum a fost si inca este in toata Europa de mai bine de un an
      • +4 (40 voturi)    
        pentru astia ca tine, (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:57)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        As baga certificatul violet. Ai voie ceva doar testat. iti voi VINDE si 4 tipuri de teste, nu doar 2.
          ()
      • +11 (17 voturi)    
        Testul de anticorpi ar fi singurul relevant (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:56)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        Si tocmai acesta nu este luat in considerare la Certificatul Verde. Oare de ce?

        Restul testelor si al conditiilor privind vaccinarea sunt pur birocratice, nu garanteaza absolut nimic.

        Este posibil ca cineva sa fi facut boala mai demult, dar, daca se intilneste frecvent cu virusul (prin colegi, mijloace de transport, etc. ) sa aiba un titru crescut al anticorpilor.
        Sau, poate a facut-o de mai multe ori si a dobindit o imunitate de durata. Conditia cu 180 de zile este pur aleatorie.

        Doar un test care ar arata ca ai anticorpi ar garanta ca esti protejat si ca nu infectezi pe nimeni.

        M-am uitat la conditiile cerute pt accesul in China: 2 teste PCR + test anticorpi.
          ()
    • +31 (83 voturi)    
      mi se pare stupid (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:07)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      sunt obligat sa ma vaccinez si sunt obligat sa semnez ca fac asta pe proprie raspundere.
      de ce?
      sa raspunda ala care ma obliga
      unu pentru toti, toti pentru unu
      eu ma vaccinez pentru noi toti, noi toti sa raspundem cu despagubiri daca patesc ceva in urma vaccinului.
      • +26 (52 voturi)    
        Ne constring, nu ne obliga (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:50)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        Chiar daca ne iau dreptul la munca, adica dreptul la viata pentru noi si familiile noastre, vaccinarea tot benevola se considera ca este.

        Pentru ca statul nu-si va asuma niciodata raspunderea pentru consecintele vaccinarii, desi afirma ca sunt minore si extrem de rare.
          () ()
      • -16 (36 voturi)    
        unde scrie pe propria raspundere? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:00)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        scrie ca dai acceptul informat si ca nu ai mintit la triaj.

        https://vaccinare-covid.gov.ro/chestionar-triaj-vaccinare-adulti/

        https://vaccinare-covid.gov.ro/wp-content/uploads/2021/07/formular-consimtamant-vaccinare.pdf
          () ()
      • -18 (32 voturi)    
        vaccin (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:46)

        kmlx [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        > patesc ceva in urma vaccinului.

        de unde apareti voi astia anti-vaccin?

        ce ai putea pati? cel mult nu o sa mori de covid inainte de vreme.

        dar aparent unii in romania chiar au dorinta asta de moarte prematura.
      • +14 (20 voturi)    
        Te sustin (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:36)

        PopSt [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        Nu e normal sa semnezi ca-ti asumi orice risc pentru ceea ce s-ar putea intampla cu tine in urma vaccinarii. Asta e o politica fortata introdusa prin constrangeri de producatorii de vaccinuri.
          ()
    • -20 (58 voturi)    
      Nu e chiar asa... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:08)

      Tkay [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Si CEDO a admis ca vaccinarea obligatorie e legala :

      https://www.dw.com/ro/cedo-consider%C4%83-acceptabil%C4%83-obligativitatea-vaccin%C4%83rii/a-57135494
      • +18 (46 voturi)    
        :)))) (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:01)

        balex [utilizator] i-a raspuns lui Tkay

        nu ai înțeles nimic. absolut nimic
          () ()
      • +7 (17 voturi)    
        E doar un pas din drumul lung catre .... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:56)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Tkay

        Si daca devine legala or deveni multi illegali, si asa e la moda!
    • -28 (60 voturi)    
      VACCINAREA OBLIGATORIE... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:20)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      .....nu mai este necesara : prostimea a reactionat previzibil si se vaccineaza !
      Nu este triumful ratiunii si nici n-au patruns brusc tainele stiintei - e doar banala frica de moarte, pompos numita "instinct de conservare" ....
      Ma bucur enorm ca si-au dat seama ca prostimea - turma de misei (in sens de"neputinciosi" dar si de "rau-voitori") poate fi usor santajata cu restrictii .
      Iar pentru toate paiațele revolutionare, Ceghevarii de Strehaia, Robinhuzii de Medgidia si Marianne-ele de Huedin : cat sunteti voi plecați la luptă, io zic sa vorbiti cu cineva sa va tina rand, ca vedeti cati eroi se vaccineaza .....

      :))))))) (aici, ma tavalesc pe jos de râs...)


      Si inca ceva, ca ramane prostimea cu idei false, altfel  :

      -  nu avem guvern
      -  nu stim cand si daca vom avea vreodata guvern
      -  nu stim ce coloratura politica va avea guvernul, in caz ca idiotii astia se decid, totusi, sa munceasca
      - SE VACCINEAZA MASIV

      Concluzia : vaccinarea nu a depins, nu depinde si nici nu va depinde vreodata de vreun politician ori de vreun partid.
      Depinde strict de:
      - medici
      - organizatori (respectiv, Gheorghita)
      - ....... ăăăăă.... parca mai era ceva..... ăăăă.... ceva cu alfabetul sau alfabeții.... ma rog, ramane pentru alta data, ca nu mai stiu....

      In rest, te asigur, draga mahala, de acelasi vesnic, imuabil, profund, sincer si dezinteresat dispret maxim de care sunt eu capabil !
      • +8 (20 voturi)    
        Ai vazut vreodata careva sa zica nu te vaccina? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:54)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        Esti liber sa faci ce vrei. Dar nu imi veni cu ideei crete despre copii si certificate verzi.
          ()
    • -14 (40 voturi)    
      Nicio lege (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:20)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      din nicio tara de pe glob nu va putea vreodata sa intruneasca unanimitatea locuitorilor ei. Intotdeauna vor fi indivizi care se pozitioneaza impotriva. De aceea, de doua milenii, exista proverbul latiinesc din dreptul roman: Dura lex, sed lex(legea e dura dar e lege)!
    • -13 (57 voturi)    
      ... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:45)

      HerrMess [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Tehnic vorbind:

      1. CEDO zice ca vaccinarea obligatorie este legala. Vezi aici:
      https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24720952-cedo-decide-vaccinarea-obligatorie-putea-necesara-societate-democratica.htm

      2. Art 53 din Constitutie spune ca: "Exerciţiul unor drepturi sau al unor libertăţi poate fi restrâns numai prin lege şi numai dacă se impune, după caz, pentru: _apărarea_ securităţii naţionale, a ordinii, a _sănătăţii_ ori a moralei publice..."

      3. "Libertatea ta se termina acolo unde incepe libertatea celuilalt" . Eu zic ca ar merita inteles citatul asta inainte sa peroram despre libertate.
      • +10 (38 voturi)    
        :))) (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:02)

        balex [utilizator] i-a raspuns lui HerrMess

        nu ai înțeles decizia cedo și apelezi la un articol de pe hotnews, publicație plină de analfaveți funcționali.
          ()
    • -33 (65 voturi)    
      Hai termina cu idioteniile (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:17)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Toata lumea vaccinata si gata. Daca in Italia s-a aprobat la noi de ce nu se poate ? Si in final nici macar nu e obligatoriu, fa-ti frate teste zilnic si nu mai comenta.
    • -29 (65 voturi)    
      Foarte bine! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:20)

      provest_1 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Ca asistent medical sau social, ca personal care intra zilnic in contact cu oamenii, mai ales cu oamenii ion suferinta, nu ai ce cauta nevaccinat.
      Mai mult, ca personal medical nu ai ce cauta in contact cu bolnavii daca nu pricepi care este rolul si rostul vaccinarii.
      Daca nu pricepi, du-te la vandut lumanari si pomelnice.
      Poti face ce vrei cu tine insuti, dar nu fi iresponsabil fata de ceilalti, mai ales daca sunt bolnavi!
      • +27 (57 voturi)    
        :))) (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:03)

        balex [utilizator] i-a raspuns lui provest_1

        omule, o persoană testată e sigură în cotnact cu pacienții. o persoană vaccinată nu e sigură. ai înțeles? sau menții demagogia?
          () () () ()
    • -18 (44 voturi)    
      Mda... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:23)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Tot așa cum vaccinul salvator de vieți nu contează pentru fanaticii „liberei alegeri”.
      Aloo, tataie, libertatea nu înseamnă anarhie!
    • -18 (32 voturi)    
      In alte tari testele nu mai sunt gratuite. (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:22)

      FloriGel [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Deoarece s-au prins ca pe omeni ii doare la basca atat timp cat statul plateste. Dar sa vezi ca statul cheltuie si banii oamenilor responsabili si nu doreste sa se taraganeze cu pandemia la nesfarsit. Scoateti bani din buzunare sau va vaccinati gratis.
    • -12 (20 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:38)

      [anonim] i-a raspuns lui Gryphus

    • -19 (23 voturi)    
      Lasa vrajelile antivaxere (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:34)

      iolea [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Nu esti tu CCR sa te pronunti. Legea va fi votata in Camera si se va termina cu vaicareala antivaxerilor spalati pe creier.
    • -8 (22 voturi)    
      cum se face (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:52)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      ca adeptii dictaturii si al haosului urla ca vor libertate?!
    • +2 (2 voturi)    
      Certificatul Verde inseamna anticorpi (Miercuri, 27 octombrie 2021, 22:14)

      Cristian_ul [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Oare cati oamenii care au avut pojar , varicela etc s-au vaccinat apoi impotriva lor ?
      La birou suntem 120 de colegi , lunar facem teste de anticorpi , din aproximativ 50 de persoane vaccinate doar 5 mai au anticorpi peste minim.Restul ce protectie mai au ? Cu ce ii ajuta 2 intepaturi si o foaie valabila 1 an ?
      Logica ,intr-o lume normala ar fi certificat verde , alb , rosu ,persoanelor cu anticorpi , testate la x luni si prelungirea sau ,,booster,, pentru cei ce nu mai au .
    • -3 (3 voturi)    
      anapoda (Joi, 28 octombrie 2021, 9:16)

      metri [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      stimabililior, legea exista in multe state vestice....si noi vrem, ne dorim sa traim ca in acele state, sa avem salarii ca acolo, pib-ul, etc.
      Dar oare e posibil daca ne comportam total invers ?!?!!!
  • +29 (57 voturi)    
    Dubla masura (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:26)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    Sunt trecut prin boala, nevaccinat, am anticorpi mai multi ca un vaccinat cu "schema completa" (analize de laborator facute cu aceeasi metoda de determinare IGg, aceeasi clinica, acceasi perioada !)
    Hehe...Abia astept sa fiu concediat !
    • -23 (39 voturi)    
      Ti se cere test COVID (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:47)

      bcorina [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

      Cred ca nu intelegeti ce inseamna certificat COVID?
      Nu inseamna doar vaccinare, ci si test COVID la alegere cu doua tipuri de teste numai ca aceste teste se fac in institutii specializate.
      Vacinul este gratuit dar testele le pletesti din buzunarul tau.
    • -15 (21 voturi)    
      fals (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:48)

      kmlx [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

      > am anticorpi mai multi ca un vaccinat cu "schema completa"

      asta s-a demonstrat ca e fals de circa un an de zile. stiu ca ajung stirile mai greu in romania, dar un an de zile e ceva.
      • +9 (13 voturi)    
        gogule, (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:25)

        Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui kmlx

        n-ai citit atent ce am scris?
        "analize de laborator facute cu aceeasi metoda de determinare IGg, aceeasi clinica, acceasi perioada !", adica discutam cu documentele unul langa altul, nu de ce-am citit pe facebook.
        Vrei dovezile, da-mi un e-mail !
      • +14 (18 voturi)    
        ai dreptate (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:15)

        an_drei [utilizator] i-a raspuns lui kmlx

        Intradevar vaccinul da anticorpi anti spike mai multi decat infectarea. Dar vaccinul nu stie decat anticopi impotriva a doua proteine: spike si RBD. Infectarea genereaza anticorpi pentru 20 de proteine, de aici raspunsul imunitar mult la larg dar mai redus specific pe anti spike.

        In cazul vaccinului anticorpii scad mult mai repede.

        Este un studiu din Israel in care compara vaccinati cu infectati in aceiasi perioada, aceleasi varste, comorbitidati, etc. Rezultatul: de 13 ori mai mici sanse de infetare pentru cei trecuti prin infectie, de 8 sanse mai mici de forme grave. Dar la noi se ignora complet imunitatea in urma infectarii chiar daca e dovedita a fi superioara vaccinarii. In schimb vaccinul e prezentat ca fiind solutia superma. Ceva nu e inregula in toata povestea aceasta. Aici e studiul: https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.24.21262415v1

        Conclusions: This study demonstrated that natural immunity confers longer lasting and stronger protection against infection, symptomatic disease and hospitalization caused by the Delta variant of SARS-CoV-2, compared to the BNT162b2 two-dose vaccine-induced immunity. Individuals who were both previously infected with SARS-CoV-2 and given a single dose of the vaccine gained additional protection against the Delta variant.
          ()
  • -38 (54 voturi)    
    Cei de la haur (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:54)

    nscandal [utilizator]

    vorbesc de stalinism si libertati fundamentale....
    Noaptea mintii...
    Ironie trista....
    Tupeu de borfasi....
    • +20 (30 voturi)    
      La ce scandal au facut pe FB azi. (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:59)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui nscandal

      Pot sa zic ca sunt uimit ca ma reprezinta mai bine decat oricare de pe acolo.
    • +7 (9 voturi)    
      Nu-i asa? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 21:31)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui nscandal

      Au ajuns haur-ul cei mai normali la cap din parlament. Ca sa ne dam seama de nivelul unde se afla aceasta institutie.
  • -25 (33 voturi)    
    Solutia pt D-na Sosoaca (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:57)

    Azra [utilizator]

    Doamna Dragu, in calitatea Dvs. de Presedinte al Senatului, aplicati solutia pe care o sugeram recent si veti rezolva problema zgomotelor si disconfortului auditiv pe care le provoaca in permanenta d-na Sosoaca, decredibilizand prestigiul acestui for parlamentar pe care il prezidati. O mentionez alaturat:
    În cadrul articolului VIDEO Diana Șoșoacă, un nou scandal în Parlament după ce i s-a cerut să poarte mască și un "salut cordial" pentru premierul Ungariei, Viktor Orban
    Urgent! (Miercuri, 20 octombrie 2021, 14:02)
    Pentru a asana activitatea si dezbaterile parlamentare, la un nivel de maxima responsabilitate este nevoie rapid de modificarea Regulamentului de ordine interioara al celor doua Camere, in sensul ca:
    parlamentarii care parasesc grupul lor politic parlamentar sau sunt exclusi din acesta sa nu mai poata migra la alte grupuri parlamentare sau sa se proclame independenti ci sa aiba doar alternativa demisiei din Parlament si inlocuirea lor cu persoane de pe locurile subsecvente ale listelor electorale ale partidelor pentru care au candidat.
    In felul acesta se va respecta si echilibrul politic al unui parlament, reflectand pe deplin vointa electoratului si se va evita crearea unor noi majoritati parlamentare care nu ar fi fost acceptate de acelasi electorat.
    In plus, Parlamentul ar fi scutit si de prestatiile penibile de genul celor facute in timpurile relativ reente, de celebrul Iosipescu-Zambra.
  • +31 (51 voturi)    
    Claudiu Târziu propune vot nominal. Nu se acceptă. (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:17)

    IoPaNet [utilizator]

    Mi se pare normal, Sa-si asume lasii astia, ceva, barbateste? Nu... Anonim.
  • -16 (58 voturi)    
    PSD-istii (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:31)

    saandi [utilizator]

    Jigodiile comuniste si-au dat arama pe fata. Tot timpul au fost contra vaccinarii, dar o spun mai cu jumatate de gura. Toata campania de vaccinare a fost sabotata de specimenele astea la televiziunile aservite, dar o tineau langa ca trebuie sa fim responsabili, sa trecem peste aceste momente tragice, cand mor zilnic sute de oameni. Acum, cand se vede concret cui ii pasa cu adevarat de stoparea pandemiei, o dau cotita, prin marele specialist Streinu Cercel, o nulitate care la inceput a negat existenta virusului, dupa care a continuat sa-si dea cu stangu-n dreptu', pana l-au ascuns ai lui psd-isti dupa cortina. Sper sa va bantuie toti mortii pandemiei, jigodiilor!
    • +31 (59 voturi)    
      PSD the best today! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:44)

      Nothingtrue [utilizator] i-a raspuns lui saandi

      Cui ii pasa de noi Saandi??? Cui??? Iti spun eu. Nimanui. Daca ii pasa cuiva de tine in astia 30 de ani vedeam spitale, autostrazi, siguranta alimentara, publica, militara etc. Noul val USR? Neo-marxistii!!! Sunt cei mai periculosi. Nimeni nu iti vrea binele in afara de familie si prieteni. Pentru ei esti doar o vita, un numar. Pandemia nu moare cum viseaza unii cu vaccinare. Dovezile se vad in UE, USA, Israel. Sunt curios cate doze trebuie sa fac sa ma consider ca am schema completa. Asa ca nu mai visa tu ca iti vrea cineva binele.
      • -6 (20 voturi)    
        PSD best today!? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:55)

        duckhunt [utilizator] i-a raspuns lui Nothingtrue

        hahahaha, si tu cred ca lui PSD sau PNL ii pasa de tine? :))) cea mai buna gluma de pe site
          () ()
  • +13 (29 voturi)    
    nu judeca pe baza de date (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:02)

    jescu [utilizator]

    Eu n-am vazut parlamentul sa ceara date concrete, sa ia masuri documentate. Doctori cum sunt Streinu Cercel au votat impotriva, si se considera ca sunt cei mai competenti. Unul din lucrurile care se ignora este imunitatea oferita de infectia cu Covid. Stim ca dupa vacinare imunitatea oferita de vaccin este 80-90%, dar nu stim ce procent de imunizare ofera infectia directa. Nu stim cate persoane vaccinate au murit versus persoane care au facut infectia si au murit la a doua infectare ? ... ca sa putem compara cine protejeaza mai bine, vaccinul sau infectia in sine. Avand datele astea pot sa judece daca cei infectati si nevaccinati mai sunt in pericol si trebuie exclusi de peste tot.
    • -8 (16 voturi)    
      90% dintre morti sunt nevaccinati (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:08)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      in conditiile in care reprezinta mai putin din populatie. spre 40% vaccinati, cel putin dintre adulti
      • +3 (9 voturi)    
        pot exista nevaccinati cu imunitate (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:08)

        jescu [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        Trebuie vazut daca din cei nevaccinati morti, cati au murit la a doua infectare. Ca sa e compare eficienta imunitatii dupa infectie cu eficienta imunitatii dupa vaccin. Dupa vaccin stim deja eficienta, e vreo 80-90%, in primele luni, adica e un procent destul de mare din cei vaccinati care se pot infecta si chiar muri.
      • +5 (11 voturi)    
        asa este (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:22)

        an_drei [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        Pentru persoanele care nu au nici o forma de imunitate, vaccinarea e alegerea logica. Riscurile sunt mai mici. Totusi pentru cei ce au reusit sa iasa din boala, au imunitate mai buna, dar ignorata de guvernanti.
          ()
    • -4 (8 voturi)    
      da, e extrem de competent (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:47)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      Streinu "spirtu' nu e biocid" Cercel.
    • +8 (14 voturi)    
      ba da stim (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:19)

      an_drei [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.24.21262415v1
      Aici e un studiu pe un numar foarte mare de oameni din Israel. Infectatii au avut risc de infectare de 13 ori mai mic fata de dublu vaccinati cu Pfizer si de 8 ori mai mici de forme grave.
      Doar ca la noi se ignora stiinta si se promoveaza ca vaccinul e ala care opreste infectarea.. vezi rata de infectare din UK pentru detalii.
      • 0 (10 voturi)    
        ai uitat sa precizezi limitarile acelui studiu (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:47)

        TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui an_drei

        Studiul inca n-a fost publicat, este in faza de "peer review", si are mai multe probleme, unele dintre ele recunoscute chiar de autori.

        De exemplu nu au luat in calcul ca multe dintre infectari ar putea fi de fapt reinfectari, datorita faptului ca nu toate persoanele infectate sunt testate si confirmate, si cu atat mai putin de fiecare data cand s-au infectat. Ceea ce ar face ca acele concluzii sa nu stea in picioare, daca numarul de reinfectari este de fapt mult mai mare.

        De exemplu, daca la fel ca la noi, numarul real de infectari este de 5-10 ori mai mare decat cele confirmate prin testare, riscurile ar deveni similare cu cele ale vaccinatilor, pentru ca un factor 5-10 e similar cu 8-13.

        O alta problema este "survivor bias", faptul ca cei decedati dupa prima infectare evident nu se mai pot reinfecta. Dar asta evident asta nu e un lucru pozitiv, si nici de asta n-a tinut cont studiul.

        Si chiar daca luam de bun acel studiu, si riscul ar fi intr-adevar mai mic la cei trecuti prin boala, alte studii au demonstrat ca vaccinarea dupa trecere prin boala reduce si mai mult acest risc de reinfectare, de peste doua ori:

        https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/70/wr/mm7032e1.htm

        Deci chiar nu e un argument contra vaccinarii acel studiu, chiar si pentru cei care au trecut deja prin boala.
          ()
  • +17 (69 voturi)    
    Ma inchin la ce vad in comentarii (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:02)

    kthor7 [utilizator]

    Sa ne intelegem, cei care se vaccineaza acum o fac pentru ca li se incalca drepturile constitutionale. Nu de frica. Personal, nu imi este frica pentru ca stiu ca a fi fara serviciu echivaleaza tot cu o moarte. Daca pana acum nu ati bagat in capetele voastre de experti in comentarii pe facebook si hotnews, ca studii medicale nu aveti si cumparati tot ce anumiti slugoi va spun din pur interes personal, virusul-bacterie exista si e groasa treaba. Originea e China, virusul este facut si nu natural, nimeni nu a blocat accesul chinezilor spre noi sau invers, toate acele "tulpini" sunt numai variante eliberate pe piata, cu acordul tacit al celor care au inventat vaccinurile. Este doar comert in sclavie moderna. Boala o faceti si daca sunteti vaccinati si daca nu sunteti. Diferenta este ca nu mai muriti la spital, intelegeti? Spitalul e mort, de la profesionisti care sunt zero pana la materiale si dotari care nu exista. Nu s-a vrut si nu se vrea. Sunt doar bla bla-uri. Platiti asigurarea degeaba, daca ajungeti in spital, sunteti ca morti. De ce se moare in spital? Nu, nu e Covidul, asta e motivatia. Mortii se pun la gramada, asistenta medicala e proasta- daca nu dozezi bine oxigenul, ii arzi plamanii sau il sufoca acea masca. Oamenii mor carbonizati in ATI. Asa ca, preasfintii arahati au decis ca nu mai au unde sa primeasca pacienti dupa ce tot ei i-au paralizat de frica, spunandu-le ca daca fac Covid ajung in ATI intubati si morti. Cam asta e, de fapt, "presiunea pe sistemul medical" de care auziti. O sa vedeti ca tot ce se trimite in strainatate, se intoarce in majoritate bine. Depinde doar daca au fost trimisi fara "tratarea" in spitalele din Ro. In rest, sunteti toti sclavi, nu va mai bucurati de vaccin, sunteti sclavi vaccinati si nu difera de cei nevaccinati. Totul este interes, putere si bani, la nivel mondial iar Ro e o colonie care executa ordinele.
    • +8 (32 voturi)    
      ! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:24)

      Ionnut [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      Ma bucur ca ai avut curajul sa dai mesajul asta, stiu ca o sa fii downvoted in ultimul hal dar totusi ma bucur ca mai exista oameni cu coloana si morala.
    • -9 (25 voturi)    
      ... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:25)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      Macar ai vazut cati au murit in strainatate? Aia aveau loc nu pentru ca sistemul lor e extraordinar, pentru ca am vazut cum a colapsat si la ei cand a fost presiune.
      E normal sa pice la vot, poporul si-a trimis reprezentanti aidoma sa.
    • -13 (43 voturi)    
      Nu poti face pipi contra vantului (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:28)

      doz2018 [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      Faptul ca noi suntem o tara de tampiti e cunoscut de toata lumea. Faptul ca unii vor sa moara daci liberi e treaba lor. In scurt timp nu vei mai putea face absolut nimic fara certificat. Nici la noi nici in Europa nici in toata lumea. Cine nu se vaccineaza doar amana de fapt vaccinarea riscand moartea in timpul acestei amanari.
      • +7 (17 voturi)    
        Detinutii politici romani... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:55)

        Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui doz2018

        ...au facut pipi contra uraganului, nu doar a vantului. E adevarat, au murit, dar au facut-o ca niste martiri. Ceea ce e infinit mai bine decat sa traiesti si sa mori ca o sluga.
      • +8 (16 voturi)    
        toata lumea (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:29)

        Iorgovan [utilizator] i-a raspuns lui doz2018

        De unde grija asta globala pentru binele omului?!
    • +15 (41 voturi)    
      Dreptul la munca e mai mult decit dreptul la viata (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:58)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      De dreptul la munca nu depinde doar viata celui care munceste ci si viata si viitorul celor pe care ii intretine, viata si viitorul copiilor sai.

      Nimic nu poate aduce atingere dreptului la munca.
      • -7 (15 voturi)    
        viitorul copiilor trei generatii (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:19)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        postaceala nu e munca
      • 0 (6 voturi)    
        "viitorul celor pe care ii intretine" (Miercuri, 27 octombrie 2021, 20:38)

        Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        Dar dacă moare de covid, atunci cum îi mai întreţine?
    • -7 (13 voturi)    
      Am crezut ca... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:18)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      .... nu mai exista prosti capabili sa ma uimeasca.
      Dar m-am inselat : sunt atatia care te aproba !
    • -9 (15 voturi)    
      am doua rude moarte de covid (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:19)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      nu au prins vaccinul ca au murit anul trecut , pacat ca nu le poti impartasi si lor genialitatea lu' matale !
    • -4 (10 voturi)    
      Asistenta e proasta (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:26)

      MmV2 [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      Vaccinatii sunt slugi, kthor7, bine ca ai inteles cum merge. Cand vei ajunge pe mana vre-unei proaste din astea sau a unei slugi de doctor sa le explici atunci cum e cu interesul si cu virusul facut ca sa te oblige pe tine sa te cipezi.
      • -3 (5 voturi)    
        Conspiraţionismul e similar cu paranoia (Miercuri, 27 octombrie 2021, 20:43)

        Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui MmV2

        Nu se poate trata numai prin discuţii, necesită şi medicamente anti-psihotice.
    • -5 (9 voturi)    
      multe speculatii (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:24)

      an_drei [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      Adica conspiratii. Chiar daca au o doza de plauzabilitate, nu sunt dovezi pentru ele, deci sunt fake news si nu ma intereseaza. Poti fi sceptic, dar nu sigur..
    • -2 (6 voturi)    
      "cei care se vaccineaza acum o fac" (Miercuri, 27 octombrie 2021, 20:37)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      "pentru ca li se incalca drepturile"

      Citat dintr-un articol HotNews de astăzi: https://bit.ly/3pFdLrq
      "s-au vaccinat anti-Covid...111.556 cu prima doză... Dintre cei care s-au vaccinat cu prima doză în ultima zi, 57.359 s-au imunizat cu Johnson&Johnson, 52.621 cu Pfizer, 1.541 cu Moderna"

      Deci NUMAI 51% dintre cei vaccinaţi cu prima doză aleg vaccinul J&J, ca să obţină IMEDIAT certificatul verde.
      Restul aleg Pfizer, asta înseamna că vor cu adevărat să fie protejaţi de vaccin, NU doar să obţină certificatul verde.
    • 0 (0 voturi)    
      Este neconstitutionala legea (Joi, 28 octombrie 2021, 20:42)

      BoierBibescu [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      Este neconstitutionala legea, incalca art.41 din Constitutie, dreptul la munca nu poate fi ingradit.
  • +7 (35 voturi)    
    codu qr la munca (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:22)

    omacron [utilizator]

    a picat la vot. le-a fost frica de furia poporului. Valtran, te salut fara respet.
    • -7 (15 voturi)    
      :))))) (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:22)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui omacron

      A picat la vot in Senat.
      Iar camera decizionala este Camera Deputatilor.
      :))))

      Furia poporului ???? Care popor, ala de la coada la vaccin ?

      :))))

      Eu zic sa te rogi sa treaca la CD, e mai bine pentru prostime.
      Iar respectul acesteia nu m-a interesat niciodata. Din contra, cum am mai spus, as intra in pamant de rusine daca as sti ca-i sunt pe plac !
  • -14 (26 voturi)    
    DISCRIMINARE (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:26)

    vax_XXL [utilizator]

    , discriminări, s. f. Acțiunea de a discrimina și rezultatul ei. 1. Deosebire, distincție netă făcută între mai multe obiecte, idei etc. 2. Politică prin care un stat sau o categorie de cetățeni ai unui stat sunt lipsiți de anumite drepturi pe baza unor considerente nelegitime. ◊ Discriminare rasială = segregație. – După fr. discrimination, lat. discriminatio, -onis. sursa: DEX '09 (2009)
    Celor ce se simt discriminați de vaccinarea obligatorie, luați cu lămâie o porție de limba română.
    • -3 (7 voturi)    
      Nevaccinaţii nu sunt o categorie (Miercuri, 27 octombrie 2021, 20:46)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui vax_XXL

      de cetăţeni, fiindcă pot foarte uşor să devină vaccinaţi.
  • +7 (17 voturi)    
    O surpriza (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:29)

    copci [utilizator]

    Iata ca nu a trecut proiectul de lege de Senat pentru 2 voturi. O surpriza majora as zice eu in majoritatea PNL-USR-UDMR. Desigur, ca un sistem bicameral ce se respecta, votul de astazi nu are nicio importanta pentru ce va urma la Camera Deputatilor.
  • +4 (12 voturi)    
    Lege organica (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:34)

    tytyC [utilizator]

    Nu trebuie doua treimi din voturi deci vreo 91 pentru, 67 este aproape 50% din voturi, necesarul pentru o lege ordinara, 50% plus 1 vot. Tot 2/3 din voturi și în Camera, nu i asa?
  • +10 (40 voturi)    
    AUR - USR 10 la 0 (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:41)

    Lok [utilizator]

    Imi place suspect de mult ce vad.
    • -11 (25 voturi)    
      Evident :))))) (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:34)

      rusul.viclean [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Tuturor postacilor sponsorizați de Moscova ne place când ai noștri înving. Haide AUR, jos USR!!!!!
      • +9 (11 voturi)    
        Da, si celor sponsorizati (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:22)

        CristianG [utilizator] i-a raspuns lui rusul.viclean

        de producatorii de antivaccinuri
  • +4 (36 voturi)    
    PSD au ramas aceeasi.. (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:43)

    AdevaratulProfet [utilizator]

    ...nu rateaza niciodata o oportunitate de a fi niste oportunisti ordinari...Streinu Cercel eexemplul perfect, s-a cocotat pe victimele pandemiei in parlament. Rafila in acelasi mod, dar el cauta piscuri mai inalte, pozitia de ministru al sanatatii, sau chiar de prim-ministru....

    Asta ca sa vorbim de ce noi, ca pe cei vechi : Firea, Grindeanu, Ciolacu, Stanescu...ii cam stim cu totii!!!

    PSD = Cancerul Romaniei 100% si asta chiar daca nici ratacitul PNL nu convinge, dar chiar deloc!!!
    • +3 (11 voturi)    
      Poporul o cere. (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:36)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

      Reprezentantii asculta cu interes si ingrijorare la ce spune poporul. Sistemul functioneaza, nu stiu de ce te plangi.
    • -1 (9 voturi)    
      Am ascultat declaratiile (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:34)

      an_drei [utilizator] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

      Si AUR au cam aberat, de dreapta nu mai vorbesc. Doar Cercel (cel putin de data aceasta) a fost coerent in ce a spus. Scopul certificatului verde e de a oprii raspandirea, cand vaccinarea nu e eficienta in acest sens (vezi UK). In schimb testarea, masurarea anticorpilor este. Daca spuneau ca vor sa reduca desele cand au bagat certificatul verde, erau si ei coerenti.
  • +15 (45 voturi)    
    Cei din parlament ar trebui sa tina cont (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:52)

    galeo [utilizator]

    De parerile votantilor pe care ii reprezinta, votanti ce in marea lor majoritate nu vor certificatul verde.
    • -7 (13 voturi)    
      aha (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:50)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Majoritatea in Romania n-ar vrea sa plateasca niciun fel de taxe si impozite. Ce zici, ar trebui sa tina cont cei din parlament si de asta?
      • +7 (9 voturi)    
        Atunci de ce mai exista alegeri? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:09)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

        De ce mai votam, daca alesii nostri fac lucrurile contra noastra?
      • 0 (0 voturi)    
        Ciudat ca voturile nu merg spre taxe mici. (Vineri, 29 octombrie 2021, 8:29)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

        Care partide au scazut taxele si care au fost votate?
  • +18 (42 voturi)    
    Mda (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:52)

    Incomod3 [utilizator]

    cei care au votat pentru porcaria asta, recte usr, vor trebui trasi la raspundere la un moment dat...
    • -15 (37 voturi)    
      Da, bai (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:02)

      provest_1 [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

      Ca si cei care au inventat sapunul, pasta de dinti, aspirina si halatul medical
      Dacii vrea sa moara liberi si plini de boli, stramoseste asa. Sau beti manga si inghetati sub banca.
    • +3 (13 voturi)    
      Loveste-i unde ii doare cel mai tare. (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:04)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

      La Europarlamentare.
  • +18 (38 voturi)    
    singurul care se pricepe intr-adevar la subiect (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:58)

    CristianG [utilizator]

    si, culmea, de data asta voteaza impotriva intereselor pharma, este Streinu Cercel.
    Opinia lui insa nu are loc printre amatorii de "stiinta" .
    • +6 (14 voturi)    
      corect (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:37)

      an_drei [utilizator] i-a raspuns lui CristianG

      Mi se pare trist sa vad ca doar PSD a fost coerent in cazul acesta.
  • +1 (31 voturi)    
    pam pam (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:00)

    cucuveauamov [utilizator]

    cei cu certificat ar trebuie sa aiba interzis in diverse locuri... cum ar fi?
  • +25 (53 voturi)    
    hai cu anticipatele (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:01)

    sentenced [utilizator]

    Dupa masurile astea, cred ca AUR va urca la 30%, fara sa faca nimic altceva decat opozitie dictaturii ce se instaureaza sub pretextul crizei sanitare.
    O sa ne uitam in urma la epoca Dragnea ca la o epoca a libertatilor individuale si la AUR ca la aparatorii libertatii. Cine s-ar fi gandit la asa ceva cu un an in urma?
    • +13 (25 voturi)    
      Evident (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:11)

      Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      viitor de aur, AUR are, dupa idioteniile astea
  • +9 (21 voturi)    
    incep sa cred (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:24)

    GNG [utilizator]

    Ca cineva, a avut dreptate cand mi-a spus ca in cativa ani o sa se bata oamenii intre ei nu din cauza religie sau acaparare de teritoriu. La vremea aceea l-am considerat anormal, acum observ ca mai avem cativa pasi de facut pana sa incepem. Doi, trei ani, cel mult, daca initiatorii acestei afaceri nu dau inapoi. Sper sa il pot considera, in continuare, doar un sarit de pe fix ... sper...
  • -23 (41 voturi)    
    Hai cu legea (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:37)

    iolea [utilizator]

    Ca antivaxerii si-au facut destul de cap. Ori se vaccineaza ori raman fara job si ajung sa cerseasca.
    • +13 (23 voturi)    
      Cu "oameni" ca tine (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:52)

      Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui iolea

      Au putut face Stalin si Hitler ce au facut...
    • +13 (21 voturi)    
      iti dai seama ce promovezi? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:15)

      Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui iolea

      iti dai seama ce implicatii catastrofale ar avea asa ceva asupra societatii si economiei?
      Iti poti imagina ce implicatii ar avea asupra sigurantei fiecarui individ (vaccinat sau nevaccinat, cu certificat sau fara)?
      voi chiar va doriti sa ajungem sa ne dam in cap unii altora pe strada sau sa ne spargem casele pentruca nu mai avem ce pune pe masa copiilor?
      certificatul verde este un afront la libertatea oricarui individ (vaccinat sau nevaccinat)
  • -19 (29 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:48)

    [anonim]

  • -25 (39 voturi)    
    e clar (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:56)

    liviu_ [utilizator]

    ma uit prin comentarii si concluzia mea e simpla: doar napalmu mai poate salva tara asta... sau un covid cu o mortalitate de 70% minim...

    suntem pur si simplu prea prosti ca sa supravietuim ca tara. oricum suntem pe moarte, e doar o chestiune de timp....


    mie imi plaec asta: nu vaccinarii ca "ie" disriminare.... dar pensii speciale e ok, imunitate parlamentara e ok, dracnea e arestat ilegal, lasa sa ne fure politicienii ca "doar nu au omorat pe nimeni", distrugem justitia ca oricum e malefica, e ok... s.am.d.

    nu vrem sa ne intepam de 2 ori pe an ca e nasol , dar ne-o luam in fund si in gura de 30 de ani fara sa zicem nimic. gangband fac politicienii din noi si noi inghitim linistiti... acolo nu mai e de libertate

    ba prosti mai suntem... sariti cu minusurile ma .... aia care spuneam ca avem locu 3 (din coada) la IQ din europa, a fost clar mult prea optimist!
    • +12 (16 voturi)    
      Vorbesti despre tine la plural, Majestate? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:22)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Nimeni pe lumea asta nu poate vorbi decit in numele lui.

      Doar Majestatile Lor vorbesc la plural, ei reprezentind si vointa divina.
    • +13 (17 voturi)    
      de ce ii bagi pe tot in aceeasi oala? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:27)

      Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Iti garantez ca majoritatea oamenilor sunt impotriva furtului, hotiei, pensiilor speciale si abuzurilor facute de guvernanti.
      faptul ca USR-ul este in cadere masiva in sondaje nu iti spune nimic?!
      Multi oameni s-au adaptat la sistem si reusesc sa isi asigure un trai chiar si in conditiile astea. Daca incepi sa le ameniti traiul cu lozinci de genul "fa-ti certificatul verde ca altfel nu mai ai voie sa muncesti" si omul se sperie ca nu mai are ce pune pe masa copiilor lui, o sa voteze cu oricine ii "garanteaza" sistemul pe care deja il cunoaste.
      fiti moderati in anumite privinte, lasati-o mai moale cu insultele si poate o sa aveti mai multa sustinere si succes
  • +11 (15 voturi)    
    Parerea voastra face cat o mie de ziare (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:32)

    PopSt [utilizator]

    Oameni buni, eu abia astept sa citesc adevaratele stiri, cele scrise de voi. Valorati cat o mie de ziare. Nici nu stiu cum sa va multumesc...
    Acum va cer un sfat, dat fiind faptul ca am citit deja de la interlocutorii destepti,ca sunt prost, din moment ce nu m-am vaccinat inca. Va rog sa-mi spuneti, o sa devin mai destept in cazul in care ma vaccinez? Multumesc anticipat!
  • +16 (18 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:38)

    [anonim]

  • +8 (16 voturi)    
    de acord cu (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:45)

    ale_ina [utilizator]

    dl. Adrian Streinu Cercel. Persoanelor trecute prin boală, dar neînregistrate în sistem, trebuie să li se recunoască acest lucru (pe baza testelor de anticorpi). Altfel, ajung să fie forțate, prin lege, să se vaccineze (sau să se testeze zi de zi, ceea ce e aberant, dacă au dobândit anticorpi și pot face această dovadă). Mai mult decât atât, nu se recomandă de către medici efectuarea schemei complete (2 doze), dacă ai trecut prin boală, ceea ce înseamnă că aceste persoane sunt expuse, forțat, direct, la consecințe necontrolabile asupra propriei sănătății (sau nu mai au acces la nimic, loc de muncă inclusiv). De aceea, trebuie să se găsească o modalitate de inserare, în certificatul verde, a acestei mențiuni alternative - testul de anticorpi. Și mai e nevoie de puțină solidaritate și înțelegere în ceea ce îi privește, fie că sunteți vaccinați sau nu.
    • +10 (12 voturi)    
      tu te apuci sa negociezi cu (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:47)

      Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui ale_ina

      cel care vine si iti propune sa iti dai foc la casa in speranta ca la sfarsit cumperi de la el hartia + bricheta si dai foc doar la living si bucatarie sau il trimiti frumos la plimbare fara discutii?
      certificatul verde e o aberatie si un pericol pentru libertatea fiecarui individ (vaccinati, nevaccinat, trecut prin boala, cu schema completa / incompleta, cu booster sau cu doua boostere - acum CDC recomanda si al patrulea vaccin)
  • -6 (20 voturi)    
    Libertatea a fost salvată cu un vot! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:13)

    Nyk1 [utilizator]

    E aberant bagi să astfel de restricții totalitare cu vaccinuri eficiente disponibile aproape pe orice gard. Singura restricție care ar trebui introdusă: toată populația care nu s-a vaccinat până acum să aleagă: sau se vaccinează, sau semnează o declarație pe proprie răspundere că se tratează acasă în caz de infectare cu COVID dacă nu mai sunt locuri libere la ATI.
    • +10 (10 voturi)    
      Senor (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:13)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Senor Nyk1 .... se trateaza oamenii acasa daca bagi clauza suplimentara in declaratia pe proprie raspundere si semneaza un reprezentant al statului ca nu mai plateste cetateanul contributii de sanatate.
  • -13 (17 voturi)    
    cum si Rafila ? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:21)

    mike_the_hunter [utilizator]

    a fost impotriva, el cel mai de incredere politician roman, prof. univ. la fac de medicina, sef de catedra, mare reprezentant al Romaniei la OMS? El care ne indeamna sa ne vaccinam? Si micul Cercel?
    Deci au votat NU cu toata turma PSD!
    Imi vine sa vars cand ii vad la TV. Cata aroganta si orgolii sa ai ca sa votezi in ceea ce nu crezi ca asa ti-a dictat partidul de tampiti din care faci parte ca sa iti fie o trambulina in cariera? Ministru, cine stie , poate si presedinte .Presidintele Rafila ,vai!....Un nou Klaus Werner Iohannis la fel de fara scrupule, cu aroganta si orgolii cat cele sase case a aparut! Toata pesedeaua o sa il voteze.
    • +9 (11 voturi)    
      ce treaba are certificatul verde cu vaccinul? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:59)

      Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      poti admite ca exista oameni vaccinati si/sau pro vaccin care pur si simplu nu sunt de acord cu asemenea masuri?
  • +15 (19 voturi)    
    Foarte bine (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:43)

    Hilfiger [utilizator]

    Nu treci peste lege cum vrei tu.
    E clar ca la unii democratia insemna zero, cream precedente de comunism, nazism, dictatura, samd..
  • -6 (14 voturi)    
    Sunt de accord cu pasaportul (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:55)

    Flav_ [utilizator]

    Cu o singura conditie, Pana ajungem la "imunizare de turma", sa ne testam fiecare pe banii nostrii de 3 x saptamana, indiferent de vaccinat/nevaccinat. Test RT-PCR. .
    • +6 (8 voturi)    
      si cam cum ajungi (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:35)

      omacron [utilizator] i-a raspuns lui Flav_

      la "imunizare de turma"? pai baietii au eprubete cu tulpini de ajuns pana in secolu' 25.
      • 0 (0 voturi)    
        Am uitat sa mentionez (Miercuri, 27 octombrie 2021, 22:45)

        Flav_ [utilizator] i-a raspuns lui omacron

        Era un pamflet, Hahahaha.
  • +15 (17 voturi)    
    Ne vedem la alegeri (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:11)

    galeo [utilizator]

    Dragi romani, nu uitati pana la alegeri cine a votat pro si cine a votat contra certificatul verde.
    Alesii nostri trebuie sa deconteze electoral acest vot.
  • +3 (3 voturi)    
    Ce avem noi aici ? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:39)

    Zummm [utilizator]

    https://senat.ro/VoturiPlenDetaliu.aspx?AppID=BA33CB79-2C0E-4249-AC75-3F5F883323E3&Cod=23930&Data=2021-10-27
  • +13 (15 voturi)    
    Obligat de realitate ... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:56)

    Gigi Kent [utilizator]

    Obligat de realtiate, prof. dr. Cercel dixit: "persoanele vaccinate și nevaccinate se pot infecta".

    Case closed!

    Cand o zicea Sosoaca radeati toti. Mai radeti si acum, cozilor de topor!

    Ma intreb daca autoritatile care lasa vaccinatii netestati sa participe la evenimente de grup, ba chiar atunci cand vaccinatii au simptome nu se pot autoizola pentru ca nu primesc concediu medical nu pot fi acuzate de zadarnicirea combaterii bolilor. Daca vacinatii infectati vin in contact cu persoane care nu se pot vaccina din cauze medicale (reale)? Daca vaccinatii infectati vin in contact cu alte persoane vaccinate dar care nu au dezvoltat anticorpi si / sau au comorbiditati?

    Din dorinta de a promova vaccinarea este ignorata total posiblitatea ca pandemia sa fie inretinuta chiar de vaccinati care poate mor in numar mai redus in urma infectarii, dar, avand drept de libera trecere oriunde, se pot infecta si infecta pe altii cu usurinta.

    Exista doua variante. Sau statele sunt conduse de prosti si atunci orice e posibil. Sau sunt conduse de ticalosi care de fapt nu vor sa lupte cu pandemia ci fac experiemente sociale (daca statul poate impune orice doreste cetatenilor avand niste conditii propice) si experimente economice (somaj, falimente, saracirea populatiei pentru a accepta salarii din ce in ce mai mici samd.).
    • 0 (0 voturi)    
      Ei vor protejarea pretiosului virus, nu moartea lu (Joi, 28 octombrie 2021, 15:18)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Cine stie cit o fi costat cercetarea, producerea, promovarea, punerea in scena, indepartarea martorilor?

      Prin imbolnaviri si tratamente ambulatorii exista riscul ca pretiosul virus sa piara sau sa se domesticeasca complet, sa apara o varianta contagioasa si total inofensiva care sa le faca inutile pe toate celelalte.
  • +12 (16 voturi)    
    Abia astept (Miercuri, 27 octombrie 2021, 20:02)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    martie-aprilie pentru toti vaccinatii care urla p-aici "afara cu nevaccinatii de la stat!"
    baieti si fete, va spun de-acum: ati intrat intr-un joc extrem de periculos, fara sa va dati seama...
    daca iese legea, nu va faceti iluzii, o sa va loveasca si pe voi la momentul expirarii certificatului maro (dupa 1 an). sau poate ca vreti sa va vaccinati pe viata ?!?
    si inca ceva: nu va bucurati prea tare de posturile disponibilizate in urma unor posibile concedieri ale nevaccinatilor de la stat! vor fi ocupate tot de amantele si pilele politrucilor !
    v-ati gandit vreo secunda ca pot fi dati afara din sistem medici foarte buni, de care e nevoie ca de aer acum ?
    aveti idee cati angajati pfizer sunt nevaccinati? google it !
  • -9 (9 voturi)    
    prea multa discutie (Miercuri, 27 octombrie 2021, 20:59)

    kostake [utilizator]

    In afara de citiva exaltati cu prea mult timp liber si cu mintile mult prea odihnite, eu cred ca o majoritate covirsitoare ar dori obligativitatea vaccinarii pentru a scapa de virus. Cinic este in schimb PSD. Daca nu prea sunt primiti la guvernare vor sa dea foc la tara din nou. Auzi la cercel, fractura logica! Pentru cine vorbesti cercele?
  • +13 (15 voturi)    
    Felicitari (Miercuri, 27 octombrie 2021, 21:21)

    wintershadow [utilizator]

    Senatorilor care au votat impotriva!
  • +9 (9 voturi)    
    Ce e cu adevarat inspaimantator... (Joi, 28 octombrie 2021, 0:44)

    VOX. [utilizator]

    Simona Spătaru (USR): Nu e momentul să fim divizați. Noi facem aici circ?

    Aceasta "tanti", absolventa de romano-americana (nu-i nevoie sa reamintesc cate nulitati au absolvit aceasta "facultate") chiar crede ca are cumva dreptul sa decida soarta a milioane de romani, doar pentru faptul ca a intrat in partidul copiilor de militieni.

    Este incredibil. Nici lui Kafka nu i-ar fi trecut prin cap asa ceva...
  • 0 (0 voturi)    
    Testele (Joi, 28 octombrie 2021, 21:11)

    BoierBibescu [utilizator]

    Pentru ca persoanele vaccinate nu trebuie sa faca test si au acces in toate locurile sunt un mijloc de raspandire a virusului, nu pot fi de acord cu abeatia certificatului verde, care mai este si discriminatoriu. Statul sa plateasca testele daca au deschis cutia pandorei, potrivit art. 41 din Constitutia Romaniei dreptul la munca nu poate fi ingradit.
  • 0 (0 voturi)    
    chiar si votat (Vineri, 29 octombrie 2021, 11:20)

    nick1587873340950 [utilizator]

    legea ar fi picat la CCR, pentruca incalca o groazade legi internationale, UE si Constitutia, deci doar uun mare FIS


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by