Deputat liberal: PNL nu mai există dacă ne uitam la deciziile care se iau și la apropierea de PSD / Vor urma și alții exemplul lui Ludovic Orban, se pregătește un nou partid

de G.S.     HotNews.ro
Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 10:50 Actualitate | Politic


Ionel Dancă
Foto: PNL
„PNL nu mai există dacă ne uitam la deciziile care se iau și la apropierea de PSD”, a declarat deputatul liberal Ionel Dancă la RFI , adăugând că sunt mulți alți liberali care vor părăsi PNL alături de Ludovic Orban, urmând a fi înființată o nouă formațiune politică.

Fostul președinte al PNL Ludovic Orban a anunțat, joi seară, că săptămâna viitoare va demisiona din grupul parlamentar al PNL, el spunând că nominalizarea lui Nicolae Ciucă, impus liberalilor de către președintele Klaus Iohannis, este ”picătura care a umplut paharul”.

”Ludovic Orban, așa cum a anunțat și atunci când și-a depus demisia din poziția de președinte al Camerei Deputaților, spune ceea ce gândește și face ceea ce spune. Este o decizie argumentată foarte temeinic pentru că Partidul Național Liberal în momentul de față nu mai există din punctul de vedere al deciziilor statutare pe care ar trebui să le ia”, afirmă Dancă, fost purtător de cuvânt al PNL.

”Partidul Național Liberal are o decizie a Biroului politic Național prin care practic se interzice orice colaborare cu PSD. Vedem în aceste zile o desfășurare de negocieri cu PSD, care încalcă decizia PNL, decizie statutară a partidului”, declară deputatul.

El mai susține că „sunt mai mulți parlamentarii liberali care au exprimat public susținerea pentru Ludovic Orban pentru poziția de președinte al PNL și pentru poziția de candidat la funcția de prim-ministru. Nu putem să lăsăm țara unui guvern PNL care să stea la mila PSD”.

Întrebat dacă vor pleca și alții din PNL, care să-l urmeze pe Orban și dacă se pregătește o nouă formațiune politică, acesta a răspuns:

”Da, mă aștept ca și alți colegi parlamentari care înțeleg să respecte votul românilor de la alegerile parlamentare din 2020 să urmeze acest pas prin care să păstrăm practic angajamentul față de români, o guvernare liberală de dreapta”

În fine, Ionel Dancă subliniază că „întrebarea este de ce președintele Klaus Iohannis a desemnat un candidat cu misiunea de a forma o majoritate parlamentară cu susținerea PSD-ului. USR a anunțat că nu va susține un guvern din care nu face parte, așa că e clar că PNL este împins să ceară sprijinul PSD. Atunci, întrebarea este de ce președintele Klaus Iohannis a împins Partidul Național Liberal în această situație”.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14355 vizualizari

  • +37 (55 voturi)    
    Iohannis a fost...consecvent,... (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 10:59)

    gigiN [utilizator]

    ...politica lui a fost nu proasta,ci catastrofala in absolut toate directiile.A facut mult mai mult rau decat pesedeii,mai ales ca am sperat la altceva !!!
    • -1 (25 voturi)    
      NIci cu orban nu mi-e rusine! (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 12:41)

      axxa [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      In anul in care a condus si partidul si guvernul dupa preluarea guvernarii de la psd a facut greseli peste greseli, care de care mai mari si nu a promovat nici una din masurile de dreapta pentru care preluase guvernarea. A mentinut acelasi traseism si politizarea functiilor de conducere mai ceva ca psd; la fiecare conferinta de presa, si nu au fost putine in acea perioada, ficusul era bagat sistematic in corzi de intrebarile pertinente de altfel ale ziaristilor referitoare la actiunile lui orban la toate nivelele.
      Rezultatul din ultimele alegeri a fost cat se poate de firesc pentru pnl, si asta dupa mai putin de un an de guvernare "da dreapta". Cum va fi dupa 4 ani? Speram sa nu ajungem chiar asa departe,
      • +9 (19 voturi)    
        Fiindca este Presedintele de la GRIVCO! (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 13:35)

        danduta [utilizator] i-a raspuns lui axxa

        "Ionel Dancă subliniază că „întrebarea este..."

        "de ce președintele Klaus Iohannis a împins Partidul Național Liberal în această situație”.

        Acum ti-e clar? Are abilitati clare de pSD-ist (actele false pentru casa de la Sibiu, banoi neimpozitati cu meditatiile, etc) .
        In plus, se viseaza Orbanul Carpatik!
        Ii curg balele dupa autocratie, nemernicului.
        • +5 (13 voturi)    
          HAI CU SUSPENDAREA! (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 16:03)

          eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui danduta

          In opinia mea, o multime de romani asteapta cu nerabdare sa-i raspunda presedintelui Johannis cu o palma data sub forma unui vot pentru suspendarea lui.

          Dupa atata chin si jale , macar atata satisfactie sa avem, "sa-i taiem nasul" printr-un vot ca prea sus si-l tine.
    • +14 (24 voturi)    
      Iohannis m-a dezamăgit (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 13:20)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Pe baza experienței lui de la Sibiu, mă așteptam să nu facă nimic. Dar m-am amăgit. Dacă Băsescu a fost președinte jucător, al a ajuns președinte jucător-faultator.

      Constantinescu l-a pus pe Ciorbea să își de demisia în ceea ce părea un ridicol de neegalat (Ciorbea nu a mai uitat și multe din derapajele lui de acolo încep) pentru că sistemul =-a învins și i-a blocat lupta anti-corupție. Iohannis, mai mult, s-a implicat activ în demiterea lui Stelian Ion iar ridicolul cu care l-a acoperit pe Cîțu l-a ucis politic pe acesta. Dacă va mai ajunge cumva la BNR (prin cine știe ce aranjamente), Cîțu se va ocupa să ascută creioanele colorate ale Doamnei Dăncilă.

      Singurul lucre pe care Iohannis îl mai are de făcut, este să cheme oamenii să se bată în stradă, că jandarmii care deja au fost la bătut civili pașnici sub mandatul lui sînt nederanjați în structură.

      Și eu care speram să fie un simplu palton atîrnînd într-un cui.
    • +10 (16 voturi)    
      Nu uita de noul proiect al lui Iohannis (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 13:20)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Romania USLista Educata.
    • -10 (16 voturi)    
      Oare de cand? (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 15:12)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Un presedinte singur, singurel nu cred ca poate decide ce face un partid. Mi se par din ce in ce mai clar ca Orban este tradatorul care a faut jocurie si a pierdut iar surpriza este USR care din partid reformist a jucat cu Moscova impreuna cu AUR, veti vedea lunile urmatoare de ce.
      • +7 (11 voturi)    
        Noaptea mintii (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 17:29)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

        AUR o fi avand ceva cu Moscova, da' sa acuzi USR de legaturi cu Moscova ... matale ce fumezi?
    • +2 (6 voturi)    
      Ca la golf, KWJ a introdus Romania intr-o (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 21:06)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Gaura !
  • +28 (34 voturi)    
    Intrarea in legalitate insemna convocarea, (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 11:03)

    Susufler0 [utilizator]

    fie si online, a Biroului Politic National si anularea deciziei BPN care interzice orice fel de colaborare intre PNL si PSD ! Cat timp decizia in spenta este mentinuta PNL se plaseaza in afara legalitatii statutare si orice decizie luata cu incalcarea hotararilor BPN poate fi atacata in justitie in instantele de contencios (TMB -Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal).

    PS. Dar, doar nu s-or impiedica Iohannis si grupusculul de la varful PNL de un astfel de amanunt nesemnificativ ! :))) :((((
    • +10 (20 voturi)    
      Johanis a confiscat, in folos propriu PNL-ul! (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 13:44)

      danduta [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      In 2024 PNL-ul va avea soarta PNT-ului.
      Dar, cui ii pasa?!
      Lui?! Nuuuu!
      Echipei castigatoare? Ce echipa?! Rares, Valceanu, pnl-isti conjuncturali, ca si alti arivisti si oportunisti, ca aventurierul Catzu, care a jucat soarta PNL-ului la poker, pentru o iluzorie marire.
      Catzu "a castigat", dar ce???
      A castigat o Ciuca!
      Imbecilul!
      Dar Johanis, caruia ii curg balele cand se uita la unguri, se viseaza Johanis Carpatikul!
      Un Hitler modern, de umplutura, amaratul.
      • +7 (13 voturi)    
        Asteapta oleaca sa se adune postacii (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 14:20)

        sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui danduta

        Sa vezi injuraturi ce'ti iei de la Cataleya ca ii batjocoresti modelele de viata :)))
      • +8 (12 voturi)    
        Perfect de acord cu tine ! (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 15:37)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui danduta

        Te completez spunand ca PNT-CD a pierit pe mana lui Emil Constantinescu care nu a mai candidat pt un al doilea mandat prezidential. Se stia ca nu il va castiga dar daca ar fi candidat sigur tracta PNT-CD in Parlament in anul 2000. Apoi veneticii au desavarsit opera de distrugere a PNTCD. In cazul PNL situatia sta invers ! Partidul acesta va fi distrus in principal de Presedintele Iohannis care se amesteca excesiv de mult in viata lui , de fapt cum spui tu, l-a confiscat deja in folos propriu si il va duce in 2024 la un scor de o singura cifra (spre 10%). Apoi veneticii precum catu , Valceanu, Rares Bogdan, iarasi excelent depistati de tine, ii vor da lovitura de gratie !

        PS. Si uite asa ce dulce razbunare pt urmasii comunismului cand vor vedea ca partidele istorice au disparut din viata politica !
        • +6 (8 voturi)    
          Veneticii ... (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 17:38)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          ... nu-s doar cei de la varf, vizibili. In fapt, masa mare de venetici, care l-a facut pe Catu presedinte de partid, si care-a schimbat complet directia PNL, sunt primarii si anturajul lor pe care Orban i-a cooptat de la PSD inaintea ultimelor alegeri parlamentare. Orban s-a gandit, la faza aia, ca in felul asta PNL ia multe locuri in parlament - si-a luat. Ce nu s-a gandit Orban e ca manevra aia de fapt a deschis calea PSD-ului sa submineze si sa distruga PNL-ul, prin inlaturarea si a ultimei pojghite de decenta care facea diferenta dintre PSD si PNL. Personal, Orban a platit greseala aia prin pierderea sefiei partidului. Pentru partid insa, ca atare, chestia aia a fost samanta disparitiei partidului asa cum a functionat el pana acuma.
      • +7 (7 voturi)    
        Nu-i fain, da' lu' Catu s-ar putea sa-i iasa ... (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 17:34)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui danduta

        ... ce si-a propus. Anume, sa imparta banii din programul national de investitii Anghel Saligny in mod discretionar, fara reguli, primarilor PNL. Drept e, din cauza c-a iesit USR de la guvernare, refuzand sa gireze frauda, foarte probabil acu' o sa trebuiasca sa imparta ceva si cu primarii PSD. Da' la 50 de miliarde de lei, e de unde pt. toata lumea.

        Singura varianta ca sa nu se intample asta sunt alegerile anticipate. Ori de alea sustinatorii PNL din parlament si parlamentarii PSD fug ca dracu' de tamaie. Ei au intrat in parlament ca sa faca bani, si-au investit bani in campanie, n-o sa renunte asa usor la investitie. Asa ca si daca printr-o minune Ciuca nu ajunge premier, indiferent ce-ar propune Johannis ca a treia varianta, o sa-l voteze o buna parte a parlamentarilor PNL si majoritatea parlamentarilor PSD si cu doua maini, dac-o sa poata.
  • -23 (45 voturi)    
    Ionel Dancă ar trebui să se simtă prost. (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 11:12)

    asavreau [utilizator]

    Dacă nu se simte înseamnă că-i nesimțit. PNL a apărut urmare a unei mișcări liberale apărută adhoc. O dorință a multor oameni și nu toți au vrut să fie membri PNL și să ajungă în funcții. Majoritatea au vrut și vor menținerea curentului de gândire liberal bazat pe bun simț. concurență loială, cunoștințe temeinice, vocabular civilizat, într-un cuvânt educație. Din păcate unii ajunși în funcții uneori prea repede, și-au arătat frustările, orgoliile necontrolate, dovedind un caracter meschin. Un exemplu este și d-l Ionel Dancă, care ,dacă ar fi deștept, ar ști că răutatea nu face bine și nu ajută în a obține funcții. Că pleacă din PNL arată că a greșit venind în PNL. Să plece. Nu-i omul care să vrea și poată lucra în această echipă.
    • +5 (13 voturi)    
      singura solutie (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 14:37)

      LL [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      este iesirea liberalilor de buna credinta de langa gasca de borfasi care vor distruge actualul PNL!!!
      Vom vedea in 2024!
  • +16 (42 voturi)    
    Sper ca peste 20 de ani sa spunem (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 11:17)

    mr_mojo [utilizator]

    ca Iohannis a fost un geniu care a distrus PNL-ul, ceea ce a făcut ca toată dreapta să se coaguleze in jurul USR-ului.
    Sper, dar sunt slabe șansele.
    • +8 (18 voturi)    
      Nu vezi corect vina. (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 12:55)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Nu curentul liberal trebuie distrus, trebuie înlăturați oamenii care fac să se creadă că liberalismul nu-i bun.
      • +3 (9 voturi)    
        @asavreau (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 14:51)

        paonipao [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Curentul liberal nu trebuie distrus, este corect ce spui!
        Pentru asta trebuie sa-i eliminati pe cei care sunt vinovati de acest lucru…incepeti cu Cîțu, Rares Bogdan si multi altii din gasca radicalizata a echipei castigatoare!
        Delimitati-va si de KWI care nu reprezinta in nici un fel curentul liberal la care faci referire!
        • -3 (5 voturi)    
          Ești debusolant. (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 16:26)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

          Anulezi tot, faci un vid absolut și nu pui nimic în loc. Sincer, supărarea unora pe PNL este exagerată. PNL a stat mult timp sub umbra USL și nu-și va reveni peste noapte. Cei care vor repede rezultate și cedează repede, treaba lor. Sper că rămân cu ideile liberale, care promovate și susținute de cât mai mulți, vor aduce schimbări în bine pentru România. Ai prea multă ură și înverșunare.
      • +1 (1 vot)    
        Liberalism, Socialism, Conservatorism? (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 16:14)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Chiar nu-si mai da nimeni seama ca principiile de baza ale acestora numai funtioneaza separat.

        In opinia mea:
        - Liberalismul avea la baza conceptul de concurenta loiala. Unde mai vezi asa ceva in ziua de azi?

        - Socialismul avea la baza sprijinul paturilor sarace si a ajuns sa sprijine nemunca.

        - Conservatorismul ar duce la un status quo nefolositor nimanui.

        Avansul tehnologic, structura societatilor au condus la atatea oportunitati incat principiile de acum 100 de ani numai functioneaza.

        Dupa parerea mea in clipa de fata partidele se pot impartii doar in doua categori. Partide ce urmaresc interese de grup si partide ce urmaresc interesul societatii in general.

        Asteptam cu nerabdare nasterea partidelor din cea de a doua categorie.
      • +4 (6 voturi)    
        Curentul liberal nu prea exista (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 17:43)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Si inainte de actuala criza, si inaintea ultimelor alegeri parlamentare, PNL nu era cu nimic mai reprezentativ pt. ideile liberale decat e acuma. Il deosebea de PSD doar faptul ca avea o imagine mai buna, din cauza ca nu fusese de ani buni la guvernare, si in consecinta fraude si furt practicate de membri PNL nu erau proaspete in mintea romanilor. La vremea USL insa PNL a demonstrat cu varf si indesat cat de liberal e. Unii dintre noi tinem minte treaba aia. Altii - multi - au uitat.
    • +3 (11 voturi)    
      În mod normal (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 13:27)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Planul, șchiop de pe vremea lui Radu Câmpeanu, era ca PNL să fie linia a doua a conservatorismului post-comunist. Dacă/după ce echipa FSN/FDSN/PDSR/PSD cedează, să fie o forță politică mai deschisă și mai respectabilă care să preia sarcina conservării fostelor structuri de putere. În 2019-2020, PNL a avut șansa istorică de a marginaliza PSD și de a-i prelua cea mai mare parte din electorat (așa cum a mai fost și în 2005-2008). Iohannis i-a dat cu piciorul, pentru că lupta politică la noi este, nu între proiecte, fie și corupte, ci între clanuri și influențe, între structuri, rareori „paralele”.
      • +4 (8 voturi)    
        Să observăm fără surprindere că (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 14:23)

        Rescator [utilizator] i-a raspuns lui bilbofil

        politrucii mai vechi și mai noi din toate coteriile
        politice,numite impropriu partide,se încaieră ca o
        haită de maidanezi hămesiți,pentru posturi
        ministeriale și alte sinecuri de partid și de stat
        (degeaba).Fac asta pentru *binele* populimii,bine
        cu care ne-am obișnuit sub KWI și Super-Cîțul.
        Avem încă de lucru cu Mafia Politică Transpartinică,
        mafie care în loc să dispară,a prins rădăcini și mai
        adânci,spre disperarea cetățenilor români.
  • +10 (36 voturi)    
    Pai... (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 11:18)

    mihaivls [utilizator]

    Hai sa vedem si noi ca se separa PNL-ul si lasa PDL-ul lui iohannis in offside cu psd-ul... Sau... ce sa mai, sa lase presedintele psd-ist cu psd-ul sau, in offside. Si noi care credeam ca votand iohannis, votam impotriva vioricai... impotriva psd-ului... Habar nu aveam ca votam tot psd! Practic, am votat un viorel... ce mi-era viorica, ce mi-e cu viorel...
  • -6 (34 voturi)    
    cei 67 de talibani din PNL (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 11:36)

    John_Re [utilizator]

    sunt tocmai securistii din PD-ul lui Basescu. deci ce se intampla acum nu e o minune.

    surpriza e Johanis care si-a dat arama pe fata si face jocurile lui Voiculescu si gruparii secu din jurul lui. probabil ca il au cu ceva la mana si trebuie sa joace.
    • +1 (7 voturi)    
      Inventezi. (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 12:57)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      Sunt și de o parte și de cealaltă.
    • +3 (7 voturi)    
      probabil (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 12:57)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      ca sunteti mult mai psort decat credeam.
  • +1 (21 voturi)    
    Stati in banca voastra (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 12:26)

    tontu [utilizator]

    Partidul lui Orban va avea aceasi soarta ca cele ale lui Tariceanu, Ponta, Basescu. Opozitie se poate face si in interiorul partidului
    • +8 (12 voturi)    
      da ai dreptate, (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 13:53)

      DiDiRo [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      doar ca astea nu-s partide ci o MAFIE in travesti ia johanes se vrea capo del tuti capi , ca si draknea dealtfel.
  • -3 (17 voturi)    
    Excelenta idee! Exact ce ne trebuia! (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 13:06)

    Mortaciune ambulanta [utilizator]

    "se pregătește un nou partid "

    Orban are dreptate cu demisia, si are motive intemeiate sa fie nemultumit.

    Dar chiar ASTA sa fie solutia?

    Lui Daddy nu ii mai place pedesereul, isi face partid nou!

    LIberalii gresesc profund, Orban isi face partid nou!

    Mai ramane sa auzim ca si USR+ se scindeaza, sau ca Duamnai Senator nu ii mai place AUR-ul, si isi face un nou partid ...
    • +8 (10 voturi)    
      Gresesti (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 14:10)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui Mortaciune ambulanta

      Orban si altii ca el n'au alta optiune decat continuarea doctrinei liberale.
      Ce vezi acum la cei 67 de mascarici nu'i decat un hold-up pentru putere, n'au nici o treaba cu liberalismul. Sunt o sleahta de oportunisti cocliti impinsi de la spate de dulai batrani PDL'isti (adica FSN'isti nenorociti care s'au prins imediat dupa revolutie ca politica'i viitorul lor!)
      • +6 (8 voturi)    
        Deci? (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 15:21)

        Mortaciune ambulanta [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

        Ma tem ca analiza ta este corecta!

        "Ce vezi acum la cei 67 de mascarici nu'i decat un hold-up pentru putere, n'au nici o treaba cu liberalismul. Sunt o sleahta de oportunisti cocliti impinsi de la spate de dulai batrani PDL'isti (adica FSN'isti nenorocit"

        As fi preferat sa te pot contrazice, sa rat ca nu-i chiar asa rau, dar nu se poate!
        Si atunci?
        Asta-i solutia, facem alt partid pe care il numaim "adevaratul PNL", sau ce???
        • +5 (5 voturi)    
          Nu, lasam sa se decanteze (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 16:17)

          sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui Mortaciune ambulanta

          Pe principiul cine se aseamana se aduna.
          Orban n'are cum sa ramana cu sleahta de PDL'isti, pentru simplul motiv ca nu asta'i PNL'ul autentic. Tre sa se desparta si sa'si vada de drum cu liberalii de susha, asa cum e firesc. In timp grupul lor sper ca va conglomera pe toti cei care au aceeasi ideologie liberala.
          Vezi raspuns la USR si PLUS: nu s'au spart in mici bucatele ci au fuzionat. Sper sa reuseasca sa se consolideze la centru (si pe cat posibil sa recruteze la dreapta), stanga este din pacate pierduta la PSD si alte nebuloase ca AUR (si ce s'o mai isca intre timp). Pericolul este ca dreapta sa fie acaparata ireversibil de grupari mafiote ca asta a mascaricilor, asa cum s'a intamplat cu stanga! Aici vad eu misiunea lui Orban, sa nu abandoneze astora tot.
  • +6 (8 voturi)    
    Gasca Citu... (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 13:47)

    Tulai doamne [utilizator]

    ...circari au devenit nerusinata alianta politica, care mai figureaza cu numele de PNL. Ca nu le rusine, niste nemernici ca si Citu, Gorghiu, Rares, Fenechiu, Flutur in frunte cu KW au pus mana pe putere, isi bat joc de partidul bratienilor. Momentan castigatorii sunt ei, cei care au pierdut este intreaga clasa politica in general, romanii in special. Ahtiati si liviti dupa putere si bani, isi bat joc de Romania, seara la vila lac ridica paharul razand, crezand ca au castigat puterea. Romanii sau trezit ca au de a face cu niste escroci, care isi bat joc de sanatatate (genocid ce se petrece in Tara), de energie, de venit etc, de tot ce este mai important si scump romanilor.
  • +2 (4 voturi)    
    Ce bine ar fi ! (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 13:59)

    rapidos [utilizator]

    Cel mai bine ar fi fara parazitii de politicieni care vad numai ciolane si saci cu euro in fata ochilor si pe noi ne ia in balon , va dati seama cati bani s-ar economisi !? ala de la finante , dan valceanu ,intrun interviu la A3 , a spus ca el e un om normal , modest , nu cheltuie mai mult de 10.000 lei pe luna si mai pune si deoparte bani albi pentru zile negre ! pai , cand l-au auzit pensionarii cu 1000 lei pe luna , nici ca-l mai voteaza pe el si partidul lui ! deci , ramane ca la inceput : ciolanul sa traiasca !!!
  • -3 (5 voturi)    
    sa-l crezi? (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 15:38)

    anion [utilizator]

    Danca liberal precum vaca in chiloti!
    • +3 (3 voturi)    
      daaa (Duminică, 24 octombrie 2021, 1:16)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui anion

      noroc cu neolibii lui Ciztu
  • 0 (2 voturi)    
    Paduchele satul, (Duminică, 24 octombrie 2021, 8:21)

    constan [utilizator]

    O vorba vecche zice ca paduchele satul iese in frunte,este si cazul actual al USR si mai ales al echipei (PDL),castigatoare la ultimul Congres al PNL Nucleul dur al alegatorilor liberali isi doresc revenirea la formula vechiului partid liberal cu grija sporita pentru formarea unei pepiniere de tineri integri si capabili.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by