Ludovic Orban: Voi demisiona din grupul parlamentar al PNL. Nu voi vota Guvernul Ciucă, e picătura care a umplut paharul

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 21 octombrie 2021, 21:48 Actualitate | Politic


Ludovic Orban
Foto: Agerpres
Fostul preşedinte al PNL Ludovic Orban a anunţat, joi seară, că săptămâna viitoare va demisiona din grupul parlamentar al PNL, el spunând că nominalizarea lui Nicolae Ciucă, impus liberalilor de către preşedintele Klaus Iohannis, este ”picătura care a umplut paharul”.
  • "Eu categoric nu voi vota pentru Guvernul Ciucă, iar pentru mine asta e picătura care a umplut paharul.
  • Săptămâna viitoare îmi voi da demisia din grupul parlamentar al PNL. Cred că omul politic trebuie să fie fidel cetățeanului care-i încredințează votul.
  • Pentru mine, Iohannis și conducerea nelegitimă, gașca demolatoare, au trădat grav interesele cetățenilor. Au pus între paranteze viitorul României și șansa României la dezvoltare cu o coaliție care avea un program de guvernare. Acum, practic, toate înțelegerile sunt aruncate în aer și nu pot să găsesc nicio explicație rațională pentru comportamentul total dăunător intereselor României al președintelui Iohannis (...)
  • Domnului Ciucă nici nu i s-a uscat cerneala pe adeziunea la PNL. El face parte din categoria oamenilor care ajung în funcții fără să aibă o carieră politică în spate. Iohannis e și el un exemplar în acest sens", a declarat Ludovic Orban, joi seară, la B1TV.
Fostul președinte al PNL a mai acuzat că decizia președintelui Klaus Iohannis de a-l impune premier pe Nicolae Ciucă, "la înțelegre cu PSD”, reprezintă "o trădare gravă” a românilor care l-au votat atât pe Iohannis, cât și PNL:
  • "Pentru mine, decizia lui Iohannis de a forța conducerea PNL, de a-l impune pe Ciucă, la înțelegere cu PSD, e o decizie care reprezintă o trădare gravă a alegătorilor care au votat cu Iohannis și în primul tur, și în al doilea, o trădare gravă a electoratului care a votat PNL tocmai pentru a ține departe de guvernare PSD, pentru a forma o coaliție de guvernare de centru dreapta.
  • Azi, printr-un guvern minoritar învestit din mila PSD, fără o majoritate parlametară care să susțină reformele necesare, pur și simplu va fi o guvernare fără niciun fel de capacitate de a face reforme, de a asigura dezvoltarea României”.
Ludovic Orban, care în 25 septembrie a pierdut mandatul de președinte al PNL, a anunțat la acel moment că parteneriatul său cu președintele Klaus Iohannis s-a încheiat. A urmat un șir de acuzații la adresa succesorului său, Florin Cîțu, și a șefului statului, pe care l-a acuzat că este "vinovatul principal pentru declanşarea crizei politice”.

Ludovic Orban a susținut de mai multe ori de la debutul crizei politice că soluția era refacerea coaliției PNL-USR-UDMR, cu un alt premier PNL.
  • "Ambiţia bolnavă de a controla numirile procurorilor şi de a impune la şefia PNL un om care nu mai are nicio şansă să fie premier sunt cauzele care au dus la criza politică (...)
  • Solicit public demisia lui Florin Cîțu, care a demonstrat că nu are nicio urmă de responsabilitate și a executat orbește ordinele primite.
  • Odată cu Cîțu ar trebui să plece acasă și toți cei care l-au susținut.
  • Sigur că azi ar fi potrivit să îi cer și demisia lui Klaus Iohannis, dar nu o să o fac, pentru că știu că o fac degeaba. Îl somez în schimb public să-și amintească că e președintele României, să renunțe la jocurile meschine (...)
  • Până când nu se eliberează de tutela lui Iohannis, de poftele de la Cotroceni şi nu alege ce vor cetăţenii, PNL e sortit eşecului", declara, miercuri, fostul președinte al PNL.
Ludovic Orban, aflat la cel de al treilea mandat de deputat, a fost președinte al Camerei Deputaților, din decembrie 2020, și a demisionat din funcție în 13 octombrie. El își anunțase demisia de la șefia Camerei încă din 25 septembrie, când a pierdut șefia PNL.

Ludovic Orban a intrat în politică în 1992, ca membru al PNL - Aripa Tânără.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















32225 vizualizari

  • +128 (214 voturi)    
    Respect! (Joi, 21 octombrie 2021, 21:56)

    Luk [utilizator]

    Omul asta s-a impotrivit USL 1.0, acum se lupta impotriva USL 2.0.
    Poate ca trebuia sa faca mai mult sau mai bine, dar moral este.
    • +32 (106 voturi)    
      Exact ce ma gandeam si eu... (Joi, 21 octombrie 2021, 22:04)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      ...si ce spune e f.corect!
      • -14 (82 voturi)    
        Ce-i drept (Vineri, 22 octombrie 2021, 0:11)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

        Orban este un monument de competență, deontologie și verticalitate.

        Când l-a numit Dulapul premier nu contenea în a-l pupa de fiecare dată când avea ocazia. Acum cică s-a umplut paharul.

        Când și-a instalat tot aparatul de partid în toate funcțiile din țara asta de la ministere până la toți inspectorii școlari cred tot împotriva USL lupta.

        De gestionarea pandemiei nu mai are rost să aduc aminte.

        Admirația pe care i-o poartă activiștii USR (meritocrați și salvatori) reevaluatului domn Orban, pe care acum câteva luni îl porcăiau în toate felurile, stârnește râsul și mila simultan.
        • +28 (60 voturi)    
          Si totusi... (Vineri, 22 octombrie 2021, 0:54)

          Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          ... unde sunt contradictiile?

          L-am votat cu totii pe Iohannis, si acum nu ne vine a crede cum actioneaza.

          Orban a instalat aparatul de partid pentru ca a avut de inlocuit oamenii PSD.

          Gestionarea pandemiei revine guvernului, nu legislativului.
          • -7 (43 voturi)    
            Nu chiar toții (Vineri, 22 octombrie 2021, 1:08)

            Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

            Unii nu l-am votat. Alții nici n-am mers la vot. Iar unii nu suntem deloc surprinși de modul în care acționează. Suntem surprinși că-s alții surprinși.

            A înlocuit PSD cu PNL, pe criterii politice și nu de competență.

            A fost premier câteva luni bune, când ne-a arătat (deloc surprinzător) ce poate face, atât domnia sa cât și partidul pe care-l conducea. După, a venit unul și mai competent și mult mult mai îndrăgit.
            • +15 (23 voturi)    
              E si asta o filozofie (Vineri, 22 octombrie 2021, 7:01)

              Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

              Totusi cine prefera sa stea pe tusa, ar trebui sa aiba decenta sa ramana acolo.

              La urma urmei, totul miroase.
            • +12 (24 voturi)    
              In calitate de sustinator al CiumeiRosii (Vineri, 22 octombrie 2021, 9:23)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

              E normal sa nu il iubesti pe Orban sau pe oricine v-a dat afara politrucii din functii! Dar o spui de parca PSD-ul nu a facut niciodata asta!
              • -1 (11 voturi)    
                Stimabile faci confuzie (Vineri, 22 octombrie 2021, 10:58)

                Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

                Încă o dată. Nu toți suntem activiști de partid ca dumneavoastră.

                Whatabaoutism în toată splendoarea lui. Dacă PSD a făcut și a dres, păi PNL de ce să nu facă?
          • +12 (16 voturi)    
            raspuns: GRIVCO ... acolo s-au facut juraminte... (Vineri, 22 octombrie 2021, 9:07)

            viziru [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

            raspuns: GRIVCO ... acolo s-au facut ....
            juraminte...
        • +28 (34 voturi)    
          Treaba e (Vineri, 22 octombrie 2021, 9:04)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Treaba e ca eu sunt votant PNL, nu activist USR. Idiotii astia de Iohannis si Citu au bagat PNL-ul intrun rahat fara margini...
          • +4 (12 voturi)    
            si eu cred la fel (Vineri, 22 octombrie 2021, 9:51)

            revo [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            PNL v-a deconta totul, peste 3 ani.

            Pana atunci, cu proptele armate si impusi cu forta de SUA, vor fi carpe agatate in gemul lui Iohannis.
        • +3 (5 voturi)    
          comportamentul normal (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:07)

          vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          este asimilat ca pupat in fund, bag de seama

          cand "în a-l pupa de fiecare dată când avea ocazia." ?

          Arata un singur caz. Sau la noi trebuie sa ti pui poalele in cap mereu ca sa nu fii acuzat de pupat in fund.
    • +41 (107 voturi)    
      . (Joi, 21 octombrie 2021, 22:36)

      minrest [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Singurul lider liberal care s-a opus usl1, apoi a intors intregul partid in directia corecta; e de respectat, intr-adevar.
    • -16 (66 voturi)    
      Nu e chiar asa de simplu. (Joi, 21 octombrie 2021, 22:40)

      Kroko Dilu [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Moralitate fara putirinta? La ce-i foloseste din postura de politician.Sunt in tara asta milioane mai morali ca Orban si poate sute de mii mai capabili,si?
      • +5 (11 voturi)    
        intre care, primii sunt Ioha si CaCazzo, (Vineri, 22 octombrie 2021, 9:52)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui Kroko Dilu

        probabil asta vrei sa spui.
    • +4 (68 voturi)    
      Subscriu (Joi, 21 octombrie 2021, 22:43)

      Attar [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Așa este. Sunt profund dezamăgit... nu m-am așteptat la o astfel de turnură. Am avut încredere în PNL pentru rezultatele acestui om politic...
    • -20 (64 voturi)    
      intrebari (Joi, 21 octombrie 2021, 22:56)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Prima intrebare: nu are cumva o determinare personala. refulare LO???

      O face din credinta sau din oftica fata de anumite persoane???

      Chestia cu cerneala a spus si cand era vorba de FC, acum o reafima la Ciuca -

      si a doua mea intrebare este daca PNL-ul avea alte personaje capabile sa sustina o asemenea responsabilitate???

      Acu zic ca Ciuca nu este rupt din Rai si nici posibila intelegere cu #ciumarosie si ca se putea mai juca din glezne...-

      dar chiar nu este nimeni, mai aproape de camasa lui JK, care sa ii spuna lu Sefu de la Cotroceni ca a coopera cu dusmanul nu este recomandat??? retoric! - ma gandesc ca poate primeste sfaturi numa de la Berlin ca acolo rusu si cu neamtul parca merg mana in mana...mai e o natie care are deasemenea un discurs indoielnic cu #ciumarosie from all over the world si cu care JK pare tare apropiat dar asta ptr ca imi pare ca este cam mocofan JK....

      Cand LO a mobilizat baronii pesede inainte de alegerile locale cum era??? era tot moral???

      Ma tot intreb si nu voi a analiza gresit pe bietu' LO
      • -21 (55 voturi)    
        N-ai inteles ca Johan e Null? (Joi, 21 octombrie 2021, 23:13)

        Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Adica doar o sluga umila?
    • -7 (19 voturi)    
      Orban face asa dintr-un singur motiv: (Vineri, 22 octombrie 2021, 8:33)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      presedintele Johannis nu l-a numit pe el premier. Daca il numea, sa vezi ce ridica osanale lui Johannis si ii lauda luciditatea si puterea de decizie.
      Asta e politica, Oraban vrea la putere si e extrem de suparat ca nu a obtinut-o.
      • -2 (2 voturi)    
        Corect (Vineri, 22 octombrie 2021, 17:54)

        democtrates [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Din pacate asa este, pacat ca omul nu-si da seama ca a pierdut si cine nu poate mesteca infrangerea este un om slab. Va rog sa vedem ce a facut lucru acest om, in afara de faptul ca nimeni nu stie unde a lucrat , ce a facut. Poti sa-l asculti o ora si iti dai seama aproape la sfarsit ca omul acesta nu ti-a zis nimic si nici nu ai inteles nimic.
    • +11 (17 voturi)    
      Pozitia (Vineri, 22 octombrie 2021, 9:15)

      sorance2000 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      luata e una corecta. Sper ca e si sincera.
    • -11 (21 voturi)    
      Omul ăsta este un frustat. (Vineri, 22 octombrie 2021, 9:27)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      A adus PNL în pragul dezastrului prin mașinațiuni ascunse, nu recunoaște asta și-i acuză pe alții de neghiobia lui.
  • +41 (109 voturi)    
    Si eu as fi facut la fel. (Joi, 21 octombrie 2021, 22:00)

    puiepsd [utilizator]

    Nu pot sa zic ca am avut o parere "grozava" despre Orban, nu imi prea place atitudinea asta foarte traditionala din unele aspecte dar trebuie sa recunosc ca am un respect pentru felul in care se poarta.

    Felul in care a lasat puterea, a demisionat de la camera deputatilor si acum demisia din partidul in care a stat atata timp... Nu oricine poate sa dea drumu la putere, asta spune ceva despre caracterul unui om.

    Sigur nu e usor, am avut si eu "job-uri" de-astea in care mi-am dat sufletul si apoi la sfarsit am plecat si mi-am dat seama ca a fost pe degeaba.

    Well, bafta. Ce sa mai zici.
    • +11 (43 voturi)    
      Corect (Joi, 21 octombrie 2021, 23:18)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui puiepsd

      De acord cu tine, asa simt si eu.
  • -18 (64 voturi)    
    Cine este... (Joi, 21 octombrie 2021, 22:02)

    maiorulmura [utilizator]

    ...generalul?
  • -17 (55 voturi)    
    Cine este generalul? (Joi, 21 octombrie 2021, 22:06)

    galeo [utilizator]

    Iohannnniiiis!
    Cine tace si face?
    Iohannniiis!
  • +15 (75 voturi)    
    Uniunea hotilor! usl2.0 (Joi, 21 octombrie 2021, 22:08)

    crisab [utilizator]

    Am mai vazut serialul asta, devalizarea tarii ii uneste in cuget si simtiri pe nemernicii absoluti, psd si pnl, alaturi intotdeauna de udmr....tara asta are exact ceea ce merita!
  • -27 (61 voturi)    
    Orbane, tu ar trebui sa stii cel mai bine (Joi, 21 octombrie 2021, 22:10)

    Fu Leng [utilizator]

    Ca nu Johan trage sforile, e doar o marioneta.
    PS: si nici nu are stofa macar de Iohanescu, tot Dulap ramane, doar ca unul ticalos!!!
  • +20 (84 voturi)    
    A ajuns Orban (Joi, 21 octombrie 2021, 22:13)

    Laic [utilizator]

    sa fie singurul liberal lucid din acel partid. Ma rog, ex-penelist.

    PNL a ajuns mai rau decat in epoca USL 1.0
    • -2 (40 voturi)    
      Mananci bors prietene ! (Joi, 21 octombrie 2021, 23:51)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui Laic

      Orban e PNL'ist autentic, il confunzi cu alde Boc si alte lighioane PDL'iste care au profitat (si profita la greu!) de numele partidului lui Bratianu !
      PNL'istii adevarati sunt acum de numarat pe degete...
      • +1 (1 vot)    
        Gresesti prietene (Vineri, 22 octombrie 2021, 17:56)

        democtrates [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

        Boc si ceilalti au scos din rahat tara in criza din 2008. Uita-te cum arata un oras in care este el primar.
  • +16 (82 voturi)    
    Sicaaaaa ! (Joi, 21 octombrie 2021, 22:15)

    sfarleaza [utilizator]

    Ai avut multe pacate, dar ai curaj sa le speli exact cand trebuie !
    Jos palaria !
  • -11 (79 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 21 octombrie 2021, 22:18)

    [anonim]

    • +6 (40 voturi)    
      Cate nick'uri ai p'aici Citule ? :)) (Joi, 21 octombrie 2021, 23:53)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui

      Mai bagi vorbe de duh si sub ala de Catzaleia si inca cateva :)
    • +20 (28 voturi)    
      Până în 2024 (Vineri, 22 octombrie 2021, 2:52)

      ObrazNicu [utilizator] i-a raspuns lui

      Orban este deputat. Mai vede el până atunci. Cert este ca PNL nu o sa mai existe după 2024.
  • -18 (54 voturi)    
    Dacă ar fi reușit să conducă la căderea... (Joi, 21 octombrie 2021, 22:21)

    Tutea [utilizator]

    ... guvernului Dăncilă fără să împăneze curcanul PNL cu mirodenii expirate de la PSD, mai că eram tentat să-i dau dreptate. PSD-ul ăla de la care a rupt bucăți intrate în putrefacție politică și care acum sunt parlamentari PNL, era bun? Era moral? Cu acele "grinzi" s-a făcut vreo reformă? Îl regret pe politicianul Ludovic Orban dar trebuie să înțeleagă că situația în care se află astăzi PNL i se datorează și lui. El este cel care le-a servit (la debarcarea Vioricăi Dăncilă) foștilor subordonați o porție de compromis, lăsându-i să înțeleagă că, la nevoie, PSD poate să fie un furnizor de cadre de nădejde, dacă vrei să-ți atingi un obiectiv. Ceea ce face acum noul PNL și echipa câștigătoare este să continue experimentul compromisului....
  • -4 (60 voturi)    
    Asa cum veneticii au distrus definitiv PNTCD, (Joi, 21 octombrie 2021, 22:24)

    Susufler0 [utilizator]

    dupa ce Milica ii daduse prima palitura de moarte prin renuntarea de a mai candida la Presedintia Romaniei in anul 2000, tot astfel este distrus de venetici si PNL cu ajutorul imens al lui Iohannis pus parca sa il rada de pe fata pamantului !

    PS. Iohannis nu face insa doar jocul lui personal !
  • +18 (42 voturi)    
    Bun, dar pe cine a propus el? (Joi, 21 octombrie 2021, 22:37)

    LiviuX [utilizator]

    Ca asta nu reiese din articol... Dar cineva cu ceva sanse, nu ca Ciolos. Ca altfel e usor sa fii tot contra.
    Iar pentru "maiorulmura": nu stiu cine e. Dar nu v-ati saturat de oameni cunoscuti, care cum se vad sus o dau in petec? As ca sa mai vedem si necunoscuti...
    • 0 (4 voturi)    
      EL (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:38)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Pe cine a propus el !? Pai nu se vede? Pe "EL INSUSI"....
  • +26 (52 voturi)    
    singurul (Joi, 21 octombrie 2021, 22:45)

    cucuveauamov [utilizator]

    singurul lucru bun facut de Orban in ultimii ani
    • +3 (7 voturi)    
      Da, ai dreptate (Vineri, 22 octombrie 2021, 10:14)

      salvatore [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      De data asta chiar il felicit pe parazitul asta ca a avut curajul sa ia atitudine fata de manevrele astea jegoase produse de Mlaus Terminator.
  • -4 (74 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 21 octombrie 2021, 22:51)

    [anonim]

    • +7 (41 voturi)    
      Subscriu ! (Joi, 21 octombrie 2021, 23:58)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui

      Si astia de stati de ani de zile la spart seminte la televizor iesiti la vot !
      Daca iesiti macar jumate, terminam si cu UDMR in șparlament !
  • +26 (58 voturi)    
    Da, asta e realitatea! (Joi, 21 octombrie 2021, 22:54)

    Jolly Roger [utilizator]

    "Domnului Ciucă nici nu i s-a uscat cerneala pe adeziunea la PNL. El face parte din categoria oamenilor care ajung în funcții fără să aibă o carieră politică în spate".

    Asta e punctul pe i.
    "Cariera politica".

    Adica sa nu stii sa faci nimic, sa nu excelezi la nimic, doar sa cari mape si sa duci cafelute inca de mic copil (a se citi aripa tanara). Si doar astfel, pentru pupincurismul, slugarnicia si yesmenul numit politic "loialitate dovedita" vei ajunge in functii, poate chiar mare om de stat.

    Meteahna trimisa si la partidele noi, din pacate, in care "vechimea" e totul si tine loc de calificare, cunostinte (ca stiinta ma refer, nu relatii), inteligenta, orice!
    • -1 (39 voturi)    
      Pi buni ??? (Vineri, 22 octombrie 2021, 0:02)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

      Ce stie Ciuca sa faca ???
      Si daca'i intrebi pe militarii de cariera... o sa afli cu totul altceva despre "faptele de arme" ale generalului lingau, comandant "respectat" din spatele ecranului de laptop...
      • +3 (9 voturi)    
        stie sa primeasca ordine (Vineri, 22 octombrie 2021, 9:58)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

        si sa le execute. Fara comentarii, fara sa gandeasca, fara probleme de constiinta - exact ce-si doreste rahatul sasesc, suferind de retardat mintal vizibil.
        Apoi herr general declara, ca la Nurenberg, ca "a executat ordinul".
    • +2 (10 voturi)    
      Cohortele de politruci *civili*, la prima vedere, (Vineri, 22 octombrie 2021, 9:04)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

      pricepuți la toate și la nimic,din toate coteriile politice
      care s-au rotit la putere în ultimii 31 de ani,au *reușit*
      performanța să mențină România pe ultimul loc din
      Europa la dezvoltare și civilizație.Acum au suprapus cu inconștiență și nesimțire mai multe crize:economică,financiară,sanitară,socială și morală.
      Domnul Șică Orban a fost coautor și complice la toate
      mizeriile comise,așa că trebuie să o lase mai moale
      cu criticile și lamentările.
      • 0 (2 voturi)    
        Corect (Vineri, 22 octombrie 2021, 18:01)

        democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

        In decembrie 2019 cand se stia din surse bine informate de existenta virusului Covid si ce va urma, dl. Orban a pus umarul la iesirea PSD de la guvernare si intrarea PNL. Era absolut normal ca tara sa fie lasata la mana PSD pentru ca in situatii de criza partidul aflat la guvernare va pierde procente bune. Deci nu m-as mira sa se inscrie la PSD.
    • +2 (8 voturi)    
      Mercenarul Ciuca e (Vineri, 22 octombrie 2021, 9:05)

      Mita Beciuklista [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

      generatie de penelisti facuti de Grivcannis, pe repede inainte, ca sa poata gusta ciolan. Fatalaul Rares Bogdan e tot acolo.
      Orban a bagat in PNL o groaza de pesedisti care, vazindu-se fara acces la bani, s-au reorientat. Se mira, acum, ca i s-a luat partidul si ca s-a refacut USL?
      Pai, niciunul dintre partidele toxice care, sub vremurile ponta-Antonescu au format USL nu au denuntat la tribunal Uniunea toxica, asa ca ea exista, inca. Trebuie doar recunoscuta reluarea guvernarii sub sigla asta si gata.
      Turnatorul Felix Voiculescu isi manipuleaza lacheul facut presedinte mai departe.
      Nu mai e nevoie sa arunce cu paltonul pe capota masinii, acum a infrint o imbecila la vot. A infrint-o "zdrobitor", dupa ce conserva felixaca Puiulet a tras un editorial in ONG-ul "anti-coruptie", Rise. Ati mai citit de atunci, ceva scris de nefericita aia? Nu? Pai, nu mai scrie, ca rolul ei s-a incheiat. Acum da stapinul bani la Rise, ca sa fie platita si ea. E compromisa si a compromis si ONG-ul in care credeau romanii care sperau ca editorialele lor impotriva borfasilor sunt reale, documentate.. Prost ala care le mai da bani, ca sa ramina "independenti".
  • -19 (51 voturi)    
    ......miroase a......... (Joi, 21 octombrie 2021, 23:00)

    Torquemada13 [utilizator]

    ....."servicii"..... !
    Gresesc ? Oare din 1945 in prezent au fost ceva momente de respiro pentru natiune ? La ordin se aduna "armia"........cea rosie+cea galbena+cea portocalie (revopsita) & so on..........Adica "ciumele" ! Restul (consultari, negocieri,voturi, investituri.....) pare o "vrajeala".
    • -17 (45 voturi)    
      Se numeste rotatia cadrelor... (Joi, 21 octombrie 2021, 23:08)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Torquemada13

      Si se practica de inainte de 1945.
  • +15 (73 voturi)    
    Pai, mai Sica, mai.... (Joi, 21 octombrie 2021, 23:05)

    Cataleya [utilizator]

    Tu declari ca:
    "Domnul Ciucă (...) face parte din categoria oamenilor care ajung în funcții fără să aibă o carieră politică în spate"

    Facand abstractie de ideologiile lor, cele doua partide noi, atat USR cat si hAUR au obtinut impreuna 25% din voturi la parlamentare!
    Si stii de ce?
    Pt ca electoratul s-a saturat pana peste cap, tocmai de voi astia cu 30 de ani vechime si exact din acest motiv au votat masiv oameni fara cariera politica in spate.

    Stii care e reactia fireasca a oamenilor cand te aud cum te tot lauzi cu aia 30 de ani de politica pe care-i ai in spate?
    "Mai ajunga-ti da-te dr...ca nu va mai satura D-zeu nici dupa 30 de ani de hotie"
    Dar tu n-ai cum sa intelegi, pt ca niciodata n-ai stralucit prin inteligenta , iar flerul politic iti lipseste cu desavarsire. (chiar si dupa 30 de ani de politica)

    Acum ia-ti cobza si canta-ti una de jale.
    • -2 (34 voturi)    
      Electoratul satul pana peste cap sunt cei 60% (Joi, 21 octombrie 2021, 23:20)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Care nu dau doi bani pe caricaturile politicii din Ro si nu merg la vot nici cu militia...

      Pe ei nu-i intereseaza nici USR, nici AUR nici ciumele celelalte....nici stanga nici dreapta nici extremistii nici orice alta inventie cu caracter politic.
      Au depasit mica dimensiune politica din viata lor si prefera sa-si petreaca timpul ramas din viata intr-un mod ales...

      Cam asta este nivelul politic din Ro :)))
      • +7 (13 voturi)    
        Ala nu e electorat (Vineri, 22 octombrie 2021, 4:21)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

        sunt nepasatori si carcotasi.
        Daca nu te intereseaza politica, inseamna ca nu iti pasa de viitor, ci doar de burta plina de azi, ce-o fi maine, om vedea...
        Cam asta sustii matale, nu-i asa?
        • -2 (8 voturi)    
          Este fix partea de electorat care a inteles (Vineri, 22 octombrie 2021, 8:05)

          FortApache [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          Ce inseamna si cu ce se mananca "politica" in Ro.

          Votezi o viitoare dezamagire?....Nu merita deplasarea iti spun eu :)))
    • -2 (34 voturi)    
      Uselistule (Joi, 21 octombrie 2021, 23:54)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Mergi la PNL, e priveghi azi.
    • -4 (28 voturi)    
      Da' pana acu' 24 de ore (Vineri, 22 octombrie 2021, 0:07)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Ii cantai ode si simfonii lui Catu :)))
      La asta nu se pune treaba cu electoratu' satul de lichele ???
      Mai ales ca insu' a demonstrat cu acte ca'i si betiv penal si tzepar !
      Ce vrei sa ne transmiti de fapt ?
    • -11 (27 voturi)    
      Politica inseamna educatie, de si responsabilitate (Vineri, 22 octombrie 2021, 0:15)

      Addi [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Orban le are pe toate. In locul tau m-as abține de la comentarii nerusinate, care nu au niciun argument in spate. PNL nu dispare atunci cand vor hienele. Nu este doar un partid, caruia sa ii furi sigla si gata. Este un curent politic de mare traditie, este un spirit romanesc, este istoria moderna a Romaniei. PNL se va reface in spatele lui Orban, sau altui lider liberal. Orban are vocatia constructiei si va fi totusi urmat de catre cei care vor refacerea PNL. Cei mai multi oameni au votat PNL Orban, nu citzu sau boc. Apropos, iohannis si- batut joc rau de tot de echipa "castigatoare". Si este doar inceputul. Echipa "castigatoare" va culege roadele tradarii si vor dispare fin politica. Dar nici stapanul lor nu mai are niciun viitor.
      • -1 (3 voturi)    
        campi (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:48)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Addi

        Te pricepi sa bati campii... Sigur ca PNL nu va dispare, nu mor caii cand vor cainii, dar nu acest individ, zis Sica-Mandolina, este "salvatorul"...
    • +10 (12 voturi)    
      nu conteaza vechimea.. (Vineri, 22 octombrie 2021, 3:37)

      DanIoan [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      ..conteaza ce este omul acum, e mereu recomandat sa preferam raul mai mic si dupa USR care nu poate guverna singur Orban ar fi fost si sper sa mai fie urmatorul rau mai mic cu care sa poti guverna ca altfel e ingrozitoare treaba. TREI ani de japca cu USL2 si la anul si doi judecatori CCR pusi de parlament vor fi macar pierduti pentru tara si in plus cu un CCR corupt macar inca vreo 7 ani justitia nu-si va reveni. Macar fondurile europene ar trebui aparate de Kovesi dar si ea intampina curioase dificultati in a capaciza la maxim Parchetul European.
    • +1 (5 voturi)    
      Ai fi avut dreptate daca (Vineri, 22 octombrie 2021, 10:31)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      1- Catzu sau Ciuca ar fi fost votati vreodata de catre popor.
      2 - daca Catzu nu ar fi avut fix aceleasi obiceiuri ca "oamenii politici" ai PSD-ului. Adica cumpararea influentei in partid folosind banii din Fondul de rezerva!
      Orban
      Deci Orban, cu toate defectele lui e un monument de moralitate fata de Catu.
      PS - Parca pana alaltaieri Catu era primul si unica propunere a PNL-catzilor pentru functia de PM. Ce s-a intamplat? V-a mancat pisica limba?
  • -11 (25 voturi)    
    pai chiar asa! (Joi, 21 octombrie 2021, 23:48)

    Codruta N [utilizator]

    Era bine daca facea chestia asta chiar mai de mult - cel mai tarziu inainte de motiunea de cenzura! Ar fi putut sa voteze dupa cum il indemna constiinta, nu dupa "indicatiile de partid". Dar oricum: mai bine mai tarziu decat niciodata!
    Cat despre Iohannis, Catu, Ciuca samd. - ce-mi e cu ei, ce-mi e fara ei!
  • +24 (36 voturi)    
    Parerea mea, fara patima (Vineri, 22 octombrie 2021, 0:04)

    CezarN [utilizator]

    L-am urmarit in lunga dansuui cariera pe dl Orban. Cu tot respectul, nu a stralucit prin nimic. Nici in bine, prin competente deosebite, ca ministru al transporturilor sau primiministru, dar nici in rau, ca mare combinagiu si sforar politic, ca presedinte PNL, sau al Camerei Deputatilor. Un om gri, sters, care a reusit in PNL doar pentru ca si cat le-a cantat in struna baronilor partidului, cat a incercat sa imite, asadar, metodele PSD, chiar daca s-a opus aliantelor cu socialistii. Probabil i-a fost teama ca, apropiindu-se prea mult de PSD, lumea nu i-ar mai putea distinge. Si a fost o premonitie buna, asta.

    Doar cariera politica in sine nu este suficienta pentru a face dintr-un membru de partid un om politic, in sensul bun al cuvantului, sa nu mai vorbim sa-l faca om de stat.
    Poate ca daca domnul Orban ar fi avut si o cariera profesionala, nu neaparat una stralucita, flamboaianta, insa una care sa-i permita sa inteleaga ca oamenii se pot mentine si avea succes nu cautandu-l "cu lumanarea", ci doar facand bine ceea ce stiu si ceea ce trebuie facut. Ca aruncatul vinei si responsabilitatii in dreapta si in stanga nu este lucrativ si nici apreciat.
    Oamenii cu o cariera profesionala in spate veniti in politica au avantajul ca stiu foarte bine ce trebuie facut ca lucrurile sa mearga. Au fost acolo jos, la firul ierbii si stiu ce merge si ce nu. Iar daca nu pot face schimbarile care sunt necesare (si in general nu pot) nu este din cauza lor, ci exact a celor multi politicieni care nu au o cariera profesionala, care toata viata au carat mapa si au luat scamele de pe reverul sefului de partid si carora le este frica de schimbari caci ei nu stiu sa faca nimic cu toate ca, paradoxal, meseria lor de yesmeni si cameleoni este mai veche decat prostitutia, cred, sau, ma rog, ca nu vreau sa intru in polemici cu fanii prostitutiei, este tot o forma de prostitutie.
    Doar cariera politica, prin slugarnicia practicata a la long, te depersonalizeaza. O meserie da osatura caracterului
    • +6 (18 voturi)    
      Nu știu, nu sunt specialist (Vineri, 22 octombrie 2021, 3:01)

      ObrazNicu [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      ca tine, dar da un exemplu de politician român din ultimii 30 de ani superior lui Orban ca deminitate, verticalitate, onestitate, ne gri. După standardele tale înalte. Și care sa fi fost activ în politica mare minim 15 ani. Ca din ăștia întrați acu 2-3 ani și care n-au avut încă timp sa se manjeasca o fi plin.
    • -1 (5 voturi)    
      Putere...??? (Vineri, 22 octombrie 2021, 7:40)

      Lake123 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Da Mr. Putere, cred că ai mare dreptate, Dar ce face acum nu-i bine deloc. Un guvern trebuie să fie. Prin asta vrea să se răzbune pe Cîțu și Iohannis. A uitat de datoria lui față de țară. Un măgar.
  • +2 (30 voturi)    
    Macar Orban nu a furat... (Vineri, 22 octombrie 2021, 0:52)

    Popcea [utilizator]

    ... ceea ce e rar printre politicienii romani.
    • -1 (1 vot)    
      Esti sigur ? (Vineri, 22 octombrie 2021, 18:05)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Popcea

      Unde a lucrat pana acum ? Consultanta la firme cu patroni PNL? Ce consultanta sa le dea? Nu se pricepe la nimic doar la papagal din care nu intelegi nimic.
  • +14 (22 voturi)    
    lovitura de stat (Vineri, 22 octombrie 2021, 2:01)

    Coco Whistle [utilizator]

    ce simplu e sa preiei conducerea romaniei daca ai citiva musterii in pozitii cheie si o turma de goarne. acum pe bune, klaus, cutu, tov general, au ajuns in fruntea partidului care i-a propulsat pe niste pozitii inalte prin derogari. ceva naspa se intimpla iar daca e la nivel de partid chiar nu imi pasa, dar cind astia incep sa ne conduca destinele incep sa ma gindesc care e planul. democratia a fost furata in momentul cind klaus a refuzat dezbaterea cu dancila, stia de la basescu ce greu e. acum chiar nu stim ce face ptr ca nu participa la emisiuni, nu stii ce program are (normal din moment ce a fost ales pe post de sperietoare si atit). oare nu incepem sa ne plictisim si sa ne revoltam pina la urma? e vorba de noi, copiii nostri, de tara noastra. cit sa ne mai fure astia timpul si sa raspndeasca aiurea resursele? ieri nu a putut avea guvern minoritar, daca ii intrebi nici nu stiu ce program au avut. ce s-a schimbat azi? bravo orban, nota zece pt verticalitate, nota 4 ptr cum te-ai protejat la virf.
    • -2 (2 voturi)    
      Coco (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:56)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Zise papagalul "Coco", un pupincurist al altui papagal, tov. Orban,, si mai ciuguli niste boabe...
  • +19 (27 voturi)    
    Nu-mi vine sa cred unde am ajuns.. (Vineri, 22 octombrie 2021, 3:21)

    DanIoan [utilizator]

    Credeam ca in sfarsit o sa avem o guvernare reformista pentru patru ani, ca va fi reparata nebunia lui Dragnea, ca patru ani vom munci si vom face o tara mai buna, ca institutiile dar mai ales justitia vor intra pe un fagas natural spre un stat de drept, occidental si modern. Doamne cat m-am inselat! Si Iohanis e aproape singurul vinovat. Nu credeam ca ori e malefic ori o poate razna in halul asta. Nu puteam noi sa stam cu Orban linistiti patru ani? Nu ca ar avea vreo viziune dar macar(si e mai mult decat 99% din politicienii damboviteni) nu ii este ciuda sa ii lase pe cei mai buni sa-si faca treaba, nu se opune binelui evident, practic nu este diclit de mai stiu eu ce pofte si angoase. Ar fi fost facute concursurile la DNA si DIICOT, ar fi fost votate in parlament refacerea legilor si codurilor distruse de dragnea, s-ar fi aplecat parlamentarii si spre "legile of-shore" pentru a mai obtine niste venituri la buget si de acolo, probabil nu am fi donat 500000 de doze vaccin Coreei de Sud(!! - tara cu un PIB de 8 ori mai mare ca al Romaniei), Berceanu ar fi ramas la mediu(si eu in ordul Bucurestiului am simtit diferenta si cand a venit si cand a plecat - adicalea mirosuri de la arderi ilegale), PNDL doar pe criterii clare, nu ar fi fost pierdute toate lunile astea cu scandal politic si foarte multe altele; toate astea doar daca Iohanis ar fi ramas absentul semet si indiferent care e in mod natural si care a fost si in primul mandat si Orban un prim-ministru sters, fara prea multe opinii persoale dar macar mai mereu inclinat spre solutia mai buna, decenta. Practic Iohanis a fost un cretin, probabil criza varstei mijlocii de la barbati, a zis el ca vrea sa fie si el presedinte jucator cand a luat al doilea mandat probabil vrand sa-i arate lu' Carmen ca are oaie mai mari ca ale lui Basescu; mare delir din partea unui papa-lapte sa se compare in oaie cu unul dintre cei mai tupeisti si nesimtiti oameni si cel mai bun presedinte pe care l-a avut Romania.
    • +3 (13 voturi)    
      Dacă iohannis (Vineri, 22 octombrie 2021, 6:38)

      ObrazNicu [utilizator] i-a raspuns lui DanIoan

      La 60 de ani e la vârsta mijlocie, am pus-o. Iohannis ne îngroapă pe toți. La el vârsta a treia începe la 80 de ani. :))
      • -3 (3 voturi)    
        Nimic (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:00)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui ObrazNicu

        Pare-se ca mintea ta a depasit, cel putin in prostie, aceste limite,, "faraobraznimicule"...
  • -4 (14 voturi)    
    si totusi (Vineri, 22 octombrie 2021, 5:12)

    Barbaneagra [utilizator]

    Daca cei din USR au mirosit ca Orban nu parea prea inclinat spre reforme radicale?
    Daca USR nu s-a simtit bine alaturi de un politician versat care promova clientelismul, prostia in functii iimportante?
    Ce a vazut USR la Citsu si nu a gasit la Orban?
    De ce o fi nevoie sa facem o intoarcere radicala si sa reconsideram pactul initial intre PNL si USR, cu Orban la butoane?
    Actually, what went wrong? Sa fi fost tot lucratura lui Werner?
    • +7 (9 voturi)    
      Ti-ai raspuns in ultimul moment. (Vineri, 22 octombrie 2021, 8:40)

      bardiCristi [utilizator] i-a raspuns lui Barbaneagra

      Da, e frica ficusului de reforme in justitie, acolo unde si el are cateva chestii prin... dulap.
    • -1 (1 vot)    
      Oare USR a jucat corect? (Vineri, 22 octombrie 2021, 18:08)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Barbaneagra

      Ma intreb ca toata lumea da vina pe PNL, pe Orban , pe Citu etc, dar oare stim noi cu adevarat daca USR a jucat corect, oare nu asta a vrut de la inceput? Cine se afla in spatele lor, pentru ca nu m-as mira la o opozitie AUR-USR, iarasi se fac jocuri de la Moscova?
      • 0 (2 voturi)    
        Re: oare USR (Vineri, 22 octombrie 2021, 20:19)

        f.c. [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

        Niste malefici astia de la USR. Au planuit dinainte sa fie "concediati" fara drept de apel si fara o discutie intre "parteneri". Citu a fost doar o papusa in miinile lor si el nici macar nu si-a dat seama de asta. Ar trebui sa joace la loto astia de la USR, sigur ar cistiga potul cel mare.
  • +12 (20 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 22 octombrie 2021, 5:13)

    [anonim]

    • -1 (1 vot)    
      Basescu (Vineri, 22 octombrie 2021, 18:09)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui

      Basescu a vorbit din experienta proprie , doar a facut ce a invatat de la Secu.
  • -4 (14 voturi)    
    Vine o veme... (Vineri, 22 octombrie 2021, 6:02)

    tontu [utilizator]

    ... cand trebuie sa faci un pas in spate, iar Orban nu vrea sa inteleaga acest lucru. Daca infiinteaza un nou partid vaa avea aceasi soarta ca ALDE, PMP, etc.
  • +3 (17 voturi)    
    Chapeau Orban (Vineri, 22 octombrie 2021, 6:59)

    Tulai doamne [utilizator]

    ... tot ce ai spus este corect, oare ajuta? KW si Citu au ramas in ring, tu la peluza. Ei si-au facut jocul, iar la Bruxelles o sa sustina ca esti doar un scandalagiu.
  • -6 (10 voturi)    
    Orban (Vineri, 22 octombrie 2021, 7:32)

    Lake123 [utilizator]

    Omul ăsta nu-i zdravăn la cap.
  • +9 (9 voturi)    
    Coincidență interesantă (Vineri, 22 octombrie 2021, 8:16)

    Zagura [utilizator]

    Secretarul de stat al apărării din SUA a făcut o vizită la București cu o zi înainte de desemnarea generalului Ciucă.
    • +4 (10 voturi)    
      Sa asteptam putin (Vineri, 22 octombrie 2021, 10:00)

      Ibit [utilizator] i-a raspuns lui Zagura

      Si apoi vom vedea cate miliarde de dolari o sa mai platim pe armamentul pe care il vom mai achizitiona din SUA , " fara licitatie " .
      • -2 (4 voturi)    
        asta nu-i un lucru rau deloc (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:03)

        mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Ibit

        macar de-ar mai cumpara vreo 30-40 de avioane de lupta.
        • -1 (3 voturi)    
          ti-ai gasit (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:37)

          revo [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

          o sa cumpere "consultanta" pentru pastrarea lor in hangare sau pe camp, ca de zburat cu ele, nici gand s-o faca, ca n-au combustibil si nici piloti.
          Mai stii anul trecut, cand au primit gratis un aparat pentru analize Covid si l-au lasat in curte, ca in tot judetul Galati, parca, nu s-a gasit un loc in care sa-l puna in functiune? Tot asa s-ar intampla si cu avioanele de lupta.

          Dar nu conteaza, comisioanele zbarnaie, SUA isi face curatenie in debara si mai arunca din vechituri, pe-aici, prin Estul balcanic al Europei.
  • -5 (7 voturi)    
    Asa e cand nu mai esti la butoane (Vineri, 22 octombrie 2021, 9:43)

    consumator2 [utilizator]

    Latri de pe margine, cu ipocrizia caracteristica. Va doare pe voi undeva de alegator! De un an va certati pe ciolan fara sa va pese ca oamenii mor din cauza nepasarii voastre!
  • +6 (12 voturi)    
    pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti (Vineri, 22 octombrie 2021, 9:49)

    revo [utilizator]

    L-ati cules pe rahatul sasesc de prin coclaurile Sibiului, l-ati facut imparat, acum v-o plateste cu varf si indesat, voua, PNL-ului, biata anexa a diktatorului.

    L-ati cules pe omul strazii fara capatai, Cacazzo, l-ati omenit cu un fotoliu in Parlament si unul la Victoria, v-a tras-o, domnu' Orban. Nu numai ca v-a luat postul de sef de partid, dar v-a lasat si fara partid.

    Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
    • -1 (7 voturi)    
      partidul l-au confiscat de fapt (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:06)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui revo

      cei din PDL: Boc, Flutur, Hava, la care s-au raliat diverse scursuri din PNL.
  • -4 (6 voturi)    
    Se pregateste (Vineri, 22 octombrie 2021, 10:34)

    BuzzBuzzard [utilizator]

    Baiatul pentru prezidentiale ! Trage tare coane in ei ! Ce naiba : esti roman !
  • 0 (8 voturi)    
    Bravo, Orban! (Vineri, 22 octombrie 2021, 10:44)

    gogu007 [utilizator]

    Cu faza asta Orban a reusit sa castige cel putin respectul si admiratia mea. N-a stralucit niciodata in politica, dar poate nici nu e nevoie sa stralucesti ci doar sa nu uiti ca esti in slujba celor care te-au votat. Ma doare-n pix de faptul ca e un personaj sters atata vreme cat stiu ca are coloana vertebrala.
    Draga Orban, daca vreodata candidezi la prezidentiale, te votez cu doua maini !
    • -4 (4 voturi)    
      "gogu" (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:04)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui gogu007

      Stii cui i se spune "gogu-goguta" ? Celor "destepti" ca tine...
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Vineri, 22 octombrie 2021, 10:58)

    mihai_mi [utilizator]

    Logic ar fi sa isi dea si Citu demisia... si el a fost dat de-o parte...
  • -1 (5 voturi)    
    Hahaha.... (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:29)

    GabiO [utilizator]

    Ia luați de aici...Orban încă nu are decența să tacă și el. Și să dispară. Pupincurismul dăunează până la urmă carierei politice....Mai bine mai târziu decât niciodată.
    https://www.youtube.com/watch?v=IREB3Wt-jyY
  • +1 (5 voturi)    
    Câți parlamentari îl urmează? (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:34)

    finutza [utilizator]

    Orban spune multe, nu zic că n-are dreptate, dar de vorbe ne-am săturat. Mai importantă este aritmetica parlamentară, deci: câți colegi vă urmează, d-le deputat? E cel mai important acum, când se fac, desfac și refac diverse majorități în Parlament.
  • -2 (4 voturi)    
    Pai (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:25)

    raducutu [utilizator]

    eu l-as vota pentru ca are un nume predestinat...ciuca batailor....


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by