UPDATE Miniștrii propuşi de Dacian Cioloş, avize negative pe bandă rulantă. Un singur aviz pozitiv, pentru Cătălin Drulă / Votul de învestire, miercuri

de DP     HotNews.ro
Marţi, 19 octombrie 2021, 5:46 Actualitate | Politic


Ciolos
Foto: Facebook
Miniştrii propuşi de premierul desemnat Dacian Cioloş au fost audiaţi, marţi, în comisiile parlamentare de specialitate, care au dat avize negative indiferent de prestația candidaților. Singurul aviz pozitiv, pentru ministrul propus al Transporturilor și Infrastructurii, Cătălin Drulă. PSD a contestat procedura. Votul de învestitură va avea loc miercuri, Guvernul Cioloș având șanse minime să treacă.

19.45
Corina Atanasiu a primit aviz negativ pentru funcția de ministru al Educației de la comisiile de învățământ

18:35 Ioana Mihăilă, ministrul propus al Sănătății, este audiat la această oră.

16:53 Dragoș Pîslaru a primit aviz negativ pentru funcția de ministru al Finanțelor (16 împotrivă, 11 pentru, 13 abțineri)


15.09 Stelian Ion este audiat de Comisiile Juridice reunite pentru funcția de ministru al Justiției.

15.03 Ionuț Moșteanu, ministrul propus la Dezvoltare a primit aviz negativ cu 10 voturi pentru, 14 împotrivă, și 16 abțineri.

15.02 Dragoș Pîslaru este audiat pentru portofoliul de la Finanțe.

Dragoș Pîslaru: Zero taxe pe salariul minim în contextul pandemiei ar fi pentru Horeca. Impact de 1,8 miliarde lei




14.34 Este audiat ministrul propus pentru Economie, Claudiu Năsui




14.17 Aviz negativ și pentru Cristian Ghinea, ministrul propus al Investițiilor și Proiectelor Europene. Și Cristina Prună, ministrul propus al Energiei, a obținut aviz negativ.

14.10 Fostul prefect al Capitalei Alin Stoica, propus la Ministerul de Interne, a primit aviz negativ în comisiile reunite ale celor două Camere.

”Votul este unul politic. Ne aşteptam şi este un vot care reflectă realitatea politică de astăzi. (...) Sperăm ca toate forţele politice, până la urmă, să găsească o soluţie sustenabilă, pe termen lung. Probabil este un semnal pentru votul de miercuri din plen, vom vedea”, a spus Stoica.

14.05 Este audiat ministrul propus pentru Dezvoltare, Lucrări Publice și Administrație, Ionuț Moșteanu.



13.14 Este audiat ministrul propus al Energiei, Cristina Prună



13.10 Singurul aviz pozitiv, pentru ministrul propus al Transporturilor și Infrastructurii, Cătălin Drulă.

La finalul audierii, a fost supus la vot un aviz negativ, înregistrându-se 12 voturi ”pentru” aviz negativ, 8 voturi „contra” avizului negativ şi 7 abtineri, scrie News.ro. Preşedintele de şedinţă a precizat că nu a trecut avizul negativ având în vedere că nu s-au într-unit 50%+1 din voturile necesare pentru o opțiune sau alta.

"Avizul este pozitiv dacă propunerea de aviz negativ a căzut la vot”, a explicat după audieri Cătălin Drulă.

Drulă a spus, în timpul audierilor, că a construit o echipă de profesionişti şi că s-a luptat cu grupuri de interese. „Dacă veţi vota sau nu acest guvern este misiunea dumneavoastră de conştiinţă sau a deciziei de partid, dar reformele trebuie să continue la Transporturi”, a afirmat Drulă.

13.08 Este audiat ministrul propus al Investițiilor și Proiectelor Europene, Cristian Ghinea.



12.35 Este audiat ministrul propus al Transporturilor și Infrastructurii, Cătălin Drulă.





UPDATE 12.17 Aviz negativ și pentru Dan Barna. Au primit avize negative și Monica Berescu, propusă pentru Cercetare și Digitalizare, și Nicu Fălcoi, propus pentru Ministerul Apărării Naționale.

UPDATE 11.23 Dan Barna propus pentru portofoliul ministerului de Externe este audiat la aceasta oră de către comisiile de specialitate.


UPDATE 11.15 Monica Berescu propusă pentru portofoliul de la Cercetare și Digitalizare răspunde întrebărilor senatorilor și deputaților.



UPDATE 11.05 Nicu Fălcoi, propus pentru Ministerul Apărării Naționale este audiat de către parlamentari.


UPDATE 11.03 Iulia Popovici a primit aviz negativ pentru funcţia de ministru al Culturii din partea comisiilor de specialitate ale Parlamentului. S-au înregistrat 9 voturi 'împotriva' numirii ca ministru, 4 voturi "pentru" şi 7 abţineri din partea membrilor Comisiilor pentru cultură, arte, mijloace de informare în masă ale Camerei Deputaţilor şi Senatului.

UPDATE 10.50 Tudor Pop, propunerea pentru Ministerul Tineretului și Sportului a primit aviz negativ.

UPDATE 10.08 Audierile miniștrilor propuși au început. Tudor Pop, propus pentru Ministerul Tineretului și Sportului, își prezintă obiectivele.


............


Pentru învestirea Guvernului este nevoie de 234 de voturi. Șansele însă ca guvernul propus de premierul desemnat Dacian Cioloș să fie învestit de către Parlament sunt minime, în condițiile în care nu există o majoritate parlamentară anunțată.

Reamintim că membrii fostei coaliții de guvernare - PNL, UDMR - și minoritățiile au refuzat susținerea premierului desemnat. USR are doar 80 de senatori și deputați, număr insuficient de a valida cabinetul propus de Cioloș.


Lista de miniştri ai Guvernului propus de Dacian Cioloș


  • Dan Barna - ministrul Afacerilor Externe;
  • Nicu Fălcoi - ministrul Apărării Naţionale;
  • Alin Stoica - ministrul Afacerilor Interne;
  • Stelian Ion - ministrul Justiţiei;
  • Dragoş Pîslaru - ministrul Finanţelor;
  • Cătălin Drulă - ministrul Transporturilor şi Infrastructurii;
  • Cristina Prună - ministrul Energiei;
  • Claudiu Năsui - ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului;
  • George Căţean - ministrul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale;
  • Mihai Goţiu - ministrul Mediului, Apelor şi Pădurilor;
  • Cristian Ghinea - ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene;
  • Ioana Mihăilă - ministrul Sănătăţii;
  • Ionuţ Moşteanu - ministrul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei;
  • Oana Ţoiu - ministrul Muncii şi Protecţiei Sociale;
  • Corina Atanasiu - ministrul Educaţiei;
  • Monica Berescu - ministrul Cercetării, Inovării şi Digitalizării;
  • Iulia Popovici - ministrul Culturii;
  • Tudor Pop - ministrul Tineretului şi Sportului.
Programul audierilor începe la ora 10:00, candidaţii având la dispoziţie, în medie, câte o oră pentru a-şi expune intenţiile şi pentru a răspunde la întrebări. Excepţie fac Ioana Mihăilă propusă pentru Ministerul Sănătăţii care are alocate două ore, precum şi Stelian Ion - Ministerul Justiţiei, Mihai Goţiu - Ministerul Mediului şi Corina Atanasiu - Ministerul Educaţiei, câte o oră şi jumătate.


Programul audierilor miniștrilor propuși în Cabinetul USR


  • Ora 10.00
Iulia Popovici - Ministrul Culturii

Tudor Pop - Ministrul Tineretului şi Sportului
  • Ora 11.00
Monica Berescu - Ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării

Nicu Fălcoi - Ministrul Apărării Naționale

Ilie Dan Barna - Ministrul Afacerilor Externe
  • Ora 12.00
Alin Stoica - Ministrul Afacerilor Interne

Catălin Drulă - Ministrul Transporturilor și Infrastructurii
  • Ora 13.00
Cristian Ghinea, Ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene

Cristina Prună - Ministrul Energiei
  • Ora 14.00
Claudiu Iulius Gavril Năsui - Ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului

Ionuţ Moşteanu - Ministrul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei
  • Ora 15.00
Dragoş Pîslaru - Ministrul Finanțelor

Mihai Goţiu - Ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor

Stelian Cristian Ion - Ministrul Justiției
  • Ora 16.30
Oana Ţoiu - Ministrul Muncii şi Protecției Sociale
  • Ora 17.30
Corina Atanasiu - Ministrul Educației
  • Ora 18.30
George Căţean - Ministrul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale

Ioana Mihăilă - Ministrul Sănătăţii

Lista cu miniştri şi programul de guvernare au fost depuse, luni, la Parlament de către Dacian Cioloș.

Conform regulamentului, fiecare candidat pentru funcţia de ministru înscris în lista Guvernului este audiat, în şedinţă comună, de către comisiile permanente ale celor două Camere legislative al căror obiect de activitate corespunde sferei de competenţă.

În urma audierii, comisiile vor întocmi un aviz comun consultativ, motivat. Dacă, în urma audierii, un candidat pentru funcţia de ministru a primit aviz nefavorabil, prim-ministrul desemnat poate prezenta o nouă propunere sau poate să menţină propunerea iniţială.

Votul asupra listei miniştrilor şi programului de guvernare vor avea loc miercuri.

Legislativul acordă încredere Guvernului cu votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor. Votul este secret, cu bile. Trebuie să fie prezenţi cel puţin jumătate plus unu dintre membrii celor două Camere ale Parlamentului.

Pentru a fi învestit, Guvernul Cioloş are nevoie 234 de voturi.

În cazul neacordării votului de încredere, Parlamentul, sub semnătura preşedinţilor celor două Camere, aduce de îndată această situaţie la cunoştinţa preşedintelui României, în vederea desemnării unui alt candidat pentru funcţia de prim-ministru.

În cazul adoptării, Hotărârea Parlamentului privind acordarea votului de încredere se înaintează, de asemenea, de îndată şefului statului spre a proceda la numirea Guvernului.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















33388 vizualizari

  • +44 (50 voturi)    
    circul Globus n-are cautare (Marţi, 19 octombrie 2021, 9:53)

    credinciosul [utilizator]

    ce e la televizor e mult mai tare!
    • +13 (37 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 19 octombrie 2021, 10:14)

      [anonim] i-a raspuns lui credinciosul

      • +5 (7 voturi)    
        sau cu clovni, (Marţi, 19 octombrie 2021, 15:01)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui

        nici nu mai stii care e clovn si care animal salbatic.
        • -8 (12 voturi)    
          Circ si o saptamana pierduta in plina pandemie (Marţi, 19 octombrie 2021, 16:44)

          PlanetaVerde [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Circ si o saptamana pierduta in plina criza a pandemiei.

          Era evident, inca de joia trecuta, ca NIMENI, nici macar clanta de la usa, nu-l sustine pe Ciolos.
          De ce? Motivele sunt irelevante, realitatea asta e.

          In loc sa-si depuna mandatul, ca un om normal... Ciolos, ca un militian ardelean ce este, a tinut-o ca Stan cu Fluierul...bineinteles de grija tarisoarei (na, ca mi-a tisnit o lacramioara). Asa s-a pierdut saptamana...da' cui din USRi ii pasa?

          Restu-s vorbe, oricate minusuri ar da #rezistentii. Faptele raman fapte.
          • +9 (11 voturi)    
            pnl - istule (Marţi, 19 octombrie 2021, 18:10)

            csan [utilizator] i-a raspuns lui PlanetaVerde

            daca ar fi depus mandatul , voi, latraii de serviciu, bine platiti din banii nostri, ati fi latrat ca este las , ca ii este frica, ca nu-si asuma raspunderea si multe alte magarii pe care, numai mintea voastra bolnava de putetre si dorinta de a fura mult si bine , ar fi in stare sa le scormoneasca. Bine a facut ca a mers pana la capat. V-a dat peste botul vostru gros de criminali . Doare tare rau cand esti pe cale sa pierzi pomenile din banii furati din buzunarele romanilor. Nu va este pic de rusine!
            • 0 (6 voturi)    
              Cum spuneam: restu-s vorbe. (Marţi, 19 octombrie 2021, 20:01)

              PlanetaVerde [utilizator] i-a raspuns lui csan

              Cum spuneam: restu-s vorbe.

              Uite, si eu sunt de acord cu vorbele tale: nedepunandu-si mandatul, Militianul Ciolos a facut un ou! Sa-l clocesti fericit, sa iasa un pui de USRi-st.
            • +6 (12 voturi)    
              Va asteptati la altceva? (Marţi, 19 octombrie 2021, 20:25)

              Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui csan

              Mi se pare normal ca ministrii propusi de USR sa primeasca avize negative in comisiile parlamentare...
              Cum sa il ai Justitie pe Stelian Ion care doreste desfiintarea Sectiei Speciale si anularea legilor justitiei care permite marilor corupti sa scape cu purcoiul de bani furati de la romani? Nu e mai bun un Tudorel Toader de la PSD sau un Catalin Predoiu de la PNL, doi artizani ai macelaririi legilor justitiei in favoarea coruptiilor din propriile partide?
              Cum sa o ai la Sanatate pe Ioana Mihaila cand puteai sa o ai pe madam Sorina Pintea, spagarita penala din PSD sau pe Nelu Tataru de la PNL care schimba managerii spitalelor pe criterii clientelare si de partid?
              Cum sa il ai la Finante pe Dragos Paslaru cand poti apela la cineva de teapa lui Eugen Teodorovici de la PSD alintat cu porecla de "Discoteca" datorita "profesionalismului" sau pe Dan Valceanu de la PNL venit de la PSD, niste spagari notorii care invart finantele in favoarea grupurilor infractionale organizate din PSD si PNL?
              Cum sa il ai pe Ionut Mosteanu de la USR la Dezvoltare cand poti sa ai un Constantin Nita de la PSD condamnat la 4 ani de inchisoare cu executare sau pe agramatul de Ion Stefan de la PNL, amandoi gata sa vireze toate PNDL-urile din lume in buzunarele partidelor pe care le reprezinta?
              Chiar asa, dupa 32 de ani de fiasco politic, social si economic, de ce sa schimbam lucrurile cand suntem fruntasi la mortalitate in lume, la nevaccinati si la coruptie? Sa-i lasam pe cei care au inceput acest genocid national sa-si desavarseasca proiectul!
          • +2 (4 voturi)    
            "Faptele raman fapte." (Marţi, 19 octombrie 2021, 21:53)

            alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui PlanetaVerde

            Si prostii-n parlament.
          • +1 (1 vot)    
            circul (Miercuri, 20 octombrie 2021, 9:31)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui PlanetaVerde

            e făcut de iresponsabilii cu ștate vechi, psd+pnl.
          • 0 (0 voturi)    
            Imagineaza-ti situatia in care (Miercuri, 20 octombrie 2021, 21:21)

            bardiCristi [utilizator] i-a raspuns lui PlanetaVerde

            si PNL ar fi venit cu o propunere de guvern, din nou cu cutzu-cutzu. Ceea ce nu ar fi fost sustinut de USR. PSD ar vota pentru aviz negativ pt. toti propusii PNL, USR s-ar abtine iar PNL impotriva. Ar fi tot negative pe banda rulanta pt. ca momentan PSD are majoritate si se opune la orice altceva decat "specialistii" supusi lor. Doar ca alianta PNL si USR ar putea avea mandate pozitive. Dar nu se mai poate. Ham! ham! ham! ham!... cum spunea marele geniu politic.
        • -3 (7 voturi)    
          Circ si o saptamana pierduta... (Marţi, 19 octombrie 2021, 17:02)

          PlanetaVerde [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Circ si o saptamana pierduta in plina criza a pandemiei.

          Era evident, inca de joia trecuta, ca NIMENI, nici macar clanta de la usa, nu-l sustine pe Ciolos.
          De ce? Motivele sunt irelevante, realitatea asta e.

          In loc sa-si depuna mandatul, ca un om normal... Ciolos, ca un militian ardelean ce este, a tinut-o ca Stan cu Fluierul...bineinteles de grija tarisoarei (na, ca mi-a tisnit o lacramioara). Asa s-a pierdut saptamana...da' cui din USRi ii pasa?

          Restu-s vorbe, oricate minusuri ar da #rezistentii. Faptele raman fapte.
    • +32 (54 voturi)    
      Mediocratia la putere ! (Marţi, 19 octombrie 2021, 13:08)

      contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui credinciosul

      Este placerea sadica, defulatorie, a mediocrilor impostori (în româneste numiti "parlamentari") de a distruge si a-si pune degetu' (ca multi nici nu stiu sa scrie) pe verdictul iresponsabilitatii si indiferentei la nevoile reale a RSR.
      Niste analfabeti functional, fie el si politic, resping oameni cu diplome reale si care ar putea sa aduca realmente ceva nou României siluite de cleptocratii "democratiei" dâmbovitene.
      Este Inchizitia laica a USL-ului nemuritor.
      • +18 (22 voturi)    
        Cei ce "avizeaza" ! (Marţi, 19 octombrie 2021, 13:26)

        contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        Iata cine sunt cei ce "avizeaza" performanta posibila, dar, e drept, negarantata (dar cine poate garanta ceva când la "putere" se gasesc cei ca Ciolacu, Superman, Firea, Veorica & Co, etc. ?) :

        https://www.g4media.ro/comisiile-ministerelor-de-foc-nelu-tataru-si-streinu-cercel-la-sanatate-vicol-si-cataniciu-la-justitie-firea-la-dezvoltare-ciolacu-la-fonduri-europene-plus-greii.html
        • +14 (26 voturi)    
          Drula aviz pozitiv (Marţi, 19 octombrie 2021, 14:35)

          imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

          Pana si cei din PSD si PNL au trebuit sa inghita in sec cand i-a venit randul lui Drula.
          • -15 (21 voturi)    
            pozitiv poate la Covid (Marţi, 19 octombrie 2021, 14:50)

            tahomir [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

            a avut 12 voturi contra, 8 pentru si 7 abtineri. Dar nu a trecut avizul negativ ca trebuiau 50%+1. Dar deh, legendele useristilor.
        • -6 (16 voturi)    
          Nici mie nu imi place PSD, (Marţi, 19 octombrie 2021, 16:20)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

          sub nicio forma, dar Nelu Tataru si Strainu Cercel sunt mult mai potriviti la Santate decat propunerile USR de azi...
          • +9 (11 voturi)    
            Cercel? (Marţi, 19 octombrie 2021, 16:48)

            imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Ala care nu stia cum fucntioneaza masca si ca spirtul e biocid? De ala zici? Da, e perfect pentru PSD.
          • +6 (10 voturi)    
            era sa te cred ca nu esti psdist... (Marţi, 19 octombrie 2021, 17:03)

            Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            era sa te cred ca nu esti psdist... HAHAHA
            • 0 (0 voturi)    
              Chiar nu sunt... (Miercuri, 20 octombrie 2021, 10:11)

              bancher [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

              dar macar Streinu Cercel este doctor de profesie, ba chiar profesor doctor, eu prefer unul cu carte in dauna unuia care doar latra pe la televiziuni.
      • -20 (22 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 19 octombrie 2021, 14:00)

        [anonim] i-a raspuns lui contributor.bis

        • -6 (10 voturi)    
          nu as zice alianta, (Marţi, 19 octombrie 2021, 15:01)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui

          cat as zice Dan Barna..
        • +10 (18 voturi)    
          Deschide ochii sa vezi ce a facut alianta USL (Marţi, 19 octombrie 2021, 15:36)

          sile_v [utilizator] i-a raspuns lui

          Mergi prin tara. Vezi miile de km de autostrada care trec muntii, vezi cele 8 spitale regionale noi noute, vezi miile de scoli noi de la tara, fiecare cu centrala proprie si cu grupul sanitar, vezi caile ferate pe care circula numai trenuri noi cu viteza medie de 160 de km pe ora.

          Ai vazut toate astea? Nuuuuuuu????

          Ei, acum ai vazut si tu ce a produs alianta PSD-PNL in ultimii 30 de ani.
      • +12 (18 voturi)    
        Cine sunt cei care "evoluiaza" ? (Marţi, 19 octombrie 2021, 14:03)

        contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        Cautati pe Internet cine sunt cei ce "evaluiaza" fara macar sa mai asculte ceea ce spun "evaluiatii" si va veti edifica asupra definitiei de "calitate" si "competenta" a ciocoilor cleptocrati ajunsi acolo prin prostia si indolenta votantilor.
      • -8 (30 voturi)    
        Barna-aduce "realmente ceva nou" (Marţi, 19 octombrie 2021, 14:11)

        Altiro [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        Barna propus ca ministru pentru afacerile (cu fonduri) externe. Chiar si Dna confirma calitatile acestuia..
        • +6 (14 voturi)    
          Truismele postacilor USL-isti (Marţi, 19 octombrie 2021, 14:43)

          contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

          Nu spun ca Barna ar fi exceptional. Chiar nu-l agreez, dar sa vii cu truisme mimetice pe care le crezi cogitari personale (Barna= USR=DNA=etc.) înseamna "decât" victoria celor ce ne-au adus pe buza prapastiei (unii sunt, deja, cazuti chiar în fundul prapastiei), victorie obtinuta prin aceasta propaganda nociva însusita de cei slabi de înger (eufemism).
          Totul depinde de ce vreti cu adevarat pentru România si cetatenii ei : un viitor civilizat sau dominatia cleptocratiei fanariote dâmbovitene.
          Ca tineti cu Steaua sau Dinamo nu ne ajuta la reconstruirea acestei tari pradate de papusarii manipularii ignorantilor sau indolentilor "patrioti" de duminica.
      • -7 (17 voturi)    
        Ia arata-mi si mie (Marţi, 19 octombrie 2021, 15:21)

        Ibit [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        Diploma lui Vlad Voiculescu , nu CV-ul !
        • +1 (3 voturi)    
          Ia arata-mi si mie diplomele tale ! (Marţi, 19 octombrie 2021, 20:49)

          contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui Ibit

          Politetea ar vrea ca, înainte sa ceri ceva atât de intim (personal) sa te recomanzi, aratâd diplomele ce-ti dau senzatia ca ai fi cineva.
          A cere sa afli ce diplome are, deci, cineva când ai "decât" câteva clase primare, este patognomonic pentru vanitatea ignorantului.
          Iar daca vei fi având si diplome universitare, nu vei fi decât exemplul negativ al "României educate" Iohannesciene.
      • -1 (3 voturi)    
        Nu intelegi ca NIMENi nu va vrea? (Marţi, 19 octombrie 2021, 19:16)

        PlanetaVerde [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        Nu intelegi ca NIMENi nu va vrea?

        In afara a vreo 4% din populatia adulta (umflate la 15% dupa jocul electoral) NU VA VREA NIMENI. Ati demonstrat ce sunteti si ce puteti si tocmai d'aia nici macar securistii NU va mai pot ajuta. Securistii pot sa-i aresteze pe ceilalti toti...inlocuitorii lor continua sa "NU VA VOR".

        Mergeti si fericiti-l pe Soros, pe Micron si alti mitici d'astia; lasati "fericirea" cu sila pe romani.
      • -1 (1 vot)    
        Ai dreptate! (Marţi, 19 octombrie 2021, 21:10)

        ber [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        Inca o dovada ca Romania este o tara intoarsa pe dos. In aceasta tara repetentii si alfabetizatii "pe puncte" ii evalueaza pe cei care au parcurs educational normal si le dau aprecieri negative.
        Cum poate Cuc sa-l evalueze pe Drula? Iata o aberatie!
      • 0 (0 voturi)    
        diplome=mai nimic (Miercuri, 20 octombrie 2021, 10:35)

        credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        am o cunostinta,era electrician bun,a avut ambitie a facut 2 facultati si un master,iar din acel m-am hotarat sa raman doar cu dioploma cu RSR(republica socialista romania,pt cei mai tineri)
        un om care nu a lucrat intr-o mare inteprindere,in pozitie minima de inginer sef,intreprindere care nu are monopol ci concurenta,sa dea zi de zi cu capul de zeci de probleme,sa stie sa lucreze atat cu muncitori cat si cu tesa si sa-i stapaneasca,nu are ce cauta in functii de conducere ale statului!
        am vazut ce bine ne merge cu profesori,geologi,politruci habarnisti,angajati din banci,oameni ce nu au orizont si nu vad padurea de copaci!
    • 0 (4 voturi)    
      Drula e o fiara :) (Marţi, 19 octombrie 2021, 14:33)

      krank [utilizator] i-a raspuns lui credinciosul

      De aia nu l-au votat pesedeii.
  • -34 (74 voturi)    
    iresponsabilul vesel, Julien Ciolosh... (Marţi, 19 octombrie 2021, 10:45)

    demaGOGU [utilizator]

    ...intr-o democratura, in momentul in care nu ai reusit sa incropesti o majoritate iti iei jucariile si te intorci la masa de desenat nu cauti umilinta publica a unui vot record impotriva ta.
    • -28 (64 voturi)    
      Are experienta (Marţi, 19 octombrie 2021, 12:13)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Au fost umiliti de Psd care i-a facut incompetenti si iresponsabili in fata intregii tari iar ei au votat entuziasti motiunea pt daramarea guvernului din care au facut parte.
      • +21 (37 voturi)    
        hehe (Marţi, 19 octombrie 2021, 12:37)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Au fost "umiliti" de analfabetii #penali psdpnl?
        Wow, tre sa fi #ciumarosie la cap ca sa fabulezi asa ceva...
        • +6 (6 voturi)    
          He he! (Marţi, 19 octombrie 2021, 14:26)

          Popescul [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

          He he! Da, au fost umiliti chiar de cei pe care i-ai indicat. Se-ntampla. He he!
        • +2 (10 voturi)    
          Scena in direct la Tv. (Marţi, 19 octombrie 2021, 14:58)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

          Trebuia sa-i vezi la tv cand Psd ii facea incompetenti si iresponsabili iar Usr-istii stateau cuminti cu plecat. Apoi au votat voiosi motiunea. Realitate nu fabulatie.
        • +6 (10 voturi)    
          Corect (Marţi, 19 octombrie 2021, 15:46)

          BibiAfricanul [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

          amintiti-va de figurantul ala de Andrusca. Pai PSD trebuie sa taca 100 de ani dupa ce a promovat un zero barat ca ala.....
          Cine evalueaza? Ce ii recomanda pe acesti asa zisi specialisti? Ce cretinatate!?
          Auzi - Firea la dezvoltare! Hahahahaha
      • +16 (26 voturi)    
        serios? (Marţi, 19 octombrie 2021, 13:54)

        lonnex [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        1. Au votat ca sa pice dezastrul de Catu, nu pentru aberatiile PSD
        2. Cand au votat motiunea nu mai erau in Guvern, deci n-au votat impotriva lor, ci a lui Catu si a liberalilor care s-au opus reformelor
    • +43 (61 voturi)    
      Despre ce vorbesti? (Marţi, 19 octombrie 2021, 12:17)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Niciun partid nu poti spune ca are cu adevarat majoritate in acest moment. Oricine se poate alia cu altcineva si bloca orice proiect.

      USR a zis clar: vor alianta cu PNL si UDMR. PNL a spus clar ca vor majoritate. USR a oferit ambele variante. PNL nu a vrut desi nu are majoritate, asa ca USR a mers singur pentru ca nu s-a vrut alt premier, decat ca sa fie temporar si sa se declanseze anticipate in plin val pandemic.

      Este chiar asa greu de priceput?! USR a si spus ca nu vor sa mearga asa singuri la guvernare decat in ultima instanta. Cum au si spus ca nu vor motiune de cenzura daca va face Citu un pas in spate, ceea ce si acum declara ca nu pricepe.

      Ce-mi place populatia asta amnezica. Uita complet ce declara cineva cu o zi inainte. Cu o luna sau doua nici nu mai discutam.
      • -17 (41 voturi)    
        USR de ce nu face majoritate? (Marţi, 19 octombrie 2021, 12:43)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        USR a avut majoritate prin alianță, majoritate pe care USR a stricat-o părăsind alianța și votând cu adversarii căderea propriului guvern. Acum vrea să dreagă ce a făcut, dar nu mai sunt credibili. Cei cu care au votat nu-i bagă în seamă, spun că au votat ca fraierii, foștii aliați nu mai au încredere în ei. Mie nu-mi place la USR acum, spiritul de haită. Procedează cum procedau PSD pe timpul lui Năstase și Ponta, când mergeau în haită să-și susțină câte un membru cercetat pentru infracțiuni. Este înspăimântător că USR face la fel.
        • +6 (20 voturi)    
          de unde sunteti frate...?!?! (Marţi, 19 octombrie 2021, 13:24)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          unde traiti?
          • -2 (2 voturi)    
            lasa-l (Marţi, 19 octombrie 2021, 18:14)

            csan [utilizator] i-a raspuns lui rov

            este postac platit sa para destept. Saracul !
        • +6 (20 voturi)    
          iti spun eu (Marţi, 19 octombrie 2021, 13:52)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          pentru ca panarame ca tine isi vand votul pe-o punga de faina sau un loc caldut la stat.

          de aia
        • +13 (25 voturi)    
          esti paralel cu realitatea (Marţi, 19 octombrie 2021, 13:55)

          lonnex [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          USR a fost poftit afara din momentul in care Catu s-a trezit sa dea afara ministri care doreau reforme si fara sa se consulte cu nimeni, asa dictatorial
        • +6 (16 voturi)    
          Nu stii sa citesti? (Marţi, 19 octombrie 2021, 14:34)

          imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          USR a propus coalitie cu PNL si UDMR cu conditia sa puna alt premier. PNL nu a vrut. E ok. Sa iasa PNL cu Guvern si sa faca majoritate cu PSD asa cum au ei fantezie erotica de 10 ani incoace.

          USL este singurul partid pe care tara asta il merita. Niste dictatori, hoti si habarnisti. Asta s-a votat 30 de ani, asta se vrea in continuare.

          Votati USL, e ok, dar nu va mai plangeti ca nu e aia, nu e aia, ca e scumpire la aia, ca fura ala, ca Politia nu face nimic, Ca Justitia e la pamant, ca Educatia e la pamant. Nu va mai plangeti, bucurati-va ca a iesit USL.
        • +4 (12 voturi)    
          He, he, ce texte frumoase din beciul PNL (Marţi, 19 octombrie 2021, 15:41)

          sile_v [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          Realitatea nu se schimba: Premierul Citu l-a demis pe Stelian Ion, ministrul justitiei, din pix. Interimarul numit, Bode, a semnat imediat tot ce a vrut seful: avizul pentru tunul de 10 miliarde de euro, numit PNDL, si blocarea (in ultima zi!) a procesului de selectie a procurorilor sefi.

          Apoi Citu a declarat, ranjind vesel, ca asteapta ca USR sa faca o noua nominalizare pentru justitie si sa revina in guvern.

          Asta e realitatea si nimic nu o mai poate schimba. USR a fost dat afara de la guvernare pentru ca a vrut sa faca reforme (culmea, aproape toate trecute in programul de guvernare PNL-USR-UDMR, ministrii USR nu au inventat o alta agenda politica)
        • -3 (3 voturi)    
          Nu ma, inspaimantator e ca ... (Marţi, 19 octombrie 2021, 17:34)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          ... unu' cu atata logica ca matale e capabil sa supravietuiasca.

          Ce zici matale e din categoria pasarea malai viseaza. Da' nu mor caii cand vor cainii. USR a crescut in sondaje, ca urmare a scandalului astuia - provocat cap-coada de Catu, incepand inca de dinainte de demiterea lu' Voiculescu de la sanatate.
  • +9 (13 voturi)    
    aviz negativ (Marţi, 19 octombrie 2021, 12:25)

    mike_the_hunter [utilizator]

    pentru tot guvernul USR? Si azi si maine....
  • +13 (23 voturi)    
    porcarie (Marţi, 19 octombrie 2021, 12:31)

    traiang [utilizator]

    E mai simplu sa-i invalidezi acum pe candidati pe criterii cosmice decat sa respingi tot guvernul in Parlament atunci cand responsabilitatea cade la partide si nu da bine pentru ele ca sunt iresponsabile in situatia de criza actuala Acum USR -eul e de vina ca nu a venit cu oameni competenti
  • +37 (49 voturi)    
    Un simulacru de audieri (Marţi, 19 octombrie 2021, 12:40)

    Hypatia1 [utilizator]

    Toti incompetentii din guvernele PSD din ultimii ani au primit aviz favorabil. Am avut-o pe VVD prim-ministru... Guverne pline de ministri agramati, profund corupti. Acum oameni decenti sunt respinsi pe banda rulanta. O mizerie aceasta alianta de facto PSD PNL UDMR AUR, coalizata impotriva USR. Un cinism inspaimantator.
    • -1 (1 vot)    
      V-am dat plus (Marţi, 19 octombrie 2021, 20:32)

      thinkbeforeyouspeak [utilizator] i-a raspuns lui Hypatia1

      Sa ne aducem aminte de dl ministru Andrușcă câte a fost validat in comisii
  • -15 (37 voturi)    
    cad in comisii dar pe Facebook.... (Marţi, 19 octombrie 2021, 12:56)

    tahomir [utilizator]

    sunt cei mai tari astia din USR. Si se mobilizeaza exemplar oriunde e de dat un click si un minus.
    • +15 (21 voturi)    
      . (Marţi, 19 octombrie 2021, 13:26)

      Simbad [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      Pentru că, în comisii, majoritari sunt, ghici, PNL și PSD. De fapt, aceeași mizerie.
      • -6 (10 voturi)    
        nope, (Marţi, 19 octombrie 2021, 15:04)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Simbad

        sa recunoastem ca Dan Barna s-a prezentat cu un guvern de clovni si castraveti. Nimenu nu ar fi votat un astfel de guvern, ma putin pe Drula care si-a aratat competenta la Transporturi.
        Cat despre propunerea Dan Barna la externe, chiar ca este de circ..
        • -1 (3 voturi)    
          Matale ca curca pe valuri ... (Marţi, 19 octombrie 2021, 17:37)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Dan Barna nu s-a prezentat cu nici un guvern. Dan Barna, si papa de la Roma sa fi fost, n-a avut nici o autoritate in definitivarea listei pentru guvern, cata vreme Johannis l-a desemnat pe Ciolos pentru functia de premier.
        • +1 (5 voturi)    
          puti a PSD valutistule... (Marţi, 19 octombrie 2021, 17:59)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          puti a PSD valutistule...
  • +32 (44 voturi)    
    E clara povestea... (Marţi, 19 octombrie 2021, 13:02)

    taro [utilizator]

    nici un ministru nu are sa primeasca aviz pozitiv.

    Si pe daca ar putea sa-l propuna Hipocrate la sanatate tot aviz negativ are sa primeasca.

    In momentul de fata parlamentul Romaniei e de rahat, nici un partid nu vrea sa guverneze dar nici nu ar lasa pe altul sa guverneze.

    Bravo romani si la vaccinare si la vot tot pe la 30%...
  • +18 (26 voturi)    
    efecte pe termen lung (Marţi, 19 octombrie 2021, 13:05)

    Casargoz [utilizator]

    Pe termen lung nimeni nu-si va aminti cine ce ministru a trecut clasa. Lumea isi va aminti un singur lucru ca de fapt comisiile de specialitate nu sunt de "specialitate", ca decizia politica nu tine cont nici de competenta nici de specialitate. Lumea isi va aduce aminte ca o persoana care a avut aviz de ministru dat de o comisie poate sa anu aiba aviz cam la aceiasi comisie.
    Sa presupunem ca ministrul era complet incompetent: cum a primit aviz pentrtu un pot de vicepremier?
    Sa presupunem ca ministrul este competent de ce nu aprimit aviz?
    Nu exista decat un singur raspuns clar si fara echivoc, deciziile comisiei nu sunt predictibile, nu se bazeaza pe evaluarea competentei si sunt eminamente politice.
    Raul a fost facut cand a fost dat aviz vicoricai dancila...
    Poate dar raul persista, iar avizul pompos al parlamentarilor valoreaza cat avizul dat pentru VV, pun pic mai mult ca o ceapa degerata.
    sa avem incredere ca acea comisie la urmatorul guvern va action ca un filtru si va lasa doar oameni competenti pe scena?
    Ru nu prea am incredere.
    • +2 (2 voturi)    
      pe termen scurt (Marţi, 19 octombrie 2021, 16:23)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      punem pariu ca in doua saptamani, multi respinsi ca necorespunzatori, se vor regsasi in guvernul aliantei condus de pe ne le ?
      o sa'l mai vede si pe vicele barna, si pe priceputul ghine, o sa'l mai vedem si pe stelica ion, si pe nasoi, ca asa e in alianta, azi te injuri la palavrament, diseara bei impreuna o bere. la terasa si maine strangeri de mana cordiale si iesplicatii la tembelizoare.
  • +15 (25 voturi)    
    La ce vă așteptați? (Marţi, 19 octombrie 2021, 13:12)

    ploiesteanu [utilizator]

    Nu trebuie să vină Cuțu Cuțu cu haita lui? PSD zice că dacă vor fi anticipate vor avea 50%. O să aibă o mare dezamăgire. Vin impostorii de la AUR și le vor lua voturile.
    • 0 (4 voturi)    
      AUR nu-s impostori (Marţi, 19 octombrie 2021, 17:39)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      AUR sunt, cel putin in buna masura, cat se poate de autentic nationalisti. Spre deosebire de PSD si PNL, care in cea mai mare masura sunt doar doua chipuri ale aceleiasi mafii care a acaparat tara si se apara cu dintii si cu ghearele sa-i dea drumu'.
  • +22 (34 voturi)    
    Scandalagioaca Șoșoacă ar fi primit (Marţi, 19 octombrie 2021, 13:16)

    Ed___ [utilizator]

    undă verde de la parlamentarii PSD, PNL, AUR

    sau Dăncilă


    dar oameni tineri, bine pregătiţi, nimic

    Jigodiile de PSD PNL
    • 0 (2 voturi)    
      si ma rog, care ar fi tinerii bine pregatiti (Marţi, 19 octombrie 2021, 16:22)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

      din acest guvern? tineri da, sunt mai multi, dar care sunt si pregatiti?
  • +20 (28 voturi)    
    Uitându-mă ce miniștri am avut (Marţi, 19 octombrie 2021, 13:17)

    mr_mojo [utilizator]

    de-a lungul timpului chiar nu înțeleg rostul acestor audieri.
    Adică acolo sunt unii care nu prea au mare habar care își dau cu părerea.
    Eu zic sa fugim de părerea fudulă a prostului.
  • +6 (16 voturi)    
    mda (Marţi, 19 octombrie 2021, 13:27)

    SoulSearcher [utilizator]

    daca pana si Drula a primit aviz negativ.. ce dreq sa te mai astepti de la un parlament de HAURISTI si PZD-isti ? :DDD
    • +2 (2 voturi)    
      Drula a fost singurul cu aviz pozitiv (Marţi, 19 octombrie 2021, 16:25)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      asa cum scrie si in titlul articolului.
      • -1 (1 vot)    
        . (Marţi, 19 octombrie 2021, 22:04)

        Simbad [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Drulă a fost respins în comisii pe procedură, apoi a primit aviz pozitiv. Propunerea de aviz negativ pentru Cătălin Drulă a primit opt „împotrivă”, şapte abţineri şi 12 voturi „pentru”. Insuficiente voturi pentru a formaliza avizul negativ.
        Membrii comisiei au interpretat că, nefiind adoptat aviz negativ, atunci avizul devine pozitiv. DEci, în concluzie, a primit aviz pozitiv din greșeală.
  • +9 (13 voturi)    
    Deci nici Drula nu e bun (Marţi, 19 octombrie 2021, 13:28)

    rov [utilizator]

    Macar daca aveau decenta sa treaca unul...
    Doar boba atomica mai curata panantul asta de rapciugi, de dinozauri comunisto-securisti pezede&penele
  • +15 (17 voturi)    
    bucuria neghiobilor (Marţi, 19 octombrie 2021, 13:57)

    lonnex [utilizator]

    imi aduce aminte de veselia tampa cu care PSD se opunea legilor Monicai Macovei acum multi ani.
  • -2 (8 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 19 octombrie 2021, 13:59)

    [anonim]

  • +15 (17 voturi)    
    Bravos politrucilor de Romania! (Marţi, 19 octombrie 2021, 14:03)

    Demokritos [utilizator]

    Așa dragi politicieni, jucați-vă mai departe cu țara asta! Faceți exerciții și joc de glezne prin Parlament. Ați văzut dimensiunea dezastrului de azi la bilanțul COVID. Noi toți vă mulțumim pentru faptul că ați gestionat bine țara cu toții - Parlament, Guvern, Președinte - și am putut să atingem aceste cifre record! Măcar mergeți până la capăt și desființați-vă cu totul. Dizolvați-vă singuri, nu mai așteptați să vă dizolve șeful statului eșuat.
  • -5 (15 voturi)    
    Exista un Ceausescu in multime (Marţi, 19 octombrie 2021, 14:07)

    John M. [utilizator]

    si haosul de azi il asteapta sa faca ordine. Cred ca n-o sa fiti idioti ca continuati cu aceasta sarada de "democratie originala".
    Va trebuie o dictatura luminata asa cum au avut toate popoarele intraziate in civilizatie.
    • +6 (10 voturi)    
      Te crezi original? Esti vechi, domnule! (Marţi, 19 octombrie 2021, 15:46)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      – Știi ce-ar trebui la noi? zice Nae.
      – Ce?
      – O tiranie ca în Rusia… Nu mai merge, mă-nțelegi, constituția, care aceea ce vezi că se petrece, nu poți pentru ca…

      Caragiala, acum 120 de ani.
  • +6 (6 voturi)    
    Un alt parlament in afara legalitatii (Marţi, 19 octombrie 2021, 14:29)

    Coco Whistle [utilizator]

    Unde e parlamentul de 300 spartani?
  • +5 (7 voturi)    
    Pâine și circ. (Marţi, 19 octombrie 2021, 14:35)

    Bota [utilizator]

    Acum când îmbolnăvirile au ajuns la aproape 19000 și morții la aproape 600 în parlament circul a ajuns și el la cel mai înalt nivel.
  • +8 (10 voturi)    
    O singura concluzie (Marţi, 19 octombrie 2021, 14:57)

    Casargoz [utilizator]

    Sistemul nu functioneaza. Sunt ani buni de cand constitutia FSN nu merge. A fost un referendum pentru parlament unicameral.
    PSD vrea alegeri anticipate si suspendarea presedintelui. Presedintele vrea ministrul lui. etc...
    Intre timp nimic nu fuctioneaza. Parlamentul a stat mai mult de 10 ani ca sa scoata o nenorocire de carte de identitate electronica.
    Singurul lucru de bun simt cu care se poate veni este: a doua republica! o nou constitutie.
    Unicameral sau nu! Sistem presedential sau parlamentar. Am avut in ultimii 10 ani cate guverne? 16 primi ministri. Unii n-au apucat o luna.
    Administratia sta pe loc. Nu se poate face nimic in 8-9 luni cat sta un guvern. Avem constitutia unui stat esuat.
    Aici nu e vorba ca pierde sau castiga USR, pe termen lung pierdem toti. Nu se iau nici macar decizii proaste.
    Asadar bataia de joc si simulacrul de democratie nu are decat o singura iesire:
    O noua constitutie:
    1. Unicameral sau Nu!
    2.Presedentiala sau parlamentara.
    3.Doua tururi de scrutin pentru primarii
    4.praguri pentru indatorarea externa
    6. Varsta de pensionare minima stabilita egal pentru toti cetatenii.
    Nu exista alta rezolvare. Altfel vom avea aceiasi situatie zeci de ani de acum incolo: un presedinte care nu are puteri depline, un guvern care mai devreme sau mai tarziu nu mai este in gratiile presedintelui. Niste partide politice care nu stiu si nici nu sunt interesate sa negocieze sau sa faca compromisuri pentru ca oricum un guvern nu sta mai mult de 8 luni la palatul Victora. O administratie in care politicienii ajunsi la putere sunt interesati doar de proiecte pe termen f scurt: studii de fezabilitate, planuri si machete de spitale. si cam atat.

    Din acesta criz nu va castiga cine ajunge la putere, va castiga cel care propune o solutie sustenabila de rezolvare pe termen lung a crizelor politice: O noua Constitie!
    • +3 (3 voturi)    
      Cum naiba sa functioneze (Marţi, 19 octombrie 2021, 17:22)

      Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      Atata timp cat aia care ajung acolo in Parlament is Tractoristi, toti!!! Si astia cica intervieveaza posibilii ministri? Imi aduc aminte vremurile cand Parnaul Bacali era in Comisia Juridica a Parlamentului si intervieva viitorul Ministru al Justitiei!!!
    • +3 (3 voturi)    
      Cauza situatiei nu e constitutia (Marţi, 19 octombrie 2021, 17:43)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      Drept e, constitutia are o gramada de probleme. Cauza fundamentala a problemelor insa nu e constitutia. Constitutia ar fi schimbata de un parlament responsabil in doar cateva luni.

      Cauza fundamentala sunt oamenii. Mult prea putini sunt suficient de educati ca sa impinga in fata oameni politici noi. Si doar o parte dintre cei care au intelegerea necesara au si motivatia sa se implice macar atat cat sa mearga sa voteze, o data la patru ani. Majoritatea sunt prea prosti ca sa voteze informat, sau prea dezinteresati. Asta e de fapt cauza reala a problemelor din Romania.
      • +1 (1 vot)    
        politic (Marţi, 19 octombrie 2021, 18:58)

        Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Politic faptul ca avem o constitutie cu probleme e o portunitate.
        Cauza fundamentala nu sunt oamenii, autorul psihologiei multimilor afirma ca 100 de academicieni iau aceiasi decizie ca 100 de de muncitori necalificati intr-un domeniu pe care nu-l cunosc.
        Problema sun sunt interesele loocale: primarii au devenit prea puternici si impun tot felul de loaze in aparatul central. In paralel cu asta loazele se schimba la 8 luni. Daca un analfabet functional se califica la locul de munca acest lucru nu se poate face daca schimbi incompetentul la fiecare 6 luni. Asa se face ca singurele servicii cat de cat stabile sunt doar cele de forta SRI, MapN, STS. Nu datorita unei competente deosebite ci mai degraba stabilitatii aparatului ADMINISTRATIV.
  • +1 (3 voturi)    
    Multumiri mioriticului! (Marţi, 19 octombrie 2021, 16:52)

    Lucian.Ferianu [utilizator]

    Baieti smecheri din fostele state membre CAER, uniti-va!
    Cu ajutorul votului mioriticului, baietzii smecheri (PSD,PNL,UDMR,BOR) se regrupeaza in jurul fostului ecosistem CAER.
    Putin probabil o tzine din bairam in bairma de fericire ca vede reintoarcerea fostului bloc sub aripa Rusiei renascute.
  • +2 (4 voturi)    
    barna la externe (Marţi, 19 octombrie 2021, 17:06)

    Incomod3 [utilizator]

    e arma secreta... daca e trimis la negocieri, se c@c@ aia pe ei de ras si nu mai sunt atenti ce negociaza...
  • -1 (5 voturi)    
    Ministrii propusi (Marţi, 19 octombrie 2021, 17:39)

    Ibit [utilizator]

    Sunt dupa chipul si asemanarea sefului .
    Incompetenti , tupeisti , scoala - asa si asa , la sanatate cineva care se pricepe la depilare definitiva , primiministru - propus - un antiroman dupa cum a votat in PE impotriva Romaniei , amusina mirosul banilor toti , dar , sustin ca sunt patrioti !
    De asa " patrioti " nu are nevoie Romania !
    I-ai Ciolos pe toti si pleaca cu ei din Romania !
    Cand ne vor spune candidatii propusi de Ciolos - dar si Ciolos - cine , sau ce organizatie , le-a platit studiile in strainatate ?
    Toti par scoliti , ca si Voiculescu , dar cati au studii , pe bune ?
    Ca Voiculescu are doar CV , studii , BA .
    • 0 (2 voturi)    
      Defineste patriot ... (Marţi, 19 octombrie 2021, 18:34)

      Lucian.Ferianu [utilizator] i-a raspuns lui Ibit

      ... ?
  • +2 (2 voturi)    
    Singura cauza pentru singurul aviz pozitiv ... (Marţi, 19 octombrie 2021, 17:45)

    Eu the first [utilizator]

    ... e ca s-a prins si PNL si PSD ca Drula a reusit sa fie foarte vizibil, cat a fost ministru, si suficient de popular incat daca capata aviz aia sa le scada cotatia in intentia de vot. Nu ca l-ar aprecia parlamentarii PSD sau PNL cine stie cat pe Drula.

    In fapt, in mod cert le e mai drag de-un junghi in coaste decat de Drula, dupa ce a inceput Drula sa taie sinecurile de la transporturi si sa urneasca ce nu s-a urnit in trei decenii inaintea lui.
    • -1 (1 vot)    
      . (Marţi, 19 octombrie 2021, 22:39)

      Simbad [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

      Drulă a fost respins în comisii pe procedură, apoi a primit aviz pozitiv. Propunerea de aviz negativ pentru Cătălin Drulă a primit opt „împotrivă”, şapte abţineri şi 12 voturi „pentru”. Insuficiente voturi pentru a formaliza avizul negativ.
      Membrii comisiei au interpretat că, nefiind adoptat aviz negativ, atunci avizul devine pozitiv. Deci, în concluzie, a primit aviz pozitiv din greșeală.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by