Barna: O susținem pe Clotilde Armand în lupta cu mafia gunoaielor. Cetățenii sectorului 1 nu merită să plătescă de 5 ori mai mult

de D.D.     HotNews.ro
Luni, 7 iunie 2021, 11:39 Actualitate | Politic


Dan Barna si Clotilde Armand
Foto: Facebook
​Dan Barna a declarat luni că USR-PLUS o susține pe Clotilde Armand în demersurile sale privind criza gunoiului din sectorul 1.

„Avem un mesaj foarte clar și neechivoc pentru susținerea primarului Clotilde Armand în lupta sa cu mafia gunoaielor. Cetățenii sectorului 1 nu merită să plătescă de 5 ori mai mult prețul gunoiului față de majoritatea orașelor din țară.Trebuie să schimbăm aceste contracte prin care vedem că se fură şi se risipesc bani publici şi se ridică din umeri”, a spus liderul USR-PLUS.

Primarul Sectorului 1, Clotilde Armand, a acuzat zilele trecute „un nou șantaj de tip mafiot” din partea companiei de salubrizare Romprest, care a anunțat din nou că nu mai ridică gunoiul din sector, edilul îndemnându-i pe bucureșteni să sesizeze Poliția Locală dacă nu li se ridică gunoiul.

Clotilde Armand a mai spus că dacă în cel mult 24 de ore de la anunțul companiei gunoiul nu este ridicat, va rezilia contractul și va aduce un alt operator de salubritate.

Vineri, primarul Sectorului 1 a cerut Prefecturii Capitalei să fie declarată „stare de alertă” în sector din cauza situației sanitare, în contextul în care sectorul a început din nou să se umple de gunoaie, pentru că firma Romprest a oprit din nou colectarea acestuia.

Într-un mesaj postat pe Facebook, Clotilde Armand le-a promis bucureștenilor că „acest episod negru din istoria Sectorului 1 cauzat de politicieni corupți și de mafia gunoaielor va lua curând sfârșit”.

Romprest a anunţat sâmbătă seară că reia activitatea de ridicare a gunoiului din Sectorul 1 al Capitalei, după ce trei firme au pus la dispoziţie staţiile lor de sortare.

„Romprest va mobiliza imediat toate resursele alocate serviciului pentru ca, pe măsură ce autospecialele se vor descărca la staţia de sortare, să intre în program de colectare a deşeurilor care s-au acumulat în sector începând cu data de 1 iunie 2021, dată la care accesul la staţiile de sortare agreate a fost interzis”, a transmis Romprest într-un comunicat.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4668 vizualizari

  • +7 (25 voturi)    
    Buna dimineata (Luni, 7 iunie 2021, 11:49)

    Sati [utilizator]

    Cam tarziu.
    • -2 (22 voturi)    
      Dna Armand trebuie ajutata cu buna credinta (Luni, 7 iunie 2021, 13:07)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui Sati

      Liderul actual al USR e un natarau dovedit, cu multe ifose, din pacate miscarea progresista din Romania e condusa de o grupare care primeste comanda din afara USR+ si uneori chiar din afara Romaniei.

      Sute de mii de naivi, oameni care-si doresc o Romanie mai aproape de prosperitatea occidentala si mai departe de coruptia orientala, au crezut ca fac o alegere corecta daca voteaza USR.

      Cred ca multi sunt dezamagiti de ce se intampla in USR, cu epurari, demiteri, anihilarea opozitiei interne, numiri in sinecuri publice, colaborari cu mafii din vechi partide, etc.

      Sunt destui care sustin USR si politicienii progresisti numiti in functie doar pt ca spera ca vor face mai bine decat PSD-PNL.

      Ori pentru a nu dezamagi in continuare, USR are nevoie sa obtina rezultate, ca s-a saturat toata lumea de aceleasi acuzatii si discursuri.

      Dna Armand e bine intentionata dar e clar ca nu cunoaste arcanele (periculoase) ale administratiei locale, unde trebuie sa manevrezi cu aceeasi viclenie cu care o fac mafiotii, altfel esti pus la zid.

      De aceea cred ca trebuie ajutata sa iasa dintr-un fel de autism de "cruciada gunoaielor", sa i se propuna solutii care sa depaseasca mai repede acest conflict.

      Votantii nu sunt interesati sa li se spuna ca "va fi proces penal", ci vor sa stie cand se ridica gunoiul !

      Dl Barna e bun la facut declaratii pompieristice aiurea, da bine la tv si-si justifica si el salariul de vicepremier, dar concret cum o ajuta exact pe dna Armand ?!!
      • -1 (11 voturi)    
        Merită adăugat ceva (Luni, 7 iunie 2021, 15:01)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        Zevzecul de Barna îi taie craca de sub picioare primăresei USR de la sectorul 1. După tot cirucl ăsta se va face un contract de salubrizare cu o altă firmă. Dacă facturile nu vor fi de 5 ori mai scăzute va însemna în ochii alegătorilor că primăreasa USR a semnat de fapt un contract prost prin care ei sun jefuiți.

        Cum probabil că facturile plătite de bucureșțtenii din celelate sectoare cu primari USR nu sunt nici ele de 5 ri mai scăzute capn sectorul 5 asta însemnă de asemenea că primarii USR de acolo de umflă facturile locuitorilor și nici măcar nu le pasă...
  • +14 (26 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 7 iunie 2021, 11:50)

    [anonim]

  • -11 (29 voturi)    
    Asa m-am plictisit... (Luni, 7 iunie 2021, 11:54)

    holinessdani [utilizator]

    Doar minciuni si amenintari, nimic concret.
    Oare asa se rezolva problemele in Franta?
    De ce nu reziliaza odata contractul cu firma asta?
    Tot ameninta deja de cateva luni si nu se intampla nimic, nu-si da seama ca si-a pierdut orice urma de credibilitate?
    Ba chiar o sa incepem sa credem ca are vreun smen cu astia si face circul asta doar pt galerie (aka cetateni).
    • +4 (14 voturi)    
      contractul (Luni, 7 iunie 2021, 13:50)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      nu-l poate rezilia cum vrea primarul daca el este incheiat in baza unei hotarari de consiliu local.
      In afara de asta, rezilierea nu se poate face decat in baza clauzelor contractuale.
      • +2 (6 voturi)    
        OK. Și atunci care-i chichirezul?! (Luni, 7 iunie 2021, 14:47)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Deci pe de o parte tu spui că acel contract nu poate fi reziliat. Atunci ce anume urmărește primăreasa să câștige in conflictul ăsta pe care nu-l poate câștiga? Izbucnirea ciumei și holeri de la gunoaiele neridicate?
        • -1 (3 voturi)    
          Chichirezul e ca in Consiliul (Luni, 7 iunie 2021, 19:52)

          Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          Local al S1 pnl-ul este frate cu psd-ul si se opun la tot ce inseamna normalitate si lucru bun pentru locuitori daca lor nu le "ies" niste diamante, ceva acolo cum era pe vremea lui tudorache "diamant".
          • +1 (1 vot)    
            Așa și?! Care-i planul ei? (Marţi, 8 iunie 2021, 12:52)

            Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

            Să zicem că ai dreptate și că PNL e frate cu PSD. Care e planul primăresei USR? Să-i lase pe alegătorii care au fost destul de zevzeci să o voteze între gunoaie până ce fărția se sparge? Hai! Curaj! Nu te sfii!

            Primăria Sectorului 1 are peste 100 de milioane de lei neplătite firmei de salubritate. Banii ăia vor trebui cumva plătțiți. Cu cât se târâie mai mult povestea asta cu atâta vor crește și mai mult penalitățile iar locuitorii vor înota în gunoaie. La final cineva va plăti totuși facturile. O să vină Mme Armand cu bani de acasă? Evident că nu! Vor plăti tot zevzecii ce au votat-o. Pentru că prostia se plătește întotdeauna.

            PS:De ce nu are primăreasa curajul să se angajeze în fața contribuabililor din sectorul ei că la sfârșitul scandalului vor plăti facturi de 5 ori mai mici? De ce nu are curajul să se angajeze că dacă nu reușește reducerea facturilor cu acea proporție va demisiona pe loc?
  • -4 (20 voturi)    
    asinus asinum fricat (Luni, 7 iunie 2021, 12:00)

    cucuveauamov [utilizator]

    si noi ii sustinem! :)
  • -8 (30 voturi)    
    panarama (Luni, 7 iunie 2021, 12:02)

    traiang [utilizator]

    Este panarama curata dincolo de disconfortul mizeriei propriu-zise Ai semnat un contract trebuie sa-l respecti si il poti rezilia cu niste consecinte Daca spui ca este de 5 ori mai scump de ce l-ai semnat dar acolo mai este o mare problema cu Consiliu care are alte pareri decat primarul
    • -3 (15 voturi)    
      Unde vezi d-ta mizerie propriu-zisa? (Luni, 7 iunie 2021, 13:24)

      PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      Aici e vorba de contracte supraevaluate semnate de Tudorache pe care primaria nu le mai poate plati mafiei gunoaielor.
    • -3 (11 voturi)    
      in primul (Luni, 7 iunie 2021, 14:01)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      rand nu Clotilde Armand a semnat contractul ci Chiliman.
      In al doilea rand, curtea de Conturi a constatat ca ROMPREST a practicat tarife ilegale. Exista o hotarare judecatoreasca definitiva in acest sens.
      In al treilea rand, contractul ar putea fi reziliat doar daca aproba consiliul local, acolo unde in privinta ROMPREST psd+pnl=usl fac majoritatea si nu vor rezilierea. De ce nu or vrea rezilierea, mai ales cand ai o motivatie foarte puternica in raportul curtii de conturi si o alta intr-o hotarare judecatoreasca definitiva? Ce poti raspunde altceva ca diin cauza unor interese financiare mana-n mana cu ROMPREST?
    • 0 (6 voturi)    
      Doar de 5 ori mai scump? (Luni, 7 iunie 2021, 15:51)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      Sigur, mai Barna, ca nu de 50 de ori?! Ca pe tine chiar te crede lumea cand spui ceva, mai ales ca ai prezentat si multe dovezi!
    • -1 (1 vot)    
      Pai l-a semnat consiliul local unde (Luni, 7 iunie 2021, 19:56)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      pnl+psd=usl (love) iar initiatorul contractului pe 25 ani este unul chiliman de la pnl, prins cu ocaua mica si condamnat, si modificat cu preturile spre cer de unul tudorache, cunoscut "diamant" psd.
  • -4 (32 voturi)    
    :))) (Luni, 7 iunie 2021, 12:07)

    FortApache [utilizator]

    Mare panarama si cu astia...colcaie gandacii iar sobolanii sunt cat pisica prin Sectorul 1...

    O sustin si eu pe primarita insa doar dupa ce face ceva concret in beneficiul locuitorilor din sector :)))

    Zice de un an ca e ilegal contractul si platile....dar nu reziliaza contractul de salubritate :))) Sta pe Facebook non stop de un an...aceeasi poveste:)))
    • -2 (8 voturi)    
      Cred ca visezi (Luni, 7 iunie 2021, 13:37)

      PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

      Nu sunt gunoaie in sectorul 1, si noaptea vin sa mature pe strazi. Majoritatea salariatilor sunt de etnie roma, care prefera sa manance o paine cinstita.
      Clotilde nu s-a plans niciodata ca nu-si fac datoria si a livrat bani pentru salarii si consumabile.
      Schimbarea firmei de salubrizare nu se poate face una doua, mult mai eficient este sa pui la respect mafiotii din conducerea ei.
      • -1 (5 voturi)    
        Visez... (Luni, 7 iunie 2021, 14:56)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

        Corect....asta daca locuiesti prin Primaverii, Dorobanti sau Capitale...mergi la firul ierbii prin cartiere printre blocuri si ai sa vezi realitatea sau foloseste youtube unde sunt uploadate o gramada de filmulete recente care prezinta gandacii si sobolanimea....serviciile se dezinsectie/deratizate nu sunt platite si nici serviciile de sortare a gunoiului nu erau platite pana vineri :)))

        Primarita nu a incetat plata doar a acestor servicii, Romprest are contractul cu refacerea fatadelor blocurilor din S1 deasemenea neplatit...zac schele pe fatadele blocurilor de mai bine de 6 luni in tot sectorul ceea ce ma face sa cred ca este deja o problema personala....ea nu plateste pentru ca nu s-au "inteles" intre ei, n-au cazut la "pace" si fiecare joaca rolul sau pe Facebook respectiv pe la TV :)))
    • +5 (13 voturi)    
      Raspuns Primit (Luni, 7 iunie 2021, 13:49)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

      Am primit un raspuns pe acelasi subiect cum ca ea vrea sa rezilieze insa nu este lasata de USL (consilierii PNL si PSD) si se tot rostogoleste acest tip de scuza/acuza peste tot pe unde sunt primari USR unde nu se inteleg cu consiliul semn ca e directiva de la partid :)))

      Primarita poate sa rezilieze contractul si fara aprobarea consiliului insa toata raspunderea va fi transferata direct catre ea...asta e problema pe care nu o va recunoaste niciodata.

      Apoi mai este un aspect, ridicarea gunoiului presupune in mod logic si transportul catre statii de sortare aflate sub contract cu....Primaria S1 , contracte deasemenea neplatite de Primarie...

      Deci primarita asta vrea gunoiul ridicat dar nu plateste nici operatorul nici sortatorul....vreau si eu sa gasesc pr...ti asa :)))
  • +12 (28 voturi)    
    Coalizarea impotriva mafiei de orice fel (Luni, 7 iunie 2021, 12:20)

    axxa [utilizator]

    ar fi singura solutie de rezolvare a multor probleme de acest gen. Numai ca in aceasta coalitie de guvernare nu se poate actiona unitar, cel putin liberalii jubiland cand vad ce i se intampla primarului usr ist. Asa s-a intamplat si in greva sindicatului de la metrou, cand fortele mai protejau demonstratia ilegala, in loc sa protejeze polulatia afectata de greva. Sper ca atat populatia cat si mass media sa contabilizeze aceste desolidarizari manate de interese marunte de castig ploitic ale celor ce ar trebui sa fie umar la umar pentru succesul guvernarii.
    • -2 (2 voturi)    
      Dupa ce... (Luni, 7 iunie 2021, 15:39)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui axxa

      ...rezolvati mafia din Ro., nu uitati ca si Italia are o roblema cu chestia asta. Poate va faceti o filiala " USI" acolo. Sigur va vor fi recunoscatori.
      Si nu mai pierdeti timpul cu gunoaie, soareci, gandaci. Ii bagati la puscherie odata cu mafiotii si ...gata!
  • +7 (31 voturi)    
    ? (Luni, 7 iunie 2021, 12:23)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Unde sunt fanii ROMPREST sa o critice pe Clotilde si USR ca nu ii lasa sa fure cum au furat atatia ani pana acum.

    Sa nu uitam ca una din lucrurile trecute cu vederea pana sa vina Clotilde e ca ROMPREST lua bani pe "mers", iar conventia era sa ceara bani pe traseu dus-intors chair daca mergea pe sens unic. Mergea o data, dar lua bani de doua ori.

    Dar e ok, e vina lui Clotilde ca s-a ajuns aici, nu a USL-ului care a permis asta 30 de ani.
  • -9 (23 voturi)    
    de acord (Luni, 7 iunie 2021, 12:30)

    noi2013 [utilizator]

    Nu merita sa plateasca de 5 ori mai mult, dar masurile sa fie unele legale si eficiente impotriva operatorului de salubritate, nu cu heirup-ul tipic Clotildei
  • -6 (18 voturi)    
    Nu au curaj sa nu ridice gunoiul, (Luni, 7 iunie 2021, 12:38)

    PowerIon [utilizator]

    nu au fost probleme nici la primul conflict cu primaria.
    Daca presa a aratat atunci gramezi de ambalaje neridicate, acestea sunt scoase de firme afara, in ziua saptamanii cand se ridica.
    Inchipuiti-va cum ar arata orasul daca numai o zi nu ar fi ridicate!
    Aici e vorba doar de contracte supraevaluate la care mafia gunoaielor trebuie sa faca pasul in spate.
    Salariații Romprest isi vad de treaba, 24 din 24, castiga o paine cinstită, par sa nu fie afectați de acest scandal.
    • +1 (3 voturi)    
      Cine-a zis ca-s probleme!? (Luni, 7 iunie 2021, 15:42)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

      "...mafia gunoaielor trebuie sa faca pasul in spate."
      Pai, e de-ajuns sa dati un ordin: "Mafioti, va ordon un pas in spate!" Si s-a rezolvat!
  • -2 (30 voturi)    
    Ce soluție ai, Barney? (Luni, 7 iunie 2021, 12:38)

    Lovercraft [utilizator]

    În afara de marota cu „lupta cu mafia”, soluții aveți ceva? Sau timp de 4 ani sectorul va fi un mare gunoi dar voi „veți lupta cu mafia” că, na, prinde la prostime acest slogan...?
  • +4 (28 voturi)    
    jegurile psdiste trebuie sa dispara... (Luni, 7 iunie 2021, 12:39)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    jegurile psdiste trebuie sa dispara...
    • +2 (8 voturi)    
      Contract de salubritate (Luni, 7 iunie 2021, 13:02)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Parca a fost semnat de Chiliman si negociat de Vlad Moisescu....remember :)))

      Oricum treaba cu pesedistii se cam generalizeaza...
    • +2 (10 voturi)    
      sigur (Luni, 7 iunie 2021, 13:54)

      clam [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      dar in cazul asta e vb mai degraba de jegurile peneliste. chiliman, cel care a introdus mafia romprest in sector si le-a dat contract pe 25 de ani, era penelist. de aia pnl-ul se si opune acum asa vehement primaritei. asa ca, pt toti sustinatorii pnl: ghinion!
  • +9 (29 voturi)    
    Va fi greu (Luni, 7 iunie 2021, 12:41)

    Bradisor [utilizator]

    pt.ca sunt f multi care profita in clusiv din cei care .fac parte din coaltia de guvernare .Se pare ca dna. primar este hotarata sa nu cedeze si pana la urma va reusi.
  • -1 (7 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 7 iunie 2021, 14:42)

    [anonim]

  • -1 (9 voturi)    
    Prostul nu e prost destul, dacă nu e și fuful (Luni, 7 iunie 2021, 14:56)

    Amerlocu [utilizator]

    Barna ne dovedește încă odată că are un creieraș de găină. E pur și simplu incapabil să gândească înainte de a gargarisi. Afirmă că actualul contract cu Romprest generează facturi de 5 ori mai mari decât ar fi normal. Se nasc atunci următoarele întrebări:

    1. Plătesc bucureștenii din celealte sectoare de 5 ori mai puțin ca-n sectorul !? Dacă nu, de ce primarii USR de acolo nu reziliază contractele ca să facă altele cu facturi de 5 ori mai ieftine?

    2. Sub o formă sau alșta contractul cu Romprest va fi până la urmă reziliat. 99.999% că viitorul contract făcut cu o altă firmă de salubritate nu va reduce facturile de 5 ori. Probabil că nu le va reduce nici măcar cu 5%. Asta va însemna că primăreasa USR a lăsat locuitorii din sectorul ei în mizerie pentru ca după aia să le umfle și ea facturle de 5 ori?!
  • -2 (4 voturi)    
    nimic (Luni, 7 iunie 2021, 15:01)

    fanariotu [utilizator]

    atat plateau cetatenii sect.1 pana la venirea frantuzoaicei!
  • +1 (5 voturi)    
    intentii bune?! (Luni, 7 iunie 2021, 15:25)

    atc [utilizator]

    1." Dna Armand e bine intentionata dar e clar ca nu cunoaste arcanele (periculoase) ale administratiei locale". Poporul zice ca "prostii bine intentionati" sunt cei mai periculosi. Inca o confirmare a intelepciunii populare.
    2. Pai, nu mai bine se duce acasa si intai invata cum devine treaba si apoi se-ntoarce sa "salveze Ro."?
    .
  • 0 (8 voturi)    
    Eu cred ... (Luni, 7 iunie 2021, 15:39)

    Gigi Kent [utilizator]

    Cred ca orice contract care a fost incheiat cu rea credinta poate fi denuntat in fata unei instante. Dar tare imi e ca doamna Clotilde bate campii, ca preturile respective nu sunt asa de mari precum zice, ca serviciile prestate sunt ok si in principiu nu are nici un temei juridic pentru a denunta contractul. Ca altfel o facea. Probabil spera sa o faca firma de salubritate.

    Nu poti merge in instanta sa zici "eu am o firma (eventual frantuzeasca) de la care imi iese si mie parnosul si vreau sa scap de astia sa-i aduc pe ceilalti". Oricat tupeu ai avea. Si sa recunoastem, doamna are tupeu mult.

    Unde ii da doamnei cu virgula e simplu. Romprest-ul nu are obligatii politice. Nu trebuie sa dea socoteala cetatenilor, alegatorilor. Dansa are pe langa obligatiile contractuale (ca si Romprest-ul) si de dat cu subsemnatul la alegeri. Sau la un referendum, daca PSD-ul isi gaseste intre timp testiculele sa convoace un refrendum.
  • 0 (2 voturi)    
    Bravo Barna! (Luni, 7 iunie 2021, 20:43)

    TrueBlue [utilizator]

    Vedeti la Predeal, aceeasi firma si preturi aberante.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by