Anca Dragu: Cel mai performant guvern a fost cel condus de Năstase, a avut continuitate / Președinta Senatului își nuanțează afirmația - UPDATE

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 18 aprilie 2021, 12:04 Actualitate | Politic


Anca Dragu
Foto: Facebook
Preşedintele Senatului, Anca Dragu, a declarat că formaţiunea din care face parte, USR PLUS, îşi doreşte să construiască şi să implementeze programul de guvernare actual fără să existe fragmentări în guvernare. Ea a dat ca exemplu guvernul condus de Adrian Năstase, de la începutul anilor 2000, care a avut continuitate, relatează News.ro. Ulterior, Dragu a făcut precizări pe Facebook cu privire la sensul declaraţiei sale.
  • UPDATE: „Declaraţia mea nu s-a referit la performanţa în sens economic sau politic, aşa cum se interpretează în spaţiul public, ci la lungimea mandatului, şi făceam o pledoarie pentru stabilitatea miniştrilor la conducerea ministerelor pentru măcar 4 ani. De altfel, aşa începea pledoaria mea şi este mai mult decât clar la ce "performanţă" m-am referit: ”În momentul în care se schimbă miniştrii, ministerele devin destul de greoaie şi reactive. Ai nevoie de această continuitate. Să amintim că cel mai performant guvern este....” Nu aveam cum să mă refer la performanţa politică în interesul cetăţenilor, pentru că eu consider - şi s-a dovedit în justiţie - că acel guvern a fost unul fără integritate, cu oameni care au plătit deja pentru corupţie, care a acţionat cu aroganţă, motiv pentru care şeful acelui guvern a pierdut alegerile”, a scris, duminică, pe Facebook, Anca Dragu.
Întrebată duminică, la Prima TV, dacă USR PLUS ia în calcul ieşirea de la guvernare, Anca Dragu a declarat că România are nevoie de un program coerent de guvernare pe patru ani.

”Noi suntem aici să construim. Noi vrem să aplicăm programul de guvernare în care credem, pe care l-am construit. Avem sute de membrii care au contribuit la acest program şi credem că România are nevoie de un program coerent de guvernare pe patru ani. De fapt, întotdeauna am insistat, personal, pentru evitarea fragmentărilor la guvernare, fie că vorbim de un minister sau de un guvern întreg. Pentru că politicile publice fragmentate nu duc la rezultate. Ştim bine că ministerele, în momentul în care se schimbă miniştrii, ministerele devin destul de greoaie şi reactive. Ai nevoie de această continuitate. Să amintim că cel mai performant guvern este şi cel care ne-a dus către aderarea la Uniunea Europeană, a fost guvernul de la începutul anilor 2000, Guvernul condus de Năstase”, a declarat Anca Dragu.

Întrebată de ce consideră că Guvernul Năstase este un model, Dragu a explicat că s-a referit la continuitate, Guvernul Năstase având un mandat de 4 ani.

”Nu este vorba despre un model, spuneam de continuitate şi este foarte important să ai un program foarte bine structurat şi să ai şansa să îl implementezi pentru că aceste schimbări, aceste rupturi de ritm, astea nu fac bine implementării politicilor economice şi sociale şi în cele din urmă ne trezim că avem foarte multe decalaje, dacă ne comparăm cu ţările europene, în toate domeniile: educaţie, sănătate, infrastructură. Asta este una dintre explicaţii. Vrem să construim, vrem să avem şansa să punem în aplicare acest program de guvernare, dar nu oricum. Noi vrem să ne aşezăm la masa discuţiilor, asta cred că ar face orice om politic responsabil”, a declarat Anca Dragu.

Șefa Senatului a subliniat, într-o postare ulterioară pe Facebook, că ”Declaraţia mea nu s-a referit la performanţa în sens economic sau politic, aşa cum se interpretează în spaţiul public, ci la lungimea mandatului, şi făceam o pledoarie pentru stabilitatea miniştrilor la conducerea ministerelor pentru măcar 4 ani. De altfel, aşa începea pledoaria mea şi este mai mult decât clar la ce "performanţă" m-am referit: ”În momentul în care se schimbă miniştrii, ministerele devin destul de greoaie şi reactive. Ai nevoie de această continuitate. Să amintim că cel mai performant guvern este....” Nu aveam cum să mă refer la performanţa politică în interesul cetăţenilor, pentru că eu consider - şi s-a dovedit în justiţie - că acel guvern a fost unul fără integritate, cu oameni care au plătit deja pentru corupţie, care a acţionat cu aroganţă, motiv pentru care şeful acelui guvern a pierdut alegerile”.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















16710 vizualizari

  • -11 (37 voturi)    
    blasfemie! (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:07)

    maiorulmura [utilizator]

    demisia!
    • -7 (47 voturi)    
      Gresesti (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:15)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui maiorulmura

      Nu sunt fan PSD si nici Adrian Nastatse, dar vrei nu vrei trebuie sa recunoastem ca acel Guvern condus de Adrian Nastase a fost unul cu cei mai capabili oameni, cu studii superioare, nu tractoristi, soferi si alte animale de casa cum a avut PSD-ul inainte de a pica..Dar toti au facut scoala de partid si au mers pe aceiasi linie, daca erau mai destepti puteau sa stea mult si bine.
      • +24 (36 voturi)    
        aveau studii superioare (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:56)

        alfa1 [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

        singura problema e ca toti erau hotzi
        • +4 (18 voturi)    
          Performanța este asigurată (Duminică, 18 aprilie 2021, 13:55)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

          de faptul că toți membrii echipei urmăresc aceiași țintă. O țintă fiabilă este cea care aduce beneficii toți membrilor echipei, de aceea hoția este un liant mult mai bun pentru... munca în echipă.
          Mulți consideră hoția imorală dar liderii rămași în istorie s-au folosit preponderent de ea pentru a asigura coeziunea și performanța echipei. Din cauză că nu s-a folosit de hoție, ba chiar a luptat s-o anihileze, Hitler a eșuat ca lider. Eșecul lui Voiculescu are aceiași cauză.
        • +10 (14 voturi)    
          au dus furtul la asemenea nivel (Duminică, 18 aprilie 2021, 14:52)

          credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

          ca apoi doar pe licitatii l-a depasit base,
          donatii de la matusa tamara,a vandut COS Targoviste la pret mai mic decat stocul de produse finite,la rusi!
          anca dragu,ai invatat ce inseamna ce te-a intrebat capitanul base?mtosau cam asa ceva
          esti din aceeasi barca cu Voiculescu,mari manageri,mari cunoscatori ai realitatii si nevoilor romanesti!
          Viitor de AUR,tara noastra are,ma uit la destepti ,cu multa stupoare!
        • +1 (3 voturi)    
          Daca asta-i parerea doamnei de ce se straduie sa (Duminică, 18 aprilie 2021, 19:13)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

          doboare guvernul din care si ei fac parte.
          Nu cred ca este vreun necalificat in actualul guvern.
          Au atatia bani de investit si in asa multe locuri incat pot lasa in urma toate guvernele trecute.
          30,4 miliarde euro din PNRR, 80 miliarde pentru exercitul financiar 2021 - 2027, vreo 20 de miliarde euro ramasi necheltuiti din exercitiul financiar 2014 - 2020 (stiti guvernele ponta, zero si Dragnea)
          Mai este si virusul asta pacatos
          Tara arde si baba se piaptana . . . .
      • +3 (5 voturi)    
        asa este .... (Duminică, 18 aprilie 2021, 18:45)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

        ...barbate !! Si Ceausescu daca era mai destept nu ar fi suparat securistii si leprele din partid lasandui sa isi foloseasca furtisagurile si pricopseala la fel casi el si neamurile lui !!Nu il mai beleati in vecii vecilor ,ca tare va era bun !!!
    • +8 (28 voturi)    
      gandeste ca doamna asta (Duminică, 18 aprilie 2021, 13:32)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui maiorulmura

      Este No.2 in RO - adica va dati seama ce trasnai alimenteaza???

      Un program poate sa fie dus la capat si daca nu este acelasi sef de guvern dar exista vointa politica si asumare pe indeplinirea acelor obiective.

      Nu a stralucit niciodata dna Dragu dar de data asta a lovit puternic cu bata in balta. Nu o sa auzi asemenea declarate de la dl. Tudorache - o alta mansarda, un alt discurs.
    • +8 (8 voturi)    
      va mai ... (Duminică, 18 aprilie 2021, 18:39)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui maiorulmura

      ....indoiti ce hram poarta acest USR ,care le este doctrina si de ce sant in stare acesti "noi " politicieni ,adunatura de beizadele ale comunistilor ,securistilor si urmasii acestora !!?? Ridicatii la cer ,.mangaiatii pe crestet, crestetii cu grije, ca sant pretiosi si de mare viitor !!!
      • +2 (2 voturi)    
        A.D. (Duminică, 18 aprilie 2021, 22:41)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui asada

        Nu fii rau! Dragu' de ea, pe I.G. Maurer ( f'o 17 ani) sau Dascalescu, nici nu i-a pomenit.
  • -16 (42 voturi)    
    E bine că se recunoaște (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:09)

    Lovercraft [utilizator]

    că Năstase (PSD) a dus România în UE și în NATO.
  • -2 (34 voturi)    
    Digi24 a gasit deja un nou subiect despre USR-PLUS (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:11)

    clement234 [utilizator]

    Digi24 a gasit deja un nou subiect despre USR-PLUS, va fi tocat de Cristian Tudor Popescu si de domnul Prelipceanu, poate un interviu cu Emil Boc sau alti PNListi care au legaturi cu Unifarm.
    • +2 (32 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:33)

      [anonim] i-a raspuns lui clement234

    • -4 (20 voturi)    
      Nu-i nevoie. (Duminică, 18 aprilie 2021, 13:20)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui clement234

      Este bine că USR își dezvăluie originea doctrinei politice. Când susții că Adrian Năstase a fost cel mai performant guvern, înseamnă că îmbrățișezi doctrina comunistă și o vrei impusă pe șest României. Adică te dai reformator, fără o doctrină reformatoare, țipi și critici fără să ții cont de adevăr, minți cu nerușinare, te îmbogățești susținând egalitate și demnitate, ca să pretinzi după aceea niște sporuri substanțiale pentru demnitatea obținută. Proștii care votează USR se întreabă ,ei ce demnitate au?
  • +18 (40 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:12)

    [anonim]

    • -3 (17 voturi)    
      Este aberant (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:26)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui

      Vorbesti despre Hitler parca ti-ar fi frate. Hitler nu ar fi avut continuitate daca alegerile erau libere. A ponegri o parte buna a guvernarii tarii (nu sunt fan PSD si nici Adrian Nastase). Despre Mobutu Seseko pariezca nu stii in ce tara a fost. Ca idee amandoi(Hitler si Mobutu) a fost in tari totalitare, ma mir ca nu ai adus vorba de Ceausescu, vezi ca vine HAUR( ca gluma desigur).
    • +19 (33 voturi)    
      A VANDUT ROMANIA PE DOI LEI! (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:27)

      Johanis [utilizator] i-a raspuns lui

      Are dreptate doamna, atunci s-a vandut munca parintilor si bunicilor nostri!
      Aproape toate societatile statului au fost vandute la pret de vile catre turci, arabi, italieni si romani!
      Apoi au fost transformate in fier vechi si terenuri numai bune pentru a fi speculate imobiliar!
      Au avut CONTINUITATE in a DISTRUGE tara!
      • -8 (16 voturi)    
        Aveti o memorie prea scurta (Duminică, 18 aprilie 2021, 14:49)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

        In orasul meu opt din cele 11 intreprinderi valoroase au fost facute praf sub taranisti. De retrocedari "in integrum" sa nu mai vorbesc. Pesedistilor le-a ramas doar niste chioscuri.
    • +18 (22 voturi)    
      Pai Bechtel, Petrom, BCR, Microsoft, EADS (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:36)

      xolv [utilizator] i-a raspuns lui

      nu?
      • +2 (2 voturi)    
        vanzari (Duminică, 18 aprilie 2021, 22:46)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui xolv

        Ia vezi tu cine sunt cumparatorii! Nu cumva maicutza UE si taicutzu Sam? N-o fi fost marea lor grija fata de Ro?
  • +20 (32 voturi)    
    Vise umede (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:15)

    finutza [utilizator]

    Mania șefului politic: să nu fie schimbat pe durata de (măcar) 4 ani.
    • +2 (18 voturi)    
      finutza draga, (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:43)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      nu cred ca ai priceput ceva din ce a zis sefa Senatului. Uite, un exemplu mai pe logica ta: nu te-ai bucura daca sotul tau ar avea o continuitate cu tine macar de 4 ani?
      • +6 (8 voturi)    
        Păi eu ce spun, (h)ipolitic-ule? (Duminică, 18 aprilie 2021, 13:55)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        Nu că vrea liniște, continuitate, putere, faimă (măcar) 4 ani?
        Așa că explicația ta e, din păcate, redundantă.
  • +13 (21 voturi)    
    În România presa cauta scandal nu progres (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:16)

    relax4 [utilizator]

    E un cerc vicios în care românii se uită doar după scandal, presa asta le da.

    Când spui cel mai performant în titlu pare o laudă, dar de fapt în 30 de ani au fost guvernări atât de slabe încât asta nu e nici o laudă asa cum reiese din titlu. Da aducem aminte de guvernarea lui Ponta când au fost schimbări cel putin 18 miniștri!? Ce sa mai vorbim de guvernarea Dragnea unde premierii erau schimbati ca șosetele? Evident ca guvernul Năstase pare model, dar sa nu uităm ca atunci s-a vandut pe nimic ce mai rămăsese din industrie, nu exista nici un corupt condamnat doar NUP-uri.

    Dar, declarația asta în presa din România poate sa o ia razna pentru ca aici scandalul este cel mai important.
  • +19 (29 voturi)    
    S-a jefuit cam tot ce se putea (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:26)

    mos_teaca [utilizator]

    sub Bombonel=Mafiotul nr.1 al Romaniei.
    Te ia greata.... mai bine ati sta acasa , decat sa debitati asemenea prostii
    • -13 (21 voturi)    
      Mafiotul a dus România în UE și NATO (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:38)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui mos_teaca

      așa „mafiot” cum a fost el. Cu Iliescu președinte.
      • +7 (13 voturi)    
        Isarescu si guvernul de dreapta (Duminică, 18 aprilie 2021, 13:06)

        RazC [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Isarescu si guvernul de dreapta au lansat economia, primul an de crestere economica. Apoi da, Nastase a continuat si nu a blocat procesul dar nu el l-a initiat.
      • +4 (8 voturi)    
        A fost ținut de mână și condus. (Duminică, 18 aprilie 2021, 13:25)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Știm și noi destule. Năstase nu a avut nici-un merit pentru intrarea României în NATO și UE. A fost prins cu mâța în sac și a semnat tot ce i sa impus. Pentru asta a scăpat cu o pedeapsă mai blândă. Formală.
      • +7 (7 voturi)    
        te luau de maneca si te bagau ei (Duminică, 18 aprilie 2021, 15:12)

        credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        peste cativa ani,petrom pe 500mil =pierdere 4-5 miliarde euro,distrugerea Oltchim care folosea produse de la Arpechim,distrugerea industriei de produse fitofarmaceutice pt agricukltura(importam tot)
        poti sa fi terminat la Sorbona,Viena,daca il pun pe Becali in locul vostru,are grija sa puna oameni pregatiti,sterge cu voi pe jos,ca managementul nu se invata la oxford,se invata de 3 ori castigand,odata pierzand,sa nu vorbim de fler,nu exista carti sa te invete!
        Iar voi,NU aveti experienta in productie,nu ati avut 500 oameni in subordine,dar sa conduci o tara!
        Un INGINER de la o uzina mare,cu 20 de ani de productie,dupa 3 luni de acomodare,sterge pe jos cu sorbona,oxford,doctorate in campuri vectorialesi alti programatori si destepti!
        • 0 (2 voturi)    
          VV nu a avut nici macar 2 cartofi in subordine (Duminică, 18 aprilie 2021, 21:03)

          cartofil [utilizator] i-a raspuns lui credinciosul

          si-l pui sa conduca un minister cu interese enorme.
  • +18 (24 voturi)    
    nu (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:32)

    aerim [utilizator]

    daca nu era guvernul cdr inaintea lui nastase... vai de noi. ne numaram acum cu belarusul si moldavia
  • +25 (29 voturi)    
    Dezamagit de aceasta declaratie (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:36)

    MakeRoGreatAgain [utilizator]

    1. Intrarea in UE a Romaniei nu s-a datorat Romaniei sau lui Nastase sau oricarui politician roman, ci mai degraba Uniunii Europene care ne-au vrut din cel putin trei motive: forta de munca, descresterea influentei Rusiei, piata de desfacere.

    2 Nastase a fost performant in sforariile pe care le-a facut in a pune presei calus si e responsabil pentru toate marile acte de coruptie care au fost facute in acea perioada aceea.

    3. Doamna Dragu, ca multi altii, cu cat vorbesc mai mult, cu atat spun lucruri mai traznite.
  • +10 (18 voturi)    
    Continuitate (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:48)

    ACP [utilizator]

    si coruptie generalizata fara corupti, asta a fost guvenrul Nastase. A subordonat si mituit pana si presa care ii lauda realizarile abonata fiind la publicitatea de la stat, mai putin EVZ.
  • +11 (25 voturi)    
    Datul cu bâta-n baltă la USR (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:49)

    Ahha [utilizator]

    e deja mult prea frecvent. Si Ceausescu, Stalin, Castro, Sadam, Kim au avut continuitate...
    Dupa Barna, Voiculescu, Bulai, Drula (pacat de el), iata si doamna o ia pe aratura.
  • +17 (27 voturi)    
    Frumos de tot! (Duminică, 18 aprilie 2021, 12:50)

    Cataleya [utilizator]

    Guvernul Nastase a avut continuitate pt ca intreaga Romanie se afla sub calcaiul Bombonelului si nimeni nu indrazneaa sa sufle impotriva lui.
    Femeia asta face niste confuzii impardonabile, ca si cum orice dictator indiferent ca e vb de premier sau presedinte este demn de laude pt "continuitate" in functie.
    Probabil ca e o mare admiratoare a lui Lucashenko si Putin, ca si aia au contnuitate.....cat incape!

    Banuiesc ca Barna si Ciolos nu mai stiu pe unde sa-si ascunda vorbele dupa asemenea declaratie imbecila a doamnei Dragu.
    • +4 (10 voturi)    
      cobzaru.mihai@gmail.com (Duminică, 18 aprilie 2021, 13:52)

      m.cobzaru [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Cunosc bine situatia.
      Asa este cum spun criticile anterioare fata de USR-PLUS. Acum, si imediat este necesar ca atat dl. Ciolos si daca poate, inclusiv Dl Barna si alti lideri, din toate partidele politice care vor bine cetatenilor romani si pentru toti cetatenii U.E. sa-si diminuieze interesele personale acordand prioritate intereselor generale ale societatii
  • +13 (17 voturi)    
    Bomba dupa bomba - Nastase Bechtel si Petrom (Duminică, 18 aprilie 2021, 13:01)

    RazC [utilizator]

    Astia de la Plus sunt pe bune ca scot bomba dupa bomba?!?

    Mai intai VV zice ca ne de morti nu e real si da apa la moara conspirationistilor. Apoi Nastase care a vandut Petrom pe nimic, care a semnat contractul cu Bechtel de a sjuns cu ei 1 km de autostrada la sute de milioane in loc de cateva milioane? Si tot asa...Continuitate din asta isi doreste Anca Dragu?!

    Va rog eu, gasiti unul mai rasarit care isi da seama de implicatiile cuvintelor iar restul sa taca si sa munceasca doar. E inadmisibil pentru cineva de dreapta care se vrea anti-coruptie sa laude un condamnat ca Nastase care chema jurnalistii sa-i numere ouale!
    • +1 (1 vot)    
      Petrom (Duminică, 18 aprilie 2021, 22:57)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui RazC

      Jurnalul.ro:"Contractul de privatizare a Petrom a fost supus in mod exceptional dezbaterii Parlamentului, care l-a aprobat in unanimitate in anul 2004." Daca ai mai auzit de UNANIMITATE in parlamentul Ro., poate intelegi care-a fost " maruntul santaj" al viitorilor stapani din UE.
  • +5 (11 voturi)    
    cel ami bun guvern Isarescu (Duminică, 18 aprilie 2021, 13:23)

    ..13 [utilizator]

    care a reusti sa scoata tara din mizerie si certuri, a repus pe picioare economia, a simplificat legislatia ceea ce nu pot nici pnlinistii si nici usrplusistii sa isi imagineze, nu a dat pomene si cu adevarat a stimulat exporturile.

    Nu mai vorbesc ca primul porogram coerent scris si implementat vreodata in RO tot guvernului isarescu ii apartine.

    Si acum ma astept sa imi primesc minusurile si rosiile, eventual oasele, atunci cand o sa ma vedeti live.

    Imi asum si reafirm- cel mai bun guvern, productiv, coerent si eficient guvernul Isarescu.

    sanatate

    PS
    cat despre doamna Dragu atata poate...
    • +3 (9 voturi)    
      haha... cei trei (Duminică, 18 aprilie 2021, 15:58)

      John_Re [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Stolo, Isarescu, si Daianu.

      aveau functii importante la Secu' ... de-asta asculta lumea la ei.
      • +1 (1 vot)    
        sa revenim pe pamant (Luni, 19 aprilie 2021, 9:23)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

        Stolo a fost linsat dar ramane o minte si o forta

        Isarescu nu este inghitit pentru abilitatile sale, nu numai datorita celor legate de un intelect sprinten. Modest si muncitor a luat fata altora. Unii il asculta in continuare si altii continua sa arunce cu rosii - dupa posibilitati...

        Daianu nu a confirmat dar a afirmat clar ca a fost Secu si vad ca lumea nu prea il mai asculta

        PS
        Dna Dragu nu este straina de Secu - puteti sa intrebati, daca asta va ajuta la ceva. Bombo, sa aiba liniste la Cornu, ca ce sa mai vorbim...
  • +12 (16 voturi)    
    o mare greseala (Duminică, 18 aprilie 2021, 13:39)

    cetatean2016 [utilizator]

    Sa spui in 2021 ca reprezentant al generatiei care are enorm de suferit de pe urma rapturilor trazitiei ca guvernul nastase e cel mai bun care a facut cele mai mari jafuri de acest gen denota o neintelegere grava a istoriei si a prezentului si doamna fiind si cu o asemenea functie ma sperie
    exemple de crime economice comise de nastase:
    inventarea baietilor destepti energie
    pentrom vandut pe nimic
    retrocedari de miliarde
    sidex vandut pe nimic
    bechtel
    devalizare cfr
    etc etc
    • +3 (5 voturi)    
      Aveți perfectă dreptate! (Duminică, 18 aprilie 2021, 18:47)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui cetatean2016

      Dar ce treabă au neomarxiștii abulici cu ISTORIA!?
    • 0 (0 voturi)    
      suferinzii (Luni, 19 aprilie 2021, 16:30)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui cetatean2016

      "...ca reprezentant al generatiei care are enorm de suferit de pe urma rapturilor trazitiei..." Ai nu, suferinzii enormi ai tranzitiei! Cine, puii astia de securisti carora cei batrani le-au last averile facute in comunism? Nu cumva ar trebui sa ne plangem cei ce-am construit o tara, in conditii grele,cu bunele si relele ei si pe care am vazut-o transformata intr-o epava? Ce-au facut astia in viata lor, ca sa aiba pretentii?
  • +13 (17 voturi)    
    Despre ce "performanta" vorbim? (Duminică, 18 aprilie 2021, 13:42)

    GazarPro [utilizator]

    Este vorba de cea mai mare performanta numai
    pt buzunarele lor; tara a fost saracita prin privatizari dirijate spre membrii familiei politice iar restul tarii a ramas cu ochii in soare. Ca rezultat a aparut cea mai bogata burghezie rosie din Romania.
  • +10 (16 voturi)    
    Te va duce la vale aceasta declaratie Mamaie! (Duminică, 18 aprilie 2021, 13:53)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    4 ani la cașcaval si aproape 4 ani la puşcarie!

    Nu are niciun merit A. Năstase, e doar conjuctura in care a existat guvernul sau.
    UE a considerat Romania ca un Debușeu de vanzare a productiei sale!
    Doar atat!
    Ca atunci s-a pus baza demolării economiei nu-ti spune nimic?
    Nu ti-a rusine din pozitia asta sa ridici in slăvi un HOȚ?

    Nu vezi ca azi in Romania nu avem o Fabrica de Vaccinuri?
    Nici macar o fabrica de bitum sa facem autostrazi!
    Aveti programe de guvernare varza!
    Nimic!
    Cașcaval!
    De un an de zile nu ati pus UN pat la ATI!
    Rusine!
    Pune-ti cenusa in cap si Ciocul mic!
  • -10 (14 voturi)    
    precizari (Duminică, 18 aprilie 2021, 14:06)

    pesterazvan [utilizator]

    Chiar nu inteleg rostul acestui articol, mai ales in conditiile in care exista precizari din partea ei.

    "Declarația mea nu s-a referit la performanța în sens economic sau politic, așa cum se interpretează în spațiul public, ci la lungimea mandatului, și făceam o pledoarie pentru stabilitatea miniștrilor la conducerea ministerelor pentru măcar 4 ani."
    https://www.facebook.com/AncaDraguRo/
    • 0 (0 voturi)    
      este si mai grav (Luni, 19 aprilie 2021, 9:32)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui pesterazvan

      pentru ca aplauda un guvern de escroci care a reusit
      sa se mentina ani prea multi in functie.

      femeia asta chiar este proasta.
      precizarea asta imi apartine
  • +12 (14 voturi)    
    Continuitate (Duminică, 18 aprilie 2021, 14:26)

    micul_licurici [utilizator]

    Pe principiul asta regimul Putin e performant, de Kim jong Un nici nu mai vorbesc...
  • +9 (11 voturi)    
    Whatever (Duminică, 18 aprilie 2021, 15:48)

    mescaline [utilizator]

    Multi uita ca Romania ar fi trebuit sa intre in UE cu marele val din 2004, alaturi de unguri, baltici, Cipru etc.

    A ratat aderarea pe motiv de coruptie si lipsa de reforme.
  • +5 (9 voturi)    
    ca sa vezi (Duminică, 18 aprilie 2021, 16:01)

    srpc [utilizator]

    doamna repeta evaluarea facuta acum vreo 10 ani de Basescu, care spunea ca Nastase a fost cel mai performant premier
  • +5 (7 voturi)    
    Cooorect! (Duminică, 18 aprilie 2021, 16:43)

    Gabu [utilizator]

    Atunci s-au pus bazele furtului ca politică de stat.
  • +5 (5 voturi)    
    Oare ? (Duminică, 18 aprilie 2021, 17:06)

    danmarian [utilizator]

    Oare "ancuta" are minte ? Sau numai plete !! Pai "gubrul nastase" - banditul cu multe case si o matuse Tamara (locuia intr-o "garsonela" confort 3 dar l-a cadorisit cu "meleoane " de dolari pe nepotel !) a fost "Premiul Intai la furat ! Sub "inalta pricepere si conducere a lui "nascase" s-a perfectionat DURTUL in Romania si a fost adus "pe inalte culmi : A fost - se zice gresit VANDUT pe trolul Romaniei - cu terenuri, instalatii , conducte si - bomboane pe coliva - vreo doua Combinate Petrochimice - unor austrieci - care nu vazusera in viata lor cum arata o picatura de petrol ! Pret de vanzare ? Pai "jmecherii" austrieci l-au acoperit cu BENEFICILE primului an ed exploatare - In timp ce maretul Prim Ministru "nascase" ne explica ce "gaura neagra" in economie era PETROM-ul !!!! Tot marele "nascase" a vandut si Combiunatul Siderurgic de la Galati - Ba asi semnat contractul la Londra cu niste indieni ! De ce oare ? Poate puteti ghici "ancuta draga" ! Sub acel EFICIENT si DE LUNGA VIATA s-a distrus INTENTIONAT toata industria si sistemul bancar din Romania ! Deci - in conceptia Ancai Dragu : Cinste (aiurea cinste ...) si glorie lui nascase - marele pungas : prins - judecat - condamnat ( la foarte scurt timp de parnaie ca PSD-isti au "mal de prison" !) si bagat TOTUSI - inscurta trecere prin puscarie ! Deci : Hai sa-i facem reclama puscariasului ! Bravo ancuto !
    • +4 (4 voturi)    
      case (Duminică, 18 aprilie 2021, 23:03)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui danmarian

      E nepoliticos sa vorbesti de " multe case" cand il avem Pres. pe KWI, cel cu 6 buc. luate din meditatii! Si ne simtim bine!
  • +3 (7 voturi)    
    Vreti sa scapati de Florin Catu ? (Duminică, 18 aprilie 2021, 17:12)

    Dilematic [utilizator]

    E simplu.
    Folositi metoda motiunii de cenzura impotriva propriului guvern, dupa modelul uzitat de Liviu Dragnea.
    Succes garantat !
  • +5 (7 voturi)    
    dezamagire (Duminică, 18 aprilie 2021, 17:35)

    clujanu [utilizator]

    Unde ai fost pe vremea lui Nastase?
  • +5 (5 voturi)    
    Suntem blestemati sau prosti la alegeri (Duminică, 18 aprilie 2021, 17:50)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    Eu cred ca am fost prost la vot.
    Draga d-na Dragu, din partea unuia care va votat : dute la ....unde si-a dus mutu iapa.
  • +3 (5 voturi)    
    intrebati-l pe procurorul Panait cam cat (Duminică, 18 aprilie 2021, 18:49)

    __alex__ [utilizator]

    de grozav a fost Nastase. Suflai in front, cadeai de la etaj, Ponta stie si el. Daca atat a inteles dna Dragu, putea sa ramana la facut zacusca cu dna Dancila, sunt pe aceeasi minte.
  • +1 (1 vot)    
    extraordinar (Duminică, 18 aprilie 2021, 19:16)

    kostake [utilizator]

    Nu inteleg, acesti oameni de stat au fost radiati de o unda mov? Ce naiba se intimpla ? Sau cumva incepe plecaciunea catre psd?N-am mai vazut pana acum:un partid cu toate sansele sa creasca fulminant dupa primele rezultate din economie( trebuie rabdare macar 1 an) si isi dau cu tesla in coooie de buna voie?
    • +1 (1 vot)    
      radiere? (Duminică, 18 aprilie 2021, 23:10)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui kostake

      "...:un partid cu toate sansele sa creasca fulminant dupa primele rezultate din economie..."
      E plin de glumetzi pe-aici. De unde sa " creasca fulminant"? De la fundu' gropii in care ne-a bagat "coalitia"? Cu ce? Cu imprumuturi de zeci de miliarde Euro intr-un an juma'? Zi mersi sa nu ne-ngroape mai rau!
  • +5 (5 voturi)    
    pentru o astfel de declaratie aberanta (Duminică, 18 aprilie 2021, 19:20)

    Levellers [utilizator]

    demisia e un lucru prea mic. USR nu va mai prinde nici 5% (aceeasi urare si pentru psdaur, dar nici pnl nu sta prea bine).
    • +1 (1 vot)    
      5% (Duminică, 18 aprilie 2021, 23:13)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Levellers

      Doamne ajuta! Si daca se duc toate partidele sub 5%, ne ducem noi, de pe HN, pe rand, sa guvernam.
      • +1 (1 vot)    
        Nu te supara, dar (Luni, 19 aprilie 2021, 8:15)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui atc

        nu cred ca cineva cu studii universitare si cu o experienta de munca de vreo 10-15 ani nu ar fi mai bun decat acesti politicieni care uimesc prin incompetenta sau nepasare, cu conditia ca fiecare sa fie numit pe specialitatea lui. Nu pui la Educatie un agronom, de exemplu...
        • +1 (1 vot)    
          ...dar (Luni, 19 aprilie 2021, 10:34)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui John M.

          Chiar nu ma supar!. Numa' ca cei de care, pe buna dreptate vorbest,i nu prea au cum sa ajunga acolo fara un partid. Iar in partid, ca sa ajungi in locurile la "loja" , trebuie sa te "iubeasca" cineva. Adica, sunt pe baza de love (le).
  • +1 (1 vot)    
    Are dreptate, PSD a stiut sa si vanda marfa (Luni, 19 aprilie 2021, 16:27)

    jackalphonse [utilizator]

    In timp ce campaniile electorale ale pnl-lui si USR-lui au fost niste prostii facute de amatori, psd ul a stiut sa arunce praful in ochi in mod profesionist.
    Sa fim seriosi TOTI mint in campaniile electorale, vezi Iohanis, care este zero barat.
  • 0 (0 voturi)    
    are dreaptate (Marţi, 20 aprilie 2021, 7:50)

    mongolul [utilizator]

    a fost cel mai eficient guvern: la luat spagi si vanzari pe doi lei a industriei nationale.(Evident, pentru conturi personale grase prin Cipru si Elvetia.)


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by