VIDEO Cîțu anunță „revenirea la normalitate” de la 1 iunie. „Vaccinarea e singura soluție”/ „Este nevoie de o implicare a bisericii în campanie”

de D.D.     HotNews.ro
Luni, 5 aprilie 2021, 12:03 Actualitate | Politic


Cîțu la Guvern
Foto: Facebook
Premierul Florin Cîțu a anunțat luni că „revenirea la normalitate” va începe cu data de 1 iunie. „E un prim pas”, a spus șeful Guvernului, precizând că multe dintre restricții vor fi relaxate, însă până atunci campania de vaccinare trebuie accelerată. Iar pentru asta a cerut o implicare a Bisericii în campania de vaccinare.

El a anunțat înființarea unui comitet interministerial care va pregăti momentul 1 iunie.


„Aşa cum arată lucrurile, şi m-am asigurat că avem dozele necesare pentru vaccin, vom avea la sfârşitul lunii iulie 10 milioane de doze de vaccin. E important ca toată lumea să vrea să se vaccineze. Întâi trebuie să ne programăm şi apoi vom putea să vorbim de 10 milioane persoane vaccinate la sfârşitul lunii iulie, ceea ce clar arată 70% de persoane adulte şi putem vorbi despre redeschiderea economiei aproape în totalitate”, a spus el.

Cele două scenarii ale premierului

”Sunt două luni foarte importante pentru noi, aprilie şi mai, pentru că în aceste două luni vom avea aproape 8 milioane - 8,3 milioane de doze de vaccin care intră în România şi sunt foarte importante, pentru că la finalul lunii mai ar însemna, în cel mai pesimist scenariu, să avem aproape 5 milioane de persoane vaccinate şi într-un scenariu optimist - 6,3 milioane de persoane vaccinate. 5 milioane de persoane vaccinate este o cifră importantă pentru noi, pentru că reprezintă aproape 35% din populaţia adultă care trebuie vaccinată şi este momentul, cred eu, că este important la sfârşitul lunii mai să vorbim de revenirea economiei”, a afirmat premierul.

El a afirmat şi că în ceea ce priveşte situaţia epidemiologică lucrurile s-au stabilizat.

„Am luat nişte măsuri, după ce m-am consultat cu primarii, cu reprezentanţii cultelor şi se poate să sărbătoreşti Paştele în această perioadă. Am luat măsurile după ce am discutat cu mai mulţi factori de decizie şi se vede că avem rezultate. Avem un platou care se menţine de aproape o săptămână, la fel şi dacă mă uit la procentul persoanelor confirmate. Pe Bucureşti, avem iar o stabilizare, chiar o scădere în ultimele zile, şi la Ilfov avem un platou şi în judeţul Timiş scade. În ceea ce priveşte incidenţa cumulată a cazurilor la 14 zile la mia de locuitori, Bucureştiul a atins un maxim acum câteva zile, iar acum scade. Vă cer să aveţi răbdare. Măsurile funcţionează. Avem datele care arată că situaţia epidemiologică a ajuns la un platou. Aşteptăm o îmbunătăţire, dar nu se poate îmbunătăţi fără aceste măsuri pe care le-am luat până acum. E o presiune pe sistemul de sănătate în acest moment. Putem să ajutăm doar prin respectarea măsurilor şi prin vaccinare”, a declarat Cîţu.

Cele mai importante declarații ale premierului:
  • Astăzi voi anunța constituirea unui comitet interministerial care să asigure de la 1 iunie revenirea la normalitate în România.
  • Este nevoie de o implicare a bisericii în campania de vaccinare.
  • Așa cum arată azi lucrurile vom avea dozele necesare pentru a vaccina 10 milioane de persoane la finalul lunii iulie.
  • Putem vorbi clar de o redeschidere a economiei. Trebuie să mergem să ne vaccinăm.
  • Așa cum arată lucrurile acestea merg în direcția corectă.
  • Ca să revenim la normalitate singura soluție e vaccinarea.
  • Situația epidemiologică: aici lucrurile s-au stabilizat.
  • Măsurile pe care le-am luat, funcționează, dau rezultate.
  • Acest comitet interministerial: 1 iunie este primul pas. Acest comitet va include toate ministerele, mă gândesc să includem ca invitați asociații, patronate.
  • Aveți încredere că vom trece peste această perioadă. Vaccinarea e singura soluție.
Ce măsuri de la 1 iunie?
  • Eu sper să fie cât mai multe măsuri de relaxare.
Certificatul verde se va aplica intern în România?
  • Nu.
Despre proteste:
  • Mesajul e să respecte legea.
Se poate aplica la nivel de evenimente : festivaluri, nunți să fie participarea condiționată:
  • Fiecare țară își va alege propriile metode de a-și deschide economia.
Despre modificarea orei de închidere a magazinelor:
  • Noi am cerut respectarea unor norme de interior. Am o discuție permanentă cu retailerii. Înteleg foarte bine situația, au fost alături de noi. În acest moment lucrurile rămân așa cum sunt pentru că dau rezultate.
Despre infecțiile nosocomiale:
  • Avem un proiect: proiectul este Spitale Noi. E singura soluție de a scăpa.
  • Am discutat cu dl ministru, a zis că va trimite corpul de cotrol la Timișoara.
Ce studii de la specialiști ați avut pe masă când ați decis închiderea magazinelor la ora 18?
  • Am văzut situația din economia României dacă nu făceam nimic. Studiile specialiștilor spun că mobilitatea este cauza pentru răspândire.
Despre evenimentele private:
  • Eu am anunțat că după 1 iunie vom vorbi despre revenirea la normalitate, e un prim pas. Așa cum ne gândim la soluții pentru economie, ne gândim și pentru evenimentele private.
Despre comitet:
  • Fiecare minister va avea discuții pe sectorul său.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















31094 vizualizari

  • +14 (60 voturi)    
    E un termen exagerat de optimist, de fapt mincinos (Luni, 5 aprilie 2021, 12:12)

    Gryphus [utilizator]

    mai sunt 2 luni pana la acel termen timp in care nu vor fi vaccinati mai mult de 5 milioane de romani, asta e garantat

    Concluzia: NU vom intra in normalitate la 1 Iunie
    • +22 (46 voturi)    
      Mai citeste o data declaratia si (Luni, 5 aprilie 2021, 12:40)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      nu mai minti: a zis ca de la 1 iunie INCEPE revenirea la normalitate , nu revenim total la normalitate.
      • +8 (28 voturi)    
        ce inseamna Normalitate ? (Luni, 5 aprilie 2021, 12:56)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui kokos

        asta i intrebarea ! asa termeni pomposi putem afirma/scrie oricand ! ce inseamna Normalitate in contextul acestei Molime NU s a lamurit !
        • -5 (25 voturi)    
          Pentru oameni normali înseamnă ceva. (Luni, 5 aprilie 2021, 14:26)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Pentru cei ca tine înseamnă altceva.
          • +4 (12 voturi)    
            Sunt si parti bune (Luni, 5 aprilie 2021, 19:02)

            Alex_capsunar [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

            Am vazut un reportaj intr-o cumuna din sudul tarii: nimeni dintre cei intervievati nu vroia sa se vaccineze.

            Numai de bine, zic eu, si am 2-3 motive:

            vor ramane doze pentru populatia intelectuala (si activa dpdv economic) din orase.

            o data ce intra virusul in satul ala o sa ne ramana mai putine pensii de platit si o sa avem mai putini votanti PSD/AUR. Numa sa nu intre virusul dintrodata in toate satele, ca deja am ramas fara locuri in spitale. Progresiv ar fi cel mai bine...
      • +15 (49 voturi)    
        Ce inseamna 'incepe' revenirea la normalitate? (Luni, 5 aprilie 2021, 13:29)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui kokos

        adica nu ne-a spus nimic concret.

        de fapt inseamna ca Nu se schimba mai nimic de la 1 Iunie. Probabil in loc de ora de inchidere 18 va fi 19 si va spune ca a inceput revenirea.

        si ca sa mai avem rabdare pana in Septembrie cand va "continua' revenirea la normalitate.

        numai sloganuri si minciuni, nimic concret
        • +8 (28 voturi)    
          s-au agitat oile (Luni, 5 aprilie 2021, 13:54)

          spy [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          si trebuie sa le dea ceva firimituri sa se calmeze
          • 0 (8 voturi)    
            cam ca un domn? (Luni, 5 aprilie 2021, 15:42)

            Vigilentanonstop [utilizator] i-a raspuns lui spy

            Nu ti face griji ! El e ca hopa Mitica!!
        • +6 (12 voturi)    
          Recalibrarea normalitatii (Luni, 5 aprilie 2021, 15:26)

          Algo [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          Revenirea la normalitate, in noul limbaj, inseamna recalibrarea normalitatii.

          De la 1 Iunie, normalitatea va fi ce acum unora li se pare anormal.
      • +3 (5 voturi)    
        Mai citeste tu! (Luni, 5 aprilie 2021, 19:45)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui kokos

        Citu: " ...care să asigure de la 1 iunie revenirea la normalitate în România"
        Daca n-ai citi doar titlul ce "adauga" ai vedea ca mincinosul esti chiar tu! Unde ai vazut "INCEPE" in declaratia lui Citu?
    • +4 (10 voturi)    
      Interesant (Luni, 5 aprilie 2021, 16:58)

      Ichi [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Ma uit cum comentariul tau, care e de bun simt si realist, se lupta sa ramana vizibil. Sunt o gramada care voteaza manati fiind parca de o misiune sacra, in coada careia dialogul sau realitatea sunt secundare. Si mi se pare interesant cum toti acestia au impresia ca sunt de partea castigatoare a “revolutiei”. Ca schimbarile se vor opri brusc si va fi iarasi soare si frumos, ca ei nu vor fi afectati, ca tot rahatul asta le va aduce beneficii sau confort pe termen lung sau ca, cumva, tavalugul masurilor arbitare si necenzurabile, ii va ocoli.
      Mai tineti minte cum rasuna imnul la intersectii din masinile politiei acum un an? Ni s-a parut penibil, dar mai stiti cat de usor am inghitit-o?
  • +11 (37 voturi)    
    Cand se vor deconta concediile medicale? (Luni, 5 aprilie 2021, 12:13)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Sunt 4-5 luni si s-au adunat sume enorme pentru un IMM pe care casele de sanatate nu le deconteaza. O alta hotie marca PNL?
    • -3 (23 voturi)    
      . (Luni, 5 aprilie 2021, 14:37)

      zigzag [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Tu ai trait si inainte de PNL? Erau ani de zile in care concediile medicale ramaneau neplatite, astepta firma cate 3-4 ani pentru un concediu de maternitate. Hai sictir cu petardele ieftine!
      • +4 (4 voturi)    
        habar nu ai (Luni, 5 aprilie 2021, 16:46)

        fanariotu [utilizator] i-a raspuns lui zigzag

        mai demult, macar faceam compensari!
  • +8 (28 voturi)    
    . (Luni, 5 aprilie 2021, 12:14)

    Toate nickname-urile erau luate [utilizator]

    Iar vorbește aiurea.
  • +5 (63 voturi)    
    mesajul e corect, exact asta trebuia (Luni, 5 aprilie 2021, 12:15)

    tahomir [utilizator]

    Imi place de omul asta si in mod cert este bine intentionat.
    E un mesaj asteptat de toata lumea, e nevoie de putin optimism, de mobilizare ptr vaccinare, de un orizont de ridicare a restrictiilor.
    Ne-am saturat de gasca impostorilor Arafat , Vlad Vaicarescu si ceilalti vestitori ai apocalipsei.
    Arafat si VV sunt responsabili de inducerea psihozei covidiste in populatie, daca primesti doar stiri cataclismice e normal ca lumea incearca sa amane cat mai mult prezentarea la medic, ca daca te iei dupa ei oricum nu ai ce face caci totul e plin si oricum e din cauza ta ca nu porti 3 masti simultan si esti si nesimtit si faci cumparaturi la supermarket. Efectiv astia sunt responsabili de moartea a sute de oameni prin mesajele lor panicarde si mai ales prin lipsa crunta de masuri pentru imbunatatirea sistemului medical.
    • +1 (31 voturi)    
      Speranta, Lumina si Solutia (Luni, 5 aprilie 2021, 13:48)

      Algo [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      Ati separat apele.
      La stanga cei din Ministerul Sanatatii.
      La dreapta Primul Ministru.

      Pentru ca-i la dreapta, este Drept.
      Pentru ca e Drept, el da Speranta si Lumina.

      El da Speranta pentru ca "ma uit pe date"
      El da Lumina pentru ca "nu o spun eu, o spun datele"
      El da exact ce trebuie pentru ca "ceva impact au avut aceste masuri"
      El da chiar Viata, pentru ca a evitat contactul cu ea, prin distantare sociala

      El da Solutia, pentru ca a consultat expertii
      Este singura solutie.
      Este unica solutie.
      Este prima solutie.
      Este ultima solutie.
      Este solutia initiala.
      Este solutia finala.

      In etape "35, 70, si apoi 100%"
      Pentru ca 100% nu inseamna constrangere
      Ci pentru ca 100% inseamna normalitate
      • 0 (16 voturi)    
        cata dreptate ai... (Luni, 5 aprilie 2021, 16:00)

        winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui Algo

        din pacate va fi foarte greu de luptat impotriva nazistilor "sanitari"....
      • 0 (6 voturi)    
        esti un useristoplusist (Luni, 5 aprilie 2021, 17:46)

        tahomir [utilizator] i-a raspuns lui Algo

        Si caracterizarea asta e inca permisa in discutii, in curand o sa fie tratata ca si alte jigniri grave.
        • +1 (3 voturi)    
          Indreptarea opiniei stangi (Luni, 5 aprilie 2021, 19:24)

          Algo [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

          Daca doriti sa va indreptati opinia, o puteti face.
          Va rog sa cititi comentariile mele la articolele urmatoare.

          https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24708235-vlad-voiculescu-amendat-1-500-lei-dupa-fost-surprins-fara-masca-parlament.htm
          https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24691649-video-consilier-local-usr-suspendat-din-partid-dupa-mers-jandarmii-verifice-restaurantele-din-timisoara.htm
          https://www.hotnews.ro/stiri-coronavirus-24682291-decizia-carantinare-unei-localitati-lua-baza-6-indicatori-andreea-moldovan-lock-down-carantina-termeni-prea-duri.htm
          https://www.hotnews.ro/stiri-sanatate-24690696-vlad-voiculescu-medicii-alte-specialitati-pot-ingriji-pacienti-covid-19-fara-raspunda-pentru-eventuale-prejudicii.htm
          https://www.hotnews.ro/stiri-coronavirus-24698406-vlad-voiculescu-testele-din-saliva-pentru-scoli-trebuie-achizitionate-ministerul-educatiei.htm


          In ce priveste ceea ce "e inca permisa in discutii", doar cei de la HN decid ce comentarii sunt facute publice.
          Va asigur, nu toate sunt publicate.

          Cu toate acestea dumneavoastra sugerati ca ar trebui facut mai mult si ca mesajul meu ar contine jigniri grave, desi nu precizati care sunt si catre cine.
          Ar trebui sa probati cele afirmate.

          Altfel, sunt destui care doresc ca cei ce au un mesaj diferit de al lor sa fie "tratati" precum compatriotul nostru din Timis.
          https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24692730-timisorean-internat-psihiatrie-dupa-amenintat-moartea-arafat-intr-live-facebook.htm
          https://www.youtube.com/watch?v=wo46cOVxQfw&t=336s
  • +18 (52 voturi)    
    La 1 iunie normalitate? (Luni, 5 aprilie 2021, 12:24)

    panda_rosu [utilizator]

    Asta e chiar amuzant. Poate “noua normalitate”. Bau baiete, daca deschizi restaurantele nu inseamna ca e normalitate...

    Si oricum, in niciun caz nu o sa vrea 10 mil de romani sa se vaccineze, as zice maxim 4-5 milioane la cum arata listele de asteptare.
  • +18 (28 voturi)    
    comitete peste comitete (Luni, 5 aprilie 2021, 12:28)

    archmists [utilizator]

    Pai nu are deja CNSU, despre care oricum nu stie nimeni din cine e format? Ii mai trebuie alte comitete acum. pffff
  • +1 (59 voturi)    
    Haideti cu totii la Vaccinare! Si eu ma vaccinez! (Luni, 5 aprilie 2021, 12:30)

    Miky60 [utilizator]

    .*.

    Haideti sa ne vaccinam cu totii sa revenim cu totii la normal de la 1 iunie! Haideti sa mergem la mare, la munte, la concerte, la teatru, sa mancam cu rudele si cu prietenii, sa ne imbratisam bunicii si copiii de la 1 iunie!

    Daca ne vaccinam cu totii, de la 1 iunie totul va reveni la normal!

    Puteti ori sa ascultati de Sosoaca, de Aur, de PSD, de propaganda cinezo-ruseasca sau sa ascultati de Catu care ne-a promis ca de la 1 iunie totul va reveni la normal daca ne vaccinam!

    Si eu ma vaccinez!

    .*.
    • +11 (39 voturi)    
      Haide! (Luni, 5 aprilie 2021, 12:41)

      Socrate2021 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Ia-o inainte! A promis catu!
    • +11 (27 voturi)    
      ... (Luni, 5 aprilie 2021, 12:41)

      cartograful [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      @miky60...pe ce planeta traiti domnu'?
      https://vaccinare-covid.gov.ro/platforma-programare/
      Albastrul ala de pe harta reprezinta liste de asteptare.
      Daca pui timpul de actiune a vaccinului (prima doza+rapel+imunizare) da aproximativ o luna deci ca sa intram in normal de la 1 iunie ar trebui ca pe la 1mai sa incheiem vaccinarile. Ce bine...mai avem trei saptamani la dispozitie:)
      • +4 (10 voturi)    
        ... (Luni, 5 aprilie 2021, 14:40)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

        Daca il intrebi pe cimpeanu deja jumatate din profesori sunt imunizati inca din martie cand au facut prima doza cu AZ. Ce mai conteaza ca rapelul e in mai-iunie si anticorpii la vara. Important e sa sune pompos
      • 0 (10 voturi)    
        Pe masura (Luni, 5 aprilie 2021, 14:56)

        Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

        Ce creste proportia celor vaccinati.. se vor putea relaxa si restrictiile. Mai ales pensionarii ar trebui sa se vaccineze - ca ei tind sa umple ATI urile
      • +1 (7 voturi)    
        Nu e bine, dar nu din motivul invocat de tine (Luni, 5 aprilie 2021, 18:53)

        Alex_capsunar [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

        Oare cum e mai bine sa fie listele de asteptatre, pline sau goale? Initial eu am zis ca goale, dar, dupa ce m-am mai gandit un pic, am zis ca pline, si va spun si de ce:

        Pana acum s-au vaccinat 2 milioane de romani. Pe listele de asteptare mai sunt 750.000, care, la ritmul actual de vaccinare, se vor vaccina in maxim 30 de zile. Intrebarea este ce vom face dupa aia cu vaccinurile. Sau, altfel spus, cand ajungem la 3 milioane de vaccinati, ce facem ca restul de 17 milioane nu vor sa se vaccineze (sau nu pot, fiindca sunt minori).

        Deci, eu zic ca cel mai bine ar fi sa avem 18 milioane pe listele de asteptare, adica altfel spus, cat mai multi, nu cat mai putini...

        Deja in 39 de judete exista locuri libere la AZ. Peste o saptamana vor exista locuri libere la AZ in toate judetele. Numai cine nu vrea va ramane nevaccinat pana in iunie-iulie, chiar si cand se va da drumul la faza a treia.

        Sper sa ma insel, dar cred ca in Romania campania de vaccinare va fi un esec, dar nu din cauza proastei organizari sau a lipsei vaccinurilor, ci din cauza lipsei musteriilor. Daca ajungem la 50% din populatie vaccinata ar fi o mare performanta, zic eu...
  • +11 (65 voturi)    
    Certificatul verde (Luni, 5 aprilie 2021, 12:33)

    Brutus2 [utilizator]

    este singura solutie de a "forta" cumva vaccinarea! Altfel, o sa vedem 3 tipuri de oameni:
    - cei care se vaccineaza, cam 20 % din populatie
    - cei care refuza vaccinul pentru ca "are viermi", cam 10%
    - cei care nu se vaccineaza pentru ca "beau tuica, eu n-am nevoie", restul de 70%
    Asta e realitatea in care traim. Mi-ar placea sa ma insel, dar nu cred!
    • +16 (20 voturi)    
      30-35% (Luni, 5 aprilie 2021, 12:48)

      bcsb [utilizator] i-a raspuns lui Brutus2

      Sunt mai optimist decat tine. Cred ca se vor vaccina de buna-voie cel putin 35%. Hai sa calculam procentele la cei 11-12 mil de romani majori care mai sunt in tara asta.
      • +1 (9 voturi)    
        Sa dea Dumnezeu! (Luni, 5 aprilie 2021, 14:18)

        Brutus2 [utilizator] i-a raspuns lui bcsb

        30% din 20 mil ar fi cam 50% din cati mai suntem in tara.... Oare sa fie asa de multi? Sa dea Domnul....
    • +1 (25 voturi)    
      Lol (Luni, 5 aprilie 2021, 12:50)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Brutus2

      Cum ajuta certificatul verde la cresterea ratei de vaccinare, exceptandu-i pe cei care au de gand sa iasa din tara ?
      • +13 (23 voturi)    
        Sa incercam sa explicam (Luni, 5 aprilie 2021, 14:15)

        Brutus2 [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Un astfel de "stimulent" este perfect valabil pentru a indrepta "gloatele" spre vaccinare.
        Sa dam exemplu un meci de fotbal (mai reprezentativ in gandirea speciei noastre decat un concert la Filarmonica): Pe stadion ar urma sa intre DOAR cei cu test negativ in ultimele 48h, cei vindecati de Covid cu cel mult 3 luni in urma si cei vaccinati. Cum romanul are fobie de doctori si pentru ca nu vrea sa aiba narile de rinocer, va incerca sa evite testarea. Basca, mai si costa vreo 300 lei. Apoi cei vindecati sunt si ei o categorie care "expira". Asa ca, pentru a putea injura ca la usa cortului si a sparge seminte intre falci (a se citi "sa sustina favoritii") vor trebui sa faca vaccin.
        E clar? Sau mai caut exemple?
        • +6 (8 voturi)    
          Lol (Luni, 5 aprilie 2021, 15:11)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui Brutus2

          Boss, NU e vorba de dovada de vaccinare pe care o primesti dupa vaccin si pe care o sa o avem toti cei vaccinati.

          Cu aia da, clar, e utila pentru tot felul de chestii la nivel intern, si pentru cresterea ratei de vaccinare pentru restul, am si un comentariu mai jos legat de asta.

          Dar aici e vorba de certificatul verde digital european, creat pentru a tranzita in siguranta frontierele intre statele europene, care e complet inutil pentru chestii interne, din moment ce ai dovada de vaccinare care e recunoscuta.
    • -5 (19 voturi)    
      Exagerezi, doar 30% au zis ca nu se vaccineaza (Luni, 5 aprilie 2021, 12:52)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Brutus2

      Exagerezi, doar votantii AUR si PSD nu se vaccineaza vreo 30%
      Restul au zis ca nu se vaccineaza, deci vom ajunge la 70% vaccinati.
      • +5 (9 voturi)    
        Plus (Luni, 5 aprilie 2021, 14:05)

        Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        viitorii lor copiii.
      • +1 (3 voturi)    
        Exagerez oare? (Luni, 5 aprilie 2021, 15:34)

        Brutus2 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Sper sincer sa ma insel. Sper sa ai tu dreptate!!!
    • -1 (17 voturi)    
      Si tu, brutus? (Luni, 5 aprilie 2021, 12:59)

      Socrate2021 [utilizator] i-a raspuns lui Brutus2

      Prosti da multi...
    • +3 (19 voturi)    
      De ce ar trebui să se vaccineze 99% din populație? (Luni, 5 aprilie 2021, 14:02)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Brutus2

      adică ăia care n-au niciun risc dacă sau după ce s-ar întâmpla să se infecteze?
      • +1 (17 voturi)    
        Pentru ca... (Luni, 5 aprilie 2021, 15:31)

        Brutus2 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        imunitatea naturala data de convalescenta scade. Anticorpii "iti ajung" undeva la 3 luni, apoi esti din nou pasibil de boala. Si mai nasol e ca o a doua infectare e de cele mai multe ori purtatoare de consecinte medicale mai grave. De aceea sustin vaccinarea!
        Dar nu indraznesc sa ma gandesc la 99%. Macar 50% ar fi minunat. Ar muri mai putini dintre noi.
        Fiecare face exact ce vrea! Dar nu va infectati aproapele! Sunt ai vostri, ar trebui sa tineti la ei....
        Un gand pentru toti acei care spun ca oricum ar fi murit "niste" oameni... Uitati-va la Stadionul Ghencea. Sau cel din Craiova. Sunt goale. Ar fi fost pline ochi, dar toti au murit! Sunt putini? Erau 25000 de oameni. De frati, de surori, de parinti si bunici. De copii. E tragic..... Mai nou auzim ca "mastile au viermi, oxigenul e otrava, vaccinul e un experiment de masa". Intrebati-i pe cei din familiile celor plecati dintre noi: Oare ce ar alege acum... vaccin sau.... E tragic....
        • +1 (3 voturi)    
          Off imunitatea asta (Luni, 5 aprilie 2021, 16:36)

          Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Brutus2

          In cazul de fata cea castigata pe cale naturala este mai cuprinzatoare decat cea prin vaccinare ideea este ca vaccinul ca sa fie usor de produs s-a concentrat pe proteina de abordare si nu pe ARN-ul viral.
          Ca durata, fata de radacina de baza, natural sau cu vaccin este acelas lucru si mult, foarte mult peste 3 luni (pt aceeasi mutatie, bineinteles).
        • +2 (6 voturi)    
          Poți da 100 nume de persoane reinfectate (Luni, 5 aprilie 2021, 16:51)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Brutus2

          mai devreme de 12 luni?
          Eu știu că mai nimeni nu s-a reinfectat în ultimele 12 luni și cazurile - rare - înregistrate în lume reprezintă mai degrabă excepții și nu o regulă.
          Este estimat că imunitatea naturală cu privire la cazurile grave și severe ține cel puțin 24 de luni.

          E suficient să fie imunizate (atât prin boală cât și prin vaccinare) persoanele vulnerabile, adică cele cu afecțiuni și cele care depășesc o anumită vârstă - estimez eu undeva la 20-40% (bătrânii și câteva sute de mii de bolnavi) ca să nu ne mai facem griji (ca societate, pentru că la nivel individual mulți nu ne mai facem griji de aproape 1 an).
        • +2 (6 voturi)    
          Cum ai tras concluziile astea "stiintifice"? (Luni, 5 aprilie 2021, 17:28)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Brutus2

          Cum ai tras concluziile astea "stiintifice"? In afara ca or fi scrise in Biblia ta COVID; la credinta nu ma bag!

          Revenind, de unde rezulta ca anticorpii generati natural sunt mai plapanzi decat anticorpii "dupa vaccin"?
          • +1 (3 voturi)    
            Prostie aruncată de mincinoșii de serviciu (Luni, 5 aprilie 2021, 23:03)

            hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            din România.
            „Nu știm cum e imunitatea naturală, dar cea de la vaccin - chiar dacă nu am avut timp să o studiem - e parfum”
            „Nu știm cum e cu nivelul de virus din persoanele imune natural, dar știm că, odată vaccinate, nu se mai lipește virusul de ele - sigur, tot fără să avem timp de studiat.”
            „Nu știm cât ține imunitatea naturală (adică știm, dar nu e frumos să spunem), dar cea de la vaccin ține o grămadă (bine, până când apare următoarea doză, moment în care anunțăm că e nevoie iar de vaccin).”
  • -3 (41 voturi)    
    si asa Romania din stat laic (Luni, 5 aprilie 2021, 12:33)

    qwerasdf [utilizator]

    da si mai multa putere bisericii...

    "e nevoie de implicarea bisericii".. sunteti niste incapabili! Ce mi-e veorica, ce mi-s astia... S-au adunat toti imbecilii in guvern si parlament (cu mici exceptii).
    Mai bine o votam pe veorica, de la aia nu aveam nicio asteptare.
    • +1 (21 voturi)    
      romania NU e stat laic (Luni, 5 aprilie 2021, 12:48)

      blec-bierd [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      ca e bine, ca e rau, asta e realitatea
    • +2 (2 voturi)    
      implicarea bisericii (Luni, 5 aprilie 2021, 19:59)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      De ce nu? Odata cu Sfanta Impartasanie ti se serveste si vaccinul. Cu lingurita dezjnfectata.
  • -9 (73 voturi)    
    Șantaj (Luni, 5 aprilie 2021, 12:34)

    Un cititor [utilizator]

    Nu poți să șantajezi o țară cu vaccinarea având în vedere următoarele:

    1. Injecția nu e un vaccin, ci un medicament experimental
    2. Acest medicament are efecte adverse.
    3. Firmele producătoare sunt exonerate de responsabilitate.
    3. Există tratamente pentru cei afectați de virus
    4. Nu există un mod independent de a verifica corectitudinea datelor raportate cu privire la cei declarați infectați
    5. Cei injectați se pot reinfecta și pot transmite virusul
    5. Epidemiile au un ciclu propriu de existență. Dispar și fără medicamente.
    6. Fiecare e liber să-ți asume riscuri sau să se protejeze cum dorește . Statul nu se poate substitui voinței individuale. El trebuie să ofere mijloace , nu să șantajeze oamenii.
    • +1 (45 voturi)    
      Santajul e doar in capul tau (Luni, 5 aprilie 2021, 13:37)

      nu.conteaza [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      bolsevicule.

      1. Injectia este o injectie. Nu are nici o legatura modul de administrare cu tipul medicamentului. Vaccinul nu este experimental, dar este o noutate. Sunt multe alte experimentale.
      2. Toate medicamentele au efecte adverse.
      3. Producatorul nu este exnorat de nici un fel responsabilitate.
      4. Exista, se numeste testarea intregii populatii
      5. Cei care nu au dobandit suficienti anti-corpi evident ca se pot re-infecta. De altfel diversele tulpini pot face asta. Poti de asemenea face o versiune mai putin grava si la re-infectare sa crapi. Poti de asemenea sa te re-infectezi daca nu ai facut prima data anti-corpi specifici.
      5. (Da pentru ca numeri de 2 ori 5). Si cu ele dispare si jumatate din populatie.
      6. Fiecare este liber sa-si asume riscuri atat timp cat nu implica riscuri pentru altul. Statul trebuie sa aplice legea si sa conditioneze intrarea in colectiv a
      celor care refuza sa traiesca in secolul 21. Poti sa stai in secolul 13-14, la tine acolo la DalgaPloii.
      • +5 (15 voturi)    
        Solutia (Luni, 5 aprilie 2021, 15:01)

        Algo [utilizator] i-a raspuns lui nu.conteaza

        Domnule,

        La punctul 5, spuneti care este propunerea dumneavoastra.

        Unde sa fie dusi cei ce nu vor sa se supuna acestor regului?

        Sa li se mai permita sa respire ?
        Dar sa manance paine si sa bea apa ?
      • +5 (7 voturi)    
        Well (Luni, 5 aprilie 2021, 16:48)

        Vaka [utilizator] i-a raspuns lui nu.conteaza

        1. E pe la jumate, e un vaccin cam experiemnal, care 20 de ani nu a fost prioritizat din motive comerciale.
        2. Correct, Pana si apa are efecte adverse.....
        3. Ba cam da, producatorii de vaccinuri au intor mana la spate tuturor dintr-o pozitie de forta... Vom vedea in timp cum se termina asta
        3bis. Nu exista medicatie in sensul de tratarea a cauzei, doar a simptomelor.
        4. Imposibil din punct de vedere practic
        5. Cei vaccinati se pot reifecta, fara nici un efect si fara a mai transmite.
        5bis. Corect, nu este nici prima nici ultima pandemie, toate se termina in mod natural si rasa umana va supravietui.
        6. Cand altu' incepe de decida pentru mine este o problema. Si a fost din totdeauna.
      • +4 (8 voturi)    
        Este experimental (Luni, 5 aprilie 2021, 17:54)

        copci [utilizator] i-a raspuns lui nu.conteaza

        A primit o licenta temporara pentru 2 ani. Pana atunci ramane un vaccin experimental.
    • +10 (16 voturi)    
      Responsabilitatea sigurantei produsului (Luni, 5 aprilie 2021, 14:08)

      Algo [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Sustin si detaliez puntul 3.

      Orice producator de orice alte produse ce pot afecta negativ viata oamenilor raspunde pentru siguranta produsului sau.

      Din aceasta cauza producatorul este foarte atent cu acele aspecte ale produsului sau care pot sa afecteze siguranta vietii clientilor sai.

      Daca producatorul este scutit de aceasta responsabilitate legala, el se va concentra in mod natural catre alte aspecte ale produsului.

      Orice voce care ar alerta, din interior sau exterior, asupra unor potentiale probleme legate de siguranta produsului, vor fi foarte usor inabusite, deoarece producatorul este lipsit de responsabilitate.
      • -2 (12 voturi)    
        aberezi (Luni, 5 aprilie 2021, 15:22)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui Algo

        "Orice producator de orice alte produse ce pot afecta negativ viata oamenilor raspunde pentru siguranta produsului sau." serios? de exemplu, vrei sa spui ca cei care ambaleaza alunele si le vand, raspund fata de cei care fac soc anafilactic si mor dupa consumarea acestora?
        • +4 (8 voturi)    
          Responsabilitatea. Cazul arahidelor. [1/2] (Luni, 5 aprilie 2021, 18:37)

          Algo [utilizator] i-a raspuns lui rmos

          Domnule,

          Pentru produsele alimentare ce provoaca alergii, ce duc in cazuri extreme la soc anafilactic si deces, cerinta legislatorului este ca acestea sa fie etichetate intr-o maniera specifica, asa incat sa atentioneze consumatorii de riscul la care se expun, VOLUNTAR.

          Va rog sa observati, relativ la contextul articolului, ca nu exista azi nici legislatie, nici presiune mediatica sau sociala pentru a consuma acest tip de produse, asa cum exista pentru solutia promovata pentru situatia de fata.


          Legea nr. 245/2004 privind securitatea generala a produselor [1].
          Art 3 Alin 1
          "Producatorii sunt obligati sa puna pe piata numai produse sigure."
          Art 7
          "Incalcarea dispozitiilor prezentei legi atrage, dupa caz, raspunderea civila, disciplinara, contraventionala sau penala a celor vinovati."
          Art 8 Alin 1
          "Constituie contraventii si se sanctionează dupa cum urmeaza: a) incalcarea dispozitiilor art. 3 alin. (1), cu amenda de la 3.000 lei la 30.000 lei;"

          Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor este institutia competenta in acest domeniu.

          Ordonanta nr. 2 din 12 iulie 2001 privind regimul juridic al contraventiilor [2].
          Art 30 alin 1
          "Daca persoana imputernicita sa aplice sanctiunea apreciaza ca fapta a fost savarsita in astfel de conditii incat, potrivit legii penale, constituie infracțiune, sesizeaza organul de urmarire penala competent."

          Ordinul Ministerului Sanatatii Nr. 1505 din 5 decembrie 2006 [3].
          Art III reglementeaza aplicarea directa a Regulamentelor UE "privind etichetarea produselor alimentare".
        • +3 (7 voturi)    
          Responsabilitatea. Cazul arahidelor. [2/2] (Luni, 5 aprilie 2021, 18:37)

          Algo [utilizator] i-a raspuns lui rmos

          Regulamentul (UE) nr. 1169/2011 privind informarea consumatorilor cu privire la produsele alimentare [4].
          Art 4 alin 1 lit (b)
          "informatii privind protectia sanatatii consumatorilor si utilizarea sigura a unui produs alimentar."
          Art 8 alin 1
          "Operatorul din sectorul alimentar caruia ii revine raspunderea pentru informarea consumatorilor cu privire la produsele alimentare este operatorul sub a carui denumire sau denumire comerciala se comercializeaza produsul alimentar"
          Art 9 alin 1 lit c
          "orice ingredient sau adjuvant tehnologic mentionat in anexa II sau provenit dintr-o substanta sau dintr-un produs mentionat in anexa II care provoaca alergii sau intoleranta, utilizat in fabricarea sau prepararea unui produs alimentar si inca prezent in produsul finit, chiar si intr-o forma modificata;"
          Anexa II punctul 5
          "Arahide si produse derivate."


          [1] http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/52961
          [2] http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/29779
          [3] http://www.legex.ro/Ordin-1505-2006-76177.aspx
          [4] https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?uri=CELEX:32011R1169
          • 0 (0 voturi)    
            pai (Marţi, 6 aprilie 2021, 10:58)

            rmos [utilizator] i-a raspuns lui Algo

            sunt trecute reactiile adverse in prospectul vaccinului? SUNT! te obliga cineva sa-l folosesti? NU! te rog sa renunti la aberatii cu "presiune sociala, bla, bla"! vrei sa spui ca reclamele la produsele care contin alune te obliga sa le cumperi? e treaba ta ce faci, ai dreptul sa alegi! foloseste-l!
            oricum, ideea era alta. sa-ti reamintesc ce ai spus, vad ca ai uitat: "Orice producator de orice alte produse ce pot afecta negativ viata oamenilor raspunde pentru siguranta produsului sau." eu ti-am demontrat ca nu e asa, printr-un exemplu simplu. sa nu-mi spui ca atentionarea pusa (uneori) pe eticheta inseamna RASPUNDERE in cazul alunelor! si pot sa-ti mai dau mii de astfel de exemple. deci, despre ce vorbim? ai cap, foloseste-l!
    • -9 (21 voturi)    
      Cad ca esti panicat/fricos sa te intepi... (Luni, 5 aprilie 2021, 14:12)

      festina [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Se vede treaba a faci parte din cei 10% mentionati de Brutus2.

      Dar, orbit fiind de frica vaccinului, ai enumerat si niste falsuri:

      -1 - nu e experimental, e nou, ceea ce e cu totul altceva. Experimente s-au facut in faza de testare. Acum sunt deja vaccinati cca 700 MILIOANE de oameni in lume si bedenficiile deja se vad in tarile cu vaccinarea mai avansata. Eu ma bucur ca medicina si cercetarea evolueaza. Asa ai fi spus si de vaccinul anti-gripal, anti-polio, electricitate,motorul cu combustie interna, radio-ul? Ca toate au fost noi/"experimentale" la lansare

      -2 - orice medicament poate avea reactii adverse 9pana si banalele aspirine sau paracetamol). Nici pe astea nu le folosesti?

      -3- firmele producatoare da, statele nu. In cazurile foarte rare de efecte adverse te vei putea indrepta impotriva statului care a autorizat vaccinul.

      - 3 bis- nu exista tratament, exista medicatie simptomatica (adica sa-ti atenueze simptomele, nu sa elimine cauza-virusul). Dexametazona,anti-coagulant,paracetamol,oxigenare si vitaminele nu elimina virusul, ci dau o sansa in plus organismului sa lupte. Daca imunitatea nu e normala (adica e prea mare sau prea mica), virusul te poate dobori cu toate medicamentele pe care le iei

      - 5 - studiile noi (ca sunt noi, pana acum nu aveam cum sa verificam in lipsa vaccinarii) sugereaza ca te inseli
      - 5bis - da, dar cu ce cost in decese? A fost valabil si la ciuma, si la gripa spaniola. Lumea a evoluat, medicina la fel. Avem vaccinul , numai fricosii/panicatii nu-l folosesc
      -6- ai dreptate, da' ce ne facem cu cei ca tine, care cand aud de vaccin se blocheaza precum caprioara orbita de farurile masinii?
      Statul ofera mijloacele, dar informarea corecta si-o ia fiecare. Daca esti paranoic la vaccinare, ce se poate face? Si ma amuza ca cei ca tine ii fac paranoici/fricosi pe "apostolii covid":)

      Orice argument stiintific il refuzi, tu nu si nu
    • +5 (5 voturi)    
      Corecte (Luni, 5 aprilie 2021, 17:33)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Observatiile tale.

      Doar panicatii spalati pe creier de propaganda, care nu disting multitudinea de situatii, nu pot vedea decat in alb negru. Iti pui intrebari, incerci sa afli mai multe? Esti automat bolsevic.
  • +9 (53 voturi)    
    Care normalite (Luni, 5 aprilie 2021, 12:34)

    idealogul [utilizator]

    Vorbele unor politicieni nu valoarea cat hartia de pe care
    citeste.
    Revenim la normal.
    Ce inseamna normal. Pun pariu ca normalul meu este complet diferit de normalul lui Catu.
    Normalul lui Catu este New Normal definit de Fauci si Bill Gates: cenzura in presa si pe net, masti pe fata, vaccinuri de 2 ori pe an, pasaport medical ca sa pot merge la aprozar etc. etc.
    Sa ne spuna Catu ce exact inseamna pentru el: NORMAL.
    Altfel, toti romanii vor intelege din palavrele lui Catu ca vor reveni la un normal normal dar in realitate vor reveni la un normal anormal.
    Suntem prostiti din vorbe.
  • -7 (41 voturi)    
    ... (Luni, 5 aprilie 2021, 12:36)

    cartograful [utilizator]

    astia-s nebuni cu capul, sosoaca e un reper de intelepciune pe langa ei...pana la 1 iunie sunt mai putin de 2 luni...si inca n-am atins varful valului 3, ce e mai greu inca n-a venit. Chiar daca printr-un miracol s-ar vaccina toata populatia in cele 2 luni (aproape 8 milioane de vaccinati pe luna) tot ar mai fi nevoie de 1 luna pt a actiona vaccinul, samd.
    Deci despre ce vorbeste acest om? Ce normalitate pe 1 iunie? Poate 1 iunie 2022!
  • +1 (35 voturi)    
    . (Luni, 5 aprilie 2021, 12:41)

    dan.m... [utilizator]

    De ce nu se reda libertatea celor vaccinati? Deja s-a recunocut pe plan international ca cei vaccinati cu ambele doze nu se imbolnavesc si nu raspandesc virusul.
    • +2 (18 voturi)    
      ar putea sa nu dea (Luni, 5 aprilie 2021, 13:24)

      Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui dan.m...

      Omule una e studiu alta e realitatea. De vreme ce poti sa faci virusul daca esti vaccinat tu ce crezi il mai transmiti sau nu.
      Ala e un studiu, o statististica , idea ca e studile se fac dupa evenimentele reale si nu evenimentele reale se intampla /sau nu pentru ca asa zice un studiu.
    • +8 (14 voturi)    
      E o problema de politica si de etica. (Luni, 5 aprilie 2021, 13:24)

      vladm9 [utilizator] i-a raspuns lui dan.m...

      Vaccinarea e optionala, ar forta oamenii sa se vaccineze prin avantaje/dezavantaje majore.
      Se poate, dar nu fara consecine.
      Persoane nemultumite:
      - persoane care nu vor sa se vaccineze
      - persoane care vor, dar nu au access la vaccin(asteapta pe liste).
      • -6 (18 voturi)    
        . (Luni, 5 aprilie 2021, 14:29)

        dan.m... [utilizator] i-a raspuns lui vladm9

        Dar este etic sa fortezi oameni sa stea in continuare cu toate restrictiile daca ei sunt imuni? Ca sa nu ii discrimezi pe unii, ii discriminezi pe altii. Adica noi vom sta inchisi mult si bine si vom lua amenzi din motiv interpretabil de politaiul de cartier ca sa nu se supere antivaccinistii?
  • +14 (24 voturi)    
    ... (Luni, 5 aprilie 2021, 12:41)

    klaudyuxxx [utilizator]

    Am intrat acum pe platforma, iar in orasul meu apar 0 locuri disponibile in cele 3 centre de vaccinare si vreo 3000 persoane pe listele de asteptare. Deci unde vrei sa accelerezi campania?!
    • -1 (9 voturi)    
      . (Luni, 5 aprilie 2021, 14:31)

      dan.m... [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      Te inscrii si iti astepti randul. Eu sunt categoria a 2-a, m-am inscris in ianuarie cand s-a dat drumul la programari si am ajuns la vaccin in martie, intr-un alt oras la 30 de km.
    • -11 (13 voturi)    
      Cine se scoală de dimineață, (Luni, 5 aprilie 2021, 14:32)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      Departe ajunge. Te-ai trezit și tu acum și vrei în față. Vrei să fii primul la vaccinare?
  • +3 (19 voturi)    
    e conferinta de presa a lui Catu ? (Luni, 5 aprilie 2021, 12:50)

    mmmircea [utilizator]

    sunteti siguri ? dupa raspunsuri pare Florin Iordache.
  • +1 (11 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 5 aprilie 2021, 12:50)

    [anonim]

  • -2 (22 voturi)    
    Lol (Luni, 5 aprilie 2021, 12:51)

    HP [utilizator]

    Va dau o solutie:

    Cei vaccinati cu tot cu rapel sa fie exceptati de la orice forma de restrictii, inclusiv masca, din moment ce ultimele studii arata ca vaccinul previne inclusiv infectia si transmisia.

    Cand cei care nu vor sa se vaccineze vor vedea ca pentru cei vaccinati totul e ca inainte, se vor vaccina si ei.
    • -1 (11 voturi)    
      Citeste si articolul, nu doar titlul : (Luni, 5 aprilie 2021, 14:21)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui HP

      "Sperăm ca în aproximativ următoarele cinci luni vom putea răspunde întrebării foarte importante dacă persoanele vaccinate se infectează asimptomatic și, dacă o fac, dacă transmit infecția altora”, a declarat vinerea trecută dr. Anthony Fauci în timpul unei conferințe de presă susținute la Casa Albă.. Data: 31.03.2021. In articolul de pe HN cu doctor Rochelle Walensky.

      Inca de la inceputul campaniilor de vaccinare existau asteptari ca cei imunizati sa nu mai transmita virusul. Si nu doar in USA. Sunt in desfasurate studii si in UK.

      Dar problema e ca, deocamdata, nu se stie nimic SIGUR. Mai ia ceva timp . Dar concluzia ar fi ca, intr-adevar, cei vaccinati nu mai transmit virusul.

      Mai dureaza putin pentru a avea aceasta certitudine. Rabdare.
      • +2 (4 voturi)    
        Off, iar vorbesti (Luni, 5 aprilie 2021, 16:54)

        Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        ca sa n'adormi.

        Sau ma rog esti consecvent principiului ca ganditul cu mintea proprie e nasol.

        Treaba e simpla: Vaccin => nu mai poti transmite virusul. Asta se stie de la Pasteur si Koch. Pune mana si citeste - chiar si pe internet, nu e pacat, te spovedesti dupa.

        Problema e politica: Daca eu m-am vaccinat in Februarie ca sunt la A la catalog si tu abia in Septembrie ca esti la V, atunci apare o problema de discriminare in momentul in care eu vreau fara masca, fara test, etc.
        Asta e singurul motiv pentru care avem aceasta intrebare ata de importanta: Crowd Control.
    • -3 (13 voturi)    
      e foarte complicat sa faci asta (Luni, 5 aprilie 2021, 14:41)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Cum va verifica politia ca esti vaccinat sau nu cand trebuie sa-ti dea amenda pentru ca nu porti masca? Toti smecherii isi vor tipari certificate false daca ideea e sa umbli cu un certificat la tine.

      O varianta moderna ar fi sa aiba politistul o aplicatie pe telefon in care sa introduca CNP-ul si sa verifice. Dar suntem in Romania, astea sunt vise. Si chiar daca s-ar face asa ceva, sa zicem ca se vaccineaza 60% din populatie, si politia trebuie sa-i prinda pe cei 40% nevaccinati. Ocazie cu care va enerva o groaza de oameni vaccinati tot oprindu-i sa-i verifice.

      Si de unde vei avea atatia politisti care sa controleze pe toata lumea peste tot, mai ales cand verificarea vaccinarii va dura ceva vreme?

      Si acum, cand masca e obligatorie pentru toata lumea, multi nu o poarta, cand lucrurile sunt foarte simple, politistul trebuie doar sa se uite la tine ca sa vada daca respecti regulile, fara sa fie nevoie sa verifice certificate sau CNP-uri.

      In cele din urma, nu vad problema. Am purtat ieri fara intrerupere o masca FFP2, timp de 7 ore. Da, nu este cel mai placut lucru, umiditatea si temperatura aerului este un pic enervanta. Dar, fata de chinurile celor internati la ATI, pot spune ca este o placere sa port masca.

      Da, cand vom ajunge cat de cat la normalitate cu spitalele prin vaccinare, putem discuta despre eliminarea obligativitatii mastii. Pana atunci, orice reguli diferite in functie de vaccinare complica lucrurile inutil.
      • +3 (5 voturi)    
        . (Luni, 5 aprilie 2021, 15:30)

        dan.m... [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

        Te verifica la fel cum verifica politia daca ai permis de conducere si ca nu esti beat? Cum verifca politia fiecare masina, fiecare sofer? Nu verifica, dar cand il prinde il arde. Acum ni s-a dat un document care se poate falsifica in word, dar un programator priceput poatt sa faca intr-o zi o aplicatie de verifcare vaccinare pe telefon cu cod QR.
        • -3 (7 voturi)    
          Cu bolsevisme (Luni, 5 aprilie 2021, 17:03)

          Flav_ [utilizator] i-a raspuns lui dan.m...

          din astea sa nu va mirati ca nu strangeti 30%. Daca va e dor de comunism, Phenianul va asteapta pentru urmatoarea parada.
    • -2 (6 voturi)    
      si cum verifici daca te-ai vaccinat sau nu. (Luni, 5 aprilie 2021, 14:54)

      Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui HP

      pe strada?
  • +2 (18 voturi)    
    . (Luni, 5 aprilie 2021, 12:54)

    AlterEgo21 [utilizator]

    Ca intotdeauna, mare parte a comentatorilor Hotnews, experti de altfel in virusologie, epidemiologie si medicina, in general, au probleme cu intelegerea unei simple propozitii in limba romana. "Revenirea la normal DE LA 1 iunie" presupune ca incepand cu acea data va incepe ridicarea restriciilor, nicidecum ca totul va fi ca inainte fix la 1 iunie.
  • +8 (18 voturi)    
    Mi se pare ciudat... (Luni, 5 aprilie 2021, 12:54)

    Feroviarul [utilizator]

    ....dar parca se repeta istoria de anul trecut cand 1 Mai si Pastele s-au facut in (semi)carantina iar de la 1 iunie s-a dat liber la gratare si litoral...poate doar mi se pare...
  • +7 (21 voturi)    
    incoerenta (Luni, 5 aprilie 2021, 12:56)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    1. 10 milioane doze NU este egal cu 10 milioane vaccinati, decat daca sunt exclusiv J & J, cele cu doza unica. Catule, unde ai facut matematica si studiile, de poti sa debitezi asemenea enormitate?
    2. ai impus noi restrictii in urma cu o saptamana si gata, deja "avem rezultate". Mai sa fie, de un an de zile ne tot spuneti ca efectele restrictiilor (sau incalcarilor lor) se simt in 2,3 saptamani, acum, subit, la o saptamana, gata, scade nr de infectari?
    Bai, nu vedeti ce penibili sunteti? adica ce intelege omul, ca uneori trebuie 2,3 saptamani, alteori se "simte" nene imediat, la nici o saptamana, alteori (cand sunt alegeri etc) e totul roz. Pe urma va mirati ca nu va mai crede lumea ca nu masluiti datele si nu manipulati.
    Pai, zic, daca aveti asemenea putere, apasand un buton mic si gata, pac! intr-o saptamana scadere, pai apasati dom'le sa dispara de tot cazurle si isteria asta.
    Sau, mai logic, poate cazurile au scazut pt ca....ce sa vezi, multi infectati inainte+acum+vaccinati si se atinge un fel de imunitate de turma, virusul isi limiteaza aria de circulatie asa?
    Ca doar nu vreti sa ne convingeti ca aglomeratia din ultimele zile din supermarketuri a condus la scaderea nr de cazuri, ha?
    In concluzie- sunteti incoerenti, inconsistenti, penibili, iesiti acum sa anuntati "marea relaxare" de dupa 1 iunie, dar fara sa dati un calendar clar. Asa, vag, niste comitete (altele?! nu aveam deja destule?!) se vor intruni, vor analiza, vor decide.
    Mister Catu, in UK au anuntat clar din februarie. Si fac fix cum au anuntat.
    Luati model de unde trebuie!
  • -1 (27 voturi)    
    Aha (Luni, 5 aprilie 2021, 13:01)

    noi2013 [utilizator]

    Acum implicati Biserica?1 Dar de ce?! Pana acum toti modernistii o injurau pe la toate colturile
  • +3 (21 voturi)    
    despre (Luni, 5 aprilie 2021, 13:09)

    martel55 [utilizator]

    ce deschidere vorbim?ca noi de fapt nu am inchis mai nimic, in afara de HORECA intr-o oarecare masura si institutiile de cultura, restul merge aproape la fel....trebuia sa explice mai la ce referea cand vorbea de deschiderea ECONOMIEI..oricum de remarcat ca au fost iar doar promisiuni: vom vedea, vom face....nimic concret, nimic de genul am facut, am propus
    • +5 (11 voturi)    
      depinde unde traiti (Luni, 5 aprilie 2021, 14:21)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      cada ca locuiti si traiti la Cuca Macaii, in afara de vreun birt satesc, da. nu s-a inchis nimic, dar in Bucuresti de ex, unde economia e bazata f f mult pe servicii si HoReCa inseamna tot:restaurante, hoteluri, sali de evenimente, etc -astea cam sunt inchise. Turistii straini nu pot veni, ca intra in carantina obligatorie, cam de peste tot.
      Sau credeti ca terasele (acolo unde s-a putut tine deschisa terasa) compenseaza tot restul pierderiilor din serviciile initiale?
      Apoi sa punem si cultura, iarasi, daca sunteti la Cuca Macaii, consumati doar Antena 3 si evident, nu simtiti ca a scazut nimic, dar aici in Bucuresti (si cred ca si in celelalte orase mari!) situatia e dramatica pt zeci de mii de artisti si familiile lor- teatre, cinema, sali spectacelor inchise, interzis si cele in aer liber. etc.
      Sa adaugam si salile de fitness, iarasi, in Cuca Macaii, desigur, faceti (daca) miscare in aer liber, la teren, animale, nu enimic restrictionat, dar in orasele mari sunt multe (si ar trebui si mai multe, zic eu)pt ca vedet voi, oraseanul trebuie sa faca totusi miscare, sport, undeva si salile de fitness sunt cel mai acessibile. Si astea in marile orase implica mii de afaceri, angajati si familiile lor.
      Adunate....se simte impactul restrictiilor.
    • +14 (16 voturi)    
      Va rog frumos... (Luni, 5 aprilie 2021, 14:36)

      TheBlizzard [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Inchideti Solitaire si iesiti putin din casa...

      Activez in economia REALA. Sectoare care nu au legatura cu Horeca sunt impactate puternic. Scaderi cu pana la 70% din cifra de afaceri, blocaje financiare si incapacitate de plata, lipsa materie prima, majorari de preturi cu peste 100% la unele produse din import. (exemplu concret: Polipropilena Homopolimer avea in luna iulie 2020 un pret de 810 EUR / MT. Astazi costa 1775 EUR / MT).

      D.p.d.v economic efectele crizei abia anul acesta vor fi vizibile cu adevarat, foarte curand si pt dvs si restul functionarilor din aparatul supradimensionat al statului.

      You can take it from the bank........
  • +9 (23 voturi)    
    Masurile isi arata rezultatale pe dracu' (Luni, 5 aprilie 2021, 13:14)

    Ichi [utilizator]

    Motivul pentru care numarul de cazuri s-a plafonat este ca ati impus masurile pe varf, nu fiindca ati impus masurile. Adica, mergeti cu valul si apoi spuneti ca tendinta descrescatoare e meritul vostru.

    De unde vine eu se numeste non sequitur. Pe la voi prin banca se numea probabil jmecherie, cu j.

    Mircea, fa-te ca muncesti!
  • -3 (21 voturi)    
    implicarea bisericii ? (Luni, 5 aprilie 2021, 13:27)

    Coresponedntu [utilizator]

    Sarlatanii se implica doar la incasat parale , la scutiri de taxe , la distribuiri de fonduri pentru constructia de temple . De ce statele preponderent atee sau indiferente la fenomenul religios sunt si cele mai dezvoltate ? si cele mai luminate ?
    Poate in zonele intunecate ale Romaniei, cele mai putin dezvoltate, unde saracii romani sunt mentinuti in bezna de baronii locali si de BOR, ar fi util ca biserica ortodoxa sa nu mai actioneze impotriva vaccinarii si doi, daca se poate , sa le spuna incuiatilor ca Vaccinul e de la Dumnezeu , cu dedicatei speciala pentru ei.
  • -3 (27 voturi)    
    Biserica (Luni, 5 aprilie 2021, 13:36)

    Lukkian [utilizator]

    Acum Biserica e buna, cand a fost referendumul pentru familie Biserica era retrograda, cei care au votat erau rasisti, homofobi etc. Cei care au vrut sa mearga la pelerinaje erau din Evul Mediu, acum guvernul vrea sa ii convinga, cu ajutorul Bisericii, sa se vaccineze. Deci Biserica e ingrozitoare cand nu face ce vrea guvernul, dar e minunata cand are nevoie de ea.
    Mizerie mai mare ca asta e doar mizeria cu purtarea mastii cand esti singur pe strada!
    • -7 (13 voturi)    
      Biserica este bună. (Luni, 5 aprilie 2021, 14:38)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Lukkian

      Unii reprezentanți ai Bisericii sunt tâmpiți și se cred protejați de Dumnezeu. Păcătoși și puturoși(că nu învață). Reprezentanții bisericii(preoții) sunt judecați și pentru greșelile oamenilor. Pentru-că nu au înțeles și nu au explicat corect voia lui Dumnezeu.
  • +7 (11 voturi)    
    mda (Luni, 5 aprilie 2021, 13:57)

    SoulSearcher [utilizator]

    eu sunt pe listele de asteptare de pe 15 martie...

    vreau sa ma vaccinez si maine.. dar de unde ?
    • 0 (6 voturi)    
      vaccinare rapida (Luni, 5 aprilie 2021, 15:46)

      offside [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      vaccin Asta Zeneca - Timisoara sau judetul Timis
    • 0 (6 voturi)    
      vaccin.live (Luni, 5 aprilie 2021, 16:06)

      adi345 [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Aproape in fiecare judet par sa fie locuri libere, alegi un centru cat mai apropiat
  • -1 (13 voturi)    
    Si cei decedati din cauza vaccinului? (Luni, 5 aprilie 2021, 14:46)

    junshi [utilizator]

    Cei mai multi tineri! Sa plateasca Catu pe persoana fizica daca va exista in europa un precedent de omor din culpa din cauza vaccinului!! De asta nu exista inca legislatie clara acum cu Covid ul!! Pt ca ei stiu ca ar putea sa faca si inchisoare, dar na castigurile sunt maxime si inversarea adn merge de minune!!
    • +1 (7 voturi)    
      da ma (Luni, 5 aprilie 2021, 17:13)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui junshi

      hai sa stam inchisi in casa 10 ani pt ca sunt niste efecte advrese minore...

      reactia alergica e ceva ... natural... la practic orice chestie de pe lumea asta sunt oameni care au o alergie. nu poti face chestii la care oamenii sa nu fie alergici... sa nu utam de alergii la : ceapa, gluten, seminte, lumina (sure aia e mai degraba o boala , dar sper ca ai inteles ideea)

      hai sa nu o dam in sindromu SUA in care medicu e mai preocupat sa nu fie dat in judecata decat sa trateze pacientii ca vedem si noi ce "misto" e sistemul lor de sanatate...

      cand ascunde efecte adverse, cand da efecte adverse care nu-s nromale , inteleg... dar in cazu asta chiar nu pricep ce naiba nu-ti convine...

      asa ati facut si cu vaccinul HPV... ca vai reactii alergice, vai cobai... lasa ma ca e mai "misto" sa mori de cancer...
  • -5 (7 voturi)    
    Biserica (Luni, 5 aprilie 2021, 14:49)

    Costi888 [utilizator]

    Se implica doar in campaniile electorale.. ei au o relatie cu anumite partide.. nu le iese nimic dim afacerea cu vaccinarea, ba din contra :)
    Deci o sa avem sprijinul bisericii pe acest subiect cand o zbura porcu’.
  • +3 (7 voturi)    
    Cum sa n-ai incredere in Catu? (Luni, 5 aprilie 2021, 15:00)

    VOX. [utilizator]

    "Florin Cîțu crede că închiderea magazinelor la ora 18.00 a dus la scăderea ratei de infectare."

    https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24713323-florin-citu-crede-inchiderea-magazinelor-ora-18-00-dus-scaderea-ratei-infectare.htm
  • +4 (10 voturi)    
    Biserica (Luni, 5 aprilie 2021, 15:03)

    John_Re [utilizator]

    ...este pilonul de baza a natiuniii.

    Exact ca-n Afghanistan.

    Drept urmare PM al Ro vrea sa spuna ca principala indeletnicire a romanilor de la 1 iunie va fi mersul cu oile la pascut.

    Dealtfel si poza cu barba va fi obligatorie pe noile carti de identitate.

    Viva PNL.

    :))
  • +6 (10 voturi)    
    vaccinare si apoi? (Luni, 5 aprilie 2021, 15:12)

    vulpoiul rosu [utilizator]

    Pai daca te vaccinezi si se mai si se intampla sa-ti fie rau, ales bules, ca in spital daca ajungi, iti mai ramane sa te tratezi cu pamant la cimitir. Ai relatii, te baga in seama la spital. Nu ai relatii, pa, si un praz verde. Mai bine fara. Autioritatile astea care vor normalitate sa se spele pe cap cu vaccinul asta. Nu mai e mult si va aparea cea mai frumoasa mutatie a lui covidache, si atunci cand va reactiona cu vaccinul din corp, va fi o frumusete de nedescris.
  • +5 (9 voturi)    
    Cam asta ne asteapta (Luni, 5 aprilie 2021, 15:29)

    amelisa [utilizator]

    Sunt cam3.3 miliarde pe tot globul care prin 2020 aveau un job declarat. Cam 1.9 miliarde isi vor pierde jobul din cauza restrictiilor pandemiei. Iti imaginezi ce foamete va fi si cate sute de milioane vor muri de foame si nu de covid?

    Incepe de la minutul 5:00

    https://www.youtube.com/watch?v=3MGwB74k240
  • +3 (11 voturi)    
    sluga (Luni, 5 aprilie 2021, 16:06)

    winston_smith [utilizator]

    lumea nu o sa se vaccineze si catu-matu pisicutu nu o sa aiba ce sa faca. O sa tina tara inchisa in sezonul estival? sa o vedem si pe asta... si bani la buget? economia? stim ca el e sluga unora din afara, dar nici chiar asa....
  • -2 (10 voturi)    
    Desigur biserica sa se implice (Luni, 5 aprilie 2021, 16:13)

    dcatai [utilizator]

    de s-ar intampla ca in acest clip ce pererea vor avere #restitii, progresistii, neomarxistii ?
    https://www.youtube.com/watch?v=ziWXH7T15zw
    • +2 (6 voturi)    
      aici nu e vorba de neomarxism sau progresism (Luni, 5 aprilie 2021, 17:28)

      Coresponedntu [utilizator] i-a raspuns lui dcatai

      Clipul cu pastorul polonez demonstreaza inca o data ca cel mai destept cedeaza,

      Si daca tot apelam la linkuri:

      https://www.livescience.com/59361-why-are-atheists-generally-more-intelligent.html

      https://www.psychologytoday.com/us/blog/mr-personality/201312/why-are-religious-people-generally-less-intelligent

      Si multe studii ale celor mai celebre universitati au demonstrat ca ateii sau persoanele indiferente la fenomenul religios sunt mai inteligente decat victimele sarlatanilor.
  • -2 (2 voturi)    
    Nea Căţule (Luni, 5 aprilie 2021, 16:29)

    verucu [utilizator]

    mi-am shimbat părerea ....cum bă sa ai încredere în bărboşii ăştia cu fuste negre ?
  • +5 (5 voturi)    
    2-3 săptâmâni de sacrificiu până la normalitate (Luni, 5 aprilie 2021, 16:58)

    NicuPandemicu [utilizator]

    Împlinim 55 de săptămâni de la „#stațiacasă 2-3 săptămâni și pe urmă gata, vă reluați viața dinainte”. Remember?

    Da, politicienii nu ne mint și nu greșesc niciodată. Deci avem toate motivele să-l credem pe Mîțu.
  • +2 (4 voturi)    
    1 iunie?! (Luni, 5 aprilie 2021, 17:08)

    liviu_ [utilizator]

    cam optimist...
    adica eu ma vaccinez saptamana asta... am rapelul la sf lui aprilie, deci eu sunt ok pe la jumatatea lui mai...

    eu sunt in primii 2 milioane vaccinati (ca sa nu zic 1.5 mil)...

    pana in iunie mai mult de 5 mil nu se vaccineaza nici daca dispare shoshoaca si toti conspirationistii idioti...
    si cu 5 milioane din... sa zicem cam 14 milioane (excluzand copiii si cei care sunt in romania doar in acte) inseamna MUUUUUUUULT sub aia 80%...
  • +1 (5 voturi)    
    singura soluție? (Luni, 5 aprilie 2021, 17:25)

    Gongiu [utilizator]

    Vaccinarea e soluția esențială, alături de ventilarea încăperilor, distanțarea socială, purtarea de măști și spălatul pe mâini ! Vaccinarea nu e singura soluție, ci e soluția ce trebuie în mod esențial adăugată la schimbarea de comportament social!
  • +2 (6 voturi)    
    Au ajuns niste incompetenti (Luni, 5 aprilie 2021, 17:41)

    Parzivall [utilizator]

    Sa taie si spanzure in Romania ca pe vremea comunismului. Ce nu spune Catzu e ca normalitatea va fi stabilita de ei. Rusine bah, pt ca va bateti joc de un popor intreg.
  • 0 (6 voturi)    
    mda (Luni, 5 aprilie 2021, 18:24)

    spy [utilizator]

    exista imunitate de turma, tratamente profilactice, vaccinul nu e 100% sigur si functional, rezultatele testelor nu sint 100% corecte.
    se invirt miliarde in big pharma, putin le pasa de vieti omenesti. nu demult recomandau fumatul, DDT-ul, etc
  • +1 (3 voturi)    
    si unde sunt vaccinurile? (Luni, 5 aprilie 2021, 18:39)

    Rikkof [utilizator]

    In Romania au esuat lamentabil campania de vaccinare. 40.000 pe zi, chiar si mai putin? Cozi imense, liste de asteptare de mii de persoane, 50 de vaccinuri!
  • +4 (4 voturi)    
    Unde sunt vaccinurile? (Luni, 5 aprilie 2021, 18:53)

    Rikkof [utilizator]

    Campania de vaccinare a esuat lamentabil, cei de la guvernare incearca sa ascunda acest lucru prin deschiderea "mai multor centre devaccinare" care bineinteles vor fi la fel de goale si din care vaccinul anti covid va lipsi cu desavarsire. Cu ambii parinti in varsta pe liste de asteptare de mai bine de o luna, in Iasi, la Elena Doamna...cred ca stiu ce spun! 40.000 de vaccinati astazi in toata tara, asa arata esecul acestei camapnii de vaccinare. In Romania cetatenii vor sa se vaccineze dar guvernul nu a fost interesat sa asigure dozele necesare, punct!
  • +2 (8 voturi)    
    Fix cum banuiam (Luni, 5 aprilie 2021, 19:35)

    galeo [utilizator]

    Înăsprirea acestor restricții acum reprezintă un șantaj asupra populației pentru a se vaccina
    • 0 (0 voturi)    
      bine ca (Luni, 5 aprilie 2021, 21:41)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      teoria evolutionista, mama natura, Dzeu sau oricum vrei sa zici sint nsite timpenii, bine ca a aparut Gates sa ne vaccineze ca altfel disparea umanitatea maica, ultima solutie
  • +1 (1 vot)    
    marketing degeaba (Luni, 5 aprilie 2021, 22:23)

    visio [utilizator]

    de ce să mă vaccinez dacă am avut coviduț și sunt ok? Pentru că vrea unul să facă vânzări? NU merci
  • 0 (0 voturi)    
    Get out! (Marţi, 6 aprilie 2021, 6:35)

    Setalcott [utilizator]

    Implicarea bisericii e cam îndoielnică, judecând după cum stau lucrurile în Canada.

    https://www.youtube.com/watch?v=gzMVm-VspZA


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by