Tensiuni în PNL. Lideri ai partidului nemulțumiți de negocierile din coaliție au forțat un puci împotriva lui Orban. Ce s-a întâmplat în final. UPDATE

de Clarice Dinu     HotNews.ro
Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 16:34 Actualitate | Politic


Rares Bogdan si Ludovic Orban
Foto: Hotnews
Înțelegerea parafată de Ludovic Orban și șefii USRPLUS și UDMR a stârnit nemulțumiri în tabăra liberalilor, lideri ai partidului, printre care Rareș Bogdan și Robert Sighiartău, nefiind de acord cu cedarea ministerelor Dezvoltării și Fondurilor Europene.

Potrivit unor surse liberale, aceștia au încercat convocarea unei ședințe a conducerii partidului în această seară în condițiile în care un astfel de demers poate fi făcut doar de președintele partidului.

De altfel, Ludovic Orban își anunțase colegii că va avea o astfel de discuție cu ei la finalizarea negocierilor cu USRPPLUS și UDMR cel mai probabil duminică.

Potrivit acelorași surse, Bogdan și Sighiartău s-au folosit de sistemul de SMS al partidului pentru a transmite mesajul de convocare a BPN-ului, încercând astfel un puci vizându-l pe Ludovic Orban, care se afla în tot acest timp la negocierile cu USR-PLUS și UDMR.

Astfel, prin sms-ul trimis prin secretariatul general al partidului se spunea că se convoacă ședința Biroului Politic Național (BPN) la ora 19.00.

Ulterior, Ludovic Orban a transmis și el un mesaj prin care preciza că BPN va fi convocat la finalul negocierilor din Coaliție, adăugând că ședința convocată pentru sâmbătă seară nu a fost făcută în mod statutar întrucât era nevoie să o facă președintele partidului.

Ulterior acestui mesaj, de la secretariatul general al partidului, liderii din teritoriu au mai primit un sms în care sunt informați că ședința convocată inițial se amână pentru o dată ulterioară deoarece negocierile nu s-au terminat.

Potrivit unor surse liberale, Rareș Bogdan și Robert Sighiartău ar fi făcut un pas înapoi deoarece nu au reușit să formeze o masă critică în partid.
În aceste condiții, discuțiile din coaliție, suspendate până la lămurirea situației din tabăra liberalilor, s-au reluat.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















64654 vizualizari

  • -24 (56 voturi)    
    Adica? (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 16:41)

    consumator2 [utilizator]

    Doar presedintele partidului insusi se poate demite? Hmm..., interesanta doctrina liberala(romaneasca)
    • +7 (11 voturi)    
      N-ai inteles nimic, da nimic (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 21:13)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui consumator2

      Doar presedintele partidului poate convoca, nu orice catel. Ca la americani, doar presedintele poate lansa nucleara, nu orice sergent.
  • +32 (42 voturi)    
    Cățeii au început să mârăie la dulău (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 16:48)

    backtothedarkages [utilizator]

    .
    • +17 (25 voturi)    
      bogdănel (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:55)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui backtothedarkages

      cel mititel o avea loc la psd sau se va întoarce la b1 tv?
      Ce și-o fi zis, dacă tot nu a făcut nimic în calitate de vicepreș de partid, măcar de-o pălitură sub centură să încerce, dar nici de asta nu a fost în stare.
    • +8 (14 voturi)    
      pai, (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 18:03)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui backtothedarkages

      hiene!
    • +5 (9 voturi)    
      negocieri (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 21:04)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui backtothedarkages

      Catei, dulau? Mici javre.
  • -11 (27 voturi)    
    care secretar general al guvernului? (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 16:59)

    Lucky1 [utilizator]

    Stiu ca primul lucru facut de Premierul Interimar, gral Ciuca, a fost sa ceara demisia acestuia. Dar asta era acum cateva zile. Stie cineva cine este secretarul la care se refera acest articol?
    • +12 (14 voturi)    
      Confuzie.. (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:41)

      arpi [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Confunzi sula cu prefectura.. Secretarul general al partidului.. Ala dat afara de Ciuca era de la SSG..
      • +4 (10 voturi)    
        Hold your horses... (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 20:26)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui arpi

        ...am vazut eroarea imediat dupa ce am dat click pe postare dar era prea TAZIU ASA CA AM SCRIS, LA DIF. DE 1 MINUT O SCUZA PENTRU EROAREA MEA.
    • +9 (11 voturi)    
      omule... (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:54)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Zice clar ca este vorba despre secretarul general al partidului - pnl - care nu este nimeni altul decat RS mentionat si in articol.

      Asta este ala de vroia postului detinut de Violeta Alexandru...
      • -3 (9 voturi)    
        Poate merita acest post (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 19:41)

        Dinu-I [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Robert Sighiatyau a absovit "Studii Europene" la Uniiv. Babes_Bolyai din Cluj si dupa aceea (in viata civila nu cea politica) s-a ocupat cu managementul de piese de schimb si vanzari in atelier de service auto (vedeti CV-ul bilingv pe site-ul Camerei Deputatilor).
        Deci cu prisosinta se pricepe si la Munca, Salarii, Pensii, Asistenta Sociala.
    • +7 (9 voturi)    
      e vorba (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:58)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      de secretariatul general al partidului, nu al guvernului.
  • -38 (54 voturi)    
    Dragnea! (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 16:59)

    cucuveauamov [utilizator]

    Dragnea nu ne lasa sa iesim se sub papucul sovietic! ne vedem la girafa! #rezist, e asaltul final!
    • +1 (15 voturi)    
      E perfect (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:39)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Am scapat de PNL si PSD aceeasi mizerie. Nu e haios cum dinozaurii astia care teoretic controleaza 60% din Parlament , practic nu mai au nicio putere ? Peste 4 ani s-ar putea sa dispara cu totul.
    • +12 (18 voturi)    
      Convocarea la girafă (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 18:14)

      calincb [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      este nestatutară. Ne vedem la marmota roz.
  • +7 (35 voturi)    
    Vasile Dincu este Autorul (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:00)

    un domn [utilizator]

    Rares Bogdan si Sigartau au Mushcat, insa Vasile Dancu ii asteapta la P$D sa inlocuiasca pe Oprisan si Stanescu
    • -11 (23 voturi)    
      Cum, cum? (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:50)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Cum, cum? Ce s-a intamplat?
      Rares Bogdan (o secatura, ca tine si ca altii) n-avea cur de cate buzite aveai matale...ce s-a intamplat?
      Nu e OS destul?
      • +7 (15 voturi)    
        Bai newlook::: (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 20:36)

        ciuma.rosie [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        ...chestia aia cu “buzitele” sunt specialitatea lui Mirciulica si raspopitul ala rujat Gadea de la haznaua 3 a turnatorului securist dovedit de instanta Felix Dan Voiculescu !
  • -4 (32 voturi)    
    nemultumitii (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:01)

    moima [utilizator]

    o sa fuga la pesede si o sa se duca totu dracu

    urmatoarele alegeri o sa fie intre aur si usr
    • +1 (19 voturi)    
      ar fi interesant (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 18:13)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui moima

      Partea funny e ca, in combinatia aur/usr, pensiile speciale ar disparea intr-un fel sau altul. Pe alte teme ar fi circ maxim insa.
  • +10 (18 voturi)    
    Scuze... (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:02)

    Lucky1 [utilizator]

    acum am recitit si vazut ca este vorba de secret. gen. de la Partid, nu de la Guvern.
  • +17 (47 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:04)

    [anonim]

    • -6 (20 voturi)    
      Rares Bogdan? (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:42)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui

      Nu-l amestecati pe Rares Bogdan in complotul lui Sighiartau. Rares Bogdan nu este atat de prost incat sa se agite acum, cand ar putea arunca in aer proiectul guvernului de coalitie binecuvantat de Iohannis. Mai apoi, are cum sa-si extinda influenta linistit, daca nu arunca partidul in haos.
  • +31 (45 voturi)    
    Diletantism. (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:07)

    Cataleya [utilizator]

    Daca PNL nu i-a impus lui Orban niste limite de negociere, acum degeaba fac razmerita alde Boc, Rares Bogdan sau Bolojan.
    I-ati dat mana libera la negocieri, acum puteti sa-l pupati in dos pe Sica.
    USR si UDMR n-au nicio vina ca Orban a bagat PNL in buzunar si a jucat ministerele la barbut, doar ca sa ajunga el sef la Cam. Deputatilor.
    As zice chiar ca USR si UDMR merita felicitari pt ceea ce au obtinut.
    Cred ca Barna si Kelemen nici nu sperau la un asemenea deznodamant.
    Oricat s-ar mai certa si ar renegocia, sper ca Justitia sa ramana la USR ca sa dispara Predoiu si mai sper ca nimeni nu va lua in serios numirea lui Rares Bogdan la Interne.
    Chiar daca Vela e un incompetent, Rares Bogdan ar fi o catastrofa la Interne.
    Ar fi in stare sa le puna batistute la butoniera si sa-i rujeze pe toti politistii ca sa faca impresie buna la TV.
    • +7 (27 voturi)    
      Chiar si asa (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:36)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Eu am mai multa incredere in USR si UDMR decat in PNL. Cu cat penelistii sunt tinuti mai departe de borcanul cu miere, cu atat e mai bine pentru tara. Daca ne uitam cum au inteles ei sa conduca in anul asta, cred ca trebuie sa ne consideram norocosi ca au doar 25% si au ramas in guvern cu ministere fara bani.
    • +3 (23 voturi)    
      Boc? Bolojan? (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:44)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      As dori dovezi ca acum se agita Boc sau Bolojan. Este doar o fumigena PSD ca sa arunce zizanie in interiorul PNL si al coalitiei.
    • +9 (21 voturi)    
      La o prima vedere... (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 18:53)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      ... as zice ca Orban a negociat mai mult decat onorabil. Sau, punand altfel problema, ca partenerii de guvernare, cu precadere USRPlus, au fost foarte rezonabili.
  • +45 (65 voturi)    
    Intre circarul ala rujat de Rares Bogdan (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:08)

    Maspp [utilizator]

    si Orban il prefer oricand pe Orban la conducerea PNL. Chiar daca acum a cedat masiv la USR, Orban e totusi un politician cu experienta care ar putea ajuta coalitia sa reziste 4 ani. Rares e doar o caricatura de om pe care nu se poate pune niciun fel de baza.
    • +26 (48 voturi)    
      Rares Bogdan si Sigartau sunt Troli P$D (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:25)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      Care raspund la comanda lui Vasile Dancu
    • +26 (52 voturi)    
      şi Rareş B. e şi naţionalist-extremist (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:26)

      Cosimo [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      Şi Rareş Bogdan e şi naţionalist cu accente extremiste pronunţate, încă de când era doar ziarist de presă scrisă. În plus, crucile alea mari pe care le face în faţa camerelor arată un caracter periculos şi mă fac să cred că nu s-ar da înapoi de la nimic, dacă ar pune mâna pe putere.
      Locul lui firesc în politică e în AUR, nu în PNL. Orban ar face bine să se descotorosească de el cumva.
      • +4 (16 voturi)    
        :)))) (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 18:14)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Cosimo

        Ar iesi un cuplu bestial: batistutza si sosoaca :D
      • +3 (11 voturi)    
        Rares Bogdan OUT! (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 21:39)

        palilula [utilizator] i-a raspuns lui Cosimo

        Rares Bogdan trebuie mizilit si trimis la sapa de lemn. Nici macar in televiziune nu-i vad locul. Nici nu stiu cum de a ajuns in PNL.
        • +3 (13 voturi)    
          simplu (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 21:52)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui palilula

          Cum a ajuns userista sosoaca in aur. Are goarna buna si lipici la o anumita parte de votanti care pun botul la decibeli, indiferent de ce anume clamezi.
          • +1 (3 voturi)    
            si ce legatura are Sosoaca cu USR-ul (Duminică, 20 decembrie 2020, 16:13)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            Iar pui r-hat pe clanta?
            • 0 (2 voturi)    
              tot simplu (Duminică, 20 decembrie 2020, 17:48)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              Acum vreo 2 ani, ipocrita era activista pro-usr (nu stiu daca si membru) si liber cugetatoare. Brusc e "conservatoare" si pro fund cre s tina. Gasesti pe net.

              Acum te poti sterge la clanta dupa ce ai pus mana pe clanta.
    • +12 (22 voturi)    
      foarte corect, (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:33)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      nenea jurnalistu are un tupeu nemasurat.
      Nu stiu de unde pretentia lui de lider al PNL-ului dupa nici doi ani in partid.
      Sper sa ia un sut in dorsale si sa se duca la Haur unde ii este locul.
    • -11 (21 voturi)    
      Asa daca intri in politica, te mininca... porcii! (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:37)

      Entiu [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      Nu-i circar Rares...doar in mintea ta debusolata.
      Trebuie sa fie un partid de perspectiva, nu este loc pentru jumatati de masura aici.
      PNL, deocamdata are cea mai mare reponsabilitate.
      Stiu ca este un partid arogant, impotriva oamenilor, dar pe moment trebuie sutinut.
      • +8 (14 voturi)    
        De ce susținut? (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 20:05)

        Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Entiu

        Susține-l tu dacă-ți plac politicienii hoți și mincinoși!
    • 0 (2 voturi)    
      ..locomotiva cu abureală (Duminică, 20 decembrie 2020, 12:01)

      mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      a partidului.. L-au scos în față ca pe icoana tămăduitoare,
      închipuindu-și că va scoate voturi și din piatră seacă..
      În realitate, mulți oameni de centru-dreapta, nu au votat PNL tocmai din cauza lui și a altora ca el, nici la euro-parlamentare și nici acum.
      Pe cât e de mărunțel, și la propriu și la figurat, pe atât e de plin de ifose.
      E un grandoman periculos, care incită la ură și care uzează de cele mai penibile populisme cu iz naționalist, în tentativa disperată de se cățăra cât mai sus.
      Locul lui e, într-adevăr, la AUR...
  • +25 (39 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:14)

    [anonim]

    • +9 (15 voturi)    
      îl ajută (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 18:00)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui

      și mecla.
  • +12 (32 voturi)    
    Eiii...cine pune in pericol stabilitatea politica (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:17)

    Susufler0 [utilizator]

    si economica a Romaniei in vreme de pandemie ?

    Cine se gandeste doar la cat de maew e ciolanul si cum sa il pastreze doar pt el ?

    PS. Ia uite ca de data asta liberalii au uitat de tarisoara ! :((
    • +3 (17 voturi)    
      Ar fi Prima Oara ? (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 18:02)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Te intreb...
      • +1 (11 voturi)    
        Ei si tu acuma ! :) (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 19:45)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Raspunsul este evident ! :)))
    • -4 (14 voturi)    
      shhhh (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 18:15)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Acum iese dom' presh si spune tare si apasat: peeeseeedee
      • -4 (14 voturi)    
        Ee-hee-hee...Sa traiasca domnu' Presedinte (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 19:51)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        ca daca nu era 'mnealui sa toace un an de zile incontinuu Pezedeul si sa rupa astfel toate puntile intre fostii aliati din Uuu-zee-lee, acum exista marele risc al unui nou "anus contra naturii' politic !
        • +1 (9 voturi)    
          serios? (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 20:29)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Neutralitatea de presh unde dracu' mai e? Si iliescu a facut la fel sprijinind fsn, chiar mai putin decat idolul tau. AMBII de rahat.

          Stiu, la unii printzipiile sunt dupa cum le convine sau bate vantul.
          • -1 (7 voturi)    
            In general comentariile tale nu conteaza (Duminică, 20 decembrie 2020, 12:46)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            totusi cand vad ca nu simti ironia, sarcasmul din comentariile altora chiar ma intreb daca nu ti-ar fi mai potrivite alte activitati, gen, pescuitul, sahul de parc etc !

            PS. In rest, eu nu imi fac chip cioplit ! :)))))))
            • -3 (5 voturi)    
              yeah, right (Duminică, 20 decembrie 2020, 13:34)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              Tu esti fix cu pomul laudat aka c.rve virgine, ca majoritatea fanilor useristi, in mare parte fosti fani base/pdl.

              Eu n-am o problema sa laud un userist cand face ceva ok, de ex nasui, puiul de secu ciorditor buget stat. Valabil si pentru penelisti sau pesedisti.

              PS: Aia cu sarcasmul a fost o proiectie de manual, pumkin' ;)
          • +1 (3 voturi)    
            hai sa o dam de gard cu neutralitatea (Duminică, 20 decembrie 2020, 16:49)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            Exceptandu-l pe Constaninescu, care a fost un pacalici sinistru si nici nu avea un partid pentru care sa traga toti ceilalti presedinti au favorizat pe buna dreptate Partidul din care proveneau.
            Romania e o republica semi-prezidentiala, presedintele nu e un manechin pus in geam ca sa asiste la defilari.
            Cata vreme nu incalca legile sau Constitutia Presedintele are voie sa faca ce vrea.
            Sau voiai, dupa tratamentul pe care i l-au acordat PSD-ul, mai ales in prima campanie prezidentiala si primul mandat, sa se poarte cu ei cu manusi?
            • -2 (4 voturi)    
              exact ce ziceam (Duminică, 20 decembrie 2020, 18:00)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              Printzipiile sunt ca si fluide, ca si sexul/genul mai nou, la unii.

              Conform constitutiei, presedintele ar trebui sa fie neutru. Cum nu e nici dracu' real, macar o minima aparenta de neutralitate poate pastra ca sa respecte rolul de mediator din constitutie. Nu a fost cazul nici la ilici si nici la ioha, nesimtire si miserupism la cote maxime. De base nici nu mai zic, desi ala a fost animal politic mai destept la aparente.

              Fa diferenta intre a favoriza, fair enough, si a face campanie la modul ilici/ioha, fix ca popii care iti spun sa votezi cu pesede si ca ceilalti sunt diavoli.
    • +3 (7 voturi)    
      La importanţa pe care o are (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 18:25)

      calincb [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      oricine o poate uita.
      Bine că până acum nu a pierdut-o careva prin tramvai sau nu a rătăcit-o prin vreun aeroport.
    • +5 (9 voturi)    
      cand ... (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 18:53)

      sile1 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      ...iti spuneam acum cateva zile useristule ( sper ca nu te superi ca iti spun asa pentru ca tu insuti ai declarat ca asta esti ) ca balanganelile si tensiunile din cursul negocierilor nu duc la nimic bun faceai tot felul de considerente nepotrivite.

      Iata, ai dovada ca baietii astia pleaca la drum cu frustrari care s-ar putea sa nu fie de bun augur pentru o guvernare solida ,de lunga durata asa cum se doreste !
      • +1 (11 voturi)    
        Ei, ei, ei... N-o lua chiar asa ! (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 20:04)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui sile1

        Nimeni nu e multumit 100% intr-o coalitie ! Vorba aia nu sunt multumiti membri unui partid in interiorul sau daramite intr-o coalitie ! De exemplu crezi ca in coalitia condusa de d-na Merkel, CDU, SPD si CSU sunt confortabili unii cu altii ? Dar s-au armonizat si se armonizeaza !

        PS. Asa se va intampla si la noi !
  • +10 (38 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:22)

    [anonim]

    • -2 (12 voturi)    
      Ma rog, nu mi-e clar cu ce au ramas (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:32)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui

      Ca Apararea si Externele sunt ale lui Iohannis. Poate cu Ministerul Romanilor de Pretutindeni ?
  • +4 (16 voturi)    
    Aveți dreptate. (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:34)

    Rescator [utilizator]

    Dar acid se poate pune?
    Nu-i bai, la Economie este propus beizadeaua
    Năsui-Motorola.Ăsta scoate bani și din piatră seacă.
    Famiglia lui a păcălit M.Ap.N.-ul cu opt milioane de
    dolari în anii *90 și nimeni nu a fost deranjat.Mai sunt și alte instituții păcălite dar tac mâlc.
    Se observă clar că imberbul tânăr se bucură de protecția presei.Banii nu au miros!
    • +5 (13 voturi)    
      corect (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 19:41)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      Putini stiu istoria imaculatului userist. Fanii usere, cu atat mai putin, ca ei cred in fecioare cu kilometrajul modificat.

      Pe de alta parte, pe parte economica a initiat cateva legi ok. Daca ar fi sa aleg intre un userist care o arde cu hartuire psihologica / identitate de gen si asta, l-as prefera pe asta, chiar daca ii stiu originile.
      • +1 (5 voturi)    
        Aia e (Duminică, 20 decembrie 2020, 9:41)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        Nasui n-o avea el origini sanatoase dar pe mine ca antreprenor m-a ajutat cu niste legi foarte bune. Asa ca intre el si un prost de la PNL, il prefer pe el. M-am impacat de mult cu ideea ca oricum tot securistii sau progeniturile lor ne conduc. Dar macar ca progeniturile sa aiba alta mentalitate , mai ales dupa ce i-au trimis babacii la studii la Paris pe banii nostri.
        • +2 (4 voturi)    
          exact (Duminică, 20 decembrie 2020, 13:38)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          De aia eu prefer sa apreciez o masura in rem, dupa care vad si initiatorul in personam. Poate fi psd, usr, pnl... nu conteaza. Asta nu inseamna insa ca voi aprecia/lauda acea persoana/partid in general, ci doar pe ce a facut punctual ok.
        • +1 (3 voturi)    
          De acord ,dar ar trebui să nu mai (Duminică, 20 decembrie 2020, 15:08)

          Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          facă pe fecioara imaculată ,să ofere sfaturi și
          judecăți de valoare,în toate*domenile* de
          activitate,vorba lui Nea Nicu.
          • +1 (1 vot)    
            Asta da dar depinde si de altii (Luni, 21 decembrie 2020, 8:40)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

            daca-i permit sa-si puna in aplicare toate aiurelile.
  • +11 (25 voturi)    
    Dupa ce a vazut ca nu i-a mers javra a intors-o (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:58)

    Susufler0 [utilizator]

    ca la Ploiesti si a declarat la tv ca e vorba de "discutii normale intr-un partid viu care pune pe primul plan interesul tarii" !

    Jeg... jeg... jeg... Isi taie singur craca politica de sub picioare !

    PS. Tine-o tot asa Raresele, arata tuturor cine esti !
  • +4 (20 voturi)    
    cata mizerie... (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 17:59)

    ..13 [utilizator]

    se afla in Rares Bogdan...

    Aroganta in persoana dar atent slefuita ca sa nu bata prea tare la ochii si sa dea bine la narod.

    Habar nu am cine este cealalta specie - dar imi pare la fel de josnica pentru ca a incercat sa preia functia unei persoane care a muncit de i-au sarit toate capacele sa puna in miscare un sistem cu multe atarnatori venite de la #ciumarosie si acum parca nici nu mai exista VA.

    Personal ma criticat VA dar nu pot sa nu admit si sa admir ca a depus o munca titanica in fruntea Ministerului Muncii.
  • +2 (16 voturi)    
    nimic nou (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 18:02)

    aducatoruladevarului [utilizator]

    se cearta hienele de la ciolan
  • +3 (7 voturi)    
    Incep sa maraie cainii... (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 21:36)

    palilula [utilizator]

    Ce sa te astepti de la un om fara coloana vertebrala ca Rares Bogdan? Nu se dezminte de statutul lui de oportunist ordinar. Iar despre Sighiartău nici nu stiu de unde a aparut asa din senin? Pe cine il are in spate care il sprijina?
  • +4 (4 voturi)    
    Care puci ? (Sâmbătă, 19 decembrie 2020, 23:18)

    Dilematic [utilizator]

    Exagerati.
    Presedintele partidului avea mandatul BPN sa negocieze coalitia de guvernare, urmand ca la terminare sa prezinte spre aprobarea BPN rezultatul.
    Convocarea BPN, contrar statutului, de catre unii nerabdatori sa afle detalii despre negocieri apoi reprogramata, nu inseamna vre-o tentativa pucista.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by