Scandalul de fraudă de la sectorul 1. Coduri QR de pe procesele verbale, care par decupate și lipite pe foaie. Armand: „Așa a numărat PSD voturile”

de C.D.     HotNews.ro
Luni, 28 septembrie 2020, 21:25 Actualitate | Politic


PV Sectie votare
Foto: Autoritatea Electorala Permanenta
Mai mulți membri ai USR pichetează Biroul Electoral al Sectorului 1, acuzând tentativa de fraudare a alegerilor de către primarul PSD în funcție, Dan Tudorache. O dovadă ar fi mai multe procese verbale pe care codul QR pare a fi decupat și lipit pe foaie.

Iată două exemple de fotografii ale proceselor verbale încărcate pe site-ul Autorității Electorale Permanente, de la secțiile de votare 10 și 11, de la Școala Generală nr 13 din Sectorul 1.





La secția 10 scorul este potrivit procesului verbal încărcat pe site-ul AEP, Dan Tudorache - 402, Clotilde Armand - 238. La secția 11, Dan Tudorache are 238, iar Clotilde Armand - 55.

Clotilde Armand a postat și ea pe facebook ultima pagină a procesului verbal de la secția 10. „Hai să vă arăt cum arătau cele "200 de voturi în plus" despre care vorbea fostul primar pesedist. Priviți codul QR din acest proces verbal. Cu foarfeca. Așa a numărat PSD voturile. Acum nu le-a mers”, a scris Armand pe Facebook.

Membrii USR pichetează sediul BES 1, unde se află și o mașină de poliție.




„Suntem la Biroul Electoral Sector 1 cu jandarmii care păzesc voturile, whatever that means, iar mai devreme unul din angajații Biroului mi-a confirmat că la unele secții procesele verbale sunt completate greșit, iar asta nu poate însemna decât că nu corespund cu numărul de voturi înregistrate inițial și că procesele verbale inițiale au fost înlocuite pe parcurs. Deasupra BES1 este sediul neoficial de campanie al lui Tudorache care acum este sigilat de secția 4 de Poliție, departamentul de Criminalistică, după plângerea penală a colegilor noștri de la prânz. Colegii mei bănuiesc ca procedura de fraudare a presupus următorul modus operandi: - azi noapte o parte din președinți de secție au băgat voturile nule în sacii cu voturi normale - din cauza asta la BES, angajații erau obligați să desigileze sacii - în sacii desigilați, oamenii lui Tudorache au băgat și urmau să mai bage PV-urile falsificate și să le scoată pe cele originale”, a scris și deputatul Tudor Pop pe Facebook.



Clotilde Armand, candidata USR-PLUS la Primăria Sectorului 1 al Capitalei, îl acuză de tentativă de fraudare a alegerilor pe contracandidatul său de la PSD, actualul primar în funcție Dan Tudorache. Într-o serie de filmulețe postate pe pagina sa de Facebook, Armand susține că în sediul Primăriei au fost descoperite teancuri de procese-verbale originale, necompletate. Reprezentanții USR au sesizat Poliția, care a anunțat că mai multe persoane au fost duse la audieri.

La ora publicării acestui articol, erau încă 16 procese verbale ale secțiilor de votare care fuseseră încărcate, dar nu fuseseră lucrate la sectorul 1, potrivit unor surse din USR. Potrivit numărătorii paralele a USR, Clotilde Armand ar avea în jur de 1.100 de voturi în fața lui Dan Tudorache, potrivit aceleiași surse.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















56632 vizualizari

  • +97 (117 voturi)    
    lol...se vede din avion frate (Luni, 28 septembrie 2020, 21:29)

    Coco Whistle [utilizator]

    aia ori sint prosti, ori sint prosti de bagat in puscarie. ce o fi prin comune, orasele mici unde cred ca se practica 'alegerile' democratice la greu.
    • -74 (102 voturi)    
      PNL a organizat alegerile! (Luni, 28 septembrie 2020, 23:13)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Alegerile sunt organizate de partidul la conducere. Adica, PNL a organizat atat de prost?
      • +23 (45 voturi)    
        dar (Marţi, 29 septembrie 2020, 9:01)

        codrean [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Birourile electorale au fost numite de catre fostul guvern PSD !
        • +7 (15 voturi)    
          Important e ca se verifica. (Marţi, 29 septembrie 2020, 9:55)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui codrean

          Ca data trecuta doar striga USR ca se fura, acuma parca sunt mai luminati. Directia e buna.
          • +3 (9 voturi)    
            Dragnea (Marţi, 29 septembrie 2020, 11:42)

            Urzitoru [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            Daca "directia e buna", nu ar trebui sa il vedem pe Dragnea condamnat si pentru fraudele electorale la care a pus umarul? Nu de alta, dar imediat iese din puscarie si o taie in Brazilia, ca Udrea!
      • +10 (14 voturi)    
        si psd-ul fura... (Marţi, 29 septembrie 2020, 10:01)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        si psd-ul fura...
      • +7 (13 voturi)    
        sunteti disperati amice psd-ist (Marţi, 29 septembrie 2020, 10:41)

        varavara [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        doar asa mai puteti si voi castiga cate un primar, prin frauda, pe care o tot exersati de 30 ani.
      • +5 (9 voturi)    
        stai bre... (Marţi, 29 septembrie 2020, 10:59)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        PNL a organizat, dar BEC-ul desemnat de sparlament a numarat voturile. N-ai vazut ca asha de tare a organizat PNL alegerile, ca niic macar o masura de bun simt, cum era lasarea celor aflati la coada la ora 9 sa voteze nu a fost acceptata. Si era o masura de bun simt, avand in vedere pandemia.

        Da' na, cand esti postac platit al ciumei rosii, nu prea mai vezi altceva decat realitatea antena3
        • +2 (2 voturi)    
          bogdan... (Marţi, 29 septembrie 2020, 19:07)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          La participarea la vot care a fost nu a fost nevoie de prelungirea programului - aici a fost OK.

          dar sa faci ceea ce a facut boul ala cu maldarul de pV-uri in brate, in plina lumina a zilei... As spune ca i-a batut Dzeul cui o fi...- ca parca este mana de om la mijloc ...- ca au fost prinsi asa de usor...

          A existat probabil o provocare/ori s-a vaztu prea clar si cineva daca nu cumva insasi STS-ul i-a urmarit si l-a turnat pe dobitocul de serviciu...

          sa fie intr-un ceas mai bun!
          Si sa fie primiti de urgenta la racoare!

          ca boul ala nu lucra pentru sine ci pentru insusi maharul de la Sectorul 1 - pentru ala aranja hartiile

          dar cat poti sa fii de bou si de disperat...
    • -20 (40 voturi)    
      Curiozitate (Luni, 28 septembrie 2020, 23:43)

      aladdin [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Ce informatii contin acele QR coduri? Le-am verificat cu telefonul si a iesit PS#4#4 si PS#1#4. Prima data cand am citit stirea am crezut ca acolo sunt codate numarul de voturi si atunci intelegeam smecheria. Dar asa, nu pricep, ce reprezinta acele date si cum se poate manipula rezultatul cu ele? Multumesc anticipat cui poate explica, eu unul sunt confuz.
      • +56 (64 voturi)    
        Nu e greu (Marţi, 29 septembrie 2020, 1:17)

        gabrield [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

        Codul QR certifică că procesul verbal este original. Procesul verbal se completează în secție, însă poate fi înlocuit cu altul falsificat, pe care se aplică QR-ul decupat cu foarfeca de pe cel original. E simplu și grobian.
      • +25 (29 voturi)    
        aaa@aaa.com (Marţi, 29 septembrie 2020, 1:20)

        griffonu [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

        Probabil e un cod care da niste indicatii despre respectivul proces verbal, ajutand probabil si intr-un proces automat oarecare (sortare, numarare etc.)

        De asemenea, cel mai probabil, fara respectivul cod, PV-ul nu e acceptat de catre sistem, asadar are si un rol de validare. Nu poti trimite o hartile cu un tabel completat aiurea, daca nu are si acest cod de validare.

        PS#4#4 e posibil sa insemne "Primaria Sector 4, Unitatea electorala 4" sa ceva asemanator, indicand de unde e respectivul PV.

        Una peste alta, codul QR nu contine informatii false, ci este folosit, in acest caz pentru a valida in mod fraudulos un PV cu informatii false.
      • 0 (10 voturi)    
        Nu inteleg (Marţi, 29 septembrie 2020, 9:51)

        aladdin [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

        de ce am primit atatea minusuri pentru o intrebare de bunsimt. Cum furtul nu face parte dintre hobby-urile mele, nu intelegeam faza cu QR code-ul; credeam ca vine aplicat peste cel original, dar cei doi care mi-au raspuns (si le multumesc din nou) mi-au explicat (si intr-adevar, e simpla schema) cum se poate fura cu QR-code.
        Din pacate trebuie sa remarc ca si dreapta are fanaticii ei cu care incerc sa nu ma identific. Ireal, nu?, dar la unele comentarii pe subiect si de bun simt i-am dat plus chiar si lui mazeta. Apreciez sau nu comentariul, nu persoana. Probabil ca cei care mi-au dat minus nu s-au prins nici ei de schema cu QR-ul dar au considerat ca intrebarea mea va aduce o umbra de legitimitate asupra reclamatiilor lui Clotilde.
        PS: Nu sunt din Bucuresti dar am votat USR-PLUS intr-un judet rosu ca iadul.

        Un 'dreptaci' rational
        • -2 (6 voturi)    
          prietene ... (Marţi, 29 septembrie 2020, 11:09)

          brightids [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

          aici nu o sa gasesti niciodata adevrul, iar intrebarile pertinente si la subiect vor fi sterse sau ascunse cu aceste minusuri. Acest site are o groaza de comentatori platiti, iar dupa cum le tot spun CURAND VA JUDECA STRADA!
        • 0 (0 voturi)    
          aladdin amice... (Marţi, 29 septembrie 2020, 19:51)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

          Cum sa dati plus Mazetei???

          Poate sa spuna ce o vrea sa spuna - ori ignori ori minus - io asa procedez.

          Am ignorat mult timp mazeta pana cand m-au apucat nervii si la nervi ce fac??? dau minus!

          QR reprezinta in 2 dimensiuni o bogatie de info. Cu QR de pe PV poti sa faci o multime de chestii si de aceea era important sa fie pe hartie - ca sa fiu sincer ma apuca nervii cand citesc ce au facut...Uite aici mai multe info

          https://www.sts.ro/files/userfiles/Alegeri/Alegeri%20Locale%202020/Materiale%20instruire%20informaticieni/GHID%20informaticieni%2020.09.pdf

          B. Date incorecte
          În cazul în care, în urma verificării datelor, membrii BECL solicită modificarea unui proces-verbal
          apăsați butonul .
          Fotografiați fiecare pagină a hotărârii de modificare respectând indicațiile privind fotografierea din
          prezentul ghid.
          Selectați și în fereastra deschisă prin apăsarea butonului OK confirmați
          transmiterea hotărârii în sistem.
          După retransmiterea de către operatorul de calculator a datelor și fotografiilor proceselor-verbale din
          secție, repetați operațiunile de verificare, fotografiere și validare.
          FOTOGRAFIEREA
          Poziționați pe rând pe coala neagră primită în colet fiecare pagină care urmează a fi fotografiată.

          si inca ceva
          La simulări efectuați în aplicația ADV operațiunile descrise mai jos la etapele 1, 2 sau/și 3, conform
          mesajului primit pe telefon, astfel:
          Etapa 1. Căutați în meniul Cumulate o secție de votare cu statusul NEVALIDATE (care a transmis
          procesele-verbale), fotografiați procesele-verbale hârtie corespunzătoare primite ca model și validați secția
          de votare....

          deci pe scurt baietii au introdus in sistem alte date fata de realitate, urmau ca produca hartiile modificate cu QR in concordanta cu datele din sistem ca sa incheie procesul de generare a datelor cumulate in sistem.

          aveau nevoie de QR ala, vai de curul lor...

          Este o combinatie de fraude - parte din ea este o frauda electronica...

          vis ireal/ cosmar/mi-e rau - cum vreti
          IREAL cat de prosti
    • -2 (20 voturi)    
      am spus in mod repetat ca PSD cu PNL (Marţi, 29 septembrie 2020, 1:35)

      voxpopulix [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      o sa fure chiar si in Bucuresti, in ciuda aliantei.

      DNA se ocupa de meciuri trucate si valize, ceea ce era bine, dar tace malc cand vine vorba de alegeri.

      S-a furat in 2016, s-a furat din nou acum. Vorbim de o caracatita formata din PSD, PNL, PMP, politie, interlopi, dezvoltatori imobiliari, angajatii din primarii, angajatii din Biroul Electoral.

      Au ajuns la nivelul asta pentru ca nu au fost deranjati de 30 de ani.

      In locul USR-ul as verifica cifrele din toata tara.

      Apropo, vreo reactie de la guvern, de la Predoiu? Liniste, evident.
      • +15 (19 voturi)    
        gresesti (Marţi, 29 septembrie 2020, 9:05)

        codrean [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

        Se fura inca din 1946 !!!
        Pe comunisti si urmasii lor Lenin i-a invatat ca nu exista nici o piedica morala cand e vorba de castigat sau de pastrat puterea de catre Partid !
        Si Stalin : nu conteaza cine si cum voteaza, doar cine numara !
      • +5 (9 voturi)    
        DNA nu se ocupa de alegeri... (Marţi, 29 septembrie 2020, 10:04)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

        DNA nu se ocupa de alegeri... cat de prosti sau rau intentionati sa fiti , sa nu intelegeti ca DNA are atributii de coruptie cu daune financiare mai mari de 100k eur...
        • -1 (3 voturi)    
          Prejudiciul (Marţi, 29 septembrie 2020, 11:06)

          Rha-Doo [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

          Asa e!
          Faptul ca ajunge la putere o echipa prin furt de voturi nu inseamna ca exista si prejudiciu care trebuie demonstrat! Iar la noi e sport national sa incalci legea si apoi sa nu se gaseasca prejudiciul...
          • +1 (5 voturi)    
            ... (Marţi, 29 septembrie 2020, 11:58)

            Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Rha-Doo

            dar tot nu e de DNA... e ca si cum ai pune echipa de fotbal sa joace si handbal... doar e tot joc de echipa.
          • 0 (0 voturi)    
            este coruptie (Marţi, 29 septembrie 2020, 20:11)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Rha-Doo

            Infractiune asimilita coruptiei pentru partide, sindicate, etc...

            Are interes material pentru ca vrea sa ocupe o functie de conducere si poate sau nu poate sa fie functionar public - aici este chestiunea... IN cazul de fata chiar era functionar public.
        • 0 (0 voturi)    
          pentru ca lumea sa stie (Marţi, 29 septembrie 2020, 20:09)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

          art .13 legea 78/2000 - ete extrem de important

          Infractiunea de furt venita de la partid sau de la sindicat - art.13 legea 78/2000>

          ca sa nu mai avem discutii infractiuni asimilate cu cele legate de coruptie.

          pagina DNA - competente DNA
          https://www.pna.ro/cu_ce_se_ocupa.xhtml
    • +9 (15 voturi)    
      chiar asa! (Marţi, 29 septembrie 2020, 9:39)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Au furat cit au putut! Peste tot! Chiar si acolo unde au cistigat sau mai ales acolo unde au cistigat si au vrut procente mai mari, un consilier in plus, etc.
      Nu se pot abtine, asa sint nascuti - cine se aseamana se aduna; in cazul lor in psd
    • 0 (0 voturi)    
      bre.. (Marţi, 29 septembrie 2020, 19:15)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Pe aia nu cred ca ii duce asa de tare capul - sa taie codul si sa-l lipeasca...

      ei lucreaza altfel - la carciuma in sat discuta, negociaza, influenteaza, mai dau o bere, doua, trei, mai o atentie - sistemul este diferit dar cu aceleasi rezultate - de aceea unii sunt nemuritori la sate si poate pentru ca vor sa arate ca nemurirea s-a nascut la sat.

      N-ai matale idee ce inseamna sa fii contabil sef la premarie si sa nu stii mai nimica si banii comunei sa fie pe mana ta si sa faci ce vrea bervul tau cu un primar analfabet care nu stie sa citeasca bre...

      de aceea zic mai putine comune si orase precum Voluntari unde avem ce avem care conduc...
  • +29 (37 voturi)    
    . (Luni, 28 septembrie 2020, 21:30)

    Toate nickname-urile erau luate [utilizator]

    „pare”

    :))))))))))
  • +74 (86 voturi)    
    Astia’s si imbecili, nu numai hoti (Luni, 28 septembrie 2020, 21:33)

    sfarleaza [utilizator]

    La halul in care au incercat sa fure... ori au creieru’ cat nuca, ori ne cred pe toti nevertebrate. Eu pariez pe prima optiune!
    • +36 (42 voturi)    
      E clar că au furat tot așa și acum 4 ani (Marţi, 29 septembrie 2020, 4:14)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

      deci, acum 4 ani, care variantă a fost? Că le-a mers!
      • +13 (21 voturi)    
        Tudorache se strigă pe el însuşi (Marţi, 29 septembrie 2020, 8:33)

        Alex2009 [utilizator] i-a raspuns lui nick24

        Or fi fost arhivate documentele transmise la BEC acum 4 ani ? Sau nu ?
        O analiza comparativa ar fi chiar obligatorie, daca e posibila.
        Daca se descopera ca pentru Tudorache s-a furat si acum 4 ani... cat o fi in Codul de procedura penala ? tot 4 ani - cu executare ? Sau mai mult, pentru "in forma continuata" (hotie in serie)...
        • 0 (0 voturi)    
          diferenta fata de atunci (Marţi, 29 septembrie 2020, 20:14)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Alex2009

          Este ca acum prezenta la vot a fost mare si nu au mai putut sa fure cat ar fi trebuit sa il declare pe ala castigator.

          De aceea este important ca oamenii sa vina la vot
    • +6 (12 voturi)    
      A doua varianta! (Marţi, 29 septembrie 2020, 9:31)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

      Sigur, modalitatea de furt este extrem de primitiva si vizibila.
      Si ce daca?
      Pedesereul are certitudinea absoluta ca LE MERGE, ca CCR-ul si Avocatul poprului sunt ai lor, deci pot face orice vor.

      Asa cum au si recunoscut oficial:

      "PENTRU CA PUTEM!"
  • -100 (122 voturi)    
    Sa se manifeste pana iese cum trebuie ! (Luni, 28 septembrie 2020, 21:34)

    newlook [utilizator]

    Sa se manifeste pana iese cum trebuie !

    Pai, cum sa fie permis altora sa castige? Noi suntem uSRI, nu ne intrece nimeni in potlogarii!
    • +47 (59 voturi)    
      Eu ma intreb (Luni, 28 septembrie 2020, 22:30)

      C0tilli0n [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Cum li se permite acelorasi hoti sa fure? Ce te intereseaza pe tine, o lipitoare in aceasta tara platit probabil din bani furati, bani furati de PSD si platiti catre cei ca tine, niste nimeni in tara asta, si nici macar atat...
      • 0 (0 voturi)    
        vezi matale (Marţi, 29 septembrie 2020, 20:17)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui C0tilli0n

        AI mare dreptate.

        Raspunsul este extrem de simplu si se vede si in acest caz: justitia si politia si jandarmenia nu functioneaza normal, firesc , ca intr-un stat de drept.

        este un stat esuat sau aproape esuat.

        de ce crezi ca au mazilit-o pe LCK???
    • +40 (50 voturi)    
      Te-au scos de la butoane (Luni, 28 septembrie 2020, 22:49)

      tepes_voda [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Te-au scos de la butoane si doare?
    • +27 (35 voturi)    
      vai (Luni, 28 septembrie 2020, 22:55)

      Contrache [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      dar urat aratati zilele astea :)))) scrii cu cornul in gura, sa nu iti vina rau, nu? nu prea inteleg de ce se mai latra acolo la voi, ce nu pricepeti?
    • +41 (51 voturi)    
      un pic de rusine? (Luni, 28 septembrie 2020, 23:09)

      Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Adica cifrele introduse de AEP difera de POZA procesului verbal si voi inca mai indrazniti sa fiti agresivi? Intelegeam, sa incepeti cu "era tarziu", "au gresit de la oboseala", "n-au dormit nici macar o ora", adica sa gasiti niste scuze. Bai, sa indrazniti sa tipati voi cand e, sa nu zic furt, reprezentare falsa a realitatii evidenta, asta chiar ca arata intregii tari cat de ridicoli sunteti.
      • +24 (32 voturi)    
        modus operandi (Marţi, 29 septembrie 2020, 0:02)

        Erwin [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

        Asa fac astia. Cand sunt prinsi hotii de buzunare in autobuz, ei incep sa tipe ca sunt oameni cinstiti ca acuzatii necinstite, ca golani, etc. Asta e stilul, sunt prinsi cu mana in buzunarul altcuiva si e vina victimei.
  • +66 (80 voturi)    
    Noaptea ca hotii (Luni, 28 septembrie 2020, 21:40)

    aramos [utilizator]

    au lipit in veselie timbre baietii lui Tudorache de la salubrizare.
    • +1 (3 voturi)    
      asa au furat-o psd-ul (Marţi, 29 septembrie 2020, 10:43)

      varavara [utilizator] i-a raspuns lui aramos

      la votare pe Clotilde Armand si in 2016 cand, pe bune, ea castigase alegerile.
  • +66 (78 voturi)    
    ce surpriza (Luni, 28 septembrie 2020, 21:43)

    dcotoara9 [utilizator]

    acesti domni intra la racorica mai repede decat speram!
    • +2 (8 voturi)    
      ,,Ulciorul (Marţi, 29 septembrie 2020, 9:08)

      Rebecka [utilizator] i-a raspuns lui dcotoara9

      merge la apa pana se sparge``........Si ,,ulciorul``tartorului lor suprem s-a spart la un moment dat.....iar el este in locul cuvenit unui borfas hot.Discipolii si ucenicii lui nu au tras invatamintele necesare din,sa zicem,,,patania``maestrului in ale potlogariiei,asa ca au mai inceracat inca odata,,marea cu degetul``crezand ca le merge si de data asta.Ei bine,nu au mai avut,,noroc``fiind prinsi cu mata-n sac!Poate da Dumnezeu si-i vad la Rahova depanand amintiri din zilele lor de ,,glorie``Aviz amatorilor!Fiecare pasare pe limba ei piere!
  • +81 (97 voturi)    
    Asa au furat-o pe Clotilde si acum 4 ani (Luni, 28 septembrie 2020, 21:47)

    cartofil [utilizator]

    Si daca au facut-o la un sector atunci precis au mai facut-o si la alte sectoare. Ar trebui renumarate toate voturile. Atunci probabil ca ar zbura si Piedone direct din Primarie in puscarie.
    • +46 (58 voturi)    
      Deja... (Luni, 28 septembrie 2020, 21:57)

      Andreas1256 [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      ...a reclamat Cristian Bacanu, citez "frauda uriasa" la 5.
    • +43 (59 voturi)    
      exact (Luni, 28 septembrie 2020, 22:02)

      middle_brick [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      ca hoți ce sunt exact așa au furat si acum 4 ani.
      nu te lasă Clotilde, vinovații la pușcărie!
      • +45 (61 voturi)    
        Las' ca vin postacii (Luni, 28 septembrie 2020, 22:11)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

        Vor explica cum Soros, Gates, UE, bancile, Uber, statul paralel, serviciile, pana si CoronaVirusul e impotriva celui mai bun Parlament si singurului partid adevarat romanesc si ca totu le inscenare. Sigur Reptilienii LGBT au plantat toate documentele alea, tot Reptilienii care ne iradiaza cu lasere 5G ca sa ne fure CNP in numele lui Gates.

        Eu cred ca nu a fost caz izolat la Clotilde. Eu cred ca PSD asa a furat la campaniile electorale de 30 de ani incoace.

        Un lucru am observat. PSD nu prea e un partid care sa inoveze. Ei nu stiu de "nou", d-aia si traiesc in trecutul nostalgic pecerist. D-aia nu fac fata progresului. Deci mai mult ca sigur e reteta clasica. Si posibil sa mai fie si prin alte locuri, nu doar in S1.
        • +28 (34 voturi)    
          Raiul pe pământ pentru loaze (Luni, 28 septembrie 2020, 23:09)

          Ev A [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          Păi când ești analfabet funcțional, nu răzbești în nici o meserie pentru că nu te duce mintea și ești loază, dar vrei să dai un tun, unde să fie mai bine decât în partidul mafioților?? S-au specializat in 30 de ani..s-au rafinat în a escroca si a fura, lumea habar nu are, sau nu-i pasă..
        • 0 (8 voturi)    
          relativ corect! (Marţi, 29 septembrie 2020, 9:33)

          Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          "Vor explica cum Soros, Gates, UE, bancile, Uber, statul paralel,"

          dar ai uitat de reptilieni! Sigur si reptilienii sunt de vina. Iar Sorosh cred ca s-a pensionat, de cand cu pandemia, nu prea mai am auzit de dumnealui ...
  • +55 (71 voturi)    
    Monsieur Tudorache! (Luni, 28 septembrie 2020, 21:49)

    Edmond_Nicolaus [utilizator]

    Monsieur, ia-ti foarfeca si mergi acasa. Au revoir!
    • +12 (18 voturi)    
      acasa? (Marţi, 29 septembrie 2020, 6:56)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Edmond_Nicolaus

      un loc langa dragnea , nu se poate sa furi in halul asta si sa te duci linistit acasa !
    • -1 (1 vot)    
      Ar fi bine acasa (Marţi, 29 septembrie 2020, 14:05)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Edmond_Nicolaus

      Eu cred ca ar trebui sa se pregateasca de un loc mai racoros. Sa isi ia pijamaua si periuta de dinti cu el.
  • -66 (84 voturi)    
    fraudarea,povesti de adormit somnorosii! (Luni, 28 septembrie 2020, 21:50)

    credinciosul [utilizator]

    la o sectie dintr-o comuna maricica,toate partidele mari au avut reprezentanti,voturiole s-au numarat si prin inversare psd cu pnl,s-au semnat procesele verbale si pa!
    deci obsevatorii partidului respectiv,care au au luat mai bine de 750 lei pt prestatia lor,au mancat malaiul de pomana!
    tare decenta a fost Firea,desi i-au fost atribuite tot felul de invective,m-a uimit !
    am aflat si de plangerile penale ale lui ND,cateva zeci!
    asta da Romania lucrului bine facut!
    • +23 (35 voturi)    
      Credinciosule... (Luni, 28 septembrie 2020, 23:14)

      Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui credinciosul

      crede asta: toti au semnat procesele verbale dar la BEC s-a dus doar unul care a schimbat procesul-verbal original cu altul; e asa greu sa crezi asta [editat de moderator. ultimul avertisment pentru jigniri]
      • -2 (2 voturi)    
        Partea cea mai bune din comentariu este... (Marţi, 29 septembrie 2020, 14:06)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Andrei966

        "editat de moderator. ultimul avertisment pentru jigniri"

        Andrei966 nu a mai rezistat si a scris cam ce ne trece multora prin cap...
      • 0 (0 voturi)    
        cand vei fi membru sau macar observator, (Marţi, 29 septembrie 2020, 23:01)

        credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui Andrei966

        de la inceperea votului pana la terminare,atunci sa vorbesti,pt ca esti in cunostinta!
        pana atunci esti un habarnist care isi da cu parerea dupa ce aude la tv,si pe deasupra mai esti si vulgar!
        RUSINE!pacat de tineretea ta,
    • +22 (30 voturi)    
      postac trist (Marţi, 29 septembrie 2020, 0:03)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui credinciosul

      la Bec nu merg toti sa depuna procesul verbal. Dar ce sa stii tu, tu scrii la comanda pe 2 copeici ruginite si o litra de pufoaica dublu rafinata
      • 0 (0 voturi)    
        daca asa gandesti cu adevarat (Marţi, 29 septembrie 2020, 23:03)

        credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

        esti tare inteligent!tine-o tot asa ca esti pe calea cea buna!
    • 0 (0 voturi)    
      mai... (Marţi, 29 septembrie 2020, 20:28)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui credinciosul

      Nu poti sa schimbi chiar toata galeata de voturi...

      daca ai gresit locul cifrelor - refaci PV-ul procedura corecta in baza numarului corect de voturi depuse.

      Poti sa fii ametit dar nu intr-atat incat sa gresesti si cand numeri cu martori si cand scrii cifrele...Doar daca esti beat si persoanele in stare de ebrietate nu sunt primite in sectia de vot.
  • -28 (42 voturi)    
    Expertiza ......... (Luni, 28 septembrie 2020, 22:36)

    Dinu-I [utilizator]

    In orice proces de fals expertiza trebuie facuta de specialisti pe copiile presupuse a fi "corpuri delicte".
    Exaltarea unora nu constituie o concluzie valabila (bazata pe poze afisate pe un site).
    • +29 (47 voturi)    
      catuse, nu specialisti! (Luni, 28 septembrie 2020, 22:59)

      Edmond_Nicolaus [utilizator] i-a raspuns lui Dinu-I

      Utilizarea foarfecii nu necesita o analiza facuta de specialisti, ci doar catuse.
      • -16 (28 voturi)    
        Si cine decide aducerea catusele ? (Marţi, 29 septembrie 2020, 4:08)

        Dinu-I [utilizator] i-a raspuns lui Edmond_Nicolaus

        Intr-un stat european de drept, decizia este stabilita de justitie.
        Numai intr-o dictatura (bolsevica, militara, islamica ) decizia este luata altfel.
        Eu asa stiam? Dvs. stiati altfel ?
        • -2 (2 voturi)    
          Procurorul si judecatorul (Marţi, 29 septembrie 2020, 14:11)

          sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Dinu-I

          Pentru arestare preventiva. SI vezi cate dovezi incearca gasca sa ascunda in orele astea, deci nu e absurda o retinere preventiva.

          Sunt presedinti de sectii de votare din S1 care AU DISPARUT din Bucuresti.

          Nu raspund la telefon, nu stau la adresa indicata. De ce nu vin sa valideze procesele verbale la aprope 48 de ore de la vot (limita legala e de 24 de ore? Unde sunt ei si ce fac acum? Ei, ce ziceti?

          Dicizia finala pentru primarul psd si gasca lui o sa fie data normal, dupa ceva ani de procese in care aparatii or sa beneficieze de cei mai scumpi avocati din Bucuresti, evident.

          Dar sunt de acord cu dumneavoastra, asa e legal si normal.

          Dar tot sper sa ajunga la puscarie pentru ca si-au batut joc de votul a mii de oameni. Daca mai exista dreptate in tara asta
        • 0 (0 voturi)    
          ce nu stie sile si trebe sa ii spui... (Marţi, 29 septembrie 2020, 20:32)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Dinu-I

          STS-ul te gaseste oriunde esti...

          Asa ca toate cele scrise mai sus sunt niste brasoave...Cand te decizi sa fii Presedinte de Sectie de Vot se face oarece verificare si nu iti spui mai multe.
  • +25 (37 voturi)    
    Hai cu puscaria pentru tudorache (Luni, 28 septembrie 2020, 22:39)

    kokos [utilizator]

    si acolitii lui!
  • -22 (34 voturi)    
    qrcode schmrcode (Luni, 28 septembrie 2020, 22:54)

    acest_nickname_este_deja_inregistrat [utilizator]

    a avut cineva curiozitatea sa scaneze codul ala ? sunt la fel la toate sectiile si reprezinta numarul paginii si totalul in forma P#2#5 adica pagina 2 din 5
    nu poti fura nimic cu ele
    • -21 (33 voturi)    
      Acum si tu, (Luni, 28 septembrie 2020, 23:16)

      adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui acest_nickname_este_deja_inregistrat

      crezi ca iti permite cineva sa strici asa "stire". Valuta la PNT, cum mai spunea cineva.
    • +18 (34 voturi)    
      Alt (Luni, 28 septembrie 2020, 23:17)

      Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui acest_nickname_este_deja_inregistrat

      Codul QR da doar sectia, dar daca pun alt proces verbal, falsificat, cu acel QR, iote ca am un proces verbal autentic,
      • -7 (17 voturi)    
        nu da sectia (Luni, 28 septembrie 2020, 23:31)

        acest_nickname_este_deja_inregistrat [utilizator] i-a raspuns lui Andrei966

        nu da nici o sectie doar tipul documentului P,PS,PCJ si nr paginii din cate pagini
        poti scana cate vrei pe roaep dot ro si vezi ca is la fel
    • +11 (23 voturi)    
      Hoti incompetenti. Sau mai pe scurt, PSD. (Luni, 28 septembrie 2020, 23:46)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui acest_nickname_este_deja_inregistrat

      Tu crezi ca "desteptii" care le-au decupat stiau asta?


      Cand nici macar nu stiau ca pozele sunt publicate pe site-ul autoritatii electorale permanente, si oricine poate descoperi imediat frauda, tu te astepti sa stie ce continea QR codul?
    • +11 (17 voturi)    
      E simplu (Marţi, 29 septembrie 2020, 0:33)

      victoraslux [utilizator] i-a raspuns lui acest_nickname_este_deja_inregistrat

      P inseamna primar. PS e primar de sector.

      Faci o foaie cum trebuie pentru primar si toti membri comisiei o semneaza.

      Dupa care o fotocopiezi si o lipesti la procesul verbal pentru primarul de sector. Dar nu se potriveste codul, ca e cu P, nu cu PS cum trebuie. Asa ca iei o foarfeca, tai un cod de ala cu PS, il lipesti cu lipici (ca doar nu se vede) si ii faci o poza. Daca nu era patita Clatita de anul trecut, nu se uita nici dracu.

      Niste genii criminale ...
    • -1 (5 voturi)    
      Schema (Marţi, 29 septembrie 2020, 9:56)

      aladdin [utilizator] i-a raspuns lui acest_nickname_este_deja_inregistrat

      Am intrebat si eu mai sus si mi s-a raspuns. Acel QR-code ar certifica faptul ca procesul verbal e original. Il decupezi si il lipesti pe un proces verbal fals si voila, ai un proces verbal 'real'. Dar, la cat de simplu e acel cod, se puteau tipari direct procese verbale 'originale', se pare ca PSD-ul nu reuseste sa coopteze IT-isti capabili :D
      • 0 (0 voturi)    
        pare ca lumea s-a blocat in acel cod... (Marţi, 29 septembrie 2020, 20:44)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

        Nu acolo este secretul.

        Secretul este sa ai observatori sau reprezentati ai partidului/aliantei in sectie astfel incat sa prinesti un exemplar cu valoare de original acolo, dupa ce numaratoarea s-a incheiat.

        de aceea dna Armand a spus ca il va invata pre Premar sa numere... Ea stia exact cu cat este inaintea magarului...

        restul sunt amanunte, este adevarat extrem de importante si acelea.

        Cu siguranta si ND a fost tepuit si candidatul de la sectorul 5 a luat serios teapa....

        Si sa nu ne mai miram ca Piedone este declarat Premar...Numai ca trebuie dovezi suficiente ca sa invalidezi niste alegeri.
  • +12 (22 voturi)    
    Spectacol (Luni, 28 septembrie 2020, 23:47)

    bogdanrech [utilizator]

    Zvârcoleala maximă a PSD-ului muribund. "Ești istorie" bre!
  • +10 (18 voturi)    
    Multe Probleme (Luni, 28 septembrie 2020, 23:48)

    Rammy22 [utilizator]

    Sunt multe alte exemple similare in s1. De exemplu sectia 37, sectia 40. La sectia 152, de exemplu, procesul verbal nu e semnat!!!!
  • +12 (18 voturi)    
    si la Sector 2 au facut la fel (Marţi, 29 septembrie 2020, 0:52)

    TheBorg [utilizator]

    Am verificat 3 sectii din acelasi liceu, 173, 174, 175, si la primar de sector toate 3 sectiile au versiuni cu QR code-uri decupate. Dar exista si o versiune fara QR code-uri decupate, care contine aceeasi informatie, transcrisa, dar cu semnaturi usor diferite, si diverse semnaturi lipsa.

    Nu pricep exact ce au incercat sa faca aici. Poate scopul nu a fost de fapt falsificarea QR code-ului, ci ascunderea a ceva ce apare sub el? Poate o stampila/inscris cu sensul de ANULAT aplicata in acel colt?

    Imi imaginez un scenariu in care cineva completeaza intentionat gresit si, daca unul dintre membri observa, se anuleza PV-ul, se pune de o parte, si se completeaza unul corect. Ulterior e aruncat/distrus cel corect, si se ascunde cu acea bucata de hartie faptul ca este un PV anulat, si se trimite poza cu cel anulat.

    Oricum, indiferent de ce au facut ce au facut, nu vad un scop legitim in a acoperi ce era acolo cu un cod QR.
    • 0 (0 voturi)    
      orice document anulat (Marţi, 29 septembrie 2020, 20:48)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

      se trimite catre BES - nu se arunca la cos nimic.

      Exista procedura standard de corectare a unei inregistrari gresite sau a unui PV incorect.
  • +25 (29 voturi)    
    S-a furat si la aceste alegeri (Marţi, 29 septembrie 2020, 1:17)

    Bradisor [utilizator]

    cum s-a furat la toate alegerile din ultimii 30 de ani .Sa nu se uite ca comunistii au luat puterea in 1946 prin falsificarea grosolana a votului.
    • +2 (2 voturi)    
      S-a furat si la acele alegeri. (Marţi, 29 septembrie 2020, 18:49)

      gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui Bradisor

      Sa numere Clothilde toate alegerile din 1946, incoace, de cand se tot fura.
      • 0 (0 voturi)    
        uneori cand sunt bine supravegheate alegerile (Marţi, 29 septembrie 2020, 20:57)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui gillda_47

        Furaciunile sunt minime si nu pot altera procesul electoral.

        Cand am fost observator reprezentatul PSD, ala era cel care se tot misca prin sectie, a introdus 2 voturi in urna - a luat de la PD cand a plecat reprezentatul partidului la toaleta, le-a votat discret si le-a bagat in urna apoi, cand a putut. Reprezentatul partidului numarase cand a plecat la toaleta cate voturi necompletate avea pe masa si a reclamat imediat lipsa lor...2/635 nu a fost o eroare prea mare in acel caz, dar daca era un meci strans putea sa fie...

        Orice neregula se consemneaza in PV de la sfarisit - si presedintele sectiei de votare a trebuit sa mentioneze in raport ca exista o diferenta intre numarul de voturi din urna si numarul de semnaturi din lista - sa anulezi votarea din aceea sectie nu avea sens..

        ca sa ii sperii avem un aparat de foto care si filma si il tineam mereu pe masa... Asta i-a ingrozit total...
  • -12 (26 voturi)    
    observ că toţi comentatorii de mai sus s-au (Marţi, 29 septembrie 2020, 3:30)

    let_s_twist_again [utilizator]

    transformat în anchetatori...
    la asta duce lipsa de încredere în instituţiile oficiale de investigaţie...
  • +13 (17 voturi)    
    Bravo Clotilde! (Marţi, 29 septembrie 2020, 7:34)

    mongolul [utilizator]

    Da pe fata hotiile de la vot si activeaza Politia! Doar asa putem scapa de ticalosii care ne-au nenorocit tara.
    • 0 (0 voturi)    
      Bravo Clothildei! (Marţi, 29 septembrie 2020, 18:53)

      gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui mongolul

      Bravo Clothilde, activeaza si codurile Politiei, din 2012, pana acum!!
  • +7 (9 voturi)    
    Noaptea ca (Marţi, 29 septembrie 2020, 8:26)

    persuasiv [utilizator]

    hotii???
    • 0 (0 voturi)    
      Noaptea ca (Marţi, 29 septembrie 2020, 18:55)

      gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      Atentie PNL, PDL,USL,USR, noaptea hotilor!!!
    • 0 (0 voturi)    
      chiar la lumina zilei... (Marţi, 29 septembrie 2020, 20:58)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      Pozele spun totul...
  • +6 (16 voturi)    
    Stam si ne uitam la televizor (Marţi, 29 septembrie 2020, 8:26)

    Soro [utilizator]

    In fata BES sunt o mana de USR-isti. Restul ne uitam la televizor. Nu se gasesc nici 100 de oameni sa apere democratia. Cand vor iesi 100% PSD la alegeri ca pe vremea lui Ceasca sa nu va mirati. La asta duce indiferenta.
    • 0 (0 voturi)    
      soro treburile sunt clare... (Marţi, 29 septembrie 2020, 21:04)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Soro

      Nu le mai da numaratoare....

      Presu face maine declaratii...
      Greu neicusorule, greu tare cu mafia asta si este numa inceputul...

      sa vezi cand o sa iasa tiganii cu sabiile pe strazi in Bucuresti, sa bata oamenii...

      Vazut ieri o secventa cand un tigan isi batea fata pe care o exploata si plangea ca nu mai paote si nimeni neicusorule nu a sarit... Unii i-au luat geanta fetei si au plecat fericiti.. Altii s-au urcat repede in masini si au demarat in forta...

      Crezi matale ca singur io puteam face ceva???
      ma uitam ca prostul aflat in buricul targului...
      cred ca imi ardea si mie niste pumni de ma dea pe spate rau de tot...

      Asa arata acum Bucuresti-ul si RO.
  • +8 (16 voturi)    
    Wow! Ce surpriza!!! (Marţi, 29 septembrie 2020, 8:33)

    Marionette [utilizator]

    PSD fura! Nu-mi vine sa cred!!!!
  • +7 (13 voturi)    
    La furtul votului servesc: (Marţi, 29 septembrie 2020, 9:24)

    n.dumiritu [utilizator]

    a. controlul AEP prin vot politic al conducerii AEP; AEP se comporta ca o institutie subordonata partidului care are majoritatea in parlament si care si-a facut o agenda concreta de subordonare PSD-ului a tuturor autoritatilor de control si reglementare; AEP a obtinut puteri si privilegii prin legislatia inaintata si aprobata de PSD, si se comporta ca un autentic aliat politic al PSD; E drept ca AEP nu conduce procesul electoral, dar este cel care trebuie sa intervina ca procesul sa fie corect.

    b. controlul unor birouri electorale judetene si de sector prin judecatori coruptibili; va amintesc ca la alegerile din 2016 de la Buc. Sect.1 au fost semnalate centralizari cu voturi foarte multe anulate (si in acelasi timp f.putine valide pt. USR) taman in sectiile in care USR nu a avut delegat. Cererea formulata de USR de renumarare de voturi a fost respinsa de BEJ de sector si de BEC;

    c. votul intr-un tur si descurajarea participarii la vot pt. ca intoarcerea si influentarea rezultatului sa se faca cu mai putine masluiri (devine tot mai greu sa masluiesti de la introducerea tabletelor de catre guvernul Ciolos).

    PSD nu va renunta usor la puterea cu care a inclestat acesta societate. PSD s-a mentinut prin furt, prin rapt, prin abuz, pentru ca ticalosia nu are mustrari de constiinta. Alibiul pe care si-l servesc intre ei e : "si ceilalti ar face la fel; puterea nu are moralitate". Intre timp, si-au facut o groaza de complici si admiratori si au infectat grav societatea; sper ca nu iremediabil.
  • +4 (10 voturi)    
    o masina de politie? (Marţi, 29 septembrie 2020, 9:34)

    soia [utilizator]

    Cum adica o masina de politie? Sa inteleg ca a venit doar sectoristul si ajutorul?
  • +4 (6 voturi)    
    Genial!!! (Marţi, 29 septembrie 2020, 9:37)

    Orbu_Braila [utilizator]

    PSD cu ideea asta de 'furt' ar putea reduce din costul urmatoarelor alegeri si irosirea de maculatura pentru niste candidati care in marea lor majoritate se vor dovedi a fi o alegere proasta peste 5 ani. Acu ca se fura voturile de pe server sau din dubitza, ce mai conteaza. Si nu stiu de ce am impresia ca nu se fura ci se completeaza.
  • +5 (15 voturi)    
    daca (Marţi, 29 septembrie 2020, 9:38)

    martel55 [utilizator]

    in buricul bucurestiului s-a pretat la asa ceva, la ce ne putem astepta in tara, in localitati uitate d elume?de aia stia deja colacu la inchiderea urnelor ca au scos rezultate bune in tara :)
    • +2 (6 voturi)    
      Pe ce vă bazați? (Marţi, 29 septembrie 2020, 10:15)

      Omics [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Bucureștiul este unul dintre cele mai mafiote localități. Pe fapte, nu pe păreri
  • +4 (8 voturi)    
    Nu ar fi mai simplu (Marţi, 29 septembrie 2020, 10:12)

    noi2013 [utilizator]

    Sa se renumere voturile fizice la BEC de fata cu politia, reprezentantii partidelor si apoi sa se vada cine si de ce a furat?!

    Asta cu uite procesul verbal, nu e procesul verbal cu poze pe FB e fix nimic

    USR si Clotilde ar trebui sa ceara primii renumararea voturilor fizice. Cel mai simplu si transparent
    • -2 (2 voturi)    
      Trebuie sa accepte BEC renumaratoarea (Marţi, 29 septembrie 2020, 14:14)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      Daca BEC nu accepta, pa si pusi! Tudorache poate sa fie declarat primar si cu asta, basta.

      Mai ramane calea unor procese in instanta, care vor dura ani de zile, taraganate de avocati smecheri care vor cere expertize si contraexpertize si amanari si extra-amanari.

      Cam asta e tara noastra "frumoasa". Intrebarea e cum o schimbam?
      • +1 (1 vot)    
        Trebuie sa accepte BECUL... (Marţi, 29 septembrie 2020, 19:06)

        gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        Foarte simplu, mutati-va in alta tara mult mai "frumoasa"!
    • 0 (0 voturi)    
      dna Armand a spus care este problema (Marţi, 29 septembrie 2020, 21:10)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      Astia au alterat si voturile culese din urma - adicalea numarul de boturi anulate este mai mare decat cel din PV original...AU spus ca au introsud in saci gresiti si au cerut desigilarea sacilor si uite asa la BES1 se mai ajustau un pic si voturile culese din urna prin anulare firesc...

      ma intelegeti pana unde au mers nesimtitii???
  • 0 (10 voturi)    
    ... si PNL tace... Guvernul PNL tace (Marţi, 29 septembrie 2020, 10:21)

    revo [utilizator]

    E interesant ca PNL tace! Atat pe linie de partid participant la alegeri, cat si pe linie de Guvern, organizator al alegerilor.
    Nu au luat nicio atitudine vis-a-vis de furturile semnalate de USR. Nimic, nicio vorbulita, nicio luare de atitudine, niciun comunicat - pur si simplu, reclamatiile USR nu exista!
    Au sustinut-o impreuna pe Clotilde Armanad. Sau doar s-au prefacut? Aveau planul de rezerva facut cu PSD?

    Desi un procent si mai mare al USR i-ar ajuta sa conduca primariile impreuna, fara probleme, PNL prefera sa bage capul in nisip, ca strutul.

    De ce? Poate pentru ca stie ca toate furturile au vizat strict USR+? Poate pentru ca si ei au primit cateva ramasite din voturile furate?

    Se spune ca orice minune tine trei zile. De data asta, n-a tinut nici macar o zi! PNL ne demonstreaza ca ceea ce credeam a fi inceputul unei schimbari, este doar o schimbare de fatada. In esenta, USL TRAIESTE!!!

    Si eu il banuiam pe Basesacu de alianta cu PSD! Nu mai e nevoie.
    • -1 (1 vot)    
      ...si PNL tace... (Marţi, 29 septembrie 2020, 19:08)

      gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Tace si face!!!
  • +1 (5 voturi)    
    si daca s-au furat si voturile? (Marţi, 29 septembrie 2020, 10:41)

    sorin3 [utilizator]

    Adica daca au facut treaba pina la capat si au schimbat si buletinele de vot?
    Nu inteleg de ce sa se renumere daca avem deja procese verbale care au fost semnate de toata lumea?
    Sa aduca fiecare partid copia lui, si sa vedem cine are copia de la BE si cine o are pe cea semnata de toata lumea.
    • +1 (1 vot)    
      au alterat voturile (Marţi, 29 septembrie 2020, 21:15)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

      Am explicat mai sus...

      Este ceva de groaza omule...
      AU desigilat sacii pe motiv ca nu sunt introdusi in sacii corecti si au anulat voturi...

      doar PV originale de la PNL+ USRPLUS si de la inca alte 2 alte partide altele decat PSD, pro romania, alde, pmp , dar sunt oare??? casa certifice realitatea votului

      demential omule, demential!
  • 0 (4 voturi)    
    PV publicat de AEP? (Marţi, 29 septembrie 2020, 10:47)

    Boa [utilizator]

    Ar fi interesant sa dati un link la sursa pe care o citati, sa vedem procesul verbal incriminat pe siteul Autoritatii electorale permanente.
    Pentru ca pe siteul lor nu pare sa fie publicat niciun proces verbal si ar fi interesant sa vedem acest PV in totalitate, nu doar o captura a unui colt, fara nicio semnatura vizibila care sa indice ca e un document oficial. PVurile goale sau nesemnate nu au nicio valoare.

    Altfel pare ca dna Armand are vreo 1600 de voturi in fata lui Tudorache si foarte probabil ca va castiga. Nu cred ca mai avea nevoie de tevatura asta.
    • -2 (2 voturi)    
      site-ul lor e o porcarie (Marţi, 29 septembrie 2020, 15:34)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui Boa

      Intentionat sau nu, nu poti gasi nimic plecand din pagina principala. Sau cel putin eu n-am reusit. Dar daca mergi direct aici:

      https://prezenta.roaep.ro/

      poti descarca procesele verbale, si e plin de procese verbale cu QR coduri decupate in Bucuresti.
      • 0 (0 voturi)    
        nu este o porcarie (Marţi, 29 septembrie 2020, 21:18)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

        Cred ca este ceva intentionat.

        mereu am urmarit in real time pana la aceste alegeri cand...
  • +2 (4 voturi)    
    QR Code pe procese verbale (Marţi, 29 septembrie 2020, 11:13)

    denvarel [utilizator]

    O lamurire pentru voi de la Hotnews si pentru cei care s-au apucat de scanat QR code de pe procesele verbale:
    Citirea codurilor cu un QR Code Reader obisnuit (cu telefonul de exemplu) ne spune ca informatia este
    CGMB#2#4
    adica Tipul PV, #Pagina, #numar total de pagini.

    Daca insa aveti curiozitatea sa generati acest string cu un QR code generator veti observa imediat ca rezultatul este un patrat mult mai simplu (sunt doar 7 linii 7 coloane de informatii.
    In codul de pe PV sunt 12 linii si 12 coloane!
    Inseamna deci ca telefonul nostru ne spune doar o parte din informatiile encodate pe PV, cele lasate "libere".
    Informatiile care nu sunt citite de un telefon mobil ordinar sunt insa acolo si sigur pot fi citite cu un QR Code Reader programat special pentru asta.
    Codul de pe PV NU este un Cod QR Static.
    Este un Cod QR Dinamic, Acesta are informatii care nu sunt disponibile decat daca ai si cheia de encodare.

    Felicitari STS pentru aceasta gaselnita!

    Si acum apare si o posibila explicatie pentru care codurile sunt decupate si lipite:

    Neputand sa genereze coduri QR dinamice valide (pentru ca nu au cheia) cei care ar dori eventual sa inlocuiasca un PV trebuie sa decupeze fizic codul de pe un PV valid si sa il puna pe PV-ul nou. Daca nu fac asta PV-ul nou este pur si simplu nul.

    Evident, decuparea si lipirea Codurilor QR pe alta foaie face aproape la fel de nul PV-ul. Aproape nul nu inseamna nul.
    E clar fraudat dar, legal vorbind, e VALABIL pentru ca are semnaturile membrilor comisiei. Pana la demonstrarea in instanta ca e fraudat. E nevoie de hotarare a instantei ca sa ne spuna ca acel cod este decupat. Da, da, a instantei!!!
    Sorry guys, limba juridica nu este egala cu limba romana. QR code acela nu este la fel de puternic ca o semnatura olografa (legal vorbind). Legal, e doar un desen....
    • +1 (5 voturi)    
      Te-ai chinuit degeaba (Marţi, 29 septembrie 2020, 12:13)

      DanCris [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      James Bond care feliciti STS, treaba e mult mai romaneasca. Iti garantez ca nu e nicio cheie dinamica.
      Citat din articulul HN de astazi : "Multă lume s-a inflamat pe rețelele sociale de pozele apărute cu procese verbale în care apar coduri QR de identificare printate pe alte foi, decupate și puse peste cele originale imprimate pe hârtia proceselor verbale.Discutând cu mai mulți delegați din diferite secții, HotNews.ro a aflat că acele coduri QR imprimate pe hârtia (de calitate inferioară) a proceselor verbale au dat de furcă multor operatori de tabletă. Aceștia când încercau să facă poza PV-ului și să o încarce pe aplicația AEP, sistemul dezvoltat de STS nu recunoștea din poză acel cod QR.Printre recomandările primite la telefon celor care reclamau problema asta a fost fie să „îngroașe” cumva codul QR cu un creion sau un pix, fie să printeze acel cod pe o hârtie clasică A4 (de calitate mai bună), să decupeze codul și să-l plaseze pentru poză peste colțul original printat pe PV. Orientarea codului QR nu este relevantă pentru citirea sa."
    • 0 (0 voturi)    
      mai este ceva (Marţi, 29 septembrie 2020, 21:25)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      Fara poza PV-ului nu se cumuleaza rezultatele - NU SE INCHEIE Procesul electoral.

      Na belea!

      daca as fi in locul lui JK as declara nule aceste alegeri ar relua procesul in urmatoarea duminica de la cap. ca sa inchei repede si corect alegerile.
  • +1 (5 voturi)    
    Coduri QR - O minciuna a "dreptei". (Marţi, 29 septembrie 2020, 12:43)

    FarfuridiBranzovenescu [utilizator]

    Propagandisti (ai "dreptei") din toate tarile, uniti-va!

    ... si invatati sa cititi! Acele procese verbale, inclusiv formatul lor, sunt stabilite prin Hotararea AEP 3/2020, care poate fi lecturata aici, daca ... stie sa citeste, care este:

    https://lege5.ro/Gratuit/gm4danbwgu2q/hotararea-nr-3-2020-privind-modificarea-si-completarea-hotararii-autoritatii-electorale-permanente-nr-12-2016-pentru-aprobarea-modelelor-proceselor-verbale-privind-consemnarea-rezultatului-votarii-la-?pid=320874614#p-320874614).

    Si, ce sa vezi: nu contine cod QR! Acesta a fost atasat pozelor pentru o prelucrare usoara. Informatiile sunt pe foaie. Inclusiv informatiile continute de codul QR. Orice operator poate verifica cifrele. Fraudate erau daca aveau cod QR inscriptionat pe ele, contrar hotararii AEP.

    Nu ne deranjeaza asa de tare ca o institutie militarizata numara voturile si detine controlul total al centralizarii datelor (perfect democratic!), dar ne urtica foarte ca niste oameni au adaugat coduri QR acestor procese verbale pentru a putea fi usor identificate.

    Originalele, stimati tovarasi si pretini "de dreapta", se transmit semnate si parafate catre AEP in original. Deci fara QR.

    Si acum bagati cu minus, ca atat aveti.
  • -1 (3 voturi)    
    Va face cineva închisoare? ca să oprim practicile (Marţi, 29 septembrie 2020, 14:50)

    Proka_ro [utilizator]

    SUNT foarte curios cine va face închisoare. Închisoare pe bune, nu suspendare. Asta e o crimă.

    Nimeni nu va face și astfel de practici vor continua.

    România!
    • 0 (0 voturi)    
      cred ca de la prostiile lui Dragnea (Marţi, 29 septembrie 2020, 21:30)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Proka_ro

      care a luat cu suspendare justitia a invatat ceva...

      istoria chiar nu se repeta la infinit.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by