Vela susține că Iohannis și Orban „erau la curent” cu acordul MAI-BOR: Primari PSD pregăteau un fel de 10 august în noaptea de Înviere

de C.D.     HotNews.ro
Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:48 Actualitate | Politic


Marcel Vela
Foto: Guvernul Romaniei
Ministrul de Interne, Marcel Vela, susține că și președintele Klaus Iohannis, și premierul Ludovic Orban au fost informați despre acordul dintre Ministerul de Interne și Biserica Ortodoxă Română, decizia având ca scop evitarea „aglomerației în seara de Înviere”.

„Întâlnirile cu domnul președinte sunt periodice și tema e legată de starea de urgență, chestiuni extrem de serioase. Eu, înainte de a face un lucru, în calitate de ministru, e normal că îl anunț pe primul ministru și pe președinte. Ambii erau la curent cu ce am anunțat aseară. Motivul pentru care am luat deciziile au fost cât se poate de simple: cu toții dorim să evităm aglomerația în seara de Înviere. Biserica a fost foarte deschisă și apreciez acest lucru”, a declarat Marcel Vela, la Antena 3.

Ulterior, într-o intervenție la Digi 24, Vela a spus că a semnat acordul „pentru a opri răspândirea coronavirusului”. El a precizat că ministrul Sănătății nu a spus „cu subiect și predicat” că se opune, ci că e nevoie de respectarea condițiilor astfel încât să nu se răspândească virusul.

„Președintele a fost de acord ca, de altfel, cu orice măsură care poate preveni răspândirea coronavirusului. Dacă nu luam această decizie la Biserici ar fi ieșit foarte mulți oameni, care ar fi fost imposibil de oprit”, a spus el.

Vela a acuzat primari ai PSD care voiau să organizeze un fel de 10 august în noaptea de Înviere. „Se folosesc de acest eveniment sacru pentru a-și crea imagine si puncte. Pentru a evita aceste gânduri ale unor politicieni care sfătuiau credincioșii să asalteze bisericile” am încheiat acest protocol, a spus Vela.

Ministrul de Interne Marcel Vela a anunțat marți seară că, în urma unui acord cu Patriarhia Română, MAI va ajuta BOR la împărtirea paștilor și a luminii de Înviere către credincioși.

Astfel, potrivit lui Vela, „pâinea binecuvântată” va fi distribuită credincioșilor în zilele de vineri și sâmbătă, în intervalul 07.00-17.00, în toate parohiile. În declarația pe proprie raspundere, la locul deplasării, credinciosul va face precizarea „pentru ridicarea Sfintelor Paști” și va trece numele lăcașului de cult la care se va deplasa, din zona de rezidență.

Premierul Ludovic Orban a declarat marti că, dacă parteneriatul dintre Ministerul Afacerilor Interne (MAI) şi Patriarhie este respectat, el nu va genera riscuri de răspândire a coronavirusului.

"Aşa cum a fost gândit acest parteneriat, dacă este respectat, el nu va genera riscuri de răspândire a virusului", a declarat premierul marţi, în cadrul unei emisiuni la Realitatea Plus.

Ludovic Orban a adăugat faptul că vor exista echipe de jandarmi şi de poliţişti care vor veghea la respectarea regulilor şi de asemenea se vor şi implica şi reprezentanţii consiliilor parohiale în acţiunea de distribuire a luminii din casă în casă.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















18920 vizualizari

  • -32 (48 voturi)    
    dar Merkel... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:51)

    demaGOGU [utilizator]

    ...Merkel si-a dat agrementul?
    • +7 (17 voturi)    
      Ai mancat (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:19)

      Torreador [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Lilieci curentati
    • +8 (16 voturi)    
      de ce intrebi? (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:35)

      varavara [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      tu ai fi vrut acordul lui putin?
    • +1 (5 voturi)    
      muti (Miercuri, 15 aprilie 2020, 13:17)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      este la agrement.
      la baden baden.
  • +35 (57 voturi)    
    evitatrea agloneratiei ?? (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:52)

    Mistrelutz [utilizator]

    pai ce aglomeratie ma ,pe carantina?care nu respecta ,masuri legale.
    ce conteaza ca e la biserica,in parc sau la plaja?
    si celelalte religii?sunt mai fraieri ,nu ?
    doar unii au voie la slujbe,ceilalti nu?
    ori e carantina pentru toti,ori nu e deloc si gata.
    • -2 (16 voturi)    
      Nu dezinforma !! (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:24)

      Bka [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      La ce slujba au voie??
      • -1 (7 voturi)    
        eeeee (Miercuri, 15 aprilie 2020, 13:25)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Bka

        parca mai are fo importanta..
        e cum zice ei ca ei le stie pe toate....
        ca, dara, d'aia is in somaj tehnic ....pe 75%
        iar, anafura, se stie, e plina de virusi, cum e si ..lumina.
        apropo, din impartasitii aia cu o singura lingurita, murira vreunul ?!
        ca majoritatea mortilor su luat'o in spitale.
        nozocomiala cu corona virus e cea mai moderna forma de deces.....:-(
        paste fericit, dragi romani !
        stati acasa. mai ales la vot, unde e contaminare mai mare ca la anafura.
    • -1 (5 voturi)    
      de aglomeratia (Miercuri, 15 aprilie 2020, 13:40)

      comentator12 [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      fara rost din piete si hipermarketuri ati auzit? Da, tot pe timp de carantina a fost si asta. De ce pana acum nu v-ati scandalizat atat?

      Apropo, cititi textul inainte de a scrie comentarii. Nu e voie cu fake news.
  • -26 (50 voturi)    
    visul lui Ceausescu s-a infaptuit (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:54)

    cucuveauamov [utilizator]

    Nu mai luam lumina de la biserica, ci de la Klaus-Orban-Vela
    • -18 (24 voturi)    
      Aoleo (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:29)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Hic sunt leones - mancurti PNl, Sa vezi ce de minusuri ai sa iei.
      • +2 (4 voturi)    
        Normal, daca numa' prostii vorbeste (Miercuri, 15 aprilie 2020, 13:49)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Tu crezi ca si-a dorit cineva situatia asta? De orice culoare politica ai fi, ca politician, in situatia actuala tot pierzi. Numa' ca data fiind situatia, cea mai tampita chestie pe care-o poti face e sa nu respecti regulile de izolare. N-are-a face cu ce vrea unu' sau altu' dintre politicieni, asta o zic medicii - de peste tot, nu doar de la noi. Matale cand te duci la medic faci exact pe dos de ce-ti zice?
  • +24 (46 voturi)    
    Domnule ministru, (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:56)

    Ulad [utilizator]

    cu respect, v-am auzit mai deunazi vorbind la televizor. Nu va fie cu suparare, am intalnit sau vazut in viata ofiteri de politie, uneori chiar subofiteri, care vorbeau in chestiuni legale si politieniesti mult mai bine si mai termeni decat dumneavoastra. Cred ca e prea tarziu sa va mai slefuiti limbajul de specialitate, iar noi prostimea nu putem sa nu ne intrebam cum naiba ati ajuns acolo. Mai ales ca dupa ultima masura, in care supuneti autoritatea statului Bisericii - un lucru care nu se face in statul laic - v-ati dat si ultimul examen.
    • 0 (8 voturi)    
      Nici nu trebuie să știe. (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:15)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Ulad

      La MAI și Apărare trebuie să fie miniștri civili.
      • +1 (3 voturi)    
        Poate ... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 16:57)

        Ulad [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

        ca am fost prea dur, excelenta sa o fi avand abilitati mai bune pe partea de actiune si decizie, nu zi nu, dar domnul ministru are in CV o diploma de absolvent de studii juridice, care in opinia multora, se pare, nu acopera nimic. Indiferent ce ai studia in primii doi ani iti insusesti temeinic limbajul de specialitate, il consolidezi prin uz in al treilea si, daca nu ti-ai terminat studiile il folosesti ca specialist in anii urmatori. Sa ne uitam ca in multe tari politicienii au absolvit dreptul la universitati de prestigiu ale lumii. Ai nostri, de multe ori nu se pot fali nici macar ca si-au varat nasul in mediul academic al Universitatilor de prestigiu de la Bucuresti, Cluj, Iasi, Timisoara etc (ordinea e alfabetica) ori ca au adulmecat din cultura insuflata prin astfel de medii, ci cel mai adesea - ca sa citez dintr-o cunoscuta povestire SF - si-au "facut studiile la o facultate de cartier de care n-ai auzit tu" unde probabil era suficient sa citesti cursurile, nu sa le inveti, si unde poate examenele se sustineau cu 50 de euro.
    • +2 (16 voturi)    
      E doar un idiot sinistru (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:27)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Ulad

      Calitatea activului de partid la PNL nu e absolut cu nimic mai buna decat cea de la PSD.
      • +3 (5 voturi)    
        Dar ambele active (Miercuri, 15 aprilie 2020, 13:02)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Dacă vor cu adevărat, pot coordona competent o asemenea criză. Pentru că toate informațiile și proiectele vin de la specialiști iar politicienii se pronunță doar pe oportunitate. Nu este nevoie să se priceapă decît la oameni.

        Ceea ce este greu - chiar pentru PLUS sau USR, care concentrează competențele birocratice, respectiv corporative - este să conceapă o viziune și o strategie care, în același timp, să îi convingă pe români în general, pe cei care trebuie să o aplice în particular și care să mai și dea rezultatele dorite.

        Acest lucru ne lipsește de 30 de ani și ne-a lipsit chiar în vremea lui Cioloș. Băsescu a încercat, timid și oportunist, prin 2000-2007 dar, dacă s-a convins că nu are cu cine și că nu merge la alegători, s-a lăsat și el păgubaș după primul referendum.
        • -1 (1 vot)    
          Pai nu conteaza specialistii (Miercuri, 15 aprilie 2020, 15:51)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui bilbofil

          unde oricum am dubii ca sunt si astia foarte specialisti avand in vedere sistemul de angajari si promovari in sistemul public. Conteaza politicianul care ia deciziile iar aici indivizi ca Vela fac diferenta. Dar nu e numai el cu problema, Orban e pe aceeasi linie si multi altii din guvern. De fapt problema principala e Orban. Cum naiba sa vina Vela si sa-ti propuna asa ceva si tu zici ca e o idee buna . Daca Orban sta tot timpul cu ochii pe sondaje , normal ca nu e capabil sa ia o decizie rationala. S-a gandit el ca mai ciupeste niste voturi daca-i lasa pe tarani la biserica. Mi-e sila.
    • +3 (11 voturi)    
      In sfarsit va dati seama (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:34)

      ggiiggii [utilizator] i-a raspuns lui Ulad

      Cand spuneam ca Vela nu este decat un politruc analfabet ajuns prin pile politice pe aceasta pozitie.
      Din fost primar in caransebes a ajuns peste noapte ministru.
      Nu stie nici macar sa citeasca dupa niste hartii...care evident nu au fost scrise de el.
      Nu este in stare sa se exprime coerent si corectic gramatic.
      Nu stie sa stransmite un amarat de mesaj de jumatate de pagina...se pierde in aliniate, puncte, si alte kkturi.
      • +2 (2 voturi)    
        mda , dar are... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 15:53)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui ggiiggii

        ""“Ordinul Sanctus Stephanus Magnus” dat in 2010 de Patriarhia Română .....plus ca in 2016 ( !!!!!!!!!!!!!! ) a primit """Certificat "Luptător pentru Victoria Revolutiei din decembrie 1989 – Luptător cu rol
        determinant"""......
    • +1 (3 voturi)    
      Io cred ca ... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 13:54)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Ulad

      ... cineva in pozitia lu' Vela, indiferent de cat il duce mintea sau pregatirea, are acces la date mai multe si vede lucrurile din alt punct de vedere decat il vedem noi.

      Cum vad io situatia: avem probabil spre zece milioane de tampiti in tara asta care confunda prostia cu credinta. Avem maxim cateva sute de mii de oameni, cel mai probabil doar cateva zeci de mii, din armata si politie, care pot sa impuna reguli. Aia duce la o concluzie simpla: fara colaborarea macar partiala a tampitilor alora fortele de ordine n-au nici o sansa sa impuna vreo ordine in noaptea de inviere si in duminica de Pasti.

      Acordul cu BOR tocmai aia a urmarit: obtinerea colaborarii macar partiale a tampitilor. Ceea ce io cred c-a fost o strategie pragmatica si buna. Fara asa un acord, am fi avut posibil mii de cazuri de incalcare grava a regulilor de izolare, cu congregare in grupuri masive la biserici, mai ales la tara. Asa, poate scapam cu mai putine.
      • 0 (0 voturi)    
        io iti spune unde gresesti (Miercuri, 15 aprilie 2020, 16:49)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Unii, indiferent de religie si orientare, dau cu capul de perete numai daca sunt niste avantaje...

        Unii prelati, indiferent de ordin, crestin sau nu, incearca sa isi faca si capital de imagine si din asta lumesc exprimat in maruntish si as face tot ce este posibil, chiar si imposibil, sa ingramadeasca enoriasii in biserica, sa le dea cu linguritza si altele.

        Iti spune mandea care a urmarit pe mai multe canale, diferite biserici, ca nu sunt asa de multi tampiti ci este numai o adunatura de interesati care mimeaza credinta. Nu zic ca nu sunt si credinciosi adevarati dar imi pare ca acestia sunt mai tacutzi, mai sfiosi, mai humble cum se zice pe la unii...

        Tu, daca esti lider politic, ar trebui, dar practica a dovedit ca nu este musai, sa ai ceva grunte in cap si sa stii sa vorbesti cu toti presupusii astia bisericosi care asteapta doar posmeti inmuiati...

        Nu cred ca este o strategie pragmatica si buna - cred ca trebuie sa te sui in copac si de acolo sa vorbesti calm si raspicat cu neamurile adunate si cu conducatorii BOR.

        Una este sa schimbi usurel cursul apei...

        Si alta este sa te lasi dus de apele puse in miscare de asa zisa credinta mai mult invocata decat respectata,impartasita si mai ales simtita...

        PS
        iarasi o sa imi spuna cineva ca nu vreau sa vad si sa accept realitatea.. dar, deh, ce sa fac...
        • 0 (0 voturi)    
          Ati scris un raspuns lung ... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 19:25)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          ... care nu are nici o legatura cu ce-am scris io. Care-i relevanta? Coruptie exista in Romania peste tot, nu doar in aparatul de stat sau in diferitele culte. Interese exista peste tot in lume. Si prostie exista peste tot din belsug. Tocmai de-aia ar fi o prostie sa ignori toate aspectele astea, sau sa incerci sa faci ceva pentru care n-ai resurse.
          • 0 (0 voturi)    
            pe scurt (Miercuri, 15 aprilie 2020, 21:21)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

            1. Prostia este peste tot DA, dar indreptarea trebuie sa vina de undeva??? De la Biserica??? Imi pare ca Nu prea - ma scuzati. Poate de la altii dar sunt putini.

            2. Nu sunt resurse?
            Pai daca dam prime de Pasti, acordam salarii 100% bugetarilor si la aia care muncesc si la aia care nu muncesc la stat...

            3. Daca vorbim despre prostime atunci mesajul clar si ferm tine loc de 1000 de jandarmi. Si daca mai pui si un popa acolo care repeta mesajul statului #staiaccasa suntem scosi.

            Altfel frica nu ajuts - actiunea poate.
  • +31 (53 voturi)    
    politica de tip dragnea (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:57)

    wweesstt [utilizator]

    Sacrificati tara pentru voturi! Aparati cu inversunare pensiile speciale(de srviciu), aparati cu inversunare salariile bugetarilor, nici vorba de reforme/restructurari, alianta cu BOR pt voturi! Exact politica 'de tip Drganea'!
    Veti pierde alegerile categoric!
  • +13 (23 voturi)    
    presupun ca si ministrul muncii (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:57)

    Captain Obvious [utilizator]

    ca sa mai reducem presiunea pe sistemul de pensii
  • +14 (28 voturi)    
    Serios!? (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:59)

    Alui [utilizator]

    Sa vedem ce zic si ei.
    Dar ca o curiozitate, cine a avut stralucita idee?
  • +33 (49 voturi)    
    Biserica ortodoxa a fost foarte deschisa ... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:03)

    LoBa [utilizator]

    A asteptat pana s-a terminat pastele catolic sa anunte si acuma rade de fraierii care au stat in casa de pastele catolic.
    • -4 (8 voturi)    
      cum ca (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:49)

      Magherandu [anonim] i-a raspuns lui LoBa

      nici Klaus nici Orban nu sunt ortodocsi, aceasta ingaduinta a lor ar putea fi o soparla pentru a crea un motiv suplimentar de discordie.
      • +4 (4 voturi)    
        Retractez (Miercuri, 15 aprilie 2020, 12:28)

        Magherandu [anonim] i-a raspuns lui Magherandu

        caci vad ca Klaus este impotriva acestei slujnicii bisericoase!
    • +1 (5 voturi)    
      Aiurea (Miercuri, 15 aprilie 2020, 14:00)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui LoBa

      Catolicii, si pe ansamblu cei ce-au sarbatorit Pastele duminica ce-a trecut, sunt proportional mult mai putini decat ortodocsii. In plus, sunt de mai multe confesiuni, si la catolici nu exista obiceiul de a duce acasa Pasti si de a lua din lumina care vine de la ierusalim.

      Cei ce vor serba Pastile duminica ce vine sunt aproape trei sfert din populatia Romaniei, in majoritate ortodocsi. Aia inseamna pe de-o parte o masa de oameni mult prea mare pentru a fi stapanita, la nevoie, de cei doar cateva zeci de mii de politisti si militari disponibili, pe de alta parte, ca daca credinciosii sunt indrumati de BOR sa respecte anumite reguli, o buna parte dintre ei chiar le vor respecta. De-aia, acordul asta atat de criticat, chiar daca n-are nimic de-a face cu statul laic, io il vad ca pe-o modalitate pragmatica de a pastra in cea mai mare masura regulile de izolare sociala si in noaptea de Inviere si in duminica de Pasti. Fara el, am fi putut avea mii de cazuri in care o mana de jandarmi si politsti, cat se pot aloca unui sat, s-ar fi uitat neputinciosi cum sute de credinciosi se aduna laolalta si-si sufla-n fata cu orele la slujba de inviere. Adica exact ce-i trebuie virusului ca sa se raspandeasca.
      • 0 (0 voturi)    
        pe popi cine ii obliga sa sune adunarea? (Joi, 16 aprilie 2020, 12:45)

        Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        .
  • -4 (34 voturi)    
    Energie vie (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:07)

    Mazeta [utilizator]

    O lună de izolare a strans multa frustrare si ura in oameni. Ar fi chiar păcat sa nu fie folosite.
  • +41 (61 voturi)    
    ti se face si sila... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:08)

    qwerasdf [utilizator]

    ce mi-e pnl, ce mi-e psd... aceesi indivizi mizerabili care se gandesc doar la voturi! doar la functiile care trebuie ocupate din nou.

    Romania este stat laic! Nu sunt de acord ca angajatii MAI sa sprijine activitatile religioase. Nu pentru asta platesc taxe. Biserica trebuie sa se autofinanteze, ori sa plateasca din fonduri proprii asistenta MAI, daca si-o doresc asa tare.

    Sa plateasca BOR motorina, benzina si salariile angajatilor MAI!

    si parca trebuia sa stam in izolare si sa evitam contactele? Iar legile si ordonatele sunt facute pentru prosti?!!!
    • 0 (10 voturi)    
      Silă în post? (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:19)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Dacă ai mâncat ca ...porcul!
    • -6 (12 voturi)    
      stimate domn (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:42)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      stat laic da și milițienesc, părerea mea...asta nu vă deranjează?...nici pensiili speciale militare nu vă deranjează?...numa popii vă supără?...angajații mai sînt beneficiari de pensii speciale militare, se pensionează la 45 de anișori...și milițienii se finanțează amu prin amenzi, nu tră să le mai dea popii...oricum, văd că covidu trece în derizoriu...îmi pare normal, îi Săptămîna Mare,nici comuniștii n-au putut interzice sărbătorile religioase...românii sînt mai mult ortodocși dăcît laici
  • +6 (14 voturi)    
    romania=arabia saudita (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:13)

    Itsoc [utilizator]

    nu e absolut nicio diferenta intre romania si orice tara islamica fundamentalista.
    aceiasi abordare medievala....acelasi stat incompetent.
  • +11 (15 voturi)    
    ce aglomeratie din noaptea de Inviere? (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:13)

    skye [utilizator]

    pai nu erau iesirile pe timpul noptii oricum complet interzise? tot prin ordonanta militara
    • 0 (4 voturi)    
      Ba erau, si sunt in continuare, dar ... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 14:06)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui skye

      ... daca spre zece milioane de oameni se hotarau ca ei musai vor in noaptea de inviere la biserica, cei doar cateva zeci de mii de politisti, jandarmi si militari disponibili n-ar fi putut sa-i opreasca.

      De-aia-i bun, zic io, acordul asta. Nu se potriveste de loc cu un stat laic, da' e o solutie de criza la o problema generata de criza. Daca BOR le zice credinciosilor sa stea acasa, sansele sa se intample scandal si oamenii sa mearga la biserica in ciuda interdictiei de circulatie sunt mult mai mici.
  • +7 (11 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:15)

    [anonim]

  • +8 (12 voturi)    
    Cum adica aglomeratie? (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:19)

    Suricata de curte veche [utilizator]

    Cum vine asta "decizia având ca scop evitarea „aglomerației în seara de Înviere”"? De ce aglometarie daca e in vigoare ordonanta nr. 3 data de voi?
    Bai, ne luati de prosti? Avem protectie divina de nivelul 7 in perioada sarbatorilor.
  • -8 (14 voturi)    
    Adică (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:28)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    „Am comis-o în trei” (cu voie de la palmierul de la Grivco).
  • -5 (19 voturi)    
    Sparanghelul vs Pastele (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:31)

    strutul [utilizator]

    Ba baieti nu vedeti ca aveti 2 unitati de masura.
    • -2 (2 voturi)    
      Unde este Cuza??? (Miercuri, 15 aprilie 2020, 17:02)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui strutul

      Sa ma pupe pe obraz si sa imi stearga rusinea???
  • -6 (12 voturi)    
    Corect (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:33)

    Astazi [utilizator]

    Prea binele este dusmanul binelui, de aceea daca tot vreti sa tineti partea adevarului, ar fi bine sa va semnati. Nu de alta, dar prin acest articol va asumati vrand-nevrand rolul de formator de opinie, stimate domn/doamna C.D.
  • +5 (11 voturi)    
    Pe cand politia nu ne face si cumpararaturile? (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:37)

    Alui [utilizator]

    Se evita aglomeratia in magazine!
  • +10 (12 voturi)    
    vai de forma fara fond (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:43)

    Aiane [utilizator]

    In satele din jud. Iasi deja preotii au transmis credinciosilor ideea ca in zilele de vineri si sambata, sub pretextul ca merg sa primeasca Pastile, vor putea intra in biserica sa fie spovedeti, impartasiti si sa treaca pe sub aer......deci acest acord a devenit portita pentru multe abuzuri si interpretari largi ale permisiunii date de Guvern. Cand credinciosul trece pe sub aer saruta mai intai icoana si crucea puse pe masa din biserica. Consecinta va fi o transmitere intracomunitara a virusului care va depasi cel mai negru cosmar
    • +1 (1 vot)    
      Aia-i si ideea ... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 14:14)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Aiane

      ... cu iesirea la rampa a lu' Johannis. Acordul cu BOR nu asta zice, si aia a fost si frica presedintelui, ca trebuie o comunicare mai precisa, ca altfel, la modul in care s-a comunicat, o sa se inteleaga altceva.
      • +3 (3 voturi)    
        NU asa se dezamorseaza o situatie... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 17:09)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Dragi Credinciosi,

        Pastele in acest An se va serba numai acasa, alaturi de cei apropiati voua, fara sa mai mergeti la Biserica.

        BOR-ul impreuna cu conducatorii acestei natiuni au luat decizia, fara precedent, de a sta DOAR IN CASA.

        Pastele, iertarea pacatelor si impartasania nu se vor oficia in aceata perioada ca urmare a luptei pe care, noi toti, o ducem cu pandemia generata de covid-19>

        Fortele de ordine vor supraveghea respectarea acestor instructiuni si va rugam sa nu ne puteti in situatia in care vom fi nevoiti sa intervenim.

        Va multumesc inca o data si va urez Sarbatori fericite!

        E greu nenicul, e greu sa comunici clar???

        PS
        vorbesti si cu presa sa publice doua - trei articole cu din astia care au fost saltati de fortele de ordine ca nu au respectat ordinile si sa vezi ce liniste ai de Paste
        • 0 (2 voturi)    
          Sa te vad io pe matale, ... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 19:28)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          ... in postura de jandarm dintr-o echipa de poate 10-20 de oameni care tre' sa faca fata unui sat intreg.

          E o vorba inteleapta, care zice ca drumul spre iad e pavat cu bune intentii. Bunele intentii, fara mijloacele de a le pune in aplicare, sunt degeaba.
  • +3 (5 voturi)    
    Nu-i nimic (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:45)

    Mirobo [utilizator]

    A doua demisie.
  • +2 (8 voturi)    
    oops, a calcat pe bec! (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:46)

    lasa [utilizator]

    Da' demisia si-o poate da? in stare de urgenta???
  • +3 (9 voturi)    
    stare de asediu, va rog inca 3 luni!!! (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:47)

    MirceaIo [utilizator]

    Ar fi bine dupa starea de urgenta inca 3 luni stare de asediu. Aer curat in Bucuresti (nu mai trebuie sa mergem la munte), liniste, magazine bine aprovizionate, caldura in casa, apa calda, totul dezinfectat. Daca s-ar mai da unele libertati ar fi perfect! Bravo Iohanis! Sper sa nu imprastie militienii odata cu lumina si nitcai virusi. Vad ca BOR nu se lasa. Astia tot timpul starnesc, l-au pacalit pe Velea!!!
  • +2 (8 voturi)    
    Idee: Politia sa ne faca cumparaturile! (Miercuri, 15 aprilie 2020, 12:02)

    Alui [utilizator]

    Pentru evitarea aglomeratiei!
    • +1 (3 voturi)    
      Bisericile nu s-au organizat ca supermarketurile (Miercuri, 15 aprilie 2020, 13:14)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Cînd va fi ca la supermaket, să stea dascălul la ușă să împiedice ca în biserică să intre mai mult de 1 om pentru 12 mp și doar cu mănuși/mîini dezinfectate cu mască pe față (să nu sărute icoanele și să nu se atingă din greșeală pe față cînd își fac semnul crucii) și și care să răsfire oamenii din curte la minim 2 metri unul de celălalt, nu va fi nevoie nici de slujbe fără public, nici să ducă MAI lumina la oameni.
  • +4 (8 voturi)    
    gura pacatosului adevar graieste (Miercuri, 15 aprilie 2020, 12:03)

    Aiane [utilizator]

    Asadar onorabilul ministru care se vedea staret de manastire acum cativa ani recunoaste ca e incapabil sa asigure respectarea legii pe teritoriul tarii desi are la dispozitie politia si armata. S-a speriat de posibilitatea ca in fiecare localitate o mana de credinciosi sa fi nesocotit interdictiile. In punctul asta suntem: avem un ministru de interne fricos care a cedat in fata unui santaj al unor preoti. A facut el un calcul matematic: decat sa se contamineze 2-3 cetateni razvratiti din fiecare localitate mai bine sa se contamineze zeci-sute de cetateni care acum au voie sa mearga si vineri si sambata la biserica, excelent calcul
  • +6 (10 voturi)    
    Jenant! (Miercuri, 15 aprilie 2020, 12:07)

    Alui [utilizator]

    “ Vela a acuzat primari ai PSD care voiau să organizeze un fel de 10 august în noaptea de Înviere. „Se folosesc de acest eveniment sacru pentru a-și crea imagine si puncte. Pentru a evita aceste gânduri ale unor politicieni care sfătuiau credincioșii să asalteze bisericile” am încheiat acest protocol, a spus Vela. ”
    Foarte josnic!
  • +10 (12 voturi)    
    Am eu o solutie (Miercuri, 15 aprilie 2020, 12:17)

    Cristian Udrea [anonim]

    pentru "Motivul pentru care am luat deciziile au fost cât se poate de simple: cu toții dorim să evităm aglomerația în seara de Înviere.". Ia sa stati cu totii acasa, ca nu se supara Doamne-Doamne pentru o absenta. Altminteri, mergeti si aprindeti o lumanare acum, ca sa va aprinda rudele peste 3-4 saptamani inca un snop.
  • +12 (14 voturi)    
    Dăncilez retardat !! S-a intors Noaptea Mintii la (Miercuri, 15 aprilie 2020, 12:23)

    deval [utilizator]

    Victoria !!
    S-a gandit el sa le ia fata psd-istilor, depasindu-i la cretinatate ?!!
    Va bateti joc si de politisti si de tampiti ca mine, care respecta masurile si asta de la pupitrul de la Victoria !!
    Ai impresia dle Retard accentuat ca opriti primarii psd in vreun fel sau pe fundamentalistii ortodocsi de porc si miel ?
    Tot ce ati reusit, e sa duceti in derizoriu , ce ati facut -bine rau-pana acum !!
    • +1 (3 voturi)    
      a spus adevarul, dar nu e citat exact (Miercuri, 15 aprilie 2020, 13:02)

      Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui deval

      "Avem informații că primari PSD pregăteau „diversiuni gen 10 august” de Paști, stârneau credincioșii să asalteze bisericile."
      Asta e citatul exact si adevarul despre 10 august: o diversiune :)))
      • +1 (1 vot)    
        Pai hai sa fiu mai explicita, ca m-am cenzurat ! (Joi, 16 aprilie 2020, 6:41)

        deval [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

        Cum indrazneste dancilezul ca invoce 10 August de ca si cum ar fi fost clarificat juridic ce s-a intamplat atunci ? Invoca niste barfe primite de la Directia de informatii a armatei care in schimb, nu e capabiala sa furnizeze informatii privind cine arde de patru luni deseuri in preajma Bucurestiului !! Justifica o prosteala cu alta prosteala, cam cum facea si Dragnea cu asasinii lui !! Cine vreodata opreste Ciuma rosie din manipulare, coruptie, din marsavii ? Daca informatiile erau certe trebuia sa fie exact, trebuia sa faca o plangere penala cu subiect si predicat !! Guvernezi pe barfe, dancilezule ? Il mai in gat si pe Presedinte, de dragul acordului Lui cu BOR !!
  • +10 (12 voturi)    
    Prostie reglementata .... (Miercuri, 15 aprilie 2020, 12:24)

    KTerinca [utilizator]

    Am stat ca prostii in casa, am respectat regulile facute de niste birocrati, iar acum, da Vela liber la prostime sa ia si sa imprastie virusu' imppreuna cu lumina.

    Daca asa va fi, atunci sa iesim cu totii din casa, de la mic la mare si sa-i aruncam de la putere pe acesti cretini ai neamului.

    Ca de imbolnavit, tot ne imbolnavim, prin deciziile tampite pe care le iau.
  • +7 (13 voturi)    
    demisia (Miercuri, 15 aprilie 2020, 12:28)

    TrueBlue [utilizator]

    Dl. ministru Vela poate sa plece. Nu poti sa faci aranjamente cu BOR care incalca principiul de baza al tuturor ordonantelor militare: stati acasa. Cine este BOR?! Parte din taxele si impozitele platite de noi se duc la BOR.
    • 0 (2 voturi)    
      unde (Miercuri, 15 aprilie 2020, 13:45)

      comentator12 [utilizator] i-a raspuns lui TrueBlue

      incalca BOR principiul de baza? Cand a spus "iesiti din casa?
      • 0 (0 voturi)    
        cabd au spus bor-atii ”stati acasa”? (Joi, 16 aprilie 2020, 12:57)

        Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui comentator12

        niciodata!
        in schimb, au marait permanent ca de ce nu este permis accesul in biserici precum in magazinele alimentare!
  • +3 (9 voturi)    
    Da si? (Miercuri, 15 aprilie 2020, 12:31)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    Au fost la curent si poate au fost si de acord, care-i problema? Presedintele a vazut reactia noastra pe retelele de socializare si a tinut cont de ele! Anuleaza Velea, ca nu iti cade niciun galon, dupa ce ai facut o asmenea prostie!
  • +1 (3 voturi)    
    diversiuni (Miercuri, 15 aprilie 2020, 13:13)

    Cartisoara [utilizator]

    pregatim "diversiuni" sa ne aparam padurile si sa le luam inapoi din mainile Mafiei si ale Romsilva. Stam in case si se doboara padurea intr-un ritm fara precedent. Veniti si vedeti cum arata muntii Fagaras!
  • +3 (5 voturi)    
    Erau la curent dar nu erau de acord! (Miercuri, 15 aprilie 2020, 14:35)

    MirceaIo [utilizator]

    Daca v-ar fi spus de la inceput ca nu se poate PSD-ul scoatea oamenii in strada. Asa v-a lasat sa va dati singuri seama ca nu se poate! Asa se face treaba, scopul scuza mijloacele. Scopul e sa nu ne infectam!!! Prin orice mijloace trebuie evitat acest lucru chiar daca KGB-PSD castiga voturi acum!
  • +2 (2 voturi)    
    BOR pur si simplu ar trebui desfiintat (Miercuri, 15 aprilie 2020, 16:33)

    vasile78 [utilizator]

    Se pare ca BOR va putea sa isi treaca in cont niste sute-mii de morti dupa aceasta noapte de Inviere. E incredibil cat de nepasator se comporta BOR cu situatia din tara asta.
  • +2 (2 voturi)    
    Statul roman este dupa 1989 sub stapanirea BOR! (Joi, 16 aprilie 2020, 9:14)

    deval [utilizator]

    Nu faceti ca mine la urmatoarul recensamant cand, am declarat eu pentru toata familia ca suntem ortodocsi !! Eu am facut-o gandind ca trebuie sa-mi duc crucea ! Baietii mei s-au suparat pe mine . Si eu m-am suparat pe mine , vazand cum li s-a urcat la cap ''majoritatea'' in numele careia , mai tarziu acelasi BOR a facut
    - un politician ca fiind cel mai cinstit -Dragnea !!!
    - a numit satanisti , victimele de la Colectiv
    - suge sistematic resurse enorme si de la Bugetul de stat si de la cele locale
    - blocheaza infiintarea oficiala a bordelurilor pretinzand ca nu exista -de 30 de ani si mutand aceasta ''resursa'' in zona neagra si in alte state;
    - in pandemie forteaza mana politicienilor sa arate cat de prosti sunt cu riscul afectarii fix a acelei categorii pe care o stapaneste : batranii !!
    Statul roman nu e laic, e idiot ! Vela si Iohannis, mi-e jena de jena voastra dupa spectacolul dancilez din din 14-15 aprilie 2020 !!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by