Orban nu exclude o ordonanță pe legile justiției dacă se va încerca o tergiversare după asumare: Justiția ar fi paralizată, toată lumea ar înțelege că vom fi obligați

de C.D.     HotNews.ro
Luni, 2 decembrie 2019, 16:35 Actualitate | Politic


Guvernul Orban
Foto: gov.ro
​Guvernul nu exclude o ordonanță de urgență în cazul legilor justiției dacă se va încerca o tergiversare a adoptării actelor normative în domeniu pe care executivul vrea să-și asume răspunderea. Premierul Ludovic Orban a precizat că toată lumea va înțelege că este nevoie de o intervenție urgentă, deoarece altfel „justiția va fi paralizată”.

Guvernul vrea să-și angajeze răspunderea pe pachetul de legi privind justiția, liberalii vizând abrogarea legii recursului compensatoriu, prorogarea legii privind pensionarea anticipată a magistraților, trecerea de la completele de doi la trei judecători, trecerea de la doi la patru ani la INM.

„Dacă intră în vigoare pensionarea anticipată a magistraților există riscul să dispară din sistem 2.700 de magistrați, va fi paralizată activitatea instanțelor și parchetelor, iar în acest mod accesul la justiție al cetățeanului va fi restricționat dramatic, oamenii nu vor putea să-și găsească dreptatea în instanțe pentru că instanțele vor fi supraaglomerate. Ele trebuie coroborate cu prevederile privind patru ani pentru intrarea în magistratură. (...) În cazul în care din dorința clară de a tergiversa adoptarea (prin atacare la CCR de ex - n.r.), vom face ce vom avea la dispoziție ca intrument constituțional. Vom emite o ordonanță de urgență”, a spus premierul.

El a precizat că altfel, dacă modificările nu intră în vigoare, „justiția va fi paralizată”.

CITEȘTE ȘI:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















4376 vizualizari

  • -1 (17 voturi)    
    Constitutia... (Luni, 2 decembrie 2019, 16:41)

    numaiamnume [utilizator]

    da.. hai sa ne batem joc de votul de la referendum, ca doar constitutia ne permite, sau nu? Rusine, voi ati sustinut referendumul, acum tot voi o dati inapoi. Adica cum? Respectam legea doar cand ne convine si cand vrem sa o incalcam avem mereu un motiv?
    • 0 (16 voturi)    
      alt postac psdist... (Luni, 2 decembrie 2019, 17:23)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

      alt postac psdist... voi nu puteti sa mancati rahat in alta parte ? mereu in public ?
      • -2 (12 voturi)    
        vorba lui Mandruta (Luni, 2 decembrie 2019, 17:33)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Ai fost un pr0st!
      • -3 (11 voturi)    
        Pe de alta parte (Luni, 2 decembrie 2019, 19:11)

        Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Postacii penelisti, useristi, rezistenti etc au sustinut cand era PSD la putere sa nu se mai dea OUG pe justitie.

        Cu aceasta masura am fost si eu de acord, dar acum astept de la cireada de postaci enumerati mai sus sa-mi explice de ce acum guvernul poate da OUG pe justitie, iar atunci nu, in conditiile in care mai ales ca am si avut un referendum strict pe aceasta problema!
      • +1 (9 voturi)    
        esti ipocrit (Luni, 2 decembrie 2019, 20:16)

        numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        s-a votat cat se poate de clar. Ce altceva mai vrei? Tu esti pe principiul "penalii mei sunt mai buni decat penalii tai"? Fii rezonabil si rational, echilibrat si cu principii, nu ipocrit.
      • -1 (5 voturi)    
        penibil (Luni, 2 decembrie 2019, 20:37)

        irma [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        nu pentru asta s a iesit in piata ? ce postac psd ist ? ce legatura are cu subietul ?
        asa si dvs sunteti alt postac #rezist nu ?
    • -5 (9 voturi)    
      gresesti (Luni, 2 decembrie 2019, 17:39)

      codrean [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

      o lege stramba trebuie corectata ! Urgent, prevenind macar partial efectele catastrofale - golirea instantelor de magistrati - planul pervers al PSD de a paraliza justitia !
      In situatii exceptionale - masuri exceptionale !
      Referendumul avea menirea sa impiedice PSD sa mai dea legi strambe; este cinic si caraghios sa-ncerci sa-l folosesti pentru corectarea legilor ticaloase !
      • +1 (7 voturi)    
        aceeasi scuza (Luni, 2 decembrie 2019, 20:18)

        numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui codrean

        a fost folosita si de PSD. Este ipocrit sa sustii ca PNL are dreptul sa dea ordonante pe justitie, din moment ce s-a votat clar la referendum ca guvernul sa nu mai poata face asta.
      • +1 (5 voturi)    
        referendumul nu zicea nimic de PSD (Luni, 2 decembrie 2019, 20:19)

        numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui codrean

        cand am citit intrebarea si am votat "DA", nu scria nimic de PSD. Nu ma intereseaza ce ai visat tu sau ce ai crezut tu, noi am votat ce scria acolo.
    • +1 (9 voturi)    
      PNL=PSD=acelasi lucru! USR = unica salvare! (Luni, 2 decembrie 2019, 18:07)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

      E clar, in PNL nu sunt oameni corecti, bine pregatiti, sunt tot un fel de pesedisti doar cu alte culori. Trebuie sa vina USR la putere cu oameni pregatiti care sa schimbe Romania!
      • 0 (6 voturi)    
        mi-ar placea sa fiu de acord cu tine (Luni, 2 decembrie 2019, 20:20)

        numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        din pacate, extremismul in istorie s-a dovedit a fi groaznic. Daca USR ar incepe sa accepte diversitatea de opinie fara a eticheta si a ataca orice e diferit de parerea lor, poate ca le-as da o sansa. Dar asa? Cum sa nu am dreptul sa nu fie de acord cu ei pe nici un lucru, fara sa fiu facut in toate felurile?
      • 0 (2 voturi)    
        Cat pe ce sa te cred , (Luni, 2 decembrie 2019, 20:34)

        kokos [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        numai ca mi-am amintit postarile tale din trecut , postarile unui postac pesedist , asa ca mars de aici!
    • -1 (3 voturi)    
      Un nou referendum (Luni, 2 decembrie 2019, 22:04)

      Arminius [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

      Vrem un referendum in care sa votam ca se pot da ordonante de urgenta pe justitie!(?)
    • -2 (2 voturi)    
      directie gresita .... (Marţi, 3 decembrie 2019, 11:16)

      VaseaV [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

      s-a aratat cu degetul spre PSD ca a uzat de OUG-uri pentru justitie, au venit diferite semnale din europa sa nu se mai foloseasca OUG pentru subiecte sesibile ca justitia, iar PNL cu ce iese la rampa ? Desigur ca SS-ul a fost facut prin OUG, dar tu care ai criticat acest OUG nu poti veni acum sa faci acelasi lucru ...chiar daca o faci ca sa indepti lucrurile. Parlamentul trebuie sa isi ia rolul in serios cu legiferarea, iar guvernul sa faca legi pentru administrare si economie ...
  • +14 (14 voturi)    
    „justiția va fi paralizată” (Luni, 2 decembrie 2019, 16:47)

    Mihail. [utilizator]

    Terminati cu prostiile. In Romanica justitia e moarta demult...
    • 0 (0 voturi)    
      Asta (Marţi, 3 decembrie 2019, 12:02)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      Asta cu „justiția va fi paralizată” a fost gluma zilei.
      Altii care traiesc cu impresia ca vorbesc cu prostii.
  • +1 (15 voturi)    
    scuze (Luni, 2 decembrie 2019, 16:51)

    cucuveauamov [utilizator]

    dar nu pot scrie mesajul din cauza hohotelor de ras
    • -3 (9 voturi)    
      d c?! (Luni, 2 decembrie 2019, 17:32)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      te-ai innecat cu prea mult rahat?!

      vad ca ai reaparut postacule, la fel de prost in anti-justitie ca intotdeauna!
      • -1 (3 voturi)    
        de ce postac ? (Luni, 2 decembrie 2019, 20:39)

        irma [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        asa si dvs sunteti ce fel de postac ?

        e penibil ce incearca sa faca PNL

        care justitie ? aia din care se iese la pensie cu peste 10k ?
        • +2 (2 voturi)    
          Pentru ca si tu esti postac psd (Marţi, 3 decembrie 2019, 9:52)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui irma

          De ce dezinformezi ?
          • +1 (1 vot)    
            cu ce ? (Joi, 5 decembrie 2019, 2:44)

            irma [utilizator] i-a raspuns lui midufi

            cu ce ? cu informatia despre pensii ? da am gresit..e minim 15k :)
          • +1 (1 vot)    
            mda (Joi, 5 decembrie 2019, 2:44)

            irma [utilizator] i-a raspuns lui midufi

            alta replica putin mai inteligenta se poate?
  • +1 (11 voturi)    
    A spus asumarea răspunderii. (Luni, 2 decembrie 2019, 16:55)

    asavreau [utilizator]

    OUG pe justiție nu cred-că va da guvernul Orban.Au votat fără OUG pe justiție și acum să încalce?!
    • +4 (6 voturi)    
      ce e nou?! (Luni, 2 decembrie 2019, 17:33)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      pnl si psd incalca de aproape 10 ani referendumul cu 300 parlamentari!
  • +1 (11 voturi)    
    DOmnul Orban nu exclude acest lucru (Luni, 2 decembrie 2019, 17:11)

    Kol, opusul lui Lok [utilizator]

    Insa poporul a exclus acest lucru printr-un referendum valid. Sau referendumurile se aplica la fel ca si pentru parlamentul de 300, doar cand ne convine noua?
  • 0 (10 voturi)    
    Buey! (Luni, 2 decembrie 2019, 17:27)

    Gigi Kent [utilizator]

    Buey, eu v-am mai spus de cateva ori ca daca ar fi fost dupa Iohannis intrebarile la referendum ar fi fost formulate tip "sunteti de acord ca PSD-ul sa nu mai dea ordonante pe justitie?". Doar s-a temut ca ii zicea CCR-ul ca nu poate discrimina impotriva unui partid.

    Se aplica si la referendumul anterior. "Sunteti de acord ca numarul parlamentarilor sa fie 300 deducand diferenta de la cifra actuala de la PSD?"
  • -3 (9 voturi)    
    haha (Luni, 2 decembrie 2019, 17:35)

    liviu_ [utilizator]

    ce incep postacii psd brusc sa-si aminteasca de respectarea referendumului

    aia care sustin un partid care a incalcat constitutia, nu respecta un referendum de 10 ani, etc etc etc
    • -1 (5 voturi)    
      Pai ba... (Luni, 2 decembrie 2019, 17:45)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Sa-ti faca Orban Parlament de 300 si cu o singura camera ca el e acum la putere. Sau tot PSD-ul e de vina si de acum incolo?
    • -3 (5 voturi)    
      Hotararea necititului...sau cum bantuie nestiinta (Luni, 2 decembrie 2019, 18:09)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Hotararea necititului...sau cum bantuie nestiinta...sau darzenia prostiei.

      Vad pe unii hotarati tare cu referendumul ala cu 300 de parlamentari. Nu are nimeni de ce sa respecte un referendum cu intrebare neconstitutionale, declarata ca atare de catre CCR.
      Pana si Basescu - initiatorul si (la vremea respectiva) principalul beneficiar al referendumului - recunoaste ca a gresit...
      ...da' te pui cu darzenia necititului?

      Iata ce zice Basescu despre greseala facuta cu intrebarea la referendumul in cauza:

      "„Greșeala în 2009 a fost că am propus parlament unicameral cu 300 de parlamenari. Asta obligă la revizuirea Constituției. De data asta aș întreba: sunteți de acord ca Parlamentul să aibă 100 de senatori și 200 de deputați? Atribuția de a stabili numărul de deputați și senatori ar fi prin lege, nu prin Constituție”, a spus Traian Băsescu la emisiunea 24/7"
  • +2 (2 voturi)    
    vrem oprirea fraudei prin pensii speciale (Luni, 2 decembrie 2019, 22:10)

    hopsinoi [utilizator]

    vrem oprirea fraudei prin pensii fara acopererire in contributivitate. se pot mari in schimb salariile celor care 'merita, astfel nu vom mai vorbi despre pensii anticipate la 15-20 de ani de munca.
    vrem 300 de parlamentari intro singura camera. asftel se reduce numarul de interlopi din parlament plaiti din banii nostri.
    vrem justiti.
  • 0 (4 voturi)    
    Orban a votat la referendum? (Marţi, 3 decembrie 2019, 8:58)

    Fides [utilizator]

    Roate se invarte, tac-tac tac.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by