Dan Barna își recunoaște eșecul: Nu am reușit să intrăm în turul 2

de I.B.     HotNews.ro
Luni, 11 noiembrie 2019, 0:49 Actualitate | Politic


Dan Barna
Foto: Captura video
Liderul USR Dana Barna a recunoscut pe contul său de Facebook că nu mai are șanse de a intra în turul doi al alegerilor prezidențiale. ”Potrivit datelor pe care le avem în urma numărătorii paralele, nu am reușit să intrăm în turul 2. Am sperat până în ultimul moment, dar nu avem suficiente voturi”, a scris Dan Barna.





Atmosfera a trecut de la optimism la pesimism, duminică seara, la sediul USR-PLUS, după ce cele două exit-poll-uri indică un tur doi al alegerilor prezidențiale între Klaus Iohannis, marele favorit, și Viorica Dăncilă, reprezentanta PSD. La PNL atmosfera a fost relaxată, în condițiile în care singura necunoscută a fost cine va fi contracandidatul lui Klaus Iohannis în turul doi.

Dan Barna:
  • Am văzut rezultatele exit poll-urilor. Sunt rezultate care ne încurajează. Noi rămânem optimiști și încrezători pentru că în acest moment încă se votează.
  • Mulțumesc Diasporei pentru că a transmis acel mesaj, că implicându-ne putem schimba lucrurile. Este un record istoric fără precedent în Diaspora și asta ne dă încredere și speranță.
  • Mai este o oră de vot în Europa și mai sunt două ore în Marea Britanie și încă între șapte și zece ore în SUA. Sunt optimist asupra rezultatului final pentru că ultimele ore au arătat o tendință de creștere și vreau să le mulțumesc tuturor celor care au ieșit la vot.
  • În stradă nu au fost văzuți decât oamenii USR-PLUS. Există o șansă foarte mare ca această modernizare a României să se întâmple acum, nu peste cinci ani.
  • De aceea apelul meu către toți delegații din secții este să fie foarte atenți la număratul voturilor. Va fi probabil ca și la europarlamentare o diferență de câteva mii de voturi, într-o direcție sau cealaltă. Important e să fie numărat fiecare vot. Rezultatul nu e cel al exit poll-urilor, ci al numărării voturilor.
Dacian Cioloș:
  • Rezultatul dovedește că USR-PLUS este una din alianțele puternice ale țării
  • Încă totul se joacă. Ce am văzut aici nu ia rezultatul votului din diaspora






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















20724 vizualizari

  • -17 (43 voturi)    
    ghinion (Luni, 11 noiembrie 2019, 0:53)

    cucuveauamov [utilizator]

    ti-au scos dosarul cei pentru care strigai in Piata Victoriei
    • +12 (22 voturi)    
      Te-a scos analfabeta Pavi de la naftalina? (Luni, 11 noiembrie 2019, 4:11)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Nu te mai chinui, nu mai gungavi, degeaba, ca n-are rost!!!
      • +3 (11 voturi)    
        Lasa/l (Luni, 11 noiembrie 2019, 9:17)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        Nu merita nici macar osteneala de a baga in seama ceea ce... emana!
        E toxic asa cum sunt toti latraii perdanti!
        Traiasca rusia tuturor pasaretului mov!
  • -13 (47 voturi)    
    reconfigurarea traseului (Luni, 11 noiembrie 2019, 0:56)

    Mazeta [utilizator]

    Ca un bun manager, Barna trebuie să regândească strategia USR și să aibă un nou obiectiv: rămânerea în libertate.
  • +3 (43 voturi)    
    pai cum sa reusesti!?!???!!! (Luni, 11 noiembrie 2019, 1:00)

    exilatul [utilizator]

    ai uitat in ce tara traiesti!???!?!!!... o tara frumoasa si
    ( fost ) bogata dar locuita in majoritate de...romani... ( a se citi : hoti, escroci , imbecili , inculti , lenesi si asistati )...pardon am uitat de ...."revolutionari"..
  • -12 (44 voturi)    
    Poporul roman e consecvent (Luni, 11 noiembrie 2019, 1:04)

    cenzuratul [utilizator]

    Fara penali!
  • +7 (63 voturi)    
    nimeni nu va spune (Luni, 11 noiembrie 2019, 1:12)

    gic [utilizator]

    ca USR si Barna sunt in scadere pentru ca au pierdut electorat conservator crestin.
    Asta e rasplata pt referendum!

    USR, in loc sa se concentreze pe teme importante a venit cu lgtb si o ambiguitate doctrinara care a indepartat pe multi.

    cand defilezi cu Ghinea si Caramitru si nu promovezi si alte figuri (sunt destui in partid) era logic sa se ajunga aici.

    L-au tinut pe Barna la cutie in mod gresit. Omul putea sa castige orice aparitie televizata. Le-a fost frica de Paleologu si au pierdut.

    Daca PNL nu face greseli, USR nu mai trece de 20%.
    • +4 (46 voturi)    
      USR-PLUS risca plafonarea si sectarismul (Luni, 11 noiembrie 2019, 2:10)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui gic

      Ati punctat corect, USR-PLUS prin comportamentul insultant al multor militanti, prin asocierea implicit acceptata cu lobby-ul lgbtq+, prin atitudinea agresiv secularista si prin confuzia doctrinara care domneste pana la varful coalitiei, a indepartat sute de mii de votanti anti-PSD si i-a impins catre PNL si catre candidatul PMP, dl Paleologu.

      Daca vor sa continue pe acest drum e dreptul lor dar se vor plafona foarte repede si deja s-au vazut semnele, de luni de zile erau blocati la maxim 20% in sondaje (coalitia, nu dl Barna, dumnealui avea mai putin).

      Ei pot face un partid progresist "de nisa" care sa se adreseze doar unei singure categorii de electori, foarte conectati la retele sociale ("bula userista" de pe Facebook), foarte doritori sa imite "woke"-ul occidental si "corectitudinea politica".

      Asa ceva e deja dificil in Occident, in Romania va fi si mai greu, nu vor putea castiga sub nici o forma o majoritate parlamentara.

      Sunt oameni la USR-PLUS care fac declaratii publice aiuritoare, se vehiculeaza idei care ignora cu superbie ca fiecare popor are un ethos, are lumea sa proprie, radacini istorice, culturale, lingvistice, religioase.
      De parca e suficient sa-l imitam pe Macron ca sa fim Macron, sau imitam ce se face in Germania si brusc devenim si noi Germania, e patetic..

      Daca USR-PLUS se va adapta realitatii, asa cum e inteligent si eficient, pastrand obiectivele de curatenie morala si competenta in viata politica, are o buna sansa de succes in ciclurile electorale ce vin.
      • -11 (25 voturi)    
        Corect! (Luni, 11 noiembrie 2019, 9:02)

        Pepi [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        USR a inceput chiar foarte bine, dar a acumulat rapid foarte multi dintre noii "activisti" (a se citi "noua extrema stanga") care au preluat controlul; rezultatul a fost ca USR si-a pierdut pragmatismul si initiatorul partidului si cel mai important om din partid, Nicusor Dan, nu s-a mai regasit in el (respect, om cu coloana vertebrala). Si mai apoi au culminat cu indemnul la boicot la referendumul pentru schimbarea constitutiei si blocarea opiniei majoritate, in loc sa dezbata ideile si sa vina cu argumente solide pentru a schimba opinia (intamplator am fost de acord ca nu era necesara schimbarea contitutiei!). Aceasta atitudine denota mentalitatea de a bloca idei contrare indiferent cum, chiar daca e un procedeu care faulteaza democratia - seamana cumva blocarea accesului la vot facuta de PSD?!? Mai apoi se ofusca domnul Barna ca PSD a boicotat votul de investitura pentru noul guvern - un caz clasic de dubla masura.
        Daca va continua cu atitudinea nou extremista risca sa ramana intr-adevar un partid de nisa, cantont undeva sub 20% - rezultatul s-a vazut inclusiv in diaspora; aici oamenii vad efectele acestei agresive si periculoase noi extreme stangi.
        • +15 (19 voturi)    
          ... (Luni, 11 noiembrie 2019, 10:10)

          dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui Pepi

          uimitor! deci după ce pesediștii (tocmai ei!), s-au găsit să-i facă securiști, iar papahagi, "sexo-marxiști", acu' vii mătălică și îi faci de extremă stîngă. adică comuniști, cum ar veni! asta în ciuda faptului că usr are un program de centru-dreapta:

          https://www.usr.ro/program-de-guvernare-participativ-revolutia-cetatenilor/

          în rest, ce să zic, ești evident fan psd, e normal să nu îți placă usr! :)))
          • -9 (11 voturi)    
            Fanatism cumva? (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:25)

            Pepi [utilizator] i-a raspuns lui dumnezeu

            Sunt de centru dreapta, n-am nici in clin nici in maneca cu PSD, n-am votat niciodata cu PSD (si am participat cam la toate votatiile incepand din 1996). Ce am e o gandire critica - USR a avut de la inceput un program de dreapta, dar a fost poluat cu idei din NOUA extrema stanga (care are in comun cu vechea extrema stanga - comunistii - faptul ca se considera detinatoarea adevarului absolut pe fals motiv de ascendent moral, cu scop de a inabusi orice idee contrara). Programul anuntat e de dreapta, titlul cu "revolutie" denota altzceva, iar printre actiuni s-a demonstrat mentalitate de extrema stanga. E numai o constatare, pe care o fac cu durere pentru ca am avut mari sperante de la ei.
            • +5 (5 voturi)    
              Esti de extrema dreapta (Luni, 11 noiembrie 2019, 12:48)

              cabora [utilizator] i-a raspuns lui Pepi

              Cepefist cu acte in regula.
            • +2 (2 voturi)    
              ... (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:09)

              dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui Pepi

              ai dreptate. deținătoarea adevărului absolut este vazelica, și ideologii psd, iar acest adevăr absolut statutează următoarele: "să fure, dar să ne dea și nouă!"
              oricine se îndepărtează prea mult de acest corolar pesedist, devine automat "fanatic".
              apropo, citesc azi siderat cum ctp, moise guran și alți distinși părerologi mai mult sau mai puțin anonimi, deplîng "fanatismul", inflexibilitatea", "extremismul", "radicalismul" și "aroganța", usr-ului în general, și al lui barna, în special!
              ...termeni, folosiți de obicei pentru a descrie talibanii, sau autodetonatorii islamiști.
              de ce se întîmplă asta? simplu. pentru că usr a vrut să facă o politică diferită de "toate partidele - aceeași mizerie", o politică fără compromisuri, fără blaturi, și mai ales fără minciună!

              nu mai bine lăsăm noi la o parte "fanatismele" astea (care, culmea, funcționează în toată europa civilizată!), și ne întoarcem mioritic, la ceea ce știm noi mai bine?!

              "să fure, dar să ne dea și nouă!"...
      • +13 (13 voturi)    
        ... (Luni, 11 noiembrie 2019, 10:04)

        dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        desigur, într-o țară în care bor e stat în stat, normal ar fi ca ateii să fie omorîți cu pietre, nu?
        avem buda în curte, dar ne dăm pro-europeni. mai nasol dacă vorbim engleza, că ne pică jos insigna de români verzi. iar apropo de ethos, hai zi repede ceva în geto-dacă, că altfel s-ar putea să îmi simt ethosul ofensat!

        cît despre "confuzia doctrinară", s-a rezolvat, trebuie doar să știi puțin să citești:

        https://www.usr.ro/program-de-guvernare-participativ-revolutia-cetatenilor/
        • -8 (10 voturi)    
          Oare nu e cumva invers? (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:31)

          Pepi [utilizator] i-a raspuns lui dumnezeu

          Cititi numai comentarii pe Hotnews: veti vedea lipsa de toleranta fata de ortodocsi pe care o manifesta multi dintre atei. Sa consideri ca ai un ascendent moral si sa consideri retrograzi pe cei care cred (orice religie ar fi) denota fanatism si proasta crestere - pana la urma se pare ca de fapt ateii arunca cu pietre in BOR si cei care merg la biserica.
          Uitzati-va in oglinda si punetiva in locul celui pe care il criticati. Va place?
          • +4 (4 voturi)    
            Pupatorii de cadavre sunt intoleranti (Luni, 11 noiembrie 2019, 12:49)

            cabora [utilizator] i-a raspuns lui Pepi

            Apoi cand nu li se accepta intoleranta se plang ca sunt haituiti.
          • +1 (1 vot)    
            ... (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:20)

            dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui Pepi

            pînă una-alta, nu ateii și-au făcut mega-hiper-super-biserică din banii credincioșilor, ci boaitele din bor! cu banii mei de ateu, fiincă primăria "a mai decis" să mai doneze "încă 10 milioane". (sînt mai multe zeci de milioane), î schimbul promovării psd printre bietele oițe debusolate de angoasa flăcărilor iadului!
            în plus a apărut mizeria aia cu cpf, și tot n-am aflat cum au strîns ăia 3 milioane de creștinopați să semneze pentru "familia tradițională", de parcă ne invadau gheii din spațiul cosmic, să ne fure copii! (oh, wait!)
            îmi amintesc apoi despre atitudinea pur și simplu incalificabilă a bor, după ce în clubul colectiv muriseră niște tineri, din vina statului român! așa le-a trebuit, mama lor de sataniști!...
            lasă să fiu eu intransigent cu infractorii ăștia în sutană, că ei sînt legătura cu divinitatea, și sînt necesari, plus tradiție multimilenară & popor născut creștin (grădina maicii d-lui!)

            acum întreabă-te inocent, de ce e asociat bor-ul primitivismului, ticăloșiei, subdezvoltării și climatului de ev mediu!
    • -11 (23 voturi)    
      asa e (Luni, 11 noiembrie 2019, 9:10)

      Wheelwright [utilizator] i-a raspuns lui gic

      Sunt un o persoana care spera sa apara un nou partid in Romania, care pe langa platforma anti-coruptie sa fie si o alternativa care sa aduca bunastarea Romaniei.
      USR a parut la inceput sa fie acel partid, la inceput, cand era condus de Nicusor Dan, cand acel lider incerca sa fie lider si pentru crestini conservatori.
      Din pacate a aparut Dan Barna cu Ghinea si grupul lor si au acaparat partidul, si l-au acaparat atat de feroce ca fondatorul partidului nici nu a mai incaput de noi veniti la conducere.
      Aceasta noua conducere a fost atat de aroganta cu PNL cand a facut guvernul, plus increderea lor ca in cazul anticipatelor vor fi unicul partid arata o lipsa de luciditate.
      Inteleg ca ei acum au pierdut in Romania din cauza sistemului, dar in Diaspora de ce au pierdut? Tot din cauza sistemului? Ca nici acolo nu a castigat Barna.
      Eu sper sa dispara aroganta la USR-Plus si sa incerce sa ajute PNL sa indeparteze de la putere PSD, iar candva in viitor poate vor deveni prima forta politica cand vor demonstra ca merita.
    • +10 (10 voturi)    
      ce are referendumul cu Barna?! (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:51)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui gic

      Referendumul esuat al CpF +PSDragnea a fost acum un an. Rastimp, in mai au fost niste alegeri, unde USR a CRESCUT foarte mult. Deci nu a fost indepartat niciun electorat crestinopat, aia oricum nu au votat si nu vor vota in veci USR.
      Dumneata agiti tema asta, cu pre-lgbt, etc, ca si cum progresismul USRPLUS ar fi fost sanctionat de electorat.Ma indoiesc ca e asa, devreme ce procentul lui Barna e mult si sub cel al propriului electorat al USR. Altele sunt cauzele esecului, nu ca USRPLUS e cumva mai lgbtq-friendly si sunt pro-europeni. Un astfel de partid nu exista pana acum in Ro si e mare nevoie si de asa ceva, pentru a mai echilibra si modera fanatismul ortodoxopatilor, BOR, etc. Problema e mai degraba de discurs, de modul in care el este difiuzat, de cum sunt perceputi cei din conducerea partidului si sustinatorii lor, etc. De faptul ca inca nu au reusit sa ajunga in Romania "profunda", la tara, la pensionari si altii care voteaza traditional cu PSD sau alternativa PNL. USRPlus inca nu e vazut ca o reala alternativa la PSD, ci mai degraba ca pe ceva "de nisa". Poate si concentrarea excesiva pe justitie, 'fara Penali" etc dauneaza- romanul "de rand" e cel obisnuit cu spaga si il sperie o astfel de abordare punitiva., de "arhangheli" justitiari. Mai degraba ar propune masuri preventive+masuri sociale, daca vor sa depaseasca procentele din Mai 2019.
  • +11 (45 voturi)    
    prea tarziu! (Luni, 11 noiembrie 2019, 1:14)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Am tot scris ca Dan Barna nu e un candidat convingator, ca e un birocrat rece, incapabil de comunicare si mai nu are capacitatea de a empatiza cu poporul pe care ar fi vrut sa il conduca. KWI neamt simte mai bine romanii decat Dan Barna care e roman!
    Am mai scris asta, au sarit useristi ca sunt de la psd etc. Acum avem rezultatul! USR are timp 5 ani sa isi pregateasca un candidat tanar, bun, credbil, si daca o va face va fi viitorul presedinte al Romaniei!
    PNL in afara de KWI nu mai are candidati seriosi la functia de presedinte.
    • +4 (36 voturi)    
      Corect (Luni, 11 noiembrie 2019, 1:41)

      voinicu [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Ai perfecta dreptate. La valoarea medie a membrilor USR , Barna a fost cea mai proasta alegere nu numai pentru candidatura la prezidentiale, ci chiar pentru presedintia partidului.
      Daca Barna nu se retrage din pozitia de lider , partidul va intra in cadere libera.
      Pacat de inceputul atit de frumos al USB , e drept ca atunci era lider Nicusor Dan , ca acum a ajuns un biet partidulet menit doar sa hraneasca vanitatile liderului.
      • +14 (18 voturi)    
        La 20% nu e un partiduleț (Luni, 11 noiembrie 2019, 8:09)

        mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui voinicu

        A coalizat o buna parte din electorat. E nevoie și de alții și e nevoie de un partid onest de stânga. Nu cred ca a visat cineva vreodată ca USR va lua 50% in câțiva ani.
        • -9 (19 voturi)    
          Partid de nisa (Luni, 11 noiembrie 2019, 9:09)

          Pepi [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

          Avand in vedere ca si in diaspora abia a trecut de 25% in alianta cu PLUS, USR a demonstrat ca e un partid de nisa. Ideile de noua extrema stanga pe care le vehiculeaza prind la multi tineri, dar acestia cand ajung pe piciarele lor si vad viata reala nu se mai regasesc in aceste idei.
          • +6 (6 voturi)    
            e de dreapta (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:36)

            parush [utilizator] i-a raspuns lui Pepi

            din cauza pozitiei corecte in privinta LGBT e atacat de habotnicii radicali ca fiind de stanga, sexo-marxisti si alte tampenii.
            • -3 (3 voturi)    
              O fi de dreapta, dar are si apucaturi intolerante (Luni, 11 noiembrie 2019, 12:38)

              Pepi [utilizator] i-a raspuns lui parush

              In momentul in care calificati pozitia fata in privinta LGBT ca fiind "corecta" deja dati un verdict. E un mod de a gandi copilareste, in alb si negru (daca nu-i ca mine imi iau jucariile si plec). Dubla masura legata de vot (indemn la boicot pentru un referendum , dar la incurajare pentru alegeri) arata si o lipsa de respect fata de parerea populatiei, daca nu e cum "vreau eu".
              • +1 (1 vot)    
                Referendumul s-a terminat (Luni, 11 noiembrie 2019, 13:31)

                ursuz [utilizator] i-a raspuns lui Pepi

                Ati pierdut. Get over it.
            • +1 (1 vot)    
              Nu am spus ca USR-Plus e de stanga (Luni, 11 noiembrie 2019, 13:07)

              mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui parush

              Ci ca e nevoie si de un partid onest de stanga. Tot ce e in zona de stanga e corupt si putred insa cei ce nu se regasesc in partidele de dreapta voteaza raul existent de stanga.
              Era cam greu sa lupte pentru presedintie; chiar si cei mai optimisti sperau la un tur doi Iohannis - Barna dar in care oricum ar fi castigat Iohannis.
  • -5 (37 voturi)    
    Ati tot sperat hn... (Luni, 11 noiembrie 2019, 1:19)

    ap101 [utilizator]

    :)
    Nu s fericit ca a intrat veorica in turul 2, dar ma bucur ca parintele nostru, barnă se duce acasa...
  • +10 (18 voturi)    
    cum era? (Luni, 11 noiembrie 2019, 1:34)

    ampersand [utilizator]

    "Dacă eram eu președinte"...
    • 0 (2 voturi)    
      pai, (Luni, 11 noiembrie 2019, 9:31)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      uite una din greseli si asa destule...
  • +2 (38 voturi)    
    Intre altele... (Luni, 11 noiembrie 2019, 1:48)

    dekar [utilizator]

    ...poate ati uitatat, a avut si un foarte tampit debut de campanie electorala. A-l ataca pe Iohanis ,TOTUSI aliat de dreapta si "coechipier"in opozitie antiPSD,cand,vorba aia, ai atata camp de lupta, denota ca ori esti dobitoc ori ai consilieri de tot rahatul.Imi pare fff rau ca competitia,ca formalitate, continua cu proasta natiunii in turul al doilea.
    • +7 (23 voturi)    
      USR are nevoie de alegători (Luni, 11 noiembrie 2019, 4:20)

      Omics [utilizator] i-a raspuns lui dekar

      Îi va lua de la PNL, după ce acesta se va compromite suficient. Atacul la Iohannis este logic.
  • +4 (24 voturi)    
    No carisma, Ciolos o batea pe Pavi (Luni, 11 noiembrie 2019, 4:13)

    Dalinar [utilizator]

    Nu mai spus de interferenta aia ciudata, Rise Project!!!! Nu exclus o shpaga faina de la psd, pt supravietuire, de ambele parti!!!
  • -3 (25 voturi)    
    cale batuta (Luni, 11 noiembrie 2019, 5:21)

    razeshu [utilizator]

    Olimpian prin aroganta si Olimpic prin atitudine - "important e sa participi" - Barna a decis sa se sacrifice pentru tara si sa continue ca antreprenor - cel mai bun formator de formatori. Drum bun cale batura, sa speram ca macar in ceasul 12 Usr istii sa si vada barna din ochi si nu paiele lui Paleologu. Pacat, pierdem marea sansa sa avem mai multe spitale si autostrazi :) . Si multe alte gogomanii de la un alt Sibian la limita penalului.
  • +17 (23 voturi)    
    Lasati analizele, sunt INSELATOARE (Luni, 11 noiembrie 2019, 5:59)

    Sparafucile [utilizator]

    Locurile finale dupa turul I nu reflecta decit NOTORIETATEA personajelor. Asta e, Dancila e mai cunoscuta ca Barna, Chiar si gafele i-au sporit notorietatea. Barna n-a avut timp sa se faca cunoscut. Nu-i vorba ca nici nu inspira vreo atractie deosebita fiindca nu excela nici in VERB, nici in ATITUDINI.
  • -2 (26 voturi)    
    Acum (Luni, 11 noiembrie 2019, 6:49)

    vasile-roaita [utilizator]

    Demisia Barna si lasa pe altcineva consecvent, fara bube care stie ce vrea. Cu simt de raspundere.
  • -8 (16 voturi)    
    USR are o gramada de oameni capabili (Luni, 11 noiembrie 2019, 7:33)

    galeo [utilizator]

    Fix pe papagalul asta au reusit sa-l scoata candidat ?
    Proasta inspiratie…
    Grupul de la Sibiu face legea atat in PNL cat si in USR.
  • -3 (9 voturi)    
    Si Hagi a ratat calificarea cu Slovenia (Luni, 11 noiembrie 2019, 7:49)

    mircea112 [utilizator]

    Si Hagi a ratat calificarea cu Slovenia si si-a dat demisia, oare si Barna e ca Hagi?
    Sau Barna e mai mult ca Dracnea si Dancila si va tine de scaun cu orice riscuri?
  • +13 (15 voturi)    
    Din pacate pentru USR (Luni, 11 noiembrie 2019, 8:23)

    ady77 [utilizator]

    Nu avea nicio sansa in fata lui Veorica, cand ai in spate aproape 1.000 de primari care stiu pulsul omului de rand din orice colt de tara.
    Din pacate inca mai sunt oameni care au zis, ca nu au cu cine vota.
  • +8 (16 voturi)    
    ma tem ca asta a fost tot (Luni, 11 noiembrie 2019, 8:50)

    revo [utilizator]

    De acum veti fi ingropati, usor, usor, pana la disparitie. Dupa Rise Project, si Hotnews a trecut la executia publica - pagina cu articolul care arata unde ati luat cele mai multe voturi nici macar nu mai exista.

    De fapt, este practic imposibil sa se schimbe ceva, sa evoluam in vreo directie - Securitatea si urmasii Partidului Comunist detin acest teritoriu (ca tara nu poti sa zici ca este) pe persoana fizica. Nefericitii de muritori de rand sunt sclavii care le asigura traiul in lux. Aparatul administrativ si politic sunt vatafii care-i rup in taxe si-i silesc sa tina capul plecat, fara sa cunoasca altceva, fara sa aspire la altceva mai bun.

    Si mai este ceva - Ciolos a obtinut ce-a vrut, ce era absolut necesar sa obtina: un post de europarlamentar. Ca, deh, are nevasta cu pedigree. Si, impreuna cu unchiul securist, s-a catarat pe voi, in scaunul ravnit, fraierilor.
    • -4 (6 voturi)    
      cum poti minti (Luni, 11 noiembrie 2019, 10:23)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui revo

      mai omule, cum poti minti in halul asta, paginile de care zici sunt disponibie in topul homepage-ului hotnews, nu mai scanci atata dupa o gloaba moarta, regele a murit, traiasca noul rege Usr. Unul mai bun, sa speram.
    • -4 (4 voturi)    
      ba chiar m\ai mult (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:20)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui revo

      a obtinut chiar mai mult de atat. si-a conservat capitalul de imagine si a scapat de concurent, l-a lasat pe oportunistul mic si neexperimentat sa-si rupa singur gatul. A beneficiat in plus si de campanie gratuita insotindu-l pe loser peste tot. Partea proasta nu se temrina aici - la Locale diaspora nu va conta. Cred ca Usr ul se va rupe si Plus ul va absorbi majoritatea falangelor rezultate. Macar se dau cartile pe fata si se incheie mandatul acestui impostor in fruntea partidului. In caz contrar trecerea pragului electoral va fi o super performanta anul viitor.
    • +9 (9 voturi)    
      ... (Luni, 11 noiembrie 2019, 12:05)

      dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui revo

      iar asta se vede atît în comentariile de mai sus, dar mai ales în procentele din țară. acestea arată că de fapt nouă ne place cu buda în curte, fără autostrăzi, fără spitale, și cu pesedeaua la cîrmă, fiindcă doar așa ne putem justifica lenea și complicitatea comodă cu psd.
      e kilul de ulei pe care își dau votul nenorociții ăia din județele roșii, dar la alt nivel! noi nu vrem ca țara asta să fie administrată de un corporatist eficient! nu! doar diaspora vrea asta, fiindcă diasporeni trăiesc în țări civilizate, în care cetațenii au și drepturi, nu numai obligații, și sînt beneficiarii statului, iară nu nu viceversa, ca la noi!
      despre controversele "de ordin moral", cu privire la mizerabila campanie care i-a compromis mai mult pe rise project, decît pe dan barna, nu s-a ostenit nimeni să ne lămurească. în scenă intră din nou prietena noastră dubla măsură, fiindcă evident ceilalți candidați nu au probleme de ordin moral! nu, chiar nici unul!
      apoi usr-ul:
      adică singurii oameni care au făcut opoziție reală psd-ului. fără blaturi (ne amintim cum a votat pnl, cînd cu pensiile speciale, da?), fără compromisuri. unde era pnl-ul, cînd useriștii făceau guerilla în parlament, cu pancarte și cu filmări pe telefon, fiindcă psd-ul întrerupea transmisia, și românii nu aveau cum să știe ce se discuta în spatele ușilor închise, în comisia lui ciordache, care se căznea să-l salveze pe dedi? cînd maldărul ăla de baligă, șerban nicolae, o jignea pe cosette chichirău, de parcă s-ar fi aflat într-un birt sătesc, nu în parlament. sau bacalbașa. sau tit liviu. sau mizeria aia de orlando?!
      unde erau vajnicii liberali în momentele alea?
      nu doar că uităm prea repede, dar judecăm și prost!
      • -4 (4 voturi)    
        pai (Luni, 11 noiembrie 2019, 12:50)

        razeshu [utilizator] i-a raspuns lui dumnezeu

        Barna trebuie sa plece ca sa supravietuiasca partidul. In acest moment il ingroapa acest oportunist catarat cu mijloace la limita legalitatii in functie. Fix la fel cuma facut si averea. Votul anti Barna nu e Anti USR+ . In plus omul a venit cu tot felul de aberatii , promisiuni fara nici o legatura cu fisa postului. Lumea a preferat in aceste conditii sa mearga pe mana celuilalt mincinos din Sibiu, macar ala e verificat deja.
    • +9 (9 voturi)    
      ... (Luni, 11 noiembrie 2019, 12:06)

      dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui revo

      și uite așa, lipsa compromisurilor și adevărul, devin incomode, și se transformă în "radicalizare", "fanatism" și "aroganță"!
      e arogant să ceri spitale în loc de catedrale?
      e arogant să ceri "fără penali în funcții publice"?
      e arogant să ceri "roșia montană în unesco"?
      e arogant să ceri oprirea tăierilor ilegale de pădure, a microhidrocentralelor, care distrug habitatul, și a construcțiilor în zone protejate?
      e arogant să te opui psd-ului?
      sigur că da! românașul mîndru că e getodac ortodox, cu buda în curte, știe mai bine, că "noi nu sîntem colonia celor de la brucsel"!
      noi preferăm lucrurile călduțe, compromisul, useleul!
      ...după care ne plîngem că "toți sînt la fel", "sîntem blestemați" și "nu ne mai facem bine"!
      păi în lumina asta, psd-ul devine ceva oarecum acceptabil, nu? un fel de rău necesar! nici nu-i de mirare că "oamenii s-au săturat "doar" de anti-psd", cum zicea unu' pe aici!
      poporul ăsta are nevoie de lecitină! iliiescu e bine-mersi, chit că a început să voteze cu urna mobilă, iar noi deja am uitat ce înseamnă psd! habar n-avem ce vrem!
      reiau:
      psd înseamnă infractorul internațional liviu dragnea, imbecila viorica-vasilica, mumia vie ion iliescu, urmărit penal pentru crime împotriva umanității, năstase enșpe case, bădălău care se pișă pe diasporă, mitocănia, aroganța, minciuna și misecuvenismul unor infractori care și-au pus amantele ("și ele sînt oameni"), rudele, șoferii și secretarele în poziții-cheie ale aparatului guvernamental, "pentru că putem".
      psd înseamnă ordonanta 13, care a scos mii de oameni în stradă, ordonanța 14, care a distrus, practic, investițiile externe, împrumuturi de miliarde, plătite la cea mai mare dobîndă.
      da, de noi și de copii noștri!
      psd înseamnă mutilarea legilor justiției, în favoarea infractorilor de partid. ciordache, nicolicea, șerban nicolae, și alte specimene, care ar trebui să fie expuse în borcane, la antipa, nu în parlamentul româniei!
      • -3 (5 voturi)    
        Nu, nimic din ce enumerati nu e arogant (Luni, 11 noiembrie 2019, 12:41)

        Pepi [utilizator] i-a raspuns lui dumnezeu

        Dar e arogant sa ceri oamenilor sa iasa la vot numai cand iti place, si sa boicotezi cand nu (utilizand si argumente false). Iar exprimarea opiniei e la baza democratiei.
    • +9 (9 voturi)    
      ... (Luni, 11 noiembrie 2019, 12:07)

      dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui revo

      psd înseamnă 30 de ani "de tranziție", complet pierduți, înseamnă exodul românilor, comparabil cu siria, o țară aflată în război!
      înseamnă crimele de la revoluția din '89, mineriadele, incendiul de la colectiv, și gazarea oamenilor nevinovați pe 10 august, anul trecut!
      psd înseamnă primitivismul din județele sărace, unde oamenii își dau votul pe un kil de ulei, și pe niște promisiuni pe care toți știu că nu vor fi respectate.
      psd înseamnă lipsa autostrăzilor, ba chiar a drumurilor, în unele localități, a spitalelor, a școlilor, mai nou și a pădurilor, și statul în stat numit bor.

      e puțin lucru să fii anti-psd? judecați singuri!

      departe de mine să spun că usr-ul sau dan barna nu au făcut greșeli!
      poate n-a fost barna destul de cunoscut. poate trebuia ales cioloș drept candidat, în locul lui.
      sloganul de campanie a fost prost ales. între "fericiți în românia", și "românia normală", îl aleg pe cel de-al doilea, fiindcă vorbim despre viitor, nu despre filme s.f. clipul a fost și el neconvingător: barna, colocvial, cu cîțiva cetățeni, cu care de fapt nu interacționa, și care arăta ca două filme suprapuse.
      bine, nici celelalte clipuri (cu excepția lui iohannis) n-au fost cine știe ce, dar mvai, de la barna aveam alte pretenții...!
      ...și uităm lucrurile bune. cînd barna zice "n-am nimic de ascuns, să verifice dna-ul contractele", sîntem neconvinși, de parcă ar mai fi făcut vreun politician asta vreodată!
      sau "fără penali în funcții publice", adică o inițiativă cetățenească, care are puterea de a face în constituție o schimbare firească, îndreptînd un rău încuibat pesedește, de 30 de ani!
    • +9 (9 voturi)    
      ... (Luni, 11 noiembrie 2019, 12:09)

      dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui revo

      rezultatul votului de ieri ne-a arătat că n-am prea evoluat. prezența a fost mică, tinerii s-au pișat din nou pe el de vot, ocupați fiind cu instagramu', psd-ul are același electorat captiv, indiferent cîte mizerii face, psd-ul de limbă maghiară, la fel, și doar diaspora a votat normal (și în condiții normale!).
      eu zic că ieri am pierdut o mare șansă să schimbăm lucrurile. o să mai avem una la anu'. poate ne mai informăm pînă atunci. și poate ne mai băgam mințile în cap! n-aș vrea să ajungem să-l plîngem pe barna!
  • -2 (6 voturi)    
    Păcat, (Luni, 11 noiembrie 2019, 9:25)

    Houthi [utilizator]

    dar d-l zDrulă zicea ieri că valurile de votanți din Noua Zeelandă,sunt un semn al victoriei,așa că mulțimile de useriști au stat acasă,deschizînd șampania victoriei!
  • -3 (15 voturi)    
    Ati pierdut inca din seara europarlamentarelor (Luni, 11 noiembrie 2019, 9:28)

    KTerinca [utilizator]

    Din clipa in care ati zis ca voi nu vreti sa intrati la guvernare, sa nu va erodati.
    Apoi, cu gafele lui Barna, s-a pus capac.
    Ma mir ca a scos atat.
  • +4 (4 voturi)    
    e doar o batalie (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:39)

    parush [utilizator]

    lupta continua. Succes Barna.
  • -7 (7 voturi)    
    usr (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:48)

    iuflo [utilizator]

    domnule barna poate a venit momentul sa deschideti ochii sau si mai dur a venit momentul demisiei!!! iata ca se vede ca prin feisbuc nu faci politica decat de mahala!! pacat ca multi au crezut naiv ca vei ajunge in turul 2 ... ca si mine de altfel......acum da - dupa razboi multi viteji se arata - insa e bine macar acum sa ne spunem ofurile...... usr sau dan barna nu o sa mai ajunga nici la 10% daca ramane cu apropiati ca ghinea si caramitru care prin tupeu si jigniri a retrogradat alianta cam cu 7 procente de la europarlamentare pana azi!!! e mult tupeu mizerabil rodit in usr si multi se vedeau si inca se vad castigatori a nu stiu ce!!! am intalnit multi "postaci" si "sustinatori" usr care ameninta cu razbunari si vendete!!! daca nu stiati acest tip de "apropiati" dvs existau si in 90 cand multi tupeisti schimbau si coada de matura!!! pacat caci eu chiar credeam intr-o viitoare apropiata alianta pnl-usr care sa schimbe din temelii constitutia si legile tarii iar ulterior societatea si tara......mare pacat si cu inima stransa imi permit sa va rog sa va distantati sau sa demisionati pentru ca mie cel putin mi-ati dovedit ca nu sunteti la rangul lui nicusor dan!!!!
  • +9 (9 voturi)    
    ... (Luni, 11 noiembrie 2019, 12:01)

    dumnezeu [utilizator]

    constat o prezență notabilă a simbriașilor psd/sputnik, printre antecomentatori. unii mai subtili, alții mai de la coada sapei, care analizează eșecul lui barna.
    (pseudo)argumentele sînt:
    -barna nu e bun. n-are carismă, e un corporatist rece, care nu comunică bine, și care a gestionat prost acuzațiile din "investigația" rise project, unde deși problemele nu sînt penale, iată că totuși avem niște controverse de ordin "moral".
    -usr-ul, care se află într-o "confuzie ideologică", a devenit din principalul opozant al psd-ului, e "partid de nișă" (nu ni se spune ce nișă!). apar cuvinte precum "radicalizare", "fanatism", "aroganță", față de electorat, dar și față de pnl, și ni se mai spune că în afară de "anti-psd", usr nu aduce nimic nou! cică.
    hai să vedem cum stau lucrurile:
    constatăm că românașul e frate nu cu codrul (asta se vede deja și din satelit), ci cu dubla măsură:
    specialiștii în în carismă și body-language (guru ctp, moise guran, și cîțiva postaci consacrați), îi găsesc aici deficiențe lui barna.
    da' despre dăncilă ce ziceți stimați părerologi? are? și dacă stau puțin să deapăn amintiri, parcă nici klaus n-avea (că-i mut, că-i ficus, etc), și nici nicușor dan, pe care îl regretă ipocrit cîțiva simbriași sputnik/psd, ceva mai sus, încercînd să găsească o fisură în usr (tema clasică potrivit căreia dan barna "i-a furat partidul" lui nicușor dan).
    da, barna e un corporatist. un om lucid, poate cam sec, dar precis, logic și direct. ba mai mult: spune adevărul, ceea ce nu se prea poate spune despre ceilalți candidați, care merg de la minciuna fățișă de natură pesedistă, pînă la neadevăruri mai voalate, dezinformări sau "erori de comunicare".
    oare sîntem pregătiți pentru un politician onest? la nivel declarativ da, dar în esență, de fapt, nu!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version