Lista de miniștri cu care Orban intră în negocierile finale pentru susținerea noului guvern (surse)

de Clarice Dinu     HotNews.ro
Marţi, 22 octombrie 2019, 6:16 Actualitate | Politic


Ludovic Orban
Foto: AGERPRES
Ludovic Orban începe azi runda decisivă a negocierilor cu partidele pentru susținerea noului Guvern. După întâlnirile care vor avea loc marți și miercuri, premierul desemnat va depune la Parlament lista miniștrilor și programul de guvernare, un vot de învestitură fiind estimat de liberali săptămâna viitoare.

După discuțiile de principiu de săptămâna trecută, Ludovic Orban trebuie să răspundă condițiilor puse de UDMR, ALDE, Pro România și USR, partidul lui Dan Barna fiind cel mai puțin flexibil în timpul negocierilor. Dan Barna vrea să-i ceară premierului desemnat, în schimbul votului de învestitură, să fie de acord cu asumarea răspunderii viitorului guvern pe legea de abrogare a recursului compensatoriu și cea a alegerii primarilor în două tururi. „Oferta” USR ar dinamita însă înțelegerea cu UDMR care a declarat public că nu susține alegerea primarilor în două tururi și este puțin probabil să fie acceptată.

De asemenea, Ludovic Orban trebuie să pună pe masă și lista miniștrilor și structura pe care a gândit-o pentru viitorul Cabinet.

Față de săptămâna trecută, în planurile PNL a reintrat Ministerul Tineretului și Sporturilor, pe care inițial liberalii îl voiau desființat, lucru ce ar urma însă să se întâmple cu Ministerul pentru Relația cu Parlamentul, portivit surselor HotNews.ro. În privința numelor, au intervenit și aici câteva schimbări. În final, lista va fi validată de Ludovic Orban cu Klaus Iohannis.

Lista ministerelor și a miniștrilor așa cum este ea discutată în acest moment, potrivit surselor HotNews.ro:

1. Ministerul Afacerilor Externe (se comasează Ministerul Afacerilor Europene și cel al Românilor de pretutindeni) - Bogdan Aurescu
2. Ministerul Afacerilor Interne - Laurențiu Leoreanu (pe listă era anterior și Marcel Vela)
3. Ministerul Apărării Naționale - Nicolae Ciucă
4. Ministerul Finanțelor - Florin Cîțu (pe listă figurau anterior și Lucian Heiuș și Bogdan Iulian Huțucă)
5. Ministerul Economiei (se comasează Ministerul Energiei, al Mediului de afaceri și Turismul) - Virgil Popescu (pe lista inițială figura și Ion Ștefan)
6. Ministerul Dezvoltării - Raluca Turcan (pe listă figura inițial și Robert Sighiartău)
7. Ministerul Justiției - Cătălin Predoiu (pe listă figura și Ioan Cupșa)
8. Ministerul Agriculturii - Adrian Oros (pe listă figurau anterior și Emil Dumitru și Nicolae Giugea)
9. Ministerul Muncii - Violeta Alexandru
10. Ministerul Mediului (se comasează Ministerul Apelor și Pădurilor) - Costel Alexe
11. Ministerul Educației (se comasează Ministerul Cercetării) - Monica Anisie
12. Ministerul Fondurilor Europene - un independent
13. Ministerul Tineretului și Sportului - Sorin Moldovan
14. Ministerul Transporturilor (se comasează Ministerul Comunicațiilor) - Lucian Bode
15. Ministerul Culturii - Liviu Brătescu
16. Ministerul Sănătății - Horațiu Suciu (în calcul fusese luat și Vasile Rîmbu)






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















44178 vizualizari

  • +10 (28 voturi)    
    medic la sanatate e gresit (Marţi, 22 octombrie 2019, 6:30)

    Francisc 1 [utilizator]

    singurii ministri care au facut ceva pana acum a fost avocatul de la udmr ( nu mai stiu in ce an a fost ministru ) si ministrul lui Ciolos . Asa fiecare medic vede din punctul ingust al propriei specializari si experiente in sistem.
    • -4 (18 voturi)    
      cum spui, ai un punct de vedere ingust (Marţi, 22 octombrie 2019, 9:18)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      ˝fiecare medic vede din punctul ingust al propriei specializari si experiente˝ asta la nivel initial. Dar nu uita ca multa lume desteapta nu ramana la baza, ci mai invata, mai fac cursuri, masterate, doctorate, tot felul de specializari etc. Asa ca in ziua de azi un medic care sa aiba si o licenta in management de ex. se mai gaseste...
      • +10 (12 voturi)    
        am dat si exemple , ce va speriati asa? (Marţi, 22 octombrie 2019, 10:05)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        un exemplu de medic / manager ce a fost un bun ministru al sanatatii dupa '89 gasim?
        • 0 (8 voturi)    
          logica de 2 bani.. (Marţi, 22 octombrie 2019, 11:58)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

          Am vazut 3 elefanti roz la circ. Concluzia: toti elefantii sunt roz.

          Faptul ca nu au fost numiti oameni competenti in functia respectiva nu exclude competenta.
      • -5 (15 voturi)    
        Iohannis îl vrea pe Siegfried Mureșan premier! (Marţi, 22 octombrie 2019, 10:05)

        simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        Guvernul lui Orban va fi respins de parlament. Nici măcar Klaus Iohannis nu îl dorește pe Orban premier. Daca iese președinte din nou îl va numi prim ministru pe Siegfried Mureșan.
      • +9 (15 voturi)    
        si am uitat de Nicolaescu (Marţi, 22 octombrie 2019, 10:07)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        care a facut programul de screening prin care mii de diabetici au fost diagnosticati si implicit salvati , era economist parca!
        • -3 (3 voturi)    
          Nicolaescu ? (Marţi, 22 octombrie 2019, 21:28)

          Lu48 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

          Care a risipit ȋn jur de 200 milioane RON din banii publici (studii de fezabilitate spitale, vaccin cancer col uterin, sume uriase dirijate spre firma soţiei, …..)
          • +1 (1 vot)    
            nu i-a risipit ! (Miercuri, 23 octombrie 2019, 9:01)

            codrean [utilizator] i-a raspuns lui Lu48

            analizele erau necesare, multi romani si-au descoperit boli de care nu stiau, asa au intrat in evidenta medicilor in stadii incipiente, in care tratamentul este mai eficient. Tot "contabilul" Nicolaescu a desfiintat 'plafonul" la medicamentele compensate si gratuite; pana atunci erau adevarate lupte la cabinetele medicale si la farmacii in primele zile ale fiecari luni !
    • 0 (14 voturi)    
      HaBarna o tine pe Dancila premier si PSD la putere (Marţi, 22 octombrie 2019, 11:30)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Cu toata fuga lui de responsabilitate si cautarea de scuze penibile de a nu fi la guvernare, HaBarna si USR++ reuseste sa o tina pe Dancila premier si pe PSD la putere. Sau asta vrea?
      • +5 (7 voturi)    
        slogan pentru poporul PSD (Marţi, 22 octombrie 2019, 13:07)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Domnu michi, daca tu crezi ca folosind asemnea slogane convingi pe cineva ca PNL e viitorul si USR e dusmanul de clasa, te inseli. PNL, fara desfiintarea SS, abrogarea prevederilor din legile justitiei care sunt criticate de Greco/MCV, alegeri primari in 2 tururi si fara penali, e tot un fel de PSD, nitel mai curat si mai civilizat. Nimic mai mult.
        Ori publicul USR nu e interesat de o schimbare de imagine.
      • +5 (7 voturi)    
        Dancila a fost votata de mare parte de romani (Marţi, 22 octombrie 2019, 15:09)

        IosifV [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Dragnea si Dancila si Tari exista si ne conduc dintr-un motiv simplu: romanii i-au votat.

        Intoarcerea la pararea romanilor e necesara pentru ca PSD+PNL+UDMR au facut implozie. S-au muscat intre ei pe ciolan de au rupt haita.
        • +3 (3 voturi)    
          Am vrut sa zic majoritatea PSD+ALDE+UDMR :) (Marţi, 22 octombrie 2019, 15:11)

          IosifV [utilizator] i-a raspuns lui IosifV

          Am vrut sa zic majoritatea PSD+ALDE+UDMR :)
    • +6 (6 voturi)    
      Ministrul trebuie sa fie manager (Marţi, 22 octombrie 2019, 15:07)

      IosifV [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Ministrul este un manager.
      Profesia este mai putin importanta, dar evident o intelegere a industriei si sectorului de sanatate ar fi un mare atu.

      Insa, 30 de ani ne-au dovedit un singur lucru: nu profesia, nu studiile conteaza cel mai mult.
      In Romania nu e vorba de fineturi ca-n Elvetia (cum sa facem sa marim salariul mediu de la 5500 de Eur la 6000 Eur), nivelul si situatia in Romania in unele zone e de nivelul Africii.

      Lucrurile in Romania ar merge bine daca conducatorii:
      1. Nu ar mai fura (sau nu ar mai facilita/permite furtul) in ultimul hal
      2. Daca ar fi cu adevarat interesati sa faca bine.

      Nu avem nevoie de GENII, avem nevoie de oameni NORMALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      • +4 (6 voturi)    
        Go USR (Marţi, 22 octombrie 2019, 15:15)

        IosifV [utilizator] i-a raspuns lui IosifV

        USR, eu cred in ei.
        Daca si USR va demazagi, nici o problema, ALTII LA RAND!

        Ideea mea e ca romanii sa nu mai voteze aceiasi mincinosi!!!!!!!!!!!!!

        Noi toti meritam o viata mai buna, la fel de buna ca in orice alta tara din Vest.
        Nu suntem cu nimic mai prejos decat francezii sau germanii, avem o tara fantastic de frumoasa.

        Trebuie sa ne folosim de vot !!!!!!!!
  • -6 (24 voturi)    
    Ministerul Finanțelor - Florin Cîțu (Marţi, 22 octombrie 2019, 6:56)

    un domn [utilizator]

    Sarim de la DJ Theo la Corsari ! Se joaca in alta liga ? Noo, este acceasi Mizerie

    https://evz.ro/cum-l-a-vanat-mugur-isarescu-pe-lucian-isar-era-ca-iepurasul-din-desene-animate-care-me-979462.html

    https://www.hotnews.ro/stiri-politic-21371580-florin-citu-apropiat-sotului-alinei-gorghiu-acerb-critic-lui-isarescu-loc-fruntas-listele-pnl.htm
    • -4 (12 voturi)    
      Nooo, asta-i minunat: Catu la Finante (Marţi, 22 octombrie 2019, 11:42)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Nooo, asta-i minunat: Catu la Finante.

      Baietasul asta e incrancenat in nestiinta; daca aplica si harnicia prostului, economia Romaniei trece pe minus in 6 luni.
      Ceea ce e un lucru foarte sanatos: salveaza Romania de nenorocirile generate de PSD prin cresterea neintrerupta de 4-5% anual...exact cum cere si Johannis.
      Pentru salvarea bietei tarisoare, reducerea cu 20-40 % a numarului bugetarilor, cu 1/3 a veniturilor celor ramasi si impozitarea cu 55% a pensiilor se impun urgent. Pensiile speciale se vor desfiinta, mai putin la luptatorii cu coruptia, SRI si magistrati.

      Sunt fan, am luat bere si popcorn.
      • +2 (4 voturi)    
        nici in gluma sa nu tastezi asa ceva (Marţi, 22 octombrie 2019, 12:42)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        sau deja esti pe statul de plata de la Kiseleff Shase ? atunci are sens ce spui !
      • +8 (12 voturi)    
        mda (Marţi, 22 octombrie 2019, 12:48)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        si totusi fata de nea orlando este la cateva capete in fata...

        de fapt pe nea orlando de la finante poti sa-l compari cu bisnitarii din targ de la vitan
        • -6 (10 voturi)    
          Care parte n-ai priceput-o? (Marţi, 22 octombrie 2019, 15:00)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

          Care parte n-ai priceput-o? Sunt fan Catu! Adica, sunt fan al vointei romanilor, iar in Mai 2019, romanii au votat pentru Catu. atunci, sa li se dea Catu!

          Si ai dreptate cand vorbesti impotriva lui Orlando:
          - se pricepe Orlando sa aduca "crestere negativa"? Evident, nu!
          - se pricepe Orlando sa scada salarii? Evident, nu!
          - se pricepe Orlando sa faca TVA 25%? Evident, nu!
          - se pricepe Orlando sa reduca cu 400.000 job-urile din Invatamant, Sanatate, Aparare? Evident, nu!
          - se pricepe Orlando sa impoziteze pensiile? Subtirel rau de tot, si de stanga: se ia de aia cu pansii babane, speciale.

          Ei bine, toate nenorocirile de mai sus sper sa fie rezolvate de Catu. Sa se termine odata cu cresterea asta economica nesanatoasa, sa vina o cadere sanatoasa cu cresteri negative si TVA 25%. C-asa au vrut romanii!

          Repet: eu sunt fan. Mi-am luat bere si popcorn.
          • +3 (9 voturi)    
            esti fan Antena 3 (Marţi, 22 octombrie 2019, 17:45)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            ai recitat toate tampeniile emise de propagandistii Varanului.
            Puah!
            • -2 (6 voturi)    
              Recitat, ne-recitat...zi tu ce nu-i bine (Marţi, 22 octombrie 2019, 17:59)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              Recitat, ne-recitat...zi tu ce nu-i bine acolo.

              PS: Nu stiu daca eu ma pot numi fan A3, da' matale iti place rau, daca stii "Toate tampeniile". Iti place rau!
  • -3 (29 voturi)    
    Brava baieti! (Marţi, 22 octombrie 2019, 6:57)

    Ark_ro [utilizator]

    Cu Turcan si Citu in frunte deja vedem luminita! De la locomotiva, ce-i drept, dar....
    • -3 (21 voturi)    
      mda (Marţi, 22 octombrie 2019, 8:57)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Ark_ro

      Deja orlando era parfum fata de asta. Sper sa fie varianta de sacrificiu pentru primul picaj.
      • +7 (13 voturi)    
        Sa inteleg si eu.. (Marţi, 22 octombrie 2019, 12:08)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        Deci "chiparosul" PSD, bugetar de cariera si absolvent de ASE la 26 de ani (da.. i-a luat 8 ani sa termine o facultate de 4 ani), este "parfum" fata de Florin Citu, care are facultate, master si doctorat in SUA, experienta internationala, experienta de management in sectorul privat si scrie sute de articole argumentate pe teme financiare?
        • -2 (10 voturi)    
          fix da (Marţi, 22 octombrie 2019, 13:22)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          1. exceptand cateva masuri cretine (urmau capitalurile negative, de ex) sau mentinerea altora (split tva, de ex), chiparosul n-a prestat rau, luand multe masuri de dreapta (transfer contributii, marire plafon micro, de ex) sau mentinand chestii ok (cota unica). Daca erau pesedistii florin georgescu sau pupilul lui, voinea, era jale.

          2. orice persoana incearca in mod public o vrajeala jalnica de prostit turma votanta, este sub zero barat pentru mine. Un exemplu ar fi rahatul ala de banca in care sunt si rusii, cand citu a sustinut ca s-a pus chiparosul sef, in conditiile in care ORICARE ministru de finante, de la ORICARE partid, devine automat guvernator. Scuza-ma daca tu apreciezi prosteala, dar eu nu servesc.
          • +1 (7 voturi)    
            fix pe dos (Marţi, 22 octombrie 2019, 17:44)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            Deci il lauzi pentru ca nu a facut mai rau?.. Cum stam cu atributiile principale ale mf/anaf - informatizarea/inlesnirea interactiunii cu contribuabilii, combaterea evaziunii, stabilitatea fiscala? ZERO. Comisia Nationala de Prognoza (aflata in subordinea MF)? A ratat toate prognozele..

            Nici macar nu stii despre ce vorbesti.
            1. A mutat "chiparosul" contributiile? Ala a fost Ionut Misa. HG 79/2017. Acelasi lucru a vrut initial sa-l faca Gabriel Biris cu un an inainte, sub guvernul Ciolos, dar toate partidele s-au "inflamat", proiectul lui a fost pus la pastrare si scos din nou anul urmator.
            2. Florin Citu l-a acuzat pe "parfumul" tau ca s-a numit singur guvernator BII. Este adevarat. Prin HG nr. 921/2018. "Art. 1. -
            Guvernatorul pentru România în Consiliul Guvernatorilor Băncii Internaționale de Investiții este ministrul finanțelor publice...". De ce? Imunitate diplomatia si scutire de la plata taxelor.
            • 0 (4 voturi)    
              nope (Marţi, 22 octombrie 2019, 22:42)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              Da, stiu ca suna aiurea, dar am ajuns sa laud "normalitatea", adica sa nu schimbi ceva ce merge sau sa strici. Este unul dintre motivele pentru care am o scarba profunda fata de pedelisti si fanii lor.
              Mai pot da exemple idioate pe palierul psd, contrubutii part time - vulgutza, insa, dupa cum spuneam, am ajuns sa laud chestii oarecum normale. Cum si la pdl/base laud proiectul initial pensii conform contributivitate.

              1. fair enough. Nu mai stiam cine dracu' a fost m fin, dar era psd si erau injurati de "dreapta" (wtf?!?). Apropo de care, oare de ce l-a zburat Ciolos pe Biris pentru o masura ok? Eh...
              2. Vezi toata povestea cu BII, ca o gasesti romantata si detaliata pe net, si o sa intelegi ce si cum vorbea pentru "votanti" mister Citu. Bine, votanti care sunt cu rusii-n gura in timp ce ungaria este pragmatica, as usual.
              • +1 (1 vot)    
                apropo.. (Miercuri, 23 octombrie 2019, 9:21)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                nu l-a zburat nimeni. si-a dat demisia. e avocat specializat in fiscalitate. cand a inteles ca guvernul nu are mandat pentru reforma taxelor, a plecat.

                sincer, te agati de niste chestii cam dubioase. povestea cu BII pute (sigur nu a parfum..) si pe tine te deranjeaza doar scandalul care a urmat?
          • +2 (4 voturi)    
            ai uitat de OUG114 (Marţi, 22 octombrie 2019, 17:51)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            Stii, nu Catu l-a dat ci nea Orlando. Numai ala si sterfe pe jos cu toate "masurile de dreapta"
            Apropo, masurile alea de dreapta au fost luate cu schepsis toate, sa iti aduc aminte cu a fost cu faimoasa majorare de salariu brut??
            • 0 (4 voturi)    
              oug114 (Marţi, 22 octombrie 2019, 22:48)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              Vezi ca la oug 114, multa reclama i se face pentru ca pierd niste "investitori" bani, in special pe parte exploatare ;). Nu inseamna ca sunt de acord cu toata ordonanta (taxare firme comunicatii, de ex), insa ma uit si la cine si prin cine face scandal ;)

              La majorare brut, este ok. Practic, COSTUL cu forta de munca a ramas cvasi acelasi, doh. Stiu ca pe lucrazari nu-i intereseaza asta, insa o firma are un COST total cu un salariat si nu doar brutul. Daca nu bagau si CAM la "presiunea" sindicatelor, era perfect. Brut=cost salariu. Ca la cost salariat, se mai adauga ssm, med muncii si altele.

              Probabil o sa-mi spui ca i-au prostit pe bugetari din pix cu "marirea" promisa. mi se falfaie, e bonus :)))
  • +2 (16 voturi)    
    O rusine (Marţi, 22 octombrie 2019, 7:58)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Raluca Turcan ? Aceasta trompeta politruca din Mafia Portocalie, compromisa si incompetenta? UN DEZASTRU. Plus câtiva uslași, din cei care au bătut palma cu CIuma Rosie...
    • -2 (10 voturi)    
      Ma tem ca suferi de strabism (Marţi, 22 octombrie 2019, 14:11)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Raluca Turcan este una dintre cele mai luminate capete din PNL. E serioasa, energica si competenta.
      De ce ar fi compromisa? Pentru ca a fost un critic al lui Tariceanu si sustinator al lui Basescu? Exact pentru acest fapt este de apreciat. De cand o stiu, e consecventa si liberala adevarata.
      • -1 (9 voturi)    
        Un basist adevarat! (Marţi, 22 octombrie 2019, 15:04)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        Un basist adevarat!

        Petrov-nePetrov, Leana-neLeana (din Plescoi), omu' o tine ca Stan cu Fluierul!
        • 0 (8 voturi)    
          ai ramas blocat la basisti.anti-basisti? (Marţi, 22 octombrie 2019, 17:52)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Asa bien te plateste Varanul?
          • -2 (8 voturi)    
            Tu stii sa citesti? (Marţi, 22 octombrie 2019, 18:42)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            Tu stii sa citesti? Daca ai darul cEtitului, citeste postarea careia i-am raspuns. Daca nu, nu...ramai la cules litere dupa fituica.
    • -1 (1 vot)    
      Televiziunea Hunedoara (Marţi, 22 octombrie 2019, 21:38)

      Lu48 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Va rămâne ȋn istorie cu faptul că nu fost de acord ȋn comisia de cultură al Parlamentului cu ȋnfiintarea televiziunii de stat Hunedoara (pentru cunoscători televeziunea HD).
  • +12 (20 voturi)    
    mai conteaza cine e pe lista ? (Marţi, 22 octombrie 2019, 8:37)

    Vic_Tor [utilizator]

    cererile USR nu au trecut de parlament, sper sa nu voteze acest guvern si nici pe urmatorul. anticipate !
    • -6 (12 voturi)    
      Adica sa ramana Dancila si PSD-ul la putere? (Marţi, 22 octombrie 2019, 11:32)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Vic_Tor

      Asta doriti de fapt? "Orice zi cu Dancila premier e un dezastru pentru Romania" dar voi cu HaBarna la putere doriti sa duceti Romania in colaps mentinand-o pe Dancila premier si pe PSD la putere!
    • -2 (12 voturi)    
      mda (Marţi, 22 octombrie 2019, 12:01)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Vic_Tor

      Altul care a pus botul la ce minte barna. Anticipatele sunt dezirabile, dar NU se pot face acum. Tot asa cum desteptii astia de la pnl NU pot vota majoritar in parlament conditionarile lui barna pentru simplul fapt ca NU au majoritate nici daca si-ar aduce amantele sa voteze. E usor sa-ti placa cuvintele frumi, dar mai greu cu ganditul, nu?
      • +1 (3 voturi)    
        nimeni nu a zisa anticipate -acum (Marţi, 22 octombrie 2019, 17:53)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        Ci cat mai devreme posibil. Ca de exemplu odata cu localele. Perfect realizabil.
        • 0 (2 voturi)    
          si intre timp? (Marţi, 22 octombrie 2019, 22:49)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          veorica la butoane? guvern, de oricare ar fi el, semi-paralizat?

          localele erau prin iunie, daca nu ma insel
    • +3 (9 voturi)    
      USR (Marţi, 22 octombrie 2019, 12:35)

      Capac1947 [anonim] i-a raspuns lui Vic_Tor

      USR trebuie sa nu se bage atat timp cat in parlament majoritari sunt PSD - ALDE - PRO Romania

      Anticipatele sunt solutia... Dancila nu mai conteaza... ca sta 3 luni ca sta 3 saptamani... nu e mare diferenta...
  • 0 (14 voturi)    
    Nu se poate ministru militar (Marţi, 22 octombrie 2019, 8:41)

    Velma Kelly [utilizator]

    Sica iar ai bulit-o.
  • -14 (26 voturi)    
    Doar Aurescu (Marţi, 22 octombrie 2019, 8:42)

    salvatore [utilizator]

    ... are valoare in turma asta portocalie. Toti ceilalti sunt niste ratati cu ifose si cu grade. Abia acum imi dau seama prin comparatie ca Guvernul Dancila era chiar bun.
  • +6 (12 voturi)    
    deh (Marţi, 22 octombrie 2019, 9:20)

    codrean [utilizator]

    Oare n-ar fi mai bine ca Prof.Suciu sa fie lasat sa opereze ? E singurul chirurg-cadiolog de la noi de inalta competenta si cu experienta solida ! Am auzit si ca Dr.Rimbu, managerul de la Suceava a declinat invitatia. N-a vrut sa-si abandoneze activitatea - remarcabila - pentru un post efemer. Bravo lui ! Cat despre Citu ...
  • +6 (6 voturi)    
    Fonduri europene (Marţi, 22 octombrie 2019, 10:28)

    DanielArdelean [anonim]

    La fonduri europene nu e Bogdan Glavan? E un profesionist excelent. De fapt, ar fi bine sa fie propus de Orban, dupa alegeri parlamentare (anticipate chiar) ca premier!
  • -4 (16 voturi)    
    la vremuri noi, tot noi (Marţi, 22 octombrie 2019, 10:44)

    Itsoc [utilizator]

    Turcan la dezvoltare, pai asta nu stie nici cum sa-si dezvolte lexicul in romana.
    Citu, mama ce caterinca...
    Predoiu la Justitie, colegul de liceu al lui Udrea, iepurele de fuga de la alegerile locale din bucuresti care i-a taiat din procente lui Nicusor Dan.

    Bine de tot !! numai competenti !
    • +2 (14 voturi)    
      Mestere, (Marţi, 22 octombrie 2019, 11:45)

      varavara [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      pe langa ministrii psd din ultimii 3 ani, cei propusi de PNL sunt academicieni.
      Lasa bai gargara ca nu te pune nimeni pe tine ministru.
      • -2 (10 voturi)    
        Cu singura observatie, boss (Marţi, 22 octombrie 2019, 15:16)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui varavara

        "pe langa ministrii psd din ultimii 3 ani, cei propusi de PNL sunt academicieni."

        =======================

        Cu singura observatie, boss, ca ministrii trebuie sa ministreasca, nu sa academiceasca!
  • +6 (6 voturi)    
    O remarca: PSD a distrus dinamica Romaniei prin (Marţi, 22 octombrie 2019, 10:58)

    Habermas [utilizator]

    simbolism negativ - de exemplu, a pus numai analfabeti si impostori (sau impostoare) la Educatie si Cercetare. Daca vrem cu adevarat o epoca post-PSD, atunci toate numele de ministri si secretari de stat (si orice al rol important) trebuie sa fie bombe - in sensul bun. Adica super-profesionisti, foarte calificati, care au demonstrat valoare in meseria lor.

    Intrebare: Cum demonstreaza un profesor de liceu ca stie ... Cercetare??? Ce autoritate are el/ea in Universitati? Intrebare retoric-amara, evident.

    Nu conteaza ce guvern, ce sanse, ce context politic. Orice nume propus trebuie sa fie beton beton. Altfel nu iesim din epoca PSD.
    • -7 (17 voturi)    
      Lasa vere, va da Catu "simbolism pozitiv".... (Marţi, 22 octombrie 2019, 11:51)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      "PSD a distrus dinamica Romaniei prin simbolism negativ..."
      (Marţi, 22 octombrie 2019, 10:58)Habermas [utilizator] "
      ===================

      Lasa vere, va da Catu "simbolism pozitiv"....cat incape, la tot cartierul.

      Romanii au demonstrat - prin vot - ca le lipseste "simbolismul pozitiv", "cresterea negativa" a lui Basescu-Boc si alte d'astea.
      Cresterea economica de 4-5% era "nesanatoasa" si iata, incarcata de "simbolism negativ".

      Va insanatoseste rapid Catu-PNL la Finante si va readuce la "simbolismul pozitiv" al "cresterii negative", stai olecuta.
      • 0 (4 voturi)    
        Nu te pripi (Marţi, 22 octombrie 2019, 18:04)

        n.dumiritu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Stai sa vezi cit din "4-5%" e din "crestere de stocuri" sau din umflarea statistica a economiei de auto-gospodarire (productie agricola pentru uz propriu) sau alte prestatii nefiscalizate. Daca tot e nefiscalizat, cine poata sa ne contrazica cind spunem ca sectorul ala s-a triplat ca dimensiune? Cred ca o stii pe aia cu "exista minciuna si exista statistica". Au "lucrat" pina si la productia agricola ca sa intre PIB-ul in prevederi. Ma indoiesc, totusi, ca vor iesi cifrele reale la suprafata, din "motive de stat" ( toate rapoartele BNR, folosite si la cereri de creditare, sint contaminate de minciuna, si nu "ne permitem" sa parem trisori ). Asa ca tu poti sa o tii in continuare cu "4-5%", oficial ti-e bine.
        • -2 (8 voturi)    
          Matale esti mai tare ca Banca Mondiala? (Marţi, 22 octombrie 2019, 18:47)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui n.dumiritu

          Matale esti mai tare ca Banca Mondiala?

          Eu nu ma pricep, da' Banca Mondiala confirma pentru Romania, in anii trecuti, cresteri de 4-5%. Ori matale esti mai tare ca Banca Mondiala?

          Sau esti chiar Catu, pentru care salariul nou de 900 de lei, fata de ala vechi de 700 de lei insemna: "scadere de venituri"...tam-tararam-tadam!
          • +2 (4 voturi)    
            Creșteri de?... (Marţi, 22 octombrie 2019, 20:22)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Dacă firma mea raportează o creștere a cifrei de afaceri cu 4%, este bine sau rău?..
            Poate anul trecut am făcut profit și anul ăsta nu. Poate am scăzut salariile muncitorilor și l-am crescut doar pe al meu. Poate am băgat firma in datorii... Habar nu ai. Tot ce știi este că a crescut un pic cifra de afaceri. Și dacă am băgat aiurea câteva facturi care nu vor fi niciodată plătite în contabilitate pot să o cresc doar de formă.. Cine verifică? Tot eu.

            Cam la fel este și PIB-ul. Detaliile contează.
            • -2 (4 voturi)    
              Bine, am priceput. Esti mai tare ca BM (Marţi, 22 octombrie 2019, 21:13)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              Bine, am priceput. Esti mai tare ca Banca Mondiala.
              De fapt, ce stiu aia? Se compara ce fac aia cu covrigaria matale?
              Hehehe, ce eSpert economic GoeStrategic are Romanika la "Chifteaua cu mustar" !!!
              • +2 (4 voturi)    
                Din contră, nu ai priceput nimic (Marţi, 22 octombrie 2019, 23:15)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                1. Banca Mondială nu calculează PIB-ul României. In afară de Institutul Național de Statistică, nimeni nu calculează PIB-ul României.

                2. Ți-am explicat de ce o simplă creștere a PIB, fără alte informații de context, nu este neapărat motiv de bucurie.
                • -2 (4 voturi)    
                  Bine, e ca tine. BM=nasoala, TU=bine (Miercuri, 23 octombrie 2019, 0:29)

                  newlook [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                  Bine, e ca tine. BM=nasoala, TU=bine

                  Multumit?
                  • +1 (1 vot)    
                    repeti ca papagalul.. (Miercuri, 23 octombrie 2019, 9:28)

                    pehash [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                    Pe limba ta, BM e super tare. Tu esti nasolul care stie sa citeasca, dar nu intelege ce citeste. Ceea ce noi numim "analfabet functional".
            • 0 (0 voturi)    
              teoretic (Miercuri, 23 octombrie 2019, 9:16)

              codrean [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              s-ar putea sa ai dreptate. Dar cand cresterea se intinde pe cativa ani ? Sigur, a crescut consumul dar mai uita-te si la productia industriala, la agricultura, la servicii... Si-apoi si consumul stimuleaza productia. I-adevarat, ii trebuie timp, sunt necesare investitii. Asta-i calea ! Mia trebuie si ... nitica rabdare.
              • +1 (1 vot)    
                consumul stimuleaza productia? (Miercuri, 23 octombrie 2019, 11:08)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui codrean

                dar daca stimuleaza importurile?...

                ca veni vorba, tocmai a publicat INS indicii productiei industriale. sunt in scadere la 12 luni....
                "Comparativ cu luna corespunzătoare din anul precedent, în luna august
                2019 indicele ajustat al producţiei
                industriale a scăzut cu 6,1%, ca urmare a scăderilor înregistrate de industria
                extractivă (-8,9%), producţia şi furnizarea de energie electrică şi termică, gaze, apă caldă şi aer condiţionat (-8,6%) și industria prelucrătoare (-4,1%)."

                consumul este un indicator economic de volum. mai rau, este un indicator de proasta calitate. exemplu simplu: poti sa mananci mult si prost.
  • -1 (13 voturi)    
    Inca odata, rusine USR, ati tradat! (Marţi, 22 octombrie 2019, 11:02)

    Habermas [utilizator]

    Va dati eroi in timp ce ati tradat obiectivele voastre nobile initiale in incercarea voastra total ne-inspirata de a deveni mai catolici decat papa in politica!

    Nu faceti decat sa tergiversati si si prin asta sa spargeti dinamica schimbari, si asfel sa dezumflati sperantele pe care societatea si le-a pus in voi. Ati imbracat haina cinismului auto-destructiv si de prost gust, pe care voi il numiti "stategie" si "analiza", inteligente.

    Ati pornit din scopuri nobile, ati continuat cu curaj, ca sa dati acum in ... golaneala.
    • +2 (8 voturi)    
      Despre tradari (Marţi, 22 octombrie 2019, 12:12)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Despre tradari o sa mai avem ocazia sa vorbim atunci cand timpul o sa treaca cu noul guvern USL, iar SS, legea recursului compensatoriu si alegerile intr-un singur tur vor continua sa fie o realitate cotidiana.
      • +1 (7 voturi)    
        Chiar ca ii poti spune guvernul USL (Marţi, 22 octombrie 2019, 12:39)

        Capac1947 [anonim] i-a raspuns lui JustinCase

        USR sa nu se bage in mizeria asta de guvern...
        Daca se baga o sa joace cum canta majoritatea ALDE PSD Pro Romania din parlament!
  • +6 (6 voturi)    
    Oamenii propusi trebuie sa aiba DUBLA competenta: (Marţi, 22 octombrie 2019, 11:05)

    Habermas [utilizator]

    1. Sa fie profesionisti solizi, demonstrati in bransa,
    2. Sa fie buni manageri institutionali, demonstrati.

    Ambele conditii sunt necesare. Adica - pentru cei care mai au dubii: daca doar una din conditii este indeplinita, atunci ratare garantata scrie pe persoana respectiva.
  • 0 (0 voturi)    
    Prioritati, prioritati (Miercuri, 30 octombrie 2019, 2:58)

    Marinake [utilizator]

    Sanatatea si Cultura la coada cozii , Educatia devanseaza Sportul


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by