Oana Popescu își retrage candidatura de pe listele USR-PLUS: Am vrut să fac mai mult bine, mai multor oameni. Constat că nu este așa

de DG     HotNews
Joi, 11 aprilie 2019, 8:58 Actualitate | Politic


Oana Popescu
Foto: Facebook
Oana Popescu anunță că își retrage candidatura de pe lista Alianței 2020 pentru alegerile europarlamentare, precizând că a intrat în cursă considerând că va avea ocazia să facă mai mult bine, mai multor oameni, însă a constatat că acest lucru nu este posibil deocamdată. Decizia ei vine după ce, recent, un alt membru PLUS, Valeriu Nicolae, a anunțat că părăsește formațiunea condusă de Dacian Cioloș.

”Am renunțat la candidatura la europarlamentare pe listele Alianței 2020. Am participat la acest proces considerând că voi avea astfel ocazia să fac mai mult bine, mai repede, mai multor oameni. Am constatat că - cel puțin momentan - nu este așa. Prefer să ocup locul care consider că îmi oferă cel mai bun context să-mi folosesc la maximum capacitățile, iar acest loc rămâne, deocamdată, societatea civilă, mediul profesional de analiză, de politică internațională, de comunicare”, a anunțat, pe Facebook, Oana Popescu, membru PLUS.

Ea a mai comentat că va continua să sprijine alianța USR-PLUS.

”Sper că PLUS și USR să fuzioneze, să crească, să devină o construcție sustenabilă, pentru că politică românească are nevoie de asanare și de schimbare de paradigmă. Voi continuă să încerc să construiesc un mediu politic care, în alt moment, să îmi ofere contextul propice de a face tot ce știu mai bine în serviciul public - iar atunci voi reveni și mă voi implică din nou”, mai spune ea.

Oana Popescu precizează că retragerea ei nu are nicio legătură cu demisia lui Valeriu Nicolae din PLUS, anunțată recent, și că nu crede că motivele lor coincid, fiind vorba despre o ”nefericită suprapunere”.


















20453 vizualizari

  • -26 (74 voturi)    
    Nu avem partide de dreapta!!!! (Joi, 11 aprilie 2019, 9:12)

    Lok [utilizator]

    Nu avem ce vota!!! PSD-ul pare uneori mai la dreapta de USR.
    Predictii din aceste premise:
    - Prezenta la votul euro va fi mai mica decat ultima
    - Referendumul nu va trece
    Nu ma pot pronunta asupra procentajelor ca nu le urmaresc destul. Dar cum PSD-ul voteaza in bloc si acuma au si tot aparatul bugetar cu salarii duble. Or sa rupa normele. Sper sa ma insel cu ultima, dar imi place sa fiu realist.
    P.S.: La PSD li se rupe de europarlamentare.
    • +29 (61 voturi)    
      n-oi avea partide de dreapta (Joi, 11 aprilie 2019, 9:44)

      insist pana la capat [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      dar asta nu inseamna ca nu vom vota!

      sa nu fabulezi afirmatii de genul ""nu votati ca n-aveti pe cine"! se observa ca faci propaganda psd-ului, marca mazeta sau alti trolli platiti de psd!

      mergem la vot pe 26 mai!
      • -12 (38 voturi)    
        Eu voi vota... nu PSD... nici USR-PLUSh (Joi, 11 aprilie 2019, 10:01)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui insist pana la capat

        Dar cand vezi ca an de an avem prezenta tot mai mica stai sa te gandesti de ce?
        Avem tot mai multa emigratie si aia inca apar pe liste. Asistatii si bugetarii voteaza stanga si o fac cu religiozitate. Dar in acelasi timp am ajuns sa ii inteleg pe aia care spun ca nu au ce vota. Aia sunt de dreapta. Pentru ei orice ar vota ar avea acelasi rezultat. Nimic din ce vor. Ca si cum nu ai vota. Logic, nu?
      • -10 (34 voturi)    
        Voi merge si eu la vot. (Joi, 11 aprilie 2019, 10:30)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui insist pana la capat

        Dar doar ca sa imi invalidez votul cu cel mai insignifiant partid de pe lista.
        Daca vrei masuri de dreapta, orice ai vota din partidele actuale, nu vei primi ceea ce iti doresti. E exact ca si cum votul tau cu adevarat nu conteaza. De unde si prezenta la minim istoric. Tu de unde crezi ca vine absenteismu? Din prostia identificata de elitismul galopant al progresistilor?
        • -2 (6 voturi)    
          Adica este nul! (Joi, 11 aprilie 2019, 14:55)

          sim18 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          NUL...
          • -1 (9 voturi)    
            Nul era daca nu mergeam. (Joi, 11 aprilie 2019, 15:22)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui sim18

            Asa cele 3-4 mari si late au procentaj scazut. Nu fi nihilist.
        • 0 (2 voturi)    
          Sau un independent ? (Joi, 11 aprilie 2019, 22:51)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Peter Costea ?
    • -26 (50 voturi)    
      cine scazut TVA? Cine l-a crescut? (Joi, 11 aprilie 2019, 9:48)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      asa se vede care e dreapta si care e stanga. Restul sunt lozinci, propaganda, postaci etc.
      • -6 (16 voturi)    
        si politica privind salariul minim da o idee (Joi, 11 aprilie 2019, 11:55)

        premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        cei care sustin cresterea salariului minim sunt de stanga
        cei care se opun cresterii salariului minim sunt de dreapta
      • +7 (15 voturi)    
        Scaderea TVA a fost un cadou pt. distribuitori (Joi, 11 aprilie 2019, 12:01)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        In foarte scurt timp preturile finale au revenit la valoarea initiala, asta in cazul in care au fost totusi scazute.

        A fost un cadou pt distribuitori, aplaudat de platitorii naivi.
        • -3 (9 voturi)    
          Si nici unplatitor naiv nu beneficeaza? (Joi, 11 aprilie 2019, 14:13)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          Pai nu angajeaza distribuitorii, nu maresc salarii? Nu cumpara mai multe? Nimic nu ajuta sarmanu platitor naiv? Cate firme mici au pus lacat dupa marirea de TVA?
          • 0 (4 voturi)    
            La un mare super-market erau aseara doar 7 casiere (Joi, 11 aprilie 2019, 16:58)

            D-or [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            Am stat o ora la rind, erau doar 7 case deschise din vreo 25, iar bietele casiere ramase manipuleaza sute de tone de produse pe zi.

            Casiera la care am fost tremura de epuizare.

            E mai rau ca pe vremea sclaviei.

            Inspectoratele de munca ar trebui sa ceara inregistrarile video si sa se sesizeze asupra 'eficientizarii".
    • +12 (34 voturi)    
      mars la partid... (Joi, 11 aprilie 2019, 9:50)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      mars la partid...
    • +5 (19 voturi)    
      Ai dreptate (Joi, 11 aprilie 2019, 10:02)

      mihai32 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      PSD e atat de la dreapta incat mai ca zici ca e un pic nazist.
      • +12 (18 voturi)    
        nazist? (Joi, 11 aprilie 2019, 10:51)

        freestyle [utilizator] i-a raspuns lui mihai32

        adica stanga nationalista. asa este. tot discursul lor este nationalist. socialisti se declara, asa ca.... fascismul (ala nascocit de un socialist, redactor sef la Avanti!, Mussolini pe numele sau) este opusul bolsevismului (adica stanga internationalista). de aceea marxistii i-au expediat in partea opusa lor, adica la dreapta. ceea ce este o minciuna. la dreapta nu se afla decat conservatorii (tory). trist este ca singurul partid care a sustinut familia a fost PSD adica un partid socialist. ceea ce arata ca ceilalti sunt doar liberali de stanga.
    • -11 (37 voturi)    
      E ceva putret acolo de pleaca toti (Joi, 11 aprilie 2019, 10:12)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      In ultima vreme din ce in ce mai multi parasesc proiectul USR PLUS PLUS. Deci e clar, e ceva putred acolo, se intampla ceva suspect de pleaca atat de multi... E clar... #boicot #stauacasa
      • -11 (27 voturi)    
        Nu stiu de ce, dar nu este partidul votat in 2016 (Joi, 11 aprilie 2019, 10:33)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        A fost acaparat, restructurat si nu avem nici cea mai mica idee de cine. Doar ca este sustinut de o singura parte a presei. Si Musk trebuie sa ne ilumineze cine o conduce pe aia.
        • -7 (21 voturi)    
          USR s-a stricat de cand s-a unit cu PLUS (Joi, 11 aprilie 2019, 11:59)

          Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          USR era cel mai bun partid. Acum nu stiu ce s-a intamplat cu el dupa unire, cred ca a fost ceva ca sa-l distruga. #boicot #stauacasa
          • +1 (11 voturi)    
            E stricat de cand l-au dat afara pe N.Dan (Joi, 11 aprilie 2019, 14:06)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

            Avea potential si apoi a fost preluat.
        • +3 (11 voturi)    
          Preluarea a fost facuta chiar in campanie (Joi, 11 aprilie 2019, 16:24)

          D-or [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Stiti reclama ING in care un grup compact de tineri se misca la unison si vorbesc in cor? Exact asa erau "sustinatorii" USR in campania din 2016.

          Niste tineri imbracati la fel, cu aceeasi atitudine si limbaj sfidator-agresiv si care stateau lipiti umar la umar.

          Probabil ca Nicusor Dan si vechii membri se bucurasera ca au noi membri si fonduri....
      • -2 (2 voturi)    
        Simplu: (Joi, 11 aprilie 2019, 18:38)

        unins [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        "Maurul si-a facut datoria..." Poate inconstient, adica folosit de altii. Acum, fortat sa lase locul liber pentru cine trebuie.
    • +18 (32 voturi)    
      USR-PLUS este de centru-stânga. (Joi, 11 aprilie 2019, 10:13)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Și este necesar un centru-stânga autentic și serios.PSD și ALDE nu sunt partide nici de stânga,nici de centru,nici de dreapta.Sunt niște bășcălii care poluează viața politică și derutează electoratul cu programe bombastice și pomeni care insultă orice om care are demnitate și vrea să muncească,nu să primească pomană.
      • -4 (32 voturi)    
        61% vor un partid de dreapta. (Joi, 11 aprilie 2019, 10:27)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Iti spun asta fara sondaje platite.
        • -5 (15 voturi)    
          poate la tine in familie (Joi, 11 aprilie 2019, 11:56)

          premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          in tara e fix pe dos :)
        • +4 (10 voturi)    
          România anormală. (Joi, 11 aprilie 2019, 13:24)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          În România PNL este partid de dreapta,cu toate că în Europa ideea de liberalism este de stânga,chiar mai de stânga decât socialiștii.adevărul este că în România partidele sau definit de stânga,centru,dreapta fără a dovedi prin programe .Totuși PNL rămâne singurul partid de dreapta și confuziile apar de la adversarii,foștii comuniști vopsiți după conjunctură.Cu toate păcatele lui ,Adrian Năstase a spus că PSD poate fi orice,chiar și liberal,adică de dreapta,dacă este nevoie ca să rămână la putere.Presa buimacă a trecut intenționat,repede peste remarcă și vrând-nevrând au făcut masiv propagandă comuniștilor vopsiți care au avut mereu un sistem de propagandă agresiv,moștenit de la comuniști.Acum Pro România lui Ponta se definește(corect)social-democrat,adică de stâga și USR-PLUS care este împins spre dreapta,ca să câștige PSD care nu-i nimic.PSD este un grup de interese cu caracter infracțional.Asta au arătat în actuala guvernare.
      • -4 (28 voturi)    
        centru-staga (Joi, 11 aprilie 2019, 10:39)

        BogdanNicolaescu [anonim] i-a raspuns lui asavreau

        nu avem nevoie de centru stanga... usr e o gluma proasta de cand a fost furat de la Nicusor Dan... nu mai e acelasi partid pe care l-am votat
      • +1 (15 voturi)    
        Mai degraba centru dreapta (Joi, 11 aprilie 2019, 10:44)

        banel [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Dar au zis ca nu exclud masuri de stanga acolo unde sunt necesare. E complicat cu centrul asta pentru ca propaganda adversa poate muta partidul intr-o parte sau alta, in functie de cum e necesar. Acum se merge pe partid de stanga, propaganda sustinuta de PNL si cepefistii care viseaza la un partid conservator.
      • +1 (17 voturi)    
        nu este necesar (Joi, 11 aprilie 2019, 10:57)

        freestyle [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        daca ceva este necesar este un partid conservator care sa preia temele pe care doar PSD-ul le sustine. familie, traditie, etc. nu ma intereseaza un partid de centru stanga autentic,
      • +3 (13 voturi)    
        Atunci m-ai luminat. Nu mai votez USR-PLUS. (Joi, 11 aprilie 2019, 12:03)

        Marionette [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Este necesar un partid de stanga serios, dar eu nu vreau sa votez stanga.
    • -2 (26 voturi)    
      usr e de stanga (Joi, 11 aprilie 2019, 10:36)

      BogdanNicolaescu [anonim] i-a raspuns lui Lok

      usr e de stanga, plus e de stanga, alde e de stanga, Pro Romania e de stanga si evident PSD e de stanga... cred ca singurele optiuni pentru dreapta sunt PNL si PMP
      • -6 (18 voturi)    
        PNL e de stanga. (Joi, 11 aprilie 2019, 10:53)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNicolaescu

        Daca nu era ... facea opozitie.
      • +1 (17 voturi)    
        Sa nu ma intelegi gresit PMP este o gluma proasta (Joi, 11 aprilie 2019, 11:20)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNicolaescu

        Si sunt uimit inca ca a facut peste 5%.
      • +7 (11 voturi)    
        doar PMP (Joi, 11 aprilie 2019, 11:40)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNicolaescu

        PMP este singurl partid de centru-dreapta, dupa ce afirma.

        Toate celelalte sunt stanga, eventuala USR un centru stanga, dar vag rau,
        • +2 (4 voturi)    
          Cu asa partid. Asa prezena. (Joi, 11 aprilie 2019, 14:18)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          Basescu acapareaza si absoarbe orice votant de dreapta. E solutia tampon pentru a nu se dezvolta un partid de dreapta. Joaca la aceeasi poarta toti.
      • +6 (12 voturi)    
        pnl (Joi, 11 aprilie 2019, 12:42)

        freestyle [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNicolaescu

        nu e de dreapta. e o struto-camila. cand a fost cu referendumul profamilie numai Orban a luat pozitie pro. ceilalti au tacut malc sau l-au criticat pe Orban. cand sunt de discutat probleme mai delicate politicianul roman baga capul in nisip. cum a cerut Nicusor Dan colegilor din USR. faptul ca USR a luat o pozitie clara este de laudat, dar asa am stiut si eu ca nu trebuie sa votez cu ei. o atitudine ideologica clara si cinstita. asta astept si de la alte partide. noi asta urmarim, asta vrem, daca va place ne votati, daca nu, cautati in alta parte.
        • 0 (6 voturi)    
          Referendumul pentru familie. (Joi, 11 aprilie 2019, 13:31)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

          A fost prost organizat.A fost capturat de Dragnea care ar fi vrut un succes electoral fără să merite și care era în toată contradicție morală cu ce se vroia la referendum.Niște libertini,fără familie și cu practici dubioase privind relațiile între persoane(Dragnea,Rovana Plumb,Tăriceanu,etc) au făcut propagandă .Bine că românii au sesizat și au respins măgăria.
          • +3 (3 voturi)    
            normal (Joi, 11 aprilie 2019, 14:20)

            freestyle [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

            Dragnea vrea sa captureze tot. e in firea lui.
            iar ceilalti au fost duplicitari. cum sa tratezi problema cand la Bruxelles votezi Raportul Estrella sau Raportul Panzeri iar in tara faci propaganda contrara. este cazul lui Dancila. cine sa te mai creada?
          • 0 (8 voturi)    
            Asa PSD-ul a scapat de USR. (Joi, 11 aprilie 2019, 16:35)

            D-or [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

            Sabotarea referendumului a fost marea prostie a USR.

            Se crease o mare asteptare, de fapt, era ca o certitudine, ca ceva deja intimplat, ca referendumul o sa treaca.

            Asteptarile inselate nu se uita, nu se iarta.

            Si-au atras atit furia votantilor cit si a celor care nu s-au dus sa voteze, dar mizau ca referendumul va trece si fara votul lor.
        • +3 (3 voturi)    
          Orban a fost marele cistigator al referendumului (Joi, 11 aprilie 2019, 16:44)

          D-or [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

          Nu si PNL-ul, pentru ca nu a avut o popzitie unitara. Unii membri au fost foarte vocali anti-referendum.

          Dar mi-a placut atitudinea clara a lui Orban, lucru rar in politica.

          Ar trebui ca PNL sa-si dezvolte un slogan, o imagine din acest atribut al franchetii, din a spune lucrurile pe nume.
      • -3 (7 voturi)    
        alternativa dreapta (Joi, 11 aprilie 2019, 13:11)

        xan [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNicolaescu

        https://alternativadreapta.ro/
      • +2 (4 voturi)    
        De fapt, niciunul nu e de stinga. (Joi, 11 aprilie 2019, 17:03)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNicolaescu

        Nu e nicio diferenta ideologica sau doctrinara intre partidele enumerate, si toate sunt - dupa carte - de dreapta.

        Asta e marele dezechilibru al timpurilor noastre: nu mai exista ideologie de stinga, iar acest gol va fi umplut cumva si cu ceva. Cu vestele galbene, de exemplu. Care ar putea fi mai radicale decit steagurile rosii.
    • -3 (17 voturi)    
      Intrebare (Joi, 11 aprilie 2019, 10:41)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Si-a deschis PNL birou de postaceala? Ca pesedist nu pari, dar PSD mai la dreapta decat USR pute rau a postaceala. Sau poate ne luminezi cu niste argumente...ai fi primul care face asta. Teza cu USR de stanga e de vreun an, dar nimeni n-a reusit sa vina cu detalii.
      • -1 (15 voturi)    
        PNL + PSD = USL ... daca nu ma lasa memoria (Joi, 11 aprilie 2019, 10:59)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui banel

        Si ei sunt de stanga.
        Dovezie de stanga al USR:
        - Nu fac opozitie. Pentru ca nu au pe ce, sunt de acord cu masurile PSD pe economie.
        - Sunt progresisti, sau satelit al Partidului Deomcrat din SUA. Sau de stanga.
        - Le scapa "drepturi la proprietate".
        Plus ca nu sunt in stare sa mobilizeze nimic din electoratul de dreapta, doar canibalizeaza din cel de stanga de la PSD&PNL. Daca asta nu iti este un semnal cat o supernova nu stiu ce mai este.
        • -1 (9 voturi)    
          cu Johannis PM sau min de Interne propus (Joi, 11 aprilie 2019, 11:02)

          kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          daca nu ma lasa memoria!
        • +3 (11 voturi)    
          Nu fac opozitie? (Joi, 11 aprilie 2019, 11:33)

          banel [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Eu zic sa mai citesti presa, sa mai deschizi tv-ul, fac destula opozitie. Chiar au fortat nota, determinand acea modificare de regulament cu interzicerea accesului in Parlament (ideea lui Nicolicea)

          Progresisti...ce treaba are cu fenomentul? Doar in SUA e valabila treaba pentru ca asa s-au gandit partidele respective sa se pozitioneze. Foarte multi din cunoscutii mei care sunt de dreapta sunt si progresisti...Mai mult, la noi mare parte din conservatori sunt cu PSD, pe filiera BOR.

          Aia cu dreptul la proprietate este visul umed al aleia, nu viziunea partidului.

          PNL nu-i nici el de stanga, a facut USL ca sa puna mana pe ciolan, sa fie parte la furtisag.
          • -1 (9 voturi)    
            O parte din presa si o televiziune te confirma. (Joi, 11 aprilie 2019, 11:38)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui banel

            In rest si in realitate nu fac opozitie.
        • +1 (5 voturi)    
          Partea de PNL plecată. (Joi, 11 aprilie 2019, 13:34)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Cu Tăriceanu și denumită ALDE.ALDE o adunătură de comuniști deconspirați,securiști și infractori cu ștaif care au trecut în conturile lor banii României de încasat ,în dec 1989.
      • +4 (8 voturi)    
        aaa (Joi, 11 aprilie 2019, 13:52)

        BogdanNicolaescu [anonim] i-a raspuns lui banel

        ... citeste la usr pe facebook, o afirma ei insisi ca sunt de stanga, nu trebuie sa o spuna altii
        • 0 (6 voturi)    
          Asa erau de la bunul inceput? (Joi, 11 aprilie 2019, 16:06)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNicolaescu

          Ma indoiesc. Cand propui schimbare dar vrei sa mentii ce este deja....
    • 0 (6 voturi)    
      asa e!!!!!!!! (Joi, 11 aprilie 2019, 17:58)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      nu aveti partide de dreapta...de fapt nu aveti partide politice de nici o "directie"....aveti doar niste gasti de hoti si escroci care vor sa profite de politica pt a parveni in mocirla care exista acolo...la fel ca pe timpul cismarului....insa aveti ....biserici....de zeci de ori mai multe decit spitale si scoli...asa ca mergeti acolo sa va rugati la cine doriti ca sa va schimbe mentalitatea de ra-at....pina nu va inghit..."succesurile" obtinute in 30 de ani de .."libertate"...
  • +34 (44 voturi)    
    De toata jena (Joi, 11 aprilie 2019, 9:20)

    age008 [utilizator]

    Oamenii de tipul asta chiar nu isi dau seama ca fac mai mult rau cu nehotararea lor? Ce o durea sa ramana pe liste pana dupa alegeri? Era pe locul 20, neeligibil, veneau alegerile, se terminau, nu mai conta ca a fost pe liste. Tot ce face acum e sa dea munitie Antenei 3 - "Uite, se duce pe copca alianta 2020, se retrag candidatii, e ceva dubios acolo".
    • -13 (25 voturi)    
      se cheama onestitate (Joi, 11 aprilie 2019, 10:18)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui age008

      n-ai tu treaba....
    • -2 (16 voturi)    
      Crezi ca o plecat ea? (Joi, 11 aprilie 2019, 10:20)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui age008

      O fost data afara.
    • +9 (13 voturi)    
      Daca nu se retragea (Joi, 11 aprilie 2019, 10:45)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui age008

      Mai auzeai tu de ea? Doamna avea nevoie de atentie, a primit-o, nu mai este o anonima...pana saptamana viitoare.
  • -6 (38 voturi)    
    Asta e (Joi, 11 aprilie 2019, 9:33)

    Marsellus [utilizator]

    Aia care sustinut ca proprietatea trebuie desfiintata si sa ne mutam la comun ? Ca pe vremuri, cand erai obligat sa "iei pe cineva in spatiu" daca aveai mai mult decat calculau ei si de obicei iti bagau tigani in casa.
    Ma rog, acum ii zice neo-marxism si are o componenta filosofica moderna, pe care nu o intelegem noi, plebea, hip, lgbt etc
    • +7 (25 voturi)    
      Dezinformezi (Joi, 11 aprilie 2019, 10:00)

      mihai32 [utilizator] i-a raspuns lui Marsellus

      N-a sustinut ca proprietatea trebuie desfiintata, si-a exprimat opinia ca in viitor omenirea va renunta la proprietatea privata. Asta e cu totul altceva.
      • -1 (17 voturi)    
        Ai dreptate, (Joi, 11 aprilie 2019, 10:36)

        Marsellus [utilizator] i-a raspuns lui mihai32

        asa a zis,- e altceva - dar tot s-a facut de ras. Ar trebui sa nu mai apara asociata cu o miscare care se vrea de centru-dreapta. Sa-si tina prelegerile hipsterilor mirati, da, nici o paguba.
    • -1 (9 voturi)    
      Oana Bogdan (Joi, 11 aprilie 2019, 13:54)

      BogdanNicolaescu [anonim] i-a raspuns lui Marsellus

      Oana Bogdan e aia care a zis ca ne ia proprietatile cand ajunge la guvernare... iar Ciolos a zis ca ea e 'roata motrice' a PLUSului
      ... mai sunt unii care cred ca astia nu sunt de stanga
  • -15 (37 voturi)    
    până la urmă (Joi, 11 aprilie 2019, 9:44)

    Mazeta [utilizator]

    Singurul candidat USR-PLUS va rămâne Vărul-Vulpii, care a declarat că vrea să fie europarlamentar, parlamentar și președinte.
  • +12 (28 voturi)    
    intelectuali de carton... (Joi, 11 aprilie 2019, 9:51)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    intelectuali de carton ... nu sunt in stare de a termina nimic.
  • +10 (20 voturi)    
    Normalitate (Joi, 11 aprilie 2019, 10:12)

    B.T. Alexandru [utilizator]

    Aceste abdicari in pragul alegerilor nu sunt bune. Cei care demisioneaza sunt oameni onesti , au justificari. Sunt putini oameni care doresc sa se implice si merita apreciati cei care s-au implicat in politica. Greseli, insatisfactii, frustari , sunt inerente. Cred ca aceste greseli pot sa fie corectate continuind lupta. Gresala mai mare este sa ne lasam condusi de niste japite. Cu toate dezamagirile acestor abdicari, vom merge la vot. Singurele solutii sunt implicarea si participarea. Respect pentru cei care continua in mod activ lupta cu raul si se expun mizeriilor create prin tv.
  • -6 (18 voturi)    
    Astia-s primii (Joi, 11 aprilie 2019, 10:39)

    Incomod3 [utilizator]

    care s-au prins cat de toxica e sandramaua asta pluserista si cat de nasol ar fi pentru ei in viitor sa fie asociati cu ea
  • -3 (27 voturi)    
    USR minus PLUS (Joi, 11 aprilie 2019, 10:42)

    BogdanNicolaescu [anonim]

    USR e o gluma proasta. Imi pare rau ca i-am votat... dar nu avem de unde sa stiu ca va fi furat de la Nicusor Dan si deturnat complet.... nu mai e acelasi partid pe care l-am votat, e total altceva, si din cauza unor hoti care l-au furat deturnandu-mi votul, eu nu mai sunt acum reprezentat in parlament...
  • -3 (17 voturi)    
    Coloana vertebrala (Joi, 11 aprilie 2019, 11:01)

    Arminius [utilizator]

    USR-ul este un partid cu coloana vertebrala. Ati auzit pozitia oficiala vis-a-vis de procurorul comunist Augustin Lazar, da? Cum nu? Dar de care pozitie ati auzit? Aha, cea cu penalii si puscariile. Da, banuiesc ca la Parlamentul European e mare nevoie de anticoruptie.
  • +5 (15 voturi)    
    prostie electorala (Joi, 11 aprilie 2019, 11:48)

    Dedalus [utilizator]

    Asta inseamna sa nu intelegi ce a acela un partid politic.

    Un partid politic are nevoie de 2 forte de sustinere: doctrina si orgnizarea.

    Lipsite de amandoua, PLUS este doar o grupare in jurul lui Ciolos,

    Este incredibil cat de lipsiti de orientare sunt cei din PLUS si USR. Incredibil. Isi fac singuri niste probleme cat casa, PSD nu are nimic de facut , cad singuri.

    "In partid exista disciplina, dar nu se respecta" - fenomenala zicere a lui Diaconescu, valabila si acum. Lipsa disciplinei a prabusit PNT iar prezenta unei discipline de fier tine PSD in picioare.

    MMM

    Telul USR/Plus ar trebui sa fie sa convinga nehotaratii, Fix de asta nu se ocupa! Incredibil, E prostie electorala sadea, imi pare rau ca o spun.

    Toat lumea rage a pustiu cerand un program afirmativ, un obiectiv poltic (eu spun ca si un stat liberal) si rezultatul este ca toate partidele se bat pe lectoratul PSD, Este dovada de imbecilitate crasa.

    Pe care o vor plati tot cetatenii. Nu mai dati degeaba vina pe PSD, sunteti la fel de vinovati, prin inactiune.
  • +1 (17 voturi)    
    aha (Joi, 11 aprilie 2019, 12:01)

    martel55 [utilizator]

    sa intelegem ca a constatat ca deocamdat nu sunt destul de multi spalati pe creier de upropaganda progresista, care sa accepte fara sa gandesca aberatiile ei....deci mai asteapta un timp, pana vom fi insauati bine de corectitudinea politica si vom accepta aberatiile neomarxiste ale progresistilor fara sa mai comentam ceva
  • -1 (7 voturi)    
    Chiar așa (Joi, 11 aprilie 2019, 16:30)

    Cheie primara [utilizator]

    Nu-ți dădeau și ție 20 de mii de euro/lună și te-ai șucărit?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version