Comisia juridică: Toți inculpații acuzați de evaziune fiscală scapă de urmărirea penală, dacă unul dintre ei achită prejudiciul integral plus 20%

de I.R.     HotNews.ro
Marţi, 11 decembrie 2018, 12:22 Actualitate | Politic


Catalin Radulescu
Foto: Agerpres
Comisia juridică din Camera Deputaților a votat marți un amendament la Legea 241/2005 pentru prevenirea și combaterea evaziunii fiscale, potrivit căruia, dacă unul dintre inculpații acuzați pentru aceeași evaziune fiscală achită prejudiciul integral, plus 20%, toți cei acuzați scapă de urmărirea penală, informează Mediafax.

"Dispozițiile art.10 alin. (1) se aplică tuturor inculpaților care au săvârșit împreună una dintre faptele prevăzute de art.8 și art.9, indiferent dacă plata prejudiciului a fost efectuată doar de către unul sau de către o parte dintre aceștia", prevede amendamentul, adoptat cu majoritate de voturi. Cei de la PNL și USR s-au opus.

Proiectul de lege, inițiat de deputatul PSD Cătălin Rădulescu, a fost întors de la plen pentru un raport suplimentar, și va fi cel mai probabil votat miercuri de plenul Camerei Deputaților.

În luna octombrie, deputații juriști au votat ca persoanele acuzate de evaziune fiscală să scape de urmărirea penală dacă achită prejudiciul integral, la care se adaugă 20% din suma datorată, prevedere de care se poate beneficia o singură dată.

Ce amendamente au fost aduse atunci:

"În cazul săvârşirii unei infracţiuni de evaziune fiscală prevăzute la art. 8 şi 9, dacă, în cursul urmăririi penale sau al judecăţii, până la primul termen de judecată, inculpatul va acoperi integral prejudiciul produs prin comiterea faptei, majorat cu 20% din baza de calcul, la care se adaugă dobânzile şi penalităţile, se va dispune, o singură dată, renunţarea la urmărirea penală."

"În cazul aceloraşi infracţiuni de evaziune fiscală, dacă, în cursul judecăţii până la terminarea cercetării judecătoreşti, inculpatul va acoperi integral prejudiciul produs prin comiterea faptei, majorat cu 20% din baza de calcul, la care se adaugă dobânzile şi penalităţile, instanţa va dispune, o singură dată, pedeapsa amenzii penale."

"În cazul săvârşirii unei infracţiuni de evaziune fiscală prevăzută la art. 8 şi 9, dacă este stabilită prin hotărâre judecătorească obligaţia inculpatului de a acoperi în termen de un an de la pronunţarea sentinţei prejudiciul produs prin comiterea faptei, majorat cu 20% din baza de calcul, la care se adaugă dobânzile şi penalizările, instanţa poate dispune o singură dată suspendarea executării pedepsei sub supraveghere".

"În situaţia în care condamnatul nu acoperă suma dispusă în termenul stabilit, suspendarea executării pedepsei sub supraveghere se va transforma în pedeapsa închisorii cu executare."


Citeste mai multe despre   









Citeste pe MedLife.ro
Mituri despre colesterol










5997 vizualizari

  • +45 (55 voturi)    
    adica... (Marţi, 11 decembrie 2018, 12:26)

    Martha Logu [utilizator]

    ... daca ies la ciordit din buzunare si ma prinde cineva ca fur 1 leu.. dau inapoi 1 leu si 20 de bani si scap de puscarie? Si daca nu ma prinde pastrez eu tot?

    Ce tare, ma fac politician!!
    • -3 (37 voturi)    
      Pai mai desteptule, daca nu te prinde esti (Marţi, 11 decembrie 2018, 12:39)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Martha Logu

      cinstit!
    • +32 (40 voturi)    
      ceva de genul (Marţi, 11 decembrie 2018, 12:46)

      Jude [utilizator] i-a raspuns lui Martha Logu

      Fac contabilitate dubla, evaziune fiscala.
      Cand sunt prins descopera inspectorii si ei acolo 5% din inselatoria mea.
      Aflu ca voi fi curat ca lacrima daca dau 10 mil EUR + 20% .
      Liber la furat fratilor ! Este domnia furtului. Pedepsele vor fi la domiciliu asa ca ce mai asteptati ?
      Dar sa nu va bagati la gainarii gen furturi din buzunare ! Aflati adresele politicienilor si pradatile seifurile, firmele, etc.
      • +10 (16 voturi)    
        e foame mare la buget (Marţi, 11 decembrie 2018, 14:12)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Jude

        Masura este extrem de utila daca se aplica doar la prima abatere. Te-a prins o data, platesti ca sa scapi... toata lumea e multumita. Te-a prins a doua oara? Infractiune.

        Important de retinut ca e vorba de evaziune fiscala. Te sustragi de la obligatiile fiscale, nu bagi mana in buzunarul altuia (desi, indirect, restul platesc taxe si pentru tine).

        Problema de actualitate este ca cine are pile la partid va putea face evaziune fiscala linistit. Singura grija apare cand se va schimba conducerea ANAF, putin probabil in urmatorii 2 ani.
    • +29 (31 voturi)    
      iesi pe minus doar daca nu stii sa furi (Marţi, 11 decembrie 2018, 12:46)

      alex..i [utilizator] i-a raspuns lui Martha Logu

      Daca luam in considerare ca nu te prinde la toate furturile, e oricum o meserie profitabila si fara riscuri.
    • +6 (24 voturi)    
      Furtul din buzunar nu este evaziune (Marţi, 11 decembrie 2018, 12:49)

      pauldaiany [utilizator] i-a raspuns lui Martha Logu

      legea se aplica doar pentru evaziune fiscala
      • +3 (5 voturi)    
        Un stat normal isi colecteaza impozitele ! (Marţi, 11 decembrie 2018, 15:15)

        Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui pauldaiany

        Din banii proveniti din taxe si impozite intr-un stat normal se intretin spitale, scoli, drumuri etc. Deci daca un om nu poate fi tratat din cauza ca nu sunt bani pentru ca se face evaziune pe scara larga, asta nu e furt, e mai rau !
      • +4 (6 voturi)    
        captain obvious (Marţi, 11 decembrie 2018, 15:16)

        Martha Logu [utilizator] i-a raspuns lui pauldaiany

        ... normal, au dat legea pentru ei. doar nu ies politicienii la furat pe troleibuze, ei fura din birouri.
    • +22 (26 voturi)    
      Vezi hotii? (Marţi, 11 decembrie 2018, 12:52)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Martha Logu

      Dau legi pentru ei. Cu ce intereseaza aceasta acest amendament populatia Romaniei? Suntem o tara de infractori? Sau electoratul PSD este alcatuti din infractori? Sau infractorii din parlament ,din comisie si cu Bebi Mitraliera 7,62 mm pregatesc legislatia pentru faptele lor mari de coruptie si hotii pe care le pregatesc pertu restul de 2 ani ce mai au laguvernare? Hoti calificati sunt astia.Ticalosi.
    • +22 (28 voturi)    
      Absolut corect ! (Marţi, 11 decembrie 2018, 12:55)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Martha Logu

      Pentru hoti, escroci, trai pe vatrai, neneaca !
      Romania = raiul hotilor

      Jos ciuma rosie: psd-alde-udmr !
    • -1 (11 voturi)    
      Nu stiu pe ce criterii commentul tau a fost (Marţi, 11 decembrie 2018, 13:42)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Martha Logu

      apreciat 100% pana acum in conditiile in care nu ai priceput nimic !
      Daca iesi la ciordit se cheama ca ai furat, nicidecum ca ai facut evaziune fiscala, deci infunzi puscaria !

      Cat priveste chestia cu "pastrez eu tot ?", ma astept ca nu numai tu ci si altii ca tine, care nu au fost prinsi, sa doneze o parte din ce-au furat, bisericii si lui Dumnezeu, drept multumire ca au scapat neprinsi ! :))

      PS. Aceasta dispozitie s-a dat in considerentul ca scapa si de pedeapsa si cu averea intreaga barosanii care au furat !

      PPS. Spre exemplu Intr-o firma sunt 5 actionari : Dragnea sr, Dragnea jr, Petre Pitis ala cu TelDrum-ul, inca un mahar si un amarastean care are si el un 5% din capitalul firmei, dar cu avere pt ca a furat ani de zile in Teleorman,aparat de rigorile legii.

      Sunt prinsi cu o evaziune fiscala de 1milion de euroi iar actionarul al mic plateste el tot (isi vinde proprietati, da ce a mai strans, mai completeaza pe ici pe colo si ceilalti, dar mai subtire si in final, cei care conteaza scapa fara puscarie, cu averile sporite cu evaziunea, minus niste firfirici din ea, dupa care, drept multumire il aboneaza pe platitor la contracte cu statul.

      PS. Ca trebuie si omul credincios, platitorul sa-si revina, nu ?
      :)))
      • +3 (7 voturi)    
        scuze, am fost prea subtil... (Marţi, 11 decembrie 2018, 15:21)

        Martha Logu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        .. tu nu pricepi prea bine cum fura politicienii. Daca ciordeau din troleibuze, fii sigur ca legea suna altfel acum.
        • +2 (4 voturi)    
          Nu-ti cere scuze, pt ca te alinti singur (Marţi, 11 decembrie 2018, 16:24)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Martha Logu

          si de pomana ! ;))

          Abia ce ti-am explicat mai sus motivul principal pt care Guvernul da aceasta ordonanta !

          Numai fraierii pot sa-si inchipuie ca scopul are legatura si cu acoperirea prejudiciului !

          PS. Petre Cusuru, eu doar am aplicat ani de zile, legile impotriva unora despre care vrei tu sa ma inveti acum !!! :)))

          PPS. Cu cordialitate iti spun : invata-i pe altii, nu pe mine.

          PPPS. Hai, sa ai o seara buna !
          • -3 (3 voturi)    
            e hai... (Marţi, 11 decembrie 2018, 17:07)

            Martha Logu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            n-o mai arde blazat pe internet, ca te musca tastatura ;))
            • +1 (1 vot)    
              Vezi ? Exact ce iti spuneam : (Miercuri, 12 decembrie 2018, 1:06)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Martha Logu

              Esti superficial; limbaj invatat din dictionarul urban... nimic deosebit ! Ce sa ma fac cu tine ?

              PS. Vreo suta ca tine am la uscat in pod ! :))))
      • +2 (4 voturi)    
        făcea (Marţi, 11 decembrie 2018, 15:23)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        mișto de musiu mitralieră și lumea se amuză.
        Cât depre penalul ajuns în Parlament, rădulescu kalasnikov, iîi spun că borfașul respectiv dacă plătește 1,2 x valoarea prejudiciului, va lua pedeapsa minimă. Asta-i singura concesiune ce i-o fac.
        Faptul că statul nu recuperează prejudiciile de la borfașii evazioniști, asta înseamnă că e un stat incompetent sau complice. dj orlando știe la ce mă refer, pt. că nu am auzit să fi încasat de la felix voiculescu si de robert bentoniță banii pe care aceștie îi datorează.
        • +5 (5 voturi)    
          Lui i se pare ca facea misto de Mitraliera ! (Marţi, 11 decembrie 2018, 16:14)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Pt un misto ca al lui m-au dat afara de la Gradinita pt lipsa umorului ! :))
    • -6 (8 voturi)    
      mai dar ce s-a incins rezistenta??? (Marţi, 11 decembrie 2018, 16:25)

      Je__ [utilizator] i-a raspuns lui Martha Logu

      nici nu au citit mai departe de titlu

      Din articol....e vb de 1 singura data !!!
      Doi: Astfel de masuri au toate tarile vestice, de la americani la europene....altfel stateau toti CEO de la ING, Deutche, VW si restu la mititica

      Intelegeti? Majoritatea greilor astia si-au recunoscut vina, au platit amenda si s-au jurat ca nu mai fac. Si lumea inca se invarte.

      La noi prostovanii se plang, ca de ce nu fac aia inchisoare pe banii lor, cu recuperare ZERO si pensie in Maldive, cu pipitze.

      Lasa-i ma...sa dea banii, ca statu oricum nu-i recupereaza daca trece prin procese (vezi Voiculescu, unde pana acum au vazut doar trompa elefantului).

      Dar na....sa moara capra vecinului mai bine, si noi sa mancam iarba
      • +1 (5 voturi)    
        Hai sictir cu minciuni de doi lei! (Marţi, 11 decembrie 2018, 18:04)

        V. Istina [utilizator] i-a raspuns lui Je__

        Asa masuri au tarile vestice? Ia incearca tu sa fentezi fiscul in Germania, sa vezi cum ti se schimba viata, indiferent cat ai vrea tu sa „dai banii inapoi“!

        Mananci rahat, canalie!
    • +2 (4 voturi)    
      Jos Ciuma Rosie ! (Marţi, 11 decembrie 2018, 16:44)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Martha Logu

      Penalii au ajuns sa faca legi pentru hoti!
    • 0 (2 voturi)    
      Pai ce mai (Marţi, 11 decembrie 2018, 20:03)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui Martha Logu

      asteptati , accelerati sa deveniti politician , ca se ocupa locurile .
  • +15 (23 voturi)    
    dar hotii, scapa si ei de inchisoare ?! (Marţi, 11 decembrie 2018, 12:44)

    ics_11 [utilizator]

    Dar daca hotii din locuinte platesc prejudiciul plus 20%, scapa si ei de inchisoare ?
    Dar daca cei prinsi ca cer spaga (de ex. doctorii) dau la stat suma respectiva plus 20%, scapa de inchisoare ?
    Daca nu se aplica si pentru ei o astfel de clementa (ca sa nu zic dementa), atunci legea ar fi discriminatorie, deci neconstitutionala.
    Actualul psd pur si simplu este incapabil sa apere oamenii cinstiti de cei necinstiti. Pentru ei a fura sau a angaja fictiv la stat este ceva corect !
    Incercarea PSD-ului de favorizare a infractorilor nu se mai sfarseste.
    Sper ca incepand de anul viitor sa iasa lumea masiv la vot si sa scapam odata de acest PSD antieuropean care nu mai are nimic in comun nici cu romanii si nici cu PSD-ul de dinainte de Dragnea.
  • +26 (26 voturi)    
    LOL (Marţi, 11 decembrie 2018, 12:46)

    DanielSurpateanu [utilizator]

    Si asa inauguram o noua modalitate de a spala bani, LEGAL, cu 83.3% randament. Cum zic americanii, dai un dolar si iti dau inapoi 83.3 centi bani curati.

    Mecanismul e extrem de usor - Eu, Ion, am o suma de bani negri. Vorbesc cu Gheorghe, de la statul Roman, si fura SUMA lei pe care ii pune in contul lui Ion, totul pe fata. Ion ia banii aia (sunt bani inca murdari). Gheorghe plateste 1.2xSUMA bani statului Roman cu bani de la Ion - totul pe fatza, se autodenunta Gheorghe, sau Ion, sau oricine vrea sa faca denuntul. Am facut rost de bani curati. Mai e comisionul pentru Gheorghe si gata.

    Pe scurt - se spala bani cam 83,3 bani la un leu plus ce comision vrea Gheorghe. Un 33.3% de exemplu ca sa fie cifra rotunda - Gheorghe baga in buzunar o treime, Ion baga in buzunar jumatate, statul roman baga in buzunar o sesime. TOTUL LEGAL.
    • +13 (13 voturi)    
      ai dreptate (Marţi, 11 decembrie 2018, 13:18)

      AdrianAdr [utilizator] i-a raspuns lui DanielSurpateanu

      sunt sigur ca nu va scrie in lege ca trebuie sa facă dovada provenienței banilor nici cel "păgubit" nici cel hotul, ca altfel nu ar scoate pe gura, sau sa scrie, o lege care e in defavoarea furatului.

      Ma întreb dacă ăștia fac vre-un curs special sau la CEX-uri se aduna toți și fac un "brainstorming" cu tema "Ce legi sa dam ca sa putem fura liniștiți"?

      Păcat ca nu își pun creierele la contribuție pentru a face mai multe pentru noi, cetățenii acestei tari.
    • 0 (2 voturi)    
      hm..interesant (Marţi, 11 decembrie 2018, 16:04)

      unuldincei14milioane [utilizator] i-a raspuns lui DanielSurpateanu

      poate speli banii "tai" negri, dar murdaresti banii curati ai statului si mai si ramai cu -20%. Intr-adevar ai albit 20% din banii "tai" murdari dar care oricum nu mai sunt la tine.
      • +1 (3 voturi)    
        @unudincei14milioane (Marţi, 11 decembrie 2018, 17:05)

        DanielSurpateanu [utilizator] i-a raspuns lui unuldincei14milioane

        In orice operatie de curatire a banilor iei mai putin, ca doar e un serviciu ce necesita multa atentie si discretie. Exceptie fiind domeniul constructiilor in Romania, unde cureti banii si iesi si pe plus. Dar cere timp (este pentru cei ce au timp).

        Daca nu ati inteles, va explic mai usor.

        Eu am 1.000.000 euro. Cash. Murdari. Si vreau sa ii curat. Prin metoda asta, pun pe omul din aparatul statului Roman, care are in varful pixului 833.000 euro, sa mi-i livreze intr-un cont. Merg eu, sau el (se autodenunta) sau altcineva si da denunt. Merge omul statului cu 1.000.000 cash la stat, ii da, pa si pusi, se rezolva 'amiabil'. Nimic la dosar. Urmarirea penala se opreste.
        Vedem dupa ce comision vrea omul pentru asta; oricum, banii sunt curati acum, pot sa justific bancii ca sunt ok, dosarul e NUP, sunt legali, nu?
        Tu crezi ca e ok asa, dar nu e, ca vor veni unii cu sume de ordinul miliardelor de vor spala banii.
        83.3 centi la un dolar e fantastic pentru crima organizata.
        • -2 (2 voturi)    
          N-am inteles nimic (Marţi, 11 decembrie 2018, 19:04)

          Je__ [utilizator] i-a raspuns lui DanielSurpateanu

          Are unu 1 milion, pune pe altu sa-l denunte ca a furat 800 mii, plateste statului 1 milion si e fericit.

          OK...nu vad nici o prblema ca cei ce au mustrari de constiinta sa foloseasca metoda descrisa de tine sa scape de acel milion

          Putea la fel de usor sa-l arunce in canal sau sa-i dea foc...dar e bine ca sunt patrioti si prefera sa-l dea statului.
        • 0 (0 voturi)    
          @DanielSurpateanu (Marţi, 11 decembrie 2018, 19:20)

          unuldincei14milioane [utilizator] i-a raspuns lui DanielSurpateanu

          am priceput acum teoria dvs., conform careia CASH = bani murdari, cifrele din cont bancar = bani curati si daca prin starul idiot CASH-ul dvs. ajunge in contul bancar, se albeste.

          Insa eu consider ca si CASH-ul poate sa fie curat, daca este fiscalizat. La fel si cifrele din contul bancar pot fi murdare daca nu sunt fiscalizati.

          Asadar prin explicatia dvs., doar mutati niste bani stanga apoi dreapta, cu oarecare pierdere din banii dvs. negri, dar asta nu inseamna ca le-ati spalat.
  • +15 (17 voturi)    
    deci Iohanis ccr din nou (Marţi, 11 decembrie 2018, 12:47)

    Francisc 1 [utilizator]

    evident ca e o prostie
    • -2 (2 voturi)    
      nu e o prostie...este un pas spre normalitate (Marţi, 11 decembrie 2018, 19:07)

      Je__ [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Vesticii au aceasta prevedere legala, si functioneaza foarte bine

      Daca nu ar fi avut, ar fi fost corupti pana in maduva oaselor conform acelorasi criterii cu care suntem noi masurati.

      Ce au in plus americanii, si e musai sa fie in aceasta lege, este favorizarea denuntatorilor...adica denuntatorii primesc imunitate si % din suma recuperata.

      Aceasta prevedere face justitia americana excelenta...pt ca oricine afla o evaziune si poate da in gat pe dovezi, pune bani de pensie fara mare bataie de cap, si face si un serviciu comunitatii

      Nu am vazut nimic mentionat, dar sper sa apara in varianta finala a legii
  • +19 (27 voturi)    
    La asa popor, asa legi (Marţi, 11 decembrie 2018, 12:49)

    emil bobu [utilizator]

    Nu-mi mai spuneti ca astia sunt hoti, dar poporul nu e.

    Alesii sunt din randul poporului, nu sunt adusi de nave spatiale din alte galaxii.
    • +8 (10 voturi)    
      100% corect! (Marţi, 11 decembrie 2018, 13:51)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      De fapt, mai mult de suta la suta corect: nu numai ca "Alesii sunt din randul poporului,", dar la vot, poprul acela a avut liste cu MULTI candidati, nu toti erau asa de hoti. Dar ACESTIA au fost alesi!
      Deci majoritatea poporului nu este neaparat chiar asa de hotz, dar categoric ii plac tare, tare mult hotzii, si pe acestia ii trimite in Parlament, ii pune la guvernare!
  • +8 (10 voturi)    
    2016 (Marţi, 11 decembrie 2018, 13:01)

    cristi_an [utilizator]

    va ramane ca an de referinta - romanii puteau da continuitate parcursului pozitiv pana la acel moment. Dar nu, prea ocupati sa iasa la vot. Acum si sa votezi 2-3 alegeri parlamentare, prezidentiale, si tot nu se ajunge macar la nivelul 2015/2016
  • -5 (11 voturi)    
    TOT E mai bine deca acum (Marţi, 11 decembrie 2018, 13:13)

    pauldaiany [utilizator]

    tot e mai bine cu aceasta lege decat cum este acum cand nici nu platesc si nici nu fac inchisoae
    cel putin se strang bani la buget iar cine nu plateste stie clar ce il asteapta
    credeti ca cei care au furat milioane de euro platesc dublu sau triplu ? ar fi bine
    • +4 (6 voturi)    
      Ai dreptate! (Marţi, 11 decembrie 2018, 13:53)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui pauldaiany

      Nu trebuie comparat cu situatia ideala (normala?), ci cu ceea ce este ACUM, cand hotii CARE SUNT PRINSI fac extrem de putina puscarie, si nu dau inapoi NIMIC!
    • +5 (5 voturi)    
      Nu fac inchisore daca nu i-a dovedit (Marţi, 11 decembrie 2018, 14:06)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui pauldaiany

      Dar, daca parchetul nu i-a dovedit nici nu returneaza nimic.
      Deci acum, cel putin fac ceva inchisoare - nu exagerat dar oricum...- fiindca frauda fiscala ramane mereu discutabila si niciodata nu se stie TOT.
      Vezi cum se intampla si acum, dupa ce li se pune sechestru si chiar daca se recupereaza paguba ei raman atat de bogati incat sa-si ia zborul in paradisuri fiscale.
      Singura schimbare este ca dispare stresul de puscarie: sa mai scrie vreo carte pe saptamana, sa mai dea niste spagi de buna purtare pentru eliberare inainte de termen...
      Din punct de vedere financiar, echivaleaza cu un imprumut cu dobanda de 20% pe termen de "n" ani (cat ar fi perioada de prescriptie). Sa zicem 5 ani...
      Dupa 5 ani returnezi banii furati, pe care i-ai investit si i-ai inmultit. Halal!
      Si unde mai pui ca s-ar putea sa nici nu te prinda in perioada de prescriere.
      • +1 (3 voturi)    
        banii furati plus penalizari, dobanzi, etc (Marţi, 11 decembrie 2018, 14:16)

        pauldaiany [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

        nu se dau doar banii furati, dupa 5 ani de penalizari si dobanzi plus 20% suma e mult mai mare, iar cei care au urat zici de milioane de euro vor avea de platit enorm si vor prefera sa faca inchisoare decat sa plateasca
        o sa vedeti
  • +7 (11 voturi)    
    Multe felicitari Dlui. Mitraliera! (Marţi, 11 decembrie 2018, 13:43)

    iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator]

    O superba aplicare a principiului "PENTRU CA PUTEM!"
  • +8 (12 voturi)    
    Adica daca plateste, e brusc onorabil? (Marţi, 11 decembrie 2018, 14:03)

    V. Istina [utilizator]

    Ce pasca masii de lege e asta, daca nu pentru hoti?

    Faradelegea devine mai profitabila decat cinstea, asta fac acesti viitori detinuti.

    A venit timpul sa ne gandim serios la reintroducerea pedepsei cu moartea, ori cel putin confiscarea tuturor averilor, pentru tradare si „legiferare impotriva interesului public“. Asta nu mai e tara, in curand e gulag, unde borfasii ii pun la munca pe aia cinstiti.
    • +3 (7 voturi)    
      nu e onorabil (Marţi, 11 decembrie 2018, 14:17)

      pauldaiany [utilizator] i-a raspuns lui V. Istina

      ramane cu cazier si daca face evaziune a doua oara nu mai beneficiaza de acasta lege
  • +7 (9 voturi)    
    LD (Marţi, 11 decembrie 2018, 14:42)

    DPS [utilizator]

    Bombonica a platit prejudiciul. Contribuie si Liviu cu 20% si scapa in gasca :)!!
    Sa traiasca!
  • +1 (3 voturi)    
    mitralieră loveste mai pervers decat amnistia (Marţi, 11 decembrie 2018, 15:01)

    tropotaru [utilizator]

    daca evaziunea fiscala se infaptuieste cu ajutorul unei institutii ale statului, prejudiciul plus 20% poate fi achitat de institutia (deja păgubită) si scapa toata lumea de puşcărie

    de exemplu Drakneea si Belina, Drakneea si protectia copilului, varanul si ICA, Ponta si Turceni-Rovinari, Tariceanu si Abramburica in afacerea Microsoft
    • -2 (4 voturi)    
      sau (Marţi, 11 decembrie 2018, 16:07)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui tropotaru

      soros si #rezist ,sau stefan batany si #rezist !
      • +1 (3 voturi)    
        meic foto (Marţi, 11 decembrie 2018, 18:02)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        Nici draghici macar nu va crede
  • +3 (5 voturi)    
    adica un fel de viol (Marţi, 11 decembrie 2018, 15:19)

    pardalian [utilizator]

    Da dom' judecator, am violat-o, recunosc. Dar am platit-o!
  • 0 (4 voturi)    
    Traista-n bati si p'ici ti-e valea (Marţi, 11 decembrie 2018, 15:54)

    ...!?! [utilizator]

    inapoi, nu va uitati si regrete sa n-aveti.
    aici, raman doar: cersetori, indolenti, talhari si mafoti!
  • +2 (2 voturi)    
    20% (Marţi, 11 decembrie 2018, 16:10)

    levierul [utilizator]

    Pe astia 20% ii poate lua linistit dintr-o alta evaziune fiscala, pentru ca pana va fi dovedita si judecata.....
  • +2 (2 voturi)    
    Liber la ciordeala. (Marţi, 11 decembrie 2018, 18:19)

    Houthi [utilizator]

    Martea ciorditorilor in asa zisul parlament,astia nu mai au nici-un pic de limita.Jos cu ei!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version