Monica Macovei: As vrea sa fac un partid nou. Trebuie un partid nou

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Marţi, 18 octombrie 2011, 11:52 Actualitate | Politic


Monica Macovei
Foto: Hotnews
​Monica Macovei declara intr-un interviu pentru Cristian Patrasconiu, publicat in cadrul volumului "Noua scoala de gandire a dreptei", ca ar vrea sa faca un partid nou. Intrebata daca ar putea si ar vrea sa faca o noua formatiune politica, Monica Macovei, europarlamentar si vicepresedinte al PDL, a raspuns: "As vrea sa fac un partid nou. Trebuie un partid nou. Nu stiu insa daca as putea, privind in mod practic la cerintele infiintarii unui partid politic (…)". Amintim ca, la finalul anului trecut, vicepresedintele PDL sustinea: "Un nou partid e una din variante. Sigur ca m-am gandit, dar n-am luat o decizie".

Redam mai jos raspunsul integral dat de Monica Macovei in cadrul interviului cu Cristian Pastrasconiu, publicat de acesta in volumul "Noua scoala de gandire a dreptei":

"Ai putea face un partid nou? Ai vrea sa faci un partid nou?

As vrea sa fac un partid nou. Trebuie un partid nou. Nu stiu insa daca as putea, privind in mod practic la cerintele infiintarii unui partid politic, la ce inseamna asta in contextul legii electorale actuale, la cerintele unei finantari curate si transparente. Sustinere publica, fara discutie, ar exista. Dincolo de asta, trebuie oameni care sa lucreze efectiv, zi si noapte, cu dedicatie, numai pentru asta. Din discutiile pe care le-am avut, multi din prietenii acestei idei au sustinut ca vor lucra cu tot dragul, dar voluntar. Nu cred ca se poate porni asa, insa ideea unui nou partid politic ramane si reflectez la ea.

Te-ai putea gandi sa candidezi la un moment dat la presedintia Romaniei? Excluzi cu totul o asemenea ipoteza?  

Da, o exclud. Dar, in 10-20 de ani, poate ca se schimba ceva…"

Cartea "Noua scoala de gandire a dreptei" a fost lansata vineri, 14 octombrie, in cadrul unei dezbateri la care a fost invitata si Monica Macovei. Fostul ministru al Justitiei a declarat atunci: "Obiectivul principal este reforma clasei politice; avem o clasa politica cel putin obosita de tranzitie. E cazul sa ne mutam spre o clasa politica noua, curata, in care partidele sa-i filtreze pe cei pe care ii primesc, in care sa conteze onestitatea, integritatea, pentru ca asta nu exclude negocierea. Avem nevoie de o reforma a clasei politice si salut Noua Republica".

Interviurile din cadrul volumului au fost realizate in perioada februarie-iulie 2011.
 
Amintim ca la finalul anului trecut, intr-un interviu acordat la Discutia de Luni, o emisiune HotNews.ro - RFI, realizata de Dan Tapalaga, Monica Macovei declara ca reformarea PDL sau un nou partid sunt variantele pe care le ia in calcul. "O varianta este sa schimbi unul din partidele existente, in ce ma priveste PDL, intr-o  masura destul de mare incat oamenii sa creada ca va face anticoruptie, integritate, bani publici impartiti corect si mai putin furt, si a doua varianta un alt partid. Deci sunt aceste doua variante. Nu un alt partid oricare. Un partid in care oamenii sa creada, format din oameni pe care poti conta si despre care crezi ca atunci cand spun ceva vor si face, care nu te mint", a sustinut vicepresedintele PDL.

La inceputul lunii octombrie, Monica Macovei afirma in cadrul unei emisiuni la BITV ca dispune de o limita de timp pana la care este dispusa sa ramana in partid. "Eu imi duc bataliile, imi dau o limita de timp. Eu personal imi impun niste limite de timp", a punctat Macovei, inclusiv despre o posibila parasire a PDL.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7039 vizualizari

  • +11 (23 voturi)    
    Partid nou... (Marţi, 18 octombrie 2011, 12:18)

    Gigi [anonim]

    ... cu oameni vechi este egal cu zero.
    • +17 (37 voturi)    
      se poate si cu oameni vechi (Marţi, 18 octombrie 2011, 12:38)

      o [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      daca sunt din categoria doamnei Macovei...

      eu o sustin, oricum sa nu mai vad caricaturi ca dl Neamtu care-si inchipuie ca salveaza Romania si el n-are dupa ce bea apa....

      Succes!
      • +6 (12 voturi)    
        Propunei-i lui Patriciu sau lui Vantu (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:05)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui o

        Daca Neamtu e prea sarac presupun ca un fondator adevarat ar trebui sa vin cu bani de la el, eventual sa-ti dea si tie pentru activitatea politica desfasurata.
        Nu prea inteleg cum ar fi perceput "curat" un astfel de partid dar ce mai conteaza, daca da bani pentru ca faci politica e perfect.
        • +10 (14 voturi)    
          Exact ! (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:24)

          Alexandru [anonim] i-a raspuns lui denvarel

          :) . Corect.

          Sa faca partide doar oamenii bogati, caci ei se pricep la manareli si invarteli... nu de'alde Neamtu si alti sarantoci care nu prea le au cu parandaratul.
          • -5 (11 voturi)    
            adevarat (Marţi, 18 octombrie 2011, 14:13)

            imaex [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

            Trebuie obligatoriu un partid nou, unul de stanga - socialist obligatoriu sa se intoarca la popor si sa traga la raspundere tot ce s-a intamplat in Romania si pe cei responsabili. Celor care mor de foame, frig, celor care nu li se ofera nici-o oportunitate decat degetul catre vest, si care poate ajung sa se sinucida le trebuie gasiti vinovatii.
            Atunci cand statul si-a luat ochiul de la cetatean si s-a orientat catre "investitii" trebuie vazut ce i-a lasat cetateanului. Si mai e ceva daca ajuti cetateanul nu primesti nimica spaga sau inapoi, daca faci neste "investitii" poate iti pica ceva si atunci mai bine investim- a se vedea cazul cu fondurile eurpene si colectarea factuta de ala de la ajofm.
            • +2 (8 voturi)    
              ... (Marţi, 18 octombrie 2011, 14:43)

              un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui imaex

              ai fost ironic(a) ? adica... nu cred ca poate cineva sa gandeasca astfel.....
              • +3 (5 voturi)    
                pai asta-i problema (Marţi, 18 octombrie 2011, 15:58)

                alt oarecare [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

                ca n-a fost ironic. ca exista si sunt multi ca el.
            • +4 (4 voturi)    
              Total grsit... (Marţi, 18 octombrie 2011, 19:13)

              Radu56 [utilizator] i-a raspuns lui imaex

              De ce cred naivii ca un partid de stanga moare de grija poporului??? Raspuns:pentru ca sant naivi!!! As vrea sa cunosc unul declarat de stanga care nu poate sa doarma noaptea,care se sinucide de mila oamenilor saraci...Deschide ochii pt. a vedea cat de bogati sant asa-zisii "de stanga("Nastase et comp.),sau faimosii lideri de sindicat care sant "distrusi" de grija saracilor...Desteapta-te romaneeee.....(stii tu -imnu'...).
              • 0 (2 voturi)    
                Total gresit? (Miercuri, 19 octombrie 2011, 5:04)

                CDO [anonim] i-a raspuns lui Radu56

                Cred ca de fapt, gresesti tu. Confunzi o personalitate cu o doctrina, lucru ce de altfel a si dus la situatia de astazi a Romaniei. O doctrina de stanga, nu trebuie sa fie neaparat comunista, este in general in favoarea celor multi si contrar pararilor multor romani, este promovata astazi in tari dezvoltate ca S.U.A , Canada, China, etc. O societate in care se percep taxe pentru guvernare, trebuie sa fie capabila sa raturneze cetatenilor ei servicii ca asistenta medicala, scolarizare, securitate, etc. gratuite sau partial gratuite, ceea ce face ca aceasta societate sa devina sociala prin esenta ei. Contrar, cetatenii ei se revolta si haosul se instaureaza exasperand cetatenii ei, lucru vizibil astazi si in Romania. Daca votarea liderilor se face fara raspundere civica, nu este de mirare ca s-a ajuns la situatia de astazi si in plus nu se intrevede pentru viitorul apropiat nici o scapare. Poate dupa inca vre-o doua mandate, romanii vor realiza necesitatea reanfiintarii unui partid comunist ca alta data si care sa sprijine cu adevarat interesul majoritatii romanilor.
      • 0 (20 voturi)    
        DA.. dar nu BASESCU (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:12)

        Eseianu [anonim] i-a raspuns lui o

        De acord complet, avem nevoie de un partid nou, dar nou complet si nu de o Alba ca Zapada sau Partidul Poporului sau UNPR sau eu stiu cate alte nastrusnicii menite sa il mentina pe Basescu la PUTERE!

        Tragedia acestei tari consta in eternitatea PARTIDULUI COMUNIST ROMAN!!! Pana in 89 exista rotirea cadrelor, acum avem rotirea gruparilor de cadre, asa zisele partide fie PDL, PRM, UDMR, PSD, PNL, PIN, PP, etc...
        • +4 (4 voturi)    
          Asa e. (Marţi, 18 octombrie 2011, 17:31)

          Tot eu [anonim] i-a raspuns lui Eseianu

          Korekt! Dar e atat de greu sa faci SA FUNCTIONEZE un partid, in ziua de azi, incat nu vad cum ar putea el sa apara. Sa aiba un buget suficient, sa aiba o retea teritoriala destul de vasta (macar in marile orase) si sa mai ramana si "curat". Cam greu...
        • 0 (2 voturi)    
          Tu ai creierul spalat asa de tare? (Marţi, 18 octombrie 2011, 20:59)

          denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Eseianu

          Nu ai realizat inca faptul ca acesta este ultimul mandat al lui Basescu?
          Nu pentru ca nu are cine-l sustine si nu pentru ca l-ar da cineva jos. Este al doilea si nu mai are dreptul conform constitutiei Romaniei sa candideze la al treilea mandat!
          Pun pariu ca atunci cand o sa vezi candidatii la presedentie in campanie si Basescu nu va fi printre ei iti va explica cineva ca Basescu nu mai candideaza de frica? Si tu il vei crede?
        • 0 (0 voturi)    
          catre eseianu (Miercuri, 19 octombrie 2011, 20:31)

          profa [anonim] i-a raspuns lui Eseianu

          In parte sunt si eu de acord ca avem nevoie de un partid nou,dar prima varianta propusa de d-na Macovei este mai realista si anume reformarea singului partid ramas la dreapta esichierului politic.

          Unde gresesti!? Indiferent cum se numeste sau se va numi,scopul nu este mentinerea lui Basescu la putere.El a fost deja ales in mod democratic,place sau nu,iar dupa al doilea mandat numai poate candida.Cred ca e prea mare ura obsesiva pentru un politician care redirectionat tara spre drumul cel bun,aratand necesitatea iesirii dintr-o tranzitie prelungita(cu fosti activisti) si e vremea reformarilor.Aceasta idee este impartasita si de Monica Macovei.
      • +16 (16 voturi)    
        nu inteleg (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:22)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui o

        cum ai ajuns la concluzia ca Neamtu nu are dupa ce bea apa si Macovei are?:)
        cand vad argumente de genul asta imi explic de ce avem un felix in parlament...
        inteleg sa ne spui ce Neamtu are idei ce nu sunt viabile cu argumente si tot tacamul.
        dar sa apari aici sa spui ca nu are dupa ce bea apa mi se pare stupid.
        scuze, dar sa dam cu piciorul la alternative la clasa actuala politica pt principiu ca nu are dupa ce bea apa denota mediocritate crasa.
        eu ii prefer pe amandoi, de preferat impreuna.
    • +12 (14 voturi)    
      Nu ajunge (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:10)

      Relu [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Trebuie si alegatori noi.Daca la alegeri vin tot taranii prosti si mahalagii,tiganii si moftangii,analfabetii si iubitorii de manele,pensionarii MApN si pensionarii MAI,pensionarii din invatamant,babele de la bloc,asistatii social,lenesii,betivii si sutii,popii si tarcovnicii,coruptii si mituitorii, NU FACI NIMIC .Se schimba ceva daca la alegeri vin : oamenii care gandesc,nu sunt lenesi,sunt educati,taranii destepti,oamenii activi care isi dau seama de pericol Numai atunci cu un Partid Nou poti schimba Romania poti alunga securisti din economie si politica se poate garanta adevaratelor valori liberul acces in societate .Daca nu ai pe amandoua nu faci nimic.Trebuie o oferta politica clara pentru cei care stiu sa citeasca.Un singur slogan.Sa eliminam sistemul corupt securistic .Dati-va o sansa sa nu mai fiti robii securistilor .Dat-va o sana sa deveniti voi puterea in Romania.Nu lasati prostii sa decida pentru voi.
      • +3 (3 voturi)    
        De ce nu? (Marţi, 18 octombrie 2011, 17:38)

        Tot eu [anonim] i-a raspuns lui Relu

        De ce nu initiezi chiar tu propagarea in randul "maselor" a acestui mesaj? Nu ai nevoie de un partid pentru asta. Poti comunica mesajul celor de mai sus prin internet. De fapt asta este problema noastra: ne declaram invinsi inainte ca lupta macar sa fi inceput. Serios, mesajul tau chiar e bun!
      • 0 (0 voturi)    
        corect! (Miercuri, 19 octombrie 2011, 10:22)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Relu

        Nu este necesar un partid nou, ci politicieni noi. Dar pe aceia vechi, care nu ne plac, NOI i-am ales!
        Deci trebuie schimbat ceva in MENTALITATEA electoratului. Au trecut 22 de ani de la Revolutie, nu mai este vorba de o greseala, de un accident: este clar ca avem politicieni incompetenti si corupti pt ca asa vrem, pt ca pe acestia ii alegem! Daca dorim oameni capabili si integri, nimic nu ne impiedica sa ii alegem pe acei, ca doar exista!
        Nu este nevoie de un partid nou pentru asta ...
    • +2 (2 voturi)    
      Dar .... (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:14)

      MLZ [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      ..... DATA INTERVIULUI?

      Dna Raluca Pantazi omite un lucru elementar: cand a fost facuta declaratia? ... conteaza foarte mult!
      Cartea a fost lansata pe 14 octombrie, dar de la interviu la publicare se pot schimba multe.

      De ce revine cu un interviu fara a-l data exact? O impinge pe Macovei de la spate....?!?

      O banuiesc de manevre pe Dna Raluca Pantazi. Sa urmarim evenimentele din zilele urmatoare si vom putea trage o concluzie ....
    • -1 (1 vot)    
      corect spus... (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:49)

      sile [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Oameni noi;mai corect spus,cu mentalitati noi.
      "Nu vă lăsaţi induşi în eroare. Nici fornicatorii, nici idolatrii, nici cei adulteri, nici bărbaţii folosiţi pentru scopuri nenaturale, nici bărbaţii care se culcă cu bărbaţi, nici hoţii, nici cei lacomi, nici beţivii, nici cei ce insultă, nici extorcatorii nu vor moşteni regatul lui Dumnezeu. Şi totuşi aşa eraţi unii dintre voi. Dar aţi fost spălaţi, aţi fost sfinţiţi, aţi fost declaraţi drepţi în numele Domnului nostru Isus Cristos şi cu spiritul Dumnezeului nostru."
      Cine poate face astfel de schimbari,va trai sub un alt sistem de conducere...
  • +12 (14 voturi)    
    orice numai trebuie fact repede (Marţi, 18 octombrie 2011, 12:25)

    pascu [anonim]

    Ar fi o idee dar fara o transformare genetica a romanilor nu se poate face mare lucru.
    • +11 (13 voturi)    
      Corect (Marţi, 18 octombrie 2011, 12:33)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui pascu

      Nu poti castiga alegerile daca nu le promiti romanilor salarii, pensii, ajutoare mai mari...taxe mai mici, etc...chiar daca nu ai de unde.
      Nu poti castiga alegerile daca nu imparti pomeni electorale in stanga si in dreapta
      Nu poti castiga alegerile fara o flota impresionanta de autocare.

      Cand astea o sa se schimbe, atunci se va schimba si clasa politica. Schimbarea nu se produce de sus, ci de jos...de la cetateanul de rand.
      • -6 (6 voturi)    
        Dar cine a aplicat cel mai bine cele de mai sus? (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:13)

        .... [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Nu cumva chiar partidul doamnei Macovei? Nu am auzit nici un protest al dumneaei sau vre-o urma de indignare fata de ce faceau colegii de partid (si fac in continuare cu orice prilej). Chiar recent colegul de partid Radulescu a castigat un mandat de parlamentar prin cumpararea masiva a voturilor (sponsori principali fiind Pinalti si Porumboiu).
        Problema cu un nou partid de acest fel e ca nu va putea convinge decat o parte a infocatilor suporteri ai PDL si va lua doar din voturile acestora. Dupa ce ai sustinut politica guvernului e greu sa mai spui oamenilor ca nu a fost buna si ca o sa vii tu cu alta politica.
        • +1 (1 vot)    
          Mai draga (Miercuri, 19 octombrie 2011, 12:01)

          Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui ....

          mai....pai uite ca in strainatate toti am votat cu pdl si Basescu....si nu am primit saci cu faina si zahar!|!!Cred ca la voi la iliescovici se perpetueaza obiceiul....stati toti cu mana intinsa...d-aia rad si francezii de noi....milogilor!
  • +19 (19 voturi)    
    VA SUSTIN (Marţi, 18 octombrie 2011, 12:28)

    Liberty NOII GOLANI [utilizator]

    Doamna Macovei aveti toata sustinerea mea si a familieie mele.
    • +3 (3 voturi)    
      Va sustin aici in Barcelona (Miercuri, 19 octombrie 2011, 1:27)

      Liberty NOII GOLANI [utilizator] i-a raspuns lui Liberty NOII GOLANI

      Cred ca , comunitatea din Barcelona v-ar vota fara sa clipeasca si eu ma ofer voluntar in campania electorala fara sa cer nimic in schimb. Cred ca v-asi putea aduce vreo 10.000 voturi. Haideti cu noul partid. si dumneavoastra ca presedinte. Succes.
  • +16 (16 voturi)    
    partid (Marţi, 18 octombrie 2011, 12:39)

    dorina [anonim]

    d-na macovei,cred ca ati ramas putin naiva ,in sensul bun al cuvantului.mai aveti un pic de incredere si un pic de curatenie interioara,in ceea ce priveste viitorul politic al acestei tari.e bine ca ..speranta moare ultima .facceti partid,d-na!daca trebuie stau si la coada ca sa ma inscriu!promit sa va ajut voluntar,cu tot dragul!
  • +13 (17 voturi)    
    slogan: NU VA PROMIT NIMIC! (Marţi, 18 octombrie 2011, 12:47)

    bizonul [anonim]

    cred ca in anul de gratie 2011 si 2012 pot fi cistigate alegerile si cu sloganul mentionat mai sus. Avem peste 30-40% din electorat care nu mai vrea minciuni, ci doar fapte in favoarea cresterii Ro per ansamblu atit pe plan intern, cit si pe plan extern. Acest electorat inca tacut poate si va vota pentru oameni ca Monica Macovei.
    • +2 (2 voturi)    
      Comment sters de user (Marţi, 18 octombrie 2011, 14:09)

      zet [anonim] i-a raspuns lui bizonul

    • 0 (0 voturi)    
      stiu si eu? (Miercuri, 19 octombrie 2011, 10:27)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui bizonul

      Am un coleg de servici care tot asa este optimist, adica zice ca electoratul NU se mai lasa prostit de promisiuni aberante, de genul "dau cate 20.000 Euro la fiecare romana care revine in tara" sau "cand voi fi eu presedinte, voi reduce taxele si impozitele, iar fiecare cetatean va primi 30.000 Euro" pentru ca isi da saema ca este IMPOSIBIL asa ceva.
      Insa eu sunt mai sceptic, stiu ca sunt destui care inca mai cred astfel de povesti ... deci un partid nou, indiferent cum se va chema si de cine va fi facut, nu poate avea succes decat daca promite cate 50.000 E de fiecare cetatean roman!
  • +14 (14 voturi)    
    raspunsul meu (Marţi, 18 octombrie 2011, 12:54)

    Adrian [anonim]

    As vrea sa faceti un partid nou.
    Trebuie sa faceti un partid nou.


    Nu sunt inscris in niciun partid. M-as inscrie imediat in partidul doamnei Macovei daca astfel as putea sa o ajut.
    • +12 (12 voturi)    
      Subscriu (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:17)

      _Rem [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      Ca si altii m-as inscrie in acest partid. Oricati am fi putini sau multi eu as sustine partidul doamnei Macovei.
    • +8 (8 voturi)    
      Comment sters de user (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:32)

      zet [anonim] i-a raspuns lui Adrian

  • -9 (9 voturi)    
    Partid un nou nascut (Marţi, 18 octombrie 2011, 12:56)

    pion [anonim]

    cu cine vrei sa-l faci, cu Fratini sau altii?
    • -7 (7 voturi)    
      Fratini e doar o sluga docila a lui Berlusconi. (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:15)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui pion

      Probabil ca noul partid va trebuit facut cu slugile altcuiva asa ca nu esti prea departe de realitate.
  • +10 (10 voturi)    
    initiative (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:05)

    ion ionescu [anonim]

    asemenea initiative trebuie sustinute NECONDITIONAT;altfel,n-avem nicio sansa;mai ales cind vin din partea d-nei Macovei.
  • -4 (8 voturi)    
    imoralitate!!! (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:10)

    catalin_mattei [utilizator]

    D-na M Macovei nu se desminte! Domnia sa este un fel de hot care striga hotul si asta pentru ca domnia sa doreste moralitate ( declarativ) conform discursului public dar dovedeste ca nu se poate desprinde de metehnele politicii romanesti. Ar infiinta un partid nou dar are grija sa se bucure pe deplin de pozitia din PDL.. daca domnia sa avea o minima decenta ar fi trebuit sa demisioneze din PDL sau macar sa nu accepte functia de vicepresedinte pentru a face astfel de declaratii.. Ilustrand cum sa facem opozitie in sanul puterii de dragul imaginii, M Macovei arata ca este doar un alt politician cu aceleasi minusuri ca orice altul. Declaratiile sale sunt o lipsa de fairplay fata de partidul care a propulsat-o spre ceea ce este acum... fara T Basescu si PDL, M Macovei nu era decat un fost procuror ceausist ajuns avocat balacindu-se undeva in zona mediocritatii profesionale ( nu pot uita ca in mandatul de ministru reusea marea performanta de a "scoate' legi ce se bateau cap in cap cu prevederile legale)... Poate ca ar trebui sa aiba decenta si daca se simte asa nepatata in comparatie cu partidul care o sprijina si care a ajutat-o sa devina cunoscuta sa plece.. uneori drumurile se despart dar este frumos ca partenerii sa se respecte.. din pacate aceasta femeie arata ca nu a invatat ca uneori declaratiile trebuie sa fie in concordanta cu propriile fapte.. RUSINE!!!
  • -8 (12 voturi)    
    La tigatie acolo i-ti este locul (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:15)

    da [anonim]

    Dupa ce doamna Ministru ( fost ) si avocat de frunte si cunoscut a avut succes in mai multe domenii de activitate poate ca ar fi bine sa incerce tigaia si sa faca o emisiune la televizor "Cum prajim dusmanii"
    Despre politica si partide sa se mai lase intrucit nu are calitatile cerute si anume: tilharie, hotie, minciuna, rautate si lista ar putea continua
    • +2 (6 voturi)    
      Comment sters de user (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:40)

      zet [anonim] i-a raspuns lui da

    • -3 (11 voturi)    
      Cred ca a fost doar procuror de frunte (sectorul1) (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:46)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui da

      E totusi o mica diferenta intre un procuror de frunte din timpul vechiului regim si un avocat care se presupune ca-i apara pe inculpati.
      Pe de alta parte sunt fascinat de modul in care o serie de ONG-uri aflate sub umbrela Freedom House reusesc sa albeasca trecutul unora, indiferent cat de "colorat" ar fi fost. Fara protectia acestora, doamna Macovei ar fi fost doar sefa organizatiei de femei in cel mai bun caz si nu printesa imaculata de acum.
    • -6 (8 voturi)    
      BA ARE TOATE CALITATILE NECESARE DAMBOVITENE!!! (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:54)

      BA DA [anonim] i-a raspuns lui da

      Gresit.. are toate calitatile necesare ....
    • 0 (6 voturi)    
      Mai lasa-ne.... (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:59)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui da

      De la o varsta incolo, e bine sa mai recitesti o Gramatica....
  • +12 (12 voturi)    
    Trebuie! (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:23)

    Vlad [anonim]

    Multi oameni voteaza PDL pt ca e raul cel mai mic. (o guvernare USL ar fi o catastrofa pt Romania)

    Cu toate acestea daca s-ar infiinta un partid nou cu oameni ca Macovei, Baconschi, Paleologu, Funeriu, Preda etc. ne-am bucura sa scapam de smecherasi gen Videanu, Berceanu (cei care s-au nascut sefi si sunt experti in toate domeniile).

    Sunt sigur de altfel ca multi oameni din PNL ar adera pentru ca s-au saturat de Crinulet.

    M-am saturat ca justitia sa functioneze doar cu jumatate de norma sau sa se adopte tacit modificari de legi de genul celei de mai jos.

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-10452073-deputatii-adoptat-tacit-modificarea-legii-ani-demnitarii-care-detin-sub-3-actiuni-firma-nu-mai-sunt-obligati-declare-contractele-statul.htm
  • +4 (4 voturi)    
    Partid nou cu oameni noi (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:24)

    Radu [anonim]

    pt cei care doar comenteaza doar ca sa se afle in treaba sau pt ca sunt platiti sa faca asta va rog cititi inainte declaratia/articolul si dupa actionati.
    intr-adevar cu oameni ca voi nu vom ajunge nicaieri. se pare ca o noua metoda de cersit se perpetueaza la noi - postatul pe net.
    Care-i diferenta intre voi si aceia care se imbulzesc si voteaza pt un pumn de malai si o sticla de ulei?
  • +8 (8 voturi)    
    Sustinere exista. (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:27)

    Alexandru [anonim]

    Foarte multa lume are incredere in Monica Macovei si in Toader Paleologu.

    Daca ar face ceva impreuna ar avea multi sustinatori, oameni muncitori si educati.
  • +1 (3 voturi)    
    da partidu asta vechi ce are? (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:30)

    umoristu [anonim]

    nu mai vin destui banutzi ?

    in orice partid nu gasesti decit >
    1. obsedati de putere
    2. afaceristi escroci
    3. oitze fara coloana vertebrala

    in orice om politic/membru de partid gasesti toate aceste 3 ingrediente, in dozaje diferite...din orice partid

    cind e corect si cinstit si demn si onest si bun profesionist....nu se baga in politica, sau iese rapid si nu mai intra niciodata.

    aaa...si inca o caracteristica a celor ce "fac politica"...ar face orice, numai nu cumva sa degenereze in munca :))) :)))
    • +2 (2 voturi)    
      Tocmai (Marţi, 18 octombrie 2011, 17:10)

      _Rem [utilizator] i-a raspuns lui umoristu

      Aici este problema:
      "cind e corect si cinstit si demn si onest si bun profesionist....nu se baga in politica, sau iese rapid si nu mai intra niciodata."

      Si asta trebuie sa se schimbe. Avem nevoie de mai multi oameni cinstiti, demni si profesionisti care sa se implice in politica si sa nu se mai sperie de ce este acolo. Eu cred in Monica Macovei si o consider un astfel de om. Poate si altii ii vor urma exemplul.
      • -2 (2 voturi)    
        e la fel de jegoasa (Miercuri, 19 octombrie 2011, 9:30)

        umoristu [anonim] i-a raspuns lui _Rem

        ca orice persoana ce poseda un carnet de membru de partid, in orice partid
        nu se schimba nimic cind se implica politicienii si partidele, decit din rau in mai rau..
  • +5 (7 voturi)    
    sustin ideea. (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:35)

    CipriCiprian1309940547368 [anonim]

    macovei este unul dintre putinii politicieni care merita sustinuti.
    Vreau o romanie mai curata.
  • +6 (6 voturi)    
    succes (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:38)

    marilena [anonim]

    ma inscriu si eu ;curaj!
  • +5 (5 voturi)    
    Va votez cu o conditie! (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:50)

    andrei [anonim]

    Daca alaturi de dumneavoastra o aduceti si pe Anca Boagiu va votez. Sunt constient ca mentalitatea romanului nu se schimba brusc dar in urmatorii 10-20 de ani avem o sansa sa vedem si o femeie la Cotraceni. Pana atunci cu dumneavoastra premier si d-na Boagiu la transporturi avem un inceput. Funeriu pare sa merite si el sa faca parte din noul partid ... dar la el ma pronunt la vara dupa bac
  • 0 (0 voturi)    
    ...curand vom avea GHILOTINA in loc de PARTIDE (Marţi, 18 octombrie 2011, 13:58)

    jango cage [anonim]

    ...tot mai insistent apare cuvantul "FOAMETE" in vocabularul politicienilor din toata lumea..... De data asta insa nu-i vorba despre o noua minciuna a lor...ci, dimpotriva, e vorba despre ADEVARUL pe care politicienii, atunci cand nu mint, ei sunt printre primii care il spun... Atunci cand prea multi oameni sunt pentru prea putina mancare...oricum cei care sunt in plus pe scena vietii vor pieri...iar oamenii cu simt politic vor cauta sa fie in fruntea miscarii de aruncare afara de pe scena a surplusului de oameni..... Prea multa vreme MALTHUS a fost ironizat sau huiduit...dar legile naturii nu merg dupa dorintele noastre...
  • +4 (4 voturi)    
    go...go...go monica go (Marţi, 18 octombrie 2011, 14:14)

    vigilante's way [anonim]

    Este singura speranta a alegatorilor,creearea unui nou partid.F bine ca luati initiativa,nu trebuie ca acea asa zis miscare populara sa va impiedice.E super tare faza ca se vrea o miscare populara,chipurile novatoare,dar care a fost inregistrata (la OSIM???) de fica presedintelui...halal novatoare.
    Daca nu apare o noua forta,dar noua,cu o gandire noua...cu oameni noi,credibili...absenteismul va fi enorm,iar votantii vor fi cei ademeniti cu ulei,galeti,pui,pixuri& stuff.
    • -4 (6 voturi)    
      ??? (Marţi, 18 octombrie 2011, 14:38)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui vigilante's way

      daca si Macovei este noua.. Macovei este creatia lui Traian Basescu si a PDL.. in lipsa protectorului sau tare imi este ca in partidul al carui vicepresedinte este la acest moment se vor gasi ceva documente care sa o arate pe Monica la adevarata sa "valoare"
  • -2 (8 voturi)    
    S-au otravit pdl-istii (Marţi, 18 octombrie 2011, 14:28)

    me_mihai [anonim]

    Toti pdl-istii vor sa scape de povara pe care o au pe cap. Toate promisiunile nerespectate, minciuni, furturi, lideri corupti si in cele din urma presedinte dictator au dus la atragerea unei ure generale asupra PDL. Acum toti fug ca soarecii de acest partid incercand sa schimbe tabara sub o denumire noua, cum ar fi Noua Republica (una portocalie).
  • -2 (4 voturi)    
    Ce ironie (Marţi, 18 octombrie 2011, 14:33)

    aura [anonim]

    De citiva ani PDL si Basescu vor sa ne convinga ca in sistemul politic romanesc ar functiona mai eficient bipartitismul, iar acum nu mai prididesc cu nascocirea de partide noi. :)
  • +5 (5 voturi)    
    Semnaturi in maxim 1 luna (Marţi, 18 octombrie 2011, 14:34)

    ro [anonim]

    Cred ca s-ar baga mai multi in aceste partid. Sa ni se dea niste nume care vor fi nucleul si vor fi mai multi bagati.

    Curaj doamna Macovei!!!
  • +6 (6 voturi)    
    Eu as vrea o Justitie Corecta... (Marţi, 18 octombrie 2011, 14:44)

    DURAN [anonim]

    Eu as vrea o Justitie Corecta
    Eu as vrea legi corecte si echitabile pentru locuitorii acestei tari, platitori de taxe si impozite.
    Eu as vrea corectitudine
    Eu as vrea sa fiu tratat corect si cu respect in primul rand la mine in tara ; de catre institutiile statului.
    Eu as vrea ca judecatorii care au probleme cu integritatea, cu mita, cu mafiile locale sa plateasca atat cu libertatea cat si cu propriile averi.
    Eu as vrea ca legile din aceasta tara sa fie bune in primul rand pentru cetatenii care locuiesc si muncesc in acesta tara si numai dupa aceia pe placul celor de la UE sau alte foruri
  • +6 (6 voturi)    
    PARTID NOU (Marţi, 18 octombrie 2011, 14:44)

    Gheorghe Buhac [anonim]

    Sunt de acord cu Dna Macovei , este nevoie de un partid nou .
    S-a ajuns pana acolo incat estradele politice ale partidelor sunt ocupate de cotizanti cu vechime mai mare sau mai mica , dar care nu se mai dau jos decat raniti de DNA sau de electorat .
    Un partid nou nu trebuie sa aiba in ideologia lui programe de tip PNL-Antonescu
    - TRAGETI IN BOC SI IN BASESCU -
    ideologii inbolnavite de coiotii fripturisti ai vechilor partide merituoase in afirmarea natiuni romane - dar care azi au devenit adaposturi pentru astfel de indivizi .
    Trebuie ceva nou , dar sa nu se uite ca :
    NU TOT CE ESTE NOU ESTE SI ACTUAL , DUPA CUM NICI TOT CE ESTE VECHI NU ESTE SI INVECHIT ., exceptand desigur vinul ......etc.
    Va doresc succes Doamna si va sustin din toata inima .
    Chinezi au un proverb optimist :
    Cel mai lung drum incepe cu primul pas .
    Cu stima
    Gheorghe Buhac
    • +2 (2 voturi)    
      care pas ? (Miercuri, 19 octombrie 2011, 0:18)

      tnb [anonim] i-a raspuns lui Gheorghe Buhac

      La CHINEZI se incepe cu pasul,asa se zice si la noi,dar sa fii atent sa nu-l incepi cu stangul.Dece nu aveti incredere in PDL sa-si termine greaua misiune de a ne trece prin aceste crize Poate ar trebui ajutati.acele elite a inteligentei noastre sa recunoasca efortu PDL-ul ca s-a sacrificat ajungand inpopular pentru ca RO sa nu ajunga precum Grecia sau alte tari.
      • 0 (2 voturi)    
        PASUL (Miercuri, 19 octombrie 2011, 9:20)

        Gheorghe Buhac [anonim] i-a raspuns lui tnb

        Uite vezi de aceea trebuie un Partid nou.
        Pasul = inseamna ca ai miscat unul din picioare inainte , inapoi sau lateral - sunt si pasi complexi : jumatate stanga sau jumatate dreapta etc .
        Stangul este picior .
        Cand am facut eu armata un soldat nu stia care este piciorul stang si care este dreptul.
        Caporalul ia spus stangul = al cu paie si dreptul = al cu fan . Si ii comanda : al cu paie al cu fan al cu mamaliga in san
        De unde ai inteles ca eu nu apreciez ce a facut PDL ?
        Inapoi la scoala dragul meu .
        Cu stima
        Gheorghe Buhac
      • 0 (2 voturi)    
        care pas? (Miercuri, 19 octombrie 2011, 9:49)

        intrigante [utilizator] i-a raspuns lui tnb

        Asa este, eu nu inteleg de ce oameanii din Romania nu gandesc inainte sa posteze ceva. Nu mai are nimeni creier sa gandeasca?? Eu imi doresc sa il vad in fata pe Ponta si pe Crinulet si sa ii intreb ce ar fi facut ei in conditiile actuale ??? Acuza PDL-ul ca s-a imprumutat , pai normal, daca ei au jefuit tara asta si au distrus-o timp de 20 de ani si au avut norocul sa piarda si alegerile in 2008 ca sa nu aiba nici bataie de cap sa tina tara pe linia de plutire pe timpul crizelor( se pare ca nu e numai una sau e una prelungita). Va rog din suflet GANDITI inainte sa postati ceva sau si mai rau sa aruncati cu noroi in PDL. Va jur ca nu sant in PDL dar o sa intru .
  • -3 (5 voturi)    
    Comentariu (Marţi, 18 octombrie 2011, 14:53)

    panda1949 [utilizator]

    Ar fii cea mai buna idee pentru a afla daca ceea ce spune domnia sa este egal cu ceea ce face. Oricum, daca doreste se infiinteze un nou partid acest lucru mi se pare inutil, deoarece ARE un partid. Sa dovedeasca aici ce poate sa faca. Tony Popescu
  • +2 (2 voturi)    
    O inteleg pe d-na Macovei (Marţi, 18 octombrie 2011, 15:04)

    sile231 [utilizator]

    Orice e greu in conditiile actualului cotet legislativ intermeiat pe o constitutie gaunoasa , schweizer mai mult gaura decit brinza. Dar merita macar incercat. Chiar daca trebuie rezistat si la armata de utilizatori ai bidinelei de care am vorbit de mai multe ori.Eu ii urez succes! O zi buna !
    • +1 (1 vot)    
      Daca era cotet si schweizer (Marţi, 18 octombrie 2011, 16:03)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui sile231

      PDL schimba mintenas actualul sistem legislativ si politic. Sistemul l-a copiat Iliescu din comediile lui Caragiale de la vot pana la discursuri, de la alegeri pana la reprezentare. Si cum opera lui Caragiale e perena si acest sistem va dainui cat timp va fi democratie.
      • 0 (0 voturi)    
        Eu fac totus o deosebire (Marţi, 18 octombrie 2011, 21:58)

        sile231 [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Intre personajele literare ale lui nenea Iancu si oamenii reali care au trait in vremea aceea.Ei au pus bazele Romaniei Mari. O seara buna !
  • +4 (4 voturi)    
    Partid nou... (Marţi, 18 octombrie 2011, 15:15)

    Ilie [anonim]

    O ideie deosebita dar din pacate la noi in Romania oamenii intradevar de calitate stau si chibiteaza de pe marginie fara sa se implice.
    La dat sfaturi si la criticat, in special, noi romanii excelam, dar cand este vorba sa punemu umarul, sa depunem un minim de efort pentru altii....nici vorba. Ne intereseaza mai mult "capra vecinului" si cum sa facem sa-i moara decat sa recunoastem o initiativa buna si care merita promovata si incurajata.
    Dusmania, ura si intoleranta sunt din pacate reperele majoritatii romanilor si daca mai adaugam imoralitatea crasa, educatia precara promovata de tabloide si antene.....greu vom face ceva bun si util pentru tara asta.
  • +3 (3 voturi)    
    da, sa-l faceti! (Marţi, 18 octombrie 2011, 16:01)

    singeorz [utilizator]

    Si sa cautati oameni onesti si credibili , sa speram ca veti reusi , va admir pentru puterea dvs de a lupta impotriva coruptiei , incercati si veti reusi ,dar aveti grija , trebuie sa va faceti cunoscuta , nu ocoliti televiziunea care ..buna sau rea ..e totusi un mod de comunicare .SA VA AJUTE DUMNEZEU!
  • +4 (4 voturi)    
    Da, (Marţi, 18 octombrie 2011, 16:10)

    IDT [utilizator]

    ...dar cu cine? Si cand, ca bat alegerile la usa! Ca tare as vrea si eu sa nu mai vad atatea fetze vechi...
  • +2 (4 voturi)    
    . (Marţi, 18 octombrie 2011, 16:15)

    gonzi [anonim]

    cu tine ma bag, monica, da i drumul !
  • +2 (4 voturi)    
    lipsa de raspundere (Marţi, 18 octombrie 2011, 17:45)

    pavel [anonim]

    Daca am fi avut o suta de oameni politici ca d-na Macovei eram departe . Din pacate multi oameni valorosi stau deoparte si ne-au lasat pe mana tiganilor si a manelistilor .
    • -2 (2 voturi)    
      Macovei nu e om politic. (Marţi, 18 octombrie 2011, 19:18)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui pavel

      Un politician e capabil sa-l inteleaga si sa negocieze chiar cu dusmanul sau de moarte, Macovei nici macar pe hoti nu-i intelege.
  • -2 (2 voturi)    
    orice (Marţi, 18 octombrie 2011, 18:52)

    Mirciuc [utilizator]

    Un partid "NOU" promoveaza de fatada figuri noi, dar preiau toate metehnele cele vechi!
    Cu alte cuvinte
    Alta palarie la aceeasi Mãrie!
  • 0 (0 voturi)    
    partidul de tip nou .. (Miercuri, 19 octombrie 2011, 1:32)

    Slevin [anonim]

    Nu stiu de ce ma bag si eu ca musca in lapte, sa discut despre politica, tinand cont ca e unul din singurele domenii (alaturi de constructia de autostrazi in Romania) in care nu cred ca va exista o imbunatatire in urmatorii cateva sute de ani.
    Normal, era ca Romania sa aiba acum o democartie consolidata, o clasa politica bine definita (nu formata din traseisti politici) cu doua, maxim 3 poli de putere.
    Cine se respecta cat de cat pe el si mai are un dram de demnitate nu s-ar implica sau identifica cu nici o minciuna de partid ce exista la noi.
    • +1 (1 vot)    
      pai, se implica... (Miercuri, 19 octombrie 2011, 9:21)

      costica [anonim] i-a raspuns lui Slevin

      pentru ca intra fara bani si ies miliardari toti dupa ce intra in politica...
      Acum cativa ani Dna Sulfina Barbu, altfel o PDLista cumintica ai zice, intra in politica saraca , cea mai saraca Ministra(era la Mediu) iar azi Dna Sulfina Barbu are case, masini, terenuri, bani muuulti...
      Clar???!!
      Ce-au astea cu respectul si demnitatea de care vorbesti ?!
  • 0 (2 voturi)    
    corect.... (Miercuri, 19 octombrie 2011, 6:43)

    Fabian, Campeni [anonim]

    Avem nevoie de Partidul Monarhist... Traiasca Regele!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      de acord cu regele, dar ... (Miercuri, 19 octombrie 2011, 10:53)

      deceneus [utilizator] i-a raspuns lui Fabian, Campeni

      Regele nu exclude partidele politice... In toate monarhiile exista si partide si rege...deci trebuie sa avem si partide politice de calitate ...
  • +1 (1 vot)    
    Super (Miercuri, 19 octombrie 2011, 9:28)

    unul [anonim]

    Macar asa o sa am cu cine vota. Succes cu noul partid. Deja aveti (macar) un simpatizant.
  • 0 (0 voturi)    
    FACETI-L.....! (Miercuri, 19 octombrie 2011, 10:50)

    mo [anonim]

    Partidul Justitiar al Adevarului si al Dreptatii = PJAD
  • 0 (0 voturi)    
    success cu noul partid! (Miercuri, 19 octombrie 2011, 10:56)

    deceneus [utilizator]

    doamna Macovei, m-as inscrie intr-un partid infiintat de dvs ... mai ales daca as avea certitudinea ca vechii dinozauri din PDL nu vor avea access in acest partid.
  • 0 (0 voturi)    
    OK, doamna Macovei! (Miercuri, 19 octombrie 2011, 17:39)

    Ioana [anonim]

    Daca este o idee constructiva pentru toti romanii, inclusiv celor apolitici, va voi sustine. Inainte sa decid sustinerea acestei idei, ma intereseaza scopul si motivele pentru care a luat nastere, aceasta.
  • 0 (0 voturi)    
    da (Miercuri, 19 octombrie 2011, 21:42)

    jos_iliescu [anonim]

    Daca Monica Macovei face partid,eu il votez.
    Monica Macovei, Theodor Paleologu, Sever Voinescu.
  • 0 (0 voturi)    
    Macovei - da (Joi, 20 octombrie 2011, 22:09)

    mda [anonim]

    e singura persoana cu asemenea initiativa si care sa se poate lauda efectiv cu ceva. probabil ca si partidul respectiv va aduna destui oportunisti si lingai, ca astia sunt clientii politicii, in Romania de astazi. dar tot as prefera un partid de-al doamnei Macovei, unei aberatii fanatic-ipocrite precum Noua Republica.
    in rest, nu de "dreapta" sau "stanga" de carton avem nevoie. ci de persoane pentru care cuvantul "patriotism" sa mai insemne ceva. poate in partidul asta as vedea-o si pe doamna Boagiu. de Paleologu nu stiu. restul - sunt fie deja corupti, fie tineri doritori de a intra in jocul coruptiei.
    altfel, intr-o tara reprezentata oficial de Liviu Luca, nu stiu cine mai poate fi idealist. ii doresc succes doamnei Monica Macovei, dar iau in calcul varianta unui nou esec (moral, in primul rand), sau a unei noi modalitati de a pescui cativa fraieri votanti.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by