Infruntarea decisiva Dragnea -Tudose?

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 21 decembrie 2017, 19:24 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Se ascut din nou sabiile in PSD, iar ecourile tensiunilor interne se aud deja pana la public. Premierul Mihai Tudose a declarat azi ca nu este de acord cu beneficii financiare pentru urmasii Regelui. Cu asta submineaza explicit proiectul depus de liderul PSD, Liviu Dragnea si de liderul ALDE, Calin Popescu Tariceanu. Cei doi vor sa reglementeze statutul Casei Regale si sa acorde inclusiv un buget anual de cheltuieli pentru urmasii Regelui Mihai. 
  • UPDATE Trecerea Monitorului Oficial de la Guvern la Parlament este raspunsul lui Liviu Dragnea la iesirea de ieri a premierului Mihai Tudose. Ironia sortii, liderul PSD se foloseste de un proiect PNL si USR. Pare o masura preventiva in ceea ce priveste adoptarea modificarilor la Codul Penal si la Codul de Procedura penala. Explicatiile le gasiti in textul despre mutarea MOF.
Niculae Badalau i-a amintit lui Mihai Tudose ca nu este presedintele PSD. Precizarea baronului de Giurgiu agraveaza, de fapt, problema. Cum, Tudose a inceput a aiba comportament de lider? Cine se crede regele baltilor, imparatul mlastinii din Kiseleff? Atentie, totusi, la Badalau. Chiar daca pare ca-l pune la punct pe Tudose, cine urmareste cu atentie situatia din PSD stie ca relatiile baronului cu Dragnea s-au deteriorat de cand i-a zburat oamenii din Guvern si l-a indepartat de la resurse pentru a nu acumula putere.

Badalau este doar unul dintre liderii locali ai PSD gata oricand sa schimbe tabara, jucator la doua captete pana in ultima clipa. Vi-l amintiti cat de discret s-a prezentat la mitingul din fata DNA? Pare inca loial sefului, dar in realitate comploteaza de zor impotriva lui. Badalau nu reprezinta vreo exceptie, mai toti baronii actioneaza si gandesc la fel. Cei mai multi au realizat ca epoca Dragnea s-a terminat, dar inca nu stiu exact pe cine ar fi mai bine sa aduca in loc.

Paul Stanescu de la Dezvoltare, om de incredere si legat de liderul PSD prin zeci de fire si afaceri comune de cand erau amandoi jupani de judete invecinate, nu va ezita o secunda sa intoarca armele daca simte miros de sange. Faptul ca Ministerul Dezvoltarii s-a constitutit parte civila in dosarul Tel Drum, dupa cum a dezvaluit Adevarul, are o anumita relevanta. Potrivit informatiilor HotNews.ro, Tudose ar mai avea nevoie de cativa baroni pentru a-si asigura o baza de sustinere in partid. Foarte probabil ca pesedistii nu se omoara dupa el, dar devine mai simpatic acum, cand face bugetul si imparte bani.

Apoi, exista informatii ca Marcel Ciolacu, omul plantat in coasta lui Tudose in pozitia de vicepremier, a schimbat deja tabara. Ciolacu joaca azi rolul lui Dragnea pe vremea cand Ponta era premier: tine legatura cu baronii si se asigura de loialitatea lor, dar nu fata de actualul lider al PSD, ci fata de cine imparte resursele.

In afara de modificarea legilor justitiei si a codurilor penale, Dragnea nu are ce sa mai ofere partidului, dar nici aceasta promisiune nu va reusi sa o onoreze pana la capat. A macelarit legile atat de brutal si de prost in Parlament incat n-ar fi de mirare sa pice cu totul la Curtea Constitutionala, nu doar unele articole.  

Ar mai fi cateva mici detalii semnificative de luat in seama. Relaxarea totala a presedintelui Klaus Iohannis afisata miercuri, la o intalnire cu ziaristii, ar trebui sa-l puna macar putin pe ganduri. Nici imbatosarea premierului Tudose nu anunta nimic bun. Daca adauga la toate astea atitudinea lui Calin Popescu Tariceanu, totul incepe sa arate chiar foarte prost.

Liderul ALDE nu vede utila o sesiune extraordinara pentru modificara Codurilor Penale si de Procedura Penala, avand in vedere ca transpunerea Directivei are termen de implementare luna aprilie. Stim ca Dragnea si-ar fi dorit sesiunea extraordinara la jumatatea lui ianuarie, dar intre timp a devenit constient ca nu va putea convinge pe nimeni sa se intoarca mai devreme din vacanta dupa un an atat de agitat.

Toate indiciile, franturile de informatii si pozitionarile publice indica apropierea unei noi infruntari Tudose – Dragnea. Se anunta infruntarea decisiva. Daca Tudose nu reuseste sa-l dea jos pe Dragnea din fruntea PSD si de la Camera Deputatilor pana in februarie, martie, cel tarziu, liderul PSD il tranteste in Parlament exact ca pe Grindeanu. De unde stim asta atat de sigur?

Dragnea are nevoie de control total pe actiunile primului-ministru pentru a se asigura ca toate modificarile aduse legislatiei penale nu vor fi amanate sau chiar intoarse prin ordonanta de urgenta. In fine, Liderul PSD vrea acces imediat la OUG - butonul nuclear al primului-ministru - in caz ca nu va reusi sa treaca legile justitiei de Curtea Constitutionala, de Comisia de la Venetia si de valul de reactii externe tot mai dure la adresa Romaniei.

Premierul Tudose nu pare sa-i ofere astazi garantia unui executant docil, dimpotriva, da semne de razvratire. Cand ministrul justiei, Tudorel Toader, a spus ca Guvernul ar putea apela la OUG pentru a modifica codurile penale, premierul a negat ca va recurge la acest instrument. Asta nu inseamna desigur ca nu-l poate folosi tocmai pentru a bloca sau amana legile justitiei.

Degeaba se lauda liderul PSD prin partid ca a imbracat camasa mortii si ca va merge pana la capat. Talentul sau actoricesc indiscutabil nu mai pacaleste pe nimeni. In scurt timp, in PSD se va dezlantui jihadul, lupta pentru putere. Ramane de vazut daca premierul Tudose are curajul confruntarii pana la capat. A mai inceput odata razboiul cu Dragnea, i-a demis doi ministri dupa care s-a intors docil in lesa stapanului. Sa zicem ca atunci era inca prea devreme.

Daca ezita si acum, s-ar putea sa fie prea tarziu.

PS: A nu se intelege de aici ca Mihai Tudose ar fi mai bun decat Liviu Dragnea sau ca PSD se va comporta altfel in Parlament daca se schimba conducerea partidului. N-am spus nimic din toate astea, ci am descris o stare de fapt din partid. Daca ne uitam la masurile economice luate de guvern, la buget, putem vedea in Tudose un mare adept al restauratiei in economie, sanatate, educatie si zero preocupare pentru infrastructura. Dar macar nu are dosare si nici motive sa faca o cauza personala din distrugerea justitiei si statului de drept.


Citeste mai multe despre   
















17095 vizualizari

  • -43 (53 voturi)    
    Să cadă legile la CCR???!!! (Joi, 21 decembrie 2017, 19:28)

    Lovercraft [utilizator]

    „....n-ar fi de mirare ca sa pice cu totul la Curtea Constitutionala...”
    Cum? E posibil să cadă legile la CCR? Și nu oricum, ci pe de-a întregul?!! N-are cum! Păi cum, la CCR, ăia vânduți lui Dragnea, vânduți rușilor, vânduți Coreei, comuniști, toate alea...Cum, domnule?
    • +39 (45 voturi)    
      aaaaa (Joi, 21 decembrie 2017, 19:54)

      gogu_milogu [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      gata bah m-am prins..... mazeta si lovecraft sunt colegi de pat..... vad ca ati aparut in acelasi timp si faceti iar pe desteptii.....
    • +13 (15 voturi)    
      Sau in GIO, sau impotriva lui ! (Vineri, 22 decembrie 2017, 8:59)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Premierul Tudose pare facut din alt material decat al majoritatii pesedistilor, desi uneori ma indoiesc Sta de atatia ani intr-un partid care a demonstrat mereu rele obiceiuri si intentii.
      Totusi, niciodata reaua credinta a PSD nu a fost atat de enorma si devastatoare. Romania e pe cale sa devina o tara a hotilor, a coruptilor, a criminalilor nepedepsiti. Nu le-a mai ramas decat sa treaca asta in Constitutie.
      Pentru ca sa-si salveze pieile, javrele tradatoare ajunse la putere nu numai ca bulverseaza justitia, economia, dar calca in picioare drepturile si demnitatea romanilor, subrezesc unitatea Romaniei pentru un amarat de sprijin parsiv de la UDMR, in anul Centenarului Unirii!
      Tudose este acum in fatza unei alegeri: continua sa o scalde, adica nici in GIO nici impotriva lui, sau se rupe total de grupurile mafiote si denunta masurile ticaloase din acest an de guvernare.
      Daca mai are in el un sambure de onestitate, Mihai Tudose va rupe pisica. Sau in GIO, sau impotriva lui
      • +2 (2 voturi)    
        udmr a furat cot la cot cu restul (Vineri, 22 decembrie 2017, 13:44)

        mimiloi [utilizator] i-a raspuns lui valll

        asa ca nu e de mirare ca vrea sa-si scape penalii.
        tudose e un pesedist sadea. minte si duce politica pesedista de ruinare economica a tarii. baronii nu-l accepta daca nu le da satisfactie si asta inseamna ca va sprijini hotia si jaful mai departe. Poate nu e la fel ca ciocoiul dragnea, dar pe schimbare in bine eu nu mizez.
      • -2 (2 voturi)    
        Păi v-ați răspuns singur... (Vineri, 22 decembrie 2017, 14:08)

        Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui valll

        Tudose e de prea multă vreme în acest partid... Mie mi se pare că asistăm la o piesă de teatru în care personajele negative își schimbă locurile ca la cadril, dar de fapt dansează același dans...
  • +36 (40 voturi)    
    mda... (Joi, 21 decembrie 2017, 19:38)

    Djokovic [utilizator]

    Nu prea ne ajuta cu nimic daca se macelaresc ei intre ei. Problema e ca PSD-ul, oricine ar fi la putere, doreste sa controlee justitia. Cine va conduce PSD e un detaliu neimportant, stim dej din istoria partidului ca tot un corupt va fi. Deci...ce ne intereseaza pe noi e cum oprim preluarea controlului justitiei. Fantezii din astea, ca va opri CCR, ca se vor rusina de reactia UE, astea nu tin.
    Deci...e vreo modalitate sa fie fortati sa opreasca atacul la justitie?
    Sau tot ce ne ramane e sa ne bazam pe obrazul lui Dorneanu, sau pe rusinea lui Nicolicea?
    • +10 (12 voturi)    
      Ne bazam pe noi insine (Joi, 21 decembrie 2017, 20:51)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui Djokovic

      Da, situatia e nasoala, in 2017 Romania urmareste o confruntare intre doi serpi, dar ce s-a schimbat e ca lumea s-a mai trezit nitel.
      • +2 (6 voturi)    
        pix (Vineri, 22 decembrie 2017, 6:55)

        Johnwick [utilizator] i-a raspuns lui 2087

        S-a trezit pe dracu, se intoarce pe cealalta parte sa thihneasca sarmalelel......
    • +5 (7 voturi)    
      Acest război între famiglii mafiote (Vineri, 22 decembrie 2017, 10:50)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Djokovic

      ne-ar ajuta dacă s-ar măcelări atât de puternic între ei, încât să se împuțineze și să nu mai aibă controlul asupra țării... Dar mă tem că interesele comune ale acestor ticăloși prevalează asupra disensiunilor care-i despart...
  • +35 (37 voturi)    
    . (Joi, 21 decembrie 2017, 19:41)

    Toate nickname-urile erau luate [utilizator]

    Sper să se mănânce toți între ei până nu mai rămâne nimic, apoi să-și dea și foc și să se împrăștie cenușa în cele patru zări. Pentru orice eventualitate, zic.
  • +11 (33 voturi)    
    Personal cred ca este o noua diversiune (Joi, 21 decembrie 2017, 19:42)

    A_n_c_a [utilizator]

    marca PSD si ca nu exista niciun conflict intre Dragnea-Tudose-Badalau. Presa a muscat momeala aruncata, abatandu-se de la principalele motive de ingrijorare ale romanilor.
    • +15 (17 voturi)    
      Nu e diversiune.. (Joi, 21 decembrie 2017, 20:08)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui A_n_c_a

      e chiar logic ca cel de-al doilea premier pus de dragnea sa fie constient de ascendentul pe care il are asupra lui dragnea si e si normal sa incerce sa profite cat mai mult din noua pozitie . Daca n-ar face asa , ar fi chiar prost .
      Intodeauna o sa fie lupte de-astea in psd pt ca vorbim de oameni fara scrupule si tudose nu e chiar novice , e purtat pe la sri si stie ca dragnea se va descotorosi de el cand va putea , stie sa-si joace cartile .
      • 0 (6 voturi)    
        singura explicatie posibila! (Vineri, 22 decembrie 2017, 9:59)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

        Singura explicatie posibila este cea cu diversiunea!

        Tudose poate fi prost sau nu, dar un lucru ESTE cu siguranta, neconditionat fidel lui Dracnea!

        Daca n-ar fi fost asa, nu era pus premier!
    • +9 (11 voturi)    
      Si eu cred ca cu Tudose e o problema (Joi, 21 decembrie 2017, 20:38)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui A_n_c_a

      L-am incurajat de nenumarate ori sa-i arate tatuajul lui Liviu, iar acesta sa-l sarute cu smerenie.

      Din pacate cred ca nu poate vedea realitatea limpede, deoarece cutele cauzate de consumul excesiv de substante peste 40 de grade ii incomodeaza vederea...
      • +7 (9 voturi)    
        Bestial man... (Vineri, 22 decembrie 2017, 11:00)

        Bwana [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

        ...mi-ai inseninat ziua...
    • 0 (10 voturi)    
      Vrei ca adevarul (Joi, 21 decembrie 2017, 23:51)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui A_n_c_a

      sa strice o stire buna?
  • +6 (8 voturi)    
    Cine are instinct de conservare,il defecteaza pe.. (Joi, 21 decembrie 2017, 20:35)

    Plagarus [utilizator]

    ....Dragnea Liviu Nicolae.
  • +8 (10 voturi)    
    Ca Dragnea nu mai este Presedintele de otel (Joi, 21 decembrie 2017, 20:42)

    Susufler0 [utilizator]

    de acum cateva luni, care decidea totul in partid, in guvern, in teritoriu, este un lucru cert. Se observa aceasta din atitudinea lui mai laxa de acum, fata de subalterni, din abandonarea pretentiei de a sti totul in mod direct, de a controla totul. De la episodul cu daramarea guvernului Grindeanu in Parlament a fost nevoit sa mai partajeze din atributii cu vreo doi trei baroni semnificativi din teritoriu.

    Noul dosar penal in care este implicat OLAF ii macina mult din timpul pe care ar trebui sa-l acorde activitatii de partid, din energie si din incredere. Este nevoit sa lupte pt a se mentine in libertate si abia apoi vine si necesara lupta de a ramane in frunte.

    In momentul in care partidul, acest animal de prada, viu si doritor sa-si mentina suprematia asupra celorlalti, va simti ca Dragnea nu ii mai este de folos si il va identifica pe viitorul sau inlocuitor il va sacrifica.

    In general astfel de momente decisive sunt create din timp si sunt legate de diverse evenimente : alegeri, congrese extraordinare,
    procese judiciare !

    PS. In PSD, niciun presedinte nu moare de batranete in scaunul de sef !
  • -15 (19 voturi)    
    vise umede de disperare (Joi, 21 decembrie 2017, 20:48)

    xanti [utilizator]

    Jocul e jucat dragilor dar nu in Romania ci este ocean.
    Alegerea lui Trump a resetat jocul UE care e tot mai in deriva.
    Trump si Rusia vor sa divizeze UE ,UK sprijina Polonia (a anuntat azi Theresa May),grupul de la Visegrad e tot mai puternic ,Romania vine tare din urma.
    Fac un pariu ,anul viitor nu va mai exista USR in parlament (avem o surpriza pentru ei) ,ce ziceti de asta?
    • +5 (9 voturi)    
      Ieri, cine stie cum, ai reusit sa ma induci (Vineri, 22 decembrie 2017, 8:32)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      in eroare si din aceasta cauza te-am ridicat la rangul de robot, (ma rog, robotel) ! Astazi, vazand ce varza e in capul tau : Trump-Rusia, UE, UK, Polonia Visegrad si toate astea doar ca sa ajungi la ce va doare mai tare, la USR, imi dau seama ca de fapt nu esti decat un smoothie maker !

      PS. Apropo, ati primit indicatia sa nu mai alaturati numele lui Putin de-al lui Trumpsy, ca vad ca mai nou vorbiti de "Rusia" ? :)
    • +2 (2 voturi)    
      SUA si aliatii sai (Vineri, 22 decembrie 2017, 13:33)

      Grandgousier [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Inseamna cam un miliard de oameni cu un pib de aprox.40.000 miliarde de $...spuneai ceva de Rusia?
  • +6 (8 voturi)    
    depinde ce vor pesedistii (Joi, 21 decembrie 2017, 20:55)

    subcultura [utilizator]

    insa e cam clar ca ramanand cu Dragnea vor capata soarta PRM pe termen mediu-lung.
    In plus, pe Dragnea il va suspecta oricine si daca se da o lege pe cum se planteaza iarba la institutul meteo, ori baronii au nevoie de liniste si spoiala de credibilitate ca sa se miste in voie.
  • +5 (13 voturi)    
    D-le Tapalaga, va rog frumos sa scoateti circul (Joi, 21 decembrie 2017, 21:12)

    padrepadrone [utilizator]

    pesede din agenda jurnalistica si sa va documentai, sa ne luminati cum anume putem infrange avantul si entuziasmul circarilor pesede si de prin imprejurimi.
    Am inteles ca aveti un apetit orientat, ca va preocupa profesia dpdv deontologic, dar cam ajunge.
    Ne arata contra cronometru ce vointa au, ce potential si ce realizari au, iar dvs analizati probablilistic ce si cum la nivel de interpretare deontologica; ajunge, caci pica in desuetitudine, prinde contur in ridicol si nu vom afla niciodata cum am ratat reinstaurarea normalitatii civilizate.
    Efectiv nu mai este vorba despre o ideologie politica, practic suntem la un pas de dictatura hotilor cinstiti, iar in final nu ne mai ramane decat sa rezistam.. iarasi ca si pana acum; sper ca realizati ce impact mai are presa llibera asupra moralului si constiintei celor interesati de politic fara angajament.
    Indepartati-va deontologic de profesie pentru un dram de verticalitate morala, ca nu doare, va garantez, si tare bine ar face la cei care nu au plecat inca si nu au abandonat nevoia de civilitate. Va rog umil si va multumesc frumos!
  • +3 (5 voturi)    
    Da (Joi, 21 decembrie 2017, 22:27)

    itd [utilizator]

    Da, un bun exercitiu.
  • -1 (9 voturi)    
    psd (Joi, 21 decembrie 2017, 23:19)

    IOSCA [utilizator]

    si eu sunt deacord ca este o diversiune. Comunistii sunt maestri in asemenea porcarii.
  • -10 (16 voturi)    
    Nu aveti credibilitate (Vineri, 22 decembrie 2017, 0:25)

    Paul_Lozzie [utilizator]

    Domnule Tapalaga, sa fim seriosi. Ati facut, voi de la Hotnews, Republica, ProTV si alte publicatii vadit subiective, o obsesie din PSD. Ca si cum toate problemele din tara asta sunt cauzate de PSD. Daca ati avea macar cea mai mica incercare de a PAREA impartiali a-ti vorbi macar rareori despre situatiile neplacute din curtea DNA. Si aici nu vorbim de conspiratii sau acuze nefondate ci de cazuri concrete. Spuneti-mi va rog domnule Tapalaga, vi se pare o stire neinteresanta faptul ca DNA a avut 10 achitari intr-o singura zi? Sau faptul ca se trimit oamenii in judecata fara probe? Sau faptul ca sunt achitati oameni din lipsa de probe oameni care au stat in arest 6 luni? Cum v-ar placea sa stati in arest 6 luni domnule Tapalaga, nevinovat fiind. Credeti ca ati scrie despre acest subiect la eliberare? Pana cand nu tratati TOATE problemele din aceasta tara, NU AVETI CREDIBILITATE. Ori luptam cu TOATA CORUPTIA, ori nu mai luptam deloc!
    • +8 (12 voturi)    
      Ziaristii doar transpun ceea ce gandeste (Vineri, 22 decembrie 2017, 9:45)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Paul_Lozzie

      lumea. Nu dansii au amplificat furia fata de PSD, ci sentimentul de revolta pe care il simte orice persoana cu minim bun simt atunci cand urmareste aceste evenimente.

      Si ma bucur enorm cand vad ca din ce in ce mai multi oameni trag concluzia ca DA, SURSA RAULUI e PSD-ul.
      Eu am avut acest sentiment inca din 22 decembrie cand a aparut prima data Ilici la TVR-L (sic). Ma intrebam - "cine e nene asta de se baga asa in fata ca la coada la Alimentara ? Nu cumva e vreo bestie care incearca sa profite de momentele tulburi?"

      Si tare mi-am dorit sa nu fi fost adevarat, dar timpul trecea si era tot mai clar ca dihania "trebuia'' sa fie acolo, sprijinita de forte care numai la binele tarii nu se gandeau.

      Si acum istoria incearca sa se repete si sta in puterea noastra sa impiedicam acest lucru.
    • -7 (11 voturi)    
      :) (Vineri, 22 decembrie 2017, 9:51)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Paul_Lozzie

      Pe mine ma distreaza domnul Tapalaga teribil. E un fel de majoreta pentru Tudose acum. Go, go Tudose! De unde se vede treaba ca securistii se recunosc intre ei.

      Intre noi fie vorba, rolul lui Dragnea in reforma in justitie este nul. Ba dimpotriva. Sa ne aducem aminte cum incerca sa joace duplicitar, ca de obicei, spunand ca nu trebuie scos Presedintele din numirile sefilor de Parchete. Tot spera sa scape de dosare. Noroc cu Iordache, Cataniciu si Nicolae ca daca facea Dragnea reforma ajungea sa intareasca statul securist si paralel.
  • +6 (16 voturi)    
    Bla, bla... (Vineri, 22 decembrie 2017, 9:03)

    dragos_k [utilizator]

    Mai bine hai sa uitam un pic de sarmale si sa stam cat mai mult (si cat mai multi) in strada in perioada asta. Ca despre jihad-ul asta vorbiti de cand a castigat PSD-ul alegerile si el tot nu se mai intampla. Am citit in ultimul an 'jde articole scrise pe tonul asta de Tapalaga si de Pantazi. Ba ca-l darama Grindeanu, ba ca-l darama Tudose, ba ala, ba ala, victoria e aproape!, dar Dragnea e tot acolo, bine mersi si isi bate joc de noi. Fiti realisti, bai domnilor, si nu va mai imbatati cu apa rece. Un articol din asta face mai mult rau, pentru ca spune cam asa: tovarasi, stati linistiti la locurile voastre, ca va rezolva Tudose si Badalau problema cu Dragnea. Ei bine, n-o vor rezolva!
  • -1 (7 voturi)    
    mafiotii politici va joaca pe degete (Vineri, 22 decembrie 2017, 11:22)

    ...!?! [utilizator]

    si voi nascociti scenarii sci-fi.
  • 0 (6 voturi)    
    Nu-i nici o infruntare... (Vineri, 22 decembrie 2017, 13:58)

    Geo7 [utilizator]

    Nu stiu unde vad jurnalistii tot felul de infruntari in PSDALDE... Un om cat de cat onest pleca de la sefia guvernului in conditiile in care grupul infractional trage sforile prin Dragnea... Cum poti sa te aliezi si afisezi cu Dragnea??? Tot noi, poporul putem sa ii oprim prin greve generale, inghetarea tuturor activitatilor timp de 3-5 zile, etc Solutia am fost si suntem noi, daca ne trezim si actionam!
  • -2 (6 voturi)    
    Preventiv, i-a luat Monitorul Oficial ! Si apoi ce (Vineri, 22 decembrie 2017, 14:35)

    deval [utilizator]

    "infruntare"poate fi intre un infractor analfabet si un ambuscat ? (Nu il suspectez nici macar de bunacredinta si inteleg prin ambuscat aici un fel de perestroichist care conduce o economie/fiscalitate ale carei principii nu le cunoaste/recunoaste, un zero intelectual, mandru ca e plagiator, doctor in mistocareala si tot asa).
    Pe scurt Dracu si Necuratul-daca sunt diferiti- se pot infrunta ? Si daca da, poate fi de interes pentru cetatean ?
  • -1 (1 vot)    
    @ dan T (Vineri, 22 decembrie 2017, 18:27)

    pb80tm [utilizator]

    foarte optimista teoria asta. mutarea contributiei sociale la angajat ca masura de dreapta la care sunt alergici sindicatele si oamenii de stanga. concomitent cu modificarea legiilor e suspecta. aparent scapa dragnea dar nu are noima masura economica de dreapta de la un partid ce a promis raiul economic pt cei care lucra cel mai putin. dlT poate bloca antireforma judiciara fara probleme. dlD a vrut sa scape de unul singur dar a scapat haita de infractori care au facut legea practic inutilizabila. in materie judiciara asistam la experimentul pitesti unde dlD (nicolski) a vrut sa impuna o ideologie proprie dar a lasat pe mana lui dl I (turcanu) actiunea care a cam scapat de sub control. dlD a cam disparut din peisaj nu ca nui convine cursul juridic dar nu cred ca intelege jocul economic. iar dlT a facut miscari economice ce duc la un buget inutilizabil in scopul vreunei guvernari pe deo parte iar pe alta mutarea asigurarilor. acum cand se intelege ca dpdv economic a fost misto sa faci economie pe bugetul altuia si promisiuni, sa construiesti un buget sustenabil pare chestie grea. dlD nu are solutia ca pe el doar legea il deranja. iar dlT tre sa rezolve. dlT are solutia sa blocheze toata parodia cu legea in schimbul solutiei economice. solutia e simpla si e iar de dreapta. dar solutia are un inconvenient fantastic: taie complect craca sociala. dupa mutarea contributiilor sociale la angajat si impozit de 10% urmeaza privatizarea contributiilor sociale. adica daca tot le platesc io itist, ing sau doctor si al scap pe angajator de cheltuielile salariale ascunse, ia sa pot sa imi aleg singur asiguratorul de pensii privat si cel de sanatate. adica dlT sa dea voie sa punem asigurarile sociale la cine vrea muschiu contribuabilului. o rezolvare simpla, eleganta si rapida prin care cetateanul inteligent ia viteza si capital iar votantul de stanga retrograd moare de foame. la solutia asta parca nici nu mai conteaza daca dlD are sau nu vreo belina pe pf. get it?
  • +1 (1 vot)    
    Simplu (Vineri, 22 decembrie 2017, 20:27)

    un_carnat [utilizator]

    Dragnea tre sa cada. Apoi, in 2019 si 2020 nu votam cu PSD. Votam orice altceva, cu totii!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version