Ghiceste castigatorul!

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 14 decembrie 2017, 20:27 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
In spatele fiecarui amendament devastator se intrevad cateva siluete cunoscute. Fiecare modificare letala la Codul de Procedura Penala sau la Codul Penal fericeste cel putin un politician celebru. In spatele lui, o turma de infractori mari si mici scapa prin sparturile date in aceste zile cu lovituri de baros legilor penale. PSD, ALDE si UDMR ne propun varianta lor de Paradis, o lume ideala in care infractorii sunt cei care leaga procurorii de maini, nu invers. Priviti mai de aproape umbrele care se agita in spatele lui Iordache&co. Si-au lasat semnatura in clar pe fiecare oroare.

Daca procurorii au gasit cumva in timpul perchezitiilor efectuate in vara in dosarul Tel Drum o multime de probe care pot devenit tot atatea noi dosare penale, autorul anonim al unui amendament PSD – ALDE le transmite procurorilor ca ar fi cazul sa uite de ele. Nu le vor putea folosi daca  n-au legatura cu cauza lor.

Aici pun pariu ca v-ati grabit sa-l declarati castigator pe omul cu mustata disparut in ceata, dar sa fim cinstiti. Orice GIO serios se va bucura mult cand va afla ca procurorul va fi obligat sa distruga cu manutele lui probele  fara legatura cu dosarul in lucru obtinute la o percheztie. O multime de politicieni au trecut prin experienta neplacuta a unor perchezitii cu final neasteptat.

Stiu la cine v-ati gandit cand ati citit comunicatul DNA despre, intre altele, dezincriminarea marturiei mincinoase. A fost trimis anul trecut in judecata cu toata morga lui de om serios, dar ati fi surprinsi sa aflati cati sunt acuzati ca li s-a lungit putin nasul in timpul anchetei: Dorin Marian, Dan Andronic, Gigi Becali vor scapa si ei de acuzatia rusinoasa de a-i fi trombonit pe procurori.

Cand a depus amendamentul care face aproape imposibila condamnarea unui fugar, UDMR nu s-a gandit nici o secunda la Sebastian Ghita. Omul lor a sters-o la momentul oportun acum vreo patru ani in pusta maghiara si de atunci nu stiu cum sa-l scoata basma curata. Vestea proasta e ca daca amendamentul trece, vor fugi toti din moment ce nu ma pot fi condamnati in lipsa. Vestea buna tot asta este: se goleste Romania de suspecti, vom avea o tara mai curata.  Si, da, Ghita se bucura si el din Serbia.

Ceva mai greu de stabilit cine este marele castigator, cu nume si prenume, al eliminarii rapoartelor de constatare din mijloacele de proba. Ce stim deja destul de sigur este ca avem toate sansele sa batem Columbia, sa ajungem raiul traficantilor de droguri. Avem urmatoarele explicatii de la DIICOT:

“Trecand peste faptul ca sunt frecvente situatiile in care nu exista experti pentru anumite domenii sau laboratoare care sa asigure conditii pentru efectuarea unor expertize, in cauzele referitoare la traficul ilicit de droguri de orice fel, referatul de constatare tehnico-stiintifica este singurul act de urmarire penala care certifica existenta sau inexistenta substantelor interzise in materialele supuse verificarii. Fara acest mijloc, activitatea D.I.I.C.O.T., care instrumenteaza circa 1200 de dosare anti-drog lunar va fi blocata din primul moment post-modificare.” O tara saraca, jefuita, dar libera sa traga pe nas sau in vena cat vrea.

De modificarile la recursul in anulare vor beneficia toti ambitiosii prinsi, condamnati definitiv, care au si executat eventual cativa ani, dar care vor sa intoarca o sentinta definitiva pentru a dovedi ca au furat cinstit zeci de milioane de euro. Tocmai pe el sa-l uite?

Un cosmar a bantuit ani de zile viata politica romaneasca: arestarile preventive. Catusele. Aici lucrurile s-au rezolvat fara mari subtilitati juridice. Procurorii pur si simplu nu vor mai putea dispune arestari in cazul infractiunilor de coruptie, evaziune fiscala, corupție, evaziune fiscală, spălare de bani, chiar dacă lăsarea lor în libertate ar prezenta pericol pentru ordinea publică.  Ciobaneste, cu toporul, dar eficient. Un cadou pentru toti de Mos Craciun.

Iar pentru cei nemultumiti totusi de cadoul de Mos Craciun, PSD si ALDE au venit cu ideea indrazneata ca procurorii sa nu mai poata investiga, strange probe, face perchezitii, realiza un flagrant pana cand nu-l anunta mai intai pe suspect ca urmeaza sa fie anchetat. Altfel, toate probele obtinute sunt nule. Ancheta sa fie, dar sa stim si noi! Sefa DNA, Laura Codruta Kovesi, a invocat cazul unui director de institutie care urmeaza sa primeasca mita, care trebuie anuntat dupa un eventual denunt ca urmeaza sa fie cercetat. "Imaginati-va cum e sa suni o persoana care a cerut mita (...) Ce sa mai in investighezi?". Cum e sa suni inainte? E foarte bine, o sa-i raspunda in cor cel putin jumatate din administratie, din directori si ministri! Asa e civilizat, drepturile omului.

In paradisul imaginat de borafasi, presa nu are voie sa vorbeasca despre anchete si dosare iar procurorii sau functionarii prinsi ca dau informatii ziaristilor merg la puscarie. Castigatorii sunt ei, desigur, la gramada, si pe langa ei multi altii. Dar marii perdanti suntem noi. Raiul infractorilor este iadul oamenilor cinstiti.


Citeste mai multe despre   


















15915 vizualizari

  • +55 (67 voturi)    
    ... (Joi, 14 decembrie 2017, 20:38)

    tirolez [utilizator]

    De ce nu dizolva J. parlamentul? Ce-ar trebui sa faca sa poate fi dizolvat parlamentul? Sa declare ca dau Transilvania Ungariei? Ca donam toata rezerva valutara catre Panama? Legile astea ataca siguranta statului!
    Acum se vede cat de grav a fost ca au ajuns numai hoti in parlament.
    • +9 (21 voturi)    
      e f greu... (Joi, 14 decembrie 2017, 21:11)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      sa dizolvi parlamentul din cate stiu...
      ca doar suntem democratie nene...
      presedintele e pielea.... etc partidul cu cele mai mutle voturi taie si spanzura dupa cum vrea
      • +14 (16 voturi)    
        si-au creat propriul turn de fildes (Vineri, 15 decembrie 2017, 0:28)

        Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        unde este check and balance system? daca nu sint instrumente de corectiune, ei isi vor face de cap ptr ca stiu sint de neatins. in schimb poporul traieste nepasator.....indiferenta nu numai ca naste monstri, dar ...de ce mai traim?
        • +8 (10 voturi)    
          Turn de fildes sustinut de prostime (Vineri, 15 decembrie 2017, 11:11)

          anonimo [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

          Au fost votati de o majoritate pe care nu o intereseaza partea de justitie si de cod penal. Ei sunt multumiti ca au luat in plus 30 de lei la pensie sau 50 de lei la salariu. Nu-i intereseaza de cursul valutar, de ROBOR si de schimbarea legilor si a codului penal. Ne zbatem o mica parte din populatie sa facem ceva. Cei care au votat PSD nu inteleg inca ce se intampla si de ce suntem noi nemultumiti.
        • +1 (1 vot)    
          se balanseaza (Sâmbătă, 16 decembrie 2017, 9:40)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

          prostia alegatorilor primeste fix ceea ce merita.
          democratia este dictatura mediocritatii.
      • +4 (4 voturi)    
        Nu se poate dizolva parlamentul (Vineri, 15 decembrie 2017, 11:09)

        anonimo [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Parlamentul se poate dizolva doar daca propunerile din partea parlamentului pentru prim ministru sunt refuzate de 2 ori consecutiv de presedinte pe baza unor dovezi serioase. Deci nu este cazul la noi
        • 0 (0 voturi)    
          rugăminte adresată dlui prim ministru (Vineri, 15 decembrie 2017, 13:32)

          vax-albina [utilizator] i-a raspuns lui anonimo

          Mă repet. Singura soluție legală îmi pare a fi demisia prim ministrului Tudose. Din demnitate și bun simț. Ar rămâne în istorie.
          Ar urma propuneri pe care Iohannis să nu le accepte, dizolvarea parlamentului și alegeri anticipate.
          Domnule prim ministru,
          fiți de partea României corecte și nu acceptați să fiți un apărător al hoților și al șmecherilor. Sper în gândul dumneavoastră bun, loial țării pe care temporar o conduceți. Demisionați acum.
          • +1 (1 vot)    
            E un pic invers (Vineri, 15 decembrie 2017, 23:11)

            Radu-Mihai [utilizator] i-a raspuns lui vax-albina

            E un pic invers, Iohannis vine cu propunerile si Parlamentul nu le poate refuza decat prima data.
            Il vor accepta si pe Dorel ca prim ministru, daca asa e propunerea, numai sa nu ajunga la anticipate... dar Parlamentul va ramane in functie, cu 50%+ monstruasa coalitie - ceea ce nu ar schimba cu absolut nimic situatia actuala.
            Din pacate :(
            • 0 (0 voturi)    
              scuze (Sâmbătă, 16 decembrie 2017, 13:37)

              vax-albina [utilizator] i-a raspuns lui Radu-Mihai

              Mulțumesc.
              Mi-ați tăiat ultima speranță.
              • +2 (2 voturi)    
                Nope (Sâmbătă, 16 decembrie 2017, 16:52)

                Radu-Mihai [utilizator] i-a raspuns lui vax-albina

                Intotdeauna mai exista ultima speranta.
                O varianta este un pic mai jos, in comentarii. Dar e complicata.

                Alta - inca o revolutie! SI suntem deja pe muchie!

                Have faith! I do!
    • -38 (46 voturi)    
      Eh, (Joi, 14 decembrie 2017, 21:29)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Eh, va strangeti 3-4 in Piata Victoriei, "J" isi pune JaKa rosie si gata, dizolvati Parlamentul !

      Sanatate !
      • +10 (14 voturi)    
        Sa inteleg ca scapi de urmarire si te bucuri (Vineri, 15 decembrie 2017, 1:04)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Ca nu mai este mai nimeni sa se opuna???!!!
    • -12 (28 voturi)    
      Iohannis nu va face nimic! PNL a tradat! (Joi, 14 decembrie 2017, 21:29)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      PNL a votat cot la cot cu PSD, Iohannis va ameteste cu referendumul.

      Care referendum, cand? Cand, fratilor? E deja tarziu!

      Klaus v-a pacalit!
      • -5 (15 voturi)    
        stai linistit ca nu mai iese presedinte (Vineri, 15 decembrie 2017, 0:29)

        Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

        o sa traim si o sa vedem..
        • -8 (10 voturi)    
          din contra! (Vineri, 15 decembrie 2017, 9:10)

          viorelvioleta [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

          dupa toata porcaria asta tot J va iesi presedinte! Pe principiul raul cel mai mic!

          De curiozitate, noile legi nui-l ajuta si pe el putin? La propriile case, la retrocedari ceva..dl. Tapalaga n-ar vrea sa arunce o privire?
    • +18 (20 voturi)    
      Pentru ca nu poate (Joi, 14 decembrie 2017, 21:56)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Tot ei au avut grija ca Romania sa fie de fapt parlamentara. Nici Presedintele, nici guvernul nu se pot atinge de parlament. Guvernul de loc, iar Presedintele doar daca parlamentul nu numeste un prim ministru de doua ori. Doar parlamentul poate suspenda Presedintele si demite guvernul.
      • +5 (7 voturi)    
        Pai consitutia a fost facuta de tatal hotilor (Vineri, 15 decembrie 2017, 11:17)

        anonimo [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        A. Iorgovan - "parintele consitutiei" si tatal hotilor, Dzeu sa-l ierte ca are ce, a conceput porcariile astea cu parlamentul. Nu avem ce face din pacate. Inghitim porcariile lor.
      • +2 (4 voturi)    
        Constitutia... (Vineri, 15 decembrie 2017, 11:19)

        polonyca [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        ....spune exact ce regim avem !! Si nu e deloc unul ....parlamentar !!!
    • +18 (22 voturi)    
      Pentru ca nu se poate (Joi, 14 decembrie 2017, 22:14)

      Ord [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      nu-i sta in atributii, constitutional. Legea este facuta prost, doar parlamentarii pot sa voteze daca dizolva Parlamentul, si cum psd&co au peste 51%... amuzant nu? Presedintele ar putea sa nu numeasca Prim Ministru si atunci ar duce la alegeri anticipate, dar avem PM, asa ca... nu va mai pi$ati pe el de vot data viitoare si alegeti oameni capabili si demni nu tradatori si hoti.
    • +21 (29 voturi)    
      Parlamentul poate fi dizolvat usor... (Joi, 14 decembrie 2017, 22:19)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      ... cu 1.000.000 de oameni in jurul lui, care sa-l tina captiv pana moare de foame.

      Cu legile actuale, ... no way...
      • +17 (23 voturi)    
        Atitudine (Joi, 14 decembrie 2017, 23:26)

        motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Are dreptate dl DT: "Raiul infractorilor este iadul oamenilor cinstiti."

        ... cat despre "filozofii" blazati care prefera sa se mentina in mod "intelept" in afara conflictului, poate ca acestia ar trebui sa tina cont de avertismentul scris candva de Dante Alighieri:

        "Cele mai intunecate locuri din Infern sunt rezervate pentru aceia care raman neutri in vremuri de grave conflicte morale."
    • +8 (12 voturi)    
      esti naiv (Vineri, 15 decembrie 2017, 8:31)

      Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      daca iti inchipui ca la anticipate nu or sa castige tot aia.
    • +6 (8 voturi)    
      chiar daca (Vineri, 15 decembrie 2017, 9:48)

      dottore-plagiatore [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Chiar daca l-ar dizolva, ar castiga din nou PSD-ul la anticipate. Sa fim seriosi, daca adunam perioadele in care a guvernat FSN/FDSN/PDSR/PSD vs. alte partide, obtinem o cifra foarte apropiata de 70% in favoarea PSD. Securistii si odraselele lor n-au plecat nicaieri dupa ce l-au impuscat pe Ceausescu. Ei s-au impartit prin toate partidele si sunt in continuare la guvernare. Clasa politica romaneasca e nereformabila, la fel ca si politia gerogiana. Romania nu e o democratie, este o cleptocratie.

      https://ro.wikipedia.org/wiki/Cleptocra%C8%9Bie
    • +2 (2 voturi)    
      Pentru că nu se poate (Vineri, 15 decembrie 2017, 12:54)

      unsimpluom123 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      În lege scrie clar în ce condiții se poate dizolva parlamentul, și acest scenariu nu se încadrează.
  • +31 (39 voturi)    
    pt mine (Joi, 14 decembrie 2017, 21:04)

    toxx [utilizator]

    e incredibil ce se intampla. nu credeam ca vor ajunge la asemenea magarii.. plecasem din tara doar pentru o vreme, sa vad cum e pe afara, mi s-a oferit un job si l-am acceptat doar pt asta, faceam parte din statul paralel, angajat la multinationala... dar asta e deja prea mult . nu mai au niciun fel de limita. trebuie iesit in strada masiv, o sa iau avionul acasa daca e nevoie. sunt unul din romanii care au prins in afara tavalugul mafiotilor si nu vreau sa raman printre straini cu orice pret. Am drapelul agatat de galerie aici unde stau, si imi iubesc tara,
    • +13 (19 voturi)    
      !!! (Joi, 14 decembrie 2017, 22:51)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui toxx

      Respect, domnule!
  • +14 (18 voturi)    
    Pentru ca nu poate (Joi, 14 decembrie 2017, 21:16)

    Radu-Mihai [utilizator]

    ARTICOLUL 89 - Dizolvarea Parlamentului

    (1) După consultarea preşedinţilor celor două Camere şi a liderilor grupurilor parlamentare, Preşedintele României poate să dizolve Parlamentul, dacă acesta nu a acordat votul de încredere pentru formarea Guvernului în termen de 60 de zile de la prima solicitare şi numai după respingerea a cel puţin două solicitări de învestitură.

    ----------------------------------------

    Ar fi interesanta o varianta cu Iohannis in piata, in fruntea multimii, deschizand drumul spre parlament. Si nu sambata sau duminca, ci in cursul saptamanii, cand comisiile lucreaza mai de zor.
    Daca intre 10.000 de oameni in parlament se considera dizolvat de drept?
    Ca la 600.000 afara ii doare la basca, ba chiar cred ca le place si ca s-au obisnuit...
    • +18 (20 voturi)    
      se poate (Vineri, 15 decembrie 2017, 0:41)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Radu-Mihai

      daca psd, udmr si alde sint scoase in afara legii ptr inalta tradare. daca ar cadea citeva capete, s-ar face ceva arestari la nivel inalt si pe bune...problemele s-ar rezolva f rapid. Legea fundamentală prevede că sunt considerate ca neconstituţionale partidele şi organizaţiile care militează împotriva pluralismului politic, a principiilor statului de drept ori a suveranităţii ţării.

      Statul de drept presupune existenţa unei aşezări politice bazate pe separaţia puterilor statului, adică pe un sistem de “frâne şi contragreutăţi”, capabil să împiedice organele publice să abuzeze de atribuţiile cu care au fost investite.

      Stat de drept – stat organizat pe baza principiului separaţiei puterilor în stat, care garantează independenţa reală a justiţiei şi are drept scop promovarea drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului.
      • +9 (13 voturi)    
        Da, ai dreptate - legea partidelor politice (Vineri, 15 decembrie 2017, 8:42)

        Radu-Mihai [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

        ART. 46
        (1) Un partid politic se dizolvă pe cale judecătorească în următoarele condiţii:

        a) când se constată încălcarea prevederilor art. 30 alin. (7) şi ale art. 40 alin. (2) şi (4) din Constituţia României, republicată, de către Curtea Constituţională, precum şi ale art. 3 alin. (3) şi (4) din prezenta lege;

        b) când scopul sau activitatea partidului politic a devenit ilicită ori contrară ordinii publice;

        c) când realizarea scopului partidului politic este urmărită prin mijloace ilicite sau contrare
        ordinii publice;

        d) când partidul urmăreşte alt scop decât cel care rezultă din statutul şi programul politic ale
        acestuia;
        -----
        Last hope...!
        • +3 (7 voturi)    
          Da, (Vineri, 15 decembrie 2017, 10:10)

          MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui Radu-Mihai

          n-au abrogat, inca, aceste prevederi, dar stitit cine poate declansa aceste proceduri si la cine trebuie sa ajunga la final spre a fi supuse verificarii? NU? Ei bine, aflati ca unul dintre presedintii celor doua camere sau Tudose. Daca vreunul o face, ajunge la Dorneanu. Nu-i asa, ca e de risul curcilor? Nu v-a trecut prin cap niciodata, ca astia nu fac nimic fara sa se gindeasca doar la ei, la viitorul lor? Cum va inchipuiati, ca fiind el, urmasul PCR, confruntat in anii `90 cu cereri de scoatere in afara legii, nu si-a luat masuri, ca sa nu poata fi vreodata executat in felul asta. Ca numai prostii au crezut, ca Iliescu, cu al lui "reabilitam socialismul si comunismul", nu reprezenta, sub alt nume, tot PCR?
          • +1 (1 vot)    
            De fapt nu (Vineri, 15 decembrie 2017, 23:15)

            Radu-Mihai [utilizator] i-a raspuns lui MadameDuRecamier

            Conform legii in cauza niciunul dintre cei enumerati nu se afla pe traseul decizional. Surpize - surprize! ;)

            Insa nu stiu cum poate fi formulata o astfel de acuzatie, mi se pare un dosar aproape imposibil, cu toate magarelile de le-au facut astia. Poate doar daca apare si ceva de pe la SRI care sa traga bine de tot balanta. Oricum, ar fi o premiera, foarte aproame de "mission impossible".

            Insa nu se precizeaza nicaieri ce se intampla cu parlamentarii parditului dizolvat... Teoretic daca isi dau demisia raman independenti, oricum mandatul nu si-l pierd... Asta ar fi o lovitura in cazul anticipatelor. Complicat...
  • +14 (20 voturi)    
    ”Este de neimaginat cat rau poate sa (Joi, 14 decembrie 2017, 21:51)

    A_n_c_a [utilizator]

    produca in viata politica UN SINGUR OM MEDIOCRU cand i se acorda atentie si putere asupra unor oameni ce ii sunt SUPERIORI in mod evident”

    Regele Mihai
    Dumnezeu sa-l odihneasca!
  • -22 (34 voturi)    
    APOCALIPSA (Joi, 14 decembrie 2017, 22:02)

    A310 [utilizator]

    se va abate indubitabil peste biata tarisoara , dar mai avem speranta ca #rezist ne va aduce salvarea impreuna cu USR-ul si partidul lui Sica Mandolina , dupa spusele lui Basescu .
    • +3 (11 voturi)    
      Apocalipsa nicidecum (Vineri, 15 decembrie 2017, 0:59)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Romania devine, legal, The Republic of Thieves.
  • +17 (25 voturi)    
    Este clar ca se incalca siguranta statului (Joi, 14 decembrie 2017, 22:15)

    Zimbru [utilizator]

    Nu poate intervenii SRI? Ar fi suficient sa se dizolve Parlamentul automat si PSD-ul sa fie trecut in afara legii, pentru tradare nationala.
    • -5 (9 voturi)    
      sri e format din cei care (Vineri, 15 decembrie 2017, 4:20)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

      spun am inteles, sa traiti. si multe secretare cu grade inalte, functie de cum au tras de 'arma'.
    • +3 (5 voturi)    
      hotii (Vineri, 15 decembrie 2017, 9:59)

      dottore-plagiatore [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

      SRI aparat statul deci institutiile statului, deci Parlamentul. Daca PArlamentul e compus din hoti, SRI apara hotii.
    • 0 (2 voturi)    
      SRI.... (Vineri, 15 decembrie 2017, 12:57)

      Tony_K [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

      SRI e mana in mana cu borfasii de mult timp !
  • +15 (21 voturi)    
    Dinti de grebla, Tradiceanu, Ciordache, (Joi, 14 decembrie 2017, 22:43)

    Susufler0 [utilizator]

    Pricolicea, Nici o laie lucreaza cu sarg si deocamdata si cu spor la transformarea Romaniei intr-un Paradis infractional, in care cei care au calcat in trecut legea in picioare, sa poata sa o calce in continuare fara teama ca ar mai putea fi pedepsiti.

    Floarea pesedismului nu are in aceste zile preocupare mai mare decat aceea de a instaura cu orice pret domnia legii, esenta statului de drept !

    Adeptii statului paralel sufera infrangere peste infrangere din partea glorioasei Armate Rosii de parlamentari si nu mai stiu prin ce cotloane sa se mai ascunda. Oamenii muncitori de la orase si sate... etc !

    PS. Brrr... cine stie sa prezica viitorul ?
    • +9 (15 voturi)    
      Prezicerea viitorului (Joi, 14 decembrie 2017, 23:51)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Putem pleca de la un indiciu lasat de sir Isaac Newton in principiul al treilea al mecanicii (numit si principiul actiunii si reactiunii):

      "Cand un corp actioneaza asupra altui corp cu o forta (numita forta de actiune), cel de-al doilea corp actioneaza si el asupra primului cu o forta (numita forta de reactiune) de aceeasi marime si directie, dar de sens contrar".
      --------

      Intrebare: care este viitorul autocratiei?
      Raspuns: revolutia...
      • +9 (11 voturi)    
        Formatia mea umanista (Vineri, 15 decembrie 2017, 2:44)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

        imi spune ca neactionand eficient la alegerile parlamentare de-acum un an, mai pe sleau spus, participand in numar insuficient, suntem nevoiti acum sa reactionam si inca nu ne-am calibrat marimea fortei !

        PS. Oricum cred ca trebuie sa fie inca mai mare decat cei 600 k din februarie anul acesta

        PPS. Sper ca nu am scris tampenii ! Noapte buna !
  • +14 (18 voturi)    
    Lol (Joi, 14 decembrie 2017, 22:48)

    HP [utilizator]

    Drepturile infractorilor.

    Nu inteleg de ce se centreaza toti pe ideea ca legile justitiei sunt modificate incat sa scape Dragnea.

    E obtuz sa privesti asa, sunt sute sau mii de corupti care sunt interesati de aceste modificari.

    Cat despre cei care-si pun speranta in CCR, nu zic nu, dar ganditi-va ca va fi suficient sa intre in vigoare pentru 5 minute, ca OUG 13, ca sa scape toti.

    E fix ca in iarna. Ei merg pe "all in", fiind constienti ca vor fi respinse pe banda la CCR, dar daca prin fie si un minut in vigoare, s-au scos, iar mai departe nu conteaza.
  • +10 (16 voturi)    
    Oare legal e posibil ??? (Joi, 14 decembrie 2017, 23:26)

    trilulilu [utilizator]

    Ca Iohannis sa vina cu asul din maneca?

    In sensul sa conditioneze modificarile justitiei cu un referendum?

    Ar fi numa bine sa le dam in freza tuturor!

    Storno si de la inceput, da TOTUL, tu-le m.m.n lor de nemernici.
    • +1 (11 voturi)    
      mai degraba pleaca cu bmw-ASs-ul (Vineri, 15 decembrie 2017, 0:43)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui trilulilu

      hai sa fim realisti...nu va asteptati la ceva ce nu se va intimpla.
    • +7 (9 voturi)    
      Referendum (Vineri, 15 decembrie 2017, 8:37)

      zece_plus [utilizator] i-a raspuns lui trilulilu

      S-a mai facut un referendum cu numarul de parlamentari, dar rezultatul a fost ignorat total.
      Asa ar fi si cu asta cu legile justitiei: infractorii lui Ciordache si-ar vedea de treaba.
  • +16 (20 voturi)    
    Să dăm foc la pușcărie și la casa de nebuni (Vineri, 15 decembrie 2017, 0:09)

    c.radu [utilizator]

    Cred că numai luarea cu asalt a Parlamentului ar mai putea schimba ceva. Sper că ne-au înfuriat destul de tare, ca, după ce ne vom fi arătat respectul față de Rege, să ne adunăm masiv în jurul lor și să-i scoatem de urechi afară.
  • +7 (11 voturi)    
    asteptari (Vineri, 15 decembrie 2017, 1:25)

    Miruna77 [utilizator]

    Dl. Tapalaga, nu stiti ca discursul rational nu prinde? Oamenii nu sunt fiinte rationale. Trebuie sa transformati adevarul/investigatia jurnalistica/faptele in emotie. Dar nu din asta negativa. Ce, A3 zice cuiva adevarul?
    Atentie la metode. Invatati de la aia sa spuneti ce trebuie, dar cum trebuie. Adevarul. Noi, astia cu dreptatea de partea noastra, credem ca nu avem nevoie de tertipuri si subterfugii. Si ceilalti castiga pt ca le practica. Cum ar fi sa aplici si metode (emotional) si sa fie si cu adevar? Think. Hai ca se poate!
  • +1 (3 voturi)    
    Vis urat puscaria,pt.dropiile politicii romanesti (Vineri, 15 decembrie 2017, 6:06)

    Plagarus [utilizator]

    Otis tarda la asfintitul " carierei " parlamentare !!!
  • -7 (7 voturi)    
    e un experiment (Vineri, 15 decembrie 2017, 8:44)

    pb80tm [utilizator]

    de ceva ani se vehiculeaza termenul de salar brut la ofertele de munca. era putin stanjenitor dar lumea s-a obisnuit cu o acceptanta formala. obs ar fi nu se inroduce un termen in uzuanta daca nu se urmareste ceva. azi avem la un guvern "socialist" inca o coincidenta implementarea platii brutului cu forta si distrugerea justitiei. noi manifestam cu justitia si trecem in planul 2 salariul brut. cine ia vandut la dragnea chestia asta la bagat intr-o capcana. daca pe tema salriului brut doar unii sunt vehementi pe justitie sunt mai multi. pleasca asta prin care occidentul pune batista pe tambal la justitie e dedicata lu dragnea la schimb cu implementarea brutului. aparent dragnea scapa dar in februarie cand vor venii banii s-ar putea dragnea sa cada cu toata pleasca lui. dar brutul va ramane. individul va fi mai responsabil cu munca lui. urmatorul pas va fi privatizarea asigurarilor. caz in care romanu va trebuii sa puna mana pe munca si sa lase politica. usor si cu forta se va schimba societatea. intre timp vor mai murii dintre nostalgici si asa zisa plasa de siguranta a lor ca ei daca or trait in comunism vor suporta si regimul dragnea se va subtia. practic america a implementat cu forta sistemul anglosaxon de remuneratie la schimb cu scaparea lui dragnea de justitie. da seamana a teoria conspiratiei dar formatarea societatii la un sistem unitar e mai eficienta si mai ieftina decat stilul socialist european de educare cu frumosul . targhetul us e sa aibe o baza solida la mn in lumina evenimentelor viitoare globale. turcia a fost un esec, bg ukr,sb.. e slava,hu e o lipitoare mica. singura in ecuatie e ro. us nu se bazeaza pe pensionarii psdisti. ei mizeaza pe tanara generatie. pt asta trebuie sa asigure mecanismele sociale si financiare prin care cei care muncesc pot conditiona societatea. parerea mea.
  • +4 (12 voturi)    
    Game is over! (Vineri, 15 decembrie 2017, 9:14)

    Nonidem [utilizator]

    In ordine!Asa cum am prevazut, banda de borfasi condusa de" marele" om politic-nu a castigat el la scor alegerile?- si "marele" patriot de Teleorman- nu ne-a dat el 100 lei?,a reusit ceea ce "marii" lui predecesori nici nu indrazneau sa viseze: Romania va deveni in curand,pohta ce-au pohtit: ROMANIA ,STAT MAFIOT!Sa ne traiasca! ↩ Raspunde 2 (4 voturi)
  • +6 (8 voturi)    
    Amendamentele psdalge reflecta cerintele penalilor (Vineri, 15 decembrie 2017, 9:48)

    deval [utilizator]

    puse intr-o caciula, alaturi de "sponsirizare" !
    E ok interzicerea prezentarii la tv a imaginilor cu suspectii in catuse si asta se putea rezolva de multa vreme , prin lege ! Atat e ok ! Procurorii ar trebui sa poata vorbi , explica actiunile mai mult, in conferinte de presa . Ar trebui sa fie legiferata daca nu fireasca colaborarea si stabilirea raspunderii la transferul informatiilor intre toate institutiile statului .
    Psdalge face din institutiile DNA si Parchet niste cladiri, asa cum a facut cu ANI, CCR,CNA , AP in detrimentrul cetateanului, al statului de drept !
    Statul de drept este indisponibilizat de borfasi si nu vad vre-un raspuns democratic ce poate fi dat unei provocari totalitare, a statului mafiot !!
  • +7 (9 voturi)    
    "nu se poate" repetat la nesfarsit, (Vineri, 15 decembrie 2017, 9:54)

    lp [utilizator]

    nu rezolva nimic. avem pretentia ca suntem mai inteligenti decat brutele astea - hai sa ne organizam si sa atacam pe toate planurile, sa ne punem mintea la contributie sa gasim solutii sa-i impiedicam. nu putem ceda, in niciun caz ! in comentariile de mai sus am gasit niste idei foarte bune - trebuie sa le aplicam pe toate. Miruna zice sa apelam la emotii - exact asta trebuie facut pentru a trezi electoratul psd, total prins in plasa a3
  • +9 (11 voturi)    
    Ce e defacut? (Vineri, 15 decembrie 2017, 9:59)

    valll [utilizator]

    Pare vis urat, dar e realitate. Pare comedie, dar e serios!
    Este evident ca lumea va iesi mai mult in strada, dar nu e suficient. Trebuie sa stim ce ne asteapta, ca, dupa ce i-am alunga pe acesti hotomani de la putere, nu vin alti hotomani, mai rafinati.
    Partidele de opozitie nu ofera suficiente garantii. USR are o prestatie excelenta, dar sunt putini. In PNL, inafara unui grup care lupta cinstit, cei mai multi sunt la fel cu pesedistii. PMP este scindat.
    Este nevoie de un proiect, care sa dea protestelor mai multa consistenta.
    • +3 (7 voturi)    
      USR sunt putini pentru ca nu au fost aleși (Vineri, 15 decembrie 2017, 10:16)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui valll

      Dacă vor avea procente mai mari la alegeri, vor fi in mod evident mai mulți.
  • +5 (7 voturi)    
    ref (Vineri, 15 decembrie 2017, 11:08)

    Anaconda_ [utilizator]

    Un referendum pentru mutarea activitatii Parlamentului din Casa Poporului ar putea rezolfva problema. Arhitectural si urbanistic, cladirea a fost gandita ca un simbol al represiunii si al unui regim totalitar. Prea multa opulenta de intretinut pe bani publici. Poate e momentul sa stingem lumina si sa inchidem caldura acolo, sa ii aducem pe parlamenteri printre noi...Poate un nou amplasament, cu birouri de dimensiuni normate, ca peste tot, ar fi o idee. Cum se initiaza un referendum, care sunt pasii?
    • +2 (4 voturi)    
      Afara din Casa Poporului! (Vineri, 15 decembrie 2017, 12:53)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui Anaconda_

      Sa stii ca ai dreptate, nu ma gandisem. Ma intrebam de unde vine enorma ingamfare a multora dintre ei, senzatia pe care o dau ca lor li se cuvine totul, ca pot calca in copite dreptatea, legalitatea, Constitutia, nesimtirea cu care se infrupta din banul public fara sa priceapa ca au si niste datorii? Nu gaseam nicio explicatie logica. fiindca are si nesimtirea limitele ei.
      Cred ca asta e explicatia,rudimentari cum sunt, faptul ca se lafaie intr-o cladira atat de fastuoasa, ca au birouri luxoase, li s-a urcat la cap si gasind acolo un mediu foarte rarefiat, i-a facut ceeace sunt.
  • +5 (7 voturi)    
    Intentionat au introdus si grosolanii/erori (Vineri, 15 decembrie 2017, 11:09)

    Emilone [utilizator]

    Au bagat si uriase mizerii in legi in mod intentionat.
    Nu le intelegi, nu au un beneficiar direct.
    Ele sunt acolo doar ca sa aiba ce sa scoata in viitor.
    Atunci cand vor incerca sa mai "negocieze", sa aiba ce sa zica ca au scos, ca au mai facut corectii.
  • -3 (3 voturi)    
    Să fii mîndru (Vineri, 15 decembrie 2017, 11:53)

    stos [utilizator]

    Prostia și credința sunt daruri pe care omul nu le conștientizează. Le deții pe amîndouă. Fii mîndru.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică