Carisma lui Traian Basescu si povestitorul ratat al Romaniei

de Vlad Mixich     HotNews.ro
Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:13 Actualitate | Opinii


Vlad Mixich
Foto: Cristian Stefanescu, Deutsche Welle
In epoca in care traim, rezultatul unei (r)evolutii nu este modelat doar de vigoarea protestelor din strada sau de pofta de putere a unor oportunisti inteligenti, ci mai ales de povestea care se impune ca fiind dominanta. In ultimele zile in Piata Universitatii s-au suprapus mai multe naratiuni: cea primitiva urlata la Antenele lui Voiculescu, cea idealista generata de anti-capitalisti si cea romantica, a hipsterilor furiosi pe patrie si caldaram. Pana la mitingul USL de joi, niciuna nu devenise predominanta.

Primul mare povestitor al Romaniei postdecembriste a fost Ion Iliescu, cel care vreme de un deceniu si-a inceput naratiunea cu “Nu ne vindem tara”. L-a urmat Traian Basescu, cu tepele sale ridicate impotriva coruptilor in Piata Victoriei. Astazi, putin a mai ramas din carisma pe care Basescu o emana in urma cu 8 ani, dar nu pentru ca el s-ar fi schimbat coplesitor, ci pentru ca perceptia noastra in ceea ce-l priveste a evoluat. “Carisma este cea mai evaziva dintre toate
 
Oamenii au tendinta sa atribuie carisma unor lideri atunci cand ei simt o nevoie puternica de schimbare, cel mai adesea in contextul unei crize personale, organizationale sau sociale.
 
 
Joseph Nye
insusirile politice pentru ca ea nu exista in realitate, ci doar in perceptia noastra”, scria Dick Morris, celebrul consilier de imagine al lui Bill Clinton. Si odata cu evolutia perceptiei noastre fata de presedintele Basescu, a disparut si puterea povestii sale.

La alegerile din 2009, Traian Basescu a jucat cartea luptatorului puternic si independent, in antiteza cu marioneta Mircea Geoana. Dar adevarata masura a puterii lui Traian Basescu am perceput-o abia in 2011. De patru ori a cerut Presedintele remanierea unui guvern condus de omul sau de incredere (in mai, august, septembrie si noiembrie). Si de patru ori nu s-a intamplat nimic. Mai mult, Basescu nu a reusit nici schimbarea care-i era cea mai la indemana: reformarea propriului partid. “Ca sa masori puterea, trebuie sa stii cat de puternice erau preferintele initiale ale unei persoane sau ale unui grup si cat de mult au fost ele schimbate de eforturile tale.”* Si cat de mult a reusit Basescu sa schimbe preferintele initiale ale propriului partid? Raspunsul l-am vazut marti seara, la investirea noului ministru de externe Cristian Diaconescu, fost important lider PSD. Raspunsul l-am vazut in salutul zambitor acordat de presedintele Romaniei unui „Piedone” imbracat in helanca de protocol si generalului cu patru stele, Gabriel Oprea.
 
In lipsa baghetei magice, un vrajitor devine un simplu muritor. In 2011, Traian Basescu a facut mai multe greseli majore si aparent nefortate. In iunie 2011 l-a atacat dur pe Regele Mihai. A urmat apoi un atac indreptat chiar impotriva uneia dintre creatiile bune ale guvernarii sale: procurorii DNA (atacul fiind ferm desfiintat de Cristian Ghinea si Dan Tapalaga). In sfarsit, chiar inainte de Craciun, a urmat lovitura aplicata lui Raed Arafat, al treilea erou din imaginarul nostru colectiv atacat surprinzator de catre Traian Basescu. De unde aceste izbucniri de neinteles? Sa fi innebunit Presedintele? Sa i se fi urcat puterea la cap?

De fapt, niciunul dintre apropiatii sai nu a reusit (sau nu a dorit) sa-i explice lui Traian Basescu ca bagheta vrajita, carisma lui, se transformase deja intr-o surcica. Presedintele a inteles asta abia in ultimele saptamani, odata
 
Protestatar urland: "Crin Antonescu este viitorul acestei tari!!!"
Reporter Realitatea TV: "Sunteti simpatizantul vreunui partid politic?"
Protestatar urland: "Nu sunt cu niciun partid politic!"
 
 
Scena din Piata Universitatii - 23 ianuarie
cu manifestatiile pro Raed Arafat. Dupa prima faza a protestelor, cea autentica, a intrat in scena Dan Voiculescu, acest povestitor ratat al Romaniei care a reusit sa impuna cea mai primitiva dintre cele trei naratiuni existente in Piata Universitatii. Vedem acum in strada mitingisti de partid, revolutionari lasati fara renta de la stat si militari fosti activisti de partid.

Prin duritatea sa excesiva, discursul de marti seara a consfintit iesirea lui Traian Basescu din galeria romanilor carismatici. El a revenit in liga politica din care s-a ridicat, acolo unde adversarii sai nu mai sunt Regele Mihai sau Raed Arafat, ci Crin Antonescu si Dan Voiculescu. In prezent, cel din urma este cel mai redutabil adversar al lui Traian Basescu. Prin forta lui de a impune o poveste, fie ea si primitiva, dar puternica prin constanta ei televiziva. Iar aceasta revenire marcheaza inceputul celui mai dificil an din cariera politica a lui Traian Basescu. Si nu uitati: 2012 este anul Caragiale.

Nota:
*”The Future of Power”, Joseph Nye, Harvard, 2011.



Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















18955 vizualizari

  • +61 (77 voturi)    
    Basescu (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:32)

    Anonim [anonim]

    Nu-l subestima.
    • -1 (39 voturi)    
      pe unde scoatem camasa? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 22:30)

      Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

      Aia din fotbal au un termen: "nu a confirmat frate!"

      Pai daca nu a confirmat, nu a confirmat si gata.

      EBA in PE a fost cam prima mutare nesabuita a lui Base de cand e Presedinte si apoi au tot urmat, unele mai mici, altele mai mari.

      Inainte de a-si pierde carisma, Base si-a pierdut credibilitatea. Constrans nu cred ca a fost, dovada ca a avut puterea sa "dea ordin Serviciilor" sa-i aduca "acasa" pe Popa si Necolaiciuc, dar n-a avut puterea sa "dea ordin" Justitie sa-i si condamne, ci doar sa-i tina ca pe niste asi in maneca coruptiei si a jocurilor de culise. Voicu e aceeasi victima a luptei dintre sacali. Departe de Base de a lupta cu coruptia cand l-a bagat pe Voicu la zdup, ci doar le-a aratat adversarilor pisica.

      Toata lupta declarata cu coruptia a tinut doar pana la DNA, la usa carei institutii s-au postat televiziunile. Circul a fost garantat.

      In final, desi am votat cu Base de fiecare data, consider ca am fost dus de nas. Base a fost/este implicat intr-un joc dublu: odata vrea sa arate ca este de partea poporului dar in acelasi timp foloseste puterea in scopuri care pentru noi par neintelese. Credeti ca e cazul sa dam vina pe agenturi din nou? Nu!
      • -14 (22 voturi)    
        nu voiculescu a scos lumea in strada (Marţi, 24 ianuarie 2012, 23:31)

        Bre [anonim] i-a raspuns lui Marcel Ionita

        antenele critica guvernul de mai mult timp. se pare ca acum nemultumirile au crescut
        • -18 (22 voturi)    
          Voiculescu e om de presa (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 0:02)

          cel batran [anonim] i-a raspuns lui Bre

          in timp ce basescu e doar povestitor, ca sa nu echivalam povestile cu minciunile direct...
          • +19 (21 voturi)    
            Voiculescu om de presa ? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 7:53)

            willy [anonim] i-a raspuns lui cel batran

            Poate hot cu presa.
        • +13 (15 voturi)    
          s-a prind si Felix (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 7:29)

          catelu [utilizator] i-a raspuns lui Bre

          Ii platea degeaba pe lingaii aia de la antene de atatia ani. Acum s-a prins si Felix ca poate plati o gasca de mardeiasi si apevisti expirati cu banii aia, sa faca mai mult scandal.
        • +21 (21 voturi)    
          Ai dreptate... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 9:04)

          Ililie [utilizator] i-a raspuns lui Bre

          Nemultumirile au crescut. Intrebarea este cine sunt cei mai nemultumiti? Poporul sau oligarhii gen Ioan Nicolae & Co. Eu cred ca oligarhii se simt amenintati si au pus mana de la mana sa scape de amenintare, altfel nu mai e de trait.
          Nemultumit e sistemul care a capusat economia si societatea si profita de ignoranta si neputinta noastra. Nemultumit e sistemul care l-a tinut pe iliescu in brate si l-a invins pe Constantinescu.
          Faptul ca toti dau in Basescu, arata ca Basescu are dreptate. S-ar putea ca poporul sa inteleaga acest lucru in scurt timp, si totul sa se intoarca impotriva lor. Base trebuie doar sa mai reziste putin...
          • 0 (2 voturi)    
            ilieee :) (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 14:39)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui Ililie

            Nu mai merge tata, mesajul asta revolutionar. "toti dau in basescu, deci are dreptate" mai prinde doar la membri de partid.

            Alternativa lui basescu nu este voiculescu. Alternativa este ce doresc romanii. Asa cum sunt ei, prosti, inculti, manipulabili, EI decid soarta lor. Nu tu, nu vladutz asta (care saracul nu mai stie cum sa o dea la pace intre doi idoli ai lui Arafat - basesc), nu voiculescu nu nimeni. Ei singuri decid. Ajunge cu propaganda!
            • +1 (3 voturi)    
              Marea majoritate... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 22:20)

              Ililie [utilizator] i-a raspuns lui justin

              a romanilor nu se simte reprezentata de cei din piata, si nici de liderii lor.
              Senzatia romanilor care stau in casa este ca Basescu este singurul care, in conditiile de la noi, a vrut si a facut ceva, chiar daca acum ei trebuie sa sufere.
              Arata-mi un lider mai bun, si pe urma cere demisia lui Basescu.
          • 0 (0 voturi)    
            Ai dreptate (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 21:03)

            Multumitu' [anonim] i-a raspuns lui Ililie

            Oligarhii sunt cei nemultumiti (Jos Niculae &co). Poporul e foarte multumit. Traieste bine ! Hai noroc.
      • +3 (5 voturi)    
        Basescu (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 10:12)

        dorin valeriu [anonim] i-a raspuns lui Marcel Ionita

        Ai perfecta dreptate. Dar aveam o alternativa ? Raul cel mai mic !
    • -10 (14 voturi)    
      Basescu si-a pierdut (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 7:55)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

      orice urma de carisma. Ipocrizia e fata pe care si-a aratat-o de atatia ani.
    • -8 (10 voturi)    
      ai uitat (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 8:48)

      Logopedul [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      Si naratiunea mincinoasa, promovata de televiziunile puterii...culmea aceleasi care ar trebui sa fie ale poporului si aici ma refer la TVR!!!!
    • +17 (21 voturi)    
      Adevarat, nu-l subestimati pe Basescu! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 9:30)

      Anca [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      Voi, ziaristii, aveti multe talente, scrieti foarte frumos, uneori foarte logic, dar uneori treceti un pic pe langa adevar...in sensul ca va cam luati dupa aparente. Ceea ce va lipseste, cred eu, este acel ''feeling'' in legatura cu o anumita persoana. Eu, spre exemplu, am acest ''feeling'' in legatura cu Basescu, ca este un om de prea multa buna credinta, ca el chiar isi iubeste tara, ca este mult prea bine informat ca sa faca gafe...cred ca din acest punct de vedere, al informatiilor pe care le detine, singura ''gafa'' pe care ar fi facut-o a fost ca nu s-a putut abtine sa spuna ce gandeste. Dar eu, personal, nu o consider o gafa, insa asta este parerea mea. Pe de alta parte, in privinta carismei lui, sa fim seriosi...la cate atacuri primeste din toate directiile, in momentul in care ti se striga ''javra ordinara'', cand esti amenintat cu suspendarea la fiecare 2 zile...cam greu sa mai ai zambetul larg si carisma pe care ai avut-o inainte de aceste momente.
      Si totusi, eu am incredere ca Basescu are un as in maneca, ceva, un plan B, cu care va veni la momentul oportun.
      Fara sa vreau sa il ridic in slavi, consider, intr-un fel, ca lupta lui e de partea binelui. Si, cu ajutorul lui Dumnezeu, binele va invinge.
      • -1 (5 voturi)    
        Basescu a fost supraestimat (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 10:37)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Anca

        Daca mergi pe feeling-uri si pe lupta lui impotriva raului (!?!), eu n-am cum sa-ti combat superstitiile. Dar nu suntem intr-o Romanie medievala ! Basescu a fost ales democratic, a fost un candidat foarte abil (a castigat cu lacrimile sale ambele alegeri: draga Stolo si Sa-ti fie rusine Dinu Patriciu - ambele minciunele...), dar traim intr-o democratie in care ne elegem liderii si drept urmare avem dreptul sa-i criticam si chiar sa-i dam jos daca sunt complet rupti de noi, de alegatori.
        Asadar judecand dupa fapte, nu dupa vorbe si incercand sa renuntam la superstitii si la complexe trebuie sa recunoastem ca finalul carierei lui Basescu este falimentar, si putem spera pentru el ca acest faliment sa fie unul controlat, altfel probleme cu justitia...Si nimeni nu mai crede in lacrimile lui...
      • +5 (5 voturi)    
        Basescu e cu noi (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 14:16)

        cipri_ [utilizator] i-a raspuns lui Anca

        Da, Basescu, trebuie sa faca fata si psturilor tv, si opozitiei, si chiar si propriului partid uneori, si in plus mai e si criza si problemele structurale a romaniei din trecut. Si in plus mai avem si multi judecatori corupti, care-ti strica tot planul de a reforma ceva.

        Dar cred ca fiecare care este sincer, vede ca totusi basescu incearca sa reformeze romania (atat cat ii permite functia lui mai mult sau mai putin doar reprezentativa si nu executiva).
        Chiar merita respect, cel putin din partea mea.

        Si poate chiar ar merita sa facem un meeting pro-basescu, ca sa vada, ca mai sunt si romani de partea sa, si ca merita sa ramana tenace si sa nu cedeze neo-comunistilor

        Basescu e cu noi!
  • -19 (47 voturi)    
    Slab (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:32)

    Cataleya [utilizator]

    Un articol care se vrea "filozofic" dar a iesit pana la urma o biata propaganda...a nimanui.
    Un fel de
    "Eu sunt alfa si omega" al jurnalismului subiectiv.
    • +3 (13 voturi)    
      de acord... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 6:40)

      vicu [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      Un articol profund, o analiza a evolutiei lui Basescu vazuta de pe Luna, surprinzand momentele cheie pe care acesta le-a parcurs.
      In opinia dlui Mixich, care a indragit ata de mult o cugetare a lui Dick Morris incat incearca sa o adapteze la subiectele lui, Basescu ar trebui sa fie un fel de Hulk, sa impuna oricum si peste oricine.
      Dle Mixch, Basescu si cativa apropiati se lupta nu numai cu aceasta criza, dar sunt atacati la foc continu de media lui Voiculescu a lui Diaconescu a lui Vantu, de ziarele lui Nistorescu, SRS, etc. Se lupta cu o justitie care a facut romanilor de-a lungul timpului atat de mult rau, cu o boala a intregului sistem care s-a inradacinat in mai toate institutiile publice ca un cancer.
      Si n-am vazut sa-l ajute mai nimeni; e mai usor sa dai in Basescu decat sa-l ataci pe Vantu, Ponta, Antonescu, Voiculescu. Asta ar trebui sa faci tu, Dan Tapalaga, sau Cartarescu, Plesu, Liiceanu, Patapievici, ajutati de SAR, sau alte societati. Altfel o masa de nemultumiti, unii pe drept, altii doar cu privilegii nemeritate pierdute, vor inghiti ce le baga in gura Antenele si ne vom trezi cu 2 ametiti la conducere, Ponta si Antonescu, iar acestia nici carisma nu au.
      • -5 (5 voturi)    
        regim (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 9:39)

        golan [anonim] i-a raspuns lui vicu

        Bai neprivilegiatule,tu ce-ai vrea,sa sustii pe talharii astia care fura "la foc continuu",din buzunarele mele si ale tuturor locuitorilor,prin toate legile scelerate pe care le fac?Ca sant urlatorii tip ogaru,e una,dar ca hotia regimului e de neegalat,nu se poate conntesta.
        • +2 (2 voturi)    
          golanule, (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 15:32)

          gentelman [anonim] i-a raspuns lui golan

          Golanule, eu cred ca nu fura nimeni din buzunarele tale. Eu cred ca tu esti sarac lipit pentru ca ti-ai tras certificat de revolutionar de la Bebe Ivanovici, iar acum ai ramas fara pomana. Normal sa fii suparat.
          Da las’ ca se intoarce tatuca ilici, cu copilul de suflet nastase si minusculul titulescu, recuperati voi, pomanagii.
  • +30 (64 voturi)    
    Paralela ratata (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:35)

    Observatot [anonim]

    Ba sa ma iertati, boieri dvs, povestitorul ratat este de data asta chiar dl. Mixich, de obicei mai inspirat. Nu mi se pare deloc ca el ar fi povestitorul ratat al Romaniei: ba dimpotriva, aparitia sa in seara asta a fost urmarita cu maximum de atentie de prietenii si de dusmanii presedintelui. Asteptam si povestirea promisa de maine!
    • -6 (16 voturi)    
      Curat POVESTIRE, (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:47)

      TomaN [anonim] i-a raspuns lui Observatot

      ca si asa este anul Caragiale!
    • +30 (30 voturi)    
      Voiculescu e povestitorul ratat (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:45)

      Neo [anonim] i-a raspuns lui Observatot

      Citeste si tu articolul inainte de a comenta aiurea. Omu zice clar ca Voiculescu e povestitorul ratat.
      • -6 (6 voturi)    
        dar nu Voiculescu a creat povestea (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 8:01)

        Roua [utilizator] i-a raspuns lui Neo

        oamenii s-au adunat zilnic la protest spontan, iar presa a reusit doar sa o intretina.
        • +9 (9 voturi)    
          ce cuvinte... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 10:16)

          lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Roua

          frumoase, ai stat mult sa le gandesti? in fata irealitatii sau in fata anatemelor?
          sper sa fii doar o victima a acestor tembeliziuni si sa incerci sa gandesti si singura...
          sau poate tu te regasesti printre protestatari: revolutionari falsi cu drepturi nemeritate si pierdute, rezervisti cu pensii la fel de nesimtite si dupa recalculare, ba mai mult, au crescut cam cu 570 lei, ultrasi fara mama si tata si cu o singura directie, ..., si binenteles cei solidari cu cei nevoiasi: avocati cu cabinete particulare, tineri bugetari cu salarii decente, pensionari care mai profeseaza la 70 ani, ca nu le ajunge pensia si pentru a nu avea probleme financiare, problemele lor fiind sentimentale si... a mai scos pe gura si "sociale", persoane cu mici afaceri si care merg binisor, si multi altii care au devenit solidari cu cei sarmani, pe care nu-i vad la manifestatii, sau sunt foarte putini, probabil ca restul muncesc la privat pe salarii de mizerie, sa poate intretine aceste persoane care manifesteaza...
          tu unde te regasesti? lasand la o parte orice forma de demagogie (sa nu zic spalare de creier)...
          ps toti cei solidari au fost prezentati in direct la irealitatea sau anateme, in putinul timp in care schimb posturile pentru a-mi putea face o parere personala si nu sa-mi insusesc parerea unor berbeci platiti regeste din banii nostri sa debiteze numai ineptii la comanda unor securisti sau infractori...
          ai grija cu cine te asociezi...
    • -2 (14 voturi)    
      raspuns (Marţi, 24 ianuarie 2012, 22:37)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui Observatot

      Domnul Mixichi are el niste "Fanatici" ai lui si nu mai vrea sa stie altceva nimic!! El este ca si Nicolae Iorga in perioada interbelica> Distinsul -cand pupa, cand scuipa!! Inclusiv pe regele Carol al II-lea al carui dascal a si fost. Un singur lucru nu a stiut Iorga. In politica nu e ca in... literatura. Oare dl. Mixichi nu incurca borcanele?
  • -26 (34 voturi)    
    surcica lu' bashescu (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:43)

    goguteaca [anonim]

    Bashescu si-a dat iar cu surcica in cap... Primitivu' asta seamana din ce in ce mai mult cu Ceasca.
  • -19 (33 voturi)    
    aveti dreptate... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:45)

    lili [anonim]

    Numai ca ce-l mana pe Traian Basescu in relansarea lui pe scena politica nu e nicidecum binele romanilor cum ne-a imbrobodit cativa ani, ci PUTEREA!!!
    Dl Basescu confirma acea vorba mare a lui George Orwell autorul celebrului roman "1984" care spunea:
    "The sole purpose of THE POWER is THE POWER" !!
    Asta-l mana si pe Presedintele Basescu, PUTEREA pe care a simtit ca nu o mai controleaza in cele 2 saptamani cat a stat deoparte desi multimea ii cerea prezenta. Situatie nemaiintalnita la Presedintele Basescu, mereu NUMBER ONE in Romania.
    In opinia mea, Dl Basescu este terminat ca om politic, Dumnealui nu a reusit deloc sa-si recunoasca propriile limite, si in aceasta seara acelasi stil - toti sunt de vina si vor raul romanilor, numai el le vrea binele, iar noi vedem ca romanilor NU le este deloc bine.
    Si o data cu el moare si PDLul.
    Ma indoiesc eu ca Roberta si Udrea vor resuscita PDL.
    Eu regret sincer ESECUL Dlui Basescu de a reforma clasa politica si indirect Romania, eu am votat in 2004 cu Traian Basescu convinsa ca el este sansa unica a Romaniei la schimbare!!
    In 2009 NU l-am mai votat, Octavian Paler a fost cel care mi-a aratat adevarata fata a lui Traian Basescu.
    Dezamagirea au fost pe masura sperantei pe care am avut-o in Presedintele Basescu.
    • +27 (29 voturi)    
      yep (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:52)

      asdfg [anonim] i-a raspuns lui lili

      Si 'purpose' al lui crin si ponta care este?
      Aducerea Romaniei pe culmile progresului?!
      Indeplinirea cincinalului in patru ani?!
    • -4 (4 voturi)    
      Aprobare (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 8:39)

      Atlas [anonim] i-a raspuns lui lili

      Doamna ( d-soara ) Lili. Sunt de acord 100% cu ce ati prezentat mai sus. Banuiesc ca si altii sunt de acord. Sa nu va mire ca ati primit atatea voturi negative. Este rolul postacilor pdl-isti sa faca aceasta. Sper sa fie bine platiti ca oricum istoria ii va da la o parte ! Spre deosebire de dvs. eu nu l-am votat niciodata pe dl. presedinte ( jucator ) Basescu. Eu m-am prins ceva mai repede de adevaratul caracter al acestuia. Sunt aproape sigur ca unii mai cred si acum ca dansul este salvatorul ( nu groparul ) romanilor . Asta e. Fiecere cu nivelul lui de intelegere. Mi-e teama insa ca o multime de astfel de oameni, cu un limbaj suburban, se vor napusti asupra mea ( si a dvs. ) sa ne desfinteze...
      • 0 (0 voturi)    
        ce sa le spun decat ceea ce ei pot intelege... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 22:13)

        lili [anonim] i-a raspuns lui Atlas

        SUCCESURI !!!!!!!!!!!!!!
  • +28 (30 voturi)    
    hmm (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:49)

    aschie [anonim]

    Basescu nu are nimic cu oamenii astia DAR pt faptul ca au fost folositi ca niste icoane de ciuma rosie...ei nu, asta e prea mult.
    • -5 (7 voturi)    
      Basescu n-are nimic cu nimeni (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 8:09)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui aschie

      doar ni se pare noua, fir-ar sa fie! Si ce am vazut in ultimii ani era doar in inchipuirea noastra?! Nu mai fi asa naiv.
  • +30 (34 voturi)    
    Carisma?? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:49)

    John [anonim]

    Eu cred ca Basescu are 2 variate ori sa fie infrant, ori sa infranga sistemul care l-a infrant pe Constantinescu...
    • -7 (9 voturi)    
      despre ce sistem vorbesti? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 0:07)

      Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui John

      Ala de i-a adus in tara la ordinele lui Base pe Popa si pe Necolaiciuc, pe care apoi sa-i foloseasca ca arme secrete in lupta electorala?

      De ce nu s-a mai auzit nimic de astia doi care ar fi trebuit sa rezolve doua puzzle-uri mari ale coruptiei din Romania? Simplu, pentru ca nu s-a vrut asta.
      • +6 (6 voturi)    
        credeti ca opozitia vrea la putere ca sa rezolve (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 6:27)

        John [anonim] i-a raspuns lui Marcel Ionita

        puzzle-ul??
        Basesecu a "ratacit" citeva piese din puzzle dar cei din opozitie lasa impresia ca nici nu-si propun sa rezolve puzzle-ul!! Intr-o tara normala coruptia era rezolvata de justitie !!

        Tot ce se petrece in Romania este anormal atita timp cit tara nu are o justitie independenta si performantasi si o mass media onesta , cu adevarat in slujba binelui, a romanilor (cu mare regret o spun) !
        • 0 (0 voturi)    
          bine ma (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 15:55)

          Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui John

          care esti tu filosof. Deci nu Basescu e de vina. Am inteles. EBA a ajuns in PE pe puterea ei, ca sa nu zic altceva, nu?

          Eu n-am slavit opozitia cum insinuezi tu, eu l-am criticat pe basescu, iar fanaticii, care sunt fanatici pe gratis (nici macar nu le-a promis basescu 7 fecioare) nici nu vad datamai oistea care le-a intrat in ochi. Nu-i nimic, mai iese base la TVR si mai varsa o lacrima, a mai induiosat poporu.

          Base nu a confirmat. Si acum intra pe avarie, adica discursul lui cum ca Romania e rezistenta la Reforma si ca el e impotriva tuturor. Ma lasi frate. Sunt 8 ani de cand nomenclaturistii numiti politic de guvernul lui Boc fac jocul economic. Hidroelectrica are aceleasi contracte cu baietii destepti cu care Base s-a luat la tranta la TV. Asta era un lucru pe care putea sa-l rezolve foarte simplu, ca multe altele. Nu era nevoie de justitie ca sa nu mai prelungesti niste contracte. FLIT!

          Pacat ca lumea inca mai pune botu la discursu asta penibil.
  • +37 (49 voturi)    
    Inceteaza .. (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:56)

    Bogdan [anonim]

    Te rog inceteaza odata sa asociezi comentariul legat de Regele Mihai cu o greseala!!
    Hai sa incetam cu mitologia !!
    Nu inteleg cum nu vezi si cum a fraternizat el cu iliescu si cu ceilalti "baieti de treaba" din Romania post decembrista !!
    Lasa-l acolo unde ii este locul ; un abdicator !!
  • -19 (33 voturi)    
    E timpul unui control oftalmologic (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:56)

    dana [anonim]

    Daca in Piata vezi doar "mitingisti de partid, revolutionari lasati fara renta de la stat si militari colorati politic" atunci controlul e urgent. Cu speranta ca problema e la ochi si nu in alta parte.
    • +11 (21 voturi)    
      hurray (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:56)

      qwerty [anonim] i-a raspuns lui dana

      Ce faci danuca fata?!
      Ti s-a excitat neuronu' ?!
      • -2 (8 voturi)    
        qwerty postac idiot (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 2:41)

        ioba [anonim] i-a raspuns lui qwerty

        tu ai macar unul?
        • +2 (2 voturi)    
          ... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 6:12)

          qwerty [anonim] i-a raspuns lui ioba

          hohoho .... vrei sa iti dau si tie vreo doi.

          Postac e neamul tau de comunisti tradatori de tara... eu nu am votat deloc pana acum pentru ca nu am am cu cine tine ... toti sunt o apa si pamant (unii mai multi decat altii)
  • +32 (46 voturi)    
    carisma (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:59)

    felix silvestris [anonim]

    traian basescu este si va ramane un om carismatic. nu uita ca a renascut de cateva ori din propiai cenusa. cred pana la urma ca ceea ce se intapmla cum in tara ...sau mai bine spus in piata poate fi un nou inceput pentru traian basescu.
  • -13 (21 voturi)    
    MANIPULARE (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:01)

    El Condor [anonim]

    Dupa turnura evenimentelor din lume, se pare ca ceea ce se intampla in Romanik nu este decat o manipulare a maselor de catre .... pentru a se putea ascunde, ca de obicei, adevaratele evenimente. Cu alte cuvinte : SUNTETI MANIPULATI PSIHOLOGIC ! Cat despre presedintele romanicii si guvernul pe care il are in subordine, NU O SA-I DATI JOS DE PE TROANE, NICI CU TANCURILE ( care de fapt sunt date la topit ). Ca o concluzie, CEI CARE AU SA VA STAPANEASCA, VA VOR STAPANI.
  • +63 (63 voturi)    
    eu nu i-as duce grija dlui President Basescu (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:03)

    Daniel [anonim]

    el va pleca de la Cotroceni cand ii expira mandatul sau mai repede, oricum va locui la Vila Lac si va avea pensie de servici pana la adanci batraneti..

    mai tare m-as preocupa pe cine punem in loc...

    intrebarea este ce strada o sa urmam....

    vrem modelul grec, la fel ca si Grecii, Italienii mereu in datorie, cu scandaluri de coruptie in serie, sau ne-ar place sa semanam cu Polonia sau Cehia si atunci trebuie sa aplicam modelul german...?

    are mult mai putina importanta daca Traian Basescu demisioneaza maine sau ramane sa isi duca pana la capat mandatul pentru care a fost ales de 5 milioane de romani...

    eu, am votat cu el de 2 ori si imi place sa cred ca nu traim intr-o tara, in care 5 milioane aleg democrat si 10 mii ies in strada si au puterea sa il schimbe...

    vreau sa cred ca 1 roman = 1 roman si suntem intr-un stat democrat in care se alege presedintele o data la 5 ani si nu de fiecare data cand cer asta televiziunile sau agentii de influenta ai marelui Urs....
    • -18 (26 voturi)    
      ! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 22:09)

      ghiula [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Nu vrem modelul grec, italian si nici macar modelul german.

      Vrem modelul britanic, suedez, danez, norvegian, olandez.

      Vrem Monarhie Constitutionala. Modelele republicane, precum se vede, sunt niste rateuri.

      Spun asta dupa ce l-am votat de 2 ori pe Basescu, o data pe Constantinescu si o data pe Iliescu, cu voia dumneavoastra.
    • +14 (18 voturi)    
      + (Marţi, 24 ianuarie 2012, 22:11)

      martianu [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Foarte bine punctat.
      • +7 (11 voturi)    
        modele.... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 23:33)

        Sebastian_u [utilizator] i-a raspuns lui martianu

        De acord!!! Optez pentru modelul german!
  • +50 (52 voturi)    
    Paradoxul la romani. (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:06)

    IOCAN [anonim]

    Autorul propune o tema interesanta :adversarul cel mai puternic,desi primitiv,nu este tandemul "gemenilor toxici"Crin si Ponta ci patronul Antenelor.E de discutat insa cum poate fi elucidat paradoxul apetentei multor romani pentru povestile ieftine si primitive ale lui Voiculescu care la urma urmei este un COLABORATOR SECU cu patalama.Sa fie acesti oameni specia nascuta ca un hibrid de om cu creier de pasare colibri sau totusi standardele etice sunt complet prabusite.Multi lucratori in presa o dovedesc,cu prisosinta,zi de zi.
    Al doilea subiect de meditatie pe care-l propun :nu cumva presedintele Basescu a uitat sa se mai autocenzureze facand unele greseli nepermise tocmai din cauza faptului ca oponentii lui la vedre,"gemeniitoxici",sunt doua caricaturi politice bune a nu fi bagate in seama care l-au facut sa lase garda jos.E momentul sa-si revina caci altfel E DE JALE pentru aceasta tara si cetatenii ei din perspectiva accederii la putere a unora care vorbesc limba Kremlinului.!
    Va multumesc!
  • +15 (21 voturi)    
    corect (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:16)

    andimi [utilizator]

    ati surprins bine problema!
  • +1 (17 voturi)    
    fain articol Vlad (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:23)

    ovidiu. [utilizator]

    si sper ca nu te asteptai sa fii apreciat foarte tare intr-un loc ca asta.
    • -2 (12 voturi)    
      Tinerea de minte e scurta la romani (Marţi, 24 ianuarie 2012, 22:21)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

      +1, Corect, aveti dreptate; felicitati VM.

      Ar mai fi de spus ca desi cartea pe care o joaca tandemul B & B este cartea stabilitatii economice a Ro, eu imi aduc aminte foarte bine cum in 2008, cind criza lovea crunt in fragila Romanie, dl Basescu sustinea sus si tare cum ca nu exista criza in Ro; in an de alegeri au cheltuit o groaza de bani fiindca stiau ca dupa aceea vor stabiliza tara cu ajutorul FMI - si ce mai contau 2 miliarde in jos sau in sus.

      Prin urmare, ipocrizia si calculul cinic vor triumfa si in acest an electoral. Toti, dar absolut toti sint o apa si-un pamint, moralitate zero, fie ca e vorba de basescu, ponta sau antonescu. Literele mici sint voite.
  • -11 (15 voturi)    
    carisma? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:41)

    bango [anonim]

    Pai cu tot cu carisma lui abia l-a batut in alegeri pe Geoana, asta dupa ce a furat voturi gramada si dupa ce ala s-a dus la Vantu.
    • +24 (26 voturi)    
      geoana... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 22:34)

      tromp [anonim] i-a raspuns lui bango

      imagineaza-ti ca ar fi iesit Geoana presedinte... acelasi Geoana care a fost dat afara din PSD. Tie ti-ar fi inspirat incredere? Mie nu, si faptul ca a fost dat afara mi-a confirmat doar ce ne-ar fi asteptat cu Geoana presedinte: scandal intre ei, PSD-PNL... cat crezi ca o sa o tina impreuna? Sunt ca o relatie pe interes, se termina inainte de a incepe sa construiasca ceva.
      Uita-te in spate si vezi ca s-a facut mai mult in ultimii 3 ani decat in 20 anteriori.
      Cat despre Base... probabil e printre putinii politicieni de la noi, restu... pacalici.
  • +30 (36 voturi)    
    hmmm (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:56)

    Adrian [anonim]

    asa sa fie?

    Basescu a avut 2 mandate ca Presedinte al Romaniei. Crezi ca il va mai ademeni vreo functie in vre-un guvern viitor? Nu.

    Avem nevoie de un Basescu care sa traga palme in stanga si in dreapta. S-a dus era lui Iliescu in care era pace si liniste pentru ca nu transpira nimic in presa. Avem nevoie ca mizeria sa iasa de sub covor, acolo unde a fost ascunsa atatia ani de a inceput mobila sa stea inclinata.

    Nu mai canta prohoade, ca nu este cazul.
    • +12 (12 voturi)    
      Mizeria (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 0:50)

      Liviu [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Sunt perfect de acord cu tine. Din punctul meu de vedere cel mai mare merit al lui Base este ca a reusit sa ne arunce noroiul de sub pres in fata, sa incepem sa constientizam unde suntem de fapt. Cand tot timpul am fost pupati sub coada de tatuca ilici si ne-a spus ca suntem cei mai frumosi si harnici si destepti, cativa indivizi(Felix, Vantu, etc) au devenit peste noapte miliardari. De abia acum incolo putem sa ne apucam de adevarate reforme, asta daca vom alege pe cine trebuie. Un doctor nu se apuca de operatie pana cand nu ii spune pacinetului ce are.
  • -2 (12 voturi)    
    imi place cum e scris, dar articolul e irelevant (Marţi, 24 ianuarie 2012, 22:28)

    Rezon [anonim]

    E interesant in sine articolul, ca exercitiu in specia jurnalismului de opinie, dar cred ca problema pe care o abordeaza (carisma pierduta a lui Basescu) e prea putin relevanta.

    In primul rand, putin relevanta pentru mine, pentru ca eu nu m-am raportat niciodata la Basescu ca la un personaj carismatic. Carisma lui, daca si cat o fi fost, n-a actionat asupra mea. De fapt, el, ca om imi displace. Nu ma pot raporta la el decat rational.

    In al doilea rand, putin relevanta pentru treaba pe care o are el de facut _acum_. El trebuie sa fie garantul unor reforme si ultima instanta care ar opri derapajele populiste ale guvernarii. Ideal ar fi sa faca asta inteligent, nu calcand in strachini cum a facut cu reforma sanatatii.

    Daca poate face asta, putin conteaza ca (mai) are carisma sau nu.
  • -1 (11 voturi)    
    Bravo dle Mixici (Marţi, 24 ianuarie 2012, 22:29)

    Cinstitul [anonim]

    Probabil ca asta e cel mai onest punct de vedere pe care-l vom citi in zilele ce urmeaza.
  • +18 (26 voturi)    
    Articol părtinitor, inconsistent (Marţi, 24 ianuarie 2012, 22:55)

    xyz [anonim]

    Articolul acesta e părtinitor (ţepele preşedintelui!), iar concluzia nu are legătură cu teza susţinută (a poveştii).

    Faptul că preşedintele a încercat de patru ori să remanieze guvernul şi nu a reuşit este încă o dovadă că în România nu e dictatură.
    În schimb a reuşit reformarea propriului partid măcar în măsura în care toţi parlamentarii „săi” şi-au pus în joc viitorul politic pentru a feri România de grecizare.

    Vom vedea în timp dacă „greşelile” preşedintelui sunt chiar greşeli.

    Bagheta lui... „surcică”! De mai multe ori în ultimii ani am aşteptat cu toţii de la el mişcarea salvatoare. Şi a găsit-o mereu!

    Discursul „dur”... al preşedintelui! Adevărul doare.

    Finalul articolului coboară în banal.

    Puţini jurnalişti îşi mai asumă riscul adevărului. E mare frica de a nu fi eliminaţi.
    • -3 (9 voturi)    
      "şi-au pus în joc viitorul politic" (Marţi, 24 ianuarie 2012, 23:01)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui xyz

      Hai mai, lasa-ma. Astia cu riscurile lor. Cinismul e pe primul loc, cum am mai afirmat intr-un comentariu pe care HN vad ca nu vrea sa-l publice. Acum, te inteleg ca poate iti pierzi slujba dar nu sintem chiar complet idioti, sincer.
      • +4 (10 voturi)    
        Bataie de joc. (Marţi, 24 ianuarie 2012, 23:12)

        martianu [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        Si eu am comentat la acest articol si nu a fost publicat cu toate ca nu contine atacuri la persoane, cuvinte urate, etc.

        Articolul e praf, trebuie sa acceptati si criticile nu numai laudele, asumati-va responsabilitatea expunerii opiniilor domnilor de la HN.
        • -5 (5 voturi)    
          Astia si-au imparit rolurile: politistul BUN (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 9:18)

          Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui martianu

          si politistul si mai BUN
          Autorul articolului il acuza pe Basescu
          că s-a ”DEGRADAT” , a ”DECAZUT”...pana la
          nivelul lui Ponta/Antonescu....care pasa-mi-te sunt ”JOS”
          Postacul xyz vine si ”il combate” pe autorul
          articolului adirmand ca Basescu nu s-a degradat, bla, bla
          *
          Tupeu invatat de la idolul
          lor. Geaba copi ....asta a
          mai mers oleaca la ultimele alegeri prezidentiale ... epoca aburelii a trecut si
          Basescu se va degrada pana la nivelul de inculpat
      • -2 (12 voturi)    
        La alegerile din 2008 ... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 23:17)

        it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        Sa ne aducem aminte:

        1) An electoral
        2) Basescu sustinea sus si tare ca NU exista criza economica in Ro
        3) S-au sifonat si cheltuit niste bani cu alegerile ca deh, astia stiau ce va urma, ca tara trebuie stabilizata cu FMI si 2 miliarde in sus si in jos nu mai conteaza la datoria externa.

        Nu-i mai ridica in slavi ca toti sint o apa si-un pamint, indiferent cum se numesc, basescu, ponta, antonescu

        Tinerea de minte e scurta.

        Sa scazi cu 25% salariul unor indivizi NU ESTE REFORMA. Reforma trebuia sa vina dupa aceea, sa puna pe baze sanatoase statul dar ei au preferat sa fure. Idioti, idioti, idioti peste tot.
  • +14 (18 voturi)    
    premiza gresita (Marţi, 24 ianuarie 2012, 23:06)

    NL [anonim]

    Basescu n-a pierdut nimic si n-a facut greseli. Toate chestiile astea ar putea fi numite greseli numai daca Basescu ar avea o miza politica, ceea ce nu mai e cazul. De exemplu, Ponta face greseli, ca participa la Monte Carlo desi vrea sa candideze.
    Pur si simplu, Basescu nu are alta optiune in afara de a spune ce gindeste. Si, pina una alta, a avut dreptate.
    • -5 (7 voturi)    
      Basescu se ascunde, nu spune ce gandeste (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 8:21)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui NL

      Normal ca Basescu n-a pierdut nimic, am suportat noi toate pierderile cauzate de masurile impuse de pajul sau. Ponta nu-i la guvernare, ca sa aiba grija cu timpul si banii folositi.
  • +11 (11 voturi)    
    re rezon... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 23:17)

    luci30 [anonim]

    ,,Nu ma pot raporta la el decit rational,, ...dupa parerea mea exact asta trebuie sa fie -RATIONAL-fara sentimentalisme.....22milioane de oameni pot fii sentimentali cit incape,dar el trebuie sa vegheze la derapajele sociale,juridice,nationaliste etc etc....si ar putea sa intervina cind acestea devin prea de tot...doar este garantul nostru
  • -6 (6 voturi)    
    Zodia Scorpionului (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 0:20)

    Vali [anonim]

    Presedintele Basescu este nascut in Zodia Scorpionului, cam la mijlocul ei, deci este un scorpion autentic. Scorpionul este o zodie foarte puternica, sub aparenta candoare pe care o afiseaza. Extrem de orgolios, el nu accepta critici si calca pe cadavre pentru a-si atinge telurile. Putini sunt cei capabili sa intre in gratiile scorpionului, iar la prima abatere, sunt devorati pe loc.

    Din aceasta perspectiva pe care multi romani vad ca o ignora, puteti fi convinsi ca presedintele nu va ceda mandatul sau decat la termen, indiferent ce se va intampla in jurul sau.
  • +3 (3 voturi)    
    Carisma lui Traian Basescu si povestitorul ratat a (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 1:45)

    Cornel [anonim]

    Sper din tot sufletul sa nu mai traim ca in Caragiale.

    Macar odata sa ramana Caragiale doar la teatru si sa ne bucuram de el si sa spunem:

    asa ceva nu este posibil in realitatea zilelor noastre.
    • +2 (2 voturi)    
      Carisma lui Traian Basescu si povestitorul ratat a (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 6:49)

      un cetatean [anonim] i-a raspuns lui Cornel

      salut Cornel, da, tuturor ne-ar place sa nu mai fim ca-n Caragiale;
      insa trebuie sa ai in vedere ca nu politicienii sunt singurii "rupti" din Caragiale toti suntem iar politicienii sunt doar cei pe care-i vezi la televizor si-n presa.
      Atata timp cat romanii nu vor sa iasa din aceasta stare si se la condusi de tot felul de indivizi a la Voiculescu nimic nu se va schimba.
      Societatea trebuie sa se schimbe si asta n-o sa se-ntample anul asta ci peste 10-20 ani cand copii nostri care n-au prins o zi de dictatura vor conduce lucrurile cu conditia ca invatamantul sa fie pus la punct.
      Numai bine
  • 0 (6 voturi)    
    mai (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 7:34)

    noname [anonim]

    sunteti multi d-astia care va pricepeti la...basescu? cred ca sunteti platiti la nr. de tastari "basescu"! de ce nu va luati un job adevarat , sa produceti ceva palpabil,sa vedeti ce sentiment frumos veti avea!atfel veti ramane doar niste "vanese" si " melise" cu scoala ...de vorbe.
  • -3 (5 voturi)    
    variantele lui basescu (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 8:02)

    sanda tomulescu [anonim]

    o sa fie infrant sigur. pentru ca daca incearca sa infranga sistemul, va cadea o data cu el, pentru ca este creatorul si varful lui.
  • 0 (4 voturi)    
    era sa spun ca acest articol va lua multe minusuri (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 8:15)

    warchild [anonim]

    dar am citit comentariile si cred ca acest lucru e deja inutil. totusi un articol de bun simt care reflecta o realitate trista, pacat ca sunt doar atat de putini oameni obiectivi.
  • +3 (3 voturi)    
    Cu bune si cu rele (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 9:27)

    cainedebalta [anonim]

    Basescu a facut anul trecut multe greseli(atac la Regele Mihai, Arafat), insa a initiat o reforma a statului in plina criza....reforma poate nu e ea perfecta dar nici-un politician roman nu avea curaj sa faca acest pas.
    In urmatorii 3-7 ani o sa avem cea mai mare crestere economica din Europa de est daca se mentin reformele si in anii care urmeaza.
  • +5 (7 voturi)    
    base cu nervii intinsi (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 9:44)

    geniul carpatin [anonim]

    l'au tocat astia marunt, alde felix, ghitza, vintu, dd.

    tenbeliziunea este lucru mare !
    cei ce n'au, nu vad de unde ar avea, nu stiu de unde sa aiva, sunt prada usoara, masa de manevra.
    este vorba de pensionarii simpli, fostii ceapisti ajunsi someri agricoli, tinerii care au parasit scoala cu speranta ca vor face un ban usor, somerii peste 40 de ani, pe care nu'i mai angajeaza nimeni, muncitorii din constructii, platiti prost, fara carte de munca..
    e multi, tata !

    base, de la mama natura, este un tip coleric.
    plange usor si se enerveaza rapid.
    mai are si mentalitatea comandorului, a omului care da ordine, care se executa, nu se discuta.
    a lucrat ani de zile la urcusul asta, si acum apar dezamagirile.

    deci. loviturile din toate pozitiile, de la dusmanul de clasa (!), la care se adauga si moliciunea, smeneala si dorinta de capatuiala a celor pe care credea ca se sprijina.

    cred ca trebuie regandita bine institutia prezidentiala, cu o fisa a postului mai clara si cu termene egale cu ale intregului stabiliment, parlament, guvern.
    adica, alegeri la 4 ani, pentru toti.
    ma gandesc ca, n'ar fi rau, ca la americani, jumate din palavrament sa se reinoiasca la fiecare doi ani.

    cu ministrii ca igas, vreme, tabara, sulfinica, e greu sa ajungi departe.
    cam tot guvernul nu poate tine pasul cu base.

    deci, mai draga, aveti la carma tzarii, un comandant, un marinar de nadejde.
    bun pentru stagiul asta al romaniei.
    cred, totusi, ca un om de stat ar fi fost mai bun.

    nu se profileaza niciunul, din pacate.
    cel putin in tabara lui base.
    probabil ca nici n'a fost dorit.
    macar unul de talia lui bonbo sau gieoana.:-)

    nu'l subapreciati pe mircea...

    apropo de mircea geoana, putea fi un prim ministru bun.
    daca base'l numea pe el prim ministru, nu sef al senatului, coalitia aia majoritara ar fi existat s azi, si s'ar fi facut mai multe. si, poate, mai bine.

    in final, base este victima propriilor tovarasi de drum.
  • -3 (3 voturi)    
    Intrebare. (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 10:50)

    xxL [anonim]

    Daca Basescu are dreptate si daca o gramada de lume il sustine atunci ce ce aceasta gramada este din ce in ce mai mica? Sub 10 %. E minunat ca in tara o anumita categorie de persoane caracterizata prin dorinta de a linge au scazut sub 10%.
    • +4 (4 voturi)    
      procente (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 11:28)

      geniul neinteles al carpatilor [anonim] i-a raspuns lui xxL

      poate, popularitatea lui base a scazut la 10 protzenturi.
      nu'i nimic de speriat.
      base este la a doua si ultima venire.
      tot romanul stie asta.
      deci, este judecat ca ceva consumabil.
      dar, daca este sa intrebi, onest, cati romani ar vrea demisia lui base, cred ca procentele ar fi altele. cred ca ar fi cam la fel cu cele dela alegeri.

      io, unul, l'am votat la a doua venire. la prima nu, n'am fost in tzara.
      deci, l'am votat si merg cu el pana la termen.
      daca ar avea dreptul sa candideze din nou, atunci, poate (mai sunt doi ani), nu l'as mai vota.
      sau, cum ziceam, mai sunt doi ani, poate l'as vota din nou.

      gandesc io, anapoda ?!
      nu cred.
    • 0 (0 voturi)    
      pai (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 15:26)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui xxL

      uslasii se laudau cu mai mult.... au ramas cu 10%? intra si-ai lui voiculescu aici?
  • -5 (5 voturi)    
    nici pumnul, nici palma (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 10:57)

    dosul palmei [anonim]

    pixici = pora = turcescu = colonelu culcer = propaganda
    infecta
  • +8 (8 voturi)    
    Un lucru neinteles (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 11:00)

    Vasile [anonim]

    Cred ca autorul articolului a trecut cu vederea un lucru important. Si anume, carisma lui Basescu a inceput sa dispara in momentul in care a inceput sa discute mai mult despre lucruri serioase. Se pare ca reactionam foarte bine ca popor la glume spuse in direct, mai putin la lacrurile serioase si de substanta. Una peste alta, daca incercarile de reforma ( criticabile, dar totusi un pas inainte ) ale actualei puteri nu sunt acceptabile pentru romani, atunci probabil mai bine un guvern de tip ajutoare sociale in locul investitiilor, economate. Cred ca ne meritam locul de tara mica si fara pretentii.
  • +2 (2 voturi)    
    obiectiv ori debusolat si imatur? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 12:43)

    Valentin [anonim]

    Nu-l subestima şi nu ne subestima, copil frumos din tagma celor care o scaldă. Tu ai suficientă minte să ştii că fără Băsescu Noua Republică rămâne o încercare ca oricare alta, ba chiar hilară. Îmi cer scuze dacă m-am înşelat asupra poziţionării tale pe harta politică şi nu eşti decât un personaj citit şi descurcăreţ precum Emil Hurezeanu care caută obiectivitatea şi nu reuşeşte decât să fie debusolat ori murdărit.
  • -1 (1 vot)    
    Manipularea continua (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 14:47)

    Bogdan [anonim]

    Cat o sa mai bagati pe gat oamenilor povestea asta cu Voiculescu dusmanul absolut si atotputernic?daca este atat de puternic cum se face ca nu e la putere?
    cu cat sunteti platiti ca sa sustineti la infinit ca orice rau din tara asta isi are sursa in Dan Voiculescu?
    • 0 (0 voturi)    
      numai (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 15:28)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      la plata tie gandul, Iuda?
  • 0 (0 voturi)    
    i-ai uitat pe ceilalti.... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 15:59)

    Bogdan 02 [anonim]

    nici nu-i mai pomenesc ca-i stie toata lumea...., e drept ca nu ai din piatza ci cei de la antene....; astia fac revolutie dupa revolutie virtuala.... daca ar veni in piatza ar vedea cine's.... si ei si intreaga mass-media care fac un genocid mediatic si linsaj si mahala si distrug incrderea de sine a unui intreg popor naiv... trezirea ciumpalacilor, trezirea
  • 0 (0 voturi)    
    ati utat CEL mai important punct! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:30)

    corvus_coraX [utilizator]

    Campania directă făcută de către președintele Băsescu așa zisei investiții de la Roșia Montană


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by