Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic
Actualizat

Căsătoriile și parteneriatele între persoane de același sex ar trebui recunoscute în întreaga UE. Comisia ar trebui să ia măsuri și împotriva României - Rezoluție votată de Parlamentul European

de C.V.     HotNews.ro
Marţi, 14 septembrie 2021, 10:44 Actualitate | MEET Your MEP


Bucharest Pride 2021
Foto: Agerpres
Familiile LGBTIQ și cuplurile de același sex ar trebui să aibă aceleași libertăți de circulație și aceleași drepturi de reîntregire a familiei ca și celelalte, iar Comisia Europeană ar trebui să ia măsuri împotriva României, Ungariei și Poloniei pentru încălcarea valorilor UE, transmite Parlamentul european, după adoptarea unei rezoluții referitoare la drepturile persoanelor LGBTIQ în UE.

UE ar trebui să elimine toate obstacolele cu care se confruntă persoanele LGBTIQ atunci când își exercită drepturile fundamentale, afirmă eurodeputații.

Într-o rezoluție referitoare la drepturile persoanelor LGBTIQ în UE (adoptată cu 387 voturi pentru, 161 împotrivă și 123 abțineri), Parlamentul European subliniază că acești cetățeni ar trebui să își poată exercita pe deplin drepturile, inclusiv dreptul la liberă circulație, oriunde în Uniune, se arată într-un comunicat transmis de către Parlamentul European.

Potrivit rezoluției, căsătoriile sau parteneriatele înregistrate constituite într-un stat membru ar trebui să fie recunoscute în toate statele membre în mod uniform, iar soții și partenerii de același sex ar trebui tratați în același mod ca și cei de sex opus.

În urma hotărârii Curții Europene de Justiție „Coman & Hamilton”, care a constatat că dispozițiile referitoare la „soț/soție” din Directiva privind libera circulație se aplică și cuplurilor de același sex, Comisia ar trebui să ia măsuri împotriva României, în cazul în care guvernul nu actualizează legislația națională pentru a reflecta această hotărâre, solicită eurodeputații.

De asemenea, rezoluția îndeamnă toate țările UE să accepte ca părinți legali adulții menționați în certificatul de naștere al unui copil. În general, deputații doresc ca familiile LGBTIQ să aibă același drept la reîntregirea familiei ca și cuplurile de sex opus și familiile acestora. Pentru a se asigura că copiii nu devin apatrizi atunci când familiile lor se mută într-un alt stat membru, eurodeputații susțin că familiile ar trebui să beneficieze de același tratament în întreaga UE.

În cele din urmă, eurodeputații iau act de discriminarea cu care se confruntă comunitățile LGBTIQ din Polonia și Ungaria. Parlamentul solicită luarea unor măsuri suplimentare la nivelul UE (proceduri de constatare a neîndeplinirii obligațiilor, măsuri judiciare și instrumente bugetare) împotriva acestor țări, mai arată comunicatul transmis.


Decizia istorică a CJUE și cazul soţilor Relu Adrian Coman şi Robert Clabourn Hamilton



În iunie 2018, Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) a pronunțat o decizie istorică- statele membre ale Uniunii Europene nu pot împiedica libertatea de şedere a unui cetăţean al Uniunii prin refuzul de a acorda soţului său de acelaşi sex, cetăţean al unei ţări non-UE, un drept de şedere derivat pe teritoriul lor, în cauza privindu-i pe cetăţeanul român Relu Adrian Coman şi pe partenerul său de acelaşi sex, cetăţeanul american Robert Clabourn Hamilton. Ei au dat în judecată România pentru că nu le-a recunoscut căsătoria oficiată la Bruxelles înainte cu opt ani. Cei doi au cerut recunoașterea căsătoriei lor pentru ca americanul să primească drept de reședință în România.

Sesizată de Curtea Constituţională a României, CJUE arăta că noţiunea de "soţ", în sensul dispoziţiilor dreptului Uniunii privind libertatea de şedere a cetăţenilor Uniunii şi a membrilor familiilor lor, include soţii de acelaşi sex. Deşi statele membre sunt libere să autorizeze sau să nu autorizeze căsătoria homosexuală, ele nu pot împiedica libertatea de şedere a unui cetăţean al Uniunii prin refuzul de a acorda soţului său de acelaşi sex, cetăţean al unei ţări non-UE, un drept de şedere derivat pe teritoriul lor, a statuat CJUE.

CJUE spunea însă că obligaţia unui stat membru de a recunoaşte, exclusiv în scopul acordării unui drept de şedere derivat unui cetăţean al unui stat non-UE, o căsătorie homosexuală încheiată într-un alt stat membru conform dreptului acestui stat nu aduce atingere instituţiei căsătoriei în acest prim stat membru şi nu impune acestui stat membru să prevadă, în dreptul său naţional, instituţia căsătoriei homosexuale.

Currtea amintea că Relu Adrian Coman, cetăţean român, şi Robert Clabourn Hamilton, cetăţean american, au locuit împreună timp de patru ani în Statele Unite înainte de a se căsători la Bruxelles, în anul 2010. În luna decembrie 2012, cei doi au solicitat autorităţilor române să le fie comunicate procedura şi condiţiile în care Hamilton putea, în calitatea sa de membru al familiei lui Relu Coman, să obţină dreptul de a locui în mod legal în România pe o perioadă mai mare de trei luni. Această cerere se întemeia pe directiva privind exercitarea libertăţii de circulaţie, care permite soţului unui cetăţean al Uniunii care şi-a exercitat această libertate să se alăture soţului său în statul membru în care acesta din urmă locuieşte.

Răspunzând la această solicitare, autorităţile române i-au informat pe Coman şi Hamilton că acesta din urmă beneficia numai de un drept de şedere pe o perioadă de trei luni, pentru motivul, printre altele, că el nu putea fi calificat în România drept "soţ" al unui cetăţean al Uniunii, întrucât acest stat membru nu recunoaşte căsătoriile între persoanele de acelaşi sex ("căsătorii homosexuale").

Coman şi Hamilton au introdus în aceste condiţii o acţiune în faţa instanţelor române prin care solicitau constatarea existenţei unei discriminări pe criteriul orientării sexuale, în ceea ce priveşte exercitarea dreptului de liberă circulaţie în Uniune. Fiind sesizată cu o excepţie de neconstituţionalitate ridicată în cadrul acestui litigiu, Curtea Constituţională a României a întrebat Curtea de Justiţie dacă Hamilton intră în sfera noţiunii de "soţ" al unui cetăţean al Uniunii care şi-a exercitat libertatea de circulaţie şi trebuie, prin urmare, să i se acorde un drept de şedere permanentă în România.

Prin hotărârea pronunţată, CJUE amintea că directiva privind exercitarea libertăţii de circulaţie reglementează doar condiţiile de intrare şi de şedere ale unui cetăţean al Uniunii în alte state membre decât cel al cărui resortisant este şi că ea nu poate constitui temeiul unui drept de şedere derivat în favoarea resortisanţilor unui stat non-UE, membri ai familiei unui cetăţean al Uniunii, în statul membru al cărui resortisant este acest cetăţean. Curtea amintea însă că, în anumite cazuri, unor resortisanţi non-UE, membri ai familiei unui cetăţean al Uniunii, care nu pot beneficia, în temeiul dispoziţiilor directivei, de un drept de şedere derivat în statul membru al cărui resortisant este acest cetăţean, li se poate recunoaşte un asemenea drept în temeiul articolului 21 alineatul (1) din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene (dispoziţie care conferă în mod direct cetăţenilor Uniunii dreptul fundamental şi individual de liberă circulaţie şi şedere pe teritoriul statelor membre).

Curtea mai menționa că condiţiile de acordare a acestui drept de şedere derivat nu trebuie să fie mai stricte decât cele prevăzute de directivă pentru acordarea unui asemenea drept de şedere unui resortisant al unui stat non-UE, membru al familiei unui cetăţean al Uniunii care şi-a exercitat dreptul de liberă circulaţie stabilindu-se într-un stat membru, altul decât cel al cărui resortisant este.

Curtea constata că, în cadrul directivei privind exercitarea libertăţii de circulaţie, noţiunea de "soţ", care desemnează o persoană legată de o altă persoană prin căsătorie, este neutră din punctul de vedere al genului şi este, aşadar, susceptibilă să înglobeze soţul de acelaşi sex al unui cetăţean al Uniunii. Curtea preciza însă că starea civilă a persoanelor, care cuprinde normele referitoare la căsătorie, este o materie care intră în competenţa statelor membre şi că dreptul Uniunii nu aduce atingere acestei competenţe, statele menţionate fiind astfel libere să prevadă sau să nu prevadă căsătoria homosexuală.

Decizia Curții Constituționale a României



În iulie 2018, Curtea Constituțională a decis că statul trebuie să recunoască dreptul de ședere în România al persoanelor de acelaşi sex căsătorite, dacă unul dintre membrii cuplului este cetățean UE. Curtea Constituţională a luat decizia în urma hotărârii Curții de Justiţie a Uniunii Europene a luat aceeaşi hotărâre acum trei săptămâni.

Decizia CCR a venit la 17 ani de la dezincriminarea homosexualităţii în România. Legislația în România nu s-a modificat însă în urma acestei decizii.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





11223 vizualizari

  • -12 (106 voturi)    
    Roexit... (Marţi, 14 septembrie 2021, 10:49)

    demaGOGU [utilizator]

    ...acum!
    • -1 (93 voturi)    
      Intra tu inapoi in CSI (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:22)

      Emiliom [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Atat ai asteptat rusnacule!
      • +6 (46 voturi)    
        ce vor face Occidentalii când vor fi asimilați? (Marţi, 14 septembrie 2021, 12:35)

        Laurell [utilizator] i-a raspuns lui Emiliom

        Ce vor face țările din Occident când vor fi asimilați de musulmani și africani?
        Vor face războaie distructive ca în trecut cu țările care nu gândesc ca ele?
        Când își vor da seama țările din Occident că nu mai sunt imperii, vor fi invidiosi și frustrați pe China, Rusia, Turcia, Iran, Brazilia, India, Egipt, etc.
        Sper să nu fim în postura să alegem între bani, lăcomie și respectiv demnitate, credință în Dumnezeu, valori morale. NU EXISTĂ EGALITATE!
        Unii sunt mai săraci, alții mai bolnavi...
        • -3 (23 voturi)    
          Ii salveaza romanii (Marţi, 14 septembrie 2021, 13:52)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Laurell

          Nu ai auzit? Suntem mai multi migranti in UE decat aia din Siria.

          4-5 milioane de crestini din Romania fac lejer fata la imigrantii musulmani. Valorile morale ortodoxe superioare vor trimufa cu siguranta. De-aia l-ati trimis pe Rares Bogdan la Bruxelles, nu? Becali si Dancila in mandatul anterior.. Au dovedit clar Occidentului ca Romania este o oaza de demnitate si credinta! ;)
    • +9 (83 voturi)    
      Dorim Roexit (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:55)

      Fanel01 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Nu suntem de acord cu asemenea aberatii, le intelegem dereglarea ,pot face ce vor in casa la ei dar nu tr numita asta o normalitate si legalizata. Stima
      • -7 (43 voturi)    
        Doriti un rahat (Marţi, 14 septembrie 2021, 12:14)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

        .
      • -5 (53 voturi)    
        vai de capul tau (Marţi, 14 septembrie 2021, 12:33)

        NoapteaCaHotii [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

        tu esti rupt de foame si visezi la roexit....noroc cu EU altfel ramaneam la nivelul anilor 90....sa zici mersi ca inca te mai impinge europa de la spate sa evoluezi si tu din stadiul de babuin dacopat....P.S. nu sunt de acord cu casatoriile gay :)
      • -14 (42 voturi)    
        Te asteapta Rusia.. (Marţi, 14 septembrie 2021, 13:14)

        Divergent [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

        ...piticului cu bratele deschise! Sau, si mai bine, Polonia care e si mai habotnica decat Rusia si va fi si mai praf dupa ce iese din UE!
    • -7 (63 voturi)    
      Roexit - de acord (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:57)

      carmen_i [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Ar trebui ca statele europene din est sa iasa din UE si sa formeze o alianta separata (Ungaria, Polonia Romania, Bulgaria). Fara o astfel de alianta consecintele economice vor fi uriase.
    • -13 (55 voturi)    
      Recunosterea casatoriilor GAY e....acceptabila (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:58)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      E dreptul fiecaruia sa se casatoareasca cu cine vrea, nu cred ca are vreo importanta pt tine sau pt mine ca x si y DOUA FEMEI sau 2 barbati se casatoresc, treaba lor


      Evident ca face parte din progresismul ala bolnav impins de catre globalisti dar asta mi se pare ceva acceptabil.

      Altele care vor veni trebuie respinse, de exmplu aia cu importul de imigranti din Africa si Asia
      • +4 (28 voturi)    
        De acord (Marţi, 14 septembrie 2021, 12:19)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Nu-i treaba mea ce hotarasc alti doi adulti, e strict problema lor.
        Credeam ca parteneriatul civil e deja legal.

        N-o sa importam niciun imigrant, nu vine nici dracu' aici :))
      • +10 (32 voturi)    
        De ce doar 2? De ce nu 3 sau 5? :) (Marţi, 14 septembrie 2021, 12:20)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Pentru că scopul real este imitarea într-un mod ridicol a relației autentice din căsnicie, care nu are nevoie de oficializare la Stare Civilă.
      • +16 (36 voturi)    
        nu merge asa, ai cedat pe lgbtqia... (Marţi, 14 septembrie 2021, 12:46)

        demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        ...vei ceda si la migranti!
      • -4 (28 voturi)    
        import (Marţi, 14 septembrie 2021, 12:54)

        naenae [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        importul asta de imigranti este un plan european, este calculat si facut voit. Pentru ce, te intrebi? Pentru a suplini declinul demografic al populatiei europene care nu face copii (e totul prea comod, confortabil, statistic se deranjeaza tot mai putini sa faca asta si tot mai tarziu. chestia asta se compenseaza rapid cu imigranti care fac 5 copii. in doua generatii vor fi scoliti aici si complet integrati in sistem, in teorie cel putin).
        • +12 (30 voturi)    
          alte cauze (Marţi, 14 septembrie 2021, 13:15)

          carmen_i [utilizator] i-a raspuns lui naenae

          Nu din comoditate nu fac oamenii copii, ci din cauza ca este foarte sump sa cresti un copil in conditii bune. Chiar si in tarile cu nivel de trai mai bun sunt probleme cu pretul la locuinte si asigurarea unui nivel de trai decent.
          UE nu asigura respectarea drepturilor elementare pentru familiile normale, dar se lupta pentru drepturile LGBTQ+.
      • +5 (9 voturi)    
        La diurna de 12 lei pe zi zi un blid de... (Marţi, 14 septembrie 2021, 13:48)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        ...mancare crezi ca sta dracu imigrant la Romania?

        :)))

        E mai rau decat de unde au plecat....
        • +3 (7 voturi)    
          Dap (Marţi, 14 septembrie 2021, 15:03)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

          La noi n-ar veni decat refugiatii de razboi, in niciun canz migrantii economici (adica 99% dintre ei).

          Nu avem ce le oferi aici.
    • +6 (20 voturi)    
      .. (Marţi, 14 septembrie 2021, 14:28)

      sirvand [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Daca Romania ar face vreodata acest pas, eu as pleca din tara in prima secunda si nu m-as mai uita inapoi. Ca mine cred ca sunt enorm de multi romani.
  • -31 (105 voturi)    
    o masura perfect normala (Marţi, 14 septembrie 2021, 10:50)

    satyr [utilizator]

    Daca vine un cuplu gay in Romania si are accident de drumurileastea de rahat si ajunge unul in spital, celalalt nu poate sa-l viziteze pentru ca nu e considerat „familie” de talibanii ortohoți. Hai să scoatem jegul ăsta de țară din evul mediu. Chiar dacă nu vă plac gheii și ce fac ei în privat, sunt oameni și au drepturi și trebuie să vă resemnați cu asta.
    • +22 (70 voturi)    
      problema e ca gheii au inceput sa nu mai faca (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:36)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui satyr

      lucrurile in privat, ba chiar ni se indeasa pe gat propaganda curcubeului

      chiar n-am avut nimic impotriva lor, nici n-am votat la mizeria aia a CpF.
    • -10 (30 voturi)    
      Drepturi au (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:39)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui satyr

      Si detinutii, dar voi impartiti dreptatea in functie de partidul politic care va mana in groapa, spre pieire.
      Si detinutii au dreptul sa li se aplice un tratament omenesc, asa spune UE, dar USR-istii si PNL-istii vor sari de cur in sus cand PSD-ul va recunoaste aceste drepturi.
    • +21 (49 voturi)    
      oh da (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:41)

      gelu antigelu [utilizator] i-a raspuns lui satyr

      să ne resemnăm? mișto perspectiva.
      impresia mea este că o să vă rupeți dinții în ”medievalii” din Est. Una sunt drepturile civile și astea se vor obține și altceva este căsătoria. Ceva îmi spune că oricâte drepturi civile ați primi nu veți fi mulțumiți.
    • -7 (55 voturi)    
      habotnicii ortodocsi nu sunt crestini (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:55)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui satyr

      Este singura concluzia logica. Crestinii nu ar lupta cu atata inversunare pentru restrangerea drepturilor altor oameni. Din contra, un adevarat crestin ar face tot ce poate sa-i ajute pe semenii sai.

      In plus, mai sunt si analfabeti functionali. UE le cere sa recunoasca drepturile cuplurilor legal constituite in alte tari, dar bietii ortodocsi deja isi imagineaza cupluri gay in biserica.
      Relaxati-va, BOR are in continuare exclusivitate la homosexualitate in bisericile din Romania.
      • -5 (19 voturi)    
        din pacate.. (Marţi, 14 septembrie 2021, 13:16)

        Divergent [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        ...nu doar ortodocsii sunt habotnici: mai avem si PENTICOSTALI in ecuatie..
  • +20 (54 voturi)    
    In fine, intram si noi in UE ( si vice-versa) (Marţi, 14 septembrie 2021, 10:58)

    atc [utilizator]

    Slava domnului: cupluri celebre precum Citu cu Orban, Barna cu Ciolos, Ciolacu cu Dragnea, Iohannis cu el insusi, isi vor putea oficializa iubirile de-o viata!
  • +14 (78 voturi)    
    Interesant (Marţi, 14 septembrie 2021, 10:59)

    Mazeta [utilizator]

    Persoanele LGBTIQ și imigranții trebuie să își exercite dreptul la liberă circulație, în timp ce neinoculaților li se blochează prin orice mijloace aceeași liberă circulație.

    Rezultatul este că întreaga UE se va umple de imigranți gay vaccinați. Astea da valori europene!
    • +6 (22 voturi)    
      Neinoculatilor (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:24)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Este termen cu brevet Iosefina Pascal. Interesant
  • +8 (72 voturi)    
    Nu pentru asta am intrat in UE. Cerem despagubiri (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:00)

    D-or [utilizator]

    Trebuie sa cerem despagubiri de la UE pentru toate eforturile noastre pentru aderare si apoi pentru a aplica directive si regulamente ne-economice, ci cu efecte politice.

    Astfel, spargerea sistemelor integrate de energie, transporturi, termoficare, sanatate, inchiderea marilor platforme industriale s-a facut doar pentru a permite inserarea "investitorilor" in fapt, speculanti, care apoi au preluat controlul asupra domeniilor in cauza.

    Fara exceptie, in toate cazurile costurile directe si sociale au crescut, in timp ce serviciile s-au deteriorat si restrins pina la disparitie.

    Pentru toate acestea, UE trebuie intii sa ne despagubeasca si apoi sa puna problema sanctiunilor pt principii noi pe care noi nu ni le-am asumat niciodata.
  • +33 (79 voturi)    
    Cind ne-am asumat noi asta? Ce urmeaza? (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:03)

    D-or [utilizator]

    Nu asta scrie in Tratatul UE semnat de noi.
    Avem motive rezonabile de ingrijorare.
    Dupa LGBT ce va urma?
    • +14 (46 voturi)    
      Va urma "diversitatea" obligatorie. (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:28)

      Vade Retro [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      .
    • 0 (38 voturi)    
      pdefilia si necrofilia , doar stiti voi de mult (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:41)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      refrenul "ingrijoratilor"
    • -15 (43 voturi)    
      Ingrijorare maxima.. (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:42)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Dupa LGBT va urma incriminarea zoofiliei si obligatia de a va spala pe dinti dimineata.. Motive mai mult decat rezonabile de ingrijorare pentru mioritici.
  • +22 (56 voturi)    
    "ar trebui", "Rezolutia indeamna" (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:04)

    ac [utilizator]

    Cred ca se pot ignora zicerile astea. Romania este, totusi, un stat suveran, chiar daca membru UE, si are o Constitutie.
  • +25 (63 voturi)    
    „Valorile” UE (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:08)

    Un cititor [utilizator]

    nu sunt numai ale unor state.
    Dacă o „valoare” nu e înscrisă în tratat la momentul aderării, acea nu e o „valoare” UE.
    Majoritatea nu poate impune minorității „valorile” ei.
    O prostie rămâne prostie chiar dacă majoritatea votează în favoarea ei.
    • -15 (27 voturi)    
      rusnac prajit (Marţi, 14 septembrie 2021, 12:52)

      florin4u [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      cu sos de leurda...yummi
  • +22 (60 voturi)    
    S-a intors lumea cu fundu-n sus! (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:09)

    Leo55 [utilizator]

    Necesitatea familiei a aparut pt protejarea copiilor (viitoarei generatii) apartanand cuplului respectiv, nu pentru a-ti asigura un partener de sex (normal sau anormal).
    Este vorba de copiii naturali pt care exista instinctul parental, mai accentuat fiind instinctul matern (exista expresia "mama denaturata" cand acesta este absent).
    Adoptiile ar trebui facute cu prioritate catre rudele apropiate copiilor si nu tranzactionate in mod bizar catre tata1 si tata 2 (de ex.)
  • +24 (62 voturi)    
    Pecinginea asta de LGBT-iști (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:09)

    ploiesteanu [utilizator]

    se întinde în toată Europa. Mare lucru dacă Premierul Olandei care a sărit la gâtul lui Victor Orban, nu e din ăia, după cum se mișcă și după cum vorbește.
    • -26 (32 voturi)    
      saracul de tine....rusnac prajit... (Marţi, 14 septembrie 2021, 12:53)

      florin4u [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      in sos de vin rosu...yummi...
  • +24 (38 voturi)    
    ... (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:09)

    tirolez [utilizator]

    Dar inchiderea ochilor la tranzactionarea tinerelor de etnie rroma de catre familie e OK? Faptul ca reprezinta un mare % din numarul mamelor minore nu alarmeaza pe nimeni? Sau aia e traditie, nu ne bagam? E mai importanta asomarea porcului.
  • -21 (37 voturi)    
    Dacă BOR SRL (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:15)

    un domn [utilizator]

    Nu le recunoaște este Degeaba
  • +25 (53 voturi)    
    Putem (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:17)

    autan [utilizator]

    sa ne casatorim si mai multi indiferent de sex? vreo 5-6, sa facem fata la facturi, credite?
    Apoi aia bisexuali ce fac daca vor si si?
    UE nu e corecta.
    • -17 (27 voturi)    
      din partea mea n-ai decat (Marţi, 14 septembrie 2021, 12:04)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui autan

      Casatoriile poligame POT fi recunoscute in UE, daca au fost incheiate cu respectarea legii intr-un stat tert. Probabil ca unele state le recunosc.
      In definitiv, care e problema ta? Cu ce iti afecteaza propria casatorie, propriile drepturi sau traditii?
      • +8 (22 voturi)    
        Pai (Marţi, 14 septembrie 2021, 12:30)

        autan [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

        sa indeplineasca toate dorintele daca tot impune statelor. Poligamie, tot tacamul.
      • +1 (7 voturi)    
        Poligamia, un punct comun cu talibanii (Marţi, 14 septembrie 2021, 14:21)

        Imperialistu [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

        Nici nu e de mirare ca UE se tine de comunicate cand talibanii taie si spanzura prin Afganistan.
        • 0 (6 voturi)    
          mormonii americani sunt poligami (Marţi, 14 septembrie 2021, 14:36)

          t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui Imperialistu

          Si banuiesc ca sunt recunoscute casatoriile lor in unele state UE.
          Adevarul e ca putin imi pasa daca talibanii au tzspe neveste, doar sa fie casatorite cu consimtamant deplin, majore, de bunavoie.
  • -23 (59 voturi)    
    Sanctiuni? 80% din romani s-au declarat pro-LGBT (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:19)

    Miky60 [utilizator]

    In octombrie 2018 am avut Referendum pentru familia traditionala si 80% din romani l-au boicotat, declarandu-se pro-LGBTQIA+, deci de ce sa fie sanctiuni impotriva Romaniei?
    Oficial, printr-un referendum, suntem tara cu cel mai mare procent pro-LGBTQIA+ din lume!
  • +25 (43 voturi)    
    CJUE (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:20)

    Popescul [utilizator]

    Pana una, alta, CJUE a recunoscut ca in baza prezentei legislatii, statele membre au dreptul de a legaliza sau nu casatoriile intre persoanele de acelasi sex. Romania a fost condamnata de CJUE pentru faptul ca n-a recunoscut dreptul de sedere al unui barbat casatorit cu alt barbat intr-un alt stat. Am citit acea hotarare si acolo se scria negru pe alb cu privire la libertatea de legiferare a statelor membre in chestiunea casatoriilor.

    Prin urmare cred ca in momentul de fata statele nu pot fi obligate sa recunoasca acele casatorii, ci doar sa respecte dreptul de circulatie.

    Cand justitia vorbeste, politrucii ar trebui sa ia o coala de hartie si sa scrie dupa dictare. Sau sa mazgaleasca daca nu reusesc sa scrie ceva inteligent.
    • -12 (28 voturi)    
      "Recunoscute" (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:49)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

      O lege impotriva analfabetismului functional ar fi utila.. :)
      • +13 (19 voturi)    
        Am scris repede si m-am exprimat gresit (Marţi, 14 septembrie 2021, 13:10)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Am scris repede si m-am exprimat gresit. Voiam sa spun ca statele membre nu sunt obligate, conform CJUE, sa legalizeze casatoriile gay. Cel putin in prezent.
  • +17 (47 voturi)    
    UE (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:22)

    copturie [utilizator]

    Nu poate impune cu forta aberatiile sexuale, cutitele se ascut observ, la noi s-ar putea sa mearga ca avem conducatori slugi dar cu polonezii si ungurii le va fi mai greu!
  • +3 (41 voturi)    
    bye bye fonduri PNNR (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:42)

    eucomentez [utilizator]

    Fara drepturi suplimentare pentru LGBT nu vom primi fondurile PNNR. Ciolos nu va lasa ca romanii sa primeasca bani fara aceste legi.
  • +24 (48 voturi)    
    UE, preocupata doar de LGBTQ (Marţi, 14 septembrie 2021, 11:54)

    carmen_i [utilizator]

    In schimb , UE nu este preocupata de nivelul de trai, de coruptie, de traficul de persoane, de respectarea dreptului la munca etc.

    Toate drepturile pentru UE se rezuma doar la drepturile comunitatii LGBTQ.
    • +10 (24 voturi)    
      LGBT si imigranti (Marţi, 14 septembrie 2021, 12:17)

      Ion Popescu NT [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

      Ca restul problemelor au fost rezolvate.
    • +2 (20 voturi)    
      nu exista drept la munca in capitalism... (Marţi, 14 septembrie 2021, 12:32)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

      ...se poate trai toata viata, chiar foarte bine, din renta (mostenitori, chiriasi, actionari, etc)
      • -7 (17 voturi)    
        vad ca iar vorbesti de mizeria aia de rusia (Marţi, 14 septembrie 2021, 13:40)

        florin4u [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        oare de ce?
  • +17 (29 voturi)    
    de ce nu va castiga dreapta? (Marţi, 14 septembrie 2021, 12:21)

    Wheelwright [utilizator]

    Din cauza acestei atitudini niciodata USR-PLUS nu va castiga tot electoratul de dreapta (cum viseaza), de fapt asta e maximul ce il vor avea vreodata in Romania. Majoritatea celor de dreapta sunt conservatori.
    Ar trebui sa existe un partid nou de dreapta, conservator si curat, PNL e murdar ca si PSD, iar USR trebuie sa-si asume identitatea reala, care nu e de dreapta.
  • +4 (24 voturi)    
    asta e tendinta (Marţi, 14 septembrie 2021, 12:37)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    sa faca ce vor cum vor dar daca vor putea sa se casatoreasca vor avea dreptul sa infieze copii ceea ce ar fi prea mult. Totul pana la copii. Fiind cuplu casatorit vor avea si daca nu vor avea vor cere si li se va da dreptul asta. Afara deja se poate ceea ce e total exagerat. Copilul trebuie sa aiba mama si tata daca vrem sa ramanem normali si la cap si la suflet. Dar n-o sa vezi ca vin peste noi cu drepturile si astea care deja sunt exagerate. Cum zicea un sofer de TIR aseara ca n-are voie sa dea in emigranti ca au drepturi chiar daca-l ataca. Trebuie sa cheme politia daca apuca si nu sangereaza prea tare. Aici s-a ajuns.
  • +11 (37 voturi)    
    Jenant (Marţi, 14 septembrie 2021, 12:46)

    Imperialistu [utilizator]

    Uniunea Europeana se confrunta cu probleme serioase economice si politice, dar iata ca Parlamentul European are alte preocupari. Mai bine s-ar ocupa de traficul de persoane care infloreste in faimoasa UE in loc sa ne iroseasca vremea prin declaratii aberante care nu respecta catusi de putin statele membre.
    • +8 (16 voturi)    
      UE se confrunta cu Romania.. (Marţi, 14 septembrie 2021, 13:16)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Imperialistu

      Traficul de persoane este ilegal deja. Daca Romania nu-si respecta propriile legi si nu-si pedepseste cetatenii infractori, ce poate face UE?

      Cand vine dosarul beton din UK pentru exploatarea minorilor, judecatorii romani decid ca toti infractorii sunt ingerasi.
      • +3 (17 voturi)    
        Ma faci sa rad (Marţi, 14 septembrie 2021, 14:12)

        Imperialistu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Am zis cumva ca Romania isi pedepseste infractorii? Nu. Am zis ca PE se ocupa de declaratii de doi bani in loc sa se uite daca nu cumva statele membre ar putea face mai multe pentru a, de pilda, distruge retelele de trafic de persoane care duc anual zeci de mii de persoane din Estul Europei sau Africa in VEST pentru a fi scoase la produs.
  • -11 (25 voturi)    
    Cata "dragoste" crestina.... (Marţi, 14 septembrie 2021, 13:10)

    ABBV [utilizator]

    Pun pariu ca tovarasi care comenteaza despre dreptul la adoptii ale persoanelor LGBTQ, nu au facut o zi de voluntariat sau sa ajute copii aia institutionalizati cu un RON.
    Tovarasi cu ROEXIT au inpresia ca bani cad din cer, cat de ingust sa fii sa nu vezi cat de mare este avantajul de a putea face comert liber ? Daca englezi mai pot o perioada, la noi in sase lui ar aparea din nou bancnota de un milion.
    Tovarasi ultrareligiosi, mai intai cititi-va biblia din scoarta in scoarta si nu retineti doar ce va place, retineti tot! Si mai retineti ceva dezastrul climatic care urmeaza este in parte si invataturilor religioase in genul "omul este buricul pamantului" si tot trebuie sa i serveasca lui." Sunteti speciali, pana veti fi muritori de foame.
    Pe scurt ce aveti cu ei ? Nu imi aduc minte sa fi vazut la ei sa fie asa agresivi cand vine vorba de marsuri religioase
  • -12 (28 voturi)    
    A-ti bate joc de un GAY... (Marţi, 14 septembrie 2021, 13:12)

    Divergent [utilizator]

    ..e ca si cum ti-ai bate joc de cineva care s-a nascut prea slab sau prea gras, prea mic sau prea inalt. Mai pe scurt, un comportament de Evul mediu! Trebuie inteles ca unii pur si simplu s-au nascut asa si ca a fi gay nu e o optiune.
    • +5 (15 voturi)    
      Am avut un coleg gay in liceu (Marţi, 14 septembrie 2021, 14:55)

      VOX. [utilizator] i-a raspuns lui Divergent

      Nimeni nu si-a bataut vreodata joc de el, nici macar glumite nu s-au facut pe seama lui. Isi vedea de treaba lui, iar noi il ignoram cu desavarsire.
  • +8 (20 voturi)    
    De acord! (Marţi, 14 septembrie 2021, 14:09)

    consumator2 [utilizator]

    Si sa fie recunoscute si casatoria dintre un barbat si doua femei! Pai ce? N-ar fi tot un fel de toleranta?
  • -4 (22 voturi)    
    discutii inutile (Marţi, 14 septembrie 2021, 14:59)

    Coresponedntu [utilizator]

    Fiecare poate sa faca ce vrea daca respecta legile tarii. Daca cinva se considera strut si vrea sa se casatoreasca cu cineva care se considera gaina, e problema lor. Trebuie recunoscuta de stat casatoria sau parteneriatul intre strut si gaina. Asta inseamna democratie si toleranta.
    Aaaaaa, cand e vorba de hotii din BOR, care ne fura banii, si noua ateilor si credinciosilor, si incuiatilor, cand guvernul ii finanteaza din taxele noastre, asta ma afecteaza si nu sunt de acord.
    Nu trebuie finantate din bani publici institutiile sarlatanilor cu barbi. Punct. In rest e NORMALITATE ce doresc LGBT. Sunt heterosexual dar le respect drepturile.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by