Sa cistigam din jegul lor! Nu ma intereseaza daca Chirieac si SRS au fost lucrati in timp ce lucrau pe cineva… (de Costi Rogozanu)

de Costi Rogozanu     Voxpublica
Marţi, 10 noiembrie 2009, 13:16 Mass-media in alegerile prezidentiale 2009


Sorin Rosca-Stanescu si Bogdan Chirieac stau de vorba cu seful ANI, Catalin Macovei. Primii doi nu mai sint jurnalisti de foarte mult timp. Dar sint inca datatori cu parerea absolut peste tot. In inregistrarea data de Curentul sint doar personaje din Clanul Soprano. Ei sint Romania de care mi-a fost sila intotdeauna, a combinatiilor. Romania pe care trebuie s-o luam la suturi cu totii. Dupa 20 de ani.

Mai intii, as vrea sa dau un citat: “Daca n-ai grija de amanta, odata te varsa!” Acesta e un soi de omagiu adus expresivitatii pe care putini scenaristi romani au atins-o atunci cind au vrut sa redea viata de cartier. La noi, bogatanii vorbesc mai argotic decit baietasii care vind heroina in Ferentari. Spune multe si asta.

Textul poate fi citit si pe blogul lui Costi Rogozanu de pe platforma Voxpublica

Mai-marii presei de azi aveau motive de cind lumea sa-i elimine pe cei doi din breasla, macar declarativ. Singurul gest ceva mai vizibil a fost cel al lui CT Popescu de a-l da afara de la Gindul pe Chirieac dupa ce s-a constatat ca scria articole ca sa-si regleze afacerile cu STS.

Chirieac era aseara la TVR, vorbea despre Zidul Berlinului, apoi a fugit la Realitatea parca si e in continuare ultraprezent. Rosca era la Antena 3 cu Hrebenciuc… Acesti oameni trebuie pur si simplu sa fie semnati altfel pe burtiera: SANTAJISTI, de exemplu.

Evident, inregistrarea nu a ajuns intimplator la Curentul. Cineva a vrut sa “le-o traga”. Trupa Basescu e cel mai puternic adversar al lor si ei sint furnizorii “suspecti”. Dar aceste mizerii ne mai deschid si noua ochii. (Apropo, faza cu caltabosul si Remes nu a fost considerata “proba”, dar mie nu-mi pasa, setea mea de etica a fost satisfacuta cu acel filmulet si asta e destul – daca tot nu se ajunge sa mi se satisfaca si setea de justitie). Asa si cu cei doi: vor incepe isterii ca de unde e inregistrarea? etc.

E foarte grav ca sint astfel de inregistrari ale unor convorbiri personale. Dar nu-mi mai pasa in cazul lor! Pentru ca sint mai rau decit cei care ii inregistreaza! Dinte pentru dinte jeg pentru jeg. Un sef de institutie ingenunchiat de doi derbedei intre doua glumite despre amantele lor. Asta n-ar trebui sa ne deprime, ar trebui sa ne revolte curat si adevarat!

Cine iese cistigat din aceasta explozie de jeg, inregistrari probabil ilegale, santaj etc.? Noi cistigam! Tot ce-mi doresc e sa “verse” acum si cei doi santajisti biblioteca lor de dosare si inregistrari. Ar fi o deversare de laturi pozitiva: putem iesi la liman daca inotam voiniceste prin manipularile lor…

Ca o gluma, mi-a mai placut mult discutia cu amante si sotii. Pare o viziune ultramoderna si de cartier a povestii din “O scrisoare pierduta”…

Asta e jurnalismul unei falange importante din anii '90. Am vazut si eu sefi de ziar cu seifuri cu documente ingropate in perete. Unii s-au “aparat” cu ele, altii au atacat, altii n-au mai stiut sa faca distinctia. Cert e ca asa nu se poate face nimic. Tot ce pot spera, cum ziceam, e ca se vor anihila unii pe altii, ca Rosca Stanescu va trage cuiul grenadei, in mijlocul poporului de santajisti adversari sau prieteni din care face parte.

Va invitam sa semnalati in comentariile dvs. cazuri flagrante de manipulare sau joc incorect in campanie din partea mass-media. Adauga comentariile tale  aici. In fiecare seara o sa adunam cele mai interesante comentarii intr-un articol separat.

Costi Rogozanu este unul dintre cei sapte cunoscuti comentatori media care scriu despre modul in care mass-media se comporta in campania electorala prezidentiala. Citeste aici mai multe despre acest proiect


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















8157 vizualizari

  • +28 (28 voturi)    
    Bun venit, Cristi (Marţi, 10 noiembrie 2009, 13:21)

    Dan [anonim]

    Salut, Cristi, ma bucur sa te citesc pe Hotnews. Keep up the good work!
    • +18 (18 voturi)    
      Chirieac nu merita platit din bani publici (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:07)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Chirieac trebuie dat afara de la TVR. Nu vreau sa platesc din banii mei niste mizerii de jurnalisti.
      Si bine de retinut ce-ati spus: "Asta n-ar trebui sa ne deprime, ar trebui sa ne revolte"!
      • +7 (7 voturi)    
        si chiar mai mult (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:25)

        Virgil [anonim] i-a raspuns lui ion

        evident ca ma alatur celor sugerate doar ca parerea mea este ca de dat afara trebuie de dat si pe Sasu care face jocurile(regulile)si stim doar cit de "impartial"este...;vreau sa cred ca cu reinvestirea lui T.Basescu se va face ordine si in acest aspect mai ales ca vorbim de un post PUBLIC PLATIT DE NOI
        • +4 (6 voturi)    
          chireac (Marţi, 10 noiembrie 2009, 17:22)

          Ghita [anonim] i-a raspuns lui Virgil

          Schimb de replici între preşedintele Traian Băsescu şi jurnalistul Bogdan Chirieac. Invitat la o emisiune de la postul public de televiziune şeful statului l-a acuzat pe Bogdan Chirieac că este ironic şi i-a spus să-şi ceară scuze pentru comportamentul său. Video (1) Foto (1)
          Vezi Galerie Articol
          Vezi Galerie Articol
          Traian Băsescu: Când este vorba de securitatea naţională şi dacă este un risc de 1% tot trebuie făcut ceva ca acel risc să se diminueze.

          Bogdan Chirieac: Mă iertaţi, acesta nu este tot un populism?

          Traian Băsescu: Va trebui să vă cereţi scuze şi dacă la răspunsurile şefului statului român veţi continua să fiţi ironic.

          Bogdan Chirieac: Aşa scrie presa asta ticăloşită de care vă luaţi, eu fiind presa ticăloşită.

          Traian Băsescu: Sunteţi, categoric.

          Cred ca a avut orgasme stan/gadea/badea si alti latrai la momentul respectiv, au vomitat vreo 5 emisiuni cu libertatea presei si cum se ia presedintele de ziaristii nevinoviati. da acum cum e?

          Apropos aia nu s-au saturat 5 ani de zile cu aceleasi porcarii?
  • +36 (36 voturi)    
    Consecinte (Marţi, 10 noiembrie 2009, 13:24)

    Costache [anonim]

    Oare, cu ocazia asta, Chirieac o sa-si piarda statulul de invitat permanent la Realitatea sau de moderator de emisiuni tv ? (stiu ca avea ceva pe TVR si ProTV)

    Eu nu prea cred. Ma uit la Nistorescu, care a dat cu masina peste un om, in dulcele stil "Smecher de Romania" (emisiune unde a fost si protagonist, cu acea ocazie). Acum e bine mersi, conduce Cotidianul.

    Imi displace Basescu, dar cand ma uit la opozantii lui imi vine sa vomit.
    • +15 (15 voturi)    
      aproape a dat si peste mine (Marţi, 10 noiembrie 2009, 13:51)

      Raz [anonim] i-a raspuns lui Costache

      ma credeti daca va spun ca Nistorescu mi-a taiat calea la iesirea din Snagov acu vreo 3-4 ani?, avea un Volvo S60, B99EVZ....nu a lipsit mult sa si omoare pe cineva dupa aceea...
  • +29 (29 voturi)    
    :( (Marţi, 10 noiembrie 2009, 13:31)

    eu [anonim]

    eu cred ca sperati degeaba, nu vedeti ce vine din urma?
    atatia tineri ziaristi care se vand pe cine stie cat.
    toti ar fi cantat in cor osanale regimului daca s-ar fi nascut mai devreme, ar fi avut dacie cu numar mic si portocale.
    unii ar fi fost si turnatori.
    dupa 20 de ani eu simt ca au invins, definitiv de data asta.
    noroc ca nu ma uit la tv cred ca n-as suporta sa-l vad pe iliescu ranjind la aniversarea revolutiei, langa iubitul sau geoana atunci eventual presedinte. mi-ar fi prea mare greata.
    • +19 (19 voturi)    
      Problema este cine cumpara (Marţi, 10 noiembrie 2009, 13:44)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Problema este ca presa noastra este PR, negru de preferinta, si nu informare. Altfel spus este dirijata de generatorii de informatii nu de receptori.

      Cine plateste stabileste muzica si deci presa reflecta interesele lor, de la Nikita si Monica la Iliescu si Voiculescu. Asta este problema deontologiei in presa, in Romania si aiurea.

      Mi-as dori insa ca cineva sa scoata in final cuiul si in presa. In politica a incercat Basescu, dar se pare ca inca este bine intepenit si mai trebuie lucrat.
  • +19 (19 voturi)    
    Gripa presina a infestat toata breasla presei (Marţi, 10 noiembrie 2009, 13:32)

    adrian p [anonim]

    Cel mai bun articol al unui tanar Jurnalist cu J mare. Bravo Costi! Asa e, delimitarea fara echivoc e solutia. Cine imparte aceeasi masa cu astfel de personaje le certifica si isi compromite Credibilitatea!

    Aud, domnilor ... Turcescu, Hurezeanu si toti ceilalti? Ce cautati mereu la masa cu acesti impostori?

    Paradoxal, vorba lui Costi, numai CTP s-a dezis de Chirieac. D-aia CTP, asa polemic cum e el, inca vinde, inca are o voce respectata ...
    • +12 (12 voturi)    
      CTP e sobolan batran..... (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:21)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui adrian p

      ....si stie cand s-o taie de pe pluta care se scufunda.....cititii articolele incepand din 90 si ve-ti vedea pe cine a lins, pe cine a scuipat.....sunt arhive.....scrisul ramane......nu-i nici el departe de SRS......
    • +7 (7 voturi)    
      Sa fim realisti (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:58)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui adrian p

      Cand era la Adevarul si CTP avea firmele lui de publicitate sau mai bine spus firme prin care intermedia publicitate intre guvern si ziarul Adevarul.
    • +1 (1 vot)    
      CTP (Miercuri, 11 noiembrie 2009, 10:26)

      radu [anonim] i-a raspuns lui adrian p

      CTP s-a dezis de Chireac?

      in Gandul nu apare nici un rand despre povestea asta.

      CTP si Clubul Roman de Presa s-au sesizat cumva? Au dat vreun comunicat?

      ia citeste cine-s actionarii Gandul chiar pe pagina lor: Acţionari Gândul: PubliMedia International - 80%, Cristian Tudor Popescu - 14%, Bogdan Chirieac - 6%

      http://www.gandul.info/despre-gandul.html
  • +21 (21 voturi)    
    Sasu (Marţi, 10 noiembrie 2009, 13:38)

    miki [anonim]

    La Sibiu,sasul a impinzit orasul cu corturi M.Geoana,fara autorizatii si fara ca PSD sa achite vreun ban drept chirie.De ce nu mi-as pune eu un cort si ziua sa stau la umbra in el si noaptea sa fac si eu un ban de la boschetari ,ca tot nu se da chirie? Ce zice-ti domn primar batem palma!
  • +17 (17 voturi)    
    Nedumeriri (Marţi, 10 noiembrie 2009, 13:42)

    Cristi [anonim]

    Ce mai cautati d-le Rogozanu la trustul Realitatea-Catavencu? Cum suportati sa va mai desfasurati activitatea intr-un mediu atat de toxic? Sau sunteti pastrat acolo doar pentru a mai da o bruma de credibilitate acestui trust de presa care a compromis definitiv presa. Pacat. Decredibilizati media in continuare invitandu-ne sa semnalam cazuri flagrante de manipulare in media atata vreme cat in curtea dumneavoastra exemplele sunt nenumarate si grosolane. Deci?
  • +18 (18 voturi)    
    Mai mult interes! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 13:43)

    Mario [anonim]

    E absolut penibil ce se intampla. Imi place cum Realitatea si Antena defileaza cu ei in frunte.. De ce nu se face mai mult caz pe aceasta inregistrare?
    • +16 (16 voturi)    
      Liniste (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:12)

      Livius [anonim] i-a raspuns lui Mario

      Vor face liniste cum au facut si in cazul lui Orban. Ala a declarat ca pe Basescu il voteaza doar tiganii, drogatii si prostituatele. NU a dat nimeni nimic pe TV! Daca spunea Udrea asa ceva despre Geoana.... cred ca iesea isterie nationala. Am sesizat CNCD-ul. Evident, o sa astept raspuns vreo 20 de ani. Uite de-aia SRS rade la 50 de mii de euro impreuna cu Bogdan Chireac. Pentru ca ei au puterea. Si mult prea multi bani. Acum il vor jos pe Basescu. simplu.
      • +14 (14 voturi)    
        asa e! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:30)

        tulipa [utilizator] i-a raspuns lui Livius

        am tot asteptat dupa "voma" lui Orban sa se sesizeze astia de la TV-uri, sa faca un breaking news asa cum le place lor cand il sfasaie pe Basescu, dar totul a fost ca o adiere... numai ca Orban si ceilalti s-au lins pe bot de o mare gramajoara de voturi!!!
        • -10 (10 voturi)    
          Dar procuratura (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:52)

          G [anonim] i-a raspuns lui tulipa

          Da astia de la Procuratura, ai lu Base, cu tot cu Kovesi, cum de nu se sesizeaza???

          Oare pt ca sa il poata santaja pe Orban la momentul oportun?

          Dati cu minusuri portocalii!
          • +5 (5 voturi)    
            am dat! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 16:16)

            tulipa [utilizator] i-a raspuns lui G

            te simti mai bine acum? si nu sunt membru de partid. incerc sa mai raman coerent si lucid in tara asta!
          • +3 (3 voturi)    
            prefer sa-ti raspund (Miercuri, 11 noiembrie 2009, 0:35)

            merlin [anonim] i-a raspuns lui G

            cand au fost scoase inregistrarile in comisia udrea a fost mai important cine le-a facut decat ce s-a spus acolo. acum nu conteaza ce mizerii au facut cei 2 "deontologi" aratati la televizor de m-am saturat de ei; conteaza ce a facut macovei de la ani. orice numai sa se duca in derizoriu orice are legatura cu basescu
          • +2 (2 voturi)    
            Camorra a intrat in sevraj (Miercuri, 11 noiembrie 2009, 1:23)

            Demetra [utilizator] i-a raspuns lui G

            Daca privim in urma putin, ne aducem aminte ca Tariceanu a vrut sa influenteze justitia in favoarea nasului mafiot Paturiciu. Simplu ca buna ziua, a chemat-o la el in birou pe Monica Macovei, ministrul justitiei, pt a o ruga sa intervina in procesul mafiotului. Ai stiinta tu de vreo interventie de acest tip a lui Basescu? In schimb, parlamentul a facut zid in jurul lui Nastase ca sa nu ajunga sa fie judecat. daca fie si o singura data, Basescu ar fi facut o asemenea interventie, imediat ar fi sfasiat de Antene si de Irealitatea.S-au coalizat penalii in gasca Grivco, pt ca pe toti ii asteapta inchisiarea. In ianuarie incepe dosarul cu manipularea bursei. Clientii care au castigat in doua minute milioane de euro sunt: Tariceanu, Vosganian, Camelia Voiculescu (fiica lui Felix), Iorgulescu, SRS, Nistorescu. Interesul ii leaga si mai ales spaima.
  • +22 (22 voturi)    
    SA FIE MANDRII... (Marţi, 10 noiembrie 2009, 13:43)

    popcorn monta [utilizator]

    vreau ca crin si geoana sa iasa tantosi in fata sa-i laude si ei pe cei 2 mari ziaristi romani sa le ia aprarea la fel cum au facut si ei pentru ai ajuta sa capete imagine.atunci ar da dovada de solidaritate.ce se mai distrau ei la tele pe seama lui base.mare dictator si base asta
  • -14 (14 voturi)    
    Ortoepica... (Marţi, 10 noiembrie 2009, 13:45)

    anonim [anonim]

    Nu am inteles nimic, numai greseli de litere, STS, SRS, CTP, SMTP... presarate cu mici constructii incoerente liric...
    • +7 (7 voturi)    
      pai (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:13)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      citeste o poezie
    • +3 (3 voturi)    
      Incearca Marquez (Miercuri, 11 noiembrie 2009, 1:13)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Sau vrei sa-ti fac un rezumat mai pe intelesul tau?
      Mare ti-e gradina Ta Doamne!
  • +17 (19 voturi)    
    buna idee.. (Marţi, 10 noiembrie 2009, 13:48)

    ovidiu hrituc [anonim]

    Ar trebui trecut in fisa postului oficialilor statului ca renunta la dreptul la confidentialitatea convorbirilor telefonice. Convorbirile ar trebui sa fie fie inregistrate si publicate , daca tot sunt cinstiti si nu au nimic de ascuns... Iar cui nu-i convine aceasta solutie sa nu candideze la pozitii publice!
  • +12 (12 voturi)    
    ce bine ma simt!!! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:00)

    tulipa [utilizator]

    domnule Rogozanu, ma simt eliberat! m-am saturat de laturile turnate zilnic in mass media. suntem jalinici! o tara de manelisti! felicitari pentru luarea unei pozitii! multumesc, sunt un simplu cititor.
  • +4 (8 voturi)    
    oricum (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:02)

    dragoshf [utilizator]

    sa fii sef la ANI si sa nu te gandesti ca esti urmarit...

    o demisie de onoare, ceva?
    • +4 (4 voturi)    
      relax (Marţi, 10 noiembrie 2009, 16:40)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui dragoshf

      Parerea mea e ca microfonul era la el. Sau cel putin la unul din cei trei. Dar ceilalti n-ar fi avut interes sa il poarte/publice convorbirea.

      Dupa fasaitul ce se aude cred ca era pe/sub haine.
  • -11 (13 voturi)    
    dar conturile lui Blaga, Videanu si Berceanu? (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:05)

    Dan [anonim]

    de "laturile" astea vorbiti? si de laturile altora din alte partide?

    si pe mine m-ar interesa sa "verse" Macovei tot ce stie

    de preferat inainte de alegeri

    sau de asta trebuie sa se realeaga Basescu, ca sa nu se verse laturile? he he he

    nu vedeti padurea care arde de doua uscaturi
    • +7 (7 voturi)    
      Reactie de tzatza! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:01)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      problema noastra a celor multi nu este "ba pe a ta" ci sa fim fericiti cand din aceste incrancenari noi le vedem adevarata fata acestor justitiabili (nu justitiari)!
  • +12 (12 voturi)    
    Nu ajunge numai satisfactia personala! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:06)

    Victor [anonim]

    Ceea ce este trist,Costi,este ca puterea este in mainile voastre si nu ale noastre ,ale cititorilori.
    Daca ar exista o unitate,o solidaritate ,cred sau mai bine spus,sunt convins,ca asemenea specimene,vor dispare in Nirvana.Deocamdata presa romana este predominata de SRS-uri!
    Cand se sta fata in fata cu ei,dispare eroismul
    Robin Hood-ian,ptr.ca privindu-i in ochi stiti ca va urma :replici neargumentate,dar pline de venin,
    fantasmograme de ale lor.
    Sunteti multi jurnalisti buni si chiar f.buni,dar va lipseste acea solidaritate,acea dorinta de a trece de partea adevarului.
    Poate ca-i f.dur ce spun acum,dar putem sa o numim:lasitate.
    Nu are nimic in comun cu tine,cu Patrasconiu,
    Tapalaga.
    Sunteti unii din preferatii mei,dar sa stai si sa scri numai pe bloguri si sa nu fi activ public,zic ca este prea putin.Este necesara de o revolutie a jurnalismului,altfel va scufundati cu totii,iar ei vor triumfa.
    Concluzia:traiasca santajul,minciuna si prostia!
  • +11 (11 voturi)    
    punctul 0 (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:12)

    dantes [anonim]

    in orice tara normala, aceste dezvaluiri ar fi produs un cutremur social si mediatic. la noi, pana la aceasta ora (14.00), nu s-a auzit nimic. suntem foarte departe de normalitate. ar fi bine ca macar din acest punct sa inceapa totusi o limpezire a apelor si, de ce nu, mult asteptata lustratie.
    • -4 (4 voturi)    
      Importante, dar nu cele mai (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:53)

      G [anonim] i-a raspuns lui dantes

      Prin comparatie cu ce face Base intre timp cu guvernele (dupa exemplul, "Fa Udreo, te bagi la guverne?"), chestiile astea sunt aproape dulci...
      • +4 (4 voturi)    
        Ignorati-l (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:30)

        Cetatean [anonim] i-a raspuns lui G

        Si pe aici, cei ce nu stiu a se exprima ar trebui ignorati. Cum ar trebui ignorate antenele, realitatea, anumite jurnale...Intoarceti-le spatele! Nu mai putem tolera mitocania sub toate formele.
      • +2 (4 voturi)    
        Tot prin comparaţie, (Marţi, 10 noiembrie 2009, 16:35)

        vasile [anonim] i-a raspuns lui G

        Dacă liberalul este o nulitatea relativă, iar pesedeul este o nulitate absolută... apăi,raportat la ei doi, tu eşti o nulitate definitivă şi... irevocabilă!
        • -1 (3 voturi)    
          argument tipic portocaliu (Marţi, 10 noiembrie 2009, 20:11)

          clujean [anonim] i-a raspuns lui vasile

          de aia nu va pot crede, bah, ca injurati si atata! realitatea zilnica de care ma lovesc la Cluj este poluata grosolan de pdl si ma afecteaza direct, personal; restul sunt texte.
          • -1 (1 vot)    
            De multe ori, dle clujean, (Miercuri, 11 noiembrie 2009, 10:58)

            Alex2009 [utilizator] i-a raspuns lui clujean

            ...te-am întrebat ce argumente ai să fii de partea Mafiei ? De fapt, eşti un caz patologic, demn de atenţie medicală : pe tine te deranjează o culoare ! De câte ori o vezi, simţi că salariul nesimţit nu-ţi mai vine, sinecura se sfârşeşte, firma paravan se desfiinţează sau cum rudele securiste o încurcă... Cred că, dacă v-ar sta în puteri, aţi controla şi internetul, ca în China, nu numai mass media... No, amu, meri în drugă şâ plânji că te-o mângâie pe căpâţână domnugâdea şâ domnustan ...
          • 0 (0 voturi)    
            Probabil esti bugetar din vreo agentie (Miercuri, 11 noiembrie 2009, 11:20)

            gabifm [utilizator] i-a raspuns lui clujean

            si iti pierzi maretul salariu sau esti un taietor de frunze bugetar angajat la kg de PNL. De aceea ce afecteaza personal, direct precum scrii.
  • +11 (13 voturi)    
    Sa scoata cuiu` pronto.. (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:12)

    Ronin [utilizator]

    ...chiar nu ma intereseaza pe cine va "arunca in aer". Noi nu vom avea decat de castigat prin aflarea unor adevaruri tainuite de multi ani. Uite ca iasa rahatu` la suprafata (ii multumesc lu` Basescu pt asta ca a zgandarit serparia - a avut dreptate). In final noi vom vedea care e mai putin murdar, care mai poate fi "curatat", care merita sa fie "curatat" si vom alege in consecinta.......
  • -5 (7 voturi)    
    Criterii (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:21)

    Yov [utilizator]

    Faceti o uriasa greseala de judecata morala. Faptul ca in campania electorala se utilizeaza inregistrarile DGIPI, si in general fenomenul filajului jurnalistilor in politica romaneasca este infinit mai grav.

    Nu stiu de unde vine debusolarea criteriilor. In ordine democratica, celor care detin puterea coercitiva e normal sa li se ceara mai mult.

    La noi, la dumneavoastra, suspiciunea naturala fata de abuzul de putere institutionala pare sa se fi estompat. Dupa doar 20 de ani de la comunism si 5 ani de la Nastase. Ciudat.
  • +11 (11 voturi)    
    Bogdan Chireac versus vecinu' Costica! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:23)

    GAVRILACHE [anonim]

    Vecinul Costica, cel pentru care micul si berea reprezinta valorile fundamentale, perene, ale romanului pur sange, ne spunea zilele trecute, la una mica in scara blocului, ca are impresia ca PRESA nu mai este cainele de paza al democratiei ci cainele de paza al milionului de euroi! Ne dadea drept exemplu, evident tendentios si gresit, personaje precum Vantu si Voiculescu dar si ziaristi cunoscuti (de la Tinu la, ma scuzati, Cristian Tudor Popescu). Citind articolul din Curentul, ajung sa ma intreb daca nu cumva Costica avea dreptate. Iata, alaturi de cei care si-au facut din profesie o sursa de venituri inimaginabile, care deplang dictatura lui Basescu la un spritz si-o icra neagra, cocotzatzi pe-o gramajoara de euroi, care mesteca micul amestecat cu Don Perignon (SRS, BC, Nistorescu, CTP, Dinescu si multi altii), se itzesc tot mai des, in ultima vreme, magnatii patriei, urmasii Bratienilor (vai de mama lor!), capitalistii cu fatza umana ai lui Iliescu etc. Ramas cu Radu Moraru pe post de presa favorabila puterii, Basescu face "glume de bodega" (citat CTP) in speranta ca "ham-ham" n-o sa-l muste de fund! Aiurea, nea Basescu, a zburat puiu' cu atza, shantajul mic face contul mare!
    Tot astfel putem afirma ca santajul bine facut ajuta la instaurarea democratiei, ca subCarpatii de euroi din conturile "presei democratice" sunt doar unelte de asanat viata politica! Coruptia totala a devenit arma de temut a luptatorilor pentru dreptate in contra basescului, vanzarea constiintelor atacul final impotriva dictaturii! Dupa cum se observa, vecinul Costica si-a dat el seama de ceva dar, aflat sub influenta alcoolului, a rata concluzia : cu cat suntem mai murdari, cu atat mai puternici!
    • +4 (4 voturi)    
      Maestre ..... (Marţi, 10 noiembrie 2009, 22:59)

      SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui GAVRILACHE

      Respectele mele ........ ai o savoare de Caragiale in vorba matale ......

      Da-mi voie sa-mi scot palaria, pe o ploaie marunta ..... acu, macar de-ar intelege tzugulanul roman cam ce-a vrut sa spuna Moromete al matale din spatele blocului ..... oare va intelege?
  • +6 (6 voturi)    
    curatenie (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:26)

    apuseni [anonim]

    Sigur, sa-i lasam sa-si verse laturile, unii pe ceilalti, cel putin astfel se poate provoca un fenomen "catharsis". Intrebarea este, suntem noi oare capabili apoi sa dam cu matura pentru a indeparta si laturile si pe cei care le-au improscat>
    daca scumpii magnati de presa ni-i afisaza din nou pentru a ne programa creierele, ce ne facem? e suficienta telecomanda? Se pare ca de multe ori nu, pentru ca scapam de ei pe un post si dam de ei pe altul.
    Mi-e scarba nu atat de laturi, cat de faptul ca nu-i suficient sa dai cu matura pentru a scapa de ele...
  • +6 (6 voturi)    
    Bravo Costi! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:29)

    Leo [anonim]

    Costi Rogoanu, foarte bine ca scrii si aici.
  • +3 (5 voturi)    
    Eroare (Marţi, 10 noiembrie 2009, 14:33)

    Cristi [anonim]

    Societatea romaneasca Nu are cum sa "castige" din jegul lor! Ce anume sa castige d-le Rogozanu?
    Jegul e mult prea prezent in societatea romaneasca, il intalnesti la tot pasul. La servici, pe strada, la televizor, oriunde. Ce anume avem de castigat? Nimic! Avem numai si numai de pierdut. Va asigur ca asa e. "Jegul" asta e mai rau decat cancerul. Problema e ca societatea romaneasca NU are vointa sa lupte impotriva acestor jeguri. Pentru ca este mult prea comoda, egoista si preocupata exclusiv de nevoile sale imediate. Iar mecanismele de autoaparare nu mai functioneaza. Au fost distruse in ultimii 20 de ani, timp in care am avut mai multe sanse pe care le-am tot ratat.
    • +6 (6 voturi)    
      atititudine (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:06)

      mar [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Nu nu are cum sa castige Costi Rogozan personal, de castigat vom castiga noi cei multi.
      Daca privi atenti, de cateva zile musuroiul s-a spart. Au aparut afirmatiile lui ORBAN, atitudinea lui DINESCU, frica lui GHISE, si bomboana pe coliva aceasta inregistrare.
      Din acest moment de noi depinde daca vom acorda atentie si credibilitate informatiilor furnizate de aceste perosnaje, care ce ironie se vor formatori de opinie.Buna gluma!!!
      In alta ordine de ideii de ce nu s-a scandalizat presa pentru lista rusinii din Cotidianul, unde sunt ONG-urile noastr minunate care ne apara de tot raul care este generat de referendum?
      Domnilor de noi depinde sa terminam cu acesti aserviti si manipulatori, prin vot masiv.
      Da daca eram intr-o tara normala, pana la aceasta ora vuia presa si erau si cateva demisii, si nu de onoare.
      • +2 (2 voturi)    
        Completare (Marţi, 10 noiembrie 2009, 23:28)

        Cetatean [anonim] i-a raspuns lui mar

        Adauga vizita lui geoana la Moscova.
  • +8 (8 voturi)    
    NU-I DOBOARA NIMIC!! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:13)

    gabifm [utilizator]

    Pe ei nu i-a doborat nici faptul ca au fost DOVEDITI colaboratori ai Securitatii (pe Chireac l-a dat afara Sarbu dar atat, s-a spalat si l-au luat celelalte televiziuni).
    Aceste JEGURI nu vor tacea indiferent ce s-ar scrie despre ei.
    Cu regret o spun dar am constatat ca in presa, peste 70%, au un caracter mai infect decat politicienii.
  • 0 (8 voturi)    
    Pe de alta parte (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:38)

    Cristi [anonim]

    ma astept ca presa serioasa sa ceara demisia d-lui macovei. un sef al unei institutii de o asemenea importanta nu are justificare sa se intalneasca intr-un cadru neoficial cu doi indivizi scabrosi ca srs si chireac. punct. de ce nu se cere demisia imediata a sefului ani????? sau de ce nu este demis????? in ceea ce-i priveste pe cei doi infractori e treaba media ce va face cu ei. presupun ca la trusturile mogulilor vor fi in continuare bineveniti.
    • +7 (7 voturi)    
      las'o moale cu vrajeala (Marţi, 10 noiembrie 2009, 15:56)

      potol [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      observ ca insisti cu demisia lui macovei.
      mie mi se pare corect sa te intalnesti cu doi lideri de opinie cu care se vad atat de des presedinti de partide, ministri, parlamentari, primari etc.
      problema nu e macovei aici, asta e pista falsa, si nici cum s'a facut si varsat la presa inregistrarea - poate chiar macovei sa fi avut microfonul.

      cum zice autorul - cei doi unsurosi o sa fie scosi de pe ecrane sau psd + pnl + udmr + o parte din pdl o sa puna batista pe tambal?

      dl vantu, dl voiculescu, dl sergiu toader, domnii de la cna si de la clubul roman de presa, aveti legatura!
      • -2 (6 voturi)    
        Ai o problema de perceptie? (Marţi, 10 noiembrie 2009, 16:56)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui potol

        Un demnitar al statului NU are dreptul sa se intalneasca intr-o asemenea conjunctura cu doi indivizi despre care stia prea bine cine sunt si pe cine reprezinta. Mai ales. Se pare ca dl Macovei avea o relatie deja "cultivata" cu Chireac. N-am inteles de ce dl Macovei i se adreseaza lui SRS cu apelativul "nasule"!?!? Da, voi insista cu demisia sau demiterea d-lui Macovei. Din discutie, daca nu din gestul in sine de a se intalni in cadru neoficial cu cei doi impostori-santajisti, rezulta ca dl Macovei NU este persoana care merita sa conduca o institutie cum este ANI! Acolo e nevoie de oameni integri, nu de oameni santajabili. Ce nu vrei sa intelegi? Santajabilul este in egala masura de vinovat ca si cei doi santajisti. Ca si in cazul mituitorului si mituitului...
        • 0 (4 voturi)    
          demisie (Marţi, 10 noiembrie 2009, 19:02)

          mar [anonim] i-a raspuns lui Cristi

          Da, ai dreptate!! Un demnitar al statului, care conduce o institutie de o importanta covarsitoare pentru asanarea mediul politic din Romania nu trebuia sa se intalneasca in privat cu cele doua personaje.
          Asa este din discutia purtata cu cele doua personaje rezulta ca dl. Macovei are ceva pete pe pedigree.
          Revin pana la aceasta ora trebuiau sa apara cateva demisii. Si inca ceva de ce dl. Macovei nu a reactionat din momentul in care a fost contactat de cele doua pusalmale, de ce a tacut??
  • +5 (5 voturi)    
    chireac (Marţi, 10 noiembrie 2009, 16:49)

    Baros [anonim]

    Intrebati-l pe B.Chireac cum a trecut el in anul 2 de facultate de la metalurgie (unde se intra cu 5 umflat) la utilaj tehnologic pt. chimie (sectie de elita).
    Unii isi mai aduc aminte ce hram purta.
    • 0 (0 voturi)    
      Ne-a spus si CNSAS-ul dar (Miercuri, 11 noiembrie 2009, 11:25)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui Baros

      mai in varf de buze si soptit. Au lasat-o moarta repede. A fost colaborator al securitatii de aceea este langa SRS, de aceea "cultiva" santajul.
  • +3 (3 voturi)    
    romania (Marţi, 10 noiembrie 2009, 19:20)

    ANTISNOB [anonim]

    absolut incredibila inregistrarea. Iata dovada. Desi stiam cu totii ce se ascunde in spatele "deontologilor". Stiti care e culmea? Toata tara , toata lumea isi da seama ca presa manipuleaza (doar e atat de evident si pe fata) dar unii continua sa se decredibilizeze ca si cum nimeni nu ar banui nimic. La ce bun? Pentru ca vor obtine exact inversul la ce isi doresc ei. Adevarul e ca se joaca tare. Urmeaza sa se dea lovitura finala. (celor care stau in spatele lui SRS si BC).
  • +5 (5 voturi)    
    Realitatea tace milc!!!!!!! (Marţi, 10 noiembrie 2009, 21:57)

    ionion [anonim]

    Realitatea se face de RUSINE tacind pe subiectul stenogramelor.

    De citeva luni, Bogdan Chiriac si SRS erau nelipsiti la Realitatea.. cel putin o data per zi

    Acum, Realitatea nu spune nimic despre aceste stenograme.
    Dinescu a disparut si el dupa ce ne-a innebunit seara de seara.. acus era la Cetate si punea masa pentru Basescu, acus era in Bucuresti si injura la Basescu

    Sa-i auzim pe prietenii lui SRS - Dinescu, Stelian Tanase, Dinu Patriciu si Calin Popescu Tariceanu, ce parere au ei despre stenograme?

    Nu uitati ca SRS este in dosarul lui Patriciu cu manipularea pietei de capital. Se mai indoieste cineva ca SRS si Patriciu au aranjat vinzarea aia de actiuni?
  • +2 (2 voturi)    
    ce putem face? (Miercuri, 11 noiembrie 2009, 9:52)

    cipri_ [utilizator]

    cred ca cel mai bine ar fi daca cat mai multi ar incepe sa nu se mai uite la televiziunile lui voiculescu si vintu. Oricum aceia su ocupa numai de agitatie. Scopul lor este sa agite omul nu sa-l informeze. Si aceasta agitatie iti face rau psihicului si in plus mai da si un fel de dependenta.

    Ce mai putem face e sa-l votam pe basescu, si sa-l ajutam sa aibe o sustinere buna, sa aibe si priministru de al lui, ca numai asa poate face ceva. N-ati vazut cum psd si pnl in frunte cu tariceanu au dat-o jos pe Macovei?
    De macovei avem nevoie ca sa incerce sa mai curete sistemul, si sunt convins ca intre macovei iar in politica daca iese basescu din nou presedinte, si daca reuseste pdl sa ramana in guvern.

    In aceasta situatie doar Basescu le poate strica sistemul lor bine pus la punct de iliescu. De la crin care e pe mana cu psd si iliescu normal ca nu avem la ce sa ne asteptam, doar la injurii fata de basescu ne putem astepta de la antonescu, la altceva chiar nu stiu la ce.

    chiar avem nevoie de basescu.
  • +2 (2 voturi)    
    curentul.ro (Miercuri, 11 noiembrie 2009, 10:03)

    cipri_ [utilizator]

    ce s-a intamplat cu ziarul "curentul" care a facut aceasta dezvaluire? (pe pagina lor se aflau si stenogramele complete) ...
    am incercat sa-l accesez azi, dar nu prea vrea sa apara pagina. Sau apare un pic, si apoi nu mai . De parca ar fi "floodat".
    • +1 (1 vot)    
      Nici eu nu am reusit toata ziua. (Miercuri, 11 noiembrie 2009, 11:27)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui cipri_

      Inregistrarea am auzit-o prima data aseara la NASUL.
  • +1 (1 vot)    
    Intariti-va statul! (Miercuri, 11 noiembrie 2009, 12:12)

    neanonim [utilizator]

    stia vantu ce zice..
    adica prin santaj obtii abuz in serviciu si alte fapte demne de codul penal..
    Foarte familiar procedeul fostei securitati si grupurilor mafiote!


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by