Ambasada SUA la București despre acțiunile militare ale lui Putin: Rusia a invadat Moldova și nu a mai plecat. Rusia a invadat Ucraina și nu a mai plecat. Vedeți un tipar aici? Cine este agresorul? / Reacția ambasadei ruse UPDATE

de R.P.     HotNews.ro
Joi, 13 ianuarie 2022, 10:45 Actualitate | Internaţional


Postarea ambasadei SUA la Bucuresti
Foto: Hotnews
Noile provocări lansate de Moscova prin comasarea soldaților de-a lungul graniței cu Ucraina au dus, în această săptămână, la negocieri între Rusia și Occident. Dincolo de ceea ce pare a fi un eșec diplomatic la masa negocierilor, conflictul a ajuns la un nou nivel, în mediul online. Ambasada SUA la București a publicat miercuri seara un mesaj în care amintește că Rusia a invadat Moldova, Georgia și Ucraina și nu a mai plecat. ”Vedeți un tipar aici? Cine este agresorul?”, transmite ambasada într-o postare pe twitter. După 2 ore a venit și replica ambasadei Rusiei în România.

  • ”Rusia a invadat Republica Moldova... și nu a mai plecat. Rusia a invadat Georgia... și nu a mai plecat. Rusia a invadat Ucraina... și nu a mai plecat. Vedeți un tipar aici? Cine este agresorul?”, a scris Ambasada SUA la București, miercuri seaă, după finalizarea unei noi runde de negocieri NATO-Rusia de la Bruxelles.



La scurt timp, ambasada Rusiei la București a venit cu o replică pe Facebook.



Ambasada a citat cifre dintr-un articol publicat în decembrie anul trecut în publicația ”The Intercept”.

  • Vă propunem să luaţi cunoştinţă de un articol despre modul în care Armata Americană ”protejează pacea și libertatea” în Afganistan, Irak, Siria: ”Potrivit organizației nonprofit Airwars, SUA au condus peste 91.000 de atacuri aeriene în 7 zone majore de conflict din 2001, care s-au soldat cu cel puțin 22.000 de civili uciși, însă numărul victimelor ar putea fi de 48.000”. (...) ...în cadrul Operațiunii Haymaker care a durat 2 ani, între 9 și 10 afgani au fost uciși de atacurile cu drone americane, fiind victime colaterale. Pentru SUA, acesta a fost un cost acceptabil pentru a face afaceri.”

Ulterior, joi, ambasada Rusiei a revenit cu o nouă postare-replică în care susține că trupele rusești mențin ”pacea și securitatea” acolo unde intervin, în vreme ce adevăratul agresor ar fi armata americană.



„Diferențe majore” au fost observate cu Moscova în ceea ce privește securitatea în Europa, dar țările NATO rămân deschise dialogului, a declarat miercuri șeful Alianței Atlantice, după o reuniune a consiliului NATO cu Rusia la Bruxelles, relatează AFP și Reuters.

”Există diferenţe semnificative între (aliaţii) NATO şi Rusia. Diferenţele noastre nu vor fi uşor de depăşit, dar este un semn pozitiv faptul că toate ţările NATO şi Rusia s-au aşezat în jurul aceleiaşi mese şi au abordat chestiuni substanţiale'', a spus secretarul general al Alianţei Nord-Atlantice, Jens Stoltenberg, în conferinţa de presă de după încheierea primei reuniuni a Consiliului NATO-Rusia din ultimii doi ani.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14276 vizualizari

  • -53 (89 voturi)    
    mno (Joi, 13 ianuarie 2022, 10:49)

    srpc [utilizator]

    daca te omoara rusul e crima de mujic; daca te omoara americanul sa fii mandru ca ai servit cauza dimocrasi
    • +55 (81 voturi)    
      mujicul tot mujic... (Joi, 13 ianuarie 2022, 10:59)

      Fuscus [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      ce nu observa partizanii este ca articolul vorbeste despre "nu a mai plecat". asta este subiectul!
      • -30 (58 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:17)

        [anonim] i-a raspuns lui Fuscus

        • +36 (54 voturi)    
          ipocrizie din partea rusilor... (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:34)

          florin4u [utilizator] i-a raspuns lui

          cat la suta din rusia reprezinta etnicii rusi?Spre exemplu iacutiloor daca le spui ca sunt rusi o considera o ofensa/jignire!Daca ar fi posibil si maine Yacutia si-ar proclama independenta...dar oare rusia accepta asta!?Dar oare Karetia sau Buratya....isi doresc sa fie cu rusia sau sa se alature tarilor din care au fost rupte?
          • -20 (32 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:11)

            [anonim] i-a raspuns lui florin4u

            • +18 (28 voturi)    
              popescu e trol (Joi, 13 ianuarie 2022, 13:26)

              qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui

              toate comentariile lui sunt pro-putin, pro-comunisti
              • +14 (16 voturi)    
                Trebuie sa-l intelegem! (Joi, 13 ianuarie 2022, 14:54)

                AnticoruptieinRomania [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

                Altceva nu stie sa faca. Poate doar portar, bodyguard sau servitor.
            • +11 (23 voturi)    
              de unde stii tu ca nu am fost in yakutia? (Joi, 13 ianuarie 2022, 13:56)

              florin4u [utilizator] i-a raspuns lui

              de unde stii unde traiesc eu...?Vorbesti cumva Sakha?Spre deosebire de tine stiu cu 4 persoane mai mult ca tine in Yakutia!Esti doar un rusnac prost informat si demn de mila.
              Referitor la cele doua regiuni de care am amintit acestea si-au dorit si isi vor dori in continuare reunirea cu tarile mama din care provin.
              Se bucura de foarte multe drepturi etniile....de asta au wc-ul in fundu'
              curtii!
              Referitor la creat...prea putine lucruri a creat rusu'.....vodka proasta e unul din ele...caci doar asa tii in frau o populatie salbatica, flamanda si inculta!
              Rusu' in mare parte a stiut doar sa cotropeasca si sa fure!Davai ceas, davai palton!
              • -11 (15 voturi)    
                Comentariu sters de utilizator (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:24)

                [anonim] i-a raspuns lui florin4u

        • +16 (24 voturi)    
          rugaminte (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:45)

          licasamadau [utilizator] i-a raspuns lui

          detaliaza cine pe cine a luat cu asalt in Ucraina astfel incat reactia Rusiei de a anexa Crimeea si regiunile din estul Ucrainei sa fie justificata?
          Era populatia rusa din acele regiuni in vreun pericol? Daca da, care este acela?
          • -12 (18 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Joi, 13 ianuarie 2022, 13:50)

            [anonim] i-a raspuns lui licasamadau

            • +11 (15 voturi)    
              multumesc pentru explicatie (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:09)

              licasamadau [utilizator] i-a raspuns lui

              dar cred ca optica ta asupra acelor evenimente este gresita.
        • +15 (23 voturi)    
          Ai uitat sa spui ca etnicii aia (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:11)

          Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui

          is acolo datorita colonizatii fortate facute de sovietici....
          • -6 (14 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Joi, 13 ianuarie 2022, 13:48)

            [anonim] i-a raspuns lui Fu Leng

        • +15 (25 voturi)    
          popescule (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:47)

          John_Re [utilizator] i-a raspuns lui

          nu stiu ce vrei sa sustii aici dar se vede ca este ipocrizie din partea rusilor.

          relocarea populatiilor si formarea asa ziselor enclave a fost folosita sute de ani de catre marile imperii coloniale cum ar fi cel austo-ungar sau imperiul otoman si in cazul de fata imperiul rus.

          mostenirea asta a dat batai de cap statelor europene sute de ani.

          intre timp situatia in europa s-a rezolvat cu disparitia otomanilor si austro-ungarilor.

          din nefericire imperiul rus a ramas inca activ si creeaza probleme oriunde se duce. iar mentalitatea colonista este greu de schimbat.
          • -9 (13 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Joi, 13 ianuarie 2022, 13:46)

            [anonim] i-a raspuns lui John_Re

            • +8 (18 voturi)    
              nu a fost secesiune... (Joi, 13 ianuarie 2022, 14:50)

              florin4u [utilizator] i-a raspuns lui

              ci a fost cotropire/cucerire!
        • +9 (17 voturi)    
          popescule (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:47)

          John_Re [utilizator] i-a raspuns lui

          nu stiu ce vrei sa sustii aici dar se vede ca este ipocrizie din partea rusilor.

          relocarea populatiilor si formarea asa ziselor enclave a fost folosita sute de ani de catre marile imperii coloniale cum ar fi cel austo-ungar sau imperiul otoman si in cazul de fata imperiul rus.

          mostenirea asta a dat batai de cap statelor europene sute de ani.

          intre timp situatia in europa s-a rezolvat cu disparitia otomanilor si austro-ungarilor.

          din nefericire imperiul rus a ramas inca activ si creeaza probleme oriunde se duce. iar mentalitatea colonista este greu de schimbat.
        • +6 (12 voturi)    
          mai "Taci" bai penibilache (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:47)

          gwolf [utilizator] i-a raspuns lui

          Hopa, e specialist si pe Osetia sau Abhazia
          Stii tu ce s-a intamplat in Osetia, ai fost tu si ai vorbit cu gruzini, ai intrat tu in Osetia...
          stii tu traumele traite de gruzinii de la granite. Ai vorbit tu cu soferii rusi sau gruzini care stau in cozi cu zilele in frigul ala crunt din trecatorile Caucazului asta multumita tancurilor ma-tii!

          ai niste fixatii un pic retarde cu dubla ta masura si cu "masacrele" tale dezinformator penibil

          uita-te in jurul granitelor ma-tii: unde nu e apa, NATO sau oameni care traiesc de pe azi pe maine (Siberia, Mongolia) e numai moarte, prapad si peisaje post-cernobal

          bolsevic penibil cu tupeu nelimitat, tu vorbesti de ipocrizie... ai facut scoala de troli in piata de seminte, ce dracu va invata acolo?!
      • +14 (22 voturi)    
        whatabout-isme penibile (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:52)

        t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui Fuscus

        Vine rusul si zice: dar si voi ati facut aia si aia. Intai rezolva-ti atitudinea de bully contra vecinilor, apoi sa ai pretentii de la altii.
        • -11 (15 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Joi, 13 ianuarie 2022, 13:54)

          [anonim] i-a raspuns lui t_beriu

          • +6 (12 voturi)    
            nu a fost nici o lovitura de stat... (Joi, 13 ianuarie 2022, 14:53)

            florin4u [utilizator] i-a raspuns lui

            asa definesc rusnacii de la putere cand populatia nu mai vrea cu ei!?Tu nu prea intelegi ca se mai satura si oamenii de starea de a fi tinuti flamanzi si saraci...!!!Ucrainienii au preferat sa traiasca alaturi de tarile civilizate versus rusia..!!!
        • +3 (9 voturi)    
          Din anii '50! (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:17)

          Mortaciune ambulanta [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

          Asta era atitudinea sovieticilor inca din anii '50, replica standard era:

          "Da, dar si voi ii linsati pe negrii!"
    • +21 (33 voturi)    
      principial americanii ii omoara pa Bad Gaiz (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:14)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      mujici, arabi exaltati de expoloziv, in general sociopati ai planetei Terra, cu asta sunt de acord. URSS Asasineaza Inocenti, asta da diferenta !
      • -11 (27 voturi)    
        ne-ai speriat (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:30)

        Fuscus [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        chiar am crezut ca esti un domn
        • -1 (11 voturi)    
          sa vezi cand ne intalnim ! (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:18)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Fuscus

          atunci iti voi cimenta Opinia.
  • -18 (30 voturi)    
    Dacă-i chemi se retrag de bună voie, (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:13)

    Con_stan_tin [utilizator]

    cum fac în Kazahstan. Pentru Ucraina ar fi o soluție să-i invite la o plimbare până la Kiev.
    • +2 (2 voturi)    
      Corect! (Joi, 13 ianuarie 2022, 17:20)

      seb_h [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Rushii tocmai s-au retras din Siria!
  • +25 (35 voturi)    
    ..... (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:14)

    Grivita28 [utilizator]

    pai ba'baieti de la ambasada, noi stim asta de ceva vreme, ca si pe noi ne-au tot "eliberat" timp de vreo 14 ani intre '44 si '58.
    • -8 (18 voturi)    
      fiti corect (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:10)

      hobo [utilizator] i-a raspuns lui Grivita28

      Va rog, fiti corect, dacă se poate.
      In 1944 23. august noi am "invitat" sovieticii (tradandu-ne aliații de pana atunci).
      Atunci sovieticii erau partenerul nostru strategic de atunci. Întoarcem armele la orice minut.
      • +1 (3 voturi)    
        ruleta românească (Joi, 13 ianuarie 2022, 21:58)

        irys [utilizator] i-a raspuns lui hobo

        ca tot românu imparțial, alianțe strategice după cum devine...
    • +14 (16 voturi)    
      Lozinca (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:10)

      linus_torvalds [utilizator] i-a raspuns lui Grivita28

      "Stalin si poporu' rus, libertate ne-au adus!"

      Si mai avem amintiri...
      • +10 (12 voturi)    
        "Nea", nu "ne-au"! (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:20)

        Mortaciune ambulanta [utilizator] i-a raspuns lui linus_torvalds

        Stalin si cu tancul rus,
        Libertate nea adus!

        Putin si al sau popor,
        Ne croieste-un viitor!

        Si desigur:

        U-R-S-S, bastionul pacii ie!
  • -5 (25 voturi)    
    razboiul economic (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:19)

    icarag [utilizator]

    adevarata miza e razboiul economic , pentru pietele de desfacere . occidentul are masa critica , datorita capitalului si avantajului economic initial . rusia incearca sa se opuna , frustrata ca a cedat fara lupta , in 1990 , un teritoriu imens .
    the might is right.
    • +11 (15 voturi)    
      A cedat un teritoriu... (Joi, 13 ianuarie 2022, 13:40)

      rsumy_ [utilizator] i-a raspuns lui icarag

      ... care nu-i aparținea?
      (statele ex-sovietice)

      URSS a fost o federație de state, nu proprietatea Rusiei.
      Teoretic.
  • -28 (44 voturi)    
    Hai ca rad si curcile de voi! (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:19)

    Cactus Jack [utilizator]

    "Rusia a invadat Moldova și nu a mai plecat. Rusia a invadat Ucraina și nu a mai plecat". Ai dreptate, dar ce au facut americanii? Ce au realizat in Afganistan, Siria, Irak? Mai nimic, au stat, au incercat arsenalul nou de arme, au vandut cele vechi prin Africa, alti interesenti din tarile din lumea treia si "au plecat acasa". Normal ca Putin nu ia in serios amenintarile americane.
    • +12 (18 voturi)    
      Iesiti afara din Moldova! (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:32)

      ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Cactus Jack

      Rusia este singura amenintare pentru Romania.

      Pe noi Romanii ne intereseaza Moldova, nu Irak.

      Rusii sunt forta ocupanta, nu interventionala ca US.

      Rusia inseamna saracie: sub sovietici

      in Moldova si Ucraina s-au inregistrat pe timp de pace mii de cazuri

      de canibalism!!
      • -9 (13 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 13 ianuarie 2022, 13:57)

        [anonim] i-a raspuns lui ciprian_

        • +10 (14 voturi)    
          trenuri cu alimente (Joi, 13 ianuarie 2022, 14:51)

          gushpi [utilizator] i-a raspuns lui

          de ce?
          doar pt că TU nu știi că din toate țările ocupate de URSS plecau trenuri imense încărcate cu alimente către moskva, nu înseamnă că rușii sunt exonerați :(
          nu citi numai manualele școlare din perioada ssmd...
    • +8 (12 voturi)    
      Eu n-aș mai da și exemplul cu Siria (SUA) (Joi, 13 ianuarie 2022, 13:36)

      rsumy_ [utilizator] i-a raspuns lui Cactus Jack

      Rusia a intrat în Siria și nu a mai plecat.
      • -4 (4 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:49)

        [anonim] i-a raspuns lui rsumy_

  • +32 (42 voturi)    
    Ce comparație (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:24)

    Dogul [utilizator]

    Sa stea toți la ei acasă. Corect. Pe de alta parte, e de mare porc sa fii ambasada rusa si sa compari situația din Siria sau Irak cu cea din Ucraina sau Republica Moldova si intervențiile conexe.
  • +12 (18 voturi)    
    Exemple proaste (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:15)

    linus_torvalds [utilizator]

    Dati-l afara pe angajatul de la Ambasada Rusiei in Romania, da exemple proaste si nu la subiect!

    Trebuia sa dea exemple evidente si pe care romanii si le mai amintesc, gen:
    "Uite, URSS a invadat Ungaria in 1956 si s-a retras."
    "Uite, URSS a invatat Cehoslovacia in 1968 si s-a retras"
    "Cine zice ca nu ne retragem dupa ce aducem libertatea?"
    • -10 (14 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 13 ianuarie 2022, 14:00)

      [anonim] i-a raspuns lui linus_torvalds

      • +11 (15 voturi)    
        toti cei mentionati de Tine Sunt, Au foat Sociopat (Joi, 13 ianuarie 2022, 14:31)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui

        nu Incocenti ! Sanctiunile chiar si fizice la Adresa Sociopatilor fac parte din Umanitate.
  • +10 (22 voturi)    
    hehe (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:33)

    transpenibilus [utilizator]

    Nu exista natie mai mincinoasa si mai hoata decat rusii. Niste betivani.
    De aia ii uraste intreaga lume, nimeni nu vrea sa auba de a face cu ei. Nespalati, cracanati si complexati, astia sunt rusii.
    • -7 (11 voturi)    
      Esența stangismului e ipocrizia (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:43)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

      Sosoaca si Neamtu au fost amendați pentru afirmații care se refereau la un om în parte, bun sa rău cum o fi. Afirmații rasiste pe fata ca cele de mai sus se lăfăie bine mersi pe Hotnews, stindardul progresist în România, ca doar sunt împotriva cui trebuie.
      • -1 (5 voturi)    
        ai scris despre Nimic (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:13)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        mi am schimbate parea despre tine !
      • -3 (3 voturi)    
        pentru Setalcott (Joi, 13 ianuarie 2022, 22:22)

        irys [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        Aveți dreptate, subscriu.
        În comentariul vizat de Dvs. se folosește termenul generic de ,,nație” (rusă) căruia-i sunt asociate invectivele publicate.
        Pe de altă parte sunt total împotriva cenzurării comentariilor (exceptându-le pe cele care îndeamnă la ilegalități de orice fel)
        iar față de cele deplasate, cu conținut mincinos, Provocator (etc.) trebuie luată atitudine print-un contra-comentariu, exprimând un alt punct de vedere (ceea ce ați și făcut).
  • +12 (18 voturi)    
    Nici nu are rost o comparație! (Joi, 13 ianuarie 2022, 13:50)

    A.E. [utilizator]

    Rusii în Europa de Est au interese teritoriale, americanii au interese geostrategice.
    Ce preferați? Cedare de teritorii sau baze militare americane care vin impreuna cu investitori care dezvolta zona, cu americanii care vor sa reducă corupția din tara pentru a nu mai putea sa fie cumpărați și șantajați politicienii??
    Exemplele sunt clare.
    Care este nivelul de dezvoltare în Japonia, Coreea de Sud, Japonia? Toate fiind cu baze militare americane!
    Si care este nivelul de dezvoltare în Republica Moldova, Kazahstan, Georgia, Ucraina? Cu baze militare Rusești pe teritoriul lor?
    Sa mai continuam comparațiile?
    • -5 (13 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:22)

      [anonim] i-a raspuns lui A.E.

  • -9 (17 voturi)    
    USA au baze militare in 150 de tari! (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:22)

    mike123 [utilizator]

    Dar au tupeu sa critice Rusia?
    Noaptea mintii!
    • +7 (15 voturi)    
      bazele militare NU inseamna ca au invadat (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:14)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      incalcat Suveranitatea Tarii respective, NU au ocupat acele tari prin orta armata ! incearca sa faci diferenta !
  • -9 (15 voturi)    
    Sa nu uitam (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:01)

    Setalcott [utilizator]

    SUA au invadat Irakul ilegal conform legislației internaționale și americane.
    https://www.youtube.com/watch?v=oc75YUOOsyo&t=956s
    • +10 (12 voturi)    
      Imi pasa de Moldova acum, nu Irak acum 30 ani (Joi, 13 ianuarie 2022, 17:39)

      ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Pentru romani vecinatatea cu rusii a fost intotdeauna o nenorocire. Americanii ne-au adus doar bine si rusii ne-au adus doar rau.

      Iesiti afara din Moldova.
  • -4 (12 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 13 ianuarie 2022, 20:59)

    [anonim]

    • +1 (7 voturi)    
      Australia, Canada, SUA si India te contrazic (Joi, 13 ianuarie 2022, 22:01)

      ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui

      Ba chiar sunt aliati spre deosebire de popoarele din URSS care fug de parazitismul rusesc ca de otrava.

      Lucruri petrecute sute de ani in urma - intre timp lumea s-a mai civilizat.

      Vrei sa insinuezi ca rusii de azi sunt mai inapoiati si mai inculti decat popoarele care au purtat ocupatii acum cateva sute de ani? As putea sa iti dau dreptate in cazul asta.
      • -1 (7 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 13 ianuarie 2022, 23:35)

        [anonim] i-a raspuns lui ciprian_

        • -2 (2 voturi)    
          Stalin, Icoana Ta (Vineri, 14 ianuarie 2022, 11:06)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui

          A asasinat ( poti asocia cu a macelarit ) direct, sau prin interpusi peste 100 milioane Suflete.
          Asta nu se pune ?
          • +1 (1 vot)    
            Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 15 ianuarie 2022, 21:24)

            [anonim] i-a raspuns lui un domn

          • +1 (1 vot)    
            Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 15 ianuarie 2022, 21:33)

            [anonim] i-a raspuns lui un domn

  • -3 (3 voturi)    
    Cine poate garanta ? Cine ? (Joi, 13 ianuarie 2022, 23:05)

    irys [utilizator]

    Prezentul subiect a fost generat de discuțiile americano-ruse. Ar fi multe de spus dar amintesc doar o declarație recentă a președintelui rus - V. Putin, declarație în care spunea că Occidentul (NATO) și-ar fi încălcat promisiunea de a nu mai avansa spre est, că rușii ar fi fost păcăliți (înșelați).
    Chiar dacă amintita promisiune a NATO ar fi fost turnată în aur în vreo 10 exemplare și expusă pe Lună, pe Marte și în marile capitale ale lumii,
    cine poate garanta AZI (pe această planetă) respectarea promisiunii date sau pedepsi încălcarea ei ? Cine ?
    Nu m-am ținut de o promisiune (ori alta), cine ? și ce ?îmi poate face ?
    Aici și azi e vorba de 2 mari puteri militare care, în (de) ochii lumii, încearcă să ajungă la echilibru, la un acord care să minimizeze izbucnirea unui conflict.
    Aici și azi este vorba de armamentul celor 2 mari puteri la nivel de secol XXI / deceniul 3, de capacitatea fiecăruia de a atinge ținte adverse și în ce măsură se poate apăra dacă devine țintă.
    O mare putere (militară) e peste drum, cu capitala și cu zonele ei dens populate iar cealaltă mare putere e despărțită de câte un ocean atât de Asia cât și de Europa. Oricât ne-am preface, aici nu e vorba (numai) de Ucraina ci e vorba de amplasamentul unor capacități militare care fac ca timpii în care poate acționa și poate avea impact un armament divers să fie aprioric decisiv în favoarea uneia dintre părți.
  • -1 (1 vot)    
    RUSINE! (Sâmbătă, 15 ianuarie 2022, 19:32)

    Votant Ilici [utilizator]

    Furati banii de la gura sarmanului troll!

    Saprmanul "popescu" si-a sters comentariile, astfe ca stapanii de la Maskwa nu il vor mai plati.

    De ce sunteti rai si rapiti singurul mijloc de subzistenta al lui "popescu"???

    In mod evident, DACA era capabil sa faca altceva, s-ar fi apucat de munca, dar asa, este nevoit sa trolleze pentru Kremlin!

    Credeti ca este usor??


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by