Rusia a transmis SUA că nu intenționează să atace Ucraina / Moscova cere Washingtonului să nu subestimeze riscul unei confruntări

de I.B.     HotNews.ro
Luni, 10 ianuarie 2022, 19:44 Actualitate | Internaţional


Serghei Riabkov
Foto: Tasnim
​Rusia „nu intenționează” să atace Ucraina, a asigurat luni, după discuții cu Statele Unite, negociatorul rus, care a remarcat și „seriozitatea” americanilor cu privire la cererile Rusiei de a-i garanta securitatea în fața NATO, scrie AFP.

„Le-am explicat colegilor că nu avem planuri, nicio intenție de a ataca – între ghilimele – Ucraina”, a spus Serghei Riabkov, viceministrul de Externe, asigurând că nu există niciun motiv „să ne temem de o escaladare a situației pe acest front”.
Pe baza negocierilor cu omologul său american, Wendy Sherman, el a lăudat seriozitatea cu care partea americană a preluat cererile Rusiei pentru securitatea sa, în primul rând garanții legale de a nu mai extinde NATO, în primul rând către fostele țări sovietice, cu Ucraina și Georgia în frunte.

„Avem impresia că partea americană a luat foarte în serios propunerile Rusiei”, a spus el, după discuții „dificile, lungi, profesionale”.

  • Financial Times: Amenințările lui Putin disimulează o poziție tot mai slabă

  • Există riscul de o înrăutățire a evoluției confruntării



    Potrivit acestuia, „situația nu este fără speranță”, așadar, în timp ce de săptămâni întregi tensiunile ruso-occidentale au continuat să se agraveze, în special din cauza desfășurării a zeci de mii de soldați ruși la granițele Ucrainei.

    Dar, a hotărât el, „nu trebuie să subestimăm riscurile legate de o înrăutățire a evoluției confruntării”.

    „Solicităm Statelor Unite să dea dovadă de responsabilitate maximă”, a avertizat Riabkov.

    Pentru el, concesiile către Rusia trebuie făcute „rapid”, Riabkov insistând că procesul de negociere nu ar trebui să dureze „luni și ani”.

    SUA reafirmă că uşile NATO rămân deschise




    Wendy Sherman (stânga) și Serghei Riabkov / AFP/ Profimedia

    Adjuncta secretarului de stat american Wendy Sherman a declarat că SUA au reiterat, în cadrul consultărilor de luni cu Rusia privind arhitectura de securitate, avertismentele occidentale în privinţa unei eventuale invadări a Ucrainei, au fost ferme în respingerea propunerilor de securitate ale Rusiei care sunt inacceptabile şi au transmis cu claritate că nu vor permite nimănui să pună capăt politicii uşilor deschise a NATO, potrivit Agerpres.

    Wendy Sherman a mai spus că SUA au avut discuţii sincere şi directe cu delegaţia rusă pe durata a aproape opt ore. Ea a precizat că a evocat împreună cu omologul său rus la Geneva eventuale limite reciproce pentru rachete şi manevre militare în Europa.

    Înaltul reprezentant al Uniunii Europene pentru afaceri externe, Josep Borrell, şi secretarul de stat al SUA, Antony Blinken, au abordat într-o convorbire telefonică tensiunile din Ucraina şi au subliniat că orice agresiune suplimentară la adresa acestei ţări "va avea consecinţe uriaşe".







    Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















    10498 vizualizari

    • +15 (33 voturi)    
      doar minciuni de la mujici... (Luni, 10 ianuarie 2022, 19:51)

      Dr.Mythnick [utilizator]

      doar minciuni de la mujici...
    • -21 (37 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 10 ianuarie 2022, 19:55)

      [anonim]

      • +11 (17 voturi)    
        Multumim pentru prezentarea (Luni, 10 ianuarie 2022, 23:21)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui

        punctului de vedere rusesc.
        Ca intotdeauna, te remarci ca fiind un vajnic aparator al mamei Rusii.
        • +6 (8 voturi)    
          Popescul(Popov) postează mii de (Marţi, 11 ianuarie 2022, 8:58)

          Rescator [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          mesaje din subsolul lui Kuzmin.Cei care l-au
          urmărit realizează că, de fapt,individul este 100%
          de partea RODINEI,luptând la baionetă împotriva
          intereselor legitime ale României și aliaților ei.
          Oricum ar fi rușii nu trebuie crezuți nicio clipă.
          • -5 (11 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Marţi, 11 ianuarie 2022, 9:37)

            [anonim] i-a raspuns lui Rescator

    • +19 (41 voturi)    
      Pe bune?!? (Luni, 10 ianuarie 2022, 20:01)

      andypandy [utilizator]

      Deci Rusia nu intentioneaza sa atace Ucraina (d'aia are trupe acolo ... asa, de o vizita scurta) dar NATO ar trebui sa-i dea orice cere ca sa "ramana" prieteni :)))))))) Mai ce sa zic, are tupeu nenea Putin. Acum sa vedem daca NATO stie sa joace poker la fel de bine ;)
      • -15 (21 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 10 ianuarie 2022, 22:10)

        [anonim] i-a raspuns lui andypandy

        • +2 (8 voturi)    
          cred ca te inseli caci.... (Marţi, 11 ianuarie 2022, 7:06)

          index [utilizator] i-a raspuns lui

          ...principiul Rusiei, de la Lenin încoace, este : "un pas înainte, doi pași înapoi".
          Tocmai asta au făcut rușii: pasul înainte, cerând garanții vestului, vestul nu da garanții privind închiderea ușilor NATO pentru noile tari Ucraina, Georgia și care or mai fi (eventual Kazahstan - și atunci Rusia este făcută) iar Rusia face cei doi pași înapoi.
          • 0 (6 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Marţi, 11 ianuarie 2022, 10:25)

            [anonim] i-a raspuns lui index

      • +1 (3 voturi)    
        Nuuu (Marţi, 11 ianuarie 2022, 10:42)

        ionoi [utilizator] i-a raspuns lui andypandy

        nuu ...se apara..au adus soldati sa nu intre Ukraina peste ei..Daca isi ia avant Uk si intra peste ei?
        iti dai seama...Ocupa ...Kamceatka!..e pericol mare...pana la vladivostok!
    • -3 (17 voturi)    
      a pacta (Luni, 10 ianuarie 2022, 20:09)

      nhilo [utilizator]

      Un nou pact Ribentrop-Molotov in regie Blinken/Borell-Riabkov?
    • +3 (27 voturi)    
      Rusia are chef de un Afganistan nou (Luni, 10 ianuarie 2022, 20:16)

      MG [utilizator]

      Ucraina nu-i Georgia!
      • -5 (27 voturi)    
        asa e!! (Luni, 10 ianuarie 2022, 20:33)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui MG

        dar nici rusia nu i irak !...
      • -11 (23 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 10 ianuarie 2022, 22:08)

        [anonim] i-a raspuns lui MG

        • +3 (5 voturi)    
          atunci încă erau frați, a fost un cuțit în spate (Marţi, 11 ianuarie 2022, 0:06)

          MG [utilizator] i-a raspuns lui

          Invadarea restului Ucrainei va aduce noi combatanți care nu vor un Putin atât de aproape de Europa.
          • -7 (11 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Marţi, 11 ianuarie 2022, 1:13)

            [anonim] i-a raspuns lui MG

            • +4 (12 voturi)    
              Să întrebăm și în Rusia fiecare regiune (Marţi, 11 ianuarie 2022, 2:46)

              MG [utilizator] i-a raspuns lui

              Karelia s-ar intoarce la Finlanda, Cecenia ar fi votat cu toate mâinile să iasă din CSI dar a fost măcelărită "bine". Rușii ar emigra en mass dacă ar fi primiți fără viză undeva
              • -6 (10 voturi)    
                spuse unul care nu stie clar (Marţi, 11 ianuarie 2022, 9:18)

                AES [utilizator] i-a raspuns lui MG

                unde e Rusia pe harta?
    • +12 (38 voturi)    
      Intre ghilimele - Ucraina (Luni, 10 ianuarie 2022, 20:26)

      vladulu [utilizator]

      este un mesaj clar. Pentru ei Ucraina nu exista. Ucraina este pentru ei Rusia. Ei nu ataca Ucraina. Ei fac doar o plimbare cu trupele pe la ei prin curte. Numai ei stiu cat de mare e curtea lor intre Atlantic, Pacific, Arctic si Oceanul Indian de la stramtoarea Bering pana la Tara de Foc, plus ceva teritorii prin Antarctica. Ei cer promisiuni garantate prin tratate, dar pentru ei niciun tratat nu inseamna nimic. Ei nu au lege si nici respect pentru vreuna, umana sau divina, dar pretind respectul legii de altii. Ei vorbesc de rusofobie. Darchiar asa. Ce motiv are cineva sa iubeasca Rusia. Cunosc oameni atat de rusofobi incat nu l-au ciit nici macar pe Dostoievski sau pe Tolstoi, care chiar merita sa fie cititi, si care chiar stramba din nas cand aud ceva de Ceaikovski, care chiar merita ascultat. Asta si-aiau facut-u rusiicu manuta lor in ultimele doua secole. Dar mai ales in ultimul. Da, domnule Putin, suntem rusofobi. Dar nici nu meritati altceva.
      • +1 (3 voturi)    
        Frumos punct de vedere... (Marţi, 11 ianuarie 2022, 7:31)

        index [utilizator] i-a raspuns lui vladulu

        ...chiar nici nu pot înțelege de ce nu aș asculta, cel putin o data la doua săptămâni, Second Waltz de Dmitri Shostakovich...
      • -5 (11 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 11 ianuarie 2022, 9:11)

        [anonim] i-a raspuns lui vladulu

        • +2 (6 voturi)    
          Asa e (Marţi, 11 ianuarie 2022, 10:43)

          bcsb [utilizator] i-a raspuns lui

          d-l Kuzmin, asa e, cum spuneti dvs, tovarase
        • +3 (3 voturi)    
          inclusiv Ucrainienii, nu? (Marţi, 11 ianuarie 2022, 12:13)

          gwolf [utilizator] i-a raspuns lui

          sa se alatura NATO!
          fiecare e liber sa fie ce vrea. Occidental, pro-rus, rusofob etc.
          se pare ca kremlinezii tai nu percep chiar asa lucrurile.

          ultima data cand am consumat gaz natural (adica acum 2 secunde) nici nu mirosea si nici nu vorbea nici ruseste sau englezeste. Erau niste molecule extrase din subsolul unei planete pe care toti ar trebui sa ne chinuim s-o pastram si s-o facem mai buna.
          • -1 (3 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Marţi, 11 ianuarie 2022, 16:38)

            [anonim] i-a raspuns lui gwolf

    • -4 (14 voturi)    
      Poate nu ma pricep dar.. (Luni, 10 ianuarie 2022, 20:53)

      CogitoErgoSum. [utilizator]

      Mereu m-am intrebat de ce nu este si Rusia integrata in NATO!? Mai ales ca amenintarea Chinei si a altor state in viitor este o problema chiar si pt Rusia care nu are un buget prea mare pt aparare.. SUA si Rusia au mai format aliante secolul trecut..
      • -8 (18 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 10 ianuarie 2022, 22:04)

        [anonim] i-a raspuns lui CogitoErgoSum.

        • 0 (8 voturi)    
          iar greșești sau, mai repede cred... (Marţi, 11 ianuarie 2022, 7:24)

          index [utilizator] i-a raspuns lui

          ...ce răsucești realitatea spre a-ți justifica teoriile tale "speciale".
          America nu a fost într-un conflict armat cu Rusia sau invers. America a cumparat teritorii de la Rusia, cinstit, prin contracte legale. Pe când Rusia a mai fost cu China în război iar chinezii au multa răbdare, pot aștepta secole spre a-și realiza planurile, prim-planul Chinei fiind Manciuria. Nu aș pune pariu ca Rusia nu va avea nevoie de NATO sa se apere de China, cu toată alianța din prezent. Odată ce chinezii isi dezvolta o flota maritima comparabila cu cea americană nu vor mai avea nevoie de alianță cu rușii. Ce alianță mai poți avea cu un popor care reprezintă 5% din populația ta? Iar trendul natalității pentru Rusia este dezastruos. Rusia nu poate susține la ora asta un război datorită riscului ca tinerii de 22-30 ani (ultima speranță a îmbunătățirii natalității) sa piară și cu ei și viitorul Rusiei.
          • -3 (9 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Marţi, 11 ianuarie 2022, 9:06)

            [anonim] i-a raspuns lui index

      • +8 (8 voturi)    
        pentru ca s-ar invada singuri (Luni, 10 ianuarie 2022, 22:11)

        qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui CogitoErgoSum.

        in timpul razboiul rece circula o vorba ca cei din cortina de fier reprezentau singura alianta care se putea ataca singura (referitor la invadarea Cehoslovaciei in '68).

        Dar altfel, perfect valida observatia cu China. Insa nu-i vad pe rusi sa vrea sa marginalizeze China, probabil ca au impresia ca sunt prieteni. Dar "maoistii" nu i-au uitat pe rusi din timpul razboiul Sino-Indian...
    • +2 (22 voturi)    
      Perdanti din start... (Luni, 10 ianuarie 2022, 21:01)

      gmb72 [utilizator]

      Aceste discutii nu trebuiau sa fie despre securitatea Ucrainei si a Europei, ci despre securitatea si existenta Rusiei ! NATO, SUA si Europa trebuiau sa-l faca pe Putin sa inteleaga ca dupa ocuparea Ucrainei, dupa modelul Crimeii, conflictul va lua sfarsit numai dupa distrugerea statului rus. Nu (neaparat) fizica, ci economic, politic, etc. Pierd singura ocazie de a-l pune pe Putin cu botul pe labe, caci au inceput negocierile PE TEMELE STABILITE de Putin - (in)stabilitatea Ucrainei si a Europei.
      Iar Putin dupa ce va obtine cate ceva din ce a promis, isi va retrage trupele dar va lansa in fostele state comuniste si chiar in multe tari din Vestul Europei, Nigel Farage-ii care vor destabiliza Europa din interior. Pentru Rusia, al carui PIB a ramas (in euro) la nivelul anului 2009 si care depinde exclusiv de o economie mondiala bazata pe hidrocarburi, politica Green Deal europeana, daca reuseste, inseamna moartea (economica) a statului rus. Iar un stat amenintat cu moartea, va face orice sa scape sau macar sa-si prelungeasca viata...
      Singurul mijloc de a esua politica Green Deal a Europei, e sa dispara initiatorul acestei politici - adica Uniunea Europeana. AUR in Romania, Fidesz in Ungaria, de Polonia nu mai vorbim, Cehia, plus fortele de extrema dreapta din Franta, Catalanii in Spania, extremistii din Itialia, practic, in mai toate tarile europene se gaseste cate un Nigel Farage nationalist si contra politicilor europene, care vor avea sprijin total din partea Rusiei la alegerile care vor urma in statele astea. Pentru ca scaderea cererii de hidrocarburi (gaze si petrol) in urmatorii ani, vor arunca Rusia in cea mai neagra (si definitiva) criza economica... Iar Putin e constient, ca ori distruge politica Green Deal, ori accepta moartea Rusiei. Asta e miza conflictului din Ucraina si amenintarile lui Putin. Nu trupele NATO sau extinderea aliantei... Iar vesticii ii fac (din prostie sau interese meschine) jocurile, negociind false teme lansate tot de Putin....
      • +3 (15 voturi)    
        Industria Chimica e pe baza de hidrocarburi (Luni, 10 ianuarie 2022, 22:11)

        credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

        iar produsele ind chimice sunt de la banalele cauciucuri,mase plastice,polietilena pt solarii,poliuretan si polistiren pt izolatii,ingrasaminte chimice fara de care productia de cereale se reduce la jumatate,materiale compozite,toate inseamna petrol,gaze !
        ca vrei sa ai 25 grade sau 15 grade in cas,e alta problema,BASF face parte din consortiu care importa gazele din RU,si gazele mai trebuie sa aiba puritate,ceea ce gazele de sist nu cred ca o ofera!
    • +6 (14 voturi)    
      Putinistiii (Luni, 10 ianuarie 2022, 22:29)

      Timonierul [utilizator]

      sunt mai vicleni decât mama NATO !
      Ăștia vin peste noapte și gata
      Va urma proteste , amenințări și alte baliverne de doi bani… nimic nu se va schimba
      Foști noștri ocupanți nu sunt sensibili la Diplomație numai la fapte împlinite .

      “Capul” de la Casa Albă , nici nu știe ce este el, se crede încă senator .
      Dovada ca socialismul creste in State și primele semne ale anului , anunțuri alarmante , încep sa dispară alimentele din magazine !
      Zău ca suna a socialism !
    • +3 (9 voturi)    
      ah wendy sherman (Luni, 10 ianuarie 2022, 22:42)

      ..13 [utilizator]

      prin pozitia sa in fotografie cred ca spune mai mult decat 1000 de cuvinte rusesti.

      Si totusi cand pleaca rusii din Crimeea???
      dar cand Transnistria revine in R Moldova si isi iau carabalacurile mujicii si pleaca de acolo???

      Nu cred ca o sa aud prea curand raspunsul la aceste doua intrebari relativ usoare.
      • -6 (8 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 11 ianuarie 2022, 8:54)

        [anonim] i-a raspuns lui ..13

        • +3 (5 voturi)    
          multumim pt lamuriri (Marţi, 11 ianuarie 2022, 10:46)

          bcsb [utilizator] i-a raspuns lui

          d-le ambasador rus
          • -4 (6 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Marţi, 11 ianuarie 2022, 10:54)

            [anonim] i-a raspuns lui bcsb

    • +4 (12 voturi)    
      Si se termina tot (Luni, 10 ianuarie 2022, 23:09)

      yol [utilizator]

      ca in coreea de nord…. La sfarsit raman cu mana intinsa, iar Putin se intoarce in rusia pe cal, dezbracat eventual. Si uite asa domneste pe viata, cu ajutorul trolilor platiti si cozilor de topor cu camasa rupta.:))))))
    • 0 (10 voturi)    
      Rusia trebuie să adopte strategia COVID (Luni, 10 ianuarie 2022, 23:10)

      Con_stan_tin [utilizator]

      pentru a avea ceva șanse să iasă câștigătoare. Prin invadarea vecinilor nu faci altceva decît să unești, să coalizezi vesticii contra ta. Pe de altă parte strategia COVID duce la divizarea, amețirea democrațiilor și, în final, trecerea lor la dictatură din lipsă de alternative democratice.
    • +1 (5 voturi)    
      minciuni peste minciuni (Marţi, 11 ianuarie 2022, 10:52)

      revo [utilizator]

      Nu avem planuri sa atacam Ucraina - deci trupele masate la granita Ucrainei erau acolo doar in plimbare, un mic exercitiu fizic, sa-si mai dezmorteasca picioarele si sa le scada burtile. Am inteles - faceau jogging.
      Si armamentul greu l-au scos nitel din hangare si-au dat o tura taman pana la Ucraina doar ca sa nu i se infunde motoarele de atata stat.

      Cu cata nerusinare, cu cata nonsalanta mint! Mint de sting, data este stabilita, va fi in urmatoarele luni, pana in primavara, nu pot rata sezonul rece.

      E clar ca anul asta vom avea noi vecini la granita de N - Rusia putinista.

      Bai, frate, dar chiar nu exista un vaccin pentru aceasta plaga a lumii, RUSIA?
      Cate miliarde de oameni trebuie sa moara pentru a distruge acest monstru?!
      • -2 (8 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 11 ianuarie 2022, 11:34)

        [anonim] i-a raspuns lui revo

        • -1 (3 voturi)    
          ooo, salve, popescule (Marţi, 11 ianuarie 2022, 12:25)

          revo [utilizator] i-a raspuns lui

          Ce faci, iar esti de serviciu?
          S-ar putea ca tu sa stii mai bine data decat noi, ca esti mai aproape de miezul actiunii. Faptul ca ai fost activat aici, destul de brusc, cu norma extinsa, spune ceva. Este una din fazele de pregatire - propaganda on-line.

          Putin si poporul rus fericire au adus! Urale puternice, ovatii.

          Oricum, te felicit pentru limba romana scrisa si pentru efortul depus, cu siguranta sefii tai te apreciaza, dar sa stii ca e in zadar: vindeti castraveti la gradinari, noi suntem patiti, aversiunea fata de Rusia si orice pute ruseste este in ADN-ul nostru, este absolut inutil efortul vostru.
          Dar, ma rog, esti si tu un slujitor pe domeniul seniorului, ca oricare altul, si nici nu poti fugi. Nasoala situatie, sa n-ai nicio speranta de evadare... asa ca eu te inteleg si mi-e mila de tine.

          Macar noi am reusit, nu stiu daca cu ajutorul lui Dumnezeu, sa fim si in NATO, si in UE si, chiar daca a fost grea adaptarea si nici acum nu ne este usor, noi am scapat de jug. Sincer, este ceea ce iti doresc si tie - libertatea.
          • -1 (5 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Marţi, 11 ianuarie 2022, 14:19)

            [anonim] i-a raspuns lui revo

      • -1 (1 vot)    
        la cuine te referi (Marţi, 11 ianuarie 2022, 20:20)

        credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui revo

        ca unii parca mint mai mult decat ceilalti,dar e o minciuna democratica,nu una spusa dupa o sticla de pufoaica!
    • +3 (9 voturi)    
      Mongolul (Marţi, 11 ianuarie 2022, 11:29)

      mongolul [utilizator]

      Rusia nu are dreptul sa interzica tarilor vecine de a intra in NATO. Pretenta ei, este inacceptabila.
      Vrea garantii? Dar ea ce garantii ofera? Si-a retras trupele din Crimeea?
      Vrea tratate? Dar cum respecta tratatul dintre SUA,UK,Rusia privitor la Ucraina?
      S-a prins in propriile minciuni. Cine il mai crede pe Putin?
      • +1 (5 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 11 ianuarie 2022, 12:42)

        [anonim] i-a raspuns lui mongolul

        • +1 (3 voturi)    
          Servus Popi, poate ai uitat (Marţi, 11 ianuarie 2022, 14:54)

          revo [utilizator] i-a raspuns lui

          Crimeea a fost anexata cu trupe rusesti, renumitii "omuleti verzi", si-au deportat imediat populatia de origine tatara, iar referendumul s-a facut in bataia pustii, nici pomeneala de autodeterminare.
          Din toate punctele de vedere, anexarea incalca tratatele ONU. Iar de atrunci nu au mai venit niciun fel de vesti din zona aceea, ca dintr-o tara libera, in afara stirile despre hidosenia de loc de joaca a lui Putin, finantata de intreprinderile de stat rusesti.
          Ca nu s-a putut interveni decat cu sanctiuni economice impotriva ocupantului agresor, este altceva.

          Popescule draga, e un fel de disperare, o spaima in postarile tale. Noi facem mai mult bascalie, ca suntem la pensie, stam in casa si ne distram, nu ne simtim in pericol, dar la tine simt o doza de frica.

          Poti sa dai un semn despre locul in care te afli?
          Sigur nu traiesti in Romania, ai facut o greseala in una din postarile tale, acum cateva zile, cand te-ai referit la discutiile americano-ruse, ai spus "in seara asta", ori noi eram inca in data de 9 ianuarie, iar discutiile erau programate pentru 10 ian. Deci esti cu ceva meridiane inaintea noastra.

          Esti expus cumva? Esti intr-o zona de pericol pentru tine? Esti supravegheat? Esti pe statul de plata si cu pistolul la tampla? Daca da, te rugam sa ne scuzi pentru comentariile rautacioase pe care le facem la postarile tale, ne pare rau.

          Oricum, esti stresat, te contrazici singur:
          "Nu-ti poti cladi securtitatea prin creearea unei stari de pericol unui alt stat (vecin sau nu)". Este exact ce face Rusia, de ani buni, in Ucraina si in toate statele independente care o inconjoara.
          • +1 (5 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Marţi, 11 ianuarie 2022, 15:39)

            [anonim] i-a raspuns lui revo



    Abonare la comentarii cu RSS
    Întâlniri on-line | #deladistanță

    Top 10 articole cele mai ...



    Hotnews
    Agenţii de ştiri
    Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



    powered by
    developed by