Obamacare rămâne în vigoare, a decis Curtea Supremă a SUA / Victorie majoră pentru democrați

de S.J.     HotNews.ro
Joi, 17 iunie 2021, 18:33 Actualitate | Internaţional


Barack Obama, la Casa Alba
Foto: Captura Youtube.com
Curtea Supremă a Statelor Unite a refuzat joi să anuleze legislaţia Obamacare care, introdusă de fostul preşedinte Barack Obama, a adăugat milioane de americani la 'plasa de siguranţă' a sistemului de sănătate al ţării, relatează AFP și CNN, potrivit Agrepres.

Decizia Curţii Supreme, luată cu o majoritate de şapte din nouă judecători, reprezintă o respingere a posteriori pentru fostul preşedinte Donald Trump care a încercat prin toate mijloacele să suprime legea emblematică a predecesorului său.

Trump a criticat costurile şi acoperirea asistenţei medicale prevăzute de Obamacare şi a promis încă din campania pentru alegerile prezidenţiale din 2016 să înlocuiască legislaţia respectivă cu un program diferit.

Decizia judecătorilor, a treia consacrată acestei legi, se bazează pe un argument procedural: în opinia lor, Texas şi celelalte state republicane care au înaintat apelul nu au fost justificate în acest sens.

Actualul preşedinte democrat Joe Biden a declarat anul trecut că această ultimă încercare a republicanilor de a anula o lege care s-a dovedit deosebit de utilă în timpul pandemiei de COVID-19 este „pur şi simplu o cruzime şi dezbină în mod inutil”.

Dacă Obamacare ar fi fost anulată, un număr de până la 20 de milioane de americani şi-ar fi putut pierde asigurările de sănătate iar companiile de asigurări ar fi putut refuza din nou să asigure persoane cu boli preexistente.

Un grup de state în frunte cu Texas, cărora li s-a alăturat apoi administraţia Trump, a înaintat acţiune în justiţie în 2018 în Texas pentru a obţine abolirea legii.

Un judecător districtual din Texas a decis în decembrie 2018 că Obamacare este neconstituţională în forma actuală în lumina unei modificări operate de Congres cu sprijinul republicanilor cu un an în urmă.

Această decizie a fost invalidată joi de Curtea Supremă.

„Nu am tranşat asupra chestiunii validităţii legii, însă Texas şi ceilalţi reclamanţi nu sunt competenţi să o ridice”, a scris judecătorul progresist Stephen Breyer în numele majorităţii colegilor săi.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2674 vizualizari

  • -6 (30 voturi)    
    Margaret Thatcher (Joi, 17 iunie 2021, 18:41)

    IpseAnton [utilizator]

    Margaret Thatcher numea asta other people money! In romaneste, trai nineaca pe banii babachii!
    • -3 (11 voturi)    
      pe banii ai esti si tu si neamu tau (Joi, 17 iunie 2021, 20:12)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui IpseAnton

      asigurat !
    • +2 (20 voturi)    
      Fix chiar asa ! (Joi, 17 iunie 2021, 20:19)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui IpseAnton

      Pentru ca beneficiaza de asigurari de sanatate persoane care nu muncesc, nu contribuie cu nimic la bugetul de sanatate, iar in State, tratamentul in spital este tratament si e chiar scump. O lege comunista, ca sa mai castige niste voturi de la putori.
      • +6 (6 voturi)    
        coasigurati (Joi, 17 iunie 2021, 21:01)

        Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        Exista si la noi destui care beneficiaza de asigurare fara sa plateasca: coasigurati, studenti, persoanele aflate in concediu de crestere copil etc. In plus mai sunt scutiti cei din constructii de contributie. Practic, oricare dintre ei ajunge in spital beneficiaza de servicii fara sa plateasca taxele.
      • +2 (12 voturi)    
        Ai petrecut vreodata O ZI (Joi, 17 iunie 2021, 21:11)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        intr-un spital american fara asigurare?! Numai patul de spital fara niciun tratament cost 2000 de $. O radiografie e 2200. Medicamente, etc...Pleci acasa dator pe cel putin un an...Daca in sala de asteptare iti ofera o asistenta o coca-cola NU ACCEPTA: COSTA 60 de dolari! Intr-un stat in care ti se iau 50% din banii munciti in taxe, cred ca asigurarea medicala pentru toti se impune, nu e numai necesara.
        "The wave should lift all boats, not only some"...
        • 0 (6 voturi)    
          si faptul ca o cola e 60$ (Vineri, 18 iunie 2021, 0:47)

          PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui John M.

          si o radiografie e 2200 cand aceleasi in elvetia tot la spital privat costa 5 si respectiv 500 nu te pune pe ganduri?
          dc nici dupa apandemie nu intelgeti acolo unde stati voi in SUA ca un minim de contributie si asigurare se merita e grav. Plus putorile sunt putine ca procentaj, uita te la somajul de pe coaste ..
    • +3 (13 voturi)    
      Nicidecum (Joi, 17 iunie 2021, 20:32)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui IpseAnton

      Daca esti cetatean si vrei sa ramai cetatean, accepti sa platesti taxe. Daca nu accepti, renunti la cetatenie si emigrezi.
      Daca accepti sa platesti taxe, accepti si faptul ca taxele platite nu mai sunt banii tai. Sunt banii structurii de stat: guvern(e), guvern federal, administratii locale etc. Iar ei dispun de acesti bani si ii cheltuie in interesul general al societatii. Ai intregii societati.
      O societate moderna, evoluata isi protejeaza toti membri, inclusiv si pe cei vulnerabili. Mai ales pe cei vulnerabili.
      • -1 (11 voturi)    
        Aburi ametitori (Joi, 17 iunie 2021, 21:16)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        Adevarat: "Banii devin ai Statului."
        Fals: "Statul ii cheltuie in interesul general al societatii. Ai intregii societati."
        • 0 (6 voturi)    
          Ai picat singur in plasa (Vineri, 18 iunie 2021, 0:50)

          PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

          Interesul societatii este sa aiba un popor sanatos si servicii medicale ok. Acestea cintribuie la standardul de viata semnificativ si interesul intregii societati este ca acest standard sa fie ridicat. Period si QED
      • 0 (12 voturi)    
        taxele (Joi, 17 iunie 2021, 21:21)

        disraeli [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        se obtin prin actiunea coercitiva a statului. adica, vrei, nu vrei, bea Grigore agheazma,
        parca pe aici erau multi adepti ai beneficiilor pe baza contributivitatii. ne-am razgandit cumva?
    • +4 (4 voturi)    
      hai sa ne uitam si la noi in curte (Joi, 17 iunie 2021, 21:06)

      Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui IpseAnton

      Sunt foarte multe categorii de oameni care beneficiaza de servicii medicale si nu platesc contributii: coasiguratii (aici plateste salariatul asigurat dar daca are parinti sau sot/sotie si, mai nou, alte persoane in intretinere, acestea sunt asigurate fara sa plateasca), studenti, someri, salariatii din constructii (scutire pe 10 ani la contributia de sanatate si reducere la contributia de pensie), persoanele aflate in concediu crestere copil (2 ani) etc. Sunt persoane vulnerabile, e adevarat. Dar sunt si cei care apeleaza foarte des la sistemul medical. De exemplu, din practica, oricine nu are venit, nu lucreaza sau nu declara venituri si are nevoie de o interventie, de o reteta sau de orice altceva din sistemul medical poate sa se coasigure prin altcineva fara plata efectiva a contributiei, fara sa plateasca in plus persoana care coasigura. Sa zicem ca ar fi ok intr-un fel pentru ca nu toti cei asigurati solicita servicii medicale in acelasi timp. Dar tot as inclina mai mult spre servicii bazate pe contributia individuala: platesti, esti asigurat, beneficiezi de servicii. Nu platesti, nu esti asigurat, beneficiezi de servicii dar le platesti pe loc.
  • +6 (8 voturi)    
    Informație incompletă (Joi, 17 iunie 2021, 21:34)

    Amerlocu [utilizator]

    Trump a redus la 0 penalitățile pentru încălcarea Obamacare. Cum nu avea 60 de voturi în Senat nu putea anula legislația cu totul, în schimb a reușit să anuleze penalitățile.

    Procurorii generali a 17 state au încercat să obțină anularea Obamacare cu totul tocmai pe motiv că nu potea fi „enforced” deci e inutilă. Judecătorii de la Curtea Supremă au zis că tocmai că o legislațtie inutilă ce nu provoacă niciunfel de daune nimănui n-are cum să fie neconstituțională pentru că nu e nimeni „harmed”. În practică cine nu nerespectă mandatul Obamacare e penalizat cu $0.

    Nu plătești suprataxa de 2.9% pentru susținerea Obamacare (și nu cred că e nimeni destul de idiot s-o plătească) primești o scriaoare anuală de la IRS care te anunță că nu ai plătit atâția USD la taxe și primești o amendă contravențională de $0. Culmea e că îți trimit și un formular de plată. Ca să meargă distracția până la capăt le trimiți un cec de $0 în contul ameznii și toată lumea e fericită:)

    Nu știu dacă Obama care chiar mai acoperă pe cineva undeva. Din cele 32 de cooperative de asigurări care trebuiau să susțină Obamacare 31 audat faliment pe timpul mandatului lui Obama. A 32-a a dat faliment în primele 2-3 luni ale lui Trump și CNN a făcut spume la gură că „Trump lasă americanii fărăr asigurări” Câteva state de stânga mai oferă asigurări prin Obamacare dar ele sunt mult mai scumpe ca cele private. Cineva trebuie să fie căzut în cap sau fanatic ca să apeleze la ele.
    • -5 (7 voturi)    
      arata-mi si mie o asigurare privata (Vineri, 18 iunie 2021, 0:55)

      PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      mai scumpa ca Obama (care sa fie o asigurare care sa-ti ofere evident aceleasi chestii care oricum sunt nimic niste analize si'un consult).
      Dc tot te documentezi citeste despre Elvetia care are un sistem similar cu cel american ca preturi dar in plus
      impune obligativitatea de a te asigura. Ai sa intelegi mai bine dc o sa ai nevoie de servicii medicale.. Sper sa nu ai .
      Pe toti astia care comentati despre cate de rea era nimicul ala de Obamacare o sa va intreb cati ati avut pb nasoale de sanatate, dar asa din alea cu chimio nu o masea scoasa...
      • +4 (6 voturi)    
        Tu de fapt nu înțelegi despre ce e vorba.Uite aici (Vineri, 18 iunie 2021, 3:19)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui PuieMonta007

        Uite mai jos un motor de căutare pentru asigurări private:

        https://www.ehealthinsurance.com/

        și mai jos portalul Obamacare al statului Minnesota (unul din puținele state ce mai oferă Obamacare):

        https://www.mnsure.org/shop-compare/index.jsp

        Poți selecta asigurările după vârstă servicii, etc. Arată-mi li mie una care să fie mai ieftină ca cea privată.

        Tu de fapt nu pricepi ce e Obamacare și cum funcționează. Sistemul american de asigurări are 3 componente majore:

        1. Asigurările private
        2. Asigurările sociale de stat oamenii săraci: Medicaid
        3. Asigurările pemntur persoane de pe ste 65 de ani sau infirme: Medicare.

        Sopul Obamacare era să extindă Medicaid inclusiv pentru oamenii care în mod normal nu se califică la ajutoare sociale, nu vor să lucreze și care n-au nicio infirmatate.

        Pentru finanțarea ei s-a impus o suprataxă de 2.9% pe venitul brut al fiecăruia și s-a impus obligativitatea fiecărui american ca să aibă asigurare mdicală, dacă nu plăteai o penalizare la taxe.

        Adevărata șmecherie era tocmai obligativitartea asiguării medicale. Pentru că se consideră că nu ești asigurat dacă nu ai asigurare pentru dezintoxicare, pentru dezalcoolizare, pentru consiliere psihologică, pentru homeopatie, pentru ginecolog și naștere (chiar dacă ești bărbat :)), adică o grămadă de servicii inutile dar foarte scumpe ce serveau în primul rând clientela politică a partidului democrat.

        prin astea se spera falimentare asigurărilor private. S-au format de asemenea sisteme de asigurări de start la nivelul statelor (de genul lui MNSure la care ți-am dat linkul mai sus) ce urmau să preia asigurații de la privat. Chestia a clacat.

        Americanii au preferat să plătească amenda la taxe și să nu respecte condițiile Obamacare. Asigurările private au fost mai deștepte ca Obama și ofereau sericiile astea pe gratis dacă nu apelai la ele. Dacă apelai asigurarea creșea brusc. Și astfel asigurările de stat ale Obamacare au intrat în faliment. Trump a pus cruce făcând penalizările $0...
        • -3 (5 voturi)    
          Tare de tot asta (Vineri, 18 iunie 2021, 8:13)

          PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          "asigurările private au fost mai deștepte ca Obama și ofereau sericiile astea pe gratis dacă nu apelai la ele." - Tare de tot. Ai Ferrari inclus gratis dar dc-l ceri costa fix cat unul nou
          Plus obamacare are alte conditii decat restul nu te uita doar la costuri si nu uita ca forma initiala a fost macelarita de republicani pana a devenit inutilitatea actuala.
          Unde au gresit maxim democratii si republicanii au tacut evident e la tarife. Ai nevoie de 2.9% impozit ca sa acoperi ceva MEGA umflat.
          Ai sa pricepi cand o sa ajungi printr-un spital sper sa nu ti se intample nicioadata sau dc e sa ti se intample sa ai 120 de ani atunci :). Bafta
          • +1 (3 voturi)    
            Da e tare (Vineri, 18 iunie 2021, 13:07)

            Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui PuieMonta007

            Sunt bărbat, n-m nevoie de ginecolog. Deci dacă nu merg la ginecolog nu-mi crește asigurarea. Nu closum droguri, n-am nevoie de tratamente de dezintoxicare într-oo clinică cu spitalizarea la $1000/zi. Sunt un om normal n-am nevoie de tratament psihiatric, n-am nevoie de operații estetice, de schimbare de sex și alte cretinisme.

            Dacă le folosești pe astea asigurarea îți va crește și atunci mai bine mergi la Obamacare :)

            Ideea unie asigurări e să te aju te atunci când ai o problemă de sănătate și nu să-i gâdile pe burtică pe bolnavii închipuiți. Sunt medic și înțelegasta foarte bine...
            • 0 (0 voturi)    
              deci (Duminică, 20 iunie 2021, 15:08)

              PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

              dc esti femeie si ai nevoie de ginecolog esti cam....f.. asta cu schimbarea de sex s-a ridicat ban-ul (cica discriminare) si e o chestie mai sensibila dar nu in cazuri din acestea putine se duc banii man.
              eu vb de cei care au pb de santatate adevarate iar dc esti medic trebuie sa le privesti pe acestea in primul rand cu obiectille de rigoare care sunt de accptat dar nu toate la gramada ca nu vor mil de americani sa si schimbe organul come on
  • -2 (8 voturi)    
    In SUA serviciile medicale (Vineri, 18 iunie 2021, 1:06)

    PuieMonta007 [utilizator]

    au ajuns un lux iar cei care contribuie sunt pe de o parte indreptatiti sa faca gat insa ce omit ei:
    1. serviciile medicale nu ar trebui sa fie un lux ci o normalitate ca nu mai suntem in sec 12 unde numai regele avea doctor
    2. preturile asigurarilor si serviciilor sunt umflate de shpe mii de ori. SUA VS Elvetia de ex , SUA e cam de 2-3 ori mai scumpa la venituri medii de 2 ori mai mici QED...
    • +2 (8 voturi)    
      Așa-i mă! ia fă un pic de aritmetică... (Vineri, 18 iunie 2021, 3:45)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui PuieMonta007

      Năvălește amerecanii la spitalul Giulești să mai beneficeize și ei de servicii medicale :) De unde le scoți omule?!

      În posatarea mea de răspuns de mai sus ți-am dat niște linkuri la un motor de căutare de asigurări private.

      În sistemul american un om de 25 de ani se poate asigura pentru servicii de până la $5 milioane pentru sub $30/lună. Astea îi asigură tratament pentru orice boală cronică, pentru orice operație scumpă pe loc fără discuții, etc. La 50 de ani cifra asta crește pe la $60/lună. Condiția e ca serviciile medicale anuale de până la $4000 să și le plătească din buzunar. Omul poate plăti $0 din buzunar ($0 deductible) dar atunci asigurarea îl costă vreo $300/lună. Cu deductible $0 sau nu controalele medciale preventiva sunt plătite de asigurări.

      Un absolvent de facultate are la prima slujbă peste $60000/an. Un muncitor în fabrică pleacă de pe la $30000/an. Iar pentru veniturile de sub $24000/an omul e considerat sărac și nu plătește nici taxe și se califică la asigurare medicală de plătită de stat prin Medicaid.

      În plus Trump aintrodus așa numitul HSA care îți permite să strângi bani netaxabili spre a-i folosi excluiv pe cheltuieli medicale. Banii ăia aduc dobândă dacă nu sunt foloisiți și-i poți lăsa moștenire. Dacă vrei să-i folosești pentru altceva, decât sănătate atunci plătești impozitul pe venit de care ai fost scutit initțial.

      Gâdește-te că ai 25 de ani. Dacă faci un guturai sau îți cumperi prezervative plătești din buzunar. Dacă ai nevoie de o operație pe cord însă ești acoperit imediat. Iar protecția asta te costă doar $360/an. În sistemul de stat de exemplu din Germania ăla de 25 de ani ar plăti 16% din venituri pe asigurarea medicală obligatorie de stat, adică $9600/an din care primește pastile de răceală de $10 cutia, și prezervative de $0.5/bucata :) Dacă are nevoie de o operație pe cord de $100000 o să-i spună că trebuie să stea la coadă vreo 2 ani până vor fi fonduri, chiar dacă pe el problema la inimă îl omoară în 3 luni :)
      • 0 (6 voturi)    
        dc n-as fi trait in state deja as mai fi zis (Vineri, 18 iunie 2021, 8:21)

        PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        so " În sistemul american un om de 25 de ani se poate asigura pentru servicii de până la $5 milioane pentru sub $30/lună" . BAH, DA dc esti superman, tanar , musculos, lacrima, din gena de dacopat.
        Ia sa vad pe unul normal ca se duce cu asig asta prima data la o operatie de apendicita si apoi un picior in gips. sa vezi ce primeste pt aia 30$/pe luna..
        Man 30$ pe luna e un abonament la regina maria in bucuresti unde ai ceva analize incluse si atat. Nu-mi flutura preturi neverosimile facand pe altii sa creada ca in state sanatatea costa cat 2 abonamente RATB. Te costa 30$ dc esti sanatos TUN. Cand incepi sa ai cate ceva sa vezi ce incep sa te caute din mos stramos
        • -1 (3 voturi)    
          Tu ai văzut America doar în poze (Vineri, 18 iunie 2021, 13:14)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui PuieMonta007

          De aia bați câmpii.

          Da, asigurarea rămâne la fel și după o intervenșie majoră. Soția mea și-a rupt piciorul urât de tot la schi. A avut nevoie de vreo 3 operații dintre care una extrem de scumpă cum nu se puteau pe atunci face niciunde în Europa. Sunt ortoped, A născut de 3 ori dintre care odată prin cezariană, Asigurarea noastră e cam tot pe acolo unde era înainte de astea.

          Încă odată: Ai văzut vreoun american la coadă la spitalul Floreasca? De ce? Dacă în America sănătatea chiar e un lux așa cum zici tu.
          • 0 (0 voturi)    
            era sa zic o porcarie (Duminică, 20 iunie 2021, 15:15)

            PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            pe asigurarea aia dai tot 30$ pe luna? nu cred deci cam cat te costa? deci discursul ala de 30 de coco pe luna e de marketing si tu ca ortoped ce te afli ai picat repede in plasa lui.
            americani la coada la Floreasca .. tare. aia n-am vazut dar n-au ce sa caute pe acolo. sunt multi care stau la coada sa se trateze in India si Cuba . Se duc acolo pt ca evident serviciile sunt prea accessibile in SUA..
            BTW dc sotia ta isi schimba acum asiguratorul, noua asigurare ii va acoperi eventuale pb la piciorul operat pt urmatorii 5-10 ani? ;)
      • 0 (6 voturi)    
        mai e o chestie (Vineri, 18 iunie 2021, 8:37)

        PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        cred ca nu esti domeniul matematicii dar intreaba-ti un prieten cam care crezi tu ca e probabilitatea (calculata de firmele de asigurari din state) ca unul care sa fi platit doar 30$pe an (in conditiile lor) timp de 30 de ani (adica app 10K USD!!!) sa aiba nevoie de despagubiri de 5 mil ;) . si asta e un QED ;)

        Cred ca esti putin naiv dar imi pastrez speranta ca peste vreo 10 ani o sa ti reconsideri optiunea (stai linistit la 20 si eu gandeam ca tine :) )
        • 0 (4 voturi)    
          Nu e nicio chestie. E foarte simplu (Vineri, 18 iunie 2021, 13:31)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui PuieMonta007

          Nu trebuie să întreb pe nimeni. Sunt chirurg ortoped și văd apraope săptămânal cazuri ce necesită proceduri scumpe. N-am auzit pe nimeni să se fi plâns că i-a crescut asigrarea după o operație de $150000. Ia vezi dacă în România sau în Germania asigurările de stat îți plătesc măcar așa ceva. În America îți alegi tu medicul, spitalul și momentul când vrei să faci o astfel de intervenție.

          Scamatoria e că numărul celor ce necssită intervenții majore e relativ mic. Și asta permite asigurărilor să plătească beneficii semnificative pentru un număr limita de persoane. În plus piața e liberă. Nu-mi place Blue Cross Blue Shield mă duc la United Healthtcare. O firmă de asigurare ce-și pierde clienții dă rapid faliment. iar ele concurează fără milă pentru clienți. La fel ca spitalele și clinicile. În sistemul de stat la cine te duci după ce ești călcat în picioare?

          În sistemul asigurărilor private fiecare trebuie să plătească o asigurare medicală Deci asigurările contează pe o sumă predictibilă și pot avea un plan de afaceri din care să ofere atât servicii bune cât și să aibă profit.

          În sistemul asigurărilor de stat majoritatea reușesc să nu plătească nimic. Iar cei nu plătesc nimic și nici nu vor plăti niciodată nimic abuzează de sistem. Gândește-te la cazul României unde sunt sub 3 milioane de oameni ce plătesc ceva asigurărilor medicale de stat (și de aici îi scot pe bugetari ce plătesc din banii primiți de la stat!) iar de beneficat beneficiază 19 milioane de oameni. Evident că așa ceva nu are cum să ofere servicii bune.

          Dacă ar fi jun sistem privat atunci asigurările ar fi plătite de vreo 9-10 milioane de români deci dintr-o dată ar fi mult mai muți bani. În plus în sistemul privat nu există furturi, corupție și administrarea ineptă a statului.
          • +1 (3 voturi)    
            esti postac (Vineri, 18 iunie 2021, 14:48)

            Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            stai linistit ,te-am mai vazut pe aici!
          • 0 (0 voturi)    
            really (Duminică, 20 iunie 2021, 15:18)

            PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            Faci una de 150K si nu -ti recalculeaza prima? si la a 2 si la a 3a consecutiva de 150K... la 30$ pe luna asigurare at zici tu ca are un tanar?? du te mah de aici.. si ti-o zic prieteneste .hai sa vb serios.
            sigur firmele sunt niste papagale tu faci dauna de sute de mii si ei te taxeaza in continuare peanuts... asta poate cred Trump&co...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by