VIDEO Imagini tulburătoare: Poliția din SUA a împușcat fatal o adolescentă de culoare cu o oră înainte de pronunțarea verdictului în cazul uciderii lui George Floyd

de S.J.     HotNews.ro
Miercuri, 21 aprilie 2021, 13:33 Actualitate | Internaţional


Impuscarea Ma'Khiei Bryant
Foto: Captura YouTube
​Poliţia din SUA a ucis prin împuşcare o adolescentă de culoare în Columbus, capitala statului Ohio, la mai puţin de o oră înainte de condamnarea fostului poliţist Derek Chauvin de uciderea lui George Floyd, relatează AFP și Insider.

Potrivit şefului poliţiei din oraş, Michael Woods, poliţişti au intervenit în urma unui apel de urgenţă marţi după-amiaza, la ora locală 16.30 (23.30, ora României), al unei persoane care se temea de faptul că era atacată cu lovituri de cuţit.

Poliţia a publicat o parte a înregistrării camerei purtate de către poliţistul care a ucis adolescenta.

Minora, în vârstă de 16 ani, a fost identificată ca fiind Ma'Khia Bryant, de către serviciile sociale din comitatul Franklin.

„Considerăm că este important să împărtăşim cu comunitatea, să fim transparenţi în acest incident, să le oferim anumite răspunsuri”, a declarat Michael Woods.



În imaginile video publicate apar poliţişti care sosesc la locul unei cerţi, la care asistă câteva persoane. O adolescentă o atacă pe alta cu ceea ce pare să fie un cuţit.

Se aud focuri de armă, iar tânăra se prăbuşeşte la pământ. Poliţistul aruncă, apoi, un cuţit departe de adolescentă.

Primarul din Columbus Andrew Ginther a denunţat moartea tinerei drept o „situaţie oribilă şi tulburătoare”, a evocat „o zi tragică pentru oraşul Columbus” şi le-a cerut locutorilor să se roage pentru familia adolescentei.

Potrivit primarului, poliţistul, al cărui nume nu a fost dezvăluit, „a acţionat pentru a proteja altă fată a comunităţii noastre”.

Mama adolescentei ucise, Paula Bryant, a declarat pentru filiala locală a postului CBS că fiica sa era „foarte iubitoare, liniştită” şi ”apăra pacea”.

REFERINȚĂ:








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















20993 vizualizari

  • +35 (41 voturi)    
    Lol (Miercuri, 21 aprilie 2021, 13:40)

    mitg [utilizator]

    Titlu de cancan, ca mai apoi

    "Se aud focuri de armă, iar tânăra se prăbuşeşte la pământ. Poliţistul aruncă, apoi, un cuţit departe de adolescentă".

    Mda. Deci o dementa criminala care a fost neutralizata imediat.
    • -17 (27 voturi)    
      Politistul a coborit direct cu arma din masina (Miercuri, 21 aprilie 2021, 14:40)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Am vazut pe un alt video al politiei, cu incetinitorul.
      La un moment dat agresoarea si politistul s-au atins. Daca nu ar fi avut mina ocupata cu un pistol, ar fi putut sa o opreasca.
      Dar nici nu si-a pus problema sa intervina altfel decit cu arma.

      In plus, cind a tras, cele doua fete erau inclestate, putea sa o omoare pe oricare dintre ele.

      Daca agresoarea chiar voia sa omoare pe cineva, ar fi putut sa o faca, dar se lupta "in lupta dreapta" cu cea in roz cind a fost impuscata in cap.
    • +20 (36 voturi)    
      Bă sunteți nebuni? (Miercuri, 21 aprilie 2021, 14:48)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      //Cu o oră înainte de verdictul....//. Trebuie să legați tot ce se întâmplă de moartea lui Floyd? Între timp în SUA au murit și albi, de ei nu spuneți?
    • +18 (20 voturi)    
      ///// (Miercuri, 21 aprilie 2021, 15:05)

      GemstonePig [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      ”ceea ce pare să fie un cuţit.” dupa care aflam ca era un cutit in toata regula Poliţistul aruncă, apoi, un cuţit departe de adolescentă.
    • -4 (14 voturi)    
      A tras 4 gloante! A tras sa ucida, nu sa raneasca (Miercuri, 21 aprilie 2021, 17:24)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      A ochit-o inainte ca agresoarea sa alerge spre fata in roz. Ar fi putut sa o opreasca sau sa traga in picioare.

      Si dupa ce fata era cazuta, el tot o tintea cu arma. O fata de 16 ani cu un briceag.

      https://www.youtube.com/watch?v=T3rAhT2lm8A
      • +13 (13 voturi)    
        In State (Miercuri, 21 aprilie 2021, 19:23)

        Trofeul Arthur gaurit in Courvoisier [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        E suficient ca politistul sa spuna "stop" si "drop the weapon". Daca nu executi, devii sita. Lucrul acesta e deja cunoscut.
        • -1 (3 voturi)    
          Nu spusese nimic. A ochit-o cind era linga el (Joi, 22 aprilie 2021, 16:53)

          D-or [utilizator] i-a raspuns lui Trofeul Arthur gaurit in Courvoisier

          A indreptat pistolul spre ea cind ea era linga el, cu spatele, in loc sa o opreasca.
          In imagini se vede la un moment dat piciorul ei intre picioarele politistului. Ar fi trebuit sa lupte cu ea.
          El era ditamai barbatul, antrenat, ea, o fata obeza. Dar, nu. Singura lui optiune a fost arma de la bun inceput.

          Ar fi impuscat-o in spate in timp ce fugea, indiferent daca se apropia sau nu de fata in roz.

          Cred ca era un vinator. A tras de placere.
    • -7 (15 voturi)    
      Agresoarea chemase politia pt. ca fusese batuta (Miercuri, 21 aprilie 2021, 17:54)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Iar politia a impuscat-o pe ea.
      Poate de aceea nu s-a oprit, credea ca politia a venit sa o sprijine. Tipul inalt era tatal ei.

      Polititistul a gresit, nu trebuia sa traga 4 gloante in plin. Unul in aer de la inceput ar fi fost de ajuns.
  • +19 (43 voturi)    
    RIP... (Miercuri, 21 aprilie 2021, 13:40)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. pe langa un erou (gicu-floyd), aveam nevoie si de o eroina. sa nu fie considerat sexism.
    • +15 (27 voturi)    
      O heroină cumva? (Miercuri, 21 aprilie 2021, 14:17)

      BEDE [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      Mai știi? Rămâne de clarificat ce ar fi vrut să facă cu cuțitul. Precis că avea numai intenții pașnice.
  • -29 (53 voturi)    
    Mai vreti Politie ca-n america? (Miercuri, 21 aprilie 2021, 13:43)

    Gryphus [utilizator]

    in Romania se face de mult timp propaganda Politiei (oamenii legii auziti zilnic la stiri) si tot timpul se scot in evidenta cazurile cand politia are o problema cu un infractor ca sa se victimizeze

    deci mai vreti politie ca-n america, d-astia care impusca direct - fara somatie, fara remuiscari?
    • +24 (42 voturi)    
      ar fi bine.. (Miercuri, 21 aprilie 2021, 13:53)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      ... numai cand ma gandesc la bombardierii care-si luau glont intre ochi cand incercau sa umileasca oamenii legii. doamne ajuta sa ajunga si la noi asa, romanu trebuie educat cu biciul.. sau plumbul.
    • +28 (36 voturi)    
      eu vreau (Miercuri, 21 aprilie 2021, 14:10)

      murangura [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      ca prea si-au luat-o bombardierii i cap.

      eu unul nu am avut niciodata probleme cu politia. cand am interactionat cu un politist, am facut ce mi-a zis, si peste 10 minute am plecat linistit mai departe.
      chiar e asa greu de respectat indicatiile unui politist de va miorlaiti de asta?
      • 0 (2 voturi)    
        A terminat repede (Joi, 22 aprilie 2021, 12:58)

        Victtor [utilizator] i-a raspuns lui murangura

        Ai facut ce ti s-a spus si gata, toata lumea a fost multumita.
  • +44 (50 voturi)    
    nu-i inteleg (Miercuri, 21 aprilie 2021, 13:44)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    banene cand stii ca baietii aia trag daca nu faci ce zic de ce nu te potolesti? Chiar nu e instinct de conservare? Frica bre ca nu e rusinoasa e normala e naturala e fireasca. Unu incearca sa fuga altu sa se lupte altu sa bage mana in buzunar (gest considerat ca si o amenintare cu arma) si pe urma ies in strada ca police brutality si ca BLM. Uitati-va la furtul sau fuga cu masini pe autostrazi...gata s-a terminat cu spectacolele din elicopter ca si-au dat seama ca n-are rost. Cand te opreste politistu la aia nu misti nu bagi mana in buzunar in torpedo in nimic nu iei mainile de pe volan nu te scarpini nu nimic si daca-ti zice el sa faci ceva faci incet ca o broasca testoasa. Ce-o fi asa greu?
    • +21 (25 voturi)    
      de multe ori sunt sunt beti, drogati, etc (Miercuri, 21 aprilie 2021, 14:09)

      c2 [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      cea ucisa era o adolescenta de 16 ani care locuia intr-un "foster home" si care a tabarat dezlantuita cu un cutit peste o alta fata...

      ce te face sa crezi ca aia ar asculta vreodata de politie?

      PS: politistul a reactionat correct si nu va pati nimic!
      • -11 (17 voturi)    
        Nu. Fata fusese batuta si chemase politia (Miercuri, 21 aprilie 2021, 18:09)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui c2

        Asta face povestea si mai trista.
        Impuscata cu 4 gloante de cei pe care ii chemase sa o salveze.
        • +5 (7 voturi)    
          esti narod? (Joi, 22 aprilie 2021, 1:03)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          individa tocmai voia sa-si injunghie adversara, ce voiai, s-o ajute politistii ca sa termine mai repede?
  • +23 (33 voturi)    
    identic cu cazul onesti! (Miercuri, 21 aprilie 2021, 13:47)

    Francisc 1 [utilizator]

    un agresor cu cutit ataca un om si politia il impusca ! ce zici bode?
    • +3 (3 voturi)    
      Bode, inca doarme... (Miercuri, 21 aprilie 2021, 20:16)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      .
  • +31 (39 voturi)    
    Lumea e cu fundul in sus (Miercuri, 21 aprilie 2021, 13:50)

    Trofeul Arthur gaurit in Courvoisier [utilizator]

    Am ajuns sa ne rugam pentru linistea vesnica a atacatorilor ignorand victimele. Ce am inteles eu este ca o persoana (nu discut de varsta, sex, culoare sau religie) care ataca cu o arma alba letala pe alta persoana a fost omorata de politie. Ce au inteles cei de la televiziune este: fata, culoare neagra, afro, 16 ani.
  • +35 (37 voturi)    
    asa si? (Miercuri, 21 aprilie 2021, 13:52)

    c2 [utilizator]

    "cu o oră înainte de pronunțarea verdictului în cazul uciderii lui George Floyd"

    care-i relevanta?
    • +8 (10 voturi)    
      Click (Miercuri, 21 aprilie 2021, 15:41)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui c2

      bait,asta e relevanta.
    • +6 (10 voturi)    
      psyop (Miercuri, 21 aprilie 2021, 15:48)

      xan [utilizator] i-a raspuns lui c2

      E momentul ideal pentru a influenta juriul, care vede titlul bomba cu inca o victima nevinovata ucisa de brutalitatea politiei, inca si fata inca si minora.

      La timp pentru impact emotional maxim, nu suficient timp pentru a afla detalii despre nebuna aia care era sa bage cutitul in altii.

      Gata, asa nu se mai poate, trebuie sa punem capat, m-am decis votez vinovat.

      Dupa verdict poate sa vada oricate detalii, nu mai conteaza.
    • +11 (17 voturi)    
      Relevant e faptul ca presa de stanga(adica 90%) (Miercuri, 21 aprilie 2021, 16:53)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui c2

      + BLM-ul nu sunt multumiti doar cu verdictul lui Chauvin, baietiii vor ca politia sa fie desfiintata sau cel putin ca nici un politist sa nu mai aiba tupeu sa intervina intr-un caz in care sunt implicati negri.
      Black Lives deasupra legii, asta vor!
      Iar presa internationala preia cu voiosie orice tampenie.
  • +23 (33 voturi)    
    Deci ce concluzie tragem? (Miercuri, 21 aprilie 2021, 13:53)

    O_Tannenbaum [utilizator]

    Cu cit scursurile cu care are de a face Politia Americana sunt mai puturoase, cu atit mai mult trebuie ele compatimite cind o mai si mierlesc.
  • 0 (32 voturi)    
    fucking niggers (Miercuri, 21 aprilie 2021, 13:57)

    satyr [utilizator]

    A primit exact ce-a meritat
  • +24 (28 voturi)    
    Nedumerire (Miercuri, 21 aprilie 2021, 13:58)

    spirache [utilizator]

    In această lume șubrezită de inversări ale sistemului de valori, de absurd, de diversitate ce provoacă vertijul oricărui om onest, ce se poate înțelege din această știre? Cine-i autorul? Cine-i victima? Cine e eroul? Cine e martirul? Care e legea? Care e fărădelegea? Care e familia responsabilă parțial de cele întâmplate? E lume ciudata rău: videochatiste sunt formatori de opinie si modele de activism social, hoții sunt mărturii, polițiștii ucigași, fondatorii de orașe embleme ale unui trecut sordid. Cum să citesc această știre? In ce notă?
  • -15 (23 voturi)    
    ... (Miercuri, 21 aprilie 2021, 13:59)

    buteflix [utilizator]

    nici nu cred ca l-a auzit / vazut pe politist in acea harmalaie. nici sirene, nimic. destul de penibil. ar fi putut sa traga o data in aer dupa somatie, sa se faca auzit si sa le atraga atentia. perfide aceste interventii.
    • +12 (16 voturi)    
      politistii din state (Miercuri, 21 aprilie 2021, 14:19)

      murangura [utilizator] i-a raspuns lui buteflix

      nu au voie sa traga semnale de avertisment cu armele.
      avertismentele sunt doar verbale. daca nu e pericol de moarte, si au taser, pot scoate taserul.
      daca e de intervenit rapid si e o viata in pericol scot pistolul direct.
      • 0 (2 voturi)    
        ... (Miercuri, 21 aprilie 2021, 23:40)

        buteflix [utilizator] i-a raspuns lui murangura

        sunt de acord. tocmai de aceea am si spus, si reiterez: perfide aceste interventii ale politistilor din state. avertismentele verbale sunt insuficiente in unele cazuri. in loc sa vina si sa intrebe in barba "what is going on here?" absolut inutil si fara sa il auda / observe nimeni, evalua situatia, vedea ca e haos dar inca nu e nevoie de deadly force, si tragea un foc de avertisment gen toata lumea atentie la mine. un zgomot de arma il poate scoate din sevraj pe suspect, fiind prelucrat direct de amigdala, in sistemul limbic. exista sindicate din politie care cer revenirea la sistemul de warning shots tocmai pentru a dezamorsa anumite situatii conflictuale. aici era clar 100% o astfel de situatie.
        • +1 (1 vot)    
          @buteflix (Joi, 22 aprilie 2021, 1:08)

          Godzillagrrr [utilizator] i-a raspuns lui buteflix

          Da, si eu cred ca un foc de arma « warning! » ar fi putut-o calma pe fata aia cu un cutit in mâna... dar, din moment ce, dupa cum spuneti, regulamentul nu prevede asa ceva, politistul nu ar fi putut-o face fara sa incalce regulamentul ;-).
          • 0 (0 voturi)    
            ... (Joi, 22 aprilie 2021, 14:48)

            buteflix [utilizator] i-a raspuns lui Godzillagrrr

            corect. dar asta nu schimba constatarea de fond, si anume ca interventiile sunt perfide. intr-adevar, sunt fortate de regulament. asta inseamna ca si regulamentul este perfid pentru ca nu le permite politistilor flexibilitate si ii trateaza ca pe niste roboti.
  • +35 (39 voturi)    
    Cutitul, simbol al pacii (Miercuri, 21 aprilie 2021, 14:03)

    holinessdani [utilizator]

    "Mama adolescentei ucise, Paula Bryant, a declarat pentru filiala locală a postului CBS că fiica sa era „foarte iubitoare, liniştită” şi ”apăra pacea”.
    Deci fata e un martir care s-a sacrificat aparand pacea!
    • +17 (17 voturi)    
      Ea demonstra pentru apararea pacii (Miercuri, 21 aprilie 2021, 14:15)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      Cand o vecina a atacat-o si un politist a confundat simbolul pacii cu o arma letala.
    • +7 (7 voturi)    
      sau? (Miercuri, 21 aprilie 2021, 14:37)

      codyrocco [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      poate se ducea cu cutitul la scutit, mai stii? sau sa-l ajute pe vecinu` la injunghiat porcul.
  • +18 (20 voturi)    
    Incredibil (Miercuri, 21 aprilie 2021, 14:10)

    independentu [utilizator]

    de rapid a fost politistul, a impuscat-o exact inainte sa bage cutitul in fata.
    Tragic, dar corect.
  • +10 (12 voturi)    
    Afectare covid (Miercuri, 21 aprilie 2021, 14:15)

    beeeeeenar [utilizator]

    Daca era alba nu era socant?
  • +16 (16 voturi)    
    Cum apăra pacea? (Miercuri, 21 aprilie 2021, 14:16)

    BEDE [utilizator]

    Apăra pacea cu cuțitul... Grozav! Foarte logic. Cu asemenea apărători ai păcii nici nu ne mai trebuie poliție...
    Cine oare se va mai face polițist dacă infractorii negri sunt intangibili?
  • +20 (22 voturi)    
    ''Un politist impiedica o crima'' (Miercuri, 21 aprilie 2021, 14:18)

    persuasiv [utilizator]

    ''O adolescenta cu un cutit in mana,impuscata''
    ''Atacatoare inarmata cu un cutit,impuscata''
    etc,etc
  • +10 (12 voturi)    
    Asa da! (Miercuri, 21 aprilie 2021, 14:30)

    Alui [utilizator]

    Numic altceva de comentat!
  • +12 (14 voturi)    
    nu inteleg ce legatura are cu cazul Floyd (Miercuri, 21 aprilie 2021, 14:51)

    cristi_an [utilizator]

    Persoana impuscata incerca sa injunghie pe cineva.
    Vedeti voi, o mare parte a problemei este media/presa - pentru ca in loc sa relateze faptele intr-un mod echidistant si impartial, fac ce stiu ei mai bine...goana dupa senzational.
    Articolul asta face parte din categoria respectiva - titlul e doar pentru a produce senzational si clickuri.
  • +4 (12 voturi)    
    ce ma amuz cand mai aud americani (Miercuri, 21 aprilie 2021, 15:25)

    Scarface1000 [utilizator]

    care zic ca tara lor este "the greatest in the world"

    poate la crime si la atacuri armate ca la altceva...

    O sa va spun ceva care va va soca, Romania este pe locul 25 in lume cea mai sigura tara iar USA este pe locul..... 128..... mai rau decat Nicaragua, Congo sau Kenya.

    gasiti aceasta informatie in zeci de surse, pozitia SUA in clasament diferind catea locuri in sus sau in jos in functie de sursa.

    https://www.worldatlas.com/articles/safest-countries-in-the-world.html
  • +11 (13 voturi)    
    la noi cu sabii sau topoare (Miercuri, 21 aprilie 2021, 15:58)

    Ahha [utilizator]

    si nu patesc nimic, dimpotriva politistii ori nu se baga ori o iau la fuga. Aici e foarte clar, ai in mana o arma (alba, neagra nu conteaza) si o indrepti spre cineva...pac si-a cazut. Fara foc de avertisment, ca nu e timp, doar verbal. Si in plus daca observati, politistii nu pierd nici timp cautand sa traga la picioare, trag direct in centrul corpului ca intr-o tinta oarecare, unde e zona vitala. Da, e dureros ca se procedeaza asa, dar daca te gandesti ca cineva sare azi cu un cutit, e foarte probabil ca atunci cand va avea acces la o arma de foc, o va folosi.
  • +9 (9 voturi)    
    Cum dracu am scăpat ? (Miercuri, 21 aprilie 2021, 19:37)

    Observatory [utilizator]

    sunt un om in vârsta, dar nu știu de ce nu am avut probleme cu legea sau polițiștii in toată viața...
    Eu cred ca unii o caută cu lumânarea ( sau cu drogul” sau au in ei DNA ul de la tăticul drogat și puturos ?,!?!
  • +6 (8 voturi)    
    Propun (Miercuri, 21 aprilie 2021, 21:45)

    Jeta [utilizator]

    Ca numai civilii sa aiba dreptul de a purta arme, nu si politia!
  • 0 (0 voturi)    
    hm (Joi, 22 aprilie 2021, 9:36)

    codyrocco [utilizator]

    dintotdeauna a contat cine zice povestea:
    https://life.hotnews.ro/stiri-fun-3966046-bancul-zilei-eroul-extremist-islamist.htm
  • -3 (3 voturi)    
    Graba la romani (Joi, 22 aprilie 2021, 10:29)

    muciflenduri [utilizator]

    Graba asta de a scrie repede, despre orice, va dezumanizeaza. E chiar atat de greu sa asteptati toate datele, inainte de a da verdicte?
    "O criminala a fost oprita" - foarte posibil, dar e la fel de posibil sa nu aveti toate datele. Poate tocmai isi luase o bataie, poate reactiona irational. Habar nu aveti, dar ati tras deja concluzia.
    Politistul a facut ce a crezut ca e necesar, nu cred ca se pune problema rasismului, dar se poate pune problema modului in care sunt antrenati sa intervina. 4 gloante in plin poate parea excesiv, suna mai mult a lupta in razboi, in care vrei sa nu mai miste celalalt.
    • 0 (0 voturi)    
      All lives matter (Joi, 22 aprilie 2021, 12:25)

      satyr [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      Avem deja toate datele.
  • +1 (1 vot)    
    au innebunit salcamii (Joi, 22 aprilie 2021, 16:56)

    AndreiBCO [utilizator]

    In curand politistii nu vor mai interveni in astfel de situatii. Sa vezi atunci haos prin cartierele de negri


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by