Rusia amenință că taie relațiile cu UE în cazul impunerii unor sancțiuni dure: ”Dacă vrei pace, atunci pregătește-te de război”

de R.P.     HotNews.ro
Vineri, 12 februarie 2021, 10:00 Actualitate | Internaţional


Vladimir Putin
Foto: Kremlin.ru
Ministrul de externe rus Serghei Lavrov a declarat că Moscova este gata să taie relațiile cu Uniunea Europeană dacă statele blocului comunitar impun sancțiuni economice dure regimului de la Kremlin, potrivit unui extras dintr-un interviu publicat pe site-ul ministerului și citat de Reuters.

Declarația vine în contextul tensiunilor tot mai mari dintre Moscova și UE, după arestarea și condamnarea opozantului lui Vladimir Putin Alexei Navalnîi, ceea ce a declanșat proteste masive în Rusia și discuții la nivelul UE privind noi sancțiuni.

Întrebat într-un interviu, ce urmează să fie publicat integral vineri, dacă Moscova va lua măsuri în sensul ruperii relațiilor cu UE, Lavrov a răspuns:

"Plecăm de la premisa că suntem gata (să facem acest lucru). În cazul în care vom vedea din nou sancțiuni impuse în anumite sectoare care prezintă riscuri pentru economia noastră, inclusiv în domenii dintre cele mai sensibile”.

"Nu vrem să ne izolăm la nivel global, dar trebuie să fim pregătiți pentru asta. Dacă vrei pace, atunci pregătește-te de război”, a mai spus Lavrov, potrivit Reuters.

Trei surse diplomatice declarau joi pentru Reuters că, cel mai probabil, UE va impune interdicții de călătorie și înghețarea conturilor unor apropiați ai președintelui Vladimir Putin chiar din cursul acestei luni, după ce Germania și Franța ar fi lăsat să se înțeleagă că sunt de acord cu aceste sancțiuni.

Presiunile pentru sancționarea Moscovei s-au intensificat după ce Kremlinul a expulzat diplomați din Germania, Polonia și Suedia chiar în ziua vizitei șefului diplomației europene Josep Borrell în Rusia.

Sancțiunile împotriva oligarhilor sunt însă dificile deoarece ar trebui să vizeze o infracțiune sancționată de UE și ar trebui să existe siguranța că nu pot fi atacate în fața justiției europene, relata AFP luni.

Un acord poate fi găsit între cei 27 pentru a sancționa alți membri ai președinției ruse considerați responsabili pentru represiunea împotriva partizanilor lui Navalnîi dar a obține mai mult este dificil, consideră un alt diplomat.

AFP mai nota că majoritatea statelor membre nu vor să rupă legăturile cu Moscova și sunt îngrijorate de riscul unei escaladări cu un vecin suspicios, membru al Consiliului de Securitate și putere angajată în mai multe regiuni ale globului unde UE are interese de apărat (Ucraina, Caucaz, Siria, Iran, Libia și Africa).








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


27681 vizualizari

  • +14 (50 voturi)    
    heh (Vineri, 12 februarie 2021, 10:04)

    Point [utilizator]

    stai linistit,ivane,te salveaza merkeloglu
    • +15 (25 voturi)    
      Asa s-a procedat si cu Germania lui Hitler (Vineri, 12 februarie 2021, 12:08)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Point

      Pana la urma tot acolo s-a ajuns si a fost mult mai rau.
      UE daca vrea sa ramana un pilon de democratie trebuie sa taie raul din radacina.
      • -8 (12 voturi)    
        rusii fac ce vor... (Vineri, 12 februarie 2021, 16:10)

        muscha mbanana [utilizator] i-a raspuns lui rov

        atat timp cat u.e sta la mila rusiei in privinta gazului , toate sunt palavre , germania sta cu mana intinsa si aragazele stinse ,asteptand sa faca ceaiul si cafeaua la gaze din mama rusia ! daca se scumpesc gazele , toti politicienii isi vor face bagajele si se vor duce acasica !
    • +27 (35 voturi)    
      Ba să-l ascultăm pe Lavrov. (Vineri, 12 februarie 2021, 12:15)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Point

      Dacă vrei pace să te pregătești de război. Deci UE, dacă vrea pace cu Rusia, și vrea, trebuie să se pregătească de război. Bun. Ne pregătim sancționând dur orice obrăznicie a Rusiei.
      • -13 (21 voturi)    
        prietene (Vineri, 12 februarie 2021, 15:19)

        Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        care e problema ta ( sau a mea ) cine pe cine se otraveste in Rusia si ce se intampla in politica interna a Rusiei?

        Pe principiul asta de ce nu te intereseaza si ce se intampla in Kosovo sau in Vietnam sau in Argentina sau in Kongo?

        Hai sa ne vedem fiecare tara de problemele ei ca am vazut ce "bine" a iesit in Irak, Afganistan, Libia, Syria dupa ce am mers alaturi de partenerii americani si le-am exportat democratia noastra.

        Am distrus aceste tari, sunt atentate zilnice, populatia e la limita foametei, s-a creeat Statul Islamic, si am avut milioane de imigranti in Europa din cauza razboaielor pe are NATO le-a inceput acolo!

        Asa cum e Rusia lui Putin, macar avem pace si nu ne e frica ca ne ataca Nuclear cu cele 7000 de focoase nucleare pe care le detin!

        Cu cat avem o coopoerare economica mai mare cu Rusia cu atat avem sanse mai mici de a avea un conflict cu ei, e logic! ca doar nu o sa ataci o tara de unde iti vine bunastare si prosperitate!
        • +2 (10 voturi)    
          ok (Vineri, 12 februarie 2021, 18:26)

          CNBC [utilizator] i-a raspuns lui Scarface1000

          Dupa ce ne dau cele 90 de tone de aur talharite de la amarata asta de tara + dobanda aferenta din 45 pana astazi, calculata la virgula, putem discuta. Pana atunci, Rusia ramane un inamic, deci zic sa ne pregatim de razboi cu celavecii si sa ne luam singuri aurul de la hotii astia, eventual sa ne triplam investitia ca si prada de razboi.Bizonule, nu o sa stau cu frica in san ca ma ataca rusia, dar probabil ca tu erai genul de copil tembel care dadeai sarutmana la toti batausii scolii ca sa nu ti-o iei pe coaja. Mentalitate de om cu spondiloza din nastere.
    • +7 (13 voturi)    
      @R.P. (Vineri, 12 februarie 2021, 12:51)

      [utilizator] [utilizator] i-a raspuns lui Point

      doctrina militara rusa are încă umbre din doctrina militara sovietica ( de asta tot umbla Volodea sa refacă zone de influenta demult apuse).
      vad comentarii care se refera la partea operațională a lucrurilor.

      e un pic mai mult decât asta.

      Rusii au trei direcții mari pe care se plimba: strategic,operațional si tactic.

      Au avut un mareșal (Sokolovski, un foarte bun strateg) care spunea ca strategia este compusa din 4 reguli.
      regula 1: fii pregătit, pe timp de pace pregătește-te pentru război.
      regula 2: partea care poate susține un război lung, de uzura, va câștiga.
      regula 3: cu cat sunt mai mari interesele politice cu atât va fi mai violent războiul.
      regula 4:în ochii poporului războiul trebuie sa fie justificat si inevitabil.pregătirile si planificarea războiului trebuie sa para inevitabile.

      ca strategie la primele 2 se observa ca rusii încearcă sa se pregătească continuu( cu toate ca în ultimii ani au redus cheltuielile reale cu înarmarea) dar nu pot susține un război de durata.
      https://tradingeconomics.com/russia/military-expenditure

      la 3 încă nu ne apropiem de interese care sa justifice un război, Volodea sta încă bine înfipt în scaun( greu de precizat cat va mai sta)

      la 4, Volodea sta prost, rusii încep încet încet sa realizeze ca se poate mai bine fără un sistem autocratic.

      Concluzia este ca Lavrov latră dar nu musca , (1) are lesa scurta si (2) rusii nu au cum sa susțină decât acțiuni în genul celor întâmplate în Ucraina prin proxy ( nu are sens sa reamintim întâmplări cu submarine , portavioane, si alta tehnica ruseasca depășită , care contează doar la număr/statistica dar nu mai are eficienta).
      • +5 (13 voturi)    
        Am vazut in Nagorno (Vineri, 12 februarie 2021, 13:54)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui [utilizator]

        Tehnica ruseasca de 1 miliard de $ facuta praf de cateva drone ieftine turcesti...in afara de arsenalul nuclear, rrusia e praf.
        • -11 (17 voturi)    
          :))) (Vineri, 12 februarie 2021, 15:28)

          Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui rov

          Cauta aceste arme rusesti pe net:

          Sistem defensiv S-400
          Poseidon Rocket
          Avangard Hypersonic Missle

          Si vreau sa punctez ceva despre ultima!

          Rusii sunt prima tara DIN LUME care au o racheta nucleara Hypersonica, capabila sa depaseasca de 8 ori viteza sunetului si care face cateva minute din Rusia pana in US!

          Expertii Americani de la Pentagon au spus CLAR ca Rusia este din acest punct de vedere inaintea US cu 5-10 ani si in acest moment Racheta hipersonica Avangard nu poate fi oprita de nici un sitem defensiv!

          Toate informatiile sunt disponibile pe google
          • +3 (11 voturi)    
            rusule (Vineri, 12 februarie 2021, 18:30)

            CNBC [utilizator] i-a raspuns lui Scarface1000

            De ce nu te duci sa-i lingi bocancii si alte obiecte de inventar de 700 de euro la nentu' Putin cracanatu ? Bai celavecule NU imi este frica de rusi si de neamul vostru de talhari. Aurul inapoi hotule, bucovina, banii scursi din sovromuri, tezaurul.
            • -2 (8 voturi)    
              prietene, sunt mai Roman decat vei fi tu vreodata! (Vineri, 12 februarie 2021, 21:37)

              Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui CNBC

              Nu mi-am parasit tara o secunda desi puteam merge in US in Germania, Italia, Asutria peste tot am cunostinte apropiate care mi-au spus "hai nu te mai zbate acolo, lasa-o naibii de Romanie si hai aici".

              Si in concedii cand mergeam in Spania, italia etc parca imi vinea greu sa dau banii cand ma gandeam ca banii aia ies din tara si puteam merge cu ei pe litoralul Romanesc si sa ramana in tara mea!

              M-am zbatut aici si dau de mancare la vreo cateva zeci de familii si platesc taxe si impozite la statul roman intr-o luna cat tine in 10 ani.

              Asa ca nu ma face tu pe mine anti-roman sau tradator sau las!
    • -10 (14 voturi)    
      cifrele vorbesc...! (Vineri, 12 februarie 2021, 16:15)

      muscha mbanana [utilizator] i-a raspuns lui Point

      in procente , stam asa :
      Estonia 100%
      Finland 100%
      Latvia 100%
      Lithuania 100%
      Slovakia 100%
      Bulgaria 97%
      Hungary 83%
      Slovenia 72%
      Greece 66%
      Czech Republic 63%
      Austria 62%
      Poland 57%
      Germany 46%
      Italy 34%
      France 18%
      Netherlands 5%
      Belgium 1.1% .Cand cifrele vorbesc , politicienii tac ! Adica , ciocul mic , noi avem gazul , voi aveti banii !!!
  • +30 (54 voturi)    
    Și oligarhii se vor odihni în Cecenia? (Vineri, 12 februarie 2021, 10:05)

    Dogul [utilizator]

    Dacă rupe relațiile cu Occidentul, Putler va fi mâncat de ai lui. Unde-și vor petrece beizadelele concediile? Acum, e plin de ruși în Franța, UK, Spania... Să taie tot, că le va rămâne Cecenia și frigul siberian.
    • +5 (15 voturi)    
      Martie Roshu 2021 = Octombrie Roshu 1917 (Vineri, 12 februarie 2021, 11:15)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      De ce crezi ca s a construit Cripta Aceea la Marea Neagra ?
    • +10 (22 voturi)    
      //// (Vineri, 12 februarie 2021, 11:26)

      GemstonePig [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      Joaca tare la cacialma cracanatul!
      • -7 (7 voturi)    
        Pfui... (Vineri, 12 februarie 2021, 16:47)

        muscha mbanana [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

        Te-ai uitat in olinda , trece submarinul printre scobitorile tele , gigele ! daca are gaz , in rest nu mai conteaza , poti sa zici ca are si castele !!!
    • 0 (8 voturi)    
      Putin miroase slabiciunea UE. (Vineri, 12 februarie 2021, 12:10)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      E totusi o perioada delicata in care UE pare mai mult sa incurce tarile componente in a-si face rost de vaccinuri. Dar mai mult de atat mai este si stirea aia cu Navalni care pare a-si gasi sustinere activa nu doar vorbe tari din UE si foste UE.
      E mai probabil sa fie doar declaratii de campanie decat orice, dar vom vedea.
      • -1 (5 voturi)    
        navalii este calcaiul lui Ahile (Vineri, 12 februarie 2021, 14:51)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Putin are un punct ROSHU acolo, nu mai scapa de acest punct !
        • -5 (7 voturi)    
          Nu iti fa griji se lucreaza intens si la asta. (Vineri, 12 februarie 2021, 15:54)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          O stire care nu prea trece de frontiera Rusiei. E ciudat cum Cortina de fier pare sa fie din nou pusa in functiune, dar de data asta de restu.
          https://www.rt.com/russia/514291-navalny-aide-funding-alleged-british-spy/
          Implicatiile fiind Navalni Agent extern (stie Putin cine) si rusii cum or fi ei nu tare inghit amestecul extern in ale lor. Astfel miscarea lui Putin (sau nu) de a rezolva problema Navalni nu va fi chiar ingrijoratoare pentru Rusi.
          Intre timp Putin este suparat pe UE si nu prea ma mai intreb de ce.
        • -6 (6 voturi)    
          dot .com (Vineri, 12 februarie 2021, 16:49)

          muscha mbanana [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          acel punct rosu ,poate fi transformat in verde cand vrea mushchii lui putin !are gaz , nu gluma si colo si dincolo !
    • -4 (10 voturi)    
      Prietene (Vineri, 12 februarie 2021, 15:31)

      Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      Are Rusia mai multa plaja la Marea Neagra decat are Romania ;)
  • +20 (34 voturi)    
    UE (Vineri, 12 februarie 2021, 10:12)

    MAGArusul [utilizator]

    Nu are obiceiul sa impuna sanctiuni dure. Doar moi, pufoase, catifelate. Atunci cand te asterni in velurul albastru poti visa linistit la stele aurii.
  • +29 (49 voturi)    
    Hai ca m-am speriat... (Vineri, 12 februarie 2021, 10:21)

    mgs [utilizator]

    Nu-si permite UE sa le rupa, dar Rusia? E clar, Lavrov ameninta ca taie gazele. Dar fara alea pe care le exporta, cu ce-si mai cumpara mancarea pentru popor? Stai, c-am uitat ca la ei poporul este doar un numar. 100 milioane, beh poate fi si 80. Tot un popor e. Cu alte cuvinte Lavrov a decis sa joace poker cu UE. Adica tu arunci bomba, luandu-l la misto pe comisarul european, dar tot tu te dai mare ca daca incearca sa castige iti iei jucariile si nu te mai joci.
    Pacat numai ca in UE avem numai mascarici care ne conduc...
    • -8 (22 voturi)    
      China poate (Vineri, 12 februarie 2021, 12:06)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui mgs

      E usor de zis ca nu au cui vinde dar mai este un mare cumparator pe piata actuala...mai la Sud.
      • +3 (7 voturi)    
        daca ar avea si conducte, poate (Vineri, 12 februarie 2021, 14:33)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        Sau crezi ca vor transporta gazul in c..
        • +2 (2 voturi)    
          baiete .... (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 14:19)

          sile1 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          ....inainte de a vorbi prostii pune mana si informeazate.

          Acelasi lucru e valabil si pentru alti imbecili de pe aici care vorbesc ca sa se afle in treaba. Asta e situatia cu haterii care nu stiu sa faca diferenta dintre a condamna un lucru atunci cand e de condamnat si a recunoaste un lucru cand este bun si adevarat

          Ia de aici :

          Rusia a inaugurat luni, 2 decembrie,2019, primul său gazoduct spre China, acesta fiind de altfel unul din cele trei mari gazoducte destinate să îi consolideze poziţia de cel mai mare exportator mondial de gaze naturale.

          Noul gazoduct este însoţit de un uriaş contract de aprovizionare de gaze, semnat în luna mai 2014 de grupul rus Gazprom şi concernul chinez CNPC, şi a cărui valoare este estimată la peste 400 de miliarde de dolari pe 30 de ani.

          Denumit „Power of Siberia”, gazoductul inaugurat luni are o lungime de peste 2.000 de kilometri şi va conecta zăcămintele de gaze naturale din Siberia orientală de frontiera ruso-chineză.

          La rîndul său, China ar urma să finalizeze în 2022-2023 un gazoduct care va face legătura între frontiera cu Rusia şi metropola Shanghai.
      • +1 (5 voturi)    
        china anexeaza siberia apoi isi ia GRatuit (Vineri, 12 februarie 2021, 17:45)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        ce vrea de acolo
    • -7 (11 voturi)    
      prietene (Vineri, 12 februarie 2021, 15:41)

      Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui mgs

      Pai cum sa nu i-a Rusia tare comisarul UE care merge la ei in tara sa-i i-a la rost?

      Tu ce reactie ai avea sa vin eu la tine in casa sa te iau la rost de ce ai pus mobila acolo sau televizorul dincolo?

      pe bune??

      Si in al 2-lea Rand rusia are 144 milioane de oameni, nu 100. Iar acei 144 mil de sunt o piata de desfacere pentru produsele Europene cam cat toata Europa de Est la un loc, piata de desfacere la care UE nu poate renunta asa usor!

      II sar la Merkel in cap constructorii de masini germani daca nu i-ar mai lasa UE sa exporte in Rusia diferite bunuri!

      Nu e chiar asa simplu cum crezi...
      • -1 (5 voturi)    
        ???? (Vineri, 12 februarie 2021, 18:12)

        mgs [utilizator] i-a raspuns lui Scarface1000

        Nene, nu tot rusul l-a invitat pe comisarul european acolo? Sau crezi ca a dat buzna in casa ca sa-i vada unde tine mobila sau televizorul, cum zici tu. Daca avea ceva de zis i-ar fi telefonat 2 minute si gata. Lui Lavrov nu i-a convenit ca l-a luat la rost si punct. S-a enervat si l-a luat gura pe dinainte. Rusii au arma gazului si atat. Dar Rusia fara UE se poate spune ca moare de foame. Inainte avea Ucraina pe post de granar, dar acum ce mai are? Siberia? Sa fim seriosi. Mai mult pierde Rusia decat UE. Dar daca ar fi numai mancarea... Apoi cineva a spus ca ar fi China. China cu Rusia nu se intelegeau si pe vremea cand amandoua erau tari comuniste convinse. De fapt atunci era un comunism chinez si unul sovietic. Asa ca pot spera nostalgicii dar putine sanse...
  • +25 (51 voturi)    
    ce sa taiati, ba, voi? (Vineri, 12 februarie 2021, 10:22)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    ... ca sunteti in faliment. aveti voi fatza de relatii cu UE?
    • +1 (5 voturi)    
      ! (Vineri, 12 februarie 2021, 15:45)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      Bravo catel, ai si tu un comentariu decent!
      • -1 (7 voturi)    
        ce sa-i faci.. (Vineri, 12 februarie 2021, 17:56)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

        .. m-am dat si eu cu aia care platesc mai mult.
  • +16 (32 voturi)    
    Nu se va (Vineri, 12 februarie 2021, 10:26)

    fokerul [utilizator]

    întâmpla asta, interesele germane nu permit sancţiuni drastice.
  • +30 (40 voturi)    
    Totusi, Rusia are mai mult de pierdut decat UE (Vineri, 12 februarie 2021, 10:26)

    bancher [utilizator]

    In cazul ruperii relatiilor comerciale. UE cumpara gaz prin conducte din Rusia, da, e la pret mic, insa nici Rusia nu are cui sa vanda gazul in alta parte pentru ca nu are conducte. Dupa anexarea Crimee a incercat Putin sa isi diversifice destinatiile de vanzare catre China si India, insa s-a lasat pagubas ptr ca e f costisitor sa construiesti conducte pana acolo.
    Practic piata gazelor este si de monopol dar si de monopson in acelasi timp.
    UE mai poate cumpara gaz lichefiat de la americani, e mult mai scump, dar ca solutie de ultima instanta merge. Iti mai pierzi din competitivitatea produselor la export, dar nu intri in faiment. In schimb, Rusia e total dependenta de exportul de hidrocarburi, daca ramane fara piata UE, va avea mari probleme financiare .
    • -21 (27 voturi)    
      te-ai uitat pe o harta in ultima vreme? (Vineri, 12 februarie 2021, 12:11)

      tahomir [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Si ai vazut ca Rusia se invecineaza cu o tara destul de mare? China se numeste tara aia. Si Rusia poate sa renunte bine mersi la relatia cu Europa, daca e fortata. Are si resurse si piete de desfacere. Evident ca nu va fi usor ptr nimeni, toti vom avea de suferit daca se ajunge la asta. Cu o singura exceptie, USA. Adica exact cei care forteaza distrugerea oricaror legaturi intre EU si Rusia. Dar esti prea useristoplusist ca sa-si dai seama de chestii chair atat de banale.
      • +13 (21 voturi)    
        Baietzal, daca tu crezi ca Rusia (Vineri, 12 februarie 2021, 12:34)

        Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

        ar putea trai pe spinarea Chinei, te inseli, amarnic!
      • +4 (8 voturi)    
        Rusia se invecineaza cu fix 14 tari (Vineri, 12 februarie 2021, 14:46)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

        Ghici care e singura care are pretentii teritoriale asupra ei?
        Sunteti prajiti mujicilor!
    • -3 (11 voturi)    
      vorbest aiureli (Vineri, 12 februarie 2021, 15:44)

      Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Anul trecut dupa o investitie de 38 miliarde dolari Rusia a inaugurat o conducta de gaz care ii leaga de China ;)

      https://www.youtube.com/watch?v=Qnyjp_yj-Ao
      • +1 (7 voturi)    
        de-abia in 2024 va fi la full capacitate (Vineri, 12 februarie 2021, 17:06)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Scarface1000

        Si aia mai mica si decat NorthStream 1.
        Va urez, rusilor si chinezilor adica, o colaborare lunga si fructuoasa.
        Daca tu crezi ca Rusia se poate lipsi de banii europenilor traiesti pe alta lume.
    • +2 (2 voturi)    
      alt... (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 14:24)

      sile1 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      ...prost informat.

      Citeste si tu raspunsul pe care i l-am dat,mai sus, lui alikimiku.
  • +25 (35 voturi)    
    Relax ma' friend (Vineri, 12 februarie 2021, 10:28)

    middle_brick [utilizator]

    Atata timp cât Germania papă gaz rusesc nu va veni nicio sancțiune dura, cel mult ceva asa mimat de ochii lumii
    • -6 (18 voturi)    
      Pai pe asta se bazeaza, ia sa dea (Vineri, 12 februarie 2021, 11:04)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

      sanctiuni dure UE si Putin sa gatuie putin conductele cu gaz, acum pe frigul asta UE o sa-si revina urgent!
    • +3 (11 voturi)    
      depinde si cine va fi cancelar (Vineri, 12 februarie 2021, 11:48)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

      Angela Merkel e la utlimul mandat.Helmuth Koll, spre exemplu, nu ar fi permis santajul.
      • -4 (12 voturi)    
        zici? (Vineri, 12 februarie 2021, 15:50)

        Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Ar fi deacord UE sa plateasca dublu pe gazul din America?

        Ari fi deacord UE sa piarda o piata de desfacere de 144 milioane de oameni ( cam cat toata Europa de est la un loc)?

        Ar fi deacord UE sa piarda milioane de turisti Rusi care vin anual in Europa in concedii?

        Adevarat ca si pe Rusi i-ar afecta ca UE sa nu mai cumpere gaz din Rusia si sa le impuna sanctiuni dar durerea ar fi reciproca (intradevar poate ar fi mai mare durerea pt Rusia) dar NIMENI nu risca acuma in vremurile astea cand economia lumii a scazut cum nu s-a mai vazut in istoria recenta a lumii sa mai si pui piedici dezvoltarii prin sanctuni reciproce cu Rusia doar de dragul lui Navalini!
      • -7 (11 voturi)    
        In procente , dependenta de gaz ... (Vineri, 12 februarie 2021, 16:12)

        muscha mbanana [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Estonia 100%
        Finland 100%
        Latvia 100%
        Lithuania 100%
        Slovakia 100%
        Bulgaria 97%
        Hungary 83%
        Slovenia 72%
        Greece 66%
        Czech Republic 63%
        Austria 62%
        Poland 57%
        Germany 46%
        Italy 34%
        France 18%
        Netherlands 5%
        Belgium 1.1%
    • -7 (15 voturi)    
      nu doar Germania (Vineri, 12 februarie 2021, 11:56)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

      In 2013 the shares of Russian natural gas in the domestic gas consumption in EU countries were:[11] - wiki

      Estonia 100%
      Finland 100%
      Latvia 100%
      Lithuania 100%
      Slovakia 100%
      Bulgaria 97%
      Hungary 83%
      Slovenia 72%
      Greece 66%
      Czech Republic 63%
      Austria 62%
      Poland 57%
      Germany 46%
      Italy 34%
      France 18%
      Netherlands 5%
      Belgium 1.1%
      • +3 (7 voturi)    
        2013 - 2021 (Vineri, 12 februarie 2021, 14:58)

        coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        Vezi ca au trecut aproape 8 ani din 2013 incoace. S-a cam modificat schema de consum de atunci.

        Daca tot ai o parere care nu o poti pastra pentru tine, citeste inainte de a apasa "trimite". Nu de alta, doar ca ce spune aparatul de propaganda kremlinez putem afla si de la sursa.
        • 0 (2 voturi)    
          da? (Luni, 15 februarie 2021, 11:09)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

          Ce mare branza s-a schimbat din 2013? Europa e tot pe gaz rusesc, like it or not. Vezi gazoductul maritim Nord Stream. Si unul care constata asta nu e musai "cu Kremlinul". Cum au unii obsesia.
    • +3 (3 voturi)    
      confundam marfa cu ambalajul (Vineri, 12 februarie 2021, 14:48)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

      Rusia a vandut gaz Occidentului inclusiv in timpul razboiului rece. Fiindca marcile erau la fel de bune pe cat este acum euro.
  • +10 (24 voturi)    
    Lol (Vineri, 12 februarie 2021, 10:31)

    mitg [utilizator]

    Ia suplimente de testosteron la cei 73 de ani?
  • +12 (24 voturi)    
    oricum cuibul de miliardari (Vineri, 12 februarie 2021, 10:39)

    TrickyWicky [utilizator]

    rusi sunt la Londra
    • +1 (5 voturi)    
      Londra nu e in UE. (Vineri, 12 februarie 2021, 12:57)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      Deci mai cauta.
      • -2 (8 voturi)    
        pai nu a spus omu ca e in UE Londra (Vineri, 12 februarie 2021, 15:53)

        Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Chiar deaia , sanctiunile UE nu o sa-i afecteze pe rusii din UK deoarece UK e acuma ANTI-UE :)

        UK o sa fie foarte fericita sa gazduiasca oligarhi Rusi cu zeci de miliarde avere in conturi!

        Frumos, nu ? :)
  • +26 (40 voturi)    
    Rusia si gazul (Vineri, 12 februarie 2021, 10:39)

    This_User_Is_Real [utilizator]

    Sa ii vedem pe rusi cum vor scoate camasa cand vor opri livrarea de gaze, dar nici banii europenilor nu le vor mai umple conturile.
    Este un santaj jalnic facut de rusi, care nu isi pot permite sa nu mai vanda gaz Europei.
    Bineinteles, nici liderii europeni nu sunt mai breji, in frunte cu Borrell si von der Leyen, niste lideri slabi, depasiti complet de importanta pozitiei lor. Dupa reprezentatia jalnica a lui Borrell la Moscova, Putin si-a dat seama ca are in fata oameni nepregatiti si fara cojones, asa ca isi permite sa joace tare, ca stie ca nu va intalni prea mare rezistenta.
    UE trebuie sa faca reforme in modul de promovare al politicienilor, avand nevoie de oameni puternici (nu ma refer la lideri cu inclinatii autoritare) si care inteleg perfect importanta rolului lor.
    • +2 (4 voturi)    
      UE și electricitatea! (Vineri, 12 februarie 2021, 13:11)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui This_User_Is_Real

      UE trebuie să meargă în continuare pe obligativitatea ca toate locuințele în viitor să fie INDEPENDENTE ENERGETIC! Fiind foarte bine izolate, cu pompe de căldură, bucătăriile pe electric: plite de inducțle, cuptoare electrice. Mașini electrice, fără diesel și benzină. Centrale eoliene, solare, chiar nucleare, când e nevoie. Deci energie curată, fără dependențe depin exterior, care mai sunt și șantajiști.
    • -4 (8 voturi)    
      sa ii vad eu pe Europeni (Vineri, 12 februarie 2021, 16:07)

      Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui This_User_Is_Real

      Ai dreptate partial, nu le va fi tare bine la Rusi daca ii sanctionam si nu mai cumparam gaz de la ei dar oare e dispusa UE sa puna sanctiuni Rusiei si sa piarda:

      Gaz la jumate de pret fata de ce ofera SUA
      O piata de desfacere de 144 milioane d oameni
      Milioane de turisti Rusi anual care vin in Europa
      plus multe altele!

      E dispus sa-i fie mai rau Europeanului de rand doar de dragul lui Navalini?
      • +1 (7 voturi)    
        tot repeti prostia cu fabuloasa piata de 144 mil (Vineri, 12 februarie 2021, 17:11)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Scarface1000

        Da, e o piata mare, da e o piata importanta, dar ma mir cum naiba a supravietuit Europa in razboiul rece fara acces la fabuloasa piata sovietica.
        • 0 (2 voturi)    
          exact (Vineri, 12 februarie 2021, 21:49)

          Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Cum a supravietuit si Rusia fara sa exporte gaz in Europa :P
  • -8 (44 voturi)    
    Sanctiuni dure (Vineri, 12 februarie 2021, 10:40)

    gizmo [utilizator]

    Acum ca SUA a scapat de rudotel Trump sluga Moscovei, UE si America pot sa se ocupe de Rusia asa cum trebuie, indiferent de cat tipa Lavrov si Putin.
    • +1 (17 voturi)    
      Ai vrea tu (Vineri, 12 februarie 2021, 11:46)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui gizmo

      Ai vrea tu, insa mai ai de asteptat. Germania, Ungaria si Austria vad ca sunt dornice de afaceri cu Rusia. Aaaa, ca ii vor sanctiona pe niste ciumpalaci din plan second, asta e posibil. In rest, business as usual cu rusii. Pana la urma, cine este Navalnii? Miliardarilor din industria chimica germana le pasa de unul ca Navalnii? Il mananca la micul dejun si spun dupa aceea ca nu s-au saturat. Sigur ca da bine sa se burzuluiasca unii la altii, dar la final afacerea sa mearga. Si asa-i corect pana la urma.
      • +1 (7 voturi)    
        Navalnîi? (Vineri, 12 februarie 2021, 12:45)

        nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

        Pai le dă TOATĂ industria chimică și extractivă, de la oligarhi.
  • +6 (16 voturi)    
    Bine, sa taie si atacurile spam/phishing (Vineri, 12 februarie 2021, 10:44)

    BIM15 [utilizator]

    sa le tina la ei acolo
  • +7 (37 voturi)    
    Sanctiuni simbolice, Putin nu se teme de UE (Vineri, 12 februarie 2021, 10:48)

    animatron [utilizator]

    Gurparea kgbista de la Moscova are destui "idioti utili" prin UE si cu siguranta poate apasa "butoane" prin Comisia UE, prin Parlamentul European, printre liderii tarilor membre, printre sefi de partide din Europa, etc.

    UE a aratat foarte dura si unita contra aliatilor britanici din NATO cand acestia au decis sa paraseasca UE.

    Sa vedem daca vom avea aceeasi unitate si fermitate cand e vorba de Rusia, un adversar nu un aliat.

    Exemplul socialistului Borell ne-a aratat ca exista prostie si incompetenta la cel mai inalt nivel de reprezentare al UE, asa ca putem fi oarecum sceptici pana cand UE nu se reformeaza in profunzime.

    Declaratia lui Lavrov indica foarte limpede ca Rusia nu se teme catusi de putin de "amenintarile" UE si nu e semn bun pentru viitor.

    Germania a tradat pana acum, Franta e pe acelasi drum de colaborare cu dictatura rusa, in detrimentul aliatilor americani si est-europeni.
    • -4 (10 voturi)    
      Rusia a fost o dictatura (Vineri, 12 februarie 2021, 11:13)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      dintotdeauna, atat sub tzari cat si sub comunisti. "...pana cand UE nu se reformeaza in profunzime"...
      Adica: sa-si traga o constitutie, sa-si aleaga un presedinte si sa-si reduca birocratia cu 50%?!
      Rusia nu se va schimba niciodata, mai ales la presiunea Europei pe care o considera slaba militar si prost condusa politic. Avand in vedere arsenalul ei militar si tendintele militariste, atat Europa, cat si America au invatat in ultimii 50 de ani sa traiasca in pace cu rusii, in ciuda tuturor divergentelor, asa ca si episodul Navalnii va fi dat uitarii ca si multe altele din vremea razboiului race. "If you can't beat them, join them"...has always been the case...
      • -7 (15 voturi)    
        foarte corect spus (Vineri, 12 februarie 2021, 16:31)

        Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui John M.

        Nu Rusia comunista a atacat 29 de tari in ultimii 70 ani ci democratia US

        1945 - Japan (Nuclear)
        1945-1946 - China
        1950-1953 - Korea China
        1954 - Guatemala
        1958 - Indonesia
        1959-61 - Cuba
        1960 - Guatemala
        1964 - Congo
        1965 - Peru
        1964-1973 - Laos
        1961-1973 - Vietnam
        1969-1970 - Cambodia
        1967-1969 - Guatemala
        1983 - Grenada
        1983-1984 - Lebanon
        1980's - El Salvador
        1980's - Nicaragua
        1986 - Libya
        1987 - Iran
        1989 - Panama
        1991 - Iraq
        1993 - Somalia
        1998 - Sudan
        1998 - Afghanistan
        1995 - Bosnia (sarbii din Bosnia)
        1999 - Serbia
        2001-2005 - Afganistan
        2003-2010 - Irak
        2011 - Libya
        2015 - Syria
        • +2 (8 voturi)    
          fix din manualul micului comsomolist (Vineri, 12 februarie 2021, 17:15)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Scarface1000

          Amesteci bombardamente dintr-un razboi legitim cu fapte imaginare si interventii umanitare.
          Poti sa ne spui de exemplu cand a atacat US China in 1945-1946?
          • -2 (4 voturi)    
            Operation Beleaguer (Vineri, 12 februarie 2021, 21:59)

            Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            desigur :)

            Operatiunea Beleaguer, ai auzit de ea?

            In 1945, peste 50 000 de soldati Americani au invadat China!

            Slab stai cu istoria

            https://www.youtube.com/watch?v=jDBUT8M8beg
            • 0 (4 voturi)    
              nici tu nu crezi porcaria aia (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 0:01)

              c2 [utilizator] i-a raspuns lui Scarface1000

              de pe contul de youtube creat de trolii KGB-isti

              Aveti doar cateva sute de vizualizari. Nimeni nu se uita la propapaganda aiuritoare si stupida facuta de voi.

              PS: Pentru cine nu stie detaliile:
              - Japonia a capitulat in 1945 dar avea sute de mii de soldati in China
              - guvernul chinez aflat in razboi civil cu comunistii lui Mao a cerut ajutorul americanilor pentru evacuarea acelor soldati (japonezii nu vroiau sa se predea chinezilor)
              - intre 1945 si 1949 50 de mii de americanii au evacuat din China peste 600000 de japonezi si koreeni
              - in cei 4 ani americanii au pierdut 13 soldati prin atacuri ale comunistilor asupra lor
            • 0 (2 voturi)    
              in 1944, 24.000 de americani,canadieni, englezi (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 8:52)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Scarface1000

              au invadat Franta!
              Banuiesc ca asa se preda istoria la Kremlin.
    • +15 (17 voturi)    
      Da, din pacate (Vineri, 12 februarie 2021, 11:25)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Si europenii sunt coruptibili, ba chiar pe sume si mize mici, unii, cam ca pe la noi.
      • -5 (13 voturi)    
        dar ce ai crezut? (Vineri, 12 februarie 2021, 16:34)

        Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

        Ca nemtii si restul sunt incoruptibili?

        hahaha

        Gerhard Schröder fost cancelar a Germaniei a fost numit in 2017 sef la Rosneft ( compania de stat Ruseasca care se ocupa cu exportul de gaze)

        Doar imaginati-va sa fi fost nimic Boc sau Ciolos sefi la Gazprom :D :D :D

        https://www.digi24.ro/stiri/externe/rusia/gerhard-schroeder-numit-sef-la-rosneft-801909?__grsc=cookieIsUndef0&__grts=53771345&__grua=74828794d87cdf4570ac25a106ae6a76&__grrn=1
    • -9 (13 voturi)    
      no hai serios... (Vineri, 12 februarie 2021, 16:28)

      Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Tu sa fii in logul Germaniei ai renunta la o piata de desfacere de 144 milioane de oameni ( cat toata europa de est la un loc)

      Ai renunta la Gaz la pretul de jumate fata de cat ofera USA gaz

      E dispusa UE sa renunte la milioane de Turisti Rusi anual

      etc etc

      Toate pt un om fie el si Navalini?
  • +8 (20 voturi)    
    ce sa zica si ei? (Vineri, 12 februarie 2021, 10:49)

    g01an [utilizator]

    blocarea conturilor si a intrarii in UE a unor personaje dubioase ar trebui sa fie reactia minima in situatia actuala. ar trebui aplicat acelasi tratament ca in cazul teroristilor pentru ca asta inseamna violenta comisa in scopuri politice. treaba lor ce fac la ei in tara si daca nu sunt pedepsiti, dar in acelasi timp nu mai au ce cauta pe aici astfel de personaje si ar trebui blocat orice fel de afacere cu astfel de personaje.

    nu s-a pus inca problema de sanctiuni extinse, dar mesajul tovarasului kagebist imi sugereaza ca nu are de gand sa rezolve problemele de fond care nemultumesc occidentul sau ca, daca lucrurile nu s-au intamplat cu intentia lui, situatia i-a scapat de sub control din nou. cu alte cuvinte, nu exista alternative momentan si atunci cum poti coopera cu cineva care iti vrea raul? daca este asa, ar trebui coordonat raspunsul impreuna cu americanii si restul tarilor dezvoltate.
    • -8 (10 voturi)    
      prietene (Vineri, 12 februarie 2021, 16:37)

      Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      Nu vrea nimeni din UE sa piarda accestul la o piata de desfacere de 144 mil de oamni (cam cat toata europa de est la un loc)

      Sa cumpere gaz la pret dublu din SUA

      Sa blocheze accestul la milioane de turisti Rusi care viziteaza anual europa

      Si astea doar de dragul lui Navalini, care pana la urma e un simplu om, nu e Dumnezeu!
  • +4 (24 voturi)    
    Lasa,ca dupa ce o sa va ia putler (Vineri, 12 februarie 2021, 10:51)

    persuasiv [utilizator]

    ceasu',paltonu' si tot ce mai aveti,o sa-l puteti sanctiona.Pana atunci,doar continuati sa va ganditi.
  • +1 (17 voturi)    
    haios (Vineri, 12 februarie 2021, 11:12)

    IpseAnton [utilizator]

    Cam tremura chilotii pe EU. Nu are nimic in ei, instalatia din nastere este nefunctionala (Tratatele EU) si nici nu are singe in ea (vointa politica). Rusia a calcat in picioare cel putin trei tari din fosta URSS si a incalcat toate intelegerile. A inscenat atentate ca sa dea vina pe ceceni si sa-si arate muschii. Reactia EU? O noua conducta. Mutti are la ea toate pirghiile, nici o grija. La cit s-a pupat pe gingii cu Putin gaseste ea o solutie si acum. Si are si pirghiile sa puna pumnul in gura altora din EU, vasali de fapt. Macrou este de partea ei, abia asteapta sa faca afaceri pe scara mai larga cu Rusia, sa apuce si ea o bucatica. Este in conceptul francezilor, Europa de la Atlantic la Ural.
  • -2 (20 voturi)    
    cainele care latra...... (Vineri, 12 februarie 2021, 11:20)

    idealogul [utilizator]

    In toata povestea asta UE este cainele care latra.
    Borell s-a dus saptamana trecuta la Moscova unde a luat 3 palme peste ochi si Borell a inghitit in sec.
    Anglia s-a rupt de UE si miliardarii rusi s-au mutat acolo. Dupa ce UE a furat talhareste banii rusilor depozitati in Cipru (ati uitat???) doar prostii mai tin banii in bancile din UE.
    In timp ce UE latra Rusia a muncit si a construit conducta spre China. Asa ca Rusia poate supravietui si fara piata UE. V-a suferi dar v-a supravietui.
    In schimb mult laudatul gaz lichefiat american este la nivelul de vorbe. Nu exista infrastructura pentru a transporta si prelua miliardele de metri cubi de gaze necesare in UE daca se inchide conducta ruseasca.
    De cand a venit slippyjoe la putere Rusia are tupeu din ce in ce mai mare. Practic e prima oara cand Rusia palmuieste diplomatic si ameninta direct UE in doar o saptamana. Si ce e mai rau e ca nu ameninta cu o invazie cu tancuri ci ca isi intoarce posterior in directia UE.
    Ma intreb ce stiu rusii ca le-a dat atata tupeu de cand nu mai e Trump presedinte.
    • +5 (11 voturi)    
      Iti spun eu ce stiu rusii (Vineri, 12 februarie 2021, 12:38)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

      Stiu ca UE e o momaie populata cu momalani!
  • +7 (19 voturi)    
    acum sa vedem daca UE are boase ori e perfida (Vineri, 12 februarie 2021, 11:24)

    comentacu [utilizator]

    E simplu, iei toti oligarhii si toate elementele ruse care spala banii mafiei ruse ori ai FSB-ului si ii pui pachet la aeroport. Ii iei la investigat, le inchizi afacerile.
    Daca UE are boase trebuie sa deconecteze Rusia de la mediul de afaceri din spatiul european.
    • -2 (4 voturi)    
      linisteste-te (Vineri, 12 februarie 2021, 17:11)

      Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

      Nu renunta UE la gaz ieftin din Rusiaca sa importe la pret dublu din USA.

      Nu renunta UE la o piata de desfacere de 144 de milioane de oameni cat are Rusia (cam cat tot Estul Europei)

      Nu renunta UE la milioane de turisti Rusi anual doar ca sa sustina un om fie el si Navalini!

      tu ai face-o, adica sa ti fie mai rau tie si Europei pt un cetatean Rus?
  • +7 (15 voturi)    
    NUE (Vineri, 12 februarie 2021, 11:29)

    albastrele [utilizator]

    Si mai facem scandal ca ne-am dat cu americanii.
    S-a vazut in Ucraina ce valoare au promisiunile marilor puteri europene.
    Suntem in bataia vantului si la primul pericol o sa ne trezim singuri ca grecii.
    In UE suntem uniti cand e vorba de bani in rest, cand vine vorba de probleme existentiale care au macinat de secole Europa de Est, fiecare e pe barba lui.
    De nebunul Trump toti faceau misto, cand e vorba de Putin sau altcineva din camarila lui e liniste si pace. Poate sa iti otraveasca si cetatenii nu-i problema, se nasc altii.
  • +6 (14 voturi)    
    Razboi (Vineri, 12 februarie 2021, 11:44)

    Mircea11 [utilizator]

    Asta stiu cel mai bine rusii, razboi !
    • -2 (4 voturi)    
      nu zau (Vineri, 12 februarie 2021, 17:15)

      Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui Mircea11

      Stii ce buget pt armata are USA? vreo 700 miliarde! cam cat urmatoarele 10 tari la un loc!

      Stii cate tari a atacat Rusia in ultmii 70 ani? nu sti, dar SUA stii cate au atacat? vreo 30

      1945 - Japan (Nuclear)
      1945-1946 - China
      1950-1953 - Korea China
      1954 - Guatemala
      1958 - Indonesia
      1959-61 - Cuba
      1960 - Guatemala
      1964 - Congo
      1965 - Peru
      1964-1973 - Laos
      1961-1973 - Vietnam
      1969-1970 - Cambodia
      1967-1969 - Guatemala
      1983 - Grenada
      1983-1984 - Lebanon
      1980's - El Salvador
      1980's - Nicaragua
      1986 - Libya
      1987 - Iran
      1989 - Panama
      1991 - Iraq
      1993 - Somalia
      1998 - Sudan
      1998 - Afghanistan
      1995 - Bosnia
      1999 - Serbia
      2001-2005 - Afghanistan
      2003-2010 - Iraq
      2011 - Libya
      2015- Syria
      • +1 (3 voturi)    
        da nu asa... (Vineri, 12 februarie 2021, 18:31)

        mgs [utilizator] i-a raspuns lui Scarface1000

        Chinuieste-te macar sa dai un raspuns scurt dar raspuns. Ce vad la tine, e ca ai 2 tipare, ala cu 144 milioane si asta cu tarile atacate de americani. Voi astia care postati pentru tatuca Putin n-aveti voie sa dezvotati un subiect sau va mandriti ca nu sunteti in stare???
  • -6 (18 voturi)    
    da? (Vineri, 12 februarie 2021, 11:54)

    Toni_Romania [utilizator]

    Ue chiar vrea sa ramana fara gaze iarna? Acum 13 ani  Putin a inchis robinetu numai cu 5% dupa un conflict legat de UCR si in UE a fost panica.
    --
    google "Russia in the European energy sector"
    • -5 (9 voturi)    
      2009 (Vineri, 12 februarie 2021, 12:41)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Europeans shiver as Russia cuts gas shipments - NBC Newswww.nbcnews.com › wbna28515983
      Jan 6, 2009 — Russia shut off all gas supplies to Europe through Ukraine on Wednesday —

      https://www.nbcnews.com/id/wbna28515983
    • +3 (13 voturi)    
      Ehhh (Vineri, 12 februarie 2021, 12:51)

      omezu [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      As fi dispus sa tremur de frig inca 2-3 luni doar ca sa-i vad pe rusi cum mor de foame!
      • -4 (10 voturi)    
        gazele (Vineri, 12 februarie 2021, 13:47)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui omezu

        gazele nat nu se folosesc numia la incalzire
  • -3 (21 voturi)    
    Un nonsens: (Vineri, 12 februarie 2021, 12:51)

    nick24 [utilizator]

    “ Dacă vrei pace, atunci pregătește-te de război”
    Ei sunt pregătiți numai de război, cu hrănitul populației e mai greu.
    • -3 (5 voturi)    
      asta-i buna (Vineri, 12 februarie 2021, 17:20)

      Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      Rusia are cam acelasi pib pe cap de locuitor ca si Romania dar preturile in Rusa sunt la jumate fata de Romania

      Litru de motorina la ei 2 lei la noi 5
      Gazul la o casa medie la ei aproape gratis la noi vreo 600-700 lei
      alimente medicamente la jumate fata de Ro

      Rusia avea in 2013 pib pe cap de locuitor aproape dublu cat Romania, dar apoi au inceput vestiicii cu sanctiuni si le-a scazut putin.

      Asa ca stai linistit, nu o sa vezi Rus rabdand foame degraba ;)
  • -4 (16 voturi)    
    Foarte bine, sa le rupa... (Vineri, 12 februarie 2021, 13:21)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    ca nu plange nimeni. Numai prostovanul de Lavrov are o logica beton ca "dacă vrei pace, atunci pregătește-te de război”. Ce dreq o fi vrut sa spuna, numai el stie. Cand facea misto de Borrell era bine, se simtea pe val, acum, stau cufuriti, si cu sanctiuni de la UE si cu circ intern.
    • +5 (13 voturi)    
      Si vis pacem, para bellum (Vineri, 12 februarie 2021, 16:02)

      c6 [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      Javrov macar a citit ceva... de la postaci n-am pretentii sa inteleaga fraze care cer putina logica :)

      PS: Sunt pentru falimentarea Rusiei prin taierea oricaror legaturi economice indiferent de costuri.
  • +2 (8 voturi)    
    UE trebuia sa rupa relatiile cu Rusia (Vineri, 12 februarie 2021, 14:16)

    AliKimiku [utilizator]

    Din momentul furtului Crimeei.
    Acum, mos Lavrov se da fata mare si jignita!
  • -6 (12 voturi)    
    procentele vorbesc , politicienii tac si-nghit in (Vineri, 12 februarie 2021, 16:13)

    muscha mbanana [utilizator]

    Estonia 100%
    Finland 100%
    Latvia 100%
    Lithuania 100%
    Slovakia 100%
    Bulgaria 97%
    Hungary 83%
    Slovenia 72%
    Greece 66%
    Czech Republic 63%
    Austria 62%
    Poland 57%
    Germany 46%
    Italy 34%
    France 18%
    Netherlands 5%
    Belgium 1.1%
  • -3 (11 voturi)    
    Multi viteji pe Hotnews (Vineri, 12 februarie 2021, 17:17)

    VOX. [utilizator]

    Ai zice ca sunt gata sa plece la razboi. Desi unii dintre ei obosesc si cand se incheie la sireturi.
    • 0 (2 voturi)    
      noi ca noi (Vineri, 12 februarie 2021, 23:00)

      andrei1245 [utilizator] i-a raspuns lui VOX.

      da uite ce au ajuns nemtii.francezii au facut pe ei din 40.i au salvat americanii de la robie si acum fac pe marea putere.bleah. europa ne va trada inca odata fara probleme. pregatiti va de un dragnea secretar general, cu volguta pauker si postelnicu codrin stefanescu
  • -4 (6 voturi)    
    Си вис пачем, пара беллум! (Vineri, 12 februarie 2021, 22:57)

    Nyk1 [utilizator]

    Cea de-a Treia Romă o canalizează pe Prima!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by