FOTO Procedura de destituire a lui Trump: Democrații au depus actul de acuzare împotriva președintelui

de N.O.     HotNews.ro
Luni, 11 ianuarie 2021, 18:47 Actualitate | Internaţional


Trump
Foto: Captura video
Democrații au depus luni în Camera Reprezentanților un rechizitoriu împotriva lui Donald Trump, primul pas către deschiderea formală așteptată săptămâna aceasta a unei a doua proceduri de punere sub acuzare (impeachment) împotriva președintelui SUA, pe care îl acuză că a „incitat” la violența” care a lovit Capitoliul miercuri, relatează AFP.



În același timp, democrații, care controlează majoritatea în Cameră, au introdus o altă rezoluție prin care au cerut vicepreședintelui Mike Pence să îl demită pe Donald Trump din funcție, invocând al 25-lea amendament al Constituției SUA.

Un republican s-a opus adoptării sale imediate în unanimitate. Se așteaptă un vot în plen marți.

Dacă Pence refuză să acţioneze, aşa cum este de aşteptat, democraţii din Cameră au promis să avanseze rapid cu procedurile de impeachment (demitere şi punere sub acuzare).

Articolul pentru demiterea şi punerea sub acuzare (impeachment) a preşedintelui republican în exerciţiu al SUA, Donald Trump, este așteptat să ajungă miercuri la vot în plenul acestei camere. Trump ar putea fi singurul președinte din istoria SUA care se confruntă cu a doua procedură de destituire.

„Este important să acţionăm şi este important să acţionăm într-o manieră foarte serioasă şi deliberativă”, a declarat la postul CNN congresmanul democrat Jim McGovern. „Ne aşteptăm să ajungă la vot miercuri. Şi mă aştept să treacă”, a adăugat acesta, potrivit Reuters, citat de Agerpres.

La putere din 2017, Donald Trump a fost deja vizat de o procedură de destituire, deschisă de Nancy Pelosi la sfârșitul lui 2019 sub acuzația că a cerut ajutorul unui guvern străin, al Ucrainei, pentru a fi anchetat rivalul său Joe Biden. El a fost achitat de Senat, majoritar republican, la începutul lui 2020.

Pentru ca noua procedură de destituire să se finalizeze, ar trebui ca miliardarul republican să fie declarat vinovat de două treimi din Senat, un eveniment care nu are nicio șansă să se producă înainte de depunerea jurământului de către Joe Biden, în 20 ianuarie.

Citește și:

Donald Trump riscă a doua procedură de destituire, fără precedent în istoria Statelor Unite ale Americii







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


6591 vizualizari

  • +27 (57 voturi)    
    Va face puscarie (Luni, 11 ianuarie 2021, 18:59)

    troncota [utilizator]

    Slugile sale care inca mai detin controlul in Senat vor bloca procedura ca doar si ei au sustinut lovitura de stat, dar noua majoritate va vota si asta inseamna ca nu va mai putea candida si isi pierde toate privilegiile care decurg din functia de fost presedinte.

    Urmeaza dosare grele in justitie care merg de la acuzatii de evaziune fiscala pana la abuz in functie, coruptie si mai nou insurectie si tentativa de lovitura de stat.
    • -13 (39 voturi)    
      cred ca e clar (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:15)

      Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui troncota

      cred ca ti-e clar din articol ca totul e decis politic, nu?

      depinde cine are majoritatea, hai sa nu ne mai pacalim singuri.
      • +8 (12 voturi)    
        chiar că (Marţi, 12 ianuarie 2021, 11:24)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Pacala se intoarce

        ești păcală, la ce aberații scrii.
        Zicea rățoiul trump : „Luptăm ca nişte diavoli. Dacă nu luptaţi ca nişte diavoli, nu veţi mai avea o ţară.”
    • -12 (46 voturi)    
      Ura incrancenata a stangii (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:38)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui troncota

      Frustrarea stangii a fost imensa dupa esecul lamentabil al nomenklaturistei din clanul Clinton in fata unui nou venit in politica, Donald Trump.

      Toata "floarea cea vestita" a unui Apus decandent si intrat sub zodia Chinei s-a repezit latrand cu toate gurile mediatice oficiale sau hollywoodiene.

      Era in pericol proiectul globalist, utopia care distruge lent si sigur fundatiile de libertate si cultura (greco-romana, crestina, iluminista) pe care s-a construit civilizatia europeana.

      In ciuda a 5 ani de campanie, Trump a obtinut cu vreo 12 milioane de voturi mai mult, in ciuda acuzatiile false de "rasism", in 2020 au fost, in cifre absolute si procentual, mai multi negri si hispanici care l-au votat pe presedintele Trump.

      "Rusiagate" a esuat cu zero rezultate concrete dupa 2 ani jumate de ancheta condusa de un procuror numit de democrati.

      Vom vedea cum se va ancheta despre afacerile fiului presedintelui Biden cu Rusia si China.

      Acum e o tentativa pe ultimul metru al mandatului Trump, scopul fiind cel de a-i crea un maximum de dificultati juridice pentru a nu-l lasa sa intre in cura pentru 2024.

      Socialistii americani se bazeaza ca in Partidul Republican exista cativa "never-trumperi" care ar putea sabota propriul interes ideologic si politic in favorea interesului personal de a candida la Casa Alba (Romney e unul din acesti RINO).

      Trump nu va putea fi "destituit" altfel, socialistii stiu dar fac si ei ce pot pentru a diviza si mai mult America. Se pare ca le iese..
      • +13 (37 voturi)    
        White rage (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:17)

        enache22 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        Asa se cheama fenomenul asta intalnit la conservatori care atunci cand pierd vor sa arda totul in calea lor. Ati vrut sa-l spanzurati pe Pence pentru tradare, ati vrut sa ocupati Congresul si sa ucideti politicieni. Ati vrut sa rasturnati ordinea constitutionala.

        Si pentru toate aste vinovatii de serviciu sunt mereu aceiasi: Clinton, Obama si stanga. Sunteti nerusinati si periculosi. FBI e perfect justificat cand declara gruparile de extrema drepta un pericol la adresa sigurantei nationale. Sper ca masurile luate sa fie hotarate.

        Nu se poate sa stea o tara intreaga cu frica in san ca o banda de extremisti ameninta ordinea de drept de fiecare data cand pierd alegerile.

        Ordinea constitutionala nu se apara numai cu cenzura indivizilor care instiga la rasturanarea puterii nou alese, ci si cu judecata si sentine cu inchisoarea.

        Patru ani de dezmat au luat sfarsit, a venit vremea ca cei vinovati sa mai si plateasca.
        • -8 (18 voturi)    
          BLM (Luni, 11 ianuarie 2021, 22:10)

          Ike [utilizator] i-a raspuns lui enache22

          vezi ca si BLM si Antifa au fost declarate grupuri extremiste, si cu toate astea Obama & Co le apara cu nerusinare. De acord cu judecata si sentine cu inchisoarea, dar pentru toti, inclusiv Democratii care au instigat revlte toata vara anului trecut, si nu numai. Ferguson in timpul lui Obama presedinte, prea multe example. Cand a atacat Antifa Curtea Suprema ca sa impiedice numirea lui Kavenaugh cum a fost?
          Cand a fost tentativa de asasinat a congressman-ilor Republicani in 2017, cand Rep. Scalise a fost impuscat impreuna cu alti 3, putem zice ca atacatorul a fost instigat de Hillary Clinton, de Bernie?
          Numai prostii debiteaza presa aservita Dems.
          • +11 (21 voturi)    
            Da sursa oficiala (Luni, 11 ianuarie 2021, 23:08)

            girea [utilizator] i-a raspuns lui Ike

            Nu exista asa ceva, minti, Insa Proud Boys si alte grupari de fanatici trumpisti sunt declarati teroristi.
            • -9 (13 voturi)    
              Proud Boys (Marţi, 12 ianuarie 2021, 2:02)

              Ike [utilizator] i-a raspuns lui girea

              Proud Boys nu sunt declarati teroristi niciunde, doar catre CNN si asociatii.
              • +9 (11 voturi)    
                Extremisti de dreapta (Marţi, 12 ianuarie 2021, 13:07)

                jugul [utilizator] i-a raspuns lui Ike

                FBI officially brands white nationalist Proud Boys an extremist group
                https://www.independent.co.uk/news/world/americas/proud-boys-girls-extremist-group-fbi-donald-trump-andrew-cuomo-new-york-city-a8642086.html

                Se pregateste si declararea lor ca teroristi dupa ce au invadat Congresul gata sa ucida

                Feds considering designating Proud Boys a terrorist organization after Capitol protests
                https://globalnews.ca/news/7566687/feds-proud-boys-terrorist-organization/
                • -3 (7 voturi)    
                  in Canada nu in US!!!! (Marţi, 12 ianuarie 2021, 18:14)

                  Ike [utilizator] i-a raspuns lui jugul

                  Linkul pe care l-ai dat si il mai citeaza cineva mai jos se refera la CANADA nu la SUA. In Canada se considera denumirea Proud Boys ca organizatie Terorista, deocamdata nici aici.
                  Uite aici lista cu organizatiile recunoscute ca teroriste de catre Canada.

                  https://www.publicsafety.gc.ca/cnt/ntnl-scrt/cntr-trrrsm/lstd-ntts/crrnt-lstd-ntts-en.aspx

                  Vezi Al-Qaeda, Bok Haram, etc.

                  Vezi in lista si Hezbollah si Hamas.organizatii teroriste care sunt fain frumos la putere in statele lor, si idotul de Trudope le da ajutoare.
                  • 0 (2 voturi)    
                    amice esti pafarist (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 11:26)

                    4real [utilizator] i-a raspuns lui Ike

                    Trudeau nu da ajutoare organizatiilor teroriste si baietii aia mandri sunt implicati in insurgenta. Asta e terorism domestic.
            • -8 (10 voturi)    
              Voice of America (Marţi, 12 ianuarie 2021, 3:21)

              Ike [utilizator] i-a raspuns lui girea

              Ia vezi ce zice VoA:

              Hundreds of Domestic Terrorism Investigations Opened Since Start of George Floyd Protests, Official Says

              https://www.voanews.com/usa/race-america/hundreds-domestic-terrorism-investigations-opened-start-george-floyd-protests
          • +9 (13 voturi)    
            Nea Ike!! (Marţi, 12 ianuarie 2021, 10:28)

            PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Ike

            BLM si Antifa nu au fost chemati nici de Bernie nici de Clinton sau mai stiu eu cine pe cand Trump le'a zis alor lui "Be there will be wild"

            https://www.reuters.com/article/us-usa-election-protests/trump-summoned-supporters-to-wild-protest-and-told-them-to-fight-they-did-idUSKBN29B24S

            La protestele BLM , ptotestatarii si'au luat'o in bot instant pe cand acum o parte din politisti le'au deschis barajele "patriotilor" lui Trump
            https://nypost.com/2021/01/06/capitol-police-were-seemingly-overrun-by-trump-protesters/

            BLM si Antifa sunt considerate nu declarate extremiste insa atentie nu au fost declarate teroriste .. Proud Boys in schimb o sa fie pusa pe lista de "domestic terrorism" cat de curand, uite aici anuntul:
            https://globalnews.ca/news/7566687/feds-proud-boys-terrorist-organization/


            Hai bate campii la tine la mama Rusie!!!
            • -4 (6 voturi)    
              sorry (Marţi, 12 ianuarie 2021, 18:02)

              Ike [utilizator] i-a raspuns lui PuieMonta007

              Tinere tu citesti engleza dar nu o intelegi.
              In primul articol Reuters citeaza un twit a lui Trupm din 20 Decembrie! Aia este 'figurative speaking' adica la figurat. La fel cand Johannis zice ca se lupta cu pesedeul cu coruptia, nu inseamna ca Johannis / PNL pun mana pe AK-47!!!
              La fel si Trump, foloseste sensul figurativ, metaforic. La fel si Obama de nenumarate ori, si Bernie, despre AOC nu mai zic tot 'figurativ' lupta pentru ce lupta ei.
              Daca cativa idioti de la mitingul lui Trump au inteles chiar in sens actual nu figurativ, nu e problema lui Trump, asa cum nici BLM ori Antifa violence and riots nu poti s ape lui pe seama lui AOC de exemplu.
              Dar, din motive politice, poti sa minti ca Trump a chemat la insurectie. Dar este o "pacaleala" si la fel d ebine pot gasi zeci de citate in care Dems sustin si aproba rioters de la BLM si Antifa.

              Link-ul la globalnews.ca zice ca "Feds considering designating Proud Boys" -- deci sunt luati in considerare ca sa fie numiti terorisati.

              Si mai e ceva, global news se refera la CANADA nu la USA. in Canada, Feds considrea s anumeasca Proud Boys grup terorist.

              Mai trage un loz.
              • +3 (5 voturi)    
                ai ratat o ocazie unica (Marţi, 12 ianuarie 2021, 19:49)

                PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Ike

                sa nu te autoumilesti.
                Dc Trump le'a zis "COME it will be WILD!" pe 20 nu i'a chemat la panarama ci la un cenaclu literar. Asta e "metaforic" la tine??... o fi dc iti rezumi lectura la carti de bucate.. sorry .

                Faptul ca BLM si ANTIFA nu au fost declarate de nimeni in nici un fel ci ca doar sunt considerate nu conteaza.. una din ineptiile pe care le'ai cuvantat dar pe care abil ai ocolit'o
                Ah si faptul ca prelungirea americii Canada ii declara p'astia teroristi conteaza prea putin pt tine.

                Ia mai zi cati politisti calare si "pi jos" ii asteptau pe "BLMisti" sa'i alerge putin ca sa si faca fratele tau redneck poza cu biblia in fata capelei de la WH??

                Poate eu din lipsa de cunostinte lingvistice pricep mai putin Engleza insa tu se pare ca ai pb nu numai cu limba natala , se presupune a fi Romana, ci si cu logica...
                • -4 (6 voturi)    
                  nu, deloc (Marţi, 12 ianuarie 2021, 20:29)

                  Ike [utilizator] i-a raspuns lui PuieMonta007

                  Nu, deloc, probleme cu logica o ai tu si democratii.
                  De 5 ani de zile Trump cheama lume la mitinguri 'wild', da' ce sa stii tu care nu traiesti aici? Cate riots au facut pana acum? Zero.
                  Deci nu era nici o problema pentru nimeni inainte de incidente ca sa inteleaga ca e doar discurs figurativ, nu efectiv. Da, fratioare, este exact metaforic, este exact cum un politician de orice culoare politica isi construieste discurul public. Deci cum nici pana acum nu au fost trimisi politisti calare si "pi jos", nici acum nu au fost, pentru ca nu era nici un indiciu ca in afara de o mare adunare de oameni care scandeaza vehement lozinci se va intampla altceva. Numai cativa idioti a lui Trump l-au interpretat ca faptic, precum si toti Dems il interpreteaza acum. Imi pare rau, nu asta este sensul. De acum inainte, vor fi prezenti politisti calare si "pi jos" la intrunirile simpatizantilor Trump pentru ca exista un precedent, precum vor fi si la riots organizate de BLM si Antifa.

                  Cand BLM devastau orasele vara trecuta, cati Democrati au denuntat public anctinile alea? Sa iti dau linkuri unde AOC si altii ii incurajeaza sau gasesti singur pe net?

                  Canada NU ii declara teroristi, nu deocamdata, desi guv liberal la fel de tampit ca si Dems din USA si-ar dori-o din plin. Mai incearca o data.
                  Deci ok, si BLM, si antifa si Proud Boys sunt "considerati" a fi extremisti. E bine?
                  • +4 (6 voturi)    
                    sef nu locuiesc (Marţi, 12 ianuarie 2021, 20:53)

                    PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Ike

                    insa am locuit 2 ani in state si stiu ce vb.
                    Dems au dezavuat, dezaprobat condamnat violentele pe peste tot unde au aparut sau oricand li s'a luat interviu gen CNN, NY Post, ABC, WashPost.. si cand da tre sa te uiti si/sau sa i citesti. Dc te uiti doar la FOX News sigur n'ai cum sa stii asa ceva...

                    Uite aici o ref f buna:
                    https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-biden-condemn-violence/fact-check-joe-biden-has-condemned-violent-protests-in-the-last-three-months-idUSKBN25V2O1

                    In final pari istet, fa un efort si scoate capul din groapa in care l'ai ingropat pe nedrept si lasa l sa gandeasca.

                    Si stai calm ca nu mi'e deloc simpatic Biden , nici macar nu's fan dems dar cand vad cat de jos au ajuns republicanii si sustinatorii lor.. studii putine, IG mediocru, MAGA , MAGA...

                    Au ajuns redenckshii sa si puna ghetele cu balegar pe biroul VPlui.. ca si cum ar fi invadat Teleormanul Cotroceniul... sau ca la mineriade . FIX LA FEL
                    • -4 (6 voturi)    
                      si tu pari istet, nu mai crede tot ce zice CNN (Marţi, 12 ianuarie 2021, 22:35)

                      Ike [utilizator] i-a raspuns lui PuieMonta007

                      ok, Trump de asemenea a condamnat toate violentele inclusiv cele de saptamana trecuta, asta le-a scapat fact-check-urilor?

                      Vezi ca GOP nu inseamna doar rednecks de Telorman cum zici, ci mult mai mult, mai jos decat Dems nu sunt.
                      De fapt comparam doua extreme, rednecks blind supporters ai lui Trump vs. extrema strnga sustinuta in special de extremistii Dems gen AOC & Bernie. Biden nu e departe se vrea 'de centru' dar nu contrazice cu nimic extremismul numit mai sus.
                      Nici un republican nu se opune drepturilor si libertatilor minoritatilor, dar nici nu sunt "vocali", iar pentru ca Dems dau apa la moara BLM, antifa, fac ca aparent sa se creada ca republicanii is extremisti. Nu am intalnit nici unrepublican care sa se opuna gays sau sa nu angajeze negrii sau mexicani sua chinezi. Sa fim seriosi. Dar Dems au monopolizat discutia, Nu ai cum sa convingi pe cineva ca daca nu sustuu violenta BLM totusi nu esti impotriva drepturilor minoritatii afro-americane, nu esti revoltat d ebrutaliatea politiei, si totusi nu sustii violentele lor.
                      Vezi pe net crainicul Chris Cuomo de la CNN, fratele guventatorului NY, e de notorietate cand zice "unde scrie ca protestele trebuie sa fie pasnice?"
                      Asta nu este incitare? Deci era okay cand BLM devastau orasele "pasnic" acum nu mai e ok? Bineinteles inteleg gravitatea faptelor si diferenta situatiei, dar ipocrizia Dems este sub orice critica. Vezi cand AOC zice ca protestele trebuie sa fie 'unconfortable' si sa nu se opreasca.
                      Vezi cum Kamala chema oamenii sa doneze bani pentru a scoate pe cautiune BLM-istii arestati in violente asta vara. Iti dai seama ce ar fi acum daca Trump ar cere donatii publice ca sa scoata pe cautiune pe cei arestati acum?
                      Cand Bernie zice in timpul revoltelor imediat dupa George Floyd "The looting of America has been going on for over 40 years—and the culprits are the ultra-rich." tu intelegi sens figurativ retoric, cum inteleg eu sau o incuurajare a jafului cum a inteles BLM?
                      • +4 (6 voturi)    
                        Tre donatii pt BLMisti (Marţi, 12 ianuarie 2021, 23:29)

                        PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Ike

                        ca pe republicani in gratiaza Trump. Corect? Ca doar ce a gratiat niste condamnati nasoi

                        Ca CNNul e partinitor asta este evident dar asta nu'l face pe Trump mai destept sau mai putin vinovat pt ce a facut indiferent de ce a spus dupa. Cei mai multi criminali isi cer scuze in fata judecatorului

                        Ca Bernie e un comunist idiot e la fel de evident insa ca extrema stanga gest unii (doar) din ANTIFA au inteles sa sparga geamuri asta nu i se poate imputa. Repet nici unul in afara de Trump n'a adunat oamenii la Capitoliu si nu a gratiat tot felul de borfasi ca asta

                        Last am calatorit f mult si in Romania si US si midstates sunt fix ca Teleorman. Nici o diferenta

                        Faptul ca tu ai inta;lnit doar republicani decenti este probabil pt ca stai izolat intr o bula si ai un job de peste 100K pe an si probabil stai pe coaste. Eu am intalnit redencksi de n'am mai putut. ce'i drept am vazut si blacknecks ca sa zicem asa... anywya nu'l mai plange pe Trump ca e un idiot.
                        • -4 (6 voturi)    
                          vointa politica. (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 1:05)

                          Ike [utilizator] i-a raspuns lui PuieMonta007

                          Nu-l plang pe Tump, chiar deloc, dar obiectiv la judecatorie legal discursul sau nu poate sa fie folosit ca proba 'beyond resonable doubt' la incitare, din motivele de mai sus, cuvinte folosite metaforic, limbaj figurativ...
                          DAR, dpdv politic i se poate imputa orice, doar vointa politica sa fie. La fel, repet extremistilor din partidul democrat li se poate imputa dodv politic sustinerea revoltelor si jafului BLM. Berni nu zice "Stop", AOC nu zice "Faceti rau", din contra. Ok, nu li se pot imputa direct startul revoltelor, dar cu siguranta sustinerea si incitarea la continuare a revoltelor, fara nici o problema. Doar vointa politica sa fie. Nu e vorba de a demonsta dpdv legal, asta nu putem face nici intr-un caz nici in celalalt, dar altfel, daca se vrea impartialitate trebe sa vedem ca ambele extreme au fost si sunt sustinute de politicieni extremisti in felul lor.
                          Procesul de impeachment la Congress e un proces politic, nu juridic, nu trebuie neaparat probobe juridice de acelasi nivel ca la o instanta judecatoreasca ci doar politic. Vezi cand Mr. Clinton se relaxa cu Monica, nu a fost nimic ilegal, totusi impeachment-ul s-a declansat si a supravietuit. Proces politic, public idignal, dar nici o ilegalitate.
                          La fel si acum, cu siguranta nu acceptam violentele si intrarea cu forta in Capitol, dar legarea fortata de un anumit discurs e foarte interpretabil si doar politic.
                          Deci, law and order, in ambele cazuri, si rednecks si antifa, blm sa raspunda legal pentru actiunile lor individuale. Nu ca grup, nu tot GOP a invadat Capitolul precum nici tot Dems nu au dat foc la magazine.
                          Insurectie? nici vorba de asa ceva. Mie personal imi pare ca atunci cand o galerie de fotbal e suparata ca echipa lor a pierdut si distrug centrul orasului. La fel si acum. O insurectie presupune mult mai mult decat niste tembelei care intra in cladire si o parasesc dupa doua ore. Dar, limbajul politic nu este obiectiv, ci inflamator chiar. Vor unitate dar insulta GOP.
                        • -4 (6 voturi)    
                          100k - nu (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 1:26)

                          Ike [utilizator] i-a raspuns lui PuieMonta007

                          Nu cred ca Trump si-a dorit ceea ce s-a intamplat, poate intr-un fel e ca 22 Decmebrie 1989 cand Ceausescu a ordonat marea adunare populare care i-a scapat de sub control, in directie inversa. Cred ca similar s-a intamplat si acum, multimea a scapat de sub control si faptele au degenerat. Nu cred povesti cu insurectie planificata.
                          Cu siguranta Trump nu merita reales din mai multe privinte, dar nici cu Biden nu o sa fie cine stie ce "bine". America a avut de ales intre doi clovni, doi bosorogi batrani, doi extremisti daca vrei. Asta este marea problema la ora actuala, nici un partid nu prea are politicieni echilibrati care sa asculte si de o parte si de alta a nevoilor populatiei. De ex. e nevoie si de Obamacare si de oil&gas. Nu pot sa voted Dems doar pentru Obamacare si sa dau cu piciorul la oil&gas, si imediat 2 minute mai tarziu sa votez GOP pentru oil&gas. Doar un exemplu. Nu vezi un politician care sa zica "sustinem oil&gas ca sa avem de unde finanta Obamacare". Nu, ori una ori alta, Nu se face unitate cu masuiri doar pentu unii. Nu am nimic impotriva masinilor electice, dar vezi fara prietenii Dems Tesla era falimentar acum probalil ca si Fisker. Sa nu uitam ca pana in acu 4 ani, Musk's companies au primit peste 4 miliarde de la stat, imprumuturi, unele nerambursabile, scutiri de taxe, etc. subvetionat achizitia, normal ca Elon sa doneze ptr campania Dems. Sub palria lui Obama d esalvare a ind. auto. Lumea plangea ca daca GM, FoMoco dau faliment? si ce-i daca? fac produse proaste faliment, lasa sa faca Toyota la Detroit, care-i problema? joburile se pastreaza. Daca imi deschid eu o franciza de ceva si nu am clientela, imi da guv (la nivelul anului 2009, pe pandemie|) ceva $$ de bailout? Atunci de ce sa salvezi Ford daca nu se vand produsele lor? bankrupt, sa-i cumpere Honda. Ori e economie de piata ori socialism? Mi-a placut de Obama cand candida vs McCain, apoi mi-am schimbat parerea.
                          Asta-i tot.
                          La revedere.
                          • +3 (5 voturi)    
                            true bro' (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 10:39)

                            PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Ike

                            "America a avut de ales intre doi clovni, doi bosorogi batrani" - perfect de acord

                            "rednecks si antifa, blm sa raspunda legal" - alta opinie de valoare :)


                            La Tesla sunt mix. A profitat din ambele parti (mai ales primn chainul ala de imprumuturi). In ac timp tre sa progresam si sa modernizam carutele astea iar shift-ul de asemenea anvergura se face doar cu ajutor de la stat. Dc ma intrebi pe mine si pe altii mai destepti mas full electrice nu sunt in nici un caz full green. Hibridele si cele pe hidrogen sunt mai eco.

                            Last Obama vs McCain a fost 7 clase ca event peste ce s-a intamplat acu'. Nu se poate man cu scoli ca Harvard sau MIT sa vii cu babele astea 2..


                            last discursul nu' poate acuza suficient pe Trump asta poate insa toate coroborate , presiunile pe autoritati pe GOP etc.. vor putea cred eu. si vb de proces in justitie nu impeachement care cum ai spus este ceva facut si decis de politicieni
                            Bafta
        • -9 (19 voturi)    
          Domnule Enache (Luni, 11 ianuarie 2021, 22:27)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui enache22

          Pentru cei cativa zeci de morti si sute de magazine devastate in timpul revoltelor BLM si Antifa tot white rage e de vina?
          Sau cumva republicanii au fost cei care i-au incurajat? Guvernatorii republicani au fost cei care au refuzat interventia Garzii Nationale?
          White rage? daca ai fi un Enache negru te-as intelege dar inteleg ca esti un Enache alb plin de White guilty. Spune-ne si nou, ai avut stramos in secolul 17 care avea robi tigani?
          • +9 (19 voturi)    
            Alta aberatie (Luni, 11 ianuarie 2021, 23:09)

            girea [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            Aia au protestat impotriva rasismului si media trumpista mintea ca sunt teroristi. Asta e rasism pur.
            • -9 (9 voturi)    
              Rasism?! (Marţi, 12 ianuarie 2021, 9:20)

              asavreau [utilizator] i-a raspuns lui girea

              Dacă nu lași hoții să fure,este rasism?!.Vezi că le dai idei infractorilor români.Dacă ies din închisoare folosind acest slogan-rasism,nu te văd bine nici pe d-ta,nici pe noi.
            • -8 (10 voturi)    
              exista si rasism impur? (Marţi, 12 ianuarie 2021, 9:58)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui girea

              Sau sa inteleg ca in functie de motivatia protestelor ai voie sau nu sa incendiezi si sa jefuiesti? Sau sa formezi "zone autonome"?
              E rasist sa spui "All lives matter"?
              • +7 (9 voturi)    
                Minciuni (Marţi, 12 ianuarie 2021, 13:06)

                jugul [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

                Aia e propaganda Fox la fel ca Latrina3 care zicea de 10 august ca e lovitura de stat.
                • -5 (7 voturi)    
                  Amice... (Marţi, 12 ianuarie 2021, 14:25)

                  Luk [utilizator] i-a raspuns lui jugul

                  Poti cauta pe net "minciunile" despre care vorbesti. Sunt publicatii de stanga care s-au plans de asta cu "all lives matter" Daca ai timp, daca n-ai... continua sa rumegi ce-ti serveste media socialista, e dreptul tau.
    • +10 (30 voturi)    
      Normal sa se întâmple asta (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:07)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui troncota

      Trump e vinovatul moral pentru moartea acelor oameni în Capitoliu.
      • -8 (10 voturi)    
        Democrații provoacă și Trump este vinovat (Marţi, 12 ianuarie 2021, 9:27)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Metoda este veche ,peste tot.Când unii protestează,îi provoci și poți să dai vina pe ei că sunt vinovați de distrigeri.Cei care fac asta în SUA vor avea surprize neplăcute.Democrația în SUA nu este îngenuncheată și instituțiile SUA se dovedesc puternice și eficiente.Nu toți dermocrații fac jocvul periculos,dar cei care fac vor avea surprize.Încă nu sunt instalați la putere și ambalând pe răzbunare,posibil să apară necesară o amânare a instalării lui Biden.Motivul?Situația tulbure care necesită calmare.
    • -7 (21 voturi)    
      Punem pariu ca NU face puscarie? (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:49)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui troncota

      de fapt nu se va intampla nimic, totul e doar o miscare de imagine a democratilor care vor pierde pana la urma
  • -14 (52 voturi)    
    Circ (Luni, 11 ianuarie 2021, 19:01)

    Luk [utilizator]

    Asta stiu democratii. Circ.
    • +9 (45 voturi)    
      apara Constitutia (Luni, 11 ianuarie 2021, 19:51)

      dorsy [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      de bandele criminale trumpiste.
      • -6 (28 voturi)    
        fix pix (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:39)

        qwertyasd [utilizator] i-a raspuns lui dorsy

        Trump a fost votat de aproape 50% dintre americani. Acolo este problema. Nu cred ca demersul acesta va schimba acest fapt si nici nu va uni America, din contra, facut la cald cred ca va antagoniza mai mult societatea americana.
        • +9 (33 voturi)    
          Trump e un criminal (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:10)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui qwertyasd

          Oamenii aia din Capitoliu au murit din cauza lui.
          Nu ai cum saierti un asemenea individ.
          • -7 (7 voturi)    
            Mortul este vinovat !!. (Marţi, 12 ianuarie 2021, 9:31)

            asavreau [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            Sună ciudat,dar este adevărat.Nici în război,nu sunt trimiși oamenii la moarte.Dacă moare ,a greșit cu ceva,nu sa protejat.Chestia cu eroii,este o poveste pentru proști.Eroii sunt ca sfinții-morți.Deci nu poți spune că la Capitoliu au murit oameni că i-a trimis Trump la moarte !
    • +11 (35 voturi)    
      In schimb,republicanii au umplut (Luni, 11 ianuarie 2021, 19:57)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      capitoliul de panselute.
    • +8 (32 voturi)    
      Democratii cu circul (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:20)

      kolbar [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Republicanii cu lovitura de stat.
      • -6 (18 voturi)    
        prostie (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:34)

        Ike [utilizator] i-a raspuns lui kolbar

        lovitura doar in mintea incetosata de razbunare a democratilor, nu in realitate
        • +5 (7 voturi)    
          Panselute sunt in mintea bolnava a trumpistilor (Marţi, 12 ianuarie 2021, 13:05)

          jugul [utilizator] i-a raspuns lui Ike

          Bandele de trumpisti au asaltat Congresul si au ucis un politist bai ametitule si tu visezi la panselute. Sictir.
    • +7 (19 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 11 ianuarie 2021, 23:05)

      [anonim] i-a raspuns lui Luk

      • -7 (9 voturi)    
        De ce ești modest?! (Marţi, 12 ianuarie 2021, 9:32)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui

        Păi tu ! Ce ești?
        • 0 (0 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Vineri, 15 ianuarie 2021, 10:50)

          [anonim] i-a raspuns lui asavreau

  • +8 (38 voturi)    
    Incitement of insurrection (Luni, 11 ianuarie 2021, 19:05)

    emil bobu [utilizator]

    Sa fie oare Trump primul presedinte antiamerican din SUA?
    • -7 (15 voturi)    
      Ce inseamna sa fii 'antiamerican' ? (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:51)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      n-am gasit cuvantul in dictionare care sa descrie asta
    • -7 (15 voturi)    
      Nu, a fost deja Obama (Luni, 11 ianuarie 2021, 22:29)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Titlul e adjudecat!
  • -10 (40 voturi)    
    Paine si circ (Luni, 11 ianuarie 2021, 19:15)

    Ike [utilizator]

    Pentru ca noua procedură de destituire să se finalizeze, ar trebui ca miliardarul republican să fie declarat vinovat de două treimi din Senat, un eveniment care nu are nicio șansă să se producă înainte de depunerea jurământului de către Joe Biden, în 20 ianuarie.
    • +9 (27 voturi)    
      wow,chiar asa??? (Luni, 11 ianuarie 2021, 19:57)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Ike

      jur ca nu stiam
      • -7 (27 voturi)    
        no, nu-i bai (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:27)

        Ike [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

        no, nu-i bai ca nu stiai, ai aflata cuma, te-ai luminat
        :)
    • +17 (33 voturi)    
      Procedura va continua (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:11)

      Dilematic [utilizator] i-a raspuns lui Ike

      si dupa 2O ianuarie, pana la finalizare.
      Se urmareste impiedicarea lui Trump de a mai candida la functia suprema in stat.
      • -6 (24 voturi)    
        Nu, (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:29)

        Ike [utilizator] i-a raspuns lui Dilematic

        Nu, ca dupa 20 nu mai pot supenda pe cineva care nu mai e in functie.
        Dupa 20 ianuarie, dar mai incolo in vr-un an cam asa, il vor suspenda pe Biden, il declara pe Biden senil cu amendamentul ala 25, si asa o vei avea pe Kamala prima pre$edinta femeie de culoare chiar. Maiximum ce isi pot dori noua stanga revolutionara.
        • +2 (10 voturi)    
          Va inselati (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:57)

          DanteW [utilizator] i-a raspuns lui Ike

          Nu puteti vorbi de stanga revolutionara daca este sistemul de drept este o constanta. Este o contradictie in termeni.
          • -7 (9 voturi)    
            daca este sistemul de drept este o constanta (Marţi, 12 ianuarie 2021, 2:06)

            Ike [utilizator] i-a raspuns lui DanteW

            exact "daca". Cine iti spune ca va fi constant?
      • -6 (8 voturi)    
        Au de lucru democrații !!!!. (Marţi, 12 ianuarie 2021, 9:35)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Dilematic

        Relansarea economică,combaterea pandemiei,pot să aștepte.Ce-i atâta grabă ?Mă întreb dacă gândești când scrii,sau scrii ce îți dictează cineva !
    • +10 (30 voturi)    
      MILIARDAR,care miliardar,care miliard??? (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:20)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Ike

      e dator vandut,noroc cu nemtii ca l-au mai scos din saracie.Dar si acolo este o ancheta.Pana acum s-a lasat doar cu demisii,dar circu' e abia la inceput
  • -11 (37 voturi)    
    Destituire lui Trump... (Luni, 11 ianuarie 2021, 19:26)

    Lucky1 [utilizator]

    ...cu sprijinul Partidului Republican va fi ceea ce va constitui momentul zero al procesului prin care Partidele politice vor fi excluse din viata societatii, facand loc Tehnocratiei ca element determinant in destinul noii forme de guvernare a societatii.
    Nu ma consider un profet dar cred ca este singura finalitate logica dupa metamorfozarea coruptiei in forma legala de guvernare a maselor.
    • +11 (25 voturi)    
      daca ne aplecam si asupra Ro (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:12)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Cam asta propune acum si Ciolos numai ca tocmai policienii nu sustin aceasta abordare...

      Ar creste profesionalismul, abordarea onesta si cetatenii ar avea de castigat numai ca nici societatea nu intrevede castigul ca urmare a plasarii in siajul politicienilor.

      Sa fii sincer cu tine si cu ceilalti nu este lucru usor
      • +1 (3 voturi)    
        da, si pentru asta... (Luni, 11 ianuarie 2021, 22:15)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        ...se impune acest sistem, singurul care poate salva omenirea de la anarhie.
        Cum ar sustine politicenii un astfel de sistem cand ei ar pierde locusorul cald unde nu fac decat ce este banos pentru ei?!
        • 0 (0 voturi)    
          cata naivitate (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 13:18)

          qwertyasd [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          ...e usor de aruncat cu vorbele, dar cine sunt acei tehnocrati? daca exista, cum au fost formati ei in afara politicului? Iar cand ajung in pozitii politice, nu vor deveni politicieni? Politica credeti ca a inventat-o cineva ca sa se foloseasca de muritorii de rand sau a fost o necesitate pentru oridinea sociala? ...asa ca vrem noi sa moara capra vecinului ca totdeauna paste prima iarba mai verde, e placut pentru a ne refula frustrarile, dar daca e sa facem ceva util, e doar sa ne implicam efectiv in viata cetatii si apoi sa vedem daca oamenii (cetatenii) apreciaza munca facuta ...sau prefera sa dea puterea de decizie unora care doar au gura mare hranindu-le frustrarile precum Trump.
    • +11 (23 voturi)    
      Gresesti, stimabile ! (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:40)

      Dilematic [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Fara partide politice care sa contribuie la definirea si la exprimarea vointei politice a cetatenilor, nu poate functiona nici-un sistem democratic din lume !
    • -7 (13 voturi)    
      tehnocratia? ce dreaq e aia? (Luni, 11 ianuarie 2021, 22:42)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      oare e vorba de IT-ocratia lui Apple/Google/FB care se vor gestionarii absoluti ai adevarului?
      Sau scientologii incalzirii globale care vor sa ne intoarcem la incazirea la soare direct daca se poate?
      Sau e vorba de fizicienii de fizica nucleara care studiaza fuziunea nucleara? sau bio-chimistii care studiaza ani de zile spike-uri de proteine?
      Asta cu tehnocratia e o mare tampenie, meritocratie e cuvantul pe care il cautati.
      • +3 (7 voturi)    
        sunt doua notiuni diferite... (Marţi, 12 ianuarie 2021, 0:30)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        ...meritocratie: este o grupa de oameni cu anumite aptitudini sau deprinderi;
        - tehnocratie: este e elita cu inalta calificare/titrare intr-un anumit domeniu.
        Cele doua categorii nu sunt in conflict, ele colaborareaza bine una cu cealalta, Meritocratia acoperind executia pe cand tehnocratia exceleaza in domeniul de planificare si strategie.
        • -5 (7 voturi)    
          m-ai pierdut la definitia meritocratiei (Marţi, 12 ianuarie 2021, 10:14)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          Va sa zica, grupul de oameni din cladirea B a penitenciarului Rahova sunt o meritocratie? Fiindca conform definitiei tale au anumite aptitudini si deprinderi!
          Cat despre definitia tehnocratiei nu stiu cat oameni cu inalta calificare cunosti dar pot sa iti spun ca cu cat esti mai inalt calificat intr-un domeniu cu atat mai mult risti sa devii total afon in celelalte domenii.Poti sa fii un lingvist fabulos ca Chomsky dar nu inseamna ca esti si un geniu politic.
          • -3 (5 voturi)    
            Eh (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 10:43)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            Parca n-am mai trait langa cetatenii care credeau in socialismul stiintific. Uite-i ca n-au murit si nici nu s-au "lepadat" de credinta lor.
  • -7 (39 voturi)    
    si la ei ca la noi (Luni, 11 ianuarie 2021, 19:47)

    caloian [utilizator]

    in loc sase ocupe de lucruri serioase se ocupa de destituirea presedintului care mai are 9 zile de mandat de azi inainte! Lsa l frate sa si termine mandatul si tragel apoi la raspundere.
    • +9 (37 voturi)    
      regruparea trumpistilor (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:17)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui caloian

      a fost extrem de rapida si nu se vor opri aici cu siguranta

      capul insurectiei trebuie pedepsit

      nu exista pedeapsa mai grea pentru Trump decat inlaturarea din functie - parerea mea este ca o merita din plin.

      deabia dupa aceea lumea americana va putea sa intre in etapa de reconstructie
      • -8 (18 voturi)    
        reconstructie la ce? (Luni, 11 ianuarie 2021, 22:50)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        La epoca lui Obama cand a inceput demolarea?
        Pe bune?
        Trump a fost o reactie la excesele demolatoare a tot ce inseamna american a lui Obama. Nu o cauza. Nici mama conservatorului nu l-ar fi ales pe Trump daca nu era Obama inaintea lui. Asa cum nici mama democratilor nu l-ar fi ales pe Biden fara Trump.
        Numai ca Biden + Kamala vor continua fix politicile anti-americane ale zeuletului de culoare Obama.
        Ca sa o dam in termeni actuali, Obama a fost virusul, Trump anticorpul, Biden+Kami valul doi cu virus modificat si mai agresiv si urmeaza.
        • +8 (24 voturi)    
          Obama a construit (Luni, 11 ianuarie 2021, 23:11)

          girea [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          A creat milioane de locuri de munca, Trump a distrus economia si e vinovat de moartea a sute de mii de oameni. E un criminal
    • +10 (26 voturi)    
      Pai sa-l lase sa mai incerce o data (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:19)

      kolbar [utilizator] i-a raspuns lui caloian

      Poate a doua oara ii iese lovitura de stat.
  • -8 (34 voturi)    
    Nu va faceti griji (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:22)

    Tyrion.lann [utilizator]

    La fel toti credeau multi acum 4 ani ca Hillary Clinton o sa merga la puscarie. Nu s-a intamplat si nu o sa se intample nici acum.
    Ganditi-va ce risc de securitate ar fi un fost presedinte dus in arest sau puscarie, toate informatiile clasificate pe care le detine.
    Ar putea duce la distrugerea Americii daca astfel de informatii ar fi expuse.
    • -9 (13 voturi)    
      exact (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:33)

      Ike [utilizator] i-a raspuns lui Tyrion.lann

      daca ar fi arestat, in celula cu el intra si 1-2 agenti Secret Service, pentru ca asa zice legea la ei, toti fosti presedinti sunt protejati non-stop de Secret Service.
    • +9 (11 voturi)    
      Asemenea condamnati nu-s (Marţi, 12 ianuarie 2021, 7:10)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui Tyrion.lann

      incadrati in ceea ce se numeste "general population", ci in "solitary confinement", adica singuri. Exista multe exemple in acest sens, mai ales de spioni care si-au vandut tara pentru bani sau din motive emotionale. Cel mai recent eliberat, Pollard, care vanduse Israelului secrete militare in anii 80, a fost eliberat zilele trecute dupa 30 de ani si a fost intampinat in Israel chiar de Netanayahu, prim-ministrul tarii pentru care a spionat, producand cel mai mare prejudiciu militar din istorie. Pollard era nascut american, dar de etnie evreiasca, ceea ce explica afinitatea sa cu tara sfanta care l-a recrutat s-o serveasca.
  • -8 (22 voturi)    
    Cine isi permite in America sa si bata joc,... (Luni, 11 ianuarie 2021, 22:07)

    Vigilentanonstop [utilizator]

    de presedintele ales!!
    Infiltratii partidului comunist chinez cu sustinerea puternica a progresistilor!
    Daca voi credeti ca intr o lume democrata progresistii au dreptul de a supune majoritatea va inselati amarnic!
    Si atunci cum de sa ajuns la o asa putere din partea lor?
    Raspunsul este foarte vizibil la cei ce ii sustin vizibil dar mai ales la cei ce sunt finantatorii progresismului!!
    China fiind primul sponsor al lor stiind ca sunt ca un berbec in politica occidentala dar in acelasi timp la ei nu se razare pic de democratie!!
    Despre ce vorbim???
    • +8 (22 voturi)    
      Sluga Rusiei ca fi condamnata (Luni, 11 ianuarie 2021, 23:12)

      girea [utilizator] i-a raspuns lui Vigilentanonstop

      O sa va iasa pe nas minciunile fasciste.
      • -6 (8 voturi)    
        Ilici? (Marţi, 12 ianuarie 2021, 11:45)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui girea

        Tu esti? :)))
        • +4 (8 voturi)    
          Putin tu esti? (Marţi, 12 ianuarie 2021, 12:51)

          jugul [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          ...
          • -2 (4 voturi)    
            Dap, eu sunt (Marţi, 12 ianuarie 2021, 17:01)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui jugul

            Amandoi am ghicit.
  • -8 (12 voturi)    
    mongolul (Marţi, 12 ianuarie 2021, 8:27)

    mongolul [utilizator]

    scuzati-ma, nu inteleg o chestie: cand vor face toate demersurile pentru suspendare, daca pe 20 ianuarie, 2021, Biden va fi noul presedinte?
    Si daca vor reusi, cate zile il vor suspenda? Sau ore?
    • -8 (12 voturi)    
      E doar circ (Marţi, 12 ianuarie 2021, 11:49)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui mongolul

      N-ai ce sa alegi de la democrati. Cand nu dau foc, nu darama statui si nu distrug proprietati private, suspenda presedinti care mai au 10 zile de mandat (azi mai are doar 8).

      Circ de doi bani pentru hoardele de tampiti care-i sprijina.
    • +6 (10 voturi)    
      Sigur ca nu intelegi (Marţi, 12 ianuarie 2021, 12:52)

      jugul [utilizator] i-a raspuns lui mongolul

      Daca era Obama care chema BLM sa asalteze Congresul sa vezi cum intelegeai.
      • -4 (10 voturi)    
        BLM (Marţi, 12 ianuarie 2021, 14:27)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui jugul

        BLM a pus stapanire pe doua-trei orase din US si n-a behait nimeni. Erati ocupati sa-l injurati tot pe Trump.
      • -3 (5 voturi)    
        era doar o intrebare (Marţi, 12 ianuarie 2021, 17:57)

        mongolul [utilizator] i-a raspuns lui jugul

        de ce atita incrincenare? si la mataluta, care behai aiurea (nu am zis nimicuta de Obama sau BLM), si la prostii care au notat postarea cu minus. Daca nici o simpla intrebare nu lasati, ce sa mai vorbim de comentarii? Si voi sunteti democrati?
        Dati o explicatie plauzibila, sa dumiriti omu! Voi stiti doar pumnu in gura? Asa e democratia voastra?
      • -4 (6 voturi)    
        sunteti fanatici si......... (Marţi, 12 ianuarie 2021, 21:17)

        mongolul [utilizator] i-a raspuns lui jugul

        eu am intrebat doar un lucru: "care este eficienta acestei debarcari, acum, cand mai sunt cateva zile de presedintie?" ; atit; iata ca la ProTV, apare o jurnalista democrata(din SUA), care afirma ca lideri ai PD (american) isi pun intrebarea daca nu cumva e mai bine sa nu-l demita pe Trump (tocmai datorita ineficientei demersului), ci sa adopte o lege prin care sa-i interzica -pe viitor- sa mai candideze. Deci, aveam dreptate, stimabililor. Dar la fanatismul vostru si......, sunteti in stare sa va cenzurati proprii lideri


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by