SUA: Cuplul alb care a scos armele pentru a se apăra în fața protestatarilor Black Lives Matter a fost pus sub acuzare

de S.J.     HotNews.ro
Marţi, 21 iulie 2020, 11:13 Actualitate | Internaţional


Mark si Patricia McCloskey
Foto: Captura video
Un cuplu căsătorit din Statele Unite a fost sub acuzare pentru încălcarea regimului armelor după ce a îndreptat arme către protestatarii din afara locuinței lor din St. Louis, Missouri, relatează BBC.

Avocații Mark și Patricia McCloskey au scos armele după ce protestatarii care cereau justiție socială au început să mărșăluiască și scandeze în fața locuinței lor luna trecută. Cei doi au afirmat că au făcut acest lucru deoarece se simțeau amenințați.

Însă procurorul general din St. Louis afirmă că acțiunile lor au creat riscul de a cauza incidente violente la un protest altfel pașnic.

„Este ilegal să îndrepți armele într-o manieră amenințătoare către cei care participă la un protest nonviolent și deși am fost norocoși că situția nu a degenerat pentru a fi folosită forță letală acest tip de comportament este inacceptabil în St. Louis”, a declarat Kim Gardner, prima procuroare de culoare a orașului.

„Trebuie să protejăm dreptul la a protesta pașnic și orice tentativă de a-l suprima prin intimidare nu va fi tolerată”, a adăugat aceasta.

Avocatul cupului a calificat decizia de a-i pune sub acuzare ca fiind „descurajantă și cred fără echivoc că nicio infracțiune nu a fost comisă”.

Cei doi soți, ambii avocați care locuiesc pe o stradă privată, au declarat că și-au exercitat dreptul de a-și proteja proprietatea.



Înregistrările video îi arată pe Mark McCloskey, în vârstă de 63 de ani, și soția sa Patricia, 61, îndreptând armele către protestatarii din fața locuinței lor, aceștia afirmând că mai mulți protestatari i-au amenințat.

„O mulțime de cel puțin 100 de persoane a doborât poarta de fier forjat din Portland Place”, o stradă privată unde se află câteva vile impunătoare, "au venit spre casa mea, unde familia mea lua cina afară și ne-a fost frică pentru viețile noastre", a spus el, pentru televiziunea KMOV4.

„Eram îngrozit că vom fi asasinați în câteva secunde, că ne va fi incendiată casa și ne vor fi omorâte animalele de companie. Era singuri în fața unei mulțimi furioase”, a continuat el.

„E vorba de o proprietate privată. Nu există trotuare sau străzi publice”, a subliniat Mark McCloskey.

Într-o declarație ulterioară, cei doi au precizat că sprijină mișcarea Black Lives Matter.

Guvernatorul republican al statului Missouri a declarat deja că își va folosi dreptul de a-i amnistia dacă procurorii vor decide să îi pună sub acuzare.

REFERINȚĂ:








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5788 vizualizari

  • +6 (54 voturi)    
    Din cei 28 de morti (Marţi, 21 iulie 2020, 11:23)

    Lok [utilizator]

    E vreunu de la cuplu asta? Cati din copii impuscati in timpul protestelor au murit impuscati de cuplul de mai sus?
    • -4 (34 voturi)    
      irelevant (Marţi, 21 iulie 2020, 15:06)

      sprite [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Prin gestul lor au creat o situatie de pericol, pentru asta au fost trimisi in judecata. Nici macar Politia nu flutura arme aiurea in aer cand e vorba de un protest non-violent. Asta se poate considera provocare.

      Aici e vorba de niste albi privilegiati, cu situatie materiala buna, care traiesc izolati de restul siocietatii si ajung sa creada propaganda de la Fox News, se tem ca prostii doar cand vad un negru. Sunt des intalnite situatiile cand albi dusi cu pluta suna la Politie pentru ca se simt amenintati de negri.

      https://www.youtube.com/watch?v=O9Z2UpLmnsk
      • +3 (25 voturi)    
        Nu amesteca lucrurile: (Marţi, 21 iulie 2020, 15:48)

        Gogu27 [utilizator] i-a raspuns lui sprite

        aici e vorba depre propriette privata! dragii manifestanti (majoritari negrii) au intrat cu forta pe oproprietate privata. dupa mine , cei doi nu au fost nici prosti nici dusi cu pluta , dar deh , fiecare cu pararea lui. n.b. democatie nu inseamna vulgaritate
        • +2 (8 voturi)    
          nu au incalcat proprietatea lor (Miercuri, 22 iulie 2020, 8:59)

          sprite [utilizator] i-a raspuns lui Gogu27

          Au trecut pe o alee care era proprietate comuna.
          • -1 (3 voturi)    
            mnu (Miercuri, 22 iulie 2020, 10:17)

            andrei9999 [utilizator] i-a raspuns lui sprite

            aleea nu era publica. apartinea complexului rezidential. poarta a fost distrusa...pasnic
            • -1 (3 voturi)    
              aleea nu apartine cuplului (Miercuri, 22 iulie 2020, 11:07)

              sprite [utilizator] i-a raspuns lui andrei9999

              Poarta nu a fost distrusa, exista clipuri in care se vede ca poarta era deschisa si nu a fost distrusa. Sotii McCloskey au depus o plangere la proprietar semnaland ca poarta era ruginita si statea sa cada cu ceva trimp in urma.
      • -3 (19 voturi)    
        ? (Marţi, 21 iulie 2020, 16:25)

        albastru de Romania [utilizator] i-a raspuns lui sprite

        tu ce culoare ai draga comentatorule?
      • -3 (23 voturi)    
        Niste privilegiati care au avut proteste "pasnice" (Marţi, 21 iulie 2020, 17:00)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui sprite

        cu flambe si omoruri in jurul lor. Poarta ramane rupta si proprietatea incalcata. Nu uita ca au sunat la politie si li s-a spus ca e "defunded".
        • +1 (7 voturi)    
          minti (Miercuri, 22 iulie 2020, 9:01)

          sprite [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Adunarea aia a fost pasnica si proprietatea nu a fost incalcata, protestatarii au mers pe aleea care delimita proprietatile.
          • +2 (4 voturi)    
            Aleea era proprietate privata. Gated community (Miercuri, 22 iulie 2020, 11:51)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui sprite

            Anume oricine intra fara accept in acel gated community o face illegal. Armele erau un pistol de plastic (prop) si o pusca de asalt fara gloante. De fel cei doi nu aveau gloante in casa.
            Si sa nu uitam ca cei doi sunt avocati, daca ei nu stiu ce au sau nu voie sa faca, atunci cine?
          • 0 (0 voturi)    
            pai (Joi, 23 iulie 2020, 11:20)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui sprite

            tu minti nos stop useristule, aleea e drum privat. Deci minti, si iar minti, prostia agresiva te defineste.
  • +31 (75 voturi)    
    proprietate privata (Marţi, 21 iulie 2020, 11:24)

    andrei9999 [utilizator]

    poate o sa-mi iau minusuri dar...ei erau pe proprietatea lor si protestatarii au daramat o poarta si au intrat pe o proprietate privata! nu s-a intamplat nici un incident dar...cam au dreptate albii astia...
    • -6 (52 voturi)    
      O sa iti iei minusuri.. dar nu inca. (Marţi, 21 iulie 2020, 11:46)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui andrei9999

      Trebuie sa se prinda si gruparea mica si guraliva de pe net, apoi sa vina sa dea in toti cu o cantitate destul de exacta de minusuri.
      • -7 (15 voturi)    
        gruparea (Marţi, 21 iulie 2020, 18:19)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        usr, ca astia au soft de ''minusat, ei sint uoche, trendi si cul, draga, coloana a cincea neomarxista in romania.
        • +2 (12 voturi)    
          Baroane, te respect, dar voi vota USR-ul (Marţi, 21 iulie 2020, 20:27)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          Din simplul motiv ca e cea mai bun optiune in fata PSD-ului si satelitilor sau a PNL-ului. Faptul ca au printre ei niste exaltati neomarxisti e alta poveste.
          Hai sa eliminam jigodiile psdiste si la urmatoarele alegeri ii taxam si pe neomarxisti.
          Relativ la US si articol sunt 100% de partea cuplului alb. Ca si legea dealtfel.
          • -5 (9 voturi)    
            asa (Marţi, 21 iulie 2020, 21:59)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            am gindit si eu dle AliKimiku, dar parca ma arde mina sa pun stampila pe usr. In rest, va respect optiunea, desi am mari indoieli ca usr ne va scapa de pdsr.
            • +3 (5 voturi)    
              Da (Miercuri, 22 iulie 2020, 10:41)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

              Subscriu opiniei exprimate de AliKimiku. E dureros sa votez progresisti si exaltati, dar PNL/PSD nu mai intra in discutie.

              P.S. "Cuplul alb" (care putea sa aiba absolut orice culoare din ROGVAIV) era in drept sa se apere.
        • -3 (5 voturi)    
          Soft? Nah... e manual, aka old school... (Miercuri, 22 iulie 2020, 8:32)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          Si e vorba de unu sau doi minusori cu conturi multiple. Se vede de la o posta, si prefer sa ramana asa.
          USR ramane o gluma proasta cu veleitati predominant de stanga care nu are nimic de oferit in plus fata de partidele actuale.
      • -2 (4 voturi)    
        corect (Miercuri, 22 iulie 2020, 10:15)

        andrei9999 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        ai avut dreptate :))))
    • +4 (26 voturi)    
      totusi nu au intrat peste ei in casa (Marţi, 21 iulie 2020, 14:11)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui andrei9999

      Banuiesc ca pe asta se bazeaza acuzatia procuroarei de culoare, adica ca albii au amenintat manifestantii cu arma desi manifestantii nu intrasera la ei in casa.
      In SUA au fost oameni condamnati ptr ca au surprins hotii in casa, i-au urmarit si i-au impuscat in strada; motivatia a fost ca nu era nevoie sa ii impuste din moment ce acestia fugiseara de la locul faptei (el nemaiprezentand un pericol)
      La fel e si in acest caz, zic eu, albii s-au aparat de un pericol care de fapt inca nu se manifestase: nu intrase nimeni peste ei in casa. Procuroarea o sa motiveze ca trebuia ca ei sa se incuie in casa si sa foloseasca arma doar daca cineva intra peste ei si ii ataca.
      • -3 (29 voturi)    
        Norocul lor face ca in America (Marţi, 21 iulie 2020, 14:58)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Sa iti aperi proprietatea este un drept consitutional. Acel cuplu are dreptul scris in constitutie sa stea cu arma pe veranda cand vor muschii lor si sa ii anunte pe toti care trec prin fata casei de faptul ca nu ii doresc in preajma. Evident respectand legile statului in cauza, dar statul Missouri permite open carry, deci e ok.
        De asemenea strada pe care manifestantii se aflau era proprietate privata. Practic cuplul are toate de partea lor, mai putin procuroarea, care daca ii acuza pierde mai putin decat daca ii lasa in pace, avand in vedere presiunea protestelor pasnice si a mass-mediei care le sustine si acopera.
        • +1 (9 voturi)    
          bati campii (Miercuri, 22 iulie 2020, 9:03)

          sprite [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Ce spune de fapt legea

          Missouri law defines felony unlawful use of a weapon as when a person “exhibits, in the presence of one or more persons, any weapon readily capable of lethal use in an angry or threatening manner.” The sentencing range if convicted is probation up to seven years in prison.

          Proprietatea privata a celor 2 nu se intinde la aleea pe care erau protestatarii.
          • +2 (4 voturi)    
            Gated community. (Miercuri, 22 iulie 2020, 11:44)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui sprite

            Se intinde.
      • -1 (27 voturi)    
        nu doar casa, ci intreaga strada / alee de acces (Marţi, 21 iulie 2020, 15:51)

        Gogu27 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        sunt proprietate privata, delimitata de poarta metalica care a fost depasita in mod abuziv de catre manifestanti. dupa mine cei inciminati au procedat foarte bine
        • +1 (7 voturi)    
          nu (Miercuri, 22 iulie 2020, 9:05)

          sprite [utilizator] i-a raspuns lui Gogu27

          Aleea nu e proprietatea celor 2. Pe proprietatea lor nu a intrat nimeni, de fapt se si aude in clipurile de pe net indemnul sa nu se incalce proprietatea.
      • -4 (14 voturi)    
        Totusi nu au intrat, totusi nu i-au impuscat (Marţi, 21 iulie 2020, 20:29)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        In cazul lor proprietatea se intindea pana in strada fiind comunitate inchisa. Daca strada era publica, era alt film, alta poveste.
        • +1 (9 voturi)    
          aleea nu e proprietatea celor 2 (Miercuri, 22 iulie 2020, 9:06)

          sprite [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Nimeni nu le-a incalcat proprietatea.
          • +1 (3 voturi)    
            Gated community. (Miercuri, 22 iulie 2020, 12:01)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui sprite

            E proprietatea comunitatii, care acorda acceptul de intrare dupa bunul plac.
  • +13 (53 voturi)    
    pf, exercitiu de imagine (Marţi, 21 iulie 2020, 11:25)

    taro [utilizator]

    din partea procurorilor. Cazul are sa fie respins fara sa ajunga la proces pentru ca exista multe precedente in care proprietarii si-au folosit armele.

    Interesant ca protestatarii "pasnici" care sau spart poarta si au intrat pe proprietate privata nu sunt pusi sub acuzare.
    • +4 (50 voturi)    
      Au sunat la politie si au fost refuzati. (Marţi, 21 iulie 2020, 11:45)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui taro

      Au fost anuntati ca nu va veni nimeni sa le protejeze proprietatea. Dar acuma dintr-o data statul se simte obligat sa ii acuze. In locul lor m-as intreba de ce platesc taxe.
    • -2 (44 voturi)    
      Corect! (Marţi, 21 iulie 2020, 11:45)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui taro

      Abureala politica a "Kim Gardner, prima procuroare de culoare a orașului" pt a fi realeasa
      • -8 (22 voturi)    
        + un pic de soros (Marţi, 21 iulie 2020, 15:12)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

        De data asta documentat. I-a sponsorizat prin oengeuri/firme prima alegere.

        O sa sara unii cu teoria "conspiratiei", dar info sunt publice iar concidentele deja sunt funny.
        • -7 (17 voturi)    
          E simpatic cum Soros cumpara si presa (Marţi, 21 iulie 2020, 15:31)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          Dar apoi e aparat tot de presa, prin marota teoriilor conspiratiei.
        • -4 (18 voturi)    
          E pe wiki. Super PAC-ul lui Soros. (Marţi, 21 iulie 2020, 15:38)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          Dar linkurile pe teme delicate din SUA nu mai sunt active dupa Cortina de Feuropa. Cute.
          • -5 (15 voturi)    
            eh (Marţi, 21 iulie 2020, 17:56)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            Cu un vpn sunt active, da' turma "informata", degraba miolairtoare sferto-doct si entitled de pe aici, prefera doar titlurile scrise cu grija.
            • -5 (13 voturi)    
              exact (Marţi, 21 iulie 2020, 18:21)

              baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

              semidocti frustrati, plini de cosuri si complexe de inferioritate.
            • -3 (5 voturi)    
              Nu ma intereseaza jongleria pe net (Miercuri, 22 iulie 2020, 8:34)

              Lok [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

              Doar ce este sau nu acesibil la unii si nu la altii.
  • +15 (61 voturi)    
    Proprietatea e un moft pt Socialisti si Extremisti (Marţi, 21 iulie 2020, 11:26)

    Gryphus [utilizator]

    niste oameni au intrat cu forta peste proprietatea altor oameni care s-au speriat si au iesit cu armele la ei
  • +8 (54 voturi)    
    Ar fi... (Marţi, 21 iulie 2020, 11:27)

    ElDiablo [utilizator]

    o nedreptate si o bila neagra pentru justitia americana daca cei doi ar fi condamnati. Din imagini e evident ca BLM-istii au forta poarta si deja erau in curtea casei, iar intentiile lor ulterioare nu aveau cum sa fie anticipate. Oamenii nu au facut decat sa-si apere vietile si proprietatea.
  • +5 (49 voturi)    
    Și pe cei care au spart magazine nu-i acuză? (Marţi, 21 iulie 2020, 11:28)

    BEDE [utilizator]

    Da, oamenii aceia se simțeau amenințați. Și atuci ce să facă decât să caute să descurajeze pe cine ar fi avut anumite idei.
    Și dacă nu aveau arme și dintre acei protestatari se găseau câțiva care să-i omoare din bătaie? Doar asemenea lucruri s-au mai petrecut cu ocazia spargerilor de magazine de unii din câte un grup de protestatari zice-se pașnici...
    Cumva while lives don't matter?
    A propos de discriminare: deci, a fost președinte negru, există judecători negri, există procurori negri, polițiști negri și nu este domeniu din care negrii să fie excluși. Doar că sunt cam prea mulți negri care fac caz de discriminare și ar vrea să fie mai bine plătiți și promovați numai pentru că sunt negri, deși nu au nici educație, nici aptitudini.
  • +6 (52 voturi)    
    Protest non-violent pe proprietate privata (Marţi, 21 iulie 2020, 11:28)

    xolv [utilizator]

    Privata
  • +5 (49 voturi)    
    nam (Marţi, 21 iulie 2020, 11:34)

    idealogul [utilizator]

    Corect.
    Daca o horda dezlantuita de blm-isti vrea sa te jefuiasca, sa iti arda casa, sa iti violeze sotia si sa te mutileze cum sa indraznesti sa te aperi!!!
    Puscaria macar pentru vreo 200 de ani plus confiscare averii.
    Oare nu putem asigura transportul GRATUIT pentru cateva mii de blm-isti din SUA in Romania ca sa poata jefui si incendia pe rand toate orasele Romaniei (sa faca un turneu prin toata tara).
    De ce doar SUA sa fie binecuvantata cu asa ceva. De ce ai au falitii lor si noi nu?!
    Si sa putem sa deschidem un lagar (model Siberia) in care sa ii bagam pe toti romanii rasisti care incearca sa se apere?
    Si mai propun sa se analizeze postarile pe net si cei care au fost pro BLM sa aiba intaietate. Sa treaca hoardele de BLM-siti cu torte si nadragii in vine pe la iei primii.
    Ma duc sa pun o lumanare la Marele Mucenic si Martir George Floyd si sa ma rog la marele Zeu Negru sa se indeplieasca toate dorintele mele. Si am sa jertfesc si o gaina in stil voodoo langa cateva papusi cu ace.
    Doar suntem atei si nu credem in superstitii, nuuuuu?!
    Cred ca e obligatoriu ca sa scriu si cuvantul magic: PARODIE.
  • -8 (42 voturi)    
    Mai puneti procurori de culoare? (Marţi, 21 iulie 2020, 11:38)

    Sparafucile [utilizator]

    Voi, americanilor? Puteti sa puneti dar iata ce veti pati: o sfidare flagranta, din partea lor, nu numai a logicii juridice dar si a bunului simt elementar.

    Pacat ca acel cuplu n-a avut pornita si o camera de filmat cu sunet. S-ar fi auzit clar amenintarile " protestatarilor pasnici" iar ei ar fi avut argumente beton pentru a-si dovedi starea de teama care i-a cuprins.

    Auzi, protest pasnic pe o proprietate privata in urma unei violari de domiciliu...
  • +2 (44 voturi)    
    nici daca intrau la liviu dragnea pe mosie (Marţi, 21 iulie 2020, 11:51)

    qwerasdf [utilizator]

    nu eram de acord cu acuzarea asta...
    nu poti sa lasi justitia pe mana unor paraziti extremisti cool
  • -8 (34 voturi)    
    hehehe (Marţi, 21 iulie 2020, 12:19)

    martel55 [utilizator]

    au doborat poata la un protest pasnic....
  • +4 (42 voturi)    
    si totusi e ironic... (Marţi, 21 iulie 2020, 12:22)

    xan [utilizator]

    "ambii avocați care locuiesc pe o stradă privată"

    Cei doi fac parte din upper-class si isi permit sa traiasca in cartierul lor inchis si pazit, de unde nu dau doi bani pe concetatenii lor mai putin avuti care au parte constant de tratamentul "protestelor pasnice".

    Acum au avut surpriza sa constate ca nu sunt asa feriti cum credeau, si ca fiara odata asmutita ii poate atinge si pe ei la fel ca pe plebei.

    Probabil ca vor iesi cu bine din proces, dar afacerea lor de avocatura e deja pe duca, pentru ca monstrul nu iarta. Asta e, adio gated community, e vremea sa stranga cureaua.
    • -3 (15 voturi)    
      deci tovarasu Xi-an (Marţi, 21 iulie 2020, 21:57)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui xan

      Daca eu, inginer, doctor, avocat, economist, dupa 5 sau mai multi ani de studii, dupa 20 sau mai multi ani de cariera, hotarasc sa ma mut intr-un cartier privat la 55 de ani ca sa imi stiu nepotii in siguranta pe strada, peste 10 ani, cand am 65 de ani, niste "concetateni" au tot dreptul sa imi rupa poarta si sa intre pe proprietatea mea?
      Fara sa stie in ce cartier m-am nascut sau am stat inainte? Doar pentru ca faptul ca sunt avocat si stau acolo ma face vinovat?
      A, am uitat, sunt alb deci vinovat automat!
  • +4 (26 voturi)    
    Lege si ordine (Marţi, 21 iulie 2020, 14:40)

    boink [utilizator]

    Daca au incalcat legea trebuie sa plateasca.
    • -4 (16 voturi)    
      boing, (Marţi, 21 iulie 2020, 18:24)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui boink

      boing, boing, boing. Asa suna o cutie de conserve goala cind cade pe trepte. Sau cind o ia vintul si o izbeste cu capul de borduri.
  • -9 (15 voturi)    
    Avem dovada la cum merg lucrurile in America (Marţi, 21 iulie 2020, 19:08)

    Setalcott [utilizator]

    Au "white privilege".
    • +1 (11 voturi)    
      mda..white privilege (Miercuri, 22 iulie 2020, 9:09)

      sprite [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Cand negri sunt omorati in propria casa de politie nimeni nu e tras la raspundere, cand negrii doar se apropie de proprietatea albilor, ia lumea foc..albii se intelege.
  • -4 (8 voturi)    
    bolsevism (Miercuri, 22 iulie 2020, 9:48)

    jondo [utilizator]

    Incredibil. Revolutionarii au daramat poarta de la intrare, au intrat in curtea lor, au ajuns in fata casei - si procuroarea considera ca asta e protest pasnic???
    Iar procurorii acuza victimele!?!?!

    Pai Visinski, procurorul lui Stalin, ar putea sa preia el cazul asta. E totuna.
    • -2 (4 voturi)    
      nu au daramat poarta (Miercuri, 22 iulie 2020, 11:10)

      sprite [utilizator] i-a raspuns lui jondo

      Nu ai nici o dovada, exista insa clipuri care arata ca poarta era deschisa si nu a fost distrusa. Iar referirile la Stalin sunt o jignire adusa victimelor comunistilor. Nu mai confunda anti-comunismul cu suprematia alba.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by