VIDEO SUA: Un polițist scuipă de trei ori pe un protestatar încătușat

de S.J.     HotNews.ro
Miercuri, 3 iunie 2020, 12:04 Actualitate | Internaţional


Incident Richmond
Foto: Captura video
Departamentul de poliție din Richmond a declanșat o investigație după ce o înregistrare video cu un ofițer de poliție care scuipă de trei ori pe un protestatar încătușat a apărut pe rețelele de socializare, relatează Insider.

Imaginile, distribuite prima oară marți pe Twitter, arată un protestatar reținut și încătușat înconjurat de aproximativ 10 polițiști care stau în spatele său și un alt ofițer al forțelor de ordine echipat în echipament de intervenție.

Unul din polițiști se apleacă și îl scuipă pe protestatarul reținut.

„Dap, am înregistrat aia”, strigă o femeie. „Am înregistrat aia video, nenorocitule”, strigă alta.



Aparent netulburat, polițistul mai scuipă odată pe demonstrant.

„Hei, te vedem”, strigă o femeie, însă ofițerul se apleacă și scuipă pentru a treia oară pe persoana reținută.

Chestionați cu privire la incident, reprezentanții Departamentului de poliție din Richmond au declarat că „suntem la curent cu incidentul și îl investigăm”.

Citește și:








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5299 vizualizari

  • -17 (51 voturi)    
    Sunt comunisti (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:09)

    cripop88 [utilizator]

    Nu protestatari
    • +18 (30 voturi)    
      Adica (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:28)

      corsic [utilizator] i-a raspuns lui cripop88

      comunistii nu pot sa fie si protestatari?
      • -14 (36 voturi)    
        Desigur (Miercuri, 3 iunie 2020, 14:00)

        cripop88 [utilizator] i-a raspuns lui corsic

        Pot fi protestatari, ma deranjeaza doar faptul ca nu se deranjeaza nimeni sa scrie ca sunt niste "protestatari" violenti de extrema stanga.
        • +12 (24 voturi)    
          Sunt sigur (Miercuri, 3 iunie 2020, 14:25)

          corsic [utilizator] i-a raspuns lui cripop88

          ca exista publicatii care scriu asta. Dar nu cred ca majoritatea sunt violenti sau de extrema stanga. Iar stirea asta era despre un politist care scuipa un protestatar. Nu stiu daca acel protestatar a fost violent, tot ce se vede este un politist scuipand pe unul care sta incatusat la pamant.
          • -12 (24 voturi)    
            nu a fost violent (Miercuri, 3 iunie 2020, 20:02)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui corsic

            Le-a adus panselute politistilor si atat.
            Doar sunt proteste pasnice.
            • +10 (12 voturi)    
              Majoritatea sunt (Miercuri, 3 iunie 2020, 23:05)

              bestol [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              Au fost cazuri in care o mica parte a comis acte reprobabile fara legatura cu protestul. Se incearca delegitimarea actiunii lor cu acuzatii nefondate si provocari ale politiei care a folosit excesiv forta depasind limitele legale.
        • +1 (1 vot)    
          Comentariu sters de utilizator (Joi, 4 iunie 2020, 7:09)

          [anonim] i-a raspuns lui cripop88

        • 0 (0 voturi)    
          Intervieveaza-i (Vineri, 5 iunie 2020, 19:01)

          karryne [utilizator] i-a raspuns lui cripop88

          Scrie tu si adu si ceva dovezi, ca de gargara ieftina nu ducem lipsa.
    • +7 (9 voturi)    
      Si ce dovezi ai in sprijinul acuzatiei? (Miercuri, 3 iunie 2020, 23:03)

      bestol [utilizator] i-a raspuns lui cripop88

      Sunt manifestanti impotriva violentei politiei, cazul de fata confirmand legitimitatea actiunii lor.
      • -6 (6 voturi)    
        minti (Miercuri, 3 iunie 2020, 23:47)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui bestol

        indivizii protesteaza impotriva lui Trump sub pretextul unor infractiuni comise sub conducerea adversarilor presedintelui
        • +4 (4 voturi)    
          Ai dreptate (Joi, 4 iunie 2020, 0:12)

          veratec [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          protesteaza si impotriva lui Trump pentru ca e rasist si incurajeaza comportamentul agresiv al Politiei.
        • 0 (0 voturi)    
          minti (Vineri, 5 iunie 2020, 19:02)

          karryne [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          Nu se protesteaza impotriva lui Trump. Ori minti ori esti pe dinafara.
  • +16 (42 voturi)    
    Daca autoritatile sunt la curent (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:12)

    salvatore [utilizator]

    ... ar trebui si pe idiot sa-l puna la "curent". Asta e, politistii lor sunt scapati de sub control, toti sunt infectati de superioritate, se considera o rasa superioara, intangibila.
    • +19 (27 voturi)    
      "se considera o rasa superioara, intangibila" (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:38)

      IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui salvatore

      La noi nu sunt la fel?
      Ba chiar noi avem mai multe tipuri de "speciali" decat ei...
  • +16 (44 voturi)    
    Hai, fanii lui Trump (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:12)

    cato [utilizator]

    Explicati ca de fapt protestatarul si-a cerut-o cum o cereau ai nostri pe 10 august de la jandarmi.
    • -13 (43 voturi)    
      Nu are nicio treaba (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:07)

      cripop88 [utilizator] i-a raspuns lui cato

      Protestele de la noi nu au fost initiate de un grup extremist de stanga (Antifa), care vor sa isi impuna ideile cu forta, prin violenta si cenzura celor care nu sunt de acord cu ei. Antifa are o lunga istorie de astfel de manifestatii si era si cazul sa se faca ceva in legatura cu ei. Antifa are suport politic si financiar din partea partidului Democrat si din partea membrilor stangisti ai apartaului de stat American. Seamana cu inceputul unui razboi civil, de aceea trebuie sa intervina armata.
      Nu mai faceti comparatii acolo unde nu este cazul.
      • +15 (39 voturi)    
        Raspuns tipic pentru un trumptard (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:29)

        banel [utilizator] i-a raspuns lui cripop88

        Stangisti, democrati, bla bla. Aceleasi texte copiate de pe site-urile e unde va luati informatiile gata prelucrate, sa nu cumva sa faceti un efort intelectual, ca poate face poc neuronul.

        Probabil cand jandarmii rupeau spinarile alor nostri tu aplaudai ca foca.
        • -9 (27 voturi)    
          Dar care este realitatea, dupa tine? (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:52)

          cripop88 [utilizator] i-a raspuns lui banel

          Ca un politist alb a omorat o persoana de culoare (in timp ce un politist de culoare filma) si ca acum americanii de bun simt au interpretat asta ca pe o crima rasista si au iesit in strada sa dea foc la orase? Uita-te la interviurile pe care le-a dat avocatul general al statului Minnesota. Spune clar si raspicat ca el crede ca este nevoie de o reactie violenta pentru a putea schimba ceva in legatura cu ceea ce percepe el ca sunt inegalitati pe baza de rasa. Ceea ce descrie el se numeste terorism. Este un cunoscut suporter si donator Antifa.
          Sunt curios sa aflu care este rezultatul efortului tau intelectual.
        • +1 (1 vot)    
          Comentariu sters de utilizator (Joi, 4 iunie 2020, 7:13)

          [anonim] i-a raspuns lui banel

      • +9 (11 voturi)    
        Fals (Miercuri, 3 iunie 2020, 23:07)

        bestol [utilizator] i-a raspuns lui cripop88

        Lansezi acuzatii false, Protestele nu au legatura cu Antifa. Antifa nu este o organizatie, Antifa nu sunt teroristi. Antifa nu e finantata de Partidul Democrat.

        Cu un razboi civil seamana din cauza incitarilor lui Trump. In loc sa calmeze spiritele toarna gaz pe foc si minte.
    • -10 (22 voturi)    
      nu explic (Miercuri, 3 iunie 2020, 14:29)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui cato

      doar ma intreb cat de spalat pe creier poti sa fi. ce treaba are Trump cu politia din Richmond? Richmond are primar afro-american si democrat: Levar Stoney. la 31.05.2020: Mayor Stoney announces curfew for Richmond, calling riots ‘insult to the cause’. aha, deci cei care protesteaza insulta cauza. deci pot fi scuipati.
  • +19 (35 voturi)    
    Cred ca... (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:19)

    Cataleya [utilizator]

    ..in orice tara, in orice armata, politie, jandarmerie, cam 10-20% din personal isi alege meseria pt a-si putea satisface setea de putere asupra altora (nu neaparat asupra afroamericanilor)
    Politistul ala e probabil un dobitoc "arian" care, mai mult ca sigur, a actionat ostentativ, fara sa-l deranjeze o eventuala ancheta.
    • +17 (33 voturi)    
      in US (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:55)

      John_Re [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      exista o vorba populara.

      "daca vrei sa omori oameni si sa nu fii tras la raspundere te faci politist"

      acum serios vorbind, ce om sanatos la cap se face politist in US stiind ca populatia are arme si poate ajunge acasa mort?
      • +12 (26 voturi)    
        lol (Miercuri, 3 iunie 2020, 14:04)

        cvi [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

        Ce om sanatos la cap se face politist oriunde? Doar cei care nu reusesc sa acumuleze ceva cunostinte la scoala aleg sa fie politisti, jandarmi, militari!
    • -6 (26 voturi)    
      Victima e alba. (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:53)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Ce treaba are fantezia rasimului cu scuipatul ala?
      • +12 (24 voturi)    
        Ai probleme de perceptie? (Miercuri, 3 iunie 2020, 14:08)

        Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Unde am scriu eu despre rasism?
        • -8 (18 voturi)    
          Pai arian ce inseamna? (Miercuri, 3 iunie 2020, 15:31)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

          Ca fara suprematia unei rase fata de alta nu merge.
        • -4 (8 voturi)    
          Tu stii ce inseamna ... (Miercuri, 3 iunie 2020, 15:48)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

          ..arian?
        • +9 (17 voturi)    
          Mai puneti mana pe carte! (Miercuri, 3 iunie 2020, 19:27)

          Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

          Inainte sa va faceti de ras pe internet.

          Termenul "arian" nu are absolut nicio conotatie rasista la origine.
          Ca voi nu cunoasteti decat subintelesul dat de niste idioti acestui termen, tine de lacunele voastre culturale.

          Semidoctilor!
          • -5 (13 voturi)    
            aha, deci polistul era un (Miercuri, 3 iunie 2020, 22:26)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

            "nobil irano-vedic" din secolul -3?
            Stiai foarte bine conotatia termenului arian cand l-ai folosit.
            Termenul a fost atat de abuzat de ideologia lui Hitler incat acum se confunda cu fascismul.
            Problema este ca daca ii intrebi pe "protestatarii" pasnici ce e aia arian o a zica ca e frac-su lui Ariana Grande iar daca ii intrebi ce e un fascist o sa iti raspunda ca e oricine se opune lor personal(nu ideilor lor, ca nu au idei proprii)
          • -1 (3 voturi)    
            Eu doar te-am intrebat ... (Joi, 4 iunie 2020, 3:53)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

            .. daca stii ce inseamna.

            "Arianism is a nontrinitarian Christological doctrine which asserts the belief that Jesus Christ is the Son of God who was begotten by God the Father at a point in time, a creature distinct from the Father and is therefore subordinate to him, but the Son is also God (i.e. God the Son)."

            Deci tu spui ca respectivul politist era un dobitoc adept al arianismului, asa-i?..
  • -10 (38 voturi)    
    RIP David Dorn (Miercuri, 3 iunie 2020, 12:42)

    EXEs [utilizator]

    OK, un politist cretin a scuipat un protestatar imbecil.
    N-am vazut nici un articol cu cati politisti au fost impuscati pana acum.
    Shills. Fuck antifa.
    https://twitter.com/VANGUARDWORLD13/status/1267966620619563009
    • +9 (27 voturi)    
      Ca sa fie echilibru (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:36)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

      In interesul completitudinii, nu uita sa ceri si articole cu numarul de protestatari raniti, infirmi (fara ochi etc.) samd.

      Asta ca sa nu te considere cineva partizanul unei parti sau alteia, desi, din ceea ce ai scris ("politist cretin" vs "protestatar imbecil") deja ai ales. Politistul e cretin pentru ca a scuipat, dar protestatarul de ce e imbecil, ce a facut??? Pentru ca a protestat?
      • -8 (22 voturi)    
        balance? (Miercuri, 3 iunie 2020, 14:26)

        EXEs [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

        Impuscati vs raniti? Are you kidding me?
        A fost un singur individ omorat de armata dupa ce s-a tras dinspre multime cred ca in St. Louis. In rest politia a tras numai cu gloante de cauciuc. In schimb o groaza de politisti si civili au fost impuscati si batuti de combinatia naturala dintre mafioti, derbedei de cartier si comunistii antifa.
        Nu aveti nici un simt de echilibru si balanta privind gravitatea lucrurilor. Vi se pare mai OK ca politia si armata sa nu intervina si sa lase distrugerile sa continue decat ca acesti derbedei sa fie batuti, inchisi sau impuscati. Se vede ca nu ati construit niciodata nimic in viata voastra asa ca nu va pasa cand munca altora este distrusa.
        • +13 (17 voturi)    
          Mi se pare ok (Miercuri, 3 iunie 2020, 15:18)

          TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

          Ca nevinovatii (spre deosebire de agresori, indiferent cine ar fi ei) sa nu fie tinta abuzurilor.
          Oameni aflati in locul nepotrivit, la momentul nepotrivit.
          Adica fara proceduri extrajudiciare (de executie).
          Cum se realizeaza asta?
          In special prin respecatera legii.
          • -3 (5 voturi)    
            deci fiindca un om a murit datorita unui abuz (Miercuri, 3 iunie 2020, 20:24)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

            Trebuie ca inca doua duzini de oameni sa moara datorita unei revolte cretine?
            Desi exista legi care sa pedepseasca abuzul initial?
            Exista legi care spun ca la fiecare negru omorat de politie trebuie devastate 30 de magazine iar la fiecare alb, 5?
            Ce drac vorbim aici de lege? Legea e aceeasi pentru toti.
      • -3 (5 voturi)    
        usurel (Miercuri, 3 iunie 2020, 23:52)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

        ai cerut sa ti se spuna asta si cand Gilets Jaunes erau snopiti de batausii lui Macron? sau aia e bine sa fi batuti, fiindca cer o societate echitabila, fara privilegii pentru marele capital?
    • +11 (11 voturi)    
      wtf (Miercuri, 3 iunie 2020, 13:53)

      ion.daniel [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

      Deci langa ei era un om pe moarte si astia urlau si il filmau? Pune mana si vezi de unde curge sangele, incearca sa opresti sangerarea, suna la 112 si intreaba cum poti sa ajuti in loc sa stai si sa filmezi. Mama lor de idioti...
  • +14 (26 voturi)    
    doar a scuipat? (Miercuri, 3 iunie 2020, 14:45)

    __alex__ [utilizator]

    o medalie ca nu l-a omorat!
    O cultura a violentei, glorificata de Hollywood, traieste pe propria piele efectele povestilor tampite.
  • +4 (6 voturi)    
    QED (Miercuri, 3 iunie 2020, 23:54)

    emtec [utilizator]

    iata de ce se rascoala americanii. Oameni umiliti, batuti, omorati.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by