Dmitri Rogozin anunta ca serviciile secrete din Moldova i-au confiscat semnaturile transnistrenilor si ameninta Romania: Ei bine, domnilor din Romania, in curand va vom explica totul - cine sunteti si ce credem despre voi

de Alina Neagu, Viorela Marin     HotNews.ro
Sâmbătă, 10 mai 2014, 19:48 Actualitate | Internaţional


Dmitri Rogozin si oficiali transnistreni
Foto: Twitter
Vicepremierul rus Dmitri Rogozin a postat din nou, sambata seara, un mesaj pe Twitter, dupa ce a revenit la Moscova la bordul unui avion de linie: "Ei bine, domnilor din Romania, in curand va vom explica totul - cine sunteti si ce credem despre voi." La aproape doua ore dupa acest mesaj, Rogozin - reprezentant al aripii dure de la Kremlin, sanctionat deja de UE - a revenit si a spus ca "Nici nu se putea publicitate mai bună pentru referendumul poporului", facand trimitere la cererea Transnistriei de unire cu Rusia. El a postat si fotografii cu cutiile in care se afla semnaturile transnistrenilor care cer alipirea la Rusia, despre care a spus ca i-au fost confiscate de serviciile secrete din Republica Moldova, potrivit Itar Tass.

In paralel insa, Ministerul moldovean de Externe a anuntat intrun comunicat publicat de Unimedia ca fortele moldovene au confiscat cutiile cu semnaturile transnistrenilor.
"In legatura cu intentia oficialilor rusi de a transporta cu avionul de ruta speciala (charter) a unor cutii continand <<liste cu semnaturi pentru recunoasterea Transnistriei>>, MAEIE precizeaza ca materialele respective au fost retinute de organele competente ale Republicii Moldova pentru a analiza legalitatea acestora in conformitate cu legislatia in vigoare", se spune intr-un comentariu al institutiei.

Reamintim ca Rogozin a scris sambata dupa-amiaza pe contul sau de Twitter ca, la solicitarea SUA, Romania si-a inchis spatiul aerian pentru avionul sau. "La solicitarea SUA, Romania si-a inchis spatiul aerian pentru avionul meu. Ucraina nu ma lasa din nou sa trec. Data viitoare voi zbura la bordul (aeronavei) TU-160", a scris pe contul sau de Twitter, in limba engleza, Dmitri Rogozin, care se afla de vineri intr-o vizita in Transnistria, necoordonata cu autoritatile Republicii Moldova. "Voi zbura, in pofida interdictiei", a mai scris vicepremierul rus, intr-o postare ulterioara.

Potrivit Publika TV, care citeaza reprezentanti ai ambasadei Ucrainei de la Chisinau si ai Ministerului moldovean de Externe, Rogozin a plecat intr-un final la Moscova cu o cursa de linie. Avionul cu care vicepremierul rus a vrut sa plece sambata din Republica Moldova a fost intors de catre autoritatile ucrainene, dar acesta nu se afla in avionul respectiv, precizeaza sursa citata.

Ministerul roman al Afacerilor Externe a calificat drept o "declaratie foarte grava" amenintarea vicepremierului rus Dmitri Rogozin cu folosirea unui bombardier strategic, in conditiile in care Romania si-ar fi inchis spatiul aerian pentru avionul sau. "Ministerul Afacerilor Externe apreciaza ca amenintarea cu folosirea unui bombardier strategic rus, de catre un vicepremier rus, reprezinta o declaratie foarte grava, in actualul context regional, in care Federatia Rusa a incalcat suveranitatea si integritatea teritoriala a Ucrainei, iar forte separatiste proruse violeaza grav ordinea publica din statul vecin", precizeaza Biroul de presa al MAE, intr-un comunicat.










Citeste pe MedLife.ro
Un nou tratament pentru diaree










36322 vizualizari

  • +44 (54 voturi)    
    rus necioplit (Sâmbătă, 10 mai 2014, 19:52)

    ampersand [utilizator]

    Se zice "doamnelor şi domnilor" :)
    • -54 (74 voturi)    
      Na-ti-o fripta ca am dres-o (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:43)

      zizin [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Vicepremierul Rogozin cu escorta sa, sosind la Aeroportul din Chisinau pentru imbarcare la o cursa regulata a liniei aeriene (rusesti) S7 cu destinatia Moscova. Conducatorii Republicii Moldova au, cu siguranta, mai multa minte la cap decat omologii lor de pe malurile (cu brusturi si urzici ale) Dambovitzei.
      • +31 (39 voturi)    
        lol (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:10)

        Wan Ted [utilizator] i-a raspuns lui zizin

        Ai și apărut deja tovarășu' FSB-ist ? Ești fâsâit rău de tot în idei... și nu numai ! Pașol !
        • -21 (39 voturi)    
          deci (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:52)

          sindbad [anonim] i-a raspuns lui Wan Ted

          cu ocazia asta aflam ca noi nici nu mai avem de spus vreo iota in legatura cu spatiul nostru aerian. NATO ne poate baga in razboi in somn. bucurati-va, vin vremuri bune, ideea ca transnistria e cam izolata face bine la situatie. dati-i inainte!
          • -17 (29 voturi)    
            desteptii astia or sa ne arunce in razboi (Duminică, 11 mai 2014, 0:29)

            tjax2k [utilizator] i-a raspuns lui sindbad

            Rusii nu au nici-o treaba cu noi - nu am facut parte din URSS si nu avem minoritate rusa. Desteptii astia de la putere se pare ca fac insa tot posibilul sa ii enerveze si sa genereze un conflict artificial. Sper doar ca in momentul in care asta o sa se intample, lumea o sa iasa in strada si o sa protesteze, inainte sa inceapa sa moara oameni intr-un razboi cu o tara cu care nu avem nimic.
            • +4 (6 voturi)    
              "tjax2k" (Duminică, 11 mai 2014, 3:56)

              V. Istina [utilizator] i-a raspuns lui tjax2k

              "O tara cu care nu avem nimic". Poate daca traiesti pe Marte, nu ai nimic de impartit cu Rusia, dar nici acolo n-as fi prea sigur. Rusia are nevoie de gurile Dunarii, ca strategie geopolitica si e un gigant, noi un pitic napadit de capuse care trebuie sa se apere, facand aliante cu alti pitici si sporindu-si avantajele strategice. Dupa aproape jumatate de secol de ocupatie, crezi ca rusii accepta asa usor sa nu mai faca ce vor in tara asta doar pentru ca am intrat in NATO si UE? Uniformele armatei si politiei romane inca mai poarta urme stilistice ale spatiului "estic", ca sa nu mai vorbim de politicienii nostri. Retorica anti- "fascista" vine direct de la moscova.

              Noi, romanii avem in comun cu americanii convingerea ca putem sa ne facem si construi singuri propriul destin, independenti ca natiune si increzatori in demninatea si nobletea fiintei umane.

              Sa deportezi si sa ucizi milioane de oameni doar pentru ca sunt "reprezentanti ai clasei mosieresti!" si sa nu regreti ca natiune nimic inseamna sa nu it asumi propriul trecut si sa te adancesti in propriul cosmar istoric. Ceea ce pare ca se intampla acum in Rusia, De care avem toate motivele sa ne temem. Nu Romania e agresorul aici. Ar trebui sa-ti fie rusine, Daca esti roman.
              • 0 (0 voturi)    
                destinul (Duminică, 11 mai 2014, 22:39)

                kripton [utilizator] i-a raspuns lui V. Istina

                de acord cu ce ati scris despre rusia. insa chestia cu ''ne construim SINGURI destinul'' este o poveste frumoasa. e destul sa vezi CUI a folosit dezindustrializarea romaniei,cu ce redevente se da petrolul nostru la straini,ce se face cu gazul de sist,ce se doreste cu aurul din apuseni,ca sa ti dai seama ca viitorul nostru e ceea ce ramane dupa ce altii si-au cladit PREZENTUL pe seama noastra.
            • +1 (3 voturi)    
              Buna dimineata (Duminică, 11 mai 2014, 6:12)

              icrazy [utilizator] i-a raspuns lui tjax2k

              Tu chiar crezi ca au ocupat Crimeia pentru ca ii doare tare de populatia rusa ?
            • -2 (4 voturi)    
              Asa a venit si counismul calare pe coada de topor (Duminică, 11 mai 2014, 9:23)

              CristianG [utilizator] i-a raspuns lui tjax2k

              toti postacii cretini dau minusuri la un comentariu care nu spune altceva decat ca e bine sa fie pace....
            • +3 (3 voturi)    
              decizii UE? (Duminică, 11 mai 2014, 11:38)

              cinic [utilizator] i-a raspuns lui tjax2k

              interdictia UE nu e valabila pentru tine? sau nu esti in UE? mutarea la Moscova/Tiraspol , dar repede!
          • +3 (3 voturi)    
            interdicie UE!!! (Duminică, 11 mai 2014, 11:37)

            cinic [utilizator] i-a raspuns lui sindbad

            daca nu vrei in UE mergi baiete in Coreea de Nord. Abia te asteapta!
        • +21 (31 voturi)    
          Rogozin zboara degeaba la bordul unui TU-160 (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:18)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Wan Ted

          Acel bombardier supersonic cu care ne ameninta Rogozin poate fi doborit mai usor ca un MIG-21 sau un F-16.

          Degeaba ne ameninta Rogozin cu un Tu-160 deoarece bombardierul supersonic respectiv nu depaseste viteza unui MIG-21 si in plus este mult mai mare deci o tinta mai usoara pentru rachetele sol aer. Tu-160 este destinat atacarii unui stat de la o distanta de sute de km de granita, prin lansarea unor rachete de la bordul sau dupa care face cale intoarsa fugind de avioanele de interceptare. Sansele ca un asemenea aparat sa traverseze Romania fara sa fie doborit sunt 1%, nu mai mult.
          • -11 (19 voturi)    
            mig-21 (Duminică, 11 mai 2014, 0:02)

            kripton [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            da,dar mig urile noastre sunt atat de vechi ca nu mai pot zbura cu viteze supersonice iar acel TU prinde aproape 2 mach,in plus rachetele noastre aa sunt ff vechi,de prin anii '70 si e de presupus ca bombardierul are mijloace de a se feri de ele prin bruiaj si nu numai....nu uitati ca vb de apararea aa a romanistanului,unde armata a ramas in urma TAAAAARE de tot la capitolul inzestrare,iar rusul stie asta
            • +17 (17 voturi)    
              Vocea Rusiei rugata sa taca pe Hotnews (Duminică, 11 mai 2014, 2:49)

              dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui kripton

              Dl, maximus7 (Valentin Vasilescu de la Vocea Rusiei),

              Migurile romanesti inca mai prind viteze de peste 2000 km/h iar rachetele aeriene cu raza de 60 km din care Romania poseda intre 3 si 4 mii merg cu 4500 km/h. Tu-160, cu care Rogozin vrea sa treaca peste Romania, nu are nici o sansa serioasa alta decit un noroc nemaipomenit.
              • 0 (0 voturi)    
                mig-21 (Duminică, 11 mai 2014, 22:43)

                kripton [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

                omule,nu am nici o treaba cu vocea rusiei,sunt doar un om documentat,care stie ca un lung sir de guverne iresponsabile au lasat tara asta fara armata. iar situatia armatei romane o aflam din surse deschise,inclusiv hotnews. a fi antirus e una,a fi ignorant e alta. eu nu-i iubesc pe rusi,dar nu ignor situatia dezastruoasa a armatei romane,de care liderii nostri se fac vinovati. si inca ceva: in 1939 poporul polonez ISI IMAGINA ca o sa-i faca praf pe nemti... una e sa fii patriot,alta e sa fii iresponsabil. e bine sa nu le amestecam.
              • 0 (0 voturi)    
                argument (Duminică, 11 mai 2014, 23:06)

                kripton [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

                uite ce spune presa ROMANEASCA nu vru,preluand materiale de la statul major general al armatei ROMANE nu ruse:

                http://m.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/nimiciti-in-patru-ore-16535

                rugamintea mea este sa va documentati inainte de a arunca cu pietre, in fata rusiei romania este descoperita militar; e bine sa intelegem asta ca sa nu plangem mai tarziu. si ce vreau sa spun este ca cei care au condus tara in ultimii 15 ani ar trebui sa raspunda pt porcaria asta!
            • +1 (1 vot)    
              dar rachetele patriot ... (Duminică, 11 mai 2014, 4:19)

              ggeo [utilizator] i-a raspuns lui kripton

              ....pot sa-l dobore....
              • 0 (0 voturi)    
                rachete patriot (Duminică, 11 mai 2014, 22:50)

                kripton [utilizator] i-a raspuns lui ggeo

                si rachetele patriot si altele,pe care NU LE AVEM. iar povestea cu rachetele pe care le avem,care merg cu 4500 km/h dar numai 60 km e ridicola; amplasamentul acelor baterii e cunoscut si dincolo de faptul ca pot fi bruiate,e mai facil sa fie ocolite. e atat de simplu. cat priveste mig-21 romanesti,daca ar fi noi evident ar zbura supersonic,dar timpul lor de viata este expirat,si din acest motiv nu mai pot zbura cu orice viteza din motive de siguranta. unele sunt vechi de 40 ani ... de cca 10 ani se tot vorbeste ca ne trebuie avioane noi si mereu se amana sub pretextul penibil ca ''nu sunt bani''. bine ca avem bani pt un parlament aproape dublu fata de ce am votat la referendum in 2009. iar acele f-16 sunt o rusine,le luam de la portughezi care le-au luat de la americani dupa ce acestia le-au folosit la randul lor muulta vreme. ma intreb daca nu cumva am fost sabotati si asta nu de azi de ieri. la fel si fregatele,niste vechituri penibile care nici macar NU SUNT INARMATE la standard nato. cititi pe net daca va intereseaza... e un dezastru. rusii rad de noi pt ca le-am dat motive sa o faca. nu e vina lor ca suntem condusi de tampiti.
        • +11 (11 voturi)    
          TU-160 ca dorinta implinita (Duminică, 11 mai 2014, 2:24)

          Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Wan Ted

          Inca o data. Nu e oare acum momentul potrivit ca Dimitri Rogozin sa fie declarat "persona non-grata" pentru ca nu face decat sa ne insulte, in timp ce prepara militar Transnistria? Chiar nu vede nimeni ca omul asta nu are ce cauta pe teritoriul sau spatiul aerian al Romaniei. Daca se poate penru Jobbik, se poate si pentru Dimitri. Daca are de gand sa ajunga in Transnistria bombardand vecinii ei, atunci numai asa sa ajunga - daca poate...
          • +4 (4 voturi)    
            pai e persona non grata (Duminică, 11 mai 2014, 12:37)

            outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

            si asta in toata tarile UE
      • +19 (25 voturi)    
        Ma, (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:45)

        Jar [utilizator] i-a raspuns lui zizin

        daca pornesti numai de la faptul ca Japonia si Germania,dupa ce au fost batute bine si ocupate de americani,au ajuns mari puteri economice ale lumii,te gandesti cat de mari ar ajunge rusii daca ar fi ocupati de americani?
        Am sa repet pana ma plictisesc acest adevar istoric,in speranta ca va voi scoate din adormire neuronul ala pricajit.
      • +22 (30 voturi)    
        zizin=rogozin si alte rogojini de stepa (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:45)

        soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui zizin

        Bagati-va mintile in cap si inghititi-va limbile! Populatia saraca si betiva din teritoriul vostru e foarte amarata, cu toate ca aveti bogatii.Sunteti inapoiati si ca mentalitate, si ca diplomatie, si ca tehnologie. Demonstratiile voastre de forta se bazeaza pe faptul ca lumea nu mai vrea sa moara in razboaie.Dar nu mizati prea mult pe chestia asta.
      • +2 (4 voturi)    
        Rogozin... (Duminică, 11 mai 2014, 13:55)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui zizin

        ...are filozofie de bordei...delir bahic...Nea Zizine , ia zi adevarul puisor, mai stati, mai rusilor, 3 familii in 2 camere ?? Ha,ha,ha...
    • +48 (56 voturi)    
      sanctiuni (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:44)

      luptator_din_munti [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Cum? Sanctiunile "comice" ale UE si USA au inceput sa deranjeze in asa hal incat se lanseaza prima declaratie de razboi din istoria lumii pe twitter? Cineva sa-i ia in serios pe astia, va rog frumos! Trebuie sa intelegem ca daca nu acceptam ca vom suferi din punct de vedere economic, in 4-5 ani vom fi mult mult mai rau, sau nu vom mai fi deloc.
    • +20 (26 voturi)    
      @rogozin (Sâmbătă, 10 mai 2014, 23:50)

      Carpe diem [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Nu ti-a solicitat nimeni nici o explicatie despre nimic.
      Nu ti-a solicitat nimeni parerea despre cine crezi tu ca suntem.
      Nu ti-a cerut nimeni parerea a ceea ce crezi despre noi.

      Te bagi singur in seama ca sa-ti creezi oportunitati sa apari in media.
      Provoci cu buna stiinta valuri ( vad 72 de comentarii numai aici).

      Poti si altceva mai bun decat atit?
      Pina acum te-ai comportat ca un copil alintat si needucat.Ai venit cu zgomot si ai plecat in liniste cu coada intre picioare intr-un avion de linie.

      Nu ai produs nimic decat furtuna in paharul cu vodca.Esti sigur ca nu e contrafacuta vodca aia?
  • +52 (64 voturi)    
    Ce veti face? (Sâmbătă, 10 mai 2014, 19:57)

    sentenced [utilizator]

    Veti instiga iar minoritatea maghiara din Romania? Veti pune la lucru propaganda media antiromaneasca? Haha, suntem imuni deja la toate rahaturile astea.
    P.S. N-om avea cine stie ce aviatie, dar artileria antiaeriana garantat va dobori amaratul ala de bombardier rusesc. :)
    • +34 (42 voturi)    
      cred ca nea rogojinica...... (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:35)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      ......se refera la altceva.
      "Ei bine, domnilor din Romania, in curand va vom explica totul - cine sunteti si ce credem despre voi." spune rogojinica.

      Poate ca "domnii" la care se refera acesta, sunt ilici si gasca de "alesi ai neamului" din "esalonul doi" care s-au jucat dea teroristii prin '89 si au omorat atata lume, mai ales dupa 22 Decembrie.

      Daca ne-ar "explica totul" nea rogojinica cine sunt acesti oameni si ce marsevii si crime au facut la revolutie, eu unul il iert pentru toate rautatile pe care ni le-a adresat, cu conditia: sa nu se mai repete !

      Cred ca unora dintre "eroii revolutiei" deja le falfaie pantalonii.
      Asteptam cu mare interes explicatiile despre "domnii" vizati !
      • +24 (28 voturi)    
        . (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:59)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Cred ca le bate obrazul uslasilor ca sunt cu fundul in 2 barci, cand ar fi trebuit sa fie exclusiv la comanda lor.
        Daca a dat acordul pe text Corlatean de capul lui si nu vreun secretar de stat pro-european o sa fie certat serios la centru.
        • +18 (22 voturi)    
          nu doar a uslasilor..... (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:30)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

          ...ci si a "oamenilor de afaceri" si mai ales acelor functionari si politicieni carora le-au dat spagi grase pentru a distruge industria prelucratoare a tarii.

          Acum vom vedea ce se va alege de "privatizarile de succes" facute in favoarea oligarhilor rusi si mai ales spagile care s-au dat in acest sector.

          Oricum, daca pm-ul nostru este plecat la "Erovizion" (pe banii nostri), inseamna ca situatia este grava pentru ca plagiatorul "o roieste" de fiecare data cand este nevoie de o pozitie oficiala in care sa isi asume raspunderea.
      • 0 (0 voturi)    
        altceva.... (Duminică, 11 mai 2014, 12:31)

        baimarean [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        inseamna alte preturi la gaz.
        Nu asta e cartea lor cea mai mare?

        Nu ma intereseaza explicatiile rusilor nici despre cine suntem si nici ce cred despre noi.
        Dupa cum precis nici pe ei nu-i intereseaza ce credem noi despre ei.
        Suntem "vecini" de prea multi ani.
    • -5 (21 voturi)    
      artileria antiaeriana (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:41)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      artileria antiaeriana romaneasca e inzestrata cu rachete RUSESTI proiectate in anii '60...iar bombardierul de care vorbeste maimuta de rogozin:
      ''Tupolev Tu-160 (codificare NATO: Blackjack) este un bombardier strategic supersonic cu aripi cu geometrie variabilă proiectat în Uniunea Sovietică. Este similar cu, dar mai rapid decât, bombardierul american B-1 Lancer. Este ultimul bombardier strategic sovietic și cel mai mare avion de luptă construit vreodată.'' asta numesti tu ''amarat de bombardier rusesc"???
      uite ce aparare antiaeriana are romania,prin grija iubitilor nostri conducatori si apoi sfideaza-i pe rusi,daca iti mai da mana:
      http://www.biziday.ro/2014/03/23/prezentul-si-viitorul-apararii-antiaeriene-a-romaniei/
      • +16 (20 voturi)    
        . (Sâmbătă, 10 mai 2014, 23:28)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui kripton

        Mai bine ne facem pres, nu? Polonezii cum pot avea reactii mult mai categorice decat noi si nu mai fac pe ei de frica(si nici nu patesc nimic)?
        • 0 (0 voturi)    
          polonezii (Duminică, 11 mai 2014, 23:02)

          kripton [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

          simplu: polonezii AU AVUT CRESTERE ECONOMICA 5% cand toata EU era in recesiune,iar romania taia cu 25% salariile bugetarilor. Si s-au inarmat pana in dinti in timp ce submarinul nostru nu a iesit pe mare de 15 ani pt ca nu are baterii,care costa cateva milioane$,iar resursa de zbor a avioanelor mig-21 ale roarmy este epuizata din cauza vechimii acestora.iar fregatele,vechi si ele,sunt practic fara armament la bord,au doar un tun,in loc sa aiba rachete antinava si antiaeriene. nu spune nimeni sa ne facem pres,dar nu avem cu ce ne bate. nu spun eu,sefii armatei spun. mai cititi si voi inainte sa o faceti pe eroii.

          http://m.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/nimiciti-in-patru-ore-16535
  • +53 (59 voturi)    
    Nu e nevoie... (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:02)

    MenInBlack [utilizator]

    De la un mitoman si mitocan ca tine, nu putem afla nimic altceva decat minciuni si grosolanii bolsevice :)
    Ce veti face ? Veti ataca Moldova, Romania ? Ok, si ?
    Ne veti omora pe toti ? Ok, si ?
    Ce crezi ca va asteapta pe voi si tara voastra plina de inapoiati incuiati si primitivi ?
    Nu ai curaj sa crezi,este ? Va asteapta ANIHILAREA !
    Tovarase Rogozin, dumneata tocmai joci ruleta ruseasca cu poporul dumitale ! Esti ''un pic'' cam iresponsabil, asa cum sat bine unui bolsevic arogant !
    (Hey, FSB : remember USLA, acum suntem mult mai multi si mult mai bine pregatiti, fara sa mai socotim si Fortele Speciale ale tarilor NATO ;)
    Nu cred ca are cineva nevoie de Transistria sau de transistreni...moldovenii de acolo se vor refugia.
    Luati-va deci Transnistria in liniste, diplomatic, sau v-o aruncam noi peste gard, dar tineti-va boii acasa, sa nu-i pierdeti ! Tov. Rogozin, ai intrat pe contrasens, inevitabil vei fi lovit de cineva mai mare decat tine !
    • +29 (33 voturi)    
      deja..... (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:42)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

      ...a fost "tamponat" de cineva mai tare (NATO) si este inca sub socul loviturii.

      Dar eu astept dezvaluirile din arhivele fostului KGB referitoare la "revolutia" romaneasca si "teroristii" niciodata gasiti, precum si despre unii "domni", fosti tovarasi, asa cum ne-a anuntat ca "in curand va vom explica totul - cine sunteti si ce credem despre voi."

      Hai rogojinica, da pe goarna tot ce stii. Arata tot ce poti !
      • +21 (23 voturi)    
        Ar fi frumos, dar foarte dureros... (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:54)

        MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Tovarasii sunt aici peste tot...Absolut peste tot...
        Asta este si motivul pentru care inca nu am aflat cine sunt, ce grade, ce decoratii, ce functii au acum.
        Tov. Rogozin, daca-i dai pe goarna pe toti, iti promit solemn ca am sa (te) ratez o data sau de doua ori (vantul...)
  • -38 (70 voturi)    
    Rambo (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:04)

    Mazeta [utilizator]

    Văd că s-a umflat tărâța războiului în unii. Poate ar trebui procedat ca pe vremuri: Rogozin și Băsescu să fie puși să se bată unul cu altul, în fața oștirilor. Vorba lui Rambo: „Old men start it, young men fight it. Nobody wins, everybody in the middle dies. And nobody tells the truth!”
    • +40 (52 voturi)    
      păi (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:17)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Din nefericire pentru noi, filmul Rambo nu a existat în 45, iar când a apărut - a fost interzis de către pupincuriştii ruşilor, care-ntre timp se instalaseră precum ploşniţele-n saltea.

      Un film sovietic n-ai?
      • +18 (32 voturi)    
        are (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:40)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        si un film sovietic se numeste ''Baba i-o da soldatului'', pardon , balada soldatului.
        • +10 (12 voturi)    
          stii ce-i grav (Sâmbătă, 10 mai 2014, 23:44)

          giigi [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          vorbeam cu americani de Tarkovski, si-mi ziceau, da, am vazut si eu filme rusesti, si baga "balada p.... de soldat"...

          m-am dus la mosfilm si am asteptat la poarta vre-o doua ore pentru un tur cu decorurile lui tarkovski, si la final mi-au zis sa vin in doua saptamani ca nu au translatori...

          habar nu au rusii ce-i cu adevarat bun la ei in tara..
    • +22 (34 voturi)    
      La cat de infantil esti..... (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:22)

      TontonMacoute [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      no comment.....
    • +21 (29 voturi)    
      bine...bine (-1) (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:41)

      relu12 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Du-te trage o vodca(o meriti) si trimite-i lui Rogozin mesajele de aici!
      Cred ca o sa se bucure!!
    • +13 (17 voturi)    
      Daca s-ar bate rogozin si Basescu (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:33)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ... n-ar fi corect fata de rogozin. I-ar mai trebui vreo 5 insi ca sa echilibreze situatia.
    • +3 (3 voturi)    
      n-ar fi mai bine? (Duminică, 11 mai 2014, 11:41)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      sa te scoata pe tine la bataie? avem noi grija sa fii tratat cum ti se cuvine.
  • +43 (49 voturi)    
    Rusi norocosi :) (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:05)

    sentenced [utilizator]

    Daca nu va ajutau americanii, acum la Moscova a doua limba oficiala dupa germana era romana.
    Asta vreti sa ne explicati? :))
    • +3 (15 voturi)    
      moskva (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:45)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      adolf avea pt moskva un plan deosebit: sa o rada de pe fatza pamantului si sa lase 20 milioane de rusi sa moara de foame. asa ca azi la moskva ar fi oracait broastele,nu s-ar fi vorbit germana.iar romana nici atat.
  • +40 (46 voturi)    
    hai sictir (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:09)

    BillytheGreat [utilizator]

    rus nenorocit, asta cred eu despre voi.
  • +42 (50 voturi)    
    da da (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:12)

    amanda13 [utilizator]

    In delirul vostru sovietic sunteti in stare sa spuneti multe. Parerea voastra nu conteaza. Si apropos, americanii au castigat WW2, fara ajutorul lor stergeau nemtii cu voi pe jos.
    • +37 (45 voturi)    
      A venit vremea sa se rescrie istoria (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:32)

      Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      Rusia trebuie distrusa economic si tinuta la pamant la infinit. Dobitocilor astora, daca le dai un deget iti iau toata mana.
  • +45 (47 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:23)

    melcul_naravas [utilizator]

    Pai, drept pedeapsa trimiteti-ne tezaurul , hotilor!
  • +26 (30 voturi)    
    Asta e un fel de ghita sau sova... (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:36)

    triciupa [utilizator]

    ... al lui Putin. Un tampitzel obraznic, gonflat de "misiunea" pe care i-a dat-o tatucul de la Kremlin. La fel ca si idiotii nostri, rasputinul de mucava are nevoie de un spitz in tartitza care sa-i scoata ifosele din cap. Pe asta il vad stand la masa cu sova, ghita si mazare, in vitrina la Pascucci, in Dorobanti.
  • +26 (30 voturi)    
    LOL (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:40)

    Made in Romania [utilizator]

    Mai bine ai explica poporului rus de ce sunteti pe cale sa intrati in recesiune. ;-)
  • -15 (31 voturi)    
    Rogozin - Aeroportul Chisinau (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:45)

    zizin [utilizator]

    Link-ul omis:

    http://www.youtube.com/watch?v=EnF1M8A7TrE
    • +11 (17 voturi)    
      Foarte tare! (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:43)

      marius v [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Mercedes, Volkswagen, Lexus. N-am văzut nicio Volga sau Lada pe-acolo. Deocamdată, prin asta, rușii ne-au vorbit despre ei.
    • +3 (9 voturi)    
      asta-i pentru voi primitivii (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:23)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      http://www.youtube.com/watch?v=-f7IN9D5scM
  • +21 (29 voturi)    
    e ciclic,comrades (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:52)

    Bazil.the.3rd [utilizator]

    Imi povestea bunica ce mandri erau cand au intrat in sat , isi atarnau la gat ceasurile cu pendula.
    O fi criza de ceasuri...
  • +32 (36 voturi)    
    Cand vom scapa de naivitati si de ignoranta? (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:55)

    EMP [utilizator]

    Se pare ca e nevoie de astfel de momente ca sa pricepem ce inseamna politica rusa si ce valoare are democratia pentru guvernantii rusi. Sunt deja decenii de cand o multime de "progresisti" condamna SUA pentru rolul sau de jandarm mondial. Asa-i ca atunci cand auzi astfel de declaratii de la vice-premierul rus, fiind cetatean al unei tari relativ mici si expuse, privesti cu alti ochi realitatea mondiala?
    Sper sa ne fereasca Dumnezeu de o noua intalnire cu rusii. Am pierdut 50 de ani din cauza lor, ne ajunge.
    • +7 (11 voturi)    
      intalnirea cu rusii (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:53)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui EMP

      amu,cica s-a intalnit iepurasul cu bufnitza si i-a povestit cat de viteaz este el,ca ar putea si pe vulpe sa o lase fara blana daca ar fi sa se bata; aude vulpea,vine la iepuras,intra in vizuina lui si a 2a zi blana vulpii se usca la soare langa vizuina iepurasului;a vuit padurea si jupanul lup a gasit de cuviinta ca iepurasul merita o lectie;asa ca si blana lupului a ajuns langa blana vulpii; padurea a innebunit,numai despre asta vb toti,asa ca ursul i-a facut o vizita iepurasului. evident,blana ursului a ajuns unde erau si celelalte. morala: asa patesc cei care se dau la iepurasul care este prieten cu leul. gazpadin rogozin,i-a aminte: romania este iepurasul,vulpea si lupul sunt prietenii tai francezi si nemti,tu esti ursul iar leul,oare cine-i leul? daca vii cu aeroplanul ala de ne speriasi cu el,ai sa vezi tu cine-i leul;si poate cine stie,or fi chiar 2 lei,ca rassia e mare si bogata nene,si e frumoasa la vedere si buna la gust ...
  • +22 (28 voturi)    
    stai la Rusia ta (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:56)

    corvus coraX [utilizator]

    și vino când te-oi chema eu..
  • +20 (24 voturi)    
    mestere! (Sâmbătă, 10 mai 2014, 20:59)

    giigi [utilizator]

    I love you!
  • +20 (26 voturi)    
    Rus neciolplit! (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:00)

    Yankeu [utilizator]

    Sa-ti explicam totul si noi , respectiv cine sunteti voi, cine suntem noi, si ce parere avem noi despre voi.Bineinteles, nu despre poporul rus, ci despre ordinarii rusi!Adica asa cum sunt cei ca tine!Nu-ti prea convine cand vezi ca nu fac toti DREPTI in fata ta , asa-i?Invata-te!
  • -22 (40 voturi)    
    Asta ne mai lipsea (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:03)

    Nyk1 [utilizator]

    Să ne încordăm mușchii cu rușii. Suntem ca un șoricel care îi spune leului: „Ăsta e teritoriul meu, pe aici nu ai voie să treci.”
    • -21 (37 voturi)    
      basescu electoralu, lacheul (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:16)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      in asta ne a bagat. era suficient sa fim mai tacuti si sa ajutam nato. insa basu, slugoi in perioada electorala, s-a asigurat ca vorbeste ca un papagal
      • +9 (17 voturi)    
        . (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:37)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        corlatean a dat mesajul, ai uitat? :)
        ce-o sa va faceti fara basescu, nu stiu.
        • +9 (15 voturi)    
          200 de ani de-acum.. (Duminică, 11 mai 2014, 0:00)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

          ...astia tot cu Basescu in gura o sa stea.
      • +10 (18 voturi)    
        ponta (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:48)

        deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Victor Viorel tu esti?
      • +1 (3 voturi)    
        Daca (Duminică, 11 mai 2014, 12:01)

        canuta [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        tacea,probabil spuneati despre el ca este un batrinel fricos si incapabil de vreo reactie!
        Voi nu va mai faceti bine !
  • +33 (41 voturi)    
    Boicotati Lukoilul (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:04)

    Alex S [utilizator]

    Boicotati Lukoilul si orice stiti ca e rusesc, asta daca sunteti intr-adevar romani. Eu personal nu mai bag benzina de la Lukoil desi doar de acolo bagam.
    • +12 (18 voturi)    
      de 5 ani nu mai bag motorina ieftina (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:36)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

      Nici sa nu aud de Lukoil! Mi-a ajuns schimbatul unei pompe de motorina.
    • -8 (18 voturi)    
      Si slujbele de la Lukoil? (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:08)

      dnicu [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

      E usor de zis ca boicotam firmele rusesti ... dar sa nu uitam ... intr-o tara corupta ca Romania ... vin 2 3 oligarhi ... au pus mana pe niste colesi industriali ... si apoi ii inchid. Sa vedem noi cum reactioneaza Base ... Ponta si toti ceilalti curajosi cand o sa avem cateva zeci de mi de someri (canci autostrazi ... uite ia de aici somajul).

      Eu zic ca noi ... cei care vom fi in curand la granitza cu Rusia .... sa ne masuram bine cuvintele ... si miscarile. O fi NATO si SUA puternica ... dar noi aici in Est ... nu o sa ne fie bine cu Rusia dusman.
      • +13 (17 voturi)    
        Du-te si ia-ti pampers! (Sâmbătă, 10 mai 2014, 23:18)

        soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui dnicu

        Boicotati lukoil!
        Pt. cateva job-uri nu va dezbracati de demnitate!!
        Sa stie ivan ca limba romana e frumoasa, vocalica, latina si are mai multa vechime decat mujica lui exprimare. Numai prostul isi incordeaza muschii si pune mana pe par(tupolev). Omul inteligent si normal vine cu argumente rationale, e iubitor de pace si de oameni, se dedica unor cauze nobile, nu arata banii furatiu de la saraca lui populatie!!!!!!
    • +10 (14 voturi)    
      Corect ! (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:43)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

      Ei cam stiu cat "ii iubim"...Numai fa ponta, nu stie !
  • +1 (15 voturi)    
    un incult abereaza (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:09)

    mbembe [utilizator]

    si alti inculti injura!
    Omul asta poate viseaza, sau poate ca a postat p tter ceva texte din carti SF...
    Dar unii "domni" injura aici ca la carnavalu' manelistilor!
    Luati-va de mana cu betivul asta ca va potriviti!
    Dupa cum am mai spus- prea multe emotii si prea putina minte (se refera si la Rogozin si la postacii inculti)
  • +16 (20 voturi)    
    rusii... (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:10)

    EMC2*2/2#@4 [utilizator]

    As vrea sa zic pacat de acel popor dar precum acest rogozin sunt multi acolo. Asa ca voi spune...pacat de exceptiile de la ei.
    Mi a spus un rus odata ca ei ca popor s ar autodistruge daca la putere nu ar fi o mana de fier ca putin...astia sunt rusii...in opinia mea
    • +5 (9 voturi)    
      daca e "pacat de poporul rus" de victimele lor (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:40)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui EMC2*2/2#@4

      -multe alte popoare -ce e? Ghinion ?
    • +8 (10 voturi)    
      despre rusi .. (Sâmbătă, 10 mai 2014, 23:51)

      relu12 [utilizator] i-a raspuns lui EMC2*2/2#@4

      La rusi problema nu este neaparat cine ii conduce ci chiar caracterul lor ca natie.
      Acum cativa ani ,tarile riverane oceanului arctic au semnat un tratat despre cat acces sa aiba fiecare la acest ocean,in functie de granita maritima a fiecarui stat in parte.Rusia a trimis niste submarine nucleare si au pus balize pe fundul oceanului cu mult peste cat aveau voie ,prin tratatul tocmai semnat.Celelalte tari semnatare au cerut explicatii!
      A fost faina reactia rusilor ,intervievati,si care au spus ca rusia este o tara mare,puternica si nu trebuie sa dea socoteala sau explicatii nimanui pentru ce face!!
      Cred ca aici e problema lor,a rusilor!
      Pe mine nu ma ingrijoreaza cei 20% dintre rusi care nu-l vor pe Putin, ci cei 80% care il vor!Asta daca sondajul este real!
      In memoria colectiva a romanilor,dupa razboi,persista gandul ,dorinta de a veni americanii.Eu unul nu am auzit de vreun gand bun de a venii rusii!
      Nici o natie nu e perfecta dar totusi .....
  • +18 (26 voturi)    
    ei bine, tavarasci rogojina (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:12)

    dvribe [utilizator]

    cine suntem???
    suntem ase
    un popor care o rezistat de doo mii de ani pe pamanturile astea.siom mai rezista!Si ce credeti voi,mujicilor, nu ne intereseaza deloc,da chiar deloc
    P.S.mai bine du-te si baga o vodka sati ,,revi,,!
  • +13 (17 voturi)    
    Boicotati Lukoilul (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:22)

    AlexBunghiu [anonim]

    Buna ideea cu boicotarea companiilor rusesti.Nu mai cumparati nimic de la Lukoil!
  • +14 (20 voturi)    
    Chiar imi pasa... (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:28)

    mariapusca [utilizator]

    de ce crede d-l Rogozin si gashca lui ! Sa se duca invartindu-se !
    • +5 (7 voturi)    
      pai cam asta a si facut... s-a invartit :)) (Duminică, 11 mai 2014, 0:04)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui mariapusca

      http://cgrozev.wordpress.com/2014/05/10/the-man-who-lost-his-altitude/
  • +26 (32 voturi)    
    Get lost ! (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:30)

    micul [utilizator]

    ///
    Daca nu va dadeau americanii mancare si armament va rupeau germanii in doua ca pe o scrumbie !
    • -12 (26 voturi)    
      Fratilor (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:55)

      Alor [utilizator] i-a raspuns lui micul

      are careva din voi impresia ca daca maine Putin ocupa Romania, vine Nato sa lupte cu rusii pentru noi. Este o naivitate sa crezi asa ceva. Vom fi sacrificati asa cum sa intamplat de atatea ori in istorie.
      • +9 (13 voturi)    
        Da (Duminică, 11 mai 2014, 0:44)

        micul [utilizator] i-a raspuns lui Alor

        Da ,am impresia asta !As putea spune certitudinea .De ce crezi tu ca acest Rogozin nu a fortat spatial aerian Roman ?Cumva pentru ca era spatial aerian NATO ?
      • +4 (6 voturi)    
        te-ai uitat cam mult la filme proaste (Duminică, 11 mai 2014, 10:36)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Alor

        In primul rand Rusia nu va invada nici macar Ucraina iar pana la Romania mai e foarte mult.
        Acum razboiul se duce in termeni de "drepturile minoritatii ruse" si "autodeterminare" termeni inventati intradevar de Occident in scopuri nobile si rastalmaciti de rusnaci.
        Ia zi cand am fost noi sacrificati in istorie? si de catre cine? Pe vremea lui Stefan cel Mare cand nici nu existam pentru Vest? In 1877 cand am devenit din doua principate sub suzeranitate otomana si influenta rusa un stat suveran? In 1918 cand in pofida faptului ca fusesem invinsi si am reusit sa aproape dublam teritoriul Romaniei? sau in 1945 cand am cazut in aceeasi oala cu o treime din Europa adica sub cizma sovietica? (asta dupa ce jucasem pe cartea nazismului vreme de 4 ani cu brio)
  • +13 (17 voturi)    
    Tov. Rogozin, (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:39)

    marius v [utilizator]

    Cine naiba vă credeți voi, mă, troglodiților, să rupeți bucăți din toate țările care au avut ghinionul de-a vă avea vecini și să le anexați?! Ați luat cu japca de pe unde ați apucat: România, Polonia, Ucraina, Letonia, Lituania, Estonia, China, Japonia, Georgia... Să nu vă spunem noi cine sunteți și mai ales ce teritoriu vi se cuvine, că ați putea ajunge cam cât Lichtenstein.
  • -10 (24 voturi)    
    Rus ca rus dar daca a zis ceva stie el pe ce se ba (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:52)

    Transylvaniawolf [utilizator]

    Doamnelor si Domnilor,
    va rog sa nu credeti ca NATO si UE o sa ne sara in ajutor daca Rusia siar muta granitele chiar pana la Dunare,Economia west europeana e foarte dependenta de resursele din est si ceea ce e foarte clar in acest moment vestul nu are cum sa arate nici o reactie impotriva rusilor,acele sanctiuni economice ce pana acum s-au stabilit sant doar de gura lumii.Va dau si un exemplu daca nu ma credeti: vestul europei(Germania mai ales) a livrat si in primul trimestru inca technica militara in Rusia si o sa o faca si in continuare penru ca totul se rezuma la bani si cei puternici si bogati o sa se inteleaga pe seama celor mici si neajutorati.Si inca ceva as mai dorii sa va mai spun:nu Moldova doreste sa nu se uneasca cu Romania ,ci vestul si Rusia.

    O SEARA DE MILIOANE PENTRU TOTI OAMENII CU UN SUFLET BUN
    • +11 (17 voturi)    
      Mai slabeste-ne cu frica si aiurelile! (Sâmbătă, 10 mai 2014, 23:20)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui Transylvaniawolf

      Pleaca-ti capul si ii este greata sabiei sa-l taie!
    • +3 (5 voturi)    
      gandesti ruseste prietene (Duminică, 11 mai 2014, 10:45)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Transylvaniawolf

      Gandesti in termeni de puternici si bogati vs mici si neajutorati. Exact asa gandeste si Putin.
      Faptul ca un contract comercial este inca in derulare cata vreme nu exista vreo sanctiune politica care sa justifice oprirea lui nu spune nimic despre mersul general al lucrurilor.
  • +11 (15 voturi)    
    kaput (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:53)

    NoFive [utilizator]

    asta-i sub influenta vodcii, da-l in ma-sa (Rusie)!
  • +11 (15 voturi)    
    Sa vedem cand va vrea sa zboare... (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:53)

    Lucky1 [utilizator]

    peste US sau UE si va fi oprit. Ce va face cu Tu160-ul sau? Va ameninta toata lumea cu anihilarea?
    Cea mai cruda pedeapsa pentru mujicii rusi este sa-i ignori si izolezi de restul societatii. Nu se simt bine la ei acasa, vor sa se fuduleasca si sa fie admirati de altii. De poporul lor propriu nu le pasa decloc asa cum nu le pasa de nici un alt popor. Nu le pasa nici de femei, altfel nu pot intelege expresia "...domnilor din Romania..."
    Nu le pasa decat de alti militari mai puternici care sa-i puna cu botul pe labe, nu stiu decat de frica.
    Lipsiti de respect, de bune maniere, asa cum au fost din totdeauna, calare pe cal, mereu in cautare de alte pamanturi sa le fure roadele si batjocoreasca femeile.
    Un popor cu care am fost blestemati sa ne invecinam...
  • -14 (22 voturi)    
    Victory Day Massacre (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:13)

    KostasP [utilizator]

    Rogozin e un rus tampit. Dar asta nu scuza armata ucrainiana care impusca oameni nevinovati si neinarmati (batrani si femei, printre altele) in Mariupol. Puteti cauta pe you tube folosind titlul de mai sus la care adaugati mariupol.
    • +4 (14 voturi)    
      mariupol (Duminică, 11 mai 2014, 0:08)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      da' aia ce cautau in strada??
    • +2 (6 voturi)    
      tehnica scuturilor umane (Duminică, 11 mai 2014, 10:51)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      si a implicarii civililor in conflicte a fost folosita de catre toate ideologiile care nu dau doi bani pe viata oamenilor:fascistii, comunistii, islamistii etc.
      Eu sincer cred ca vinovati pentru mortii aceia sunt agitatorii Moscovei care i-au scos in strada.
  • +10 (12 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:14)

    dragos234 [utilizator]

    De 200 de ani ne spuneti ce parere aveti despre noi. Sa ne lasati in pace, se poate?
  • +12 (16 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:18)

    rocknum [utilizator]

    atitudine de derbedeu infect...
    la fel cum urss din vremea lui stalin era condus de o gloata de tip mafiot, asa si acum.

    Parca ar fi un băiețaș de cartier dintr-o gasca ce ameninta o alta gasca


    n-ai cu cine...
  • +11 (15 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:28)

    dragos234 [utilizator]

    Rogozin a ajuns la Moscova cu un zbor de linie din Chisinau. Aeroportul din Chisinau e operat de o firm ruseasca.
    Fratii l-au lasat sa plece. Sper sa le foloseasca la ceva.
  • +9 (13 voturi)    
    SIMPLU (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:31)

    BratuCosmin [anonim]

    daca vrea poate da publicitatii sa aflam ce s-a intamplat in 1989 si sa te tii scandaluri mari..la noi, poate asa aflam adevarul...dar putin probabil......
  • +10 (12 voturi)    
    Dimitri rogojin (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:32)

    Hell [utilizator]

    Rusnacii astai sufera de mania persecutiei.... ar trebui ca UE sa inchida spatiul aerian pentru companiile rusesti, in 96 de ore ramolitii astia dementi ar avea curul cat galeata si s-ar refugia la scos plub in minele din Siberia!
  • +6 (10 voturi)    
    N-ar trebui sa cerem parlamentului sa (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:52)

    fosta zoezoe [utilizator]

    se forteze si el si sa condamne COMUNISMUL , punandu-l dpdv legal la egalitate cu fascismul ? Sa recunoasca (IN NUMELE NOSTRU) ca a fost -in Romania-un regim CRIMINAL ? Probanil ni se va spune ca nu e momentul acum cand la guvern, avem un "micul iliescu" care nu mai are nici jena lui tac'su !
  • +14 (18 voturi)    
    Sugestie (Sâmbătă, 10 mai 2014, 22:58)

    Vlad-I [utilizator]

    Trimite-ti lui Rogojin o copie cu semnarea ro. aliantei cu NATO o butelie cu gaz de sist si o carte tiparite nu de mult cu violurile armatei rosii in germania ocupata.

    Ca sa stie cine suntem si ce credem despre ei.
  • +2 (8 voturi)    
    Rogozin cauta" nod in papura'' (Sâmbătă, 10 mai 2014, 23:46)

    abel [utilizator]

    Banuiesc ca nu este singurul rus pus pe harta, UE trebuie sa fie foarte diplomata , sa nu raspunda la nici o provocare ...
  • +3 (7 voturi)    
    Indepedenta Siberiei (Duminică, 11 mai 2014, 1:43)

    Vlad-I [utilizator]

    Ia sa vezi cand vor cere anumite populati autohtone din Siberia independenta, cum ii recunoastem noi de la Bucuresti. Indigenii au o demografie mai mare, asa ca rusii sa-si rezolve problemele interne.
  • +6 (10 voturi)    
    mai mai... (Duminică, 11 mai 2014, 2:16)

    strelka [utilizator]

    O tara ca Rusia,are un PIB mai mic ca al Italiei, care nu e nici macar cit o gubernie si ce e si mai rau cam jumatate din el e dat de exporturi de gaz si petrol. Practic tara asta e o catastrofa economica. Si de aici pleaca multe, inclusiv puterea militara. Eu cred ca ciolovecii au realizat ca pe termen lung e inevitabil ca cineva mai puternic ca ei le va lua gatul si isi pregatesc un loc de retragere cit inca mai pot. In urmatorii 50 de ani la est de Urali sint sanse mari sa se numeasca China.....
  • -1 (3 voturi)    
    Interesant: (Duminică, 11 mai 2014, 2:23)

    Alius [utilizator]

    te-a bagat pe tine in "ty". Pe unde ti-ai facut loc sa intri?
  • +2 (4 voturi)    
    twit (Duminică, 11 mai 2014, 8:29)

    liviusmaximus [utilizator]

    Stirea e ca imbecilul foloseste twitter :)
  • +2 (4 voturi)    
    DECLARATIA MAE. (Duminică, 11 mai 2014, 9:22)

    Azra [utilizator]

    Eu cred ca nu trebuia supraevaluata politic, de catre MAE, declaratia lui Rogojin.Si asta pentru ca, dintr-o eroare regretabila ea a fost trunchiata chiar la esenta ei de catre un redactor neatent, de la agentia de stiri care a cules-o si ai difuzat-o in eter.
    In realitate Rogojin, suparat - si in lipsa unei alternative civile de zbor- a comentat ,textual pe aeroport,catre body guardul sau ca: " Data viitoare voi zbura IN AER(cuvinte care i-au fost luate de vant) cu un bombardier supersonic sovietic" ; si a fost sincer, fiind cunoscuta de toata lumea starea deplorabila(din lipsa de piese de schimb) a acestor avioane "soviet-made", adevarate sicrie zburatoare, pe langa care, prin comparatie, MIG-urile noastre(ale lor) Lentzer sunt niste autentice si performante Phantoms.
    Declaratia sa reflecta ingrijorarea lui onesta pentru propria-i viata si nu are conotatia politica care i s-a dat, intrucat nici la Moskova nimeni nu il prea ia in seama pe Rogojin, fiind comparat politic cu Jirinovski. In curand va apare, de altfel si o marca de votca cu numele de "Rogojinskaia". Pe surse Komersant se speculeaza ca ,in realitate, el s-a dus la Tiraspol intr-o misiune kamikadze si nu una politica, pentru lansarea noii votci pe piata transnistriana, dominata copios si absolut de monopolul votcii "Jirinovskaia".
    .Iata unde se poate ajunge politic, dintr-o gresala a unui simplu redactor al unei agentii de stiri. Mai multa atentie deci mass-media!
  • +4 (6 voturi)    
    trist (Duminică, 11 mai 2014, 12:12)

    gelu antigelu [utilizator]

    aceste declaratii golanesti, deloc diplomatice nu indica decat multa frustrare si neputinta. cum o fi sa te simti undeva la periferia lumii civilizate, hulit de toti?
  • +5 (7 voturi)    
    Poate.. (Duminică, 11 mai 2014, 13:32)

    damocles [utilizator]

    ...ar trebui ca Rogozin sa se fi uitat aseara la Eurovision inainte de a face declaratii! Ma uitam la fetele acelea din Rusia ce fete aveau cand primeau huiduieli in loc de aplauze. Si e doar inceputul! Bombardierul lui Rogozin este o ceapa degerata pe langa reactia europeanului simplu, iar huiduiala lui va fi mai puternica decat orice arma!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version