Surse: Sorin Ovidiu Vantu este dat in consemn la frontiera

de D. Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:14 Actualitate | Esenţial


Omul de afaceri Sorin Ovidiu Vantu a fost dat in consemn la frontiera intr-un dosar deschis de procurori in vara acestui an in cazul Nicolae Popa, considerat mana dreapta al celui care trece drept parintele FNI, au declarat pentru HotNews.ro surse apropiate anchetei. Popa a fugit din tara in urma cu noua ani dupa prabusirea Fondului National de Investitii. A fost condamnat in dosarul FNI in iunie 2009 la 15 ani de inchisoare. Tot atunci, s-a emis un mandat european de arestare. Popa a fost arestat provizoriu in Indonezia pe data de 2 decembrie. Ministerul Justitiei a transmis miercuri cererea de extradare a lui Nicolae Popa din Indonezia.

"Au fost persoane din Romania care l-au ajutat cu bani in toata aceasta perioada", au declarat pentru HotNews.ro surse apropiate anchetei. Acest lucru inseamna ca exista indicii serioase sau chiar probe ca Popa a fost ajutat inclusiv de Vantu, care ar putea avea cel putin calitatea de suspect de favorizarea infractorului in acest dosar. Sorin Ovidiu Vantu a declarat pentru HotNews.ro ca nu l-a ajutat pe Popa cu bani: "Nu. N-am ce sa discut despre treburile astea". Intrebat daca stie ca este dat in consemn la frontiera, omul de afaceri a raspuns sec: "Habar n-am".

Iata ce declara SOV in interviul acordat HotNews.ro despre posibilitatea de a fi anchetat in dosarul Popa:

DT: Va temeti ca domnul Popa va depune marturie impotriva dumneavoastra?
SOV: Dragul meu, orice este posibil. Dar cuvantul "teama" excludeti-l. Din nefericire, daca imi permiteti, urmare a unor conditii fizice, eu nu am invatat sa fug. Eu nu am invatat sa fug. Nu stiu sa fug. Viata m-a obligat in permanenta sa raman pe loc si sa lupt.

DT: E posibil ca domnul Popa sa depuna marturie si dosarul FNI sa fie redeschis cu dumneavoastra inculpat?
SOV: Marturii de culpabilizare a mea? Exclus! Atata timp cat eu v-am spus ca eu nu am furat un leu de nicaieri, ma indoiesc ca cineva... A! de acuzat ma poate acuza o Romanie intreaga sau o planeta intreaga.

DT: Speculatii s-au facut chiar si in seara intalnirii. Miercuri, in cursul zilei, fusese retinut domnul Popa, miercuri seara v-ati intalnit repede cu domnul Geoana.
SOV: Nu are nici o legatura. Hai sa fim seriosi. Mi-a parut rau ca l-au arestat pe Nicolae Popa pentru ca imi este prieten. Este un om deosebit. A intrat in povestea asta absolut nevinovat. Mi-a parut sincer rau ca l-au arestat.

Au mai scris despre subiect


Citeste mai multe despre   

















23519 vizualizari

  • +10 (16 voturi)    
    Degeaba ... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:20)

    Bibicu [anonim]

    ... a plecat azi la pranz cu o cursa Swiss Air ...
    • +12 (16 voturi)    
      era singur? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:56)

      simplu [anonim] i-a raspuns lui Bibicu

      era si Prostanacu`cu el?
    • +12 (14 voturi)    
      Fiti seriosi, nu pleca el (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:00)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Bibicu

      fara sa plateasca lefurile ''Angajatilor'' de la rEALITATEA.....
      • +10 (10 voturi)    
        Le-a platit demult (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:54)

        pestele cel mare [anonim] i-a raspuns lui rov

        Unele "servicii" se platesc in avans! :))))))
    • +1 (1 vot)    
      vantu (Miercuri, 9 decembrie 2009, 19:32)

      Gabelu [anonim] i-a raspuns lui Bibicu

      da un'sa se duca vere? Ca minarete nu poate face acolo, la telefon raspunde, SRI, SPP, SMM, semenue il aparara.... under breh sa plece omul shi mai ales de ce ?
      Caci halebardieru' helvetic nu ste' ac el ii pui di molodovian si nici fo ruda schioapa a pitcicului sabios numit de unii miopi "cel mare"... vantu va rmane "cel schiop... shi negru" adica tziganul shciop..
      Sufizant aviatorul taii? Caci asa cum ziceam nu mai afce badea minarete....
      • 0 (0 voturi)    
        Du-te la control... (Joi, 10 decembrie 2009, 10:29)

        pt Gabelu [anonim] i-a raspuns lui Gabelu

        E clar ca ai probleme de rationament moncher. Inclusiv de rationament...
    • 0 (0 voturi)    
      Parca a mai fost un mogul arab (Joi, 10 decembrie 2009, 10:36)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Bibicu

      dat in consemn la frontiera. Unii nu se plictisesc cu una doua si vor se revada de vreo 2, 3 ori un film sa inteleaga mai bine.
  • +21 (23 voturi)    
    vintu (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:22)

    danali [anonim]

    Sper sa i se infunde acestui escroc.
  • +10 (16 voturi)    
    umbla vorba ca luni dimineata (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:24)

    Ovidiu [anonim]

    si Patriciu si-a rugat secretara sa ii anuleze toata calatoriile in tari straine....
  • +31 (45 voturi)    
    Uite d-aia imi place Marinarul (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:28)

    adrian [anonim]

    Si tocmai d-aia Emil a fost o mare, foarte mare dezamagire.

    Tineti minte, ca acest marinar mitocan va intra in istoria tarii cu vointa sa incredibila! Acum vi se pare un mitocan uneori simpatic insa Cartile de istorie il vor mentiona ca un mare reformator.
    • +10 (30 voturi)    
      mitocan? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:01)

      tvee [anonim] i-a raspuns lui adrian

      ce cuvint iliescist!
      ce reprezinta pentru tine tovarase un mitocan? un chel chior sau ce? esti mitocan cind o faci pe o tiganca imputita tiganca imputita la tine in masina intr-o discutie cu nevasta?
      sau poate atunci cind se trucheaza filme in care bati copiii?
      ce tupeu poate sa aiba un infatuat care nu se ridica nici macar la ragul de semidoct si sa isi faca presedintele "mitocan"?!
      cuvintul in sine e folosit azi doar de pensionari. si pe mine ma faceau votantii geoana "derbedeu" cind eram copil, dar chiar si atunci stiam ca sint doar oameni batrini fara educatie si nu puteam decit sa ma distrez pe seama lor.
      azi acei oameni, impreuna cu unii din copiii lor probabil isi doresc un regim comunist.
      noi cei care nu ne uitam la tv si nu stam cu mina intinsa vrem un om puternic care sa ia decizii, nu marionete, nu kgbisti!
      faci parte din fandositii de "liberali" care considera despre ei cum ca ar avea "bun simt".
      da-mi voie sa iti spun ca bunul simt nu se dobindeste prin afirmarea repetata "eu sint om de bun simt", ci prin actiuni, fapte.
      • +16 (18 voturi)    
        e o neintelegere.. (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:20)

        aciduzzu [anonim] i-a raspuns lui tvee

        Omul a fost ironic.
        Si tu, ai dreptate in demersul tau, si subscriu suta la suta. Nu stiu de ce esti cu mniusuri.
        Nasol cu superficialitatea asta latina. Daca nici comentariile nu mai avem rabdare sa le citim, si o facem in diagonala, ce pretentii sa mai ai cu o carte? Bashca un roman-fluviu... :D
    • +3 (3 voturi)    
      Ai dreptate (Miercuri, 9 decembrie 2009, 22:05)

      cetateanul [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Omul potrivit la locul potrivit, Carol cel Mare a domnit in cea mai mare tara europeana din timpul sau 768-814 e.n pe atunci nu era la moda sa stii sa citesti, si el chiar era analfabet, totusi a dovedit ca intelege bine lumea timpului sau, uneori este vazut ca parinte al frantei si germaniei. Basescu poate avea multe defecte , dar a fost cel care a dat cea mai mare lovitura neocomunismului in ro., pur si simplu urmasii pcr se clatina din temelii sub loviturile de berebec date de basescu. Hai sa fim seriosi , uneori te poate incurca rau un primar de la tine din sat care te uraste, Basescu a avut impotriva o alianta cat un imperiu, au cautat sa adune in alianta pana si pe D. cornea , ciuhandu sau remus cernea, au folosit toate armele din dotare, chiar si cele neconventionale. Deasupra aliantei, Geoana parea o barcuta intr-un ocean, i-au dat atatea sfaturi ca omul s-a zapacit, sau are ram-ul mic, cu o asa alianta trebuia sa faca pe la toti vizite sa le promita ceva in schimb.
    • -2 (2 voturi)    
      a reformat-o pe Eba (Joi, 10 decembrie 2009, 8:51)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Io cred mai degraba, fara suparare, ca privind in urma vei descoperi ca si tu ai fost un maaare..."inocent" cand ai pus boticul la vrajeala d-asta ieftina. Istoria chiar nu te-a invatat nimic? (marii reformatori din Japonia, Germania, tarile scnadinave etc., au facut treaba nu galgara; galgaragii si-au lasar "boborul" cu buza umflata)
  • +18 (22 voturi)    
    da, bravo (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:30)

    marin [anonim]

    infractorii trebuiesc inchisi, cit mai curind, cu atit mai bine ptr restul. si nu uitati pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti.
  • -9 (23 voturi)    
    Prea tare omul asta (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:32)

    Ady [anonim]

    Ca sa pice, chiar si cu un razbunator ca Basescu nu are cum sa il doboare, Oricit ar incerca Basescu sa il Infunde nu o sa reuseasca, ptr, simplu motiv ca Dl SOV, nu a facut nimic, a pus pe altii ptr el sa faca, ceea ce e o diferenta, iar masinaria care a functionat in cadrul grupului Gelsor- Fni, era compusa din foste cadre militare, care stiau cum sa lucreze si pe cine sa santajeze. Din pacate asta e tara in care traim iar fostii generali de securitate conduc din umbra, in fata sint marionete( Basescu,Geona,s.a.m.d)
    • +18 (18 voturi)    
      ... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:43)

      kamy [utilizator] i-a raspuns lui Ady

      Poate nu il prind cu FNI, dar il prind cu ascunderea si ajutarea unui fugar. Mie sincer nu imi pasa pentru ce face puscarie.
    • +2 (8 voturi)    
      mda (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:12)

      sz [utilizator] i-a raspuns lui Ady

      cred ca esti singurul realist in comentarii... ceilalti sunt visatori, ca datorita lui basescu... dc ar avea dovezi sa-l infunde pe vre-un mogul l-ar infunda... dar asa ii mai cheama la DNA, ii mai tine 1 zi la puscarie, sa le sifoneze imaginea... mai mult de atat nu poate face nimeni pt ca pe banii mogulilor sunt ei in parlament....
    • +3 (3 voturi)    
      Corect este "Prea tare oamenii astia" (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:26)

      Don Corleone [anonim] i-a raspuns lui Ady

      Pentru ca fostul Revizorul contabil de la ''OCL Alimentara din Roman judetul Vaslui care nu stie sa foloseasca un computer ajuns broker international prin bunavointa si ingaduinta pensionarilor din fosta Securitate romaneasca nu este tare de loc. Dar tehnica este asta: Cand iti este frica de mori nu arata asta ba dimpotriva trebuie sa dai interviuri la greu. Pai Vantu nu a avut atatea iesiri publice in 10 ani cate a avut in astea 2 saptamani. Sorineeeel, Igor te asteapta. El are infinita rabdare. Rste platit cu ora si are comision pentru reusita.
      • 0 (0 voturi)    
        poate... (Joi, 10 decembrie 2009, 8:48)

        lambda [utilizator] i-a raspuns lui Don Corleone

        poate ai si tu dreptate intr-un fel... dar la geografie esti praf! Roman este in judetul Neamt, nu Vaslui.
    • +3 (3 voturi)    
      Nu fi naiv. (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:08)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui Ady

      Daca fiscul si garda si-ar face datoria asa cum trebuie in cateva saptamani nenea crivat ar da de dracu .Impreuna cu Patriciu si multi altii.
  • -3 (23 voturi)    
    Pagubiti ai FNI Atentie (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:34)

    Don Corleone [anonim]

    La cati bani ati pierdut mai dati 4 lei de persoana. Am sa va comunic contul pe mass media. Cu banii stransi am sa-l platesc pe Igor M. super antrenat. Acesta o sa-i rupa definitiv si piciorul celalalt marelui analist si broker international Sorinel care culmea nu stie ce este ala un computer. dupa care Igor o sa-l stranga de Uoua pe Sorinel sa vomite conturi, parole etc. Igor garanteaza 100% reusita. Are experienta si referinte.
    • +9 (13 voturi)    
      Multumesc (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:00)

      Don C [anonim] i-a raspuns lui Don Corleone

      ultumesc hotnews ca nu am fost cenzurat, in schimb nu inteleg de ce am voturi negative? trebuia sa dau un anunt ca deschid un nou Fond de Investitii cu acumulare de capital? Si reclama "Dormi linistit, somnul te fura ca vantul!
    • 0 (0 voturi)    
      merite (Miercuri, 9 decembrie 2009, 23:20)

      ionica fara frica [utilizator] i-a raspuns lui Don Corleone

      Am citit tot pe hotnews ca averea lui SOV este evaluata la 1-1.2 miliarde euro. Stau si ma intreb ce anume a inventat, infaptuit, creat omul asta ca sa-si merite o asemenea bogatie? Macar Bill Gates, cu toate bubele lui, a inventat ceva si o buna parte din miliardele lui profit se duc pe opere de binefacere si caritate. Michael Jackson avea un public care ii admira dansatul. Cind a devenit bogat, si el a dat bani pt caritate. Care e talentul lui SOV si ce anume a adus el bun tarii in care si-a facut avere? Ce anume a dat inapoi societatii in care s-a ridicat?
  • +13 (21 voturi)    
    Traiane, nu uita! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:37)

    zet [utilizator]

    Am votat cu tine pentru sloganul nescris: Sa desmogulizezi bineeee!
    Crek incepe. Mi-am luat popcornu (nu servesc nachos, ca imi cauzeaza) si ... enjoy the show. Se pregateste Patriciu (are niste nelamuriri in privinta numarului de gandaci pe metrul patrat de celula, data trecuta a stat doar o zi) si din pacate nu Felix, ca asta a furat in momentul asasinarii lui Ceasca, si a furat numerar, si stie toata lumea ca cashul nu are miros.
  • -8 (18 voturi)    
    Mana lui Basescu (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:41)

    Marius Alexandru [utilizator]

    Normal. Asta este razbunarea lui Basescu.
    • +6 (10 voturi)    
      Traiane, nu uita! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:17)

      Serghei [anonim] i-a raspuns lui Marius Alexandru

      E bine de-i amintit lui Gioana ca basarabenii au votat
      pentru Basescu pentru ca vor sa micsoreze pe cei ,care dorm in parlament si primesc binesor.Ei participa la saracirea populatiei.A doua basarabenii s-au saturat pina in git de rusi si nu doresc sa se intilneasca cu ei si in Romaniea.Daca Gioana doreste sa aiba demonstratii facute de rusofoni apoi sa faca mai multe intilniri secrete cu ei.Maia Laguta
      poate sar muta in Bucuresti.
  • -5 (15 voturi)    
    ca să vezi (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:43)

    ca să vezi [anonim]

    Semnatura de la sfarsit "Dan Andronic: Se prabuseste SOV? Patronul Realitatii are calitatea de inculpat in dosarul fugii lui Nicolae Popa." Chiar asa dimnule Andronic? Nu cumva mata ai fost la un moment dat angajatul lui SOV la un institut de sondaje care intre timp si-a schimbat denmirea de vreo 4 ori? Nu erai mata amantul doamnei Vintu? Dupa ce te-ai facut mare pe banii lui SOV acu' te dai comentator cu blog.
    Ar trebui sa taci. Si tu si ceilalti trepadusi PD-L-isti sub acoperire care vomitati pe canalele media de orice fel. Rusine sa va fie!
    • +7 (9 voturi)    
      Chill (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:00)

      etre [anonim] i-a raspuns lui ca să vezi

      Nu suferii amice, inca nu e legat., dar cu ceva noroc o sa fie. Pastreaza-te pt atunci.

      Anyway , stim cu totii cine este Andronic, dar nu el este tinta aici, asa ca nu divaga.

      PS, lasati campania asta de spalare a pacatelor lui Vantu aici, nu cred ca tine la majoritatea cititorilor Hotnews .... vezi pe la tara pe undeva.
      • +1 (1 vot)    
        CAPUL LUI MOGUL VREM !!!!!!!!! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:26)

        aciduzzu [anonim] i-a raspuns lui etre

        Daca te pui cu prostimea (FNI), Voda te taie....cand o cere "interesul national".
        :) Peace, bro!V!
  • +13 (23 voturi)    
    Latzul se strange... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:43)

    Madeleine [anonim]

    Se pare ca pentru infractorul care a nenorocit mii de familii de romani prin FNI, latzul se apropie periculos de gat. Sensul vizitei lui Geoana si al indarjirii coalitiei anti-Basescu e acum tot mai limpede. Probabil urmatorul penal pe lista e Voiculescu. Rechinul al mai mare, Patriciu, va fi lasat la urma, pentru adevarata confruntare finala.
    Succes, Base!
  • +13 (19 voturi)    
    excelent! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:44)

    Murphy [anonim]

    SOV e complet idiot! chiar a crezut ca inscenandu-i lui Geoana vizita aia nocturna va avea parte de ajutorul lui Basescu dupa realegere! voila, maurul si-a facut datoria, acum astept sa-l vad la bulau cat de curand! a facut un rau imens, e vremea sa plateasca.
  • +8 (10 voturi)    
    Base, sa-i arestezi bine! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:55)

    Traian cel Mare [anonim]

    Base sa nu-i ierti ca nici ei nu i-au iertat pe romani. Vantu a lasat 300.000 de oameni fara averi si a scapat nepedepsit.
    • 0 (0 voturi)    
      Prosti sint si vor fii (Joi, 10 decembrie 2009, 9:27)

      TNT [anonim] i-a raspuns lui Traian cel Mare

      Ce naiv esti sa crezi ca Base poate face ceva... Vantu a lasat 300.000 de prosti fara bani si o parte din banii astia s-au dus la cateva sute care sint prin Guvern, Parlament, Justitie astfel incat e "acoperit" . Aita vreme cat romanasii viseaza castiguri de la Caritas , FNI o sa se aleaga doar cu "vanturile". La munca , nu la lipit afise cu prostanaci , badarani si la urmarit OTV-uri , Irealitati , Prosttv-urisi Antene !!!
  • +3 (7 voturi)    
    Decontul nefinalizat (Miercuri, 9 decembrie 2009, 16:58)

    bogdan [anonim]

    Probabil ca daca castiga Geoana acum ar fi decontat catre iRealitatea si restul din grup. Asa nema decont si probabil viitor "jail" !!
    Dovada faptul ca "grupul" era deja pe butuci si din pacate depanatorul Geoana nu o sa mai vina.
    Probabil asa se explica "deontologia" Irealitatii din ultimele luni.
  • +4 (8 voturi)    
    Vantu e o institutie... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:00)

    TataMare [anonim]

    Vantu nu fuge
    Vantu nu poate fi arestat
    Vantu nu poate fi condamnat
    Vantu nu este o persoana
    Vantu este o institutie mai solida decat orice serviciu secret si parchet general si armata si orice vreti...
    Vantu este o entitate intangibila

    N-ati inteles exact CINE e Vantu?!
    • +4 (4 voturi)    
      ...si mai mult... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:39)

      _MaG_ [utilizator] i-a raspuns lui TataMare

      ...Vantu e mai tare ca Chuck Norris....
      ...si Base e mai tare ca amandoi la un loc! Doar are sprijinul majoritatii romanilor.
      • -1 (1 vot)    
        da, ce sa zic... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 20:45)

        Murphy [anonim] i-a raspuns lui _MaG_

        conducatorul are sprijinul poporului (sau al unei parti semnificative din popor) cata vreme ii tine manipularea; cand apare un alt individ (sau grup), mai priceput in manipulare, sa vezi cum isi schimba poporul parerea, de te miri cum reuseste atat de iute... ca sa rezum: sprijinul poporului depinde de sprijinul manipulatorilor profesionisti (spin doctors) si al unor structuri discrete dar eficiente, nu de calitatile benefice pentru cetateni ale acelui conducator.
    • 0 (0 voturi)    
      Cred ca am inteles (Joi, 10 decembrie 2009, 10:06)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui TataMare

      sa fiu clar -trebuia creata o clasa de mijloc ,oameni cu bani ,nu multi ,nici putini ,dintre toti cei care au conlucrat la reusita loviturii de stat din ierarhia statala
      prin inteligenta proprie si efort personal era imposibil sa se imbogateasca un securist
      au aparut altii care au muncit pentru ei ,furand de la saraci si dand la bogati prin sistemele piramidale zise fonduri sau banci de investitii -sistemul a functionat si in Rusia si in Bulgaria
  • +7 (9 voturi)    
    TARE PE EI! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:08)

    Marian [anonim]

    Sa nu scape nici unul, Care a furat sa platesca la fel si cei care au fost "indrumatori".
  • -6 (12 voturi)    
    se repeta. (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:10)

    povestea [anonim]

    Marinarul este expert in manipulare. Cand este in vizor cu ilegalitati, repede apare in presa un dosar "greu", justitia publica si mediatica,rasare imediat. Si problema lui se acopera de "ceata" Criza si somerii si falimentele si fraudele electorale si etc. nu exista. Mancam circ pe paine, iar circarul se imbuiba (cu camarile si familia lui cu tot), si rade copios de prostimea numita de el poporul.
    • +2 (2 voturi)    
      cel mai expert! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:28)

      aciduzzu [anonim] i-a raspuns lui povestea

      Fata de, cel putin, 2 trusturi media si aproape toate partidele cu "masinile lor infernale".
      Si astia toti l-au propus pe Geoana. :))
  • +5 (9 voturi)    
    i-a exemplu prostanacule (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:15)

    lulu [anonim]

    asa trebuia sa faci gionel daca castigai, nu sa il ascunzi, din pacate pt tine, poporul roman o sa te tina minte doar cum tzopaiai ca bezmeticu dupa ce te-a pacalit hrebenciuc.
    • -1 (3 voturi)    
      baiii desteptule (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:22)

      eu [anonim] i-a raspuns lui lulu

      care expemplu ? s-a intamplat ceva acum ? sau s-a intamplat ceva in ultimii 5 ani ? sau crezi ca se va intampla ? a fost sau va fi cineva arestat (pe bune-nu de fatada)sub "Basescu" ?

      esti naiv prietene daca tu crezi ce scrii si nu esti platit pe comentariu ?
      • +4 (4 voturi)    
        Parlament reformat! (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:46)

        _MaG_ [utilizator] i-a raspuns lui eu

        daca am avea parlamentari mai responsabili, si ma refer la toate culorile, nu am mai avea atatea tergiversari legate de ridicarile de imunitate si atat circ. Ar ajunge mult mai usor suspectii - vinovati - pedepsiti. Dar un singur om poate reforma clasa politica si asta e Basescu cu sprijinul populatiei. Referendumul a decis. Acum mai trebuie si aplicat. Si mai trebuie creata o majoritate solida pentru realizarea reformelor, 2 partide puternice ar fi suficiente in Romania, se va ajunge si acolo cu disparitia dansatoarelor din PNL.
      • +1 (1 vot)    
        Ce repede uita lumea... (Joi, 10 decembrie 2009, 2:33)

        Ilhan [anonim] i-a raspuns lui eu

        Ati uitat de Monica Macovei ? Parca ea incepuse sa sea drumul la dosarele grele, parca ea incepuse sa ii agate pe marii moguli si hoti...
        Ati uitat cine a inceput sa urle ca din gura de sarpe si cine a reusit sa o schimbe pina la urma din functie ?

        Ar fi bine sa va amintiti inainte de a arunca cu acuzatii in stanga si in dreapta ca nu s-a incercat sa se faca justitie sub mandatul lui Basescu...

        Aduceti-va aminte......
  • +4 (4 voturi)    
    Aha.. (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:37)

    Justin Puscasu [anonim]

    asa se explica sedinta de relaxare cu Geoana :)
  • +4 (6 voturi)    
    vantu e un fas (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:53)

    ninistein [anonim]

    a venit vremea ca mafiotii sa dea capul lui Motzoc(vantu). V-a demostrat poporul ca daca ei nu va vor, voi degeaba vreti. Micul limbist ponta v-a dat in vileag c-ati furat. Am impresia ca toti dar absolut toti ati facut campanie lui Basescu. Nu pot sa cred cat sunteti de prosti.
  • +3 (5 voturi)    
    Il va ajuta Geoana (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:26)

    mi6 [anonim]

    Stau si ma uit cata demagogie pe acest partid numit PSD. Avand afaceri uriase derulate sub acoperirea lui Haysam, pe numele caruia au fost trecute multe active din Romania, PSD-ul ca partid iar Ursache ca varf de lace al fostelor servicii s-a ocupat direct de fuga sa. Putem face un pariu ca si Vantu va fi ajutat sa fuga de aceeasi gasca din PSD care se ocupa cu traficul financiar si de persoane. Geoana a fost "racolat" de pe vremea cand era ambasador in aceasta echipa de protectie a penalilor. Vom trai si v-om vedea cum se va incerca decontarea pe Base, numai ca isi asuma riscuri imense.
  • 0 (4 voturi)    
    Nu ati inteles. (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:36)

    drona [utilizator]

    O noua lovitura geniala tip Base. Basescu a declansat (a reluat ) afacerea SOV in moment punctual.Daca CCR admite cererea lui G,afacerea SOV reprezinta o importanta lovitura de imagine si o arma puternica.Deci,nimic nu este intamplator,cititi cu atentie interviul acordat lui D.Tapalaga si va lamuruiti.Oricum,SOV trebue sa plateasca iar cand va veni momentul vom descoperi ca nu mai are nimic din fabuloasa lui avere.
    • -2 (2 voturi)    
      nu vad de ce (Miercuri, 9 decembrie 2009, 20:51)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui drona

      cu ce a rfi mai compromitator sprijinul acordat un an de zile de SOV adversarilor lui Basescu decat cei 4 ani cat media SOV-ista l-a ajutat pe marinel? sper ca nu veti spune ca daca SOV l-a ajutat pe basescu e ok si a devenit murdar doar cand i-a ajutat pe ceilalti! pe scurt, daca basescu mizeaza inca o data pe imaginea proasta a lui SOV, greseste penibil; reteta succesului de dupa 22 noiembrie s-a fasait, iar altceva nu are ce gasi sereiul, oricat ar sta in limba; by the way, Basescu a reusit acum fiindca Ilici s-a razbunat pe Geoana si nu a intervenit; daca mosul se implica de acum incolo, Base va fi distrus in timp record; Ilici e un ticalos comunist de calibru mare, Basescu un ticalos comunist de calibru doar mediu; sorry boys, stiu ca doare, dar asta e realitatea.
      • 0 (0 voturi)    
        ? (Joi, 10 decembrie 2009, 8:47)

        xy [anonim] i-a raspuns lui clujean

        cum adica distrus in timp record? din cate-mi aduc aminte, Ilici s-a implicat din plin la suspendarea din 2007, dar Base n-a fost distrus deloc in timp record.
  • +2 (2 voturi)    
    Buna gluma.... (Miercuri, 9 decembrie 2009, 18:55)

    loko [anonim]

    Buna gluma....Si Necolaiciuc e in sediul IGP cu Elodia.
  • +2 (2 voturi)    
    tarziu (Miercuri, 9 decembrie 2009, 19:58)

    mistydo [utilizator]

    L-am vazut la vama Giurgiu,deghizat in arab.
  • -1 (1 vot)    
    mincinosii (Miercuri, 9 decembrie 2009, 22:59)

    Florina [anonim]

    acest popa era monitorizat inca din urma cu sase luni. de ce nu l-au arestat pana acum? jocurile murdare ale chiorului....
  • +6 (6 voturi)    
    Tare Basescu asta (Joi, 10 decembrie 2009, 0:59)

    Costin [anonim]

    Cineva spunea ca va ramane un mare reformator al tarii.
    Adevarat.
    Daca incercam sa trecem de stereotipuri, vedem ca inafara ca e ''chior'', din topor, direct, bautor si petrecaret (de viata), nu prea a facut rele in mandat. Insa realizari are cat incape.
    E un om puternic, e un lider marcant. E cel mai iubit formator de opinie postdecembrist. Daca ar patii ceva l-am plange precum americanii pe J.F. Kennedy
    Normal ca trage pt famlia si partidul sau. Dar trage tare pt. Tara si popor.
    Jos palaria.
    Si nu uitati e om si el, si e unul impotriva tuturor, le mai tine si piept inca.
    • -2 (2 voturi)    
      Trezeste-te! (Joi, 10 decembrie 2009, 9:31)

      TNT [anonim] i-a raspuns lui Costin

      Hehehe , am mai auzit asta cu singur impotriva tuturor!!! Inteleg ca se apropie sarbatorile de iarna , dar tu chiar mai crezi in spiridusi la varsta asta? Am mai avut un presedinte sarac si cinstit care a fermecat romanii cu zimbetul lui pina la urechi si acum avem altul care lupta singur cu chelia dezgolita impotriva tuturor ?
  • -1 (1 vot)    
    Saracul de el (Joi, 10 decembrie 2009, 10:25)

    nimicnuecepare [utilizator]

    Nici usturoi nu a mancat ,nici gura nu-i miroase;mai vrea sa il si credem cumva?
  • 0 (0 voturi)    
    SOV (Joi, 10 decembrie 2009, 13:33)

    jb [anonim]

    Dle SOV : Jucati PREA tare Dvs cei din "media" romaneasca..Daca ati fi ireprosabili din toate pdv, ar merge...dar se joaca "tare" si pe partide MARI !!?
    Toti aveti pretentia ca NUMITI sau DARIMATI pe cineva.... Daca a-ti gresit insa, asta se plateste...mai ales in capitalism, pe care dvs l-ati asimilat f bine !! Am impresia ca jucati la prea multe capete...folositi prea multi intermediari ( dl Gusa este un stralucit exemplu de "cameleon - struto camila romaneasca.."). Trebuia sa va vedeti de "your owned business" la care excelati vizibil...Politica este puturoasa si periculoasa..Nu trebuia sa va amestecati, "unless you are tainted?"
    Oricum nu cred ca urmeaza zile bune pentru Dvs, dar v-as dorii sa reusiti sa iesiti din clenci...Sinteti un excelent exemplu de capitalism primar si ar fi pacat sa dispareti depe arena furtunoasa a Romanicii..jb
  • 0 (0 voturi)    
    prostie (Joi, 10 decembrie 2009, 15:38)

    sorin [anonim]

    e o prostie si o stire falsa. SOV isi poarta singur de grija foarte bine. nu va mai agitati.
  • 0 (0 voturi)    
    Doresc... (Sâmbătă, 12 decembrie 2009, 14:52)

    Ioana [anonim]

    ca incepand cu Vantu, Justitia sa faca dreptate, iar procurorii, sper ca isi fac treaba asa cum se cuvine si au probe suficiente pentru al obliga pe Vantu si apoi pe cei care, ii urmeaza sa plateasca tot ce au furat din avutul, care, in anii 90, inca se numea avut NATIONAL. Vantul si-a deschis afacerea prin inselaciune nationala. Eu nu il voi considera, niciodata, om de afaceri. Ci, doar un delicvent national, cu un grad foarte ridicat de pericol social.A contribuit la fel ca si Patriciu, Voiculescu, la indobitocirea si saracirea societatii romanesti.Pentru fapta asta, este intrat in epoca declinului, iar copii si nepotii lui, o vor lua de la ZERO.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version