Un bărbat aflat pe o trotinetă electrică a murit după ce a fost șicanat în trafic de un motociclist, în centrul Capitalei / Filmul evenimentelor

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 5 august 2021, 15:52 Actualitate | Esenţial


Ambulanta
Foto: Departamentul pentru Situatii de Urgenta
Un bărbat aflat pe o trotinetă electrică a murit la spital, după ce a fost șicanat în trafic de un motociclist, în apropierea intersecției dintre Calea Vitan și Șoseaua Olteniței din Capitală. Potrivit procurorilor, cei doi au avut o discuție în contradictoriu și s-au amenințat, iar motociclistul a coborât de pe motocicletă și a alergat pentru a-l lua la bătaie pe cel de pe trotinetă, a aruncat cu casca în el, iar victima s-a dezechilibrat și a căzut, fiind lovită de o mașină.

Incidentul a avut loc miercuri seară, iar victima a fost grav rănită, fiind dusă la spital, unde a murit după aproximativ o oră și jumătate.

Parchetul Tribunalului București a anunțat joi după-amiază că motociclistul a fost reținut pentru infracțiunea de omor, urmândsă fie sesizat Tribunalul București cu propunere arestare preventivă pentru 30 de zile. El a fost arestat.

Bărbatul care a murit avea 39 de ani.

Filmul evenimentelor, prezentat de procurori:
  • În 4 august, la ora 18:30, în timp ce se deplasa cu o motocicletă pe Splaiul Unirii dinspre Calea Văcărești către Târgul Vitan, când a ajuns în apropierea trecerii de pietoni de la intersecția dintre Splaiul Unirii și Calea Vitan Bârsești, fiind oprit la culoarea roșie a semaforului electric, motociclistul a fost lovit în spate de către un bărbat care se deplasa pe o trotinetă electrică.
  • Pe fondul discuțiilor în contradictoriu cei doi şi-au adresat injurii şi ameninţări, după care au plecat, îndreptându-se către intersecția dintre Calea Vitan Bârsești și Șoseaua Olteniței.
  • Motociclistul a ajuns primul în apropierea intersecției respective, a coborât de pe motocicletă şi a aşteptat pe carosabil venirea bărbatului aflat pe trotineta electrică. Când acesta s-a apropiat, motocliclistul a alergat către el, cu intenția de a-l agresa, determinându-l să treacă de axul despărțitor dintre cele două sensuri de deplasare.
  • De asemenea, el a aruncat cu casca în victimă, lovind-o la cap. Bărbatul de pe trotinetă s-a dezechilibrat și a căzut, fiind lovit frontal de un autoturism care circula regulamentar din sens opus.
  • În urma impactului, victima a fost grav rănită și dusă la o unitate medicală, unde a decedat după aproximativ o oră și jumătate de la momentul impactului.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















24737 vizualizari

  • +30 (52 voturi)    
    Astia nu-s aia care tipa RESPECT toata ziua? (Joi, 5 august 2021, 16:00)

    CezarN [utilizator]

    Vor respect de la cei aflati la volan(sa-i lasa sa slalomeze printre masini), insa cand se intalnesc intre ei iese cu scantei (si morti).
    Dumnezeu sa-l ierte!
    • -1 (35 voturi)    
      Pacat (Joi, 5 august 2021, 17:57)

      Fanel01 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Imi pare rau de incodent si de reactia motociclistului dar trotinetele merg din si in toate directiile pe oriunde
    • -2 (14 voturi)    
      Hai sa generalizam.. (Joi, 5 august 2021, 18:00)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Da, sunt toti aia care cer respect. Si motociclistul, desigur, este ca toti motociclistii, un ucigas. Si aia la volan, care se omoara zilnic? Ce sa mai.. toti soferii sunt niste criminali in serie!!

      Si Cezar.. e unul Cezar Florea condamnat pentru viol. Deci clar si tu esti tot un violator. E timpul sa te predai..
    • +2 (12 voturi)    
      Atentie ! (Joi, 5 august 2021, 18:09)

      Fanel01 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Motociclistul era instructor moto, iar cel de pe trotineta era beat !
      • +2 (2 voturi)    
        ... (Vineri, 6 august 2021, 14:49)

        ak33 [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

        atentie , motociclistul a mai omorat pe cineva
    • -11 (23 voturi)    
      Ma uit mai jos (Joi, 5 august 2021, 19:20)

      Sympa [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Ma uit mai jos si vad explicatia faptului ca sunteti cei mai saraci din Europa si, de 2000 de ani, va comportati ca sclavi si slugi, in perpetua alergare dupa stapan si picior pe gat.
      Jumatate din postari CERSESC mai multe caluse si catuse pentru toata societatea, totul doar pentru un fapt cat se poate de banal, datorat evident celor ce l-au produs.

      Da' a murit ala. Si? Sa-i fie de bine; viata merge inainte si sa ramana invatatura si pentru altii care vor sa mearga cu trotineta printre masini.

      Asta-i tot; aici ar trebui sa se termine; nu "interzicerea vanzarii trotinetelor, girofar pe trotineta, puscarie pentru plimbarea cu trotineta, 4 politisti in fiecare intersectie" .... si ce mai viseaza snowflakersii loviti de aripioara unui fluturas cand au fost mici, motiv pentru care au ramas socati toata viata.

      Life is a bitch, losers! Take it as it is.
      • -2 (4 voturi)    
        Respect ! (Vineri, 6 august 2021, 9:31)

        MTG [utilizator] i-a raspuns lui Sympa

        Corect!
      • +2 (4 voturi)    
        e usor sa vorbesti cand nu esti implicat, (Vineri, 6 august 2021, 10:06)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Sympa

        dar sa te vad daca esti la fel de gretos cand esti tu cel calcat pe strada, sau cineva din familia ta.
  • +33 (65 voturi)    
    mda (Joi, 5 august 2021, 16:06)

    SoulSearcher [utilizator]

    motociclistii sunt cei mai agresivi din specia umana...

    doar 1-2% sunt oameni normali la cap...

    restul sunt toti pleava si cu o atitudine "fqck everybody, i`m a biker"
    • +25 (35 voturi)    
      precizare (Joi, 5 august 2021, 17:24)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Motociclistii din Balcani. Ca si soferii dealtfel...
      In alte parti lumea se respecta, drumul i'al tuturora, nu numai al cocalarilor, indiferent ca's pe 2 sau 4 roti.
      • +17 (27 voturi)    
        Brand de tara (Joi, 5 august 2021, 18:57)

        independentu [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

        Suntem cei mai salbatici din Europa. Ar trebui sa vina turistii straini ca la safari, ca vada bipezi care se bat si se omoara pe sosele.
      • +14 (14 voturi)    
        nu numai (Joi, 5 august 2021, 20:23)

        was [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

        Uita te pe YT la ce fac motociclistii din statele Unite cu GoPro pe casca. Provoaca ceilalti participanti la trafic, merg cu mare viteza intre randurile de masini si apoi ei sunt ofensati caca unul nu lasa loc suficient cat sa incapa 2 motociclete odata. Raspund prin turarea motorului in gol, apoi accelereaza rapid, merg constant peste limita de viteza si uneori mai rup cat-o oglinda retrovizoare.
        Apoi posteaza totul si sunt atat de prosti incat nu vad ca ei sunt cei vinovati.
      • +1 (3 voturi)    
        mda (Vineri, 6 august 2021, 8:47)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

        asa este, ai dreptate..

        si soferii sunt la fel de salbatici pe aici prin Balcani..

        am vazut si motociclisti civilizati prin vest
    • +12 (16 voturi)    
      Așa credeam și eu până mai ieri... (Joi, 5 august 2021, 18:21)

      IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      ... dar, mai nou, trotinetiștii îi intrec. Nu toți, desigur, dar unii sunt absolut demenți, merg de parcă vor să se sinucidă. Motocicliștii respectă totuși în bună măsură regulile de circulație (mai puțin depășirea vitezei legale), dar mulți trotinetiști nu respectă nici un fel de regulă, nici măcar de bun-simț, sunt absolut haotici.

      PS: Desigur, asta nu justifică în nici un fel gestul motociclistului și, cu siguranță, va răspunde pentru ce a făcut.
  • +20 (82 voturi)    
    Trotinetele electrice sunt un pericol (Joi, 5 august 2021, 16:09)

    Gelu Balsam [utilizator]

    Iata si dovada: dezechilibrat poti sfarsi sub rotile unei masini care circula regulamentar.

    Este REPROBABIL ceea ce a facut motociclistul. DAR: motociclistul a fost cel lovit din spate de catre cineva care nu numai ca nu si-a recunoscut vina, sa isi ceara scuze, sa fie recunoscut si apoi sa plateasca eventuale daune materiale ci l-a si injurat.

    Trotinetele electrice circula aiurea, repede, sunt conduse de catre oameni care nu respecta regulile de circulatie si pe cei din jur si in cazul in care fac pagube, dispar fara posibilitatea de a fi identificati.

    Trotinetele electrice trebuie sa fie inmatriculate, cei care le conduc sa aiba un examen teoretic pt cunoasterea regulilor de circulatie (evident nu e necesar daca au permis auto, de orice categorie) si sa aiba asigurare de raspundere civila. In plus pe baza inmatricularii o firma care le inchiriaza sa fie capabila sa precizeze cine era la ora X pe trotineta. In plus aleator test pentru bautura / substante, EXACT ca la soferi. O trotineta cu 50 km/h cu un corp de 80 kg de carne este mortala pentru un pieton.

    Iata un alt articol: "O tânără a fost surprinsă de către camere de supraveghere în timp ce se izbește puternic într-o mașină parcată. Impactul a fost atât de puternic încât mașina s-a mișcat din loc. Din fericire, aceasta nu s-a ales cu răni serioase și a putut să-și continue singură drumul. Proprietarul mașinii a observat stricăciunile a doua zi. Capota mașinii a fost îndoită. Incidentul a avut loc în dimineața zilei de 28 iulie, în jurul orei 05:00." CINE PLATESTE DAUNELE?!? Proprietarul masinii?!?

    Cat despre motociclist - omor. Aici nu e loc de discutie. DAR NU ACEASTA E CAUZA PROBLEMEI.
  • +22 (48 voturi)    
    Trotinetistii merg pe contrasens (Joi, 5 august 2021, 16:11)

    un domn [utilizator]

    + pe unde vrea lula lor.
    • +12 (16 voturi)    
      nu știu (Joi, 5 august 2021, 18:09)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      dacă am văzut 2 trotinetiști să aibă cască de protecție, cotiere și genunchiere, minimum protecției personale cerută de lege. Și nici vreun polițist să-i amendeze. Ca să nu mai vorbim că nu au nici vreun sistem de avertizare sonor.
  • -9 (53 voturi)    
    Yep... (Joi, 5 august 2021, 16:12)

    Amerlocu [utilizator]

    Întotdeauna am susținut că trotinetele sunt niște chestii periculoase. Acum vreo doia ani a rebuit să-l cârpesc pe unul ce se dădea cu trotineta prin campusul universitar și a fost izbit devreme dimineața de un cârd de căprioare care se speriaseră de cine știe ce. Vai ce am mai trudit la el!

    Totuși, așa de curiozitate, ce căută ăla cu trotineta pe carosabil? Mîine te pomeni că apare și unul cu picioroangele...
    • +15 (29 voturi)    
      si? (Joi, 5 august 2021, 17:09)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      Maestre, pe unde ai vrea sa circule? pe trotuar sa loveasca pietoni si copii? Nu te duce mintea. TREBUIE SA CIRCULE PE CAROSABIL SA AIBA SISTEME REFLECTORIZANTE, SI UN MINIM DE CUNOSTIINTE DE CIRCULATIE _ CA CEI CU MOPEDU! De pe la 10/12 ani (mai ales cei supradezvoltati) si cei cu biciclete ar trebui sa circule numai pe carosabil sau piste de biciclete SPECIAL SI REGULAMENTAR AMENAJATE!! (nu ca alea facute de primarii a la oprescu cu nuti spaima finantelor)!!
      • +11 (15 voturi)    
        Stimabile, (Joi, 5 august 2021, 18:03)

        Ponta [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

        Trotinetele ca si bicicletele ar trebui sa circule NUMAI pe PISTA SPECIAL AMENAJATA si nu haotic pe carosabil, cum se circula in Romania.
        Nu vrem reguli (aduceti-va aminte ce reactii imbecile au fost cand s-a incercat instituirea unui minim de reguli privind trotinetele)? De ce ? Pentru ca nu vrem a respecta nimic?
        Din acest motiv suntem asa cum suntem si nu evoluam deloc! Regula civilizeaza fortat o societate, devenind astfel obisnuinta.
        Dar cum in cazul nostru, al Romaniei, este drum lung pana departe din lipsa vointei civice si politice, vom asista din ce in ce mai mult la situatii similare, poate chiar mai grave.
        In afara subiectului - intr-o saptamana 24 de accidente mortale pe soselele din Romania. De ce? Din cauza infrastructurii?? NU din cauza BIVOLISMULUI NATIV ce zace in unii dintre concetateni, nu putini la numar, care nu respecta absolut nimic.
        Atunci cand vom extirpa aceasta tara, vom incepe evolutia.
    • +11 (15 voturi)    
      Trotinetele au VOIE DOAR pe carosabil (Joi, 5 august 2021, 17:41)

      Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      Sau pe trotuar pe unde sunt benzi demarcate special pentru biciclete / trotinete. Si acum ia-o logic: cand un trotinetist merge pe carosabil e un pericol doar pentru el - iata dovada: cand se dezechilibreaza sfarseste calcat de masina - nu discut cauza dezechilibrului aici. Cand circula pe trotuar este un pericol in special pentru ceilalti care nici nu au sansa sa fuga din calea lui.
      • 0 (10 voturi)    
        Ai dreptate! (Vineri, 6 august 2021, 0:33)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Gelu Balsam

        Întrebarea mea era ce caută cu o trotinetă pe carosabil, nu de ce nu e cu ea pe trotuar. Cât creier îi trebuie cuiva ca să se dea cu trotineta pe carosabil unde poate fi agățat de mașini sau autobuze.

        Cine și-o caută cu lumânarea și-o găsește. Așa lucrează selecția naturală.

        Cineva se abera mai jos că cică nu-i ilegal să te dai cu trotineta pe carosabil. Evident că nu-i. Nu-i ilegal nici sp te arunci în prăpastie. :)
        • +1 (5 voturi)    
          adica dupa tine, (Vineri, 6 august 2021, 10:13)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          daca mergi pe strada si cineva iti arunca o casca de motociclist de la balcon drept in cap, tu numesti asta selectie naturala?
          eu o numesc caz penal, cel care a aruncat casca e de vina. Daca doar i-a scapat, atunci este omor prin imprudenta, dar tot caz penal este.
    • +12 (12 voturi)    
      E obligat prin lege (Joi, 5 august 2021, 17:43)

      Forester [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      Cei cu trotinetele trebuie sa circule pe carosabil, nu pe trotuar. La fel si biciclistii.
      • +6 (12 voturi)    
        biciclist (Joi, 5 august 2021, 20:44)

        was [utilizator] i-a raspuns lui Forester

        Am trei masini dar la locul de munca ma deplasez cu bicicleta. Merg atat pe carosabil cat si pe trotuar, trecerile de pietoni le trec pe picioare (pieton).
        de ce merg de multe ori pe trotuar? Pentru ca in 6 luni de zile am avut cateva incidente care puteau usor sa se sfarseasca ca si accident, unde eu eram mortul. Doua exemple: Merg pe drumul cu o singura banda de mers dar destul de lat, la dreapta este trotuarul care are balustrada metalica pentru protectia pietonilor, intr-o curba ma depaseste un tir care taie curba si daca nu franez brusc (de obicei merg cu 20-30 km/h pe carosabil) atunci sunt strivit atat eu cat si bicicleta suntem striviti intre tir si balustrada.
        Altul: tot intr-o curba, unde la stanga este o statie de alimentare auto unul ma depaseste si apoi franeaza si vireaza in fata mea, am franat brusc (tin un deget intotdeauna pe maneta de frana spate, unul cu doua pistoane) si am avut noroc, ca am trecut la juma de metru de masina (o duba Mercedes Sprinter) si nu am luat frontal lateralul vehicolului.
        Pe trotuar ma deplasez in asa fel incat sa produc cat mai putin discomfort pentu pedestrieni, pentru ca sunt constient ca eu sunt cel care nu respecta legea. Dar atata vreme cat nu o sa am o alternativa viabila (piste de biciclete dedicate, care daca ar exista nu ar fi plini cu masini parcate, pietoni, gunoi aruncat aiurea), pana atunci o sa ma deplasez cu bicicleta in regim mix, pe trotuar ori pe carosabil, cu mare atentie pentru ca nu am sanse contra motociclistilor, conducatorilor auto sau a TIR-istilor, soferi profesionali cum s-ar zice.
    • +3 (7 voturi)    
      altu' destept (Joi, 5 august 2021, 18:06)

      zgubilitix [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      Pai unde voiai sa se plimbe, in pat? Jeee... Citeste si tu legea inainte de a comenta si a te face public de ras!
  • +66 (74 voturi)    
    Foarte multi nervi. (Joi, 5 august 2021, 16:15)

    MarianB. [utilizator]

    Urmaresc de ceva timp nervozitatea in crestere din Romania: vedeti ca multi dintre voi sunteti foarte, foarte aproape de...puscarie. Exact unde va ajunge acum acest motociclist. Va zic asta fiindca observ nervozitate in crestere si ura fata de semeni tot in crestere.
    Orice problema, mica sau mare, pe care o aveti, financiara, in cuplu, in familie, la munca - incercati sa o rezolvati prin sport, prin ascultare de muzica, prin intalniri sau discutii cu prieteni buni si de incredere.
    Nu mai urati la foc automat pe oricine din jur, de la vanzatori si chelneri, pana la colegi de munca sau membrii de familie.
    Nu mai fiti atat de innebuniti dupa tv, stiri tv, social media, telefoane mobile.
    Aveti doar o viata si va bateti joc de ea fiind atat de nervosi.
    • +6 (12 voturi)    
      Sfat bun (Joi, 5 august 2021, 17:54)

      Werwolf1 [utilizator] i-a raspuns lui MarianB.

      Dar incerci sa explici asta unei natiuni ai carei copii sunt in procent de 44% analfabeti functional. Imagineaza-ti cum stam la toate categoriile de varsta.
    • +5 (11 voturi)    
      Divide et impera! (Joi, 5 august 2021, 18:48)

      IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui MarianB.

      Din pacate, ura despre care vorbesti a fost cultivata si este intretinuta de autoritati (si nu doar la noi). Acum, odata cu restrictiile impuse din cauza pandemiei, a atins un nivel critic, de aceea este atat de vizibila. Eu nu sunt foarte optimist, cred ca va creste in continuare, ne asteapta vremuri grele...
    • 0 (0 voturi)    
      "Foarte multi nervi" (Sâmbătă, 7 august 2021, 21:29)

      VOX. [utilizator] i-a raspuns lui MarianB.

      Densitatea populatiei in Bucuresti este, deja, enorma.
      Asa se intampla cand sclavii dintr-o colonie sunt inghesuiti in doar cateva lagare de munca.
  • +11 (27 voturi)    
    astia pe 2 roti (Joi, 5 august 2021, 16:16)

    autan [utilizator]

    Sunt mai agresivi decat soferii obisnuiti. Injura, gesticuleaza, sar la bataie ca nimeni altii.
  • +19 (39 voturi)    
    Motocicliștii din România (Joi, 5 august 2021, 16:23)

    VasilescuA [utilizator]

    Nu cred că găsești 1 din 100 de motocicliști care să respecte în trafic regulile de circulație măcar 5 minute. Cel puțin, eu nu am văzut. În general, niște teribiliști cu creier puțin și nesimțire cât cuprinde casca lor... La pușcărie cu infractorul !
    • +4 (4 voturi)    
      Puscaria lui (Joi, 5 august 2021, 17:43)

      Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui VasilescuA

      Desi il va inlatura temporar de pe sosele, nu rezolva problema.
    • +6 (10 voturi)    
      bine (Joi, 5 august 2021, 18:19)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui VasilescuA

      că respectă trotinetiștii.
      Fără discuție că trebuie să fie pedepsit exemplar motociclistul pentru comportamentul violent care a dus la decesul celui de pe trotinetă.
      Mă întreb însă cât de tâmpit să fi fost trotinetistul, el fiind cel care a iscat această situație cu final tragic, prin lovirea din spate a motociclistului.
      Mai deunăzi am văzut un gigel călare pe trotinetă, ieșind fălos dintr-o stradă laterală în Șos. Mihai Bravu, fără să se asigure și cu vreo 30 km/h. Conducea cu o singură mână și poza falnic, de zici că era vreun țucurel suit în vreun Ferari decapotabil, ieșit la agățat de gâsculițe.
  • +10 (28 voturi)    
    motociclistul o sa ia cu suspendare (Joi, 5 august 2021, 16:26)

    AES [utilizator]

    si toata lumea va fi fericita: justitia ca a facut "dreptate", motociclistul ca a scapat basma curata si noi ca nu ne-a afectat cu nimic. vezi cazul Huidu.
    • +1 (7 voturi)    
      Nu poate lua cu suspendare (Joi, 5 august 2021, 17:59)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui AES

      Pedeapsa minima pentru omor este de 10 ani, termen ce nu permite suspendarea pedepsei. Ar trebui incadat la omor din culpa sau achitat ca sa scape, dar nu vad posibil acest lucru.
      • +2 (2 voturi)    
        pentru omor cu intentie ia 10 ani, (Vineri, 6 august 2021, 10:14)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui banel

        daca e omor din imprudenta sau din culpa, e posibil sa ii dea cu suspendare. Trebuie sa se dovedeasca intentia motociclistului de a ucide trotinetistului!
    • +3 (9 voturi)    
      Vezi si cazul Pauneasca. (Joi, 5 august 2021, 18:32)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui AES

      La chestiune, cei cu totinetele circula total aiurea fara sa tina cont de nici o regula din codul rutier. Personal m-am trezit de cateva ori taindu-mi calea sau aparand de dupa colt din dreapta de pe contrasens !
      Decedatul de astazi pare arogantul maxim caruia karma ia jucat o festa.
      Iar motociclistii, astia ar trebui interzisi.
      • +1 (1 vot)    
        cazul Pauneasca a fost acum peste 20 (Vineri, 6 august 2021, 10:08)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

        de ani, cand procesul era castigat de cel care dadea bani mai multi. Acum s-au mai schimbat lucrurile in justitie..
  • +5 (27 voturi)    
    Dați-i pușcărie (Joi, 5 august 2021, 16:28)

    Belphegor1 [utilizator]

    Dați-i pușcărie descreieratului cât să nu poată duce 100 de nenorociți ca acest jeg al societății.
  • +17 (41 voturi)    
    la asta am ajuns? (Joi, 5 august 2021, 16:30)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Sfat pentru toti participantii la trafic :pastrati-va calmul,nu reactionati la claxoane, lumini, injuraturi.Treceti pe banda 1 cat de repede se poate.
    Altminteri,iata,se intampla tragedii.
    Interziceti circulatia trotinetelor,bicicletelor pe carosabil in Bucuresti.Si asa traficuleste supra-aglomerat!.
    • +8 (10 voturi)    
      Te inseli (Joi, 5 august 2021, 17:45)

      Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Am fost sicanat de catre un alt sofer eu fiind tot timpul pe banda 1, cu ambele maini pe volan ca i-am facut gesturi obscene. L-am reclamat la politie pt ca sotia a filmat tot. Care credeti ca a fost raspunsul lui? M-a confundat cu alt sofer de Aygo!

      Iar la intrecere cu el va dati seama ca aveam si sanse de castig: eu cu Aygo vechi si el cu Audi nou :)) Imi cautam chiar unul pe masura cu care sa transform soseaua in circuit.
      • +3 (3 voturi)    
        si i-au facut ceva cei de la politie? (Vineri, 6 august 2021, 10:26)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Gelu Balsam

        ptr gesturi obsecene ar trebui sa il amendeze.
        De fapt, ce ma mir? eram odata la sectia de politie de langa Auto Cobalcescu ptr a declara un accident usor, era toamna tarziu si lapovita, vine un barbat ud si murdar de noroi din cap pana in picioare. Ii spune politistului ca Loganul cu nr xxx l-a stropit intentionat intrand intr-o balta, si el cere sa i se faca dreptate.
        La care, agentii si spun ca ei e f aglomerat in sectie (fiind lapovita erau multe accidente), nu pot sa iasa pe teren, dar daca il aduce la ei pe vinovat, sa vezi ce o sa ii faca ei vinovatului.
        Stropitul o ia de buna, pleaca de acolo si peste o ora si ceva vine inapoi cu vinovatul de guler (nu stiu cum l-a depistat, am impresia ca l-a urmarit si acesta intrase la Mall Vitan si l-a asteptat la masina)....ma rog, ideea este ca l-a adus de guler la sectia de politie. Am ramas toti inmarmuriti, credeam ca il fac praf politisti....puah, ti-ai gasit, nu i-au facut nimic, nici macar amenda nu i-au dat pe motiv ca nu au lege.
        a plecat pagbitul acasa, a plecat si cel care stropise nevenindu-i sa creada ca a scapat asa usor.
  • -19 (35 voturi)    
    Darwin Award strikes again! (Joi, 5 august 2021, 16:35)

    Sympa [utilizator]

    Darwin Awards strikes again!

    Daca ala de pe trotineta nu a copulat inca (dupa comportamentul general, f probabil a fost prea ocupat cu urletele dement-#rezistente prin piete)...sa fie trimis dosarul lui, de urgenta, pentru premiile Darwin!
    • -1 (5 voturi)    
      Sa recunoastem (Joi, 5 august 2021, 17:46)

      Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui Sympa

      Ca totusi inainte de evolutie a fost o mana umana criminala. Motociclistul putea chema politia. Ah, ca nu i-ar fi facut nimic aluia e alta problema.
    • +2 (8 voturi)    
      premiul darwin (Joi, 5 august 2021, 19:37)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui Sympa

      mai degraba l-ai lua tu pentru postarea asta "din copularea gindirii".
  • +12 (22 voturi)    
    Sicanat? (Joi, 5 august 2021, 16:37)

    Godzillagrrr [utilizator]

    Atacat.
  • +33 (33 voturi)    
    neputiinta politiei si educatia societatii (Joi, 5 august 2021, 16:38)

    EdyT [utilizator]

    Politia se vaita ca nu o ajuta legea pe care tot ea o face. O vrea mai punitiva desi daca o aplica la fel ca pe cea de azi, e total inutil. Doar o scuza penibila si atat. Nu mai zic de numeroasele situatii in care nici Politia nu respecta regulile. Pe de alta parte, nivelul de civilizatie al societatii in ansamblul ei e foarte scazut. De la aratat semne obscene, claxoane, blituri si in multe cazuri abuzive, pana la sicanari in trafic sau chiar violenta - batai si vandalizari. Nu mai zic de smecherii de 2 lei care se dau cu BMW-ul de 20 de ani (care e mai bun decat o Dacie noua) cu 200 la ora si se proptesc cu el in pom, sau intra cu masina de lux pe plaja apoi se roaga de jandarmi sa nu le faca poze si tot asa. Cu foarte putine exceptii, asa sunt romanii care vor in UE, in Schengen si bineinteles ca vor "O tara ca afara". Utopic - ca si cum ai vrea sa construiesti un Mercedes cu piese de Dacia.
    • -2 (6 voturi)    
      nu politia face legea, (Joi, 5 august 2021, 17:53)

      hash [utilizator] i-a raspuns lui EdyT

      ci parlamentul.

      Principiul separarii puterilor in stat.
    • 0 (10 voturi)    
      Asta-i nația (Joi, 5 august 2021, 18:49)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui EdyT

      Mai mult nu poate. Dar nici nu vrea.

      Rezultatul a 30+ de ani de sărăcie și subfinanțare a educației.
      • +3 (7 voturi)    
        SARACIE?!??!?!?!?!? (Joi, 5 august 2021, 19:07)

        Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Unde vezi tu asa ceva?!?!? Sau nu stii ce e saracia....
        • +1 (1 vot)    
          Ieși puțin din bula ta (Vineri, 6 august 2021, 12:36)

          Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Gelu Balsam

          Că delirezi.
    • +1 (1 vot)    
      nu e chiar asa, (Vineri, 6 august 2021, 10:32)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui EdyT

      in primul rand ca legile sunt facute de parlament, politia poate propune amendamente, dar parlamentul le obliga si le aproba. Asa a fost si cu legile justitiei, aprobate de parlamentul lui Dragnea, nu politia le-a propus,
      In al doilea rand politia respecta legea mai mult decat omul de rand, chiar aseara eram la o trecere de pietoni si, imediat ce am pus piciorul pe trecere, masina de politie a oprit si mi-a facut semn sa traversez.
      ia du-te tu la infractori, ca sa iti rezolvi o problema, sa vedem ti-o rezolva?
  • +40 (40 voturi)    
    mda (Joi, 5 august 2021, 16:41)

    liviu_ [utilizator]

    chestii d-astea se intampla de cateva ori pe zi in trafic... doar ca astia 2 au tras batu scurt si 1 a murit, 1 o sa ajunga la puscarie!

    a nu se intelege ca il apar pe vreunu din ei, spun doar ca daca militia mai si pedepsea astfel de comportamente, nici unu din astia 2 (si inca multi altii) nu se mai dadea cocos in trafic!
    • +3 (5 voturi)    
      S-ar putea totusi (Joi, 5 august 2021, 17:47)

      Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Sa fie win-win pentru toti ceilalti din trafic. Nu fii pesimist.
    • +5 (9 voturi)    
      stai (Joi, 5 august 2021, 18:21)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      calm, bode doarme pentru liniștea ta și a noastră, tot pe bancheta aia.
  • +26 (42 voturi)    
    Madness. (Joi, 5 august 2021, 16:42)

    vali_pk [utilizator]

    Sicanarea in trafic ar trebui sa fie integrata la fapte grave, la tentativa de omor. Orice natarau obosit si nervos iti pune frana in fata, vireaza spre tine, te injura, nu e posibil asa ceva. Ideea e sa lasi nebunul sa plece primul, sau sa te depaseasca, dar daca acesta nu o face si atenteaza la viata ta, e grav. Mai avem Politie Rutiera in tara asta pustie in care nimeni nu e tras la raspundere? Pentru crime nu, pentru nepurtat masca nu, pentru galagie si deranjarea ordinii publice, pentru distrugere, nimic, maimutele coborate din copac fac ce vor.
    • -12 (28 voturi)    
      iti pune frana in fata (Joi, 5 august 2021, 17:26)

      vpn443 [utilizator] i-a raspuns lui vali_pk

      Nu-mi este clar ce este in neregula cu a pune frana. Pastreaza distanta regulamentara, nu te baga cu bara in curul masinii din fata si nu o sa ai probleme cu franele puse de altii.
      • +2 (8 voturi)    
        Greu cu intelesul unui text simplu (Joi, 5 august 2021, 18:02)

        banel [utilizator] i-a raspuns lui vpn443

        Este vorba de cei care se baga in fata ta si franeaza intentionat. Nu ai ce distanta sa pastrezi, ala iti sare in fata si franeaza. Daca se lasa cu accident, fapta e infractiune fiind savarsita cu intentie si, in functie de situatie, se poate merge pana la tentativa de omor sau chiar omor daca au existat decese.

        Avem un caz cu ala de la ROMATSA care a intrat intentionat in celalalt cu Loganul. Si-a luat 5 ani cu executare pentru tentativa de omor.
      • +1 (1 vot)    
        Limba Romana (Vineri, 6 august 2021, 9:59)

        vali_pk [utilizator] i-a raspuns lui vpn443

        Nu iti este clar caci nu ai citit tot textul. Ma refer la cei care in timpul sicanarii iti franeaza intentionat in fata. Sunt de acord insa cu pastrarea distantei fata de masina dinainte.
  • +7 (41 voturi)    
    sinucidere asistata de stat (Joi, 5 august 2021, 16:45)

    mmmircea [utilizator]

    trotineta electrica nu-si are locul nici pe trotuar, unde daca te loveste una, ca pieton, iti rupe oasele, si cu atat mai putin pe strada. Tot ce iti trebuie ca sa inchiriezi o asemenea arma pe roti e un card bancar. Nu conteaza ce varsta ai, daca ai carnet ori ba, banul sa iasa. In cazul de fata s-au intalnit unele dintre cele mai rele specimene. Cu toate astea vina pentru accident nu e a motociclistului, ci a celui de pe trotineta.
  • +24 (32 voturi)    
    Nu stiu... (Joi, 5 august 2021, 16:52)

    B.Dan [utilizator]

    Oare ce frustrari genereaza atata ura de te fac sa arunci dupa cineva cu ceva dur ca o piatra dar suficient de mare si usor incat sa faca tinta sigura? Mi-e greu sa cred ca motociclistul avea vreo boala mentala...
  • +26 (36 voturi)    
    stupid... (Joi, 5 august 2021, 16:55)

    qwerasdf [utilizator]

    face puscarie pentru un nimic... a intrat ala in spatele lui, mare branza!... i-o fi tras si o injuratura... nu-ti pui mintea cu prostii... dar sa-l sicanezi in trafic e prostie curata! mai ales ca vine din partea unuia care ar fi trebuit sa inteleaga riscurile mersului pe 2 roti, fara o caroserie care sa te protejeze.
    • +6 (10 voturi)    
      Motociclistul a avut de patru ori ghinion! (Joi, 5 august 2021, 17:47)

      Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Prima ca a intrat un prost in el,al doilea ca prostul nu s-a facut nevazut dupa primul incident ,al treilea ca l-a nimerit pe obraznic cu casca si patru ca obraznicul a cazut fix in fata unei masini.Nici Rambo nu reusea performanta asta.Vin Diesel ar fi invidios si, daca ar afla, secventa asta va aparea in viitorul lui film cu batai!
  • +15 (17 voturi)    
    tragic (Joi, 5 august 2021, 16:59)

    ..13 [utilizator]

    nu ne putem stapani sa facem rau celui de langa noi???

    Un om a sfarsit tragic pentru ca el si cu inca cineva au gasit prilej de impartit rautati.
    • +8 (8 voturi)    
      au fost (Joi, 5 august 2021, 18:24)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      ca doi berbeci ce s-au întâlnit pe puntea suspendată și îngustă deasupra unui râu.
  • -1 (3 voturi)    
    no comment (Joi, 5 august 2021, 17:26)

    HWtest [utilizator]

    ......
  • +14 (20 voturi)    
    Sicanare (Joi, 5 august 2021, 17:32)

    Nissan [utilizator]

    Ce-i aia? Un cuvant stupid pentru cel putin o amenda.
    Te-ai dat jos din masina doar ca sa te certi? Amenda plus luarea permisului.
    Sa dai cu casca e ca si cum i-ai da unuia cu caramida in cap. Trotineta trebuie interzisa daca nu se fac piste speciale.
  • +15 (19 voturi)    
    ce tzara trista! (Joi, 5 august 2021, 17:33)

    Jeta [utilizator]

    RIP, man!
  • +6 (10 voturi)    
    Hmm (Joi, 5 august 2021, 17:44)

    Un_cetatean_oarecare [utilizator]

    Dincolo de vina evidenta a motociclistului pentru decesul trotinetistului, culpa majora pentru asemenea evenimente ce se intampla constant o poarta in intregime Politia.

    Parerea mea esta ca intr-un oras fara o infrastructura pusa la punct pentru acest mod de deplasare, circulatia trotinelor electrice ar trebui INTERZISA. Nu au ce cauta nici pe trotuar, unde pot accidenta pietonii si nici pe carosabil. Nu au ce cauta pe carosabil in lipsa cunostiintelor de legislatie rutiera si in lipsa protectiilor.
    • +3 (3 voturi)    
      eu zic ca trotinetele electrice polueaza mai (Vineri, 6 august 2021, 10:34)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Un_cetatean_oarecare

      putin decat masinile (sau deloc), deci ar fi binevenite in trafic. Dar totul ar trebui sa se bazeze pe bun-simt si respect reciproc, si noi nu avem asa ceva.
  • -1 (9 voturi)    
    Mufutociclistul ar trebui recompensat cu... (Joi, 5 august 2021, 17:51)

    Ponta [utilizator]

    ..., 75 de ani parnaie fara drept de eliberare conditionata.
    Sunt multe scursuri atat printre motociclisti, scuteristi, soferi, biciclisti sau trotinetisti. Pietonii vor fi mentionati atunci cand vor face subiectul discutiei.
    De data asta excrementul social s-a aflat in tagma motociclistilor. A omorat un om, parnaie la greu, intrucat intentia a fost de a-l vatama (a-i aplica corectia prin bataie, tipic excrementelor societatii, sau in alte lucrari definiti ca acefali).
  • -2 (12 voturi)    
    a aruncat cu casca in el - omor calificat (Joi, 5 august 2021, 17:52)

    Zentrix [utilizator]

    O casca de motociclist cantareste 1.5 - 2 kg minim
    In articol spune ca motocilistul "a aruncat cu casca in victima lovind-o in cap".
    Nu sunt expert dar cred ca orice persoana lovita in cap, de un obiect dur, care cantareste cat cantareste, obiect aruncat cu forta si din imediata ei vecinatate - nu cred ca e deloc ok.

    Autopsia ar trebui sa constate daca lovitura la cap a provocat traume incompatibile cu viata. Oricum ar fi, parerea mea este ca in speta data este vorba ori despre tentativa de omor calificat (casca in sine nu l-a omorat pe bietul om ci doar l-a ranit grav si l-a facut sa cada pe carosabil in fata altei masini) ori despre omor calificat. In ambele cazuri vorbim de puscarie de la 15 ani in sus. Cu executare.
    Rugam hotnews sa dea numele si poze cu motociclistul animal.
  • +4 (16 voturi)    
    reglementati trotinetele (Joi, 5 august 2021, 17:59)

    of of [utilizator]

    Trotinetele electrice trebuie sa fie inmatriculate.
    Cei care le conduc să dea sala (examen).
    Vârsta minimă: 16 ani.
    Să aibă asigurare (RCA).
    La închiriere să facă dovada identității.
    Viteza să fie limitată.
    Să se facă alcooltest și pt trotinetiști.
    INTERZISĂ circulația pe trotuar!!!! Aviz dlui Ciucu cu banda pe de trotuar în Militari, sector 6.
    • +1 (5 voturi)    
      In plus (Joi, 5 august 2021, 21:22)

      Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui of of

      Se poate face geofencing cu ele, adica oricum cele inchiriate au GPS, se poate dezactiva motorul in anumite situatii / zone.

      In rest total de acord cu masurile insa le-as extinde si la biciclete daca circula pe partea carosabila. In rest sa circule pe piste amenajate special in parcuri.

      E simplu: vehicul pe drum public = examen teoretic + asigurare + identitate verificabila.
  • +5 (7 voturi)    
    am aflat (Joi, 5 august 2021, 17:59)

    Zentrix [utilizator]

    Citind un alt cotidian online:

    UPDATE Judecătorii au decis arestarea motociclistului pentru 30 de zile.

    UPDATE Procurorii cer arestarea lui Mitici pentru omor.

    Pacat, cateva secunde de nervi au distrus ireparabil destinele unor oameni ca noi toti.
  • -1 (3 voturi)    
    sa condamni (Vineri, 6 august 2021, 7:37)

    andrei1245 [utilizator]

    la omor pe cineva in romania pt ce s a intamplat e chiar strigator la cer cand au omorat cu masina gravide pe tecerea de pietoni beti fiind.si au luat cu suspendare.
    • 0 (0 voturi)    
      depinde cum a fost incadrata fapta, (Vineri, 6 august 2021, 10:35)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui andrei1245

      daca a fost omor fara intentie (adica nu a vrut sa calce omul) asa este, ii cam da cu suspendare.
      • -1 (1 vot)    
        pai (Vineri, 6 august 2021, 15:40)

        andrei1245 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        daca arunci casca in el de nervi, e omor? din cate am inteles motociclistul era cu spatele la sensul opus de mers, nu a vazut masina. trotinetistul vedea si motocclistul si masina si nu a oprit.a vrut sa treaca ca de aia l-a nimerit motociclistul. asta nu e omor cu intentie sub nici o forma. incadrarea procurorului e aiurea.
  • +2 (4 voturi)    
    Bravo Olanda (Vineri, 6 august 2021, 8:17)

    reficuL [utilizator]

    Uitati-va la Olanda, o tara civilizata. Trotinetele electrice sunt interzise. De ce oare?
  • +1 (1 vot)    
    Zeul profit (Sâmbătă, 7 august 2021, 19:06)

    Zagura [utilizator]

    Trotineta este o jucărie, nu un mijloc de transport. Au greșit cei care au permis conducerea și circulația pe drumurile publice a acestora în condițiile în care trotinetiștilor nu le revine nicio obligație, ei trebuind să fie protejați de ceilalți participanți la trafic,


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by