Vestea proastă a ministrului Sănătății: Nu este posibil în acest ritm de vaccinare să ajungem la ținta de 5 milioane până în luna iunie / Ioana Mihăilă are însă și o veste bună

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 9 mai 2021, 12:23 Actualitate | Esenţial


Ioana Mihaila
Foto: Agerpres
Ministrul Sănătăţii, Ioana Mihăilă, consideră că nu este posibil ca în acest ritm de vaccinare România să ajungă la cinci milioane de persoane vaccinate cu două doze, dar afirmă că este probabil să se atingă această cifră pentru persoanele cărora li se administrează o singură doză, transmite News.ro.

Ministrul Sănătăţii, Ioana Mihăilă, spune însă că vestea bună e că pandemia a început ”să o ia mai încet” şi că nu mai există o mare presiune pe paturile de spital, în special pe cele de la Terapie Intensivă. Ea a precizat că dacă lumea se va vaccina în număr mare şi vor fi respectate măsurile de protecţie atunci pandemia se va încheia curând.

Ioana Mihăilă a fost întrebată duminică, la emisiunea Insider Politic de la Prima TV, dacă România ar putea atinge ţinta de 10 milioane de persoane vaccinate în această toamnă.

“Dacă ritmul de vaccinare ţine pasul cu ritmul de distribuţie şi de aprovizionare cu vaccinuri, dar ritmul de vaccinare din păcate nu este dependent doar de aprovizionarea cu vaccinuri care a început să aibă un trend destul de bun şi în creştere. Acum avem suficiente vaccinuri, avem suficiente centre de vaccinare, am început de săptămâna asta şi vaccinarea la medicii de familie şi îmi încurajez colegii medici de familie, chiar dacă nu sunt dintre cei 3.000 înscrişi, să înceapă să se înscrie pentru a primi vaccinurile şi pentru a vaccina în comunitate. Extindem şi locurile şi ne adresăm şi altor categorii şi populaţionale, dar şi de profesionişti care să poată să fie vaccinaţi, respectiv să vaccineze tocmai cu scopul de a creşte şi ritmul de vaccinare pentru că în momentul acesta vaccinuri avem”, a declarat ministrul Sănătăţii.

Ioana Mihăilă a precizat că până în luna iunie e posibil să fie cinci milioane de români vaccinaţi cu prima doză, dar nu cu ambele doze.

“Este posibil ca până la mijlocul lunii iunie să avem cinci milioane de persoane care sunt vaccinate cu prima doză. Pentru a atinge imunizarea completă, este nevoie de două doze şi de un anumit interval de timp scurs de la a doua doză. Nu este posibil în acest ritm de vaccinare să ajungem la 5 milioane până în luna iunie, până la mijlocul lunii iunie, dar este posibil să ajungem la 5 milioane cu prima doză şi prima doză conferă un oarecare grad de protecţie”, a transmis Ioana Mihăilă.

Ea nu crede că statul trebuie să ofere cetăţenilor bani ca să se vaccineze şi consideră că “că cea mai mare răsplată pentru vaccinare e liniştea pe care o simţim după ce ne-am vaccinat”.

Întrebată de realizatorul Sebastian Zachmann dacă persoanele vaccinate vor avea mai multe drepturi decât cele nevaccinate, Ioana Mihăilă a răspuns:

”Nu le-aş spune drepturi, pentru că intrăm într-un teren sensibil, beneficii. Cred că persoanele vaccinate ar trebui să se simtă mai relaxate în a reveni la activităţi care nu sunt încă acceptabile pentru cei care au risc de contractare a infecţiei. (…) Nu vreau să spun lucruri concrete pe care după aceea să le contrazic. Deciziile nu depind doar de Ministerul Sănătăţii, deciziile depind de Ministerul Sănătăţii, care se consultă cu industria HORECA, de exemplu, care se consultă cu ceilalţi membri ai Guvernului, care se consultă cu Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă. Aşa că atunci când finalizăm toate aceste consultări vom veni cu propunerile concrete”.

Ministrul Sănătăţii a mai fost întrebat dacă este de acord cu afirmaţia fostului consilier în cadrul MS Răzvan Cherecheş care a precizat că nu este niciun motiv să mai existe restricţii pentru populaţia vaccinată.

“Sunt de acord că, atunci când suficientă populaţie va fi vaccinată, nu mai există motiv de restricţii, dar încă nu suntem în acel moment”, a transmis Ioana Mihăilă.

Premierul Florin Cîţu declara la sfârşitul lunii aprilie că avem toate condiţiile să atingem ţinţa de 5 milioane persoane vaccinate cu cel puțin o doză până la data de 1 iunie.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















34087 vizualizari

  • +2 (60 voturi)    
    om responsabil (Duminică, 9 mai 2021, 12:33)

    lcostea [utilizator]

    Ministra sanatatii, de la USR, este un om responsabil si realist: promiterea a 5 milioane de vaccinati pana la 1 iunie a fost o greseala!

    Cand isi vor da seama agentiile de rating si finantatorii Romaniei cat de mult au fost pacaliti de guvern(si in special de prim-ministrul liberal) va fi mult mai rau ptr cetateanul de rand!
    • +7 (35 voturi)    
      Stai (Duminică, 9 mai 2021, 13:03)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui lcostea

      Citu visa la 10 milioane.

      Eu o sa fiu multumit daca avem 3 milioane pana la final de iunie cu 2 doze si 5 milioane cu minim o doza. Nu am vise de 1 iunie, dar macar la final de iunie sa fie.
      • +3 (9 voturi)    
        Nu , o sa avem mult mai multi de atat. (Duminică, 9 mai 2021, 21:59)

        kokos [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        La 1 iunie vom avea sigur 3.5 milioane vaccinati cu 2 doze , pentru ca cei care trebuie sa faca rapelul pana la sfarsitul lunii sunt 1.150.000 .Daca ritmul de vaccinare cu prima doza de zilele astea , de 50.000 persoane/zi se pastreaza , atunci la 1 iunie vom avea deja 4.5 milioane vaccinati cu cel putin o doza. Cele 5 milioane persoane vaccinate cu 2 doze e foarte posibil sa le avem la 1 iulie .
    • +14 (44 voturi)    
      ministrul (Duminică, 9 mai 2021, 13:28)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui lcostea

      sănătății (pt. că est o funcție) d-na Mihăilă, este de la PLUS, partidul care este deocamdată doar în alianță cu USR, iar 5.000.000 vaccinați visa doar cîțu, cel care știe și care urs e mai mare decât Arthur.
      • +15 (25 voturi)    
        USR+ (Duminică, 9 mai 2021, 13:41)

        lcostea [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Vroiam sa zic USR+
        Hai sa nu facem distinctia intre cele doua ca parca au fuzionat.
    • +6 (38 voturi)    
      ... (Duminică, 9 mai 2021, 13:39)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui lcostea

      citu nu a zis 5 milioane cu 2 doze. De fiecare data cand s-a atins un prag mai mare 2 mil, 3 mil etc s-a precizat ca era o singura doza. Nu stiu cine a venit cu ideea ca vor fi 5 milioane cu 2 doze. Asta asa, sa para ca vai, ce rau stam.
      • +5 (13 voturi)    
        cine mai stie exact despre ce vorbeste Catu (Luni, 10 mai 2021, 3:31)

        TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        In functie de ce da mai bine, Catu vorbeste ba de o doza, ba de doua doze.

        Da, cand isi pune tinte, vorbeste de o doza, ca sa para mai mari cifrele. Si cand vorbeste despre procente din populatie, vorbeste doar despre adulti, din acelasi motiv.

        In schimb, cand se lauda ca suntem printre primii din UE la vaccinare, cand de fapt doar Bulgaria si Letonia stau mai prost decat noi la vaccinarea cu prima doza, el vorbeste despre vaccinarea cu a doua doza, unde stam ceva mai bine.

        Cel mai bine ar fi sa ignoram tot ce spune, si sa verificam singuri care este situatia reala, nu rastalmacirile lui.
    • +6 (24 voturi)    
      Pai a cui (Duminică, 9 mai 2021, 14:40)

      Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui lcostea

      E vina ca nu vor oamenii sa se vaccineze? Si nu bagati placa ca nu sunt informati :))
      • -1 (5 voturi)    
        a oamenilor (Luni, 10 mai 2021, 9:27)

        murangura [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

        bineinteles. sau ei sunt fara de pacat ca sunt prosti si multi ?
    • -5 (23 voturi)    
      Romanii nu vor oameni realisti (Duminică, 9 mai 2021, 14:41)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui lcostea

      Ci vor impostori, ipocriți ce știu să-i mintă frumos.
      • -2 (14 voturi)    
        varianta liberala (Duminică, 9 mai 2021, 18:36)

        lcostea [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Cu parere de rau iti dau dreptate: romanii chiar vor sa fie mintiti, poate ca asta a fost si problema dupa revolutie, nimeni nu a vrut cu adevarat sa stie care e realitatea.

        In momentul de fata Citu si liberalii joaca la cacialma: parca joaca poker cu viitorul Romaniei si mimeaza ca au o mana buna. Mint cat mai mult ca poate prinde una din minciuni...

        Pe unde mai pui ca vor sa scoata restrictiile desi au informatii despre cate variante periculoase de virus circula(ma refer la cele banuite ca sunt rezistente la vaccin).

        Sunt sanse mici sa iasa cum trebuie: au bagat atat de multe comunicate pozitive incat nu mai vrea nimeni sa se vaccineze.
    • -4 (6 voturi)    
      a fost o greseala de abordare a campaniei (Duminică, 9 mai 2021, 20:14)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui lcostea

      Campania de vaccinare a plecat de la niste prioritati gandite de unii dar care nu au fost marcate in piata.

      Astfel incat prioritate au avut unii, etapa 1 sau etapa2, si restul sa fie lasati in valul 3 - normal era ca vaccinarea, in fucntie de gustul clientului, sa fie nerestrictionata si numai dupa ce se constata ca nu sunt suficiente doze sa acrozi prioritate etapelor 1 si 2. - asa scrie si intr-un studiu publicat la americani, dar ma rog, noi nu citim ca ne dauneaza

      ce s-a intamplat de fapt in campania de vaccinare?

      pentru ca nu a fost libera vaccinare si aia mai speciali ca specialii nu au vrut sa se vaccineze, practic ritmul de vaccinare a fostextrem de lent, ingrozitor de lent. si a avut nevoie de multa birocratie si asistenta. Rezultatele se vad acum

      Doar o platforma si un simplu call center pe care te puteai inscrie erau absolut suficiente si necesare pentru programarea vaccinarii.urmarita cererea si gata.

      si mai grav can ai vazut ca cadrele medicale nu se vaccineaza tratai rapid problema/aspectul.

      la fel cand vedeai ca nici cadrele scolare nu doresc atacai iarasi problema dar lasai libera vaccinarea petnru altii itneresati si nu mai faceai acum nu stiu de maratoane

      Asta este cand vrei doar pe sticla sa iesi bine, nu prea intelegi nimica din datele alea din platformra - dreac sa ii ia ca au inca oameni care sunt pe lista de asteptare sau altii care au plecat in alte localitati sa se vaccineze . RUSINICA!

      parerea mea este ca cei care au plecat in alte localitati pentru a se vaccina, chestia asta este simplu de dovedit, sa primeasca o suma de bani, in functie de distanta parcursa, pentru ca au fost la vaccinare - da, pe astia i-as recompensa.

      Urmeaza si faza urmatoare - se discuta in USA ca acum cand s-a depasit faza de vaccinare de urgenta si vaccinul a primit aprobarea definitiva practic sunt argmente pentru a introduce obligativitatea vaccinari asa ca astept cu macim interes reactiile autoritatilor oarecum adormite din RO.
  • +16 (36 voturi)    
    In sfarsit (Duminică, 9 mai 2021, 12:48)

    mitg [utilizator]

    "Nu vreau să spun lucruri concrete pe care după aceea să le contrazic."

    Un ministru cum trebuie. A reactionat cum trebuie si la mizeria de la hanete cu Danaila, si acum, asa da.
    • -10 (34 voturi)    
      Adică Vlad Voiculescu nu sa ocupat. (Duminică, 9 mai 2021, 13:10)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Campania de vaccinare poate avea rezultate dacă tot personalul medical este antrenat în acest scop. Se văd rezultatele antrenării universităților și a voluntarilor, pentru-că, deocamdată, medicii de familie sau compromis. De ce nu a făcut Vlad Voiculescu asta? O dovadă că sistemul medical funcționează, medicii fac acțiuni corecte medical dacă au o coordonare de specialitate bună.
      • +21 (43 voturi)    
        Vaccinarea in Romania e coordonata de MAPN (Duminică, 9 mai 2021, 13:24)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Gheorgite de la MAPN e coordonatorul campaniei de vaccinare, NU ministrul sanatatii.

        Urmatorul in ordinea responsabilitatii e un secretar de stat din ministerul sanatartii de la PNL si dupa el e Catzu.

        ministrul sanatatii NU a fost nici un moment dresponsabil cu vaccinarea in Romania pt ca aici sociatatea e condusa de GRADATI, in contrast cu alte tari civilizate
        • -1 (31 voturi)    
          Ministra sanatatii (Duminică, 9 mai 2021, 14:37)

          FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          Pai atunci transmiteti ministrei sa nu se mai laude si ea cu aceste centre de vaccinare, doctorii de familie si cu ce se mai alinta ea pe subiectul asta.

          Sti cum e...ori ai nostrii ori ai vostrii :)))
          • -11 (27 voturi)    
            vaccinarea e un ESEC, 2 milioane vaccinati (Duminică, 9 mai 2021, 15:31)

            Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

            la final de MAI deci dupa 5 luni de vaccinare vor fi DOAR 2.5 milioane de cetateni romani vaccinati cu ambele doze

            asta in contextul in care vaccinul e cumparat siu livrat de UE, fara ca Romania sa faca vreun efort

            deci e un ESEC sa ai doar 2.5 milioane vaccinati
            • +1 (23 voturi)    
              De unde scoateti fratioare cifrele astea ca nu pri (Duminică, 9 mai 2021, 18:42)

              HN_Cov_2 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

              Sunteti troli sau pur si simplu nedotati la mansarda ?

              E de ajuns sa te uiti pe statistici si sa vezi ca sunt deja 3.629.000 vaccinati cu cel putin o doza, in conditiile in care majoritatea vaccinurilor sunt Pfizer care are rapelul la 21 de zile. Deci nu iti trebuie mult creier sa pricepi ca vor fi in jur de 3.500.000+ vaccinati cu ambele doze pana la sfarsitul lui Mai avand in vedere ca mai sunt 22 de zile pana atunci.


              Doi la mana in Ianuarie a fost apa de ploaie cate doze s-au primit (pentru ca nu erau). Moderna a venit prin februarie, Astra Zeneca pe la mijlocul lui februarie...

              Ca la Erevan, nu sunt 2 milioane in 5 luni sunt 3.5 milioane in 3 luni jumate.

              Problema e ca deja stau dozele nefolosite cu miile.

              Mars la vaccinare !
              • +2 (2 voturi)    
                Iti dau dovada oficiala, daca stii sa citesti (Duminică, 9 mai 2021, 21:57)

                Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui HN_Cov_2

                Nici macar sa citit niste DATE oficiale nu sunteti in satre. mars sa le spui alora ca tine. Uite aici OFICIAL din 3 MAI

                Total Persoane Vaccinate: DOZA 2:

                2.029.620

                3.379.000 sunt cele vaccinate cu prima doza adunate cu cele cu ambele doze.


                https://www.hotnews.ro/stiri-coronavirus-24774765-peste-2-milioane-persoane-din-romania-fost-vaccinate-ambele-doze-peste-66-000-persoane-inoculate-ultima.htm
              • 0 (2 voturi)    
                Aveti dreptate , (Duminică, 9 mai 2021, 22:04)

                kokos [utilizator] i-a raspuns lui HN_Cov_2

                pana la sfarsitul lui mai mai trebuie sa faca rapelul 1.150.000 persoane , si cum deja sunt 2.360.000 , vom avea sigur 3.5 milioane vaccinate cu 2 doze , si daca ritmul de acum se pastreaza , 4.5 milioane cu cel putin o doza.
            • -3 (9 voturi)    
              pai va fi un esec... (Duminică, 9 mai 2021, 20:52)

              festina [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

              daca sunt mutli fraieri ca tine care nu vor sa se vaccineze.
              Partea haioasa e ca tot tu urli pe unde apuci ca nu se vaccineaza lumea...
          • +1 (7 voturi)    
            Centrele sunt organizate la nivel local (Duminică, 9 mai 2021, 18:46)

            muvis [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

            Pai centrele de vaccinare sunt și în responsabilitatea ministerului. Ministerul și cu administrația locala.
            Nu ați sesizat aluzia la distribuția către centre, care e în responsabilitatea cncav. Spre deosebire de achiziție, care e în responsabilitatea ministerului sănătății. Și de programarea oamenilor la vaccinare care e în responsabilitatea cncav. Ați amețit deja?
            Avea dreptate VV.
          • +1 (9 voturi)    
            Au fost intrebari repetate in directia asta (Duminică, 9 mai 2021, 19:36)

            sile_v [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

            Nu s-a laudat ea cu nimic. Reporterul in directia asta a vrut sa preseze: sa raspunde de ce nu or sa fie atinse obiectivele propuse (5 milioane de vaccinati la 1 iunie sau 10 milioane in septembrie)

            Adica voia ca implicit ministru sa spuna in clar "bai, nu ma ocup eu de asta, de vina sunt Gheorghita, armata, Citu, secretarul ala fotomodel, serviciile si asa mai departe"

            Ca imediat sa reincepem cu linia de atac "scandal in guvern, scandal in alianta de guvernare. ministrul sanatatii ii acuza pe x,y,z"

            Declaratiile ministrului au fost de bun simt, inclusiv bun simt politic.
          • -4 (6 voturi)    
            Nu, nu e asa ! (Duminică, 9 mai 2021, 19:39)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

            E asa : " STII cum e...ori ai NOSTRI ori ai VOSTRI".
            • +2 (4 voturi)    
              Pai cam asa e... (Duminică, 9 mai 2021, 21:15)

              FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              Mai mult gargara politica decat fapte concrete si de o parte si de cealalta parte...

              Fiecare scoate ochii cui poate sperand sa contabilizeze ceva publicitate politica ori de cate ori este posibil...deja s-a depasit un grad de penibilitate intre USR si PNL pe tema vaccinarii si responsabilitatilor. Asa se vede din declaratiile acestor quasi ministrii su a trolilor aferenti :)))
      • +8 (28 voturi)    
        campania (Duminică, 9 mai 2021, 13:31)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        de vaccinare a fost și este în continuare în sarcina penalistului cîțu șeful direct al militarului Gheorghiță, coordonatorul la nivel de țară aș vaccinării, nu a ministrului de la sănătate, oricare ar fi el.
        • +2 (18 voturi)    
          Ai dreptate (Duminică, 9 mai 2021, 14:33)

          FortApache [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Ministra doar se lauda si ea cu centrele de vaccinare si medicii de familie :)))
        • -1 (3 voturi)    
          Tu vezi 2 Românii, eu văd doar una. (Duminică, 9 mai 2021, 20:43)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Cu bune, cu rele asta-i România. Mai termină cu PNL, cu USR și alți fudui. Este vorba de România și are o problemă dacă nu vor fi 5 milioane de vaccinați în iunie. Cu ceartă nu se va face. Nu cred că toți de la USR gândesc egoist ca tine. Dacă vrei să faci ceva bun trebuie să reușești să-i unești pe toți românii. Altfel nu vei avea niciodată 5 milioane de vaccinați, pentru-că nu sunt 5 milioane de cretini înverșunați care numai ei sunt pe lumea asta, ei fac și dreg. Ce faci tu este terorism și faci un rău USR terorizând pe aici.
      • -3 (11 voturi)    
        Voiculescu (Duminică, 9 mai 2021, 14:34)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        S-a ocupat doar de ceea ce a fost pus sa faca ....
      • +4 (14 voturi)    
        Gramatica bat-o vina! (Duminică, 9 mai 2021, 15:01)

        john-doe [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Inainte de a iti da cu parerea despre orice, pune manuta pe gramatica amice si apoi urmeaza indicatiile sefilor de la PNL!
        • -3 (5 voturi)    
          Vezi dacă nu faci vaccinul ! (Duminică, 9 mai 2021, 20:45)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui john-doe

          Nu poți gândi.
  • -13 (25 voturi)    
    Pai mai lasati marketingu (Duminică, 9 mai 2021, 12:53)

    beeeeeenar [utilizator]

    Pentru cele doua miraculoase mrna tra-la-la si aduceti mai multe intr-o singura doza dak vreti sa indepliniti obiectivu
    • -3 (11 voturi)    
      Dorinte! (Duminică, 9 mai 2021, 15:05)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui beeeeeenar

      Impozite zero, cate 1000 de lei pe luna pentru toti romanii pentru ca exista, niste locuinte gratis pe luna... par niste obiective serioase fata de vaccinul miraculos intr-o doza! brrrrnatralala, poate si niste gramatica ar fi buna la ceva!
      • -2 (4 voturi)    
        Ha ha (Duminică, 9 mai 2021, 18:48)

        beeeeeenar [utilizator] i-a raspuns lui john-doe

        inca un absolvent d industrial care imi da lectii de gramatica.
        Ai si scoala de maistri?
  • +8 (26 voturi)    
    1+1=2 (Duminică, 9 mai 2021, 13:02)

    s@s@s [utilizator]

    cam asta e aritmetica pe care ar fi trebuit sa o stie dl. catu inainte sa afirme prostii. avem 2.3 mil de persoane imunizate complet. cum ajungi la 5 in doar o luna? presupunand ca toata lumea vrea pfizer asta inseamna 180000 de vaccinuri efectuate pe zi. nu stiu daca avem nici capacitatea si nici nu cred ca exista asa de multi doritori intr-un timp asa de scurt
  • +12 (34 voturi)    
    Inca un ministru (Duminică, 9 mai 2021, 13:15)

    Harald2 [utilizator]

    responsabil care nu ezita sa contrazica, fie si indirect, ineptiile politicianiste debitate de premier.
    • +10 (14 voturi)    
      Poti spune lejer... (Duminică, 9 mai 2021, 14:55)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Harald2

      Inca un ministru care incepe raspunsul la intrebarea jurnalistului cu "daca" ( precum Citu).

      Daca si cu parca...sa vedem...cam asta este responsabilitatea ministeriala in Romania :)))
      • -1 (1 vot)    
        bai fort comans (Luni, 10 mai 2021, 9:31)

        murangura [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

        numai prostii debitezi pe aici.
        esti platit la cuvant sau la ora?
  • 0 (32 voturi)    
    Cazu (PNL) a promis 5 milioane la 1 Iunie (Duminică, 9 mai 2021, 13:17)

    Gryphus [utilizator]

    si 10 milioane la 1 August, astea sunt tintele oficiale ale guvernului PNL, evident ca e vorba de vaccinati cu AMBELE doze.

    astept DEMISIA celor responsabili cu vaccinarea daca nu se ating aceste cifre: ARAFAT, Gheorghita, CAZTU

    sa vedem daca mai exista ONOARE la PNL
    • +12 (24 voturi)    
      Onoare in PNL (Duminică, 9 mai 2021, 13:27)

      Harald2 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      poate sa existe in aceeasi masura in care exista si in PSD.

      De asemenea, promisiunea cu 1 iunie, din cate stiu, a tot fluturat-o in primul rand domnul Citu. Dansul ar trebui sa-si dea demisia. Doar ca e preferat pentru docilitatea sa fata de anumite grupuri de interese.
    • -4 (16 voturi)    
      Intrebare (Duminică, 9 mai 2021, 13:52)

      Tyrion.lann [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Puteti sa identificati o declaratie a premierului in care acesta a PROMIS 5 milioane? Peste tot unde am citit reiese ca aceasta este o tinta, un obiectiv si nu o tinta garantata. Sper ca realizati ca este o diferenta intre un obiectiv si o promisiune.

      La fel, daca puteti sa gasiti unde s-a spus de 5 milioane de oameni vaccinati cu AMBELE doze? Peste tot am vazut scris de 5 milioane de oameni vaccinati, punct.
      • +6 (20 voturi)    
        Nu s-a spus cu ambele doze dar e logic (Duminică, 9 mai 2021, 14:18)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Tyrion.lann

        mie nu imi plac aceste sloganuri politice, dusul cu zaharelul al cetatenilor fara sa se spuna CLAR care sunt obiectivele

        sa fie 5 milioane vaccinati pt mine presupune exact asta, vaccinarea cu ambele doze a 5 milioane. Daca obiectivul era vaccinarea cu o singura doza atunci trebuia sa o spuna direct: vrem 5 milioane vaccinati cu o singura doza, altfel se subintelege ca e vb de ambele doze ca asta inseamna vaccinarea covid

        de ce nu isi asuma responsabilitatea pt ceea ce spun?
        • -1 (3 voturi)    
          Bun. (Luni, 10 mai 2021, 9:15)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          Tu să respecți restricțiile până vor fi 5 milioane vaccinați cu ambele doze. Nu ne poți impune să facem la fel, dacă se va hotărî de către Guvern să fie ridicate unele restricții când vor fi 5 milioane de vaccinați, chiar și numai cu o doză.
    • +3 (11 voturi)    
      Onoare? (Duminică, 9 mai 2021, 15:09)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Onoarea PNL, impreuna cu cea PSD trebuie reperata la vot!
    • +4 (8 voturi)    
      He, he, n-ai sa vezi asa ceva :) (Duminică, 9 mai 2021, 19:44)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Macar nu o sa fim foarte departe.

      Mai bagam cate 40.000-50.000 de doze zilnice la prima vaccinare si mai sunt 22 de zile, adica o sa ajungem pe la 4,5-4,6 milioane. Asta daca totusi ramanem cu ritmul asta, caci e posibil sa scada.

      Oricum nu inteleg de ce Citu face aiurea toate promisiunile astea atat de greu de realizat. Aia cu 10 milioane in septembrie e absolut de nerealizat.
    • +3 (5 voturi)    
      Dacă asta ai înțeles, ai o problemă. (Duminică, 9 mai 2021, 20:54)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Cum poate cineva să promită așa ceva. Tu ai face o asemenea promisiune.? În plus, dacă trăiești din promisiunile făcute de cineva ești un pomanagiu. Eu cred că un ministru, un prim ministru face niște previziuni care ar putea permite o reducere a restricțiilor, previziuni care depind de mulți factori inclusiv frica, opoziția unora de a nu se vaccina și atunci rămânem cu restricțiile iar vinovați suntem noi. Degeaba vor ei, dacă noi nu vrem. Tu să te iei de mână cu popa Teodosie că amândoi o țineți oablă indiferent ce spune lumea. Aveți o fixație și credeți că așa trebuie să fie toți. Lăsați oamenii să fie cum vor ei.
  • +12 (20 voturi)    
    asta e (Duminică, 9 mai 2021, 13:26)

    nahir [utilizator]

    veste proastă pentru cîțu și pariurile pe care le face.
    • +2 (14 voturi)    
      Ministra sanatatii (Duminică, 9 mai 2021, 14:45)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui nahir

      O fi Catu pe dinafara cu multe, o fi din gasca "penalistilor" dar nu am gasit pe nicaieri ca a pus "pariu" pe treaba cu vaccinarea.

      La fel ca ministra sanatatii raspunsul la intrebare incepe cu "daca" ....cam asa este raspunderea ministeriala in Romania :))) Daca si cu parca....
    • -1 (3 voturi)    
      Tu faci pariu cu viața oamenilor? (Duminică, 9 mai 2021, 20:55)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui nahir

      Ce ai frate?
  • +3 (17 voturi)    
    daca foloseau J&J (Duminică, 9 mai 2021, 13:34)

    carmen_i [utilizator]

    vaccinarea ar fi mers mult mai repede, ca se face o singura doza. Insa J&J putrezeste pe la medicii de familie si abia se fac cateva sute intr-o zi.
  • -2 (18 voturi)    
    Madam ministru (Duminică, 9 mai 2021, 13:53)

    ManeTekelFares [utilizator]

    Mai bine ar povesti ce incepe ea sa facă pentru sistemul de sănătate. Cum mai e cu citostaticele? Ținta de vaccinare era de 5 milioane cu cel puțin o doza. Formula asta a funcționat foarte bine in UK unde au vaccinat multi cu prima doză. Lăsați naibii jocurile politice, important e sa ieșim din mizeria asta!
  • +6 (30 voturi)    
    Lol (Duminică, 9 mai 2021, 13:58)

    HP [utilizator]

    “Nu sunt drepturi, sunt beneficii”.

    “5 milioane de vaccinati dar nu cu rapel si nu pana la 1 iunie”.

    “Certificatul verde nu restrictioneaza circulatia, dar fara el nu poti calatori”.

    Numa vrajeli.
    • +1 (23 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 9 mai 2021, 14:19)

      [anonim] i-a raspuns lui HP

    • +5 (17 voturi)    
      Ba poti (Duminică, 9 mai 2021, 14:21)

      Task Damager [utilizator] i-a raspuns lui HP

      calatori fara certificat, dar trebuie sa tot faci teste PCR
    • -4 (14 voturi)    
      umm (Duminică, 9 mai 2021, 14:22)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Nici pasaportul nu restrictioneaza circulatia, lipsa lui o face. Care e vrajeala?
  • -4 (22 voturi)    
    Apropo' de .. (Duminică, 9 mai 2021, 15:03)

    Ben-Zen [utilizator]

    chestia cu discriminarea.
    Daca nu ai pasaport ... te lasa cineva sa circuli hai-hui prin lume?
    In plus, daca esti un pericol pentru sanatataea altora tu faci pe victima ? Inteleg, sunt cazuri speciale in care nu poti fi vaccinat dar marea majoritate a populatiei nu intra in categoria asta. Deci cine sunt discriminatii ?? cei care se vaccineaza sau cei care vor sa tina lucrurile pe loc ?
    • +8 (22 voturi)    
      Lol (Duminică, 9 mai 2021, 15:19)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Ben-Zen

      Da, în Europa Unită circulația liberă este garantată.

      Cine se teme de covrig să stea în beci cu zece măști.
      • +1 (15 voturi)    
        Ce mai suciti argumentele (Duminică, 9 mai 2021, 19:03)

        muvis [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Și dreptul la sănătate și la viață sunt garantate - carta drepturilor fundamentale UE.

        Iar în România ați stat în carantina ca să scadă numărul de infectări, fără sa vi se ia dreptul la circulație. Eu înțeleg ca n-ați putut circula continuu, oricând ați fi dorit, din cauza conditiilor excepționale. Dar nu s-a tăiat dreptul la liberă circulație. Și in spațiul UE la fel, doar ca unii au avut restricții temporare, din motive evidente.
        • -10 (12 voturi)    
          Nu "sucesc", bietii de ei, nimic... (Duminică, 9 mai 2021, 19:55)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui muvis

          Ai prea multe asteptari de la ei.
          Dupa un an de zile de explicatii, cine a avut minte destula ca sa inteleaga, a inteles. Restul.... se bucura ca au acces la net. Si ca , uneori, cineva care n-are ce face ii mai baga-n seama.
          Si....aaaa, da ! se mai baga-n seama si intre ei.

          Trebuie avut grija sa respecte restrictiile, atat . In rest, de ce ne-am pierde timpul ?
        • +7 (9 voturi)    
          Lol (Duminică, 9 mai 2021, 21:19)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui muvis

          Nu prietene, argumentul asta merge doar la fraieri.

          Nu exista niciun drept inchipuit la viata si nu e nimeni responsabil pentru sanatatea ta in afara propriei persoane.

          Nu stau 7 miliarde pe arest ca sa nu racesti tu, ci invers, vezi sfatul cu beciul si cu mastile.

          Zilnic cand iesi pe usa iti asumi ca e posibil sa nu te mai intorci, si pentru asta nu suntem ceilalti raspunzatori.

          Carantina e ilegala si neconstitutionala si e doar o chestiune de timp pana vor incepe procesele si despagubirile de milioane pentru prosteala asta.

          Stiu ca va e ciuda, oilor, dar suntem majoritari cu mult, vezi intentia de vaccinare si chiar si din aia majoritatea au facut o ca sa nu se mai testeze cu PCR cand li se cere, in niciun caz ca le pasa de bunicutul.
          • -2 (4 voturi)    
            multi (Luni, 10 mai 2021, 9:35)

            murangura [utilizator] i-a raspuns lui HP

            si FOARTE prosti :)))
    • +10 (14 voturi)    
      Circulatia in pandemie (Duminică, 9 mai 2021, 15:54)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Ben-Zen

      Se circula in pandemie foarte simplu cu testul PCR negativ, am circulat USA-Europa-Asia fara probleme multe zboruri.

      Ai sa vezi, chiar daca ai vaccinul facut cu ambele doze tot trebuie sa faci test PCR, este necesar pentru prevenirea raspandirii Corona :)))

      Verificati, la nivel UE este deja in lucru treaba asta...
    • +5 (5 voturi)    
      da te lasa (Duminică, 9 mai 2021, 20:08)

      martel55 [utilizator] i-a raspuns lui Ben-Zen

      sa citrucli fara nici un fel de act, cu conditia sa fii imigrant ilegal din africa /Asia/Orientul Mijlociu, de religie musulamna d eprefeirnat
  • -1 (21 voturi)    
    io am mai spus (Duminică, 9 mai 2021, 15:53)

    John_Re [utilizator]

    daca sunteti prosti (la guvernare) si nu stiti sa deschideti gura, dati banu la oameni sa se vaccineze.

    nu e alta solutie.
    • +1 (11 voturi)    
      lol... (Duminică, 9 mai 2021, 16:50)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      daca le dai 50 de lei la tara sa vezi cum se vaccineaza Teleormanul 95% cel mai repede din tara..:)))

      Mai repede ca la vot..:)))
      • +3 (9 voturi)    
        :))) (Duminică, 9 mai 2021, 17:45)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

        Eu zic ca Trleormanul se baga la 15-20 lei...la 50 lei ii indoaie si pe cei din Cluj, Arad, Timisoara, Constanta etc. Sau cu un litru de palinca sigur fac coada la vaccinat :))))
    • +3 (7 voturi)    
      n-as crede (Duminică, 9 mai 2021, 20:11)

      martel55 [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      cei care ezita de teama efectelor seucndare, si un doar cele imidiate, ci pe temren mediu/lung, avand in vedere ca e un vaccin experiemntal, nu cred ca ar face-o pentur 50 delei..mai degraba oa sumarea a acestor efecte de catre producatori si autoriatai, dar la modul concret si clar, ar da incredere...dar atata timp cat grija producatorilor e sa fie exonerati de orice rapsudnere pentru efectele negatoive ale vacicnului, cam greu sa ai incredre, cu toata propaganda dusa de media oficiala
  • -2 (6 voturi)    
    a uitat ceva (Duminică, 9 mai 2021, 16:50)

    anion [utilizator]

    Spunea ca in saptamana care a trecut va gasi ce zicea Flaimucea de Voiculescu, cum de la Malaxa au murit 700 oameni (asa erau raportarile lui Cauni de la inceputul pandemiei) iar Ceata USR numarase 1200 morti in raportarile INSP pentru populatie!
  • +3 (9 voturi)    
    Ce aveti cu Ioana sau cu Vlad? (Duminică, 9 mai 2021, 17:51)

    Arminius [utilizator]

    Cititi-l pe Dan Barna! Omul produce comedie de cea mai buna calitate. Comedia absurdului. Unii si-ar scranti mintea cu logica si intorsaturile frazei lui DB, dar el nu, e perseverent. La Dancila au fost niste zambete stanjenitoare. La DB lucrurile sunt memorabile, de neuitat. Este limpede ca nu sunt intamplatoare. Cu asa ceva te nasti, nu se-nvata la scoala.
  • -5 (9 voturi)    
    e, na. Nu mai spune. Ce veste?? (Duminică, 9 mai 2021, 18:58)

    hdd [utilizator]

    ce veste tot vorbiți???

    Când spuneam acum 2 luni că ritmul de vaccinare trebuie dublat, îmi luam minusuri, ca de obicei.

    Matematica nu minte.
    Aveam nevoie de 120.000 de oameni pe zi în medie, nu în vârfuri și noi faceam 60.000, hai 80 în zilele bune.

    Problema e că imunitatea scade și la iarnă o să avem un alt val.
    • 0 (2 voturi)    
      imunitatea (Duminică, 9 mai 2021, 20:27)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      demonstrata prin sutdii arata ca te protejeaza CEL PUTIN 1 AN, si cum aia de s-au vaccinat nu o sa implineasca anul decat specialii in aceasta iarna, mai astept sa nu avem nu ctiu de val in iarna.

      sanatate si ganduri bune va doresc!
      ca de rele m-am saturat.
  • -4 (4 voturi)    
    ??? (Duminică, 9 mai 2021, 23:28)

    falcoind [utilizator]

    Ma întreb câți doritori ar fi dacă sa zicem de la 1 august, in cazul in care nu te-ai vaccinat și te îmbolnăvești achiți factura de spital, dacă e cazul și ajungi la spital?
    • +2 (4 voturi)    
      Hmmm (Luni, 10 mai 2021, 9:34)

      Sah [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Despre ce facturi vorbesti?
      Tu crezi ca legal cineva se poate pune cu fundul pe banii oamenilor si prin criterii inventate le poate lua oamenilor drepturi?
      Atunci sa nu se mai platesca nici CAS.
      Pai nu ma poti obliga sa platesc bani pentru sanatate iar apoi tu sa nu ma tratezi!
      PS. Eu m-am tratat de covid exact pe banii mei, sistemul medical m-a ajutat exact ZERO!!!
      PS. Cand aud aceasta aberatie stalinista, raman uimit de ''gandirea'' unora!
      • -2 (2 voturi)    
        interesant (Luni, 10 mai 2021, 16:53)

        falcoind [utilizator] i-a raspuns lui Sah

        cică gândire stalinista ? tie ți se pare normal sa plătești tu factura la toți idioti care se tem de un vaccin care se vede ce efecte a avut in Israel, UK sau US ? Pt CAS -ul primit ai vaccinul gratis și infrastructura pentru distribuirea lui . Si asta ti-o spune unul care in ultimi 23 de ani atât a primit de la sistemul medical , desi am luni in care am CAS cat unul cu salariul mediu pe un an .
        • +2 (2 voturi)    
          Hmmm (Luni, 10 mai 2021, 21:18)

          Sah [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

          Mda, eu am platit mai mult de 40.000 de euro la sanatate si nu am primit gratuit nici un paracetamol de la stat! Nici internat nu am fost...
          Poate mie mi se pare mai enervant ca sunt milioane de fumatori care capuseaza sistemul de sanatate, milioane de bautori care fac acelasi lucru, milioane de oameni care mananca si se umplu de grasime, etc , dar nu am auzit pe nimeni sa ceara ca acestia sa plateasca serviciile medicale!
          Cei care ajung la ati din cauza fumatului, sunt in regula?
          Apoi, poate multi din cei care fac covid, au platit zeci de mii de euro la sanatate si nu au beneficiat de nimic pana acum....
          De fapt, prin aceste amenintari, conducerea statului vrea sa ii oblige pe oameni sa se veccineze, desi nu ii pasa de sanatatea lor!
          PS. Stii cat costa un tratament de covid? Mai nimic...
  • +4 (6 voturi)    
    Hmmm (Luni, 10 mai 2021, 0:20)

    Sah [utilizator]

    Cine a stabilit aceasta ''tinta'' de 5 milioane pana in luna Iunie si de ce?
    De ce nu 4 sau 6 milioane?
    Cati romani mai locuiesc in Romania, se stie sau se merge pe cifre din burta?
    Intai ar trebui sa stim populatia reala care se afla in Romania si abia apoi sa ne facem planuri de vaccinare.
    PS. Planuri nu se prea pot face, nu este obligatorie vaccinarea iar lumea face numai daca vrea.
  • +6 (12 voturi)    
    Nu e nicio veste proasta... (Luni, 10 mai 2021, 0:28)

    filosoful.roman [utilizator]

    Asta e realitatea.

    Dobitocii care au facut previziunile uita un lucru important: oamenii nu sunt oi, sa vina incolonati la vaccinare la comanda, cum cred unii.

    Daca sunt convinsi de utilitatea si siguranta vaccinurilor, vor veni, daca nu, nu.

    Apoi, e posibil ca azi sa fie un anumit procent de doritori iar maine cu totul altul, in functie de informatiile care mai apar pe parcurs.

    Asa ca orice lider cu scaun la cap ar evita sa faca predictii din astea nostradamice.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by