Arafat, despre proteste: Cei care urlă și nu le plac măsurile să ne spună cum văd ei lucrurile

de D.D.     HotNews.ro
Luni, 29 martie 2021, 21:33 Actualitate | Esenţial


Raed Arafat
Foto: INQUAM Photos / Octav Ganea
Raed Arafat spune că cei care protestează față de noile restricții trebuie să-și probeze punctele de vedere, comentând că „realitatea este alta din punct de vedere al pandemiei”. Șeful DSU a prezentat luni seară, la Digi, mai multe grafice privind evoluția cazurilor de COVID în ultimele două luni.

”Dacă luăm cazurile active 77.082 cazuri. Unde eram în 5-6 martie: la 47.000. În 28 feb - 41.000. La 34.000 am ajuns la 4 februarie. Azi suntem mai mult decât dublat ca şi cazuri şi poate lua o tendinţă de creştere dacă nu respectăm regulile”, a mai afirmat Arafat. ”Cei care urlă și nu le plac măsurile să ne spună cum văd ei lucrurile”, a adăugat şeful DSU.

El a susținut că restricțiile sunt temporare, iar propunerile experților erau mult mai dure. „Propunerea experților a fost ora 14 magazinele (să fie închise-n.r.), 18 acasă”, a spus Arafat.

Noi proteste față de restricțiile impuse în România în contextul pandemiei de COVID-19 au loc, pentru a doua seară la rând, în Capitală și în câteva orașe. La manifestația din Piața Universității din București, un bărbat a fost ridicat de către jandarmi. Protestele sunt organizate de către AUR, iar la manifestația din București participă lideri ai partidului, în frunte cu George Simion, dar și senatoarea Diana Șoșoacă, exclusă din AUR.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12563 vizualizari

  • +30 (62 voturi)    
    Cum ? (Luni, 29 martie 2021, 21:35)

    adrian88000 [utilizator]

    Magazinele deschise cat mai mult timp ,nu cat mai putin si fara masca in spatii largi, deschise.
    • -20 (38 voturi)    
      Genial (Luni, 29 martie 2021, 21:48)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Si cum crezi tu ca aceste lucruri vor face sa scada numarul de cazuri?
    • +7 (19 voturi)    
      exact, magazinele deschise pana la 8-9 (Luni, 29 martie 2021, 22:24)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Ca doar exista declaratia aia in care scrii ca iesi afara cu motivul x. Lockdownul ar trebui sa se refere la magazine/malluri inchise cu exceptia supermarketurilor si puscarie pentru petreceri private. Nu ai voie in interior decat in institutiile statului cu treaba, acasa la tine, sa market, la farmacie sau la spital. Si se rezolva treaba.,
    • -8 (22 voturi)    
      Masca e obligatorie în spaţiile publice (Luni, 29 martie 2021, 23:10)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Prin spaţiu public înţelegem instituţii publice, magazine, metrou şi alte mijloace de transport în comun, dar şi gări sau autogări. Masca e însă obligatorie și pe stradă în toate judeţele cu incidenţă de peste 1,5 la 1.000 de locuitori.
      • 0 (0 voturi)    
        Prin spatiu larg , deschis (Marţi, 30 martie 2021, 22:39)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

        cum am scris eu, ce intelegi ?
  • -3 (39 voturi)    
    Nu sunt fan Arafat (Luni, 29 martie 2021, 21:38)

    TheFreeOne [utilizator]

    Dar chiar m-ar interesa ce fel de masuri propun AURistii. Si cumva, aceste masuri cam trebuie sa fie semicompatibile cu cele luate de celelalte tari (credeti ca o conspiratie mondiala a cuprins absolut TOATE tarile?) ca sa nu ne izoleze aia si mai mult...
    • +4 (32 voturi)    
      Citeste, invata, intreaba...NU DOARE. (Marţi, 30 martie 2021, 2:58)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      16 state americane NU au obligatia mastii...iar cifrele de COVID sunt asemanatoare sau MAI BUNE decat acolo unde botnita e obligatorie.

      Acum, fii atent aici: FLORIDA.
      ----------------------------------------
      FLORIDA: populatie si teritoriu asemanatoare cu statul NY. Ambele, state bogate.
      in FL NU s-a impus niciodata portul mastii, nu a fost lockdown. Ce s-a constata dupa un an de zile (comparatie cu NY)

      - Covid mortal la 1 milion locuitori: FL: 1513, NY: 2327
      - Job-uri pierdute FL: 400.000+, NY:1.000.000
      - Somaj: FL: 4,8%, NY: 8,8%

      ---------------------------------------------
      https://www.politifact.com/factchecks/2021/feb/26/instagram-posts/chart-comparing-new-york-and-florida-covid-19-flaw/

      https://countryeconomy.com/countries/usa-states/compare/new-york/florida
      -----------------------------------
      Citeste, invata, intreaba...NU DOARE. Lasa facebucile si bula in care traiesti, iesi in realitate.
      • +2 (12 voturi)    
        ai uitat diferenta de clima (Marţi, 30 martie 2021, 8:08)

        eugennnnnn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        cifre probabil corecte legate de numarul de imbolnaviri ... dar cred ca ai uitat de diferenta de clima si temperatura. In emisfera nordica nu cred ca vor fi ierni fara gripe si raceli ...
        • +1 (5 voturi)    
          Si in plus (Marţi, 30 martie 2021, 9:04)

          Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui eugennnnnn

          Poluarea atmosferica.
        • 0 (4 voturi)    
          Pai daca clima e peste masuri. (Marţi, 30 martie 2021, 9:44)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui eugennnnnn

          Atunci la ce mai avem masuri.
        • +1 (3 voturi)    
          Ați dat-o cu clima de gard (Marţi, 30 martie 2021, 12:16)

          Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui eugennnnnn

          Așa spera și Trump anul trecut prin ianuarie, că din aprilie totul o să revină la normal datorită încălzirii vremii... N-a fost așa. Vă întreb: dacă clima e atât de importantă în cazul unui virus aflat în fază pandemică, cum se face că Brazilia, stat cu o climă relativ apropiată de clima Floridei, are cazuri de Covid și decese cu toptanul ?
      • 0 (4 voturi)    
        OK, intreb (Marţi, 30 martie 2021, 13:21)

        TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        De ce au fost mai multe cazuri mortale la 1 mil. locuitori in NY? De la lockdown si masca ???
        • +1 (3 voturi)    
          Of... :-( (Marţi, 30 martie 2021, 16:12)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

          Of... :-(
        • +1 (3 voturi)    
          Nu (Marţi, 30 martie 2021, 17:32)

          Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

          Să-ți spună nen'tu Andrew Cuomo de la ce, că tot l-au luat și alții la întrebări pe tema asta. Ideea e însă că nici masca nici lockdown-ul nu au ajutat cu ceva. Capisci ?
        • -1 (1 vot)    
          Un posibil raspuns ar fi (Marţi, 30 martie 2021, 21:57)

          Teszzt [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

          Densitatea populatiei: New York are 10,716.36/km2 versus Miami cu 388.07/km2. Da... unde sta un singur om din Miami, stau 27 in NY.
          • +2 (2 voturi)    
            Nu stiu de unde le iei, dar sunt gresite (Marţi, 30 martie 2021, 22:45)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui Teszzt

            Nu stiu de unde le iei, dar sunt gresite cifrele tale: raportul aproximativ e 1:2, nu 1:27 cum spui tu. Daca ai fi vizitat fie Miami, fie NYC, ai fi inteles ce spun. Spre exemplu, in NYC, majoritatea zgarie-nori sunt sedii de firme, nu habitate de locuinte. Deci, densitatea NU e raspunsul ... NYC nici macar nu se califica intre primele 25 orase dense din lume.

            - What is the population density of Miami?
            13,286 people per square mile
            Spanning over 56 miles, Miami has a population density of 13,286 people per square mile.

            Miami, Florida Population 2021 (Demographics, Maps, Graphs)

            -What is the population density of NYC?
            27,000 people per square mile
            About 1 in every 38 people living in the United States resides in New York City. New York has the highest population density of any major city in the United States, with over 27,000 people per square mile.

            Planning-Population-NYC Population Facts - DCP - NYC.gov

            Si, repet, intoarsa sau neintoarsa intrebarea ramane: daca lockdown si masca obligatorie sunt solutiile...cum se face ca cei ce NU au aplicat solutiile astea stau mai bine la statisticile COVID?
  • +11 (29 voturi)    
    Arafat si PNL (Luni, 29 martie 2021, 21:39)

    florinos [utilizator]

    Arafat si PNL au gestionat prost aceasta epidemie, sa ne amintim cum sefii PNL nu purtau masca pe motiv ca ei se testeaza sau ca poarta restul, Ludovic Orban fuma si petrecea in birou cand românii erau inchisi in casa, consilierii PNL IASI faceau afaceri cu masti desi aveau firme de avocatura ... asa s-a ajuns ca dupa 1 an de restrictii românii sa isi piarda increderea in guvernanti.
  • -7 (27 voturi)    
    Ca in Brazilia? (Luni, 29 martie 2021, 21:40)

    Utilizator5 [utilizator]

    Eu cred ca ei vor ca in Brazilia. Asta in martie 2021.
    https://www.youtube.com/watch?v=BbnfOGSD_-I
    Dar in Brazilia e moarte de om, unii pe plaje, ceilati in cimitire.
    • +14 (30 voturi)    
      În Brazilia se moare ca în Franța (Luni, 29 martie 2021, 23:32)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Utilizator5

      doar că unii stau pe plaje iar alții cu măștile în case.
  • +17 (41 voturi)    
    ''Restrictiile sunt temporare'' (Luni, 29 martie 2021, 21:46)

    Liros [utilizator]

    De un an, restrictiile sunt temporare: ''inca doua luni!''
    Dar pregateste-te, cheliosule, ca vine caldura, zilele sunt tot mai lungi, nebunia cu restrictiile voastre absurde devine tot mai penibila iar lumea s-a cam saturat de tot, inclusiv de tine. Te trec caldurile deja?
  • +11 (29 voturi)    
    lol (Luni, 29 martie 2021, 21:46)

    dani777 [utilizator]

    pai v-am spus cum vedem. si aia cu 'propunerile au fost mai dure' este ca sa zicem saru'mana ca sunt asa de 'blande'. valea.
  • +5 (25 voturi)    
    Ce precautie pe Arafat (Luni, 29 martie 2021, 21:47)

    Fides [utilizator]

    Sa faca un referendum, sa intrebe din 2 in 2? Arde tara iar iexpertii doresc sondaj printre opinenti. Maine iese Klaus, sa zica nasoale, plus una-alta de vaccinare (care e blocata de speciali) - sa vedeti ce reactie va fi dupa ce iese presedintele.
    PS. Bai da pe Citu, chiar nu-l intreaba nimeni nimic? Macar cat costa o paine la supermarket?
  • +3 (25 voturi)    
    sa stea el (Luni, 29 martie 2021, 21:47)

    tabita1 [utilizator]

    primul la el acasa cat vrea. de pe un scaun cald cu salariul asigurat pe principiul timpul trece leafa merge functionarul asta de doi bani tot ar da dispozitii. "expertule". daca la inceputurile SMURD eram asa bucuros ca vii cu o schimbare, la ani lumina dupa imi provoci sila. tu si toti astia "experti"
    • -3 (15 voturi)    
      de acord cu masurile (Marţi, 30 martie 2021, 0:01)

      credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui tabita1

      dar pt cei care taie frunza,inclusiv profesori off line sa se acorde aceleasi drepturi ca in horeca,turism,cat muncesti,atat te platesc !nu spoiala on line,paca toti au luat meditatii de la Dinescu,cand transpira la TVR1 la revolutie,si lansa sloganul actual FA-TE CA MUNCESTI!
  • +9 (35 voturi)    
    Mah, Arafatule (Luni, 29 martie 2021, 21:50)

    Luk [utilizator]

    Oamenii au obosit de restrictii, s-au saturat sa hotarasti tu cand sa iasa din casa si faci asta de un an.
    Tu cam ce parere ai despre tine?
  • -11 (33 voturi)    
    fara nici o masura (Luni, 29 martie 2021, 21:52)

    c8ilu [utilizator]

    iar atunci cand ATI-ul si spitalele nu mai fac fata, luati voluntari dintre protestatari si puneti-i sa sape gropi comune in care sa depoziteze frumos cadavrele...
    Ce-i asa greu!
  • +19 (37 voturi)    
    da-ti demisia, asta ar fi o prima masura (Luni, 29 martie 2021, 21:55)

    qwerasdf [utilizator]

    e de noaptea mintii sa reduci programele de functionare ale magazinelor, sa produci si mai multa aglomeratie si sa zici ca asta e parerea "specialistilor"... Nu va ganditi la oamenii care trudesc zi de zi sa va plateasca voua salariile si vor sa se duca linistiti la cumparaturi, atunci cand au ei timp, nu cand le impuneti voi lor?!

    daca specialistii sunt prietenele lui orban, chelnerite la master... atunci e clara treaba.

    abia asteptau dacopatii, oamenii liberi, suveranii, sosoacele si popii masurile astea
    • -2 (14 voturi)    
      Dati-l afara pe Arafat, mai hahalerelor! (Marţi, 30 martie 2021, 5:32)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Dati-l afara pe Arafat, mai hahalerelor!

      M-am plictisit de toti idiotii care-l injura pe Arafat. Ala poate fi dat afara maine, e nimeni-n-drum...da' latraii de serviciu continua sa-l injure pe el.
      Nu aveti voie de la stapanire sa latrati mai sus, papagalilor? Nu v-a venit pe feisbuci directia latratului?
      Faceti precum boul ala de Nica de la Timis care e in partidul cu toti sefii lu Arafat (deci, care ar putea fi demis maine daca le-ar cere-o)...da' el, slugoiul banatzan se "cearta" cu Arafat.
      Sau slugoiul alalat, ministrul cu rucssacul (carator de medicamente de contrabanda, seful lui Arafat), care improasca kkt vineri pe feisbuci cu nu stiu ce "calcul de indici" si luni linge unde a murdarit...cica "asa e corect"!

      Dati-l afara pe Arafat, mai papagalilor, nu mai plangeti ca Miorita!
  • +13 (39 voturi)    
    Arogant pana la capat (Luni, 29 martie 2021, 22:01)

    PrivireCritica [utilizator]

    0. Demiterea ta, esti total compromis !
    1. Fara masca in aer liber!
    2. Eliminarea restrictiilor de deplasare si functionare a activitatilor economice legate de ora
    3. Acces permis in interior si la spectacole, activitati sportive, restaurante si cluburi in interior pentru toti cei IMUNIZATI ( vaccinati + vindecati)

    Daca mai e nevoie, continuam, dar sa vedem mai intai DEMISIE / DEMITERE . Destul am suportat 1 AN de MANAGEMENT INCOMPETENT !
    • +1 (3 voturi)    
      Cu alte cuvinte (Marţi, 30 martie 2021, 9:31)

      Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui PrivireCritica

      Un fel de "pasaport verde" insa pentru uz intern. Adica daca in afara merge, de ce nu merge si in tara...

      In plus, un om sanatos poate sa riste, sa se imbolnaveasca, sa treaca in 2 saptamani peste boala si apoi sa isi intre cu viata pe fagasul normal.

      Cei care vor sa stea izolati sa poata sa o faca, dar nu restaurant, nu concert, nu nimic. Pana la vaccinare.
  • +15 (33 voturi)    
    da iesperții tot secreți, tot secreți? (Luni, 29 martie 2021, 22:02)

    di livio [utilizator]

    ăia care zic că la 18 acasă, cine-s iesperții ăia?...oamenii nu știu cine-s cenesuii și geceseii iesperți care-i botnițează în aer liber, îs trecuți la secret ca-n North Korea...și vreți ca populația civilă(Neluțu dixit) să aibă încredere în măsurili impuse de apeviști secreți?...îmi pare rău s-o spun da nu sînteți normali
  • +24 (38 voturi)    
    Masca in aer liber (Luni, 29 martie 2021, 22:03)

    mihaipricop [utilizator]

    e cea mai mare prostie posibila, numai mintile odihnite ale lui arafat, johanis, sica si catzu puteai gasi asa ceva, alaturi de alte masuri geniale ca interzicerea circulatiei intre orele 21-22 de parca virusul ataca doar la orele stabilite de guvern.
  • -3 (45 voturi)    
    Îți spun eu cum vad lucrurile (Luni, 29 martie 2021, 22:07)

    galeo [utilizator]

    Cei 0.2% care mor de Covid sunt victime colaterale, rebuturi ale rasei umane pe care natura îi elimina in mod natural. O pierdere mica, pe care eu unul mi-o asum.
    Nu exista protecție maximă trăind în societate.
    Daca vrei protecție maximă mergi de trăiește singur in padure.
    Sa le impun altora chestii pentru a te simți tu protejat mi se pare lipsa de bun simt.
    Ești ipohondru și vrei protecție mare, izoleaza-te tu singur, nu ii obliga pe cei din jur să facă că tine.
    Poate unora le place să trăiască periculos și să își asume acest risc.
    • +2 (30 voturi)    
      oh, wow! (Luni, 29 martie 2021, 23:28)

      zgubilitix [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      N-as vrea sa fiu ruda sau prieten cu tine stiind ca asa usor de poti debarasa de mine trecandu-ma la "rebut" si la "pierdere mica pe care ti-o asumi".
      • +7 (27 voturi)    
        Supravietuirea celui mai potrivit / adaptabil (Marţi, 30 martie 2021, 0:04)

        Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui zgubilitix

        Este o lege clara a naturii. Nu discutam moralitatea ei, ci faptul daca ea exista sau nu. Insa gandeste-te: pe dinozauri nu i-a intrebat nimeni daca sunt de acord ca tu sa apari. Nici pe neanderthalieni.

        ASA FUNCTIONEAZA NATURA, fie ca esti sau nu de acord sau nu cu acest fapt. Acest fapt trebuie sa il accepti asa cum accepti moartea. Nu trebuie sa fii de acord cu ea, caci oricum nu te intreaba nimeni.

        In absenta unei campanii de vaccinare masiva, tot ceea ce "salvezi" in valul X va deveni victima sigura in valul X+n. Lockdownul NU E O SOLUTIE ci doar o amanare a unui final: imunizarea. Cum? Simplu: prin boala sau vaccin. Ti se pare ca vaccinurile cresc in in progresie geometrica?
        • +1 (21 voturi)    
          vorbesti tampenii (Marţi, 30 martie 2021, 0:40)

          ion.daniel [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

          Sa te aud cum nu vrei sa iei tu medicamente sau sa fii operat cand ai un accident , pentru ca, dupa parerea ta, ghinion, genetica, selectie naturala.

          Noroc ca romanii, englezii si restul europei nu au gandit ca tine, ca altfel ramaneam in epoca de piatra
          Ia vezi tu populatiile din america ce au patit cand columb si restul le-au dus un mic cadou , o mica variola. Tot asa, au zis ca genetica conteaza.
          Data viitoare cand aia 5 % vulnerabili o sa te includa o sa vad cat de viteaz o sa te mai daii, sau crezi tu ca nu o sa imbatranesti nicioadata?
          • +1 (13 voturi)    
            De fapt (Marţi, 30 martie 2021, 8:17)

            galeo [utilizator] i-a raspuns lui ion.daniel

            Situatia actuala se poate compara mai degraba cu a dori sa interzici traficul auto pentru ca ai facut accident.
            • +2 (8 voturi)    
              Nu! (Marţi, 30 martie 2021, 8:56)

              Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui galeo

              Interzici traficul auto pentru ca unii au murit in accidente rutiere. Nici macar pentru ca a fost un mort in fiecare accident. Adica din 100 de accidente 3 au fost mortale (conform numerelor verificate) si probabil din 1000 de accidente 3 au fost mortale (pentru simplul fapt ca in mod normal au fost de 10 ori mai multi imbolnaviti decat cei testati).

              Da, acum un an toate aceste valori erau niste necunoscute si era normal sa stea lumea in case. Azi insa ele sunt clare, nu mai e un virus nou si este clar ca e un virus care va ramane pentru totdeauna (pentru ca trece de la om la animale si invers - vezi nurcile). Pe oameni ii vaccinezi. Pe animale nu ai cum si orice om care se naste nu are vaccin. Deci nu ai cum scapa de virus, mereu va fi un bazin de oameni care nu au facut nici vaccin si nici boala. Si nu am discutat nici macar de mutatii.
            • -1 (3 voturi)    
              Comparatie aiurea (Marţi, 30 martie 2021, 11:13)

              ion.daniel [utilizator] i-a raspuns lui galeo

              Da, se interzice traficul auto cand se face accident pana cand se elibereaza carosabilul si nu exista riscul sa moara mai multi oameni
              De asemenea se impun restrictii de viteza pe toate drumurile pentru a preveni accidentele.
              Exista strazi doar pietonale unde masinile nu au access.
              Toata lumea trebuie sa poarte centura. Nu poti conduce fara carnet samd
              Exista 1 milion de restrictii pentru masini, dar probabil nu ai carnet, altfel ai stiii despre ele
              • +2 (2 voturi)    
                Ai milionul de restrictii (Marţi, 30 martie 2021, 15:32)

                Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui ion.daniel

                Pentru a face traficul MAI sigur. MAI este cuvantul cheie. Sigur nu va fi niciodata.

                Dar hai sa vedem si ce e permis: daca ai permis, porti centura si respecti normele poti circula pe oriunde vrei si nu e interzis. Locurile in care e interzis sunt EXCEPTII.

                Asadar te intreb: un elev care a facut COVID, are anticorpi si se simte bine nu indeplineste toate conditiile unui sofer care circula liber? Si atunci de ce i se interzice mersul la scoala fizic? Adica tu ai masina cu toate actele in regula, ai toate actele tale in regula, esti apt sa conduci, porti centura si tot si TOTUSI eu nu te las sa conduci.

                Ce anume ii lipseste acelui elev de care scriam? Ce document, ce atestat, ce proprietate?
          • +2 (12 voturi)    
            Da, ai perfecta dreptate (Marţi, 30 martie 2021, 8:53)

            Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui ion.daniel

            Este IMORAL, este o mare TAMPENIE, este CINIC. DAR ASA E NATURA.

            Cand pica meteoritul nu te intraba nimeni daca vrei sau unde sa pice.

            Cat despre altruism, sa stii ca tocmai batranii vor ca nepotii lor sa mearga la scoala. La un moment dat simti ca de fapt tu nu mai esti viitorul glorios ci trecutul. Iar asta se intampla TOCMAI pentru ca imbatranesti.

            Iar eu am astm si sunt trecut de 40 de ani. Lucrez de acasa si salariul meu a fost 100%. Dar te intreb: TOATA LUMEA ARE ACEST NOROC? Iar daca nu, cu CEILALTI CE AI? Ofera-le posibilitatea pe care o am eu sau - daca au trecut prin boala si sunt sanatosi - lasa-i sa isi traiasca viata mai departe.

            Iar daca tu mie imi spui ca am o singura viata te intreb: ei cate vieti au? Asta ca sa stiu si eu cum de lor le e impusa irosirea lor.
            • +1 (5 voturi)    
              comparatie aiurea (Marţi, 30 martie 2021, 11:24)

              ion.daniel [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

              Aici nu e vorba ce se intampla cand te loveste meteoritul si nu ai de ales. Aici e vorba dupa ce a lovit meteoritul, majoritatea au supravietuit, unii au prins un virus mortal de origine extraterestra, comunitatea ta e n regula, dar tu nu te poti abtine sa mergi la o tribul de langa, ce sunt iinfectati cu virusul extraterestru , pentru ca esti liber si tanar.
              Da, si eu sunt it-ist, si eu am astm , si eu sunt vaccinat si cu toate astea nu asa se scapa de virus, omorand pe cei batrani si lasand virusul sa circule liber sa se poate transforma intr-un nou virus al variolei si sa omoare 10-30% din cei pe care ii infecteaza.
              Niste restrictii de genul stat in casa dupa ora 8 nu te omoara, pe cand virusul da. Daca lasi virusul sa circul liber, peste 10 ani, cand o sa mai imbatranesti, o sa iti vina randul si tie, esti pregatit sa mori la 50 de ani cand puteai sa stai 2 saptamani in casa dar erai prea lber sa o faci?
              • +1 (3 voturi)    
                Nici in cazul Coronavirusului nu ai de ales (Marţi, 30 martie 2021, 13:11)

                galeo [utilizator] i-a raspuns lui ion.daniel

                Oricate vaccinuri ar inventa omenirea, natura tot isi va lua tributul.
                Sa crezi ca rasa umana e mai puternica si poate deturna cursul natural al lucrurilor, e o prostie.
              • +1 (1 vot)    
                Amice (Marţi, 30 martie 2021, 15:28)

                Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui ion.daniel

                Cele doua saptamani de care vorbesti sunt deja de un an. deci nu mai vorbim de doua saptamani. Eu stau in casa de pe 5 martie. Stau in casa e fals. Azi am fost cu sotia la padure (am asa ceva langa casa, am lac, am campuri - da, stau intr-un sat si da, predau la facultate, pana la care fac 30 min combinat tren si masina).

                DAR au oamenii aceste optiuni? Oamenii la bloc nu au pasune, nu au lac, nu au posibilitatea toti sa lucreze de acasa. In plus statul IN CASA atenueaza imunitatea.

                Iar tu imi prezinti mie extraterestri in timp ce spui ca fac comparatii aiurea.
    • +3 (21 voturi)    
      patologie (Luni, 29 martie 2021, 23:44)

      rmos [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      in stare pura! omule, ai mari probleme! dar mari de tot! cum poti sa spui ca cei care au murit sunt "rebuturi ale rasei umane pe care natura îi elimina in mod natural"!?? ce om ar spune asa ceva? a, da, au fost destui in istorie care categoriseau oamenii, istoria a dat de pamant cu ei! sunt curios, daca un parinte al tau ar deceda de covid, ai spune ca a fost un "rebut"? mai e ceva uman in tine?
      • +1 (15 voturi)    
        Pai asa e (Marţi, 30 martie 2021, 8:04)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui rmos

        Nu moare de coronavirus, moare de gripa normala peste o luna, daca le-a venit ceasul, nu putem noi opri cursul normal al naturii.
        Sa fim multumiti ca aceasta pandemie ia doar pe cei mai slabi dintre noi.
        Nu cred ca putem opri cursul natural al lucrurilor, oricate vaccinuri ar inventa rasa umana, tot natura e mai puternica si isi va lua tributul.
        • +2 (4 voturi)    
          poate nu ai aflat (Marţi, 30 martie 2021, 12:07)

          rmos [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          dar medicina, stiinta in general, chiar asta a facut, si nu de acum, ci de sute de ani - a schimbat "cursul natural" al lucrurilor. acum, nu stiu din ce perioada a istoriei esti tu dar te anunt ca vaccinurile chiar au eradicat boli. si lumea chiar moare din cauza acestui coronavirus si a gripelor. dar suntem din ce in ce mai buni in a vindeca boli, fie ca vrei tu sau nu. dar nu asta era problema. problema e ca ti-ai permis sa numesti alti oameni "rebuturi umane" si este ok ca natura sa-i inlature. omule, asta e foarte, foarte grav. si la fel de grav e faptul ca redactia permite atfel de idei sa fie rapandite. a mai fost unu care avea idei similare, un autriac, impartea oamenii pe rase, etc. si lucrurile nu au mers bine nici pentru el si nici pentru restul oamenilor. ar fi cazul ca redactia hotnew sa inceapa sa-si faca treaba, sa nu mai permita atfel de idei bolnave.
      • -2 (12 voturi)    
        Nimeni nu a discutat de capacitatea (Marţi, 30 martie 2021, 8:59)

        Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui rmos

        Lor intelectuala. Este vorba de genetica si in fata acestui virus este clar ca nu fac fata. Natura - prin eliminarea lor - ii considera rebuturi. Asa cum rebuturi au fost dinozaurii, asa cum au fost neanderthalienii, etc. Si da, zi mersi ca au fost. Pentru ca nu ai fi fost nici tu si nici petrolul pe care sa il pui in masina sa mergi la serviciu.

        Este imoral, este cinic, este de prost gust. Dar asa e natura. Cand vii viu pe lume stii un singur lucru cu certitudine: ca viu din viata nu scapa nimeni.
        • +3 (3 voturi)    
          uite cine vorbeste de genetica (Marţi, 30 martie 2021, 12:12)

          rmos [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

          nici nu are rost sa-ti mai raspund la atatea aberatii. vezi raspunsul meu anterior, daca il publica redactia. de curiozitate, tu ai auzit de medicina? tu cam ce crezi ca face medicina? in ce mileniu traiesti?
          • -1 (3 voturi)    
            Medicina (Marţi, 30 martie 2021, 15:25)

            Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui rmos

            Prelungeste speranta de viata dincolo de limitele ei naturale. Toate acestea vin insa cu niste costuri:

            1) Se trece dincolo de o limita in care omul e productiv, deci de la acea varsta incolo consumul acelui om e mai mare decat productia sa. Depinde de la individ la individ.

            2) Se ajunge ca pe aceleasi resurse sa ai o concurenta mai mare. Practic pe aceleasi resurse se lupta din ce in ce mai multe generatii.

            Toate acestea sunt insa ACCEPTABILE in cazul unei societati atat timp cat acea societate isi permite si le poate suporta social si economic. Ce te faci insa cand se atinge si aceasta limita?
    • +7 (11 voturi)    
      daca unii fac alpinism (Luni, 29 martie 2021, 23:52)

      credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      ce ar trebui sa reglementam,sa escaladeze varfuri de maxim 10 m cu dubla asigurare precum eroii de la ISU?
    • -1 (13 voturi)    
      rasa umana nu aa supravietuit asa (Marţi, 30 martie 2021, 0:34)

      ion.daniel [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Daca ai stii ceva carte si ai fi citit ceva istorie, ai fi stii ca rasa umana nu a supravietuit asa lasandu-i pe fiecare sa isi faca de cap.
      Daca vrei exemplu recent, vezi ce au patit populatiile din america de sud cand s-au intalnit cu europenii, sau cei din australia .
      Nu cei care se lasa in voia sortii sau virusurilor castiga, ci cei care sunt organizati , care isi protejeaza semenii si care evolueaza dincolo de principiul "cel cu gene ma bune supravietuieste" .

      Daca era dupa cei ca tine, nu se mai inventa medicina in lumea asta, ba si mai rau, nu mai aveai tu internet sa debitezi prostiile pe care le gandesti. Iti rupeai un picior, mai bine mori decat sa ti-l puna careva in gips, faceai apendicita, ce atatea operatii, genetica e de vina. Te intepai intr-un cui , prindeai o bacterie, ce atatea antibiotice, mai bine mureai in chinuri samd
      • +1 (9 voturi)    
        Just (Marţi, 30 martie 2021, 9:01)

        Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui ion.daniel

        Insa pentru a se organiza este necesar ca cei care pot produce sa produca si sa ii protejeze pe cei care nu pot. Ti se pare ca stand lumea acasa se face asta?!?!?!? Chiar daca sunt sanatosi? Chiar daca deja au facut boala sau vaccinul si au anticorpi?
      • -5 (7 voturi)    
        Europenii s-au dus și în Asia, fără ca rezultatul (Marţi, 30 martie 2021, 10:06)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui ion.daniel

        să fie moartea băștinașilor, așa cum s-a întâmplat în Americi.
        Aceasta este lecția pe care ți-o predau colegii: supraviețuirea celui mai bine adaptat ține cont de regulile sociale doar până la un anumit punct și doar dacă acestea nu încalcă regulile naturale - cele care sunt cu adevărat imuabile.
    • 0 (16 voturi)    
      dar parintii tai? (Marţi, 30 martie 2021, 2:35)

      Livium64 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Si ei sunt tot rebuturi daca se infecteaza si mor?
      • -2 (8 voturi)    
        Parintii (Marţi, 30 martie 2021, 11:25)

        Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui Livium64

        Sunt protejati de familii, in sanul familiei. Sunt ajutati sa poata sta izolati. Iar daca tu nu poti face asta cu doi parinti, ce pretentii ai de la o tara cu milioane de oameni?

        Dar copii nu ai? Ce se alege de scoala lor, de examenele lor, de viata lor? Tinerii sa stea separati si sa nu mai faca dragoste decat cu masca?!?
      • 0 (4 voturi)    
        Mi se pare dovada de egoism maxim (Marţi, 30 martie 2021, 12:26)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui Livium64

        Sa strici viata tuturor din jur pentru protectia parintilor tai.
        Pana la urma e obligatia ta sa ii protejezi daca tii asa mult la ei, nu a mea, interesle mele pot fi altele.
  • +11 (21 voturi)    
    "propunerile expertilor" (Luni, 29 martie 2021, 22:09)

    eyesopen [utilizator]

    asta iar vorbeste despre el la persoana a treia.
    mai ramanea sa spuna ca el ne-a salvat (ca doar stim, el e salvatorul natiunii, unic, inegalabil si irepetabil) de ideile proaste care erau tot ale lui. un caracter deosebit.
  • +8 (24 voturi)    
    Unde a prezentat? La DiGi? (Luni, 29 martie 2021, 22:11)

    marc.andre [utilizator]

    Pai, unde altundeva?

    Sa dea alternativa la vaccin: profilaxia folosind toate mijloacele medicale. Hai, ca-i doctor! Cunoaste destule tratamente profilactice.
    • -6 (16 voturi)    
      poate cunosti (Luni, 29 martie 2021, 23:49)

      rmos [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

      tu ca in afara de tratamente cu anticorpi nu exista nimic altceva profilactic.
      • -1 (7 voturi)    
        Presupun că centrele sunt pline de donatori (Marţi, 30 martie 2021, 10:11)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui rmos

        care dau plasmă pentru tratarea celor bolnavi.
        Cum, nu mai donează nimeni? Am înțeles.../s
        • +2 (2 voturi)    
          mai incearca (Marţi, 30 martie 2021, 12:32)

          rmos [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

          https://jamanetwork.com/journals/jama/fullarticle/2777060: "Among patients with COVID-19, treatment with convalescent plasma compared with control was not associated with improved survival or other positive clinical outcomes."
          • -3 (3 voturi)    
            Studiu irelevant-așa cum scrie chiar în concluziii (Marţi, 30 martie 2021, 13:53)

            hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui rmos

            ”The certainty of the evidence was low to moderate for all-cause mortality and low for other outcomes.”
            Deci nu se poate trage o concluzie.
            • +1 (1 vot)    
              mai incearca (Marţi, 30 martie 2021, 16:10)

              rmos [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

              ce ai facut tu se numeste manipulare. prezinti franturi din fraze, scoase din context, ca sa rezulte alta concluzie! :)) uite toata fraza, ca sa vada lumea cum incerci sa manipulezi:
              "Conclusions and Relevance Treatment with convalescent plasma compared with placebo or standard of care was not significantly associated with a decrease in all-cause mortality or with any benefit for other clinical outcomes. The certainty of the evidence was low to moderate for all-cause mortality and low for other outcomes."
              • -1 (3 voturi)    
                Este fix același lucru :))))) (Marţi, 30 martie 2021, 17:26)

                hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui rmos

                Adică rezultatele studiului nu pot determina niciun fel de concluzie - nici în favoarea afirmației că plasma este benefică, nici în favoarea afirmației că n-ar fi.
                • +1 (1 vot)    
                  haha (Marţi, 30 martie 2021, 17:51)

                  rmos [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                  ce tare!! :))))) tu realizezi ca exista oameni inteligenti care citesc aceste posturi si articole? crezi ca toti sunt de nivelul tau?! :)))))
  • +9 (17 voturi)    
    ... (Luni, 29 martie 2021, 22:16)

    tirolez [utilizator]

    Mai degraba sa puna o limita de persoane in magazine, cum era primavara trecuta, decat sa le restrictioneze programul.
    Imi place ca a dat diverse exeple de restrictii din alte tari, dar convenabil le-a uitat pe cele legate de scoli.
  • +11 (21 voturi)    
    propunere (Luni, 29 martie 2021, 22:17)

    sile1 [utilizator]

    Eu as propune sa se renunte la toate masurile de preventie impotriva Covid-19 deci fara masca ,fara distantare sociala,program si viata normala fara nicio restrictie.

    Am scapa de o gramada de dureri de cap:nu s-ar mai da bani pe vaccinuri,nu s-ar mai certa unii cu altii pe care vaccin e mai bun,politicienilor li s-ar lua un subiect suculent de la gura,etc.

    Principiul de baza ar fi cine e prost si nu are grija de el, sa moara !

    La urma urmelor gripa ,asa zis spaniola dar de fapt adusa de americani in Europa, a facut 50.000.000 de morti in toata lumea,asta la o populatie de aproape 4 miliarde de locuiri ai Terrei la vremea aia ,daca nu ma insel,iar restul s-a imunizat natural iar virusul a disparut.

    Daca aplicam raportul populatie totala la numarul de morti din acea vreme si il translatam la populatia actuala a Terrei ar muri vreo 2-300.000.000 de pamanteni ( o nimica toata ) dupa care ,probabil coronavirusul satul de sange uman (avand in vedere ca provine de la liliecii bautori de sange ) o sa-si ia talpasita si o sa-i lase in pace pe cei care scapa ,beneficiind de avantajul imunizarii de turma, sa-si traiasca viata in liniste.

    Va dati seama ca asta ar fi si un avantaj,daca e sa acceptam teoria conspirationista conform carei Bill Gates a propus reducerea populatiei terestre pentru a preveni incalzirea globala ?

    Astept comentariile si indignatilor dar si ale neindignatilor de propunerea mea !
    • -6 (16 voturi)    
      esti in mare (Luni, 29 martie 2021, 23:58)

      rmos [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      eroare amice. gripa "spaniola", h1n1 nu a disparut. la fel, sc2 nu o sa dispara. o sa faca exact ce a facut gripa. doar ca sc2 este mult mai "sangeros" comparat cu gripa. muteaza si se adapteaza la imunitatea existenta. si ca si gripa, o sa mai genereze epidemii destul de sangeroase. oricum, doar o minte bolnava poate sa spuna ca este o "nimica toata" moartea a "2-300.000.000 de pamanteni". (editat de moderator. avertisment pentru jigniri repetate)
    • +1 (13 voturi)    
      clar, fără genialili restricții vor muri 300 mil (Marţi, 30 martie 2021, 0:12)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      de covrig...cu respectarea genialelor restricții vor muri 500 mil,de foame...amu ăia decedați covrig vor fi numărați cu sfințenie, ăia decedați de foame vor fi nenumărați...pt decedații covrig se vor ține comemorări gen bideu, pt decedații de foame who cares
  • +2 (14 voturi)    
    Ovatii si urale, aplauze si (Luni, 29 martie 2021, 22:23)

    Namaste [utilizator]

    omagii ...
  • +5 (23 voturi)    
    Lumea bizara (Luni, 29 martie 2021, 22:31)

    Ichi [utilizator]

    Si uite asa am ajuns in bizara lume in care Raed Arafat este, pe langa multe alte lucruri, si aparatorul si garantul libertatilor noastre.
    Ma intreb cateodata ce isi spune acest om dimineata, cand se uita in oglinda. Cat de mare poate fi grandomania sa ajungi sa rostesti asa ceva, fiind cine esti?
  • +5 (15 voturi)    
    Decalratiile lui Arafat (Luni, 29 martie 2021, 22:32)

    TrickyWicky [utilizator]

    La inceputul pandemiei s-au modificat radical desi mortalitatea nu era mare . Discursul unor oficial pare ca urmeza un script.
  • +16 (26 voturi)    
    Decredibilizat ... (Luni, 29 martie 2021, 22:44)

    Gigi Kent [utilizator]

    A fost intrebat de un reporter cum justifica orele de functionare ale magazinelor mult reduse care vor duce la aglomerare (logic, nu?) domnul Arafat a raspuns ca oamenii trebuie sa isi programeze mai bine mersul la cumparaturi sa nu mearga toti in acelasi timp.

    Ce sa mai zici cand pui o intrebare si ti se raspunde la alta intrebare?

    Ma mir ca nu ne-a spus ca iarna iese fum pe cosul caselor ...
  • +5 (15 voturi)    
    Care (Luni, 29 martie 2021, 22:45)

    sorance2000 [utilizator]

    experti?
  • +21 (37 voturi)    
    Lumea post covid o vad asa ... (Luni, 29 martie 2021, 22:53)

    mmagic [utilizator]

    Domnu Arafat cam asa o sa arate lumea dupa capul meu cel prost:

    1. Masca nu mai este obligatorie. O porti numai daca vrei.
    2. Poti sa iesi afara cand vrei tu, nicio amenda nu se aplica.
    3. Se revine la scoala normala, fara restrictii. Oricine vrea scoala online poate sa urmareasca de pe calculator ora. Tema se poate trimite in google classroom. Pentru lucrarile de control se vor organizari sali speciale in scoli cu verificare stricta.
    4. Magazinele, restaurantele, cinematografele, teatrele au program oricat considera patroul ca e profitabil, daca au clienti.
    5. Cei bolnavi de covid sunt indemnati dar nu obligati sa se izoleze. Fiecare scoala, institutie, patron face cum crede.
    6. Tratamentul de covid cu intubare este descurajat, daca nu chiar interzis, acesta facand in mod evident mai mult rau decat bine.
    7. Doritorii pot sa lucreze de acasa, munca online fiind in continuare incurajata si sustinuta dar nu obligatorie.
    8. Organismele statului se digitalizeaza pentru a nu mai fii obligatorii cozile la tot felul de ghisee.
    9. Consultarile la medic se pot face online. Nu mai e obligatorie prezenta la medic.
    10. Se fac teste masive de medicamente anti simptome covid. Se incearca descoperirea de noi medicamente impotriva simptomelor.
    11. Bolanvii de covid sunt incurajati sa se vindece, purtand masca pentru a nu mai transmite boala, facand cat mai multa miscare, facand masaj limfatic, stand la soare, dormind bine, mancand sanatos, fara stress, concediu de relaxare, nu inchisi in case sau prizonieri in spitale.
    12. Covid nu este vazut doar ca o gripa mai dura, cei grav atinsi de boala mor dar fara sa se ia masuri speciale de izolare, decat daca familia doreste. In fapt este doar o slabiciune a ADN-ului lor care le provoaca simptome grave.
    13. Testele covid se pot face la farmacii contra cost.
    14. Continua vaccinarea populatie care este recomandata, gratuita, incurajata de stat, firma si institutii, incercand sa acopere cat mai mult din populatie, insa nu este obligatorie.
    • +12 (16 voturi)    
      Pe scurt (Luni, 29 martie 2021, 23:53)

      Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui mmagic

      Suedia.
    • +6 (12 voturi)    
      Adaug ceva (Marţi, 30 martie 2021, 0:32)

      Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui mmagic

      Cei care doresc sa se protejeze sa fie ajutati si sprijiniti pentru asta.

      Cei care sunt imunizati (boala sau vaccin) nu au de ce sa mai suporte nici o restrictie. Cei care se tem ca se vor imbolnavi sunt liberi sa se autoizoleze.

      Incurajate sportul in aer liber, miscarea, lucrul in aer liber (vine vara).

      Cei care sunt dovedit sanatosi (test) nu au de ce sa suporte nici o restrictie.

      Cei bolnavi obligati sa poarte masca in colectiv insa nu in aer liber si nici vorba de izolare. Daca refuza, li se va refuza tratamentul / patul in spital. Cu alte cuvinte: ajuti si esti ajutat.

      Vaccinarea in ordinea vulnerabilitatii intrucat s-a terminat cu "esentialii".

      Scoala isi recapata forma "zi cu prezenta" (cornform cu legile statului) cu exceptia celor care vor sa stea acasa - acestia vor putea urmari cursurile online fara nici o penalizare. Profesorii care refuza sa vina la ora pe motiv de teama sa aiba de ales: acasa cu 1/3 din salariu pana la vaccinarea pe lista sau daca e posibila vaccinarea anticipata vor fi vaccinati si apoi la ora.

      Evident, se poate. Daca te gandesti la oameni si faci compromisuri. Siguranta 100% nu exista. Iar cei care au trecut de boala nu au nici un motiv sa nu isi continue viata. La fel ca si cei sanatosi.
      • 0 (2 voturi)    
        apoape corect (Marţi, 30 martie 2021, 9:53)

        martel55 [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

        insa cei infectati trbeui obligati sa se izoleze totusi..plus o testare amsiva cu teste non imvazice, spre exmeplu la intarrea in scoala, in restaurante, i spatii inchis ein general...astfel, cei care nu vor sa se protejeze din diverse motive se pot duce pe udne vot atata timp cat nu sunt infectati, iar ceilalati se pot proteja...vr dispare astfel frustrariile si impresia unora ca are cineva ceva cu ei si vor sa ii lase fara jobul de chelner spre exemplu...fiecare va fi repsonsbail pentru el sa se protejeze, idee ade baza fiind ca autoritatile sa creeze conditii ca cei care vor sa s eprotejeze s ao poata face, fara a impune acest lucru si celor care nu sunt interesati de acest aspect
      • +1 (3 voturi)    
        Sst, vrei să afle lumea că sănătatea ține de ea (Marţi, 30 martie 2021, 10:15)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

        și nu e nevoie să aștepte de la stat vaccinuri, pastile, paturi de spital și altele - foarte bune și necesare persoanelor vulnerabile și bolnave?
    • +1 (3 voturi)    
      perfect de acord (Marţi, 30 martie 2021, 10:32)

      AMDATi [utilizator] i-a raspuns lui mmagic

      si trei puncte in plus:
      - sa inceteze starea de asediu mediatic, care nu e produsa doar de senzationalismul televiziunilor, ci e sustinuta si de guvernanti/servicii.
      - sa inceteze defilarile cu ambulante cu sirenele pornite prin orase.
      - sa fie judecati cei care au impus imbecilitatea istorica a lockdownului de acum un an.
  • +22 (30 voturi)    
    uite asa (Luni, 29 martie 2021, 23:00)

    gnd [utilizator]

    Uite asa mister Arafat cum le vedem :
    - este demonstrat cu cifre ca masurile de restricii/ lockdown si curfew nu functioneaza - verificati tari relaxate vs tari dure, si pe alte meleaguri, de exemplu florida vs california
    - cea mai ieftina masura este purtarea mastii la interior, pastrarea distantelor, dezinfectarea mainilor la intrarea in diverse spatii etc - nimic impotriva cu asta. DAR purtarea mastii in aer liber cat timp nu esti in aglomeratie este o mare prostie - deci asta trebuie scoasa
    - nu exista nici o dovada ca restaurantele terasele pietele si orice alte magazine sunt focarele de infectie prin urmare nu mai inchideti afaceri si eliminati toate restrictiile ce tin de ore
    - nu are nici un sens sa reducem orele de functionare crescand astfel aglomeratie, ci din contra trebuie sa permitem ore de operare cat mai lungi posibile
    - de 12 luni ati avut timp sa dublati - triplati - etc capacitatea spitalelor, paturilor ATI, capacitatii de preluare si tratare a persoanelor afectate. Cu cat % ati crescut capacitatea ? Nici o cifra, nici o masura, numai vreti sa ne inchideti in case in loc sa puneti mana si dublati/triplati toata capacitatea si lasati economia sa functioneze ca pana sa murim de covid vom muri de foame daca ne mai tineti mult inchisi in case
  • +4 (14 voturi)    
    sunteti praf! (Luni, 29 martie 2021, 23:06)

    mbembe [utilizator]

    dati la studentii de la Politehnica sa gestioneze vaccinarea!
  • +10 (26 voturi)    
    asa, si cu ce credeti ca mai impresionati? (Luni, 29 martie 2021, 23:13)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    ca nu mai are loc omul la ATI si moare? pai deja a ajunge la ATI e cam...verdict:moarte. La noi, cu toate "protocoalele", 90 % din cei intubati, etc la ATI mor. Deci, cu sau fara ATI, omului ii egal.
    E ca si cum v-ati plange ca nu mai e loc in cimitire.

    De aia nu mai pot cei ramasi fara job-uri, bani, etc. Si sunt multi, f.f.f. multi, in HoReCA, fitness, cultura, domenii conexe.
    S-a strans o masa critica de nemultumiti, or crede ei inj COVID dar toate pana la foame.
    Mai adaugam si pe cei care oricum nu cred in COVID, vaccin, etc,
    Deja cred ca majoritatea oamenilor au trecut de la starea de frica/teama si obedienta de acum un an, de starea de blazare si teama din toamna, la exasperare si chiar revolta.
  • -10 (24 voturi)    
    aha (Luni, 29 martie 2021, 23:15)

    real didi [utilizator]

    e o gluma sper, aia care urla sunt retardati, sunt cei care spun ca e o raceala, ca oxigenul ucide si ca trebuie luat ivermectina sau clorichina, ca grosan sus si ca jos arafat.
    • +7 (17 voturi)    
      Virusul sars-cov-2 este frate cu răceala (Luni, 29 martie 2021, 23:30)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui real didi

      acest lucru este dovedit încă de anul trecut.
      Despre restul nu mă pronunț, pentru că nu știu.
  • +18 (24 voturi)    
    Experimentul Timișoara (Luni, 29 martie 2021, 23:20)

    Rolly [utilizator]

    Domnule Arafat nu urlu, dar nu îmi plac măsurile dvs. fiindcă sunt ineficiente.

    Aruncați o privire peste experimentul sinistru numit Timișoara.

    1. O parte din timișoreni s-au vaccinat, restul mențin măsurile de protecție - rata de infectare crește și se ajunge la carantină.
    2. timișorenii se vaccinează în continuare, restul mențin măsurile de protecție, se aplică restricțiile suplimentare prevăzute de carantină - rata de infectare crește în continuare.

    Chiar nu sesizați că este ceva în neregulă? Chiar nu credeți că trebuie schimbat sau eliminat ceva din ce s-a făcut până acum fiindcă cifrele arată clar că nu funcționează?

    V-aș oferi cu drag soluții, dar sunt un simplu cetățean care nu are acces la date. Ci doar creier. Vi-l împrumut, dacă vreți.
  • +9 (21 voturi)    
    În democrații libertatea nu se probează NICIODATĂ (Luni, 29 martie 2021, 23:22)

    hic sunt leones [utilizator]

    matal și toți cei care pretind că măsurile lor au efect trebuie să probeze acest lucru, or până acum vedem că măștile purtate în spațiile libere au efect minim spre zero în controlarea răspândirii epidemiei.
    Pentru ce e declarația? Dacă e o metodă de descurajare a ieșitului - cum ați declarat că este - înseamnă că-i considerați pe români imbecili și inconștienți în masă; dacă are o noimă dpdv medical, ați „uitat” să o explicați (și să explicați de ce are noimă doar în România - și alte state socialiste - nu și în state cu democrații consolidate).
    Dar închiderea școlilor în condițiile în care testele stau în dulap? Ah, dacă testați măcar 1 mil de copiii și profesori cu o rată a pozitivării mai mare decât media națională, puteam să înțelegem, însă nu puteți cere să înțelegem de ce închideți școlile deși ați folosit 10-20 mii (adică nici 1% din testele pe care LE AVEȚI - sau poate că doar mințiți...)
    Mai vrei?
    La o discuție directă eu personal îți spulber toate prostiile pe care vrei să le impui populației ca fiind adevăruri, dle Arafat (și eu sunt unul dintre cei mai puțin informați oameni informați), doar că presa a rămas tot acolo unde era anul trecut și va rămâne până când poporul va fi dispus să plătească pentru acces la articole și pentru a se asigura - printre altele - că presa LOR (adică pe care o urmăresc) nu depinde de contractele cu statul.
  • +7 (9 voturi)    
    sistem medical corupt si politicieni incompatenți (Luni, 29 martie 2021, 23:50)

    visio [utilizator]

    dacă organizpm un flagrant, sau facem un referendum, cu subiect doctori șpăgari, conștientizăm că sistemul sanitar românesc ar vinde-o și pe mama lui numai să ia șpagă dela pacient; acestui sistem corupt, i se alătură o mână de parlamentari (vreo 600), puși pe hoție, cu zero pregătire economică aplicabilă în realitate...
    totusi, asta s-a votat de vulg...și votul trebuie respectat...nu poți vota și apoi să spui că nu îți convine; ori mergi până la capăt, și asta înseamnă vânzarea votantului în obor, ori renunțarea acestuia la dreptul de a mai vota; adică, este simplu să spună ”sunt idiot și nu am dreptul să votez”
    indiferent de genul politic, pentru că îi cunoaștem pe toți, este ușor să spunem că vom găsit 600locuri de cazare în pușcării pentru acești criminali economici; apropo, cine plătește statul degeaba acasă? Statul român, care înseamnă fiecare individ în parte...ori, eu am nevoie de bani pentru concediu, pentru renovarea apartamentului...nu vreau să țin acasă indivizi disponibilizați de idioți...
  • +9 (15 voturi)    
    Hmmm (Marţi, 30 martie 2021, 2:20)

    Sah [utilizator]

    arafat dovedeste ca este si un mitocan. De ce spun asta?
    'Arafat: ”Cei care urlă și nu le plac măsurile să ne spună cum văd ei lucrurile”
    Nu ''urla'' lumea, ca nu sunt lupi.
    Lumea scandeaza, striga, protesteaza...nu ''urla''!!
    As putea intreba si eu: arafat dupa ce latra poate ne explica daca se pricepe la virusi, daca este virusolog sau doar un banal felcer.
  • +8 (18 voturi)    
    foarte simplu, marafatule (Marţi, 30 martie 2021, 2:22)

    hdd [utilizator]

    Oamenii își vor viața înapoi.
    Nu mor 30%. Nici 3%. Nici măcar 0.3%.
    Mai puțin de atât.

    Da, virusul există. Și, da spitalele sunt pline și e o situație tensionată și e bine să facem tot ce putem să ne ferim pe noi și pe ceilalți de lângă noi. Iar teoriile conspirației sunt o prostie colosală. Nu cred tâmpenii.

    Și sincer cred că e un virus f f nenorocit și o boală f gravă și care trebuie evitată cu orice cost.

    -= PERSONAL =-
    ORICE COST PERSONAL, NU IMPUS COLECTIV.

    Milioane, sute de milioane de oameni s-au îmbolnăvit și nu au avut nimic sau aproape nimic.

    Ălora ce le mai zici? De ce i-ai ținut în casă? De ce îi mai ții în casă?!
    Pentru ei aia a fost pandemia și gata.
    Nu ți se pare că, după ce i-ai amenințat atât ca e rău, rău, rău dar el a tușit de 2 ori și gata și el vede că din toți cunoscuții lui n-a murit niciunul și doar 1-2, au fost la spital,
    păi nu ți se pare că zice *țeapă!!!!*.?!?

    Și o să mai creadă și cu 5Gul.

    Unii o să moară. Da. Nasol.
    Cine vrea să se protejeze, statul să îi ofere cadrul legal să stea în carantină singur 10 ani.
    Să poată să facă telemuncă, livrări la domiciliu, servicii digitale etc.

    Dar cu ăia de 18,19,20,21,22 ani care n-au nici pe dracu și văd cum li se scurg cei mai frumoși ani prin fața ochilor, cu ăia ce ai?
    Ce vină au ei că unii mor?! Ei nu mor. Au răcit și le-a trecut.
    ASTA E.

    O să vă dați și voi seama că ați greșit, că s-a exagerat enorm, pe toate meridianele, nu doar la noi.

    O să faceți ca și cu masca: nu purtați, nu purtați, "de mâine toată lumea..."
    Și cine o să achite nota de depresii, anxietăți, stări de sinucidere, violențe de familiale și mediu toxic? Peste 20 ani, tot ăștia pe care îi țineți la tinerețe în casă. Iar voi nici nu o să vă cereți scuze măcar. N-am auzit pe niciunul să-și ceară scuze că ne punea să ne spălăm pe mâini și ne interzicea masca când virusul se transmitea prin aer.

    O să vă dați seama că ați greșit. E deja prea târziu. Salvați ce mai puteți.

    Asta îți zic eu, măi arafate.
  • +5 (11 voturi)    
    'cine urla' e de neacceptat (Marţi, 30 martie 2021, 4:28)

    Coco Whistle [utilizator]

    tovarase arafat, e timpul ori sa inveti sa comunici or sa pleci. eu te-as fi dat afara imediat ce ai pronuntat cuvintul dar nu inainte de ati cere scuze. invatati sa comunicati iar daca nu cautati-va un job la privat undeva unde sa va accepte asa cum sinteti. cei care 'urla' sint oameni si trebuiesc tratati ca atare. cine esti tu sa-i reduci la nivel de animal? mai era unul cu sula. ptr asta arafat e timpul sa iti spunem bye bye...cine il tine in functie pe individ mare ...mare ...prostie face...
  • +1 (3 voturi)    
    si (Marţi, 30 martie 2021, 9:41)

    martel55 [utilizator]

    Campeanu nu are nimic de zis? pare tot mai evident, cel putin pe cifre, ca la 1 luna jumatate de la deschiderea scolii fara sa se mai respecte nici o regule de protectie, cazurile s-au dublat.....putinele studii care s-au facut pana acum au concluzionat ca peste trei sferturi din infectari se produc la loculd emunca(aici se includ evident si scolile, pentur ca acolo se sta ore intregi , multe persoane, in spatii inchise si mici)...totusi, guvewrnul in loc sa actioneze in urma studiilor, vin cu masuri ilogice de reducere a progrmaului magazinleor pentur a creste inghesuiala, nu face nimic pentur a impune munca de acasa acolo unde e posibil, nu face nimic pentru a asigura distantarea si reducerea numarului de elevi in clasa in scoli...a trecut un an de la inceputul pandemiei si vedem ca suntem tot acolo, practic suntem obligati sa ne expunem riscului din incompetenta guvernului si prostia unora care nu vad cifrele sau nu cred in ele


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by