VIDEO Noi proteste față de restricțiile din România, în Capitală și în mai multe orașe / Manifestanții au mers în marș prin București și au blocat Piața Victoriei /Violențe la Piața Unirii: Mai multe persoane reținute. UPDATE

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 29 martie 2021, 18:24 Actualitate | Esenţial


Coloana de protestatari pe Mosilor
Foto: Hotnews
Mii de oameni au protestat în toată țara pentru a doua zi la rând față de restricțiile impuse în România în contextul pandemiei de COVID-19. Revendicările au fost diferite, de la restricțiile de circulație, la redeschiderea sectorului HoReCa, dar și împotriva ”dictaturii medicale” și a purtării măștilor în aer liber. În București, manifestanții au mers în marș prin oraș, pe traseul Universitate-Victoriei-Obor-Unirii-Universitate și iarăși Victoriei, unde au blocat pentru scurt timp circulația. Protestele au fost lipsite de incidente semnificative până la momentul retragerii spre casă, când mai multe persoane violente infilitrate printre cei care manifestau au atacat cu pietre andarmii, la Piața Unirii, și au spart vitrinele magazinelor din zonă. În țară s-au semnalat mai multe incidente, în special la Craiova, Galați, Brăila sau Sibiu. Protestele au fost organizate de către AUR, iar la manifestația din București au participat lideri ai partidului, în frunte cu George Simion, dar și senatoarea Diana Șoșoacă, exclusă din AUR.

------------

01:10 UPDATE VIOLENȚE la UNIRII. Mai multi huligani imobilizați de jandarmi și duși la dube. Mai mulți huligani, care au fost blocați să intre în Piața Victoriei, s-au amestecat ulterior printre protestatarii care se retrăgeau și au provocat violențe în Piața Unirii aruncândt cu pietre în jandarmi. Mai multe persoane au fost reținute.

Mai mulți huligani infiltrați între cei circa 100-150 de protestatari care se retrăgeau de la protestul din Piața Victoriei i-au atacat cu bolovani și sticle pe jandarmii care-i însoțeau. Câteva zeci de persoane au fost reținute de forțele de ordine și identificate.

Jandarmii au părut surprinși inițial de atacul acestora, dar s-au organizat rapid și au intervenit în forță folosind gaze lacrimogene reușind să restabilească situația.

Mai multe stații de autobuz au fost vandalizate, inclusiv vitrine ale magazinelor de la Unirii.00:05 Protestul din Piața Victoriei s-a încheiat. Mai mulți protestatari au anunțat că vor rămâne în Piața Universității

23:50 Jandarmeria anunţă că nu pregăteşte intervenţia în forţă la protestul din Capitală, întrucât nu au fost incidente care să impună o astfel de intervenţie23:15 Brăila: Altercaţie între jandarmi şi protestatari / Jandarmeria: Un grup de 12 minori a intenţionat deplasarea pe un alt traseu şi distrugerea unui indicator rutier (News.ro)

23:00 Potrivit Jandarmeriei, mai mulți huligani, care au rămas izolați în afara zonei de protest din Piața Victoriei, au aruncat cu petarde și sticle. Mai multe efective de jandarmi se îndreapă în zonă. Protestele din Piață se desfășoară în continuare pașnic

22.37 Manifestanții au ajuns în Piața Victoriei pe care au blocat-o. În acest moment în Piață sunt în jur de 2.000 de protestatari.



22:00 Protestatarii revin în Piața Victoriei după ce s-au plimbat prin București pe traseul Obor-Calea Moșilor-Centru-Universitate

21:55 Galaţi: Peste 1.000 de protestatari, în faţa Prefecturii; jandarmii au respins o tentativă de ocupare a carosabilului

O parte dintre participanţii la protest au început să se manifeste violent faţă de jandarmi, care, echipaţi cu scuturi, au format un cordon pentru a-i împiedica să se apropie de Palatul Administrativ şi să blocheze total traficul rutier pe strada Domnească, potrivit Agerpres.

Unii protestatari au încercat să agreseze forţele de ordine şi au aruncat cu trei petarde spre Prefectură. Manifestanţii au pancarte pe care scrie 'Demisia Iohannis', 'Demisia Arafat', 'Demisia Guvernul Câţu', 'Tecuciul e aici/ Ne-a sărit muştarul!',.

21:40 Deva, Hunedoara şi Petroşani: Câteva sute de persoane au luat parte, luni seara, la acţiuni de protest.

La protestul din Deva au luat parte peste 150 de oameni, aceştia plecând din faţa Prefecturii Hunedoara într-un marş pe principalele bulevarde ale oraşului. Oamenii au purtat diverse pancarte şi au strigat, printre altele, "Libertate!" şi ''Jos masca!". Şi la Petroşani, peste 200 de persoane au luat parte la un marş de protest prin oraş, din Centrul Civic până la Primărie, însoţite de acordurile Imnului Naţional şi de un grup care purta mai multe drapele naţionale, potrivit Agerpres.

21:15 Mureş: Zeci pe persoane au protestat împotriva noilor restricţii anti-COVID-19. Aproximativ 40 de persoane s-au adunat, luni seara, la Târgu Mureş pentru a protesta împotriva noilor restricţii instituite de autorităţi pentru a opri răspândirea infecţiei cu noul coronavirus. Protestatarii au cerut ridicarea restricţiilor de circulaţie şi a celor referitoarea la orarul de funcţionare a magazinelor şi teraselor, precum şi renunţarea la purtarea măştii de protecţie, pe motiv că virusul nu ar fi fost identificat şi "COVID-19 nu se ia prin aer", potrivit Agerpres.

21:00 Circa 800 de protestatari mărșăluiesc pe calea Moșilor din Capitală. Aceștia au plecat din fața Guvernului și s-au plimbat pe direcția Obor-Calea Moșilor-Centru




20:30 Ion Rădoi, liderul sindicatului de la Metrou, este în Piața Victoriei

20.05 - Câteva sute de persoane protestează la această oră în Piaţa Victoriei din Capitală

Manifestanții, veniți în marş de la Piaţa Universităţii, protestează acum în Piaţa Victoriei, în fața Guvernului. Potrivit Agerpres, ei au fost flancaţi de jandarmi pe tot traseul, ocupând prima bandă de circulaţie pe traseul: bulevardul Gheorghe Magheru - Lascăr Catargiu - Piaţa Victoriei.

Protestatarii au scandat „Jos Guvernul!”, „Libertate!”, „Jos masca!”, „Fără botniţă”, au fluturat steaguri tricolore şi au suflat în vuvuzele.

****

UPDATE 18.25 - În Piața Universității, la această oră protestează aproximativ 200 de persoane, majoritatea fără mască de protecție.

Ei strigă "Libertate" și "Jos Guvernul". De asemenea, au adus un banner de mari dimensiuni cu mesajul "Libertate".




Unul dintre manifestanți a fost ridicat de către jandarmi, fiind luat pe sus și băgat într-o dubă a Jandarmeriei.




Jandarmii au motivat că, în momentul în care au vrut să-l legitimeze, pentru că nu purta mască, acesta a devenit violent și i-a lovit cu picioarele.

La protestul din Piața Universității participă și lideri ai partidului AUR, în frunte cu George Simion.

Luni seară, au loc proteste față de restricțiile impuse în România în mai multe orașe, între care Constanța, Cluj-Napoca, Galați și Sibiu, iar la manifestații participă câteva sute de oameni.





O manifestație antirestricții are loc și la Brașov.




Proteste anti-restricții în mai multe orașe din ţară


În mai multe oraşe din ţară oamenii au ieşit luni în stradă pentru a-şi arăta nemulţumirea faţă de restricţiile anti-COVID impuse de autorităţi, scrie Agerpres. Potrivit sursei citate, manifestanţii scandează lozinci antiguvernamentale şi cer demisii. La aceste proteste s-au alăturat şi reprezentanţii AUR, care critică măsurile luate de autorităţi în contextul pandemiei şi cer ridicarea "de urgenţă" a restricţiilor anti-COVID.

*** CONSTANŢA

Sute de protestatari nemulţumiţi de măsurile restrictive dispuse de autorităţi pentru prevenirea răspândirii noului coronavirus mărşăluiesc, luni seara, pentru a doua zi consecutiv, pe străzile municipiului Constanţa.

Aproape toţi protestatarii sunt tineri şi cei mai mulţi dintre aceştia nu poartă mască de protecţie.

Iniţial, în faţa Instituţiei Prefectului s-au strâns câteva zeci de protestatari, însă numărul acestora a crescut după ce s-a plecat în marş către zona peninsulară a oraşului.

Se scandează lozinci precum "Libertate", "Libertate te iubim, ori învingem ori murim", "Vrem să muncim, nu vrem restricţii", cerându-se totodată demisia şefului statului, a Guvernului, a lui Raed Arafat şi organizarea de alegeri anticipate, mulţimea având fluiere, vuvuzele şi steaguri tricolore.

*** SIBIU

Câteva sute de persoane au protestat luni după-amiază şi în municipiul Sibiu, nemulţumite de restricţiile impuse în timpul pandemiei.

Iniţial, zeci de protestatari s-au strâns în Piaţa Mare din Sibiu, de unde au plecat în marş pe bulevardul Nicolae Bălcescu, bulevardul Vasile Milea, calea Dumbrăvii, bulevardul Mihai Viteazu, strada Nicolae Iorga.

Unii manifestanţi şi-au ars măştile în Piaţa Mare. S-au scandat lozinci împotriva primarului municipiului, Astrid Fodor, sau a preşedintelui Klaus Iohannis.

Manifestanţii cer, printre altele, să se renunţe la obligativitatea purtării măştii de protecţie în zonele publice. Ei scandează "Libertate!" şi "Ieşiţi din casă, dacă vă pasă!".

*** IAŞI

Peste 100 de persoane s-au adunat şi la Iaşi, în faţa Prefecturii, pentru a-şi manifesta nemulţumirea faţă de ultimele măsuri impuse de guvernanţi pentru a limita creşterea infectărilor cu noul coronavirus.

Fluturând Drapelul naţional, manifestanţii strigă "Libertate" şi scandează lozinci antiguvernamentale. Ei cer totodată demiterea lui Raed Arafat, şeful DSU.

Mulţi dintre manifestanţi nu poartă mască de protecţie şi nu se păstrează distanţa socială.

La protest au venit şi persoane cu copii. Unul dintre aceştia a intonat Imnul naţional la începerea protestului.

*** TIMIŞOARA

Circa 300 de cetăţeni care, în majoritate, fie nu aveau mască, fie o purtau necorespunzător, s-au organizat în coloană şi au mărşăluit prin centrul Timişoarei, scandând lozinci împotriva măsurilor de protecţie anti-COVID şi a oficialilor care le-au susţinut şi instituit.

Ei purtau steaguri tricolore şi bannere pe care erau înscrise diferite mesaje: "Nu ne temem de COVID, căci iubirea e un zid!", "HoReCa se trezeşte!". S-au strigat lozinci precum "Arafat judecat!", "Afară, afară, cu Arafat din ţară!", "Timişoara, trezeşte-te!", "Timişoara florilor nu-i oraşul hoţilor", "Libertate nouă, ca în '89", "Libertate pură, fără dictatură", "Viaţa e sublimă fără carantină".

Protestatarii s-au întâlnit în faţa Prefecturii, apoi au plecat în Piaţa Victoriei/Operei şi la Catedrală, pe ale cărei trepte au rostit ''Tatăl nostru''.

Protestul a fost paşnic, fără incidente.

*** PLOIEŞTI

Câteva zeci de persoane s-au strâns în centrul municipiului Ploieşti, exprimându-şi nemulţumirea faţă de restricţii.

Mulţi dintre manifestanţi nu poartă mască de protecţie sau o poartă incorect. Unii dintre ei au steaguri tricolore de mari dimensiuni, pe unul dintre ele fiind imprimată sigla partidului AUR.

Protestarii scandează lozinci precum "Jos Guvernul dictator", "Libertate", "Jos Guvernul" şi "Ieşiţi din casă, dacă vă pasă".

*** TULCEA

Şi la Tulcea s-a protestat faţă de noile restricţii impuse de autorităţi. Protestatarii s-au întâlnit în Piaţa Tricolorului din municipiu, începând cu ora 17,00. Au scandat "Jos masca, nu suntem câini!" iar apoi au plecat în marş prin oraş până în cartierul Vest.

*** GALAŢI

Noile măsuri restrictive intrate în vigoare după ce rata de incidenţă în municipiul Galaţi a ajuns la 4,24/1.000 locuitori au adus în stradă peste 100 de persoane, care protestează în faţa sediului Prefecturii.

Manifestanţii, echipaţi cu vuvuzele şi steaguri tricolore, scandează ''Libertate", ''Jos masca", ''Stop abuzurilor". Pe o pancartă este scris: ''Demisia Iohannis!".

În urma mobilizării de pe reţele de socializare se aşteaptă ca numărul protestatarilor să crească. Potrivit Jandarmeriei Galaţi, acţiunea de protest nu este autorizată.

*** CLUJ-NAPOCA

Aproximativ 300 de persoane au protestat şi în faţa Prefecturii Cluj.

Protestatarii s-au adunat în urma apelurilor de pe reţelele de socializare. S-a scandat: "O dorinţă sinceră, România liberă!" şi "Libertate, Libertate, Libertate".

După ce au demonstrat în faţa Prefecturii clujene, protestatarii au pornit într-un marş spre cartierul Mănăştur.

*** FOCŞANI

La Focşani s-au adunat aproximativ 30 de persoane, la invitaţia reprezentanţilor Alianţei pentru Unirea Românilor (AUR), filiala Vrancea.

Participanţii s-au strâns în Piaţa Unirii, cu steaguri tricolore şi cu pancarte cu mesaje antimască şi au plecat într-un marş în jurul clădirilor Prefecturii Vrancea, Consiliului Judeţean Vrancea şi al Primăriei Focşani, alături de deputatul AUR de Vrancea Georgel Badiu.

Deşi participanţii au scandat lozinci antimască, majoritatea celor prezenţi la protest au purtat masca de protecţie, care să le acopere gura şi nasul.

*** BRAŞOV

Câteva sute de oameni protestează în Piaţa Sfatului din Braşov împotriva ultimelor restricţii impuse de Guvern, după ce atât AUR Braşov, cât şi o persoană particulară au anunţat pe reţelele de socializare două acţiuni de protest.

Câteva persoane s-au adunat, în faţa Prefecturii Braşov, la ora 17,00, la protestul anunţat de filiala locală a AUR, acestora adăugându-li-se, după ora 18,00, alte zeci de persoane, care au pornit din centrul civic, pe jos sau cu maşinile, chemate, pe reţelele de socializare, de către o persoană privată.

Conform IJJ Braşov, în jurul orei 19,00, aproximativ 350 de persoane erau prezente în Piaţa Sfatului din zona centrului istoric al municipiului Braşov.

Jandarmii braşoveni se vor afla în zonă pentru a se asigura, alături de poliţişti, menţinerea ordinii şi liniştii publice.

În urma protestului din cursul nopţii de duminică spre luni, 16 sancţiuni au fost date protestatarilor care s-au manifestat, la volanul maşinilor, împotriva restricţiilor de circulaţie, şapte dintre acestea fiind amenzi şi restul, sancţiuni cu avertisment, pentru nerespectarea OUG 55/2020.

*** BRĂILA

Aproximativ 300 de persoane s-au adunat în faţa Palatului Administrativ din Brăila şi au pornit în marş pe calea Călăraşilor, principala arteră a oraşului, protestând astfel împotriva noilor restricţii ale autorităţilor centrale privind interzicerea circulaţiei după ora 20,00 în localităţile cu incidenţă a cazurilor de COVID-19 mai mare de 4 la mia de locuitori.

Grupul de protestatari a fost format în special din tineri şi adolescenţi, câţiva dintre ei fără mască de protecţie, motiv pentru care au fost aplicate amenzi pentru încălcarea acestei reglementări impuse în perioada pandemiei.

Protestatarii au scandat "Jos Arafat", "Jos Guvernul", "Libertate", Demisia" şi au avut pancarte pe care se puteau citi mesaje precum "Educaţia este baza societăţii! Deschideţi şcolile!", "Vrem acces la spitale, de COVID nimeni nu moare!", "Libertate te iubim, ori învingem ori murim!".

________________________

Partidul AUR a anunțat luni, pe Facebook, că la ora 17.00 va organiza proteste contra restricțiilor anti-pandemie în fața prefecturilor din toate județele și în Piața Universității din Capitală.

”România fierbe și își vrea libertatea înapoi. Guvernul e surd și mut. Presa corupta tace complice. Astăzi (ora 17:00) ieșim, din nou, în stradă, în fața Prefecturii din fiecare județ. În București ne vom alătura protestului din Piața Universității. Libertate!”, a susținut AUR. Într-o postare anterioară, duminică, AUR spunea că ”trăim într-un stat în care Guvernul își sechestreză proprii cetățeni și îi terorizează zi de zi cu amenințări, statistici panicarde și amenzi. Suntem cu toții în arest la domiciliu pentru o faptă pe care nimeni nu a comis-o.”

Mii de oameni au protestat, în noaptea de duminică spre luni, în marile orașe ale țării față de noile restricții impuse pentru limitarea pandemiei. În Capitală, protestul s-a terminat în jurul orei 4.00. S-a scandat „Jos masca”, Jos restricțiile”.

Ministrul de Interne, Lucian Bode, a declarat, luni, că peste 4.000 de români au participat duminică la protestele privind noile măsuri impuse în contextul pandemiei de COVID-19.

Jandarmeria Română a anunțat că duminică au avut loc proteste antirestricții în 24 de localități, fiind date, până acum, organizatorilor și participanților, 219 amenzi în valoare totală de peste 99.000 de lei.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















41781 vizualizari

  • -49 (159 voturi)    
    Hmmm (Luni, 29 martie 2021, 18:31)

    Sah [utilizator]

    Aici nu conteaza aur, lumea iesea oricum!!
    aur doar s-a lipit de manifestatii!!
    lasati politica, lumea vrea sa scape de mafia mincinoasa de la putere cu arafat in frunte!!
    • -58 (98 voturi)    
      Ai dreptate (Luni, 29 martie 2021, 18:58)

      Landser [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      Ai dreptate ! E lume multa! N am putut sa cobor la universitate si am plecat acasa.romanii sunt acolo!.dacii liberi!
      • +27 (81 voturi)    
        cata frunza, cata iarba (Luni, 29 martie 2021, 20:26)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Landser

        Crek trec de 200 in total =))
        • +21 (75 voturi)    
          Ce fauna! Si astia voteaza! (Luni, 29 martie 2021, 21:08)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Asta in timp ce ceilalti mai destepti nu merg la vot ca toti sunt la fel. Mi-e sila!
          • -7 (19 voturi)    
            Nu, poate ca cei mai multi inca nu voteaza! (Luni, 29 martie 2021, 22:36)

            Vigilentanonstop [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Dar sa se astepte cei ce ne conduc prin vizor, sa aibe dreptul la vot, atunci s a vezi adevarata schimbare in ROMANIA!!
            • 0 (0 voturi)    
              schimbare in ce? (Marţi, 30 martie 2021, 17:06)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Vigilentanonstop

              In tara bunului plac, in car fiecare face ce-l taie capul fara sa-i pese de cei din jur?
        • -7 (67 voturi)    
          Asta este spiritul, trebuie prigoniti (Luni, 29 martie 2021, 21:12)

          Fides [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Sa fie facuti in fel si chip, iar numarul lor aruncat in derizoriu. O sa infrangeti.
          PS. E doar un preview, sa vedeti ce proteste vor fi in weekend ori saptamana viitoare, cand incepe vacanta copiilor. Ora 18 devine noul 21.
          • -1 (1 vot)    
            cati vor fi? (Marţi, 30 martie 2021, 17:09)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Fides

            Aseara au fost, pana la urma, dupa estimarile antena3, vreo 2000 (n-am dat estimari din tabara adversa ca sa nu fiu acuzat de manipulare). Cati or sa fie in weekend? Inca 2000?

            Da, zapaciti din astia sunt si prin Europa de Vest. Au fost porteste masive si prin Londra, si prin Paris, si prin Madrid... fiecare tara are hAURiferii ei.
        • +11 (63 voturi)    
          Plata (Luni, 29 martie 2021, 21:29)

          Ovidiu P [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Nu prea platesc bine rusii
          • -16 (26 voturi)    
            Probabil vrei Sputnic 5!!? (Luni, 29 martie 2021, 22:33)

            Vigilentanonstop [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu P

            Ca esti cu COVIDUL!??
          • 0 (0 voturi)    
            dupa parerea mea astia nu-s platiti (Marţi, 30 martie 2021, 17:12)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu P

            La fel cum la protestele #rezist au iesit unii in strada din convingere, si la lupta cu masurile anticovid zapacitii aia tot din convingere au iesit. Nu pareau din categoria PSD, mosnegi de la tara adusi cu microbuzul sau din categoria Floricica Dansatoarea/ Mircea Badea.

            Deci, nu, nu rusii i-au scos in strada. Rusii doar finanteaza partidul hAUR.
      • +26 (36 voturi)    
        Jos virusu'! (Luni, 29 martie 2021, 22:01)

        el__mishu [utilizator] i-a raspuns lui Landser

        Jos pandemia! Afara, afara, cu virusul din tara! Trăiască libertatea, traiască sindicatul, trăiască Unitatea!
    • +21 (59 voturi)    
      " Lumea "... auzi, " lumea" ... (Luni, 29 martie 2021, 19:06)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      :))))))
      • -21 (31 voturi)    
        aud (Luni, 29 martie 2021, 20:11)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        ((((((„ ”
    • -31 (81 voturi)    
      Total de acord cu protestele (Luni, 29 martie 2021, 20:08)

      Calin123 [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      Eu personal incurajez astfel de proteste impotriva masurilor "abuzive" si impotriva minciunii COVID. Aceste proteste reprezinta o metoda foarte eficienta in vederea infectarii unor oameni, infectare care va avea un rol benefic in societate pentru ca in cazul in care acea persoana trece cu bine prin boala, ea va dobandi anticorpi si deci imunitate naturala, iar in cazul in care nu reuseste sa treaca prin boala...oh well...nu va mai infecta pe nimeni.
      • +33 (77 voturi)    
        adevarul e ca are cumva logica. (Luni, 29 martie 2021, 20:27)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Calin123

        Problema e ca berbecii astia ajung si la farmacie, si la supermarket, si la parinti/bunici acasa si mai infecteaza inca cateva sute.
    • +29 (57 voturi)    
      bre nenea sahu (Luni, 29 martie 2021, 20:25)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      crek acum am inteles cum muncesti 12 ore pe zi: la postaceala =)) cum deschid un articol pe HN, cum dau de un comentariu de-al tau. Bai, dar chiar 12 ore pe zi va pun astia sa postaciti? Grea meserie, de compatimesc
      • +18 (20 voturi)    
        El nu este platit. (Luni, 29 martie 2021, 22:18)

        alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        El doar isi petrece concediul pe HN.
        • +1 (1 vot)    
          Stie el de ce comentez (Marţi, 30 martie 2021, 18:59)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

          La alt articol in comentarii, mi se plangea ca munceste 12 ore pe zi, de la 8 AM la 8 PM, si ca pauza de 15 min de la pranz nu-i permite sa mearga la magazin sa se aprovizioneze, si de aia e suparat pe masura anti-covid cu magazinele inchise la 6. Si cand colo, fiecare articol de HN incepe cu un comentariu de-al lui.
    • -8 (36 voturi)    
      propunere (Luni, 29 martie 2021, 22:40)

      sile1 [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      Eu as propune sa se renunte la toate masurile de preventie impotriva Covid-19 deci fara masca ,fara distantare sociala,program si viata normala fara nicio restrictie.

      Am scapa de o gramada de dureri de cap:nu s-ar mai da bani pe vaccinuri,nu s-ar mai certa unii cu altii pe care vaccin e mai bun,politicienilor li s-ar lua un subiect suculent de la gura,etc.

      Principiul de baza ar fi cine e prost si nu are grija de el, sa moara !

      La urma urmelor gripa ,asa zis spaniola dar de fapt adusa de americani in Europa, a facut 50.000.000 de morti in toata lumea,asta la o populatie de aproape 4 miliarde de locuiri ai Terrei la vremea aia ,daca nu ma insel,iar restul s-a imunizat natural iar virusul a disparut.

      Daca aplicam raportul populatie totala la numarul de morti din acea vreme si il translatam la populatia actuala a Terrei ar muri vreo 2-300.000.000 de pamanteni ( o nimica toata ) dupa care ,probabil coronavirusul satul de sange uman (avand in vedere ca provine de la liliecii bautori de sange ) o sa-si ia talpasita si o sa-i lase in pace pe cei care scapa ,beneficiind de avantajul imunizarii de turma, sa-si traiasca viata in liniste.

      Va dati seama ca asta ar fi si un avantaj,daca e sa acceptam teoria conspirationista conform carei Bill Gates a propus reducerea populatiei terestre pentru a preveni incalzirea globala ?

      Astept comentariile si indignatilor dar si ale neindignatilor de propunerea mea !
      • +11 (19 voturi)    
        absolut (Luni, 29 martie 2021, 23:33)

        zgubilitix [utilizator] i-a raspuns lui sile1

        "coronavirusul satul de sange uman (avand in vedere ca provine de la liliecii bautori de sange)".

        Noaptea mintii!
        • +3 (19 voturi)    
          solutie (Marţi, 30 martie 2021, 0:30)

          clujanu [utilizator] i-a raspuns lui zgubilitix

          Acesti inconstienti pot face ce vor cu persoana lor dar nu au dreptul sa atenteze la viata semenilor prin suprimarea masurilor de prevenire.
        • +3 (3 voturi)    
          prietene (Marţi, 30 martie 2021, 8:42)

          sile1 [utilizator] i-a raspuns lui zgubilitix

          Esti complet lipsit de simtul umorului.
          .
          Incearca un tratament ceva ...poate iti revii...desi daca nu il ai de la nastere e mai greu.

          Consolarea ta ar fi ca nu esti singurul ...mai sunt si altii din categoria celor 40% AF care citesc un text dar nu inteleg ce citesc !
      • +1 (5 voturi)    
        doua amiliarde (Marţi, 30 martie 2021, 8:47)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui sile1

        In 1919 populatia Terrei era mai degraba de doua miliarde, nu patru.

        Dar numarul victimelor de atunci este dicutabil, unii zic de mai mult de 50 de milioane!

        trei sute de milioane la populatia actuala da, pare o nimica toata,dar tu VREI sa te numeri printre ei?!
        Eu nu!

        S ce garantie ai ca dupa asta coronavirusul o sa ne lase in pace?

        Ceva este sigur gresit: conform conspirationstilor, Bil Gheitz ne omoara cu virusl sau cu vaccinul nu pt a reduce incalzirea global, care oricum pt ei NU EXISTA, ci ca sa vanda mai multe licente de Windoz!
      • +5 (9 voturi)    
        ... (Marţi, 30 martie 2021, 8:59)

        mihai_mi [utilizator] i-a raspuns lui sile1

        Toti suntem statisticieni pana ni se imbolnaveste cineva drag sau chiar noi insine!!!
    • +2 (8 voturi)    
      Proteste împotriva bunului simț. (Marţi, 30 martie 2021, 9:59)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      Să nu respecți regulile de bună purtare și să protestezi ca nimeni să nu le respecte este o acțiune golănească care vrea o societate anarhistă, unde fiecare face ce vrea, violează, fură, ucide. AUR crezând că devine popular a devenit o gloată dezorganizată, lipsită de inteligență. Haosul nu unește. Dezbinarea nu unește. AUR trebuie să dispară.
  • -45 (123 voturi)    
    Cand erau ridicati (Luni, 29 martie 2021, 18:38)

    mihaipricop [utilizator]

    rezistaci care incercau sa intre cu forta in guvern toata propaganda europafm,protv......urla ca e un abuz al jandarmeriei, in schimb cand e ridicat de pe strada un roman care nu facea nimic e totul ok, jandarmeria e foarte buna,
    • +49 (91 voturi)    
      de fortat intrarea in guvern (Luni, 29 martie 2021, 19:20)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

      Erau tot aurolacii sefului aur. Ei au deturnat acel protest. Sau nu stii la cine ai intrat in partid?
      • -36 (78 voturi)    
        Clar de aia (Luni, 29 martie 2021, 19:52)

        mihaipricop [utilizator] i-a raspuns lui justin

        tot facebook tefelist indemna la intrarea in forta in guvern iar guran si mandruta plangeau pe la radio ca nu-i mai pot stopa de la violente pe diasporezii cu 3 clase primare facute la fara frecventa la fel ca suedejul cu placuta.
        • +2 (4 voturi)    
          stimabile (Marţi, 30 martie 2021, 9:40)

          gwolf [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

          EU am incercat fortarea in guvern in perioada comunista (2017-2019). Dintr-un impuls civic dus putin la extrem, impotriva unui regim de tip BOLSEVIC represiv nu impotriva unui virus programat genetic sa se inmulteasca. Nu stiu de "apelativele" matale si oricum nu-mi pasa de ele sau de tine. Relatez adevarul adevarat:
          -Nimeni n-a zis nimic atunci de un vreun abuz al jandarmeriei de altfel jandarmeria a fost suspect de permisiva, NU a fost ridicat absolut nimeni. (vorbesc de seara OUG 13)
          Doar ca matale esti putin debusolat. S-a fortat intrarea in guvern in seara OUG 13 nu pe 10 august.
          -1.5 ani mai tarziu, pe 10 august, organizatia paramilitara de tip mafiot numita aiurea "Jandarmeria romana" (sau conducerea ei) comite cel mai grav abuz impotriva populatiei civile de 30 de ani incoace.

          DAR si aici e parerea mea: astfel de lucruri nu trebuie validate de postaci ca tine iar parerea ta despre drepturi si libertati civile nu este relevanta. Din punctul meu de vedere "romanistilor tv-isti" ca matale le-ar trebui retrase drepturile fundamentale din nastere si retrogradati de la statutul de fiinta inteligenta. Nu-i bai asa mare: exista ONG-uri si legi pentru protectia animalelor asa ca nu sunteti lasati chiar de izbeliste.
    • +27 (67 voturi)    
      "rezistacii" (Luni, 29 martie 2021, 19:58)

      GabiAlex [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

      Nu se luptau cu un virus. Astia de acum evident nu stiu sa faca diferenta. Vor si ei sa urle la ceva, ca ii mananca undeva daca nu fac zgomot degeaba.
      • -9 (19 voturi)    
        Imi place (adica nu)cum suntem manipulati!! (Luni, 29 martie 2021, 23:23)

        Vigilentanonstop [utilizator] i-a raspuns lui GabiAlex

        Vad multe manipulari chiar impotriva subiectului COVID!! Ce zici baietas?? Era mai bine in guvernul PSD?? Vad ca ai majoritate de voturi de la USR isti!!
        • 0 (4 voturi)    
          intrebare stupida baietas (Marţi, 30 martie 2021, 9:48)

          gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Vigilentanonstop

          sub nicio forma (pandemie, razboi, prosperitate, pace si bautura pentru toti) existenta unui urmas direct al FSN-ului sovietic (da, retine "FSN" lui Iliescu este denumire primita in plic de la Moscova, de Brucan - lucru confirmat de arhive), ca se numeste PSD, PD, PDSR, PRM nu poate fi tolerata nici la guvernare, nici in parlament, in nicio institutie sau functie publica. Existenta acestei "organizatii muncitoresti-interlope" poate fi tolerata doar in arest sau in salile de tribunal predecesoare arestului.
    • +2 (2 voturi)    
      Dublul standard este frumos (Marţi, 30 martie 2021, 8:44)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

      Arata afilieri de cand lumea.
  • -30 (108 voturi)    
    Panica in propaganda (Luni, 29 martie 2021, 18:48)

    mihaipricop [utilizator]

    mitingurile tefeliste cica nu erau politice insa participau iohanis, orban,catu,ciolos,barna, vladut...acum cica e miting politic doar pt ca aur il sustine, alaturi de alte milioane de romani care nu ies in strada de frica amenzilor, la mitingurile tefeliste nu riscai nici o amenda.si abia daca adunau pe bune cateva zeci de mii,vrajelile cu sute de mii erau doar propaganda tefelista.
    • +15 (45 voturi)    
      Aha (Luni, 29 martie 2021, 18:55)

      Landser [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

      Du te inainte ca venim si noi!
    • +5 (7 voturi)    
      Pa Dracnia il inviti la o cuvantare ? (Marţi, 30 martie 2021, 7:58)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

      Sigur ar avea ceva de spus
  • -35 (53 voturi)    
    Partigiano! (Luni, 29 martie 2021, 18:53)

    newlook [utilizator]

    Bella ciao

    Una mattina mi son svegliato
    o bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao,
    una mattina mi son svegliato
    e ho trovato l’invasor.

    O partigiano, portami via,
    o bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao,
    o partigiano, portami via
    che mi sento di morir.
    ...

    https://lyricstranslate.com
    • +3 (9 voturi)    
      Tipic drag queen ! (Luni, 29 martie 2021, 21:54)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      .
    • -2 (4 voturi)    
      Tipic drag queen ! (Luni, 29 martie 2021, 22:26)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      .
    • +2 (4 voturi)    
      srăcan de tine, (Marţi, 30 martie 2021, 8:38)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      ești atât de inept că nici covidul nu are curaj să se lege de tine.
    • -3 (5 voturi)    
      Imnul ANTIFA ce cute!!! (Marţi, 30 martie 2021, 8:47)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Dar nu vad legatura cu protestele unora saturati de PNL USR care au cea mai mare atractie de imnul de mai sus.
  • -37 (81 voturi)    
    E evident ca singurul mod (Luni, 29 martie 2021, 18:57)

    mihaipricop [utilizator]

    de a detensiona situatia sunt alegerile anticipate, in afara de membrii de partid, nimeni nu mai are incredere in guwerner si in actuala coalitie guvernamentala.
    • +12 (74 voturi)    
      singurul mod de a tensiona situatia... (Luni, 29 martie 2021, 19:55)

      GabiAlex [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

      ... si da scapa de pandemie este sa-i inchida pe idioti in case cu armata. Ca sa astepti sa gandeasca... evident ca nu mai e nici o speranta.
      • -8 (32 voturi)    
        Pai hai (Luni, 29 martie 2021, 20:29)

        CristianG [utilizator] i-a raspuns lui GabiAlex

        sa va inchida
      • -13 (39 voturi)    
        usurel (Luni, 29 martie 2021, 20:40)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui GabiAlex

        fiecare gndeste cum vrea muschii sai, nu cum vor ai mafiei portocalii, sustinuta de occidentali
        • +9 (19 voturi)    
          Iar mafia rosie, sustinuta de orientali,.. (Luni, 29 martie 2021, 21:40)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          .....vrea sa ne arate muschii ca sa ne incredinteze ca gandeste ?
          Noi stim ca are muschi, am remarcat de-a lungul istoriei.
          Dar nu ne va convinge neam ! ca spârcâiala din capul lor se cheama gandire.
          In rest , puteti sa mai stati nitel cu gura pe noi....
        • +4 (14 voturi)    
          Iar mafia rosie, spijinita de orientali... (Luni, 29 martie 2021, 22:47)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          .....vrea sa ne arate muschii ca sa ne incredinteze ca gandeste ?
          Noi stim ca are muschi, am remarcat de-a lungul istoriei.
          Dar nu ne va convinge neam ! ca spârcâiala din capul lor se cheama gandire.
          In rest , puteti sa mai stati nitel cu gura pe noi....
      • -1 (21 voturi)    
        Gabi si Alex (Luni, 29 martie 2021, 20:56)

        intruderul [utilizator] i-a raspuns lui GabiAlex

        vezi ca ai gresit pagina,Romania nu este Myanmar ( inca ).
    • +14 (24 voturi)    
      Noi nu vrem alegeri anticipate... (Luni, 29 martie 2021, 23:22)

      GeorgeSb [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

      Daca vrei tu cu domnul Simion si Madame Sosoaca e fix problema voastra. Altceva? Daca nu va place ...puteti pleca din tara. Macar s-ar face putina curatenie.
      • -4 (4 voturi)    
        .... (Marţi, 30 martie 2021, 8:32)

        Casalot [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeSb

        Dar de ce nu pleci tu intr-o tara mai "civilizata"?
  • -30 (64 voturi)    
    E ceva lume bosilor (Luni, 29 martie 2021, 19:12)

    Socrate2021 [utilizator]

    Va matura strada in seara asta.
    • +13 (37 voturi)    
      Era bine sa mature strada , (Luni, 29 martie 2021, 21:12)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui Socrate2021

      ca e cam murdara!
      • -6 (20 voturi)    
        Asta se stie! Ca de 30 de ani tot ei sunt, (Luni, 29 martie 2021, 22:53)

        Vigilentanonstop [utilizator] i-a raspuns lui kokos

        stapanii strazilor in ROMANIA, si era nevoie curatanie odata si odata!!! CAPUT slugilor GLOBALISTE!, comuniste!!!
  • +35 (71 voturi)    
    vocalize (Luni, 29 martie 2021, 19:19)

    Filbert [utilizator]

    Aia de la Galati care au urlat in fata ATI-ului au avut, in prostia lor, o farima de 'logica', s-au dus sa urle la virus, adica...
    Mai bine isi luau microscoape si urlau acasa la lamele, cu siguranta ca virusu' ii auzea mai bine.
    • +34 (58 voturi)    
      evident (Luni, 29 martie 2021, 19:56)

      GabiAlex [utilizator] i-a raspuns lui Filbert

      In mintea lor, virusul se sperie de vuvuzele.

      Sunt din aia care urla si la luna cand nu au ce face.
    • +13 (33 voturi)    
      ce virus? ce microscop? ce stiinta? (Luni, 29 martie 2021, 21:39)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Filbert

      Virusul nu exista sau e de prin laborator sau covid nu exista sau 5g omoara lumea. Nu ai ce sa explici astora. Cand e cate ceva conspirationist, ies imediat sa protesteze anti-ceva.

      Vorbesc de "libertate" si "comunism" cand e vorba de restrictii. Probabil punand semn de egal intre ce e acum cu pandemia si ce e ca stil de viata prin Coreea de nord. Atat ii duce mintea.

      Nu ai ce asteptari sa ai. Si probabil unii considera microscopul erezie, mai ales daca bolile sunt ceva mistic, o pedeapsa divina, nicidecum ceva cauzat de virusi sau bacterii sau orice alti patogeni.

      Problema e ca fix astia care cer eliminarea restrictiilor sau care striga ca nu exista virus sau boala vor fi primii care bat la usile spitalelor cand se imbolnavesc.

      Am si eu colegi care-mi dau pe whatsapp tot felul de forward-uri cu link-uri de tot genul de la petitii la clipuri cu tot felul de povesti, care mai de care mai fantastice. Doar Reptilienii mai lipsesc.

      Singura mea problema in toata situatia asta e ca daca totul s-ar rezuma la ei, ar fi in regula, problema e ca inconstienta lor pune viata altora in pericol. Si asta nu este ok. Si mai rau este nu ca nu le pasa, ci ca nu realizeaza, nevazand mai mult de 2m in fata cu ochelarii de cal.
  • +26 (82 voturi)    
    Pasol la turbinca cu zgubiliticii astia (Luni, 29 martie 2021, 19:22)

    Plagarus [utilizator]

    Se imbolnaveste lumea pe capete si " dansii " fac spectacole ?
    • -7 (27 voturi)    
      Nu, ei sunt tineri cum ai fost si tu!! (Luni, 29 martie 2021, 23:00)

      Vigilentanonstop [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Si tineretea le a fost furata adica violata, pricepi??
      Unii bogatani fara sentimente fata de oricare care se aseamana cu ei ne a adus in acesta stare!!
      Si doctorii cer mila cetatenilor sa stam linistiti in case!!
  • -16 (42 voturi)    
    Pai cum (Luni, 29 martie 2021, 19:40)

    Flav_ [utilizator]

    #istii tot în beciuri?
  • +30 (96 voturi)    
    Protestați la spitale!!! (Luni, 29 martie 2021, 19:45)

    Vic83 [utilizator]

    Dacă tot nu credeți în Covid și în inutilitatea de a te vaccina sau a restricțiilor îi rog pe toți protestatarii (mari specialiști în medicină și virusuri) să meargă la marile spitale din București (Matei Balș, Universitar, Marius Nasta etc.) și să îi fluiere pe pacienții de la ATI și pe asistenții și medicii de acolo, pt că suferă marea LIBERTATE din mințile lor pustii.

    Respectați regulile de distanțare socială, minunatele restricții pe care nimeni nu le mai suportă (dar trebuie respectate), vaccinați-vă și fiți altruiști, nu călăi!

    Nu mai condamnați la moarte pe alții care nu se pot apăra în fața Covid 19 pt libertatea iluzorie și amorul propriu!
    • -18 (60 voturi)    
      Fals, absolut fals. (Luni, 29 martie 2021, 20:11)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui Vic83

      Nu e nici un altruism, dulcegarii! Multime de cancerosi sunt neglijati, majoritatea celor care au facut boala s-au vindecat bine mersi, cei care n-au imunitate buna se pot singuri pazi si trata. Japonezii poarta obisnuit masca dar tineretul Nipon e in stare catastrofala, insingurat, deprimat si sinucigas, desi au inflorit ciresii si e frumos pe-afara...
      • +13 (51 voturi)    
        si zic ca de la masca li se trage japonezilor? (Luni, 29 martie 2021, 21:26)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Namaste

        Cum sunt si acum multi convinsi ca americanii n-au ajuns pe luna, vor fi probabil si mult convinsi ca covidul n-a existat....

        Multi s-au vindecat de covid si din cauza ca au avut parte de tratament la terapie intensiva. Altfel, cu actualele restrictii, numarul de decese ar fi dublu. Iar fara restrictii, de cateva ori mai mari. E suficient sa te uiti la Cehia si Ungaria si intelegi unde duce lipsa de preventie ...

        Si da, multe alte boli sunt partial neglijate ca sa se tina in frau covidul. Iar solutia nu e sa ii lasam pe aia cu covid sa moara fara sa le asiguram loc la ATI, ci sa stea toti berbecii in casa 2 luni, ca nu moare nimeni fara cluburi si crasme, si sa se reduca gradul de infectare.
        • -7 (23 voturi)    
          doamna Beatrice, dv. sînteți? (Luni, 29 martie 2021, 21:51)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          poate știți că Cehia fuse prima țară din Europa care a obligat oamenii la botnițe, fuseră ei cei mai grijulii cu populația civilă...Neluțu dixit
          • +7 (17 voturi)    
            A fost prima tara, a fost, dupa aceea (Marţi, 30 martie 2021, 3:03)

            GeorgeSb [utilizator] i-a raspuns lui di livio

            e venit cu relaxarea. Faceau mese festive pe strazi, festival, restaurante deschise, acum a venit nota de plata. Ungurii la fel. La inceput restrictii si au stat bine. Dupa aceea meciuri, oameni pe stadioane. Normal ca au facut pe ei.Trebuie sa introducem pedepse severe pentru cei care sunt inconstienti. Simion , Sosoaca nu au ce cauta in Parlamentul Romaniei. Nu ne reprezinta, ne fac de rusine. Jos populismul! Jos demagogia! Jos prostia!
          • 0 (0 voturi)    
            esti simpatic (Marţi, 30 martie 2021, 17:19)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui di livio

            Degeaba esti prima tara care impune masca (in martie 2020), daca esti tot prima care o scoate (in iunie 2020).

            Uite aici oleak de istoric despre ce s-a intamplat in Cehia ca sa discutam cat de cat pe chestii reale nu sferturi de adevar:

            https://www.digi24.ro/stiri/externe/modelul-cehiei-de-relaxare-a-restrictiilor-a-esuat-tara-inregistreaza-acum-cifre-record-iar-sistemul-sau-sanitar-este-coplesit-1463853
            Iar acu au ajuns pe locul 1 in lume la numarul de cazuri
        • -4 (32 voturi)    
          Tinerii japonezi mor acum prin suicid, (Luni, 29 martie 2021, 22:35)

          Namaste [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          nu prin covid-19. Starea natiunii nipone este foarte critica, asadar. Japonezii sunt foarte disciplinati, iubitori de natura si arta, poarta masca contra noxelor poluante de multa vreme, dar restrictiile actuale i-au adus la pragul insuportabilului pe tineri, intr-o societate unde exista tendinta crescanda a celibatului, a izolationismului, ça urmare a stressului intens, acum, paroxistic.
          • -1 (27 voturi)    
            Ne doare fix undeva... (Luni, 29 martie 2021, 23:07)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Namaste

            ....de japonezi !
            Aici e Romania, in caz ca bu ai remarcat.
            Ti-e mila de cancerosi ? Atunci, ai gr8ja sa se respecte restrictiile ca sa nu mai fie spitalele pline de bolnavi covid.
            NU, cei care nu au imunitate b7na NU se pot pazi si trata singuri ! De-ar fi fost posibil, nu ar mai fi existat pandemie.

            Dupa un an de pandemie inca trebuie explicat prostlior ce si cum fiindca lor le arde de Japonia !
            • +2 (2 voturi)    
              Pandemia si imunitatea (Marţi, 30 martie 2021, 13:00)

              Namaste [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              Pandemia este o notiune epidemiologica, nu este acelasi lucru cu mortalitatea, referindu-se la morbiditate.
              Imunitatea este individuala, cu mijloace adecvate, fiecare se poate ingriji ; in anotimpul ploilor bantuie gripa dar boala e severa doar pentru foarte putinii care au o imunitate foarte precara, dintr-un motiv sau altul.
          • +1 (3 voturi)    
            idix (Marţi, 30 martie 2021, 10:15)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Namaste

            Rata sinuciderilor a crescut in Japonia in timpul Covidului. Conform logicii tale, fiind obisnuiti cu masca de generatii asta nu ar fi trebuit sa se intample.
            Pe de alta parte rata sinuciderilor in Japonia in 2017 a fost de 149 la 1 milion, rata generala a mortalitatii la COVID este de 360 per milion.
            Iar Covidelu e o chestie globala nu locala.
      • +13 (25 voturi)    
        de la munca (Luni, 29 martie 2021, 22:41)

        ion.daniel [utilizator] i-a raspuns lui Namaste

        Alora li se trage de la prea munca si seriozitate nu de la masca. Cand o sa mergi acolo o sa intelegi diferenta care e intre japonia si romania si la cum arata un oras ras de pe fata pamantului de cel putin 3 ori si bucuresti, unde nu vezi cos de gunoi in tot orasul dar totul e curat si intretinut, unde decat sa opreasca metroul mai bine isi trag un glont in picior si unde poluarea si traficull sunt de 100 de ori mai mici dar orasul e de 10 ori mai mare samd atunci sa discuti despre japonezi si mastile lor
        • +2 (2 voturi)    
          Au inflorit ciresii japonezi iar tinerii (Marţi, 30 martie 2021, 12:30)

          Namaste [utilizator] i-a raspuns lui ion.daniel

          niponi continua sa se sinucida mai abitir decat oricand. Stressul e pretutindeni in tarile capitaliste, puternic industrializate, cronicizat, restrictiile liberticide il intensifica la inadmisibil; nu e cazul Romaniei, desigur! .
          Semnificativ, tineretul japonez nu mai are nici un interes pentru demografie, incercati dvs cu romanismul pro-familia, dar japonezilor nu le place crestinismul ortodox...
    • -8 (44 voturi)    
      dus cu pluta (Luni, 29 martie 2021, 21:26)

      Vasile-Vasile [utilizator] i-a raspuns lui Vic83

      minti cu nerusinare!
      nu condamna nimeni la moarte pe nimeni!
      si cand mergi pe trotuar sunt sanse sa fii condamnat la moarte ca poate o masina da peste tine!
      respecta tu regulile de distantate, renunta la tot si du-te in padure! vei avea mari sanse sa nu intalnesti oameni foarte mult timp!
      si in felul asta vei fi fericit si implinit!
    • +10 (18 voturi)    
      ce spitale ? (Luni, 29 martie 2021, 23:08)

      GabiAlex [utilizator] i-a raspuns lui Vic83

      astia muncesc doar in carciumi.
    • +1 (3 voturi)    
      Depinde de restrictii.. (Marţi, 30 martie 2021, 7:27)

      RocknRolla [utilizator] i-a raspuns lui Vic83

      In conditiile in care bugetarii care pot lucra de acasa nu sunt trimisi sa lucreze macar partial de acasa, mi se par restrictiile astea aberante. Eu ma invart pe la casa poporului, parcarile de la ministere sunt pline ca inainte de pandemie. Alte organizatii de la stat interzic lucratul de acasa pe varii motive nejustificate. Si noi, in conditiile astea inchidem magazinele alimentare la 18:00 creind o aglomerare mai mare, ca vezi domne programul mai scurt reduce pacientii la ATI. Foarte bine gandite restrictiile... trebuie intr-adevar sa ne supunem complet...
  • -8 (42 voturi)    
    ca sa vezi (Luni, 29 martie 2021, 20:38)

    srpc [utilizator]

    deci organizeaza si altii proteste, nu doar SRI&Co? :)))
    • +6 (28 voturi)    
      hehe (Luni, 29 martie 2021, 21:08)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Rusia, zi-i sa zic.
      You are right, natashelule.
    • +15 (35 voturi)    
      vezi ca ai uitat sa zici de Soros (Luni, 29 martie 2021, 21:27)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Si de bigeits
  • +20 (52 voturi)    
    Mă primiți dacă am Covid? (Luni, 29 martie 2021, 21:15)

    Vic83 [utilizator]

    Primiți la protest și pe cei confirmați cu Covid? Fără mască! Libertate și viață lungă! Vă îmbrățișez!
    • -4 (16 voturi)    
      ia vezi tu (Luni, 29 martie 2021, 21:48)

      tabita1 [utilizator] i-a raspuns lui Vic83

      cum pacalesti izolarea la domiciliu. mai stai nenica acasa, mai ai 9 zile pana sa umbli liber ca pasarea cerului.. pana la 6 seara cu sau fara vaccin, cu sau fara covid. si gainile de la tara de la mine se baga mai tarziu la culcarica
  • +7 (31 voturi)    
    Cost (Luni, 29 martie 2021, 21:26)

    Ovidiu P [utilizator]

    200? Atat au avut bani sa-i plateasca. Figurantii sunt scumpi in pandemie ca-si risca viata.
    • +1 (11 voturi)    
      Soros (Luni, 29 martie 2021, 22:56)

      Flav_ [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu P

      mult mai bănos, într-adevăr!
  • +2 (18 voturi)    
    “Oamenii de bine” (Luni, 29 martie 2021, 22:02)

    True_Romanian [utilizator]

    “Oamenii de bine” au spus mereu ca acest virus este o facatura.
    “Oamenii de bine” au spus mereu ca vaccinul este “criminal”.
    “Oamenii de bine” au spus mereu ca purtatul mastii nu este necesar.
    Ascultati pe “oamenii de bine”!!!
  • +16 (20 voturi)    
    Ce cauta Ion Rădoi la proteste ??? (Luni, 29 martie 2021, 22:04)

    TheFreeOne [utilizator]

    .
  • -12 (34 voturi)    
    Daca nu va pasa de viata lasati-ne pe noi sa traim (Luni, 29 martie 2021, 22:25)

    Tom60 [utilizator]

    Pentru astia nu se aplica legea ? Cum li se permite sa fie mai mult de 100 de persoane si sa nu respecte restrictiile ? Ce face politia si jandarmeria ?! In alte tari erau de mult imprastiati, arestati si amendati cu amenzi serioase nu de 500 Lei ! Daca va uitati mai bine, cu cateva exceptii, majoritatea sunt toti acei ce umplu cluburile "de fite...", pustimea care lucreaza la buzunarul lui tata, fosti si viitori deligventi, interlopii, tarfele de la matrimoniale si de pe centuri si pestii lor !
  • -8 (26 voturi)    
    prostia se plătește (Luni, 29 martie 2021, 22:25)

    Arl [utilizator]

    Când te lași pe mâna lui Arafat și a găștii sale, plătești. Să nu te gândești că te împinge să iei măsuri aberante în folosul PSD și AUR....
  • -12 (30 voturi)    
    Bun (Luni, 29 martie 2021, 22:39)

    Socrate2021 [utilizator]

    Foarte buna organizarea AUR. Se pare ca inca mai sunt patrioti in Romania. Simion a reusit sa mobilizeze pe FB o tara intreaga. Se pare ca influenta acestui tanar patriot roman in randul tinerilor din toata tara e mult subestimata de sistemul corupt. Respect AUR!
    • -1 (1 vot)    
      astia sunt buni (Marţi, 30 martie 2021, 11:03)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Socrate2021

      aia de pe 10.08 meritau bataia...
      ba da ipocriti mai sunteti slugilor!
  • -12 (34 voturi)    
    BRAVO generatiei tinere! Daca nu isi doresc,, (Luni, 29 martie 2021, 22:40)

    Vigilentanonstop [utilizator]

    libertate, nu vor avea! Datorita unora care vor sa controleze lumea!!!
    • +10 (32 voturi)    
      marele licurici (Luni, 29 martie 2021, 22:55)

      tcvl [utilizator] i-a raspuns lui Vigilentanonstop

      vor să controleze turma . Dar nu le merge ... foarte bine, ieșiți în stradă pupați-vă, îmbrățișați-vă, apoi dacă aveți ceva probleme de sănătate să rămâneți acasă și să-l chemați pe simion să vă trateze cu gargară cu sare.
      • 0 (0 voturi)    
        Multi securisti activi acum cu aceasta, (Marţi, 30 martie 2021, 21:46)

        Vigilentanonstop [utilizator] i-a raspuns lui tcvl

        manifestatie!! Mi e sila!! Nu mai scapam de ei!!
  • +1 (33 voturi)    
    at this point (Luni, 29 martie 2021, 22:47)

    dailyshow [utilizator]

    protestati, dar prin spital sa nu calcati in urmatoarele saptamani.
    va convine?!
    • +13 (25 voturi)    
      daca nici (Luni, 29 martie 2021, 23:05)

      tabita1 [utilizator] i-a raspuns lui dailyshow

      nu mi opresti 33% din bani care numai la sanatate nu se duc, atunci nu veni ca stat nici cu indicatii din astea, vai de noi
  • +12 (30 voturi)    
    incepe sa devina ceva serios (Luni, 29 martie 2021, 22:58)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    am deja o buna parte din cei din fb care posteaza fie comentarii de sustinere, fie live-uri de la demonstratii, fie postari. Un observator atent al Social Media ar putea detecta cam acelasi tip de miscare care s-a generat la celebra de acum OUG13.
    AUR doar incearca sa confiste chestia asta, sa se urce pe un val de numultumire. Asa cum au facut-o cei cu "rezist". Doar ca e o diferenta, daca la "rezist" era o etica si morala general valabile, logic ca la AUR nu achieseaza toata lumea, nu vad cum ar putea Simion sau Sosoaca sa coaguleze factiuni extrem de diferite din societate, maxim pot antrena segmente de nisa.
    Dar, una peste alta, ce vreau sa zic, ca fb/Social Media e un barometru al starii de spirit.
    Si starea curenta deja nu mai e de blazare sau exasperare, a trecut in revolta.
    Cred ca Guv si serviciile din subordine (se stiu ele care) ar trebui sa fie suficient de inteligente sa simta asta si sa calmeze cumva agitatia, fierberea, pana nu da in clocot, repet, spre beneficiul unora de teapa AUR.
    Lumea e nemultumita, logic, a trecut un an de restrictii, la ATI nu s-au (macar) dublat nr de paturi, stam cu totii in case ca sa nu fie suprasolicitat sistemul de sanatate, medicii si personalul medical sunt si ei obositi si depasiti, dar si lucratorii din domenii tip HoReCA, cultura, etc, grav afectate de restrictii deja nu mai pot, le-a ajuns cutitul la os, fara venituri, ajutoarele de la stat anemice sau amanate, lalaile (vezi cu Masurile 1,2, 3 de la IMM COVID), toate ca toate dar pana la "foame", cand nu mai ai ce pune pe baza, asta "bate" de departe frica de o potentiala contaminare.
    Si Guvernul trebuie sa inteleaga si sa ofere si un orizont clar de timp pt ridicarea restrictiilor si compensatii financiare. Altfel.,...o sa cam explodeze mamaliga in Aprilie, o sa vedeti.
    PS: da, si eu as iesi. Sunt vaccinat, am avut si COVID si nu pricep neam de ce naiba trebuie sa suport si eu restrictiile astea cretine....
    • -12 (28 voturi)    
      nu pricepi.... (Luni, 29 martie 2021, 23:11)

      GabiAlex [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      pentru ca nu poti, sau pentru ca nu vrei. Ca de explicat s-a explicat de mii de ori.
    • -3 (15 voturi)    
      ai dreptate (Luni, 29 martie 2021, 23:17)

      tcvl [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      restricțiile sunt parțial ilogice , dar de ce trebuiesc impuse? Nu din cauza celor ca tine sau ca mine, ci din cauza celor nu se vaccinează, nu cred că există covid, nu respectă nici măcar regulile minime și de bun simț . Și pentru că nu se poate face o separare pe stradă sau în magazine între noi și ei - restricțiile sunt pentru toată lumea
      • +4 (14 voturi)    
        Pai tu vaccinat (Marţi, 30 martie 2021, 1:00)

        Flav_ [utilizator] i-a raspuns lui tcvl

        Parca făceai o formă ușoară, în caz de necaz. Sau voi vreți să-i protejați pe ăștia, "antivaxeri", pe care-i înjurați toate ziua ca nu respecta, ca bun simt, masca, bla bla bla? Asa ceva!
  • +3 (33 voturi)    
    este clar cine a iesit in Bucuresti (Luni, 29 martie 2021, 23:11)

    ..13 [utilizator]

    Sunt baietii de la AUR - huliganii de pe stadioane.

    daca cineva poate prelua secventele de acum si compara cu cele ce s-au petrecut cand cica i-au luat arma jandarmeritei la 10 AUgust cu siguranta vor gasi niste fete care se regasesc in cele doua evenimente

    vreau sa spun ca AUR - a se citi russia - isi baga coada tare rau de tot.

    ce lipseste acum sunt mesajele clare de la Guvern si Presedinte.

    Astia de protesteaza merg tare pe abureli si aburelilel astea trebuie clarificate cat se poate de urgent

    In rest liniste si pace!

    A si DA, masca pe nas si pe gura!
    • -2 (2 voturi)    
      aur + PSD (Marţi, 30 martie 2021, 11:07)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      nu uita cine este intiatorul, sponsorul, organizatorul si principalul sustinator din umbra - PSD.

      Se pregatesc pentru Paste, care trebuie sa devina punctul de cotitura care va duce la caderea Guvernului. Majoritate in Parlamentul ticalosilor, cu AUR si UDMR, pot face oricand.

      Noi tot uitam ca aici vorbim despre miliarde de Euro care trebuie sa intre in tara in urmatoarea perioada si la care PSD nu mai are acces ca inainte.

      Personal, I-AS INFECTA FARA CEA MAI MICA REMUSCARE, chiar daca spitalele ar fi blocate de o avalansa de cazuri!
      Nu stiu ce mama dracu pazesc serviciile secrete. Capii trebuie identificati si neutralizati, chiar daca sunt sefii PSD. De HAUR nu mai zic.

      Pentru o mana de anormali cu gargauni la cap sau morti de foame, care se duc pentru 50 de lei, pentru niste idioti care nu inteleg sa se fereasca adoptand masuri de bun simt, pentru o nenorocita de masa de manevra formata din scursuri, suferim acum toti. Pentru ca fiecare este atins de masurile luate.
  • +1 (39 voturi)    
    Acum se vede nivelul de educatie (Luni, 29 martie 2021, 23:18)

    GeorgeSb [utilizator]

    ai celor care au votat cu AUR. Sincer, mi-e mila de ei. In jurul meu zilnici se imbolnavesc oamenii de COVID. Cativa au si murit, desi nu aveau alte afectiuni si nu aveau 70 de ani. Un prieten avea 37 de ani, celalalt 40.
  • +5 (31 voturi)    
    Experimentul Timișoara (Luni, 29 martie 2021, 23:25)

    Rolly [utilizator]

    Aruncați o privire peste experimentul sinistru numit Timișoara.

    1. O parte din timișoreni s-au vaccinat, restul mențin măsurile de protecție - rata de infectare crește și se ajunge la carantină.
    2. timișorenii se vaccinează în continuare, restul mențin măsurile de protecție, se aplică restricțiile suplimentare prevăzute de carantină - rata de infectare crește în continuare.

    Chiar nu sesizați că este ceva în neregulă? Chiar nu credeți că trebuie schimbat sau eliminat ceva din ce s-a făcut până acum fiindcă cifrele arată clar că nu funcționează?
    • +5 (25 voturi)    
      sunt curios (Luni, 29 martie 2021, 23:33)

      tcvl [utilizator] i-a raspuns lui Rolly

      Ce măsuri clare și eficiente crezi tu că se impun? Eliminarea restricțiilor actuale? De timișorenii ăia care au respectat carantina și măsurile de protecție și se duceau la cumpărături prin Arad ai auzit? De tinerii care se strângeau la chefuri peste tot? Da, toți ne-am săturat din cauza temerilor, restricțiilor , din cauza pandemiei. Dar sperăm să se termine în câteva luni și apoi vedem dacă mai suntem zdraveni la cap și ne reluăm viața din punctul în care am lăsat-o acum mai bine de un an...
    • +4 (26 voturi)    
      Undeva ceva este putred (Luni, 29 martie 2021, 23:34)

      Chilian [utilizator] i-a raspuns lui Rolly

      Ori vaccinul este ineficient (or fi timișorenii mai altfel) ori măsurile de protecție nu sunt respectate de către toți.
      Deoarece prima afirmație este cu siguranță greșită) nu mai rămâne decât cea de-a doua valabilă.
      Și nu este nevoie să fie o majoritate, ajung câteva zeci în fiecare zi pentru a răspândi virusul. Lipsa de rezultat este dată de „jmecheria” unora care tratează situația cu convingerea că lor nu li se poate întâmpla. Din păcate, viața bate filmul.
  • -6 (30 voturi)    
    Cu astfel de oameni inconștienți (Luni, 29 martie 2021, 23:40)

    ploiesteanu [utilizator]

    rata de infectare va crește până la cer în toate orașele, măsurile vor fi și mai aspre, spectacolele, de teatru, de operă, balet, manifestările artistice în general vor fi tot mai rare, dar dacă asta e vrerea boborului, guvernanții nu vor avea încotro și se vor supune. Se revoltă inconștienții pentru niște măsuri blânde, cele mai blânde din Europa.
    • 0 (2 voturi)    
      Chiar sunt curios daca vor fi mai dure. (Marţi, 30 martie 2021, 8:55)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Ca deja incepe sa se rupa multe la multi de boala.
  • +2 (26 voturi)    
    Jos Guvernul, sa vina PSD (Luni, 29 martie 2021, 23:58)

    buncrestin [utilizator]

    Stimati protestatari, dupa ce v-ati strigat necazul, nu uitati sa treceti pe la sediul PSD sa semnati adeziunile (daca nu le aveti deja), ca recompensa pentru serviciile aduse Unicului Partid care castiga din vanzoleala voastra. Eternul PSD.
  • +2 (30 voturi)    
    Nu ii sustin, dar e normal sa protestezi (Marţi, 30 martie 2021, 0:03)

    Miky60 [utilizator]

    Sa fie inteles, eu m-am vaccinat,chiar cu AstraZaneca, acum astept rapelul. respect cu sfintenie masurile autoritatilor, nu ies din casa, comand totul, este si simplu, ca sunt doar eu si cele 2 pisici in casa, nu ies la terase, nu ies in restaurante, nu fac calatorii ne-esentiale prin Maldive sau Mexic. Am iesit doar la votare, cand am votat schimbarea si sa avem in sfarsit USR sa ne conduca (atunci am lasat cele 2 pisici in casa :)) )
    Dar, este normal ca unii, daca se simt nemultumiti sa protesteze. Este cel mai democratic lucru. Si sa nu fie opriti, sa protesteze cat vor. Doar PSDragnea nu ne lasa sa protestam, ca le era frica. Si de ce iti e frica, nu scapi!
    Daca nu ar protesta nimeni, inseamna ca nu avem democratie. Iar USR-ul ne-a readus democratia in tara, daca cineva e nemultumit, sa poata sa-si exprime nemultumirea.
    Dar asta nu inseamna ca guvernul trebuie sa lase garda jos, asta nu. Chiar restrictile ar trebui marite!
    • +2 (8 voturi)    
      Aseara aveai ocazia sa iesi din casa (Marţi, 30 martie 2021, 8:56)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Ar fi fost placut.
  • -3 (23 voturi)    
    Hmmm (Marţi, 30 martie 2021, 0:41)

    Sah [utilizator]

    Vad ca s-a dat ordin pe unitate: toti postacii platiti, sa apere guvernul, jandarmii si sa critica manifestatiile!
    Amara paine mancati hastagistilor! :))
  • -2 (14 voturi)    
    Pamantul "iesti" plat (Marţi, 30 martie 2021, 0:42)

    PuieMonta007 [utilizator]

    si vulturienii ii urmaresc pe tarabostes prin tunelurile de la metrou
  • +5 (17 voturi)    
    rusine #rezist, rusine andrei carmitru (Marţi, 30 martie 2021, 0:55)

    winston_smith [utilizator]

    andrei carmitru are niste iesiri pline de ura pe facebook , ar trebui internat la psihiatrie acest specimen fascist!!
    • +6 (8 voturi)    
      Deja s-au alocat fonduri (Marţi, 30 martie 2021, 3:05)

      Flav_ [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

      suplimentare la Obregia pentru extindere, nu mulți din grupul asta ies zdraveni din pandemia asta.
  • +3 (15 voturi)    
    Proteste/Romania (Marţi, 30 martie 2021, 1:06)

    FortApache [utilizator]

    Fix asta patesti cand falsifici procentele Covid asa "din pix" ....proteste.

    Lui V. Voiculescu nu i-a "scapat" porumbelul cand a spus ca datele covid au fost masluite inainte de alegerile de anul trecut ca sa dea ce "trebuie" , are dreptate, dovada este ca presedintele a sarit imediat ca ars incercand sa puna "batista pe tzambal"....acesta este semnul ca Voiculescu are dreptate :))

    Si acum sunt masluite de frica protestelor insa se lucreaza temeinic la musamalizarea masluirii :)))

    Si inca ceva: gata, alegerile au trecut. Ce mai vor politicienii? Inca nu si-au facut plinul cum trebuie? Mai a ramas ceva nevandut sau amanetat?
    • +1 (3 voturi)    
      Degeaba amaneteaza daca nu sunt ei la putere (Marţi, 30 martie 2021, 8:59)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

      Deci inca mai au pentru ce lupta. Si trebuie sa intelegi si partea a doua. Daca se adevereste ca au masluit si au inchis romanii degeaba in case si au omorat prin asta comorbizii din lipsa sistemului medical. O sa fie grav.
  • 0 (22 voturi)    
    ati (Marţi, 30 martie 2021, 1:16)

    AMDATi [utilizator]

    Mie mi se par suspect de multi internati la ATI. Cum pana acum nu a fost nimic sincer in modul cum s-a comunicat catre populatie (o propaganda desantata privind "teribilul" virus si reducerea la tacere a tuturor ce pun la indoiala masurile anti-covid - improscati intr-un stil sovietic cu tot felul de ineptii, ca sunt antivaccin, ca au toate informatiile de pe fb, ce mai, sunt prosti, nu stiu nimic), nu m-ar mira sa interneze oameni la ATI numai de dragul de a incasa fonduri si de a mentine starea asta de teroare medicala (de mult nu am mai reusit sa circul cu masina fara sa ma intersectez cu vreo ambulanta cu sirenele pornite).
    Cum este practic imposibil sa stii exact de ce a murit un om cu comorbiditati, singura statistica relevanta e excesul de mortalitate, care de cateva saptamani a scazut puternic in Europa (https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps).
    • 0 (4 voturi)    
      Cum spuneam candva despre cresterile ATI (Marţi, 30 martie 2021, 9:00)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui AMDATi

      Dupa cazurile Arad si Sibiu, or mai fi scazut sedarile inutile adica iesirile din sistem.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu e nimic suspect... (Marţi, 30 martie 2021, 17:45)

      GeorgeSb [utilizator] i-a raspuns lui AMDATi

      La ATI situatia este alarmanta. Sora mea lucreaza in sistemul medical. Asa ceva la nu a mai fost. Anul trecut era lejer, din februarie...e dezastru. Oamenii mor pe capete, seamana ca situatia Italiei din martie/aprilie 2020.
  • +4 (20 voturi)    
    Protestatarii au început violențele! (Marţi, 30 martie 2021, 1:26)

    ploiesteanu [utilizator]

    Cărămizi și pietre în capul jandarmilor, în vitrine, sânge. Șoșoaca și AUR sunt fericiți!
  • -1 (7 voturi)    
    cetatenii au dreptul sa se manifeste (Marţi, 30 martie 2021, 5:07)

    Coco Whistle [utilizator]

    nu se pot introduce restrictii decit daca sint rezonabile si fezabile si daca sint respectate de toata lumea. nu poti cere cuiva sa stea incuiat in casa daca nu e testat pozitiv, culmea e ca cei pozitivi se plimba fara probleme,stau la cozi isi platesc facturile.daca spui ca in spatiile inchise se poarta masca atunci sa se inceapa in parlament, guvern...si pina la ultimul michiduta, altfel, regulile sint doar ptr 'urlatori' iar boierii tot boieri.arafat, un servant public, ne reduce la statutul de animal si ma mir ca nimeni nu cere socoteala popei daniel si a celor care au pompat banul ptr noul mastodont. astia doi ar trebui pupe picioarele urlatorilor.
  • +6 (6 voturi)    
    Partidul AUR, organizator al protestului, (Marţi, 30 martie 2021, 5:10)

    Dilematic [utilizator]

    sa-si asume, de indata, responsabilitatea pentru dezordini si vandalismele provocate, cu explicatii in fata opiniei publice, privitoare la pozitita oficiala a partidului si solutiile pe care le propune in combaterea pandemiei, ca alternative la restrictiile aflate in vigoare.
  • +6 (10 voturi)    
    Lista (Marţi, 30 martie 2021, 5:23)

    syms [utilizator]

    Dacă sunt așa de siguri ca virusul e un hoax, sa își depună voluntar semnătura pe o declarație ca nu accepta tratament in cazul in care ajung la spital.
    In rest, e dreptul lor sa protesteze ... pașnic.
    • -3 (5 voturi)    
      Nu au dreptul asta. (Marţi, 30 martie 2021, 9:02)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui syms

      Nici tu nu il ai momentan. E impus de Stat, entitatea aia care te reprezinta pe tine si dorintele tale nu iti da dreptul la libera alegere in privinta asta.
    • 0 (2 voturi)    
      Sa zicem (Marţi, 30 martie 2021, 11:45)

      copci [utilizator] i-a raspuns lui syms

      Pe langa semnatura insa vor primi banii confiscati degeaba de stat pentru plata CAS?
  • +5 (15 voturi)    
    si nici macar nu sunt restrictii in Romania (Marţi, 30 martie 2021, 8:07)

    Coresponedntu [utilizator]

    sa fi trait spalatii pe creier in UK, Franta sau Elvetia in perioada asta unde a fost totul inchis din perioada de dinaintea Craciunului, de la inceputul lunii decembrie. In Italia, Franta, Germania au fost inchise statiunile de schi. In Romania s-a dantuit, s-a petrecut in restaurante, magazinele au fost deschise, romanii s-au inghesuit in malluri.
    Spalatii pe creier din strada sunt rezultatul celor 30 de ani de subcultura, obscurantism religios si analfabetism functional.
    Cei ce protesteaya ar trebui lasati fara asistenta medicala, pe proprie semnatura, sa lucreze selectia naturala.
  • +5 (13 voturi)    
    ne mintim singuri (Marţi, 30 martie 2021, 8:29)

    NoapteaCaHotii [utilizator]

    1. Cu totii avem masti macar FFP2(Glumesc aici stiti cu totii ce masti aveti, abia filtreaza praful,le purtati la misto majoritatea timpului....cu totii le purtam la misto)

    2. Aglomeratia/Distantarea din hypermarketuri, un lucru observat in orice zi(distantare 0, majoritatea oameni trecuti de prima varsta, tot voi auto)

    3.Mall-uri Aglomerate deschise indiferent de restrictii, si Distantare = 0

    4.Prezenta Politiei pe strazi si implicarea reala in educarea populatiei(Locala mai ales) = 0



    Prin punctele de mai sus treceti cu totii zilnic si doar ne mintim ca respectam ceva orice....

    Nu am nevoie de PseuDo experti sa imi impuna faptul ca restrictiile sunt "corecte", mai intai incepeti sa analizati punctele de mai sus la orice ora din zi, dupa veniti aici si comentati folosind aceleasi argumente de "Oameni Mari"
  • +1 (11 voturi)    
    Alo Florida (Marţi, 30 martie 2021, 8:36)

    idealogul [utilizator]

    Florida si alte 15 state americane au renuntat la masti.
    Nu sunt mormane de cadavre pe strazi si nici nu au intrat in colaps. Din contra oamenii sunt mai veseli, economia duduie si americani din statele vecine dau navala si se muta cu sutele de mii in Florida & co.
    Suedia a stat un an fara masti si a fost totul bine ok.
    Acum se pare ca globalistii au invins. Au fortat Suedia sa i-a masuri.
    • +1 (9 voturi)    
      Nu din cauza că măștile nu-și arată (Marţi, 30 martie 2021, 9:30)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

      utilitatea ci datorită vaccinării în masă.
      • +2 (4 voturi)    
        Vaccinare covid/Florida/USA (Marţi, 30 martie 2021, 10:25)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

        Acuma macar jumatate in spirit de gluma spun : poate si ca Astra Zeneca nu a fost aprobat de FDA in USA :))))

        Mai sti ce si cum....metode sunt destule, tratamente diferite etc...who knows for real?
      • +1 (7 voturi)    
        Mai judeca oleaca (Marţi, 30 martie 2021, 10:45)

        idealogul [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

        1)Acelasi procent de vaccinare este si in celelate state din SUA unde lumea este imbotnitata. Diferenta este ca acele state sunt conduse de catre democrati care au transformat statele democrate in lagare de concentrare din care lumea fuge in cele republicane.
        2)Nici in statele republicane nici in cele democrate nu s-a ajuns la un procent de vaccinare care sa asigure imunitate de turma astfel incat nepurtarea mastii sa nu mai fie un pericol deci nu vaccinarea a facut diferenta. Mai degraba caldura de afara. Anul trecut cat a fost vara a fost ok. De la sfarsitul lui septembrie a inceput balamucul. Acum va veni caldura si covidul va da innapoi dar Martorii lui Covid vor tipa ca vaccinul si-a facut efectul.
        • 0 (0 voturi)    
          E vorba de statele din sud (Marţi, 30 martie 2021, 21:51)

          ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

          zonele mai calde în care, odată cu vaccinarea, incidența infectărilor a scăzut dramatic. Uită-te la Texas, Louisiana, Florida, New Mexico etc.
  • +4 (10 voturi)    
    mda (Marţi, 30 martie 2021, 8:40)

    SoulSearcher [utilizator]

    apai na.. cine sa protesteze

    - membrii de partid
    - fomistii cu 50 lei primiti in plic pt un suc si un pachet de tigari...

    in rest numai de bine, oamenii normali au de mers la scoala si la servici a doua zi...

    coloratii n-au astfel de activitati si normal ca pot protesta la comanda oricand.

    il asteptam si pe nea marcelica de la PZD sa ne zica ca tara e in haos si ca trebuie instaurata legea martiala :)))))
  • +1 (5 voturi)    
    gazele lacrimogene s-au terminat? (Marţi, 30 martie 2021, 10:57)

    revo [utilizator]

    pai parca citisem ca Carmencita a refacut stocul, cu unele mai ale dracu' de puternice, dupa reprimarea din 10 August.

    Nu le-ati folosit nici la Metrou, cand o mana de huligani a blocat Bucurestiul.

    Ce ati facut cu ele? Sau alea sunt doar pentru demonstratiile pentru respectarea statului de drept?

    HUOOO POLITIA! HUUOOO JANDARMERIA!!!

    HUOOO STAT DE CACAT!!
  • +2 (4 voturi)    
    frate... (Marţi, 30 martie 2021, 11:02)

    liviu_ [utilizator]

    se acuna 4-5k in toata tara si se vb de protestu asta mai mult de protestu ala cu 500k oameni....
    voi sunteti pe bune?!
    • 0 (2 voturi)    
      Ce repede ai uitat. (Marţi, 30 martie 2021, 11:54)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Dar protestul ala a fost pe toate canalele 24 din 24 si 7 din 7.
  • +1 (7 voturi)    
    Cati inconstienti! (Marţi, 30 martie 2021, 11:19)

    vidra [utilizator]

    Cum ar fi ca cei care participa la protest sa nu primeasca tratament in spital in cazul in care se imbolnavesc?

    Ca ei is f ok ca altii sa moara din cauza asta.
  • +1 (5 voturi)    
    Debusolatii de buna credinta ! (Marţi, 30 martie 2021, 11:44)

    Cugetator [utilizator]

    Daca intr-adevar macar unii din acesti debusolati sunt de buna credinta , ar fi bine sa explice ce se intampla in intreaga lume caci desi multi nu cred in virus, totusi mor destui oameni, inclusiv cunoscuti . Bezmeticii de la noi nu vor crede. atat timp cat celebra Sosoaca ,Simion poreclit legionarul si altii ,sperie virusii, dar daca exista dumnezeu,se va manifesta pana la urma contra unor astfel de otrepe !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by