Noile restricții luate în calcul de autorități: Magazine închise după ora 18.00, carantină de noapte de la ora 20.00, în weekend - surse

de I.H.     HotNews.ro
Miercuri, 24 martie 2021, 13:57 Actualitate | Esenţial


Coronavirus in Romania
Foto: Grosescu Alberto Mihai / Shutterstock Editorial / Profimedia
Comitetul Național pentru Situații de Urgență se reunește joi, când ar urma să fie decise noile restricții care vor fi impuse la nivel național, în contextul creșterii numărului de cazuri de COVID-19 și de pacienți internați la ATI. Conform unor surse oficiale, sunt luate în calcul restricții pentru weekend, precum închiderea magazinelor după ora 18.00 și carantina de noapte de la ora 20.00, față de 22.00, cum este acum.

Potrivit surselor citate, principalele restricții luate în calcul sunt doar pentru week-end. Două dintre propuneri sunt restricționarea circulației după ora 20.00 și închiderea magazinelor, inclusiv a mall-urilor, de la ora 18.00.

Propunerile CNSU ar urma să fie decise apoi de către Guvern, iar o ședință a Executivului este programată pentru joi, de la ora 17.00, conform surselor citate.

Până la acest moment, nu a fost convocată de către prefectul Capitalei și o ședință a Comitetului Municipal pentru Situația de Urgență București. Capitala a ajuns miercuri la o rată de infectare de 6,37, față de 6,22 marți.
  • "Trebuie să fiu foarte sincer, acest val trei nu dispare de la sine. Pentru a domoli acest val trei este nevoie de respectarea restricţiilor şi accelerarea campaniei de vaccinare. (...) Sunt foarte îngrijorat, situaţia este extrem de serioasă. Fac apel la toţi românii să respecte restricţiile şi să se înscrie pentru vaccinare”, a declarat miercuri președintele Klaus Iohannis.
El a spus că pentru Capitală este nevoie de restricții suplimentare și că speră ca reprezentanții Comitetului pentru situații de urgență București "să fie înțelepți și să înțeleagă acest lucru".
  • "(...)Restricţii probabil sunt necesare acolo unde se formează aglomeraţii şi probabil este nevoie de a reduce aceste aglomeraţii în special în weekend.
  • Probabil vor trebui schimbate orele de deschidere şi pentru magazine, şi pentru mall-uri. Pe scurt, trebuie eliminate aglomerările şi este în interesul nostru al tuturor, în fond, dacă respectăm restricţiile îi ajutăm pe cei din prima linie, medicii, personalul medical şi ajutăm pe cei mai puţini norocoşi dintre noi care fac o formă mai gravă de boală", a afirmat președintele.
Iohannis a spus că în această etapă nu este o variantă carantinarea Bucureştiului, dar restricţiile suplimentare sunt necesare fiindcă "nimeni nu-şi doreşte să ajungem în situaţia de avarie ca să nu mai putem gestiona valul trei".

Alte 6.136 de cazuri de COVID-19 au fost raportate în ultimele 24 de ore în România. Bilanțul a ajuns la 913.143 de îmbolnăviri, potrivit datelor furnizate miercuri de Grupul de Comunicare Strategică. În ultima zi au decedat alte 137 de persoane, iar la terapie intensivă sunt internați 1.351 de pacienți - un nou record.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















44573 vizualizari

  • +22 (72 voturi)    
    Carantina la 8 si pleci de la munca la 6? NU ! (Miercuri, 24 martie 2021, 14:03)

    Kivek [utilizator]

    Nu respect aceasta mizerie de propunere si daca sunt amendat nu o sa platesc NICIODATA amenda

    gata cu prosteala asta curestrictii aberante anti democratice
    • +12 (46 voturi)    
      Oricum (Miercuri, 24 martie 2021, 15:31)

      Georgiana1995 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Amenzile alea sunt neconstituţionale.
    • -1 (43 voturi)    
      La Montreal ultimele magazine se închid la 7:30 PM (Miercuri, 24 martie 2021, 15:46)

      Rower [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      A fost o perioada prin Ianuarie și Februarie 2021 când magazinele de mâncare (cele mai târzii) se închideau la 7:30 PM iar carantina intra în funcțiune la 8:00 PM, ora de la care nu mai aveai voie pe strada. Nu mai știu care este programul azi deoarece îmi cumpăr mâncare cam o data la 10 zile.

      Aparent în Romania restricțiile care vor fi impuse sunt blande deoarece magazinele se vor închide de la 6 PM doar sâmbăta și duminica.

      Citat:
      "Conform unor surse oficiale, sunt luate în calcul restricții pentru weekend, precum închiderea magazinelor după ora 18.00 și carantina de noapte de la ora 20.00, față de 22.00, cum este acum."
      • +14 (34 voturi)    
        La Montreal, lumea e normala... (Miercuri, 24 martie 2021, 16:01)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        La Montreal, lumea e normala, fara botnita, pe strazi, oriunde se poate respecta distantarea de 6 picioare (2m)...
        ...in parcuri, copiii se joaca fara botnita, scolile SUNT si au ramas deschise, Politia (inca) alearga infractori, nu batrani fara masca...

        Inchiderea "mai devreme" a magazinelor e adevarata, dar, cumva se aliniaza cu spiritul locului...nici inainte nu se inchideau la 11 noaptea.

        Dar ai dreptate: si in Montreal si aiurea in lume, "curfew" NU a demonstrat nimic...exista 16 state americane fara botnita, fara curfew, fara tampenii d'astea...si, totusi, cifrele COVID sunt asemanatoare sau mai bune decat in statele "botnita".
        Daca nu crezi, vezi FL vs NY si compara. FL (Florida) NU a avut niciodata restrictii ca NY.
      • +12 (12 voturi)    
        Nu inteleg ce au cu magazinele (Joi, 25 martie 2021, 0:48)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        Deci suntem in plina pandemie si trebuie sa ne inghesuim toti in magazine in acelasi timp, ca se inchid mai repede?

        Logic ar fi invers - sa fie deschise 24/7 si guvernul sa le ofere niste scutiri de taxe pentru a putea angaja personal suplimentar. Oricum nu castigi nimic daca stau inchise.
        • 0 (2 voturi)    
          Cui ii foloseste logica ? (Joi, 25 martie 2021, 8:14)

          Victtor [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Tu vrei mai putini oameni pe metru patrat si mai multi angajati in magazine.
          Perioada asta este dedicata doar celor care merita sa munceasca.
        • +1 (1 vot)    
          Perfect logic! (Joi, 25 martie 2021, 15:50)

          Ben-Zen [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Daca restrangi orele de functionare acelasi numar de oameni (fiindca toti trebuie sa-si faca aprovizionarea) o sa aiba mai putin timp la dispozitie sa faca lucrul asta si ca urmare aglomerarea va fi mai mare. Dar astia care fac regulile astea ori nu se duc ei la supermarket , ori au o problema grava cu logica elementara.
    • -11 (35 voturi)    
      Te-ai plictisit. Este? (Miercuri, 24 martie 2021, 16:21)

      Dogul [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Dacă ai drumuri în interes de serviciu, nu te oprește nimeni, nu-ți ia nimeni drepturile democratice. Iar dacă ți se iau, ține cont că e pandemie și analizează și tu normal și legi ca sa vezi ce se întâmpla in astfel de situații. Dar să zicem că ăia din CNSU sunt niște nepricepuți. Tu cam ce ai propune? Studiile tale în domeniul pandemiilor cam ce-ți zic?
      • +1 (13 voturi)    
        nu sunt nepriceputi (Miercuri, 24 martie 2021, 16:59)

        Relaxat [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

        sunt de-a dreptul rupti de realitate
      • +7 (11 voturi)    
        în condițiile (Miercuri, 24 martie 2021, 17:24)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

        închiderii mallurilor la 18:00, s-a gândit cineva ce înghesuială de cumpărători o să fie? Ca să nu mai zic de interdicția circulației începând cu 20:00.
        Și reține, sunt bolnav cu covid, ca să nu qi impresia că am postat de dragul contrazicerii.
    • -6 (8 voturi)    
      Pt cei ca tine as da amenzi de 10 de ori mai marii (Joi, 25 martie 2021, 2:41)

      GeorgeSb [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Ce prosteala? Ce aberatie? Nu intelegi ca situatia e foarte grava? Ba da. Noi suntem de acord cu noile propuneri. Trebuiau puse in practica din ianuarie, ca cei ca tine sa nu poata raspandi in voie virusul. Cei care nu vor sa respecte regulile, am auzit ca sunt excursii spatiale....puteti pleca in spatiu.
  • +18 (24 voturi)    
    M-am inscris de pe 15 martie... (Miercuri, 24 martie 2021, 14:11)

    LauraBalaura [utilizator]

    ... fiind in valul 3. Si m-as vaccina, dar nu sunt doze... au trecut 9 zile de la inscriere pe o lista de asteptare de 4000 de oameni in Bucuresti si inca nici o veste. Am inscris pe cineva pe o lista de asteptare din alta localitate cu 170 de oameni pe lista de asteptare - aceeasi poveste, nici o veste! :(
    Lumea s-ar vaccina, de asta sunt 700.000 pe listele de asteptare... dar cu ce?!
    • +12 (18 voturi)    
      problema ta e cumva o problema globala (Miercuri, 24 martie 2021, 15:27)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui LauraBalaura

      Multi s-ar vaccina dar nu au inca cu ce... Sa speram ca pana la toamna nu vor mai fi cazuri de doritori care nu se pot vaccina
    • +18 (40 voturi)    
      . (Miercuri, 24 martie 2021, 15:32)

      dan.m... [utilizator] i-a raspuns lui LauraBalaura

      Eu m-am vaccinat, si crezi ca am vreo libertate suplimentara? Tot asa trebuie sa stau in casa, tot trebuie sa port masca chiar si pe strada. Nu tine nimeni cont ca mi se aburesc ochelarii, nu vad bine, acest lucru imi da dureri de cap si avand epilepsie am probleme. Dar bine ca fumatorii pot sta fara masca pe strada, fumatul e ceva esential.
      • +8 (14 voturi)    
        faci discriminare (Miercuri, 24 martie 2021, 16:47)

        marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui dan.m...

        vezi ca primesti amenda de la CNCD ca te iei de fumatori :)
      • +2 (6 voturi)    
        nu, nu pot sta fara masca, nici fumatorii ca nu (Miercuri, 24 martie 2021, 17:25)

        deval [utilizator] i-a raspuns lui dan.m...

        crapa daca nu fumeaza in mers ! Dinpotriva ! PS Sunt fumatoare ,,,,
      • -4 (8 voturi)    
        sigur?.. (Joi, 25 martie 2021, 0:55)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui dan.m...

        Eu port masca si ochelari si nu se aburesc. Se foloseste o inventie recenta extrem de complicata, numita "sârmă", care se indoaie pe conturul nasului si astfel nu mai expiri aerul pe langa masca (ceea ce oricum inseamna ca o porti inutil).
        Poti sa cumperi masti care au aceasta incredibila tehnologie deja implementata sau sa-ti faci tu singur una. Daca tot suferi.. inutil.
        • 0 (2 voturi)    
          . (Joi, 25 martie 2021, 9:10)

          dan.m... [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Am asa ceva, dar sta fixa doar daca o lipesti pe fata. Cu timpul se misca, si depinde si de forma ochelarilor daca intra mai mult aer sau nu intre ochelari si fata. Poate nu esti barbat sa intelegi ca la cateva ore dupa ce te-ai ras a crescut putin parul si fata e usor abraziva si iti misca masca. Am testat cu niste ochelari mai vechi si sunt diferente. Si s-a inventat alta tehnologie, a vaccinului care te face imun. Dar asta e, nu pot a se simta anti-vaccinistii discriminati, toti trebuie sa fim restrictionati pt ei.
  • +18 (34 voturi)    
    Ipocrizie (Miercuri, 24 martie 2021, 14:11)

    Dodel540 [utilizator]

    Ma uit la ipocrizia autoritatilor.
    Inainte de alegeri a fost rata de infectare aproape de 10 in Bucuresti si nu s-a mai inchis nimic.
    Si la o adica de ce sa nu desfiintam weekendul cu totul Hai sa facem sambata si duminica zile lucratoare si. de ce nu luni si marti zile de iesit si cumparat.
    • +2 (12 voturi)    
      De ce mai trecem la ora de vara? (Miercuri, 24 martie 2021, 16:00)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      Sa ni se para zilele mai lungi!
  • +31 (39 voturi)    
    ... (Miercuri, 24 martie 2021, 14:11)

    tirolez [utilizator]

    ce prostie, sa fie inghesuiala in magazine la 5..30 -6, cand iese lumea de la serviciu si merge sa ia mancare.
    Mai bine le-ar lasa deschise 1 ora pe zi, daca reducerea programului e asa eficienta.
    Dintre toate tarile europene s-au gasit sa ii imite pe francezi. Nu se uita ca au spitalele pline?
  • +40 (48 voturi)    
    Scurtarea programului => creste aglomeratia (Miercuri, 24 martie 2021, 14:12)

    strutul [utilizator]

    Daca se scurteaza programul magazinelor alimentare va creste aglomeratia pentru ca acelasi numar de oameni se inghesuie intr-un interval mai mic.
    • -4 (12 voturi)    
      Le e frica de tilhari noaptea, nu de Covid (Miercuri, 24 martie 2021, 16:07)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui strutul

      Interdictia de a circula noaptea nu are legatura cu raspindirea virusului, ci cu protectia proprietatilor lasate nelocuite.
  • +4 (26 voturi)    
    Și de ce (Miercuri, 24 martie 2021, 14:25)

    Alex2016 [utilizator]

    Sa ne închidă în coteț la ora 20 pe toți dacă cresc cazurile în București?
    • +2 (10 voturi)    
      Da, si ne trezim si cu o ora mai devreme (Miercuri, 24 martie 2021, 16:02)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Alex2016

      ca sa intram in cotet pe lumina.
    • +2 (10 voturi)    
      Pentru ca pot. (Miercuri, 24 martie 2021, 16:48)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Alex2016

      De-aia!
    • 0 (0 voturi)    
      inchidere totala (Joi, 25 martie 2021, 21:30)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Alex2016

      Pai, s-ar putea sa nu mai aiba pe cine sa dea vina din randul populatiei.
  • +24 (32 voturi)    
    Ahahaha (Miercuri, 24 martie 2021, 14:26)

    DanielSurpateanu [utilizator]

    Pai daca inchid magazinele la 18 sunt oameni care efectiv nu mai au cand sa ajunga la magazin. Sau sunt multi care au efectiv 1 ora, pe drumul de la munca spre casa.
    Adica si mai multa aglomeratie, se vor calca in picioare, despre ce distanta de 2 metri in magazine sa mai vorbim?
  • -3 (19 voturi)    
    couvre-feu... (Miercuri, 24 martie 2021, 14:27)

    demaGOGU [utilizator]

    ...se nemeste orice interdictie de a iesi din casa dupa lasarea intunericului.

    educati-va oamenii!
    • +2 (6 voturi)    
      dar tare frantuzit mai esti (Miercuri, 24 martie 2021, 16:57)

      Relaxat [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Couvre feu, hebdomadar. Ai prins cateva cuvinte si gata :)
  • -3 (27 voturi)    
    Să se bucure! (Miercuri, 24 martie 2021, 14:37)

    Ce.site [utilizator]

    Hai să se bucure toți triștii care n-au prieteni de restricții! că oricum ei nu ieșeau din casă.
    • +3 (3 voturi)    
      Momentul lor de extaz (Joi, 25 martie 2021, 8:17)

      Victtor [utilizator] i-a raspuns lui Ce.site

      Acum pot fi si ei fericiti, se bucura de suferinta altora iar ei se distreaza in continuare, asa cum s-au obisnuit.
  • +33 (47 voturi)    
    Atunci megrem TOTI la mall pana la 18 seara (Miercuri, 24 martie 2021, 14:38)

    Kivek [utilizator]

    umplem mall-ul pana la 18

    eu cred ca aia care gandesc aceste restrictii Arafat & co au o problema de logica si de inteligenta.

    daca tu inchizi mag mai repede nu faci decat sa ne pbligi sa ne bulucim toti inainte de inchidere

    doamne ce idioti ne conduc
    • 0 (10 voturi)    
      Doar în Weekend se închid la 6 PM magazinele! (Miercuri, 24 martie 2021, 15:58)

      Rower [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Articolul spune ca exista o propunere de închidere a magazinelor de la 6 PM doar în weekend, nu și în zilele lucrătoare.

      Citat:
      "Potrivit surselor citate, principalele restricții luate în calcul sunt doar pentru week-end. Două dintre propuneri sunt restricționarea circulației după ora 20.00 și închiderea magazinelor, inclusiv a mall-urilor, de la ora 18.00."
    • +2 (10 voturi)    
      Eu nu cred ca au o problema (Miercuri, 24 martie 2021, 17:21)

      CristianG [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      cu logica sau inteligenta. Cred ca e rea-vointa.
  • -9 (31 voturi)    
    .... (Miercuri, 24 martie 2021, 14:43)

    identity [utilizator]

    De ce nu se face programul magazinelor/mall-urilor ca in Occident inainte de pandemie? Adica sambata program pana la 18, iar duminica inchis tot,
    • +8 (8 voturi)    
      Acolo (Miercuri, 24 martie 2021, 16:55)

      Relaxat [utilizator] i-a raspuns lui identity

      e mostenire de la sindicatele din timpul razboiului rece. Si ei ar vrea sa schimbe dar .....
    • +2 (4 voturi)    
      pentru că (Miercuri, 24 martie 2021, 17:29)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui identity

      noi nu avem economie ca cea din occident. Nu merge cu copy-paste.
  • +28 (34 voturi)    
    O masura nepotrivita (Miercuri, 24 martie 2021, 14:43)

    antitetanos [utilizator]

    Oare inchizand atat de devreme nu creaza si mai multa aglomeratie ?
    • +6 (14 voturi)    
      NU. (Miercuri, 24 martie 2021, 16:49)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui antitetanos

      Cu siguranta va fi mai multa aglomeratie.
  • +23 (31 voturi)    
    Deci imbulzeala (Miercuri, 24 martie 2021, 14:45)

    Costi888 [utilizator]

    La kaufland dupa serviciul la ora 17, da? Bun! Eficienta maxima!
    • -15 (27 voturi)    
      sau te poti organiza hebdomadar... (Miercuri, 24 martie 2021, 15:27)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

      ...ptr toata saptamana, cum se procedeaza de regula in Occident.

      i wont hold my breath.
      • +6 (10 voturi)    
        Cheltui mai mult si arunci mai multa mincare (Miercuri, 24 martie 2021, 16:08)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        decit daca iti cumperi strict pentru o zi-doua.
      • +11 (13 voturi)    
        Stiu eu? (Miercuri, 24 martie 2021, 16:20)

        Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        Poate vreau paine proaspata... Imi dai voie?
        • -7 (21 voturi)    
          Nu. (Miercuri, 24 martie 2021, 16:50)

          marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

          Cumperi paine o data pe saptamana si umpli frigiderul. Daca vrei calda, o incalzesti la cuptor. Daca vrei libertate, emigreaza pe Marte. Urmeaza primul zbor in curand.
          • +3 (9 voturi)    
            Dor de vremuri apuse (Miercuri, 24 martie 2021, 17:40)

            eminunat [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

            “Daca vrei libertate, emigreaza pe Marte”? Serios? De aia si-au dat unii viata pt libertate? Ca sa-mi spui tu mie sa emigrez pe Marte? Securist much?! Familie de turnatori? Ca altfel nu inteleg cum poti fi atat de nepasator cu libertatea castigata. Nu de tine, evident. Sa nu uiti sa te uiti in oglinda tovarase...partidul te vrea tuns. Rusine sa-ti fie!
        • -4 (8 voturi)    
          Nu (Miercuri, 24 martie 2021, 16:53)

          demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

          ...painea o iei de la boulanger-ul din coltz.
      • +2 (4 voturi)    
        Nici tu nu gandesti (Miercuri, 24 martie 2021, 16:53)

        Relaxat [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        Poate nu mergi la cumparaturi nici macar saptamanal.
  • -6 (28 voturi)    
    Am prevazut din 11 Feb consecințe deschidere școli (Miercuri, 24 martie 2021, 14:50)

    Rower [utilizator]

    Mai jos aveți comentariul meu din 11 Februarie 2021 privitor la consecințele deschiderii școlilor. S-a întâmplat același lucru ca în toamna. Numarul cazurilor de Covid-19 a explodat. Elevii reprezinta principala sursa de infectare. Ei răspândesc virusul chinezesc.

    Citat:
    "Undeva prin martie se ajunge la 200 morți/zi! (Joi, 11 februarie 2021, 23:05)
    Pe graficul de aici:
    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/romania/

    se vede cum nr. morți de Covid-19 a început sa crească puternic la 20 zile după începerea școlilor în 2020 și să scadă la fel de repede la 3 săptămâni de la reînchiderea lor pe 9 Noiembrie.

    - 15 Sep. 2020 - 39 morți de Covid-19 (media pe 7 zile)
    - 3 Oct. - 38 morți.
    - 9 Nov. - 123.
    - 3 Dec. - 167.
    - 19 Ian. 2021 - 70.
    - 5 Feb. - 79.
    (toate cifrele sunt medii pe 7 zile)

    Cu școlile deschise începând din 8 Feb. 2021, se va ajunge cândva prin martie la 200 morți media zilnica."
    Sursa: https://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-24599814-sorin-campeanu-jumatate-din-elevii-depistati-covid-sunt-din-bucuresti-cluj-parintele-poate-ceara-testarea-copilului.htm
  • +25 (29 voturi)    
    Marile aglomerări sunt (Miercuri, 24 martie 2021, 15:01)

    fokerul [utilizator]

    la metrou. Ar trebui presaţi ăştia de la Metrorex să pună mai multe garnituri în circulaţie la orele de vârf. N-ar trebui să măcăne la ce salarii încasează.
  • +9 (25 voturi)    
    alimentar vs. nonalimentar (Miercuri, 24 martie 2021, 15:01)

    of of [utilizator]

    Să se închidă cele nonalimentare, mai ales că multe livrează online. Însă cele alimentare trebuie lăsate până la 20.00, altfel se creează aglomerație. Multă lume merge la cumpărături în weekend, pentru că în cursul săptămânii lucrează și își ajută copiii la lecții...
  • +25 (29 voturi)    
    ... (Miercuri, 24 martie 2021, 15:02)

    mihai_mi [utilizator]

    Ce beneficii aduce inchiderea magazinelor de la ora 18?? Cred ca din contra: se creaza o aglomeratie mai mare.
  • +10 (20 voturi)    
    Stati in case (Miercuri, 24 martie 2021, 15:08)

    dan.m... [utilizator]

    Sa nu mai vedeti cum sunt cluburile pline, sa nu ii deranjati, sa luati amenda mai mare ca un club pe motiv ca ati fost prinsi in trafic si nu ati ajuns la ora stingerii.
  • +27 (35 voturi)    
    premeditare (Miercuri, 24 martie 2021, 15:15)

    Fileu_de_Poveste [utilizator]

    acelasi numar de cetateni vor merge la magazine intr-un interval de timp mai scurt ! idioti !
    • +14 (22 voturi)    
      În plus... (Miercuri, 24 martie 2021, 15:20)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui Fileu_de_Poveste

      ...oamenii vor lipsi de la muncă în timpul programului pentru a-și putea face diverse cumpărături.
      Cei care mai au de muncă, bineînțeles...
      • +2 (2 voturi)    
        Munca este inutila (Joi, 25 martie 2021, 8:21)

        Victtor [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        Unii au voie sa munceasca, sunt protejati, iar altii sunt ajutati sa ramana fara locuri de munca.
  • +9 (17 voturi)    
    o prostie (Miercuri, 24 martie 2021, 15:27)

    Captain Obvious [utilizator]

    o sa faca mai multa aglomeratie
    lasati oamenii sa fie responsabili, nu sunt, sa plateasca pretul
    nu le mai dati apa la moara lui sosoaca si compania
    • 0 (6 voturi)    
      Guwernu' si Sosoaca (Miercuri, 24 martie 2021, 16:53)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      Pai nu ati inteles?
      Deja guwernu' e "pe duca", sosoaca a fost "impinsa" in fata ca sa grabeasca treaba. E treaba de servicii.
  • -8 (20 voturi)    
    Am o rugăminte pt cei de pe aici (Miercuri, 24 martie 2021, 15:29)

    fokerul [utilizator]

    care citesc în diagonală, vă rog să recitiţi cu atenţie: "principalele restricții luate în calcul sunt doar pentru week-end". Dacă ai de făcut cumpărături de la Kaufland, Lidl etc, o poţi face în timpul săptămânii sau în weekend până la ora 18,00.
    • +3 (13 voturi)    
      Nu prietene (Miercuri, 24 martie 2021, 15:52)

      UnOmOarecare [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      Ma duc cand vreau eu la cumparaturi, nu cand vrei tu.
      Si sambata seara e pentru relaxare in oras, la o masa.
    • +7 (15 voturi)    
      Da dragule (Miercuri, 24 martie 2021, 16:08)

      Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      Se poate, dar pana acum eram obisnuiti sa ne facem programul dupa cum vrem noi.
      Daca ingradesti un inerval aglomerezi celalalt.
      Apoi incep muncile campului, multi fac naveta oras-sat, ii obligi sa plece ca sa poata ajunga pe 20:00(aglomeratie in plus).
      Restrictile astea is fix frectie la un picior de lemn, mai mult irita decat chiar ajuta.
    • +6 (8 voturi)    
      Da (Miercuri, 24 martie 2021, 16:50)

      Relaxat [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      Nici tu nu gandesti. Nu toti sunt pensionari
      • -8 (10 voturi)    
        în cursul săptămânii (Miercuri, 24 martie 2021, 17:53)

        fokerul [utilizator] i-a raspuns lui Relaxat

        este program pînă la ora 20,00. Nu ai timp să faci cumpărături până atunci? Vrei să spui că în mod normal îţi faci cumpărăturile în timpul săptămânii seara după ora 20,00 şi în weekend după ora 18,00? Nu cred. Acelaşi răspuns şi pt Alin Delin.
        • +9 (9 voturi)    
          Raspuns gresit (Miercuri, 24 martie 2021, 18:28)

          Relaxat [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

          Am timp dar este mai aglomerat. Nu asta este ideea ? De a se evita aglomeratiile ?
          Acum cumpar de la Selgros dupa ora 20:00. Si tot este mai aglomerat dupa ideea geniala de a inchide la 21:00 in loc de 22:00
    • +5 (5 voturi)    
      OK (Miercuri, 24 martie 2021, 17:15)

      Tyrion.lann [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      Dar raspundeti-mi la o intrebare: Daca ai o constanta c egala cu nr de oameni care merg in zonele viitor restrictionate pe saptamana, X+Z nr de ore in care sunt deschise in prezent, X nr de ore care vor fi deschise dupa schimbari, si calculam nr mediu de oameni in magazine, mall etc ca fiind nr cumparatori pe saptamana/ nr ore in care sunt deschise, atunci care va fi mai mare:

      A) c/(X+Z) (prezent)
      B) c/X (viitor)

      Si tinand cont ca dorim reducerea aglomeratiei/nr de oameni mediu in magazine, care din cele 2 situatii ar fi de dorit?

      Multumesc anticipat!
    • +8 (10 voturi)    
      O rugaminte (Miercuri, 24 martie 2021, 19:52)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      Va rog sa postati doar in weekend.
  • +10 (24 voturi)    
    idei cretse (Miercuri, 24 martie 2021, 15:31)

    bogdan1477 [utilizator]

    Cand inchizi magazinul la 6, tot ce faci e sa creezi imbulzeala.

    Mai bine inchizi tot ce e neesential de tot (mall, pacanele, baruri, pensini (ca si de pe Valea Prahovei vine lumea cu covid), hoteluri, etc. Si lasi supermarketul si farmacia sa functioneze cu program normal, ca sa nu creezi imbulzeala.

    Si mai trebuie ceva. Pedepse. Degeaba 70% respecta toate regulile, daca 30% fac fix ce-i taie capul si nu patesc nimic. Petreceri ilegale amendate cu 5.000 de lei, mai ales prin zona de fitse, nu rezolva nimic.
    • -3 (7 voturi)    
      Dar de ce se fac petreceri? (Miercuri, 24 martie 2021, 16:54)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Isi pune cineva intrebarea asta?
      • +4 (8 voturi)    
        de ce sa-si puna? (Miercuri, 24 martie 2021, 20:00)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

        Se fac petreceri fie de catre tineri, pe care-i doare-n shpits de covid, ca pe ei nu-i afecteaza, fie berbeci pentru care distractia e mult mai importanta decat protejarea celor vulnerabili. Si bineinteles pentu ca pot. Pentru ca stiu ca nu patesc mare lucru. In primavara trecuta, cand amenda era consistenta si se lasa si cu dosar penal, se mai speriau. Acum? Sa vina distractiaaaa!
        • +2 (4 voturi)    
          In plus (Miercuri, 24 martie 2021, 20:43)

          Relaxat [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          circula noaptea cu uberul intr-o veselie ca au multi batrani de ingrijit.
          Autoritatile nu sunt in stare sa faca respectate restrictiile in curs si atunci vor sa adauge altele,doar,doar.
  • +6 (20 voturi)    
    carantina (Miercuri, 24 martie 2021, 15:33)

    STRANGER1 [utilizator]

    pai da...onor ARAFAT..sau JOHANIS..etc...trimit slugoii SPP sau ceva din subordine.. sa le faca cumparaturi..ca doar sunt demnitari..innnalti*...lasa prostii*..adica oamnenii care chiar MUNCESC 8 ore.. care le achita lor salariile de bugetari..(simtiti)..aceia .ori se bulucesc in 10..20 minute in primul magazin...ori acasa... se uita la TV si beau apa de la chiuveta..ca asa e bine...zic ei demnitarii..parerea lor.
  • +13 (25 voturi)    
    Gandire ZERO (Miercuri, 24 martie 2021, 15:47)

    mihai53 [utilizator]

    Voi chiar nu mai ganditi de loc ? Sumteti rupti de adevar stand in buncherele in care clociti tampenii . De multe ori imi faceam cumparaturile intre 6si 8 dimineata sau intre 8 si 10 seara , cand magazinele erau goale .Acum ne inghesuit pe toti pana la ora 6 seara . Ce minte bolnava aveti ? Chiar si in weekend se mai imprastiau cumparatorii si magazinul poate limita numarul de persoane care intra la un moment dat limitand numarul de cosuri disponibile . Si programul pentru seniori este o prostie ; am intrat intr-o zi in magazin dupa ora 10 si era puhoi de lume . Lasati-ne ca ne programam noi mai bine sa nu fim in aglomeratie si voi ocupati-va de discotecile de fite care nu tin cont de nimic si sfideaza neputinta voastra in a lua masuri si de terasele infoliate ermetic . Pentru metrou , cred ca s-ar putea lua masura decalarii programului de lucru pentru institutii . Nu mai legiferati unde nu este nevoie si aplicati legile existente .
    • +2 (12 voturi)    
      Incep sa cred ca... (Miercuri, 24 martie 2021, 16:55)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui mihai53

      ... ideea acestor restrictii suplimentare este sa CREASCA si mai mult infectarea, ca sa justifice Legea Vaccinarii Obligatorii. Satanic.
  • +3 (11 voturi)    
    Masura cu magazinele.. (Miercuri, 24 martie 2021, 15:48)

    hash [utilizator]

    .. inchise mai devreme nu e buna, creste aglomeratia.

    Problema e ca unii se plictisesc acasa si se duc la magazin ca sa se relaxeze, 'sa-si clateasca ochii'.

    Asa se face ca tu iesi cu cosul plin si celalalt iese cu 2 sticle cu apa minerala si o paine. Pe acesta draga guvernantule incearca sa-l lamuresti sa nu mai frece mall-ul de pomana.
    • +5 (7 voturi)    
      Si de ce sa nu frece mall-ul? (Miercuri, 24 martie 2021, 19:51)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui hash

      Ce, e ilegal? Sau tre' sa stea in casa ca unii e mai egali ca altii.
  • +8 (16 voturi)    
    O mare PROSTIE... (Miercuri, 24 martie 2021, 16:41)

    Felics [utilizator]

    ... masurile astea.

    Nici eu nu o sa respect idiotenia asta. NU ma bagi in casa de la ora 8 ca tu, ca conducator, esti idiot si nu stii ce masuri aberante sa mai iei.
  • +8 (12 voturi)    
    Asa creste rata de infectare (Miercuri, 24 martie 2021, 16:49)

    G.Danila [utilizator]

    Cu masuri negandite, ca acetsea. Se vor aglomera oamenii in magazine, conditie perfecta ca virusul sa se transmita mai usor!
    Nu le mai numiti masuri de prevenire! Sunt masuri de facilitare a infectarii!
    In final e infractiune - zadarnicirea combaterii bolilor!!
  • +11 (13 voturi)    
    Fractura logica (Miercuri, 24 martie 2021, 17:06)

    Tyrion.lann [utilizator]

    * Trebuie sa reduci aglomeratiile

    * Limitezi programul magazinelor

    Considerand ca necesarul de aprovizionare al populatiei este constant, sa ne spune geniile daca acelasi numar de persoane la un numar redus de timp va duce la:

    A) Mai multe persoane simultan intr-un magazin
    B) Mai putine persoane simultan intr-un magazin

    si care din cele 2 situatii e de dorit.
  • -6 (10 voturi)    
    Trebuiau luate masui de mai multa vreme dar lasii, (Miercuri, 24 martie 2021, 17:30)

    deval [utilizator]

    nu au indraznit ! Ca asa a zis Papleaca de la Cotroceni pe post de Mama Omida-ca de Paste nu vor fi restrictii !! De nea Nicusor nu stim nimic ! E ascuns in papusoi ....... Uite ca Germania a zis pas slujbelor din aprilie de acum si au impus restrictii dure -in conditiile in care nici nu prea sunt vaccinuri ..............
    • 0 (0 voturi)    
      Nu vedem ca (Vineri, 26 martie 2021, 11:58)

      radu11 [utilizator] i-a raspuns lui deval

      Masurile nu par sa dea efectele scontate in celelalte tari care au introdus la indigo masuri mai restrictive. Cu toate acestea, se merge inainte, conform agendei prestabilite, cu limitarea libertatilor indivizilor si dezumanizarea relatiilor sociale.
  • +5 (9 voturi)    
    Mai ramane sa va faca Prezenta (Miercuri, 24 martie 2021, 17:44)

    Parzivall [utilizator]

    Dupa ora 6 seara, ca-n Iacob, dupa care la culcare, ca gainile!!!
  • +12 (16 voturi)    
    Prostia Republicii Iohanniste Arahatistan (Miercuri, 24 martie 2021, 17:46)

    gothik12 [utilizator]

    Voi va dati seama ce creier de gaina au astia? Aoleu, insult gaina pe bune.

    Inchizi magazinele la 18 -> efectul este TOTI oamenii se vor inghesui intre 9 si 18 la magazine

    Bine bine -> limitam numarul de oameni inauntru -> super bravo inteligentilor -> se vor inghesui afara la cozi -> aveti suficienti jandarmi cate magazine sunt in toata tara?

    Dar trebuie sa se simta bine aplatizatorul economiei romanesti, dictatorul sanitar Arahat ca isi mai bate joc de oameni.

    Dar stiti ce? Oamenii merita, pentru ca nu protesteaza.
    • +4 (8 voturi)    
      "Oamenii merita, pentru ca nu protesteaza" (Miercuri, 24 martie 2021, 19:17)

      VOX. [utilizator] i-a raspuns lui gothik12

      Asta se intampla cand e "fiecare pentru el". Nu degeaba lucreaza ei cu atata sarg la destructurarea popoarelor...
    • 0 (0 voturi)    
      Stat politienesc, (Vineri, 26 martie 2021, 3:17)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui gothik12

      Romania.
  • +2 (6 voturi)    
    "Trebuie să fiu foarte sincer ..." (Miercuri, 24 martie 2021, 19:49)

    ac [utilizator]

    "Trebuie să fiu foarte sincer, acest val trei nu dispare de la sine."

    Si de unde pusca mea stii? Ti-a zis Anjela la ski? Ce le place la toti sa trancaneasca fara sa aiba idee nici despre ce vorbesc. Si valurile unu si doi cum de au trecut?
  • +3 (7 voturi)    
    De ce ni se petrec toate astea? (Miercuri, 24 martie 2021, 20:05)

    marc.andre [utilizator]

    Pentru ca meritam!
  • -1 (13 voturi)    
    Ipocrizie (Miercuri, 24 martie 2021, 20:07)

    Socrate2021 [utilizator]

    Inchideti scolile complet si lasati mallurile deschise. Din nou! Profitul multinationalelor e sacru.
    • 0 (6 voturi)    
      ce are una cu prefectura? (Miercuri, 24 martie 2021, 21:19)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Socrate2021

      ai auzit de multinationale si le bagi peste tot! rebu tot e multinationala, la fel si asociatia de proprietari... ca orice bloc e plin de multinationali!
  • +8 (8 voturi)    
    tampenie (Miercuri, 24 martie 2021, 20:17)

    comentacu [utilizator]

    Controlati numarul de oameni din magazin dar nu programul magazinului! Daca inauntru sunt 25 de persoane si magazinul e deschis pana la 22, nu e totuna cu a fi deschis pana la 18 dar cu 120 de oameni inauntru.
    • +3 (7 voturi)    
      pai nu o sa fie cu 180 oameni (Miercuri, 24 martie 2021, 21:24)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

      o sa fie mii, ca dupa 18 se inchide, si nu toata lumea isi poate trimite soferu de la guvern sau parlament sa-i faca cumparaturile in orele de program si pe bani publici...

      dar na, usr ai vrut usr ai primit!

      hai, mai zice cineva acum ca doar guverul psd e prost? asta pute de rupe, bine ca purtam masca, altfel am crapa cu totii de duhoare!
  • +2 (4 voturi)    
    Stie cineva ? (Miercuri, 24 martie 2021, 20:44)

    Relaxat [utilizator]

    Terasa lui Vela mai exista ?
  • +5 (5 voturi)    
    la patron te da afara daca gresesti (Miercuri, 24 martie 2021, 23:41)

    John_Re [utilizator]

    pe astia din fruntea statului cine-i da afara?

    vad ca salariile si pensiile speciale merg neschimbate tot inainte.
  • +3 (3 voturi)    
    De cosmar ! (Joi, 25 martie 2021, 4:18)

    Namaste [utilizator]

    suntem la cheremul monstrilor...
  • +2 (2 voturi)    
    lockdown cu efecte pe termen scurt (Joi, 25 martie 2021, 6:50)

    albastrele [utilizator]

    Numerele impare sa circule un weekend, numerele pare urmatorul :)) "good" old times.
    Lockdown fara vaccinare e fix pix. Si sa mai lasam atacurile prin comentarii intre pro si contra vaccin.
    Pur si simplu nu avem doze si strategie sa vaccinam un numar mare de oameni. Si da sunt mult mai multi doritori decat doze; de ce sa ne facem probleme deocamdata ca unii nu vor vaccinul. E o discutie care atrage atentia de la faptul ca nu vaccinam suficient.
    Sau bine stam in lockdown daca imbunatatesc sectiile ATI si aduc doctori cu adevarat "eroi", sa nu mai existe sectii cu mortalitate 90%.
    Lumea se revolta pentru ca toate masurile astea nu au niciun efect pe termen lung si stiu si autoritatile. Lockdown 2 luni, cazuri mai putine 2 luni apoi iar crestere.
  • +4 (4 voturi)    
    Masuri (Joi, 25 martie 2021, 7:27)

    Costi888 [utilizator]

    Nepopulare si stupide.. combinatia perfecta
  • +4 (4 voturi)    
    Program redus... (Joi, 25 martie 2021, 10:23)

    sorance2000 [utilizator]

    inghesuiala mai mare. Fix invers de cum ar trebui sa fie. tot asa pe vremea starii de urgenta un psihopat propunea sa se reduca numarul de trenuri la metrou (sau programul- asta nu mai tin minte precis). Orice reducere de program acolo unde miscarea oamenilor este esentiala va duce, in realitate, la inghesuiala.
  • +2 (2 voturi)    
    restrictii (Joi, 25 martie 2021, 11:49)

    Stelistu [utilizator]

    A raspunde la comentariul altuia e o mare prostie. Problema este ca la conducerea unor institutii apar indivizi tot mai incompetenti si idioti. Sunt persoane stupide si ridicole care vin cu propuneri de o mare imbecilitate. Carantina din Timisoara si program redus pt seniori a determinat cresterea ratei de infectare !?! Desteptul invata din greselile altuia , prostul nici din ale lui !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by