Femeia care a provocat accidentul din Capitală a susținut că nu conduce în mod uzual și că se urcase la volan în locul soțului băut / Ea mai spune că a încurcat pedalele - surse

de I.H.     HotNews.ro
Duminică, 28 februarie 2021, 16:00 Actualitate | Esenţial


accident sectorul 2
Foto: Captura
Femeia care a provocat accidentul din București în urma căruia și-au pierdut viața două fete le-a spus anchetatorilor, la audieri, că nu conduce în mod uzual și că s-ar fi urcat la volan în locul soțul ei, care băuse, au declarat surse judiciare pentru HotNews.ro. Mai mult, ea ar fi spus că nu are deloc experiență pe o mașină automată, cum este cea cu care a provocat accidentul, astfel că a încurcat pedalele, afirmă aceleași surse.
Femeia în vârstă de 57 de ani a fost audiată trei ore, sâmbătă seară, la Brigada Rutieră, unde s-a prezentat alături de fiul său.

Imediat după accident, femeia a ajuns la spital, după ce a fost agresată de mulțimea strânsă la fața locului, fiind lovită atât ea, cât și soțul său, aflat pe scaunul din dreapta al mașinii. "Audierea a durat atât de mult pentru că era în stare de șoc și era într-o stare foarte proastă și nu a putut explica cum a pierdut controlul volanului", au declarat pentru HotNews.ro sursele judiciare citate.

Potrivit acestora, femeia are permis de conducere pentru categoria B din anul 2006, însă le-a spus anchetatorilor că nu conduce în mod uzual și se urcă rar la volan.

Ea a mai susținut că sâmbătă s-a urcat la volanul mașinii Mercedes în locul soțului său, care era băut. Mai mult, ea le-ar fi spus anchetatorilor că nu are deloc experiență pe mașină automată, astfel că a încurcat pedalele, apăsând pe accelerație, în loc de frână, au mai precizat pentru HotNews.ro sursele citate.

Femeia a fost lăsată să plece, după audieri, fără a fi luată vreo măsură preventivă împotriva sa. Ea ar urma să fie reaudiată după ce vor sosi rezultatele probelor biologice pentru stabilirea alcoolemiei, care sunt așteptate luni.

"Nu s-a luat nicio măsură preventivă împotriva ei. Era foarte lovită, inclusiv la față. A fost bătută, era într-o stare foarte proastă, era și în stare de șoc. Nu s-a considerat că este oportună luarea vreunei măsuri", a declarat duminică, pentru HotNews.ro, purtătorul de cuvânt al Parchetului Judecătoriei Sectorului 2, procurorul Rodica Nițescu.

Cele două fete care și-au pierdut viața aveau 6 și 21 de ani, au precizat duminică reprezentanți ai Brigăzii Rutiere. Inițial, Poliția anunțase că una dintre fete are 14 ani. "A fost dată o vârstă aproximativă de către persoanele aflate la fața locului. Fata era foarte grav rănită, iar eroarea s-a produs din cauza imposibilității de a o identifica. A fost preluată și dusă rapid la spital", a precizat pentru HotNews.ro purtătorul de cuvânt al Brigării Rutiere, Claudiu Costea.

Accidentul s-a petrecut sâmbătă după-amiază pe strada Mențiunii din Sectorul 2. Femeia, în vârstă de 57 de ani, a pierdut controlul volanului și a lovit cu mașina un stâlp. Din impact, autovehiculul a fost proiectat în gardul unui imobil, unde le-a accidentat pe cele două fete care se aflau pe trotuar.

Fetița de 6 ani și-a pierdut viața înainte de a ajunge la Spitalul Floreasca, iar fata de 21 de ani a fost transportată la Spitalul Grigore Alexandrescu, însă nu a mai putut fi salvată. "A suferit politraume majore, multiple fracturi, TCC, era intubată, ventilată. A făcut stop cardio-respirator când era dusă spre sala de operație și nu a răspuns manevrelor de resuscitare, fiind declarat decesul”, a declarat pentru Mediafax purtătorul de cuvânt al Spitalului "Grigore Alexandrescu”, Raluca Alexandru.

Martorii spun că șoferița ar fi fost băută și circula cu viteză mare.

"Nu s-a putut stabili dacă femeia aflată la volan consumase bauturi alcoolice, pentru că nu a putut fi testată din cauza unor probleme medicale, dar au fost recoltate probe biologice și va fi urgentată procedura pentru ca luni să fie gata rezultatele", a declarat sâmbătă seară, la Digi 24, purtătorul de cuvânt al Brigăzii Rutiere a Capitalei, Claudiu Costea.

Întrebat dacă femeia circulă cu viteză mare, așa cum spun martorii, reprezentantul Poliției a afirmat că imaginile surprinse arată că "venea destul de tare mașina", dar se va stabili cu exactitate în urma cercetărilor, inclusiv a unei expertize tehnice. "Era înt-o intersecție unde trebuia să faca viraj dreapta sau stânga și acolo a pierdut controlul volanului", a mai spus Claudiu Costea.

În acest caz a fost deschis dosar penal pentru ucidere din culpă, iar ancheta este coordonată de Parchetul Judecătoriei Sector 2.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















41232 vizualizari

  • +5 (39 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 28 februarie 2021, 16:02)

    [anonim]

    • +10 (50 voturi)    
      Interesant (Duminică, 28 februarie 2021, 16:43)

      Armadilo [utilizator] i-a raspuns lui

      Cred că nu este decât o problemă de timp până când se va afla că este vreo senatoare, deputată, primăriţă sau judecătoare...........

      Nu am înţeles din ambele sensuri de ce au lăsat-o liberă:
      - perspectiva fugii de răspundere
      - perspectiva că va putea fi supusă răzbunării

      Care era problema dacă o reţineau pentru 24 de ore?

      Să înţeleg că unii au mai multe drepturi decât alţii?
      • +26 (40 voturi)    
        retinere obligatorie? (Duminică, 28 februarie 2021, 17:04)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Armadilo

        Tu ai habar cand se foloseste arestul preventiv?!?
        La noi nu se retin bombariderii cu mega cazier pentru fapte cu violenta, cum ar trebui, si te-ai gasit in cazul asteia unde tipul faptei nu impune.

        Ce e dubios, este cum dracului nu a putut fi testata din cauza unor probleme medicale. Trebuia doar sa sufle in etilotest. Daca are probleme medicale la nivelul ca nu poate nici sa sufle, e ciudat cum este apta de condus, in cazul asta
        • -3 (19 voturi)    
          O fi fost bătută rău (Duminică, 28 februarie 2021, 19:03)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          imediat după accident, cu dinții rupți și fața tumefiată nu poți sufla în etilotest.
          • -7 (15 voturi)    
            Nu poate sufla ? (Duminică, 28 februarie 2021, 20:06)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

            Sa ii ia sange ! Doi litri cel putin .
            • +1 (9 voturi)    
              S-a răsturnat (Duminică, 28 februarie 2021, 22:25)

              Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              carul cu proști pe HN.
            • +1 (1 vot)    
              daca ai fi citit (Luni, 1 martie 2021, 8:25)

              Cardplayer [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              articolul ai fi vazut ca i s-au recoltat probe biologice si se asteapta azi rezultatul
        • -3 (19 voturi)    
          Daca nu putea să sufle (Duminică, 28 februarie 2021, 19:09)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          I se puteau lua probe de sânge.
          Ceva e putred.
          • +14 (14 voturi)    
            . (Duminică, 28 februarie 2021, 20:57)

            Mihai_P1 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            scrie in articol ca i-au recoltat probe
          • +10 (10 voturi)    
            I s-au luat , (Duminică, 28 februarie 2021, 21:02)

            kokos [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            rezultatul vine maine.
            • +1 (1 vot)    
              esti mandru ca tu erai deja aici... (Luni, 1 martie 2021, 8:54)

              Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui kokos

              esti mandru ca tu erai deja aici...
        • +2 (14 voturi)    
          >>>> (Duminică, 28 februarie 2021, 19:11)

          chhe [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          Si daca avea gura sparta de spectatori, cum sa sufle in etilotest?
          • +4 (12 voturi)    
            cum? (Duminică, 28 februarie 2021, 22:49)

            Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui chhe

            ... asa cum a incurcat pedalele si a luat doua vieti nevinovate.
        • -1 (13 voturi)    
          problema cu testarea (Duminică, 28 februarie 2021, 19:17)

          oldman_boy [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          Dacă oamenii la fața locului au lovit-o la față și peste gură, este posibil să nu mai fi fost în stare să sufle în fiolă.
          • +2 (2 voturi)    
            teoretic (Luni, 1 martie 2021, 12:20)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui oldman_boy

            Practic, cine a suflat in etilotest stie ca nu e o mare problema. Cel mult nu se putea concentra (suflu constant) x minute, dar merge si cu buzitele umflate, ca doar a vorbit 3h in audieri dupa.
        • +1 (3 voturi)    
          ca nu se retin bombardierii nu e un argument... (Luni, 1 martie 2021, 8:54)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          ca nu se retin bombardierii nu e un argument...
          • +1 (3 voturi)    
            serios? (Luni, 1 martie 2021, 12:18)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

            Tu faci diferenta intre retinere preventiva si condamnare definitiva? Asta e unul dintre cazurile in care este ilogic sa aplici preventiva, ca nu exista riscul sa se duca peste rudele fetitelor omorate si sa le ameninte/bata. DOH

            Asta nu exclude aplicarea altor masuri, cum ar fi consemn la frontiera, ca tot au mai taiat-o unii din tara.
            • +1 (1 vot)    
              aia era beata la volan... (Luni, 1 martie 2021, 20:00)

              Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

              aia era beata la volan... evident ca trebuia retinuta.
      • +2 (16 voturi)    
        :) (Duminică, 28 februarie 2021, 17:27)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Armadilo

        Eu zic că e SPP, SRI etc. Vedem zilele astea...
    • +17 (21 voturi)    
      Din totala lipsa de experienta (Duminică, 28 februarie 2021, 17:07)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui

      Probabil ca permisul a fost luat cu chiu cu vai cu ceva timp in urma. Dupa aia, lipsa experientei si-a spus cuvantul. Doua pedale in loc de trei, creierul a devenit confuz, nu era familiar cu asa ceva, o fi fost poate prima oara cand conducea o automata, nici nu stia ca apesi frana ca sa o poti porni. Dupa aia le-a incurcat si a intervenit panica. In locul sa franeze a acce;lerat, era mai bine daca lua [piciorul complet de pe orice pedala si avea grija de volan si de directie.
      Ideea de baza, daca ti-e frica sa conduci mai bine nu conduci decat sa omori oameni, mai rau chiar, provoci o tragedie omorand doua fetite.
      • +2 (2 voturi)    
        Cand o masina cu care nu esti obisnuit (Luni, 1 martie 2021, 7:45)

        Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

        o iei si tu incet, daca nu esti dus cu capul si asta chiar daca bizonii te claxoneaza din spate!
        Si daca cumva (nu recomand) ai luat 1-2 pahare de vin, iar o iei fara graba si cu toata atentia concentrata pe pedale si volan.
        Oricum ai lua-o persoana era clar inapta de condus si asta in orice fel de conditii.
        Si barbat-su e la fel de vinovat ca o stia cel mai bine.
        La ce masina aveau isi puteau permite de 30 lei un taxi.
      • 0 (2 voturi)    
        Putea sa ia taxiul ! (Luni, 1 martie 2021, 10:32)

        mmagic [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

        Sau UBER sau metroul sau autobuzul !
        Dar prostul nu e prost destul daca nu e si fudul ! Trebuia sa se dea mare si sa se dea cu bibiul pesonal si sa omoare pe cineva.
        Si eu am permis de 20 ani si nu conduc!!!

        Care e problema, daca nu ma simt stapan pe masina prefer sa stau la locul meu si sa las pe altul sa conduca chiar daca platesc si ma plimb rar cu masina, e mai bine pentru toata lumea.

        Ma bucur sincer ca a primit bataie, multa bataie meritata!!

        Ca inchisoarea e de regula de pomana, in inchisoare nu inveti nimic, efectiv primesti mancare de pomana pe banii contribuabilului si lasi anii sa treaca pe langa tine fara rost, in timpul asta te mai si inraiesti pentru ca cine se aduna se aseamana dupa un timp, esti abuzat, chinuit si
        iesi din inchisoare mai rau decat ai intrat.

        Bataia insa e cea mai buna daca esti bou sau vaca, asta o tii minte si poate de frica nici nu te mai sui vreodata in masina sa mai omori pe niste oameni nevinovati si in plus vei fii un model si pentru altii sa nu mai puna mana pe volan !!
    • -3 (31 voturi)    
      chiar si un conducator experimentat... (Duminică, 28 februarie 2021, 17:15)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui

      ...poate incurca pedalele, desi este impropiu spus.
      Pentru ca nu ai decat doua: acceleratia si frana.
      Daca ai o pozitie nepotrivita in scaun, respectiv foarte avansata, timpul de reactie este mult mai mare, iar cand piciorul nu a ajuns inca pe pedala de frana, fiind la ½a drumului, practic apesi tot pe acceleratie. Si aici intervine o suita rapida: de emotie, vrei sa franezi si apesi si mai tare pedala, de fapt accelerand, in loc sa franezi, si de ce accelerezi mai tare , mai apasat ai piciorul pe acceleratie. Totul este instinctiv, pentru ca frica este paralizanta.
      Deci, este posibil ce spune femeia. Asta insa nu o exonereaza de gravitatea faptei.
      Ce nu imi place, atitudinea politiei: femeia era batuta dar nu o duce la spital unde putea sa-i acorde ingrijiri medicale si, totodata sa-i ia probe pentru determinarea alcolemiei, daca avea.
      Si cand este intrebat cu ce viteza se deplasa, politistul raspunde "venea destul de tare"?! Total lipsit de profesionalism. Numai si dupa exprimare iti dai seama ca nu are ce cauta in Politie.
      • +11 (11 voturi)    
        cred (Duminică, 28 februarie 2021, 23:38)

        Loyola [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

        ca nu ai citit ce ai scris. Altfel stergeai singur comentariul.
        In primul rand ca un sofer experimentat ar fi mers pe acolo cu 20-30 km/h maximum. Strazile sunt inguste , masinile parcate pe ambele parti , lume destula pe strada.
        Soferita ori era beata moarta ori nu mai condusese niciodata in viata ei o masina. Nu poti sa mergi cu , probabil 60-70 km/h cand vezi ca in fata ta strada se infunda si trebuie sa faci ori stanga ori dreapta si trebuie , dumnezeule , sa reduci viteza si sa acorzi prioritate.
        Si cum voiai sa spuna politistul ce viteza avea masina cand nu au existat urme de franare ?
        Probabil cu ajutorul camerelor se va stabili viteza reala a masinii, care chair era mare.
        Si , se pare ,ciudat, masina nu avea RCA.
    • +17 (21 voturi)    
      totusi.. (Duminică, 28 februarie 2021, 17:19)

      Kvothe [utilizator] i-a raspuns lui

      nu a fost cu intentie, dar care e diferenta dintre a te sui la volan băut/drogat si a te sui la volan fără a ști conduce o mașină - in ambele cazuri lipsă de responsabilitate criminala..
      • +1 (5 voturi)    
        si totusi SMURD a venit dupa juma de ora (Duminică, 28 februarie 2021, 21:21)

        Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Kvothe

        asta le-a 'scapat' jurnalistilor
    • -7 (25 voturi)    
      se poate! (Duminică, 28 februarie 2021, 17:19)

      mike_the_hunter [utilizator] i-a raspuns lui

      Stiu soferi cu experienta care incurca pedalele la masina automata...au facut si accidente,dar nu grave ca acesta. Pe hotnews a scris acum un an sau doi ca o domnisoara a daramat alimentarile de la o benzinarie ,iar o profesoara a intrat intr-un gard lovind mai multi copii ,ambele cazuri prin incurcarea pedalelor la masini automate.
      Se poate si la masinile cu ambreiaj, dar mai mult rar. Desigur ,daca intrii in curbe la 90 de grade cu viteza a patra si mai si accelerezi e de 112 indiferent de tipul de masina.
      • +12 (22 voturi)    
        pedale (Duminică, 28 februarie 2021, 18:13)

        dualities [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

        De ce ai incurca pedalele la o masina automata? Cand vin in tara mi se intampla la inceput sa uit sa apas pe ambreiaj.Totusi frana si acceleratia sunt in acelasi loc deci nu inteleg de unde pana unde tot sustineti ca e mai usor sa incurci pedalele la o masina automata? Eu am o cunostinta care la masina normala a incurcat pedalele si a ajuns in raul Bega, era sa moara.Deci corect ar fi spus ca se intampla uneori la femei sa incurce pedalele dar nu are nici o legatura cu masina cu cutie automata.
        • +5 (9 voturi)    
          ... (Duminică, 28 februarie 2021, 20:29)

          cartograful [utilizator] i-a raspuns lui dualities

          @dualities, pedalele se incurca dintr-un obicei prost de-a lua piciorul de pe acceleratie in timpul mersului, mai ales in oras, unde e nevoie de reactii rapide. Nu stiu daca se spune asta in scolile de soferi, mie la vremea respectiva mi-a spus instructorul. Piciorul drept permanent in contact cu acceleratia. In felul asta, singura pedala disponibila in caz ca se intampla ceva neprevazut, devine frana. In mod normal nu se ia piciorul de pe acceleratie decat cand franezi constient si cand masina e pe neutru si asigurata cu frana de mana. In felul asta nu prea ai cum sa incurci pedalele. Piciorul pe acceleratie mereu si cand ai de pus frana il duci in stanga. Cu stangul actionezi doar ambreiajul sau daca e automata uiti de el. Daca ai cruise control poti sa iei piciorul de pe acceleratie dar nu faci asta in oras ci doar in afara si trebuie sa-ti cunosti masina f. bine.
          • +1 (1 vot)    
            ok, atunci... (Duminică, 28 februarie 2021, 22:55)

            Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

            .. n-are treaba ca masina era automata sau manuala.
        • +5 (5 voturi)    
          Ai perfecta dreptate (Luni, 1 martie 2021, 8:18)

          Nicolae53 [utilizator] i-a raspuns lui dualities

          Conduc de regula masini " manuale", de vreo 40 de ani. Ocazional, cand conduc o "automata" mai incurc pedalele ( mai degraba picioarele) si calc frana cu piciorul stang (reflexul de ambreiaj).

          Niciodata piciorul drept nu a incurcat frana cu acceleratia, pe nici un fel de masina.

          Dar aici e vorba de reflexe formate in 40 de ani!
          Dar nu mai sunt asa de sigur in cazul cuiva fara experienta, care nu are reflexe formate.
      • +10 (18 voturi)    
        Nu e asa (Duminică, 28 februarie 2021, 18:55)

        Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

        Eu conduc masini automate de multi ani (am condus candva si cu transmisie manuala) si nu am incurcat NICIODATA pedalele.

        A propos, la toate masinile (automate sau nu) pedalele din dreapta sunt la fel: acceleratie si frana. Asa ca cine le incurca la automata are exact aceeasi sansa sa le incurce si la transmisie manuala.
        • -3 (13 voturi)    
          totusi (Duminică, 28 februarie 2021, 19:41)

          Cavadoro [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

          Pedala de frana este mult mai voluminoasa si mai apropiata de pedala de acceleratie, mi s-a intamplat o singura data si senzatia este tare dubioasa ...te astepti sa franezi dar motorul se tureaza, intervine o stare de confunzie pret de cateva momente ...daca este putin experimentat ....
        • +7 (7 voturi)    
          Bai (Duminică, 28 februarie 2021, 21:09)

          Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

          Despre ce vorbim. Cea mai des intalnit confuzie de pedale intre automata si manuala este ca la automata tinzi si apes brusc frana, crezand ca apesi ambreiajul. Oricum, nu e cazul aici.. femeia nu conducea constant, deci nu avea de unde sa aiba acest automatism. Si da, am o cunostiinta care a facut accident (tot femeie) incurcand pedalele si avariind masina destul de puternic, in parcare. Oricum, sigur ar trebui sa fie macar o camera de luat vederi in zona, nu?
        • +3 (5 voturi)    
          Manuala vs Automata (Duminică, 28 februarie 2021, 21:34)

          griffonu [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

          Daca incurci pedalele la o masina cu cutie de viteze manuala, nu se intampla mare lucru. Esti intr-a patra sau a cincea la 60-70 kmh, apesi pe pedala de acceleratie pana la fund, nu se intampla mare lucru (vorbim de o masina normala, de 100-150 cp). Esti la 2000 de ture, intr-a cincea... nu se intampla mare lucru.

          La o masina automat, daca faci acelasi lucru, adica apesi pedala de acceleratie pana la fund intr-a cincea, la 2000 de ture, masina face kickdown, schimba a doua, acum esti la 5000 de ture sau cat o fi si accelerezi serios.
      • +5 (11 voturi)    
        Cum sa incurci pedalele ca e automata!? (Duminică, 28 februarie 2021, 20:37)

        middle_brick [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

        Da-le mm de pedale, ca sunt doua la automata și sunt acționate ca la manuala de același picior drept, se poate întâmpla sa apeși cu stângul din reflex pe locul unde ar trebui sa fie ambreiajul este o apăsare in gol fără niciun efect. Nu ai cum sa confunzi pedalele daca ai luat permis pe bune.
        • +2 (2 voturi)    
          EXACT, dar ce te faci ca exista nefericiti (Luni, 1 martie 2021, 11:16)

          Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

          (redusi mintal) care folosesc ambele picioare cand conduc o masina cu cutie automata! Dreptul pe pedala de acceleratie si stangul pe frana!
          Sunt 2 comenzi antagonice si folosirea aceluiasi picior (dreptul) pt actionarea lor face imposibila actionarea lor simultana. Ai mutat piciorul drept in stanga si garantat franezi, duci piciorul in dreapta si accelerezi!
          Prima masina cu cutie automata pe care am condus-o (dupa aproape 20 de ani de manuala) a fost una inchiriata in strainatate.
          Rezervasem una manuala, dar cand m-am prezentat sa o iau mi-au spus ca nu mai au decat cu cutie automata!
          Am intrebat d-ra de la receptie ce fac, ca nu pusesem inca piciorul intr-o masina automata si rezervarea fusese pt una manuala.
          Mi-a spus ca nu este nicio problema, singurul lucru sa am grija sa nu folosesc piciorul stang.
          Am plecat si am ajuns pe o autostrada destul de aglomerata si neavand GPS pe masina, a trebuit sa urmaresc indicatoarele rutiere pe unde urma sa ies, asa ca la un moment dat am vrut sa incetinesc usor si cu atentia la indicatoare, din reflex cu piciorul stang am apasat frana, cautand ambreiajul!
          Urmarea, am franat brusc (violent chiar, servofrana era foarte eficienta!) si norocul meu a fost ca nicio masina nu era aproape in spatele meu!
          Dupa aia am condus (in total peste 3000Km) cu piciorul stang indoit in spate si nu am mai avut niciun incident.
          Cand am predat masina ajunsesem sa regret ca treceam din nou pe una manuala, atat de comod se conducea.
    • +2 (12 voturi)    
      nu e greu (Duminică, 28 februarie 2021, 17:53)

      DSS [utilizator] i-a raspuns lui

      cand conduci doar pe manual esti obisnuit sa folosesti piciorul drept pt acceleratie si frana si stangul pt ambreiaj. la automate cu stangul nu ai ce face.
      Mi s-a intamplat si mie cand m-am urcat prima data pe o automata sa calc frana din greseala. solutia mea a fost sa pun piiorul stang cat mai departe.
      In mod normal te obisnuiesti repede

      Nu incerc sa-i gasesc vreo scuza, dimpotriva, sper sa infunde puscaria multa vreme. Din pacate cred ca vom avea un caz Huidu 2
      • +2 (8 voturi)    
        Ambreiaj (Duminică, 28 februarie 2021, 19:47)

        Bubulac [utilizator] i-a raspuns lui DSS

        Nu e mai ușor să încurci pedalele la automată, dar consecințele sunt mult mai grave. La manuală, frâna pentru oprire se apasă împreună cu ambreiajul și dacă le încurci, turezi puternic motorul dar mașina nu prinde viteză. Cred că a pățit orice începător să tureze pe loc.

        La automată, dacă calci puternic accelerația cum ai călca frâna să oprești, mașina o ia razna, mai ales un motor mare de Mercedes.
    • +3 (13 voturi)    
      si totusi (Duminică, 28 februarie 2021, 19:36)

      Cavadoro [utilizator] i-a raspuns lui

      Conduc de peste 20 ani fara incidente si daca nu mi s-ar fi intamplat ceva asemanator acum 2 saptamani cu o masina a aceluiasi grup nu as fi crezut ca este posibil! Pedalele sunt destul de apropiate si plasarea gresita a calcaiului pe podea te poate "fura" ... pe mine pret de max 1m in timpul unei parcari insa nimic nu este exclus pt un sofer de duminica/ ani bisecti! La o masina cu cutie manuala nu mi s-a intamplat asa ceva vreodata
      • -1 (5 voturi)    
        fix aceiasi chestie (Duminică, 28 februarie 2021, 22:30)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Cavadoro

        Conduc de 25 de ani si totusi vara trecuta era sa intru in usa garajului ferm convins fiind ca apas pedala corecta.
        Si motivatia ca la manuala nu se poate intampla asta e pedala magica de ambreiaj care taie transmisia. Auzi imediat motorul turat si iti dai seama de greseala.
    • +3 (3 voturi)    
      cutie automata vs cutie manuala (Duminică, 28 februarie 2021, 20:39)

      stupidu [utilizator] i-a raspuns lui

      am condus sute de mii de km masini cu cutie manuala si masini cu cutie automata. cind schimbi de pe una pe cealalta tot iti trebuie un pic sa te acomodezi. cred ca la un sofer de "duminica" cum era femeia aceasta e un pic mai aiurea! tind sa cred ca e posibil sa fi reactionat aiurea. ceea ce a urmat dupa aia mi se pare inacceptabil. nici nu am vazut la stiri exact daca victimele erau pe carosabil sau trotuar la momentul impactului, daaaaar: o victima e prinsa sub masina si martorii sar sa-l bata pe sofer sau pager (wtf??? sint secunde importante de care depinde viata unui om!!!! mai mult: am auzit la radio ca aceiasi martori l-au batut pe un voluntar ce a venit la interventie. cine naiba ii bate pe salvatori?? in ce naiba a intrat masina aia? o satra de bombardieri???)
    • -5 (5 voturi)    
      conduc de 25 de ani (Duminică, 28 februarie 2021, 22:18)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui

      si in ultimii 3 ani mai mult pe o automata.
      Asat nu m-a impiedicat ca asta vara sa fiu la un pas de intra in usa propriului garaj fiindca apasam acceleratia in loc de frana. Ziua in amiaza mare, fara bautura fara nimic.
      Din punctul asta de vedere o cutie clasica e mai sigura, acolo reflexul e sa trantesti stangul pe ambreiaj si dreptul pe frana. Chiar daca nu nimeresti frana, ai taiat transmisia.
      La automata daca din greseala piciorul drept ti se duce pe acceleratie in loc de frana iar tu il apesi cu putere fiindca esti ferm convins ca esti la locul potrivit si vrei sa opresti urgent dezastrul e gata.
      Deci mi se pare plauzibil ce spune femeia!
    • 0 (0 voturi)    
      Soferita era bauta! (Luni, 1 martie 2021, 16:07)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui

      Valoarea alcoolemiei in sange a fost 0,6!
  • -1 (21 voturi)    
    Opinie... doar minusuri argumentate, va rog. (Duminică, 28 februarie 2021, 16:14)

    spirache [utilizator]

    De obicei pedepsele penale au un dublu rol: unul abstract referitor la politica penală a statului( încălcarea normei etc) și unul psihologic, de satisfacere psihică a victimei sau rudelor că infractorul este pedepsit. In situația asta, bătaia, deși reprobabilă ( trebuie de văzut exact cartierul unde a fost accidentul) a fost inconștient anticipată de către bătăuși ( probabil rudele victimelor) ca singura pedeapsă prezentă și viitoare( cel mult o pedeapsă cu suspendarea executării) cu care s-ar fi ales făptuitoarea, concretizată si prin bâlbâiala stabilirii dacă era sau nu băută. Așadar nu au dat cioara din mână pe vrabia justiției românești de pe gard.
    • +5 (13 voturi)    
      Nu exista dreptate in Romania (Duminică, 28 februarie 2021, 17:02)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui spirache

      Va scapa cu suspendare, nicio problema.
    • 0 (0 voturi)    
      In cartierul (Luni, 1 martie 2021, 0:11)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui spirache

      Andronache
    • +1 (1 vot)    
      Nu cred ca este asa. (Marţi, 2 martie 2021, 8:09)

      Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui spirache

      Pedeapsa in justitie nu are un caracter punitiv (nu este o razbunare).
      Prin pedeapsa se urmaresc in principal 2 aspecte: recuperarea (corectarea, indreptarea) celui care a gresit si poate cel mai important descurajarea lui si a altora sa (mai) faca la fel.
      O pedeapsa este insuficienta daca nu duce la diminuarea in viitor a repetarii infractiunii respective. Ex. in Elvetia unui neamt care conducea cu 215 km/h pe autostrada, pe langa o amenda de cateva mii de franci elvetieni, i s-a confiscat si bolidul de lux de aproape de 100000 de euro si a fost condamnat si la 2 ani de inchisoare (vezi: https://www.capital.ro/tarile-unde-masinile-vitezomanilor-sunt-confiscate-si-acestia-pot.html). Numai un nebun mai e vitezoman acolo! Vor mai fi totusi nebuni dintr-astia si in viitor dar fff putini.
  • +4 (14 voturi)    
    Bun (Duminică, 28 februarie 2021, 16:22)

    doar_un_mesaj [utilizator]

    argument i-a șoptit avocatul, bineințeles.
  • +8 (20 voturi)    
    "venea destul de tare mașina" (Duminică, 28 februarie 2021, 16:27)

    gic [utilizator]

    adica a daramat stalpul si mai exista dub
  • +11 (21 voturi)    
    minim ordin de restrictie (Duminică, 28 februarie 2021, 16:33)

    PrivireCritica [utilizator]

    Dupa experienta cu baiatul lui Gino Iorgulescu ar trebui ca procurorii sa impuna ordin de restrictie de parasire a localitatii si confiscarea pasaportului la orice accident mortal
  • +20 (34 voturi)    
    Declaratia este mincinoasa si ilogica (Duminică, 28 februarie 2021, 16:44)

    Milka Man [utilizator]

    Daca nu a mai condus de multa vreme, cum de conducea cu viteza.Orice om care nu a mai condus de multa vreme, are tendinta de a fi exagerat de prudent cand se urca la volan. Ce conditie medicala avea de nu putea sufla in fiola? Nu prea se leaga nimic in povestea asta...De cate ori am baut, am lasat masina acolo si am luat un Uber sau un taxi pana acasa. Nici nu mi-a trecut vreodata prin cap sa las pe altcineva sa conduca in locul meu pentru ca asta e cea mai mare prostie: nu poti stii care e starea celui caruia ii dai masina, nu ai de unde stii daca e apt sa conduca, iar asigurarea nu va acoperi daunele in cazul accidentelor.
    • +4 (8 voturi)    
      conditie medicala (Duminică, 28 februarie 2021, 17:55)

      was [utilizator] i-a raspuns lui Milka Man

      In legatura cu intrebarea ce conditie medicala avea de nu pute sufla in aparat, eu zic ca poate avea buza umflata, a fost batuta din cate inteleg.
    • 0 (0 voturi)    
      unde mai pui ca (Duminică, 28 februarie 2021, 18:53)

      dailyshow [utilizator] i-a raspuns lui Milka Man

      risti sa omori un om, doi, acolo
    • +1 (9 voturi)    
      Nu conducea cu viteza, a incurcat pedalele (Duminică, 28 februarie 2021, 21:22)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Milka Man

      conditia medicala era ca era lovita in FATA si nu putea sa sufle.i s-a luat sange si se va afla asa daca a baut sau nu


      chiar numai intrebari aberante puteti pune?
      • +2 (4 voturi)    
        aberante? (Duminică, 28 februarie 2021, 23:07)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        ... rezultatul e in functie de ce functie are madama.
      • -1 (1 vot)    
        asa e , (Duminică, 28 februarie 2021, 23:47)

        Loyola [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        nu conducea cu viteza. Stalpul ala era aproape cazut deja .Uite si filmul
        https://www.libertatea.ro/stiri/camere-supraveghere-politie-mercedes-accident-bucuresti-andronache-strada-mentiunii-fete-3430410
    • +3 (3 voturi)    
      Se pare ca le putzea Uber dau Bolt (Duminică, 28 februarie 2021, 22:04)

      transalpinarum [utilizator] i-a raspuns lui Milka Man

      Nah, oamenii aveau mercedes, nu se asezau pe canapeua din spate de la taxi, cum stau toti fraierii, ca le pute.
  • -1 (21 voturi)    
    Si eu incurcam pedalele (Duminică, 28 februarie 2021, 16:45)

    Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator]

    Nici eu nu am avut experienta pe automata. De aceea am mers cateva zile cu masina noua cu cineva treaz, nu beat, incet, pana se formeaza "muscle memory". Asta faci cand in viata niciodata nu ai mai condus o masina cu cutie automata. Inveti. Dar nu te apuci sa mergi la drum cu ea.
    • +17 (27 voturi)    
      pedale masina automata (Duminică, 28 februarie 2021, 17:00)

      dualities [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

      Cum sa incurci pedalele,dar ce la masina automata sunt in alta ordine? Ok nu ai ambreiaj dar ala e pentru piciorul stang.Piciorul drept este pt frana si acceleratie,care sunt in acelasi loc la orice masina.Doar Schumaher folosea ambele picioare..
      • -3 (5 voturi)    
        una sau doua picioare (Duminică, 28 februarie 2021, 18:02)

        was [utilizator] i-a raspuns lui dualities

        Heel and toe foloseste multa lume, am invatat si eu, este util.
      • +1 (7 voturi)    
        Nu este vorba de a incurca (Duminică, 28 februarie 2021, 18:21)

        Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui dualities

        acceleratia cu frana ci ambreajul cu frana. Nu mi s-a intamplat niciodata dar tocmai de aceea am condus 3 h pe o masina noua ca sa ma deprind cu ea, sa o simt.
    • +9 (21 voturi)    
      fii serios (Duminică, 28 februarie 2021, 17:23)

      rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

      cum sa incurci pedalele, care sunt in exact aceeasi pozitie cu cele de la masina standard. Cel mult apesi cu stangul pe frana din reflex, dar nu pe acceleratie.
      • -1 (3 voturi)    
        pai da... (Duminică, 28 februarie 2021, 22:31)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui rad_prostii

        doar ca, tot din reflex, tocmai fiindca masina franeaza si te surprinde ca face asta, apesi acceleratia, involuntar. Mi s-a intamplat asta acum vreo 20 ani in USA dupa o calatorie lunga cand eram "zdrente" de nesomn. Nu zic ca are vreo logica ce spun (sa zicem ca are doar logica nesomnului), dar spun ca mi s-a intamplat. Si de fapt nu s-a intamplat nimic in afara de perplexitatea mea.
        Si mai e ceva: de cate ori sunt in postura de sot in dreapta, nu imi zapacesc sotia cu ale indicatii in afara de "mergi mai incet, avem timp".
    • -10 (14 voturi)    
      de ce nu se cere permis? (Duminică, 28 februarie 2021, 17:43)

      Dan123 [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

      Daca iei permisul pe automata, nu poti conduce manuala. In schimb daca iei permisul pe manuala, poti conduce automata. De ce?
      • +6 (8 voturi)    
        . (Duminică, 28 februarie 2021, 17:54)

        Elfu [utilizator] i-a raspuns lui Dan123

        Dan123 - e mult mai usor sa conduci automata daca ai deja experienta pe manuala .. invers nu e acelasi lucru.
        • -2 (2 voturi)    
          in teorie.. (Duminică, 28 februarie 2021, 23:10)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Elfu

          .. in practica, uite ca se mai intampla sa nu.
      • +3 (5 voturi)    
        Mai mult ca sigur (Duminică, 28 februarie 2021, 18:27)

        Picsius [utilizator] i-a raspuns lui Dan123

        nu ai carnet
      • +5 (11 voturi)    
        Sa fim seriosi (Duminică, 28 februarie 2021, 18:57)

        Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Dan123

        Pentru ca e mai usor, de aia. Nu poti incurca nimic. Daca stii sa conduci o masina cu transmisie manuala stii si automata. Invers, nu!
    • +9 (9 voturi)    
      . (Duminică, 28 februarie 2021, 17:48)

      Elfu [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

      exista si metode relativ ok pentru a te obisnui cu cele 2 pedale....

      cel mult franezi cand vrei sa "schimbi" viteza - dar reflexul nu cred ca poate duce la accelerarea masinii cand vrei sa franezi - e clar ca pe persoana respectiva ar fi incurcat pedalele pe orice masina ...avantajul pe una neautomata fiind ca ii murea motorul de fiecare data cand incurca ceva - si era fortata sa invete.... astea automate nu prea te obliga sa inveti ...
    • +5 (7 voturi)    
      pedala gresita (Duminică, 28 februarie 2021, 18:00)

      was [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

      Am condus primul automat in 2003 si da, in primele ore de codus am franat cu piciorul stang, care era obisnuit cu ambreajul daciei 1410 TLX. Rezultatul era ca franam prea tare. dar m-am obisnuit in cateva zile. Niciodata nu am apasat din gresala acceleratia, la masina automata totul se face cu piciorul drept, cel stang sa-se sprijine, cine stie ce serpentina urmeaza.
  • +16 (32 voturi)    
    Nu e clar pentru toata lumea ?!! (Duminică, 28 februarie 2021, 16:46)

    Gabi.Tudor [utilizator]

    Moartea celor doua fete si nenorocirea altora pe viata este meritul exclusiv al Politiei Rutiere care a transformat examenul de permis auto intr-o afacere profitabila pentru ei, precum si vina noastra pentru ca inchidem ochii de atatia ani. Sa ne fie clar acest lucru.
    Si macar de s-ar termina aici lantul nenorocirilor ...
    • +5 (19 voturi)    
      aiurezi pentru ca (Duminică, 28 februarie 2021, 17:32)

      Kvothe [utilizator] i-a raspuns lui Gabi.Tudor

      mertul e exclusiv a soferitei, 25 ore condus la scoala de soferi urmate de 15 ani de pauza.. trebuie sa te gandesti pe ce pedala sa apesi, cand sa semnalizezi.. practic nu mai sti conduce; e la fel de periculos ca si cum te-ai sui beat la volan..
      • +8 (8 voturi)    
        Te contrazic (Duminică, 28 februarie 2021, 18:23)

        Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui Kvothe

        E mai rau: cel beat poate realiza ca nu poate conduce. Cel care nu a gresit pentru ca nu a condus nu realizeaza asta.
        • +5 (5 voturi)    
          adica esti sexist? (Duminică, 28 februarie 2021, 23:12)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

          ... zi frate pe sleau, barbatu beat ca porcu conducea mai bine ca muierea treaza.
      • +4 (4 voturi)    
        Sigur ... (Duminică, 28 februarie 2021, 19:57)

        Gabi.Tudor [utilizator] i-a raspuns lui Kvothe

        Asa este, ai perfecta dreptate. Totusi, pe cei fara un picior sa o mana ii cheama la comisiile medicale in fiecare an sa vada daca nu cumva au crescut la loc. Ma gandesc ca ideea unei reexaminari auto la cativa ani merita evaluata in conditiile in care de reflexele si capul tau depinde viata altora.
      • +1 (1 vot)    
        :) (Duminică, 28 februarie 2021, 21:49)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Kvothe

        E al șoferiței sau al soțului? Daca e mașina ei nu mai tine scuza că nu e obișnuită cu mașina automată...
    • +2 (2 voturi)    
      ei hai (Duminică, 28 februarie 2021, 18:58)

      dailyshow [utilizator] i-a raspuns lui Gabi.Tudor

      nu poti sa atunci responsabilitatea pe o institutie si gata, gen `e vina spitalului`. tu ca om, nu vrei sa pornesti la drum complet responsabil si stapan pe sine ca sa nu risti nenorociri dinastea?
  • +21 (29 voturi)    
    vreau sa stiu si eu (Duminică, 28 februarie 2021, 16:49)

    dailyshow [utilizator]

    ce problema medicala poti avea de nu poti sa sufli in fiola?
    si ok , incurci pedala, dar nu observi ca o iei aiurea si dai peste oameni?!
    ai baut, cheama un uber!!!
    • +10 (16 voturi)    
      Nu mai avea gura (Duminică, 28 februarie 2021, 17:11)

      brascombre [utilizator] i-a raspuns lui dailyshow

      I-au umflat-o rromii.
      • -1 (9 voturi)    
        ok (Duminică, 28 februarie 2021, 18:56)

        dailyshow [utilizator] i-a raspuns lui brascombre

        atunci o duci la spital si iei proba de sange. batausii sunt anchetati, oare, ca au luat-o la omor?
    • +4 (12 voturi)    
      problema medicala (Duminică, 28 februarie 2021, 17:38)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui dailyshow

      era portofelul gros care deformeaza coloana. Banii sunt tratament bun pentru prostie si inconstienta. Si cum sa dea banii pe Uber daca are masina de masina si un sot si mai idiot si inconstient?
    • +4 (8 voturi)    
      . (Duminică, 28 februarie 2021, 17:43)

      ximigu [utilizator] i-a raspuns lui dailyshow

      Cred că problema medicală era de dată recentă - de la prea mulți pumni în gură.
  • +7 (17 voturi)    
    Ce "problema medicala" interzice testarea? (Duminică, 28 februarie 2021, 16:59)

    emil bobu [utilizator]

    Partea asta nu o mai spune Militia, slugile partidului.
  • -2 (16 voturi)    
    observatii (Duminică, 28 februarie 2021, 17:09)

    icarag [utilizator]

    1. daca statea concentrata continuu, caci nu era obijnuita cu masina, nu avea cum sa incurce.
    2. in sua e legal sa conduci cu alcolemie de 0.8 , o bere mica pe ora nu te impiedica sa conduci . decit sa conduca nevasta mai bine el cu 1 bere doua .
    • -1 (3 voturi)    
      La fel si in DE, BE, NL, BG etc (Duminică, 28 februarie 2021, 18:11)

      was [utilizator] i-a raspuns lui icarag

      Adica nu numai in SUA, avem exemple s in UE
      https://en.wikipedia.org/wiki/Drunk_driving_law_by_country#Europe
  • +1 (15 voturi)    
    din cat lasa de inteles anchetatorii (Duminică, 28 februarie 2021, 17:15)

    DiDiRo [utilizator]

    va trebui sa facem cheta sa-i ridicam statuir criminalei. Ce tara! Ce BUGETARI! Numai sfarsitul lumii ne mai poate scapa de ei.
  • +4 (8 voturi)    
    nu se poate (Duminică, 28 februarie 2021, 17:18)

    rad_prostii [utilizator]

    Nu e ca a incurcat pedalele, nu avea experienta la condus in general. Barbatii nu-si lasa sotiile sa conduca decat cand se imbata, de unde sa-si construiasca reflexele?
  • +6 (12 voturi)    
    Pe automată poți încurca pedalele dar (Duminică, 28 februarie 2021, 17:24)

    mr_mojo [utilizator]

    Eu am încurcat doar ambreiajul (absent) cu frâna (dublă) de era să mușc din volan.
  • +14 (24 voturi)    
    Asta cu pedalele este o mare vrajeala... (Duminică, 28 februarie 2021, 17:29)

    Mrrr [utilizator]

    Cine a condus auto cu ambele sisteme stie ca cel mult cofunzi ambreajul cu frana (atunci soferul isi isi lipeste dintii de parbriz), acceleratia este fix in acelas loc la ambele sisteme!
    S-a intervenit de undeva de sus ptr a nu se spune INCA daca avea alcool consumat sau nu!
    In mod normal trebuia internata sub supraveghere medicala daca era in stare de soc, in spital, cu set de analize de sange si psihologic, nu lasata libera!
    S-au mai vazut cazuri in care s-a trenat toata ancheta, pana a rezultat ca mortul este vinovat!
    Rusine politiei pentru modul de abordare!
  • +2 (12 voturi)    
    Doamne ce de-a soferi (Duminică, 28 februarie 2021, 18:03)

    Wheelwright [utilizator]

    Cand vad ca isi dau atatia parerea ca e usor sa incurci pedalele la masiniile cu cutie de viteza automata.
    Pai ce au alta pozitie pedalele? Nu conteaza daca masina are cutie manuala sau automata, frana si acceleratia au exact aceeasi pozitie, cine le incurca o poate face si la o masina cu cutie manuala.
    Cunosc si eu doua fete ce au avut accidente (fara victime) si care au apasat acceleratia in loc de frana. Pur si simplu cand unii oameni intra in panica au reactii ilogice si de asta se pierd. Nu e de vina masina si asa zisa incurcatura e reactie de panica, care poate fi o apasare aiurea a acceleratiei sau bruscarea volanului. Asemenea persoane nu ar trebui sa conduca niciodata, sunt pericol pentru ei si altii.
  • -2 (10 voturi)    
    O tragedie... (Duminică, 28 februarie 2021, 18:23)

    reiand [utilizator]

    A fost o greșeală care a dus la o tragedie, nu mai judecați și criticați... e sport național în România, toți se cred perfecți, tot timpul gata să analizeze, să judece, să critice, să dea sfaturi...
    • +1 (5 voturi)    
      aveti perfecta dreptate... (Duminică, 28 februarie 2021, 23:54)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      ...presupanand ca femeia nu bause iar accidentul s-a intamplat dintr-un motiv arbitrar, nici nu vreau sa fiu in pielea acestei femei. Cred ca nu doarme noaptea, este intr-o transa de frica datorita, pe de-o parte necunoscutului spre care se indreapta, iar pe de alta, mustrarile de constiinta pentru uciderea celor doua fetite nevinovate.
      Cred ca se afla intr-un cosmar non-stop. iar barbatu-sau, stiind ca nu are experienta de conducere si-a abuzat sotia expunand-o unei astfel de situatii si acum o va avea pe constiinta, daca are.
      In acelas timp, parintii victimelor probabil sunt devastati. O situatie cu adevarat tragica. Doamne' fereste!
  • +4 (6 voturi)    
    De Mario Iorgulescu ce se mai aude ... (Duminică, 28 februarie 2021, 18:27)

    KMiraj [utilizator]

    Alt specimen care "din cauze medicale" a fost lasat in vacanta in Italia.
    Domnii reporteri, de individul ala mai aveti voie sa scrieti?
  • +2 (2 voturi)    
    accident (Duminică, 28 februarie 2021, 18:36)

    nimrod [utilizator]

    In mod normal, asta cu pedalele si lipsa de experienta n-o ajuta cu nimic. Dimpotriva.
    • +1 (1 vot)    
      Avocatul stie mai bine! (Luni, 1 martie 2021, 10:50)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      "In mod normal, asta cu pedalele si lipsa de experienta n-o ajuta cu nimic. Dimpotriva."

      Asta a fost si parerea mea, insa noi suntem amatori, nu opinia noastra conteaza, ci a avoatului.

      Pedeserista criminala a declarat exact ce i-a spus avocatul ca ar fi bine sa declare!
  • +6 (8 voturi)    
    Politia (Duminică, 28 februarie 2021, 18:46)

    florinos [utilizator]

    Politia tine cu soferul, deja i-a gasit scuze ca nu avea experienta, era in soc, era batuta, nu a avut timp sa sufle in fiola, daca era o dacie amarata atunci soferita era la puscarie, asa masina scumpa si politia inventeaza scuze
  • +8 (12 voturi)    
    MINTE! Calca ambele pedale daca se incurca! (Duminică, 28 februarie 2021, 18:56)

    Alui [utilizator]

    Conduc uzual masina cu cutie automata. Uneori inchiriez masini cu cutie manuala pe timp lung si ma obisnuiesc cu ele. Cand revin pe automanata, la franare calc ambele padale, in loc de amreiaj, calc frana si in loc de frana, acceleratia. Oricum, masina franeaza, nu accelereaza. Nu avea cum sa incurce pedalele, pur si simplu s-a blocat. De obicei femeilor li se intampla asta (black-out).
  • +2 (6 voturi)    
    Ar trebui luați la întrebări polițiștii (Duminică, 28 februarie 2021, 19:07)

    galeo [utilizator]

    Care i-au dat permisul.
    Femeia aia nu cred că e capabilă să ia examenul auto pe bune...
    Sa nu uitam că e primul accident cu victime când o femeie încurcă pedalele mașinii.
  • +2 (8 voturi)    
    Sa nu fi cedat franele (Duminică, 28 februarie 2021, 19:23)

    Alui [utilizator]

    Cica asigurarea era expirata. Poate masina n-avea reviziile tehnice facute. In cazul asta intra si sotul la puscarie! Ce zice inspectia tehnica a politiei?
  • +4 (4 voturi)    
    cu faptul ca.. (Duminică, 28 februarie 2021, 19:30)

    venomel [utilizator]

    n-avea asigurare, conform aida, cum ramane?
  • +7 (7 voturi)    
    Hai hai (Duminică, 28 februarie 2021, 20:43)

    RaduMischie [utilizator]

    Si eu și nevasta-mea am trecut in ultimii ani de la manuală la automată. Eu chiar la o mașină de gabarit mai mare.
    Pot să vă spun că am stat stresați cel puțin 2 săptămâni, sa ne obișnuim sa tinem stângul relaxat.
    Am mai apasat din cand in cand pe frână in loc de acceleratie, niciodata invers.
    Dar, cel mai important, in perioada aia de acomodare am condus extrem de preventiv.
    Asa m-as fi așteptat și de la respectiva. Din ce înțeleg, mai avea si ceva viteza...
  • +4 (10 voturi)    
    Offff... (Duminică, 28 februarie 2021, 20:44)

    Luccian [utilizator]

    Sunt ingrozit de cate personae, pe aici, nu au capacitatea sa vada ce e relevant. Jumate isi bat capul sa explice ca nu e posibil sa incurci pedalele si cealalta jumatat ca din contra e posibil sa incurci pedalele.
    Bai oameni buni, nu are nici o relevanta, asa a declarat femeie aia ca sa nu taca si ca sa isi creeze o situatie favorabila atat cat se poate, cand ati vazut voi vreun infractor sa faca o declaratie adevarata. NU e ca si cum daca ea a declarat ca a incurcat pedalele, judecatorul e obligat sa tina cont si o sa-i dea o pedeapsa mai mica.
    • +1 (1 vot)    
      Atunci de ce? (Luni, 1 martie 2021, 10:53)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Luccian

      OK, noi gresim, dar dumneavoastra aveti vre-o explicatie logica?

      DE CE a sfatuit-o avocatul sa declare ca nu a condus d e mult si ca a incurcat pedealele?

      Omul legii avea CERTITUDINEA ca aceasta declaratii ii va fi favorabila femeii!
  • +1 (5 voturi)    
    Toată lumea (Luni, 1 martie 2021, 5:21)

    bogdanrech [utilizator]

    .. vorbește despre pedale dar eu nu mă pot gândi decât la cele două fete care-au murit așa cumplit. Două vieți distruse întro clipă. Îmi vine să urlu când aud criminalii ăștia cum scot scuze pe gură. Efectiv le-a măcelărit pe fetele-alea două și mai are tupeul să scoată scuze pe gură! Numai pentru că ai tupeul să te scuzi la o asemenea faptă ar trebui să iei +5 ani cu executare la pedeapsă. Și ”justiția” din ro le dă cu fcking suspendare! Huidu trebuia să înfunde ani grei de pușcărie, Cucoana la fel. Parcă văd că și Marcel Radu o să scape fără să facă măcar o zi, criminalul ce a omorât un copil de 3 ani, o gravidă și pe bunica ei în timp ce zbura cu mașina peste casa lor. Infiorătoare aceste legi și acești criminali, că numai un criminal adevărat poate să vină cu scuze....
    • -1 (1 vot)    
      ce scuze omule? (Luni, 1 martie 2021, 8:33)

      Cardplayer [utilizator] i-a raspuns lui bogdanrech

      Anchetatorii i-au pus intrebari si a raspuns la ele si tot anchetatorii au dat mai departe hotnews-ului. Nu am vazut undeva sa zica ca nu are vina sau ceva.

      Logic ca trebuie stabilite cauzele, dupa tine nu ar trebui stabilite nici astea ca sunt "scuze"
    • +1 (1 vot)    
      Dar ai spus deja! (Luni, 1 martie 2021, 10:55)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui bogdanrech

      Ai spus deja pe la jumatatea textului: toata lumea stie de Precedentul Huidu, care zice clar ca daca ucizi din culpa 3 (trei) personane, nu patesti nimic!
      Cu conditia sa ai pe tata-socru senator pedesere.
      Evident ca femeia are si dumneaie un "spate" tare, deci avea certitudinea ca putea conduce irespeonsabil nu va pati nimic!
  • +3 (5 voturi)    
    cica poporul roman (Luni, 1 martie 2021, 9:01)

    albastrele [utilizator]

    Heh, in romanica e liber demult la omorat, violat si traficat copii. Pedepsele sunt blande sau lipsesc cu desavarsire. Nu te mai poti nici pana la paine linistit.
    Cum era pe vremuri? Aveai cheia de gat si aia era.
    romanica e un stat esuat, un popor esuat. Noapte buna romanica.
    E deajuns sa citesti comentariile sa constati putregaiul, discutia e tehnica pe numar de pedale, copiii nu conteaza.
    Asta e situatia, nu psdisti, pnlisti, usristi. Noi ca popor, ca civilizatie suntem zero. Ne rad infractorii in fata din parlament, in bloc, pe drum, in institutii, la tv.
    Pe odiosul din caracal il mai judecata vreo 30 de ani, baremi sa moara si parintii copilelor de inima rea.
    Liber la ucis taticu, o sa ajungem sa ne facem dreptate singuri.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by