Procuror: Femeia care a provocat accidentul din București în care au murit două fete, lăsată să plece după audieri. Era bătută și în șoc

de I.H.     HotNews.ro
Duminică, 28 februarie 2021, 11:41 Actualitate | Esenţial


accident in sectorul 2
Foto: Captura
Femeia care a provocat accidentul rutier din Sectorul 2, după ce a pierdut controlul volanului și a accidentat mortal două fete a fost lăsată să plece, după audieri. Anchetatorii au considerat că nu este oportun să fie luată vreo măsură preventivă împotriva ei, pentru că era rănită, după ce a fost lovită de către martori ai accidentului, a declarat duminică, pentru HotNews.ro purtătorul de cuvânt al Parchetului Judecătoriei Sectorului 2, Rodica Nițescu.

Ea a spus că femeia a fost audiată și s-au recoltat probe biologice pentru stabilirea alcoolemiei, dar nu sunt indicii că ar fi fost băută.
  • "Nu s-a luat nicio măsură preventivă împotriva ei. Era foarte lovită, inclusiv la față. A fost bătută, era într-o stare foarte proastă, era și în stare de șoc. Nu s-a considerat că este oportună luarea vreunei măsuri", a afirmat procurorul Rodica Nițescu.
Potrivit acesteia, femeia, care a mers singură la audieri după ce a primit îngrijiri medicale la spital, nu le-a putut explica anchetatorilor ce anume s-a întâmplat de a pierdut controlul volanului. Ea ar urma să fie reaudiată cel târziu luni, a adăugat procurorul.

Ce a comunicat duminică Brigada Rutieră a Capitalei: "Toate activitățile/cercetările efectuate în cadrul unui dosar penal sunt desfășurate sub supravegherea unității de parchet competentă teritorial și material. În vederea stabilirii cauzelor și condițiilor în care s-a produs un accident rutier se desfășoară multiple activități procesual penale si sunt dispuse măsuri în raport cu stadiul cercetărilor".

Cele două fete care și-au pierdut viața aveau 6 și 21 de ani, au precizat duminică reprezentanți ai Brigăzii Rutiere. Inițial, Poliția anunțase că una dintre fete are 14 ani. "A fost dată o vârstă aproximativă de către persoanele aflate la fața locului. Fata era foarte grav rănită, iar eroarea s-a produs din cauza imposibilității de a o identifica. A fost preluată și dusă rapid la spital", a precizat pentru HotNews.ro purtătorul de cuvânt al Brigării Rutiere, Claudiu Costea.

Accidentul s-a petrecut sâmbătă după-amiază pe strada Mențiunii din Sectorul 2. Femeia, în vârstă de 57 de ani, a pierdut controlul volanului și a lovit cu mașina un stâlp. Din impact, autovehiculul a fost proiectat în gardul unui imobil, unde le-a accidentat pe cele două fete de 6 și 14 ani care se aflau pe trotuar.

Fetița de 6 ani și-a pierdut viața înainte de a ajunge la Spitalul Floreasca, iar fata de 21 de ani a fost transportată la Spitalul Grigore Alexandrescu, însă nu a mai putut fi salvată. "A suferit politraume majore, multiple fracturi, TCC, era intubată, ventilată. A făcut stop cardio-respirator când era dusă spre sala de operație și nu a răspuns manevrelor de resuscitare, fiind declarat decesul”, a declarat pentru Mediafax purtătorul de cuvânt al Spitalului "Grigore Alexandrescu”, Raluca Alexandru.

După accident, mai multe persoane i-au agresat atât pe femeia de la volan, cât și pe pasager.

Martorii spun că șoferița ar fi fost băută și circula cu viteză mare.

"Nu s-a putut stabili dacă femeia aflată la volan consumase bauturi alcoolice, pentru că nu a putut fi testată din cauza unor probleme medicale, dar au fost recoltate probe biologice și va fi urgentată procedura pentru ca luni să fie gata rezultatele", a declarat sâmbătă seară, la Digi 24, purtătorul de cuvânt al Brigăzii Rutiere a Capitalei, Claudiu Costea.

Întrebat dacă femeia circulă cu viteză mare, așa cum spun martorii, reprezentantul Poliției a afirmat că imaginile surprinse arată că "venea destul de tare mașina", dar se va stabili cu exactitate în urma cercetărilor, inclusiv a unei expertize tehnice. "Era înt-o intersecție unde trebuia să faca viraj dreapta sau stânga și acolo a pierdut controlul volanului", a mai spus Claudiu Costea.

În acest caz a fost deschis dosar penal pentru ucidere din culpă, iar ancheta este coordonată de Parchetul Judecătoriei Sector 2.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















38279 vizualizari

  • +12 (40 voturi)    
    saraaaaacaaaa (Duminică, 28 februarie 2021, 11:48)

    cristi_an [utilizator]

    "era foarte lovită, inclusiv la față. A fost bătută, era într-o stare foarte proastă, era și în stare de șoc."
    • +15 (19 voturi)    
      E vina autoritatilor. TOTAL VINA LOR. (Duminică, 28 februarie 2021, 14:41)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      DE CE?
      Pai:

      1. permise luate pe pile prin retele mafiote, statul face putin pentru combatere, SRI-ul e adus la zero.
      2. slaba implicare a politiei in trafic, peste tot e haos pe autostrazi, in oras, nu se respecta nimic din regulament.
      3.LEGI PROATE, FACUTE PENTRU INFRACTORI.
      politia ar trebui sa fie sub acoperire in trafic( ca in atatea tari) si sa filmeze sa ia zeci de carnete pe zi.
      Radare automate (la noi legislatia nu permite).

      Toti cei care contribuie si care au contribuit la haos sunt AUTORI MORALI, SUNT CRIMINALII ACESTUI POPOR.

      DE CE NU SE DA MAINE UN OUG SA REZOLVE INTR-O ZI TOATE PROBLEMELE?

      PENTRU CA II DOARE IN FUND si/sau sunt TAMPITI.
      • +18 (18 voturi)    
        Deci procurorul are empatie doar pt. (Duminică, 28 februarie 2021, 15:38)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Femeia batuta !
        Ieri se fac doua sapatamani de cand la intrarea intr-un oras mare a avut loc un accident, unul baut la volan a intrat pe contrasens, rezultatul, o femeie nevinovata pe care o asteptau copii acasa, a fost ucisa, autorul a fost arestat !
        Acum ma intreb, cine este specimena de nu a fost supusa etilotestului si a fost lasata sa mearga acasa ?
        Cred ca daca autoritatile vor mai aplica legea preferential, nu va fi prea departe ziua in care cetatenii isi vor face singuri dreptate.
      • +1 (3 voturi)    
        hehehe (Duminică, 28 februarie 2021, 18:08)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Din ce spui tu acolo rezulta ca poporul roman e un popor de criminali. Guvernantii si alesii nu sunt decat oglinda foarte clara a celor care i-au ales.
        • +1 (1 vot)    
          Ar trebui sa fie votul obligatoriu (Luni, 1 martie 2021, 12:21)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui john70

          Sa stim 100 % daca majoritatea poporului e toxica, sau daca doar majoritatea dintre cei care voteaza...
  • +19 (39 voturi)    
    ... (Duminică, 28 februarie 2021, 11:50)

    ak33 [utilizator]

    Pe bune?cât durează sa aflii dacă avea alcool în sânge?daca s au recoltat probe biologice în secunda doi ai rezultatul
    • +23 (39 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 28 februarie 2021, 12:27)

      [anonim] i-a raspuns lui ak33

      • +19 (27 voturi)    
        probe (Duminică, 28 februarie 2021, 13:03)

        ic.ram1945 [utilizator] i-a raspuns lui

        Fii sigur, ca s-au luat probe, dar in functie de ..., aceste se pot pierde in functie de...
    • -10 (34 voturi)    
      Tractorist (Duminică, 28 februarie 2021, 12:47)

      NoFive [utilizator] i-a raspuns lui ak33

      Cit dureaza sa "aflii" ca esti semianalfabet si nu ai ce cauta in fata tastaturii?
      • +3 (11 voturi)    
        Tu știi sigur că ești. (Duminică, 28 februarie 2021, 13:23)

        Tayen [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

        Se vede de pe Marte la tine!
      • +2 (12 voturi)    
        .. (Duminică, 28 februarie 2021, 13:41)

        ak33 [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

        Ești neam cu șoferița.
  • +14 (40 voturi)    
    E și asta o soluție... (Duminică, 28 februarie 2021, 12:02)

    D3v1ant [utilizator]

    Alții au fost reținuți preventiv pentru accidente mai ușoare dar e clar: vrei sa scapi de inchisoare dupa omor calificat? Il calci cu masina pe trotuar, zici ca nu stii ce s-a intamplat, iti dai un pumn in ochi singur si zici ca ai fost batut de trecatori si pleci fluierand. Eventual, o pui pe nevasta sa faca accidentul, ca femeile scapa mai usor de atentia Politiei. Pana te recheama ei la audieri, mai ales daca ai resurse, esti de mult plecat!
    • +10 (14 voturi)    
      Astia care dau minusuri (Duminică, 28 februarie 2021, 15:02)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui D3v1ant

      sunt prietenii lui Iorgulescu, pentru care niste procurori la fel de corupti au aprobat transferul in strainatate al cocalarului, desi putea fi tratat in orice spital amarat din Romania...Daca furi un mar, te baga imediat la arest preventiv, sa nu cumva sa fugi din tara. Dar daca ai bani, legea e altfel...
  • +33 (53 voturi)    
    Situatie "halucinanta" (Duminică, 28 februarie 2021, 12:09)

    Ro_LLand [utilizator]

    La noi agresorul are mai multe drepturi ca victima. A distrus viata a 2 familii si nu va raspunde pentru fapte. Cand nu ai protectie din partea statului in care traiesti , trebuie sa iti pui niste intrebari serioase.
    • +4 (20 voturi)    
      Nu e timpul pierdut (Duminică, 28 februarie 2021, 12:54)

      Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui Ro_LLand

      Sa aiba si ea un accident.
    • +1 (1 vot)    
      hei (Duminică, 28 februarie 2021, 18:13)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Ro_LLand

      Intra pe Google si cauta Marco Muzzo.
  • +9 (43 voturi)    
    Deja se musamalizeaza, a carui PSDist o fi? (Duminică, 28 februarie 2021, 12:10)

    emil bobu [utilizator]

    "Nu s-a putut stabili dacă femeia aflată la volan consumase bauturi alcoolice, pentru că nu a putut fi testată din cauza unor probleme medicale"

    Da, sigur. Era beata crita si mergea cu viteza.

    Trebuie doar sa aflam din ce partid e, altfel o bagau direct la inchisoare.
    • -1 (9 voturi)    
      Partid? (Duminică, 28 februarie 2021, 14:10)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      " Trebuie doar sa aflam din ce partid e" si :"...a carui PSDist o fi? " Pai, ce sa ne mai batem noi capul, ca tu ai aflat deja instant, in aceeasi fraza, din ce partid e !
      • +2 (6 voturi)    
        De parca asa ceva nu se intampla tot timpul (Duminică, 28 februarie 2021, 21:44)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui atc

        si tot timpul faptuitorii scapa fiindca au spate politic.

        Chitoiu de la ALDE, Bode de la PNL, nu m-ar surprinde sa fie de la PSD, dupa cum arata masina si ce declaratii stupide a dat, PSDistii fiind cei mai prosti oameni din Romania.

        Vrei sa ma prefac ca asta nu e Romania? Vrei sa ma prefac ca n-am mai vazut situatii din astea?
        • +2 (2 voturi)    
          PSD (Luni, 1 martie 2021, 8:46)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          "...PSDistii fiind cei mai prosti oameni din Romania."
          De-aia e concurs pe-aici, care sa-i intreaca?
    • -2 (4 voturi)    
      hehehe (Duminică, 28 februarie 2021, 18:14)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Suferea de Pesedita cronica.
      • +1 (1 vot)    
        Scuza-ma, ti-am injurat partidul (Duminică, 28 februarie 2021, 21:45)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui john70

        De acum inainte, promit sa injur PSD-ul cu orice ocazie, ca de obicei, fiindca nu ma iau dupa slugile lor.
    • +1 (1 vot)    
      NU chiar ....in soc atat de grav??? (Luni, 1 martie 2021, 4:58)

      florian3619 [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      ca i s-a dat imediat drumul sa-si revina? Si asta in situatia in care organele implicate au proceduri de retinere pentru investigatii cu asigurarea unui confort de cazare si tratament medical de nota + 8 in locatii dedicate, exclusiviste, pornind de la sediile politiei, parchetului si judecatoriilor si pana la retelele sanitare din MAI si MJ - cu cazare consult, sprijin psiho si tratament gratuit 24/7.
      Daca se vrea se poate! orice si oricand! .... prioritar infractorului si refuzat ostentativ victimelor, Pericolul social evident in acest caz este total ignorat de oraganele de drept, care fiind profund implicate si nebagandu-se, raman doar umile c*aie!
  • +21 (35 voturi)    
    nu m-ar surprinde să o scoată nevinovată ! (Duminică, 28 februarie 2021, 12:11)

    Laura21 [utilizator]

    Cine stie ce personaj este daca i s-a permis sa plece acasa ! Stati sa vedeti si incadrarea pe care o va primi pentru ca, de fapt, in urma impactului cu stâlpul, autoturismul condus de femeie doar le-a accidentat pe cele două fete care se aflau pe trotuar ! Stati sa vedeti ce avocat(i) o vor apara si cum si-o va lua cu suspendare, ca altii !!!
    • +16 (30 voturi)    
      Posibil (Duminică, 28 februarie 2021, 12:24)

      aiureantramvai [utilizator] i-a raspuns lui Laura21

      In cazul asta as lipi zilnic poze cu copilele omorate de soferita turmentata pe usa, pe masina, pe geamurile respectivei. Filmulete cu momente vesele in care bietele sufletele nevinovate radeau si se distrau, postate pe paginile sociale ale soferitei. Sa o chinuie constiinta cat mai mult
      • +8 (12 voturi)    
        Huidu, (Duminică, 28 februarie 2021, 13:45)

        Ro_LLand [utilizator] i-a raspuns lui aiureantramvai

        nu ar fi de acord cu ceea ce spui. De obicei acesti ucigasi sunt si bogati, au bani de avocat si pentru vacante lungi ca sa treaca cu bine peste ce "li sa intamplat lor". Multi se autovictimizeaza.
      • +3 (3 voturi)    
        hehehehe (Duminică, 28 februarie 2021, 18:17)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui aiureantramvai

        Ai vazut prea multe filme. Intr-o situatie ca asta, de fapt, de doare undeva de victime, iti pasa numai de tine, instinctul defensiv capata prioritate.
  • +18 (38 voturi)    
    E ceva piloasa (Duminică, 28 februarie 2021, 12:16)

    dx [utilizator]

    Altfel nu se explica de ce nu au fost prelevate probe biologice și bineînțeles o măsură de private de libertate. A omorât 2 copii!
    • +11 (17 voturi)    
      .. (Duminică, 28 februarie 2021, 12:30)

      ak33 [utilizator] i-a raspuns lui dx

      S au prelevat, dar nu au venit rezultatele. Deci sigur vor fi pierdute
    • +2 (22 voturi)    
      E membra (Duminică, 28 februarie 2021, 12:33)

      mihaipricop [utilizator] i-a raspuns lui dx

      de la PNL.
  • +29 (39 voturi)    
    . (Duminică, 28 februarie 2021, 12:23)

    citoyen de bucarest [utilizator]

    Si totusi lasi ^liber pe cineva care a omorat 2 minori in propria curte liber? Nici macar control judiciar? Adica aceasta femeie poate (teoretic) parasi tara oricand fara sa poata fi oprita?

    Cat despre faptul ca era batuta .. m-as fi asteptat sa fie adusi la audieri si agresorii (care cel mai probabil erau vecini, usor de identificat) ca de aia e ''rule of law''. Faci dreptate in Instanta, nu cu pumnul, chiar daca emotional multi nu ar gandi la cald in acest sens.

    In alta stire, in alta zi, citisem cum un pensionar a luat 9 luni cu executare pentru ca a furat un pachet de cafea. Nu sunt cam disproportionate aceste masuri, cand le punem in oglinda? (sa nu mai vorbesc de notoriile cazuri cu violatori/pedofili care au luat cu suspendare, ca si victimei ''i-a placut'')

    In concluzie: omori 2 minori (din culpa) si esti lasat sa pleci acasa? sau din tara?
    • +8 (8 voturi)    
      de ce ar parasi tara? (Duminică, 28 februarie 2021, 14:17)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui citoyen de bucarest

      Sigur nu ajunge la inchisoare. Avem precedente faimoase - Serban Huidu, Daniel Chitoiu..
    • +5 (7 voturi)    
      EVIDENT! (Duminică, 28 februarie 2021, 15:03)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui citoyen de bucarest

      " aceasta femeie poate (teoretic) parasi tara oricand fara sa poata fi oprita?"

      Sigur ca da, insa nu are niciun motiv sa plece!

      Precedentul Huidu a stabilit clar, fara drept de apel: "ucizi din culapa trei persoane, nu patest inimic!"

      Nici nu mai are sens sa se faca roces, concluzi este deja cunoscuta!
    • -4 (4 voturi)    
      hei (Duminică, 28 februarie 2021, 18:21)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui citoyen de bucarest

      Ba, tovarase, individa e considerata nevinovata pana se e gasita vinovata de catre instanta.
      • +2 (2 voturi)    
        Ce-are s*la cu prefectura? (Luni, 1 martie 2021, 7:38)

        citoyen de bucarest [utilizator] i-a raspuns lui john70

        Si-am zis eu e merita/cat merita?!

        E vorba de masuri preventive, pentru bunul mers al anchetei, dar si al societatii. Si unu care iti da in cap pe strada e nevinovat pana se pronunta instanta, dar cred ca ti-ai dori pt tine si altii ca ala sa stea in arest preventiv pana se ajunge la o sentinta finala.

        Cam asa si aici.
  • +15 (25 voturi)    
    La naiba (Duminică, 28 februarie 2021, 12:36)

    DiDiRo [utilizator]

    traim in tara in care INFRACTORII sunt victime. S-a intors lumea cu kuru-n sus chiar din romanika? Halal legi. Ne meritam soarta. Imaginativa ca toti shparlamentarii si huiduienii vor omora cu masinile lor macra cate doi dintre "prostii" care conteaza doar la numar. Ce fel de natie suntem de se urca pe noi toate rebuturile societatii?
    • -1 (1 vot)    
      hei (Duminică, 28 februarie 2021, 18:22)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui DiDiRo

      Asa e si in alte parti. Intra pe Google si cauta Marco Muzzo.
  • +11 (25 voturi)    
    Cauze (Duminică, 28 februarie 2021, 12:45)

    NoFive [utilizator]

    E normal sa fi pierdut controlul volanului daca era pe Facebook sau Whatsapp in timp ce conducea masina. E de aflat. Majoritatea șoferilor din trafic o fac. Unii pierd controlul volanului, dintre care unii omoara. E posibil asta sa fie cauza accidentului? Hai sa recunoastem ca e foarte posibil.
    • -6 (8 voturi)    
      trebuie lansata o petitie (Duminică, 28 februarie 2021, 13:33)

      ALFY [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

      in care sa cerem suspendarea internetului de sistemul GSM.
  • 0 (16 voturi)    
    E posibil (Duminică, 28 februarie 2021, 12:53)

    ACP [utilizator]

    sa se fi activat airbag-urile. In unele cazuri lasa urme pe fata.
  • +9 (13 voturi)    
    ca in filmele cu prosti... (Duminică, 28 februarie 2021, 13:11)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    mi se pare ca politia/procurorul a facut doua gafe. 1.adica aia e lasata sa plece linistita acasa desi a omorat doi copii fara sa ofere vreo explicatie la incident si 2. politia declara cu relaxare ca "femeia era batuta, probabil de niste martori ai incidentului", deh e ceva normal in astfel de circumstante. :)))))
    Deci personal cred ca aia trebuia pusa sub control judiciar ca maine poimaine o vezi ca trimite poze din Maldive, iar agresorii ei amendati.
  • +15 (19 voturi)    
    Justitia din Romania tine cu cei care platesc (Duminică, 28 februarie 2021, 13:11)

    MPavel [utilizator]

    Uita-te la soferul din Cluj. A omorat un om pe trecerea de pietoni si a primit 1 an si ceva cu suspendare. L-a omorat pe trecere de pietoni dupa ce a intors pe interzis.
    Si la femeia asta la fel.
    1-2 ani procese si asta scapa cu suspendare parca vad.
    Mi-e mila de parintii fetelor. Pe langa faptul ca au pierdut copii o sa vada si cum scapa asta femeia asta libera.
    • +8 (8 voturi)    
      Subscriu ce ai spus (Duminică, 28 februarie 2021, 14:47)

      Ro_LLand [utilizator] i-a raspuns lui MPavel

      Nimeni nu iese pe strada cu intentia de a ucide pe cineva, dar, una e sa "iti para rau" de ceea ce ai facut cateva luni dupa gratii, si alta e sa "iti para rau" pe o plaja in Maldive ,bucurandu-te de viata. Sunt multe exemple care ne arata ca justitia nu este facuta pentru oamenii vulnerabili.
    • -3 (3 voturi)    
      alo (Duminică, 28 februarie 2021, 18:26)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui MPavel

      In Canada, de pilda, daca se constata ca nu era bauta sau pe telefon, femeia nici nu ar fi pusa sub acuzare. Pentru ce? Pentru neatentie? Nu exista lege impotriva neatentiei. Pentru neindemanare? Nu exista lege impotriva neindemanarii.
  • +7 (7 voturi)    
    :( (Duminică, 28 februarie 2021, 13:18)

    bancheru83 [utilizator]

    so sad for little ones :(:(:(:(:(:(
    • -2 (2 voturi)    
      ha (Duminică, 28 februarie 2021, 18:27)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui bancheru83

      Hey, moron, one of the victims was 21.
  • -7 (21 voturi)    
    Justitia facuta pe net (Duminică, 28 februarie 2021, 13:46)

    ionchi [utilizator]

    Daca ar fi sa fie facuta voia comentatorilor de pe net, spanzurarea in piata publica ar fi o pedeapsa prea putin aspra. Concluzia: foarte multi procurori pe aici..
    • +8 (8 voturi)    
      Asa o fi (Duminică, 28 februarie 2021, 14:19)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui ionchi

      Dar daca s-ar aplica o astfel de pedeapsa de cateva ori, oare cati soferi ar mai risca sa incurce pedala de acceleratie cu cea de frana?..
      • -3 (5 voturi)    
        hahahaha (Duminică, 28 februarie 2021, 18:30)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Da, nimeni n-ar mai risca nimic. Capitalistii sa investeasca, doctorii sa opereze, schiorii sa schieze,, soferii sa sofeze, toata lumea sa intretina relatii sexuale. Minunat! Si politele de asigurare ar fi ieftine.
    • +3 (3 voturi)    
      asa, si? (Duminică, 28 februarie 2021, 17:46)

      ion creion [utilizator] i-a raspuns lui ionchi

      cam care ar trebui sa fie reactia dupa 2 copiii omorati de o duduie care a incalcat cel putin 4-5 reguli de circulatie in acelasi timp?
  • +11 (17 voturi)    
    raliuri pe stradutele Bucurestabadului (Duminică, 28 februarie 2021, 13:53)

    Coresponedntu [utilizator]

    In tarile din vestul Europei de exemplu viteza maxima pe strazile cele mai mici din localitati este 20 km pe ora, nici nu auzi cand trec masinile pe langa tine. In plus sunt denivelari, opritori din loc in loc. Am sesiyat asta in tarile scandinave, Elvetia. Pe strazile mai mari in medie limita este 30 km pe ora si maxima 50 km pe ora , in localitati. La vitezele astea nici nu poti sa faci victime.
    Chiar nu se poate inspira codul rutier romanesc din cele care ofera protectie pietonilor.
    Pe stradute in Bucuresti am vazut circuland si cu 80 km pe ora frecvent, plus ca nu exista denivelarile, asa numitii politisti morti.
    Romania da senzatia, lasand cocalareala omniprezenta la o parte, ca e tara pilotilor de formula 1. Desi nu am auzit de vreun pilot roman de raliuri care sa castige un trofeu important. Sunt in schimb scandinavi, francezi, elvetieni, germani, unde se circula cu viteze mult mai mici pe sosele si autostrazi. Dar nici nu ne ia nimeni locul numarul 1 in Europa la accidente si decese rutiere. Sa fie vorba de lipsa de educatie ?
    • +6 (6 voturi)    
      este lipsa de educatie (Duminică, 28 februarie 2021, 17:49)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      si legislatie proasta si extrem de permisiva....Tarile de care aminteai sunt extrem de intolerante la orice abatare de la codul rutier. Amnezile si pedepsele mari prevazute intr-o legislatie care nu lasa loc de interpretari ii "educa" pe oameni. Limitatoarele de viteza (insulele de beton, alternativ pe dreapta si stanga), plus denivelarile si camerele video ar trebui introduse si in Romania pentru ca sunt extrem de eficiente. Si cum s-au obisnuit elvetienii si norvegienii, asa se vor obisnui si romanii in cateva luni. Graba nu este o scuza niciodata. Orice om, cu un IQ mediu poate sa isi estimeze corect programul si sa foloseasca si mijloace alternative de transport, mai rapide, cand e cazul. Dar na, unii sunt nascuti in masina...
    • -5 (5 voturi)    
      hahahaha (Duminică, 28 februarie 2021, 18:38)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      Iarasi apare papagalul de Bruxelles care ne spune ce bine e in Vest. Pacat ca n-au avut opritori la Nisa si in alte orase din Vest (gendarme couche) sa-i opreasca pe musulmani sa omoare oameni cu camioanele.
      Intr-adevar, Romania are o problema serioasa cu tzoapele parvenite si in buna masura needucate. Se datoreaza unor greseli facute in ultimii 80 de ani si plecarii celor educati in Vest. Probabil ca vor trebui sa treaca cateva generatii pana se vor regla de la sine treburile, desi avand in vedere colapsul demografic din Romania, e foarte probabil ca poporul roman va dispare intr-o suta de ani.
    • 0 (2 voturi)    
      Unde anume? (Luni, 1 martie 2021, 9:54)

      Pepi [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      Ati sesizat gresit! In Elvetia viteza de 20km/h este numai in foarte putine locuri, practic in zone pietonale pe unde au voie sa mearga si masini. 30km/h nu este deloc regula pe strazi principale, eventual pe strazi mici. Dar in acelasi timp pedepsele pentru excese importante de viteza (50+ in loc de 30 sau 80+ in loc de 50) sunt foarte drastice, intra la cazier (si fara un cazier curat nu poti sa lucrezi de exemplu in sistemul bancar!).
      In cazul din Bucuresti ma oripileaza cat de plina e sectiunea de comentarii de procurori, judecatori, calai si cititori in viitor. Faptul ca persoane accidentate sunt tinere sau in varsta nu are relevanta: cand produci un accident nu alegi varsta victimei/lor. Pedeapsa, cu/fara inchisoare/suspendare nu e stabilita de politist sau procuror, ci de judecator. Faptul ca nu au putut prelevate probe biologice la fata locului se poate intampla; daca persoana a fost lovita la fata in urma accidentului e cam dificil de luat o proba concludenta de aer - dar proba de sange a fost prelevata si oricum asta e cea care conteaza. arestul preventiv se practica extrem de rar in cazul cand fapta este cel mai probabil din culpa si nu exista riscul ca faptuitorul sa dispara.
      Comportamentul martorilor a fost execrabil: in caz de accident nu te uiti cine e victima si cine faptuitor: le acorzi primul ajutor fara discriminare. ei din masina au produs un accident, neintentionat. Cei care i-au batut au facut-o intentionat. Si intentia ajunge sa conteze mai mult decat fapta: ca urmare e posibil ca soferita sa ia o pedeapsa cu suspendare, iar martorii una cu executare.
  • +12 (18 voturi)    
    ! (Duminică, 28 februarie 2021, 13:58)

    tudorr [utilizator]

    Justitie de cacat, cum sa nu o pui pe nebuna sa sufle in fiola in secunda 2 si s-o trimiti acasa? Toti parvenitii isi iau masini "de oras" cu +200 de cai, desi sunt BATA la condus! Te duci pe camp tarane si inveti pedalele la masina aia de 100.000 de euro, nu intri printre saraki si muritori de foame si ii dai talpa, indiferent de ce pedala apesi! Judecatorii infractori sigur ii dau cu suspendare nebunei!
  • +11 (15 voturi)    
    Vad tot mai des prin trafic (Duminică, 28 februarie 2021, 14:05)

    galeo [utilizator]

    Femei foarte agresive la volan, vor să îți ia ele fata, sa fie primele. Zici că au de demonstrat ceva cuiva.
  • +8 (10 voturi)    
    In tari ca "afara" se intampla altfel (Duminică, 28 februarie 2021, 14:59)

    Dinu-I [utilizator]

    Daca in urma unui accident rutier a rezultat moartea unei persoane AUTOMAT (prin efectul legii) soferul este luat in "custodie" de politie. In cazul in care soferul are nevoie de ingrijiri medicale care nu pot fi acordate decat intr-un spital atunci se interneaza si exista politisti care asigura "custodia" la acel loc. Evident ca analizele se fac
    in paralel si functie de starea de sanatate a soferului se prezinta in fata judecatorului care dispune masuri de prelungire a custodiei.
    Aceasta masura a custodiei se aplica tocmai pentru a nu exista suspiciuni. Soferul este conform legii persoana aflata la volan indiferent de functie, grad, pozitie politica etc. Un exemplu: un procuror sef al statului - care evident era o persoana publica si cunoscuta de toata lumea - fiind implicat intr-un accident in care a murit un biciclist a fost luat in custodie de politie: era sofer la momentul accidentului si a fost tratat ca atare. Cercetarea si procesul s-a desfasurat cu procurori si judecatori din alt stat (la vreo 4000 de km distanta) si verdictul a fost dat: biciclistul esr sub influenta drogurilor si si-a pierdut echilibrul agatandu-se de oglinda autorturismului care rula in limita legala de viteza.
    Este la polul opus cu celebrul ministru Chiritoiu care a omorat 2 persoane si nici acum dupa 2 ani nu s-a dat un verdict.
    • +3 (3 voturi)    
      Vezi ca iti iei minusuri (Duminică, 28 februarie 2021, 17:52)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui Dinu-I

      de la toti "soferii" care conduc bauti, drogati "pentru ca e dreptul lor sa face ce vrea". Romanii nu inteleg si nu accepta masurile "logice" si simple pentru prevenirea si combatarea infractiunilor de orice fel...
    • +2 (2 voturi)    
      Si aici (Luni, 1 martie 2021, 8:39)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Dinu-I

      Evident, la fel se-ntampla si-"aici", ca si "afara": dupa ce se asigura ca esti medical stabil, cel tarziu la spital ti se iau probe; chiar daca, fiind la volan, esti VICTIMA evidenta intr-un accident. Cei ce comenteaza nu prea sunt ca" afara".
    • +1 (1 vot)    
      SUA nu e Europa (Luni, 1 martie 2021, 9:57)

      Pepi [utilizator] i-a raspuns lui Dinu-I

      In SUA politia te ia foarte usor in "custodie"; in Europa mai putin.
  • +5 (7 voturi)    
    Foarte bine s-a procedat! (Duminică, 28 februarie 2021, 15:00)

    Jegul Cristian Ioan [utilizator]

    Precedentul Huidu a stabilitclar ca daca ucizi din culpa 3 (trei) peroane nu patesti absolut nimic, adica iei cu suspenadre.

    Mi se pare firesc deci, atunci cand omori "doar" doua persoane, sa nu se mai aplice arestul preventiv.

    Si nici procesul nu mai aresens: daca in cel mai rau caz primesti doi ani cu suspendare, de ce sa mai cheltuim degeaba banii Statului?!

    Perfect normal ca apedeserista este libere, sa mia faca si maine alte victime rutiere, daca are chef!
  • +5 (7 voturi)    
    Protest! (Duminică, 28 februarie 2021, 15:05)

    doar_un_mesaj [utilizator]

    Nu iese nimeni să protesteze?
    • 0 (2 voturi)    
      Pentru ce? (Duminică, 28 februarie 2021, 17:54)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui doar_un_mesaj

      Cand le-a pasat vreoadata politicienilor de oamenii care mor pe strazi sau in spitale? Toti promit marea cu sarea si uite ca de 3 luni, se tot cearta pe cum sa isi imparta functiile si cascavalul...Si asta vor face inca 3 ani si ceva...
    • -1 (1 vot)    
      hehehe (Duminică, 28 februarie 2021, 18:41)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui doar_un_mesaj

      REZIST!
  • +6 (8 voturi)    
    Justitie (Duminică, 28 februarie 2021, 15:09)

    Ibit [utilizator]

    Ca in Romania , cu mai multe fete , functie de...
    Daca cele doua fetite accidentate ar fi fost ale procurorului de caz ar fi fost aceiasi solutie ?
    Ar trebui ca procurorul de caz sa stea in arest preventiv in locul celei care a accidentat fetitele , pana cand se va da sentinta definitiva .
    Rusine procuraturii !
    Ion Stelian care pastoreste justitia are ceva de spus ?
    Incepe sa semene cu dosarul lui Huidu sau al fostei sotii a lui Adrian Paunescu care au ucis cate trei oameni si au fost condamnati cu suspendare !
    • +1 (1 vot)    
      HEI (Duminică, 28 februarie 2021, 18:42)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Ibit

      Sa nu amestecam cazurile. In cazul Paunescu, individa circula pe contrasens intentionat ca sa depaseasca ambuteiajul de pe banda ei.
      • +3 (3 voturi)    
        La fel (Duminică, 28 februarie 2021, 20:26)

        Ibit [utilizator] i-a raspuns lui john70

        Si Huidu , depasea pe contrasens .
  • +6 (8 voturi)    
    singura (Duminică, 28 februarie 2021, 15:17)

    andrei1245 [utilizator]

    pedeapsa va fi bataia incasata la fata locului. nu va sta o zi la inchisoare. oamenii din romania , dar si cei din ue, cei care sunt oameni ,ca majoritatea sunt sclaveti aiuriti trebuie sa inteleaga ca singura metoda de pedepsire este sa isi faca singuri dreptate.
    • +1 (3 voturi)    
      da (Duminică, 28 februarie 2021, 18:44)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui andrei1245

      Din pacate, la asta se va ajunge.
      In Vest exista un curent puternic care sustine ca inchisoarea nu este o solutie si ca nu mai trebuie bagati oamenii la inchisoare. Procurorii impinsi de Soros in SUA au toti aceeasi mentalitate.
  • +6 (6 voturi)    
    politie, justitie de doi bani (Duminică, 28 februarie 2021, 15:32)

    yellowdog [utilizator]

    Platiti de noi, cu sporuri cat vor cu pensii speciale ca sa isi bata joc de noi.
  • +7 (7 voturi)    
    Platim degeaba taxe si impozite (Duminică, 28 februarie 2021, 16:04)

    Coco Whistle [utilizator]

    Madam ar fi trebuit retinuta ptr 24 ore si cazul inaintat unui judecator, care sa decida retinerea in continuare sau plata unei cautiuni. Asa ar fi fost normal intr-un sistem juridic pus la punct intr-un stat de drept. La noi, prinde hotul din autobuz si adu-l la sectie ca militienii nu se ocupa cu maruntisuri, se pare ca nici cu crimele. Stilpul e de vina dar, viteza bre? Greu de calculat daca nu e o evidenta clara. Una peste alta madam o sa cheme in judecata primaria, compania de electricitate si pe popa daniel ptr ca nu au pus gard protector ptr trotuar si ptr ca au plasat stilpul prost linga sosea. Pietonii puteau merge mai repede, trecea clipa rea deci asa a fost scris anticipat iar popa poate confirma. Gata cazul la romani. Sa ne intoarcem la politica si noii alesi.... implicati-va. Vai de familiile celor disparutii ar trebui creat un similar gofundme ptr simpatia cu aceste persoane.
  • +8 (8 voturi)    
    Opinie...rog minusuri argumentate. (Duminică, 28 februarie 2021, 16:09)

    spirache [utilizator]

    De obicei pedepsele penale au un dublu rol: unul abstract referitor la politica penală a statului( încălcarea normei etc) și unul psihologic, de satisfacere psihică a victimei sau rudelor că infractorul este pedepsit. In situația asta, bătaia, deși reprobabilă ( trebuie de văzut exact cartierul unde a fost accidentul) a fost inconștient anticipată de către bătăuși ( probabil rudele victimelor) ca singura pedeapsă prezentă și viitoare( cel mult o pedeapsă cu suspendarea executării) cu care s-ar fi ales făptuitoarea, concretizată si prin bâlbâiala stabilirii dacă era sau nu băută. Așadar nu au dat cioara din mână pe vrabia justiției românești de pe gard.
  • +5 (5 voturi)    
    Cum (Duminică, 28 februarie 2021, 16:24)

    Ibit [utilizator]

    Ii cheama pe sot si pe sotie ?
    Ca sa stim si noi cum merge justitia in Romania .
    • +5 (5 voturi)    
      Aceste informatii sunt confidentiale (Duminică, 28 februarie 2021, 17:56)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui Ibit

      cand ai buzunarul gros. Legile din Romania se aplica in functie de cat de smecher esti.
  • +1 (1 vot)    
    Grav accident. (Luni, 1 martie 2021, 8:17)

    Zanamaria [utilizator]

    Pot ajuta la recuperarea daunelor materiale si morale in favoarea victimelor nevinovate a accidentelor auto, precum si pentru urmasii acestora, de la asiguratorul soferului vinovat (polita RCA). Dupa caz, pot asigura cheltuielile cu ingrijirile medicale, precum si cu recuperarea. C. Boeriu 0720 947 252.
  • +1 (1 vot)    
    Coruptia ucide! (Luni, 1 martie 2021, 11:14)

    sorance2000 [utilizator]

    Coruptia ucide!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by