VIDEO Ministrul Justiției, Stelian Ion, a semnat și trimis Guvernului proiectul pentru desființarea Secției Speciale, avizat negativ de CSM

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 12 februarie 2021, 10:02 Actualitate | Esenţial


Ministrul Justiției, Stelian Ion
Foto: Facebook
Ministrul Justiției, Stelian Ion, a semnat vineri dimineață proiectul de desființare a controversatei Secții de Investigare a Infracțiunilor din Justiție (SIIJ). Acesta a precizat, într-o conferință de presă, că a luat această decizie în ciuda avizului negativ al CSM, pentru a aduce „normalitate în sistemul de justiție”.

„În acestă dimineață am semnat și am trimis către Guvernul României propunerea de proiect legislativ pentru desființarea SIIJ. Avizul CSM este consultativ și am decis în urma analizării tuturor argumentelor să trimit mai departe acest proiect de desființare a SIIJ. Este foarte important să aducem normalitate în sistemul de justiție”, a spus Stelian Ion.

Este vorba despre proiectul făcut în mandatul lui Cătălin Predoiu, din care au fost însă eliminate articolele care se refereau la "super-imunităţile" judecătorilor şi procurorilor, ceea ce a stârnit nemulțumirea unor membri ai CSM, astfel încât proiectul a primit aviz negativ în urmă cu o zi. În proiectul de lege inițial era prevăzut ca începerea urmăririi penale a magistraților să fie condiționată de avizul procurorului general, iar procurorii și judecătorii să fie trimiși în judecată doar cu avizul secțiilor din CSM, aceste prevederi fiind eliminate prin proiectul actual.

Stelian Ion a precizat însă că obiectul „acestei legi nu reprezintă alte garanții solicitate de o parte a magistraților ci doar desființarea Secției”, o instituție creată în 2017 la inițiativa lui „Florin Iordache, Eugen Nicolicea și Șerban Nicolae” fară a oferi însă nicio motivare, după cum afirmă ministrul Justiției.

Iar crearea SIIJ, consideră Stelian Ion, a creat „impresia că există un fenomen larg de corupție în rândul magistraților, ceea ce este incorect”.

„Existența unei astfel de secții ar însemna o recunoaștere că în rândul magistraților există un fenomen generalizat de corupție ceea ce este incorect”. În plus, așa cum funcționează acum SIIJ, magistrații care încalcă legea ajung să nu mai răspundă în fața legii, a subliniat ministrul Justiției.

„Este un organ absolut ineficient, a fost creat și conceput greșit de la bun început, ca o structură centrală, fără structuri teritoriale, nu se poate ocupa de toate problemele din toate instanțele și parchetele și are în lucru în prezent aproximativ 6.000 de dosare”, a mai spus acesta.




Cele mai importante declarații ale ministrului Justiției:
  • Am semnat și trimis Guvernului în această dimineață propunerea de proiect legislativ pentru desființarea SIIJ
  • Avizul CSM este consultativ și am decis să trimit mai departe proiectul. Desființarea SIIJ este o normalizare
  • Existența unei astfel de secții ar însemna o recunoaștere că în cadrul magistraților există un fenomen generalizat de infracționalitate, ceea ce nu e adevărat
  • Este un organ absolut ineficient, nu se poate ocupa de toate problemele din toate instanțele și are în lucru aproximativ 6.000 de dosare
  • A avut o medie de trimitere în judecată de două rechizitorii pe an, foarte puțin, niciunul pentru fapte de corupție
  • Trebuie să avem instituții care să rezolve această problema, corupția din justiție. Peste 17 milioane lei cheltuiți de la înființare cu rezultate foarte, foarte slabe
  • Din păcate, scopul acestei secții a fost acela de a pune presiune pe magistrații onești, care și-au făcut treaba
  • Am văzut și anomalii inimaginabile, anchetarea unor înalți funcționari europeni, încercări de oprire de a accede la o anumită funcție europeană, prin acte declarate ilegale ulterior de judecători
  • Magistrați din cadrul CSM, chemați în scop de intimidare la această secție, s-a văzut că aceste descinderi la secția specială nu au fost întemeiate
  • Acest proiect va merge în guvern, sper că se va adopta, va merge în parlament și acolo se va da un vot
  • Acum vorbim doar despre desființarea SIIJ
  • În privința atacurilor la DNA, a fost o campanie susținută, cu exagerări masive, care nu aduce nimic bun
  • Nu putem ajunge la concluzia că DNA nu ar fi o instituție de încredere, că alte categorii pot fi anchetate de DNA, dar nu și magistrații
  • Eu am încredere în DNA, la fel susțin activitatea DIICOT
  • Susțin cu toată tăria activitatea anticorupție
  • Nu vreau să amestecăm lucrurile. Pentru mine avizul negativ al CSM reprezintă o dezamăgire
  • Nu am fost niciodată obtuz la idei de garanții pentru independența magistraților
  • Din partea membrilor CSM nu au venit propuneri concrete, altele decât cele pe care le-am eliminat din textul legii
  • Magistrații au deja un fel de imunitate, legat de percheziții, arestări, rețineri care nu pot fi făcute decât cu avizele secțiilor din CSM
  • A introduce acum alte imunități, un aviz pentru trimiteri în judecată, înseamnă imunități, au fost numite super-imunități
  • Astfel de propuneri nu fac bine nici măcar magistraților
  • Vom continua discuțiile pe găsirea unor garanții suplimentare, dacă vor fi identificate, dar aceste garanții nu pot fi cele din proiectul inițial de lege
  • Mă așteptam la o discuție de un anumit nivel în CSM, nivelul discuției a fost coborât nu de mine
  • Mi s-a părut total nepotrivită atitudinea din partea câtorva - puțini - membri din CSM
  • Ideea unei demisii a mea e absolut exclusă, m-am luptat cu toate mijloacele pentru apărarea independenței magistraților, pentru apărarea ideii de justiție corectă
  • Legat de buget, nu este un buget mai mic dacă avem în vedere ajustările care s-au făcut anul trecut la rectificare
  • Și anul trecut s-a pornit cu o sumă un pic mai mică, acoperită la rectificare
  • Și anul acesta la fel sunt avute în vedere și bugetul MJ este comparabil cu cel de anul trecut. Sigur, mi-aș dori mult mai mult, am avut anumite negocieri cu ministrul Finanțelor, la care a răspuns pozitiv
  • Justiția trebuie susținută și nu doar din vorbe
  • Pensionările sunt un element de îngrijorare. Este vorba și de condițiile de lucru, sunt judecători care au în lucru sute de dosare
  • Îmi propun să găsesc soluții pentru a-i determina să rămână. Într-un stat normal magistrații lucrează până la vârste înaintate
  • Autoritățile italiene au primit solicitări repetate pentru o discuție bilaterală, a fost o perioadă de instabilitate acolo, însă trebuie să vedem că de curând a fost adoptată în Italia, o chestiune colaterală, s-a creat de-a lungul timpului o rețetă pentru unii fugari, acum legea italiană adoptată în 5 februarie prevede o condiție obligatorie de ședere de 5 ani pentru a obține statutul de rezident
  • Avem cazuri cu nume de rezonanță, care scandalizează opinia publică, ne interesează să-i aducem pe toți și se lucrează intens, inclusiv pe cale diplomatică
  • Nu am exclus de plano discuția privind garanțiile de independență, m-a surprins ultimul paragraf de la CSM, este incorect. Factual nu e corectă această afirmație
  • Am făcut invitația să purtăm aceste discuții în cazul proiectului pentru legile justiției. Să condiționezi desființarea SIIJ de alte elemente nu e tocmai normal. Până la sfârșitul lui aprilie vrem să trimitem în Parlament cele trei proiecte de modificare a legilor justiției
  • Acele super-imunități au venit din partea CSM, atât, nimic mai mult
  • Semnalul unui aviz negativ al CSM pe proiectul de desființare SIIJ este unul negativ, semnalul de neîncredere față de DNA este negativ
  • Despre cazurile de violență împotriva copiilor: Este cutremurător ce vedem uneori că se întâmplă în jurul nostru. Există din păcate un fenomen de violență și abuzuri asupra celor rămași fără protecție. Există o preocupare foarte pregnantă asupra acestui subiect și trebuie să luăm anumite măsuri, ele nu se iau doar într-un minister. Împreună cu MAI, trebuie să existe un set de măsuri care să protejeze categoriile vulnerabile
  • Avem discuții pentru constituirea unui grup de lucru. Uneori e vorba de carențe legislative, alteori de administrație, de aplicare a legii
  • Parchetele și instanțele trebuie să aibă o evidență foarte clară a cazurilor, a soluțiilor date și să le analizăm
  • Despre cazul Bica: Instanța italiană a recunoscut sentința pronunțată în România, cu privire la rămânerea definitivă a sentinței (de executare a închisorii în Italia) nu am date la acest moment, în permanență ne vin date
  • Despre preluarea Poliției Judiciare de către parchete: Nu renunț la ideea preluării unei părți a poliției judiciare, trebuie să găsim o soluție. Știu că va naște discuții, dar e prinsă în programul de guvernare și cred că e corectă
  • Procurorii au nevoie de sprijin, de polițiști cu care să colaboreze strâns și să nu aibă alte subordonări, să fie mutați de colo - colo
  • Despre filarea unor procurori: În privința filajelor, organele de anchetă trebuie să-și facă datoria, să investigheze dacă aceste filaje, cum le numiți, se produc
  • Este inadmisibil ca în afara cadrului legal cineva să fie urmărit.
  • Despre variante de garanții pentru magistrați: Vom face discuții. Când voi avea un rezultat clar, îl voi face cunoscut.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


14017 vizualizari

  • -40 (74 voturi)    
    oho (Vineri, 12 februarie 2021, 10:07)

    cucuveauamov [utilizator]

    un politician ataca justitia! ne vedem la girafa? sau ...nu, nu mai au nici ong-urile bani sa ne scoata ...
    • +16 (38 voturi)    
      Cativa postaci psd-isti... (Vineri, 12 februarie 2021, 10:58)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Planga de mila justitiei, pe care tocmai ce o facura praf. Bravo pentru acest act de normalitate !
      • -9 (17 voturi)    
        Da, e foarte bine (Vineri, 12 februarie 2021, 13:04)

        Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        Iata ce spune Stelian Ion: "Stelian Ion a precizat însă că obiectul „acestei legi nu reprezintă alte garanții solicitate de o parte a magistraților ci doar desființarea Secției”, o instituție creată în 2017 la inițiativa lui „Florin Iordache, Eugen Nicolicea și Șerban Nicolae” fară a oferi însă nicio motivare, după cum afirmă ministrul Justiției. "

        Deci nu exista nicio justificare pentru aceasta lege, ci singurul ei scop este cel politic, de multumire si satisfacere a suporterilor rezistenti ai PNL si USR, deci legea asta urmareste un singur lucru, la fel ca tot ce au facut pana acum dreptacii de cand sunt la putere: obtinerea si pastrarea de capital electoral manipulat de dreapta, asta e tot ce conteaza pt ei, iar pt asta ne-au aratat in repetate randuri ca sunt dispusi oricand sa calce in picioare pe cadavre si sa faca politica imbecila folosindu-se de morti si raniti, care este o mancare buna pentru dreptacii fara resurse intelectuale.
        • +13 (19 voturi)    
          Sectia speciala a lui dragnea fost 'politica'!! (Vineri, 12 februarie 2021, 13:41)

          Joe1 [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

          In manualele de istorie, Sectia speciala o sa fie prezentata drept o unealta politica inventata de psd, cand dadeau ordonante sa scape infractorii.

          Si dovada ca nu a avut nici un alt rost este ca in afara de a incerca sa o impiedice pe Kovesi sa ajunga Procuror General european, de a clasa si parca dosare care nu conveneau psd deci pe motive politice si sa cheltuie milioane de euro, nu a facut nimic.
          • -2 (4 voturi)    
            SIIJ "are în lucru în prezent aproximativ 6.000 de (Vineri, 12 februarie 2021, 15:25)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui Joe1

            "are în lucru în prezent aproximativ 6.000 de dosare”- Stelian Ion
            Mai lucreaza cineva la ele pana la desfintare sau dupa noi potopul?
            Nu cred ca o sectie pentru magistratii care calca stramb trebuie subordonata sa zicem la DNA sau DIICOT. O astfel de subordonare poate duce ca parchetul respectiv sa foloseasca sectia pentru magistrati la atingerea propriilor lor obiective.
            Cred ca trebuie sa existe o sectie separata pentru magistratii care calca stramb.
            Graba strica treaba. Cred ca Stelian Ion s-a grabit cu desfiintarea doar pentru a bifa un punct din programul lor politic.
            Cred ca trebuia urmat exemplul pozitiv al transformarii PNA in DNA
            • -2 (2 voturi)    
              ???? (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 11:30)

              Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui ty

              Pai mai papagalule de ce iau salariu? Nu le place demisia si PA!
              • -1 (1 vot)    
                Cetateanu-i turmentat? (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 14:30)

                ty [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

                .
          • -2 (4 voturi)    
            Exact (Vineri, 12 februarie 2021, 16:54)

            Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Joe1

            A fost o sectie politica care i-a scapat pe infractori de inchisoare, primul scapat fiind chiar Liviu Dragnea, care nu a mai apucat sa faca inchisoare datorita OUG si legii amnistiei si gratierii data de PSD!
        • +6 (6 voturi)    
          "suporterilor rezistenti" la jaf si infractori? (Vineri, 12 februarie 2021, 14:30)

          Ahha [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

          Sa intelegem ca tu esti suporter al infractorii si hotilor care au infiintat aceasta sectie stalinista? Esti stalinist?
    • -22 (24 voturi)    
      Coruptii pot sa aplaude linistiti (Vineri, 12 februarie 2021, 11:04)

      numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Si vor aplauda. Toti infractorii si coruptii se bucura de o astfel de decizie.
      • +13 (13 voturi)    
        asa e (Vineri, 12 februarie 2021, 12:44)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

        o sa fie "corul" aplaudacilor cu solistii de renume international dragnea, shaideh, rovana plumb, marean vanghelie, valcov cimitire, ciordache inima rea, serban niciolae, ....
        • +16 (20 voturi)    
          Sectia speciala = ZERO rezultate, 100% ABUZURI (Vineri, 12 februarie 2021, 13:13)

          Joe1 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          si milioane cheltuite din bani publici.

          asta e realitatea. indiferent daca coruptii si-au angajat jurnalisti si postaci sa pretinda altceva.
    • +13 (27 voturi)    
      interesant... (Vineri, 12 februarie 2021, 11:14)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      cum avizul negativ al CSM putea sa fie ignorat cand sd facea ceva, dar acum cand sunt ailalti, brusc devine obligatoriu...
      cam ipocrit esti tovarase
      • +8 (8 voturi)    
        exact... (Vineri, 12 februarie 2021, 13:16)

        Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        sa-l intrebe pe Tudorel ca ala nu dadea nici mucii pe parerea alora din CSM :)))
    • +18 (30 voturi)    
      bre sputnicila (Vineri, 12 februarie 2021, 11:15)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      In tabara voastra se iese la miting doar adusi cu autocarele si platiti cu 50 de lei, un sandwitch la dus si o cinzaca la intors. Desi... poate Flocirica Dansatoarea si Mircea Badea cred ca ar iesi si din convingere :))))
    • +15 (21 voturi)    
      Să nu uiți să-ți iei oglinda norocoasă. (Vineri, 12 februarie 2021, 12:11)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Te uiți în ea și spui că nu ești singur. Dacă nu-l recunoști pe cel din oglindă, poți socializa întrebându-l ce caută acolo. Îți faci o surpriză spunând că ai ieșit să te plimbi. Apropo, Secția Specială face injustiție, pentru-că intervine să-i salveze pe infractorii PSD. Desființată, face un bine și PSD, care se va curăța de infractori.
    • +17 (23 voturi)    
      'justitia' nu e 'sectia speciala' a lui dragnea (Vineri, 12 februarie 2021, 12:26)

      Joe1 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      scopul 'sectiei speciale' este usor de inteles pentru ca a fost infiintata de aceeasi care au dat drumul la zeci de mii de infractori.

      si apoi cand au vazut ca Kovesi devine favorita Europei pentru postul de Procuror European a facut hop-top 'sectia speciala' sa-i interzica sa iasa din tara.

      iar ca rezultate ZERO barat. nada, nimic in afara de niste dosare clasate. doar milioane de lei cheltuiti.
    • +10 (14 voturi)    
      Se zice PENSIE speciala nu SECTIE speciala (Vineri, 12 februarie 2021, 12:35)

      hopsinoi [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      .
    • +6 (6 voturi)    
      ete fas... (Vineri, 12 februarie 2021, 13:15)

      Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      nu te mai preface ca ti-e asa mare frica de justitie. Fii corect si nu are nimeni treaba cu tine. :))))
    • -9 (9 voturi)    
      nu iese sora asa la ordin.... (Vineri, 12 februarie 2021, 13:19)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      ha-ha
    • +9 (17 voturi)    
      Arestarea judecatorilor corupti din CSM (Vineri, 12 februarie 2021, 13:34)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Acest politician incearca sa repare ce au stricat cei din mafia psd.
      Dupa ce mafia psd a pus mana pe justitie, ar vrea ca lucrurile sa ramana asa.
      Actualul CSM este dominat de judecatori corupti sau santajabili, aflati in slujba mafiei psd.
      Judecatorii si procurorii corupti, aflati in slujba mafiei psd, s-au organizat in asociatii si uniuni, pentru a-si putea duce la indeplinire sarcinile murdare, primite de la mafia psd.
      Acualul CSM a fost populat de oamenii mafiei psd. Chiar asa-zisii reprezentanti ai Societatii Civile sunt de fapt niste likele aflate in slujba mafiei psd.
      Sectia Speciala a fost infiintata pentru a-i teroriza, pentru a-i hartui, pe procurorii si pe judecatorii cinstiti, corecti, competenti, incoruptibili si nesantajabili, care i-au trimis in judecata sau i-au condamnat pe infractorii din mafia psd.
      Pe de alta parte, Sectia Speciala are rolul de a-i acoperi pe judecatorii corupti sau santajabili, care ii achita pe infractorii din mafia psd, care ii condamna simbolic, cu suspendare, care tergiverseaza la nesfarsit procesele mafiotilor din psd, care nu le confisca integral averile, coform legii confiscarii extinse, sau care ii elibereaza anticipat pe infractorii din mafia psd, condamnati de judecatorii cinstiti si competenti.
      Toate organismele internationale, specializate pe domeniul judiciar, au cerut desfiintarea Sectiei Speciale.
      Sectia Speciala, cu complicitatea fostului ministru corupt si las al justitiei si al membrilor corupti din CSM, a fost populata cu procurori corupti sau santajabili, aflati in slujba mafiei psd si executa doar ordinele mafiei psd.
    • +3 (3 voturi)    
      Mai schimba placa aia cu girafa (Vineri, 12 februarie 2021, 17:00)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      pune si tu,la sosea,la casierie,la granita....hai,ca ai de unde alege
  • +8 (56 voturi)    
    PNL si PSD isi baga unghia in gat (Vineri, 12 februarie 2021, 10:08)

    emil bobu [utilizator]

    ca nu mai pot ameninta procurorii cu persecutia politica prin SIIJ.
    • -16 (26 voturi)    
      superb! (Vineri, 12 februarie 2021, 11:04)

      numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Liber la infractiuni in justitie, cea mai corupta putere din Romania. Acum putem sa omoram linistiti oameni cu masina pe trecere, ca nimeni nu o sa se ia in continuare de marii spurcati judecatori corupti care dau cu suspendare in toate cazurile astea. https://www.stiridecluj.ro/social/milionarul-clujean-de-la-coratim-a-fost-condamnat-cu-suspendare-dupa-ce-a-omorat-cu-jaguarul-un-tanar-pe-trecerea-de-pietoni-am-simtit-o-usoara-vibrare-a-masinii

      E momentul sa iesim in strada si sa-i dam noi afara pe acesti judecatori, de care nici o alta putere nu se atinge!
      • +10 (10 voturi)    
        wow, (Vineri, 12 februarie 2021, 12:51)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

        ca sa vezi soro, unde era cinstitul ala de epure, cel cu terenul plin de mazare. Atat de plin ca ia anulat toate dovezile, la recurs, dupa ce maestrul kite-ului prin Madagascar incasase la judecata de fond o decizie de 6,5 ani inchisoare cu executare.
        Si cea facut sectia securistilor din justitie? Nimic, evident.
      • -3 (5 voturi)    
        Gogule, sunt foarte putin cazurile (Vineri, 12 februarie 2021, 13:00)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

        In care accidentele, chiar si cu decese, sunt pedepsite cu executarea pedepsei.
        Nu are nimic de a face cu faptul ca ala era milionar sau nu.
    • +6 (12 voturi)    
      PNL nush ce sa zic (Vineri, 12 februarie 2021, 11:17)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Nu e PNL cel mai pro-justitie partid, dar deocamdata nici n-a facut nimic sa ingroape justitia. E drept ca nici ca s-o dezgroape nu s-a dat de ceasul mortii, dar cred ca totusi ar fi bine de remarcat diferenta fata de ciuma rosie si oug13
    • -3 (3 voturi)    
      nu inteleg ce cauta PNL in propozitie (Vineri, 12 februarie 2021, 12:54)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      O fi avand bube in cap dar PNL a infiintat sectia speciala.
      Hai sa nu o dam de gard cu comparatii proaste fiindca totul se duce in derizoriu.
    • +3 (5 voturi)    
      Nu știu dacă... (Vineri, 12 februarie 2021, 12:58)

      Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      ...“își bagă unghia în gât” dar mă întreb altceva: de ce a tras de timp atît de mult Stelian Ion? De ce a votat contra noul președinte al CSM, Mateescu?
      Ce alianțe fac acolo scorpiile Savonea & co?
  • -30 (56 voturi)    
    Ce va spusei ... (Vineri, 12 februarie 2021, 10:09)

    Gigi Kent [utilizator]

    Omul are o misiune. Si ca orice robotzel constiincios o duce la bun sfarsit. In Parlament au majoritate si se va face schimbarea schimbarii. Si gata. Astept cu mare atentie si ingrijorare alegerile din 2024, cu ocazia carora faptele guvernantilor vor fi puse in balanta si li se va da un vot. Pe buletin sau peste bot, dupa cum decide fiecare.
    • +9 (17 voturi)    
      lol (Vineri, 12 februarie 2021, 11:16)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      vorbesc postacii psd, care laudau ignorarea avizelor csm acum cativa ani...

      eu astept ca tara asta sa se distruga, pentru ca la cati posaci sunt, la cata hotie si prostie e , nu avem alta varianta... poate doar daca psd nu mai fura si brusc oamenilor le vin vreo cateva dute de milioane de neuroni fiecaruia...
    • +7 (19 voturi)    
      daca fac asta si inca vreo doua (Vineri, 12 februarie 2021, 11:33)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      castiga dublu voturilor din 2020!
    • +6 (18 voturi)    
      exact (Vineri, 12 februarie 2021, 11:36)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Sunt 2 Romanii care se lupta. Una e reprezentata de ciuma rosie si sputikare trage spre mamarussia, alta e a celor ce vor sa mergem spre vest, spre valorile UE, spre stat de drept, etc.

      Cat ati fost voi la putere, ati facut tot ce ati putut s-o virati la est. Azi, cand sunt la putere cei votati de jumatea de milion de protestatari #rezist se va incerca refacerea justitiei independente (si aici nu ma refer la independenta Liviei Savornea sau a Lui Mateescu de a continua pe linia trasata de Dragnea).

      Si da, 2024 va fi anul alegerii finale spre est sau spre vest. Daca va iesi iar PSD si va ingropa inca o data justitia, pun pariu ca in Romania vor ramane doar fanii ciumei rosii.
    • +4 (4 voturi)    
      ce mai fac (Vineri, 12 februarie 2021, 13:06)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      roboteii lui dragnea, ciordache, suin serban niciolae, tudorel buborel?
    • +3 (3 voturi)    
      hehe +1 (Vineri, 12 februarie 2021, 14:43)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Inca un sputnicel reactivat. Deranj mare la Cremlin
  • +40 (68 voturi)    
    Bravo Ministrului! (Vineri, 12 februarie 2021, 10:17)

    Luk [utilizator]

    Sa o trimitem pe Tata Floarea, in sfarsit, la ea acasa.
    Un sut in cururile obraznice ale tuturor savoanelor si marghioalelor din CSM.
    Bravo!
  • +30 (56 voturi)    
    Bravo! (Vineri, 12 februarie 2021, 10:18)

    Joe1 [utilizator]

    Structura asta speciala creata in perioada si de catre cei care au dat drumul la zeci de mii de infractori pe strazi avea acelasi scop, sa anchetze procurorii cinstiti si sa-i scape pe corupti.

    De asta avea si ZERO rezultate desi tocau milioane din banii cetatenilor.

    Scopul lor era sa distruga dosarele si sa intimideze si pedepseasca procurorii cinstit cum e Kovesi. Dovada e ca pe Kovesi sectia 'speciala' incerca sa o tina in casa in timp ce Uniunea Europeana vroia sa o numeasca Procuror General european.
  • +33 (55 voturi)    
    argumente de bun simt (Vineri, 12 februarie 2021, 10:22)

    Stapanu [utilizator]

    bravo Steli! in sfarsit / ROU castelor trebuie destructurata; cum adica 1 sectie speciala pt anchetarea magistratilor?! pai nu-i nevoie de prea multe argumente: iata statul === in toata splendoarea lui!!! siij e de fapt contra-DNA -ul; unde s-a mai vazut asa ceva?!
  • -30 (62 voturi)    
    societatea civila ? (Vineri, 12 februarie 2021, 10:22)

    citoyen de bucarest [utilizator]

    Iata dovada ca nu exista societate civila!

    In ultimii 4-5 ani, orice aviz negativ CSM avea o mega reactie de sustinere din partea societatii - cetateni, ONG-uri, USR-isti. O mai stiti p-aia cu ''jos labele de pe justitie?''

    Ce se intampla acum? Ciordache Reloaded? 2.0? Cum vreti sa ii spuneti? ''avizul e consultativ, m-a dezamagit". Pai de ce ai pierdut, bre, toata ziua pe la ei, poate aveai si tu altele, un gratar, o maslina ceva.

    Dar vorbind serios, unde este societatea civila? Nu sa se pronunte pe speta ''trebuie sau nu desfiintat SIIJ?'' ci pe principiul aparent impamantenit in ultimii 4-5 ani ''justitia trebuie sa fie independenta, CSM trebuie sa aiba mai multa putere''. Nu spuneau oare liberalii/usr-istii ca deciziile CSM ar trebui sa fie obligatorii, nu consultative? Si acum?

    Oricum, o enorma dezamagire acest MJ. USR putea veni cu oricine, juristi au multi in partid sau din societate, tehnocrat. Au venit cu un trepadus, un nimeni profesional - in afara ca a facut combinatii cu garsoniere, stie cineva un mega dosar in care a lucrat Stelian Ion? In afara de dosarele lui Mazare.

    Prin prezenta lui la MJ, USR ne spune ca il doare in **** de justitie (personal nu cred ca e asa, dar cu astfel de indivizi unsi in pozitii ca asta, ce mi-e iordache, ce mi-e nicolicea sau altul ca ei? ca nu stiau aia mai putin drept ca stelik)

    Pentru a incheia circular - unde e societatea civila? ONG-urile ce monitorizeaza justitia? cetatenii? nimeni? ati existat vreodata?
    • +11 (21 voturi)    
      Societatea civila a votat (Vineri, 12 februarie 2021, 11:19)

      Lulu_Kulu [utilizator] i-a raspuns lui citoyen de bucarest

      Este foarte simplu, societatea civila este de acord cu desfintarea acestei Struto-Camila, in cazul in care nu esti de acord esti liber sa protestezi si daca altii sunt de acord cu tine pot sa protesteze si ei ca in orice societate civilizata
    • +13 (23 voturi)    
      tu ne crezi mult prea prosti (Vineri, 12 februarie 2021, 11:39)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui citoyen de bucarest

      Pai dupa ce PSD a populat CSM (sectia de judecatori) cu slugi credincioase ale lui Dragnea, acu vrei sa se tina cont de avizul CSM? Cand CE, Comisia de la venetia si toate ambasadele din tarile cu apa calda ne cer sa desfiintam mosntruozitatea aia de SS, tu vrei ca societatea civila sa protesteze impotriva desfiintarii ei doar pentru ca slugile lui Dragnea din CSm spun ca e buna?

      Asha ca lasa toata vrajeala aia de antena3. Cei care au votat USR fix asta au dorit, desfiintatea SS. Cum de altfel a si promis USR, printre multe altele, in campania electorala.
      • -2 (4 voturi)    
        tot inainte (Vineri, 12 februarie 2021, 15:10)

        citoyen de bucarest [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        :))))))))) si ne mai intrebam de ce mexicanii ne aresteaza 20 de concetateni fara sa le pese.

        Mult succes, continuati cu mentalitatea, suntem pe drumul bun!
  • +30 (60 voturi)    
    Bravo (Vineri, 12 februarie 2021, 10:37)

    gizmo [utilizator]

    O decizie corecta. CSM s-a compromis total prin pozitia avuta.
  • -22 (48 voturi)    
    Decizie asteptata dar controversata (Vineri, 12 februarie 2021, 10:43)

    animatron [utilizator]

    De remarcat:

    -ignorarea avizului, fie el si consultativ, al CSM, creeaza precedent care va fi folosit de orice guvernare, CSM-ul practic e scos din joc daca nu convine politicienilor aflati la putere la un moment dat;

    -DNA va avea competenta sa ancheteze si sa trimita in judecata magistrati corupti ? Are mijloace suficiente? ca nu rezulta prea clar din ce spune dl ministru Stelian.

    -orice functionar, magistrat, politician, trebuie sa poata fi tras la raspundere pentru faptele sale penale sau cauzatoare de prejudicii.
    Cu ce inlocuim aceasta sectie "speciala" daca DNA nu poate avea competenta ?!

    -daca un adversar politic creeaza o institutie noua sau ia o masura de guvernare neobisnuita nu inseamna ca institutia/masura trebuie automat denigrata si atacata de opozitia politica, e un stadiu primitiv de intelegere a guvernarii intr-o societate moderna.

    Dl ministru a subliniat corect slaba performanta a acestei "sectii speciale", aparent e cel mai puternic argument pentru a cere desfiintarea ei.

    Care e opinia majoritara a magistratilor de la tribunale si curti de apel, ei ce cred despre sectia asta?!

    Nu cred ca se indoieste cineva din Romania ca in randul magistratilor (judecatori si procurori) exista acte de coruptie, chiar daca mai putin ca in alte categorii profesionale (medici sau functionari).

    Chestiunea e sa avem o Justitie eficienta chiar si impotriva magistratilor, nu sa folosim slogane si o marota politica pt uz electoral.
    • +12 (18 voturi)    
      ahahahaah (Vineri, 12 februarie 2021, 11:22)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      1 - aia cu ignorarea avzelor CSM a fost pornita de PSD... ai uitat?!
      da sunt de acord ca avizul csm nu ar trebui ignorat... dar cu savonea la csm ce poti face?!

      2 - DA a si trimis (spre deosebire de SS). Also exista Inspectia Judiciara!

      3 - IJ cu aia o inlocuim... Hai sa ne intelegem... daca nu dovedesti mita (lucru practic imposibil), singurul lucru pentru care poti sanctiona un magistrat este viciul de procedura... Adica judecatorul (pt aia "gresesc" infinit mai mult ca procurorii) face praf un proces si DACA e prins, primeste -5% din slariu e luni si nu mai poate promota 5 ani...
      Problema nu e institutia, ci legile care permit magistratilro sa faca tampenii. Si apoi mai e si aplicare legii . Si nici la capitolul asta SS nu sta bine!

      4 - serios?! deci dca eu fac o institutie sub subordinea mea si cu oamenii mei, cand vine unu in locu meu tre sa o pastreze, si cu oamenii pe care i-am pus eu?! "logica" ta e chiar prea aberanta ca sa merite un raspuns.... also raporutl MCV l-ai citit?!

      SS NU rezolva problema magistratilor corupti, Cum zieam mai sus, in primul rand trebuie legi!
      judecatorii (mai ales, dar nu numai) sunt stat in stat... ei fac ce vrea muschiu lor! si nu patesc practic nimic! D, trebuie si ei sa poate sa fie sanctionati, dar momental legea nu permite mare lucru...
    • +6 (10 voturi)    
      Ministerul Justitiei a dat publicitatii (Vineri, 12 februarie 2021, 12:47)

      Dilematic [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      la 2O.O1.2O2O rezultatele sondajului cuprins in chestionare transmise instantelor si parchetelor, potrivit carora 85,47 % din procurori si 72,22 % din judecatori vor desfiintarea SIIJ.

      Urmeaza ca dupa disparitia SIIJ competentele de ancheta a infractiunilor din justitie sa revina acolo unde erau, in functie de natura faptei, la DIICOT pentru faptele de competenta parchetelor antimafia, la DNA pentru cele de coruptie, respectiv la parchetele Curtilor de Apel sau PICCJ, dupa caz, pentru restul.
      • +4 (4 voturi)    
        Deci actuala componenta CSM nu mai reprezinta (Vineri, 12 februarie 2021, 14:39)

        Ahha [utilizator] i-a raspuns lui Dilematic

        instantele si parchetele, din moment ce decizia lor e fix contrara. Deci actualul CSM trebuie desfintat urgent
  • +14 (20 voturi)    
    Foarte bine! (Vineri, 12 februarie 2021, 10:53)

    John M. [utilizator]

    Acum dati-i afara si pe cei doi mari impostori: secatura de Iordache, ce ar trebui sa-i tina companie lui Dragnea la Rahova si Renate Weber, care e totdeauna in contratimp cu marsul democratiei spre normalitate.
  • +10 (16 voturi)    
    In sfarsit (Vineri, 12 februarie 2021, 10:54)

    Tony_K [utilizator]

    Ceva bun!
  • -5 (19 voturi)    
    "Controversata?" (Vineri, 12 februarie 2021, 11:02)

    Maia1 [utilizator]

    Desființarea "controversatei" Secții de Investigare a Infracțiunilor din Justiție (SIIJ), este controversata doar pentru unii politicieni. Lasati pe magistrati sa decida!
    • +8 (8 voturi)    
      Doar controversata? (Vineri, 12 februarie 2021, 13:00)

      Bratianu007 [utilizator] i-a raspuns lui Maia1

      Pai cum controversata? Ce credibilitate areaceasta sectie cand sefa de acolo e nimeni alta decat fiica unui cap din PSD Contanta, pusa acolo sa hacuiasca dosarele PSD-istilor corupti.
    • +3 (3 voturi)    
      Sectia a fost infiintata de catre politicieni (Vineri, 12 februarie 2021, 13:34)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Maia1

      Daca furtocratii din PSD pot fi numiti politicieni.
      Deci daca Parlamentul a infiintat SS-ul tot Parlamentul il poate desfiinta. Nu magistratii, nu Antena3, nu Papa de la Roma!
  • -14 (24 voturi)    
    Prost, prost, dar hotarat acest Stelica, (Vineri, 12 februarie 2021, 11:02)

    xrogo [utilizator]

    auzi domn Stelica, cand mai multi iti spun ca esti beat, du-te domnule si culca-te!
    • +7 (11 voturi)    
      majoritatea zic totusi, (Vineri, 12 februarie 2021, 12:28)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ca treaz..asa..pentru 2,3 fufe din csm..n-are rost
      • -3 (3 voturi)    
        Nea postacu, matale ai asistat la (Vineri, 12 februarie 2021, 14:30)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        alta sedinta a CSM, totusi, majoritatea l-a trimis pe nea Stelica la culcare, sau sa bata tobele!
        • -1 (1 vot)    
          da, majoritatea pesedista (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 12:17)

          Ahha [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          din CSM, vrei sa spui. Ca majoritatea magistratilor din sistem, cinform unui chestionar, a votat in proportie de 85% in favoarea desfintarii acestei aberatii pesediste infractionale. Deci CSM-ul vostru pesedist nu mai reprezinta majoritatea.
  • +2 (8 voturi)    
    Time out (Vineri, 12 februarie 2021, 11:27)

    comentacu [utilizator]

    Ca s-a facut asta, e bine dar ceva trebuie pus in loc pentru ca justitia sa nu devina sat fara caini (cum vor multi) iar actorii ei sa fie niste mizi zei pe viata care pot face orice, inclusiv sa nu-si faca treaba ori sa si-o faca prost cu buna stiinta pe motiv ca oricum nu li se intampla nimic.
  • +8 (18 voturi)    
    corect , lumea de asta v-a votat! (Vineri, 12 februarie 2021, 11:32)

    Francisc 1 [utilizator]

    nu pentru jocuri politice dubioase in CSM sau alte asemenea , justitia trebuia sa serveasca impartial tara si nu grupuri de interese!
  • +6 (14 voturi)    
    bun (Vineri, 12 februarie 2021, 11:41)

    asx [utilizator]

    Trebuie sa miste repede cu desfiintarea, dar trebuie sa faca ceva si cu CSM, sa il reformeze iremediabil, fiindca afirmatia ca avizul de doar consultativ nu prea pica bine. In alte propuneri coalitia voia sa faca avizul CSM obligatoriu (ex: numirea procurorilor sefi parca?). Nu poti avea asta fara CSM reformat IREMEDIABIL (adica daca revine PSD la putere -si probabil va reveni mai devreme sau mai tarziu- sa nu mai poata face nimic sa strice lucrurile).
    Idem cu CCR si Avocatul Poporului dar asta poate e alt capitol, la fel de urgent de altfel.
    • -5 (7 voturi)    
      reformati, reformati (Vineri, 12 februarie 2021, 13:34)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui asx

      pana nu mai ramane nimic. nu va convine sariti cu reformarea. vezi ca aia sunt alesi de magistrati. ghinion. si s-ar putea sa se aleaga de zece ori si tot asa sa iasa. asa ati injurat-o si pe Garbovan. si s-a dovedit cea mai buna. a castigat concursul pentru presedentia curtii de apel cluj la mare distanta de ceilalti. dar conteaza cat este de capabila daca nu are o gandire "progresista"? "Progresul, stimabile, progresul!" „…voi progresul cu orice preț… voi progresul și nimic alt decât progresul, pe cale politică… socială… administrativă… și finanțiară…”
      • +1 (1 vot)    
        hehe +2 (Vineri, 12 februarie 2021, 14:46)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

        Cremlinul se prabuseste si e nevoit sa-si reactiveze sputniceii din rezerva...
      • -1 (1 vot)    
        "nu va convine" cui? (Vineri, 12 februarie 2021, 15:09)

        Ahha [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

        da ce tie-ti convine ca gasca de hoti si infractori ai lui Dragnea (Ciordache, Nicolicea, serban Nicolae) si-au infiintat o sectie speciala care sa-i apere, si au infiltrat slugi rosii in CSM? Iti convine? De ce, esti infractor?
  • +13 (23 voturi)    
    Crapa fierea in Savonea... (Vineri, 12 februarie 2021, 11:52)

    Cataleya [utilizator]

    ...si in baltagele ei!

    Pt toti latratorii care acum sunt inecati in lacrimi, chiar si avizul asta negativ al CSM a fost luat la limita, adica exact cat detine haita borfasilor.
    Daca ar fi fost un aviz negativ decis cu unanimitate sau macar cu 2/3...
    Dar asa, ciuma rosie a luat-o peste bot.
    Si e foarte bine asa!
  • +13 (21 voturi)    
    O bila alba pentru ministrul justitiei (Vineri, 12 februarie 2021, 11:55)

    freethinker1 [utilizator]

    O masura care trebuia luata demult. O necesara revenire la normalitate, spre intristarea jivinelor pesediste care doreau o justitie dupa chipul si asemanarea lor - si care acum se prefac a nu pricepe realitatea si a avea memorie scurta. Societatea civila a iesit in strada contra siluirii justitiei de catre odiosul Dragnea&acolitii (inclusiv impotriva infiintarii SIIJ), ce motive ar avea sa iasa acum cand in sfarsit mizeria asta e desfiintata? Poare doar sa sarbatoreasca! :)
    • -5 (7 voturi)    
      si csm-ul? (Vineri, 12 februarie 2021, 13:10)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui freethinker1

      nu reprezinta vocea justitiei? domnul ministru nu tine cont de avizul csm. deci face ceva pe justitie. el are un program politic si vrea sa-l duca la indeplinire. daca era psd-ul la butoane si nu se tinea cont de avizul csm? ce se intampla? vorba poetului "ce mai freamăt, ce mai zbucium! codrul clocoti de zgomot şi de arme şi de bucium, ..." asta s-ar fi intamplat. dar daca domnul ministru de la usr nu tine cont...nu se mai intampla nimic. ca de partea cealalta nu are cine sa scoata oamenii in strada. nici o organizare, nici o mobilizare. daca nu e interesul usereului,.atunci nimic nu e.
      • +2 (2 voturi)    
        nu, CSM-ul actual pesedist (Vineri, 12 februarie 2021, 15:11)

        Ahha [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

        nu mai reprezinta vocea justitiei, ca 85% din judecatori au votat pentru desfiintarea sectiei speciale.
  • +1 (15 voturi)    
    Sectia speciala (Vineri, 12 februarie 2021, 11:58)

    Bratianu007 [utilizator]

    Pai daca magistratii ar avea nevoie de o astfel de sectie, de ce nu au facut pt toate ministerele? La sanatate, Invatamant sau la interne.
    • -9 (9 voturi)    
      Intelegerea functionala (Vineri, 12 februarie 2021, 12:32)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Bratianu007

      Pai tocmai mecanismele justitiei controleaza ce fac ministerele, in schimb judecatorii si procurorii corupti de cine sunt controlati?! De colegul de birou?!
      • +9 (11 voturi)    
        csm (Vineri, 12 februarie 2021, 12:51)

        Bratianu007 [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        Cei din CSM nu sunt tocmai colegi de birou. Si toata lumea stie ca tac-su lu madam Florea e unul din capii PSD Constanta, si pusa acolo sa rezolve problemele hotilor nu a justitiei. De cand a plecat Kovesi DNA 0 activitati din cauza represiunilor.
      • +1 (1 vot)    
        cum de cine sunt controlati ce corupti? (Vineri, 12 februarie 2021, 15:14)

        Ahha [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        De cine erau si pana acum, ca doar sectia asta e recenta, a fost infiintata de infractorul Dragnea. Pentru cei corupti exista DNA
  • -13 (17 voturi)    
    deci (Vineri, 12 februarie 2021, 12:30)

    freestyle [utilizator]

    CSM-ul, deci vocea justitiei, spune ca SIIJ este bun si face bine la justitie. domnu' ministru, deci poliricul, spune ca nu e asa. modul de care se agata politicianul Ion Stelian de desfiintarea sectiei mi se pare un pic dubios. daca doreste independenta justitiei, atunci sa lase justia sa decida. cine stie cel mai bine ce este bine pentru justitie decat magistartii. atunci sa decida magistratii si nu politicienii.
    si o observatie finala, pana acum se tinea cont de parerea CSM sau asta se cerea imperios, acum totcmai cei care spun ca sustin independenta justitiei se sterg undeva cu avizul CSM-ului. politicianul tot politicai, ca activistul de partid pe vremuri, e convins ca se pricepe la toate si ca le stie pe toate. Apparatcik!
    • +2 (6 voturi)    
      Deci (Vineri, 12 februarie 2021, 13:24)

      Bratianu007 [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

      Deci asta nu e CSM, e PSD.
      • -2 (6 voturi)    
        nu zau (Vineri, 12 februarie 2021, 13:46)

        freestyle [utilizator] i-a raspuns lui Bratianu007

        membrii csm-ului nu sunt numiti ca la ccr. sunt alesi de magistrati. asa ca pana una alta asta este vocea magistraturii.
        • +4 (4 voturi)    
          Nu zau (Vineri, 12 februarie 2021, 15:17)

          Ahha [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

          85% dintre procurori și 72% dintre judecători sunt de acord cu desfiinţarea Secției speciale, deci CSM-ul actual e fix pe dos. Deci nu mai e vocea justitiei, ci vocea infractorilor
  • -9 (13 voturi)    
    bravo stelica (Vineri, 12 februarie 2021, 12:50)

    costelo999 [utilizator]

    foarte bine, baga legea in parlament, aveti majoritate, kwi are in sfarsit parlamentul lui, votati legea, desfiintati siij, dupa care o sa vedem cum functioneaza superba justitie romaneasca, la ce comenzi o sa reactioneze, cine o sa mai faca presiuni, sa fie independenta, astfel incit sa nu dea socoteala nimaniu, magistratii sa fie trimisii lu dumnezeu pe pamint, ca daca nu o sa va convina pariu ca o sa modificati legea din nou
  • +8 (8 voturi)    
    Foarte bine... (Vineri, 12 februarie 2021, 13:14)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    nu stiu de ce a mai pierdut timpul cu gloata de la CSM. Cel mai meserias era Tudorel Toader care nu dadea 2 parale pe CSM, se ducea ca boss-ul pe acolo probabil ca sa isi ia leafa. Cat timp clocesc ciocanitoarele de Savonea si Baltag in institutia aia, nu o sa fie buna de nimic. Inca o data bravo Ioane.
  • +6 (6 voturi)    
    CSM-ul actual pesedist nu mai reprezinta justitia (Vineri, 12 februarie 2021, 14:46)

    Ahha [utilizator]

    CSM a votat fix CONTRAR majoritatii magistratilor, care in proportie de 85% dintre procurori și 72% dintre judecători au fost DE ACORD cu desfiinţarea Secției speciale
    Deci actualul CSM trebuie desfintat, iar sosoancele Savonea si Baltag la gunoi.
    https://universul.net/sondaj-mj-8547-dintre-procurori-si-7222-dintre-judecatori-sunt-de-acord-cu-desfiintarea-sectiei-speciale/
  • 0 (0 voturi)    
    impostura (Sâmbătă, 13 februarie 2021, 19:47)

    Stelistu [utilizator]

    Avizul profesionistilor nu conteaza pentru un avocat de duzina sau politruci. Urmasii securistilor comunisti cu pensii uriase, nu-i preocupa cei aproape 2 milioane de pensionari cu pensie sub 1.000 lei, ci e mai benefic de a fi promotorul STATULUI PARALEL inventat de Petrov. Ca sa protejezi hotia cu voturile de la sectorul 1 si ca politicul sa poata controla justitia, desfiintezi SIIJ si elimini controlul CSM. Impostura maxima ! Pensionari treziti-va, altfel veti ramane ( cei care vor trai) cu pensia actuala pana in anul 2024 !?! La un deficit bugetar de 7,2% din PIB pe 2021 sa afirmi cu nonsalanta ca nu sunt bani pentru majorarea punctului de pensie este stupid, ridicol si penibil. Si mai avem si un ministru fara studii superioare, ca in lumea a patra. Alta impostura !?!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by