Enel transmite că "regretă orice disconfort resimțit de clienții săi și intervine prompt atunci când îi sunt semnalate astfel de cazuri", compania reacționând astfel în urma unui articol de opinie în care este relatată experiența unui cetățean care a avut nevoie de un aviz pentru a-și construi o casă.

ENELFoto: Facebook

Precizările companiei, în urma articolului: ENEL l-a criptat și "electrocutat” pe un Ștefan. Pentru un biet aviz

  • “Enel România regretă orice disconfort resimțit de clienții săi și intervine prompt atunci când îi sunt semnalate astfel de cazuri. Vom face același lucru și în această situație pe măsură ce vom avea datele solicitate despre clientul “Ștefan” iar informațiile prezentate de colaboratorul Hotnews.ro se vor adeveri.
  • Creșterea gradului de confort pentru clienții noștri prin răspunsuri prompte la solicitări, reducerea timpilor de așteptare, prin îmbunătățirea eficienței operaționale, reprezintă o prioritate pentru companie. Încurajăm clienții să ne solicite sprijinul ori de câte ori apar probleme legate de serviciile și produsele companiei noastre pentru a putea interveni și preveni astfel de incidente.”