Patriarhia, reacție virulentă la "deversarea unor atacuri suburbane la adresa Bisericii": "Zvârcolirea unor inși desfigurați de grimase de ură incontrolabile"

de I.H.     HotNews.ro
Joi, 29 octombrie 2020, 11:09 Actualitate | Esenţial


Vasile Banescu
Foto: basilica.ro
Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei, Vasile Bănescu, are o reacție virulentă la criticile apărute în spațiul public la adresa Patriarhului Daniel, catalogându-le drept o "deversare a unor atacuri suburbane”, o "zvârcolire a unor inși desfigurați de grimase de ură incontrolabile care nu au nici cea mai vagă idee despre istoria reală, frecvent însângerată a României creștine". Reamintim că Patriarhul Daniel a spus, marţi, în predica ținută în fața celor câteva sute de credincioşi prezenţi la Catedrala Patriarhală, de Sfântul Dimitrie cel Nou, că "Dumnezeu nu se lasă batjocorit". El a atras atenția că autorităţile comuniste au interzis închinarea la sfintele moaşte, iar "această umilire a Sfântului Cuvios Dimitrie cel Nou a fost răsplătită în sensul că peste câteva luni regimul comunist a căzut".

Într-o declarație transmisă joi presei, ca urmare a "deversării în spațiul mediatic a unor atacuri suburbane la adresa Bisericii si a Părintelui Patriarh", Vasile Bănescu vorbește despre "colcăiala cripto-socialistă din câteva nuclee mediatice infestate de cristofobie anti-ortodoxă și din care se ițesc capetele pleșuve și deloc limpezi, analfabete cultural și religios ale unor pseudo-jurnaliști trăitori în bula lor de fiere, nu în realitatea obiectivă și imediată care îi contrazice constant".
  • "Atacurile furibunde și imunde la adresa Bisericii, numită obsesiv-compulsiv „goldporație”, la adresa unei personalități ca cea a Patriarhului, numit în mod agramat „Înalt Preafericitul”, zvârcolirea unor inși desfigurați de grimase de ură incontrolabile care nu au nici cea mai vagă idee despre istoria reală, frecvent însângerată a României creștine, a creștinismului și a Bisericii Ortodoxe, ipocrizia convenabil camuflată cameleonic, dar constant monstruoasă a acestor oameni mici și veninoși care în anul de răscruce morală a României, 1990, îi demonizau și răstigneau public de pe pozițiile gazetărești ale <<adevărului>> pe protestarii reali și curați din Piața Universității, unde comunismul travestit pervers în democrație era denunțat lucid, toate acestea, dar și multe altele (ne)păstrate în memoria noastră comună, spun tot ce e cu adevărat important despre acești oameni împuținați moral, doldora de sine, săraci cultural și pustii sufletește, care fac din invectivă, ironie obraznică, ridicolă paradă etică și schimonosire a realității instrumente de analiză <<jurnalistică>>", afirmă Bănescu.
Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei mai spune că "acești oameni foarte sărmani caracterial au mai multă nevoie de rugăciunea noastră a tuturor și a Bisericii spre care scuipă în sus decât pot ei crede".
  • "Să ne rugăm, firește, și pentru ei, pentru acești jalnici campioni ai fentării adevărului și ai grosolanei înjurăturii publice mascate nătâng în critică semidoctă a unor lucruri pe care, orbiți de furie anticreștină, sunt incapabili să le înțeleagă!
  • Acești oameni foarte sărmani caracterial au mai multă nevoie de rugăciunea noastră a tuturor și a Bisericii spre care scuipă în sus decât pot ei crede.
  • Credința în Adevăr (nearticulat), credința în Hristos mărturisit de Biserica vie, reală, neidealizată, dar nici strâmb imaginată de simplii gazetari eșuați în vedetism, această credință ne va dărui claritatea și frumusețea morală ce ne vor salva și ne vor înălța dincolo de „bâlciul deșertăciunilor” în care diavolul cu chip de om cumsecade, cap limpede, omniscient și neobosit justițiar ne invită permanent să trăim. Pe unii chiar cu un suspect și, desigur, vremelnic succes", adaugă Vasile Bănescu.
Patriarhul Daniel a spus, marţi, în predica ținută în fața celor câteva sute de credincioşi prezenţi la Catedrala Patriarhală de sărbătoarea Sfântului Dimitrie cel Nou, că "Dumnezeu nu se lasă batjocorit". El a vorbit despre "minunile Sfântului Dimitrie", iar în acest context a spus că în toamna anului 1989, la Hramul Sfântului Cuvios Dimitrie cel Nou, autorităţile comuniste au interzis închinarea la sfintele moaşte, motivând că în aceeaşi zi, în clădirea de alături, unde era sediul Marii Adunări Naţionale, ar avea loc o şedinţă importantă. "Această umilire a Sfântului Cuvios Dimitrie cel Nou a fost răsplătită în sensul că peste câteva luni regimul comunist a căzut", a spus Patriarhul Daniel.

Jurnalistul Cristian Tudor Popescu a avut apoi un editorial extrem de critic la adresa Bisericii și a Patriarhului Daniel, comparându-l cu preoţii din Teba. În editorialul intitulat "Satană în sutană", publicat în Republica, jurnalistul i-a acuzat pe conducătorii BOR că au fost aliaţii regimului comunist şi au trecut cu vederea abuzurile la adresa oamenilor.

"Ştăbimea Bisericii Ortodoxe Române a fost aliata lui Ucigă-l Toaca sub comunism. Ba chiar a fost Răul însuşi: satanele în sutană i-au turnat cuvios la Securitate pe credincioşii care li se mărturiseau, n-au zis nici bleau la toate crimele regimului, la distrugerea satelor, la dărâmarea şi alungarea pe roate a bisericilor, i-au cântat în strună lui Ceauşescu până în ultima clipă: pe 19 decembrie 1989, BOR îi trimitea o scrisoare de mulţumire dictatorului, ridicându-l în slăvi mai ceva pe ca Iisus Hristos. Iar pe martirii Timişoarei îi numea huligani", a scris jurnalistul.

"Grea misie a avut Dumnezeul batjocorit la Sf. Dimitrie: să dea jos comunismul în vreme ce armata Lui de popi trădători din România I-a stat din răsputeri împotrivă…", a fost concluzia lui Cristian Tudor Popescu.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















22427 vizualizari

  • +49 (83 voturi)    
    HolinesDeniel Ambasador Plentipotentiar (Joi, 29 octombrie 2020, 11:13)

    un domn [utilizator]

    al URSS in Romania
    https://basilica.ro/patriarhul-daniel-vizita-istorica-in-rusia-invitatia-a-fost-adresata-la-bucuresti-de-patriarhul-kirill/

    de asemnea Ambasador al CLSfinte de la Stuttgart
    • -30 (56 voturi)    
      e cam 2-1 asa acum (Joi, 29 octombrie 2020, 12:26)

      LicuriciulMare [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Suteaza bine si Danel, sa vedem cum isi revine CTP din corzi, ramanem pe frecventa.
        () ()
    • +27 (47 voturi)    
      CSAT (Joi, 29 octombrie 2020, 13:19)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      De la inceputul pandemiei BOR se opune in mod activ tuturor masurilor de prevenire si combatere luate de autoritati. Mai mult decat atat, atitudinea BOR este foarte interesant aliniata la linia propagandei rusesti, si in ceea ce priveste pandemia, si in general. Tinand cont de influenta exercitata de BOR asupra unei parti a populatiei, asta devine o tema de siguranta nationala.
      Dl. presedinte Johannis, puteti lua, va rog, o scurta pauza de la urmarirea cu ingrijorare si cu atentie a tot ce se intampla si sa convocati urgent CSAT-ul pentru a lua masurile necesare de punere la locul ei a acestei grupari infractionale si tradatoare?
  • +61 (93 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 29 octombrie 2020, 11:17)

    [anonim]

    • +42 (58 voturi)    
      Mai degraba rocambolesc (Joi, 29 octombrie 2020, 11:39)

      fat.cat [utilizator] i-a raspuns lui

      Si mega frustrat, cu delirul asta verbal de neoprit. Ultimul lucru la care ma gandesc cand mai emana tov. Banescu ceva pilda de intelepciune fundamentalista acra si tafnoasa e magia cuvintelor. Mai ca-l vad si pe asta ascutindu-si cutitul sub sutana, apropo de noua oroare din Franta, la Nisa.
    • +19 (33 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 29 octombrie 2020, 12:23)

      [anonim] i-a raspuns lui

    • -23 (37 voturi)    
      Imi pare rau (Joi, 29 octombrie 2020, 12:40)

      traianw [utilizator] i-a raspuns lui

      Dar Banescu are dreptate.
      Insa ma bucur ca CTP a spus lucrurilor pe nume.

      Concluzie: Toata lumea are dreptate. Vorbesc impreuna, dar se inteleg separat.
    • +26 (38 voturi)    
      Care magician frate??? (Joi, 29 octombrie 2020, 13:40)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui

      E doar un slugoi coclit si putred! N’are nici o taina cu credinta, il intereseaza numai sa’l apere pe seful care’i umple buzunarele si’l acopera de privilegii nerusinate! E un cocalar fripturist, atat.
  • +51 (71 voturi)    
    doreleee (Joi, 29 octombrie 2020, 11:18)

    mache [utilizator]

    ... mai ia un rudotel si lasa'ne de texte politicianiste...
    • +27 (47 voturi)    
      redenumiti BOR in Biserica Toma Necredinciosul (Joi, 29 octombrie 2020, 11:44)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui mache

      Ca asta sunteti toti, intreaga sleahta de preoti si turma voastra. Aveti pretentia ca totul se invarte in jurul moastelor, icoanelor. Indemnati credinciosii sa vina sa le atinga ca sa creada, cum a facut Toma Necredinciosul. Si predicati permanent puterea acestor moaste, icoane ca fiind superioara unei rugaciuni simple la Dumnezeu cel omniprezent, omnipotent. Acum ajungeti sa pretindeti ca faptul ca Dimitrie n-a primit tainul de pupaciuni in dec 89 a dus la caderea comunismului. O lipsa de respect gretoasa fata de miile de victime ale revolutiei!
  • +50 (74 voturi)    
    ! (Joi, 29 octombrie 2020, 11:19)

    tudorr [utilizator]

    Am alergie la poza cu gay utul asta pensat!
    • +44 (60 voturi)    
      ati inchis catedrala din Timisoara la revolutie (Joi, 29 octombrie 2020, 12:43)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      Ati inchis usa in nasul celor care voiau sa se refugieze din calea gloantelor! Iar dupa revolutie ati schimbat treptele catedralei, ca nu ieseau petele de sange, se mai vedeau urmele de gloante! Si acum aveti tupeul sa pretindeti ca oasele lui Dimitire au facut revolutia, nu oamenii! Criminalilor!
        ()
  • +86 (106 voturi)    
    Ce limbaj (Joi, 29 octombrie 2020, 11:21)

    Wheelwright [utilizator]

    "Suburban"... se presupune ca acesti prelati vorbesc cu dragoste, ghidati de Duhul lui Dumnezeu.
    Daca se simt persecutati raspunsul lor ar trebui sa fie plin de dragoste, intorcand si celalalt obraz, in schimb ei raspund de fiecare data parca avand o mare ura in ei pentru oricine e impotriva intereselor lor, pentru ca nimeni nu e impotriva lui Dumnezeu cu aceste restrictii.
    • +34 (54 voturi)    
      hahaha (Joi, 29 octombrie 2020, 11:47)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

      daca BOR spune despre oameni ca sunt suburbani... atunci ei sunt submedievali.
    • -18 (40 voturi)    
      Ce limbaj! (Joi, 29 octombrie 2020, 12:34)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

      Daca vrei limbaj, citeste articolele din 'Adevarul'( mai-iunie '90) ale lui CTPopescu la adresa celor din Piata Universitatii, acolo unde securistii lui Iliescu ajutati de mineri au lasat zeci de morti(60-Florin Matrescu în cartea 'Holocaustul Roșu', publicată în 1998) si mii de schiloditi.
        () ()
    • -17 (29 voturi)    
      Iertarea se da (doar) cui o cere. (Joi, 29 octombrie 2020, 12:53)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

      Crezi ca cei care trimiteau mesaje de genul "Naparcilor!" se caiesc si vor sa fie iertati?

      Iertarea nu e nicaieri in religie implicita si nici garantata. "pedepsesc pina la al saptelea neam si iert pina la al miilea"
      Dar, si Lui Dumnezeu trebuie sa ii ceri iertare, ca sa te ierte.
    • +13 (23 voturi)    
      aha (Joi, 29 octombrie 2020, 13:29)

      guernsey [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

      te-ai astepta de la un comunicat al popimii care se intituleaza a lui hristos sa arate dragostea lui hristos; nu tafna asta relativ sofisticata, cu fundal de moaste, pe care o vedem din abundenta; plus false premonitii care mascheaza indemnuri politice; a nu se intelege ca obositii de liberali ar merita laude sau ca nu ar avea bubele lor, dar una e una, alta - alta
  • +75 (97 voturi)    
    - (Joi, 29 octombrie 2020, 11:21)

    andrei9999 [utilizator]

    in continuare se confunda (voit) atacurile la adresa bisericii cu atacuri la adresa religiei. SRL BOR s-a indepartat atat de mult de religie ca isi pot pune orice simbol deasupra sediilor
    • +33 (43 voturi)    
      Patriarhul BOR (Joi, 29 octombrie 2020, 11:38)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui andrei9999

      o fi ÎN CAMPANIE ELECTORALĂ PENTRU PSD?
    • -37 (51 voturi)    
      Si Biserica (Joi, 29 octombrie 2020, 11:42)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui andrei9999

      Ce reprezinta? Religia sau politicienii USR-PLUS, ori medicina sau vidanjarea?

      Daca BOR s-ar desfiinta, asa cum vor satanistii, religia unde va mai fi?
        () () () ()
    • +14 (22 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 29 octombrie 2020, 12:23)

      [anonim] i-a raspuns lui andrei9999

    • +9 (17 voturi)    
      Pai (Joi, 29 octombrie 2020, 12:42)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui andrei9999

      Pai, PSD este poporul roman, iar BOR este religia, nu?
  • +25 (39 voturi)    
    Din pacate indivizii astia nu invata nimic (Joi, 29 octombrie 2020, 11:25)

    bogdan1477 [utilizator]

    Biblia zice ca atunci cand primesti o palma sa intorci si celalalt obraz, nu sa te iei la hartsa cu oricine te critica. Da' la sefimea BOR mandria si orgoliul sunt prea mari ca sa accepte critici. Daca zici ceva de vanitatea lui Daniel, sau de limuzinele de 100.000 de euro, ti se raspunde ca ataci crestinatatea seculara a poporului roman, instigi la necredinta, il hulesti pe Dumnezeu.
  • +25 (35 voturi)    
    Danny si Banescu il viseaza noapte de noapte (Joi, 29 octombrie 2020, 11:28)

    Susufler0 [utilizator]

    in mod obsesiv-compulsiv pe CTP iar postul tv Digi 24 a devenit pt. purtatorul de cuvant al BOR un loc "de colcaiala cripto-socialista" !

    PS. Prea Fericite scapa cat de repede poti de Vasile pt ca in curand nici macar Sfintia Ta, scolit la scoli inalte din Romanika si din strainataturi vestice, doctor si profesor tot de pe-acolo nu mai reusesti sa-l intelegi, daramite simplii enoriasi !

    PPS. Faptul ca i-ai cerut lui Vasile sa fie dur cu necredinciosii "cripto-socialisti" e una si felul in care a facut-o el e alta ! (Te-a compulsionat in mod obsesiv si pe mata cand nu era cazul) ! :))))))))
    • -14 (20 voturi)    
      Compulsiv-obsesiv (Joi, 29 octombrie 2020, 12:47)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Daca vrei mostra de asemenea manifestare, citeste articolele cripto-socialiste ale lui CTP din 'Adevarul'(mai-iunie '90)-aliat al lui Iliescu, la adresa manifestantilor din Piata Universitatii, pt care moartea a peste 60 de tineri si schilodirea altor cateva mii de catre mineri a fost "o reactie de asteptat"...
        () () ()
  • +37 (49 voturi)    
    Oh (Joi, 29 octombrie 2020, 11:28)

    ABC1001 [utilizator]

    Oh, dar câtă iubire de aproape (fie el și rătăcit, acest aproape) în mesajul furibund al BOR, prin glasul purtătorului de cuvânt!

    Nu vă mai dați importanță, impostorilor, nu avem nevoie de rugăciunea voastră pentru salvarea noastră! Dacă avem nevoie de rugăciune, ne-o facem singuri.

    Voi rugați-vă pentru salvarea voastră, căci s-ar putea să fie mai greu s-o obțineți, decât ne va fi poate nouă, păcătoșilor de rând.
    • +17 (27 voturi)    
      Aproapele (Joi, 29 octombrie 2020, 12:40)

      Akylas [utilizator] i-a raspuns lui ABC1001

      BOR are o infinita iubire pentru aproape, insa doar daca aproapele este in forma de bani !
  • +30 (40 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 29 octombrie 2020, 11:29)

    [anonim]

    • +6 (14 voturi)    
      .......si,mai ales, (Joi, 29 octombrie 2020, 13:23)

      Rebecka [utilizator] i-a raspuns lui

      din TOATE buzunarele!Stimate domn,mi-am permis sa va intregesc gandul........O zi buna va doresc!
  • +31 (41 voturi)    
    NU vreti voi sa platiti... (Joi, 29 octombrie 2020, 11:30)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ...taxe si impozite ca tot romanul cinstit ?
    Sau vreti PSD sa va dea lunar...10 mil de la Firea ptr catedrala, 10 mil, 10 mil.....
    Chiar nu aveti nici o rusine ?
  • +27 (35 voturi)    
    Cine se zvârcolește? (Joi, 29 octombrie 2020, 11:34)

    BEDE [utilizator]

    Cred că mai curând se zvârcolesc clericii când văd că nu mai au atâta priză la public, când văd că din ce în ce mai mulți nu cred în ritualurile lor. Și, mai ales, cel mai rău le pică celor care sunt prinși cum a fost Teoctist, că l-a și lăudat pe Ceuașescu petru represiunea de la Timișoara.
    Acum, că Dumnezeu nu se lasă batjocorit, așa este. Numai că El va judeca la timpul lui, nu când ar vrea clerul BOR. Și, mai ales, să rețină minunatul cler că "judecata începe de la casa lui Dumnezeu", adică de la aceia care pretind că-L reprezintă pe El. Dumnezeu nu va admite la infinit ca un cler corupt să îi amăgească pe oameni.
  • +33 (47 voturi)    
    Adevarata fata a BOR (Joi, 29 octombrie 2020, 11:34)

    Cataleya [utilizator]

    In Romana, slava D-lui, se stie de gluma si nu exista niciun risc de escaladare serioasa a problemei dintre stat si biserica sau dintre biserica si populatie.
    Cu toate astea, cititi cu cata "manie proletar/duhovniceasca ii infiereaza acest purtator de vorbe pe cei care, mai in gluma, mai in serios au clatinat putin soclul pe care Daniel s-a cocotat ca o maimuta cu mantie aurita si o coroana de 2x mai mare decat a Papei!

    Cititi cu atentie:

    "zvarcolire, suburban, grimase incontrolabile, ura, colcaiala, nuclee infestate, analfabeti, bula de fiere, pseudo-jurnalisti, obsesiv, compulsiv, agramat, monstruosi, mici, veninosi,obraznicie, schimonosire..."

    Astea sunt exact cuvintele si expresiile folosite intr-un text de jumate de pagina, de catre vorbitorul BOR, la adresa romanilor care nu mai vor sa inghita gogosile si prefacatoria lui Daniel!

    Un raspuns demn, mai degraba de un fanatic religios, decat un milostiv si iertator "preafericit Ortodox"

    Rusinos si incceptabil!
    • +6 (16 voturi)    
      Stimate domn, (Joi, 29 octombrie 2020, 13:32)

      Rebecka [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      acest purtator de vorbe,in timp ce compunea epistola,adresata nu celor din Efes ci poporului roman,desigur se uita in oglinda si a descris cu lux de amanunte ceea ce vedea:adica pe sine in toata splendoarea lui hidoasa!
  • +27 (37 voturi)    
    OMG (Joi, 29 octombrie 2020, 11:36)

    mithos [utilizator]

    Un "ins mai zvarcolit de grimase de ura" ca tine nu este altul. Atata trufie rar se mai vede.
  • +22 (26 voturi)    
    Ultima minune... (Joi, 29 octombrie 2020, 11:38)

    Cetateanul revoltat [utilizator]

    ...ultima 'minune' a Sfantului Dimitrie: alaturarea Daniel - Ciolacu cu ocazia Sfintei Liturghii!

    Cum zicea Patriarhul? ..."Dumnezeu nu se lasa batjocorit" ?
  • -29 (41 voturi)    
    da, domnu Bănescu (Joi, 29 octombrie 2020, 11:38)

    di livio [utilizator]

    da îi mai grav de atîta, limbaju suburban îi permis da numa într-o direcție...încercai și io același limbaj la adresa sekuriștilor da fusei cenzurat și sînt în continuare...ăia care înjură preoții pot folosi orice fel de limbaj, atîta îi duce bibilica de sub cașchetă...limbaj de cazarmă, îi cunosc după limbaj că fusei printre ei ani de zile, în cazărmi îi prostie concentrată, precum covrig în spitale...încet, încet ajungem North Korea
    • +6 (18 voturi)    
      Cred ca cenzura era datorata limbii romane (Joi, 29 octombrie 2020, 14:35)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui di livio

      pe care se vede ca nu o prea stii si o siluiesti asa ca e normal sa fie aparata de cei ca tine.
  • +24 (38 voturi)    
    oooo (Joi, 29 octombrie 2020, 11:44)

    aditoiu [utilizator]

    dumnezeule, asta e raspunsul patriarhiei in momente de molima si cind biserica catolica accepta homosexualitatea? cuvinte lungi si complicate de afurisenie a celor care traiesc in lumea moderna? de ce nu pot accepta ortodocsii ca pe lume traiesc si neortodocsi? de ce nu pornesc un jihad cu lupul dacic in frunte, sa ne omoare pe toti cei care nu gindesc asemeni lor?
    • +4 (14 voturi)    
      Stimate domn, (Joi, 29 octombrie 2020, 13:42)

      Rebecka [utilizator] i-a raspuns lui aditoiu

      pentru numele lui Dumnezeu,nu le dati idei!Nu vedeti ca,din disperare,i-a apucat tremuriciul?Ar fi in stare sa iasa pe sosele cu,,Sfintii cei multi de la Stuttgart´´si sa ne dea in cap cu crucile musai din aur!De!Disperarea(citeste:foamea de bani!)face di om neom,iar din popi diavoli
  • +14 (28 voturi)    
    obrazu alalalt bre (Joi, 29 octombrie 2020, 11:46)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    si eu care credeam ca daca primesti o palma intorci si celalalt obraz. Astia riposteaza :)))
  • +11 (21 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 29 octombrie 2020, 11:47)

    [anonim]

  • +16 (30 voturi)    
    dupa declaratia BOR-ului... (Joi, 29 octombrie 2020, 11:48)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    dupa declaratia BOR-ului... cineva a tras apa !
    • +4 (14 voturi)    
      Asa (Joi, 29 octombrie 2020, 12:37)

      Akylas [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Asa cum scrii, doar ca acel cineva mai intai a BORit, adica a vomitat, a varsat (DEX), dupa care a tras apa !
  • +26 (38 voturi)    
    Stilul injurios al discursului Patriarhiei BOR (Joi, 29 octombrie 2020, 11:48)

    Dilematic [utilizator]

    depaseste limitele admisibile ale unui dialog civilizat.
    • -17 (23 voturi)    
      Ti-a umilit inteligenta? A fost prea greu de citi (Joi, 29 octombrie 2020, 13:33)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Dilematic

      Le-a innodat neuronii saracilor (cu duhul) detractori. Ei nu erau platiti pentru asta.
        ()
  • +15 (27 voturi)    
    deci MINCIUNA e ok de la Catedrala Patriarhiei? (Joi, 29 octombrie 2020, 11:49)

    jorj_bv [utilizator]

    Cred ca intra si la incurajarea uciderii sau sinuciderii prin raspandirea sau contactarii unor boli fatale, dar si la luarea numelui lui dzeu in desert ...
  • +19 (27 voturi)    
    Reactii (Joi, 29 octombrie 2020, 11:51)

    D.M.A.Gogu [utilizator]

    Rectiile au venit in urma comparatiei facute de catre patriarh intre regimul comunst si guvernarea de acum, in contextul pandemiei. Multi au considerat-o ca fiind deplasata si avand un gust indoielnic.

    Chiar daca purtatorul de cuvand foloseste exprimari pretioase precum "cripto-socialism" ori "nuclee mediatice infestate de cristofobie anti-ortodoxa", mesajul sau se supune perfect caracterizarii pe care o face celor care indraznesc sa nu absoarba neconditionat cuvantul si, mai ales, atitudinea ierarhilor BOR. PArac se intrevad si grimasele dansului in momentul scrierii randurilor sale. Cu tot respectul biserica e una, pandemia e alta. Omul alege sa fie religios, insa de cele mai multe ori nu e alegerea sa sa fie infectat de virus. In alte biserici ierarhii au inteles situatia si conlucreaza cu autoritatile nu doar prin mesaje directe, ci si prin atitudine si exemplu personal. De multe ori mesajele venite dinpre ierarhi sunt de a sustine intr-o prima propozitie masurile anti-pandemie, urmate de numeroase contestari ale acestora (gen suntem prigoniti, nu intelegem de ce...). Spusele patriarhului sunt doar un exemplu in acest sens, sa nu mai vorbim despre mutarea sfintelor sarbatori de Pasti.
  • +22 (34 voturi)    
    Hopaaa.... (Joi, 29 octombrie 2020, 11:59)

    prec [utilizator]

    Ce reacție rapidă și virulentă a popilor! DE CE???
    Ei sunt mai presus de lege? DE CE, CUM? De când?
    Nu le spune chiar cartea lor sfântă să întoarcă și celălalt obraz? NU MAI RESPECTĂ SCRIPTELE LOR SFINTE?
    • -13 (21 voturi)    
      Ingrijorator. Dar poti injura alte religii. A ta. (Joi, 29 octombrie 2020, 13:38)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui prec

      Chiar, aveti o fixatie cu ortodoxia?
      La alte culte chiar nu gasiti nimic de criticat? Ar sari CNCD-ul .
        ()
  • +22 (32 voturi)    
    adevarul (Joi, 29 octombrie 2020, 11:59)

    zicsieu [utilizator]

    doare. nu o zice doar media, o zicem si noi "turma": BOR nu are legatura cu religia.
  • +20 (28 voturi)    
    Plini de evlavie (Joi, 29 octombrie 2020, 11:59)

    acret [utilizator]

    O mica diaree de cuvinte ponosite ... ce mascheaza ura fata de cei cu care nu esti de acord.
    Evlavia, sfintenia si respectul celor din jur ar trebui sa vina din fapte si mai putin din vorbe (ponosite) cu care fermeci "oile" dandu-te un erudit.
  • +20 (32 voturi)    
    Piedică (Joi, 29 octombrie 2020, 12:10)

    tatiku [utilizator]

    Noi, ca popor creștin-ortodox, am avea nevoie de o biserică și un cler care să ne unească, mai ales pe timpurile astea. Dacă ai o oarecare viziune de ansamblu și dacă încerci să stai neutru, e imposibil să nu vezi cum acești prelați au confiscat credința unor naivi și fac din manipulare un modus operandi. Patriarhul Daniel, cel de la care se așteaptă înțelepciune biblică dezinteresată și acest domn Bănescu, de la care se dorește o poziție sobră și cumpătată, chiar și la critici de orice fel, în spiritul christic. sunt niște piedici ale societății. Cum să nu vezi lipsa oricărui afect, a orcărei licăriri de emoție pe chipul brăzdat de ură a Patriarhului? Cum să nu-ți râzi amar de flow-ul gongoric al acestui amețit de cuvinte, Bănescu pe numele său? Exact ca politrucii ăia care se lansează în cuvinte mult prea greu de controlat pentru ei, și unul și ceălalt vor să ia fața tuturor și să inducă Nea Costicilor și Tanti Mărioarelor din areal aceeași ură grețoasă pe care ei o degajă, prin vagi amenințări și aerul că ceva foarte grav se întâmplă. De fapt, o știu toți, E vorba că în condiții de pandemie, nu-și pot face banii. Reacțiile lor urâte abia așteptau un declanșator, și l-au găsit într-un gazetar (și scriitor) care ar putea să-i îngroape de vii într-o critică reală, dacă nu s-ar tempera mereu. Bănescu și Daniel ar trebui să declanșeze un dialog, o dezbatere, să cpnvingă prin forța argumentului și a dragpstei creștine, nu se verse pucioasă peste critica opiniilor. Ce ar trebui să facă un gazetar, în mintea lor?
    • 0 (10 voturi)    
      Adevăr grăieşti (Joi, 29 octombrie 2020, 12:45)

      fokerul [utilizator] i-a raspuns lui tatiku

      tătiku, subscriu
  • +25 (31 voturi)    
    99% (Joi, 29 octombrie 2020, 12:10)

    cont_nou [utilizator]

    dintre abonatii BOR nu vor intelege o boaba din ce zice asta
  • +20 (28 voturi)    
    Mare Păcat (Joi, 29 octombrie 2020, 12:13)

    brifcor [utilizator]

    Pentru oamenii (subliniez, oamenii) din BOR, Dumnezeu nu este altceva decât un fond de comerț. Să te folosești de numele lui Dumnezeu pentru o finalitate eminamente mercantilă e un Păcat fără egal...
  • +22 (30 voturi)    
    tipic BOR (Joi, 29 octombrie 2020, 12:16)

    raulito [utilizator]

    In loc sa aibă grija de “turma”, are grija de imagine. Bravo! Forma fără fond!
  • +28 (34 voturi)    
    Da da (Joi, 29 octombrie 2020, 12:22)

    Akylas [utilizator]

    Minciuni sfruntate, repetati aceleasi prostii la infinit. Adevarul si faptele vorbesc de la sine. BOR, impreuna cu seful ei, a fost intotdeauna un partener smerit si lingusitor al regimului comunist. Nu suntem toti atat de prosti si speriati, cum ne credeti voi. Degeaba vreti voi uitata coabitarea cu autoritatile comuniste, dovezile raman pe vecie !!! RUSINE !!!
  • +29 (37 voturi)    
    Dani SRL (Joi, 29 octombrie 2020, 12:24)

    mariancristescu77 [utilizator]

    Un nou atac suburban la adresa bisericii: PLATITI TAXE, CA ORICE OM OBISNUIT! Nimic despre Justinian Marina si Teoctist, care i-au lins cu sarg pe Groza, Dej, Ceausescu? Nimic despre episcopii violatori si pedofili? Nimic despre coruptia lui Spagoveanu? Aceasta biserica nu are nicio legatura cu moralitatea, solidaritatea sociala si empatia fata de oamenii saraci. Este doar o afacere condusa de prehoți, bănești, turnatori și securici.
  • +27 (33 voturi)    
    tacere (Joi, 29 octombrie 2020, 12:27)

    Ilidia [utilizator]

    Mai bine tacea...Acest patriarh si-a pus portretul pe clopotele viitoarei catedrale desi nu sunt donatia sa. Acest lucru este unul din cele sapte pacate capitale. PACATUL TRUFIEI....
  • +14 (18 voturi)    
    Personalitate.... (Joi, 29 octombrie 2020, 12:28)

    Akylas [utilizator]

    Cat despre "personalitatea" tovarasului Ciobotea Dan Ilie - mai lasati-ne in pace...
  • -13 (19 voturi)    
    zise ctp (Joi, 29 octombrie 2020, 12:29)

    Mary80 [utilizator]

    in timp ce capul i se invartea in jurul gatului
  • +14 (22 voturi)    
    Vasile Bănescu (Joi, 29 octombrie 2020, 12:29)

    fokerul [utilizator]

    Purtătorul de cuvânt al BOR nu putea avea alt nume, precis nu e o coincidenţă.
  • +14 (20 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 29 octombrie 2020, 12:39)

    [anonim]

  • -20 (32 voturi)    
    O reactie corecta si necesara a BOR (Joi, 29 octombrie 2020, 12:40)

    D-or [utilizator]

    Ar putea fi urmata si de actiuni in justitie.

    Asa cum toate minoritatile trebuie respectate si majoritatea trebuie respectata de minoritari.

    BOR nu este o simpla institutie, iar IP Daniel nu este doar o persoana. Este vorba de simboluri ale credintei majoritatii.

    In numele milioanelor de enoriasi pe care ii reprezinta, BOR trebuie sa reactioneze de fiecare data cind este injosita. Tacerea BOR ne-ar umili pe toti.
    • +8 (14 voturi)    
      actiuni in justitie? (Joi, 29 octombrie 2020, 13:31)

      Dancing Dwarf [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      cand ne referim la BOR, vorbim totusi de o reprezentare a credintei in cele nevremelnice.. de cei ce trebuie sa ne vorbeasca ALTFEL despre lucrurile si intamplarile de zi cu zi, in lumina credintei intr-o alta dreptate, peste cele lumesti.. Despre asta trebuia sa fie discursul BOR, nu despre jigniri intoarse celui ce i-a gresit..
      si daca tot acuza de ignoranta, sa o si demonstreze..
        () ()
    • +8 (16 voturi)    
      se pare ca (Joi, 29 octombrie 2020, 15:49)

      cont_nou [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      mult iubita ta biserica a uitat ce reprezinta.

      Parca si Iisus a spus:

      Iubiți pe vrăjmașii voștri, binecuvântați pe cei ce vă blestemă, faceți bine celor ce vă urăsc și rugați-vă pentru cei ce vă vatămă și vă prigonesc, ca să fiți fiii Tatălui vostru Celui din ceruri.

      Biserica nu e acelasi lucru cu religia.

      BOR este o institutie ca oricare alta care se foloseste de influenta pe care o are pentru apararea propriilor interese.

      IP Daniel ameninta un sistem si cand sistemul ii raspunde (in logica ta) trebuie actionat in instanta?

      Daca asta e pastorul de care tot spui ca e nevoie, nivelul de intelingenta al enoriasilor lui este clar mai scazut decat al oilor.
  • +16 (26 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 29 octombrie 2020, 12:43)

    [anonim]

  • +11 (23 voturi)    
    Ce am castigat in 1990? (Joi, 29 octombrie 2020, 12:49)

    somyy [utilizator]

    In 1990 am luptat pentru libertate, inclusiv cea a cuvantului si asa cum BOR isi da cu parerea despre ce si cum merg lucrurile pe lumea asta,oricare dintre noi poate sa aiba o opinie fie pro sau contra.Dispretuirea enoriasilor tovarase reprezentant BOR ,dupa cate stim cu totii cei credinciosi cu frica de dumnezeu,este un pacat.Dar daca numai voi mai aveti drepturi, inseamna ca deja am gresit drumul.Se simpte, prea invatatule, un iz dictatorial si un simt dezvoltat al manipularii, care aduce aminte de vremuri triste.Imi place sa cred ca Biserica nu face politica,nu cearta enoriasii doar in indruma spre mantuire!
    • -9 (15 voturi)    
      sarmane@somyy (Joi, 29 octombrie 2020, 19:29)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui somyy

      Biserica nu s-a adresat in acest articol enoriasilor (CTP s-a declarat'liber-cugetator', ca Iliescu, pe care-l sustinea in '90) ci celor care dispretuiesc biserica. Citeste si incheierea:"Să ne rugăm şi pentru ei, pentru aceşti jalnici campioni ai fentării adevărului şi ai grosolanei înjurăturii publice mascate nătâng în critică semidoctă a unor lucruri pe care, orbiţi de furie anticreştină, sunt incapabili să le înţeleagă! Aceşti oameni foarte sărmani caracterial au mai multă nevoie de rugăciunea noastră a tuturor şi a Bisericii spre care scuipă."
        ()
  • -13 (19 voturi)    
    Ce-l mina in lupta asta pe CTP? (Joi, 29 octombrie 2020, 13:07)

    D-or [utilizator]

    Ce-l mina oare si impotriva lui Aurel Vlaicu, devenit, mai nou, un impostor national?

    Pacat de Blanchette. Imi placea autorul ei.
  • +6 (14 voturi)    
    BOR si purtatorul de cuvant, oroare de crestini (Joi, 29 octombrie 2020, 13:07)

    ElGrecu [utilizator]

    Acest individ, ar trebui sa aplice sa fie purtator de vorbe in vant las PSD, i s-ar potrivi mai bine... Dar sa nu ne amagim, este doar pozitia PF Daniel, descris perfect de CTP!
    Ptiu Drace!
  • +7 (11 voturi)    
    De acum înainte să răspundă numai din biblie (Joi, 29 octombrie 2020, 13:12)

    MG [utilizator]

    Acum a folosit numai vorbe de ocară de prin blesteme și alte incantații păgâne.

    Pace ție, prea-fericitule și duhului tău, vasile b!
  • +11 (17 voturi)    
    fanatismul orthodox ne duce de rapa (Joi, 29 octombrie 2020, 13:13)

    Barbaneagra [utilizator]

    Cate diferenta poate exista intre fanatismul ortodox estic si maleabilitatea interpretarilor si atitudinii in vest. Ganditi-va cum era in Polonia anilor 70-80, ce pozitie luau preotii (aia zisi papistasi) catolici si cum era (si mai este) in Romania, unde preotii intind mana dupa bani inainte de a sluji un botez, o nunta sau o inmormantare.
    Ce bine au facut preotii ortodocsi oamenilor simpli, saraci, nenorociti? Ce aziluri au ridicat, ce spitale au fondat, de ce nu ii vedem ziua in amiaza mare ajutand oameni nevolnici? Numai prin puterea exemplului pot preotii sa conduca o comunitate (in ssensul de ecclesia).
    Paul spunea ca Dumnezeu este in fiecare di noi, depinde de noi sa fim in stare sa il pastram. La biserica se duc doar cei care vor sa fie vazuti ca merg la biserica (vezi si ce "spune" Christos in Matei 6:5).
    • -7 (15 voturi)    
      2 exemple iti ajung (Joi, 29 octombrie 2020, 15:22)

      vodatepes [utilizator] i-a raspuns lui Barbaneagra

      2 exemple iti ajung?
      http://sfantulleontie.ro/2/
      https://www.crestinortodox.ro/biserici-manastiri/valea-plopului-asezamant-iubirii-crestine-67937.html
      Ei ce spui? Nu judeca ca sa nu fi judecat
    • -6 (14 voturi)    
      Ce bine au facut? (Joi, 29 octombrie 2020, 16:54)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Barbaneagra

      Acuzele gratuite nu-ti ascund ignoranta: BOR are peste 800 de centre sociale(azile, orfelinate, spitale, cantine pt saraci, centre pt victime ale violentei, ale drogurilor, ale traficului de persoane, pt bolnavi aflati in stadiu terminal etc.) in care si-au gasit adapost zeci de mii de romani. Sunt preoti care infiaza orfani( celebri sunt deja Tanase Nicolae din Valea Plopului-Ph si Mihail Jar din Bucovina de Nord cu cate peste 400 de orfani infiati), altii(la mine in judet)doneaza sange in fiecare trimestru, insotiti si de enoriasi, apoi, se fac pemanent colecte pt ajutarea familiilor nevoiase-presa locala mentioneaza asta. BOR a donat 5 milioane de euro statului in lupta cu Covid plus materiale si aparate pt spitale.
        ()
  • +11 (23 voturi)    
    Poate .... (Joi, 29 octombrie 2020, 13:15)

    utug [utilizator]

    Poate ca e timpul ca atat cadavrul lui Dimitrie cel Nou cat si cadavrul Cuvioasei Parascheva sa fie scoase din bisetici si ingropate....
  • -11 (17 voturi)    
    Incet incet (Joi, 29 octombrie 2020, 13:34)

    vodatepes [utilizator]

    Priviti cifrele oficiale. Astazi am depasit 6000 de infectati cu Covit. La 3 zile se adauga inca 1000 de cazuri. Pana in decembrie mai sunt 5 saptamini deci 2000 de cazuri noi intr-o saptamina deci la 6000 mai puneti 10000. Deci in decembrie vom avea in jur de 16000 de cazuri noi pe zi. Daca ajungem la acest numar credeti ca lui Johaniss is guvernului ii va fi moale. Credeti ca va mai avea cineva tupeul sa cheme oameni la vot le 6 decembrie? Si daca in decembrie nu se va tine votarea PNL e pe tobogan si atunci aleluia, aleluia va canta prefericitul si vesnica pomenire
    https://www.hotnews.ro/stiri-coronavirus-24384043-coronavirus-romania-situatie-cazuri-29-octombrie.htm
  • 0 (6 voturi)    
    Despre patriarh (Joi, 29 octombrie 2020, 14:11)

    anonimo [utilizator]

    https://spotmedia.ro/stiri/opinii-si-analize/patriarhul-vrea-ce-este-al-cezarului-dumnezeu-ca-arma?fbclid=IwAR13LH_HbXqhDSIQIHnGow4UnRqNZlXFbnlzeIST9uv8LEUwp7l0oxLKjlw
  • +7 (17 voturi)    
    Hopaaaa! (Joi, 29 octombrie 2020, 14:28)

    Rebecka [utilizator]

    A grait Savonarola!aA,nu,nu ala de cand cu Inchizitia,ci ala al nostru,rrrroman neaos,ortodox neinfricat,unul Banescu,ridicat de viitorul Mare Inchizitor bor in rangul de aruncator de noroi!Pardon:purtator de vorbe am vrut sa spun.......
  • +11 (19 voturi)    
    Hooo, nebunule (Joi, 29 octombrie 2020, 14:28)

    zoed [utilizator]

    Ce-ai patit Banitza? Ce s-a intamplat?
    Te iei la intrecere cu Firea, marea voastra sustinatoare si platitoare de milioane catre BOR, mahalagism ca la piata. Ce debit verbal si cuvinte rasucite...Dar ura si incrancenarea, rautatea extrema nu le poti ascunde sub fraze pompoase. Lasa-ne, baiete! N-aveti nicio treaba cu credinta, piosenia, suferinta
    • -3 (17 voturi)    
      Cine spune, ala e! Exemplul personal? (Joi, 29 octombrie 2020, 14:52)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui zoed

      Ce-ar fi sa exersati voi piosenia si suferinta pe care ne-o provaduiti noua?

      Dati-ne exemplul vostru personal.
  • +4 (14 voturi)    
    de citit : (Joi, 29 octombrie 2020, 14:51)

    danton68 [utilizator]

    sluga banescu si toata conducerea BOR va dau tema pentru acasa :))) lectura libera din toate comentariile la acest articol.
    Luni dimineata va dau test!
    • -3 (13 voturi)    
      De citit:CTP aliat cu Iliescu in '90: (Joi, 29 octombrie 2020, 15:48)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui danton68

      CTPopescu in 1990 despre protestul din Piata Universitatii: "Cu o nonsalanta buimacitoare, cei ce se pretind intelectuali calca regula de temelie a intelectualului: relativizarea. Tot ce se spune, se urla in Piata Universitatii e bun si frumos, inclusiv scandari dincolo de bestialitate. Ca pe 13 iunie a avut loc in Bucuresti o tentativa de lovitura de stat este un fapt a carui negare nu poate fi discutata decat in termenii cretinismului sau candorii. Oricine s-a aflat in acele ore la Televiziune, la Interne sau la Politie poate rememora mirosul salbaticiei si fricii care pluteau in aer. In aceste conditii, comportamentul grupurilor mineresti si muncitoresti nu a fost, nici nu avea cum sa fie, pasnic."..
        ()
  • +8 (14 voturi)    
    O reactie Bor dupa care imi vine sa (Joi, 29 octombrie 2020, 15:41)

    kokos [utilizator]

    BORasc!Ma duc sa iau niste lamaie.
  • -7 (13 voturi)    
    Reactie virulenta (Joi, 29 octombrie 2020, 15:57)

    Setalcott [utilizator]

    Dar a CTPului cum a fost, pioasa si blajina?
    • +11 (19 voturi)    
      sesizati diferentele (Joi, 29 octombrie 2020, 17:16)

      Dancing Dwarf [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      reactia CTP-ului a fost argumentata. a BOR-ului a fost DOAR atac la persoana. iar de la BOR avem pretentii mai mari.
        ()
  • +4 (6 voturi)    
    inainte sa arunci cu piatra (Joi, 29 octombrie 2020, 16:57)

    Levellers [utilizator]

    uita-te la tine insuti.
    • -8 (14 voturi)    
      Ai dreptate (Joi, 29 octombrie 2020, 18:48)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Levellers

      CTP ar fi trebuit sa lase pe altii sa judece cine era tradator si turnator..
        ()
  • -7 (19 voturi)    
    Necrestinilor vedeti-va de treaba (Joi, 29 octombrie 2020, 17:39)

    LucS_M [utilizator]

    Sa va fie rusine ca va legati de biserica romaneasca, de credinta poporului roman si de valorile culturale cate ne-au mai ramas.
    • +7 (17 voturi)    
      Prietene, ești într-o confuzie (Joi, 29 octombrie 2020, 17:59)

      Lionheart [utilizator] i-a raspuns lui LucS_M

      Nu s-a legat nimeni nici de biserică (mireasa lui Hristos), nici de credința poporului și nici de valorile culturale.
      Daniel zis și mumie aurită, nu reprezintă nici-una dintre cele de mai sus. El este șeful unui business, numit BOR.
        ()
  • -3 (13 voturi)    
    Off (Joi, 29 octombrie 2020, 22:17)

    Harald2 [utilizator]

    O multime de oameni care nici macar nu au capacitatea de a intelege mesajul purtatorului de cuvant al BOR isi dau cu parerea folosind un limbaj... mai putin civilizat.

    In medie, nu putem spune ca stam excelent la acest capitol: e mult mai simplu sa cauti ceva pe Google sau sa folosesti ore in sir social media in loc sa citesti o carte.

    Concluzia nefericita este ca datorita unor astfel de oameni, care continua sa improaste Biserica si se asociaza USR, PNL si lui Iohannis, ceilalti vor vota cu vechiul si coruptul PSD.

    Adica efectul invers fenomenului referendumului pentru familie, cand oamenii nu au iesit la vot pentru ca de miscarea pentru viata se legase in mod oportunist Dragnea.

    Probabil multi dintre "comentatorii de serviciu" de aici nu vor avea rabdare sa citeasca pana la sfarsit ceea ce am scris. Dar altii mai inteligenti, cu putina sociologie la activ si cu mijloace adecvate poate vor lua masuri, sa nu se mai invartim in cerc inca nu stiu cati ani de acum inainte, asa cum am facut pana acum.
  • +4 (8 voturi)    
    Concluzia (Vineri, 30 octombrie 2020, 8:43)

    rivaldi [utilizator]

    Nimic nu distruge mai mult increderea in Biserica decat reprentantii sai oficiali.
    • 0 (6 voturi)    
      Nimic nu distruge (Vineri, 30 octombrie 2020, 10:59)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui rivaldi

      mai mult increderea in Biserica a unor nehotarati si a liber-cugetatorilor decat mostrele de"cultura teologica" ale analfabetilor religiosi, cultura alcatuita din doua clisee si trei prejudecati..
  • +1 (1 vot)    
    P.F. (...) Daniel out! (Vineri, 30 octombrie 2020, 16:52)

    Edmond_Nicolaus [utilizator]

    Prea Fericitul, Colonel Secu, Pupincurist PCR, Daniel trebuie sa plece din functie.
  • 0 (0 voturi)    
    In ritmul asta in 10 ani (Vineri, 30 octombrie 2020, 17:23)

    rov [utilizator]

    popii vor fi tratati de societate doar ca niste asistati social...
  • 0 (0 voturi)    
    Să ne rugăm pentru sfinții arhierei (Vineri, 30 octombrie 2020, 20:02)

    anton_carpati [utilizator]

    să nu mai fie preaipocriți și atotprădători.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by