Cazul vloggerului Colo care instigă la viol, ce a pățit fata care l-a reclamat sau cum arată o țară fără educație sexuală

de Adriana Simion     HotNews.ro
Joi, 11 iunie 2020, 11:26 Actualitate | Esenţial


Vloggerul Colo
Foto: Captura YouTube
Cum arată, de fapt, România când educația sexuală pentru tineri nu se face în școli, ci pe internet sau la televizor.

Marți seara a fost reținut vloggerul de 28 de ani Alexandru Bălan, zis Colo, iar după 24 de ore a fost eliberat și se va afla sub control judiciar pentru următoarele 60 de zile. În plus, Colo nu mai are voie să posteze nimic pe internet.

Ce a făcut vloggerul? Colo este un youtuber cu peste 850 mii de urmăritori care, într-un clip, a spus despre adolescentele care se îmbracă sumar că ar trebui „violate”.

„N-ai cum să te abții să nu le f*** Eu dacă nu eram într-o relație cu iubita mea de cinci ani, credeți-mă pe cuvânt, f*** toate copilele de 15, 16 ani”.

Colo a continuat să povestească faptul că a văzut chiar în ziua înregistrării vlogului o fată de 16 ani cu pantalonii atât de scurți încât „vă spun sincer, merită violată. Adică la modul cu picioare în gură [..] să-i dai cu picioare, să-i dai cu palme, s-o ții cu capul de pereți, să-i pui așa piciorul pe față. [..] Credeți-mă că astea (nr- minorele cu un corp dezvoltat) nu trebuie iertate.”

Ce s-a întâmplat între aceste declarații înfiorătoare și reținerea lui Colo?



Imaginile respective erau dintr-un „live de divertisment, făcut în urmă cu câțiva ani”, după cum s-a apărat vloggerul în timpul scandalului. Nu s-a sesizat însă nimeni, până recent, când a început să fie distribuit pe Facebook.

Din share în share a ajuns și la Alina Dumitriu, o activistă pentru drepturile minorităților sexuale și fondatoare a ONG-ului „Sens Pozitiv”.

„Când am văzut postarea m-am indignat. I-am scris prietenei mele Andrada Cilibiu (Centrul Filia, o organizație non-profit împotriva inegalităților de gen) și i-am propus să-i facem plângere penală (nr Alexandru Bălan). Andrada a lucrat la formularea plângerii penale, iar eu am postat pe Facebook și am început să documentez.

Mă interesa care sunt companiile care îl susțineau prin sponsorizări și ce alte clipuri instigatoare mai avea. Fiind liber pe 1 iunie, urma să depunem plângerea la Parchet pe 2 iunie. La foarte scurt timp, poliția s-a autosesizat pentru aceleași capete de acuzare. Instigare la viol de minore, instigare la violență față de minori”, mi-a povestit Alina Dumitriu.

Ulterior, Alexandru Bălan a postat un video în care își cere scuze susținând că a fost doar o glumă.

România, țara unde 55% dintre cetățeni cred că violul poate fi justificat



Suntem în România. Țara în care, în 2018, s-au înregistrat la Poliția Română 2,5 cazuri de viol pe zi. Și mai știm că multe cazuri nu sunt raportate din motive de rușine sau lipsă de încredere în autorități.

Suntem singura țară din Europa unde majoritatea cetățenilor (55%) consideră că violul poate fi justificat în anumite condiții. 25% dintre respondenții studiului consideră că este justificat în condițiile în care victima era îmbrăcată „sexy sau provocator”.

Așadar, nu ar fi deloc deplasat să afirmăm că un sfert din cetățenii români sunt de acord cu ceea ce spune vloggerul Colo. ”Nu trebuie iertate” sunt vorbele acestuia poate cele mai reprezentative. Cu alte cuvinte, este vina victimei că a ispitit bărbatul. Iar bărbatul este un animal agresiv prin definiție, cu un comportament care nu poate fi controlat de rațiune și respect față de alte persoane.

„România are cel mai mare procent de nașteri în rândul femeilor sub 20 de ani din Uniunea Europeană: 9.9% din numărul total de nașteri, față de 2.8% media UE în 2016. Și nu e doar o altă statistică negativă despre România.” scrie Diana Meseșan pentru Scena9.

„Majoritatea adolescentelor au rămas însărcinate cu bărbați mai în vârstă ca ele. Și în rândul mamelor sub 15 ani, majoritatea partenerilor sunt majori.” Ceea ce ridică adevărate semne de întrebare despre abuzuri.

Cam așa arată în acest moment România, țara în care trăiesc și influenceri precum Colo.

Ce face statul? Teoretic, am avea două tipuri de măsuri. De pedepsire și de prevenire. Măsurile punitive sunt menite să descurajeze comportamentul agresiv și abuzurile sau pedofilia și să corecteze comportamentul criminal. Să zicem că în cazul lui Colo, autoritățile s-au sesizat și au început o anchetă. Cu precizarea importantă că s-au sesizat după ce scandalul a luat amploare pe internet.

Dar dincolo de anchete, ar trebui să avem educație sexuală. Faptele ilegale pot fi prevenite și prin educație. Sau cel puțin așa se întâmplă în țările civilizate. Și aici ajungem poate la cel mai important subiect.


Cum se face în România educație sexuală?



Chiar la începutul lunii iunie, Parlamentul României, la îndemnul Bisericii Ortodoxe Române, a aprobat o lege care face din educația sexuală un subiect facultativ care necesită aprobarea în scris a părinților. Și nu se cheamă educație sexuală, ci „educație sanitară”, de parcă parlamentarii noștri s-ar teme de cuvântul sex.

De ce este asta o problemă, de ce este grav să împiedicăm educația cu birocrație a explicat Cristina Tunegaru, profesoară de limba română, într-o scrisoare deschisă adresată lui Klaus Iohannis.

„[..] Informațiile corecte despre igienă, sănătate, protecție sunt vitale, mai ales pentru copiii din medii defavorizate, ai căror părinți nu le pot oferi îndrumarea corectă. Mulți părinți nu vor face cerere scrisă la școală, pentru că nici ei, la rândul lor, nu știu sau nu pot să înțeleagă impactul pozitiv al cunoașterii.

Avem o datorie morală de a-i sprijini și îndruma mai ales pe copiii vulnerabili, să-i ajutăm să iasă din prăpastia sărăciei și a ignoranței. Nu o să devenim o Românie modernă, câtă vreme avem cel mai mare număr de sarcini în rândul adolescentelor din Europa. Șase din zece mame minore spun că nu au informații esențiale despre contracepție și igiena reproducerii. [..]”

Adriana Radu este fondatoarea Asociației „Sexul vs Barza”, un proiect care își propune educație pentru sănătatea reproductivă și sexuală.

„Alt aspect dăunător este că amendamentul vine fără susținere publică. Părinții români nu și-au dorit această lege. N-au ieșit părinții români pe stradă să protesteze că nu vor educație sexuală pentru copiii lor.

Părinții români știu că e nevoie de educație sexuală. Profesorii români știu că e nevoie de educație sexuală. Consiliul Național al Elevilor s-a poziționat pentru educație sexuală în școli și a semnat scrisoarea noastră deschisă. Să clarificăm deci cum s-a trecut acest amendament de restricționare - un moment tip „Noaptea ca hoții” în ceea ce privește dreptul la educație, în speță la educația pentru sănătatea reproductivă și sexuală a copiilor și tinerilor români, pe care nu și l-a dorit nimeni, mai departe de o mână de conservatori, o minoritate”, mi-a explicat Adriana Radu.

În plus, mai spune Adriana Radu, educația sexuală are sens și din punct de vedere economic.

„Costurile medicale pe an legate de nașteri nedorite (15-19 ani), avorturi și noi cazuri de HIV/SIDA și siflis (15-24 ani) se ridică la 33 milioane euro. Un program de educație sexuală național, intracurricular, ar costa 1,8 milioane euro. Le-am calculat în cadrul unui studiu pilot despre efectele economice ale educației sexuale în România, lucrarea mea de master în Sănătate Publică de la Facultatea de Medicină Charite Berlin.

Există de asemenea o mulțime de costuri pe care nu le-am inclus în calculul meu. Costurile indirecte pentru susținerea tinerilor care trăiesc cu HIV/SIDA: până la o jumătate de milion de Euro pe an în plus. Costurile indirecte legate de ce înseamnă abandonul școlar în urma unei sarcini pentru economia noastră.

Costurile indirecte pentru copiii abandonați în centre ale statului. Costurile intangibile, de necalculat ale suferinței lor. Costurile de necalculat ale morții mamelor tinere, România fiind pe primul loc în Europa la mortalitate maternă. 
 Și mai departe de orice calcul, educația pentru sănătatea reproducerii și a sexualității, ca parte dintr-o educație modernă deja standard în alte țări nu ne-ar costa mult, dar ar ajuta enorm. România are cel mai mic procent din PIB investit în sănătate și educație publică din Uniunea Europeană.

Dacă vrem ca țara noastră să meargă în direcția cea bună, trebuie să decidem acum să investim în viitorul tinerilor din România, pentru a crea cetățeni informați, fericiți cu viața lor – inclusiv cea intimă, sexuală - cu încredere în propriile forțe, mulțumiți de ce le oferă țara în care s-au născut, în care să-și dorească să rămână. Și să construiască la rândul lor lucruri bune mai departe”, mai spune Adriana Radu.

De unde află totuși tinerii din România informații despre sex?



Educația sexuală este îngreunată de hârtii de aprobare și nu va fi un subiect predat în mod universal în școli. Și atunci întrebarea care se pune este de unde află copiii României informațiile necesare unei vieți sănătoase din punct de vedere sexual?

Răspunsul cel mai la îndemână este că se informează de pe internet. Acolo unde circulă mai multe informații false decât adevărate și unde există tentația ca tinerii să împrumute comportamentele și atitudinile celor care le sunt modele.

Fără educație sexuală copiii României sunt foarte vulnerabili în fața opiniilor unor oameni care sunt populari. Unul dintre acești influenceri pentru aproape un milion de copii este chiar Colo. Am văzut cu toții ce sfaturi de viață le dădea vloggerul tinerilor care-l urmăreau.

În cazul vloggerului Colo avem de-a face cu un caz penal. Un caz care însă nu este chiar foarte grav, dacă ar fi să-i ascultăm pe unii dintre liderii de opinie din România.

Realizatorul de televiziune Mircea Badea a spus marți seara la emisiunea „În Gura Presei” că este exagerat să îl arestezi pe Colo pentru atâta lucru și a comparat declarațiile despre viol ale vloggerului cu amenințarea cu bătaia primită anul trecut de la Traian Berbeceanu.

„Dacă vloggerul Colo a fost reținut și va fi dus în fața judecătorilor cu propunere de arestare preventivă pentru porcăria pe care a spus-o, păi hai să le punem în oglindă!”.

Deci instigarea la viol nu mai pare o chestie atât de gravă. Cu alte cuvinte, Colo doar s-a lăudat pe internet, nu a și trecut la fapte, deci nu merită să fie reținut de poliție.

Din nou, se uită un lucru important: ce efecte au declarațiile lui Colo asupra minților tinerilor care-l urmăresc?

Și mai avem un exemplu de minimizare a importanței declarațiilor lui Colo. Un alt om formator de opinie, fostul jurnalist Moise Guran a scris, într-o postare pe Facebook că ce a declarat Alexandru Bălan în clipul său nu reprezintă decât mărturisirea fanteziilor sexuale ale unui puști, subestimând grosolan situația. Ulterior, Guran și-a șters postarea.

Numai că Alexandru Bălan nu este un „puști”. Nu are 14 ani, are 28. Este un adult pe care-l urmăresc 850 de mii de oameni. Iar dacă este vorba de instigare în sensul legii penale sau doar de „mărturisirea unei fantezii” rămâne să stabilească procurorii. În niciun caz formatorii de opinie.

Alt om care formează comportamente în rândul tinerilor este Mihai Bendeac. Într-un clip înregistrat în 2015, realizatorul de emisiuni râde în hohote de declarațiile unei fete, asistentă TV, care a mărturisit, la un moment dat, că a trăit în adolescență un abuz sexual pe care îl descrie ca fiind „cel mai greu moment din viața mea și nu aș vrea să treacă nimeni prin așa ceva”. Iar Mihai Bendeac începe să insinueze că, de fapt, a primit bani în schimbul acelui act sexual fără consimțământ din partea ei.

Deja ne-am obișnuit. Și Bendeac crede că se poate glumi pe seama unui viol.

Și dacă tot vorbim despre formatorii de opinie din România să nu-l ignorăm nici pe Cristian Tudor Popescu, cu declarațiile sale ciudate despre masturbarea la femei. Gazetarul spunea într-o emisiune în direct la DigiTv că mai degrabă este nevoie de terapie sexuală decât de educație, deoarece copiii au deja o percepție greșită despre sex din cauza internetului.

Și că „fetele care se masturbează clitoridian în adolescență ar trebui să știe, să le spună omul ăla care face curs la școală că e posibil să li se deformeze centrul sexual de pe scoarță, în așa fel încât să nu mai fie satisfăcute de relațiile sexuale normale.”

Chiar dacă nu știm ce înseamnă exact ”centrul sexual” pentru domnul Popescu, un lucru este sigur: știința nu are vreo dovadă că masturbarea afectează femeile. Și în niciun caz femeile care se masturbează nu vor suferi repercusiuni pe care bărbații care se masturbează nu le suferă.

În fine, poți să râzi de declarațiile domnului Popescu și să treci mai departe. Dar să nu uităm totuși câți oameni îl ascultă pe celebrul gazetar. Și câți dintre ei vor lua de bune vorbele acestuia. Iar din acest punct de vedere nu mai este nimic de râs.

Ce s-a întâmplat după ce Colo a început să aibă probleme cu legea?



Alina Dumitriu mi-a declarat că „acest individ a normalizat actul violului și violența prin discursul lui. Iar eu și colega mea de la Centrul Filia, Andrada, am început să primim amenințări cu violul, violența și chiar moartea. Majoritatea celor care ne-au trimis mesajele sunt adolescenți și chiar copii începând cu 9 ani.”



„Mai mulți dintre cei care mi-au scris în privat ne-au acuzat că ne legăm de acest individ care, de fapt, făcea educație sexuală. Păi bineînțeles că au impresia că Colo face educație sexuală când ei nu au acces la informații nici în școală și nici acasă cu părinții. Nu au acces la educație sexuală deloc. Și atunci este absolut de înțeles că tinerii ajung să creadă că video-urile lui Alexandru Bălan sunt educație.”

Momentan statul român face foarte puține lucruri spre nimic pentru a oferi tinerilor alternative sănătoase la educația care vine de la modele precum Colo. Tinerii au nevoie de acces la informație avizată și cultura necesară pentru a contraargumenta sau pentru a avea opinii bazate pe rațiune și empatie.

Iar noi ne hazardăm în discuții interminabile pe Facebook despre cât de imoral este să cumperi în loc să adopți un câine. Sau despre faptul că HBO a scos din grilă „Pe aripile vântului”. Probabil că centrul sexual de pe scoarță (vorba domnului Cristian Tudor Popescu) al României este deviat puternic. Cum îl aducem la normal? Poate când vom avea și noi cu adevărat educație sexuală în România. În școală, nu la televizor sau pe internet.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















31295 vizualizari

  • -31 (99 voturi)    
    FILIA-CNCD, bratul armat al revolutiei de gen (Joi, 11 iunie 2020, 11:39)

    xolv [utilizator]

    inainte, tovarase activiste!!!
    • -42 (70 voturi)    
      Feministele urasc barbatii. sunt ne...sigure (Joi, 11 iunie 2020, 12:41)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Feministele sunt in stare sa iti distruga viata, sa iti faca dosar penal, sa te bage la puscarie FARA CA TU SA FI FACUT VREUN RAU cuiva.

      doar pt ca nu le place parerea ta si nu vor simti NIMIC pt tine ba mai mult, se vor bucura ca niste psihopate pt ca ti-au facut rau crezand ele in mintea lor cat un graunte ca au facut un bine planetei si simtindu-se bine in pielea lor

      Cum dovedesti o instigare la orice???
    • -23 (63 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 11 iunie 2020, 12:53)

      [anonim] i-a raspuns lui xolv

      • -18 (42 voturi)    
        clar (Joi, 11 iunie 2020, 13:11)

        simplex [utilizator] i-a raspuns lui

        Se stie ca Hotnews impinge pe sleau treaba asta. Mna... fiecare cu agenda lui si sa faca din rahat bici.

        Poate prinde, mai sti.
      • -16 (24 voturi)    
        Sper sa sesizezi ironia, altfel e grav (Joi, 11 iunie 2020, 13:17)

        xolv [utilizator] i-a raspuns lui

        nu mai avem nici o speranta.
    • -14 (52 voturi)    
      Despre influență (Joi, 11 iunie 2020, 13:11)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Pe buna dreptate, acest dezaxat este taxat de opinia publica și de către justiție.
      Argumentul principal fiind ca exercită o influență NEGATIVA asupra unor copii și adolescenți cu sexualitatea în formare.
      Dar dacă incitarea la viol, un gest foarte grav și, deci, mult mai ușor de perceput ca atare de către copii, poate produce "roade", adică influenta în rău mințile copiilor, oare discuțiile și stârnirea curiozității despre relațiile homosexuale la vârste total inadecvate nu pot influenta sexualitatea copiilor? Nu este asta o forma de propaganda homosexuală în școli?

      De ce consideram ca violul poate fi indus copiilor, iar homosexualitatea nu ?
      • +23 (33 voturi)    
        Pentru ca (Joi, 11 iunie 2020, 14:43)

        cripop88 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

        Nu te poate face cineva sa fi atras de persoane de acelasi sex. Pe de alta parte, a viola este urmarea unei decizii, iar deciziile pot fi influentate.
    • +5 (5 voturi)    
      ce fatza de telectual are coco asta.... (Joi, 11 iunie 2020, 23:27)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      ce fatza de telectual are coco asta.... zici ca e avortat la 5 luni ..... totul e incomplet la asta ... plus fata aia de bou plin de bale .....
  • +68 (80 voturi)    
    mda... (Joi, 11 iunie 2020, 11:42)

    murangura [utilizator]

    Daca astia-s audienta lui Colo atunci e clara treaba. Asa gandesc ei. E bine ca i-au dat peste mana lui Colo. Poate inteleg si ceilalti ca nu e ok sa te manifesti asa.
    • +21 (31 voturi)    
      exact la asta ma gandeam (Joi, 11 iunie 2020, 14:17)

      ember [utilizator] i-a raspuns lui murangura

      saracii copii injura si nici macar nu stiu sa scrie, ne tampim de tot.
  • -52 (98 voturi)    
    Unul care vorbea prostii pe net...e arestat. (Joi, 11 iunie 2020, 11:55)

    Kivek [utilizator]

    Asta e de fapt ce s-a intamplat

    - baiatul asta cauta de fapt sa epateze ca sa castige mai multi fani p[e youtube si sa faca bani din reclame asa ca a inceput sa vorbeasca fara filtru dar evident ca el NU ar fi facut niciodata asa ceva

    - o activista feminista care vaneaza astfel de lucruri l-a observat si imediat s-a gandit cum ar putea ea sa-i distruga aluia viata si sa-i faca dosar penal


    Eu nu cred ca omul asta a instigat la viol, e o chestie de opinie - subiectiva. Cred ca el a folosit o metafora prin cuvantul viol, referindu-se la sex violent DAR acceptat de ambele persoane

    Ce trebuie sa retina tinerii din ziua de astazi: exista pe internet ACTIVISTI FEMINAZISTI care vaneaza orice spuneti si sunt gata sa va distruga viata cu dosare penale asa ca aveti grija ce spuneti.
    • +29 (61 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 11 iunie 2020, 12:18)

      [anonim] i-a raspuns lui Kivek

      • -15 (33 voturi)    
        Esti bun (Joi, 11 iunie 2020, 13:31)

        Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui

        Sa fii lasat singur in camera cu cateva feminaziste cateva ore.
        • -10 (26 voturi)    
          eu m-as baga.. (Joi, 11 iunie 2020, 14:45)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Amenhotep

          ... de nu le dau numai numere, ca Pitagora.
        • -8 (16 voturi)    
          le pun sa-mi faca un sandwich (Joi, 11 iunie 2020, 16:45)

          Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Amenhotep

          si dupa aia le convertesc la normalitate
      • +10 (22 voturi)    
        Colo (Joi, 11 iunie 2020, 15:36)

        Doina Pantazi [anonim] i-a raspuns lui

        Ce numiti Activisti feminazisti?
        • -13 (17 voturi)    
          pe bune? (Joi, 11 iunie 2020, 17:29)

          Point [utilizator] i-a raspuns lui Doina Pantazi

          nu prea mai am timp sa va explic
          luati o oglinda si veti vedea golul
    • +43 (63 voturi)    
      Esti responsabil pentru faptele tale (Joi, 11 iunie 2020, 12:25)

      vax [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      E ca si cum ai spune ca dupa ce-ai omorat un om tu de fapt esti vinovat doar pentru ca niste martori te-au dat in gat.... ca altfel care era problema?

      Ce trebuie sa retina tinerii e ca raspunzi pentru gunoiu si prostiile pe care le spui inclusiv daca e pe internet.
      • -25 (47 voturi)    
        ce treaba are crima cu aberatiile de pe NET? (Joi, 11 iunie 2020, 12:36)

        Kivek [utilizator] i-a raspuns lui vax

        faci niste asocieri total iesit din context si aberante.

        eu am inteles ce a vrut el sa spuna, era un pamflet cu o metafora prin care el incerca sa epateze si sa atraga fani

        Nu l-a luat nimeni in seama, nu a fost nici o persoana ranita...in afara lui pt ca doar el are de suferit acum

        Ca si cum daca cineva ti-ar spune tie sau acelei fete care l-a reclamat sa va aruncati in cap voi ati face asta.

        ATENTIE: daca el nu ar fi folosit cuvantul VIOL si nu s-ar fi referit la fete MINORE atunci nu ar fi fost posibil sa il atace feminazistele
        • +11 (15 voturi)    
          dar (Joi, 11 iunie 2020, 17:13)

          Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

          Dar a instigat la viol, si ca tinta principala a ticalosiei lui sunt fetele minore.. Asta dovedeste doar ca individul, urmaritorii si aparatorii lui sunt doar niste impotenti, a caror satisfactie vine doar din violenta. Puscaria, daca corupta si impotenta noastra justitie va catadicsi sa-l condamne, poate il va educa si-i va reprima instinctele primare (nu de primata ca animalele nu se acupleaza decat prin consens).
          • -5 (7 voturi)    
            Lol (Joi, 11 iunie 2020, 22:54)

            Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

            Daca tu spui despre cineva ca are o figura care cere pumni, asta e instigare la violenta ?
        • +13 (19 voturi)    
          Ma neanderthal (Joi, 11 iunie 2020, 18:29)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

          Barbatul ala are 28 de ani...

          De ce se uita la copile de 15-16 ani si vorbeste despre viol? Cu putin efort le putea fi tata...

          Ce pamflet e asta ma? Astea sunt devieri sexuale si se trateaza la psihiatru!
          Daca ai porniri animalice pe care nu ti le poti controla...in padure sau la spital. N-ai ce cauta in societate.

          Ce se intampla in tara aia?!
          • -1 (7 voturi)    
            Pai stai asa (Joi, 11 iunie 2020, 22:56)

            Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui bgd

            Daca ai 19 ani e legal sa te uiti la "copile" de 16 ani. Deviere sexuala este sa crezi ca una care a inceput pubertatea la 9 ani la 16 ani cu trup de femeie mai poate fi numita "copila".
            • +1 (5 voturi)    
              Cand ai 28...da, copila! (Vineri, 12 iunie 2020, 10:29)

              bgd [utilizator] i-a raspuns lui Amenhotep

              Sau sunteti genul ala de neckbeards care cauta virgine cat mai tinere si fresh, numai bune de exploatat sexual asa cum n-ati avut sansa sa o faceti vreodata cu o persoana din aceeasi grupa de varsta.

              Sa va simtiti in sfarsit...BARBATI!

              Ma ce de frustrati pe-aici... iesiti afara la aer, izolarea si masturbarea continua va distruge dragilor.
              • 0 (0 voturi)    
                Esti destept rau (Vineri, 12 iunie 2020, 12:44)

                Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui bgd

                Iar tu dupa cum vorbesti esti o femeie frustrata ca nu mai este tanara si barbatii isi baga ceva in experienta ta si se uta la alea mai tinere.


                Sa iti spun un secret despre biologia umana. Femeile pe masura ce imbatranesc isi modifica preferinta spre barbati tot mai batrani ca ele, in schimb preferinta barbatilor pentru femei tinere este inflexibila. Si la 60 de ani poti sa te casatoresti cu una de 18. Si poti sa faci copii pana la 90 de ani, ca nu ai menopauza ca femeile.

                Iar daca crezi ca masturbarea distruge, chiar ai nevoie de educatie sexuala :)
              • 0 (0 voturi)    
                Lol (Vineri, 12 iunie 2020, 12:46)

                Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui bgd

                In plus nu inteleg la ce te referi cand spui cu "exploatat sexual asa cum n-ati avut sansa sa o faceti vreodata cu o persoana din aceeasi grupa de varsta". Adica insinuezi ca unii barbati mai in varsta nu gasesc o femeie de aceiasi varsta care sa le-o suga si femeile tinere sunt mai proaste si le pacalesc cu bomboane sau ce ? :)
      • -16 (28 voturi)    
        fapte? (Joi, 11 iunie 2020, 12:48)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui vax

        "gunoiu si prostiile pe care le spui"

        Adauga si gandirea.

        O lista cu ce e aprobat, unde se gaseste? Daca gasesc pe ea ca a spune "gunoi" si "dat in gat" e de rau si intra la hate speech, te autodenunti?

        Sunt n filme pe youtube cu chestii incendiate si avem art 253 npc alin (4), (5) si mai ales (7). Baga scris caligrafic si fa plangeri. Cum asociatiile de egalitate de gen sunt cam "luate", poti face o asociatie de "egalitate gandire".
      • -14 (28 voturi)    
        VAX puncteaza bine (Joi, 11 iunie 2020, 13:33)

        boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui vax

        "Ce trebuie sa retina tinerii e ca raspunzi pentru gunoiu si prostiile pe care le spui inclusiv daca e pe internet."

        DOAR CA, stimabila noastra "jurnalista", prezinta acest lucru ca fiind rezultatul lipsei educatiei sexuale.
        Aceste lucruri se intampla numai din cauza ca traim intr-"o țară fără educație sexuală".
    • -9 (31 voturi)    
      el a spus (Joi, 11 iunie 2020, 13:44)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      ca fetele, in special adolescentele, se imbraca provocator, adica, cat mai sumar.
      pt asta educatia sexuala este batuta de instinctul primar.
      in cazul ca se face educatie sexuala, sunt invatzate domnisoarele, cu cas la gura, cum ca instinctele primare bat invatatura de la ora de educatie sexuala ?
      taman asta incerca sa faca tipul, sa invete fetele cum sa se fereasca de pradatorii sexuali....
      dar, se pare ca n'a avut succes. sunt si alte considerente.

      dar, mai mult ca sigur, se cauta orice pretext sa se faca galagie. traim intr'o vreme a galagiei, foarte organizat ...intamplatoare. in aparenta, anarhie.
      undeva, intr'un film, parca, vorbeau de teoria haosului. cica ar aparea secvente haotice, fara legatura si noima, dar care intr'un final vin de se leaga, ca intr'un joc de puzzle.
      se pare ca traim acele vremuri.
      • +5 (13 voturi)    
        Ai dreptate dar nu-i lua apararea. (Joi, 11 iunie 2020, 14:56)

        Andor74 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Parerea mea e ca ai dreptate in privinta faptului ca nimeni nu-i invata pe copii cum ca instinctele primare sunt acolo, apar odata cu varsta doar ca trebuie controlate.
        Plus ca primordial trebuie controlata cantitatea de hormoni....
        Baietii trebuie invatati de la bun inceput ca daca se lasa excitati/incitati pe urma le va fi foarte greu sa se controleze iar fetele ar trebui invatate pana unde sa mearga cu flirtul.
        Dar nu cred ca la asta s-a gandit tipul... pur si simplu vroia audienta. Doar ca mie mi-e teama de nivelul de intelegere al celor ce-l urmaresc....
  • -10 (74 voturi)    
    ce treaba (Joi, 11 iunie 2020, 11:59)

    martel55 [utilizator]

    are educatia sexuala doritya d eunii cu rata de aprobare a violului? violul tine prea putind e sex, tine de educatia si valorile morae si de duritatea sanctionarii acestuia de catre lege, nu de pretinsa educatie sexuala...ba chiar, daca ne uitam prin alte tari, vedem ca acolo unde s eface la greu "educatie sexuala" este si foarte bine dezvoltata industria pornografiei infantile, a pedofiliei care aree vident legatura cu faptul ca aceasta zisa educatie a inlocuit de fapt valorile morale care li se transimteau copiilor cu ideea ca totul e permis in domeniuls sexaul...daca ne-ar preoupca cu adevarat problema violurilor, toata plieada de ong-uri progresiste ar pleda pentru inapsirea legii in primul rand si pentur campanii de informare si blamare a acestui act, nude acordare de cat mai multe facilitati pentru infractori
    • -11 (51 voturi)    
      Hotnews (Joi, 11 iunie 2020, 12:58)

      fghr [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      e plin de corectitudine politica.... si mandru ca sustine minoritatile sexuale....

      ca sa ne intelegem , nu e deajuns sa i tolerezi dar trebuie sa fii si mandru ca i tolerezi/sustii , e ultima gaselnita

      ma bucur ca mai sunt cititori care le dau peste nas .... penibila incercarea de a relua subiectul Educatie sexuale de dobitocul asta care indeamna la viol....

      daca i facea un ong educatia sexuala , Colo asta era un exemplu de buna cuviinta si buna educatie
      • +8 (24 voturi)    
        manipulari (Joi, 11 iunie 2020, 14:28)

        boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui fghr

        „Mai mulți dintre cei care mi-au scris în privat ne-au acuzat că ne legăm de acest individ care, de fapt, făcea educație sexuală. "

        sunt curios cati au scris asta, cat de serios au vorbit.

        Deci unii care au ca model un idiot, ii asculta si impartasesc ideile fiindca nu au educatie sexuala, nu ca nu au educatie generala si rationament...
    • -5 (29 voturi)    
      sustin anumite idei (Joi, 11 iunie 2020, 13:04)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Sustin faptul ca educatia sexuala nu are de a face cu acel individ sau infractiunea de viol.

      Asta e iar o manipulare a unora. Amesteca EDUCATIA (generala) si BUNUL SIMT cu un subiect pe care nu il pot articula si sustine.
      Hai atunci sa avem Educatia Armelor si Munitiilor, ca sa nu avem probleme cu ele pe strazi. Sau Educatia Alcoolului ca avem atati alcoolisti care isi beau veniturile si isi bat familiile.

      Ieri a mai fost postat un articol de catre Eugen Istudor care lua peste picior pe cei care cer ca programa sa fie discutata si evident sa fie o materie optionala daca nu le convine ce idei le baga in cap copiilor.

      Se vorbeste despre educatie sexuala dar de fapt o sa ajungem sa vorbim si despre trans, ca doar e la moda si o sa sara activistii ca sunt discrimati, ca vezi tu, ei vor sa puna egal intre trans si femeie (desi nu au uter, nu au lactatie etc. dar nah, avanseaza tehnologia)
    • +6 (16 voturi)    
      are (Joi, 11 iunie 2020, 15:06)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      mai degraba cu lipsa educatiei sexuale.
      Multumeste pudibonzilor si ipocritilor din Parlament pentru respingerea legii educatiei sexuale.
      • 0 (0 voturi)    
        care e legatura? (Luni, 15 iunie 2020, 13:31)

        boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        care e legatura?
  • -6 (52 voturi)    
    daa! (Joi, 11 iunie 2020, 12:00)

    Hexadanus [utilizator]

    Deci, acum avem nevoie de educatie sexuala ca un nene, Colo, ahtiat dupa vizualizari, a zis niste lucruri mizerabile.
    • +14 (28 voturi)    
      ... (Joi, 11 iunie 2020, 12:59)

      Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Hexadanus

      Problema e ca printre cei 850.000 de urmaritori sigur sunt si copii care vor intelege ca asa trebuie facute lucrurile: cu violenta si cu lipsa de respect. Daca idolul lor asa zice pe internet asa trebuie facut.
      • -8 (28 voturi)    
        Numai tu esti responsabil de faptele tale (Joi, 11 iunie 2020, 13:30)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

        La toti 850 miii li s-a zis ca violul nu e ok, si pe deasupra incalca si legea. Nu o sa violeze nimeni ca ia zis colo polo.
        • +10 (18 voturi)    
          s-au mai vazut (Joi, 11 iunie 2020, 13:54)

          Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

          inclusiv oameni care au omorat alti oameni doar pentru ca le-a spus lor televizorul ceva sau pentru ca au citit o carte sau pentru ca vocile de la radio le vorbeau direct.
          Si nu e vorba de fapta in sine, nu asta am scris. Ar trebui sa recitesti. Vezi ca si aici sunt multi cei care cred cu tarie (pun intended) ca daca o femeie se imbraca nu stiu cum atunci merita sa fie violata.
          Si asta imi aduce aminte de toti maidanezii obositi care fluiera sau claxoneaza orice purtatoare de sutien care trece pe langa ei.
          • -10 (22 voturi)    
            Asta cu imbracatul la femei e dificil (Joi, 11 iunie 2020, 15:37)

            The Special One [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

            E mult de dezbatut.

            Sigur legal ele au dreptate daca se imbraca mai sexy nu inseamna ca "merita".

            Dar pana la urma e o chestiune de risc. La fel de legal e sa spun, pot sa imi pun banii in casa pe masa, si sa las geamul deschis. Sau sa nu incui usa. Asta nu insemna ca "merit" sa fiu furat, sau ca tu trebuie sa mii furi. Dar realitatea iti spune ca te expui la un risc mare sa fii furat. Si mai mult ca sigur o sa fie la fel de multi care o sa comenteze "prostul, bine i-a facut"

            La gel si fetele, cum te imbraci, daca e zi sau noapte, daca e zona rau famata sau nu, toate astea iti modifica sansele sa fii violata.

            De aia ca societate ar trebuie sa lucram la ambele aspecte: aia sa nu violeze, si fetele sa mai lase ideile activistelor si sa se uite la statistici si sa evite sa se puna in situatii de risc.
            • +9 (9 voturi)    
              Existenta riscului (Joi, 11 iunie 2020, 18:23)

              bgd [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

              Ca si cum traiti intr-un fel de jungla, plina ochi de pradatori fiorosi...si e vina caprioarei ca era in padure noaptea.

              Eu inteleg ca Romania e inca stat medieval (numai dupa comentariile postate iti dai seama de asta), dar totusi ne va doriti o schimbare? O societate mai buna, mai sigura? Nu va doriti ca fiicele voastre sa poata iesi singure din casa, la orice ora, fara ca voi sa va faceti mii de griji?

              Poate ar fi cazul sa introducem hijabul ca vestimentatie obligatorie pt femei, pt ca barbatii in Ro sunt niste maimute si nu se pot controla daca vad putina piele.
              • 0 (0 voturi)    
                Riscul e de actualitate nu de viitor (Vineri, 12 iunie 2020, 13:50)

                The Special One [utilizator] i-a raspuns lui bgd

                Sigur ca imi doresc, nu ma indoiesc ca toti is doresc, si nu numai violuri, infractionalitate in generalm in special coruptie. Dar una e ce ne dorim si alta e realitatea.

                Ca tata de fata de 10-12 ani, eu ce fac acuma? Astept schimbarea? sau ma uit la cum e acum situatia? Evident in situatia actuala in romania e nevoie de precautie.

                Si nu ma refer doar la imbracaminte. Eu nu cred ca suntem in romania in situatia ca daca o fata se imbraca mai sexy, o sa o violeze cineva ziua in amiaza mare.

                Uitate la problema statistic
                imbracat sexy amiaza loc populat < 0.1% sanse, noapte creste poate la 1%, cartier famat poate 5%, stai la vorba cu baieti dubiosi creste la 10%, daca mai sunt si beti ajungi poate la 15-20% si tot asa....
      • -8 (24 voturi)    
        Asa si ? (Joi, 11 iunie 2020, 13:36)

        Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

        Daca parintii nu ii supravegheaza pot gasi chestii si mai brutale pe net. Persoanele celebre nu au obligatia sa fie modele pentru aia care sunt prea prosti sa isi dea seama singuri ce e bine si ce e rau.
        • +8 (14 voturi)    
          ... (Joi, 11 iunie 2020, 13:51)

          Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Amenhotep

          Totusi ar trebui sa aiba fiecare influenkar din asta un cod etic. Ceva dincolo de care sa nu treaca. Au fost tot felul de scandaluri in ultima vreme. De la Piticu la Colo, de la tute care erau de acord sa promoveze creme cu cianura la tot felul de fomiste care aduna gunoaiele de pe plaja doar imbracata in costum de baie.
          Cred ca daca esti celebru si model pentru publicul tau ar trebui sa ai decenta sa te gandesti ca nu toti oamenii sunt echipati de la natura sau de acasa cu rationament si mesajul ar putea fi interpretat total gresit.
          Nu am zis nicaieri ca raspunde pentru violurile care vor fi de acum incolo si nici pentru actiunile altora, insa nu cred nici ca e ok ca de dragul faimei sa promovezi astfel de mesaje in public.
          Sunt atat de multe aspecte in problema asta. Teoretic atat familia, scoala, mediul online ar trebui sa se completeze unele pe altele in educatie si cultura. Realitatea insa ne bate pe toti la fund. Daca nu acum, peste 10-15 ani, sigur.
          • -4 (4 voturi)    
            Da (Joi, 11 iunie 2020, 22:52)

            Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

            Insa ce este etic si ce nu e subiectiv. Asa ca nu trebuie sa fie vre-o comisie sau lege pentru asta, ca in dictatura. Cu atat mai putin sa te cheme politia pentru glume pe net.
            • +4 (4 voturi)    
              oh dear (Joi, 11 iunie 2020, 23:46)

              Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Amenhotep

              Dar chiar iti place sa o duci in extreme, nu gluma. Eu ziceam ca fiecare influencer trebuie sa aiba un cod etic. Adica un crez al lui, cu niste do's and dont's. Nu am zis bre de dictatura, la ce-ti fuge mintea? :))
              • -1 (3 voturi)    
                Sa aiba (Vineri, 12 iunie 2020, 1:20)

                Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

                Da sa nu fie chemat la politie.
  • +33 (35 voturi)    
    despre (Joi, 11 iunie 2020, 12:20)

    costelo999 [utilizator]

    prostie in stare pura, pe net tot prostu satului devine important si influncer ... total asimtomatici, problema cu boala prostiei este ca nu doare,
    • -1 (11 voturi)    
      lol (Joi, 11 iunie 2020, 12:53)

      Georgiana1995 [utilizator] i-a raspuns lui costelo999

      It's evolution baby :):):):)
  • -14 (32 voturi)    
    stati linistiti (Joi, 11 iunie 2020, 12:23)

    Cata79 [utilizator]

    relaxati-va
    in curand o sa poata sa unble si goale
    • +6 (20 voturi)    
      analfabetul functional se da cu parerea (Joi, 11 iunie 2020, 12:59)

      fghr [utilizator] i-a raspuns lui Cata79

      feriti va
    • -6 (14 voturi)    
      Deja pot (Joi, 11 iunie 2020, 13:37)

      Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui Cata79

      Doar nu crezi ca are cineva curaj sa le amendeze pentru indecenta publica
    • -6 (12 voturi)    
      ba, eu abia astept... (Joi, 11 iunie 2020, 14:48)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Cata79

      .. defapt visez de mult la ziua aia :)
  • -11 (29 voturi)    
    niste idioti (Joi, 11 iunie 2020, 12:25)

    Cata79 [utilizator]

    Colo
    +
    alea de umbla mai mult dezbracate pe strada...

    Intrebare:
    tacsu lui aia de iese la plimbare cu chilotii la vedere ce parere are?
    ce sfat parintesc i-a dat?
    • -9 (19 voturi)    
      le invata sa fie femei libere... (Joi, 11 iunie 2020, 14:49)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Cata79

      ... gasesc un mosulet care le baga pe treaba :)
  • -2 (24 voturi)    
    imi place (Joi, 11 iunie 2020, 12:27)

    cucuveauamov [utilizator]

    redactorii HN au o parere buna despre cititorii lor. In titlu se ofera si probleba si solutia
    • -5 (13 voturi)    
      lol (Joi, 11 iunie 2020, 12:52)

      Georgiana1995 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      COREC !
    • -2 (8 voturi)    
      deci culo asta (Joi, 11 iunie 2020, 13:55)

      Mary80 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      demonstreaza ca trebuie educatie sexuala in scoli. Sa stii ca pentru nivelul intelectual al populatiei aceasta chiar este o demonstratie.

      Totusi, cred ca mai simplu ar fi sa citim cu totii indicatiile despre sexul in vremea covid ale NYC health department. Dupa ce citesti asta, nu vad de ce ai mai avea nevoie de educatie sexuala in scoli, este destul de cuprinzator.

      https://www1.nyc.gov/assets/doh/downloads/pdf/imm/covid-sex-guidance.pdf
  • -4 (32 voturi)    
    Deci daca se face educatie sexuala (Joi, 11 iunie 2020, 12:28)

    Martinezu [utilizator]

    Violul e permis ,cu anumite respectari ale protocolului in aceste cazuri.
  • -8 (26 voturi)    
    mai avem putin si gandim ca maimutele (Joi, 11 iunie 2020, 12:42)

    prepeleac [utilizator]

    Gandirea asta super simplista, gen ''suntem primii in Europa la mamele minore pt ca nu avem educatie sexuala in scoli....sau 51% dintre romani cred ca violul poate fi justificat'', este specifica celori care nu au, sau nu-si folosesc propriile resurse intelectuale pt a gandi. As vrea sa vad care sunt intrebarile la care au raspuns romanii in studiul asta atat de invocat in ultima vreme. Eu am mari dubii ca 1 din doi romani au aceasta parere!
  • +12 (18 voturi)    
    talibani frusrati incearca sa para barbati (Joi, 11 iunie 2020, 12:45)

    QED [utilizator]

    un barbat adevarat nu are nevoie sa se uite la unul cum e colo. nici macar un pusti cu succes la fete. era un banc pe vremuri -Fiecare cu ce nu are. astia care vorbesc atat despre sex compenseaza ceva. Dar daca mai vorbesc si cum o face asta trebuie internati. pentru binele lor sa nu isi transmita opinia si vreun tata de fete, sa i dea vreun unlike direct Doamne fereste ca atunci ii va fi si mai greu asa pocit
    • -6 (16 voturi)    
      Mai erau unii (Joi, 11 iunie 2020, 13:44)

      Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui QED

      Care faceau internari pentru delict de opinie. Moda a inceput mai de la est de data aia, nu de la vest ca acum
  • -8 (24 voturi)    
    LOL (Joi, 11 iunie 2020, 12:49)

    Georgiana1995 [utilizator]

    Aaaa,e cu OENGEURI,credeam că e ceva serios....Atunci lasă.....
  • -5 (21 voturi)    
    ... (Joi, 11 iunie 2020, 12:52)

    Dor-El [utilizator]

    Deci educatia sexuala inseamna sa inveti baieteii ca trebuie sa isi tina putza in pantaloni cand se fac mari, indiferent ce. Mi se pare corect. Neplacut dar corect si precaut in acelasi timp.

    Ceea ce mi se pare incorect, dar placut si imprudent in acelasi timp, este sa inveti fetitele ca e total ok sa nu tina prea multe haine pe ele cand se fac mari si corpul devine alegerea lor. Asta in mod clar nu mai e educatie sexuala.

    Ceea ce tot indruga Colo pe vlog, la fel, nu are cum sa fie educatie sexuala. El si-a luat-o in freza nu pentru ca ar crede ceea ce zice, insa pentru ca este influencer prin activitatea pe care o are, iar societatea nu are nevoie de astfel de influente.
    • -6 (10 voturi)    
      Pai cum indiferent ce (Joi, 11 iunie 2020, 13:47)

      Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui Dor-El

      Daca te intreaba daca este adevarat ce se spune despre barbatii care poarta numere mari la pantof, ce faci ?
      • -2 (2 voturi)    
        ... (Joi, 11 iunie 2020, 16:09)

        Dor-El [utilizator] i-a raspuns lui Amenhotep

        Chiar nu stiu... Uite as putea sa le zic ca pana dupa 20 de ani piciorul e in crestere si ca nu e cazul sa se ingrijoreze de pe acu.
    • +9 (17 voturi)    
      Educatie sexuala (Joi, 11 iunie 2020, 14:18)

      Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui Dor-El

      Inseamna sa-i inveti pe baieti ce e ala consimtamant si ca violul nu e ok sub nici o forma.
      Legat de vestimentatia fetelor -- lipsa bunului simt si bunului gust nu sunt ilegale, nu poti face puscarie pentru ele, pentru viol poti.

      Stai linistit ca barbatii sunt atrasi si de femei in burka si in puscarie devin atrasi si de alti barbati, e plin netul de filme xxx cu calugarite, deci oricum s-ar imbraca femeile, problema nu e imbracamintea femeilor ci controlul impulsurilor din partea barbatilor.

      Asta e, avem testosteorn, libidou mai mare, suntem mai agresivi, dar e problema noastra, a barbatilor, nu putem viola sau omora pe strada pentru ca am fost provocati, trebuie sa invatam sa ne controlam impulsurile.
      • +4 (6 voturi)    
        ... (Joi, 11 iunie 2020, 16:05)

        Dor-El [utilizator] i-a raspuns lui Vladf555

        Exact! Violul nu e ok nici macar in forma fictiva. Pentru ca fie el, violul, real sau fictiv, baiatul va simti in mod real apliarea legii si va avea de suferit tot real.
        Repet: mi se pare corect sa se faca educatie sexuala. Baietii trebuie sa stie ca desi pielea veritabila este irezistibila, e mai bine pentru ei sa se abtina.
        Iti dau dreptate si cand spui ca lipsa bunului simt si a bunului gust nu sunt ilegale dar asta inseamna doar ca nu e datoria politiei sa se ocupe de asa ceva. In schimb noi, barbatii, stiind ca avem testosteron, libidou, etc., putem foarte usor, atunci cand suntem provocati, sa ne intoarcem cu spatele ca sa nu se vada erectia si sa aratam cu degetul ca nu e ok nici cum fac femeile chiar daca nu e ilegal ceea ce fac.
        • -3 (3 voturi)    
          Hahaha (Joi, 11 iunie 2020, 23:00)

          Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui Dor-El

          Repede fuga la biblioteca sa arzi toate cartile care contin scene cu vre-un viol, ca si forma fictiva e crima :)
          Acum daca tu te abtii de la "pielea veritabila" si dormi in fiecare noapte cu pielea sintetica de pe gonflabila, si ti-e rusine de erectii, asta nu inseamna ca si restul barbatilor sunt castrati. Sa educam femeile sa nu provoace intai.
          • +3 (3 voturi)    
            ahahahahahahahahaha (Joi, 11 iunie 2020, 23:45)

            Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Amenhotep

            "Sa educam femeile sa nu provoace" hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

            Apropo de glume pe net (am vazut ca acesta este argumentul suprem) avea Teo la un moment dat un discurs despre cat de fraieri sunt barbatii si cat de jos au ajuns daca nu-s in stare sa-si reprime o pornire animalica. Zicea ceva de genul: ai vazut o fustica si gata hop pe ea pentru ca e clar ca si-o cere. Un soi de barbatii nu au creier :))) Cam pe acolo e argumentul asta.
            E de urmarit clipul respectiv pentru ca zice si de prostiile din presa care favorizeaza genul asta de mentalitate: "bomba sexy le-a luat mintea barbatilor" si alte imbecilitati asemenea, de parca barbatii chiar nu sunt in stare sa mai gaseasca nordul pentru ca au vazut doi sani.
            • -2 (2 voturi)    
              Nu e gluma (Vineri, 12 iunie 2020, 1:27)

              Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

              Timp de mii de ani femeile erau educate sa nu provoace. Barbatii pot sa isi reprime o pornire, da de ce sa existe pornirea aia in primul rand ?
              Uite aici un paznic pe plaja masoara fusta sa nu fie prea scurta, in USA acum cateva decenii
              https://www1.insh.world/wp-content/uploads/sites/28/2018/11/prohibited_bathing_suits_1920s_2.jpg

              Dreptul asta prostesc ca mergi imbracat indecent pe strada e ceva modern si prostesc care o sa dispara iar in cateva decenii cand o sa se intoarca normalitatea.

              Tu insa poti sa sustii dreptul femeilor sa mearga dezbracate pe strada, mai ales pentru cunostintele tale de sex feminin.
              • +4 (4 voturi)    
                ... (Vineri, 12 iunie 2020, 1:57)

                Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Amenhotep

                Atunci sa fie luate masuri si impotriva barbatilor care umbla pe strada fara tricou/camasa, la bustul gol.

                Lasand gluma deoparte, pe mine ma deranjeaza, de exemplu, oamenii care mananca la restaurantele de la mare imbracati cum stau pe plaja: barbatii in slip si femeile in cosum de baie. Mi se pare nesimtire. Nicidecum ceva provocator. Bine, provocator de greata :D
                • 0 (2 voturi)    
                  Hahaha (Vineri, 12 iunie 2020, 8:12)

                  Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

                  Nu rade ca unele feminaziste chiar cred ce spui tu despre bustul gol.

                  Si pe mine ma deranjeaza ce spui tu si de aia consider ca legile impotriva indecentei in public trebuie definite mai clar.
          • 0 (0 voturi)    
            ... (Vineri, 12 iunie 2020, 12:52)

            Dor-El [utilizator] i-a raspuns lui Amenhotep

            Boss, vezi ca e periculos! Cum adica in fiecare noapte? Te joci efectiv cu focul daca faci cum cred eu ca faci. Nu-i vorba de rusine. Uite, inchipuieste-ti ca in ziua de azi cand arati pumnul se considera ca e semn de agresiune. In ritmul in care evolueaza societatea, cat crezi ca mai dureaza pana cand erectia va fi si ea considerata tot semn de agresiune?
            Iar cand am zis de viol fictiv nu m-am referit la lecturi. Fereasca sfantu caruia ii porti numele sa faci vreun gest care sa fie prost interpretat ca imediat ajungi la hr. Nu stiu cum sa iti zic. Uite, casca ochii bine si cand urci in lift. Acolo in lift daca nu ai martori iarasi risti si chiar te poti alege cu reclamatie la politie. E ca atunci cand treci strada, boss. Trebuie sa te asiguri.
            Imi pare rau pentru barbatii castrati. Sper ca in ziua de azi nu se mai practica asa ceva. Un barbat adevarat nu e definit insa doar de prezenta testiculelor.
            Ai dreptate! Sa educam femeile sa nu provoace. Si trebuie sa facem asta fara ca ele sa se prinda ca noi de fapt le educam. Trebuie sa creada ca educatia asta pleaca de la ele. ;)
            Domnul sa te aiba in paza! Amen!
            • 0 (0 voturi)    
              Ehe (Vineri, 12 iunie 2020, 13:24)

              Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui Dor-El

              Cu focul se joaca doar cine impinge societatea spre momentul cand erectia va fi si ea considerata tot semn de agresiune.
  • -8 (42 voturi)    
    Pacatul generalizarii (Joi, 11 iunie 2020, 13:03)

    Altiro [utilizator]

    Draga Adriana Simion, generalizarea cazului vloggerului Colo (si a concluziei: cum arată o țară fără educație sexuală) aminteste de anii'90 cand, dupa navalirea coetnicilor nostri in vest, cetateanul obisnuit al acestor tari(care nu prea stia pe unde e Romania pe harta)isi facuse o imagine, din reportajele televiziunilor, despre cum sunt romanii: maslinii, cersetori, hoti si nespalati..
  • +18 (20 voturi)    
    grav (Joi, 11 iunie 2020, 13:13)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    e ca spune tampeniile astea la 28 de ani. Daca avea 20 15 hai si 25 daca esti mai retardat si ai baut de la chiuveta dar la 28 deja treci inspre adulti. Unii conduc companii la varsta asta sau se apropie unii fac lucruri serioase salveaza vieti planteaza pomi aranjeaza vagoane in gara dar asta nu face nimic si mai are si-o pupaza langa el care-i soarbe cuvintele si e mandra de el. Poate ca si ma-sa e mandra nevoie mare ca si ma-sa lu Badea. Si toti vitejii astia care-i iau apararea si toti paramecii care il urmaresc si-l considera erou uita ca la un moment dat fiica lor de 15 ani chiar 17 ar putea sa pice pe...aaa...mana unui deraiat ca asta cu fatza de meltean si care isi bate joc de ea doar ca sa aiba ce povesti la baietii din bloc sau pe grup. E atunci sa-i vedeti pe bajetii gladiatori cum vor avea o revelatie!
    • -5 (9 voturi)    
      O da ... (Joi, 11 iunie 2020, 14:26)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      Deci statisticile astea din articol de la dobitocul asta se trag. Cu sau fara el, dar cu educatia si frica de lege din romania tot o sa se intample. Uneori iti trebuie si noroc in viata.
  • -9 (25 voturi)    
    Sarcini la varste sub 20 ani? (Joi, 11 iunie 2020, 13:18)

    andipetre [utilizator]

    Pai ce statistici sunt astea? De la 18 ani oamenii sunt majori, de ce nu ar putea avea copii? Cum arata statisticile cu sarcinile de dinainte de varsta legala de casatorie sau a consensului pentru act sexual? Si care e distributia pe zone, tipuri de localitati, nivel educatie, acces la scoala etc? Aruncam, asa, cu o cifra si gata?

    Si, ca tot e vorba de rasism si intoleranta zilele astea: daca o tanara face, de exemplu, parte dintr-o comunitate sau etnie a carei cultura favorizeaza casatoriile la varste fragede (dar legale), cum poti sa vii tu, ideolog alb, sa ii spui ca nu e bine ce face sau sa o incluzi in statistici care spun ca obiceiurile sale sunt neconforme cu viziunea clasei conducatoare? Nu?...

    You can't have it both ways.
  • -8 (32 voturi)    
    Sa stii legea nu are legatura cu educatia sexuala (Joi, 11 iunie 2020, 13:22)

    RazC82 [utilizator]

    Violul e o problema legala, cineva care stie ce inseamna violul deja nu mai are nevoie de educatie sexuala. Ce are nevoie in schimb e o buna educatie sa cunoasca legea din Romania, ce e permis si ce nu.

    Iar educatie sexuala se face deja la Biologie si la dirigentie, sigur, e nevoie de educare dar atata vreme cat nu ajungem ca in Vest unde OMS recomanda ca copiilor de 0-4 sa li se predea despre masturbare, citez:

    Give Information about:
    Sexuality 0-4 years

    - enjoyment and pleasure when touching one’s own body, early childhood masturbation
    - discovery of own body and own genitals

    Search pe google: oms bzga 0-4 years

    De aia e bine sa fie consimtamant parental, eu unul nu am incredere in statul roman atata vreme cat nu au prezentat nimic concret legat de ce ii invata si de la ce varsta.
  • -8 (36 voturi)    
    stimata doamna Simion (Joi, 11 iunie 2020, 13:28)

    boogiewoogie [utilizator]

    Articolul pare mai mult o postare de blog decat a fi un material jurnalistic si profesional.

    Va folositi de indivizi cu o lipsa de educatie generala pentru a spune ca au ajuns asa fiindca nu avem educatie sexuala in scoli.

    Vreti sa comunicati faptul violurile in aceasta tara sunt datorate lipsei unui curs de educatie sexuala?

    "Costurile medicale pe an legate de nașteri nedorite (15-19 ani), avorturi și noi cazuri de HIV/SIDA și siflis (15-24 ani) se ridică la 33 milioane euro"

    Prezentari generale si fara detalii:
    - cate infectii HIV sunt datorate folosirii necorespunzatoare a seringilor/acelor de catre cei care isi injecteaza droguri?
    - cate infectii HIV sunt datorate celor care voit urmeaza tratament sau se testeaza (desi stiu ca sunt puratori si ce riscuri prezinta)
    - cate violuri sau nasteri nedorite se datoreaza consumului de alcool?
    s.a.

    Haideti sa nu ne mai folosim de lucruri pentru a le prezenta doar intr-o singura ipostaza, aia care ne convine pentru a va impune propriile opinii si a da impresia ca suntem pierduti sau in mare pericol.

    Ne sunteti superiori? Sunt oare toti ceilalti idioti, retardati si needucati si doar dumneavoastra sunteti salvatorii si propovaduitorii adevarului?
    • -6 (14 voturi)    
      EDITARE (Joi, 11 iunie 2020, 14:15)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

      imi cer scuze, am observat o greseala cand am scris:

      "- cate infectii HIV sunt datorate celor care voit NU urmeaza tratament sau NU se testeaza (desi stiu ca sunt puratori si ce riscuri prezinta)"

      as dori ori sa editati comentariul initial sau sa adugati ca raspuns, va multumesc
  • +5 (17 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 11 iunie 2020, 13:46)

    [anonim]

    • -7 (19 voturi)    
      pedofilia (Joi, 11 iunie 2020, 14:29)

      Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui

      Ca si boala psihica, inseamna atractia fata de copii pre-adolescenti, fara semne sexuale secundare.
      Atractia fata de ADOLESCENTI/E nu este patologica in sine.
      Sigur ca poate fi ilegala, dar e alta discutie.

      In alta ordine de idei, o relatie, chiar si sexuala, intre un "major" de 18 ani si o minora de 15 ani, este, biologic, ceva absolut normal.
    • -9 (17 voturi)    
      Daca nu e gluma, e o prostie ! (Joi, 11 iunie 2020, 14:29)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui

      Barbati mai in varsta nu inseamna ca nu sunt tineri. Cand ai o diferenta de varsta de 1-2 ani in cuplu, asta nu inseamna pedofilie.
      • +4 (6 voturi)    
        1-2 nu ai cum dar 3 da... (Joi, 11 iunie 2020, 15:17)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        In anumite conditii...din cate stiu "Romeo and Juliett clauses" sunt valabile doar daca partenerii si-au inceput activitatea sexuala cand erau amandoi minori si unul a ajuns la majorat intre timp.

        La noi nici nu stiu daca e valabil deoarece (daca nu ma insel) prin lege se stipuleaza ca la 16 ani ai consintamant sexual (de aia am zis 3 ani care este deasemenea limita din clauzele R&J folosite de anumite state). Deci daca el are 18 si ea 15...Pedofilie. in clauzele R&J insa..in alte sate, daca ea are 16 si el 24 de exemplu...tot pedofilie...Repet nu stiu clar la noi...

        Iar a spune ca educatia sexuala (facuta corect nu "politically correct") nu este necesara la noi dupa ce te uiti pe statistici...e o ineptie!
        • -2 (2 voturi)    
          Ipocrizie pura (Vineri, 12 iunie 2020, 2:38)

          Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

          Faptul ca aproape toti barbatii sunt atrasi de una de 17 ani este evident, varsta consimtamantului era 13 in aproape toata tarile a fost urcata la 18 doar recent mai ales la insistenta femeilor batrane invidioase pe tinere :) Ce sa mai spun ca in evul mediu in Scandinavia de exemplu prima menstruatie aparea in medie pe la 17-18 ani, iar acum se tinde spre 9-10 ani.
    • -10 (26 voturi)    
      Ata alba (Joi, 11 iunie 2020, 14:44)

      mescaline [utilizator] i-a raspuns lui

      In Suedia, educatia sexuala in scoli e obligatorie din 1955, totusi este o tara cu rata ridicata a infractiunilor sexuale.

      Manipularea e de asteptat in presa, dar, daca ai respect fata de meserie, o faci mai fin.
      • -2 (4 voturi)    
        Nu stiu ce sa cred (Joi, 11 iunie 2020, 15:07)

        fghr [utilizator] i-a raspuns lui mescaline

        despre autoarea articolului - titlul este fabulos !!!
      • +7 (7 voturi)    
        Ok... (Joi, 11 iunie 2020, 15:27)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui mescaline

        dar daca vrei sa fii corect si sa nu manipulezi atunci mentioneaza si asta:

        1. "In August 2018, SVT reported that 58% of men convicted in Sweden of rape and attempted rape over the past five years were born outside of Europe"

        2. "In 2018,[4] Sweden has passed a new law that criminalizes sex without consent as rape,[4] even when there are no threats, coercion or violence involved."

        Sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Sweden

        Atunci cifrele parca par altele...
        • -5 (7 voturi)    
          Hai sa lamurim (Joi, 11 iunie 2020, 17:14)

          mescaline [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

          2. ''Sex without consent'' in cazul infractiunii de viol nu e ceva revolutionar, Suedia a introdus tarziu aceasta modificare fata de Belgia, UK, Germania si alte state europene.

          1. Si statele mai sus mentionat au imigratie din afara Europei, nu caut statistici acum, dar sigur exista.
      • +5 (9 voturi)    
        mintind cu statistica (Joi, 11 iunie 2020, 15:39)

        Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui mescaline

        1. Ce inseamna infractiuni sexuale?
        Pentru ca in Suedia daca-ti dai jos prezervativul in timpul sexului fara consimtamantul partenerei, e considerat viol(ask Assange)
        2. Poate rata e mare pentru ca femeile alea raporteaza acele infractiuni, versus in Rrromanistan unde daca o femeie e doar ciupita de fund zice bine-merci ca se putea mai rau?
        3. Cate dintre infractiuni sunt comise de imigranti/musulmani, care nu prea au treaba cu educatia in general iar sursa de educatie sexuala e pentru ei pornhub-ul?
        • -4 (8 voturi)    
          . (Joi, 11 iunie 2020, 17:32)

          mescaline [utilizator] i-a raspuns lui Vladf555

          1. E normal, daca o persoana isi da consimtamantul pentru sex protejat si partenerul decide unilateral altceva, se afla in afara consimtamantului. Nu vad ce va contrariaza.

          2. Exista statistici la nivel de spital, care spun ca, dintre victimele violurilor cu violenta care vin pentru ingrijiri medicals, plangere penala depun cam doua treimi.

          3. Nu am date din care sa reiasa ca sunt un numar semnificativ mai mare decat in alte tari care au astfel de imigratie.
          • +7 (7 voturi)    
            /facepalm (Joi, 11 iunie 2020, 18:38)

            Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui mescaline

            la noi viol inseamna "nu-mi pasa de NU-ul tau! ia de aici doi pumni!"

            La noi nu exista "mi-am scos prezervativul in timpul actului si ea a zis nu!"
            • -2 (4 voturi)    
              keep calm and follow the plot (Joi, 11 iunie 2020, 20:41)

              mescaline [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

              Contextul nu era Romania vs Suedia, lol.

              Desi, se pare ca si vloggerul vietii avea o conceptie asemanatoare cu a dumneavoastra si iata...
      • +3 (3 voturi)    
        minti (Joi, 11 iunie 2020, 19:46)

        marvel [utilizator] i-a raspuns lui mescaline

        Suedia nu are rata mare a infractiunilor sexuale. Unde se face educatie sexuala, scade riscul sarcinilor nedorite si a bolilor cu transmmitere sexuala.
        • -2 (2 voturi)    
          Poate-n universul marvel:) (Joi, 11 iunie 2020, 22:05)

          mescaline [utilizator] i-a raspuns lui marvel

          In realitate, e sus in statistici. Si ca rata a infractiunilor sexuale, si a avorturilor.
          • +2 (2 voturi)    
            Nu e (Joi, 11 iunie 2020, 22:42)

            4real [utilizator] i-a raspuns lui mescaline

            Statisticile arata exact opusul. Ei iau in calcul si hartuirea sexuala la infractiunea de viol si statisticile apar umflate artificial.
            • -1 (1 vot)    
              Greu de crezut (Vineri, 12 iunie 2020, 0:46)

              mescaline [utilizator] i-a raspuns lui 4real

              Hartuirea sexuala e incriminata autonom si destul de diferit cat sa nu fie confuzii. Aveti vreo sursa?

              Admitand, prin absurd, numarul infractiunilor sexuale nu ar fi schimbat. Ar deforma statistic doar gravitatea.
  • +14 (16 voturi)    
    Fără educație de orice fel, nu doar sexuală (Joi, 11 iunie 2020, 14:09)

    Dani_Corban [utilizator]

    Asa arată o țară fără educație, nu neapărat sexuală. Adoleșcenții respectivi, analfabeți și dezorientați, vor avea probleme cu toate aspectele vieții, nu doar cu sexul.
  • -9 (15 voturi)    
    Mda (Joi, 11 iunie 2020, 14:47)

    Incomod3 [utilizator]

    legal, nu risca nimic baiatul ala, cazul e o prostie...daca ar fi destept, ar da la randul lui in judecata statul, pentru retinere ilegala si ar putea merge pana la cedo, unde sigur ar castiga... ar dura cam mult, dar asta e... si ar putea s-o dea in judecata si pe ametitra aia care l-a reclamat, pentru plangere nefondata si prejudiciu de imagine si ghici ce ? daca ar insista suficient ar castiga... altfel o sa ajungem ca in state unde pentru orice prostie poti fi reclamat si urmarit si in gaura de sarpe de istericii CP.. nu cred ca asta ne dorim...
  • +5 (7 voturi)    
    insparirea legii (Joi, 11 iunie 2020, 15:27)

    Mamyca [utilizator]

    legislativul spune ca:" Raportul sexual cu o persoană de sex feminin care nu a împlinit vârsta de 14 ani se pedepsește cu închisoare de la unu la 5 ani"
    Cu aceeași pedeapsă se sancționează raportul sexual cu o persoană de sex feminin între 14-18 ani, dacă fapta este săvârșită de tutore sau curator, ori de către supraveghetor, îngrijitor, medic curant, profesor sau educator, folosind calitatea sa."
    Daca legea s-ar schimba, si ar extinde fapta oricarui adult asupra minorului, nu am mai avea instigari la viol si nici mame minore.Am citit si cazul femeii! ucise de concubinul gelos avea 2 copii cu el, primul la 15 ani! si erau in concubinaj de la pe cand fata avea 13 ani. Toata lumea a inchis ochii...
  • -10 (20 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 11 iunie 2020, 15:28)

    [anonim]

    • -10 (12 voturi)    
      exact (Joi, 11 iunie 2020, 18:10)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui

      "folosesc" art. 368 NCP, insa se abuzeaza de el la greu. Una e sa spui "fanii mei, iesiti acum afara si calcati pe cap toate pustoaicele", alta e sa spui "unele pustoaice merita sa fie calcate pe cap". Si eu as calca pe cap prostii care-o ard pe emotional in detrimentul logicii sau un ministru de finante foarte frumi de felul lui, deci conform interpretarii "extensive" a ncp ar trebui sa ma autodenunt. Am dat un exemplu simplu care poate fi extrapolat in multe moduri si aplicat la ce se SPUNE public de catre fiecare, inclusiv suferinzii holier than thou.

      @aia de-o ard pe emotional: hate speech este o chestie inventata de panselutze cu nevoie de safe space sau un scop in viata, incluzand "egalitate de gen", gen (:D). Prefer libertatea de a SPUNE orice despre oricine, sanctionand insa FAPTA. In cazul astuia, daca cineva e atat de prost sa faca ce a spus gigelul, ar trebui spor de pedeapsa pentru prostie, pe langa sanctiunea principala.
  • -1 (5 voturi)    
    Eu ce inteleg... (Joi, 11 iunie 2020, 15:36)

    Laurentiu78 [utilizator]

    din statisticile astea e ca daca eu ajung pe o plaja de nudisti si rag ca un bivol si le iau pe toate la rand 55% din populatia acestei tari ar considera asta scuzabil...

    Acum referitor la ipocrizie...dar daca ii iau si pe ei la rand tot 55%? si ei erau provocatori! :P
  • +8 (18 voturi)    
    Sociopatie larg promovată în numele (Joi, 11 iunie 2020, 15:51)

    Namaste [utilizator]

    "normalității" și românismului...:(((
  • +10 (22 voturi)    
    Plin de pedofili si obsedati, sexuali pe aici (Joi, 11 iunie 2020, 16:08)

    Parzivall [utilizator]

    Romania Medievala in plin avant!!!
  • -7 (9 voturi)    
    Sunt de acord.. (Joi, 11 iunie 2020, 17:19)

    vladzy [utilizator]

    Sunt de acord ca educatia sexuala trebuie predata in scoli si nu sunt de acord ca BOR se opune intr-un fel sau altul acestor cursuri. Insa nu inteleg un lucru: de ce orele de religie, care promoveaza sexul dupa casatorie si alte principii morale care nu au nimic rau, sunt considerate nocive, iar orele de educatie sexuala nu? Cred ca ambele ar trebui predate in scoli, pentru o educatie morala si sanitara completa a elevilor.
  • +14 (16 voturi)    
    Acesta este un abuz sexual asupra unui copil (Joi, 11 iunie 2020, 17:29)

    Entiu [utilizator]

    Acesta este un abuz sexual asupra unui copil
    Abuzul sexual asupra copiilor în care un adult sau un adolescent mai în vârstă abuzează un copil în scopul obținerii unei stimulări de natură sexuală este pedepsit. Acest tip de abuz face parte din categoria mai largă a abuzurilor sexuale. Formele de abuz sexual asupra copiilor includ pretinderea sau obligarea unui copil să se implice în activități sexuale (indiferent de rezultatul acestora), expunerea indecentă a organelor genitale ale abuzatorului în fața copilului, prezentarea de materiale pornografice unui copil, contactul sexual efectiv cu un copil indiferent dacă se ajunge la copulare sau nu, contactul fizic dinte abuzator și organele genitale ale copilului, privirea organelor genitale ale copilului chiar si fără contact sexual sau folosirea copiilor pentru a produce materiale pornografice.
    Efectele abuzului sexual asupra copiilor produc, printre altele: depresii , dezordini datorate stresului post-traumatic, anxietate înclinația de a se victimiza în viața de adult, și chiar trauma fizice copilului.
    Abuzul sexual asupra copiilor poate avea ca rezultat traume atât pe termen scurt cât și pe termen lung, incluzând psihopatologia în viața adultă . Efectele psihologice, emoționale, fizice și sociale includ depresia, stresul post-traumatic, anxietatea, tulburările de nutriție, stima scăzută de sine, tulburările dissociative; nevrozele, durerile cronice.
    Comportament sexualizat: probleme școlare; și probleme de comportament care pot să includă abuzul de substanțe dăunătoare, comportament distructiv,criminalitate în viața adultă și tentative de suicid.
  • -2 (4 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 11 iunie 2020, 19:33)

    [anonim]

  • +11 (13 voturi)    
    logica trumptarda (Joi, 11 iunie 2020, 19:50)

    marvel [utilizator]

    educatia sexuala=pornografie
    instigarea la viol=libertate de opinie
  • -5 (9 voturi)    
    Internetul prosteste (Joi, 11 iunie 2020, 23:31)

    MDK [utilizator]

    Educatia sexuala nu are nimic de a face cu instigarea si pornirile "criminale". Daca eu -instig- adica ii spun unui "prost" sparge geamul ala daca ai coae si "prostul" il sparge si e prins de politie si el declara ca eu l-am pus sunt si eu vinovat. Daca Colo spune "minorele despuiate merita violate" si un "prost" face asta ca asa a zis Colo pai Colo intra la bulau din cauza la "prost", si dupa cate vad pe aici sunt foarte multi...
  • -2 (6 voturi)    
    trisul adevăr este că trăim într-o lume tot mai (Vineri, 12 iunie 2020, 6:56)

    let_s_twist_again [utilizator]

    bolnavă mental...
    papagalul ăsta confundă excitarea sexuală cu dreptul la viol; 850 mii de deranjaţi nu au altceva mai bun de făcut în viaţă decât să îi urmărească aberaţiile drept "divertisment";
    de partea ailaltă, tot felul de ong-uri pe teme exotice şi pe care nu prea ştim cine le finanţează sunt şi ele convinse că deţin adevărul...
    fb şi alte reţele încurajează spiritul de turmă fără prea mare efort de informare...
    pe scurt, trăim într-o lume tot mai intolerantă unde fiecare e convins că deţine avedărul absolut şi că e dator să îl impună celorlalţi prin orice mijloace...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by