VIDEO Arhiepiscopul Tomisului, despre slujba de Paști cu repetiție: Este cum scrie în carte, nu am inventat-o eu / El îi împărtășește pe credincioși: Nu am putut să-i amân / Se pot vindeca

de I.H.     HotNews.ro
Miercuri, 27 mai 2020, 7:42 Actualitate | Esenţial


Slujba e oficiata de IPS Teodosie
Foto: Facebook
Arhiepiscopul Tomisului, IPS Teodosie, care marți noapte a refăcut slujba de Paști și le-a oferit Lumină credincioșilor, spune că nu el a inventat această slujbă și că a oficiat-o "aşa cum scrie la carte". Întrebat dacă nu există riscul ca oamenii să se îmbolnăvească de COVID, IPS Teodosie a răspuns că "se pot vindeca" și că "nu vor păți nimic". Mai mult, el îi împărtășește pe oameni, susținând că nu a putut să îi amâne, deși Biserica Ortodoxă a decis că împărtășirea se amână pentru o perioadă scurtă de timp, în condițiile pandemiei de coronavirus.



Sute de oameni au mers, marţi seară, la Catedrala Arhiepiscopală din Constanţa, unde IPS Teodosie a oficiat slujba de Înviere și a împărțit Lumină, ca în noaptea de Paşti. Nici Arhiepiscopul Tomisului și nici preoții alături de care a oficiat slujba nu au purtat mască de protecție.

"Vrem să fie în noaptea aceasta, când slujba este aşa cum scrie în carte, nu am inventat-o eu. Vreau să simţiţi că aţi avut parte de Înviere şi de Lumina Învierii. Este Lumina primită în Sâmbăta Mare de la Ierusalim. Iată, la sfârşitul sărbătorii Învierii nu facem altă slujbă decât cea care este prevăzută în carte, cum ne-a trimis şi Patriarhia la timpul cuvenit, cum se fac slujbele pe tot anul", le-a spus IPS Teodosie credincioșilor adunați.

Prelatul a insistat, într-o declarație dată apoi jurnaliștilor, că "aceasta este rânduiala de la Patriarhie".

"Încheiem sărbătoarea Învierii lui Hristos solemn și iată că oamenii prin lacrimi și bucurie își vindecă rănile pe care le-au avaut la ziua de Paști că au stat departe și au tânjit după Biserică și după Lumina Învierii pe care să o primească de pa masa sfântului altar. Este rânduiala de la Patriarhie, de pe tipiconul de la Patriarhie, nu adaug nimic, doar că e noaptea și că am dat Lumină", a susținut IPS Teodosie.

Întrebat când îi va împărtăși pe credincioși, IPS Teodosie a spus că o va face la liturghie. Întrebat dacă nu există riscul ca oamenii să se infecteze cu coronavirus, arhiepiscopul Tomisului a răspuns: "Se pot vindeca”.

O jurnalistă i-a atras atenția că BOR a stabilit să amâne împărtășania după 1 iunie, aceasta nefiind posibilă în perioada de stare de urgență, iar IPS Teodosie a răspuns că el nu a putut să îi amâne pe credincioși: "Eu nu am putut să-i amân pe credincioși. Eu nu comentez, știu că la orice liturghie se împărtășește. Liturghia nu e făcută să stăm departe. S-au pregătit, s-au spovedit, aceia se împărtășesc”.

Când o jurnalistă i-a spus că oamenii nu respectă măsurile de distanțare, înaltul prelat a răspuns: "Nu vor păți nimic. Eu nu pot să fiu polițist”.

De asemenea, întrebat dacă le garantează oamenilor că nu se vor îmbolnăvi, Arhiepiscopul Tomisului a răspuns: "Da (...) Lăsați-mă acum".







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13692 vizualizari

  • +47 (57 voturi)    
    Shpagoveanu acest Radu Mazare Clerical (Miercuri, 27 mai 2020, 7:48)

    un domn [utilizator]

    De Rit Sovietic
  • +30 (40 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 27 mai 2020, 8:03)

    [anonim]

  • +40 (50 voturi)    
    "Se pot vindeca" a spus Teo (Miercuri, 27 mai 2020, 8:05)

    Susufler0 [utilizator]

    cu referire la enoriasii care eventual se vor imbolnavi cu covid 19 in urma reconstituirii facute de el azi-noapte !

    PS. Arhi-popa asta parca ar face un experiment !

    PPS. Oare la Poarta Alba or avea pe cineva de meserie care sa oficieze slujbe religioase ? :))
    • +18 (26 voturi)    
      Parca l as vrea departe de Casa (Miercuri, 27 mai 2020, 8:34)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      La Rahova Garage Studios unde unul cariat s ar putea Vindeca
      Asta dorința sa o scriu la BOR și la Perdoiu ? Oare îmi dau Nr de înregistrare ?
      • +10 (16 voturi)    
        Nuuu... Pt ca aici sunt multi fara frica lui (Miercuri, 27 mai 2020, 9:36)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Dumnezeu si i-ar intinde capcane una-doua !
        Alifie, Vaselina, Nivea, toti golanii ar fi in stare sa nu-si mai bage cereri de liberare daca ar stii ca vine Teo la Bucale !

        PS. Nota : "Bucale" este o prescurtare argotica a denumirii orasului Bucuresti, nimic altceva !
    • -33 (47 voturi)    
      Se poate privi și altfel! (Miercuri, 27 mai 2020, 8:54)

      gebica [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Arhipopa ăsta sfidează slugărnicia BOR față de statul laic și scoate în evidență diferența dintre regulile politicului și datinile religioase. Dacă îi iese, va fi și mai evidentă absurditatea măsurilor luate din prostie și mimetism european, în prima perioadă din istorie în care omenirea pur și simplu și-a blocat mersul. Așa ceva nu s-a mai întîmplat cu ocazia niciuneia dintre marile catastofe care au lovit-o, indiferent că au fost războaie sau epidemii grave.
      • +20 (36 voturi)    
        Alooo (Miercuri, 27 mai 2020, 9:00)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui gebica

        Romania este Stat Laic deoarece Așa Spune Constituția !
        Acest Stat Laic a Sponsorizat Manajementuu BOR cu miliarde de euro din 1990 - ytd ! Dacă vrei Stat Religios ești Așteptat sa te muți la Teheran unde Religia ii Baza ! Te descurci si cu musulmanii ! Ce îmi este credință ta ce îmi este cea musulmana, te adaptezi ușor !
        • -13 (21 voturi)    
          Unde ai citit tu asta în Constituție?? (Miercuri, 27 mai 2020, 10:19)

          BogdanFV1 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          România este neutră față de cultele religioase.

          Art. 29 alin. (3) și (5) din Constituție; „(3) Cultele religioase sunt libere și se organizează potrivit statutelor proprii, în condițiile legii.(...) (5) Cultele religioase sunt autonome față de stat și se bucură de sprijinul acestuia, inclusiv prin înlesnirea asistenței religioase în armată, în spitale, în penitenciare, în azile și în orfelinate.”
          • +11 (21 voturi)    
            Se înțelege la ART 2, al 2 (Miercuri, 27 mai 2020, 11:27)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui BogdanFV1

            Nici un grup şi nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu.

            Asadar Shpagoveanu este Anarhist
      • +16 (28 voturi)    
        Dar nici ce a facut Teo nu s-a mai vazut ! (Miercuri, 27 mai 2020, 9:29)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui gebica

        Oricum in strainatate deja e privit ca popa cu 3 ochi, doua nasuri si cinci picioare ! :)))
      • +10 (24 voturi)    
        gebica minte mica (Miercuri, 27 mai 2020, 10:16)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui gebica

        "în prima perioadă din istorie în care omenirea pur și simplu și-a blocat mersul. Așa ceva nu s-a mai întîmplat cu ocazia niciuneia dintre marile catastofe care au lovit-o, indiferent că au fost războaie sau epidemii grave"
        delir sau prostie? deci, sa intelegem in in timpul razboaielor lumea se ducea la munca in continuare, nu? :)) sau pe timpul epidemiilor de ciuma, la fel, nu se oprea nicio activitate, nu? esti in mare eroare si/sau prostie amice! cand apareau cazuri de ciuma intr-un sat/oras, fugeau toti mancand pamantul din acel loc. daca puteau.
        daca tu ai trait in puf toata viata si nu ai invatat nimic atunci cand trebuia, ai impresia ca in toata istoria ei, omenirea a avut parte de perioade ca acesti ultimi 30 de ani. ma uit la voi astia ca va plangeti ca s-a oprit economia (total fals) ca nu mai aveti bani si ca sunt inchise terasele! pai cum vine asta, nu mai aveti bani dar vreti sa va duceti la terasa?! si sigur crapati daca stati cateva luni fara sa mergeti la terase sau prin baruri. nu conteaza ca puteti sa va omorati parintii si bunicii, mersul la terasa e mai important!
        • -13 (19 voturi)    
          Ardealu cu gripa spaniolă (Miercuri, 27 mai 2020, 11:26)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui rmos

          În 1918, în Transilvania era vârful pandemiei de gripă spaniolă. Fruntașii ardelenilor s-au dus din sat în sat, s-au ținut alegeri, și 120.000 de oameni s-au deplasat la Alba Iulia exact în perioada maximă a crizei. Datorită lor avem România pe care o avem. Au pus mai presus de siguranța lor un ideal național. Acum siguranța personală e totul, sunt în stare să sacrifice pentru siguranță orice. Acesta e un regres mare. Dacă va continua, vom renunța și la libertate și la dreptul la exprimare numai ca să ne simțim în siguranță”, zise M Miclea...dacă ăia în 1918 stăteau în casă cu botnița pe meclă, nu mai era stat laic nici nelaic...nici laie nici bălaie
        • -3 (19 voturi)    
          Istorie (Miercuri, 27 mai 2020, 12:02)

          Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui rmos

          In timpul razboaielor lumea se ducea la munca. In Anglia copiii se duceau la scoala sub bombele lui Hitler.

          https://www.youtube.com/watch?v=LD2M63qYqVs&t=32m10s
          • +9 (17 voturi)    
            @Setalcott Asa e ! :) Cand vine (Miercuri, 27 mai 2020, 13:13)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

            covidul de ti se vara-n gura, in nas, in ochii, mai inainte porneste in tot orasul o sirena antiaeriana, pardon, anticovidiana si tusti, ne refugiem cu toti in adaposturile anticovidiene ! :)) !

            PS. Argumentul ala cum ca in timpul razboiului oamenii mergeau la munca e din aceiasi categorie cu mersul la scoala sub bombe !

            PPS. Inamicul nevazut din aceiasi epoca, Gripa Spaniola a facut, spre deosebire de inamicii vazuti sau auziti mai multe pierderii de cat cele doua WW !
            • -5 (5 voturi)    
              Usurel (Miercuri, 27 mai 2020, 19:21)

              Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              Nu inteleg de ce te rastesti la mine si nu la cel care a facut o insinuare incorecta.
        • -9 (15 voturi)    
          @rmos (Miercuri, 27 mai 2020, 12:59)

          marr.io [utilizator] i-a raspuns lui rmos

          Bai cap sec, eu inteleg ca nu te duce capul dar chiar asa? Istoria e asa cum e, fiecare o vede cum vrea dar sa spui ca gripa asta este egala cu ciuma...sa mori tu ca asa e? Si cine a zis aici ceva de terase si alte alea? Oamenii sunt ingrijorati ca se inchid locurile de munca si nu au ce pune pe masa. Stii ce e aia doar ai trait pe timpul lui Ceasca. Da ba fraiere politicienii au luat masuri exagerate din prostie, mimetism, neintelegere a prioritatilor etc. dar sau confruntat cu ce? Cu o gripa un pic mai contagioasa? In Suedia, care nu a luat atatea masuri politicienii au lasat oamenii sa-si vada de "de terase"... si au murit 0,1% din cei infectati. Stii ce inseamna asta? Aproape nimic, sunt alte boli care au rate mai mari. La noi alta branza, avem un pic peste o mie de morti si toti fricosii se dar cu curul de pamant ca e dezastru. Baaa suntem aproape 20 milioane de oameni in tara asta si avem mai multi morti din accidente de circulatie, de rujeola, cancer, fumat. Cu astea ce facem? Noroc cu Covidul asta, asa mai descoperim ce nu merge intara asta... si nu merg multe: nu avem infrastructura in sanatate, nu avem invatamant adaptat la secolul asta, avem popi platiti de stat!, nu avem infrastructura online in schimb avem prea multi bugetari taietori de frunza la caini platiti regeste, avem politie care se pensioneaza la 40-45 de ani cu pensii nemeritate, avem bugetari cu pensii speciale nemeritate, avem un CCR plin de obedienti politic, nu avem drumuri, nu avem cai ferate, nu o sa mai avem paduri in curand, nu mai producem nimic ... IN SCHIMB AVEM O GRAMADA DE PROSTI, HOTI SI SMECHERI PRIN PARLAMENT, GUVERN SI ... CAM PRIN TOATA TARA. E NORMAL ASA CEVA?
          • +5 (13 voturi)    
            wow, mai are rost sa-ti raspund?! (Miercuri, 27 mai 2020, 13:53)

            rmos [utilizator] i-a raspuns lui marr.io

            bai "cap sec", ca sa te citez, deci ai debitat o gramada de aberatii, ai un limbaj exact la nivelul tau intelectual.
            tipi ca nu avem infrastructura, etc. pai cu cine crezi ca se fac toate acestea? cu analfabeti ca tine?! de asta nu aveti, ca sunt prea multi prosti ca tine in tara asta! eu am stat putin in tara si o sa plec imediat ce trece nebunia asta, asa ca nu e problema mea.
            iar pe partea de covid-19, mi-ar trebui zeci de ani sa-ti explic. chiar nu poti sa realizezi ca daca nu ai knowledge intr-un domeniu, nu ai cum sa intelegi probleme legate de acel domeniu? si btw, vezi ca asta e iar una din cauzele care au dus la situatia dezastru din tara. prea multi prosti care nu se pricep la nimic dar sunt "specialisti" in toate.
            ai inteles "baa"?!
            • -5 (9 voturi)    
              wow (Miercuri, 27 mai 2020, 14:56)

              marr.io [utilizator] i-a raspuns lui rmos

              In tara asta nu se intelege de vorba buna asa ca am adaptat limbajul in asa fel incat sa inteleaga tot prostul, iti place sau nu. Si te lauzi: "eu am stat putin prin tara, nu e problema mea..." si alte aberatii, adica exact asa cu fac cei care fug de raspundere. Iar in privita Covidului si anilor de explicatii, pai nu au reusit sa explice specialistii IN DOMENIU si te-ai gasit tu, specialustul lui peste, sa-mi explici mie ce si cum. Nu zau! si btw, ca sa te parafrazez, tara asta e in dezastru pentru ca unii asemenea tie nu au luat atitudine la ceea ce se intampla aici, in RO. E mai misto sa te duci la munca afara, indiferent care o fi aia, si sa spui ca nu e problema ta. Daca nu e problema ta ce dracu cauti aici? Stai acolo si TACI. Iti dau dreptate cand spui "prea multi prosti care nu se pricep la nimic dar sunt "specialist in toate". Unul esti chiar tu. Hai pa si du-te unde iti e locul!
              • +1 (5 voturi)    
                haha, sunt de vina cei care au plecat, inteleg (Miercuri, 27 mai 2020, 17:22)

                rmos [utilizator] i-a raspuns lui marr.io

                - "In tara asta nu se intelege de vorba buna asa ca am adaptat limbajul in asa fel incat sa inteleaga tot prostul, iti place sau nu." - pai atunci vorbeste cu semenii tai, prosti gramada si nu te mai baga in seama cu restul
                - "tara asta e in dezastru pentru ca unii asemenea tie nu au luat atitudine la ceea ce se intampla aici, in RO" te inseli amice, noi cei care am plecat am luptat si am ajutat tara cat am putut de mult! dar nu a fost suficient, sunt prea multi prosti ca tine in tara.
                daca astepti sa vina cei de afara sa-ti rezolve problemele, asteapta mult si bine! daca cei din tara nu vor, nu se poate face nimic, oricat ne-am lupta noi. si se pare ca majoritatea in tara nu vor, prefera hotia, sistemul de pile si lenea. asta e situatia.
                - "Iar in privita Covidului si anilor de explicatii, pai nu au reusit sa explice specialistii IN DOMENIU si te-ai gasit tu, specialustul lui peste, sa-mi explici mie ce si cum" - de fapt au fost explicate foarte multe lucruri insa nu le-ai inteles tu. deci faci confuzie, daca tu nu intelegi asta nu inseamna ca toti nu inteleg :). dar ai dreptate, nici eu si nici ceilalti specialisti nu au CUM sa-ti explice, e pierdere de timp, te depaseste rau de tot
                - am ajuns aici din greseala, asa au fost imprejurarile. dar ti-am zis ca o sa plec imediat ce se poate, nu vezi sa citesti?
                - cand am fost afara si am ajutat oameni aici aveam dreptul sa vorbesc, nu? acum ca nu-ti place tie ce zic, nu mai am dreptul, nu? :))) din fericire cei ca tine nu pot sa-mi interzica sa vorbesc, deocamdata :)
                - in legatura de domeniul, eu pot sa-ti demonstrez usor ca tu nu te pricepi la nimic si eu ma pricep. zi-mi in ce domeniu "excelezi" daca ai curaj! :)))). pariez ca nu ai curaj! :)))
            • +2 (2 voturi)    
              Lasa-l,n-ai cu cine (Miercuri, 27 mai 2020, 20:25)

              persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui rmos

              nu vezi???
          • -1 (11 voturi)    
            problema (Miercuri, 27 mai 2020, 14:43)

            gurka [utilizator] i-a raspuns lui marr.io

            este ca ai dreptate 99%,insa cauti - ,nu stiu,probabil de la paralela cu Suedia,le primesti... de la bugetari,popi,asistati social,securisti,etnii conlocuitoare,militieni,bolsevici tradatori.Meriti un mare plus,totusi ma abtin.
    • +1 (3 voturi)    
      Pimen (Miercuri, 27 mai 2020, 21:24)

      Kornell [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      s-a vindecat??? mai ales ca avea si pile
  • +31 (45 voturi)    
    De ce nu-i face cineva dosar penal? (Miercuri, 27 mai 2020, 8:15)

    emil bobu [utilizator]

    El evident zadarniceste lupta impotriva bolii, dar nu-i face nimeni dosar penal, fiindca asta e Romania, o tara cu un popor prost si ticalos.
    • -7 (25 voturi)    
      Nu este nimic evident, (Miercuri, 27 mai 2020, 9:38)

      adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      din punct de vedere legal e beton. Slujbele in aer liber sunt premise expres in lege. Iar impartasirea nu scrie nicaieri ca e interzisa, nu a avut Lucovid, Vela si tot parlamentul sange in instalatie. A fost la mica intelegere cu BOR, dar ce sa vezi, ghinion, autonomie eparhiala…
      Teodosie e un cretin, dar fixt din punct de vedere penal il pupa pe patrafir...In plus l-a cat la frecat DNA, dar nu au fost in stare sa probeze acuzatiile in instanta, pe om il doare in sutana de penal. Ba, din contra, tocmai experienata avuta I-a crescut actiunile.
      Si acum obiectiv vorbind, daca e vorba de penal, primii de luat la bani marunti ar fi cei de la vama. Ca acolo prapadul a fost insutit mai mare. Iar singurul care a raspuns a fost Buda, a fost pensionat special...
  • +26 (36 voturi)    
    Frumos era (Miercuri, 27 mai 2020, 8:35)

    bcsb [utilizator]

    sa nu vina nimeni la slujba, poate se potolea :))
    • +16 (26 voturi)    
      Păi ... (Miercuri, 27 mai 2020, 9:25)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui bcsb

      Păi tocmai ASTA e problema !!
      Că sunt o mulțime de iobagi și alți medievali care gândesc la fel.
  • +15 (31 voturi)    
    Ia luat Dumnezeu mințile.Lui Teodosie. (Miercuri, 27 mai 2020, 8:35)

    asavreau [utilizator]

    Așa pedepsește Dumnezeu,îi ia mințile celui care păcătuiește.Teodosie este nebun și cine urmează un nebun ca drept credincios,ajunge la Poarta Iadului.Asta vor păți cei care au cinstit Învierea(lui Anticrist)împreună cu Teodosie.Teodosie vrea ruperea BOR.
  • +25 (37 voturi)    
    "Oamenii se pot vindeca" (Miercuri, 27 mai 2020, 8:50)

    NME [utilizator]

    Îi transmiți asta și lui Pimen, Șpagovene?
    Eventual îi faci și o slujbă de înviere, că văd că te pricepi...
    • +4 (10 voturi)    
      BINGO ! (Miercuri, 27 mai 2020, 10:50)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui NME

      :))))
  • +21 (33 voturi)    
    unde e FRATEEEE, amenda???!!! (Miercuri, 27 mai 2020, 8:53)

    Codruta N [utilizator]

    Popa acesta RECIDIVEAZA!!! si vad ca to'arashele "autoritatili" il lasa in pace!!
    DE CE nu-l amendeaza / izoleaza samd.???

    Daca vor continua sa aplice legea cu dubla masura (vezi si revoltatorul caz al lui Pimen) CINE va mai avea macar o URMA de incredere in ele, in corectitudine, in aplicarea legii, in faptul ca romanii sunt tratati egal??!!

    Daca nu-l vad pe asta macar AMENDAT repetat (daca nu chiar inchis!) si niste amenzi babane la cei care au dat "drerogari" la Suceava pentru Pimen, nu doar ca am sa consider ca guvernul acesta e de c*cat - dar am s-o si spun la cat mai multi!
  • +9 (19 voturi)    
    circar (Miercuri, 27 mai 2020, 8:58)

    QED [utilizator]

    vrea sa compeneze tot ce stiu inaltii prelati despre apucaturile lui de cand era episcop vicar la Patriarhie si impunea firmle care sa execute lucrari de renovare la manastiri si toate scandalurile filmate cu spaga studentilor exploatand nemultmirea tampa a unora fata de niste restrictii epidemiologice generale ce nu au vizat Biserica ci orice domeniu de ctivitate. Incearca sa pozeze in ingerul lumini cruciat is asa mai departe. noua oamenilor normali ne este evident ca e penibil dar celor cu 1 neuron nu. vinde scmatorii. se vor vindeca. de parca daca asta er mesajul lui Dumnezeu Iisus nu putea sa se ridice de pe cruce zdrobindu i pe romanii care il rastigneu si pe marii preooti, dar nu circ ieftin a vrut sa ne vanda ci puterea credintei. Tomitanu si alti preoti incearca insa sa vanda iluzii si senzational. daca era asa de simplu de ce au murit mii si mi de preoti la canal si nu li s au faramat lanturile? de ce nu merge Tomitanul cu o dacie care sa aiba dintr o data magic confortul si viteza unui Mercedes ci chiar foloseste unul? Exista excroci care umbla liber si uneori sunt ptinsi si fc puscaRIE SI ALTII CARE ACCEPTA SA APARTINA UNEI BRESLE SI SUNT PROTEJTI
  • +21 (31 voturi)    
    Ce idee de afacere!!!! (Miercuri, 27 mai 2020, 9:10)

    CetateanulRoman [utilizator]

    Ar trebui ca in fiecare luna sa fie posibil sa sarbatorim un set complet de "sarbatori crestine" , dupa cum are omul concediu si dispozitie!
    Sa pot in doua saptamini sa sarbatoresc paste, craciun, boboteaza si ce sfinti as mai avea chef. Mucenici as sarbatorii de doua ori!
  • +13 (21 voturi)    
    gresit (Miercuri, 27 mai 2020, 9:15)

    AM1981 [utilizator]

    doar "unii" se pot vindeca, dar nu toți.
    Sper din inima sa nu se îmbolnăvească nimeni, dar sa ii dea o amenda ăstuia pentru zădărnicirea combaterii bolilor.
  • -25 (35 voturi)    
    IPS Snagoveanu pune in pericol intreaga planeta! (Miercuri, 27 mai 2020, 9:23)

    Alex735 [utilizator]

    Va omoara Snagoveanu, alta preocupare nu mai aveti.
    Vai de capul vostru de retarzi progresiti..
    • +6 (16 voturi)    
      Nu-i asa ca tu si cu ceilalti 734 de frati ai tai (Miercuri, 27 mai 2020, 10:54)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      sunteti niste natarai asimptomatici ? :)))

      PS. Nu tipati ! :))
  • -2 (24 voturi)    
    un exemplu mai limpede ca acesta (Miercuri, 27 mai 2020, 9:24)

    DiDiRo [utilizator]

    ca tara nu mai este guvernata si ca penele si pesede sunt tot usl nu mai trebuie!!
  • +5 (21 voturi)    
    Presupun că a fost arestat încă de aseară (Miercuri, 27 mai 2020, 9:45)

    hic sunt leones [utilizator]

    cum, nu?
    Păi deschideți, bă, mall-urile și restaurantele ca să se împărtățească poporul din dumnezeul shoppingului și al berii.
  • +14 (26 voturi)    
    un fel de loto .... (Miercuri, 27 mai 2020, 9:47)

    viziru [utilizator]

    un fel de loto .... mai dai un ban ... mai tragi o data .... probabil urmatoarea mutare .... fiecare episcopie va avea pastele ei .... unii in ianuarie, altii in martie ..... iar altii de ce sa nu faca pastele de craciun .....
  • +23 (33 voturi)    
    A vândut lumina (Miercuri, 27 mai 2020, 9:47)

    florinu [utilizator]

    Rămăsese cu ea pe stoc de la Paști, stătea prost la încasări, nu se mai putea!!!
  • +9 (25 voturi)    
    EVUL MEDIU! (Miercuri, 27 mai 2020, 10:09)

    NOTORIOUS [utilizator]

    scopul BOR este sa ne mentina in Evul mediu, pentru a ne avea cat mai prosti si manevrabili, pastrandu-si astfel influenta ce o exercita din pacate foate mult politic, dar si pentru a huruzi pe banii nostri, ai statului.
  • +6 (10 voturi)    
    Aşadar (Miercuri, 27 mai 2020, 10:26)

    billy34 [utilizator]

    anul ăsta în cartea Şpagoveanului scrie limpede: Înălţarea, a doua zi de Paşti se întoarce...
  • +11 (15 voturi)    
    Cotizatii (Miercuri, 27 mai 2020, 10:54)

    ursu78 [utilizator]

    Mai intelegeti omul...are nevoie de fraieri care sa cotizeze la biserica. Acum ca mor ceva credinciosi..nah...soarta...cat timp biserica-i pe profit...merita sacrificiul. Deh...dumnezeu are nevoie de bani.
  • -6 (14 voturi)    
    "Se pot vindeca" (Miercuri, 27 mai 2020, 12:06)

    Setalcott [utilizator]

    Ce simplu, ce adevarat, ce necesar, si ce absent este acest mesaj in mijlocul isteriei publice.
    • +2 (8 voturi)    
      Dar și irațional (Miercuri, 27 mai 2020, 12:14)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Specific Shpagoveanului
      • -3 (11 voturi)    
        Rational (Miercuri, 27 mai 2020, 14:29)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Mortalitatea acestui virus e 0.7%
        Mortalitatea in general e 100%.
        Rationalul si paranoicul se pare ca s-au inversat in mintea multora.
    • +6 (10 voturi)    
      Dar nu ar fi mai bine sa nu riste ? (Miercuri, 27 mai 2020, 13:21)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Uite, Pimen a riscat si nu s-a vindecat !

      PS. Impotriva lui Pimen nu mai poate fi pornita o procedura penala in baza art 352 din NCP !
      • -6 (10 voturi)    
        Liberalism (Miercuri, 27 mai 2020, 14:26)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Statul spune ca stie el ce e mai bine pentru fiecare: n-are nimeni voie sa riste.
        Snagoveanu spune ca stie fiecare ce e mai bine pentru el: hotaraste fiecare daca sa riste sau nu.
      • +5 (9 voturi)    
        Aici e o Dicriminare ! (Miercuri, 27 mai 2020, 14:30)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Poți fi decorat post mortem dar nu și condamnat penal post mortem ! Csaba Astaloz trebuie notificat !
    • +1 (7 voturi)    
      Unul sa moara, e pacatul si vina lui Spago! (Miercuri, 27 mai 2020, 14:25)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      “Pot muri!” vs “Se pot vindeca!”. Tu ce ai alege? Eu unul nu mi-as risca viata pentru o tampenie ca asta!
      • -3 (5 voturi)    
        E vina lui "Spago" (Miercuri, 27 mai 2020, 18:01)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Ca zici tu? Imi pare (rau) bine, nu tu esti judecatorul universului.
        • 0 (0 voturi)    
          Se numeste ucidere din culpa! (Joi, 28 mai 2020, 8:35)

          Alui [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

          Avem noroc cu judecatorii pamanteni, ca dupa judecatorul universului nu putem astepta. Uite, cu arhiepiscopul Husilor, Onila, pedofil in sutana de exemplu, judecatorul universului n-a facut nimic!
  • -8 (16 voturi)    
    bravo Teodosie (Miercuri, 27 mai 2020, 12:46)

    mmmircea [utilizator]

    le-a dat o palma multora, asta se vede in comentarii, e atacat deopotriva de neo-marxisti cat si de fanatici religiosi. Normalitatea a devenit stridenta si insuportabila pentru majoritatea indivizilor care comenteaza pe hotnews. Pentru cei care comenteaza pentru bani, ii inteleg, isi castiga existenta, restul Dumnezeu cu mila.
    • +1 (7 voturi)    
      Zău dacă inteleg ceva (Miercuri, 27 mai 2020, 14:32)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Cine s unii ? Cine s alții ?
      Ai făcut / scris o segregare nedocumentata și cred ca e util sa Motivezi
  • +3 (15 voturi)    
    E un act politic! O sfidare la adresa guvernului! (Miercuri, 27 mai 2020, 13:16)

    Alui [utilizator]

    Vela s-a tot gudurat pe la picioarele BOR pentru o mangaiere/vorba buna la alegeri! Asta i-a tras practic un sut in cur! Atat doar ca a facut asta pe riscul oamenilor prosti. Dar de prosti nu trebuie sa-fi fie mila. Daca apare un focar nou de infectii la Constanta, o sa fie bagata zona in carantina si gata!
    • -5 (7 voturi)    
      dacă...da dacă nu? (Miercuri, 27 mai 2020, 17:58)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      dacă și cu parcă se plimbau cu o barcă...de trei luni sînteți aceiași câțiva prăpăstioși care sfidați evidența, cifrele seci...dacă dacă, dacă...nu v-ați plictisit?...ați uitat de valu doi...coifurile pă cap că vine...dacă nu vine, de unde trafic pe HN...io aștept dășchiderea la terase și v-am scuti dă onor prezența me...încerc să fiu treaz cînd postez, da-i greu
  • +2 (6 voturi)    
    Popă diliu (Miercuri, 27 mai 2020, 17:46)

    BehehePapu [anonim]

    Țapu ăsta încornorat nu are toată țigla pe biserică !
  • +5 (5 voturi)    
    Spagoveanu spune: (Miercuri, 27 mai 2020, 22:08)

    adrian88000 [utilizator]

    ."..această slujbă și că a oficiat-o "aşa cum scrie la carte".
    In ce carte a citit el ca Pastele se serbeaza de doua ori pe an ? Poate in brosura KGB pentru instruirea ofiterilor din tarile comuniste.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by