​SONDAJ Primarul din Târgu Mureș vrea obligații și anchete sociale pentru cuplurile care vor un copil. Ce părere aveți?

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 14 ianuarie 2020, 10:50 Actualitate | Esenţial


Sondaj - propunerile primarului din Tg. Mures
Foto: Hotnews
​Primarul din Târgu Mureș, Dorin Florea, a propus o serie de măsuri radicale pentru cuplurile care vor copii. El vrea o "anchetă socială" obligatorie pentru astfel de cupluri, iar viitorii părință să fie obligați să dovedească o situație stabilă (loc de muncă, locuință, situație financiară acceptabilă, nivel minim de educație). El susține și o vârstă minimă legală la care să poți deveni părinte. Dacă nu, afirmă el, "consider că statul va trebui să preia copilul", cu posibilitatea ca părinții să îl recupereze când îndeplinesc condițiile legale. Primarul s-a referit explicit la comunitatea romă, susținând că reprezentanții acesteia n-ar mai face copii doar pentru bani din alocații și a spus că "îl doare în fund" de cei care îl fac nazist - detalii.

  • Sondaj HotNews.ro: Ce părere aveți de propunerile primarului din Târgu Mureș?




Citeste mai multe despre   







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12960 vizualizari

  • -22 (40 voturi)    
    Intre timp, in Ungaria (Marţi, 14 ianuarie 2020, 10:54)

    Frankie [utilizator]

    Coplurile primesc 30.000 de euro de la stat daca fac 3 copii + multe alte beneficii.
    • +41 (55 voturi)    
      Mda (Marţi, 14 ianuarie 2020, 11:13)

      Tony_K [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

      Nu e buna comparatia ta. Tara are nevoie de copii dar are in primul rand nevoie de viitori adulti responsabili, care sa contribuie la bunastarea societatii ci nu putori (in special tuciurii) care se gandesc doar cum sa pacaleasca munca toata viata lor si doar sa suga de la stat ajutoare sociale. Sunt de acord cu primarul, chiar daca este un pic drastic dar trebuie sa ne gandim ce fel de cetateni vrea tara asta in viitor.
      • -31 (41 voturi)    
        parerea mea (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:00)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui Tony_K

        este ca sunteti o natie de rasisti
        • +8 (18 voturi)    
          Nu suntem singurii.. (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:37)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          sa vezi rasism in SUA (adica cea mai mare democratie a lumii). Daca nu esti alb, de religie protestanta, din familie buna si eventual barbat, nu prea poti razbate in viata. Adica traiesti decent, dar nu urci in ierarhia sociala.
          In SUA nu se dau pomeni electorale si ajutoare sociale, nici macar asigurari de sanatate platite de stat nu exista...doar adaposturile ptr saraci sunt gratis. In rest, nothing is for free.
          daca rromi traiau in SUA, mureau de foame...nimic nu ar fi primit gratis de la statul american.
        • +7 (17 voturi)    
          Bai cucuvea (Marţi, 14 ianuarie 2020, 13:11)

          Cuca [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          Da tu ce natie esti, ba ? Esti cumva belgian ? :-)
          • +6 (8 voturi)    
            E violet. Cinste lui ca o recunoaste (Marţi, 14 ianuarie 2020, 16:16)

            D-or [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

            Majoritatea sunt cameleoni.
      • +3 (13 voturi)    
        Ancheta sociala... (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:29)

        Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Tony_K

        ...sa se faca despre responsabilitatea statului in cresterea copiilor in conditii decente. Daca statul are pretentii, atunci are si responsabilitati.

        Chestia asta cu ancheta sociala e la un pas de sterilizarea fortata, ca de, daca ancheta vine cu concluzia ca viitori parinti nu au conditii, fara o responsabilitate din partea statului in crearea unor astfel de conditii, urmeaza sterilizarea fortata.
      • -2 (8 voturi)    
        NU asa (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:58)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Tony_K

        si nici macar nu este operational ceea ce propune.
      • -5 (7 voturi)    
        cine-i tara? (Marţi, 14 ianuarie 2020, 14:02)

        moka [utilizator] i-a raspuns lui Tony_K

        si de ce are nevoie de copiii mei?
      • 0 (6 voturi)    
        Am votat DA, ca sa nu se (Marţi, 14 ianuarie 2020, 19:11)

        asistat [utilizator] i-a raspuns lui Tony_K

        Mai inmulteasca useristii! Mai ales la sate!
    • +16 (28 voturi)    
      cine este statul? (Marţi, 14 ianuarie 2020, 11:37)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

      Sa platesti tu taxele astea pentru a da statul 30000 de eur pentru cei cu 3 copii.
      Eu nu vreau sa contribui cu taxe la un astfel de stat.
      Toti care sunt de acord cu masura au impresia ca lor sau copiilor lor nu li se poate intampla ca un functionar sa le interzica sa aiba copii.
      Nici nu stiu ce usor se va trece granita catre abuzuri.
      Asta lasand la o parte faptul ca ar fi o masura oricum profund imorala si incorecta.
    • +16 (20 voturi)    
      conditii Ungaria (Marţi, 14 ianuarie 2020, 11:59)

      amb_1 [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

      In Ungaria toate beneficiile sociale demografice sunt conditionate (in special de plata contributiilor si, in unele cazuri, de calitatea de angajat a cel putin unuia dintre soti/parteneri).

      De ex, in acest caz 30K este suma maxima (se poate acorda mai putin), este conditionata (plata contributii, cazier curat, fara datorii publice, contributii sociale achitate, copii crescuti in familie) si poate fi utilizata pentru achizitia de case/apt sau pentru constructia de locuinte.

      Este un imprumut care devine nerambursabil in momentul nasterii celui de-al 3-lea copil.

      In Ungaria sunt multe masuri pentru cupluri/copii dar sunt structurate putin mai coerent.
  • +14 (26 voturi)    
    O solutie mai buna (Marţi, 14 ianuarie 2020, 11:08)

    AlinP [utilizator]

    Asta e cea mai tampita solutie. Cas a nu dam alocatii, le luam copiii. Si cheltuim asa mult mai multi bani cu ei.

    Daca se doreste limitarea sau preventia "executarii" de copii pentru bani, tot ce trebuie sa faci e sa pui o conditie la primirea alocatiei, ca cel putin unul dintre parinti sa fie angajat sau sa contribuie la fondul de asigurari sociale. Din start ai exclus abuzurile.
    • +10 (24 voturi)    
      Alocația se acordă copilului (Marţi, 14 ianuarie 2020, 11:12)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui AlinP

      nu părinților.
      Condiția ar trebui să fie cheltuirea banilor în mod exclusiv cu copilul.
      • +11 (11 voturi)    
        eu (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:36)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        pot sa-ti dau nenumarate exemple in care parintii traiesc exclusiv din alocatii si ajutoare sociale.si ghici care categorie a populatie o sa profite in continuare?
        • +2 (2 voturi)    
          Ce să fac eu cu exemplele respective? (Marţi, 14 ianuarie 2020, 17:25)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Point

          Pe mine mă interesează - în discuțiile pe care le avem aici - soarta copiilor, iar alocația are rolul de a asigura pentru copil condițiile necesare creșterii în cele mai bune condiții pe care le poate oferi societatea noastră.
          De aceea susțin schimbarea situației actuale și implementarea unui sistem care să responsabilizeze părinții să cheltuie alocația EXCLUSIV cu copiii și care să-i pedepsească pe părinții care fac altfel.
    • +11 (13 voturi)    
      adica (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:02)

      Cardplayer [utilizator] i-a raspuns lui AlinP

      Tocmai cei care au nevoie mai mult de suport sa nu il primeasca. Ce solutie mai e si asta?

      Alocatia sa fie vouchere ce se pot cheltui doar pt. recuzite, haine, mancare etc. nu e asa complicat
  • +14 (18 voturi)    
    hmmm (Marţi, 14 ianuarie 2020, 11:13)

    Mircea1978 [utilizator]

    si totusi, 44% din cei care au participat pina in acest moment sint de parere ca:"Cred ca sint corecte in esenta"

    Deci, cum procedam mai departe?
    • +17 (21 voturi)    
      mai departe, (Marţi, 14 ianuarie 2020, 11:30)

      Levellers [utilizator] i-a raspuns lui Mircea1978

      sa-si faca o miscare politica d-l Florea si va avea parte de multe voturi.
    • -6 (24 voturi)    
      Mai departe (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:05)

      Cardplayer [utilizator] i-a raspuns lui Mircea1978

      Constatam extremismul si prostia continue a poporului roman, chiar si in randul celor educati ce bat cu pumnii in masa cum vor o societate ca in Vest dar totusi sa poata ignora drepturile omului si discrimina pe cine vor ei.
      • +4 (6 voturi)    
        ba!adica! (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:46)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui Cardplayer

        daca nu-ti da banii ca esti hot,talhar si violator sau nu ai casa dar faci 15 copii,esti rasist,extremist si mai ales prost.si nu unul doi acolo,ci tot poporul roman.
        desi nu prea calific oamenii,eu pot sa-ti zic tie cat si trolilor obositi,desi nu meritati nici macar cea mai mica atentie,ba pardon,uita-te in oglinda.
      • +1 (7 voturi)    
        Ce-i aia discriminare (Marţi, 14 ianuarie 2020, 13:33)

        Omics [utilizator] i-a raspuns lui Cardplayer

        A nu permite unor părinți să abuzeze de copiii lor nu e discriminare. A avea grijă de niște copii (pot fi dați spre adopție) nu e discriminare.
  • +14 (20 voturi)    
    Cineva a avut (Marţi, 14 ianuarie 2020, 11:24)

    yol [utilizator]

    O idee scilpitoare ieri, pe acelasi subiect. Vouchere in loc de bani si doar pt rechizite, haine si mancare. Nu cred ca-ti trebuie acceptul statului si nici carte de munca sa ai copil.
    • +5 (5 voturi)    
      doh (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:48)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui yol

      ghici ce se cumpara cu bonurile de masa...
  • +3 (25 voturi)    
    intrebari (Marţi, 14 ianuarie 2020, 11:30)

    costinescu [utilizator]

    in zilele astea in care toata lumea trebuie sa fie politically correct, ar fi totusi cateva intrebari de pus:
    - sunteti de acord cu cuplurile care sunt impotriva vaccinarii, credeti ca astia ar trebui sa aiba copii?
    - sunteti de acord cu cuplurile vegane care hranesc bebelusi cu hrana vegana, ajungand (unii, nu toti) sa ii sub-alimenteze si sa le puna viata in pericol?
    - sunteti de acord cu minoritarii(si nu numai) care fac copii doar ca sa mai incaseze ajutoare sociale pe care le sparg pe bautura?
    - sunteti de acord cu extremistii religiosi care isi tin copiii in bezna mintii, doar ca asa le-au soptit lor vocile din cer?
    Toti astia de mai sus merita copii?
    Da, populatia scade, dar nu vi se pare ca oricum 7.6 miliarde sunt mult prea mult?
    • +2 (4 voturi)    
      nu suntem de acord, dar (Marţi, 14 ianuarie 2020, 14:06)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui costinescu

      nu le putem interzice drepturi, si mai ales nu le putem interzice sa aiba copii.

      In schimb, chiar si acum, cam exista legi pentru cei care-si maltrateaza copii astfel. Cei din nord nu degeaba indeparteaza copiii din astfel de familii. La noi doar nu se aplica legile.
  • +16 (18 voturi)    
    oarecum (Marţi, 14 ianuarie 2020, 11:32)

    Joe@Black [utilizator]

    Problema este una reala pentru ca e nevoie sa corectam problema de la sursa, din fasha pentru a avea cetateni educati si performanti pe care sa te poti baza, si nu de lepre care nu vor sa munceasca si doar fac probleme in societate celor care isi vad de viata lor si aduc plus valoare statului in ansamblul lui.
    Poate cu anumite modificari si adaugiri poate iesi o solutie care pe viitor poate ajuta tara si inbunatati viata celor care traiesc in ea.

    M-as bucura sa vad o anumita solutie in acest caz pentru ca am vazut in 30 de ani nepasarea statului roman si vedem zi de zi rezultatul...
  • +19 (21 voturi)    
    Cea mai simpla solutie, (Marţi, 14 ianuarie 2020, 11:39)

    ABBV [utilizator]

    desfintarea alocatie cum o stim in prezent. Si deducerea ei din venitul parintelui sau parintilor angajat cu forme legale.
    In felul acesta cel ce contribuie beneficiaza. Sunt si tigani care muncesc si trebuie sa beneficieze de drepturi egale. Singura diferenta care este corecta a fi facuta, este intre cel ce contribuie si cel ce nu contribuie.
    • +6 (6 voturi)    
      Bravo! (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:54)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

      In felul acesta se descurajeaza producerea de copiii pentru a beneficia de alocatii - acesti copii sunt probabil lasati de izbeliste sau folositi mai tarziu de adulti in diferite trebuir murdare.
  • 0 (26 voturi)    
    Trebuie sa recunosc (Marţi, 14 ianuarie 2020, 11:43)

    Brutus2 [utilizator]

    Ca sunt uimit si mahnit de rezultatele sondajului de pana acum. 42% din respondentii de pana acum spun ca asa e bine? Suntem normali la cap sau ne ducem naibii cu totii? Alocatia de stat e primita si de cel cu 10000 salariu si de cel cu 1000 in mod egal pentru ca NU ESTE legata de contributie. Este un ajutor pentru cresterea si educarea copiilor. OK, vrem masuri care sa ajute, legam alocatia de prezenta scolara. Altfel, ce o sa faca tovarasul primar? Daca nu iese scoringul pentru viitorii parinti li se va interzice sa faca un copil? Cat de absurd sa fii sa vrei asa ceva? Sau poate ancorat in comunism... fascism....
    Pentru mine e clar: ala de a propus asa ceva si aia de accepta sunt clar de dus laolalta la casa de nebuni!
    • +1 (15 voturi)    
      „sau ne ducem naibii cu totii?” (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:25)

      dt1961 [utilizator] i-a raspuns lui Brutus2

      Eu cred ca suntem dusi gata. Daca esi in Romania, este suficient sa butonezi cateva canale de stiri sau sa citesi cateva stiri online (cu comentariile aferente) si urgent iti dai seama ca frustrarile acestui popor sunt aproape de nebunie totala. Atata rautate, ura si otrava sufleteasca nu poti intalnii in nici un alt stat (civilizat) din lume. Noi in schimb ii idolatrizam pe talhari ii uram pe cei cinstiti, ne batem joc de orsicine ne iese in cale , ne credem natiunea superioara si atoatestiutoare dar, de fapt (din exteror) nu ne baga nimeni in seama.
    • +6 (8 voturi)    
      Logica? (Marţi, 14 ianuarie 2020, 13:35)

      Omics [utilizator] i-a raspuns lui Brutus2

      A avea grijă de viitorul societății nu e nebunie.
  • +6 (14 voturi)    
    Solutia e discutabila (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:11)

    ZaR [utilizator]

    Solutia e discutabila, dar fenomenul e real.

    Primarul a propus o solutie posibila (din multe altele)de a responsabiliza parintii prin interventia statului, caci alta autoritate nu exista in acest caz.

    Oricum copiii nascuti in astfel de situatii devin o problema a societatii. E decizia societatii deci sa actioneze inainte sau dupa ce s-a intamplat fenomenul. Primarul a propus un fel de consultare a statului inainte ca problema sa apara.

    Dar cred ca pana la urma solutia cea mai corecta este ca copii sa le fie luati acelor parinti iresponsabili (nu poate exista o prezumtie de vinovatie) si ca societatea sa-si asume noile vieti. Iar parintii sa ramana fara sursa de venit din alocatie. Astfel se taie motivatia de a face copii pentru bani.
    • -3 (3 voturi)    
      nu se face asa... (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:52)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui ZaR

      NU se vine cu o recomandare pentru modul in care imi gestionez viata.

      Putem discuta, putem analiza diferite cazuri - fara nume concrete dar situatii intalnite in viata - Daca eu pricep ceva din discutiile cu altii am un castig mult mai mare si probabil ca voi continua sa procedez in acest fel - pentru simplul motiv ca imi merge mai bine.

      Propunerea Dvs. de a lua copiii de la iresponsabili este cu dus si intors - pe de o parte este bine dar pe de alta parte lasa copiii fara dragostea, unor imposibila, a parintilor si ii plaseaza in sarcina statului - ca sa zic asa o belea in plus desi copiii nu sunt o belea ci doar o provocare pentru fiecare dintre noi si pentru toti la un loc.

      Si mai este ceva - parintii care se grabesc sa faca copii odata ce sunt incarcati cu responsabilitatea unei vieti noi se mai pot schimba, in unele cazuri, gandesc eu pozitiv.
    • -2 (2 voturi)    
      intrebare (Marţi, 14 ianuarie 2020, 13:34)

      BlueX [utilizator] i-a raspuns lui ZaR

      subscriu la ce ai scris dar am o intrebare pt tine....

      daca ii sunt luati copii unde ajung si pe banii cui ???

      crezi ca daca o familie pe care o doare-n cot de societata si care toarna copii de cate ori ramane ea gravida, ca asa e natura (ca sa nu zic ca asa e dat de la dumnezeu) - ajung la stat si statul ii creste pe banii cui ???
  • -4 (14 voturi)    
    ! (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:21)

    fdan [utilizator]

    Parca Nazistii cautau sa sterilizeze persoanele care nu corespundea standardelor: evrei, tigani, bolnavi psihici, etc. Se pare ca dreapta noastr o ia pe urma lor.
    • -1 (3 voturi)    
      Si nu doar ei ... (Marţi, 14 ianuarie 2020, 21:12)

      andypandy [utilizator] i-a raspuns lui fdan

      ... programe de selectie umana au desfasurat destul de multe tari printre care si Elvetia [https://en.wikipedia.org/wiki/Compulsory_sterilization#Switzerland] si Japonia [https://apnews.com/1fefa5a14516efe9ab18763d9a8c9c46] si nu le-a mers mai bine. Nu se va ajunge acolo insa problema copiilor abandonati/maltratati/folositi ca sursa de bani este una reala si poate o discutie publica poate genera un brainstorming care sa gaseasca masuri practice care sa ajute
  • 0 (16 voturi)    
    Cinismul e molipsitor. Trebuie limitat (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:25)

    D-or [utilizator]

    Daca pornim pe panta asta, daca desacralizam viata, nu se stie unde ne vom opri.

    Si nimeni, oricit ar fi el de blond, tinar si destept nu va mai fi in siguranta.

    Imaginati-va ca pot deveni uzuale trierile pe baza testelor ADN.

    Citi stramosi pe linie materna ne cunoastem?

    Cred ca toti suntem un amestec de rase in diferite proportii.
    De ex., in Baragan in timpul primului razboi mondial nemtii au relocat lagare cu prizonieri nigerieni si algerieni care nu suportau frigul din tarile nordice. Credeti ca i-au mai luat inapoi?
  • 0 (4 voturi)    
    Cînd instituțiile statului nu își fac treaba... (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:31)

    bilbofil [utilizator]

    Înseamnă că este nevoie de o nouă lege. Pentru că, nu-i așa, dacă pe celelalte nu le respectă, pe cea nouă o vor pune în aplicare ca la carte.

    Serviciile de ocrotire a copilului nu își fac treaba pe care au acum și nu reușesc să folosească pîrghiile pe care cel puțin teoretic le au la dispoziție. Și problema nu se rezolvă cu schimbarea șefilor, pentru că ne-m construit un sistem strîmb, o formă care nu se potrivește fondului problemei. Ajutoarele pentru copiii se dau pe criterii pur birocratice, anchetele sociale se fac în grabă, pe criterii superficiale, interesul superior al copilului rămîne o vorbă goală de repetat solemn la oficierea căsătoriei civile.

    În loc să dăm vina pe alții, țigani, unguri, români, musulmani, străini, mai bine să ne gîndim legile în funcție de ceea ce dorim să facem cu adevărat împreună, cu bani scoși din buzunarul propriu, nu din vorbe și pe banii altora, să ne punem de acord cît putem face cu ceea ce avem la dispoziție și în cît timp și apoi să urmărim ce se întîmplă în practică, dacă nu este nevoie să mai îndreptăm cîte ceva pe parcurs.

    Legile nu pot fi pietre cu care să ne aruncăm în cap unii altora, sînt promisiuni, care au valoare doar atît cît are cuvîntul celui care le face.
  • -3 (13 voturi)    
    ce succes are (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:38)

    berenger [utilizator]

    printre cititorii hotnews! unul nu se gândește că, dacă mâine rămâne șomer și nu mai are bani să-și plătească chiria, devine brusc încadrabil în criteriile nebunului ăluia. ca să nu mai spun că e amuzant cât de mulți consideră că mărețul stat român e destul de competent pentru a decide care părinți să facă urmași și care nu, de parcă restul lucrurilor făcute de acest stat merg uns.

    și nu, nu am pomenit nimic de fascismul propunerii.
  • -5 (7 voturi)    
    valoare practica zero (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:44)

    ..13 [utilizator]

    Si daca Premarul le zice ca nu trebe sau ca pot cuplurile in pas repejor se vor indrepta catre solutia propusa de Premarie???

    Aberatii maxime.

    Nu stiu dece unii doar se uita in curtea vecinului si apoifara sa gandeasca 5 min. vin cu niste aberatii-propuneri de te intrebi ce se intampla frate cu ei???
  • -2 (6 voturi)    
    Mai trebuia o categorie (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:53)

    subcultura [utilizator]

    “Neconstitutionale”

    Dementa totala si oportunism electoral Ce face asta. E primar de 20 de ani, acum la ALDE. Se pare ca nisa PRM e ravnita de multi
  • +10 (12 voturi)    
    nu e corect să plătim asistații sociali (Marţi, 14 ianuarie 2020, 12:59)

    visio [utilizator]

    sau ajutoare pentru copii....face copii cine îi poate întreține; nu vreau să dau bani degeaba unor paraziți, fie țigani, români, marocani...whatever.
    Principiul contributivițății trebuie aplicat pentru toată lumea. Să mai amintim și de școală obligatorie, profesională sau liceu nu contează; omul să exerseze o meserie...
    • -3 (7 voturi)    
      Dar e corect sa existi spre a-i imbogati pe altii? (Marţi, 14 ianuarie 2020, 16:37)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui visio

      Cine te exploateaza de fapt, bogatul sau saracul caruia tu crezi ca ii dai din portia ta?

      Cine profita de tine? Ala mai bogat ca tine, sau ala mai sarac decit tine?

      Cine munceste pentru tine? Cine aduce o plus-valoare certa? Crezi ca beizadelele vor face ceva pentru tine. Nu, tu vei fi onorat sa le duci tucalul.

      Copilul saracului iti va face piinea, iti va asfalta strazile, iti va pune troaca sub rit.

      Ia mai priviti si in sus, nu numai in jos. Dar nu indrazniti nici sa ginditi, nici vorba sa ridicati privirile de slugi.
  • -3 (11 voturi)    
    . (Marţi, 14 ianuarie 2020, 13:21)

    AdiSun [utilizator]

    Poporul care crede ca bataia e rupta din rai s-a trezit sa le spuna altora daca au voie sa faca copii. Nopatea mintii
  • -6 (6 voturi)    
    rasismul la romani 2.0 (Marţi, 14 ianuarie 2020, 14:16)

    Itsoc [utilizator]

    deci daca Romania nu era integrata in NATO si UE, cred ca un lider mega extremist/fascist ar fi avut mari sanse sa fie votat de populatie si Romania sa devina o dictatura autentica.
    Noroc ca romanii nu mai depind de minunata lor inteligenta si ca acum sunt administrati de altii cu lai multa minte si scoala.
  • -5 (5 voturi)    
    42% TAMPITI SAU ANALFABETI! Sau doar trolli! (Marţi, 14 ianuarie 2020, 15:28)

    Alui [utilizator]

    42% sunt de acord cu primarul.
    Ati citit atent ce zice primarul?
    Ancheta sociala la TOATE CUPLURILE CARE VOR COPII! Oare merita sa va explic de inseamna asta? Hai ca incerc in bascalie.
    1. Toate cuplurile din Romania sunt intrebate in fiecare seara inainte de culcare:”Ba, voi aveti de gand sa faceti copii in noaptea asta?
    2. Daca raspund “Mda”, pac, ancheta sociala a doua zi dimineata. Dupa 4 saptamani afla femeia ca, eh, n-a ramas gravida. Si totul se ia de la inceput! Ba, da prosti mai sunteti! Ala din prostia omeneasca s-ar putea intoarce linistit acasa la treaba asta.
  • -4 (6 voturi)    
    Hotnews, v-ati facut de rahat cu sondajul asta! (Marţi, 14 ianuarie 2020, 15:34)

    Alui [utilizator]

    Deveniti in fel de “Click”. Asa disperati sunteti dupa cititori tampiti?
  • -5 (5 voturi)    
    Toata lumea cu ADN-ul si ARN-ul la control (Marţi, 14 ianuarie 2020, 16:26)

    D-or [utilizator]

    Aici se va ajunge!

    Sunteti siguri ca vreti asta, voi, adeptii eugeniei, s-ar putea sa-i deveniti victime.
  • -3 (5 voturi)    
    Tiganii sunt pretext. Romanii sunt miza limitarii (Marţi, 14 ianuarie 2020, 17:19)

    D-or [utilizator]

    natalitatii.
    Unii sunt exasperati ca, desi au incurajat emigratia, au ademenit sau rapit tinerele si copiii de prin sate, au scazut nivelul de trai, de scolarizare, poporul roman are o imensa capacitate de regenerare.

    Ba culmea, cu cit scad nivelul de trai, natalitatea creste, nu scade.

    Sunt inca familii cu multi copiii vigurosi, facuti la vremea lor, care practica o agricultura de subzistenta, imposibil de exterminat, chiar de-ar veni sfirsitul lumii.

    Asa ca s-au gindit ei ca, fosind pe post de zaharel atacarea tiganilor (care nu se pot apara), sa adopte de fapt masuri care ar afecta in principal romanii de la sate.

    Dar stiti ce, daca e sa fim inlocuiti de alt popor, ii prefer pe tigani. Sunt mai cinstiti.
  • -2 (6 voturi)    
    o societate bolnava (Marţi, 14 ianuarie 2020, 17:51)

    Mistrelutz [utilizator]

    asta rezulta din sondajul asta.
    vedeti ca aproape toti ne tragem din TARANI,SARACI,INCULTI,ANALFABETI ,daca va uitati in spate la strabunici si chiar mai mult.
  • -4 (6 voturi)    
    REFERENDUM (Marţi, 14 ianuarie 2020, 18:51)

    Mircea Oprea [anonim]

    Reiau, poate de data asta trece şi ideea mea de pamflet: spuneam că SONDAJUL E UN SPECTACOL MEDIATIC... Teme de un asemenea interes se cer rezolvate prin REFERENDUM... Şi, la vot, ar trebui să participe doar persoane responsabile, admise de dl Primar şi de psihiatru... Şi să eliminăm de la vot "asistaţii" şi cei care n-au calitatea de contribuabil... Altfel ne bălăcărim în aceeaşi "democraţie" care mai rău ne înfundă... Va fi o problemă cu românii din străinătate... Şi unde mai pui că trăim paradoxul de a fi un popor cu mai mulţi alegători decât numărul celor vii...
    • +1 (7 voturi)    
      E o prostie (Marţi, 14 ianuarie 2020, 20:30)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Mircea Oprea

      Nu poti opri oamenii sa faca copii. Poti sa nu-i incurajezi sau sa-i incurajezi, poti sa educi, sa sprijini ce-ti convine, nu poti sa-i opresti.
      Orice referendum pe o asemenea tema e un abuz si cred ca-i si neconstitutional.
      E o prostie propusa de un cretin, imposibil de pus in practica si foarte gresita din orice punct de vedere. Nu exista comisia aia care sa-mi spuna mie daca am sau n-am voie sa fac copii si nici n-o sa existe.
      Nu poate sa fie subiect de referendum asa ceva, ma doare-n cot ce spune "majoritatea" despre mine.
  • -4 (4 voturi)    
    Sondajul, (Marţi, 14 ianuarie 2020, 21:06)

    yol [utilizator]

    Precum si comentariile, arata unde suntem astazi. In pestera!
  • 0 (0 voturi)    
    Hotnews Alert (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 15:41)

    AurelianIntrospectiu [utilizator]

    Hotnews, cu un asemenea rezultat la un astfel de sondaj, ar trebui sa iti pui niste intrebari serioase in legatura cu cititorii tai!
    De dreapta, de dreapta, inteleg... Dar cat de de dreapta?!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by