​VIDEO Diplomat american, coborât de pe o scenă de consulul Turciei, în Constanța. Reacția Ambasadei

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 20 noiembrie 2019, 12:50 Actualitate | Esenţial


Incident diplomatic la Constanta
Foto: Captura Facebook
Adjunctul ambasadorului SUA la București, Abigail Rupp, a fost coborâtă de pe scenă de consulul Turciei la Constanța, în momentul în care se pregătea să rostească un discurs despre libertatea religioasă. „Este regretabil”, spun reprezentanții ambasadei SUA, citați de agenția Mediafax. (sursa imaginilor - Dobrogea TV)

UPDATE Iusuf Murat, muftiul comunității musulmane din România, i-a contrazis însă ăe reprezentanții Consulatului Turciei la Constanța și a precizat pentru HotNews.ro că diplomatul american era invitat la eveniment, iar Consulatul Turciei știa. "Este regretabil ceea ce s-a întâmplat și chiar ne pare foarte rău", a mai spus muftiul.
Incidentul diplomatic a avut loc la Constanța, în cadrul simpozionului „Săptămâna Nașterii Profetului Muhammed”, eveniment organizat de Muftiatul Cultului Musulman din România, în colaborare cu Atașatul pentru Servicii Religioase și Consulatul General al Republicii Turcia la Constanța.

Prezent la eveniment, adjunctul Ambasadei SUA s-a urcat pe scenă pentru a-și susține discursul, moment în care consulul Turciei la Constanța s-a apropiat și i-a spus că discursul nu este în program.

După câteva clipe de confuzie, diplomatul american a mulțumit sălii „pentru ospitalitate” și a coborât de pe scenă.

Reprezentanții ambasadei SUA au declarat că „este regretabil faptul că reprezentanții Guvernului turc au obiectat în mod public față de rolul unui înalt reprezentant al SUA”.

„Statele Unite ale Americii consideră că libertatea religioasă este un drept universal al omului și stă la baza protecției celorlalte drepturi inalienabile, incluzând libertatea de exprimare și libertatea de întrunire. Susținem libertatea religioasă și de credință în întreaga lume și depunem eforturi pentru a demonstra angajamentul nostru pentru protejarea minorităților religioase oricând este posibil. Este regretabil faptul că reprezentanții Guvernului turc au obiectat în mod public față de rolul unui înalt reprezentant al SUA și au împiedicat-o să vorbească la un eveniment care sărbătorea valorile de libertate religioasă și diversitate pe care le împărtășim în România”, susține Ambasada SUA la București.

Potrivit Consulatului Turciei, reprezentantul american nu a fost invitat la eveniment.

„Potrivit Consulatului General al Republicii Turcia la Constanța și Biroului Atașatului pe Servicii de Religie, participarea la acțiunea prilejuită de Săptămâna Nașterii Profetului și susținerea unui discurs de către un reprezentant al Ambasadei SUA la București nu erau prevăzute. Din acest motiv, consulul general al Republicii Turcia la Constanța, dl. Turan, i-a explicat politicos situația reprezentantei Ambasadei SUA la București, a rugat-o să fie înțelegătoare și să nu își susțină discursul. Reprezentanta Ambasadei SUA la București a înțeles situația, nu și-a susținut discursul și a coborât de pe scenă, iar domnul consul general i-a mulțumit pentru înțelegere”, au declarat reprezentanții Consulatului general al Republicii Turcia la Constanța.

La evenimentul de la Constanța a participat și Ministrul secretar de stat pentru Culte Victor Opaschi.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















22514 vizualizari

  • +51 (67 voturi)    
    Needucati? (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 12:54)

    Capac1947 [anonim]

    Cred ca mai bine spus salbatici...
    • +35 (45 voturi)    
      asa e dezbaterili la noi, la orient (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:45)

      Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui Capac1947

      ciocu' mic, acum suntem noi la microfon
      • -31 (37 voturi)    
        Scoate "american" din stire si vezi ce ramane (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 15:13)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        Scoate "american" din stire si vezi ce ramane....

        Ramane un individ care s-a dus neinvitat la un eveniment privat, cu scopul evident de a "da palme" organizatorilor. Un soi de Bully, nimic mai mult.

        Nu cred ca asta a avut acceptul Ambasadei US. Trump are o relatie spinoasa cu Turcia, dar e aliat cu Turcia si nu isi permite ca aceasta relatie sa fie controlata de astfel de provocari.
        Pe de alta parte, chiar si Trump recunoaste ca exista 3 departamente mari unde "Deep State" e mai activ decat oriunde: Afaceri Externe, Justitie, Servicii Secrete. Daca Deep State lucreaza pentru alti actori din US, sau pentru actori din afara US, nu e inca clar, dar intamplarea asta e una dintre multele care arata ca, "Comandantul Suprem" are probleme in a-si controla fortele.
        Sper ca numirea lui Adrian Zuckerman sa readuca Ambasada US din Ro acolo unde trebuie sa fie: sa apere interesele US, nu ale unor ciudati din spatele perdelelor.
        • +19 (21 voturi)    
          Citeste aici si nu-ti mai da cu parerea (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 16:27)

          anonimo [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Muftiul musulman din Romania a declarat:
          ”Noi ne-am cerut scuze, dumneaei era pe lista vorbitorilor, evenimentul era organizat de Muftiat, ne pare rău de atitudinea pe care au avut-o reprezentanții statului turc, respectiv consulul și cei doi atașați pe servicii religioase”.

          https://www.g4media.ro/ruptura-intre-muftiatul-cultului-musulman-si-consulatul-turciei-la-constanta-dupa-scandalul-diplomatic-cu-ambasada-sua-i-am-cerut-scuze-doamnei-rupp-asa-ceva-nu-se-face.html
          • -17 (19 voturi)    
            Citeste si mai incolo.... (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:30)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui anonimo

            Citeste si mai incolo....

            Banul venea de la turcaleti. Muftiu, ne-Muftiu, trebuia sa stie ca cine da banu' face regulile. Iar el, Muftiul, era doar cu "hei-rup", nu cu banu'.

            Stiu ca in Romanika s-a obisnuit asa, ca daca te injura trebuie sa-i dai bani, precum relatia pesedoilor cu #rezistii.

            Dar in America, si iata - surpriza, este - si in Turcia - daca vrei banu' sponsorului, faci ca el. Nu-ti convine, nu iei banu', mergi mai departe.

            Asta-i una la mana. A doua e ca - chiar daca esti invitat, chiar daca ti se da microfonul, ai bun simt si te adaptezi momentului. Nu te duci la nunta, iei microfonul si anunti toata sala ca "stii mireasa de la o posta", chiar daca e asa.

            Diplomatii americani stiu regulile astea si TOCMAI DE ACEEA cred ca tzoapa aia a facut tzigania cu pricina FARA acceptul Departamentului de Stat. (Dovada ca Departamentul de Stat NU a reactionat).

            Personal, cred ca multe persoane de la Ambasada sorosist-obamista a SUA din Romania vor afla ca s-a schimbat seful la Casa Alba cand va veni noul ambasador. Tzoapa cu pricina, printre ele.
        • +8 (14 voturi)    
          Niuluk and his fake news (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 18:09)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Te-ai activat baiatzal? O sa fii temelie in Campania lui Pavi???
        • +7 (9 voturi)    
          Fanatismul e religie! (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 18:17)

          yol [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Din toata intamplatea asta, tu ai realizat ca seful e sabotat??:))
          Vezi sa n-o iei pe urmele aluia din texas frate!
        • +9 (9 voturi)    
          salut newlook (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 23:58)

          Martha Logu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          oare cu cine sa votez in turul 2?
    • +30 (44 voturi)    
      Pasalîcu' PSD - bucuria fanariotilor teleormaneni (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:55)

      contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui Capac1947

      De ce România a devenir un pasalîc ?
      "Pentru ca putem !"
      Multumim USL ca ne-ai oferit o tara a nimanui, unde orisicine ne poate dicta viitorul.
      • +21 (31 voturi)    
        Cadâna DUamna Gabi (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:49)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        Este Sluga Perfecta a Republicii Ottoman Erdogan ( cu fine ramificații in en gros legume - fructe Voluntari )
        • +7 (7 voturi)    
          Republicii Ottoman Erdogan (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 21:03)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          este pe cale de a fi transformata de Erdogan in Imperiul Otoman. Sau cel putin asa viseaza Erdogan.
          • +7 (7 voturi)    
            Putin a Vândut aceasta “etnobotanica “ (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 22:17)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            Sultanului , însă pedofilul Sultan se va trezi târziu când Turcia va fi Gulag Rusesc
    • +14 (22 voturi)    
      Elocvent (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:22)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Capac1947

      Avem la rasarit niste vecini care mai de care.
    • +17 (23 voturi)    
      Republica Ottoman Erdogan (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:47)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Capac1947

      A defectat pe memoria lui Attaturk
    • -13 (19 voturi)    
      Ai dreptate. (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 16:14)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Capac1947

      Cei din SUA sunt salbatici. Ce dracu' cauta sus pe scena fara invitatie ? Abigail Rupp putea sa stea in public si sa treaca neobservata.
      Dar nu ! Abigail trebuie sa se suie pe scena !
      Abigail trebuie sa inteleaga ca putea sa vina si Trump la simpozion. Daca nu ai programat discursul nu ai ce cauta pe scena !

      Una peste alta, pana la urma ce sa zica Abigail unor barbati turci ?.
      Ce pot sa afle niste barbati turci de la Abigail ? Cum se piaptana femeile din SUA ?.
      Este caraghios ca o femeie sa tina discursuri unor barbati turci.
      Discursuri pentru femei mai merge, dar nu fata de barbati !
      Abigail trebuia sa caute o intrunire in care sunt numai femei /copii, iar acolo (daca e invitata) poate sa le vorbeasca / faca spectacol de pe scena.
      • +3 (5 voturi)    
        Lol... (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:14)

        B.Dan [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        Macar ai citit stirea? Organizatorul spune ca era invitata si discursul era in program. Ce nu intelegi? :)
      • -1 (3 voturi)    
        aaaah (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:21)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        the irony.

        mai tine minte oare boul,cand a fost juganit?
  • +30 (36 voturi)    
    Ciudata faza. (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 12:59)

    Alexa.99. [utilizator]

    Si jenanta.
    Indiferent la ce nivel e un eveniment, "balbaieli" de genul asta sunt penibile.
    • +20 (32 voturi)    
      ciudat (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:29)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      e putin spus.asta ar trebui sa dea de gandit atat muricanilor cat si romanasilor.cata putere are turcia in Romania?cine sunt purtatorii de drapel turcesc care defileaza pe plaiurile mioritice?
      btw,nr din ambasada muricana s-a dus neinvitata la bairam?hm?
  • -29 (47 voturi)    
    era eveniment (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:00)

    Cata79 [utilizator]

    organizat de turcalet,
    nu a vrut ca americanca
    sa 'propovaduiasca' la evenimentul lui
    • -15 (27 voturi)    
      Corect. (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:03)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Cata79

      Și, doi la mână: avea au ba invitație? Avea permisiune să vorbească, permisiune acordată de organizatori?
      • -7 (17 voturi)    
        americanii au (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 15:05)

        mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

        daca vor...
    • +16 (28 voturi)    
      unde e bre politetea ??? (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:44)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui Cata79

      unde e bre politetea ??? turcii stiu numai sa dea la cap .....
  • +32 (38 voturi)    
    Bre,estem la (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:06)

    persuasiv [utilizator]

    pașalâc ????
    • -11 (23 voturi)    
      nu-i vorba de noi (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:54)

      Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      Nu este vorba daca Romania este sau nu pashalic trucesc, ci ca de ce ambasadorul AMERICAN a acceptat fara cricneire dispozitia consulului Turciei!
      • +15 (17 voturi)    
        Sa fie vorba de bunul (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:04)

        persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Sunt_nimic!

        simt si de educatie?
      • +10 (14 voturi)    
        Bun simț (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:17)

        _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui Sunt_nimic!

        Cam așa...
  • +38 (46 voturi)    
    Vai de ei... (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:06)

    bancher [utilizator]

    Religia islamica este permisa in Romania tocmai in virtutea dreptului la libertatea religiei. Trebuia ca cineva sa ii spuna acest lucru consulului Turciei la Constanta.
    Regretabil si ca ai nostri au permis acest lucru, ca un invitat de rang inalt sa fie dat afara din sara dupa cum vrea un cetatean strain.
    • +7 (37 voturi)    
      doar Islamul? (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:45)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      De 30 ani toate sectele si sectantii lumii zburda prin Ro si fac prozelitism big time si isi fac "temple" .
      • 0 (14 voturi)    
        Da-ne si noua .. (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:08)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        ...exemple de secte care zburda prin Romania.
      • +12 (20 voturi)    
        da, dar aceia nu pun bombe. (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:24)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        marea problema cu islamul este ca e o religie ofensiva, care pune bombe celor care cred in alte religii.
        Nu am auzit de bombe puse de martorii lui Iehova, de penticostali sau de pocaiti de ziua a 7-a.
        • +9 (19 voturi)    
          Musulmani (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:44)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          In Ro avem demult  vreo 60.000 de turci si tatari, musulmani - au facut ei ceva rau cuiva?...
          Vezi  ca  Islamul include sub-secte si grupari islamice, si multi musulmani sunt moderati si NU sunt adepti ai nebuniei Sharia sau partizani si proiectului "Califatul Global", cultivat de Wahabbisti
          • +3 (11 voturi)    
            Am inteles .. (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 15:40)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

            ... alea sunt secte bune.. nu ca cele rele care zburda prin Romania. Ca si securistii: aia buni sunt la PSD.
            • -3 (3 voturi)    
              ai inteles rău (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:38)

              Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              Eu nu am nicio preferintă pt. vreo religie, sunt agnostic. Daca stii ce e aia. Dar nu mi plac exagerarile, dintr o parte, sau alta.
              • +3 (3 voturi)    
                Nu, nu stiu ... (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 19:54)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

                ... ce este aia "agnostic".

                Dar, agnostic fiind, cum de stii tu ce este aceea o secta si care sunt sectele ce zburda prin Romania. Nu te pricepi, dar stii.
                • -3 (3 voturi)    
                  da? (Joi, 21 noiembrie 2019, 9:29)

                  Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                  -a fi agnostic nu impiedica un om sa studieze religiile lumii, ca observator extern
                  -bine ca stii tu
          • +5 (5 voturi)    
            Personal nu am nimic cu (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 16:38)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

            musulmanii din Romania, cu care nu au existat conflicte. Insa marele pericol sunt incercarile de radicalizare a acestora, venite din Turcia si alte tari musulmane.
            Apropos, nu poti desparti Sharia de islam...daca esti musulman, esti in mod obligatoriu adeptul Sharia (legea islamica). E ca si cum ai spune ca esti crestin dar nu crezi in Iisus.
            • -2 (2 voturi)    
              fals (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:37)

              Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui bancher

              Islam are sub-secte, cu diverse pcte de vedere despre preceptele Coranului. E foarte heterogen. Dar in massmedia ajung numai actiunile extremiste.
              App, in FR sunt 7 milioane musulmani - pana in 2001 când occidentul a inceput sa omoare musulmani civili in Asia ce atentate jihadiste au fost in FR?
        • -2 (6 voturi)    
          Mă întreb (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:09)

          jcjc [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          ...de ce religie or fi fost toți ăia de bombardau bisericile negre prin Alabama în anii 60? Sau ăia care omoară doctorii care fac avorturi? Sau Armata Republicană Irlandeză? Sau neonaziștii care trag cu arma în sinagogi și biserici?
          • 0 (2 voturi)    
            Nu te mai intreba ptr ca (Joi, 21 noiembrie 2019, 10:16)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

            niciunul din cazurile enumerate de tine nu are legatura cu religia. Cei care bombardau negrii in Alabama si Georgia erau rasisti, membrii ai Ku-klux-clan, Puterea alba sau alte cluburi rasiste si anti-persoane de culoare. Nu aveau ceva cu religia negrilor, ci cu culoarea pielii acestora.
            Armata Republicana Irlandeza (IRA) este o asociatie terorista nationalista, care militeaza ptr desprinderea Irlandei de Nord de Regatul Unit al Marii Britanii.
            Cat despre intreruperea de sarcina aceasta este legala in multe tari, inclusiv state americane sau Irlanda. La fel cum a fost si la noi pana in 1989, fara legatura cu religia.
    • -17 (23 voturi)    
      Era un eveniment de-al lor, nu de-al muricanilor. (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:08)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Sunt niște reguli, niște uzanțe în astfel de situații. Una dintre ele este să nu vorbești neîntrebat, mai pe românește.
      • +15 (19 voturi)    
        fusese invitata (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 15:23)

        Catalin Istrate [anonim] i-a raspuns lui Tayen

        Femeie fusese invitata de catre turci sa sustina un discurs. Mai tarziu consulul s-a razgandit (probabil a primit ordin de sus) si a rugat-o sa nu-l mai sustina deoarece nu mai este loc si pentru ea. Putea sa-i spuna asta dinainte sa se urce pe scena. Pare ca a vrut s-o faca de rahat turcesc in fata salii, sa-i arate el cine-s sefii de fapt in Romania.
        • +8 (8 voturi)    
          Consulul a vrut sa isi arate muschii (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 16:39)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Catalin Istrate

          de musulman, nimic mai mult.
      • +12 (12 voturi)    
        Ia sa vedem si ce zic altii: (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 15:42)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

        "Muftiul Cultului Musulman din România, Murat Yusuf, s-a delimitat categoric miercuri de gestul consulului Turciei la Constanța, care a coborât-o pe reprezentanta ambasadei americane de pe scena unui eveniment cu public înainte ca aceasta să țină un discurs, pe motiv că nu figurează în program. Muftiul Murat Yusuf a declarat pentru Info Sud-Est că ”ne pare rău de atitudinea pe care au avut-o reprezentanții statului turc. Evenimentul a fost organizat în România, iar noi avem relații bune cu SUA”."
        • +8 (10 voturi)    
          Muftiul a fost mereu un om cumpatat (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 16:40)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          si echilibrat. Sper sa ramana cat mai mul pe functie, si sa nu fie inlocuit de vreun extremist.
      • +7 (7 voturi)    
        Ei, pana la urma s-a dovedit (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:04)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

        ca femeia fusese invitata, chiar de muftiu.
        Vezi stirea pe HN.
        Ura ta mujica fata de "muricani" te orbeste complet.
        Sunt reguli, uzante, cum spui tu.
        Iata ca dl consul turc le-a incalcat pe toate.
    • -11 (15 voturi)    
      Esti papagal rau de tot. (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 16:39)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Abigal nu a fost data afara din sala !!!!!!!!!!!!. S-a intors pe locul ei in public. Doar ca nu a putut sa tina un discurs.
      La orice Eveniment este nevoie de Invitatie pentru a tine discursuri.
      Regretabil ca Abigail nu a cerut Organizatorilor dreptul de a putea tine un discurs. Atat o duce capul.
      • +4 (4 voturi)    
        NU mai spune!!! (Joi, 21 noiembrie 2019, 10:21)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        Esti cumva expert in diplomatie, de stii ca ,,la orice eveniment'' este nevoie de invitatie ca sa tii un discurs? (chiar daca ai fost invitat sa participi?)
        Afla ca pentru un dimplomat este o marlanie sa interzica discursul unui inalt functionar al ambasadei, chit ca intre cele 2 persoane nu sunt relatii de simpatie. Consulul Turciei stia asta, dar a vrut sa isi arate muschii, ca face ce vrea el. Acest lucru a fost dealtfel taxat si de muftiu, care s-a dezis de gestul consulului.
  • +24 (34 voturi)    
    Wake up, America ! (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:10)

    John M. [utilizator]

    This is reality, not dreaming to an ideal world, with love and understanding.
    Islam is merciless...
  • +44 (46 voturi)    
    Lol (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:13)

    mitg [utilizator]

    Libertate religioasa a la turcaleti.
  • +39 (43 voturi)    
    DISCURS ANULAT (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:14)

    IOSCA [utilizator]

    Este total nepotrivit gestul turcului.Se incadreaza in politica antioccidentala a otomanilor. Lucruri din astea pur si simplu mu se fac. Nu cred ca doamna s-a dus de capul ei acolo. Astept reactia lui Opaschi. Nu este cazul deloc sa ne caciulim la osmanlai.
    • +24 (32 voturi)    
      Am devenit un pasalîc ? (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:52)

      contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui IOSCA

      "Se incadreaza in politica antioccidentala a otomanilor".
      Otomanii ca otomanii, dar aceasta s-a petrecut în...România !!!
      Am devenit un pasalîc ? (Nici nu mai vorbesc de rusii care ne-au blocat Marea Neagra si ne dau ordine prin rusofilii de prin posturile cheie ale României. Nici Iliescu si nici Teodorovici, nu sînt închipuiri, ci dramatice realitati ale viitorului nostru, daca închidem prosteste ochii)
      Va dati seama cît de slab a ajuns statul român daca oricine poate face sa desface legea la noi ?
      Tiganii bat politistii, interlopii au la picior pe sefii politiilor municipale, dar si pe "alesii" locali, Prim Ministrii sînt analfabeti iar baronii locali hoti legali ai bogatiilor tarii, pe strada sîntem înjunghiati, violati, tîlhariti de criminalii eliberati de fostul ministru al...Justitiei, jandarmii ne bat si ne gazeaza dorinta de libertate si democratie din ordinul Ministrului de Interne, fosta secretara de scoala comunala, sefii PSD dezgroapa mortii si se hilizesc din închisorile tarii de cît de prosti putem fi ca sa-i votam de 70 de ani, tinerii ne pleaca, umiliti de fiii "demnitarilor" din Parlament, parintii ne mor în spitalele groazei, iar pupatorii de moaste si "oportunistii" voteaza pieirea noastra conform" programului de guvernare" - "Dupa noi, potopul !".
      Ce ne mai ramîne ? Unde sa ne mai ducem ? Cît mai suportam aceste ciurucuri mediocre si cleptocrate ?
      Chiar nu avem doua ore, într-o zi, ca sa ne ducem la vot ?
      Acesti paraziti trebuie sa dispara. De la Prima Mizerie a tarii pîna la primarul necinstit ce baga spaima în prostimea saraca a satului romanesc, toti trebuie ori sa se reformeze ori sa înfunde închisorile Lagarului Socialist Teleormanean.
      Daca nu ati înteles aceasta, pieriti în pace !
      • -3 (15 voturi)    
        Urmaresc Circul (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:39)

        Observatory [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        organizat de partidul Democrat contra lui Trump cu referire la corupția din Ucraina .
        Ce asemănare , chiar o copie fidela a corupției in Ucraina și România .

        PS
        Cu ce drept turcaletii comanda in România .
        Credeam ca nu
        Mai facem parte din Imperiul Otoman, dar am gresit.
        Suntem încă la acel nivel !
        • -13 (15 voturi)    
          Nu comandă. (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:54)

          Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

          Era evenimentul lor, organizat de ei!? Era.
          Plăvanul de ce nu a lăsat-o pe pavian la „evenimentul” lui? Ca o paralelă....
          • +6 (6 voturi)    
            Mai citeste o data (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:06)

            midufi [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

            Vezi care au fost faptele.
            Ce treaba are "Plavanul" ?
            Esti dus rau...
      • -9 (19 voturi)    
        era in romania (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:57)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        dar nu organizata de romani, ci de diplomatii turci acreditati la constanta, care conf. uzantelor diplomatice, invita pe cine vor. nu a fost o intrunire publica, organizata de consiliul judetean sau primaria din constanta.
        deci, sa nu amestecam romania acolo.
        e intre americani si turci.
        • +6 (10 voturi)    
          nu mai spune?? (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 16:43)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Organizeaza tu in Istanbul o reuniune a crestinilor, sa vedem daca se aproba. Si, daca totusi se aproba, sa zicem ca ambasadorul unei tari musulmane in Turcia vrea sa tina un discurs, iar tu nu il lasi....Crezi ca mai ramai in viata dupa reuniune?? Te fac turcii bucati ptr o asa jignire.
        • +3 (5 voturi)    
          "Diplomatia" turca în RSR (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:01)

          contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Complet eronat !
          Cînd organizezi ceva într-o tara nu provoci un conflict diplomatic ci te conformezi legilor diplomatice în vigoare.
          România a permis conferinta, dar în limitele legilor si politicii românesti în domeniul relatiilor internationale.
          Daca interdictia era justificata, atunci trebuia sa fi fost aplicata ÎNAINTE de eveniment si nu ÎN MOMENTUL urcarii la microfon a functionarului american.
          Dar, Turcia începe sa derapeze, considerâg Balcani ca un vechi pasalîc de revendicat.
        • -1 (3 voturi)    
          Mai citeste si tu. (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:07)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Vezi actualizarea, o gasesti chiar pe HN.
          Deci, tov. pandelica ?
  • +21 (25 voturi)    
    ha (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:18)

    I [utilizator]

    pai cumparam legume supra-chimicalizate din turcia, otokare din turcia, americanii astia nu stiu ca trebuie sa dai bacsis?

    BACȘÍȘ, bacșișuri, s. n. Sumă de bani dată, peste plata cuvenită, pentru un serviciu personal. – Din tc. bahșiș.

    https://dexonline.ro/definitie/bac%C8%99i%C8%99
    • -13 (25 voturi)    
      da (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:46)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui I

      Turcia, cel mai bun partener european al Romaniei
      • +11 (13 voturi)    
        ironie sau prostie ? (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:37)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        ironie sau prostie ?
        • -4 (10 voturi)    
          eram sarcastic (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:50)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

          dar pt. unii probabil trebuia sa desenez.
          -sau sa bag 100 de emoji
    • +4 (6 voturi)    
      stiu americanii foarte bine ce e mita (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 15:10)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui I

      doar ca atunci cand se vorbeste de mita si coruptie toti se uita spre est... respectiv noi vedem coruptia la turci... (ca la noi nu exista, noi votam psd-stii ca sunt curati) :)
  • +26 (34 voturi)    
    de cand face Turcia regulile la Constanta? (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:18)

    Crup [utilizator]

    Locatia este in Constanta, iar organizatorul este Muftiatul Cultului Musulman din România.
    Dupa nume, pare a fi "din Romania" si nu din sultanatul lui Erdongan, marit fie numele Lui (a lui Erdogan, nu a sultanatului), ca sa folosesc o expresie probabil mult iubita in Turcia.
    Si atunci?
    Ar trebuie o nota oficiala a MInisterului de Externe a Romaniei pentru Ministerul de Externe din Sultanatul Erdoganez. Nu scandal, nu alte minune, ci o nota oficiala.
    Mai ales ca era vorba despre un partener cu adevarat important a Romaniei. Caci nu ienicerii lui Erdogan participa activ la apararea Romaniei. Ienicerii lui Erdogan sunt mai degraba prietenii cu tarul Putin, care domneste peste Cnezatul Rusiei.
  • -10 (28 voturi)    
    mda (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:22)

    nash pandelica [utilizator]

    la ambasada sua din bucale sunt inca progreseii demokkati ai amvasadorelui klempa, omul lui o'banana.
    ei sunt cu libertatile de toate felurile, iar la libertatea religioasa inteleg sa dea crucile afara de peste tot. libertatea religioasa, dupa unii demokkati, este sa combati/batjocoresti crestinismul.

    cred ca mslimanii turci si tatari, din romania, stiu ce'i aia libertate religioasa.
    dar, nici consulul turciei nu a dovedit....diplomatie.
    nasol can' isi baga dioplodocii nasul in probleme de religie, credinta.

    pace. salam. shalom. peace.
    • +6 (12 voturi)    
      Tastatura este pentru degetele (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:07)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      de la mana.
      • -8 (10 voturi)    
        eu am scris (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 15:29)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

        pt. cei ce inteleg....scuze...
        • +3 (3 voturi)    
          Nu,ai vrut doar sa ''te dai'' (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:49)

          persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          mai spiritual decat esti.Si ai ''iesit'' penibil.
    • +1 (1 vot)    
      Diplomatii nediplomati ? (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:15)

      contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Sincer, prefer ca nu numai"dioplodocii" sa-si bage nasul dar si "aia din umbra", înainte ca ISIS sa ajunga la Constanta.
      Religia nu este un domeniu în afara legii decît în califatele auto-proclamate, care impun alte... legi, pe care le stim, sper, cu totii. Libertatea religioasa nu înseamna privarea de libertatea de alegere pronata de fundamentalisti.
      Fara de legi juste si drastice ajungem la...faradelegile haosului social. Cam cum este România la ora actuala.
      Cât despre "libertatile religioase" si manipularile obisnuite ale dumitale ...
      Definiti termenul de "libertate" ca sa stim cu cine vorbim si poate va va fi acordat un oarecare credit.
  • +21 (27 voturi)    
    Marlanii diplomatice, la fel ca rusii (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:23)

    V. Istina [utilizator]

    Intimidare, amenintari, santaje, forta bruta... asta sta in spatele „soft-power“-ului exercitat de Turcia. Viata turcilor nu e tocmai fix la fel cu ce vad romanii in seriale, episodul asta e o dovada ca Erdogan si fanaticii otomani isi incoarda muschii si mai urat, iar cand NATO va fi istorie, cu SUA retrasa si contemplativa si din ce in ce mai mica, atunci vor incepe si turcii cu rusii sa-si imparta ce vor lasa in urma americanii. Turcia pare deja convinsa ca americanii vor pleca, asa, cam de peste tot.
    Se inseala.
    • -6 (12 voturi)    
      zxzxzxz (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:29)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui V. Istina

      Păi ,chiar așa ! NU face UE cu nucleul ei dur si de viteza UNU , tot ce poate să scoată SUA din EUROPA si să-și facă armate separate ? Nu , tot ei produc fenomenul BASARABIA de azi unde schimbă într-o veselie tot ce nu le convine din pdvd Ribentrop -Molotov 2 ?
  • +12 (16 voturi)    
    mhe (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:24)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    ...totul se plateste...
  • +20 (20 voturi)    
    Opaschi (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:24)

    codrean [utilizator]

    e acolo de 30 de ani, pus de Iliescu ! Ultimul dinozaur ? Nu stiu, mai cautati, surprizele nu sunt excluse !
  • -19 (27 voturi)    
    pai, daca n-a fost invitat? (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:50)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    nu erati tot aici foarte combativi cu Dancil;a care nu avea ce cauta neinvitata la "dezbaterea" liberala?
    • +11 (15 voturi)    
      Esti pe langa (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:08)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      subiect.Ca de obicei,nimic nou.
    • -12 (16 voturi)    
      americanii au voie (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:52)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      ca ei aduc luminarea.
      ce este aia invitati ?!

      doamna adjuncta a ambasadei, deci nu a ambasadorului sau a altui diplodoc, a auzit si ea de o manifestatie, si hop si ea.
      la zece august n'a venit, sa ne spuna despre libertaea de intrunire ....

      din articol reiese ca era o intrunire organizata de consulatul turcesc si nu stiu ce anexa religioasa a ambasadei turcesti, cu invitati.
      probabil doamna voia sa le spuna ceva in numele muslimanilor americani...
      • +3 (3 voturi)    
        Vorbesti prostii, ca si Hotelierul (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:09)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Uite ca nu e asa.
        Ia sa vedem, iti ceri scuze pentru "opiniile" tale ?
  • +12 (20 voturi)    
    Care este mesajul!? (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:53)

    Sunt_nimic! [utilizator]

    Adjunctul ambasadorului american a transmis un mesaj extrem de neplacut: a artat ca Lumea Libera este impotenta in fata sultanului Erdrogan, ca nici macar nu indrazneste sa deschida gura sa SPUNA ceva!

    Daca asta se intimpla la Ankara, sa zicem: esti la mine acasa, nu vorbesti decat daca iti dua eu voie!

    Dar asa?
    De cand stabileste turcaletul libertatea cuvantului in Romania?

    Daca nici ambasadorul singurei superputeri de pe glob nu ar evoie sa deschida gura, ce pot sa sper eu, simplu cetatean?!?
    • +10 (14 voturi)    
      Mesajul este (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:19)

      _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui Sunt_nimic!

      Americanii au bun simț, ce ai fi vrut să facă?!?
      • +2 (4 voturi)    
        straniu (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:03)

        Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

        Mi se pare extrem de straniu ca tocmai un pedeserist sa mentioneze bunul-simt si sa ii laude pe americani!
        • 0 (4 voturi)    
          Mda (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:32)

          _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui Sunt_nimic!

          Pedeserist ești tu la cap!
          • 0 (2 voturi)    
            Asta chiar e tare! (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 19:18)

            Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

            In mod normal, cand cinava ma face pedeserist, raspuns si eu cu injuraturi la insulta grava.
            Dar cand un pedeserist ma acuza de ... pedeserism, este cel putin paradoxal!
            • 0 (2 voturi)    
              Amice (Joi, 21 noiembrie 2019, 10:37)

              _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui Sunt_nimic!

              Ești...
              • 0 (2 voturi)    
                Vedeti? (Joi, 21 noiembrie 2019, 11:31)

                Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

                Daca mai era nevoie de o confirmare: expresia apartine Dlui. Dragnea al dumneavostra!
    • +10 (12 voturi)    
      nu era ambasadorul. (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:26)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Sunt_nimic!

      acesta abia e votat de Parlamentul American. Era o loctiitoare a lui, d-na Ruup, insa asta nu schimba cu nimic incadrarea cazului.
    • +13 (13 voturi)    
      Mesajul e altul (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:36)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Sunt_nimic!

      Nu are rost sa pomenesti ceva de libertate celor care nu vor sa auda de ea.

      Foarte bine a facut ca a plecat!

      De altfel, daca nu ar fi facut asa, nici macar nu am fi aflat de eveniment. Acum stim toti de el, si am aflat, prin fapt, ce inseamna...
      • 0 (0 voturi)    
        multumesc! (Joi, 21 noiembrie 2019, 15:42)

        Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        "daca nu ar fi facut asa, nici macar nu am fi aflat de eveniment."

        este adevarat, nu m-am gandit de loc la aspectul acesta.
        Asa este, trucul i-a facut, fara sa vrea, o considerabila publicitate!

        SI cu ocazia asta, aici pe HN trolli kremlinisti s-au dezlantuit din nou cu invectivele!
  • -9 (21 voturi)    
    De ce nu dați comentariile!? (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 13:57)

    Tayen [utilizator]

    Sau procedați și voi ca plăvanul? Cine nu-i de acord cu „linia” voastră nu este publicat? Slabă fițuică ați devenit!
  • +11 (13 voturi)    
    Vechiul nostru prieten Kemal (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:01)

    eleVenereCtions [utilizator]

    plange in cosciugul lui cand vede ce a ajuns Turcia in ziua de azi.
  • +11 (15 voturi)    
    UNDE'I SUVERANITATEA ROMANIEI? (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:14)

    GazarPro [utilizator]

    Consulul Turciei trebuie declarat PERSON NON GRATTA si trimes acasa. Scandaloasa imixiunea sa in organizarea ceremoniilor religioase in RO. Romanii sa fie prudenti; Islamul nu a adus nicaieri pace, dragoste, liniste si prosperitate.
  • +10 (12 voturi)    
    Consulul turc trebuie demis (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:32)

    mireb [utilizator]

    Consulul turc trebuie trimis inapoi in Ankara. Ce face el intra in conflict cu alianta Romaniei cu USA.
  • -15 (21 voturi)    
    Chiar eram curios (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:32)

    Incomod3 [utilizator]

    daca macar un comentator a citit si a inteles stirea... toti s-au repezit sa scuipe in capul turcului.... bai analfabetilor, paparuda aia americana, n-avea ce cauta acolo. NU FUSESE INVITATA!!! S-a bagat ca musca in lapte. Ca si cand la ziua ta, Dorele, care comentezi p-aci, vine Gigel din scara vecina, pe care nu l-ai invitat, nici nu-l cunosti, dar el vrea sa-ti spuna ca e baiat bun si-ti zice la multi ani, chiar daca el te considera mai handicapat, asa... acum nu ca n-ar avea dreptate in cazul multora de p-aci, dar nu faci asa ceva in cazul unei sarbatori specifice unei comunitati cu care tu n-ai de a face si unde nu esti dorit.... americanii au devenit mascaricii planetei... trist
    • +11 (17 voturi)    
      fara rautate, dar TU NU AI INTELES (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:46)

      Crup [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

      Ideea era cu totul alta.
      Evenimentul era organizat de Muftiatul Cultului Musulman din România. Muftiatul asta este un cult religios ROMANESC, exact asa cum este - vorbesc din punct de vedere juridic - Biserica Ortodoxa Romana, Martorii lui Iehova, Biserica Greco-Catolica, etc.
      Iar cel care i-a cerut diplomatului american sa ia cuvantul NU a fost Muftiatul Cultului Musulman din România, ci consulul Turciei la Bucuresti, deci un REPREZENTANT OFICIAL AL STATULUI TURC.
      Sa iti traduc stirea: un reprezentant oficial al statului turc i-a interzis unui reprezentant oficial al statului american sa ia cuvantul la un eveniment organizat de o organizatie religioasa romaneasca, pe teritoriul Romaniei.
      Asta se poate lesne incadra la nivel de incident diplomatic, provocat intentionat de agresivul si nesimtitul stat turc. (din prezent)
      • -10 (12 voturi)    
        Ba tu nu ai înțeles!!! (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 15:01)

        Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Crup

        Ia mai citește o dată, dacă nu-i prea greu. Și dacă chiar nu pricepi, roagă un prieten să-ți explice.
        • +1 (1 vot)    
          Tovarase, ia citeste stirile (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:11)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

          Daca nu pricepi, roaga un prieten sa-ti explice.
      • -8 (12 voturi)    
        Prietene, ai probleme cu textele lungi? (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 16:22)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Crup

        "Incidentul diplomatic a avut loc la Constanța, în cadrul simpozionului „Săptămâna Nașterii Profetului Muhammed”, eveniment organizat de Muftiatul Cultului Musulman din România, în colaborare cu Atașatul pentru Servicii Religioase și Consulatul General al Republicii Turcia la Constanța."

        =======================

        Daca ai probleme cu textele lungi, uite mai tai, ca sa nu ti se scurtcircuiteze neuronasul"

        "Incidentul ....a avut loc la Constanța, în cadrul simpozionului..., eveniment organizat de ... în colaborare cu... Consulatul General al Republicii Turcia...."

        Acum ai priceput de ce era acolo Consulul Turciei?

        PS: Si ce okazie sa taci ai avut! Cat de destept pareai!
        • +2 (2 voturi)    
          Ia mai lasa-ne cu prostiile (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:11)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Mai citeste si tu stirile.
        • +3 (3 voturi)    
          mai beieti ce nu ati inteles din declaratia (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 21:37)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Muftiului care spune clar ca doamna era invitata la eveniment si cel mai probabil se stabilise si un discurs.
          In colaborare cu Consulatul nu inseamna neaparat ca aia au utlimul cuvant.
    • +17 (23 voturi)    
      Chiar n-a fost invitata? (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:47)

      IOSCA [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

      Dumneata chiar crezi ca un diplomat da buzna cand il taie capul la un eveniment? Sau ii consideri prosti pe cei care au scris inaintea d-tale.E cam mult sa crezi ca nu am inteles stirea.Mi-e teama ca domnia ta iti iei argintii din alta parte decat din Romania.
      • -8 (8 voturi)    
        invitata (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 15:44)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui IOSCA

        sa ce, sa stea in banca cu basma pe cap, cum este politicos, sau sa ia cuvantul ?!
        poti sa ne precizezi >?

        la constanta nu poti vorbi de libertate relicioasa, caci atat muslimanii, cat si alte culte au destula, au lacasuri, merg si se roaga in liniste.

        doamna a tulburat linistea publica in constanta ! :-))
        • +5 (5 voturi)    
          A fost invitata sa asiste (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 16:45)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          la respectiva reuniune. e greu de crezut ca un loctiitor de ambasador se duce la o asa reuniune minuscula, doar ca sa se afle in treaba. Nici nu stia de ea, daca nu era invitata.
      • +4 (4 voturi)    
        Uite ca s-a dovedit ca ai dreptate (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:12)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui IOSCA

        Da' postacii sovietici o tin pe-a lor.
    • -9 (9 voturi)    
      da (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:55)

      hmc [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

      De acord, nu intri neinvitat la un eveniment la care nu esti dorit. Nici macar tuta viorica nu a avut indrazneala sa mearga neinvitata la BCU peste presedinte.
      Inca nu au devenit mascaricii planetei, si sper sa nu se intample, dar se pare ca lucreaza din greu la asta, condusi de mascariciul-sef Donald.
      • -7 (7 voturi)    
        Numai ca... (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 16:24)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui hmc

        Numai ca, Ambasada US din Ro este condusa de altceva, nu de Donald. Nu e prima oara cand aceasta ambasada pune intre paranteze interesele US. Poate ca lucrurile se schimba cand vine noul ambasador.
        • +1 (1 vot)    
          Numai ca a fost invitata (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:13)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Doar ca tov postaci rusi o tin pe-a lor, precum Veorika.
    • +9 (9 voturi)    
      habar n-ai (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 15:42)

      Catalin Istrate [anonim] i-a raspuns lui Incomod3

      Bai tantalaule, reprezentanta USA a fost chemata si rugata sa sustina acel discurs de catre partea romaneasca, cea care a organizat evenimentul. Consulul Turciei care era acolo si el invitat, deci care nu era organizator, s-a apucat el cu puteri de la sine s-o dea jos pe americanca. Acum pricepi ? Femeia a fost invitata si rugata initial sa sustina acel discurs. Din bun simt n-a facut panarama si s-a retras. In mod evident, oalele se vor sparge in capul Romaniei, ca organizatoare a acelui eveniment pentru ca va fi intrebata de catre partea americana cum de i-a permis boului turc s-o dea jos de pe scena. Turcii o sa se spele pe maini si o sa dea vina pe amaratul ala de consul, cum ca el de capul lui a facut asa ceva, dar Romania nu are cum s-o mai dea la intors, nu are un acar Paun pe care sa arunce vina derivata din lipsa de actiune la asemenea marsavie. Practic Romania va fi facuta vinovata la nivel institutional. La final ce vedem ? Cum serviciile turcesti au jucat o piesa de teatru prin care a facut Romania la nivel de stat, de rahat turcesc. Deci, pe scurt, turcul i-a tras-o americanilor aratandu-le ce smecheri sunt ei, dar ne-a tras-o si noua, aratand lumii cat de supusi lor suntem, Ce sa mai, o lovitura turceasca de maestru.
      • -4 (4 voturi)    
        bai frate (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:51)

        Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui Catalin Istrate

        tu chiar nu esti in stare sa intelegi un text in romana ? trebuie sa ti se explice pe litere ? ce drac de scoli ati absolvit bai analfabetilor ?
        "Incidentul diplomatic a avut loc la Constanța, în cadrul simpozionului „Săptămâna Nașterii Profetului Muhammed”, eveniment organizat de Muftiatul Cultului Musulman din România, în colaborare cu Atașatul pentru Servicii Religioase și Consulatul General al Republicii Turcia la Constanța."
        Care parte romana a invitat-o ? Inca odata, cine a organizat ? Deja mi-a crescut tensiunea. bai tara asta e condamnata, cu generatia asta de handicapati...
        • 0 (0 voturi)    
          Deci... n-ai dreptate, daca citim stirile... (Joi, 21 noiembrie 2019, 11:11)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

          ... ulterioare.
          Ce mai zici acum ?
  • -4 (6 voturi)    
    ce chestie... (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:57)

    sareta [utilizator]

    Ce vreti bre ,noi suntem de peste 800 de ani aici ,iar voi nu aveti nici macar 100 ...Asa ca avem ultimul cuvant pana una alta.
  • +13 (13 voturi)    
    E foarte grav! (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 14:58)

    Alui [utilizator]

    De cand da consulul turc ordine in Romania? E ca si cand ai avea doi invitati acasa la tine iar unul il scoate afara pe celalalt? Cui ii dai un sut in fund pe usa afara, daca ai sange in instalatie?
  • -3 (9 voturi)    
    Asta e amestec clar in treburile interne! (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 15:01)

    Alui [utilizator]

    Daca Iohannis nu-l zboara pe turcalet, e pampalau! Nemtii ar trebui sa-l renege pe Iohannis intr-un asemenea caz!
  • +11 (13 voturi)    
    secretarul de stat ce pazea? (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 15:11)

    DSS [utilizator]

    In primul rand nu cred ca diplomatul american a venit neinvitat si s-a dus sa tina un discurs daca tot se afla acolo. In diplomatie nu se fac lucrurile asa.

    Domnul Opaschi era acolo, trebuia sa intervina rapid, sa-l dea afara pe turcalet si sa o invite pe doamna Rapp sa ia cuvantul.
    Absolut rusinos ce s-a intamplat, ne-am facut de ras. pasalac
    • +10 (10 voturi)    
      Hotnews ar trebui sa face Update (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 15:57)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui DSS

      ”I-am cerut scuze doamnei Rupp, așa ceva nu se face”

      a declarat Muftiul Murat Yusuf.

      "Muftiul Cultului Musulman din România, Murat Yusuf, s-a delimitat categoric miercuri de gestul consulului Turciei la Constanța, care a coborât-o pe reprezentanta ambasadei americane de pe scena unui eveniment cu public înainte ca aceasta să țină un discurs, pe motiv că nu figurează în program. Muftiul Murat Yusuf a declarat pentru Info Sud-Est că ”ne pare rău de atitudinea pe care au avut-o reprezentanții statului turc. Evenimentul a fost organizat în România, iar noi avem relații bune cu SUA”.

      Muftiul a contrazis categoric și afirmațiile diplomatului turc, care spusese că participarea și susținerea unui discurs de către Abigail Rupp nu erau prevăzute în program: ”Noi ne-am cerut scuze, dumneaei era pe lista vorbitorilor, evenimentul era organizat de Muftiat, ne pare rău de atitudinea pe care au avut-o reprezentanții statului turc, respectiv consulul și cei doi atașați pe servicii religioase”.
  • +8 (10 voturi)    
    UPDATE (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 15:32)

    Cataleya [utilizator]

    "Muftiul a contrazis categoric afirmațiile diplomatului turc, care spusese că participarea și susținerea unui discurs de către Abigail Rupp nu erau prevăzute în program: ”Noi ne-am cerut scuze, dumneaei era pe lista vorbitorilor, evenimentul era organizat de Muftiat, ne pare rău de atitudinea pe care au avut-o reprezentanții statului turc, respectiv consulul și cei doi atașați pe servicii religioase”."
    "”I-am cerut scuze doamnei Rupp, așa ceva nu se face”"
    a mai declarat Muftiul.
  • +2 (8 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 16:18)

    [anonim]

  • +1 (9 voturi)    
    nasol (Miercuri, 20 noiembrie 2019, 17:20)

    revo [utilizator]

    cand un rahat turcesc te ia de-o aripa si te da afara, ca pe un neica nimeni, inseamna ca e inceputul sfarsitului. Toate imperiile se nasc, cresc, traiesc si mor. Imperiul SUA a intrat in faza clinica - a pierdut respectul lumii, sfarsitul e aproape.

    Votati Trump!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by