VIDEO Dan Barna, la interviurile HotNews.ro LIVE: Trebuie anticipate odată cu localele. Fie rămâne Guvernul Dăncilă să le organizeze, fie avem un guvern tehnic / E nevoie de un președinte prezent nu doar la crize

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 9 septembrie 2019, 17:57 Actualitate | Esenţial


Dan Barna
Foto: Agerpres
Alegerile parlamentare anticipate pot reprezenta o soluție, dar "constituționaliștii spun că nu pot fi organizate mai devreme de locale", a afimat luni, la Interviurile HotNews Live, Dan Barna, candidatul Alianței USR-PLUS la alegerile prezidențiale. Dan Barna afirmă că nu pot fi create scenarii în afara legii, iar un alt termen "nu e fezabil". În opinia liderului USR, eventualele alegeri anticipate pot fi organizate fie cu Guvernul Dăncilă în funcție, fie de un Guvern tehnic. De asemenea, Dan Barna a spus că este nevoie de schimbarea vechii clase politice, iar "România are nevoie de un președinte prezent și activ în comunitate nu doar la crize, ci prezent zi de zi în comunitate".



CITEȘTE ȘI:

HotNews.ro a transmis livetext declarațiile liderului USR:
  • Despre propunerea USR-PLUS pentru președintele Iohannis și partidele parlamentare (mai puțin PSD) de a semna un pact pentru anticipate odată cu localele, în iunie. Nu este prea târziu? Nici pe departe. Calendarul este foarte clar
  • De câteva săptămâni este un balet continuu despre cum să ieșim dintr-o criză politică în care guvernarea PSD nu mai are legitimitate, majoritate parlamentară, dar se agață de speranța rămânerii la guvernare până în 2020
  • Vedem des invocat că nu pot fi anticipate, imposibil
  • Spunem de un an și jumătate că soluția o reprezintă anticipatele
  • Hai să facem acest pact pentru anticipate, să ne sumăm, să arătăm că suntem bărbați și femei de stat, să ne asumăm că vom respinge 2 guverne, că semnăm moțiunea.
  • Organizarea anticipatelor ține strict de voința politică. Nu este niciun impediment, trebuie să confirmăm că ceea ce spunem, asta facem
  • Dar de ce să plece Viorica Dăncilă atât de târziu, peste 9 luni? Dăncilă ar trebui să plece de săptămâna viitoare, dar termenele constituționale dau această condiționare și cel mai fezabil termen pentru anticipate este odată cu alegerile locale
  • Dizolvarea Parlamentului imediat după prezidențiale? Echipa de constituționaliști pe care o avem a spus că procesul poate fi început acum, da, dar că nu pot fi organizate anticipate mai devreme de locale
  • Nu putem crea scenarii în afara legii. Din analiza noastră, nu este fezabil alt termen
  • Varianta funcțională este că suprapunerea celor două alegeri - anticipate și locale - are cel mai mare grad de realism
  • O moțiune de cenzură face ca acel guvern, într-adevăr, să poată în continuare realiza doar acte firești de organizare
  • Reveniți la ideea guvernului de tranziție? Trebuie văzut ce scenarii vor funcționa și aici rolul președintelui este relevant. Sunt mai multe variante - fie rămâne Guvernul Dăncilă să organizeze anticipatele, fie avem un guvern tehnic care să organizeze aceste alegeri anticipate
  • De ce nu vă asumați acum ceva? Când acest Guvern va pica prin moțiune de cenzură, care trebuie să fie cât mai repede, consider că criza politică se deblochează
  • Luați în considerare intrerea într-un guvern de tranziție? Vom susține parlamentar orice variantă de guvern non-PSD. Doar parlamentar, nu vom face parte
  • Adică împingeți PNL să își rupă gâtul singur într-un guvern de tranziție? Să ajungem acolo și vom vedea ce variante vor fi posibile.
  • Există o așteptate incredibilă de schimbare a vechii clase politice
  • Este un val de așteptare pentru USR-PLUS pe care l-am simțit într-o măsură foarte mare
  • De ce nu își asumă atunci USR guvernarea acum, după picarea Guvernului Dăncilă? Oamenii au spus foarte clar exact același lucru - trebuie să fie alegeri ca să venim la guvernare. Este un mesaj pe care îl dau 4 din 5 oameni - cu actualul parlament nu se poate face nimic
  • Despre șanșele pactului propus de USR-PLUS: Este o bună oportunitate să vedem dacă declarațiile unora sunt urmate și de fapte, am văzut că dl Ponta a declarat că susține moțiunea de cenzură. Sunt foarte frumoase aceste declarații că vrem ieșirea din criză, dar în realitate, când ți se pune în față un astfel de acord, lucrurile pot sta altfel
  • Câtă încredere aveți în liderii partidelor cărora vă adresați cu acest pact? Sincer, ce opțiuni am? Să am încredere că vor reuși să organizăm anticipate sau să mă gândesc că e o altă hârtie semnată. Aleg să am încredere și sunt optimist că dacă vom semna acest acord vor fi organizate anticipate
  • Putem arăta că suntem oameni responsabili și nu e foarte complicat. Nu e un sacrificiu
  • Dacă vor refuza să semneze acest acord, măcar știm cum stăm
  • Despre declarațiile sale potrivit cărora în România au ajuns să facă politică doar nemernicii. Contextul e mai larg. Timp de 30 de ani, oamenii au fost în logica asta, că politica o fac alții, iar oamenii serioși își văd de casă, de viața cotidiană. Această perspectivă ne-a adus în situația în care în politică au ajuns preponderent nemernicii și lucrul ăsta se poate schimba dacă oamenii responsabili se implică în politică. Dacă nu ne implicăm, nu o să fie nicio soluție
  • Despre Klaus Iohannis? În momentul de față nu mai suntem în logica unor greșeli pe care le-a făcut sau nu Klaus Iohannis, sunt des întrebat ce a greșit președintele Iohannis
  • În momentul de față, este un clivaj și o fractură atât de profundă într-o veche clasă politică ce pare că nu mai are legătură cu ce se întâmplă în România
  • Vechea clasă politică și-a pierdut legitimitatea și soluțiile
  • Și-a pierdut Iohannis legătura cu realitatea, pentru că președintele face parte din vechea clasă politică? Nu, eu vă spun că vechea clasă politică și-a pierdut legătura cu realitatea. Astăzi, 50% din elevii de liceu vor să plece din România. Avem 230.000 de români care au plecat din țară anul trecut
  • Apreciază electoratul cine ce vină are. Eu spun că vechea clasă politică, în totalitate, este profund responsabilă că o dată la 30 de ani România își pierde un oraș
  • De ce nu vreți să spuneți cu subiect și predicat că e responsabil și Iohannis? Atacul la adresa candidaților e un lucru facil, care nu schimbă cu nimic
  • Eu spun că vechea clasă politică, în integralitate, nu mai răspunde așteptărilor pe care le au românii
  • Situația m-a adus pe mine să reprezint această generație care vrea să se implice.
  • Eu pot să le propun românilor o alternativă de președinte activ, implicat.
  • Oamenii au nevoie de încredere în țara lor. Aceasta nu mai există și eu asta propun
  • E irelevant dacă a greșit sau nu președintele Iohannis
  • Este rolul presei să spună cu ce a greșit Iohannis și asta poate aprecia electoratul când va vota
  • Oamenii, în realitate, întreabă "cum va arăta de mâine viața mea, dvs ce veți face?".
  • Important este ce tip de președinte voi fi și ce voi face. Eu cred că astăzi România are fundamental nevoie de un președinte care să fie prezent și activ în comunitate nu doar la crize și la evenimentele majore, ci să fie prezent zi de zi în comunitate. Și în orășele mici, și în marile municipii
  • Această forță incredibilă a mesajului este un element cu care pot ajuta această țară și cu care pot să contribui
  • Președintele poate da și acele mesaje pe care oamenii să își poată construi pașii și încrederea, pentru că sunt oameni care chiar fac lucruri grozave în România, în companii
  • Genul acesta de iresponsabilitate guvernamentală și de prezență în viața politică poate fi schimbat printr-un președinte activ și implicit
  • În primele zi, dacă ajung la Cotroceni, îmi definitivez echipa de consilieri, deja am găsit câteva nume, pentru că eu cred în competență
  • Aducând oameni competenți în jurul meu voi putea contribui la definirea acelor politicile publice de care avem nevoie
  • Ce s-a întâmplat la Caracal nu a fost doar vina unui funcționar, arată o prăbușire a sistemului sub el însuși, sub clientelism
  • Despre declarația dacă eram eu președinte nu avea loc tragedia de la Caracal. Declarația a fost speculată și a generat umor. Sensul era altul - dacă as fi fost președinte ar fi insemnat că ceea ce propunem s-ar fi întâmplat cu 5 ani în urmă, că reforma, oamenii competenti sunt deja prezenti în structurile statului si as fi vrut să cred că dacă eram eu presedinte din urmă cu 5 ani sistemul nu ar fi dat o asemenea eroare. Nu am insinuat că aș fi vreo putere divină
  • Care ar fi prioritățile dvs? În primul rând, infrastructura - o cerință către guvern să începem acele autostrăzi de care tot vorbim. Soluția e companie specializată dedicată, experți, angajați, obiective, termen și lăsați să lucreze
  • Restructurare CNAIR sau altă companie? Asta va fi o decizie pe care o vom lua în guvern.
  • Investițiile în infrastructură generează o dezvoltare pe orizontală care este foarte importantă
  • Guvernul PSD nu știe și nu a făcut niciodată investiții în România, aste e marea dramă a țării
  • Alte priorități - reforme în educație, sănătate, pentru că e dureros să vezi că în fiecare săptămână mai apare câte un caz care ne îngrozește
  • Veți participa la ședințele de Guvern în care se vor discuta aceste probleme? Categoric
  • Și mai este o direcție - necesitatea reformei constituționale. Avem o Constituție creată, elaborată pentru domnul Iliescu, care nu mai este deloc adaptată la evoluțiile politice, democratice ale României.
  • Avem exemplul cel mai simplu - Parlamentul poate încerca să-l suspende pe președinte, se organizează referendum. Dacă prin referendum se respinge inițiativa, președintele nu are niciun instrument de reflectare a voinței electoratului. Avem pe de o parte o măciucă, pe cealaltă parte, o scobitoare
  • Reforma constituțională de care vorbesc este ca dacă referendumul nu sustine deci Parlamentul, președintele să aibă dreptul să dizolve Parlamentul si să convoace alegerile anticipate, iesind astfel si din mecanismul foarte complicat pe care îl avem în momentul de față în România
  • Una dintre direcții este dreptul președintelui ca în contextul confictului cu Parlamentul să poată declanșa alegeri anticipate
  • Eu merg pe logica unei republici semi-prezidențiale, în care prezența președintelui și să poată fi mai consistentă, nu doar pe subiecte legate de apărare sau de politică externă și poate și în proiecte majore legate de educație sau economice
  • În 30 de ani am avut o degradare constantă a calității parlamentarilor. Avem în parlament oameni semianalfabeți, care au dificultăți de folosire a limbii.
  • Susținem referendumul cu 300 de parlamentari. Pe varianta de parlament unicameral sunt puncte de vedere diferite, aici discuția încă este deschisă
  • În ce condiții ați accepta un premier PSD? Dacă voi ajunge acum președinte, în nicio condiție. Dacă PSD ar câștiga alegerile în mod spectaculos, se poate vedea la acel moment, dar nu cred că e cazul
  • Dacă românii vor decide că PSD e varianta normală și PSD va avea majoritate parlamentară, condițiile vor fi aceleași ca pt orice premier: Intergritate, experiență
  • În CV-ul dvs apare că în 96 ați devenit angajat la stat, în facultate. Cum v-ați angajat? Ce drăguț cum se scormonește. Era un parteneriat între asociația de studenți și centrul de informare pentru tineret. Nu am fost angajat, nu cred că am fost plătiți. Eram eu și zeci de colegi studenți de la Drept care mergeam la acel centru 2 ore.
  • Regretați fotografia cu Dăncilă și Tudorel Toader? Nu, nici pe departe. Mi-am atins obiectivul - voiam să-i spun dnei Dăncilă că dacă va promova OUG pe amnistie responsabiluiatea va fi a ei, ci nu a lui Liviu Dragnea. A absorbit mesajul, pentru că i-am spus explicit
  • Asta cu fotografia a fost exercițiu de protocol.
  • Fotografie în mod particular poate nu aș mai face
  • Sunteți de acord cu religia în școli? Nu o văd printre principalele opționale, dar trebuie să fie decizia părinților. Trebuie văzut dacă apar probleme legate de obligarea copiilor să participe. Asta nu e în regulă, dar dacă părinții consideră că e necesar, nu văd o problemă
  • Sunteți de acord cu dezincriminarea consumului de droguri? E o temă actuală a societății și vreau să avem și în partid o dezbatere largă, cu reprezentanți ai mediului medical și decizia trebuie luată pe statistici, pe cifre concrete. În funcție de aceste date și de bunele practici din alte țări, se poate lua o decizie
  • Despre legalizarea prostituției? E o temă pe care o urmărește dnul Băsescu, nu vreau să-i iau tema
  • Despre acuzațiile de fraudă la vot la alegerile interne din USR: Sunt ecouri ale unor strategii de campanie, campania s-a închaiat.
  • Despre Andrei Caramitru: Am avut mai multe discuții, nu sunt de acord cu acest gen de limbaj.
  • Este un personaj foarte interesant, pentru că este un bun expert economic, însă în lumea online e precoupat de acest stil de limbaj mai vehement, care nu ar trebui să existe
  • Este un limbaj asumat, care nu mă reprezintă nici pe mine, nici USR.
  • E felul lui de a comunica și și-a asumat de fiecare dată greșelile de comunicare pe care le-a făcut
  • Eu am reacționat de fiecare dată, el a revenit, a comunicat
  • Exercițiu de imaginație - întrebare pt Iohannis, în turul II: Evident că m-am pregătit pentru un astfel de moment.
  • Nu cred că sunt prea multe persoane mai asumate decât mine în România
  • Sunteți un om fericit? Sunt un om care muncește pentru fericirea fiecărei zile pe care o trăiește








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















5667 vizualizari

  • +2 (26 voturi)    
    dan (Luni, 9 septembrie 2019, 18:04)

    sorvas [utilizator]

    n-are stofa de presedinte si, sincer, cred ca ar trebui sa se ocupe mai mult de USR. eu am votat USR, dar am citit o serie de articole care spun ca in incep sa se bata pe functii in interior si cam se pierde spiritul democratic si meritocratic.

    pare-se ca atunci cand se simte puterea aproape... e greu sa-i rezisti si sa-ti respecti valorile declarate.

    voi vota USR la parlament, dar presedinte... nu
    • -1 (9 voturi)    
      Corect (Luni, 9 septembrie 2019, 20:10)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui sorvas

      De altfel ce Masochist Ariel vota birna din ochi?
      • -6 (12 voturi)    
        Nu e perfect dar e cel mai decent (Marţi, 10 septembrie 2019, 6:45)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        candidat dintre toti. Intre Iohannis cu incapacitatea lui intelectuala si Barna care a terminat totusi Facultatea de Drept din Bucuresti unde sunt 20 de candidati /loc, este evident ca Barna are sclipirea necesara pentru a misca lucrurile.
        • -2 (6 voturi)    
          Pe 11 08 2018 (Marţi, 10 septembrie 2019, 8:45)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Am remarcat “decenta” lui in Piața Victoriei. As vrea sa nu intram in detalii
          • +3 (7 voturi)    
            Nu stiu ce ai remarcat dar ... (Marţi, 10 septembrie 2019, 10:21)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Eu m-am referit la calitatile lui in general. E decent dpvd al calitatilor comparat cu toti ceilalti. Nu am niciun fel de dubii ca o sa-l faca praf pe Iohannis intr-o confruntare televizata. Iohannis nu are flexibilitatea intelectuala pentru a mai castiga niste alegeri oricate servicii ar avea in spate.
            • -1 (1 vot)    
              Consider ca Tu ai aceleasi calitati (Marţi, 10 septembrie 2019, 11:26)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

              poate Chiar Decenta !

              de ce NU candidezi ? sunt in Useree multe Mizerii care nu le pot numi oameni, or daca Useree va pierde, va pierde datorita mizeriilor !
              • 0 (0 voturi)    
                Spui aiureli (Joi, 12 septembrie 2019, 21:07)

                Maspp [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                Voteaza cu PSD si lasa USR in pace. Ca activul USR e la 100 de ani distanta de cel al PSD (sau PNL). Si vorbesc aici de calitati gen motivatie, solidaritate, dedicatie, convingere, lupta pentru un scop comun, etc. Lucruri pe care voi nu le intelegeti, ca n-aveti cum. In epoca de aur nu v-au invatat aceste lucruri. Doar cum sa va furati caciula unul altuia.
            • 0 (4 voturi)    
              vanitos, incapatanat si care fuge de raspundere (Marţi, 10 septembrie 2019, 11:49)

              Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

              candidatul Barna in cateva cuvinte.
              Atata poate USR ?
              Barna, Cosette si Ghinea ?
              Probabil se pregateste Claudiu Craciun sa intre in scena.
              Oameni si mai noi, care sunt si mai la fel.
              • 0 (0 voturi)    
                Da, e ok (Joi, 12 septembrie 2019, 21:07)

                Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

                Voteaza PSD si lasa USR ca nu intelegi nimic.
    • 0 (10 voturi)    
      Cam ce inseamna (Luni, 9 septembrie 2019, 22:33)

      PlutoniumBoy [utilizator] i-a raspuns lui sorvas

      'sa ai stofa de presedinte', ca eu nu m-am prins, pana acum? Adica, nu a fost presedinte care sa ma convinga c-ar avea stofa de prima functie in stat....
  • 0 (8 voturi)    
    Intre Doi Sibieni (Luni, 9 septembrie 2019, 18:08)

    un domn [utilizator]

    Ce Este Gresit ?
    Ce este Bun vom vedea !
  • -7 (27 voturi)    
    k (Luni, 9 septembrie 2019, 18:37)

    cartofiprajiti [utilizator]

    neosecurist !...sa vad daca imi postati comentul....curios rau !
    • +2 (6 voturi)    
      Neo (Luni, 9 septembrie 2019, 20:19)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui cartofiprajiti

      Rau de Tot
    • +2 (8 voturi)    
      E perfect, il votez (Marţi, 10 septembrie 2019, 6:47)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui cartofiprajiti

      Daca asta e nivelul neo-securistilor, e foarte bine. Inseamna ca avem oameni buni acolo.
    • +1 (1 vot)    
      stii de (Marţi, 10 septembrie 2019, 10:56)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui cartofiprajiti

      ce a murit pisica?
      De curiozitate.
  • +12 (18 voturi)    
    Intrebari (Luni, 9 septembrie 2019, 18:49)

    bran [utilizator]

    1. Sunteti de acord sa initiati si sa aprobati noul paralament cu maxim de 300 de parlamentari ?
    2. Sunteti de acord cu reglementarea clara a pensiilor speciale , militare ? Mentionez ca in SUA un magistrat are pensie 50%din salariu . Acum un politist cu salariu de 6000 Ron are pensie de 12000 Ron acest lucru nu exista in lume ! Politisti si militari pensionati la 37-40 de ani nu exista in nici o tara din lume . Pentru aceste lucruri unii colegi au inchis firmele si s-au mutat in strainatate. Nimeni nu este nebun sa plateasca taxe pentru o pensie de73000 Ron unui procuror !
    3. Cum va explicati ca inainte de 1989 o primarie avea 79 de angajati , iar acum a depasit 950 de angajati ?
    4. Considerati ca prima masura necesara pentru economie informatizarea anaf , precum si un cod fiscal predictibil ?
    • +8 (12 voturi)    
      nici judecatori cu salarii de 200000Euro/an (Luni, 9 septembrie 2019, 20:52)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui bran

      Inadmisibil ca un judecator din RO sa beneficieze de salarii + alte beneficii in suma de cca 920000 lei/an !!!!

      este un jaf continuu de la buget pt pensii speciale, si astea trebuie TAIATE, NU impozitate pt ca acei oameni nu sunt categorii speciale

      inainte re revolutie in administratia financiara din toata tara lucrau cca 60000 persoane , iar in 2017 au ajuns sa lucreze cca 217000 , 350% mai mult - sursa interviu cu fostul min de finante Petre Gigea
    • -2 (12 voturi)    
      Haha (Luni, 9 septembrie 2019, 21:48)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui bran

      Pentru punctul 1 trebuie să îl întrebi pe nen-tu Băsescu, care avea tot guvernul și parlamentul de partea lui, de ce nu a implementat rezultatul referendumului.
      Legat de restul întrebărilor stupide: o pensie de nici măcar 3000 de euro pentru un magistrat ți se pare mare? Atunci mută-te în Congo.
      • 0 (4 voturi)    
        ca de obicei, (Marţi, 10 septembrie 2019, 11:00)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        cum ii sta bine oricarui pesedac (convins sau platit), minti (mananci ra*at).
        Base nu avea majoritate nici in Parlament nici in Guvern.
        Base poate fi acuzat insa, ca nu a facut niciun efort pentru a incerca macar sa fie aplicata rezolutia referendumului. Asa cum a facut Johannis.
        S-a multumit doar cu prezenta ridicata de la urne, ceea ce l-a ajutat sa castige al doilea mandat.
    • -6 (12 voturi)    
      doar ca sa stii (Luni, 9 septembrie 2019, 21:56)

      C.Catalin [utilizator] i-a raspuns lui bran

      in toate statele membre NATO militarii se pensioneaza la 48 de ani, ca la noi. De altfel, cand am intrat in NATO, in 2004, ne-am angajat sa respectam chestia asta pentru a avea o armata profesionista. Cred ca si in Rusia (sunt aproape sigur) si in alte state militari se pensioneaza la fel
      • +2 (2 voturi)    
        de curiozitate, (Marţi, 10 septembrie 2019, 11:07)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui C.Catalin

        daca in NATO se pensioneaza la 48, de ce omul face referire la cazuri de pensionari la 40 ani? Aia 8 ani in avantajul alor nostri or fi din cauza lipsei de autostrazi?
        De asemenea, cred ca doar personalul activ se pensioneaza la 48 nu inclusiv contabila care sta cu curul pe scaun toata ziua (o fi periculos in armata?).
        Cu valoarea pensiilor sunteti de acord? Sa iei pensia mai mare decat leafa?
  • +6 (8 voturi)    
    intrebari corecte (Luni, 9 septembrie 2019, 19:20)

    ozonutzu [utilizator]

    1. Cum intentionati sa luptati impotriva mafiei ? reteaua coruptilor se configureaza intr-o mafie , la o scara destul de larga ,dupa cum vedem .
    2. Ce spuneti despre depolitizarea invatamantului , politiei , sistemului sanitar?
    3.Cum veti incerca sa luptati impotriva nepotismului si cum veti incerca sa curatati aceste structuri ?
    4. in cat timp credeti ca se poate face asa ceva?
    5. Sustineti mutarea fabricilor si parcurilor industriale in afara oraselor?
  • -1 (11 voturi)    
    Păcăliciul agitat (Luni, 9 septembrie 2019, 19:22)

    rectificare [utilizator]

    .
  • -2 (8 voturi)    
    Domle (Luni, 9 septembrie 2019, 19:37)

    Reticentul [utilizator]

    Eu sunt de acord. In privinta presedintelui am vazut ca politicienii sunt buni de nimic, asa ca ar pica bine sa alegem si noi un actor, care sa reseteze si statul si Presedintele. Model SUA inca de acum cincizeci de ani. Si anticipatele ar fi bune, problema e ca opozitia ne roaga la televizor pe noi, cetatenii, sa ne intelegem cu totii ca sa le facem. Noi vrem, dar cu Dancila au incercat? Ca daca nu sunt in stare s-o dea jos, macar s-o roage Barna si Orban pe Dancila. Intr-un moment de confuzie poate zice DA, cine stie... Pare singura solutie.
  • +6 (12 voturi)    
    vorbeste mult, dar fara continut (Luni, 9 septembrie 2019, 20:15)

    carmen_i [utilizator]

    In afara de faptul ca "va da mesaje" in calitate de pesedinte, nu a spus nimic concret.
    Despre coruptie - nimic, desre politizarea institutiilor publice - nimic, pensii speciale - nimic. Nu urmareste un plan anume in afara de a ajunge presedinte.
    • -3 (5 voturi)    
      Ce atributii mai are presedintele tarii ! (Marţi, 10 septembrie 2019, 9:26)

      bcorina [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

      Ati verificat, ce atributii/prerogative mai are Presedintele din punct de vedere legal ?
      Sau mai bine spus ce atributii i-au mai lasat cei din PSD.
      Prin actele adoptate au golit de continut atritutiile Presedintelui. Cele din Constitutie sunt la modul general si erau detaliate prin alte legi. Dar PSD a avut grija sa nu mai aiba atributii , iar functia de presedinte, cu exceptia legaturilor externe a ramas doar de decor. De ex. citat :
      "Comisia specială pentru legile justiției l-a eliminat complet pe președintele României din procedura de numire a conducerii Înaltei Curți.. Paradoxul este că liberalii reclamaseră la Curtea Constituțională tocmai restrângerea prerogativelor președintelui, iar după decizie, acestea sunt practic eliminate."
      • -1 (3 voturi)    
        Lasă o (Marţi, 10 septembrie 2019, 9:40)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui bcorina

        Ca Măcăne
        @carmen ti a Spus cu Subiect și Predicat cine este birna n ochi
  • -1 (15 voturi)    
    Imi place Barna... (Luni, 9 septembrie 2019, 20:30)

    Lucky1 [utilizator]

    ...cum si ce vorbeste, atitudinea directa de abordare, principial. In general, un individ educat, cu maniere, capabil sa rezolve probleme datorita modului analitic cum priveste problemele si deschiderii sale pentru colaboratori super-calificati si capabili. Inseeamna ca nu-i este frica de a fi surclasat de oameni mai priceputi, asta denota incredere in sine si verticalitate.
    Sigur, are nevoie de cizelare mai ales daca va ocupa locuri superioare in ierarhia Statului. Dar, fiind dotat cu calitati personale, functia il va forma si transforma in sensul bun al cuvantului.
    Nu mi-a facut o impresie buna insistenta cu care rreportera a insistat, mai degraba a fortat, pentru o recunoastere a incompetentei sau demonetizarii actualului Presedinte Johannis.
    Eu cred ca Hotnews este Pro-Democratie, ori, in astfel de caz nu poti cere unui viitor partener intr-un Guvern Pro-Democratic sa compromita relatiile viitoare printr-o astfel de declaratie neconstructiva, mai ales intre politicieni. Suntem la inceputul unui drum nou, lucrurile trebuie asezate cu cumpatare si mult calm. Daca vrei sa construiesti, in primul rand trebuie sa stii ce vei folosi in noua constructie iar Johannis inca nu este terminat politic. In Politica, ca in orice altceva, trebuie lasata usa deschisa unei viitoare posibile colaborari. Nu vorbim despre Ponta sau Dancila, acestora din urma da, usa trebuie inchisa definitiv, de toata lumea.
  • -1 (7 voturi)    
    E nevoie de un presedinte care sa stie (Luni, 9 septembrie 2019, 22:22)

    Luk [utilizator]

    ce are si ce nu are voie sa faca. Dumneata nu te califici.
    • +1 (7 voturi)    
      Ba se califica mai mult decat oricare (Marţi, 10 septembrie 2019, 6:48)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      de pana acum si dintre cei care sunt pe piata acum. E prima data cand voi vota pro si nu contra unui candida.
  • -2 (8 voturi)    
    Asta (Marţi, 10 septembrie 2019, 7:18)

    Incomod3 [utilizator]

    traieste in lumea lui, habar n-are cu ce se mananca realitatea... jale... Dac-ajung in turul doi,Joianis si asta, clar stau acasa, ca n-am ce vota... Lolek si Bolek...
  • -2 (4 voturi)    
    praf,vai mama lui (Marţi, 10 septembrie 2019, 10:15)

    Point [utilizator]

    am vazut primele zece minute,restul nu mai conteaza.
    balbait,nehotarat,cocarjat in propriile idei marunte si fara un plan de bataie(astept,vom vedea etc)usor manipulabil si influentabil.genul de bun la toate dar la nimic.nota 10 doamnei Dinu,care a reusit sa arate goliciunea imparatului.din nou!
    daca asta e salvarea Romaniei,mai bine sau lasa...
    pt usr-stii de net:nu mai incercati copii,nu aveti om.
    din pacate,Romania nu are sanse sa-si revina nici dupa 50 de ani.nu avem(inca)oameni charismatici,cinstiti si patrioti.eu unul mai astept.
  • +1 (3 voturi)    
    Mata, domnule Barna... (Marţi, 10 septembrie 2019, 16:44)

    Olyx [utilizator]

    te inseli profund gandind ca veti prelua o situatie mai buna peste un an de zile...O sa fie si mai rea ( situatia...) Populatia vă percepe ( pe cei din USR ) ca fiind cei mai putin CORUPTI dintre toti politicienii ( si ma refer aici inclusiv la "coruptia" din gandire...) Daca dati dovada ca sunteti asemantori celor care au guvernat tara timp de 30 de ani, atunci viitorul Romaniei este SUMBRU !...Ideea nu este sa guvernati singuri, nu veti reusi lucrul asta din prima incercare (!), ci sa stiti sa invatati sa guveranti impreuna cu altii...Incepeti cu...primul pas....!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version