Rareș Bogdan, anti-importuri: Nu se poate să fim singura țara care importă 84% aluat congelat din care spunem că mâncăm zilnic pâine “proaspată” / Nu se poate să importam până și pătrunjel sau mărar

de MH     HotNews.ro
Duminică, 2 iunie 2019, 11:10 Actualitate | Esenţial


Rares Bogdan
Foto: Facebook/ Rares Bogdan
​Rareș Bogdan, cap de listă pentru PNL la europarlamentare, amenință "aristocrația bugetară", care "are de ce să se teamă", dar are și un mesaj anti-importuri, susținând că "nu se poate să putem hrăni 70/80 de milioane de oameni și să nu fim în stare nici măcar să ne hrănim pe noi" și să importam până și pătrunjel, mărar, cartofi și usturoi în cantități de peste 70% din ce se vinde și se cumpără pe piață românească.

Într-un mesaj postat sâmbătă pe Facebook, Rareș Bogdan spune că, cine a crezut că intră în politică și va răsufla ușurat, s-a înșelat, pentru că "revoluția abia începe, cu orice risc și oricâte supărări" ar provoca.
  • "Nu am intrat pentru a face parte dintr-o oaste de teracotă, bine plătită, la Bruxelles. Voi face lucruri acolo, voi face lucruri aici. Nu singur, împreună cu ai mei colegi din PNL. Am intrat să schimb măcar ceva în bine în viața oamenilor dintr-o Românie mult prea cenușie. Bătălia abia începe. Știu că va fi greu. Nu mă voi opri.

  • Aristocrația bugetară are de ce să se teamă. Și nu doar ei. Bugetarii de lux sunt însă primii pe care îi voi targeta, toate acestea dublate cu măsuri clare de susținere a economiei de piață reale", afirmă Rareș Bogdan.
În continuare, el lansează un mesaj anti-importuri, susținând că nu se poate să fim singura țară care importă peste 70%, adică 84%, aluat congelat din care spunem că mâncăm zilnic pâine “proaspătă”.
  • "Nu se poate să putem hrăni 70/80 de milioane de oameni și să nu fim în stare nici măcar să ne hrănim pe noi. Nu se poate să fim singura țară care importă peste 70%, adică 84%, aluat congelat din care spunem că mâncăm zilnic pâine “proaspătă”.

  • Nu se poate să nu fim în stare să sprijinim micii fermieri și producători, agricultura și zootehnia românească, astfel încât să importam până și pătrunjel, mărar, cartofi și usturoi în cantități de peste 70% din ce se vinde și cumpără pe piață românească.

  • Nu se poate că din lipsa centrelor de colectare să fie nevoiți mii de crescători de vite sau oi să dea laptele animalelor sau să îl arunce pe câmp. Și exemplele sunt înfiorător de multe acum despre lucruri care nu merg, dar cu soluții clare și unele imediate, de rezolvat chiar și din Opoziție!", adaugă Rareș Bogdan.
Într-un alt mesaj postat pe Facebook, a anunțat că liberalii vor tăia ”posturile de lux” ale bugetofagilor PSD, ALDE sau UDMR din consiliile de administrație.

Tot sâmbătă, președintele PNL, Ludovic Orban, a declarat, la Mediaș, că nu i se pare normal ca cei care lucrează în IT să fie scutiți de plata impozitului pe venit. "Orice venit trebuie impozitat. Nu poți să creezi facilități fiscale care îmbracă forma unor privilegii”, a spus Orban.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















14589 vizualizari

  • -27 (33 voturi)    
    acest tip de discurs nu va disparea din Ro.. (Duminică, 2 iunie 2019, 11:38)

    demaGOGU [utilizator]

    ...pana cand matrica coloniala actuala centru-periferie, impropriu numita "uniune" europeana nu va fi demantelata.
    • +12 (12 voturi)    
      Zice o vorba din popor ... (Duminică, 2 iunie 2019, 13:59)

      Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Zice o vorba din popor ...
      Ca de la prea mult dulce ti se apleaca...
      E adevarat?
      • +1 (5 voturi)    
        ex-jurnalistul cu firma de publicitate (Duminică, 2 iunie 2019, 17:20)

        Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

        se pricepe si la economie.
        Multipricepismul rrrromanesc.
    • +1 (1 vot)    
      poporul roman a ales.. (Luni, 3 iunie 2019, 14:45)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      a trimis in Parlamentul European un mascarici de tembeliziune care vrea sa limiteze concurenta pe piata libera. cica e liberal..
  • +21 (33 voturi)    
    :))))))) (Duminică, 2 iunie 2019, 11:42)

    Casargoz [utilizator]

    Dragnea n-a murit politic, traieste prin PNL.
    Oare chestia asta se ia? Ma refer la ciuma? Se transmite prin aer?
    • +11 (11 voturi)    
      numai (Duminică, 2 iunie 2019, 12:19)

      Loyola [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      daca atingi un ciolan infectat.
    • +14 (18 voturi)    
      Gresesti (Duminică, 2 iunie 2019, 12:30)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      nu se 'ia', Orban si compania erau deja 'luati'.

      Nu inteleg cum de i-a votat lumea de terminatii astia de liberali. Avem nevoie de partide adevarate, nu mai votati idiotii astia corupti (PSD, PNL, PD, ALDE, PMP, UDMR)
  • +11 (25 voturi)    
    PNL = USL+PDL (Duminică, 2 iunie 2019, 11:42)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Atunci de ce se mira? Unii au dat palma cu Ciuma Rosie si au furat alaturi de ei, altii sunt din mafia portocalie. Cine sa munceasca in agricultura daca toti pleaca scârbiti de cloaca FSN=USL=PDL Cine sa stea aici sa asculte o politruca ordinara, carierista si demagoaga precum Turcana,a junsa in politica impinsa de un securist ghideonat de cei de la ALRO? NU VA IMBATATI CU APA RECE, ati fost votati din pricina TICALOSIEI gruparii infractionale PSD+ALDE+UDMR, dar nu sunteti cu mult mai breji,
    • +3 (7 voturi)    
      exact (Duminică, 2 iunie 2019, 12:32)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      din pacate multi nu sunt de acord cu tine.

      Orbiti de prostie?
    • +5 (7 voturi)    
      Ne intaorcem in 2016 (Duminică, 2 iunie 2019, 12:50)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Nu zic ca USR sunt salvarea, nu zic ca sunt perfecti. Zic doar ca sunt o alternativa. Cand s-a oferit sansa sa se voteze USR, lumea tot la USL s-a dus.
      Acum la fel.

      Lumea nu va invata. Da, normal ca si ce zice Rares Bogdan e adevarat. Normal ca trebuie sa avem o autonomie si sa putem sustine tara. Dar avem atatea probleme in tara asta, daca incepi sa spui ca frunza din apdure, oaia de pe deal si aluatul nu are gust traditional si are E-urile strainilor ce ne otravesc copiii, sperand ca asa castigi electorat, poate ar trebui ca PNL sa vada de ce PSD a pierdut electorat in ultimele 4 luni.

      Avem probleme multe. Inclusiv cele si spuse de Dragnea, de Orban, de Rares... ma rog, o parte din ele.

      Ideea e de prirotizare. Nu poti sa vii si sa arunci soparle apoi sa spui ca daca luema te voteaza, vedem ce si cum faci. Ori ai un program pus la punct, ori nu.

      Legat de USR, nu stiu nici ei daca ar putea face fata. Mi se pare doar ca ei macar prirotizeaza obiectivele spuse.

      In rest, pana la a avea o alternativa serioasa si pe care sa ne bazam, raman cu USR. Mi s-a luat de USListii astia care ne-au mintit timp de 30 de ani.
  • +6 (8 voturi)    
    șică orban (Duminică, 2 iunie 2019, 11:57)

    nahir [utilizator]

    și rareș bogdan, demni urmași ai USL.
  • +15 (19 voturi)    
    S-a trezit Rares sa mai ia un pic din electoratul (Duminică, 2 iunie 2019, 11:58)

    Je__ [utilizator]

    PSD?

    Pai mai baieti...normal ca mancati paine din aluat congelat.

    Mai toamna trecuta erau articole cu productii record de grau, doar ca au uitat sa precizeze ca era productie record de cereale pentru firme franceze, italiene, arabe pe teritoriul romanesc

    Ca daca te uiti in jurul oraselor terenurile sunt pa, au fost vandute pe nimic, iar aia produc aici, duc faina la ei acasa...si-ti vand aluat congelat

    Pupai mama...ca au fost baieti destepti....
    Ti-au trimis supermarketul la colt...sa-ti vanda direct in ograda. Ca a fost ieftin imprumutul, ca e lant mare...si da Berd si bancile cu 1%, nu ca la prostii de producatori locali, care sunt cu risk, n-au venituri de IT, tre sa gajeze proprietati 150% si primesc dobanda 10% ca deh...e RISK de tara...cum ne spune ielita noastra ideologica

    Sa traiti bine! Cum spunea un consatean, sau GHINION cum spunea alt consatean
    • +7 (7 voturi)    
      Si cine poarta vina? (Duminică, 2 iunie 2019, 12:34)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      idiotii de politicieni care sunt incapabili sa creeze un climat economic sanatos dar tipa impotriva economiei de piata, a pietei libere.
  • +10 (10 voturi)    
    Dl. Bogdan Rares (Duminică, 2 iunie 2019, 12:08)

    ady77 [utilizator]

    In loc sa va faceti o analiza, si sa vedeti de ce in Bucuresti si diaspora nu ati reusit sa luati nici macar 10%,si "norocul " vostru sa numit psd, ca deja incepeti cu discursuri care mai de care mai populiste.
    Daca tot vreti sa faceti ceva, mai intai faceti si dupa anuntati, nu doar de dragul de a vorbi vorbe.
  • -7 (13 voturi)    
    Are dreptate. (Duminică, 2 iunie 2019, 12:09)

    Marionette [utilizator]

    Acesta este un discurs de dreapta. Nu este posibil ca in Romania sa nu ai voie sa faci afaceri daca esti roman. Ai voie doar sa fii angajat la o corporatie din strainatate pentru care muncesti si care castiga de pe urma ta si trimite banii in strainatate sau ai voie sa muncesti la o companie mare romaneasca nascuta din coruptie. Vedeti situatia taxiurilor si ea este generalizata pe toate domeniile. Firmele de taxi "au voie" sa transporte oameni si ajung sa-si bata joc de clienti pentru ca statul mafiot emite "autorizatii" cate si cui vrea el. Si "din intamplare" acestea se polarizeaza la firmele "care trebuie". Mai poti munci si angajat la UBER sau mai nou Yandex, care spune-se nu respecta legislatia dar de ani activeaza. Zero sanse ai daca tu cu masina ta vrei sa faci taximetrie. De-aia ajungem sa importam si marar. Lasati oamenii sa munceasca. Nu va mai protejati de concurenta prin autorizatii imposibile de obtinut!
    • +3 (7 voturi)    
      Interesant (Duminică, 2 iunie 2019, 12:39)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      sper sa puteti sa il votati pe Putin la urmatoarele alegeri, asta de de dreapta de tot dupa teoria asta
  • +10 (12 voturi)    
    Nu politicienii trebuie să ne impună. (Duminică, 2 iunie 2019, 12:11)

    asavreau [utilizator]

    Trebuie importate de toate.Românii să aleagă ce să consume.Importarea unor produse similare,chiar și pătrunjel,ajută piața din România.Învață și producătorii autohtoni cum să prezinte marfa,cum să o ambaleze.Cu ce este mai bun pătrunjelul românesc cultivat lângă closetul din fundul curții,față de pătrunjelul importat?
    • +2 (2 voturi)    
      Se cheama piata libera (Duminică, 2 iunie 2019, 12:40)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      economie de piata, unde cererea - oferta regleaza.
    • +5 (5 voturi)    
      PS (Duminică, 2 iunie 2019, 12:41)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      patrunjelul din fundul curtii e posibil sa fie mai bun, dar daca vom da legi sa il protejam s-ar putea sa nu mai fie mai bun.
  • +8 (14 voturi)    
    acest tip de discurs (Duminică, 2 iunie 2019, 12:18)

    Loyola [utilizator]

    este tipic PSD ( protectionism, populism, etc).
    Piata e libera , cumpar si vand ce vreau , cand vreau, si cat vreau.
    Pe de alta parte Rares Bogdan vorbeste despre lucruri care nu s-au facut de parca partidul din care face parte nu ar fi fost niciodata la guvernare . Inteleg ca de neimpliniri sa vorbeasca politiciieni USR ( pana vor fi si ei la guvernare), nu PNL care a avut de nenumarate ori prilejul sa ne demonstreze ce poate.
    • -4 (10 voturi)    
      Piata libera este o utopie (Duminică, 2 iunie 2019, 13:44)

      Harald Hardrada [utilizator] i-a raspuns lui Loyola

      De la Aristotel pana la A.Smith si D. Ricardo, corifeii capitalismului de azi, piata libera a fost utopie. Piata libera si sistemul juridic ofera doar iluzia dreptului de proprietate, iar afacerile se desfasoara cu pretextul ca partile sunt protejate de stat prin sistemul juridic. Nerespectarea regulilor jocului de catre homo economicus sau alte entitati pradatoare (stat, organizatii) a impus contractul ca o relatie non-agresiva. Insa el nu ofera garantia respectarii lui de parti, iar nerespectarea regulilor jocului creaza victime. De exemplu, un ofertant ofera consumatorilor hrana care este otravita (nu are standarde de productie, teste de calitate aprobate, norme de fabricatie etc.), consumatorii o cumpara deoarece arata la fel ca alimentele sanatoase, devenind victime intentionate sau neintentionate.
      Exemplele pot continua. Sa luam sudul Italiei (ca tot este papa Francisc in vizita in Romania), in care statul si-a pierdut atributiile, iar regulile jocului sunt facute de o entitate privata, mafia italiana, impunand regurile proprii asupra pietii libere si agentilor economice.
  • -3 (9 voturi)    
    asta spunea si Dragnea! (Duminică, 2 iunie 2019, 12:44)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    si cica era ”antieuropean”!!!!
  • +5 (5 voturi)    
    La urmatoarele alageri (Duminică, 2 iunie 2019, 13:16)

    Ord [utilizator]

    PNL-ul o sa faca iar alianta cu PSD-ul ca sa aiba majoritate parlamentara. Mark my words.
  • +1 (5 voturi)    
    Concluzie. (Duminică, 2 iunie 2019, 13:22)

    0daconcept [utilizator]

    Probabil ca aceasta clasa politica nu mai va fura dar cred ca sunt la fel de tampiti cand vine vorba de gestionarea tarii.Romania are nevoie de oameni corecti dar neaparat de management competent.Din pacate va trebui adus de afara.
  • +3 (3 voturi)    
    De ce se intampla toate astea !? (Duminică, 2 iunie 2019, 13:57)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    Pt. ca din '90 ati sabotat sistematic agricultura, nici un ministru nu a facut ceva concret ca taranul sa se dezvolte si sa-si poata vinde productia, nu ati dat legi care sa usureze si faciliteze asocierile intre tarani, doar i-ati amgit in campanii ca intre alegeri sa le furati pamanturile inca odata dupa comunisti.
    Si pezdistii si penelistii sunt doar niste borfasi.
    Ipocrizia astuia e si mai mare cand vorbeste despre bugetarii de lux cand el insusi merge la Bruxelles pt. un salariu imens, hai ca vars...
  • +3 (7 voturi)    
    piata libera (Duminică, 2 iunie 2019, 14:23)

    dragossorin [utilizator]

    piata libera este cea mai buna metota dupa care ne putem ghida si care ne ofera preturi competitive , orice interventie politicianista are urmari proaste cum ar fi cresterea preturilor si sa nu uitam ca si noi romani exportam
    • +2 (2 voturi)    
      "Piata libera" (Duminică, 2 iunie 2019, 18:20)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui dragossorin

      nu inseamna sa faca fiecare ce vrea, Inseamna supraveghere si interventie.pentru corectii, altfel va dicta legea junglei, adica cei puternici vor impune regulile lor (monopol, carteluri,etc.) Chiar acum, marea democratie SUA, impune reguli protectioniste avantajoase pentru ea, in detrimentul celorlalti. Si altii procedeaza tot asa, in functie de interesul propriu. Romania ar putea impune suprataxare la exportul de materii prime, asa cum fac multe tari, iar pentru a incuraja prelucrarea materiilor prime in tara, poate acorda facilitati stimulative (asa ca la IT-isti, de ex.) Dar e mai comod sa exporti, decat sa construiesti si sa administrezi fabrici.
  • +3 (5 voturi)    
    acelasi discurs ca al cizmarului cu 4 clase (Duminică, 2 iunie 2019, 14:32)

    John_english [utilizator]

    Când oare vor trece politicienii romani in categoria "Elita" a politicii mondiale?
  • +3 (3 voturi)    
    Nu va ocupati de lucruri marunte (Duminică, 2 iunie 2019, 20:42)

    radu222 [utilizator]

    Draga Rares Bogdan

    Angrosistii aduc alimente de afara pentru ca agricultorii nostri nu reusesc sa produca mai ieftin decat cei de afara. Ganditi-va la masuri cum sa-i ajutati sa produca ieftin si atunci nu se va mai importa. Dar nu masuri de tipul subventiilor pentru rosii in extrasezon, in solarii, ca asta este o mizerie: o data ca nu se cultiva rosii din seminte romanesti (cercetarea agricola ramaneasca a fost si aceasta pusa pe butuci, terenurile statiunilelor de cercetare au luat alte cai), in al doilea rand este oneros sa arzi vagoane de lemne ca sa incalzesti solariile si sa produci scump si de proasta calitate. Padurile ar trebui protejate, ceea ce se taie ar trebui sa-si gaseasca intrebuintari mai rationale si mai eficiente.
    Treaba voastra acum ar fi sa propuneti un program de guvernare realist si credibil pe care sa-l explicati natiei si sa va ocupati sa mai dati jos din legile aberante facute de PSD, sa instaurati cat de cat normalitatea in tara ca sa puteti castiga alegerile. PSD-ul trebuie lasat sa guverneze ca sa-si rupa gatul (vezi ca se platesc pensii si salarii la bugetari din imprumuturi, investitii ioc), altfel masina de propaganda a PSD-ului va intoarce totul pe dos si vom pati ca dupa guvernarea tehnocrata.
    Nu va impaunati ca ati gastigat alegerile, daca votul in diaspora mai dura 2-3 ore nu mai erati pe locul intai la europarlamentare. Abia cand veti avea o majoritate in parlament in alianta cu USR+, atunci sa spuneti ca ati castigat alegerile.
    Nu va ocupati de lucruri la care nu va pricepeti, nu va inconjurati de yesmeni si de nulitati.
  • 0 (0 voturi)    
    Ce anume e gresit in ce a zis? (Luni, 3 iunie 2019, 8:28)

    A_Radu [utilizator]

    Nu a spus ca PSDragnea ca poate ar trebui iesit din UE din cauza asta, ca UE e vinovata, doar ca situatie e anormala pt o tara cu asemenea potential agricol.
  • +1 (1 vot)    
    PNL-ul a inceput sa alerge pe culoarul PSD-ului (Luni, 3 iunie 2019, 10:07)

    AliKimiku [utilizator]

    Sincer sa fiu, intr-un fel nu e rau dat fiind faptul ca PSD-ul alearga demult pe culoarul PRM-ului.
    Problema cu discursul nationalist este ca pana la urma ti se intoarce in freza.
    PS Iar Rares Bogdan are anvergura intelectuala a unei bude turcesti! Ma scuzati!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version