FOTO Kovesi, simbolul luptei anticorupție al vestelor galbene din Franța: Pentru a lupta împotriva corupției, avem nevoie de Laura Codruța Kovesi

de N.O.     HotNews.ro
Duminică, 7 aprilie 2019, 15:44 Actualitate | Esenţial


Pancarta Kovesi vestele galbene
Foto: Twitter
Vestele galbene din Justiție au protestat în Franța împotriva corupției, cerând ca fosta șefă DNA, Laura Codruța Kovesi, să fie numită în funcția de procuror-șef european, afișând poza acesteia în centrul unei inimi mari. Asta în contextul în care autoritățile de la Bruxelles au acuzat în repetate rânduri guvernul României că încearcă să împiedice numirea acesteia.

”Pentru a lupta împotriva corupției gulerelor albe, Europa va înființa instituția „procurorului european”: așa că nu lăsa pe oricine să fie numit în această funcție! Împotriva corupției, avem nevoie: Laura Codruța Kovesi”, arată o postare pe pagina de Twitter a Vestelor Galbene din Justiție.

Alături de mesaj, apar mai multe imagini, printre care și una în care apare poza lui Kovesi în centrul unei inimi mari, sub formă de pancartă. Pe afiș apare mesajul: procuror european împotriva corupției / Avem nevoie de Laura Codruța Kovesi.

O altă imagine arată o captură a unui articol ilustrat cu șeful PSD, Liviu Dragnea, și care relatează că Guvernul de la București vrea să împiedice numirea lui Kovesi în funcția de procuror general european.




Consiliul Uniunii Europene a transmis, după noua rundă de negocieri avută joi cu reprezentanții Parlamentului European asupra desemnării viitorului Procuror-șef al UE, că își menține susținerea pentru candidatul francez la acest post, Jean-François Bohnert. În același timp, Parlamentul European și-a reafirmat sprijinul pentru românca Laura Codruța Kovesi.

Asta, în contextul în care Secția pentru anchetarea magistraților a anunțat că a început urmărirea penală împotriva Laurei Codruța Kovesi pentru luare de mită, abuz în serviciu și mărturie mincinoasă. Ea a fost plasată sub control judiciar cu interdicția de a părăsi țara, în schimb Instanța supremă a decis miercuri seară ridicarea măsurii controlului judiciar.

Autoritățile de la Bruxelles au acuzat Guvernul de la București că astfel încearcă să o împiedice pe fosta șefă a DNA să ajungă la conducerea Parchetului European.












Citeste pe MedLife.ro
Mituri despre colesterol










48197 vizualizari

  • +49 (59 voturi)    
    Go,go,go! (Duminică, 7 aprilie 2019, 16:00)

    europeanul2 [utilizator]

    Go Kovesi!!!!
    • -16 (16 voturi)    
      infractorii de la vestele galbene (Luni, 8 aprilie 2019, 9:39)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui europeanul2

      o sustin pe kovesi
  • +42 (58 voturi)    
    Francezii, ca românii: nici ei... (Duminică, 7 aprilie 2019, 16:02)

    FlorinAndrei [utilizator]

    ... nu-și vor candidatul propriu la parchetul european !
    Bine la noi noi sunt împotriva doar "penalii", iar la ei toți cei nemulțumiți :)
    • +17 (33 voturi)    
      . (Duminică, 7 aprilie 2019, 16:35)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui FlorinAndrei

      in afara de cativa descreierati, francezii isi urmaresc interesele legitime si au facut mult mai bine decat multi alti europeni in ultimii 70 de ani de zile.

      nu as zice ca ei sunt impotriva propriului candidat, mai ales ca toti au candidat in nume propriu si nu au fost numiti de tarile lor. as zice ca francezii isi urmaresc interesul de a avea pe cineva care sa le apere banii din taxele lor folosit la nivel european. si cum riscul cel mai mare vine din partea estica a uniunii, mi se pare logic sa pui sef pe cineva care intelege fenomenul mult mai bine. zic eu. este si o reactie emotionala acum ca au sesizat ca se fac jocuri de culise impotriva unui candidat. si daca ar fi un lucru impotriva caruia trebuie protestat, acesta ar fi nedreptatea.

      din toate punctele de vedere, nu vad cum va reusi consiliul sa-l impuna pe francez in conditiile in care si comisia de specialitate (tehnocratii) si parlamentul european (politicienii) vor acelasi lucru.
    • +20 (22 voturi)    
      vestele galbene lupta impotriva establishmentului (Duminică, 7 aprilie 2019, 19:40)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui FlorinAndrei

      oricare ar fi el, deci inclusiv asupra candidatului sustinut de cei puternici.
      Multi se simt nedreptatiti de coruptie si o vad ca fiind motivul pentru saracia si marginalizarea lor.
  • +23 (37 voturi)    
    Din pacate asa suntem noi ! (Duminică, 7 aprilie 2019, 16:22)

    democtrates [utilizator]

    Toti care au facut bine in aceasta tara au fost alungati, vezi Alexandru Ioan Cuza,Mihai Balcescu, Mircea Eliade etc. Ar fi cazul sa ne trezim.
    • +17 (23 voturi)    
      Cine e... (Duminică, 7 aprilie 2019, 16:55)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      ...MIHAI Balcescu ?...
      • +5 (19 voturi)    
        Da, Mihai Balcescu (Duminică, 7 aprilie 2019, 17:32)

        **#** [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        Este fratele lui Nicolae. Nicolae Balcescu era pe bancnota de 100 de Lei pe vremea lui Ceasca iar Mihai era cel de pe aceeasi bancnota dar dupa inflatie.
      • +7 (13 voturi)    
        E unu' combinat cu Viteazu!! (Duminică, 7 aprilie 2019, 17:51)

        soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        .
      • -7 (13 voturi)    
        Mihai Balcescu (Duminică, 7 aprilie 2019, 18:36)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        e cel de pe bancnota albastra de 100 lei de pe timpul lui Nicolae Ceasca.
        • -9 (19 voturi)    
          Taaaci. (Duminică, 7 aprilie 2019, 19:14)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          Taaaci. Pari destept!
          • -3 (7 voturi)    
            O simpla cautare pe net (Duminică, 7 aprilie 2019, 19:27)

            **#** [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            "Mihai Balcescu is on Facebook. Join Facebook to connect with Mihai Balcescu and others you may know. Facebook gives people the power to share and makes ..."
          • -5 (7 voturi)    
            Vezi ca noi suntem in razboi ! (Duminică, 7 aprilie 2019, 20:12)

            Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            pana nu se preda ,,Generalisim" Khalifa Haftar nu avem ce discuta.
    • +11 (13 voturi)    
      mihai balcescu? (Duminică, 7 aprilie 2019, 19:39)

      NuSuportProstii [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      nu cunosc :). dar sunt deacord cu tine
      mircea eliade a plecat de bunavoie
    • -6 (6 voturi)    
      Bagă: Antonescu, Ceaușescu. (Duminică, 7 aprilie 2019, 21:11)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      Alungați sau uciși.
  • +20 (28 voturi)    
    Zi de doliu (Duminică, 7 aprilie 2019, 16:24)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Pentru stapanii iubiti daca iese LCK - sau mai bine zis "cand" va iesi" - procuror european.

    Desigur pot juca ultima carte cu ROEX, dar sa fim sinceri:numai oamenii slabi de inger, usor de cumparat sau nedocumentati ar vota vreodata in favoarea parasirii uniunii.

    Pe de alta parte, am vazut de nenumarate ori ca Nea Mustata e gata sa se alieze cu oricine ca sa scape: turci, chinezi, arabi, rusi.
    Daca maine vine o rasa de extraterestri ce vrea sa extermine omenirea dar ii promit imparatie cu bani si femei si libertate - dar mai ales, mana libera la furat - sunt sigur ca nu ar ezita sa predea planeta chiar si vandalilor interstelari.

    Partea buna (si trista) este ca tot mapamondul a vazut asta (bine daca nu citesti de pe Sputnik sau RT). Acum a ajuns o paria. Foarte bine. In curand doar Brazilia il mai scapa.
  • -36 (56 voturi)    
    Manipulare!!!! (Duminică, 7 aprilie 2019, 16:27)

    Lovercraft [utilizator]

    Manipulare soroșistă. Vestele galbene niciodată nu ar cere-o pe Kovesi procuror european. Puteți lua poza aia și să vă ștergeți la cur cu ea!
    • +28 (40 voturi)    
      Ai ghicit ... (Duminică, 7 aprilie 2019, 16:57)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      ...Bravo ! Soros personal a facut pancarta si a dat 50 de euro de om si 30 de caine la vestele galbene ! Acum poti trece pe la casierie.
    • +22 (32 voturi)    
      Vi s-a făcut frică! (Duminică, 7 aprilie 2019, 17:31)

      J.C.Denton [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      O să ne ștergem cu voi!
    • -7 (21 voturi)    
      Pardon, imi cer scuze (Duminică, 7 aprilie 2019, 17:39)

      **#** [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Am confundat vestele galbene cu cele rosii.
    • -9 (9 voturi)    
      Exact. (Duminică, 7 aprilie 2019, 22:50)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Vestele galbene nu stiu si nu vor stii vreodata cine e LCK. Nici nu le pasa.
      Dar sa intri in grupul lor cu o pancarta e usor si des intalnit.
  • +24 (34 voturi)    
    Din ciclul si in Franta e coruptie (Duminică, 7 aprilie 2019, 16:28)

    feroviarul123 [utilizator]

    Birocrația europeana se teme de Codruța ca o sa bage câțiva la pârnaie si de aia il sprijină pe un șoricel de grefa. Codruța este de fapt victima propriei reputații. In astfel de posturi lumea nu are nevoie de leoaice ci de pisicuțe. Asta e birocrația nu-i place competenta.
    • -1 (17 voturi)    
      care lume? (Duminică, 7 aprilie 2019, 17:40)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

      Cativa indivizi, dragnea, tariceanu si alti condasmnati penali reprezinta lumea??
  • +28 (38 voturi)    
    dragnea a dat-o complet in bara... (Duminică, 7 aprilie 2019, 16:28)

    Lucky1 [utilizator]

    a ajuns sa fie cunoscut in toata Europa drept simbolul coruptiei. Nu cred ca isi mai face vise cu cariera sa in domeniul politicii. Lupta lui cu Kovesi s-a dovedit a-i fi fatala.
    • +1 (5 voturi)    
      Da' de unde! (Luni, 8 aprilie 2019, 11:41)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      "a ajuns sa fie cunoscut in toata Europa drept simbolul coruptiei"

      asta-i perefect adevarat, dar nu-i afecteaza de loc sansele de a ajunge la Cotroceni!
      Dimpotriva!

      Tineti cont ca pentru dumnealui nu voteaza cei din UE, ci mortii din Teleorman, care sunt foarte multi!

      Iar printre votantii vii, telspectatori ai Latrinei 3, popularitatea lui Daddy a crescut mult la jmecheria cu "internarea" in spital, oamnilor le place un lider care SE DESCURCA, unul care pacaleste Justitia!

      Aducerea aurului inapoi in Romania de asemenea i-a sporit punctajul, si mia ales intiativa cu "hypermarketurile cu produse exclusiv romanesti, sanatoase, bune si ieftine"!

      Nici sa vrea, nu are cum sa piarda alegerile!
      • +1 (1 vot)    
        Am inteles... (Marţi, 9 aprilie 2019, 2:15)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

        ...dar ganditi-va si la "colegii" lui de hotie. Ei vor sa ajunga IN Parlamentul European, vor functii bine platite si ciubucuri grase, ori, cu Dragnea stigmatizat, nimeni nu mai pupa nimic. Tot ce atinge el se usuca.
  • +15 (19 voturi)    
    wow (Duminică, 7 aprilie 2019, 16:29)

    micul_licurici [utilizator]

    wow
  • +18 (32 voturi)    
    Dna Kovesi (Duminică, 7 aprilie 2019, 16:29)

    Observatory [utilizator]

    rămâne un simbol al luptei contra conruptiei .
    Noi am greșit când am avut încredere in PSD, nu doream sau știam ca ecest partid este alcătuit din pleava sicietatiii românești .
    Nu ma înjurați pe mine, nu am votat cu PSD ul !!!!( sunt Inda anti comunist / socialist si Globalist )
    Mult succes in viața , poate intr-o zi ne vom adresa cu Dna Președinte !
    • +7 (15 voturi)    
      Pai daca... (Duminică, 7 aprilie 2019, 17:02)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      ...nu ai votat psd nu incepe cu "Noi".Sau poate nu ai votat deloc si atunci ai dreptate sa spui ca ai acordat increderea ta psd-ului prin neparticipare.Asta a fost greseala majora a romanilor care nu au fost la vot,prin neprezentare au ramas la mana asistatilor care voteaza de 30 de ani pe un pachet de faina si un kil de ulei.
      • +10 (12 voturi)    
        Ți-am dat un plus (Duminică, 7 aprilie 2019, 19:34)

        Observatory [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        parțial ai dreptate, nu am votat, pentru ca sunt la 1500 Km de ambasada romană .
        Ca dovada , am scuipat comunismul acum 40+ de ani , pe parcursul anilor am devenit și mai anti comunism sau vrăjeala de socialism ( doar nume schimbat pentru prostime)
        Nu-mi răspundeți din dicționare socialiste , nu sunt un political correct !
        Urmăresc viața politica ( care numai politica nu este) românească pentru ca sunt născut și o parte educat in România ...

        Încă odată : Apreciați Adevărații oameni care lupta pentru o Românie mai buna... așa cum a visat strămoșii noștri !
        Dna Kovesi este o figura importantă contra corupție !
    • -9 (19 voturi)    
      Dosarele la comanda (Duminică, 7 aprilie 2019, 20:11)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      … cine la facea si cine le contrasemna ?
      • -2 (12 voturi)    
        Rafuieli personale intre securisti (Duminică, 7 aprilie 2019, 20:55)

        John_english [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        sau intre securisti, fosti si neo-comunisti, n-ai tu treaba cu astea.

        perioada de glorie a fost pe timpul domniei lui Basescu dar a trecut.

        n-are Codruta treaba cu asta.
  • +11 (19 voturi)    
    ai naibii securisti (Duminică, 7 aprilie 2019, 16:46)

    Coco Whistle [utilizator]

    un test ptr codruta si romania ar fi candidatura la presedintie. punct.in rest sa fim sa fim sanatosi ca o sa fie si mai rau. voi cei care credeti ca e bine, nici nu stiti cind o sa va loveasca.
  • -6 (14 voturi)    
    Noua Jeanne D'arc (Duminică, 7 aprilie 2019, 17:01)

    Neafiliat [utilizator]

    Toată aceasta poveste va aduce voturi, și pe buna dreptate, partidelor naționaliste. Justiția e buna, doar când ne da dreptate. Sa lăsăm magistrații care își doresc independenta sa facă justitie:dacă Kovesi e vinovata,-va fi pedepsita, dacă e nevinovata ar trebui sa răspundă cei care acuza pe nedrept. E ciudata încrâncenarea europenilor sa o aibă pe Kovesi, câine de paza al fondurilor europene... Poate ca s-a micșorat punguța cu bani pentru Europa de Est și atunci vor sa pună lupul paznic la oi! Poate are și Codruța noroc, cum a avut și Olguta: e arestata cu cătușe, eliberata și ajunge ministru! E bine sa ne amintim istoria recenta.
  • -2 (32 voturi)    
    sa inteleg ca vestele galbene (Duminică, 7 aprilie 2019, 17:29)

    Razvan_M [utilizator]

    ... nu [mai] sunt extremisti de dreapta platiti de Putin ca sa lupte contra co...curatului globalist Macron? Gata, acuma sunt buni? Dupa peste 20 de saptamani de manifestatii ale vestelor galbene, zeci de morti, sute sau mii de raniti, mii de arestati de fortele de represiune, doar asta este raportat din ce se intampla in Franta...

    Vad ca a "scapat" in acest articol si un tweet cu desen penibil al unei activiste din partidul Democrat (de stanga - extrema stanga din State). Sunt curios care-i legatura cu anticoruptia, dar deh, globalistii corupti sunt gata sa o coteasca cu naratiunea anti-Trump.
    • +3 (11 voturi)    
      Wilfried PARIS=avocat tacanit si condamnat (Duminică, 7 aprilie 2019, 22:41)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Cretinul cu afisul ala este un avocat sarit de pe fix care a fost condamnat pentru ca a amenintat niste colegi cu moartea.
      Printre altele este un vajnic aparator al unui neonazist ( negationist hiper cunoscut in Franta), condamnat si asta de nu stiu cate ori.
      Nu trebuie luat in seama.
      O simpla cautare cu numele lui
      Wilfried PARIS Rouen ( lucra la Rouen inainte sa fie condamnat) si dai peste niste articole lamuritoare.
      Este doar o lichelutza cu diploma de avocat.
    • +2 (2 voturi)    
      faci propaganda de extrema dreapta (Luni, 8 aprilie 2019, 11:44)

      tarsic [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      troll.
  • -10 (24 voturi)    
    oare (Duminică, 7 aprilie 2019, 17:39)

    cucuveauamov [utilizator]

    au scris asta inainte sau dupa ce au devastat vreun magazin?
  • -1 (9 voturi)    
    Camarades! (Duminică, 7 aprilie 2019, 17:50)

    DanTeo [utilizator]

    Tous les moments courent.
    • +1 (3 voturi)    
      Remember N. Titulescu... (Duminică, 7 aprilie 2019, 20:59)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui DanTeo

      Exasperat, așa ar fi declarat, in plenul Ligii Națiunilor (azi, ONU), ministrul de externe român din acea vreme, Nicolae Titulescu:

      - Fou, tous les moments courent!
  • -3 (13 voturi)    
    Aux armes citoyen (Duminică, 7 aprilie 2019, 18:48)

    verid [utilizator]

    Baietii astia ma fac sa imi schimb parerea proasta pe care o aveam fata de poporul francez .
  • +10 (24 voturi)    
    Scrisoare Bohnert (Duminică, 7 aprilie 2019, 18:56)

    SergiuL [utilizator]

    Buna. I-am scris o scrisoare domnului Jean-Francois Bohnert, contra-candidatul LCK pentru postul de Procuror European.

    L-am rugat sa renunte la candidatura.
    Motivele mele sunt in parte personale, in parte legate de situatia politica extrem de delicata a tarii noastre. Textul meu il gasiti aici: https://www.facebook.com/lazin.sergiu.lazin/posts/417810558992060
    Cred ca ar fi impresionat daca ne-am aduna mii de oameni sa trimitem scrisori de mana, personale domnului Bohnert in care sa ii explicam cat de mult reprezinta pentru noi aceasta numire, si cat de mult ar putea schimba cursul tarii noastre prin insufletirea societatii civile.
    Daca cineva mai doreste sa-i trimita o scrisoare, sa-mi scrieti aici in comment si va pot da adresa pe care am gasit-o eu pe internet.
    Sau puteti gasi detalii pe linkul de mai sus.
    O zi buna,
    Sergiu
    • -10 (22 voturi)    
      bună idee (Duminică, 7 aprilie 2019, 19:23)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui SergiuL

      Io vreau să-i scriu lui Bohnert să-și bage în mințile în cap și să renunțe la candidatură, facă nu vrea să fie arestat el și neamul lui Care e adresa?
    • -11 (21 voturi)    
      I-ati explicat (Duminică, 7 aprilie 2019, 20:16)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui SergiuL

      … cum a spus protejata dumneavoastra, ca nu exista protocoale ?
      … sau ca incatusa oameni pasnici, sa impresioneze prostimea (si judecatorii !)?
      • +10 (18 voturi)    
        Incatusarea n-are nimic cu (Duminică, 7 aprilie 2019, 20:48)

        soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        a fi sau a nu fi pasnic!!
        Toti infractorii trebuie incatusati, lasati-o moale cu "sensibilitatile" coruptilor!
        Daca LCK era asa cum vreti voi sa para, demult o inhata mafia, dar n-are cu ce si vrea sa se razbune!
        Basescu n-s respectat 'consemnul", i.e. "nu ne arestam intre noi"! Asta e! Voiati sa furati necontenit, securisti imbatraniti in rele! Jeguri de bolsevici, cu cap de dovleac, dar cu mofturi de "nobili"!Parvenitilor!
        • -5 (19 voturi)    
          Cine va crede? (Duminică, 7 aprilie 2019, 22:37)

          dincannes [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

          Incatusarea se face cind exista un risc de violenta, de opunere.
          Dar sa stai o luna intemnitat, fara medicamentele vitale (Dan Adamescu), nu este tentativa de omor?
          • +1 (1 vot)    
            Lasa inscenarile! (Duminică, 14 aprilie 2019, 8:54)

            soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

            Au stat coruptii la "hotel"! Adamescu, securistul veacului si-o merita! Tentativa de omor, auzi!!!
            Cred ca te-au speriat zornaitul catuselor si zabrelele! Si banii zornaie cam la fel!!
            Toti securistii merita tratament dur.Din cauza lor s- ajuns la starea de mizerie: au deturnat revolutia si-au furat toate resursele tarii. Acum se dau raniti si vorsa scape si cu furaciunile , si cu viata-n libertate. Nu datoram nimic securistilor si puilor lor de bolsevici tradatori!
            Se executa unii pe altii ca mafia italiana siciliana. Maine-poimaine vom vedea capete, degete, si alte organe expuse spre oroarea tuturor!
      • -4 (12 voturi)    
        !!! (Duminică, 7 aprilie 2019, 21:01)

        Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Bine punctat!
      • +5 (11 voturi)    
        Puteti citi... (Duminică, 7 aprilie 2019, 21:39)

        SergiuL [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        ...scrisoarea mea in franceza sau in engleza in linkul de pe pagina mea de facebook.
        Insa sa stiti ca de regula eu nu vorbesc in sloganuri de la televiziuni, chiar nu le urmaresc deloc.
        Si opiniile mi le formez prin prisma propriei busole morale, ceea ce va recomand si dumneavoastra sa faceti.
        Lucrurile devin foarte clare cand privim lucrurile cu propria constiinta morala.
        Daca dumneavoastra chiar puteti spune ca o mare parte din clasa politica aflata la conducerea tarii a furat sume incredibile de bani din bugetul de stat, tare as dori sa stiu cum si de ce credeti asta.
        Cand e vb de bani, lucrurile sunt albe sau negre. Banii ori sunt, ori nu sunt. Daca nu sunt, inseamna ca au fost furati. Si atunci ramane doar sa observam unde au ajuns acei bani, si lucrurile devin cat se poate de clare.
        • -6 (14 voturi)    
          Asta ar trebui (Duminică, 7 aprilie 2019, 22:14)

          dincannes [utilizator] i-a raspuns lui SergiuL

          … s-o faca SRI-ul; sa mearga pe urma banilor, dar cum s-o faca, sa-si divulge camarazii?
          Dar si doamna Kövesi a contribuit la musamalizarea unor mari dosare, sa nu-si puna in cap "Statul paralel" !
          A mintit, jos cu ea !
          Ponta a plagiat, jos cu el !
          Basescu a mintit, sa nu mai auzim de el !
          • +7 (9 voturi)    
            Vad ca ai informatii (Duminică, 7 aprilie 2019, 22:55)

            John_english [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

            Dosarele lui Tăriceanu cine le-a mușamalizat?
          • +4 (10 voturi)    
            Aceste afirmatii categorice (Duminică, 7 aprilie 2019, 23:24)

            SergiuL [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

            pentru mine denota una din urmatoarele trei posibilitati (cu procente de probabilitate):

            1.d-voastra "dincannes" sunteti sau ati fost implicat direct intr-un astfel de dosar de mare coruptie, cunoscand deci informatii pe care noi, publicul larg nu le cunoastem (1% probabilitate, deoarece, sa fim seriosi, oameni care si-au insusit zeci sau sute de milioane de EURO nu vor sta sa posteze vreodata comment-uri online intr-o duminica noapte. Vor plati pe cineva sa faca asta >vedeti punctul 3.)
            2.d-voastra "dincannes" ati vazut aceste informatii la anumite posturi de televiziune si le-ati insusit ca realitati.Caz in care, iar va sugerez sa examinati cine controleaza aceste televiziuni, de unde si-au procurat banii pentru a crea aceste imperii media si care le sunt interesele imediate. (probabilitate 19% - desi sunt convins ca multi oameni chiar cred informatiile absolut neverificabile de pe canalele media aflate sub influenta politica, nu cred ca acestia au si pasiunea si dedicatia necesara de a propaga mai departe aceste informatii, doar din propria convingere)
            asa ca 3. d-voastra "dincannes" sunteti o mica bucatica din marele aparat mediatic al carui rol este de a arunca astfel de delcaratii CU ZERO ACOPERIRE FACTUALA in spatiul public conform unei agende foarte bine stabilite de dezinformare si influentare in masa. (probabilitate 80% - din nou, este zi libera, este tarziu, da bine sa te prezinti la datorie chiar si in afara programului. Poate chiar creste remuneratia pentru postari in weekend.) Cred ca cel mai important este sa va puteti privi in oglinda fara remuscari dupa o zi de "lucru". D-voastra puteti?
            • -6 (6 voturi)    
              Sunt impresionat (Luni, 8 aprilie 2019, 10:26)

              dincannes [utilizator] i-a raspuns lui SergiuL

              … de politetea dumneavoastra, rar in ziua de astazi, bravo ! Perfect si sfatul cu oglinda! Eu il formulez mai precis: inainte de culcare, cintareste ce ai dat tu in acea zi pentru societate si ce ai primit de la ea.
              (Nu avansam criticindu-ne intre noi.)
              Basescu a saracit tara, a golit-o de oamenii buni si muncitori, un nepriceput ! Carol I, in locul lui (2 mandate) cred ca ar fi lasat ceva palpabil in urma lui… Doamna Kövesi i-a cintat in struna Presedintelui, nu puteti nega.
              Nu-i chiar use de biserica ! Sa revina de unde a promovat-o TB !
              • +1 (1 vot)    
                Apreciez (Luni, 8 aprilie 2019, 13:44)

                SergiuL [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

                si eu tonul civilizat al discutiei noastre, si imi cer scuze pentru supozitiile facute la persoana dumneavoastra, avand in vedere ca nu ne cunoastem deloc.

                Eu pot sa va spun cum privesc situatia Romaniei din perspectiva mea, un om care chiar nu priveste nici o televiziune de stiri care sa imi formeze opinia.

                1.Pe vremea lui Traian Basescu, tara, la fel ca intreaga lume a trecut printr-o perioada de recesiune EXTREM DE REALA SI GREA. Din acest punct de vedere, mi se pare foarte gresit sa dam vina pe cei de la conducere pentru scaderile salariale, la fel cum in situatia de fata, de crestere economica a Romaniei si globala, mi se pare gresit sa laudam guvernul pentru aceasta realizare.
                2.Coruptia la nivel inalt este o realitate atat in zilele noastre, dar mai ales a fost acuta in ultimii 10-15 ani. Iar din acest punct de vedere, pot sa spun ca arestarile, sechestrarea marilor averi, in fine lupta impotriva coruptiei a inceput cu adevarat odata LCK si DNA.
                3.Ca exista zone gri in afara acestor realitati, sunt convins. Insa, in nici un caz nu am încrederea ca actuala putere este capabila, sau ca isi doreste o continuare reala a luptei impotriva coruptiei si a confiscarii marilor averi obtinute ilegal. Liderii coalitiei de guvernare sunt mult prea bogati si influenti din surse ABSOLUT NECUNOSCUTE SI NEJUSTIFICABILE incat sa pot crede ca nu sunt vinovati de coruptie la nivelul cel mai inalt.
                Toate acestea, pentru mine creaza o imagine extrem de clara. Si de aceea voi sustina candidatura LCK si orice miscare politica care se pozitioneaza de aceasta parte a baricadei.
                D-voastra puteti sa imi spuneti pe cine sustineti si cum va argumentati? Va rog fara "toti sunt la fel" - alegeti pe cineva si asumati-va alegerea, altfel chiar discutam degeaba.
  • +4 (16 voturi)    
    Este o manipulare foarte perversa ! (Duminică, 7 aprilie 2019, 21:01)

    FG [utilizator]

    Incearca sa o lege pe Kovesi de o miscare orchestrata de Putin ... vestele galbene
  • +2 (10 voturi)    
    Fake news grosolan (Duminică, 7 aprilie 2019, 21:24)

    Anti_CiumaRosie [utilizator]

    Pe bune ?! Hotnews va stiam seriosi.
    • +6 (14 voturi)    
      e doar o prostie (Duminică, 7 aprilie 2019, 22:50)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Anti_CiumaRosie

      Nu e chiar fake news, dar nici ceva serios nu este.
      Iar "Vestele galbene din justitia" cred ca au un singur membru, acest Wilfried Paris, avocat tacnit si condamnat pentru amenintari la adresa colegilor. Se crede persecutat de sistem, este aparatorul unui neonazist notoriu din Franta, condamnat si el de nu stiu cate ori.
      Un pesonaj toxic care se leaga de orice ca sa iasa in fata.
      Estr trist ca nimeni nu a cautat numele tipului ca sa vada cine este.
  • -4 (14 voturi)    
    Cœuvéchi! Cœuvéchi! (Duminică, 7 aprilie 2019, 22:46)

    Nyk1 [utilizator]

    Eu ce v-am spus? Era clar că europenii vor face în așa fel încât francezul să câștige, pentru că ei de fapt vor corupție la nivel înalt. Singura diferență este că, spre deosebire de PSD, corupția la nivel înalt în UE este mult mai discretă, se fură mult mai inteligent și mai pe ascuns.
  • -4 (10 voturi)    
    Domnilor sau Tovarășilor (Duminică, 7 aprilie 2019, 23:09)

    Observatory [utilizator]

    am remarcat destui tovarăși aici Deci , din respect , ma adresez la toți , poate ma ajutați :
    Dați și mie adresa aceea unde se plateste dacă postezi aici ( (nu are importantă cu cine) pana la urma banul contează !
    Un ban in plus nu mi-ar face rău !
    As prefera in moneda țării in care locuiesc . Se poate?
    Multumesc domnilor și tovarășilor pentru ajutor !
    • +1 (3 voturi)    
      Ghinion (Luni, 8 aprilie 2019, 12:14)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      Nu avem convertibilitate cu rublele. Baga hrisca si pasol na turbinka.
  • +4 (4 voturi)    
    vestele galbene!!! (Luni, 8 aprilie 2019, 7:26)

    yura [utilizator]

    inca o pereche de palme pentru ...pddradnea!!!!
  • +3 (5 voturi)    
    Individul ala (Luni, 8 aprilie 2019, 12:00)

    Incomod3 [utilizator]

    n-are nici o treaba cu vestele galbene, dar na; fraierii pun botu'... si aia de se cred destepti, au impresia ca profita :) :) :)
  • -2 (2 voturi)    
    Cucuvea de Paris (Luni, 8 aprilie 2019, 14:07)

    florinm581330777041525 [utilizator]

    Unde naiba ati auzit voi de L.C.Kovesi vestelor galbene hai mai fiti seriosi voi chiar nu va mai iubiti confratii dati-o uitarii ,e nitel ocupata cu niste procese !
  • -1 (1 vot)    
    Kovesi (Luni, 8 aprilie 2019, 15:04)

    Iaca [utilizator]

    Justitia din Franta e de partea doamnei Kovesi !
    "Si totusi , se misca !"(Gal...).


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version