VIDEO Timmermans: Avertizez Guvernul român să nu ia măsuri care afectează sistemul judiciar. Dacă există vreun motiv să reacționăm imediat, o să o facem în câteva zile

de MH     HotNews.ro
Miercuri, 3 aprilie 2019, 8:44 Actualitate | Esenţial


Comisia Europeana
Foto: pixabay.com
Colegiul Comisarilor europeni discută miercuri situația statului de drept în România. La începutul ședinței, prim-vicepreședintele Comisiei Europene Frans Timmermans a avertizat Guvernul de la București să nu ia măsuri care afectează sistemul judiciar și să creeze impunitate pentru funcționarii de nivel înalt care au pedepse pentru corupție. El a spus că a discutat de mai multe ori cu premierul Viorica Dăncilă și că i-a transmis foarte clar că a vorbi de dragul vorbei nu e suficient și că sunt necesare acțiuni urgente care trebuie să apară cât mai curând. "Dacă va exista vreun motiv să reacționăm imediat, o să o facem în termen de câteva zile", a avertizat Timmermans.

UPDATE 13.03 Conferința de presă a lui Frans Timmermans:



Timmermans a precizat că a transmis premierului Viorica Dăncilă „peste 40 de probleme”.

„Dar am subliniat că discuțiile doar de dragul discuțiilor nu sunt suficiente și este nevoie de acțiuni concrete ale României, mai degrabă mai repede decât mai târziu.

Actualele discuții tehnice sunt legate de:
  • recomandările MCV
  • ordonanțele de urgență
  • transpunerea directivei PIF
  • directiva privind drepturile victimelor
  • directiva privind prezumția de nevinovăție și confiscarea bunurilor
  • secția specială de investigare a magistraților”, a subliniat oficialul european.



Principalele declarații:
    • Din nefericire, au apărut tot mai multe îngrijorări legate de respectarea statului de drept în Uniunea Europeană.
    • În unele situații, Comisia a activat Articolul 7.
    • Îmi exprim sincer dorință ca acestă dezbatere să nu aibă loc numai la Bruxelles, ci și la nivel național.

    Despre România:

    • Trebuie urgent să revină la o reformă corectă și să se abțină de la orice măsuri care ar duce la un regres a măsurilor din ultimilor ani
  • Avertizez Guvernul român să nu ia măsuri care afectează sistemul judiciar și să creeze impunitate pentru funcționarii de nivel înalt care au pedepse pentru corupție
  • Am avut mai multe discuții cu premierul Dăncilă, am cerut rezultate cât mai urgent
  • I-am arătat foarte clar că a vorbi de dragul vorbei nu e suficient, că avem nevoie de acțiuni urgente care trebuie să apară cât mai curând
  • Am reînceput discuția la nivel tehnic
  • Din păcate, nu am putut încă să tragem concluzia că România se află pe drumul cel drept
  • Dacă aceste probleme nu sunt rezolvate, Comisia va trebuie să facă ceva concret
  • Nu e timp de pierdut. Dacă există vreun motiv să reacționăm imediat, o să o facem în câteva zile
  • Nu putem să luăm măsuri împotriva unor ordonanțe de urgență care nu au fost încă adoptate
  • CE a făcut tot ce a putut alături de toate serviciile noastre pentru a convinge autoritățile române să nu meargă în această direcție
  • Le-am dat toate indiciile necesare pentru a evita o astfel de situație
  • Dacă din motive care țin de politica internă problemele vor persista, atunci Comisia va acționa imediat

  • Colegul Comisarilor discută astăzi situația actuală a statului de drept în România. Aceasta, în contextul în care PSD nu renunță la promovarea ordonanțelor de urgență privind codurile penale și contestația în anulare pentru deciziile definitive ale completurilor de 5 de la instanța supremă, iar oficialii europeni sunt îngrijorați de măsurile luate împotriva lui Kovesi, candidată al postul de procuror-șef european.

    Comisia Europeană lansează miercuri o dezbatere pentru consolidarea statului de drept în Uniunea Europeană

    Comunicarea prezentată astăzi de CE trece în revistă instrumentele disponibile pentru monitorizarea, evaluarea și protejarea statului de drept în Uniune. Aceasta analizează, de asemenea, experiențele dobândite în ultimii ani, astfel încât să poată fi lansată o dezbatere mai amplă la nivel european asupra modului în care statul de drept ar putea fi consolidat în continuare.

    "Capacitatea Uniunii de a respecta statul de drept este esențială, acum mai mult decât oricând. În primul rând, pentru că este vorba despre valorile noastre fundamentale, despre „cine suntem”. În al doilea rând, deoarece funcționarea UE în ansamblul său depinde de respectarea statului de drept în toate statele membre. Acum a venit momentul să reflectăm, împreună cu toate instituțiile, cu toate statele membre și cu diferite autorități și părți interesate, la modalitățile de apărare și de consolidare a statului de drept în Uniune”, a declarat prim-vicepreședintele CE, Frans Timmermans.

    Potrivit Comisiei Europene, în ultimii ani, statul de drept a fost supus unor presiuni crescânde în Europa și a devenit clar că trebuie depuse mai multe eforturi pentru a asigura apărarea, consolidarea și respectarea statului de drept pe întregul teritoriu al Uniunii.

    Posibile piste pentru viitor

    Apărarea, consolidarea și respectarea statului de drept în Uniune sunt responsabilitatea comună a instituțiilor UE și a tuturor statelor membre. Comisia a recurs deja la o gamă largă de instrumente pentru a monitoriza, a evalua și a răspunde cu rigurozitate preocupărilor legate de statul de drept în statele membre; printre aceste instrumente se numără Cadrul privind statul de drept, procedura inițiată în temeiul articolului 7 alineatul (1) din TUE, procedurile de constatare a neîndeplinirii obligațiilor, precum și semestrul european, tabloul de bord privind justiția în Uniunea Europeană și mecanismul de cooperare și de verificare (MCV). Pe baza experienței acumulate până în prezent grație tuturor acestor instrumente, Comisia prezintă astăzi trei piloni care ar putea contribui la promovarea asigurării eficace a respectării statului de drept în Uniune:

    O mai bună promovare: normele și jurisprudența în materia statului de drept nu sunt întotdeauna suficient de bine cunoscute la nivel național. În vederea remedierii acestei lacune, ar trebui să se focalizeze eforturi sporite în direcția unei mai bune promovări la nivel național a cunoștințelor legate de normele și de jurisprudența având ca obiect respectarea statului de drept. Acest lucru s-ar putea materializa, de exemplu, prin activități de comunicare pentru public, prin abordări comune la nivelul UE care să contribuie la promovarea unei culturi mai puternice a statului de drept la nivelul instituțiilor și al profesiilor, prin colaborarea constantă cu Consiliul Europei, precum și prin participarea societății civile la nivel regional și local.

    Prevenirea timpurie: Chiar dacă responsabilitatea principală pentru asigurarea respectării statului de drept la nivel național le revine statelor membre, UE poate oferi un sprijin important pentru consolidarea rezilienței sistemelor și a instituțiilor esențiale. Cooperarea și dialogurile periodice ar putea contribui la o mai bună înțelegere a situației statului de drept și a evoluțiilor din statele membre, precum și la soluționarea timpurie a oricărei chestiuni legate de statul de drept.

    Un răspuns adaptat: Diversitatea provocărilor referitoare la statul de drept necesită răspunsuri diferite și eficace. Comisia va continua să asigure aplicarea corectă a legislației UE prin intermediul procedurilor de constatare a neîndeplinirii obligațiilor. Ar putea fi, de asemenea, oportun să existe diferite abordări în domenii de politică specifice, cum ar fi propunerea Comisiei privind protejarea intereselor financiare ale UE. În plus, ar putea fi avute în vedere unele îmbunătățiri ale Cadrului privind statul de drept aflat în vigoare, inclusiv furnizarea timpurie de informații Parlamentului European și Consiliului și primirea de sprijin din partea acestor două instituții, precum și stabilirea unor termene clare pentru durata dialogurilor.

    Etapele următoare

    Comisia invită în prezent Parlamentul European, Consiliul European, Consiliul și statele membre, precum și părțile interesate relevante, inclusiv rețelele judiciare și societatea civilă, să reflecteze asupra chestiunilor prezentate în comunicarea de astăzi și să contribuie cu idei concrete privind modul în care setul de instrumente pentru asigurarea respectării statului de drept ar putea fi îmbunătățit în viitor.

    Pe baza acestui proces de reflecție și a dezbaterii în curs, Comisia va reveni asupra acestei chestiuni, cu propriile concluzii și propuneri, în iunie 2019.

    Context

    Statul de drept este una dintre valorile comune pe care se întemeiază Uniunea Europeană, fiind asumată de toate statele membre. Aceasta este consacrată la articolul 2 din Tratatul privind Uniunea Europeană. Statul de drept reprezintă, de asemenea, un element esențial pentru funcționarea UE în ansamblul său, de exemplu în ceea ce privește piața internă, cooperarea în domeniul justiției și al afacerilor interne și asigurarea faptului că judecătorii naționali care sunt și „judecători ai UE” își pot îndeplini rolul în asigurarea aplicării dreptului UE și pot interacționa în mod corespunzător cu Curtea de Justiție a UE în contextul procedurilor de pronunțare a unor hotărâri preliminare. Comisia Europeană, împreună cu alte instituții și cu statele membre, sunt, în temeiul tratatelor, responsabile pentru garantarea statului de drept ca valoare fundamentală a Uniunii noastre și de asigurarea faptului că legislația, valorile și principiile UE sunt respectate.

    Comisia dispune de o gamă largă de instrumente pentru a monitoriza, a evalua și a răspunde chestiunilor legate de statul de drept în statele membre. Printre aceste instrumente se numără procedurile de constatare a neîndeplinirii obligațiilor, semestrul european, tabloul de bord privind justiția în Uniunea Europeană sau mecanismul de cooperare și de verificare (MCV).


    La 11 martie 2014, Comisia Europeană a adoptat un nou cadru pentru abordarea amenințărilor sistemice la adresa statului de drept în toate statele membre ale UE. Acest cadru instituie un instrument cu ajutorul căruia Comisia poate iniția un dialog în mai multe etape cu statul membru în cauză pentru a preveni intensificarea amenințărilor sistemice la adresa statului de drept. Instrumentul cel mai emblematic, însă excepțional, pentru apărarea statului de drept este procedura prevăzută la articolul 7 din TUE, care îi permite UE să acționeze în cazul unei încălcări grave a statului de drept într-un stat membru. Procedura prevăzută la articolul 7 din TUE a fost declanșată în două cazuri până acum: în decembrie 2017, în cazul Poloniei (de către Comisie), și în septembrie 2018, în cazul Ungariei (de către Parlamentul European).







    Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















    19207 vizualizari

    • +50 (64 voturi)    
      Nu amenintari (Miercuri, 3 aprilie 2019, 8:54)

      Ochii_pe_voi [utilizator]

      Fapte. Cu niste golani care nu se dau in laturi de la orice ticalosie nu te poti purta cu manusi. Aceste lepadaturi NU MAI AU CE CAUTA IN EUROPA. Dracnea, slugile lui Dancila, Carmen Dan, Vâlkov, Toader, Ciordache etc. trebuie acuzate de tradare a tarii si sa infunde OCNA pe viata. Justitia trebuie sa fie libera si sa curete Ro de haimanalele din psd+ale+udmr.
      • -40 (54 voturi)    
        aloooooo (Miercuri, 3 aprilie 2019, 9:28)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        ora satelor?omorati bre toate vacile,ca a lu vasile e satena si are ugere mai mari!

        de urmarit cati ''iuropeni'' de bine,cu fata democrata si umana,apar ca ciupercile si zbiara sa ne atomizeze aia.de parca ar suferi famiglia dragnea o secunda
        • +15 (29 voturi)    
          De suferit .. (Miercuri, 3 aprilie 2019, 9:58)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui Point

          . oricum suferi din cauza a ceea ce fac dracnea si cu ai lui borfasi. Macar sa sufere si ei, nu numai noi, asa cum e pana acum.
          • +6 (18 voturi)    
            corect (Miercuri, 3 aprilie 2019, 10:55)

            Point [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            numai daca imi demostrezi cu ce sufera sau este afectata mafia de partid.eu spun ca nu este in nici un fel deranjata.dovada o avem zi de zi.
            • +6 (8 voturi)    
              Cel mai simplu exemplu sunt salariile (Miercuri, 3 aprilie 2019, 13:50)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Point

              un Comisar european are 20.000€/lună, un parlamentar 8.000€ (+6.000€, doar pentru participare; 20.000€ pentru a-și plăti echipa; 4.000€ pentru locuință; și se mai adună câteva mii sume mici precum sume pentru deplasări).
              Există peste 40.000 de persoane care lucrează în instituțiile europene; dacă împărțim egal (deși numărul de funcționari este dat de numărul de locuitori, iar România este un stat mare), avem peste 1.200 de români - mulți dintre ei aleși de oamenii politici - care primesc bani, pentru că România este membru UE.

              Mergem mai departe și vorbim despre fonduri?
              • -8 (16 voturi)    
                si care au timp sa stea pe net, faceb... (Miercuri, 3 aprilie 2019, 14:26)

                kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                si sa comenteze, sa dea plusuri si minusuri etc.
                • +4 (6 voturi)    
                  Care sunt aia? (Miercuri, 3 aprilie 2019, 15:39)

                  Alius [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

                  Da-ne niste nume/nickname-uri. Eu iau unu' la intamplare, tu doar sa ne spui daca face sau nu parte din categoria enumerata de tine: "kingdavidhotel(banat pentru prostie?)".
                  • +2 (8 voturi)    
                    Nu-i da importanta, (Miercuri, 3 aprilie 2019, 17:05)

                    2016 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                    este doar unpostac pzdist, care ia ceva copeici pentru postari.
                    • +2 (2 voturi)    
                      nu, nu, nu! (Joi, 4 aprilie 2019, 8:16)

                      Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui 2016

                      "care ia ceva copeici pentru postari."

                      Evident ca este unul din trolli kaghebisti, dar nu, nimeni nu poate fi atat de tampit incat sa accepte sa fie platit in moneda Mujicistanului!

                      Fii sigur ca echidistantul, newlook, mazeta, toni_ruznacia sau "kingdavidhotel(banat pentru prostie?)" au avut grija sa fie platiti in valuta forte!
                • +2 (2 voturi)    
                  :))))))) (Miercuri, 3 aprilie 2019, 20:13)

                  Franzeta [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

                  e rau sa fii tu
                  si nu te mai faci bine.......prostia nu are leac
              • 0 (6 voturi)    
                Prietene, (Miercuri, 3 aprilie 2019, 17:04)

                2016 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                esti total pe langa subiect. Singurii care sunt numiti politic sunt europarlamentarii, care sunt cativa, nu generaliza. In plus, mai sunt cativa rataciti/neaveniti ajunsi pe niste liste de unde sunt selectati; ma refer la fii, cumnati, amante de politieni. In rest, 95% din romanii la COM + alte servicii/agentii au intrat prin concurs.
                Ca habarnist este simplu sa-ti dai cu parerea. Daca sultanul Dragneev este mafiot, asta nu insemna ca neaparat toti din PSD sunt la fel. Intr-adevar, nu mai au coloana vertrebala de mult timp, insa s-au retras in gaurile lor de sobolani si asteapta sa ia pensiile babane de parlamentari.
                • +1 (3 voturi)    
                  După ce ciocnim o bere și dansăm o sârbă (Miercuri, 3 aprilie 2019, 19:58)

                  hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui 2016

                  ai voie să-mi spui „prieten”, până atunci nu.

                  Ai zis și tu de europarlamentari; aceștia au posibilitatea să-și angajeze asistenți (în limita a 20.000€/lună, plătiți tot de PE); grupurile politice au personal propriu angajat; comisarii europeni au personal la dispoziție; sunt 53 de agenții în cadrul CE, sunt reprezentanțe în fiecare stat membru (28) și sunt 139 în afara statelor membre ai căror membri de conducere sunt numiți... ai ghicit, bravo!, politic; există instituții precum Curtea de Conturi a UE, CES, CR, BCE, BEI, CEDO.

                  Crezi că are rost să continui, dle habarnist?
        • +4 (10 voturi)    
          baiete (Miercuri, 3 aprilie 2019, 14:36)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Point

          ieuropenii au facut in 12 ani de cand suntem in ue mai mult bine decat a facut psd in 30 (de dragul discutiei am ignorat tot ce a facut psd rau... si tot UE iese castigatoare!)
        • 0 (2 voturi)    
          haloooooo (Miercuri, 3 aprilie 2019, 20:11)

          Franzeta [utilizator] i-a raspuns lui Point

          daca nu intelegi stai jos si mai citeste o data
      • +17 (29 voturi)    
        Total de acord (Miercuri, 3 aprilie 2019, 9:44)

        ABBV [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        doar ca de este sa privesti sincer la ce se intampla ....ar trebui expulzatii si votantii lor ... Ceea ce democratic nu merge.
        Golani astia reflecta starea natiei in multe aspecte.
      • +5 (11 voturi)    
        ti-am dat minus (Miercuri, 3 aprilie 2019, 13:19)

        keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        pentru ca prin comentariul tau sustii ca Romania nu are ce cauta in Europa.. Nu sint de acord cu cei care sustin asa ceva.
        Fa un exercitiu de imaginatie si vezi cum ar arata azi Romania daca nu era in UE!
    • +25 (45 voturi)    
      ma baieti... (Miercuri, 3 aprilie 2019, 8:56)

      liviu_ [utilizator]

      dati odata articolu ala 7 ca m-am saturat sa-l tot astept

      stiu , o sa ne afecteze pe toti dar asta meritam!
      • -23 (35 voturi)    
        Nici nu ar fi asa de rau. (Miercuri, 3 aprilie 2019, 9:44)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        UE-ul este foarte enervat ca nu utilizam fondurile europene. Sau cum sa te imprumuti fara a aparea in statistici.
        • +17 (29 voturi)    
          prost (Miercuri, 3 aprilie 2019, 10:13)

          Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Pana una alta corect: UE este "enervata". Iar sa nu profiti de investitii pe banii UE este o prostie pentru ca acolo nu merge cu "parandaratul"...
          • -18 (34 voturi)    
            Fondurile UE nu sunt gratis (Miercuri, 3 aprilie 2019, 10:44)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui Ilidia

            Sunt un imprumut sau o cumparare de influenta si nimic mai mult. Intreaba-te de ce are UK de dat bani la UE pentru Brexit?
            Nimic nu e gratis.
            • +13 (29 voturi)    
              dezinformezi (Miercuri, 3 aprilie 2019, 12:08)

              toxx [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              statele membre contribuie mult mai putin la bugetul UE fata de cat primesc, postacule...
              • -5 (17 voturi)    
                Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 3 aprilie 2019, 13:24)

                [anonim] i-a raspuns lui toxx

                • +3 (5 voturi)    
                  haha (Miercuri, 3 aprilie 2019, 14:39)

                  liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui

                  s-a exprimat gresit... statele mai ptutin bogate contribuie mai putin.... adica noi de exemplu!
                • -4 (6 voturi)    
                  Tine minte minusurile astea. (Miercuri, 3 aprilie 2019, 15:00)

                  Lok [utilizator] i-a raspuns lui

                  Sunt un dublu standard minunat.
                  • +2 (2 voturi)    
                    Tinem minte: esti postac sovietic (Miercuri, 3 aprilie 2019, 18:34)

                    midufi [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                    Singura ta preocupare este sa spui ceva impotriva UE.
                    Asta spune muuuulte despre tine.
                    Jos ciuma rosie: psd-alde-udmr !
              • -3 (5 voturi)    
                Daca am iesi din UE nu ar trebui sa platim nimic? (Miercuri, 3 aprilie 2019, 14:59)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui toxx

                Esti sigur? Ai citit tratatu? Ar fi cea mai tare afacere intri - esti inundat de bani - iesi fara repercursiuni. Si ei nu si-au pus nici o asigirare? Mai baiete .... reticenta politicului de a lua bani europeni este mai complexa decat coruptia si lipsa castigului din spaga.
                • +1 (1 vot)    
                  a dreaq reticenta (Miercuri, 3 aprilie 2019, 21:50)

                  AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                  Ia sa vedem? Cehia, Ungaria, Polonia, Grecia, Portugalia au luat bani de la UE?
                  Au facut autostrazi? Au atras investitii? sau au fost reticenti? ca las ca stim noi ce se intampla dupa aia!!
            • +5 (5 voturi)    
              pe scurt (Miercuri, 3 aprilie 2019, 14:13)

              hamurabi [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              bati campii !
            • +5 (5 voturi)    
              minti cu nerusinare! (Miercuri, 3 aprilie 2019, 14:38)

              liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              UK da bani pentru ca iese...
              banii i-au fost acordati gratuit si fara rambursare, dar acum ca vrea sa dea bir cu fugitii tre sa plateasca!

              eu consider acest lucru f corect!

              also comentariu tau arata ca habar nu ai d c exista de fapt UE... deci cred ca nu are sens sa vb. mai departe!
              • 0 (0 voturi)    
                "gratuit si fara rambursare" dar cu conditii (Joi, 4 aprilie 2019, 9:39)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

                Ca la o cumparare ... doar mascat.
            • 0 (2 voturi)    
              nu e prea scump (Miercuri, 3 aprilie 2019, 20:16)

              Franzeta [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              pentru UE ca sa diminueze influenta unor prosti ca voi
              deci de asta merita sa dea bani unor state impanzite de cretini ca tine
        • +5 (5 voturi)    
          nu ar fi asa rau?! (Miercuri, 3 aprilie 2019, 14:37)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          ti-ar placea un euro pa 5 lei?! sau 5.5?!
          ti-ar placea sa se care renault sau ford?!

          vorbesti fara sa gandesti!

          also nu e vina UE ca nu folosim fondurile lor! dar na , cand nu le poti fura, nu e interes!
          • -3 (5 voturi)    
            pai daca ar fi rau, tu de ce ai asteptarile astea? (Miercuri, 3 aprilie 2019, 16:33)

            cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            tu il certi pe unul care vrea acelasi lucru ca tine
    • +17 (37 voturi)    
      Vrem optiunea nucleara. (Miercuri, 3 aprilie 2019, 8:56)

      Lok [utilizator]

      Nimic altceva nu mai poate sa ne provoace un sentiment.
    • +27 (37 voturi)    
      Oricum,gasca de hoti- numernici- ... (Miercuri, 3 aprilie 2019, 9:03)

      gigiN [utilizator]

      ..-analfabeti .a psd-ului nu intelege de vorba buna.Asa ca trebuie luate cat mai rapid masuri dure de catre UE,intrucat-dupa cum se vede-noi nu suntem in stare sa ne aparam !!!
    • -18 (32 voturi)    
      Lipsa de seriozitate (Miercuri, 3 aprilie 2019, 9:04)

      vodatepes [utilizator]

      Lipsa de profesionalism Una purtatoare de cuvant scrie ceva pe o retea de socializare ce va urma azi. Madam iesi matale oficial si spune ce va urma. Chibiti din astia care pe la colturi spun ce cred ei suntem satui. O pozitie oficiala cantareste mult fata de una spusa la miez de noapte pe o retea de socializare. De ce nu spune oficial ca sa inteleaga si puterea de la Bucuresti ce risca? In rest bla bla bla
      • +13 (23 voturi)    
        Puteera de la Bucuresti (Miercuri, 3 aprilie 2019, 9:17)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

        Nu risca nimic. Scopul e aproape de a fi atins - scoaterea Ro din UE, cf. ordinelor primite de Dragnea & CP la stapânii lor. Slugile Toader, Porcan Nicolae, Teodorovici, Pricolicea, Ciordache etc. doar isi fac datoria.
      • +7 (13 voturi)    
        Vezi (Miercuri, 3 aprilie 2019, 9:54)

        2016 [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

        sa nu te tragi singur in teapa!
      • +4 (10 voturi)    
        teapa (Miercuri, 3 aprilie 2019, 10:15)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

        Tot cu mintea in teapa.Pana si la sport ti se da intai un avertisment, apoi...eliminarea.
      • +1 (3 voturi)    
        minti! (Miercuri, 3 aprilie 2019, 14:40)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

        au spus cat de poate de clar sa inteleaga chiar si dancila!

        dar ai nostrii nu vor sa inteleaga!
        also nu e nici o lipsa de profesionalism... ei chiar ne dau mai multe sanse decat ar fi trebuit!

        dar na tu tre sa aperi hotii si oricum nu prea le ai cu politica!
    • +9 (19 voturi)    
      Nu stiu ce e mai bine (Miercuri, 3 aprilie 2019, 9:22)

      D.M.A.Gogu [utilizator]

      Probabil ca nu e perfect sistemul judiciar, ca sunt diverse probleme care trebuie remediate, insa nici nu se poate continua ca si pana acum. Trebuie facut ceva impotriva celor care, folosindu-se de pretextul unor probleme ce apar punctual, vor sa demonizeze intreaga justitie si tot ce s-a facut pana acum.

      Pe de alta parte, actiunea UE pedepseste o tara intreaga pentru aberatiile unor penali, ori a celor care ii sprijina din motive de arivism, vulnerabilitate, poate chiar si lipsa capcacitatii de intelegere.

      Ma intreb care va fi rezultatul. O sanctiune ar trebui sa trezeasca populatia, insa deja puterea isi are pregatit arsenalul "argumentelor": UE este neinformata (nu vrea sa asculte de cine trebuie, sa realizeze consensul), are standarde duble, suntem cetateni de rangul al doilea, discriminati, se doreste sa fim colonie economica, urmeaza curand Soros tatal lui Tusk si socrul lui Timmermans, uniunea paralela, servicii secrete europene corupte care il urmaresc pe Dragnea, plus alte inspiratii venite de la rusi.

      De fapt cred ca mai bine ar fi sa trecem la asanarea politicii (si nu doar), eliminarea penalilor din orice forma de demnitate publica, asumarea responsabilitatii atat in privinta declaratiilor cat mai ales a faptelor. Dupa aceea se poate discuta in mod corect despre politici social democrate, liberale, conservatoare, etc.
      • +10 (18 voturi)    
        Zici ca pedepseste (Miercuri, 3 aprilie 2019, 12:11)

        plictisitu [utilizator] i-a raspuns lui D.M.A.Gogu

        o tara intreaga...
        Pai tara asta cam merita pedepsita, nu crezi? Pe lipsa de educatie, pe voturile si pe absenteismul masiv a tarii asteia au ajuns penalii sa ne conduca, si se pare ca nu suntem in stare sa-i schimbam singuri. Mai mult, uita-te la sondaje: PSD-ul are in continuare peste 20%, dupa toate porcarille pe care le-a facut! Si atunci, nu cumva ne meritam pedeapsa?
        • +2 (4 voturi)    
          Drept (Miercuri, 3 aprilie 2019, 16:52)

          D.M.A.Gogu [utilizator] i-a raspuns lui plictisitu

          Cand vezi ca PSD & co are inca destui sustinatori, iti dau dreptate. Ma inreb chiar cat pot fi de spalati pe creier unii oameni. Preiau ad-litteram orice abjectie aruncata cu darnicie pe posturile preferate de catre Dragnea & co.

          Problema e ca remediul la aceste probleme este educatia, nu atat sanctiunea. E drept, amenintarea poate fi un instrument de stimulare a incercarilor fie si minimale de a gandi, insa cred ca si mai bine functioneaza premierea succeselor. Numai sa fie ce premia.
    • +5 (11 voturi)    
      Ultima solutie (Miercuri, 3 aprilie 2019, 9:49)

      cabora [utilizator]

      doar asta ii mai poate opri pe acesti infractori.
    • +11 (17 voturi)    
      Nu e suficient ! (Miercuri, 3 aprilie 2019, 9:50)

      andrei31 [utilizator]

      Articolul 7 nu e suficient petnru Romania. Mare pierdere pentru guvern daca Romania isi pierde dreptul de vot. Fat-Frumos a declarat deja ca spitalele se vor face cu bani publici si imprumuturi pentru ca sa fie mai rapid. Chipurile, obtienrea banilor europeni e prea lunga (a se citi mai greu de furat, Conasu' cu dintii stricati stie mai bine). Pentru Romania ar fi mai eficient, inchiderea granitei de vest, reintroducerea pasapoartelor si a vizei, excluderea din piata unica si numai asa, se poate spera la o reactie pozitiva prin mobilizarea maselor, nu din buna constiinta a mafiotilor de la putere. Oricum, pentru UE extinderiel spre est din 2004 si 2007au fost o greseala. Tarile din est inca nu si-au depasit conditia comunista si UE pierde timpul incercand zadarnic sa le educe si sa le scoata din propriul rahat in loc sa foloseasca timpul si banii aruncati pe fereastra pentur a merge inainte !
    • -9 (17 voturi)    
      Asa, da! (Miercuri, 3 aprilie 2019, 9:57)

      DanTeo [utilizator]

      Un Romexit soft, nu ca Brexit!
      • +7 (13 voturi)    
        Zici tu? (Miercuri, 3 aprilie 2019, 10:24)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui DanTeo

        Pai si ce-o sa mai pape aia de pe listele PSD pentru Parlamentul European? Pai au mancat kk ani de zile pe la latrine degeaba?...O sa sara iarasi la gatu' lu' dracnea in secunda doi. Crezi ca lu' Chris Terhes o sa-i fie greu sa scuipe iarasi unde a lins?

        Ia sa ne aducem aminte ce zicea Chris Terhes de PSD in 2014:

        "Aceste alegeri traseaza directia viitoare a Romaniei: spre est sau spre vest. Spre Rusia si China, sau spre Europa si Statele Unite. Spre totalitarism sau spre libertate si progres. Rezultatul acestor alegeri este crucial pentru destinul a milioane de romani, de aceea, este imperativ ca acestia sa iasa intr-un numar cat mai mare la vot si sa decida asupra propriului viitor.
        Democratia se face prin vot. O minoritate care merge la vot mereu va conduce o majoritate tacuta care sta acasa si prefera sa nu se implice. Este exact motivul pentru care partidele din Romania sunt intr-o cearta continua pentru a-i influenta pe oameni sa stea acasa din dezgust, in timp ce ei isi mobilizeaza propriul electorat sa voteze intr-o directie sau alta.

        Neparticipand la vot iti lasi propriul destin pe mana unuia care alege gresit in locul tau.."

        "...sunt de-a dreptul scandalizat de modul cum guvernantii mituiesc Biserica, iar preotii tac in fata coruptiei. Coruptia este o forma de asuprire a maselor, de exploatare, de sclavagism. Un preot care isi ia in serios vocatia si chemarea nu poate sta tacut cand o clasa politica corupta ii exploateaza propria turma. Cred ca Romania ar arata altfel daca preotii ar predica impotriva coruptiei si ar condamna-o pe fata, in loc sa ii cante unui politician trimis in judecata 'vrednic este"...
      • +3 (7 voturi)    
        vezi ca (Miercuri, 3 aprilie 2019, 13:33)

        Technokratu [utilizator] i-a raspuns lui DanTeo

        vezi ca Romania, cand o sa iasa nu o sa iasa tot pe acolo pe unde a intrat, asa cum o sa iasa UK. Romania, daca iese iese pe partea cealalta. Si nu o sa fie nimica soft pentru Romania.
    • +2 (14 voturi)    
      EUnuclearizarea (Miercuri, 3 aprilie 2019, 10:08)

      degrize [utilizator]

      Mai mult ca sigur Romania fiind ruda mai saraca a UE, care conteaza mai putin, va fi pedepsita cel mai exemplar. Dar meritam asta. Noi ne credem ai mai smecheri si destepti din EU. Si aici ma refer doar la clasa politica. E, o sa vedem ca nu e asa.
      • -4 (8 voturi)    
        saraca (Miercuri, 3 aprilie 2019, 12:12)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui degrize

        la economie, educatie si stat de drept, dar bogata la nivel geostrategic. nu fii asa de sigur.
    • +11 (17 voturi)    
      Ne este rusine cu un astfel de guvern (Miercuri, 3 aprilie 2019, 10:08)

      mistydo [utilizator]

      Dancila nu are pic de rusine...O dă întruna că ea este cea mai bună... că face numai ce trebuie... se laudă că poporul o iubește... Și bagă fără rușine ”gunoiul sub preș” Nici nu-i pasă că are o responsabilitate încă 3 luni... și minte fără rușine în PE că totul este în regulă în România. Merită să vadă cartonașul galben!
    • -5 (25 voturi)    
      Ce ne mai place sa ne inflamam degeaba. (Miercuri, 3 aprilie 2019, 10:22)

      Velma Kelly [utilizator]

      "optiunea nuclara"- ca acronim al activarii unui anumit articol, se finalizeaza cu un vot dat la sfarsitul procedurii. Votul trebuie sa fie UNANIM (exceptant votul tarii in cauza care nu se contabilizeaza) in favoarea activarii art 7. Atat timp cat Polonia, Ungaria, Cehia (ecestea declarand EXPLICT faptul) nu agreeaza o astfel de optiune, procedura este sortita esecului. Grow up peopels ! Nu va mai imbatati cu apa rece. Raciti in gat.
      • -7 (15 voturi)    
        corect! de aia vei lua minusuri (Miercuri, 3 aprilie 2019, 13:40)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

        de la activisti!
      • +3 (3 voturi)    
        fals (Miercuri, 3 aprilie 2019, 14:41)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

        ma rog partial fals
        articolul 7 e activat oricum, cele mai naspa parti ale articolulu nu se activeaza decat unanim!

        oricum doar articolul 7 o sa faca euro sa o ia in sus....
    • -12 (24 voturi)    
      serios? (Miercuri, 3 aprilie 2019, 11:40)

      Toni_Romania [utilizator]

      Cum adica BRX ne "ameninta" cand el detine 80% din economia+resursele noastre? Care azi sunt la multinationale vest/UE/US, moca, pe 70 ani.
      • +5 (5 voturi)    
        sursa?! (Miercuri, 3 aprilie 2019, 14:43)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        normal ca nu o sa dai nici o sursa... sau o sa dai un cocon.ro
        asta pt ca esti un postac manipulator care minti cu buna stiinta!

        cine a dat moca a fost guvernu nastase sau iliescu asa ca vezi ca singur te acuzi!
        • 0 (2 voturi)    
          pai deh (Miercuri, 3 aprilie 2019, 20:19)

          Franzeta [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          nu l-a deranjat cand Nastase si Tariceanu au vandut pe nimic......o face acum pe spiritualul
        • 0 (2 voturi)    
          lasa-l, are doar doua idei si alea false (Miercuri, 3 aprilie 2019, 21:56)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Una e ca 80% din economie/resurse/whatever apartine strainilor(cu variantele Bruxelles/ue/us/reptilieni)
          A doua e ca 80% din romani traiesc cu sub 1000 de lei pe luna(in ultima vreme a ridicat stacheta la 1500)
          Bineinteles ca n-o sa iti raspunda niciodata la vreo intrebare.
    • -9 (31 voturi)    
      totusi (Miercuri, 3 aprilie 2019, 12:19)

      martel55 [utilizator]

      ce insemana stat de drept? Kovesi si Coldea, impreuna cu gasca lor? pana la urma ce vrea sa apere Comisia? o gasca de slugoi care au actionat cu sarg pentru distrugerea oamenilor de afaceri romani acordand imunitate companiilor straine (EADS, Microsoft, pleiadaa de firme italiene de constructii si lista e lunga)? pe cei purtati prin puscarii, lasati fara afaceri, uneori fara familii si achitati cine ii apara? asa cum PSD-ALDE are ca unica grija infractorii, Bruxelleslu are ca grija doar propriile slugi care au implementat aici experimentul gandit acolo, fiind uitati tocmai oamenii obisnuiti
      • +2 (6 voturi)    
        pai (Miercuri, 3 aprilie 2019, 14:45)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui martel55

        1 - justitia
        2- respectarea concluziilor comisiei de la venetia care spun ca sectia aia a lui slugarel e ILEGALA!!!
        3 - prezumtia de nevinovatie... ceva ce voi postacii va amintiti in cazu lui dracnea (desi el e condamnat definitiv) dar uitati in cazul procurorilor... ipocrizie much?! sau dublu standard ca tot au invatat stapanii vostrii cuvantul asta!

        kovesi e sluga bruxellului?! baiete... lasa drogurile!
      • 0 (2 voturi)    
        tu stii cine e Coldea? (Miercuri, 3 aprilie 2019, 20:20)

        Franzeta [utilizator] i-a raspuns lui martel55

        Coldea iti administreaza tie finantele bai slugoiule? din cauza lui Coldea guvernul distruge educatia ca sa scoata tampiti ca tine pe urmatorii 50 de ani? ce tot Coldea in sus si-n jos? esti jalnic
    • -11 (25 voturi)    
      E bine! (Miercuri, 3 aprilie 2019, 13:27)

      Gigi Kent [utilizator]

      Eu cred ca prin "guvernul roman ... sa [nu] creeze impunitate pentru funcționarii de nivel înalt" se refera la doamna Kövesi care trebuie sa raspunda, daca e cazul pentru faptele sale.
      • +3 (7 voturi)    
        baiete... (Miercuri, 3 aprilie 2019, 14:47)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        TOATE informatiile indica faptul ca nu au nici o dovada impotriva ei si ca fac tot taraboiul asta ca sa-i pericliteze sansele la fc de procuror european

        mita aia e inexistenta conform declaratiei politiei romane!
        controlu judiciar si inceperea urmaririi pemane au un timing al dracu de dubios...
        interzicerea drepturilor ei sunt la limita legalitatii, ca sa nu zic ilegale...
        procuroarea care o ancheteaza e o apropiata a celui ce a demic-o si e o inamica declarata a acesteia!

        vrei sa continui?!
        daca acuzatiile se dovedesc false, cine o sa plateasca pt distrugerea sanselor la aceasta functie aud?! alde?! psd?! tu?!
        • -4 (8 voturi)    
          Plimba ursul... (Miercuri, 3 aprilie 2019, 16:27)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          In primul rand ca nu sunt baiete cu tine.

          In al doilea rand o sa plateasca cine a platit si in cazul distrugerii vietilor celor nevinovati si anchetati de DNA. Adica fix nimeni. Dar de aia nu te-a interesat. Brusc te-a apucat grija de cei acuzati pe nedrept.

          Nici o informatie nu inidica nimic... E o ancheta in curs de desfasurare si care se va desfasura fara imixtiunea nimanui in justitie.

          Nu e nimeni inamicul, nimanui. Doar tu esti inamicul bunului simt. Bunul simt care ar trebui sa iti ceara sa vrei sa afli adevarul si sa nu te antepronunti cu atat usurinta.
          • +1 (1 vot)    
            Da, mah, tu nu esti... (Miercuri, 3 aprilie 2019, 18:39)

            midufi [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

            decat un postac.
            Si obraznic pe deasupra.
            Sper sa-ti duc zilele cu copeicile alea amarate.
            Jos ciuma rosie: psd-alde-udmr !
          • 0 (2 voturi)    
            care sunt aia nevinovati baietel? (Miercuri, 3 aprilie 2019, 21:58)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

            Hai da un exemplu de nevinovat cu "viata distrusa"
    • -5 (11 voturi)    
      sa nu creeze impunitate ptr functionari! (Miercuri, 3 aprilie 2019, 13:38)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

      absolut de acord! Dar sa fie vorba de toti!
    • -1 (11 voturi)    
      iar bla bla uri, facem dregem, daca si cu parca (Miercuri, 3 aprilie 2019, 13:42)

      Itsoc [utilizator]

      Frans; taica.
      Ai suficiente motive sa activezi articolul 7, nu trebuie sa astepti ordonantele, ele vor veni negresit, Dancila te minte in fata si tu ca prostul o crezi.
      In plus, ai deja suficiente motive sa activezi art 7, PSD a operat mai multe modificari pe Codul Penal si pe Justitie astfel incat Romania nu mai e stat de drept. Ce mai asteptati? sfantul asteapta?
      E ca si cum ai fi martor la o crima in desfasurare si in loc sa iei masuri ca sa salvezi victima, tu stai si te uiti invocand faptul ca victima inca n-a fost ucisa deci nu ai de unde sa stii de acum ce vrea atacatorul sa faca...

      Decat daca efectiv nu vrei sa salvezi victima ca sa nu-ti complici lucrurile pentru alegerile europene.
      EPP e in deep shit cu Europeenele si acum se agata de orice vot pentru a nu fi distrus la vot.
    • +1 (3 voturi)    
      . (Miercuri, 3 aprilie 2019, 13:51)

      Dragoscc [utilizator]

      Multumesc ca ati adaugat feed-ul live pe site. Nu stiam ca se transmite live.
    • -4 (12 voturi)    
      Ce spui Frans? (Miercuri, 3 aprilie 2019, 13:57)

      DanTeo [utilizator]

      Când vrei sa sperii si n-ai pe cine...
      • -1 (1 vot)    
        Ai dreptate (Miercuri, 3 aprilie 2019, 18:40)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui DanTeo

        Veorica e saraca cu duhul, dar obraznica.
        Asa a invatat-o stapanul.
        Jos ciuma rosie: PSD-ALDE-UDMR !
    • +3 (11 voturi)    
      UE are op soluție simplă și imediată (Miercuri, 3 aprilie 2019, 14:09)

      hic sunt leones [utilizator]

      1. Suspendarea tuturor politicienilor și consultanților veniți din România pe linie politică.
      2. Instituirea de organisme prin care firmele să atragă fonduri europene fără implicarea instituțiilor statului român; finanțarea - din banii alocați pentru dezvoltarea României - de ONG-uri care să facă educație și să dea în judecată instituțiile statului pentru orice încălcare a legilor sau să ofere consultanță juridică gratuită oricărui cetățean care ar vrea să facă acest lucru (eu aș da în judecată câțiva oameni politici, însă nu-mi permit să plătesc avocații, pentru că ar trebui să nu-mi mai plătesc contribuțiile).
      3. Ridicarea riscului de țară astfel încât România să nu se mai poată împrumuta cu mai puțin de 50-100-1000% dobândă de pe piețele internaționale.
      4. Deschiderea unei televiziuni în care să fie explicate pe înțelesul oamenilor simpli toate minciunile politicienilor imediat ce aceștia le spun sau chiar de față cu aceștia.
    • -5 (15 voturi)    
      Olandezul revanșard (Miercuri, 3 aprilie 2019, 14:36)

      Don Ciccio [utilizator]

      Frans Timmermans, un Andrei Vîșinski al zilelor noastre, are năravurile/apucăturile vechilor Komisari sovietici, priponiți in Romănia "Obsedantului Deceniu" (anii '50).

      Înalta Poartă a Occidentului, scrobit in gulerele-i albe, tratează estul european post-comunist cu aceeași trufie și aroganță precum odinioară o făceau trimișii Sultanului de la Constantinopol.
      • +5 (9 voturi)    
        mandru de latrina ta (Miercuri, 3 aprilie 2019, 14:50)

        Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Don Ciccio

        si tu esti unul din aia mandri ca isi fac nevoile in pamant in mandra tara?
        Europa are toate drepturile sa dea Romaniei si Estului cateva palme bune, pentru ca suntem corupti, pentru ca ne doare in pix de valorile democratice, pentru ca suntem lenesi; pentru ca in 30 de ani n-am realizat nimic, pentru ca avem cea mai mare migratie pe tip de pace, pentru ca Romania e ultima din Europa la toate capitolele mai putin la mortalitatea pe sosele, crime, abuzuri infantile, fumatori, morti in spitale, pentru ca ne-am distrus justitia, pentru ca ne-am distrus natura si am poluat apele, pentru ca suntem prostii satului, prosti si fuduli.
        asa ca ia-ti mandria de dac verde si mergi la alta masa si canta.
        • 0 (2 voturi)    
          ciciolino (Miercuri, 3 aprilie 2019, 20:44)

          Franzeta [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

          ciciolino scrie si el niste insemne care i-au fost date pe o hartie
          nu intelege ce scrie
      • -1 (1 vot)    
        revansard cu Romania? (Miercuri, 3 aprilie 2019, 20:41)

        Franzeta [utilizator] i-a raspuns lui Don Ciccio

        iar folosesti cuvinte pe care nu le intelegi?
    • -7 (9 voturi)    
      Din iunie incolo (Miercuri, 3 aprilie 2019, 14:41)

      Incomod3 [utilizator]

      mascariciul asta o sa avertizeze eventual porumbeii din curte, cand iese la fumat...
      • 0 (2 voturi)    
        Dragnea fumeaza? (Miercuri, 3 aprilie 2019, 22:00)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

        Si eu care credeam ca are dintii galbeni de la mancat r.t.
    • +7 (9 voturi)    
      .. ai incurcat-o.. (Miercuri, 3 aprilie 2019, 15:35)

      gdcos [utilizator]

      . Iar deschide Luju dosar penal la Adinuta.. si un-doi iese Stan Cretinul la inaintare sa ne explice el ca asa e legea.. cand e vorba de Luju.

      (Desigur, cand altii deschid cu denunturi, e presiune "innaceptabila".)
      • 0 (2 voturi)    
        spui luju (Miercuri, 3 aprilie 2019, 20:48)

        Franzeta [utilizator] i-a raspuns lui gdcos

        si tragi apa


    Abonare la comentarii cu RSS

    ESRI

    Top 10 articole cele mai ...



    Hotnews
    Agenţii de ştiri

    Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

    Aici puteti modifica setarile de Cookie

    hosted by
    powered by
    developed by
    mobile version